Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 44 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21.1K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Λεωνίδας
Λεωνίδας
30 Σεπτεμβρίου 2014 17:50

Στο μενού εργαλεία και στην επιλογη απασχόληση ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΒΑΣΕΙ ΕΝΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΤΟΥ ΓΛΚ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΔΗΛΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΕ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟ ΜΕ ΠΟΙΝΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
‘Σύμφωνα με τα ισχύοντα και όπως αναφέρεται στην παρ. 4.Α. του εγγράφου “Απονομή Σύνταξης” που μας έχει αποστείλει το ΓΛΚ, θα πρέπει να δηλωθεί στο ΓΛΚ η ανάληψη εργασίας σε κάθε περίπτωση, άσχετα εάν υπάρχουν ή όχι επιπτώσεις στη σύνταξη. Σε διαφορετική περίπτωση περικόπτεται αναδρομικά ολόκληρη η σύνταξη’
Που μπορούμε να βρούμε αυτό το έγγραφο?

Λεωνίδας
Λεωνίδας
30 Σεπτεμβρίου 2014 19:01

Αχιλλέα ευχαριστω.. το 2008 που πηρα συνταξη δεν το εγραφε… για αυτο ρωτάω ..απλά εργάζομαι και ιδιωτικα απο τοτε (2008) και δεν το δηλωσα στο ΓΛΚ (έιμαι 47+ απο το 2013) επειδη περνω μικρή συντακη (μειτα 1500 καθαρα 1000) και διερωτάμαι τωρα ως ποινή θα μου ζητήσουν όλη την σύνταξη πίσω επειδή δεν το δήλωσα?
Επιπλέων αυτό στις εξαιρέσεις από που προκύπτει?
”Εξαιρούνται όσοι υπάγονταν σε 2 ασφαλιστικούς φορείς. Πχ. Ιατρός του ΕΣΥ με ασφάλιση Δημοσίου & ΤΣΑΥ, μετά τη συνταξιοδότηση από το Δημόσιο συνεχίζει την ασφάλισή του στο ΤΣΑΥ, χωρίς προσαυξημένες ασφαλιστικές εισφορές”
Δηλαδή σε αυτούς δεν υπαρχει περικοπη είτε πανω απο 47 είτε κάτω?

Λεωνίδας
Λεωνίδας
1 Οκτωβρίου 2014 12:54

Αχιλλέα είμαι αυτοαπασχολουμενος ΟΑΕΕ πληρωνω εισφορες και βέβαια τα δηλωνω κανονικα στην εφορία. Το έψαξα όταν βγηκε η ιστορια και επειδη δεν προκυπτει διαφορα στην συνταξη (με οαεε και δυο παιδια βγαινει στα 2000+ μεικτα..) δεν το δηλωσα… Τώρα αν το δηλωσω θα …εχω ποινή ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 2013? (παρόλο που την λαμβανω νόμιμα?) Το έγγραφο του ΓΛΚ που μου λες δεν το πήρα ποτε γιατι έχω αλλαξη διεύθυνση κατοικίας …. (το είχαν στείλει συστημένο?)

mixalis
mixalis
1 Οκτωβρίου 2014 12:27

θα ηθελα να ρωτησω αν αυτοαπασχοληται καποιος απο παλαια και ειναι κατω απο 47 θα πρεπει νατο δηλωσει στο γλκ και αν οχι τι ποινη θα εχει και δευτερον μετα τα 47 ακομα και αν η συνταξη ειναι μικρη πρεπει και παλι υποχρεωτικα νατο δηλωσει οτι αυτοαπασχοληται

stathis1960
stathis1960
29 Σεπτεμβρίου 2014 18:31

Αχιλλέα, θα ήθελα και εγώ το mail του ΔΗΜΗΤΡΗ, που αφορά εφάπαξ ΕΛΟΑΣ.

ioannis
ioannis
30 Σεπτεμβρίου 2014 11:44

Αχιλλέα, αν θες στείλε και σε μένα το mail του ΔΗΜΗΤΡΗ, με αφορά και εμένα για εφάπαξ ΕΛΟΑΣ.

kostaslimnos
kostaslimnos
Απάντηση σε  stathis1960
30 Σεπτεμβρίου 2014 18:25

Αν ζητουσα κι εγω το email θα ηταν εφικτο;

ΦΙΛΙΠΠΟΣ
ΦΙΛΙΠΠΟΣ
29 Σεπτεμβρίου 2014 11:54

Αχιλλέα καλημέρα. Θα ήθελα να συναινέσει ο ”ΔΗΜΗΤΡΗΣ 26 September 2014 at 09:31”, όπως μου προωθήσεις το mail του να του κάνω 1 ερώτηση, διότι μάλλον εμπίπτουμε στην ίδια κατηγορία (απαίτηση επιπλέον ποσού εφάπαξ με βάση νέες μισθολογικές αποδοχές). Ευχαριστώ.

ΣΓΟΣ....ΕΑ...
ΣΓΟΣ....ΕΑ...
Απάντηση σε  ΦΙΛΙΠΠΟΣ
29 Σεπτεμβρίου 2014 13:03

ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΝΟΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΑΠΟ ΕΦΑΠΑΞ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΤΕ……ΘΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΑΡΚΕΤΟΙ ΠΙΣΤΕΥΩ…

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ΣΓΟΣ....ΕΑ...
29 Σεπτεμβρίου 2014 15:23

Αγαπητοι συνάδελφοι μιλησα και με το Γιωργο,σχετικα,οποιος θελει το mail μου ας το παρει απο τον Αχιλλέα.Περιμενω την γραπτη απαντηση απο το ΕΛΟΑΣ σχετικα με την αιτηση επανακαθορισμου του εφάπαξ,εξαιτίας της αποφασης του ΣτΕ.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
29 Σεπτεμβρίου 2014 21:24

Αγαπητοι συναδελφοι,σας εχω στειλει e mail.Οπου σας εξηγω,τι εχω κανει μεχρι τωρα.Τα λεμε .

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
28 Σεπτεμβρίου 2014 16:39

Θέλω να ρωτήσω εάν ξέρει κάποιος να μου πει αν μπορώ να αναγνωρίσω 4 μήνες ΙΚΑ για να συμπληρώσω 31 συντάξιμα τώρα που είμαι είδει συνταξιούχος από το 2013 ευχαριστώ,

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
29 Σεπτεμβρίου 2014 15:27

Αχιλεα ο Γιωργος μπορει να κανει αιτηση στο ΓΛΚ ωστε να προσμετρηθει ο χρονος της ασφαλισης του στο ΙΚΑ με το νομο περι διαδοχικης ασφάλισης.Νομιζω πως υπαρχει και σχετικη αιτηση.Δεν χανει τιποτα να το κανει,αν και οι 4 μηνες ειναι μικρος χρονος.Μολις το ΓΛΚ τελειωσει,τοτε θα εκδωσει νεα πραξη συνταξιοδοτησης

Leonas
Leonas
28 Σεπτεμβρίου 2014 14:09

Σήμερα είδα τον λογαριασμό τραπέζης και είδα την σύνταξη Οκτωβρίου μειωμένη κατά €184. Από 1121 –> 934

Leonas
Leonas
Απάντηση σε  Leonas
28 Σεπτεμβρίου 2014 16:03

Παρακαλώ αγνοήστε το παραπάνω σχόλιο καθώς πρόκειται για κράτηση δανείου από ΤΠΚΔ. Ουσιαστικά είναι η 1η κράτηση δανείου που μου γίνεται μέσω σύνταξης αν και το χαρτί που μου στείλανε από το ΤΠΚΔ έλεγε καθαρά ότι θα ξεκινούσε η κράτηση, με την σύνταξη Νοεμβρίου.

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Leonas
28 Σεπτεμβρίου 2014 16:10

Αδελφέ ευτυχώς που το διευκρίνισες και γλυτώσαμε το εγκεφαλικό !!!!!!!!!!!!!!!
Διότι με αυτούς που έχουμε μπλέξει όλα είναι πιθανά……..

villasg
villasg
27 Σεπτεμβρίου 2014 20:11

Αχιλλεα 1η μουρη το σιτε σου …

http://apofoitoissas.gr/articles/2540-2014-09-27-12-14-40

aeronafths
aeronafths
27 Σεπτεμβρίου 2014 00:21

Παντως….κι εγω ειμαι ετοιμος να τους πριζωσω τιποτα αγωγες…απλα με λυπει ως νεο συνταξιουχο οτι οι θεσμικες ενωσεις μας….ουτε φωνη ουτε ακροαση….στην επαρχια δεν ξερω για Αθηνα ουτε μια ενημερωση ουτε τιποτα….αλλα και απο τις κατα τοπους ενωσεις των εν ενεργεια ακουγα και ακουω διαφορετικες αποψεις και η καθε ενωση συστηνε και διαφορετικο γραφειο δικηγορικο με διαφορετικη αντιμετωπιση….οπου υπαρχει πολυδιασπαση και πολυφωνια δεν υπαρχει και το επιθυμητο αποτελεσμα!Ο καθενας για παρτη του….δεν με βρισκει συμφωνο αλλα εκει καταληγουμε.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  aeronafths
27 Σεπτεμβρίου 2014 13:39

οι “θεσμικες ενωσεις”ενδιαφερονται μονο για εκδρομες στο Γραμμο-Βιτσι τζαμπανταν,και για τις μεριδες του φαγητου στα ΚΑΑΥ Αγ.Ανδρεα φιλε μου….

aeronafths
aeronafths
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
28 Σεπτεμβρίου 2014 00:02

Nαι συμφωνω….κι εμενα το μονο που με ενημερωσανε ηταν για διακοπες στα θερετρα …και για πακετα εκπτωτικα σε ιδιωτικα ξενοδοχεια ….τι να πεις!!!!να μην σου πω οτι αν το ηξερα δεν θα πηγαινα να γινω καν μελος…σιγα δα και τα προνομια που χανουμε…που τα ψαχνει κι ο υπουργος διοικητικης μεταρρυθμισης.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  aeronafths
28 Σεπτεμβρίου 2014 14:34

Το κακο ειναι πως σου κρατουν υποχρεωτικα 1% απο τα μερισματα σου υπερ της ενωσης,ασχετα αν γραφτεις η οχι!!Αν καποτε το Υπουργειο εκδιδει τα δελτιααποστρατων αυτο,χειριζεται τα θεματα ΔΜ που αφορουν αποστρατους(ΚΑΑΥ κ.λ.π)και κανει προεραιτικη την εισφορα υπερ ΕΑΑΣ ,τοτε ΚΑΝΕΝΑΣ δεν θα γραφετε σε αυτες τις αντιδημοκρατικες και αντισυνταγματικες ενωσεις που η λειτουργια τους βασιζεται σε νομο που υπογραφει Παπαδοπουλος,Παττακος και Μακαρεζος!!Οταν καποιοι καταλαβουν οτι στην Ελλαδα εδω και πολλα χρονια εχουμε Προεδρευομενη Κοιν.Δημοκρατια και οτι βρισκομαστε στο 2014 ,ιως επιτελους τα αλλαξουν αυτα!!Μεχρι τοτε θα πρεπει να πληρωνουμε ολους αυτους τους μπαρμπαδες υποχρεωτικα!!!

aeronafths
aeronafths
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
29 Σεπτεμβρίου 2014 23:51

Σωστος φιλε Δημητρη!!!Απο τη στιγμη που σαν θεσμοι δεν διεκδικουν κατι για μας…ασχετως προελευσης απριλιανης….ειναι για ταμπαζα και μαλλον για ελεγχο των αντιδρασεων των ε.α στελεχων δυστυχως!!!Αντι να ναι οι πρωτες (οι ενωσεις) που θα φωναζουν για τα δικαια αιτηματα μας…τουμπεκι ψιλοκομμενο!!!Οι πολεμοι ομως σκεφτομαι πολλες φορες κερδιζονται εκ των εσω…Μηπως λοιπον εχουμε κι εμεις τις ευθυνες μας που μενοντας αμετοχοι αφηνουμε να οριζουνε τις τυχες μας καποιοι μπαρμπαδες που κοιτουν τη βολεψη τους;

aeronafths
aeronafths
25 Σεπτεμβρίου 2014 19:38

Ερωτηση….επειδη περιμενω να πληρωθω εφαπαξ και βασει αρ.πρωτοκολλου του τμ.εφαπαξ του ταμειου θα ειμαι στην επομενη πληρωμη…το ποσο του εφαπαξ θα επηρεαστει αν η διαταγη πληρωμης απο το ταμειο ανακοινωθει μετα την ψηφιση του νεου μισθολογιου στις αρχες οκτωβρη που οι βασικοι μισθοι θα αυξηθουν εστω και κατα ενα ποσοστο…;Ευχαριστω!

aeronafths
aeronafths
25 Σεπτεμβρίου 2014 22:25

Ναι…κι εγω καπως ετσι το σκεφτομουν ….απλα το βλεπω και το καθυστερουν το θεμα της πληρωμης κι ελεγα μηπως περιμενουν την ψηφιση του μισθολογιου….για να μην βρεθουν προ εκπληξεων με τιποτα αγωγες….κε Αχιλλεα

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
26 Σεπτεμβρίου 2014 09:31

Αχιλέα η αποφαση του ΣτΕ ΑΛΛΑ λεει!!!Προσωπικα εγω εδω και καιρο,αμεσως μετα την αποφαση του ΣτΕ εχω ατειλει αίτηση επανυπολογισμου του εφάπαξ μου εξαιτίας της αποφασης του ΣτΕ!!Περιμένω με αγωνια την εγγραφη απαντηση τους,και ειμαι πολυ περιεργος ποιος θα την υπογραφει την απαντησ που θα μου στειλουν!!!Γιατι ο δικηγορος μου ειναι με το χερι στην σκανδαλη,να τον μυνησουμε προσωπικα αυτον τον κυριο!!Και αυτος δεν ειναι “Χαρδουβελης” οπως με την ΠΟΕΣ να την κανει σκαπουλαριστη!!!Αυτος ειναι ενας Σχης (Ο)και ενας Τχης(Ο)!!Προσωπικη μυνηση θα φανε,διοτι ΔΕΝ εφαρμοζουν αποφαη ανωτατου δικαστηριου!!! ΣΗΜ.Και επειδη ξερω οτι εκει στο ΕΛΟΑΣ διαβαζουν “enstoloi”καθημερινα,θα καταλαβανε πιος ειμαι και τι περιπτωση ειμαι!!Οποτε τους το λεω απο εδω,να ξερουν πολυ καλα τι θα απαντησουν στο εγγραφο τους!!

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
26 Σεπτεμβρίου 2014 19:25

Σιγουρα τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα,και εχεις δικιο.Και εγω περιμενω με αγωνια πως τελικα θα υλοποιηθει η “συμορφωση με την αποφαση του ΣτΕ)

giorgos
giorgos
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
27 Σεπτεμβρίου 2014 15:45

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΔΗΜΗΤΡΗ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΟΥ Η ΤΟ E-MAIL ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ .

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  giorgos
27 Σεπτεμβρίου 2014 20:12

στειλε το Αχιλεα

Γιαννης
Γιαννης
27 Σεπτεμβρίου 2014 09:21

Αχιλλέα Γεια σου

Διαβαζοντας σημερα τη σελιδα σου ειδα οτι εχασα 7500 ευρω στο εφαπαξ , 20 ευρω στη συτνταξη , αλλα τοσα στο ΜΤΣ και αλλα τοσα σε ΕΚΟΕΜΣ .

Γιατι αυτο;

να θυμισω οτι καταταχθηκα 24-10-1984 διαγραφηκα 11-10-2013 με Σχη μισθολογικο 56 ΕΧΥ και Τχης Διοικητικο,

δεν ισχυουν οι Μισθολογικοι βαθμοι πλεον ;

Ηλίας
Ηλίας
27 Σεπτεμβρίου 2014 13:11

Αχιλλέα και εγώ έχω διαφορά στα ποσά….στη σύνταξη και στο ΜΤΣ η διαφορά είναι μικρή, της τάξεως του 1,5 ευρώ. Στο ΕΚΟΕΜΣ η διαφορά είναι γύρω στα 12 ευρώ. Στο ΕΚΟΕΜΣ παίρνω στο χέρι περίπου όσα μου βγάζει το σύστημα “μικτά” (λες να ξέχασαν να μου κάνουν κρατήσεις?) 🙂
Δυστυχώς δεν έχω κανένα ενημερωτικό από ΜΤΣ και ΕΚΟΜΣ για να βρω πώς δικαιολογείται η διαφορά

Ηλίας
Ηλίας
27 Σεπτεμβρίου 2014 23:09

Δυστυχώς (πρωτο)πήρα μέρισμα φέτος…

Κωστής
Κωστής
25 Σεπτεμβρίου 2014 12:24

Σημερινό και πιθανόν πραγματικό, αν ψηφισθεί αρχές Οκτ στον προυπολογισμό: http://www.poes.gr/index.php/enimerosi/epikairotita/392-afksiseis-stis-apodoxes-ton-enstolon

mike
mike
24 Σεπτεμβρίου 2014 13:12

ερωτηση σχετικα με τα εξοδα εγκατάστασης στον τοπο οριστικής διαμονής επειτα απο αποστρατεία…
εκτος του επικυρωμένου λογαρισμού ρεύματος στο ονομα μου η της συζύγου….το συμβόλαιο ενοικίασεις που ζητείτε πρέπει να ειναι επικυρωμένο απο την ΔΟΙ ? και εαν το συμβόλαιο γινει απο συγγενικό μου πρόσωπο κανονικα με συμφωνηθέν τίμημα …και το συγγενικό αυτο προσωπο φιλοξενηθει σε μενα αφου η εν λόγο οικία ειναι μεταθάνατων κληρονομία στην συζυγό μου?
έχει πεσει στην αντιληψη μου σχετικα προσφατη διαταγη την οποία δεν μπορω να ερμηνευσω για αυτο και το ερωτημά μου.

Ευχαριστώ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  mike
24 Σεπτεμβρίου 2014 18:11

Πλεον δεν υπαρχουν εντυπα συμβολαια!!Ολα τα ενοικιαστηρια ειναι ηλεκτρονικα και γινονται μεσω taxisnet

Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
25 Σεπτεμβρίου 2014 21:37

Λάθος, τα έντυπα συμβόλαια υπάρχουν και ισχύουν κανονικά…αυτό πυ καταργήθηκε είναι η θεώρησή τους από την ΔΟΥ που αντικαταστάθηκε με την υποβολή ηλεκτρονικά των ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ δεδομένων του συμβολαίου.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Ηλίας
26 Σεπτεμβρίου 2014 09:34

Αφου επιμενεις δεν εχω λογο να σε αμφισβητησω!!!Εγω παντως νοικιασα φετος 2 διαμερισματα και το ενοικιαστηριο το εκανα μονο ηλεκτρονικα!!!

Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
28 Σεπτεμβρίου 2014 14:17

Δημήτρη, το σωστό είναι να κάνεις ΚΑΙ έντυπο συμβόλαιο. Το ηλεκτρονικό ΔΕΝ σε καλύπτει σε περίπτωσεις φθορών στο σπίτι ή αφαίρεση αντικειμένων κλπ κλπ
Το γράφει και στο ίδιο το site της εφορίας (σήμερα είναι κατεβασμένο λόγω συντήρησης)
Νομίζω το link είναι αυτό
http://www.gsis.gr/gsis/info/gsis_site/Help/FAQsPages/FAQs_misthwsewn.html

cyberbox
cyberbox
Απάντηση σε  mike
27 Σεπτεμβρίου 2014 00:44

.. σωστα δεν υπαρχουν εντυπα συμβολαια.. παρα μονο εαν δεν δηλωθουν στην εφορια…. αλλα ετσι δεν ειναι ΝΟΜΙΜΑ….

Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  cyberbox
28 Σεπτεμβρίου 2014 14:18

Αν και ξεφεύγουμε από το σκοπό του site…..Λάθος

Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  cyberbox
28 Σεπτεμβρίου 2014 14:20
Δημήτρης
Δημήτρης
19 Σεπτεμβρίου 2014 19:03

Είσαι Άρχοντας Αχιλλέα, σ’ευχαριστώ πολύ!

Δημήτρης
Δημήτρης
19 Σεπτεμβρίου 2014 18:46

Αχιλλέα ρώτησα στο ΕΛΟΑΣ και αυτό που μου είπαν είναι ότι μέχρι σήμερα αυτό που ισχύει είναι ο Αριθμός Πρωτ στο ΓΛΚ, γιατί ο φάκελος στο ΕΛΟΑΣ πάει μετά το ΓΛΚ, αλλά περιμένουν διευκρίνιστική εγκύκλιο όσο αφορά το ΕΦΑΠΑΞ. Σ’ευχαριστώ πολύ Αχιλλέα για τον χρόνο σου να μ’απαντήσεις στα ερωτήματά μου!

Δημήτρης
Δημήτρης
19 Σεπτεμβρίου 2014 15:30

Αχιλλέα συγνώμη για την παράληψη μου να παραθέσω περισσότερα στοιχεία, τα οποία παραθέτω πιο κάτω. Ήμουν ΕΜΘ Αλχίας είχα παρουσιαστή 23/3/1992 , είχα 22 μήνες Στρατιωτική θητεία από Απρίλιο 1987 έως Φεβρουάριο 1989 και 443 ημέρες ασφάλισης στο στο ΙΚΑ από 4/1989 έως 10/1990, ενώ έχω και την πλασματική 5ετία όταν ήμουν στην Λάρισα 1992-1997.Για το ΕΦΑΠΑΞ, όταν έκανα την αποστρατεία ήμουν πεπεισμένος για επιστροφή των εισφορών μου. Η αποστρατεία μου βγήκε 13/8/2014 και διαγραφή 27/8/2014. Ο φάκελος μου έφυγε από το ΓΕΣ για το ΓΛΚ 19/9/2014. Σύμφωνα με τα παραπάνω το ΕΦΑΠΑΞ (όποιο είναι αυτό τελικά!!!) μπορώ να το πάρω? Σ’ευχαριστώ!

Δημήτρης
Δημήτρης
17 Σεπτεμβρίου 2014 20:48

Αχιλλέα έχω την παρακάτω απορία, έχω κατάθεση τα δικαιολογητικά μου στη ΓΕΣ/ΔΟΙ για την σύνταξη μου την 1/9/2014 και η τροπολογία για το ΕΦΑΠΑΞ έχει έναρξη ισχύος 10/9/2014, εγώ είμαι εντός η εκτός σύμφωνα με την τροπολογία? Ευχαριστώ!

villasg
villasg
Contributor
Απάντηση σε  Δημήτρης
19 Σεπτεμβρίου 2014 09:53
Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  villasg
19 Σεπτεμβρίου 2014 11:19

Χωρίς να είμαι σίγουρος villasg μάλλον ο συνάδελφος Δημήτρης αναφέρεται στο Εφάπαξ των ΕΜΘ. Από την στιγμή που στο νέο νόμο δεν αναφέρεται ημερομηνία αίτησης Εφάπαξ και δεν υπάρχει αναδρομικότητα λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία διαγραφής, δηλαδή η τελευταία μέρα δικαιωμάτων και υποχρεώσεων των Εν Ενεργεία. Δηλαδή χοντρικά Ημ. Διαγρ. 08/09/2014 δεν δικαιούσαι Εφάπαξ αν δεν έχεις 25ετία και Ημ. Διαγρ. 11/09/2014 δικαιούσαι με τις προυποθέσεις του ψηφισθέντος νόμου.

Leonas
Leonas
12 Σεπτεμβρίου 2014 22:48

-Σημερινη ανακοινωση του ΜΤΝ βαζει τα πραγματα στη σωστη διασταση οσον αφορα τα εφαπαξ. Η χθεσινη ανακοινωση αφορουσε τις αιτησεις εφαπαξ που εγιναν μετα τις 30/07.