Επικαιρότητα

Σελίδα υπ' αριθ. 10 επί ειδήσεων της τρέχουσας επικαιρότητας που δεν αποτελούν (ακόμη) νομοθεσία, παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις κλπ.

Subscribe
Notify of
guest

3.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Nick F.
Nick F.
28 Νοεμβρίου 2015 15:47

Υπάρχει αυτή η σημαντική έρευνα για την ψυχική υγεία των αποστράτων:

http://kranosgr.blogspot.gr/2015/11/blog-post_759.html

Τι ωραία περνάμε εις τα εξοχάς!!!

kanenas
kanenas
Απάντηση σε  Nick F.
29 Νοεμβρίου 2015 01:10

Για τους καρκίνους στελεχών εν ενεργεία και αποστράτων καμιά έρευνα? Ραντάρ, κυματοδηγοί, αντίμετρα, υδραυλικά, γεννήτριες rf, λιπαντικά, υδραζίνη, κλοφέν, τριχλωροαιθυλένια, τοξικά jp5 jp8 κλπ κλπ. Ειδικά για τα χημικά εφαρμόζαμε απαγορεύσεις 30 χρόνια μετά τους Αμερικανούς. Κάνετε μία έρευνα μέσω ΓΝΑ να δείτε πόσοι “εφυγαν” στα 40 τους και στα πενήντα τους και πόσοι αγωνίζονται να επιβιώσουν με καρκίνους με λευχαιμίες και πολλαπλούν μυελώματα μόνο και μόνο επειδή τα τελευταία 10 χρόνια παρατείνεται η ζωή τους με νέα φάρμακα. Οι ευνοούμενοι πενηντάρηδες του συστήματος. Τα ευνοούμενα κορόιδα του συστήματος. Τα ευνοούμενα αναλώσιμα του συστήματος. Αυτοί που έχουν άγχος και κατάθλιψη θα βρουν χίλιους τρόπους να τα ξεπεράσουν. Οι άλλοι όχι. Μην μας δουλεύουν με τα ερωτηματολόγια και τις μπούρδες για παιδάκια πανεπιστημίων.

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  kanenas
29 Νοεμβρίου 2015 22:17

Πόσο αληθινά είναι τα λόγια σου! Όλα αυτά που λες τα ζήσαμε και ξέρει ο καθένας μας τουλάχιστον από έναν που “έφυγε” από μη τήρηση μέτρων ασφαλείας ή παρατεταμένη έκθεση σε επικίνδυνο περιβάλλον. Πού είναι τα βαρέα και ανθυγιεινά για αυτούς τους συνάδελφους ώστε να μπορούν να φύγουν με πλήρη νωρίτερα?

Kanenas δεν ακούει?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Nick
28 Νοεμβρίου 2015 13:28

Συνάδελφοι, σε συνάρτηση με το συνημμένο του Νίκου, σας παραθέτω τα αξιόλογα και απολύτως ειλικρινή σχόλια του φίλου G.G.: http://enstoloi.net/comments/comment-page-88/#comment-22793 http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-148/#comment-22824 Σε κάθε περίπτωση η όλη κατάσταση θα πάρει το δρόμο της σύντομα και δεν θα μας χαριστεί κανένας και για τίποτα!!! Όσοι είναι ε.ε. προτείνω να μείνετε μέχρι να “καθαρίσει η ατμόσφαιρα” και όσοι έχετε λάβει σύνταξη και όχι εφάπαξ (όπως εγώ) εύχομαι “καλή τύχη” και τις μικρότερες απώλειες…για να καταφέρουμε να βγάλουμε άλλη μια δραματική χρονιά εντός χώρας πριν μιζεριάσουμε περισσότερο και μαζέψουμε τα μπουγαλάκια μας για τόπους ξένους… ΥΓ1: Μου αρέσει να γίνονται έντονα σχόλια και να συμμετέχω (τζερτζελές χωρίς ύβρεις) αλλά το ξανασκέφτηκα και αποφάσισα να γίνω λίγο “Αχιλλέας” και “aero” δηλαδή να πω το γνωστό “Γιατί αγχώνεστε? Τι θα κερδίσετε? Ότι είναι να γίνει, θα γίνει, ανεξάρτητα του άγχους μας!” ΥΓ2: Βέβαια και οι δύο τους έχουν πάρει το εφάπαξ τους ολόκληρο και σε ευρώ και σύντομα το συμπληρωματικό…(θα πλέουν σε ήσυχα λιμάνια για κάποια χρονάκια ακόμα) όταν άτομα σαν εμένα θα πρέπει να περιμένουν… Διαβάστε τη συνέχεια »

Nick
Nick
Απάντηση σε  Johnny B.
29 Νοεμβρίου 2015 10:49

Αγαπητέ Johnny B. η αυτά που αναφέρονται στο έγγραφο του Υπουργείου μας είναι απλώς προτάσεις, χωρίς να μπορεί κάποιος να διασφαλίσει την υλοποίησή τους. Στην περίπτωση που υλοποιηθούν, δίνουν τουλάχιστον ελπίδες ότι κάποια στιγμή θα πάρεις εφάπαξ με τα παλιά οικονομικά δεδομένα. Αυτό που ανατρέπει την προσμονή σύμφωνα με τα παλιά δεδομένα, είναι η αλήθεια που κρύβεται στον επόμενο σύνδεσμο και στα συνημμένα έγγραφα τα οποία σε προτρέπω να διαβάσεις για να δεις τι ετοιμάζουν. Στα εν λόγω έγγραφα αποκαλύπτει το υπουργείο εργασίας ότι τα εφάπαξ των στρατιωτικών θα αποδίδονται σύμφωνα με την μελλοντική λύση που θα επιλεγεί για τα εφάπαξ των δημοσίων υπαλλήλων. Οπότε βγάλε τα συμπεράσματά σου. http://www.hellenicparliament.gr/Koinovouleftikos-Elenchos/Mesa-Koinovouleutikou-Elegxou?pcm_id=c03c2b1e-0f34-41c1-9f4b-a53001617d2e

Nick
Nick
Απάντηση σε  Nick
29 Νοεμβρίου 2015 11:01

Συμπληρώνω στο σχόλιό μου: δίνουν τουλάχιστον ελπίδες ότι κάποια στιγμή θα πάρεις εφάπαξ με τα παλιά οικονομικά δεδομένα γιατί προτείνεται η αναστολή του Ν.4281/2014 ως τον Ιούνιο 2016.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Nick
29 Νοεμβρίου 2015 14:11

Nick, πολύτιμες οι πληροφορίες σου και δίνουν μια στάλα ελπίδας σε όσους περιμένουμε ένα αξιοπρεπές εφάπαξ ακόμα…. Βέβαια, κάποιοι θα προλάβουν μέχρι τον Ιούνιο 2016 να λάβουν με το παλαιό τρόπο υπολογισμού του εφάπαξ (αν δοθεί η παράταση) αλλά για την ΠΑ αυτό θα συμπέσει περίπου με εκείνους που κατέθεσαν ΣΠ μέχρι την 30/7/14 (αν δεις πόσοι έμειναν και διαιρέσεις του μήνες με τα 25 περίπου κύρια εφάπαξ – σημερινός ρυθμός – θα δεις ότι κάπου στο καλοκαίρι συμπληρώνουν όλοι οι “πριν την 30/7/14”). Αυτό βέβαια δεν ισχύει για το Ναυτικό που είχε λιγότερες αποστρατείες τα έτη 2013-2014 (από στοιχεία του aero) και για αυτούς θα πιάσει ίσως όλους μέχρι τέλη του 2014. Νομίζω ότι θα πρέπει να δοθεί ένας γενικός “μπούσουλας” σ’ αυτό το θέμα, άλλωστε οι ΕΔ φημίζονται ότι έχουν την καλύτερη “Τάξη & Πειθαρχία” στα Ταμεία τους οπότε αν τους δοθεί η ευκαιρία σίγουρα θα είναι πιο δίκαιη η απονομή των εφάπαξ με βάση τα αποτελέσματα της αναλογιστικής μελέτης τους (αλήθεια, προχωράει ή έμεινε πάλι στα χαρτιά?).… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Nick
30 Νοεμβρίου 2015 16:32

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ Εδώ υπάρχει και η εκτίμηση της όλης κατάστασης από τον ίδιο τον Αχιλλέα: http://enstoloi.net/naftiko/comment-page-17/#comment-22816 με τα πολύτιμα συμπεράσματα: “Μάλλον ο συντάκτης του εγγράφου ήθελε να αντιγράψει το σύστημα που ισχύει ήδη στην Αστυνομία, όπου το εφάπαξ δεν εξοφλείται πριν παρέλθουν 31 πραγματικά / ημερολογιακά έτη από την ημ/νία κατάταξης.” “Δηλαδή όταν θα φεύγεις νωρίτερα από 35 έτη δεν θα κερδίζεις (οικονομικά) τίποτε σε σχέση με το συμμαθητή σου που συνεχίζει, ενώ ταυτόχρονα σου δίνει κίνητρο να παραμείνεις και μετά τα 35 έτη για πλήρη 40ετία, αφού θα έχεις εισπράξεις το εφάπαξ όντας εν ενέργεια”. Το κρίσιμο σημείο για μένα είναι αυτό: Είναι εντελώς γελοίο ανάμεσα σε 2 συμμαθητές με τα ίδια χρόνια και τις ίδιες εισφορές για εφάπαξ, να εξοφλείται νωρίτερα αυτός με τα περισσότερα πλασματικά (τα οποία δεν υπολογίζονται καν στο εφάπαξ)! Aς περιμένουμε ίσως την απάντηση στην επιστολή: http://kranosgr.blogspot.gr/2015/11/blog-post_589.html ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΣΚΕΠΤΙΚΟΥ Οπότε ανατρέπεται το σκεπτικό μου στο ΥΓ1 (αφού ακούγεται πιο λογικό το δικό του σκεπτικό) ενώ για το σκεπτικό του στο ΥΓ3 θα κριθεί από την… Διαβάστε τη συνέχεια »

nikos 60
nikos 60
27 Νοεμβρίου 2015 20:47

Ευτυχώς που ο ΥΕΘΑ έδωσε το ΟΚ για την συμμετοχή και εν/εν στελεχών στην πρόσφατη συγκέντρωση διαμαρτυρίας ,λέγοντας μάλιστα ότι αυτό “βοηθάει” στην “διαπραγμάτευση ….Είχα εκφράσει τους φόβους μου σε προηγούμενο σχόλιο ,για πιθανές νέες αλχημείες και τρόπους , που θα σκεφθούν οι κυβερνώντες, ώστε να περιορίσουν ή να μειώσουν κεκτημένα δικαιώματα των ΕΔ και ΣΑ .
Χωρίς να θέλω να κάνω τον έξυπνο ,απλά λάμβανα υπ΄όψιν το πρόσφατο παρελθόν και την αντιμετώπιση που είχαμε . Επειδή πλέον και με το πρόσφατο έγγραφο που αφορά την καταβολή του εφάπαξ ,ανατρέπεται φυσικά προς το χειρότερο ο προγραμματισμός της ζωής των στελεχών και μάλιστα χωρίς να ξεκαθαρίζει αν αφορά και ανθρώπους που είναι σε αναμονή και δεν ίσχυε κάτι τέτοιο μέχρι σήμερα , και επειδή μιλάμε για ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ και όχι νούμερα ,ας αναλάβουν επιτέλους ……πρωτοβουλία οι Αρχηγοί των ΕΔ και ΣΑ , να δείξουν ότι ενδιαφέρονται πραγματικά για το προσωπικό τους .

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  nikos 60
28 Νοεμβρίου 2015 02:14

Φίλε nikos60 απο τους κ. Αρχηγούς μην περιμένεις τέτοιες πρωτοβουλίες γιατί τρέμουν για τις καρέκλες τους. Εδώ δεν ήρθαν οι πρώην Αρχηγοί στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας των αποστράτων πλην των κ. Ζιαζιά και Γκίνη οι οποίοι ήταν παρόντες (για να είμαστε δίκαιοι). Αλλά είμαστε και εμείς συνυπεύθυνοι διότι στο Ν. Αττικής υπηρετούμε χιλιάδες συνάδελφοι και στην συγκέντρωση παρόλο που δόθηκε το ΟΚ από τον κ.ΥΕΘΑ και δόθηκε λήξη την 12:30 δεν ήρθαν ούτε 100. Αυτό μπορώ να το πω με σιγουριά διότι ήμουν εκεί από την αρχή και μέχρι το τέλος. Αν δεν συντονιστούμε κάτω από την σκέπη των ενώσεων, οι οποίες επιτέλους θα πρέπει να βγούνε από την αφάνεια και να κάνουν κάτι για την τιμή των όπλων, μην περιμένεις από κανένα να ασχοληθεί με τα προβλήματα μας.

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Γιώργος
28 Νοεμβρίου 2015 15:34

Φίλε Γιώργο, οι καρέκλες των Αρχηγών στηρίζονται στις πλάτες του προσωπικού,και αν αυτό διαπιστώσει ότι προδίδεται ,με την κατάρρευσή του θα τους συμπαρασύρει .Επειδή σαν εν/εν είχα αρκετά χρόνια διοίκησης ,δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι δεν θα είμαι πρώτος στη διεκδίκηση δίκαιων δικαιωμάτων του προσωπικού μου.
Πως και με τι πρόσωπο θα είχα απαιτήσεις από τον κόσμο αν δεν μπορούσα με οποιοδήποτε προσωπικό κόστος να τους υποστηρίξω??? Εξάλλου από όσα μάθαμε στις στρατιωτικές σχολές και στην σχολή πολέμου στην συνέχεια ,το παράδειγμα πρέπει να το δίνει ο ηγέτης σε κάθε επίπεδο διοίκησης . Εκτός όμως του τυπικού ,υπάρχει και το ηθικό ,σύμφωνα με το οποίο (προσωπικά αυτό πιστεύω) δεν μπορεί ο κάθε ένας από εμάς να αφήνει εκτεθειμένο το προσωπικό του στις ορέξεις διαφόρων . Ίσως ακούγονται ρομαντικά ,αλλά αυτά πίστευα και θα συνεχίσω να πιστεύω πάντα ,άλλωστε όπως έχω ξαναπεί την ιστορία του την γράφει ο καθένας μόνος του και αυτό δεν αλλάζει ποτέ…..

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  nikos 60
29 Νοεμβρίου 2015 21:44

Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω αλλά στην πράξη τα τελευταία χρόνια δεν βλέπω από κανένα Αρχηγό διάθεση να στηρίξει το προσωπικό, πέρα από βαρύγδουπες δηλώσεις και κανα φιλικό χτύπημα στην πλάτη. Μακάρι να το κάνουν έστω και στο παρά πέντε αλλά δεν το βλέπω. Τα χειρότερα έρχονται εντός των επομένων ημερών και δεν κουνιέται φύλλο.

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Γιώργος
29 Νοεμβρίου 2015 22:11

Φίλε Γιώργο , πιστεύω πως είναι η τελευταία τους ευκαιρία να αποδείξουν στα στελέχη ,ε/εν και εα , ότι πραγματικά ενδιαφέρονται και να διεκδικήσουν το αυτονόητο ,την αξιοπρέπεια μας . Φθάνει πια η εξαθλίωσή μας !!!!! Το να πετάξεις κάποια στιγμή τα γαλόνια μη συμφωνώντας σε διάλυση ανθρώπων ,σε κάνει τον καλύτερο Στρατηγό σε συνειδήσεις χιλιάδων συναδέλφων ….

OCTAVIA
OCTAVIA
27 Νοεμβρίου 2015 18:06

EΓΩ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΦΥΓΑ ΤΟ 2006 ΜΕ 27+ΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΗΛΗΚΙΑ ΤΩΝ 46.ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΛΑ ΣΑΝ ΑΧΡΕΩΣΤΗΤΩΣ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΝΤΑ.ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ.

Γιώργος
Γιώργος
27 Νοεμβρίου 2015 17:50

Συνάδελφοι μην αγχώνεστε…σύνταξη στα 60-70, ΕΦΑΠΑΞ μετά από 35 έτη….ε ρε κάτι γλέντια που έχουμε να κάνουμε στα 80 μας. Κάθε βράδυ μπουζούκια και μπαράκια…όσοι έχουν βέβαια καταφέρει να επιζήσουν και δεν τους έχουν κλείσει μέσα για χρέη προς το Δημόσιο…απορώ πως καθόμαστε ακόμα και υπομένουμε καρτερικά όλα αυτά και δεν είμαστε στους δρόμους….μάλλον με την απορία θα μείνω αφού ούτε οι ενώσεις μας δεν μπορούν να συνεννοηθούν να οργανώσουν μια διαμαρτυρία μήπως και ιδρώσει κανενός το αυτί…..λυπάμαι για την κατάντια μας…. περιμένουμε από τον κ. Αχιλλέα (να είναι καλά ο άνθρωπος ότι μπορεί κάνει) να μας λύσει όλα τα προβλήματα και να μας ενημερώσει αντί να το κάνουν αυτοί που αυτόκλητα ανέλαβαν να στελεχώσουν τις ενώσεις και να ασχοληθούν με τα προβλήματα μας και τώρα είναι όλοι άφαντοι με μικρές εξαιρέσεις (δεν αναφέρω ποιες για να μην θεωρηθεί ότι κάνω προπαγάνδα υπέρ κάποιας ένωσης).

ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
27 Νοεμβρίου 2015 14:27

Όσοσν αφορά το μέρισμα του ΜΤΠΥ διαβάστε : Εμπλοκή στις συντάξεις, λόγω «Δίας» Απο τον Βασίλη Αγγελόπουλο .Ξαφνικό πρόβλημα, αν και περιορισμένης έκτασης, σημειώθηκε χθες με την καταβολή της πρώτης «παρτίδας» επικουρικών συντάξεων που χορηγεί το ΕΤΕΑ. Παρά το γεγονός ότι, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, τα ποσά είχαν πιστωθεί στους λογαριασμούς των δικαιούχων εδώ και δύο ημέρες, από την Τετάρτη, εντούτοις υπήρξαν συνταξιούχοι που δεν κατάφεραν χθες να δουν στους λογαριασμούς τους, τα ποσά που τους αναλογούσαν. Πηγές του υπουργείου Εργασίας, τόνιζαν ότι πρόκειται για πρόβλημα που δημιουργήθηκε μέσω του διατραπεζικού συστήματος Δίας και το οποίο σήμερα αναμένεται να έχει λυθεί. Σημειώνεται ότι το ΕΤΕΑ καταβάλλει συντάξεις, σήμερα Παρασκευή 27 Νοεμβρίου και την ερχόμενη Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου. Επίσης, σήμερα το μεσημέρι πιστώνονται τα 41 εκατ. ευρώ που είναι η μηνιαία καταβολή του μερίσματος στους περίπου 280.000 δικαιούχους του Μετοχικού Ταμείου Πολιτικών Υπαλλήλων (ΜΤΠΥ). Τα ποσά που αναλογούν στους συνταξιούχους που λαμβάνουν το συγκεκριμένο μέρισμα, αναμένεται να είναι διαθέσιμα την ερχόμενη Δευτέρα. Πληροφορίες ήθελαν ότι έως την τελευταία στιγμή έλειπαν περίπου… Διαβάστε τη συνέχεια »

makislar
makislar
27 Νοεμβρίου 2015 10:13

Η ΕΣΠΕΘ για το εφάπαξ των στρατιωτικών
http://kranosgr.blogspot.gr/2015/11/blog-post_223.html

Ioannis
Ioannis
Απάντηση σε  makislar
27 Νοεμβρίου 2015 12:35

Αν περασει την καναμε λαχειο!!!

Petros
Petros
27 Νοεμβρίου 2015 10:08

Πρόταση Βόμβα Καμμενου για το εφαπαξ .Στα 35 χρόνια ή καταβολή του ανεξάρτητα του χρόνου που αποχωρείς από την υπηρεσία.Δηλαδή αποχωρείς από την υπηρεσία με 25ετια περιμένεις 10 χρόνια.Να τον χαιρόμαστε!Του αξίζει ένα μεγάλο μπράβο.Ντροπή Αισχος!Λεπτομέρειες ΕΣΠΕΘ.

spyros
spyros
Απάντηση σε  Petros
27 Νοεμβρίου 2015 10:59

Ήταν μια από τις κόκκινες γραμμές……….
Στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα…………………

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  spyros
27 Νοεμβρίου 2015 14:17

Υπόψη ότι 35 έτη ΣΥΝΤΑΞΙΜΗΣ υπηρεσίας είναι 30 πραγματικά.

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  aero
27 Νοεμβρίου 2015 14:43

Το άρθρο είναι αυτό:

http://www.onalert.gr/stories/afapax-stratiotikon-anamoni-dekaetias-provlepei-eggrafo-tou-ypetha/46449

Αν ισχύει αυτό που λέει ο aero τότε όσοι δεν έχουν συμπληρώσει ακόμα 35 μεικτά έτη τότε θα μπαίνουν στην άκρη μέχρι να τα φθάσουν.

Αλλά και όταν τα φτάσουν και υποβάλλουν τα χαρτιά τους, θα πρέπει να περιμένουν μέχρι 12 μήνες (το πολύ) για να το λάβουν.

Αυτά για το χρόνο απόδοσης. Παρόλα αυτά μένει να μάθουμε τι σχεδιάζουν και για τον τρόπο υπολογισμού!

Τι ωραία περνάμε εις τα εξοχάς!!!

Ioannis
Ioannis
Απάντηση σε  Nick F.
27 Νοεμβρίου 2015 16:25

Νομιζω οτι μιλαει για 35 πραγματικα, γιατι στο εγγραφο αναφερεται σε μετοχικη σχεση.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Nick F.
27 Νοεμβρίου 2015 21:04

Αχιλλέα,

η ερμηνεία στο σύνδεσμό σου είναι η πιο κατανοητή και λογική.

Μακάρι να ήξεραν τι έλεγαν οι συντάκτες της πρότασης (αν υπάρχει) αλλά μάλλον πρόκειται για άλλο ένα τρικ της μεθόδου του “Χόντζα” για να βγούμε στο τέλος “ευχαριστημένοι” από το “μικρότερο κακό” που με αγώνες θα καταφέρουν για την πάρτη μας….

Τα ‘χουμε ζήσει ξανά!

Νομίζω ότι αν στο ΥΠ.ΟΙΚ “ακούσουν” την πρόταση του ΥΠΕΘΑ που τους εστάλη προσφάτως συνυπολογίζοντας και τα αποτελέσματα -ελπίζω- μιας επιτυχούς αναλογιστικής μελέτης, θα μπορέσουν να βρουν τη “χρυσή τομή” για τα εφάπαξ μας. Αρκεί να παραμείνει αυτεξούσιο το ΕΛΟΑΑ και να μην μπει κάτω από καμιά “κοινή στέγη” του δημοσίου.

Θα δείξει σύντομα….

Αλλά….

Ο Μέγας “Κατρού” πάει μας τρελάνει?

http://www.protothema.gr/politics/article/531280/katrougalos-to-asfalistiko-einai-ethniko-zitima/

Κατρούγκαλος: «Στόχος μας να μην μειωθούν οι κύριες συντάξεις»

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Nick F.
27 Νοεμβρίου 2015 22:24

Μην τους περνάτε και τόσο άσχετους, αυτό επιθυμούν να υπάρξουν αντιδράσεις.
Και ξαφνικά προς αποκατάσταση της νομιμότητας το 35 συντάξιμα θα μετατραπεί σε 35 μετοχικής σχέσης.
Ήταν πάγιο αίτημα των Αξκων καριέρας από το 2011 (οι οποίοι έχουν κίνητρα να παραμείνουν) δεν μπορούσαν να χωνέψουν όταν έβλεπαν τους κατώτερους Αξκους να αποστρατεύονται και να λαμβάνουν το εφάπαξ τους, και όταν θα ερχόταν ο καιρός να το πάρουν αυτοί δεν θα υπήρχαν χρήματα και επιπλέον μεγάλος αριθμός δικαιούχων μπροστά τους.
Επίσης είναι και ένας έμμεσος τρόπος παραμονής – εγκλωβισμού των κατωτέρων αφού μια βασική παράμετρος αποχώρησης τους πέραν των άλλων ήταν και η λήψη του εφάπαξ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Nick F.
27 Νοεμβρίου 2015 23:19

Φίλε G.G. εμένα πάει ο νους μου και σ’ ένα άλλο σενάριο… Την αναγνώριση των πλασματικών/πολεμικών χρόνων στο ΜΤΑ που κανένας σχεδόν δεν κάνει (δεν συμφέρει) και έτσι το ΜΤΑ δεν βάζει φράγκα στον κουμπαρά του… Αν π.χ. έχω μετοχική σχέση 31 υπολογιζόμενα έτη (προσωπικά εγώ έχω) και εξαγοράσω τα υπόλοιπα 4 έτη (με συμψηφισμό από το εφάπαξ συν τις κρατήσεις αναγνώρισης βαθμού κλπ), τότε βάζει ακόμα περισσότερα φράγκα το Ταμείο στην άκρη (για τη “βιωσιμότητά” του) και έτσι πετυχαίνουν μια έμμεση περικοπή ποσοστού το εφάπαξ ενώ παράλληλα “σώζεται” εν μέρει και το Ταμείο… το όφελός μου είναι μόλις πληρώσω να εισπράξω μετά από κάποιους μήνες το εφάπαξ αντί να περιμένω να συμπληρώσω 35 έτη ή κάποιο ηλικιακό όριο ή ότι άλλο σκαρφιστούν! Υπάρχει λογική σ’ αυτό που ισχυρίζομαι? ή είναι πολύ “ρομαντικό”? (ποιος νοιάζεται για το όφελος του Ταμείου μας!) ΥΓ: Φυσικά δεν ξέρω τι θα γίνει με τον ΕΛΟΑΑ σαν οντότητα στο προσεχές μέλλον ούτε ποιος “απίθανος” μαθηματικός τύπος θα ισχύσει αλλά θεωρώ βέβαιο ότι όλα θα γίνονται… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
27 Νοεμβρίου 2015 00:35

Έχει πάρει φόρα ο κος ΥΕΘΑ και μοιράζει “κατά ριπάς” τα μπιλετάκια στο ΥΠ.ΟΙΚ. για θέματα οικονομικού ενδιαφέροντος των ένστολων.

http://staratalogia.blogspot.gr/2015/11/38652010-90-92.html

Ένα μένει να δούμε, αν αυτά που στέλνει θα τα υποστηρίξει στο υπουργικό ή θα πει: “Εντάξει Αλέξη, εδώ θα τα χαλάσουμε?…προχώρα…”

Σύντομα θα μάθουμε!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
27 Νοεμβρίου 2015 00:48

και η σχετική πηγή:

http://staratalogia.blogspot.gr/2015/11/38652010-90-92.html

(αφορά όσους κατατάχτηκαν στις Ένοπλες Δυνάμεις από 1-7-1990 έως 31-12-1992)

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
27 Νοεμβρίου 2015 09:11

Πολύ ορθά επισήμανες Johnny για την φόρα που έχει πάρει ο ΥΕΘΑ και αποστέλλει έγγραφα με διάφορα θέματα, αρκεί όλο αυτό μην εξελιχθεί στο ΦΑΤΕ ΜΑΤΙΑ ΨΑΡΙΑ.

spyros
spyros
26 Νοεμβρίου 2015 16:23

Είναι κατάντια μας.
Στο τέλος θα τους πούμε και ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ γιατί δεν θα μας κόψουν 200 ευρώ τον μήνα αλλά 150.

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.

Johnny B.
Johnny B.
26 Νοεμβρίου 2015 14:01

Αυτό έστειλε ο “Πάνος” στον Μέγα “Κατρού”:

http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2015/11/42812014.html

(Ζητάει την απεμπλοκή των Ειδικών Λογαριασμών-Ταμείων Ε.Δ-Σ.Α.-Λ.Σ.& Ελλην.Ακτοφυλακής από το Ν.4281/2014)

ΣΧΟΛΙΟ

Όταν βρεθεί στο επερχόμενο υπουργικό συμβούλιο για το ασφαλιστικό, θα χτυπήσει το χέρι στο τραπέζι απαιτώντας να τηρηθεί η ηθική τάξη στα δικαιώματα των ένστολων, όπως κατά καιρούς ισχυρίζεται? ή τελικά θα πει στο υπουργικό το κλασικό: “καλά, εντάξει, ας μην τα χαλάσουμε γι’ αυτό το θέμα”?

haris
haris
26 Νοεμβρίου 2015 13:57

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΧΙΛΛΕΑ
ΠΟΛΛΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ SITE ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΥΜΕ ΣΤΑ Μ.Μ.Ε ΜΠΟΡΕΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΑΦΟΡΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥΣ ΕΑΝ ΕΧΟΥΜΕΝ ΦΥΓΕΙ π.χ με 30ή 31η32ή35 χρονια υπηρεσιας

Κωστής
Κωστής
26 Νοεμβρίου 2015 21:42

Αχιλλέα καλησπέρα. Εάν ισχύσουν νέα ποσοστά αναπλήρωσης με την παράμετρο των ετών υπηρεσίας και υπάρξει κατάργηση των μνημονιακών περικοπών οι έχοντες πολλά χρόνια θα έχουν μηδαμινές εώς καθόλου περικοπές? Δεν είναι έτσι? (Και όσοι κάτω από 30 έτη αυξανόμενη σταδιακά περικοπή σε σχέση με το πληρωτέο σήμερα)

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Κωστής
26 Νοεμβρίου 2015 22:35

Κωστή,

νομίζω ότι ο Αχιλλέας έχει προσεγγίσει (όπως πάντα) τον τρόπο υπολογισμού προσαρμογής του συντελεστή με τον καλύτερο τρόπο ώστε να κατανοήσουμε τι περίπου σκοπεύουν να κάνουν, μακάρι να σκέφτονται έτσι και στο ΥΠ.ΟΙΚ. που δεν το πιστεύω! Δεν τους “κόβει” φίλε μου….αυτοί ξέρουν μόνο την λέξη “κόψε-κόψε” όπως τους λένε οι δανειστές…

Από την άλλη, αυτό που λες έχει μια δόση αλήθειας…φαίνεται να δίνει πλεονέκτημα στους “νεαρούς” συνταξιούχους με χωρίς ουσιαστικό όφελος για τους “παλιούς” (δηλαδή δεν φαίνεται να υπάρχει “τιμωρία” σε όσους αποστρατεύονται με αίτηση), αλλά εγώ λέω και κάτι άλλο, από πού θα βρουν δικαιολογία του χρόνου που θα θέλουν να κόψουν και άλλα χρήματα από τις συντάξεις αν δεν υπάρχουν τα “εικονικά” μεικτά που μας δείχνουν “πάμπλουτους” συνταξιούχους….???

Johnny B.
Johnny B.
27 Νοεμβρίου 2015 00:06

Αχιλλέα,

μην λες έτσι “χύμα” τέτοια νούμερα…θα φρικάρω…

Επομένως, το ποσοστό αναπλήρωσης θα αφορά το αναλογικό μέρος της σύνταξης ενώ η εθνική σύνταξη θα έρχεται και θα προστίθεται σ’ αυτό για να δώσει το τελικό ποσό κύριας σύνταξης, κάπως έτσι?

Εδώ έχουμε ανοιχτό και το θέμα των Μετοχικών Ταμείων. Θα μείνουν αυτεξούσια ή θα ενσωματωθούν στο ενιαίο ταμείο επικουρικής με τα αντίστοιχα “επώδυνα” αποτελέσματα για εφάπαξ και μέρισμα?

Βέβαια, τίθεται και θέμα με ποιό συντελεστή θα υπολογιστούν τα 5 πολεμικά/πλασματικά για όσους τα έχουν (θα μπαίνουν στο τέλος ή στην αρχή του υπολογισμού?) και αν το μέγιστο των 40/40 ισχύσει και για τους παλιούς συνταξιούχους που έφυγαν με 35/35 (χάνοντας αναπόφευκτα 5 έτη στον υπολογισμό). Ένα άλλο θέμα είναι αν στους υπολογισμούς μετρήσει ο τελευταίος ε.ε. βασικός μισθός με τα επιδόματά του….(θέλω να πω, αν τεθεί θέμα “βαθμού φέροντος” ή “οικονομικού βαθμού” για τους απόστρατους και επίσης, αν υπάρξουν αλλαγές στο νέο μισθολόγιο με τα επιδόματα).

Κωστής
Κωστής
27 Νοεμβρίου 2015 00:11

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Με την εφαρμογή των νέων αναπληρώσεων (χρόνια υπηρεσίας) δεν υπάρχει η λογική των ”οριζόντιων” περικοπών αλλά ουσιαστικά η ηλικιακή για ΕΔ-ΣΑ, γιατί μεταπίπτουμε σε αναπληρώσεις ίδιες στην ίδια ηλικία (πλην ιπταμένων, ΚΔ κλπ) διότι το 99% όλων μετράει συντάξιμα από τα 18. Δηλαδή απόστρατοι ίδιας ηλικίας (π.χ. περίπου 50 έτων) θα έχουν όμοια αναπλήρωση, δηλαδή όμοια σύνταξη ! Αυτοί των 45 έτων επίσης όμοια αναπλήρωση και όμοια (πολύ μικρότερη) σύνταξη !!

aero
aero
26 Νοεμβρίου 2015 11:41

Από το άρθρο:
http://www.iefimerida.gr/news/237692/neo-asfalistiko-kleidosan-oi-meioseis-se-oles-tis-syntaxeis-os-20-poioi-einai-oi-megaloi

αντιγράφω:

α) “… οι συνταξιούχοι του Δημοσίου θα δουν τη σύνταξής τους να μειώνεται κατά μέσο όρο από 5% έως και 7%…”

β) ” … η ενοποίηση των Ταμείων θα φέρει παράλληλη μείωση από 10% έως και 20% στα σημερινά ποσά των εφάπαξ…”

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
26 Νοεμβρίου 2015 13:42

Ερωτήσεις:

1. Το 5-7% θα είναι στα “μεικτά” ή στα “καθαρά”? Θα “κόψουν” και από τα μερίσματα?

2. Αυτοί που πήραν ολόκληρο το εφάπαξ τους και περιμένουν συμπληρωματικό, θα την βγάλουν “καθαρή” όταν κάποιοι άλλοι θα πάρουν “πετσοκομμένο” εφάπαξ 10-20%?

(μήπως αυτό που θα εξεταστεί, είναι να βρεθεί κάποια φόρμουλα ώστε να κόψουν κάπου 5-10% το εφάπαξ και το άλλο 5-10% να το πάρουν πίσω από όσους ήδη το έλαβαν?)

major65
major65
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Νοεμβρίου 2015 18:18

Να ψοφήσει και η κατσίκα του γείτονα, η λογική δηλαδή που έκανε πολλούς να ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  major65
26 Νοεμβρίου 2015 19:46

Εσύ το βλέπεις σωστό δηλαδή? Αποδέχεσαι το “σκεπτικό” να βλέπεις π.χ. το συμμαθητή σου που έφυγε πριν 2 χρόνια να παίρνει σήμερα ολόκληρο εφάπαξ και του χρόνου συμπληρωματικό και εσύ να περιμένεις μέχρι τα μέσα του 2017 για να πάρεις (αν πάρεις) ένα εφάπαξ κομμένο κατά 10-20% και άντε γειά? Η λογική σου είναι “φίλε πρόβλημά σου…ας έφευγες και εσύ νωρίτερα”? Έτσι θα πάμε μπροστά? Ας βάλουν τα πράγματα σε μια “δίκαιη” βάση και όχι “όπου κάτσει”… αυτό εννοώ!

major65
major65
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Νοεμβρίου 2015 20:46

Το τι είναι σωστό και δίκαιο είναι μεγάλη κουβέντα. Γιατί να πάμε 2 χρόνια πισω και να μη πάμε π.χ. 10 να πιάσουμε όλους αυτούς που πρόλαβαν τις μεγάλες συντάξεις, μερίσματα και εφάπαξ. Επίσης για όσους παίρνουν σύνταξη για περισσότερα απο 30 χρόνια να τους κοπεί τελείως. Η αναδρομικότητα στην εφαρμογή φορολογικών νόμων ιδιαίτερα προς το δυσμενέστερο είναι ενάντια στις αρχές του κράτους δικαίου και της εμπιστοσύνης των πολιτών.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Νοεμβρίου 2015 22:25

Με αυτό το “σκεπτικό” δεν πρέπει να εδραιώνεται η άνιση μεταχείριση μεταξύ των πολιτών, σωστά?

Ακόμα και με εφαρμογή π.χ. από 1/1/15 (εντός έτους) αν προτείνουν τότε υπερκαλύπτεται το ποσό του 5-10% περικοπών εφάπαξ ενώ το άλλο 5-10% ας το κρατήσουν από όσους λάβω εφάπαξ μετά την 1/1/16. Έστω υπάρχει μια αίσθηση δικαίου…δεν μιλάω για επιστροφή από εφάπαξ δεκαετιών….

Φυσικά, το καλύτερο απ’ όλα είναι να εφαρμοστεί η “ήπια” πρόταση του ΥΠΕΘΑ για περικοπές το πολύ 5-8% με νέο τύπο υπολογισμού και εφόσον οι αναλογιστικές μελέτες δεν είναι καλές.

Νομίζω ότι εδώ έχουμε “σημείο σύγκλισης”, έτσι?

Όμως, αυτό πρέπει να το υποστηρίξει “με νύχια και με δόντια” ο ίδιος ο κος ΥΕΘΑ στο υπουργικό πριν την κατάθεση του νομοσχεδίου…

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
25 Νοεμβρίου 2015 23:44

ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ.ΠΟΣΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΥΠΟΛΟΓΙΣΘΟΥΝ 2.000.000 ΑΠΟ ΟΤΙ ΛΕΝΕ ΔΛΔ ΗΔΗ ΚΑΤΑΒΑΛΟΜΕΝΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
26 Νοεμβρίου 2015 00:37

Αν θέλουν …το κάνουν τόσο γρήγορα όσο αυτό εδώ…

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26509&subid=2&pubid=113854299

Ραχήλ Μακρή: Επιστρέφει στο Δημόσιο ως διευθύντρια με απόφαση Σκουρλέτη

(Αχ Ελλάδα σ’ αγαπώ….)

Hary
Hary
25 Νοεμβρίου 2015 22:51

Φιλε Αχιλλεα η ανησυχια του nikos 60, εγκειται στο γεγονος οτι συμφωνα με δημοσιευματα ο τροπος επαναυπολογισμου των σημερινων συνταξεων ειναι οτι απο το ποσο της συνταξης που δικαιουμαστε θα αφαιρειται το ποσο της Εθνικης συνταξης(384ε) και οι οποιες μειωσεις(ρητρα ηλικιας,ποσοστο αναπληρωσης) θα γινουν στο αναλογικο τμημα αυτης.
Η απορια του nikos 60, που ειναι και δικη μου και συμφωνα με τα δημοσιευματα οτι αυτη η συνταξη θα χορηγειται στα 62 ή 67 ετη, ειναι αν αυτο αφορα μονο αυτους που λαμβανουν την κατωτατη(οπως αναφερες στην απαντηση σου) ή ολους γενικα τους συνταξιουχους.