Επικαιρότητα

Σελίδα υπ' αριθ. 12 επί ειδήσεων της τρέχουσας επικαιρότητας που δεν αποτελούν (ακόμη) νομοθεσία, παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις κλπ.

Subscribe
Notify of
guest

3.6K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Johnny B.
Johnny B.
15 Δεκεμβρίου 2015 12:57

Συνάδελφοι,

εδώ θα δείτε τη συνέντευξη του κου ΥΕΘΑ για θέματα ασφαλιστικού, των Μετοχικών Ταμείων και επιστροφής του υπολοίπου 50% του ΣΤΕ.

Υπάρχει και αναφορά με αιτήματα επιστροφής ε.α. Αξκών (με διαγραφή μετά το 2010) σε ε.ε. κατάσταση, αν το επιθυμούν (γενικά συζητιέται…).

Φυσικά, θα δείτε και τον Πρόεδρο της ΕΑΑΑ να δίνει τα “σέβη” του στον κ. Υπουργό….και ο Πρόεδρος του ΣΕΕΝΣΑ με θέμα τα Ταμεία και το Εφάπαξ….

http://www.enikos.gr/ekpompes/358617,O-Panos-Kammenos-ston-eniko-me-ton-Niko-Xatzhnikolaoy.html

(Μέρος Β’)

ΥΓ: Πάντως, όταν πιέστηκε ο Υπουργός άφησε να εννοηθεί ότι δεν πρόκειται να “ρίξει” κυβέρνηση αλλά να “αποχωρήσει” από το Υπουργείο αν δεν “προχωρήσουν” τα θέματα των ΕΔ…με λίγα-λόγια “ρίχνει τη μπάλα” στο ΥΠ.ΟΙΚ. και στους “ψηφοφόρους” του στρατιωτικούς να δεχθούν τις “προσπάθειές” του… για να δούμε…

Hary
Hary
14 Δεκεμβρίου 2015 19:08

Johnny B. και nikos 60, διαφωνω δυστυχως με τις προβλεψεις σας και μ’αυτην του Αχιλλεα για μικρες; τελικα περικοπες στις συνταξεις της ταξεως των 7-10%. Πρεπει να δουμε το θεμα πιο σφαιρικα και να μην χανουμε το δασος βλεποντας το δεντρο. Αυτη τη στιγμη ολοι οι αναλυτες αναφερουν οτι ενδεχομενως μεσα στο 2016 θα υπαρξει μια οριστικη λυση για το χρεος(αναδιαρθωση το ονομαζουνε).Την προηγουμενη φορα που εγινε κατι αναλογο, στο PSI, για να δελεασουμε τις ιδιωτικες τραπεζες να συμμετασχουν σ΄αυτο δωσαμε 30 δισ ευρω σε μετρητα(τα οποια πηραμε με δανειο απο τους ευρωπαιους). Αυτη τη φορα δεν υπαρχουν ουτε ιδιωτικες τραπεζες, και φυσικα ουτε διαθεσιμα χρηματα για να τα χρησιμοποιησουμε ως δελεαρ συμμετοχης.Το μονο διαθεσιμο δελεαρ που μπορει να χρησιμοποιηθει ειναι ενα υψηλο ετησιο πρωτογενες πλεονασμα, της ταξεως του 3-4% του ΑΕΠ, το οποιο φυσικα θα πηγαινει αυτουσιο στην εξυπηρετηση του χρεους. Για να επιτευχθει, ομως ενα τετοιο πλεονασμα(το οποιο δεν εχει καμια χωρα στην ΕΕ, πλην Γερμανιας), πρεπει ολες οι μη παραγωγικες δαπανες του δημοσιου να καταργηθουν και μια… Διαβάστε τη συνέχεια »

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Hary
14 Δεκεμβρίου 2015 20:05

Hary ,αν πρόσεξες αναφέρω σε προηγούμενο σχόλιο ότι οι συντάξεις θα καταλήξουν προνοιακό επίδομα .Αρχικά οι μειώσεις θα είναι μεσοσταθμικά στο 7-10% και η συνέχεια έπεται δύσκολη .Δεν διαφωνώ μαζί σου στην τελική έκβαση , απλά πιστεύω ότι για λόγους αποφυγής μεγάλων αντιδράσεων θα επιλεγεί η γνωστή μέθοδος “σαλαμιού”, η οποία εφαρμόζεται χρόνια τώρα . Εκτός αν καταφέρουν να πείσουν το κοινωνικό σύνολο ότι οι “προνομοιούχοι”στρατιωτικοί λαμβάνουν πολύ μεγαλύτερες συντάξεις απ’ότι δικαιούνται .Έτσι θα μπορέσουν να δικαιολογήσουν περικοπές της τάξεως του 30-40%. Πιστεύω όμως ότι πλέον οι περισσότεροι γνωρίζουν την πραγματική κατάσταση .Γενικά όμως βλέπω ,έντονη αγανάκτηση από πολλές κοινωνικές ομάδες ,με αποτέλεσμα να υπάρχει πιθανότητα αλλαγών στο πολιτικό σκηνικό με άγνωστες εξελίξεις σε όλα τα ζητήματα.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  nikos 60
15 Δεκεμβρίου 2015 11:59

Φυσικά, θα συμφωνήσω με τον Νίκο! Σκέφτομαι με τον ίδιο τρόπο με το Νίκο ενώ στην ουσία όλοι μας έχουμε την ίδια άποψη ότι στο τέλος (“τελική λύση”) έρχεται η χρεοκοπία, η έξοδος και η δραχμή…δεν νομίζω να υπάρχει διαφορετική κατάληξη σε μια χώρα με υπέρογκη φορολόγηση/χαράτσια παντού, χωρίς αξιοποίηση των δημόσιων υποδομών και συμφέρουσα ιδιωτική ανάπτυξη…και με τον φυσικό εθνικό πλούτο από τώρα υποθηκευμένο στο υπέρ-Ταμείο αποκρατικοποιήσεων! Κοινώς, δεν υπάρχει “πάτος” στην κατηφόρα…. Η διαφορά με κάποιους (π.χ. Hary) είναι ότι με δική μου εκτίμηση, η “τελική λύση” θα δοθεί σε βάθος χρόνου (πόσο? εξαρτάται!)…αφού απομυζήσουν τα πάντα και μας μείνουν μόνο τα “τσόφλια” (όχι μόνο στον οικονομικό τομέα αλλά και στην εξωτερική πολιτική και άμυνα…), άλλωστε “συμφέρει” στους “δανειστές” να έχουν μια κυβέρνηση που “συμπλέει” και διαχειρίζεται “επικοινωνιακά” την τρέχουσα κρίση χρέους με ανύπαρκτη αντιπολίτευση προς το παρόν (“υπό κατασκευή” ανάλογα με τις εξελίξεις). Είναι πλέον δεδομένο ότι μετά την κατάρρευση του συστήματος υγείας, ακολουθεί η παιδεία και το ασφαλιστικό…δεν υπάρχει διαφωνία φίλε Hary. Μάλιστα, ο ίδιος ο… Διαβάστε τη συνέχεια »

spyros
spyros
14 Δεκεμβρίου 2015 10:23

Εδώ δεν δίνουν το άλλο 50% που μας χρωστάνε λόγω ΣΤΕ και εγγράφουν κονδύλια αυξήσεων σε Δ.Υ.

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  spyros
14 Δεκεμβρίου 2015 10:57

spyros ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΒΛΕΠΕΙΣ.

spyros
spyros
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
14 Δεκεμβρίου 2015 13:20

Γιατί εμείς δεν ψηφίζουμε????????

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  spyros
14 Δεκεμβρίου 2015 20:10

ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΑΞΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΣΤΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΣ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.

Johnny B.
Johnny B.
12 Δεκεμβρίου 2015 19:21

Αναμενόμενο!

Κάτι ήξεραν οι Κύπριοι και την έδιωξαν άρον-άρον….

“Σύμφωνα με τη ρήτρα που απαιτεί η Ντέλια Βελκουλέσκου (είναι η κα Δρακουλέσκου, η “σκληρή” του ΔΝΤ) οι ασφαλιστικοί οργανισμοί θα είναι υποχρεωμένοι να προσαρμόζουν ανά έτος τις συνταξιοδοτικές παροχές στο ύψος των εσόδων τους και όταν δεν μπορούν να ανταποκριθούν θα προχωρούν σε περαιτέρω περικοπές συντάξεων.”

http://www.newsit.gr/ellada/SOK-Oi-syntaksioyxoi-tha-plironoyn-ta-spasmena-ton-asfalistikon-tameion/452354

ΣΟΚ! Οι συνταξιούχοι θα πληρώνουν τα… σπασμένα των ασφαλιστικών ταμείων!

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Johnny B.
12 Δεκεμβρίου 2015 22:28

Φίλε johnny B. , ,τα έχουμε πει πολλές φορές ,τι περιμένεις ???
Θα θυμάσαι την γνωστή ταινία με τον” Στρατηγό Δεκαβάλα” ,, δυστυχώς αυτή θα είναι η κατάληξη των συντάξεων. Τα όμορφα τα λόγια τα μεγάλα ,των “πρώτη φορά αριστερά” ,κατέρρευσαν σαν χάρτινος πύργος και μάλιστα σε χρόνο dt .Να σου πω την αλήθεια ποτέ δεν τους πίστεψα και μάλιστα αρχικά στις πρώτες διαπραγματεύσεις ,αισθάνθηκα και άσχημα γιατί ήμουν προκατειλημμένος εναντίον τους. Αλλά όπως τελικά αποδείχθηκε ,η επανάστασή τους σταμάτησε στο δεκαπενταμελές του λυκείου !!!!!!!!!!!

Johnny B.
Johnny B.
11 Δεκεμβρίου 2015 14:33

ΘΕΜΑ – ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ Τίτλος: Ασφαλιστικό: 550 εκατ. χωρίζουν κυβέρνηση-πιστωτές http://www.naftemporiki.gr/finance/story/1041567/550-ekat-xorizoun-kubernisi-pistotes 1. Στις αρχές Ιανουαρίου η επόμενη συνάντηση. 2. Ο Γ. Κατρούγκαλος δήλωσε πως «οι δανειστές τις άκουσαν και δεν τις απέρριψαν». (εννοεί την αύξηση των εισφορών) 3. Οι πιστωτές επανέφεραν στη χθεσινή διαπραγμάτευση την πάγια θέση τους για καταβολή της κατώτατης σύνταξης με 20 χρόνια εργασίας, ως αντικίνητρο για τις πρόωρες μορφές συνταξιοδότησης. 4. Υπολείπονται περίπου 550 εκατ. ευρώ προκειμένου να καλυφθεί η υποχρέωση της ελληνικής κυβέρνησης για περιστολή της δαπάνης των συντάξεων για το 2016. 5. Το υπόλοιπο ποσό των 500-550 εκατ. ευρώ εκτιμάται ότι θα εξοικονομηθεί από τις μειώσεις που θα γίνουν στις επικουρικές συντάξεις και από τις μειώσεις στο εφάπαξ των ταμείων…με βάση τις αναλογιστικές μελέτες που διαθέτει. Από την έντυπη έκδοση της Ναυτεμπορικής, του Στέλιου Παπαπέτρου ΥΓ: Αυτά τα γενικά και αόριστα μέχρι σήμερα….η συνέχεια μετά τις γιορτές, μάλλον! Φυσικά, κανείς δεν μιλάει για το μέλλον των Μετοχικών Ταμείων μας (αν ενοποιηθούν, αν είναι βιώσιμα) ούτε για την τύχη των εφάπαξ μας. Υπάρχει η επιστολή εξαίρεσης… Διαβάστε τη συνέχεια »

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Δεκεμβρίου 2015 15:25

Φίλε johnny B. , φαίνεται να επαληθεύεται ο Αχιλλέας στην εκτίμησή του για περικοπές της τάξεως 7-10% σε κύριες συντάξεις ,αφού πρώτα τα γνωστά παπαγαλάκια διέρρεαν περικοπές 30-40% ,έτσι ώστε να είμαστε ευχαριστημένοι και να μην υπάρχουν έντονες αντιδράσεις. Μετά από “σκληρές ” διαπραγματεύσεις θα έχει καταφέρει η “κυβέρνηση” να κάμψει τις υπερβολικές απαιτήσεις των θεσμών (το γνωστό παραμύθι) και να βρίσκεται στο πλευρό των συνταξιούχων…….. Επί πέντε χρόνια το ίδιο σκηνικό με τα συνήθη θύματα . Βέβαια η συνέχεια με δεδομένο ότι χρηματοδότηση των ταμείων μέχρι το 2018 θα πέσει στα 8,5 δις ,θα είναι πολύ επώδυνη για όλους τους συνταξιούχους. Μέσω επανυπολογισμού συντάξεων-ρήτρας βιωσιμότητας-ηλικιακών κριτηρίων και ότι άλλο τρικ μπορούν να επινοήσουν θα βρούνε τρόπους ,για “εξορθολογισμό”και “άρση αδικιών” του συστήματος ,ώστε οι συντάξεις να είναι προνοιακό επίδομα !!!!!!!!!!!!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  nikos 60
11 Δεκεμβρίου 2015 16:34

Καλά τα λέει… και δεν αμφισβητώ την εμπειρία και κρίση του Αχιλλέα. Το μόνο που του αμφισβήτησα είναι ότι θα καταργηθούν οι προηγούμενες μνημονιακές κρατήσεις…επειδή όσο παραμένουν θα είναι ο μόνος τρόπος να “δικαιολογούν” νέες περικοπές (και) στους καλοπληρωμένους νεαρούς απόστρατους….. (ο άδικος “κοινωνικός αυτοματισμός” που συζητάμε εδώ και χρόνια!) Αν οι Θεσμοί (κυρίως το ΔΝΤ) αποδεχτούν τελικά την προτεινόμενη τριετή αύξηση στις εισφορές τότε πράγματι θα υπάρχουν οι ελάχιστες επιπτώσεις στο ασφαλιστικό του 2016. Εκκρεμεί βέβαια και το ζήτημα της βιωσιμότητας του ΜΤΑ (και ΕΛΟΑΑ) για να δούμε αν θα πάρουμε και εμείς ένα αξιοπρεπές εφάπαξ μετά από 1,5 χρόνο περίπου από σήμερα. Επίσης, τα “αγκάθια” στο ασφαλιστικό θα μετατεθούν για αργότερα επειδή υπάρχουν “μαύρες τρύπες” και για τα έτη 2017-2018 που θα επιφέρουν νέα μέτρα…αναγκαστικά…. Πάντως θεωρώ απίθανο να αφήσει το κουαρτέτο “ανοικτό” για ένα ακόμα έτος το θέμα του επαναπροσδιορισμού των κύριων συντάξεων με χαμηλότερους συντελεστές αναπλήρωσης. Εκτός και εάν φέτος γίνεται “ντου” στις επικουρικές και εφάπαξ….και του χρόνου στις κύριες…. Εδώ είμαστε για να τα λέμε!!!… Διαβάστε τη συνέχεια »

G.G.
G.G.
11 Δεκεμβρίου 2015 12:34

Πρόταση του ΥΕΘΑ για κατάθεση νομοθετικής ρύθμισης, για την εξομοίωση των κρατήσεων που καταβάλουν τα στελέχη των ΕΔ για αναγνώριση της 5ετιας, με αυτές των ΣΑ.
http://www.doi.mod.mil.gr/index.php/component/k2/item/164-κρατήσεις-αναγνώρισης-5ετών-σε-μονάδες-εκστρατείας.html

nikos 60
nikos 60
10 Δεκεμβρίου 2015 19:39

Πρέπει να έχει πρόβλημα ο server ,κάποιες φορές δεν καταχωρεί σχόλια αφαιρεί προτάσεις και δεν δέχεται διορθώσεις ,κρεμάει στην διαδικασία .

nikos 60
nikos 60
10 Δεκεμβρίου 2015 21:08

Εντάξει Αχιλλέα ,ευχαριστώ για την απάντηση . Θα το εφαρμόσω .

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  nikos 60
11 Δεκεμβρίου 2015 00:25

Νίκο,

το παλεύει ο Αχιλλέας να μας προσφέρει ένα αξιοπρεπές εικονικό περιβάλλον για να εκφραζόμαστε, μας έδωσε “χώρο” στην επικαιρότητα, ας του πούμε και κάνα “ευχαριστώ” το αξίζει!

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Δεκεμβρίου 2015 00:49

Johnny B. , εννοείται , το έχω εκφράσει σε προηγούμενα σχόλια και νομίζω ότι το γνωρίζει ήδη. Οφείλουμε την επικοινωνία και την ακριβέστερη ενημέρωσή μας στον Αχιλλέα .Απλά θεωρώ υποχρέωσή μου να τον ενημερώνω αν διαπιστώνω κάποιο πρόβλημα ,ώστε να μπορεί να το διορθώσει .Πιστεύω ότι δεν παρεξηγήθηκα από τον Αχιλλέα ,δεν συνηθίζω να επικρίνω την προσπάθεια συναδέλφων.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Δεκεμβρίου 2015 13:14

Ρε συ, Νίκο, πόσο ταιριάζουμε στις απόψεις! Απίστευτο!!!

Hary
Hary
10 Δεκεμβρίου 2015 18:52

Φιλε Johnny B καταρχην θελω να σου πω οτι μας δουλευουνε κανονικα.(ΜΜΕ και Κυβερνηση) Οι περικοπες οι οποιες ερχονται στις κυριες συνταξεις( μονο) ειναι πολυ μεγαλυτερες απο τα 700 εκ. τα οποια φημολογειται οτι θελουν να περικοψουν. Και αυτο γιατι αν γινει ο επαναυπολογισμος βαση του οποιου θα μετατραπει η συνταξη σε αρθροισμα βασικης(384ε στα 67 ή 62 ετη) και αναλογικης και με δεδομενο οτι αυτη τη στιγμη υπαρχουν 725000 συνταξιουχοι κατω των 65 ετων(με βαση την εκθεση Ηλιος),το ποσο που θα εξοικονομηθει θα ειναι απο 2 εως 3,35 δισ. Δηλαδη εστω οτι οι μισοι (350000) λαμβανουν μονο τη βασικη με 15ετια (480ε) και οι υπολοποι πανω απο τη βασικη, τοτε εχουμε; 350000×100(εστω ευρω περικοπη)x12 μηνες=420 εκ. και 350000x384x12 μηνες=1,612δισ δηλαδη συνολο 2.03 δισ Αυτη την περικοπη θα την εχουμε διοτι οπως αναφερεται και στο αρθρο το οποιο αναφερεις ολες οι συνταξιοδοτησεις πριν των 67 ετων θεωρουνται πλεον προωρες, αρα δεν θα λαμβανουν τη βασικη συνταξη.Αυτο αλλωστε δε αναφερει συνεχως και η κυβερνηση, οτι δηλαδη παμε σε μια δικαιη μεταρρυθμιση… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Hary
11 Δεκεμβρίου 2015 00:22

Κάπως έτσι είναι Hary τα πράγματα και από ότι φαίνεται θα παραμείνουν για πολλά χρόνια έτσι….”ότι μας δουλεύουν κανονικά (ΜΜΕ και Κυβέρνηση)”

Θα σου τα παίρνουν όλα οι “δανειστές” για να σου παρέχουν “ασφάλεια” και “ρευστότητα”, λίγη βέβαια αλλά τόση όση να φυτοζωείς….και αν θέλουν σου “κλείνουν τη στρόφιγγα” και παθαίνεις “οικονομική ασφυξία”!

…και τα σκυλιά δεμένα… άμα λάχει, κάντε και αλλιώς!

Johnny B.
Johnny B.
10 Δεκεμβρίου 2015 15:21

Αχιλλέα, βλέπεις λοιπόν το επίπεδο της αναξιοπιστίας που δείχνουμε σαν χώρα!!! Λέει ο Πυράρχης ότι μάλλον περιμένουν τον οριστικό τρόπο υπολογισμού των συντάξεων! Αφού ήδη παρουσιάζουν στους Θεσμούς τα “μαγικά τρικ” του Μέγα “Κατρού” με ποσά που περικόπηκαν από την αύξηση του ποσοστού υπέρ ΕΟΠΥΥ, τα ποσά λόγω αλλαγής του τρόπου υπολογισμού σύνταξης (εδώ έπαιζε και ο τρόπος υπολογισμού αν ίσχυε από Αύγουστο ή Σεπτέμβριο….) και από την αύξηση των ορίων ηλικίας (κλείνοντας την πόρτα στις πρόωρες…), δήθεν και καλά αυτά έχουν ήδη επιφέρει έσοδα τα οποία θα αφαιρεθούν από τα ποσά των μειώσεων για το 2016… και ψάχνουν δήθεν ένα υπόλοιπο που παίζει στα 300, 400 και κατά άλλους 500 εκατ. ευρώ ώστε να γίνει “προσαρμογή” στις κύριες συντάξεις ή στις εισφορές…(εδώ υπάρχει η κόντρα με το ΔΝΤ), μιας και ήδη έχουν “κλειδώσει” τα ποσά περικοπών στα εφάπαξ, επικουρικές και ΕΚΑΣ…(δες τον προϋπολογισμό με τις αναπροσαρμογές μέσα στο 2015!!! Αυτά ήδη έχουν ψηφιστεί και τρέχουν ως έσοδα!!!) Αλλά όπως ακούγεται να μας τα λέει ο Πυράρχης, μου φαίνεται ότι… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Δεκεμβρίου 2015 15:58

Να πως τα παρουσιάζουν και οι “δικοί” τους (Μέτωπο Ταξικής Ανατροπής)…

http://www.ergasianet.gr/menu-epikairotita/menu-epik-koinonia/17900-meta081215-17900

Τι ισχύει για τα ειδικά ταμεία με το νέο ασφαλιστικό – 8 μειώσεις στις συντάξεις μέσα σε 7 μήνες!

Με συμπέρασμα του άρθρου:

Να σημειωθεί ότι με τους προαναφερθέντες νόμους του γ’ μνημονίου, ανατράπηκαν τα ασφαλιστικά δεδομένα 25 ετών. Και αυτά είναι δικαιώματα τα οποία έμειναν ανέπαφα, δεν εθίγησαν μέχρι τώρα. Τα εν λόγω θεμελιωμένα δικαιώματα για τους παλαιούς ασφαλισμένους έγιναν σεβαστά από το νόμο 2084/92, το νόμο 3029/02, το νόμο 3865/08, το νόμο 3863/10 και το νόμο 4093/12. Δηλαδή, διασώθηκαν από την Σκύλλα του α’ μνημονίου και την Χάρυβδη του β’ μνημονίου αλλά, όχι από το γ’ μνημόνιο που έφερε τώρα η κυβέρνηση.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
10 Δεκεμβρίου 2015 14:47

SPYROS ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ

spyros
spyros
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
10 Δεκεμβρίου 2015 15:05

Όχι όλοι. Η ευθύνη είναι ατομική όχι συνολική.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
10 Δεκεμβρίου 2015 16:06

Γιώργο,

έτσι είναι όπως τα λέει ο Σπύρος…

Στην κάλπη μόνο σου έμπαινες και μόνο σου αποφάσιζες για εκείνους που θα κατεύθυναν τις τύχες μας…λογικό δεν είναι να έβγαιναν εκείνοι που θα σου έταζαν τα πιο πολλά ψέματα? Όμως όταν έβλεπες ότι “κάτι δεν πήγαινε καλά” και “βρομάγανε από παντού”…εσύ τι ξανά έκανες? Έλεγες, “μπούρδες”…”τα παιδιά είναι …εντάξει”!!! (The WHO: “The kids are alright!”)

Τώρα πλήρωνε…

spyros
spyros
10 Δεκεμβρίου 2015 12:02

Που μας φτάσανε?
Να κοιτάμε αν μπήκε η σύνταξη του επόμενου μήνα……………………………………………..

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  spyros
10 Δεκεμβρίου 2015 14:13

….και μη χειρότερα, Σπύρο!!!

Johnny B.
Johnny B.
9 Δεκεμβρίου 2015 15:03

Συνάδελφοι, η καλύτερη προσέγγιση για το “νέο” ασφαλιστικό επιχειρείται από το άρθρο του Τζώρτζη Ρούσσου στην Εφημερίδα των Συντακτών: http://www.efsyn.gr/arthro/pedio-sygkroysis-asfalistiko με τίτλο: Πεδίο σύγκρουσης το ασφαλιστικό Επισημαίνω τα εξής: 1. Παρ’ ότι η κυβέρνηση προσπαθώντας να δρέψει επικοινωνιακούς καρπούς εμφανίζεται να έχει διαμηνύσει ότι δεν συζητά μείωση των κύριων συντάξεων, αυτό στο οποίο έχει καταλήξει είναι η εφαρμογή του νόμου Κουτρουμάνη-Λοβέρδου (ν.3863 & ν.3865) αλλά με εφαρμογή των δυσμενών συνεπειών άμεσα και όχι κλιμακωτά μέσα σε 30 έτη. Αυτό σημαίνει μείωση συντάξεων από την εφαρμογή του νόμου, αφού όλοι (συνταξιούχοι και ασφαλισμένοι) θα διέπονται από κοινούς κανόνες συνταξιοδότησης. 2. Πρόκειται για το σχέδιο εθνική σύνταξη-ανταποδοτική σύνταξη που θα «πασπαλιστεί» με τις ρήτρες ανάπτυξης και απασχόλησης μέσω των οποίων θα μειώνονται ή θα αυξάνονται οι συντάξεις ανάλογα με την πορεία της οικονομίας. Παράλληλα βέβαια θα μειωθούν οι μισθοί διά της αύξησης των ασφαλιστικών εισφορών των μισθωτών. 3. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η μνημονιακή δέσμευση για το 2016 αναφέρεται σε περικοπή ποσού ύψους 2,2 δις. ευρώ από τα κονδύλια που κατευθύνονται… Διαβάστε τη συνέχεια »

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Johnny B.
9 Δεκεμβρίου 2015 19:07

Δυστυχώς φίλε johnny B. κάπως έτσι δρομολογούνται οι εξελίξεις .Να δούμε πότε επιτέλους θα ξυπνήσουμε και θα αντιδράσουμε .
Φυσικά δεν αναφέρομαι μόνο σε ΕΔ και ΣΑ ,αλλά σε όλους τους Έλληνες οι οποίοι βλέπουν καθημερινά να απαξιώνονται , να διαλύονται ηθικά και οικονομικά ,να χάνεται κυριολεκτικά η Πατρίδα μας και το σοκ που έχουμε υποστεί να μην μας αφήνει περιθώρια αντίδρασης. Θέλω να πιστεύω ότι θα έλθει σύντομα η στιγμή που η σταγόνα θα ξεχειλίσει το ποτήρι και θα στείλουμε στον αγύριστο ξένα και ντόπια συμφέροντα που μας διαλύουν . Οι Έλληνες έχουν ψυχή αρκεί να καταλάβουν ότι είναι περισσότερα αυτά που τους ενώνουν ,παρά αυτά που τους χωρίζουν . Ας μας διδάξει η Ιστορία μας !!!!!!!!!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  nikos 60
10 Δεκεμβρίου 2015 15:37

Όπως πάντα με βρίσκεις απολύτως σύμφωνο, Νίκο!

Πότε όμως η Ιστορία, μας δίδαξε ώστε να αποφύγουμε τα ίδια πάντα λάθη?

Δες πρόσφατα “το Κυπριακό δράμα”….το “Μακεδονικό ζήτημα”….και τώρα την ΑΟΖ και τις “γκρίζες ζώνες”….τη Δυτ. Θράκη και “το προσφυγικό θέμα”…..πόσο “όμορφα” τα σερβίρουν στον ΟΗΕ, το ΝΑΤΟ και στην ΕΕ οι γείτονες και σύμμαχοι μας….

…εμείς τι μαθαίνουμε? Τίποτα! Συνεχίζουμε να αλληλοτρωγόμαστε για τα πολιτικά! …και τα χρέη… τοις πταίει?

Μόνο δανεικά φράγκα μας νοιάζει να ψάχνουμε τριγύρω σαν επαίτες από το 1821 και ύστερα δηλώνοντας υποταγή στους κάθε λογής ξενόφερτους ηγεμόνες “δανειστές”…εξού και ο χαρακτηρισμός μας ως “ΡΑΓΙΑΣ”!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Δεκεμβρίου 2015 17:39

Νίκο,

κοίταξε εδώ “μεγαλείο”!

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26516&subid=2&pubid=113867790

Βόμβα Bild: Η Ελλάδα πρέπει να επιστρέψει επιδοτήσεις 6,5 δις. ευρώ!

Με σχόλιο:

«Η μιζέρια δεν οφείλεται στην έλλειψη χρημάτων για την Ελλάδα, αλλά στο ότι η χώρα θέτει εμπόδια στον εαυτό της».

ΥΓ: ….και επειδή αυτές οι επιδοτήσεις έχουν ήδη “αναλωθεί” σε κάθε λογής “ακίνητες και κινητές αξίες” καθώς και σε μίζες, διασκέδαση, ταξίδια και δωράκια…. θα μας “αναγκάσουν” να τα πληρώσουμε εμείς οι συνταξιούχοι και οι μισθωτοί από νέες περικοπές και μνημόνια!

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Δεκεμβρίου 2015 19:04

Φίλε johnny B. έχει χαθεί πλέον η μπάλα .Δεν γνωρίζουμε από που μας έρχονται συνεχώς βολές οι οποίες δείχνουν “επιεικώς” την ανεπάρκεια-ανευθυνότητα των κυβερνήσεών μας επί σειρά ετών . Σίγουρα υπάρχει και δική μας ευθύνη για τις επιλογές αυτές , αλλά τελικά αποδεικνύεται ότι όποια επιλογή και αν κάναμε μάλλον . Εξάλλου ο κάθε ψηφοφόρος δεν μπορούσε να γνωρίζει τι κρύβει ο εκάστοτε υποψήφιος στο μυαλό του και ποια συμφέροντα εξυπηρετεί . Δεν θέλω να δικαιολογήσω καταστάσεις ,αλλά υποτίθεται ότι οι εκάστοτε κυβερνώντες είχαν γνώμονα το καλό της Χώρας και κατ’ επέκταση του λαού της . Το μόνο που σκέφτομαι τώρα είναι, μήπως τελικά όλο αυτό που υφιστάμεθα εντάσσεται σε ένα γενικευμένο σχέδιο υποταγής και δέσμευσης λαών ,όχι μόνο του δικού μας ,με σκοπό την επικράτηση λίγων χάριν συγκεκριμένων οικονομικών συμφερόντων . Ίσως να σου φαίνεται θεωρία συνωμοσίας ,αλλά δεν ,Ελλάδα-Ισπανία-Πορτογαλία-Ιταλία -σε λίγο Γαλλία ,όλοι αυτοί να είναι προβληματικοί και οι Γερμανοί με ξέπλυμα μαύρου χρήματος με μίζες και ποιος ξέρει τι άλλο να βγαίνουν . Άραγε είναι τόσο άψογοι… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Δεκεμβρίου 2015 00:12

Χα!χα! Νίκο, τα πράγματα εξελίσσονται κατά γράμμα…οικονομικά και πολιτειακά (βλέπεις ετοιμάζεται και αναθεώρηση Συντάγματος!)… Αν έχεις οικονομική ανεξαρτησία, θεωρείσαι πλέον “ύποπτος” για ξέπλυμα μαύρου χρήματος και υποστήριξης παράνομων καθεστώτων π.χ. (ξέρεις)…. Για μένα τα πράγματα είναι απλούστερα, από την μια υπάρχουν τα διεθνή funds (κερδοσκόποι, οι γνωστοί-άγνωστοι της Ιστορίας) που “ρισκάρουν” ότι θα χρεοκοπήσουμε (και κάνουν το παν γι’ αυτό) και από την άλλη οι “πρώην υπάλληλοί” τους (Άγγλο-Σάξονες-Φράγκοι) που έχουν πάρει τα ηνία σε Κομισιόν, Ευρωπαϊκή Τράπεζα, ΔΝΤ, ΥΠΟΙΚ Γερμανίας που λένε ότι αν χρεοκοπήσεις κ. Αλέξη, χάθηκες σαν χώρα, οπότε πάρε τα “φθηνά δανεικά” που σου δίνουμε, ευχαρίστησέ μας και ακολούθησε όλα αυτά που σου γράφουμε στο Μνημόνιο (Συνθηκολόγηση Άνευ Όρων) προκειμένου να ανακάμψεις κάποτε…βέβαια, δεν θα ανακάμψεις ποτέ κ. Αλέξη και το μόνο που θα κάνεις είναι να ξεπουλήσεις “φθηνά” όλο το πλούτο-υποδομές της χώρας, τα όνειρα των νέων γενεών (που είχαν ήδη φροντίσει να καταστρέψουν προηγούμενοι άπληστοι πολιτικοί της χώρας) και να υποθηκεύσεις όλα τα ενεργειακά αποθέματα και μεταφορικούς κόμβους σε εταιρείες συμφερόντων “δανειστών”, επίσης να… Διαβάστε τη συνέχεια »

Γιωργος
Γιωργος
9 Δεκεμβρίου 2015 00:05
Στάθης
Στάθης
8 Δεκεμβρίου 2015 20:47

Mην τα αναφέρετε “εφ-απαξ” γιατί ο αλλος το θεωρεί οτι ειναι “δώρο” του Κράτους σε Κρατικούς υπαλλήλους και κακκόπιστα σου λέει δεν φθάνει που “σας ταίζαμε” θα σας δίνουμε και δώρα οταν αποστρατεύεστε?
Ο σωστός ορος ηταν και ειναι ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΚΑΤΑΘΕΤΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ κατά την διάρκεια του εργάσιμου βίου του και οταν συνταξιοδοτείτε τότε το λαμβάνει.
Μην ξεχνάτε και τους “λεβέντες” της πολιτικής που επίσημα εχει δηλώσει για ανώτερη σύνταξη τα 1.000 euros ΠΑΝΤΑ ΜΙΚΤΑ.
Προσωπικά μου προκαλείεντύπωση εφόσον το Κράτος εγγυάται “εθνική” σύνταξη μέχρι τα 464 euros ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΓΕΙΡΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΡΑΤΕΙΤΕ ΜΙΣΘΟΣ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ ΠΟΥ ΕΓΓΥΑΤΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.
Απο εδώ και πέρα υπάρχουν και οι ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ που αρκετές εχουν παραρτήματα στην Ελλάδα και εκεί ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΑΠΑΝΤΑ γιατί ειναι ΘΥΓΑΤΡΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΩΝ και δεν εχει σημασία αν εισαι Ελληνας και “μη Ελληνας”.

PANAGIOTIS B.
PANAGIOTIS B.
7 Δεκεμβρίου 2015 21:16

Αχιλλέα καλησπέρα και συγχαρητήρια για τιs προσπάθειέs σου ωs προs την αναμόρφωση τηs σελίδα σου. Διαβασα το ONALERT και αναφερεται στιs συντάξειs των στρατιωτικών. Είναι αυτό που αναφέρειs εσύ στην προσωπική σου εκτίμηση ή κάτι χειρότερο πάντα ωs προs την οικονομική ζημία? Βέβαια αυτό που σημειώνεται είναι ότι αποτελει προσωπική εκτίμηση του προέδρου ΣΑ/ΣΣΑΣ και δεν μπορούμε να βασιστούμε σε αυτό παρ όλα αυτά επικρατεί μία ανησυχία. Εάν μπορείs να μαs το αναλύσειs σε παρακαλούμε.

PANAGIOTIS B.
PANAGIOTIS B.
8 Δεκεμβρίου 2015 20:09

Ευχαριστώ Αχιλλέα και έχεισ δίκιο, Απλώσ μου ήρθε η διαγραφή μου τώρα τον Δεκέμβριο και ψιλοαγχώθηκα με όλα αυτά.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  PANAGIOTIS B.
9 Δεκεμβρίου 2015 13:53

Παναγιώτη,

για να είσαι “μέσα” στα πράγματα…

…διάβασε αυτό. Είναι ότι πιο πρόσφατο!

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=33039&subid=2&pubid=113866963

Συντάξεις: Το «πακέτο» – φωτιά που θα προτείνει ο Γ. Κατρούγκαλος στους δανειστές

ΥΓ: Όταν ο Μέγας “Κατρού” καλείται να κάνει τα “μαγικά” του ενώπιον των Θεσμών! Θα τους “ξεγελάσει” με τα τρικ του ή θα τους δυσαρεστήσει και θα απαιτήσουν τα “λεφτά τους πίσω”???

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  Johnny B.
9 Δεκεμβρίου 2015 14:04

Υπάρχει και αυτό το σημερινό : http://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/asfalish/86317/psalidi-se-epikourikes-efapaks-ayksisi-ton-asfalistikon-eisforon ”Στόχος της κυβέρνησης είναι να μην μειωθούν οι κύριες συντάξεις υπό την προϋπόθεση όμως ότι οι δανειστές θα της επιτρέψουν να αυξήσει τις ασφαλιστικές εισφορές, αυξάνοντας τις εργοδοτικές εισφορές”
άντε ο καθείς να βγάλει άκρη…αν υπάρχει !!