Επικαιρότητα

Σελίδα υπ' αριθ. 13 επί ειδήσεων της τρέχουσας επικαιρότητας που δεν αποτελούν (ακόμη) νομοθεσία, παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις κλπ.

Subscribe
Notify of
guest

3.6K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Johnny B.
Johnny B.
4 Ιανουαρίου 2016 17:09

Για όσους αγωνιούν (μέσα και εγώ!) για το που βρισκόμαστε με το “νέο ασφαλιστικό-συνταξιοδοτικό”, βρήκα διάφορα άρθρα σήμερα αλλά σε μένα αυτό από την ΗΜΕΡΗΣΙΑ είναι πιο κατανοητό: http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=33039&subid=2&pubid=113885104 με τίτλο: “Αυτή είναι η ελληνική πρόταση για τις συντάξεις – Ποιοι θα πληρώσουν τις αλλαγές” Έχω βέβαια μπερδευτεί λιγάκι στο θέμα των περικοπών στους ήδη συνταξιούχων…τελικά, η κυβέρνηση σκοπεύει να προτείνει να μειωθούν οι κύριες συντάξεις μόνο στους “νέους” συνταξιούχους? και ποιους? Βλέπω: 1. όλα δείχνουν, στους νέους συνταξιούχους και τα αποθεματικά των επικουρικών ταμείων θα γίνουν οι περικοπές ώστε να καταστεί βιώσιμο το συνταξιοδοτικό σύστημα. 2. Για τους παλιούς συνταξιούχους θα υπάρχει πρόβλεψη της «προσωπικής διαφοράς» έτσι ώστε να μην μειωθεί η κύρια σύνταξη τους μετά από το νέο υπολογισμό. 3. Η προσαρμογή των συντάξεων μέσω των νέων συντελεστών αναπλήρωσης θα γίνει με την τροποποίηση του νόμου 3863 και την άμεση εφαρμογή των προβλέψεων του. 4. Η μετατροπή της ρήτρας μηδενικού ελλείματος σε ρήτρα βιωσιμότητας για τα επικουρικά ταμεία με ταυτόχρονη απορρόφηση των αποθεματικών τους για την πληρωμή των… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
4 Ιανουαρίου 2016 18:07

Από άλλο άρθρο….της iefimerida: http://www.iefimerida.gr/news/243882/kyvernisi-gia-asfalistiko-oloi-se-ena-tameio-me-mikroteres-syntaxeis με τίτλο: “Κυβέρνηση για ασφαλιστικό: Όλοι σε ένα ταμείο, με μικρότερες συντάξεις” παραθέτω τα παραδείγματα για την καλύτερη κατανόηση της πρότασης της κυβέρνησης: 1. Θυσιάζονται οι νέοι συνταξιούχοι Το νομοσχέδιο προβλέπει επίσης συνυπολογισμό των καταβαλλόμενων συντάξεων, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα τη θυσία των νέων συνταξιούχων. Για παράδειγμα, ένας ασφαλισμένος με 40 χρόνια με καθεστώς βαρέων και ανθυγιεινών, παίρνει σύνταξη σήμερα 1.100, με τον επανυπολογισμό, δικαιούται 900. Τα 200 ευρώ παραμένουν ως προσωπική διαφορά. Αντίθετα, ο νέος συνταξιούχος με βαρέα και ανθυγιεινά, θα εισπράξει 900 ευρώ. Συνεπώς θα έχουμε και πάλι συνταξιούχους δυο ταχυτήτων, με το βάρος να πέφτει στη νέα γενιά. Σε βάθος δεκαετίας θα θεσπιστούν ενιαίοι κανόνες για όλους. Σύμφωνα με τα παραδείγματα που έδωσε η ηγεσία του υπουργείου Εργασίας, με μισθό 1.000 ευρώ η σύνταξη ορίζεται στα 784 ευρώ, ενώ με μισθό 2.000 στα 800 ευρώ. Όπως σχολίασε ο πρώην υπουργός Γιάννης Βρούτσης, οι μικρές διαφορές, αποτελούν αντικίνητρο για ασφάλιση. 2. Νέος τρόπος υπολογισμού των συντάξεων Ο νέος τρόπος υπολογισμού θα… Διαβάστε τη συνέχεια »

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Johnny B.
4 Ιανουαρίου 2016 18:24

Φίλε Johny Β καταρχήν σ ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Να κάνω μια επισήμανση. Σ αυτά που διάβασα στο άρθρο της ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ αναφέρει μόνο για άμεση τροποποίηση του 3863, για τον 3865 που μας αφορά δεν λέει κάτι. Εχεις κάποια ενημέρωση γι αυτό? Ευχαριστώ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιώργος
4 Ιανουαρίου 2016 18:50

Γιώργο,

δεν έχω κάποιο νέο και γι’ αυτό θέτω τα δικά μου ερωτήματα για όποιον τυχόν γνωρίζει περισσότερα.

Πιστεύω ότι το δικό μας συνταξιοδοτικό θα συζητηθεί σε επίπεδο ΥΠ.ΟΙΚ. που είναι άμεσα υπεύθυνο για θέματα ΥΠΕΘΑ. Εκεί θέλουμε τον “Πάνο” να είναι “βαρβάτος” και όχι “συγκαταβατικός”…όλα παίζονται και δεν πρέπει να “κοιμόμαστε ήσυχοι”! Το παρελθόν έδειξε ότι ο “πέλεκυς” έπεφτε μονόπλευρα σ’ εμάς…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
4 Ιανουαρίου 2016 19:45

Επίσης, διαβάζω ότι το ποσοστό αναπλήρωσης των συντάξεων θα οριστεί για τα 40 χρόνια εργασίας (μεικτά να υποθέσω?) στο 60%…μετά θα το “κουρέψουν” λιγάκι και οι ΔΝΤούδες (κάπου στο 55-50%) για να έρθει στα “ίσα” του… μέχρι το 2019…..και μετά βλέπουμε…. Εμείς οι “ήδη συνταξιούχοι” απόστρατοι, αν μπούμε στο ίδιο “καζάνι” (με τροποποίηση του ν.3865) δεν θα επηρεαστούμε γιατί θα κρατήσουν και σε μας την “προσωπική διαφορά” υπέρ μας…. Ακόμα και έτσι κανείς δεν μας βεβαιώνει ότι θα ισχύσει αυτό για “πάντα” (όσο ζούμε) με αποτέλεσμα αργά ή γρήγορα (σε λίγα χρόνια) να μπούμε και εμείς στη “μέγκενη” των περικοπών στις κύριες συντάξεις με τα νέα ποσοστά αναπλήρωσης! … ίσως αρχικά μέσω ηλικιακών χαρατσιών που ετοιμάζουν (58? 62?)… Εδώ τίθεται και το ζήτημα που ανέφερε ο κ. ΥΕΘΑ για το “κύμα επιστροφής” αποστράτων που επιθυμούν να γίνουν πάλι ε.ε. !!! Θα αναγκαστούμε Γιώργο να πάμε στα δικαστήρια και θα πούμε ότι όταν βγήκαμε στη σύνταξη ίσχυε η 35ετία και όταν κάναμε προσεκτικά την αίτηση αποστρατείας είχαμε πιάσει τα 35 μεικτά… Διαβάστε τη συνέχεια »

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Johnny B.
4 Ιανουαρίου 2016 19:57

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να κοιμόμαστε ήσυχοι. Διάβασα όλο το νομοσχέδιο εδώ http://issuu.com/tvxorissinora/docs/nomosxedio_katrougalou.docx/139?e=2936379/32463919 αλλά δεν μπόρεσα να καταλάβω εάν τα Σώματα Ασφαλείας θα συμπεριλαμβάνονται στον ΕΦΚΑ (Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης). Επίσης στο άρθρο 48 έχει μεταβατική περίοδο μέχρι το 2018 σε ότι αφορά τις παροχές-συντάξεις κ.τ.λ. Ρίξτε μια ματιά όσοι ξέρετε κάτι παραπάνω μήπως και βγεί κάποιο συμπέρασμα.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιώργος
4 Ιανουαρίου 2016 23:11

Γιώργο,

μην αγχώνεσαι άσκοπα!

Δες εδώ!

http://www.newsit.gr/politikh/Arxisan-ta-organa-gia-to-asfalistiko-I-proti-emploki-apo-toys-THesmoys-Perimenei-sti-gonia-o-Soimple-ton-Tsakaloto/490856

άρθρο της newsit.gr με τίτλο: “Άρχισαν τα όργανα για το ασφαλιστικό! Η πρώτη εμπλοκή από τους Θεσμούς – Περιμένει στη γωνία ο Σόιμπλε τον Τσακαλώτο”

όπου διαβάζω ότι πέραν από τους “σκληρούς” του ΔΝΤ, θα μας περάσει “κόσκινο” ο ίδιος ο Σόιμπλε!!!

Γράφει ότι:

“Ο Έλληνας υπουργός Οικονομικών, Ευκλείδης Τσακαλώτος αναμένεται το επόμενο χρονικό διάστημα να μεταβεί στο Βερολίνο. Εκεί ο Ευκλείδης Τσακαλώτος αναμένεται να συναντηθεί με τον Β. Σόιμπλε και εκεί θα κριθούν πολλά για το ασφαλιστικό και την αξιολόγηση.”

Ωρέ κάτι γλέντια! Φαντάζομαι τον Σόιμπλε να σκίζει “ξερά” τις 170 σελίδες του μάγου “Κατρού” και να δίνει στον Ευκλείδη 2-3 σελίδες με τους “γεωμετρικούς περί κοπτικούς τύπους” που έφτιαξε με το δικό του “Επιτελείο” με τίτλο “Στην Ελλάδα με Αγάπη!”….μάλλον βλέπω να έρχεται πιο νωρίς η πλήρης “βαλκανοποίηση” των συντάξεων!!!

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Johnny B.
4 Ιανουαρίου 2016 18:45

Φίλε Γιάννη ,καλή χρονιά και πάλι .Δεν νομίζω να πιστεύεις ότι δεν θα επηρεαστούν και οι ήδη συνταξιούχοι ,άσχετα με ότι λένε περί μη περικοπής κυρίων συντάξεων και προσωπικής διαφοράς.Το έχουμε δει το έργο παλαιότερα.Θα βρούνε τρόπους για να μην υπάρχουν “αδικίες” ,ώστε με τερτίπια λόγω ηλικίας ή με αίτηση αποστρατείας ή με ότι μπορεί κάποιος να φανταστεί σε όρια διαστροφής πλέον και θα πετσοκόψουν τις ήδη πενιχρές συντάξεις ,τονίζοντας μάλιστα τον εξορθολογισμό ,ώστε να καταστεί βιώσιμο το ασφαλιστικό και επαναφέροντας τον κοινωνικό αυτοματισμό ,με αποτέλεσμα η κάθε διαμαρτυρία μας να βρίσκεται αντιμέτωπη με τις λοιπές κοινωνικές ομάδες ,ακόμη με τους εν/εν συναδέλφους μας. Όπως έχω ξαναπεί το σχέδιο τους προχωράει κανονικά…….Δεν θέλει το παγκόσμιο σύστημα να δίνει ούτε ένα ευρώ χωρίς κάποιος να δουλεύει γι΄ αυτό !!!!!!!!!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  nikos 60
4 Ιανουαρίου 2016 19:10

Νίκο, επίσης και δημόσια τα χρόνια μας πολλά για μια καλύτερη χρονιά με υγεία! Κρατάω τα “σοφά” σου λόγια: 1. …με ότι μπορεί κάποιος να φανταστεί σε όρια διαστροφής… 2. …τον εξορθολογισμό ώστε να καταστεί βιώσιμο το ασφαλιστικό και επαναφέροντας τον κοινωνικό αυτοματισμό… 3. …η κάθε διαμαρτυρία μας να βρίσκεται αντιμέτωπη με τις λοιπές κοινωνικές ομάδες ακόμη με τους εν/εν συναδέλφους μας… 4. Δεν θέλει το παγκόσμιο σύστημα να δίνει ούτε ένα ευρώ χωρίς κάποιος να δουλεύει γι΄ αυτό !!!!!!!!!!! Τα σχόλια μου: Αυτά τα κατανοώ απολύτως και ελπίζω έστω στην καθυστερημένη εφαρμογή των περικοπών στους ένστολους μόνο και μόνο μπας και προλάβω να πάρω ολόκληρο το εφάπαξ μου και να έχω ένα “μαξιλαράκι” προστασίας για κάποια χρόνια…αυταπάτη βέβαια αλλά όλα είναι ζήτημα “ψυχολογίας” και μόνο… γιατί? Ξέρουμε ότι με το εφάπαξ στο νέο περιουσιολόγιο θα “ανέβουμε” κλίμακες “εισοδήματος” (με δηλώσεις ότι θα λαμβάνονται υπόψη όλα τα περιουσιακά στοιχεία ως εισόδημα) και με αυτά που ακούγονται μπορεί να θεωρηθούμε και “ευνοούμενοι συνταξιούχοι” με αποτέλεσμα να φορολογηθούμε αρχικά αυτοτελώς αλλά τα… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
4 Ιανουαρίου 2016 15:21

Συνάδελφοι, ειδικά για όσους έχετε λάβει το πολυπόθητο εφάπαξ σε κάποιο μεγαλούτσικο ποσό και το έχετε ολόκληρο σ’ έναν τραπεζικό λογαριασμό….λοιπόν, διαβάστε το άρθρο της CAPITAL: http://www.capital.gr/oikonomia/3092835/mpikame-sti-xronia-tou-bail-in με τίτλο: “Μπήκαμε στη χρονιά του… Bail – In” με τις επισημάνσεις: 1. Αυτό σημαίνει ότι από σήμερα κάθε “δυσκολία” στα κεφάλαια των τραπεζών θα αντιμετωπίζεται εις βάρος των “δανειστών” τους και σ’ αυτούς περιλαμβάνονται πέραν των μετόχων, οι ομολογιούχοι και οι καταθέτες πέραν του ποσού των 100 χιλ. ευρώ. (βέβαια, προσθέτω και εγώ ότι αν απαιτηθεί θα “κατέβουν” και μέχρι τα 10 χιλ. ευρώ ή ακόμα και στο πρώτο ευρώ όπως έχουμε “απειληθεί” πολλάκις στο παρελθόν!) 2. Οι τέσσερις ελληνικές συστημικές τράπεζες έχουν ήδη ολοκληρώσει την ανακεφαλαιοποίησή τους μετά τα stress test και από την άποψη αυτή “προηγούνται” των άλλων συστημικών ευρωπαϊκών τραπεζών οι οποίες θα πρέπει να περάσουν (μαζί με τις ελληνικές) τον νέο κύκλο stress test το 2016. (ερμηνεύω ότι τα “πάντα είναι φλου”…τίποτα δεν είναι σίγουρο και αναλλοίωτο!) 3. Από σήμερα λοιπόν όλες οι ευρωτράπεζες, μαζί και οι ελληνικές,… Διαβάστε τη συνέχεια »

G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Johnny B.
4 Ιανουαρίου 2016 16:11

Αγαπητέ φίλε Johnny, Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά.
Εκτιμώ ότι το παρακάτω άρθρο επεξηγεί με σαφήνεια για το Bail in – κούρεμα καταθέσεων που προβλέπονται από την Οδηγία BRRD, (φυσικά όλα αυτά μπορεί να αλλάξουν με κάποια άλλη οδηγία τους, σε περίπτωση που θέλουν να διαφοροποιήσουν τις καταστάσεις και να μας κουρέψουν ….κανονικά και με το νόμο).
http://www.huffingtonpost.gr/lawspotgr/post_9818_b_7851768.html

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
4 Ιανουαρίου 2016 16:52

Επίσης φίλε G.G., χρόνια πολλά και ότι επιθυμείς για το νέο έτος! Σίγουρα το άρθρο αυτό βοηθάει πολύ! Προσωπικά, κρατάω τα εξής: 1. Ίσως αυτό να αποτελεί μεγάλη έκπληξη για αρκετό κόσμο, αλλά από τη στιγμή που κάποιος καταθέτει τα χρήματά του σε μία τράπεζα, παύουν να είναι δικά του και ανήκουν πλέον στην τράπεζα. 2. Το «κούρεμα» δεν είναι εργαλείο, αλλά συνέπεια. Τελικώς, ως συνέπεια, οι καταθέτες ίσως χάσουν ορισμένα χρήματα. 3. ότι ενώ πιστεύουν πως τα χρήματά τους είναι απολύτως προστατευμένα, στην ουσία είναι προστατευμένα μόνο εν μέρει… 4. Οπωσδήποτε σε κανέναν δεν αρέσουν τα capital controls, καθώς σου στερούν τη δυνατότητα να κάνεις ό,τι επιθυμείς με τα χρήματα σου, ήταν όμως ένα μέτρο που εξυπηρετεί το κοινό συμφέρον υπό αυτές τις συνθήκες και αποτελεί μία εντελώς δικαιολογημένη απόφαση της κυβέρνησης για την εξασφάλιση της σταθερότητας του συνόλου του τραπεζικού συστήματος. ΣΧΟΛΙΑ Δηλαδή ισχύει αυτό που λες και επαυξάνω ότι τίποτα δεν είναι σίγουρο στο τραπεζικό σύστημα γενικώς, τα πάντα είναι “φλου”! Αυτό που θα πρότεινα αν έχει… Διαβάστε τη συνέχεια »

spyros
spyros
30 Δεκεμβρίου 2015 16:16

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.

Δες τε το παρακάτω και σχολιάστε
http://fimotro.blogspot.gr/2015/12/100000_30.html

ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑΡΕΣ ΜΕΡΕΣ.

ΤΟ ΑΛΛΟ 50% ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ???
ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΝΟΥΝΕ??
ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΥΠΕΡ ΤΟ ΔΕΟΝ.

ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ………………………………

Στάθης
Στάθης
29 Δεκεμβρίου 2015 20:29

Αφήστε τα «επικοινωνιακά τρύκ» του κ Πάνου Καμμένου και το τι θα κάνει με τις «γυναίκες στο στρατό» και τις αλλες μπαρούφες με ολον τον σεβασμό στις κυρίες. ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΗΡΩΙΚΗ ΟΜΑΔΑ «ΔΙ.ΑΣ» ΑΝ ΚΑΝΟΥΝ η ΟΧΙ. Θα ηθελα και ενεκα αυτού να επισημάνω στον κ Υπουργό Εθνικής Αμυνας κ Πάνο Καμμένο οσον αφορά τον ΝΕΟ ΝΟΜΟ 4337/2015 που ψηφίστηκε στις 17 Οκτωβρίου απο την Βουλή. Υπουργέ Εθνικής Αμυνας κ Πάνο Καμμένε εχετε συνολικά (το Κράτος) βγάλει 27 ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΝΤΑΙ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΨΗΦΙΣΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΝΟΜΟΥ η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΣΤΗΝ ΚΕΙΜΕΝΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΑΦΟΡΑ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΗΛΙΚΙΕΣ 52-54 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΖΗΤΑΝΕ ΝΑ ΚΑΘΙΣΟΥΝ ΟΙΚΟΙΟΘΕΛΩΣ ΩΣ ΤΑ 58 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΟΡΙΖΕ Ο ΝΟΜΟΣ 4336/2015 που ειχε ψηφιστεί στις 14ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ και «αλλαξε» ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ με τον ΝΟΜΟ 4337/2015. Παρά την θέληση τους να παραμέινουν στο Στράτευμα ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΒΙΑΙΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΣΤΑ 52-54 ΧΡΟΝΙΑ και ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΔΙΩΧΝΕΙΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΣΤΗΝ… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Στάθης
29 Δεκεμβρίου 2015 22:20

Απορώ μ’ αυτά που γράφεις! Με “κούφανες” ειλικρινά! “Παρά την θέληση τους να παραμείνουν στο Στράτευμα ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΒΙΑΙΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΣΤΑ 52-54 ΧΡΟΝΙΑ και ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΔΙΩΧΝΕΙΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΗΛΙΚΙΑ ΣΤΑ 52-54 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΜΑΥΡΗ ΑΔΗΛΩΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ.” Σαν πολύ το γενικεύεις το θέμα. Δεν νομίζω να “διώχνουν βίαια” κανέναν εκτός και αν έφτασες στα βαθμολογικά σου όρια και δεν πας παραπάνω μέσα στα 35 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας (μαζί με τη σχολή). Για εξήγησέ μου κάτι μήπως είσαι κάποιος ανώτατος Αξκός που ήθελες να μείνεις μέχρι τα 60 σου στο βαθμό και στη θέση που κατείχες και νιώθεις κάπως “αδικημένος” που σε “διώχνουν βίαια” στις κρίσεις για να προχωρήσουν και οι νεότεροι σου Αξκοί? Ξέρεις ότι τα καλά κρατούν λίγο… Η “πυραμίδα της ιεραρχίας” πρέπει να “τρέχει”, αν “κολλήσει” στους πάνω “ορόφους” τότε οι κάτω “όροφοι” δεν θα προχωρήσουν ποτέ βαθμολογικά. Εσύ θα μείνεις ανώτατος Αξκός μέχρι τα 60 σου και οι παρακάτω… Διαβάστε τη συνέχεια »

Nick F.
Nick F.
29 Δεκεμβρίου 2015 14:52

Μπορεί κάποιος να μου πει που υπηρετεί αυτή η πανέμορφη κυρία? και ποια προ-υπηρεσία απέκτησε για να κατέχει αυτό το βαθμό?

http://kranosgr.blogspot.gr/2015/12/blog-post_763.html

Τα γαλόνια της που θα αξιοποιηθούν σε περίοδο κρίσης/έντασης?
Κάποια γνώμη?

Καλή Χρονιά στο ΠΝ!

Johnny B.
Johnny B.
24 Δεκεμβρίου 2015 19:01

Εγώ πάντως κύριοι με αυτό συμφωνώ! Να επεκταθεί σε όλα τα Σώματα… http://www.newsit.gr/ellada/Gynaikes-sta-xaki-Ti-sxediazei-o-Panos-Kammenos-gia-na-enisxysei-tis-Enoples-Dynameis/481565 Γυναίκες στα χακί! – Τι σχεδιάζει ο Πάνος Καμμένος για να ενισχύσει τις Ένοπλες Δυνάμεις! Επισήμανση: Υποχρεωτική στράτευση των γυναικών που διεκδικούν θέση στην Αστυνομία, την Πυροσβεστική και στο Λιμενικό Σώμα και προαιρετική στράτευση για όλες τις υπόλοιπες γυναίκες καθώς και δημιουργία στρατιωτικών λυκείων… Βέβαια, αν συνδυάσω και αυτό, μπερδεύει το θέμα: http://www.onalert.gr/stories/ki-an-dyo-omofyloi-stratiotikoi-synapsoun-symfono-symviosis-ti-kano/46985 “Κι αν δυο ομόφυλοι στρατιωτικοί συνάψουν σύμφωνο συμβίωσης τι κάνω”; Διοικητές αναρωτιούνται! Επισήμανση: Παλαιοί αξιωματικοί που έζησαν εποχές κατά τις οποίες αξιωματικοί αποστρατεύθηκαν λόγω “ομοφυλοφιλικών τάσεων”, ρωτούν τι θα γίνει αν κάποιος ή κάποοι απ΄ αυτούς προσφύγουν στη δικαιοσύνη. Για τις πιο πρόσφατες περιπτώσεις ρωτούν αν υπάρχει περίπτωση να επανέλθουν στην ενέργεια όση -θεωρητικά πάντα- προσφύγουν και δικαιωθούν. ΣΧΟΛΙΟ Αναρωτιέμαι…αν δικαιωθούν οι “παλιοί” (και μάλλον υψηλόβαθμοι?) αξιωματικοί που αποστρατεύθηκαν λόγω “ομοφυλοφιλικών τάσεων” και επανέλθουν στο στράτευμα, τότε θα υπάρξει στην επετηρίδα ποσοστό ελεύθερων θέσεων “γυναικείου προσωπικού” για τις γυναίκες που διεκδικούν θέση στις ΕΔ μέσω της υποχρεωτικής στράτευσης? Πολύ μπερδεύομαι και δεν ξέρω αν… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
23 Δεκεμβρίου 2015 15:12

Αρθρογραφία – Συντάξεις

Τίτλος: Το απίστευτο τρικ της κυβέρνησης με τις συντάξεις!

http://www.newsit.gr/politikh/To-apisteyto-trik-toy-Aleksi-Tsipra/481181

ΣΧΟΛΙΑ

1. “δεν θα μειωθούν οι κύριες συντάξεις” (το τρικ)
2. όμως αν έχουν μειωθεί οι επικουρικές, το ΕΚΑΣ, το μέρισμα και το εφάπαξ, αυτά όλα είναι μια μικρή λεπτομέρεια???…(η ουσία)
3. “Μην υπολογίζετε χωρίς τον ξενοδόχο” λέει το ρητό…Ο “ξενοδόχος” (κουαρτέτο και ειδικά ΔΝΤ) δεν είπε ακόμα τον “τελευταίο λόγο” και θα τον πει μετά τις γιορτές….οπότε και το “τρικ” παίζεται αν “πιάσει”….

Καλές Γιορτές (προς το παρόν)!!!!

G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Johnny B.
23 Δεκεμβρίου 2015 20:23

Εγώ αυτό που ξέρω φίλε Johnny, είναι ότι στην τσέπη μου από την αύξηση υγειονομικής περίθαλψης μου λείπουν από τον Ιούλιο 30 € κάθε μήνα από την σύνταξη που έπαιρνα, και λίγο με νοιάζει από πού τα κόβουν και πως θα το ονομάζουν.
Μια άλλη εκδοχή είναι ότι δεν θα γίνουν περικοπές εννοώντας περαιτέρω από αυτές που έχουν υπογράψει.
Άλλωστε πυκνά συχνά επικαλούνται ότι πήγαμε στις εκλογές τον Σεπτέμβριο ξέροντας οι πολίτες τι υπογράψανε το καλοκαίρι με το 3 μνημόνιο.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
23 Δεκεμβρίου 2015 20:28

Σωστοοοοοοός……

Κώστας ΚΑΧ
Κώστας ΚΑΧ
22 Δεκεμβρίου 2015 17:38

Διαβάστε και το παρακάτω άρθρο (από το kranosgr). Αφορά το Εφάπαξ όσων το περιμένουν και δεν το πήραν ακόμα για ΣΞ, ΠΝ, ΠΑ (από ΥΕΘΑ μόνο):
http://kranosgr.blogspot.gr/2015/12/blog-post_606.html#more

Στάθης
Στάθης
Απάντηση σε  Κώστας ΚΑΧ
23 Δεκεμβρίου 2015 09:37

Άδεια 2 ως 3 χρόνια μετά αποδοχών για στρατιωτικούς που συμμετέχουν σε ΜΚΟ! Κι όμως γίνεται Για όσους ψάχνετε τρόπο να πάρετε άδεια δυο χρόνια -ίσως και τρία- μετά αποδοχών μάλιστα από τις ΕΔ σας πληροφορούμε ότι υπάρχει τρόπος. Νόμιμος βεβαίως. Γραφτείτε σε ΜΚΟ! Δεν πρόκειται για φήμη,πληροφορία ή εικασία .Πρόκειται για διαταγή που μπορείτε να την επικαλεστείτε. Για τους δύσπιστους τους οποίους βέβαια ουδείς μπορεί να κατηγορήσει στο άκουσμα τέτοιας είδησης ,αναδημοσιεύουμε επί λέξη το κείμενο: Α∆ΕΙΑ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΓΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΚΟ 61. Τα μόνιμα στελέχη των Ε∆ που μετέχουν εθελοντικά, σε προγράμματα ΜΚΟ για την παροχή βοήθειας, όπως αυτό ορίζεται στο άρθρο 10 του Ν. 2731/99 (ΦΕΚ Α’ 138), επιτρέπεται να λάβουν άδεια μετ’ αποδοχών διάρκειας μέχρι δυο (2) ετών που μπορεί να ανανεωθεί. Η άδεια αυτή χορηγείται ύστερα από εισήγηση της οικείας ΜΚΟ και σύμφωνη γνώμη της Υπηρεσίας ∆ιεθνούς Αναπτυξιακής Συνεργασίας (Υ∆ΑΣ) με κοινή απόφαση των Υπουργών Εθνικής Άμυνας και Εξωτερικών. Η συμμετοχή στα ανωτέρω προγράμματα λαμβάνεται υπόψη και θεωρείται πρόσθετο προσόν για την προαγωγή… Διαβάστε τη συνέχεια »

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  Στάθης
23 Δεκεμβρίου 2015 12:04

Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Αντιγράφω από τα σχόλια στην ”πηγή” του δημοσιεύματος αυτό που αναφέρει συνάδελφος : http://www.onalert.gr/stories/adeia-dyo-vw-tria-xronia-meta-apodoxon-gia-stratiotikous-pou-symmetexoun-se-mko/46940
”’Η διάταξη παραπέμπει στο άρθρο 10 του ν.2731:
“Το Υπουργείο Εξωτερικών είναι αρμόδιο για το συντονισμό των δράσεων που εκτελούνται από Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (Μ.Κ.Ο.) και που αποβλέπουν σε αναπτυξιακούς σκοπούς ή στην παροχή επείγουσας ανθρωπιστικής ή επισιτιστικής βοήθειας σε περίπτωση φυσικών καταστροφών ή άλλων έκτακτων καταστάσεων”.
Οπότε πότε εφαρμόζεται γίνεται αντιληπτό.”’

G.G.
G.G.
21 Δεκεμβρίου 2015 20:44

Έγγραφο σχετικά με την επιστροφή στην υπηρεσία όσων αποστρατεύτηκαν από το 2010 και μετά (ένεκα της υπηρεσίας).
http://www.onalert.gr/stories/to-eggrafo-gia-tin-epistrofi-apostraton-tou-2010-kai-meta-stin-ypiresia/46936

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
22 Δεκεμβρίου 2015 00:44

Μου άρεσε η διαπίστωση του αρθρογράφου:

“ποιος θα διασφαλίσει ότι δεν θα κατορθώσουν να επανέλθουν και απόστρατοι που δεν έχουν τα σοβαρά προβλήματα που αναφέρονται; Και σ΄ αυτή τη περίπτωση ποιος θα δώσει απαντήσεις στους εν ενέργεια στρατιωτικούς που επέλεξαν να παραμείνουν στην υπηρεσία, ρισκάροντας ακόμη και το εφάπαξ τους;”

Έλα ντε!

Johnny B.
Johnny B.
19 Δεκεμβρίου 2015 14:50

Εδώ γίνονται τα “Σόδομα και Γόμορα” …και εμείς νοιαζόμαστε για το εφάπαξ και τη σύνταξη…διαβάστε νέα:

http://www.newsit.gr/oikonomia/Nea-apaitisi-sok-tis-troikas-gia-epipleon-metra-3-dis-eyro/467914

Νέα απαίτηση σοκ της τρόικας για επιπλέον μέτρα 3 δις. ευρώ

“Ειδικότερα οι θεσμοί εκτιμούν πως ο προϋπολογισμός της κυβέρνησης δεν βγαίνει με τίποτα και ζητούν νέο συμπληρωματικό προϋπολογισμό. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για απαιτήσεις που φτάνουν στα 3 δις. ευρώ, δηλαδή στο 1,5% του ΑΕΠ.”

ΥΓ: Τέτοιες καταστάσεις μας δείχνουν πια τόσο ότι δεν “βγαίνουν” τα κανονικά – παράλληλα προγράμματα της κυβέρνησης (υπεραισιόδοξα) όσο και ότι οι σχέσεις της κυβέρνησης με τους “δανειστές” δεν “πάνε καλά” (ανώριμες κόντρες από το πουθενά), με αποτέλεσμα? Να οδηγούμαστε με ταχύτητα στο “γκρεμό” της χρεοκοπίας!!! …και μάλιστα ασύντακτης….(και συ λαέ βασανισμένε, βλέπε Λαζόπουλο…)

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Johnny B.
19 Δεκεμβρίου 2015 18:40

Φίλε johnny B. είναι αυτό που σκεφτόμαστε όλοι και που επιδιώκουν οι “θεσμοί” ιδιαίτερα ο “αγαπητός” Σόιμπλε”, δηλαδή την έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ .Δεν πρόκειται να σταματήσουν οι απαιτήσεις τους μέχρι να διαλύσουν κυριολεκτικά τους Έλληνες ,ώστε να μπορούν να “αλωνίζουν” και να υποδουλώσουν την Χώρα .Απομένει πλέον η αντίδρασή μας ,να τους στείλουμε στον αγύριστο και αυτούς και την περίφημη “ένωσή ” τους.Όλοι αυτοί ψάχνουν σύγχρονους δούλους για να παράγουν τα σίδερα και τα όπλα τους και να κάνουν τζάμπα διακοπές στην Ελλάδα μας !!!!!!!!!!!!!!
ΥΓ Σου έστειλα με e-mail το κινητό μου αφού με ειδοποίησε ο Αχιλλέας.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  nikos 60
19 Δεκεμβρίου 2015 20:23

Έλαβα το μήνυμα και απάντησα….

Κάπου, πριν από χρόνια, είχα διαβάσει σ’ ένα βιβλίο που υποθετικά αναφερόταν στο μέλλον των ευρωπαϊκών λαών/χωρών αν είχε κερδίσει η Γερμανία τον Β’ ΠΠ. Λοιπόν, όλα αυτά που έγραφε δεν απέχουν πολύ από αυτά που επιχειρούνται εκ νέου τα τελευταία χρόνια (από τη δεκαετία του ’90 και ύστερα) με άλλον τρόπο πιο ύπουλο ώστε να φαίνεται ειρηνικός και ευεργετικός, αυτήν τη φορά τα πράγματα θα είναι πιο δύσκολα επειδή “στερέψαμε” από κάθε λογής “ήρωες” και οι τότε “σύμμαχοι” σήμερα έχουν “υποταχθεί” πρώτοι-πρώτοι αυτοί….δεν το συνεχίζω, δεν εκφράζω καμιά παράταξη απλά βλέπω τριγύρω και σκέφτομαι και αναρωτιέμαι….

G.G.
G.G.
18 Δεκεμβρίου 2015 18:52

Ανακοίνωση μετά από την συνάντηση του συντονιστικού συμβουλίου των 3 ΕΑΑ με τον Υπ. Εργασίας Γ. Κατρούγκαλο στις 17-12-2015
http://www.hellasmil.gr/images/stories/ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ_ΜΕ_ΥΠΟΥΡΓΟ_ΕΡΓΑΣΙΑΣ__κ._ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟ.doc

Και στο παρακάτω το σχετικό υπόμνημα.
http://www.hellasmil.gr/images/stories/syntonistiko80_β.doc

Nick F.
Nick F.
18 Δεκεμβρίου 2015 00:41

Σας λέει τίποτα αυτό? να υποθέσω!

http://www.iefimerida.gr/news/241457/argentini-katerreyse-ethniko-nomisma-meta-tin-arsi-ton-capital-controls

Αργεντινή: Κατέρρευσε το εθνικό νόμισμα, μετά την άρση των capital controls

Σταθης
Σταθης
17 Δεκεμβρίου 2015 09:23

Να ζητήσω συγνώμη γιατι εκ παραδρομής εγραψα οτι οι Νόμοι 4336 και 4337 ειναι το 2010 ενώ ειναι του 2015 και αν ειναι δυνατόν να προστεθεί λόγω ακούσιου λάθος.Ευχαριστώ.

G,M
G,M
16 Δεκεμβρίου 2015 10:15

ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΛΥΠΑΜΑΙ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΑΤΕ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΑΝ ΟΙ ΠΡΙΝ ΠΟΥ ΔΩΣΑΝΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΟ 50% ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΤΑ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΕΝΩ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΩ ΤΟ ΑΛΛΟ 50% ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΘΑ ΔΩ ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΗ ΛΥΠΑΜΑΙ .

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  G,M
16 Δεκεμβρίου 2015 12:13

G,M ,δεν καταλαβαίνω σε ποιόν απευθύνεσαι .Ξέρεις είναι εύκολο να ρίχνεις ευθύνες στους άλλους και να βγάζεις απ΄έξω τον εαυτό σου .Πρώτα απ΄όλα δεν γνωρίζεις ποιος τους “έβγαλε” όπως λες , με δεδομένο μάλιστα ότι η αποχή κυμάνθηκε στο 55% και από τους υπόλοιπους που ψήφισαν η νέα κυβέρνηση πήρε το 36%, που σημαίνει περίπου ένα εκατομμύριο ψήφοι . Δεύτερο και κυριότερο ,μήπως έχεις την εντύπωση ότι οι προηγούμενοι δεν θα εφάρμοζαν νέα μέτρα σε βάρος μας και όχι μόνο ??? Άλλωστε η τακτική που ακολούθησαν αυτό δείχνει .Πρέπει να καταλάβεις ότι το “παιχνίδι” είναι πολύ καλά στημένο ,ώστε να εφαρμοστούν αυτά που επιτάσσουν οι δανειστές-θεσμοί ή όπως θέλεις ονόμασέ τους . Πιστεύω δεν είναι ώρα να ερχόμαστε σε αντιπαράθεση μεταξύ μας ………Το θηρίο είναι αλλού και εκεί πρέπει να εστιάσουμε !!!!!!!!!!!!

enas
enas
Απάντηση σε  G,M
16 Δεκεμβρίου 2015 14:49

GM Για ποιο 50% μιλάς? Το 50% των 500 ευρώ που μας έχουν κόψει από αρχής γενομένης της κατρακύλας μας είναι 250 ευρώ. Προσωπικά μου επιστράφηκαν 12 ευρώ βαφτισμένα ως 50%. Μας έκαναν βούκινο Βουλή, κανάλια, κοσμάκης που πραγματικά πεινάει και που πίστεψε ότι πήραμε πίσω λεφτά μονάχα εμείς ως ευνοούμενοι του συστήματος. Για ποιο λόγο? Τα 12 ευρώ τους τα χαρίζω όπως και τα επόμενα 12 ευρώ που μας χρωστάνε οι απατεώνες. Ούτε να τους βλέπω ούτε να τους ακούω γιατί είναι όλοι τους εμετικοί και επαγγελματίες ψεύτες. Αποτυχημένοι ανίκανοι επαγγελματίες που ψάχνουν να βρουν την “κορύφωση” στην πολιτική. Εμάς κορόιδευαν πάντοτε ως ανίκανους να επιβιώσουμε οπουδήποτε αλλού επαγγελματικά και γι’ αυτό επιλέξαμε τον στρατό, αλλά τελικά αυτοί είναι οι ανίκανοι οι απατεώνες και οι φαταούλες.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  enas
16 Δεκεμβρίου 2015 15:10

Επειδή ήμουν σ’ όλη τη χρονική διάρκεια ε.ε. από το 2012-2014 που αντιστοιχεί στην αναδρομική ισχύ, για μένα το πρώτο 50% ήταν μερικά χιλιάρικα αναδρομικά που μου τα δίνουν σε 36 δόσεις από τον Ιαν.15. Αν δοθούν και τα υπόλοιπα 50% αναδρομικά σε δόσεις, θα με βοηθήσουν αρκετά στις δύσκολες αυτές μέρες που έρχονται χωρίς να έχω λάβει εφάπαξ…Πράγματι, τα 12 ευρώ που σου έδωσαν δεν είναι τίποτα και εγώ στη θέση σου έτσι θα σκεφτόμουν!!!

thanos
thanos
Απάντηση σε  Johnny B.
16 Δεκεμβρίου 2015 16:00

Υπαρχουν και καποιοι που θα δουν μειωση αν παρουν το αλλο 50% μην το ξεχνατε αυτο..τοσο καλα..μας σκεφτονται..οι μειωσεις απο τους νομους αυξανονται αν περνας καποια ορια συνταξης σε μενα θα υπαρχει μειωση 8 ευρω στην τσεπη αν παρω το αλλο 50% μαγικα κανουν αμα θελουν..

Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  thanos
16 Δεκεμβρίου 2015 21:21

φίλε thanos υπάρχουν και χειρότερα….εγώ είχα μείωση στο πληρωτέο ακόμη και με τα πρώτα 50%
Χαχαχαχαχ έχει πολύ γέλιο αν το καλοσκεφτείς. Αν μου δώσουν κι άλλη τέτοια αύξηση θα πω όχιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  thanos
17 Δεκεμβρίου 2015 00:57

Τελικά ισχύει το ρητό ότι η χαρά του ενός μπορεί να είναι η λύπη του άλλου….αλλά δεν μπορώ να κατανοήσω πώς προέκυψαν περικοπές σε κάποιους όπως εσάς τους δύο! Έλεος!!!

Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  thanos
17 Δεκεμβρίου 2015 13:21

Φίλε Johnny B. δε ξέρω αν το “Έλεος” πάει να πει ότι δε με πιστεύεις, αλλά το έχω αναφέρει και παλιότερα όταν εφαρμόστηκε η αναπροσαρμογή και υπάρχει και εξήγηση διότι αυξάνονται κάποιες κρατήσεις που επιβάλλονται από το πρώτο ευρώ της σύνταξης. Αν θέλεις ψάξτο, το έχει αναφέρει πολλές ο Αχιλλέας και ισχύει για όσους βρίσκονται σε κάποια όρια αποδοχών (πχ 1425 ευρώ, 1800 ευρώ κλπ).

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  thanos
17 Δεκεμβρίου 2015 17:05

Ηλία σε πιστεύω αλλά ποιος μπορεί να έχει πλέον καθαρές αποδοχές από βασικό μισθό 1425 ευρώ (λίγοι) ή ακόμα 1800 ευρώ? (ελάχιστοι!) για να διαμαρτυρηθεί ότι του κόβουν 4-8 ευρώ με το υπόλοιπο 50%? Μάλιστα, αν έχουν αποστρατευθεί μετά το 2012 θα πάρουν και μπόλικο συμπληρωματικό εφάπαξ συν τα αναδρομικά….ας μην κοιτάμε το “λάθος” πρόσημο στα λίγα αλλά το “σωστό” πρόσημο στα περισσότερα…

Για μένα, όπως και για αρκετούς άλλους συναδέλφους που “καθίσαμε” μεταξύ 2012-2014, θα περιμένουμε και κάποια χιλιάρικα ευρώ αναδρομικά συν το συμπληρωματικό εφάπαξ! Οπότε, η μείωση 4,8,12,14 ευρώ στη σύνταξη συνολικά δεν “χαλάει” το γενικότερο όφελος!!!!

Εκτός και αν μιλάτε για βασικές αποδοχές, τα μεικτά που παίρνουμε μαζί με το μετοχικό….τότε αλλάζει το πράμα….

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  thanos
17 Δεκεμβρίου 2015 17:20

Προσωπικά πιστεύω ότι το τετραγωνάκι κάτω αριστερά στο ενημερωτικό της σύνταξης κάθε μήνα από το ΓΛΚ περιγράφει στο Κράτος τις “βασικές αποδοχές” μας (μεικτά και όλα μέσα). Από εκεί μας κάνουν τις όποιες περικοπές, κρατήσεις και από αυτά θα μας κρίνουν αν είμαστε ευνοημένοι νεαροί συνταξιούχοι ή όχι….

Δυστυχώς, υπάρχει “ανωμαλία” στο σύστημα και ενώ παίρνουμε στο χέρι από 40-50-60% λιγότερα από αυτά που αναγράφονται στο τετραγωνάκι, η κάθε κυβέρνηση σε “κρίνει” με βάση το άθροισμα των μεικτών!!!

Βέβαια, όταν σου επιστρέφει το 50% δεν σου επιστρέφει το αναμενόμενο στα καθαρά αλλά στα μεικτά και έπειτα στο φορολογεί και τα χαρατσώνει….”η εξυπνάδα του καλλιτέχνη”!!!

Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  thanos
17 Δεκεμβρίου 2015 21:12

δυστυχώς τα ποσά 1425, 1800 κλπ που αναφέρω δεν αφορούν καθαρές αποδοχές αλλά μικτές

Χρήστος
Χρήστος
Απάντηση σε  Johnny B.
19 Δεκεμβρίου 2015 20:31

Φίλε Johnny B, έχουν δίκιο όσοι λένε οτι πήραν 8, 12, ευρώ αύξηση. Εγώ δεν πήρα τίποτα. 0 (ΜΗΔΕΝ) αύξηση, 0(ΜΗΔΕΝ) αναδρομικά. και αυτό γιατί με την ενεργοποίηση του νόμου 4002 και 4093 η αύξηση που θα έπαιρνα εξανεμίζεται. μην σου φαίνεται παράξενο. Αυτό μπορεί να σου το επιβεβαιώσει και ο Αχιλλέας.

TK
TK
Απάντηση σε  enas
17 Δεκεμβρίου 2015 01:04

Συμφωνώ απόλυτα. Για εμένα το 50% ήταν 33 λεπτά του ευρώ. Και ακόμη και οι συγγενείς και φίλοι έμειναν με την εντύπωση ότι ήμουν ευνοημένος και ήθελαν και κέρασμα. Γιατί αυτή η εντύπωση καλλιεργήθηκε στον κόσμο. Και όχι τυχαία.

Hary
Hary
15 Δεκεμβρίου 2015 18:22

Φιλε Johnny B. kai nikos 60, σε συνεχεια της γνωμης που κατεθεσα οτι το Ασφαλιστικο οπως και γενικοτερα το Κοινωνικο Κρατος θα καταρρευσει με σχεδιο,, αρχης γενομενης απο το 2016 αναφερω τα εξης: -Σημερα ο Νταισεμπλουμ σε ομιλια του στο Ευρ.Κοινοβουλιο αναφερθηκε στο Ελληνικο Ασφαλιστικο Συστημα, λεγοντας οτι πρεπει να γινει βιωσιμο. -Η Βελκουλεσκου χθες σε meeting project που εγινε στην Ν.Υορκη αναφερε οτι πρεπει να γινουν μεταρρυθμισεις στο ασφαλιστικο και στο συνταξιοδοτικο(το διαχωρισε).Μαλιστα αναφερθηκε στο ελληνικο συστημα ως το ακριβοτερο(ακουσον ακουσον) της Ευρωπης(θα μας πεσουν τα μαλλια). Ειναι δεδομενο πλεον, και φαινεται να συμφωνουμε σ’άυτο, οτι εχει καθοριστει το πλαισιο πανω στο οποιο θα κινηθει-ουν ολες οι επομενες ”κοινωνικες” μεταρρυθμισεις.Ομως σ’αυτο που φαινεται να διαφωνουμε, ειναι ο χρονος υλοποιησης. Εχω την γνωμη οτι ο χρονος υλοποιησης (και φτωχοποιησης) ειναι πολυ πιο συντομος απο αυτον που φανταζεστε.Αν λαβουμε υποψη και τα δημοσιευματα του διεθνη τυπου περι λυσης του χρεους εντος του 6μηνου της Ολλανδικης προεδριας(1ο 6μηνο 2016), στο οποιο θα εχει ακομη μεγαλυτερη ευελιξια η σκληρη γερμανικη πλευρα(Σοιμπλε) και που… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Hary
16 Δεκεμβρίου 2015 00:55

Hary, σ’ έναν που χρεοκοπεί, πρώτα του πέφτουν τα “κοράκια” για να “αρπάξουν” νόμιμα όσα μπορούν (φιλέτα, αεροδρόμια, μεταφορές, λιμάνια, επιχειρηματικά δάνεια, φυσικό πλούτο κλπ) πριν την επίσημη (συντεταγμένη) κατάρρευση βάσει “plan B” των “δανειστών” (με τις όποιες εσωτερικές εξελίξεις), οπότε νομίζω ότι δεν τους συμφέρει να μας πάνε “στο αμήν” τόσο γρήγορα! Τους βοηθάει και η αλλαγή “στάσης” της κυβέρνησης από το καλοκαίρι και ύστερα… (σ’ όλα ΝΑΙ…αλλά πάνε στις διαδηλώσεις για συμπαράσταση…) Δεν νομίζω να αποτελεί το ασφαλιστικό κάτι το ξεχωριστό για τους “δανειστές” για το έτος 2016 εκτός ίσως από την κα Δρακουλέσκου του ΔΝΤ που “φλέγεται” (τα ίδια έκανε και στην Κύπρο!)… Άλλωστε τα “χοντρά λεφτά” του ασφαλιστικού θα απαιτηθούν μετά την 1η αξιολόγηση την Άνοιξη του 2016 αλλά για τα έτη 2017-2018 (1,8-2,2 δις κάπου εκεί παίζουν οι περικοπές) και γι’ αυτό το “τραβάμε” πίσω-πίσω μπας και συνδυαστεί ως “αντίδωρο” στις διαπραγματεύσεις για το “χρέος” που ακολουθούν… Άσε λοιπόν να “τσουλήσουν” οι γιορτές και μετά βλέπουμε που πάει το θέμα…(δηλαδή πότε θα “σχίσει” η “μπάλα”… Διαβάστε τη συνέχεια »

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Hary
16 Δεκεμβρίου 2015 12:42

Φίλε Hary , όπως λες η διαφωνία μας είναι στον χρόνο υλοποίησης ,αλλά τι σημασία έχει αν τελικά οδηγηθούμε στην πλήρη εξαθλίωση ,σήμερα ή αύριο ,το αποτέλεσμα θα είναι δραματικό ούτως ή άλλως . Αναφέρεις όμως και κάτι άλλο στην τελευταια παράγραφο ……….Αυτό λοιπόν πιστεύω επιθυμούν πλέον οι “γύπες”. Αν το 2010 είχαμε ικανούς πολιτικούς και το εφαρμόζαμε τότε ,τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά προς όφελός μας .Τώρα η κατάσταση , μετά από τόσο “πλιάτσικο”εις βάρος της Χώρας μας , θα είναι πολύ πιο δύσκολη ,Βέβαια και εκεί που μας οδηγούν μάλλον δεν απέχει και πολύ από μια έξοδο από το “περιβόητο” ευρώ.