Επικαιρότητα

Σελίδα υπ' αριθ. 15 επί ειδήσεων της τρέχουσας επικαιρότητας που δεν αποτελούν (ακόμη) νομοθεσία, παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις κλπ.

Subscribe
Notify of
guest

3.6K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Σταθης
Σταθης
30 Ιανουαρίου 2016 05:43

Ρωτείστε αμα θέλετε η καλύτερα ρωτείστε Εφοριακό και λογιστές που υποβάλλονται οι Φορολογικές δηλώσεις να σας πουν πόσο κόπηκε ο μισθός σε Λοχία -Ανθυπασπιστή στα αντίστοιχα Σώματα η “νεολαία των 25-35 άρηδων” να δείτε οπως και οι Συμβασιούχοι ΕΠ.ΟΠ-Ε.Μ.Θ που “πέτυχαν” με γιαλαντζί εξετάσεις σε “εξετάσεις” στις Μονάδες αφού προηγουμένως τους ειχαν δώσει τα θέματα να δείτε οτι “εβγαλαν” Μνημόνια με μειώσεις μισθών της πλάκας στα 15 -30 euros. Τους εχετε υπολογίσει πόσοι ειναι? Επι συνόλου 78.800 στελεχών στις Ε.Δ οι Συμβασιούχοι ΕΠ.ΟΠ -Ε.Μ.Θ ανέρχονται στα 35.000 ατομα. Τα ιδια και τα Επιδόματα Κινδύνου που μόνο απο ενα Σώμα στην Πολεμική Αεροπορία οι Ανώτεροι Αξιωματικοί Ιπτάμενοι ξεπέρασαν τους κατώτερους Αξιωματικούς ανέρχονται στα 780 ατομα και η μισθολογική δαπάνη Ανώτερων Αξιωματικών Ιπταμένων ανέρχετε στα 33-34 εκατ. euros ΕΤΗΣΙΩΣ και μάλιστα ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΜΕΝΑ με 5%. Απο την αλλη βγαίνουν στα “κανάλια” και ισχυρίζονται οτι πετάνε με 1.200 euros οταν δεν υπάρχει εκκαθαριστικό Ιπταμένου κάτω απο τα 35.000 euros. Υπουργέ Αμυνας κ Καμμένε επιβάλλετε το Κράτος να σταματήσει να πληρώνει Επιδόματα Κινδύνου πάνω… Διαβάστε τη συνέχεια »

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Σταθης
30 Ιανουαρίου 2016 14:42

Κάτι άλλο για την Ολλανδία δεν έχεις να μας πεις (για να έχουμε ένα ολοκληρωμένο μέτρο σύγκρισης), ή αυτό είναι το μόνο καλό που έχει σε ότι αφορά την φορολογία. Κάνα επιδοματάκι δέν δίνουν εκεί.

Χρήστος
Χρήστος
Απάντηση σε  Σταθης
30 Ιανουαρίου 2016 22:02

Φίλε μου Στάθη, συμφωνώ μαζί σου εν μέρη. Αυτό με τα 1200 ευρο των ιπταμένων, δεν τυχαίνει να το γνωρίζω, καθ’όσον στα 33 χρόνια της πραγματικής μου υπηρεσίας, υπηρέτησα σε πολεμικές μονάδες της Π.Α, πάντα κοντά σε πολεμικά Α\ΦΗ, και όχι σε τατόι, Ελευσίνα και επομένως δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αυτά που λες. Δεν αντιλέγω όμως οτι μπορεί να έχεις δίκαιο. Όσον αφορά το θέμα με τους ΕΠΟΠ-ΕΜΘ, εκεί πράγματι θα συμφωνήσω μαζί σου. Απο το έτος 2000 και εδώ, όταν καθιερώθηκε ο θεσμός του ΕΠΟΠ, το κράτος προκύρηζε διαγωνισμούς για πρόσληψη 1500-2000 (1500-2 χιλιάδες ατομα). Καταλαβαίνετε τι συμαίνει αυτό; Κάθε χρόνο εισέρχονταν στις ένοπλες δυνάμεις της χώρας 1500-2000 άτομα. Την στιγμή που στην ΣΤΥΑ και στην ΣΜΥ, κάθε χρόνο οι εισερχόμενοι μετά απο πανελλήνιες εξετάσεις, δεν ξεπερνούσαν τα 300 με 350 άτομα. Ατομα με πλήρη στρατιωτική και επιστημονική κατάρτηση, έχοντας εμπεδώσει πλήρως μέσα τους το στρατιωτικό φρόνημα. Πράγμα το οποίον δεν συνέβαινε με τους ΕΠΟΠ και τους ΕΜΘ. Έχω συνεργαστεί μαζί τους και μπορώ να πώ ότι… Διαβάστε τη συνέχεια »

G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Χρήστος
31 Ιανουαρίου 2016 22:46

Η άρση της γενικής επιστράτευσης έγινε με το Π.Δ. 371/2002 το οποίο αναγράφει τα εξής:

Άρθρο 1
Αίρεται η κατάσταση γενικής επιστράτευσης στην οποία έχουν τεθεί οι Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας της χώρας από 20 Ιουλίου 1974 με το Π.Δ. 506/74 Περί Γενικής Επιστράτευσης των Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας (ΦΕΚ Α 206) και η Χώρα περιέρχεται σε κατάσταση ειρήνης.
Άρθρο 2
Από την δημοσίευση του παρόντος, το Π.Δ. 506/74 Περί Γενικής Επιστράτευσης των Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας (ΦΕΚ Α 206) καταργείται.
Άρθρο 3
Η ισχύς του παρόντος διατάγματος αρχίζει από την δημοσίευση του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Στον Υπουργό Εθνικής Άμυνας αναθέτουμε τη δημοσίευση και εκτέλεση του παρόντος διατάγματος.

ΚΑΝΕΝΑΣ
ΚΑΝΕΝΑΣ
Απάντηση σε  Σταθης
1 Φεβρουαρίου 2016 07:09

@ΣΤΑΘΗΣ . Δεν είναι κακή η ευρωπαϊκή ένωση αλλά ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΉ και έχει μετατραπεί σε Τύραννο & Μπαμπούλα για τα έθνη – μέλη . Πρόβλημα χρεοκοπίας είχε και το Ντιτρόιτ πριν 3 χρόνια και η κεντρική κυβέρνηση των ΗΠΑ δια του κυβερνήτη του αφού το χρεοκόπησε φρόντισε εντός 1+ χρόνου να το επαναφέρει εκτός χρεοκοπίας και έτσι να ξαναπεράσει στην κανονική ζωή η πρωτεύουσα του Μίσιγκαν και προπάντων οι ΠΟΛΙΤΕΣ που ζουν εκεί . Πόνεσαν ? αρκετά αλλά δεν άφησε η κυβέρνηση εκεί να υποφέρουν εις τον αιώνα τον άπαντα όπως συνεχίζεται να γίνεται για 6χρονο στην χώρα μας και παραπλεύρως στις υπόλοιπες χώρες του “νότου” . Ακόμα και την κατοχή οι πολίτες υπέστην την βαρβαρότητα του πολέμου και την μπότα των Γερμανών – Ναζί για 4 χρόνια (41-45) όχι 6 . όπως καταλαβαίνεις τα όρια μας έχουν εξαντληθεί και για αυτό πάρε εσύ το πρότζεκτ της Θατσερ που το βάπτισε “ένωση” για να ελέγξει την επικείμενη γερμανική παντοκρατορία στην Ευρώπη μετά την ένωση των 2 Γερμανιών και άσε μας εμάς… Διαβάστε τη συνέχεια »

Χ
Χ
Απάντηση σε  Σταθης
1 Φεβρουαρίου 2016 14:30

το διαίρει και βασίλευε ( divide et impera ) ως στρατηγική τακτική στην πολιτική που εφηύρε ο μακιαβελι ήταν ένας από του λόγους να του αποδώσουν πως ήταν: «ο διπλωμάτης της πολιτικής ανηθικότητας και του κυνισμού στον τρόπο του διοικείν και φέρεσθαι». . τώρα αν νομίζουν κάποιοι ότι εμείς οι στρατιωτικοί δεν αντιλαμβανόμαστε την ουσία των διαφορετικών ρόλων μέσα στο στράτευμα .ειδικά οι παλιότεροι που έχουν περάσει από πολλές θέσεις και στάδια στην εργασία μας δεν θα βρεθούν και πολλοί να συμφωνήσουν ότι κάποιοι “περισσεύουν ” και να πέσουν στην παγίδα της διχόνοιας . όσο είναι σε εξέλιξη απόπειρα επιπλέον μέτρων σε όλες τις κοινωνικές ομάδες ( δεν έβαλαν και εμάς σε αυτό το “πακετο” για να γλυτώσουν την “πανστραεεια” εναντίον τους , αλλά “έρχεται” οσονούπω όπως ρητά γράφτηκε στο προσχέδιο του εν λόγου νομοσχεδίου ) τα παπαγαλάκια θα σπέρνουν διχόνοια για να μας κάνει να συγκρουστούμε μεταξύ μας και αυτοί να περάσουν χωρίς κανένα πρόβλημα τα μέτρα που θέλουν στηριζόμενοι σε ψέμματα , μυθεύματα και γενικότερα μπαρούφες όπως π.χ.… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
30 Ιανουαρίου 2016 00:20

Φιλοι Φωτη και Johnny B δεν εχω θεμα-προβλημα με τους ανθρωπους συνταξιουχους η εργαζομενους αλλα με το συστημα[κομματικο-συντεχνειακο]γιατι πχ στο δημοσιο δεν επρεπε να υπαρχουν αθροες προσληψεις αρα και αθροες συνταξιοδοτησεις αλλα μεταθεσεις και μεταταξεις.Η ιδεα οτι οι οπλιτες θητειας ειναι αχρηστοι δεν ισχυει ουτε οτι πρεπει να αντικαθιστουν με μαζικες προσληψεις επαγγελματιων.Ο πολιτης συμμετεχει μετην ψηφο στην δημοκρατια και με το οπλο στην ελευθερια ως οπλιτης.Παραγωγικα επαγγελματα ειναι αυτα που φερνουν χρημα στην χωρα[οπως τουρισμος απεξω,βιομηχανια,γεωργια[εξαγωγες και πραγματικη παραγωγη οχι επιδοτηση μονο].Ολα τα επαγγελματα που προσφερουν υπηρεσιες ειναι χρησιμα με τον τροπο τους αλλα να μην εξαγουμε 10 πραγματα και εισαγουμε 10.000.Τα δανεια , οι επιδοτησεις,οι αποζημειωσεις ηταν οικονομικες ”πατεριτσες” σε μια χωρα με αναπηρη οικονομια.Οταν πηρα τον πρωτο μισθο 40.000δρχ και οι 13.000δρχ βασικος μισθος και αναρωτηθηκα στον ταμια γιατι τοσα λιγα βασικος μου ειπε.”πιτσιρικα παιρνεις τοσα και μιλας”?Τωρα βλεπουμε το τσουναμι, τον σεισμο δεν τον ειδε κανεις?Το υψος της συνταξης μου, το αποφασιζουν οι πολιτικοι,αλλα εστω και ενα ευρω να παιρνω το σεβομαι γιατι μου το δινουν… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
29 Ιανουαρίου 2016 15:06

To ασφαλιστικο-συνταξιοδοτικο στην ελλαδα επασχε απο την ”νοσο των Λακεδεμονιων” Τι εννοω. Την εποχη των μαχων εναντιων των Περσων [Θερμοπυλες,Πλαταιες] οι Σπαρταιτες ηταν περιπου 9.000 και ειχαν ειλωτες και περιοικους σχεδον 10πλασιους. Επειδη δεν κανανε μεταρρυθμισεις και ειχαν συνεχως απωλειες που δεν αρκουσαν οι γεννησεις για να τις αναπληρωσουνε αλλα ουτε προβιβαζανε περιοικους η ειλωτες η Σπαρτη εφτασε [οταν κυριαρχουσε η Θηβα] να εχει μονο 700 Σπαρτιατες. Σημερα στην Ελλαδα ως αλλοι εφοροι Σπαρτης τα κομματα και οι συντεχνειες δεν επετρεψαν μεταρυθμισεις με αποτελεσμα να αυξανουν οι ειλωτες [συνταξιουχοι και τα μη παραγωγικα επαγγελματα] και να λιγοστευουν οι Σπαρτιατες [παραγωγικοι εργαζομενοι].

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
29 Ιανουαρίου 2016 15:38

Βασίλη, ποιό το θέμα σου? Είσαι απόστρατος ή όχι? Δεν δικαιολογείς τη σύνταξή σου ή θέλεις να πεις ότι υπάρχουν συνταξιούχοι το ευρύτερου δημοσίου που δεν τη δικαιολογούν? Όλα γίνονται βάσει νόμων και αν το κράτος δίνει μεγαλύτερες συντάξεις από ότι μπορεί να αντέξει, τότε αργά ή γρήγορα θα υποχρεωθεί να συμμορφωθεί αλλιώς το “μαγαζί θα κλείσει”… Αν είσαι απόστρατος και πιστεύεις ότι εσύ δεν δούλεψες σκληρά τόσα χρόνια ώστε να δικαιούσαι σύνταξη ή ότι λαμβάνεις δυσανάλογη σύνταξη εις βάρος των όποιων “παραγωγικών” τότε επέστρεψέ την πίσω… Πλέον τα νέα όρια ηλικίας είναι μεγαλύτερα και από σχεδόν όλα τα “ευρωπαϊκά” (δεν μιλάω για Ινδία, Πακιστάν, Κίνα, Μπαγκλαντές κλπ) ενώ ο “στρατός” των συνταξιούχων με πρόωρες (για διάφορους λόγους) θα φθίνει αναγκαστικά με τα αυξημένα πέναλτι μειώσεων (όπως προβλέπουν τα νέα μέτρα). Αν εσύ κρίνεις ότι οι “παραγωγικοί” (εργαζόμενοι) είναι λιγοστοί, ας βρούμε ως χώρα λύση στο ζήτημα της “ανάπτυξης” για να τους αυξήσουμε αλλιώς θα “πνιγούμε” από μόνοι μας μαζί και τα κομματικά μικροσυμφέροντα που μας ταλανίζουν επί δεκαετίες. Πουθενά… Διαβάστε τη συνέχεια »

fotis
fotis
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
29 Ιανουαρίου 2016 20:23

Βασίλη μήπως να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος ? σε ποιους συνταξιούχους αναφέρεσαι και ποια είναι τα μη παραγωγικά επαγγέλματα.

Χ
Χ
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
14 Φεβρουαρίου 2016 08:29

γεια σου Βασίλη με την αρχαία ιστορία , έφερες ένα πολύ ωραίο παράδειγμα που δείχνει ακριβώς οτι το μοντέλο των Σπαρτιατών με πολλούς είλωτες ήταν αν μη τι άλλο …. λειτουργικό , αφού δεν αλώθηκε ποτέ η Αρχαία Σπάρτη ! τώρα στο ερώτημα που διαφαίνεται οτι βάζεις ( αν και δεν είναι απόλυτα εμφανές ) θεωρείς προφανώς οτι το γεγονός των περισσότερων ειλώτων ήταν οτι οι συντεχνίες δεν επέτρεψαν τις μεταρρυθμίσεις . δηλαδη , με λίγα λόγια το οτι δεν έγιναν μεταρρυθμίσεις ηταν η αιτία που δεν έκαναν πολλά παιδιά οι Σπαρτιάτες , ή οτι πέταγαν αυτά που γεννιόντουσαν με προβλήματα στον καιάδα ή οτι πέθαιναν στους πολέμους ,με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι είλωτες σε σχέση με τους Σπαρτιάτες και τελικά αυτή η αύξηση δεν είχε κανένα όμως ουσιαστικό αποτέλεσμα εις βάρος της Σπάρτης. λοιπόν σου έχω είδηση . είχαν τρόπο να ελέγχουν τον αριθμό τους . είχαν τα κρυπτεία ( δεν γράφω τι είναι γιατί δεν είναι political correct και θα με πουν κακό κάποιοι ) και τον έλεγχαν… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
29 Ιανουαρίου 2016 14:39

‘Ότι νεότερο από το μέτωπο του ασφαλιστικού…

τίτλος: “Πιάνει δουλειά το «κουαρτέτο»”

http://www.efsyn.gr/arthro/pianei-doyleia-koyarteto

από το efsyn.gr

Επισημάνσεις:

1. …με τους επικεφαλής του κουαρτέτου να επιστρέφουν στην Αθήνα τις επόμενες ημέρες προκειμένου να ξεκινήσουν από τη νέα εβδομάδα οι επαφές με τις ελληνικές Αρχές… (ΩΧ)

2. …έχει καταγραφεί πρόοδος. (ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!)

3. …ορισμένες πληροφορίες θέλουν τα κλιμάκια να διαπιστώσουν αποκλίσεις από το στόχο της περικοπής δαπανών ύψους 1,8 δις. ευρώ. (ΝΑ ‘ΜΑΣΤΕ!)

4. Άγνωστη παραμένει η στάση που θα κρατήσει το ΔΝΤ που κατά παράδοση ακολουθεί σκληρή γραμμή και αν επιβεβαιωθεί το δημοσίευμα της Huffington Post, θα επιδιώξει μειώσεις συντάξεων ύψους 15% μεσοσταθμικά. (Α! ΜΑΛΙΣΤΑ! …ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟ 2016 ΜΟΝΟ, ΓΙΑ ΕΠΕΙΤΑ?)

5. …οι εκπρόσωποι των «θεσμών» συνεχίζουν την εξέταση των προτάσεων για τη μεταρρύθμιση του ασφαλιστικού. (ΚΟΨΕ ΜΑΣΤΟΡΑ, ΚΟΨΕ! ΓΝΩΣΤΗ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥΣ!)

ΥΓ: Ο “Πάνος” που βρίσκεται τέτοιες “ωραίες μέρες”? Ετοιμάζεται να μας υποστηρίξει ή ακόμα κυνηγάει καρχαριοειδή?

Στάθης
Στάθης
29 Ιανουαρίου 2016 05:30

Τα Μνημόνια η πλειοψηφία των νέων εργαζομένων στις Ενοπλες Δυνάμεις “τα εβγαλε” με μειώσεις της πλάκας τύπου 22-25 euros εδώ και (7) επτά χρόνια.Επομένως μην διαμαρτύρονται “για χαμένη γεννιά” απλα ενώ στους υπολοίπους τσςκούρεψαν τους Ατομικούς Καταθετικούς Λογαριασμούς (εφαπαξ) “η χαμένη γεννιά” γλένταγε στα bars -caffee.Τα ιδια και τα Επιδόματα Κινδύνου εξακολουθούν να καταβάλλονται προνομιακά φορολογημένα σε Χρεοκοπημένο Κράτος οπως και τα Οικογενειακά επιδόματα που τα εισπράτουν αμφότεροι οι σύζυγοι που φορολογούνται Χωριστά.
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΕ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΑΝΔΡΑΣ -ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ?
Στην ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΕ ΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΕΝΙΑΙΑ οταν στην χρεοκοπημένη Ελλάδα φορολογούνται ΧΩΡΙΣΤΑ και επικαλούνται μόνο οταν θέλουν φορολογικά να καλύψουν ΤΕΚΜΗΡΙΑ.
Τα βλέπετε γιατί ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΑΜΕ?
Ο αλλος Αξιωματικός ειναι οπως και η γυναίκα του και μάλιστα Ανώτεροι “μετάθεση” Εξωτερικού και πληρώνετε ΕΠΙΔΟΜΑ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ενώ η σύζυγος “ειναι σε 3,5 χρόνια ΑΔΕΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟΔΟΧΩΝ” και ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣΤΑ.
Δεν φταίει για ολα η Ευρωπαική Ενωση!

kostastam
kostastam
Απάντηση σε  Στάθης
29 Ιανουαρίου 2016 08:48

Πολλές αλήθειες λες φίλε Στάθη. Οι μειώσεις βέβαια είναι παραπάνω, λησμονείς και τη κατάργηση δώρων (Πάσχα, Καλοκαίρι, Χριστούγεννα).

ΑΙΔΩΣ
ΑΙΔΩΣ
Απάντηση σε  kostastam
15 Φεβρουαρίου 2016 10:21

Δεν λεει αληθειες ,αλλα ψεμματα .

Μπορει να ηταν μικροτερες οι μειωσεις στο υπουργειο αμυνας σε σχεση με τα υπολοιπα υπουργεια , αλλα κανεις δεν λεει οτι παιρναμε μια ζωη τους μικροτερους μισθους απο ΟΛΑ τα υπουργεια και απλως οι δικες τους οι μειωσεις ηταν και οι μεγαλυτερες και μας “εφτασαν” στην φτωχεια !

ΧΑΡΗΣ
ΧΑΡΗΣ
Απάντηση σε  Στάθης
29 Ιανουαρίου 2016 10:01

ΣΤΑΘΗ, ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ ΣΟΥ; ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ (30ΕΤΙΑ) ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ 3865, 4024 ΚΑΙ 4093 ΕΧΩ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΕΡΙ ΤΑ 300 ΕΥΡΩ ΛΙΓΟΤΕΡΑ. ΔΕΝ ΑΝΕΛΥΣΑ ΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ, Ν. 3986 (ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦ.), ΔΩΡΑ, ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ.

ΧΑΡΗΣ
ΧΑΡΗΣ
Απάντηση σε  ΧΑΡΗΣ
29 Ιανουαρίου 2016 10:13

ΩΣ ΕΝ. ΕΝ ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΡΟΧΕΙΡΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΕΙΔΑ (ΑΠΟ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΦΥΛΛΑ ΜΙΣΘ.) ΜΙΑ ΜΗΝΙΑΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΠΕΡΙ ΤΑ 150 ΕΥΡΩ (ΕΝΝΟΩ ΠΑΛΙ ΧΩΡΙΣ ΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΔΩΡΑ, ΑΥΞΗΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ, Φ.Π.). ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ 15.000 ΕΥΡΩ (ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ) ΑΠΟ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ.

ΧΑΡΗΣ
ΧΑΡΗΣ
Απάντηση σε  ΧΑΡΗΣ
29 Ιανουαρίου 2016 10:22

ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ, ΣΥΜΦΩΝΩ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΑΜΕ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ, ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ, ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ.

ΧΑΡΗΣ
ΧΑΡΗΣ
Απάντηση σε  ΧΑΡΗΣ
29 Ιανουαρίου 2016 10:27

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ (ΔΗΜΟΣΙΟ, ΙΔΙΩΤΙΚΟ) ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ…….ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΔΡΟΜΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΑ ΒΑΡΗ ΠΟΥ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΝΤΩΤΙΚΑ.

Χρήστος
Χρήστος
Απάντηση σε  Στάθης
29 Ιανουαρίου 2016 21:26

Στάθη δεν μπορώ να καταλάβω, που βρήκες αυτά τα νούμερα. Αν εσένα σου κόψανε μόνον 22-25 euros, σε πληροφορώ φίλε μου, με 6 μνημονιακούς νόμους, εμένα μου κόψανε.
Απο την σύνταξή μου 600 ευρω
Απο τα μερίσματα 250 ευρώ

Σύνολον 850 ευρώ
Χωρίς να υπολογίσουμε και τα δώρα.
Όλα αυτά μηνιαίως. Όχι βέβαια μόνον σε μένα, αλλά και σε πολλούς άλλους συναδέλφους. Τώρα άν εσένα σου κόψανε μόνον αυτά, μην του πεις ούτε στον παπά που λένε και στο χωριό μου. Εκτός και άν είσαι ΕΝ.ΕΝ.. Αλλά και πάλι πολύ λίγα μου φαίνονται ρε παιδί μου.
Όσον αφορά τα εισοδήματα των συζύγων που λες, δεν νομίζω να έχεις δίκαιο. Έχω την εντύπωση, όταν κάνουν κοινή δήλωση, ότι προστίθενται και υπολογίζεται συνολικά ο φόρος, όταν κάνουν κοινή δήλωση.

ΑΙΔΩΣ
ΑΙΔΩΣ
Απάντηση σε  Στάθης
15 Φεβρουαρίου 2016 10:14

ΣΤΑΘΗ εισαι 100% λαθος και σε αυτα που γραφεις και στα νουμερα που φερνεις .

Ενδεικτικα : Στις συνταξεις οι στρατιωτικοι εχασαν εως και το 40+% των αποδοχων τους σε συγκριση με το 2009 και οι εν ενργεια εως και το 40% σε σχεση παλι με αυτες του 2009 .

Το οικογενειακο επιδομα που λες πριν τα μνημονια το επαιρναν και οι 2 συζυγοι ( νομος μετα απο δικαστικες μαχες του 2008 ) και φορολογουνται και στην βαση τους ( δλδ πριν πληρωθουν ) αλλα και ενιαία στην φορολογικη τους δηλωση αφου τα ξευγαρια κανουν ΚΟΙΝΗ φορολγικη δηλωση .

Πραγματικα δεν ξερω που βρηκες αυτα που λες …στην ΟΛΛΑΝΔΙΑ ?

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
27 Ιανουαρίου 2016 11:26

Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι σε λίγο καιρό ουδείς θα ασχολείται με τη τσεπούλα του και λογικά θα μας απαλλάξουν από τους υπολογισμούς για τις μειώσεις.Το τρυπάκι στο οποίο μας έβαλαν 41 χρόνια οι της ”μεταπολήστευσης” δηλ. να μας απασχολεί μόνο η τσεπούλα μας και τίποτε άλλο εθνικό,θρησκευτικό,το μέλλον των παιδιών μας.Βάλτε το καλά στο μυαλό σας,ΦΑΓΑΜΕ το μέλλον των παιδιών μας γιατί γνωρίζαμε,και μας το έλεγαν κάποιοι κακοί(όποιος θέλει έχω εφημερίδες ”στοχος΄΄ από το 1990),αλλά μας τάιζαν καλά και το μόνο που μας ένοιαζε ήταν να περνάμε καλά.Το έργο όμως έφτασε στο τέλος και ήρθε ο λογαριασμός,τον οποίο τον δώσαμε να τον πληρώσουν τα παιδιά μας.Επίσης αυτή η σάχλα με τις υπογραφές για το Νόμπελ στους νησιώτες ας σταματήσει,εξυπηρετεί άλλα συμφέροντα,στην πορεία θα τα μάθετε.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
27 Ιανουαρίου 2016 11:59

Αφού κάνεις συλλογή από εφημερίδες “Στόχος” … καταλάβαμε!

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  aero
27 Ιανουαρίου 2016 15:07

‘Ετσι μπράβο,αυτό ήθελα να μου πείτε,ότι σας ενδιαφέρει μόνο η τσεπούλα.Συλλογή δεν κάνω αγαπητέ αλλά δυστυχώς όταν φύλαγα σκοπιά με τη ψυχη στο στόμα στο ΜΤΣ για να μη μας καθαρίσει ο συγγραφέας τρομοκράτης που τον τιμάει το ”Εθνικό θέατρο”και εκεί ήταν τα γραφεία της εφημερίδας,όταν έγραφε για τέτοια θέματα(οικονομική κατάρρευση και Ισλαμική επέλαση)τις κρατούσα ως γνήσιος δημοκράταρος και προοδευτικός να τους τις τρίψω στη μούρη των ”φασιστών”.Έλα όμως που μας τις τρίβουν αυτοί στις μούρες μας.Μπορώ να μιλήσω,αφού αυτά τα έλεγαν πριν 25 χρόνια;Το βράδυ της Εθνικής τραγωδίας των Ιμίων που ήσασταν;Γιατί εγώ ήμουν σε διαμαρτυρία Σύνταγμα,που σημαίνει ότι υπάρχουν ιδανικά ανώτερα της ”τσεπούλας”

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
27 Ιανουαρίου 2016 16:28

Ρε συ Δημήτρη,

τι σε έπιασε ξαφνικά? ήρθες να ξεσπαθώσεις στο site του Αχιλλέα για τα δικά σου ηθικά διλήμματα?

Αυτούς ψηφίζει ο κόσμος, αυτούς θέλει! Δύο φορές μέσα στον ίδιο χρόνο…λοιπόν, τι θέλεις να κάνουμε? Να τρέξουμε στα συλλαλητήρια? Να τρέξουμε, άντε…εσύ τι άλλο προτείνεις? “Να κάμομε επανάσταση”???

Λοιπόν, “ξεκίνα την επανάσταση χωρίς εμένα” (όπως έλεγε παλιός τίτλος κωμικής κινηματογραφικής ταινίας).

Αν δεν κοιτάξω την τσεπούλα μου τότε η οικογένειά μου θα έρθει και θα με μουτζώσει! Επειδή τα ιδανικά και οι αξίες θέλουν πρώτα “στομάχι γεμάτο”…

XK
XK
Απάντηση σε  Johnny B.
27 Ιανουαρίου 2016 16:47

Ο Δημήτρης έχει δίκιο αλλά στην εποχή που ζούμε θα συμφωνήσω με τον Johnny B. , γιατί η οικογένεια είναι πάνω απ΄όλα μαζί με την υγεία φυσικά.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
27 Ιανουαρίου 2016 17:49

Όχι ρε παιδιά θέλω να τονίσω ”ότι το χρήμα είναι το παν δεν είναι όμως το άπαν”,μη με πυροβολείτε επειδή λέω αλήθειες.Δεν είναι η προτελευταία εργάσιμη κάθε μήνα το παν στη ζωή μας.Όμως θέλω να μου πείτε τι ποσοστό ετήσιας αύξησης θα πρέπει να έπαιρνε ένας ενωμοτάρχης που το 1970 έπαιρνε 1.450 δ.ρ.χ. και το 2003 αποστρατεύτηκε με 3000 ευρώ συν το εφάπαξ,την ύπαρξη του οποίου δεν μπορώ να καταλάβω(και μη μου πείτε για τις κρατήσεις,γιατί όταν σε ρωτούν πόσα παίρνεις σίγουρα δε λες και τις κρατήσεις).Με λίγα λόγια θέλω να τονίσω πως μας δωροδοκούσαν για να τους ψηφίζουμε και να τσακωνόμαστε,δημιουργόντας μία ψεύτικη απ΄ότι αποδείχθηκε ευδαιμονία την οποία θα πληρώσουν τα παιδιά μας.Άρα μην μας πιάνει πόνος για τα παιδιά μας γιατί εμείς τους καταδικάσαμε.Το ”στομάχι γεμάτο” το ζήσαμε και όπως αποδείχθηκε διαλύει τα ιδανικά.Προτείνω μια δημόσια συγγνώμη απ΄όλους μας στις επόμενες γενιές και σ΄αυτούς που μας κτυπούσαν τη καμπάνα και περιμένω να υπολογίσετε την αύξηση του ενωμοτάρχη.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
27 Ιανουαρίου 2016 18:02

Δημήτρη,
εσύ μπορεί να φύλαγες σκοπιά στο ΜΤΣ (Αθήνα)
αλλά εγώ το βράδυ της νύχτας των Ιμίων ήμουν στο SOR της 335.
Και έβαλα κι εγώ το ταπεινό λιθαράκι μου στην επιχειρησιακή υποστήριξη της 8άδας των Α-7 που ήταν φορτωμένα κι έτοιμα για ….
Όσο για τον ισχυρισμό σου ότι “μας ενδιαφέρει μόνο η τσεπούλα”, το αφήνω στην κρίση των συν-αναγνωστών και συν-σχολιαστών αυτού του site.

Y.Γ. για το θέμα του Εθνικού Θεάτρου: συμφωνώ μαζί σου ότι είναι απαράδεκτη η επιλογή της Πειραματικής Σκηνής.

Δημήτριος
Δημήτριος
Απάντηση σε  aero
27 Ιανουαρίου 2016 18:37

Αγαπητέ Δημήτριε, θέλω να παρέμβω και να υπολογίσουμε μαζί την αύξηση του Ενωμοτάρχη από 1450 δρχ το 1970 σε 3000 ευρώ το 2003. Καταρχήν δεν υπήρξε ΠΟΤΕ τέτοια σύνταξη σε κατώτερους αστυνομικούς. ΠΟΤΕ!!! Δεν ξέρω που “ανακάλυψες” αυτά τα στοιχεία. Στην καλύτερη περίπτωση για τους αστυνομικούς αυτού του βαθμού η κύρια σύνταξη ανερχόταν στο ποσό των 1875 ευρώ (χωρίς τις 2 επικουρικές) με 35 χρόνια υπηρεσίας κατά το έτος 2010 και λίγο πρίν την είσοδο της χώρας στο καθεστώς των μνημονίων. Κάθε διάψευση δεκτή…

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
27 Ιανουαρίου 2016 22:33

Δημήτρη που ήσουν στο ΜΤΣ είσαι Εν Ενεργεία συνάδελφος, Εν Αποστρατεία ή τίποτε από τα παραπάνω ?
Υ.Γ. Μήπως υπηρετούσες την θητεία σου στο ΜΤΣ ?

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Κωστής
28 Ιανουαρίου 2016 08:57

Ένα- ένα να σας λύσω τος απορίες σας.Για τον aero:εκτελούσα ως ατυνομικός εντεταλμένη υπηρεσία σκοπιά στην εφημερίδα ”στόχος” στη Κολοκοτρώνη(το ΜΤΣ αναφέρεται για να σας προσδιορίσω το χώρο) και για να μην με παρεξηγήσετε εκτελούσαμε σκοπιά και στα ΝΕΑ και στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, από κάτω όπου ”μεταξύ μας ”η σαμπάνια έρεε άφθονη.Επίσης αναφέρομαι στην τσεπούλα γιατί δεν βλέπω κάτι άλλο στους σχολιασμούς.Θα με ενδιέφερε όμως η άποψή σου τι πιστεύεις για εκείνη τη βραδιά επειδή ήσουν σε χώρο άμεσα συνδεδεμένο με τα γεγονότα.Για το συνονόματο μου τα 3000 δεν ήταν σύνταξη και ο ενωμοτάρχης του 1970 έγινε αξιωματικός.Κωστή πιστεύω να σε κάλυψα.Να σας κάνω κι εγώ μια τελευταία ερώτηση:Πιστεύετε ότι μας οδήγησαν με οργανωμένο σχέδιο στη σημερινή κατάσταση(όχι μόνο οικονομική) με τυράκι το το ψεύτικο χρήμα(αφού δεν υπήρχε) ΝΑΙ ή ΟΧΙ;Πάντως αν από όλα αυτά οι απορίες σας ήταν αυτές,σίγουρα θα έρθουν κι άλλες….. μειώσεις,φυλαχτείτε!!!!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Κωστής
28 Ιανουαρίου 2016 12:48

ΔΗΜΗΤΡΗ,
Για το πώς έζησα εγώ την νύχτα των Ιμίων, διαβάζεις την τελευταία παράγραφο, εδώ:
http://hellarmforces2010.blogspot.gr/2013/09/7-corsair.html

Για το αν μας οδήγησαν στην παρούσα οικονομική κατάσταση με οργανωμένο σχέδιο, έχω αμφιβολίες. Μας βολεύει ως άποψη, αλλά … λες να ισχύει το ίδιο και για την Πορτογαλία, την Κύπρο, την Ισλανδία, την Ιρλανδία και σύντομα την Φινλανδία?
Και αν ισχύει, αυτοί γιατί τα κατάφεραν κι εμείς βαδίζουμε προς 4ο μνημόνιο?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Κωστής
28 Ιανουαρίου 2016 13:15

Χωρίς να αντικρούω τα λεγόμενά σου, θεωρώ ότι ο καθένας (ειδικά συνταξιούχος!) έχει τη δική του άποψη για την παγκόσμια εξέλιξη αλλά νομίζω ότι η εμμονή της συμμετοχής του ΔΝΤ που παγκοσμίως (κυρίως Αφρική, Ν. Αμερική) έχει αποδείξει ότι η “τάξη” που αποσκοπεί, δεν είναι τίποτα άλλο από τον πλήρη έλεγχο σε όλα τα επίπεδα… Η ΒΔ Ευρώπη έχει “υποδομές” και “συγγενικές” συμμαχίες-υποταγές που μπορούν να βάλουν “πλάτη” για να αντιμετωπίσουν με διαφορετικούς τρόπους τα όποιες προσπάθειες των funds (?) να βάλουν “χέρι” στον εθνικό πλούτο και περιουσία, εμείς “ανοιχτήκαμε” εγκληματικά (δεν είδα να μπαίνουν και πολλοί υπαίτιοι φυλακή ούτε να γυρνάει πίσω ο “μαύρος” πλουτισμός) συν τα “άσχημα” της ράτσας μας (έλλειψη συνεννόησης, μικροσυμφέροντα, κουλτούρα, ιδιοσυγκρασία) με αποτέλεσμα να γίνουμε “έρμαιο” των όποιων “κύκλων” παγκοσμίων συμφερόντων. Καλά να πάθουμε, μας έχουν “πείσει” ότι για όλα φταίνε πάντα οι “ξένοι” (πρώτα οι Αμερικάνοι, τώρα οι Ευρωπαίοι). Αν υπάρχει “παγκόσμια συνωμοσία ενάντια στους λαούς” (αυτό κυρίως υποστηρίζουν ακροδεξιοί, ακροαριστεροί και παρεκκλησιαστικοί κύκλοι) θα το δείξει η Ιστορία …από τώρα δεν μπορεί… Διαβάστε τη συνέχεια »

Skygeo
Skygeo
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
28 Ιανουαρίου 2016 21:46

Φίλε Δημήτρη καταρχήν καλησπέρα. Σε ένα πράγμα θα διαφωνήσω μαζί σου. Φάγαμε το μέλλον των παιδιών μας επειδή παίρναμε ένα μισθό 1300-1500 ευρώ όπως όλοι οι εργαζόμενοι για να ζήσουμε την οικογένεια μας??? Γιατί εγώ μετά από 27 χρόνια υπηρεσίας δεν έχω πάρει κάτι άλλο!!! Δεν ξέρω για ποιους μιλάς και τι έχουν δεί τα μάτια σου αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό των συναδέλφων σ’ αυτή την μοίρα είναι. Γύρισα όλη την Ελλάδα, “συντηρούσα” τα σπίτια των άλλων γιατί δικό μου δεν μπορούσα να έχω με τον μισθό μου και κάποιοι έκαναν μπίζνες και παιχνίδια στις πλάτες μας. Όσο θυμάμαι ότι εγώ παρακαλούσα τον Δκτή για 5-10 ευρώ για να μπορέσω να επισκευάσω “με πατέντες” το οποιοδήποτε οπλικό σύστημα και κάποιοι άλλοι έτρωγαν εκατομμύρια τρελαίνομαι. Να επισημάνω ότι ουδέποτε το ζήλεψα αυτό και χαίρομαι που μπορώ και κοιμάμαι ήσυχος τα βράδια αλλά όχι και να αισθανόμαστε ενοχές επειδή παίρνουμε ένα μισθό. Το μέλλον των παιδιών μας το φάγανε και το τρώνε ακόμα και σήμερα οι διοικούντες αυτόν τον τόπο και οι… Διαβάστε τη συνέχεια »

PANOS EVOSMOS
PANOS EVOSMOS
26 Ιανουαρίου 2016 03:38

ΠΑΝΤΩΣ ΠΛΑΚΑ ΠΛΑΚΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΣ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΜΑΣ johnny ΣΤΙΣ 12 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  PANOS EVOSMOS
26 Ιανουαρίου 2016 17:30

Μιλάς για αυτό εδώ?

http://enstoloi.net/sxolia/epikerotita/comment-page-7/#comment-22223

(ο “σκέτος” johnny)

Ο οποίος επισημαίνει ότι “Εύχομαι να διαψευσθούν οι πληροφορίες μου οι οποίες και εμένα μου ανατρέπουν δυστυχώς τα πάντα, αλλά προέρχονται από σοβαρή πηγή και δεν είναι “αρβύλα”

ο οποίος αναφέρεται:

1. Όσοι πρόλαβαν και έφυγαν πριν την 18-8-2015 την γλιτώσανε…

2. …για σύνταξη θα πάμε όλοι όταν θα κλείνουμε τα 35 πραγματικά.

3. …το εφάπαξ 1,5% μείωση τον χρόνο.

4. …οι μειώσεις στους ήδη συνταξιούχους θα είναι ακριβώς όπως τις περιέγραψε ο Αχιλλέας στην πρόσφατη ανάλυσή του.

Για να δούμε λοιπόν? Η σοβαρή πηγή του johnny θα βγάλει “λαβράκι”??? …σύντομα θα το μάθουμε…

PANAGIOTIS B.
PANAGIOTIS B.
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Ιανουαρίου 2016 18:37

Ναι johnny B. αυτό πρέπει να είναι. Όντως μοιάζει πολύ σε ότι ελεγε τότε ο johnny(σκέτος) με μικρές διαφορές όπως η 18-8-2015 αφού τώρα σε λίγο θα ισχύει ο νόμος ΚΑΤΡΟΎΓΚΑΛΟΥ και θα είναι 1-1-2016 και όχι 18-8-2015. Αρα όσοι πρόλαβαν και έφυγαν(διαγραφή) έως την 31-12-2015 την γλυτώσανε…. Θα δούμε λοιπόν σύντομα.

Skygeo
Skygeo
26 Ιανουαρίου 2016 01:26

Συνάδελφοι σύμφωνα με την ανακοίνωση των συνδικαλιστικών ενώσεων http://kranosgr.blogspot.gr/2016/01/blog-post_123.html στις 5 Φεβ 2016 και ώρα 16:00 θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας όλων των ενστόλων (Αστυνομία-Πυροσβεστική-Στρατός-Λιμενικό). Δεν υπάρχει πλέον καμιά δικαιολογία για κανένα. Όλοι θιγόμαστε μικροί, μεγάλοι νέοι, παλιοί, εν ενεργεία, συνταξιούχοι οι πάντες. Να αφήσουμε στην άκρη τις όποιες διαφορές μας χωρίζουν και να δούμε αυτά που μας ενώνουν. Χαίρομαι που για πρώτη φορά στην ιστορία οι ένστολοι θα κατέβουμε σε διαμαρτυρία κάτω από ένα ενιαίο φορέα. Επιβάλλεται λοιπόν για την ιστορία η μεγαλύτερή το δυνατόν συμμετοχή για να δείξουμε την δύναμή μας. Να αφήσουμε τους καναπέδες και στις 5 Φεβ όλοι στον δρόμο γιατί όπως έγραψε και ένας συνάδελφος εδώ μέσα στο τέλος θα μας πάρουν και τον καναπέ……

takis
takis
24 Ιανουαρίου 2016 20:32

Καλησπέρα στους συναδέρφους, επειδή υπηρετώ σε Κέντρο Εκπαίδευσης, λυπάμαι τους νέους Ανθλγους και Μ. Λχίες που αναγκάζονται να ζούνε με 720 εως 820 ευρω το μήνα, λαμβάνοντας τους όρους που κουβεντίαζουν οτι δεν βγαίνει ο μήνας.

χρήστος
χρήστος
Απάντηση σε  takis
24 Ιανουαρίου 2016 20:38

Ναι!!! αλλα οι βασεις για τις στρατιωτικες σχολες στις πανελληνιες εξετασεις δεν λενε να πεσουν!!!!!

χρήστος
χρήστος
Απάντηση σε  χρήστος
24 Ιανουαρίου 2016 20:44

Πρωτοετης φοιτητης της Νομικης ΑΘΗΝΩΝ πληροφορηθηκα πω ςθα ξαναδωσει πανελληνιες για τη ΣΣΑΣ Στρατολογικο!!!!!!!!!!!!!!πρατει σωστα??????????????

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  χρήστος
25 Ιανουαρίου 2016 00:55

Χρήστο,

ευκαιρία ψάχνουν με κάτι τέτοια να ανοίξουν θέσεις στις στρατιωτικές σχολές…και αλλάζοντας τον τρόπο εισαγωγής (στο παλιό σύστημα χωρίς πανελλήνιες, ξεχωριστά…) να επιλέξουν τους ημέτερους …

Μετά τη Βουλή και τα Υπουργεία, ώρα έχουν οι ΕΔ…για να γίνουν δήθεν “προοδευτικές”! (αλήθεια το ρουσφέτι έχεις πολιτική χροιά?)

Χ
Χ
Απάντηση σε  χρήστος
25 Ιανουαρίου 2016 01:38

και τα ακίνητα δεν πουλιούνται αλλά δεν πέφτουν οι τιμές τους εύκολα .

είναι δυστυχώς η νοοτροπία της “σιγουριάς” που έχει εμφυσήσει η κατοχική γενιά του 40 σε όλες τις μεταγενέστερες γενιές που δεν λέει να φύγει .

η γενιά που θα βιώσει βίαιη μετανάστευση όπως αυτή του 20 πριν εκατό χρονιά , θα καταλάβει ( αργά όμως … ) ότι τα μόνα πραγματικά εφόδια στην ζωή είναι οι γνώσεις και το ήθος !

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Χ
25 Ιανουαρίου 2016 13:53

Ας το καλύτερα γιατί αυτά έλεγαν και οι Βούλγαροι και είδες πως κατάντησαν οι οικογένειές τους…(οι άντρες στο ποτό και στις πλατείες και οι γυναίκες όλων των ηλικιών “συνοδοί”)…για πιο ήθος και γνώσεις μου μιλάς? Ας μην πω για καταστάσεις τύπου Συρίας που δεν απέχουμε και πολύ αν κρίνω από την κατρακύλα των προγραμμάτων μας (ΕΔ) συντήρησης και επανεξοπλισμού…

ΥΓ: Με τη ΔΡΧ , τα μυαλά των πολιτικών μας (και των αυλικών τους) και τις τρέχουσες παγκόσμιες καταστάσεις, ας κάτσουμε στη “σίγουρη φωλιά” των εκμεταλλευτών μας (ΔΝΤ+ΕΕ) και ας μην μιλάμε καλύτερα!!!

χρήστος
χρήστος
Απάντηση σε  Johnny B.
25 Ιανουαρίου 2016 18:27

Δεν απαντησε κανεις ευθεως……… “πρατει σωστα”?????????Εμεις θα συμβουλευαμε το παιδι μας να κανει το ιδιο??????????

Χ
Χ
Απάντηση σε  Johnny B.
25 Ιανουαρίου 2016 23:17

@Johny B. θες να πεις ότι το ήθος βοηθάει κάποιον με γνώσεις να γίνει “συνοδός” ή ότι οι σύριοι παίρνουν μαζί τους και τα ακίνητα τους φεύγοντας προς δυσμάς ?

υ.γ. δεν ξέρω από που προέρχεται η “επιθετικοτητα” σου στο μήνυμα σου άλλα δεν νομίζω να έγραψα πουθενά οτι η λύση ειναι να φύγουμε από το την Ε.Ε.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Ιανουαρίου 2016 18:20

Δεν αναφέρομαι προσωπικά σε σένα αλλά μιλάω σ’ αυτούς που πιστεύουν ότι με το δημοψήφισμα του καλοκαιριού έπρεπε να είχε παρθεί η απόφαση της “οριστικής ρήξης” και “απαλλαγής” από τα Μνημόνια και τους Δανειστές…καλή θεωρία αλλά τελείως ουτοπική!!! Κάπως έτσι θα ερμήνευαν πολλοί τα λεγόμενά σου: 1. “η νοοτροπία της “σιγουριάς” που έχει εμφυσήσει η κατοχική γενιά του 40” 2. “θα καταλάβει ( αργά όμως … ) ότι τα μόνα πραγματικά εφόδια στην ζωή είναι οι γνώσεις και το ήθος !” Κάποιος θα έλεγε: “πού το πάει με αυτά που λέει? δηλαδή?”…εκτός και αν υπάρχουν και άλλες λύσεις αλλά πώς θα μπει η “μπάλα στα δίχτυα”? με “Λαφαζο-ευχολόγια” και “Βαρουφάκιες μαγκιές”? …ή “γνώσεις” και “ήθος” από μόνα τους και μόνο??? ΥΓ1: Οι Σύριοι έρχονται προς δυσμάς για να γίνουν “φθηνό” εργατικό δυναμικό των “αποικιοκρατών” (αυτών δηλαδή που απέτυχαν κατά τους προηγούμενους αιώνες με τα όπλα τους και τα γκέτο …Άγγλοι-Γάλλοι-Γερμανοί-Ολλανδοί-Ισπανοί), αν ήμουν στη θέση τους πιθανώς να έκανα και εγώ το ίδιο, άλλωστε αυτό αποσκοπούσε η “αστάθεια” σ’ αυτό το… Διαβάστε τη συνέχεια »

Χ
Χ
Απάντηση σε  Johnny B.
27 Ιανουαρίου 2016 02:08

@johny B. θα σε παρακαλούσα να σταματήσεις την ερμηνεία και την παρερμηνεία όσων γράφω .

δεν πρόκειται να απαντήσω σε τίποτα από αυτά που έγραψες και ότι γράψεις από εδώ και στο εξής , αφενός γιατί είναι αυθαίρετα συμπεράσματα και δεν βγάζει νόημα να σου απαντήσω σε αυτά που εσύ πιστεύεις ότι εννοώ με τα λεγόμενα μου και αφετέρου γιατί χαλάει η εικόνα του site ο ανοιχτός διάλογος .

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
24 Ιανουαρίου 2016 12:49

Τι δεν καταλαβαίνετε,γιατί τόσες απορίες;Κάποιος μελετώντας τις κυβερνήσεις των τελευταίων 41 ετών και της επίπλαστης παρεχόμενης ευδαιμονίας θα μας πει.Τι δεν καταλαβαίνετε;Είναι η ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ανόητοι!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
25 Ιανουαρίου 2016 00:56

“μεταπο-λήστευση”…

PANAGIOTIS B.
PANAGIOTIS B.
22 Ιανουαρίου 2016 19:32

ΑΧΙΛΛΕΑ, καλησπέρα.Επειδή το παρακάτω δεν είναι δημοσίευμα εφημερίδας αλλά αληθινή συνάντηση του Κατρούγκαλου με τους συνδικαλιστές της αστυνομίας μήπως μπορείς να μας εξηγήσεις τι εννοεί όταν λέει στην προτελευταία παραγραφο ότι όταν κάποιος αποστρατευτεί και δεν έχει συμπληρώσει τα χρόνια για τη χορήγηση της εθνικής σύνταξης μπορεί να κάνει αίτηση μετάταξης σε άλλη υπηρεσία. Αυτό που ειπώθηκε από τον Υπουργό εάν φυσικά και μόνο εφαρμοστεί αφορά τα στελέχη που συνταξιοδοτούνται από 1-1-2016 και μετά ή αφορά και εμάς τους συνταξιούχους π.χ το 2014 και 2015?

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  PANAGIOTIS B.
22 Ιανουαρίου 2016 20:05

Τίποτα από τα παραπάνω. Μάλλον ο Υπουργός συγχέει τις διατάξεις συνταξιοδότησης ( Νομοθεσία ) που ισχύουν για τους Δ.Υ. , οι οποίες δεν έχουν εφαρμογή (προς το παρόν) σε ΣΑ και Ένοπλες Δυνάμεις.

Marios
Marios
Απάντηση σε  Κωστής
23 Ιανουαρίου 2016 09:56

Δε συγχεει τιποτα μαλλον! Απλα ερχεται κατι που δεν εχουμε ιδεα τι θα ειναι. Ωρε την κατσαμε τη βαρκα! Αφου ρε παιδια η νδ του σαμαρα που υποτιθεται μας συμπαθουσε ειχε περασει αυτα που ειχε περασει σκεφτειτε τι θα περασουν αυτοι που ειναι δηλωμενοι αντιμιλιταριστες κ μας θεωρουν απλα πολιτες με στολη! Βεβαια ΜΙΑ φορα να τους πεις να αλλαξουν πολη οπως κανουμε εμεις τρεις την ωρα θα σου πουν μεγαλε ηξερες που πηγαινες! Βεβαια αν τους πεις ηξερα και την 25ετια θα σου πουν αυτο ηταν αδικια και εισαι βολεμενος απτη χουντα κ πρεπει να ξεβολευτεις! Αφηστε τα μονα ζυγα χαμενοι ειμαστε!

Χ
Χ
Απάντηση σε  Marios
23 Ιανουαρίου 2016 13:54

Μαριε τα επιχειρήματα περί χούντας είναι της πλάκας . απλά οι γραφειοκράτες εκπρόσωποι του ΔΝΤ αποφάσισαν να δοκιμάσουν την “τύχη” τους στην Ελλάδα να δουν αν μπορούν να περάσουν μέτρα εξαθλίωσης σε μια ΝΑΤΟΪΚΉ χώρα που βρίσκεται σε οικονομική πολιορκία . ας πάνε να πουν τα ίδια και στην Αμερική όπου ισχύει η 20ετια και να δω μετά ποιον μακακα θα βρουν να πάει να τους φέρει λεφτά και πούρα από το Αφγανιστάν , Ιρακ κλπ με κίνδυνο της ζωής τους .στην Αμερική έχουν 20-ετια λόγω χούντας και εκεί ? δεν νομίζω …. το ίδιο ισχύει και στην Ελλάδα . δεν θέλω να αναφέρω πόσοι Έλληνες είναι αυτή την στιγμή στο Αφγανιστάν αλλά δεν νομίζω να βρουν και πολλούς εθελοντές μετά αν κάτι αλλάξει . φυσικά το τρικ είναι πάντα το χρέος ώστε να αναγκάσεις τον άλλον να σου κάνει την βρώμικη δουλειά και υπάρχουν ακόμα πολλοί συνάδελφοι που κάτω από το βάρος του προσωπικού χρέους τους υποκύπτουν αλλά για πόσο θα ισχύει αυτό όταν δεν θα έχουν ουσιαστικά κανένα… Διαβάστε τη συνέχεια »

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  Χ
23 Ιανουαρίου 2016 18:04

Το ΧΡΕΟΣ είναι ένα “παραμύθι” (καραμέλα) που έβαλαν να κάνει τον “ΚΑΛΟ” το ΔΝΤ για να προχωρήσουν οι “σκληρές” μεταρρυθμίσεις και να επιστρέφονται σιγά-σιγά τα “δανεικά” του Γιωργάκη πίσω (τα άλλα δανεικά θα αργήσουν κάποιες δεκαετίες!)

Πάντως, “ελάφρυνση” του χρέους δεν πρόκειται να γίνει όσο οι “φραγκοφονιάδες” Γερμανοί κρατούν τα ινία της Ε.Ε., αλλά τα πράγματα θα γυρίσουν πάνω τους μετά το “ξεφούσκωνα” που ετοιμάζει η Κίνα…πάντως, αν μην τρίβει τα χέρια του ο Σόιμπλε με τους “μετανάστες” είλωτες…θα το την “κάτσουν” τη δουλειά και θα τον πάνε στο ψυχιατρείο μαζί με το “ηλίθιο” καροτσάκι του…

X
X
Απάντηση σε  andreas
23 Ιανουαρίου 2016 02:46

θα γίνω κακός γιατί κακός έγινε και ο υπουργός .με όσα λέει το δημοσίευμα . αν είπε αυτα :

” Απαντώντας σύμφωνα με πληροφορίες του bloko.gr σε ερώτηση συνδικαλιστή, ότι οι ένστολοι επιτελούν επάγγελμα με πολλές ιδιαιτερότητες, είπε πως η κυβέρνηση δεν αναγνωρίζει καμία επιμέρους ή γενικότερη διάκριση. .”

πόσο κορόιδα ( μην πω κάτι χειρότερο ) πρέπει να νοιώθουν οι αστυνομικοί που δουλεύουν στην προστασία του συγκεκριμένου υπουργού , που είναι υποχρεωμένοι να τον ακολουθούν όπου πάει όλη την ημέρα και όλη την νύχτα και την μόνη οικογένεια που βλέπουν καθημερινά είναι του κατρουγκαλου και όχι την δικιά τους ?

χρήστος
χρήστος
Απάντηση σε  X
23 Ιανουαρίου 2016 22:57

Η απολυτη δικαιοσυνη ειναι αδικια !!!!!!!!!!!

INFO
INFO
Απάντηση σε  andreas
24 Ιανουαρίου 2016 05:12

Η ΚΙΝΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΦΟΥΣΚΩΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΦΤΗΝΟΤΕΡΗ-ΕΠΙΣΗΣ Η ΚΙΝΑ ΚΡΑΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΗΠΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝ ΠΑΘΕΙ ΚΑΤΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ-ΟΣΟ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΔΗΛΩΤΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΨΑΞΤΕ ΚΑΙ ΒΡΕΙΤΕ ΜΙΑ ΠΑΡΤΥ ΓΙΝΕΤΕ-ΕΧΕΙ ΚΑΛΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ-μην απογοητευεστε και ΚΥΡΙΩΣ ΜΗΝ ΒΑΡΙΕΣΤΕ

Johnny B.
Johnny B.
21 Ιανουαρίου 2016 23:06

Εμείς που είμαστε ήδη συνταξιούχοι πιστεύουμε ότι θα τη “βγάλουμε καθαρή” με την κύρια σύνταξη για λίγα χρονάκια ακόμα? ναι?….

δείτε τα σημερινά νέα:

http://www.capital.gr/oikonomia/3097575/drastiki-meiosi-kai-ton-simerinon-suntaxeon-zitoun-oi-daneistes

άρθρο της Capital με τίτλο: “Δραστική μείωση και των σημερινών συντάξεων ζητούν οι δανειστές”

Σημείωση

1. …κατά την τηλεδιάσκεψη που είχαν στελέχη του υπουργείου Εργασίας με τεχνικά κλιμάκια των Θεσμών σήμερα το βράδυ, κατέστη σαφές από την πλευρά των δανειστών ότι ζητούν χαμηλότερα ποσοστά αναπλήρωσης (του μισθού από τη σύνταξη) σε σχέση με εκείνα που προβλέπει η κυβέρνηση…

2. …εάν περάσει η γραμμή των δανειστών θα σημαίνει ότι τα νέα ποσοστά αναπλήρωσης θα ισχύσουν άμεσα πχ από 1η/1/2016 για όλες τις συντάξεις, τόσο για τις ήδη καταβαλλόμενες, μέχρι και την 31η/12/2015 όσο και για εκείνες που θα εκδοθούν από 1η/1/2016 και έπειτα.

Τα παράπονα σας στο ΔΝΤ, κύριοι και κυρίες…ας υποδεχτούμε το …Μνημόνιο 3 ….γεμάτοι οργή και αγανάχτηση!

Johnny B.
Johnny B.
21 Ιανουαρίου 2016 16:31

Συνάδελφοι,

έχουμε και εμείς, στην Ελλάδα, πολιτικούς χαμηλού επιπέδου για να ανταποκριθούν στις δύσκολες αυτές περιστάσεις (κατά τη γνώμη μου) αλλά και οι ξένοι ηγήτορες δεν πάνε πίσω…

Είναι λόγια αυτά???

http://www.newsit.gr/politikh/Monomaxia-Tsipra-Soimple-sto-Ntavos-Ti-apanta-i-kyvernisi-stin-proklitiki-dilosi-Soimple-Einai-i-efarmogi-ilithie/508364

“Αναφερόμενος μάλιστα στην εφαρμογή των συμφωνιών και ουσιαστικά απευθυνόμενος στον Αλέξη Τσίπρα, ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε είπε: «Είναι η εφαρμογή ηλίθιε». Φυσικά, δεν κατονόμασε τον Έλληνα πρωθυπουργό, αλλά θεωρείται δεδομένο πως εκείνος ήταν ο αποδέκτης των λεγομένων του.”

Θα πρέπει να ξεπέφτει το επίπεδο των συνομιλιών τόσο χαμηλά?

“Αν αυτό πρέπει να αλλάξει αυτό θα πρέπει να περάσει από το Γερμανικό κοινοβούλιο και όλοι μου λένε ότι θα ήταν σαν να μπαίνω με ένα αναμένο κερί σε ένα δωμάτιο με δυναμίτη”

Ντροπή σε όλους τους πολιτικούς που γίνονται “πιόνια” στα “χέρια” του παγκόσμιου “νεοπλουτισμού”….είναι ανάξιοι και ειδικά οι Γερμανοί που προσπαθούν να ξανά υποτάξουν την Ευρώπη “οικονομικά”… (δεν καταλαβαίνουν ότι δεν είναι “ανώτερη ράτσα”? πόσες φορές πρέπει να πάθουν για να μάθουν?)

Χ
Χ
Απάντηση σε  Johnny B.
21 Ιανουαρίου 2016 17:08

το θέμα είναι αν μας λένε ηλίθιους ή ότι συμπεριφερόμαστε ως ηλίθιοι ? 5 χρόνια έχουμε δώσει τα διαπιστευτήρια μας ως λαός στην παγκόσμια κοινότητα γιατί τους ανεχόμαστε ακόμα όλους τους . να θυμίσω τα τελευταία 5 χρόνια τι έκαναν οι οι πολίτικοι μας ? ο γαπ είχε λεφτά και μετά μας χρεοκόπησε ! ο εγγονός τη Πηνελόπης είχε 3-4 Ζάππεια και την χρυσή λύση και μετά έφερε μνημόνιο και κούρεμα των ομολόγων και των χρημάτων των ταμείων . ο αμόλυντος και νέος πρωθυπουργός θα έδινε την 13η σύνταξη και στην πορεία έφερε μνημόνιο και πήρε και την 12η σύνταξη . στις γιορτές 400 χιλιάδες χαϊβάνια πήγαν και ψήφισαν τον γιο του βρικόλακα και τον θεωρούν όλοι δημοκρατία και όχι οικογενειοκρατία … ο επόμενος/οι που θα έρθει/ουν θα έχει/ουν και αυτός/ουν την χρυσή λύση και στην πορεία θα το γυρίσει/ουν και αυτός/οι και ούτε γάτα και ούτε ζημιά . άρα τι είμαστε ? οι πιο έξυπνοι της Ευρώπης ? δεν νομίζω …. υ.γ. επαναλαμβάνω τον προβληματισμό μου , το θέμα… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Χ
21 Ιανουαρίου 2016 18:18

Δεν αμφιβάλλω καθόλου για τα επίπεδα “ηλιθιότητας” που επιδεικνύουμε παγκοσμίως… που από ότι φαίνεται, θα συνεχίσουμε να επιδεικνύουμε και μέσω των “διαδόχων”…αρκεί να “ρέουν” τα “δανεικά”…και να λέμε ότι τα “βγάζουμε πέρα” για σήμερα (κουτσά στραβά)… Αυτό που επισήμανα στο σχόλιο μου είναι το χαμηλό επίπεδο κουλτούρας (φραγκό-ούννοι κλπ) και η έλλειψη ιδανικών που έχουν και οι ξένοι “ηγέτες” ευρωπαίοι (?) βάζοντας πρώτο και μόνο το οικονομικό “συμφέρον” τους αδιαφορώντας για την ανθρωπιά και την ανέχεια του άλλου είτε λέγεται πρόσφυγας είτε νότιο-ευρωπαίος. Όταν κατέληξαν να μείνουν μόνο ερείπια στο τέλος του Β’ΠΠ ακολουθώντας τις γνωστές τους “ολοκληρωτικές” συμπεριφορές, κλαιγόντουσαν στους “νικητές” για έλεος και διαγραφή χρέους, που το πέτυχαν δείχνοντας και εργατικότητα και υπομονή, δεν δέχονταν όμως προσβολές και ύβρεις από αναπηρικά καροτσάκια, ε? Κάτω από αυτές τις συνθήκες, αναρωτιέμαι…”πότε θα προκύψει το διαζύγιο” με δαύτους? (και με ποιες συνέπειες?) Αν αξίζει το κόπο να ζούμε έτσι εμείς και τα παιδιά μας….??? Νομίζω ότι θα έπρεπε και συμφωνώ μαζί σου να αλλάζαμε εκ των έσω αλλά πλέον αυτό δεν… Διαβάστε τη συνέχεια »

Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  Johnny B.
21 Ιανουαρίου 2016 18:35

εχουμε οτι μας αξιζει Χ 2.

Χ
Χ
Απάντηση σε  Johnny B.
22 Ιανουαρίου 2016 07:09

Δεν τίθεται κανένα θέμα “διαζυγίου” , αλλά ¨γάμου” με την ιστορία και την λογική μέσα στο μυαλό του Έλληνα πολιτικού.

το μεγάλο ερώτημα είναι γιατί δεν εφαρμόζει ακόμα καμία ελληνική κυβέρνηση ότι έχει υπογράψει . Ακόμα και σήμερα υπάρχουν ανεφάρμοστα του 1ου μνημονίου …..

τι θέλουν να κάνουν οι πολιτικοί μας με τα ψεμματα ? που το πάνε ? θέλουν να εξαντλήσουν την υπομονή του λαού αλλά και των συμμάχων- δανειστών ?

Χρήστος
Χρήστος
Απάντηση σε  Χ
22 Ιανουαρίου 2016 00:37

Χαίρομαι ιδιαίτερα, που οι δικές μου απόψεις βρίσκουν εναν θερμό υποστηρικτή, τον φίλο μου Χ Ακριβώς αυτά πιστεύω και εγώ, εγκρίνω όλα αυτά που λες φίλε μου Χ, Αναρωτιέμαι και εγώ πόσο ηλίθιος λαός έχουμε γίνει. Έχουμε τρελαθεί τελείως. Εγώ θα προχωρήσω ακόμα παραπέρα και αισθάνομαι την ανάγκη να πώ και να συμπληρώσω το εξής. Πώς είναι δυνατόν, να βάζεις έναν ολόκληρο λαό να εκφρασθεί διά της ψήφο του σε ένα δημοψήφισμα, να σου απαντάει με ένα βροντερό ΟΧΙ στα μνημόνια και στα σχέδια των δανειστών, και εσύ σαν υπεύθυνος πρωθυπουργός της χώρας να μην έχεις τα αρ@@@@α να πας στους δανειστές και να το τρίψεις στη μούρη. Αντι αυτού, αυτό το περίφανο ΟΧΙ του λαού, να το μετατρέπεις σε ένα ναί. Μόνον ένας(Βαρουφάκης) τόλμησε να προτείνει μια άλλη λύση πέρα απο μνημόνια (Παράλληλο νόμισμα και είχε καταστρώσει και σχέδιο για αυτό, με κατάλληλη προετοιμασία για την είσοδό μας σ’αυτό) Και αυτόν λοιπόν οι άχρηστοι κατόρθωσαν να τον στήσουν στον τοίχο και να τον δικάσουν για εσχάτη προδοσία. Δεν λέω… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Χρήστος
22 Ιανουαρίου 2016 15:39

Χρήστο, πιστεύω ότι πρέπει να επικρατήσει η σύνεση και η λογική σε εθνικό επίπεδο (κόντρα στην ασυνέπεια και στην ασυδοσία των προηγούμενων χρόνων) και μη βάζεις μπροστά το πατριωτικό συναίσθημα γιατί έτσι περιορίζονται οι λύσεις και οδηγούμαστε στην “απομόνωση” τύπου Χότζα Αλβανίας! Θεωρώ ότι η απευθείας “σύγκρουση” με τους “αποικιοκράτες δανειστές” είναι ξεροκεφαλιά που θα κοστίσει στις οικογένειες και το μέλλον των παιδιών μας…το είδαμε ξανά το έργο στην Κύπρο και στη Μ. Ασία…φτάνει πια!!!! Ίσως τώρα να κατάλαβε ο πρωθυπουργός ότι όσο πιο γρήγορα αφήσουμε την αερολογία και δούμε τα εσωτερικά μας προβλήματα κατάματα τόσο πιο γρήγορα θα ξεκολλήσουμε από τα μνημόνια! Αυτό θέλει μεθόδευση και οργάνωση, αν υπάρχει θέληση όλα γίνονται… Η έξοδος από το ευρώ θα είχε (ίσως) αποτέλεσμα πριν ο Γιωργάκης μπει στο Μνημόνιο 1, όταν όλοι του έλεγαν να κάνει δημοψήφισμα…αλλά αυτός μας φόρτωσε με δις “δανεικά”… που ακόμα τα πληρώνουμε από τους μισθούς, συντάξεις και τα αποθεματικά των ταμείων μας…και πάλι δεν έγινε τίποτα μετά από τόσα μνημόνια…γιατί? επειδή πάντα πιστεύουμε ότι υπάρχει η… Διαβάστε τη συνέχεια »

χρήστος
χρήστος
Απάντηση σε  Johnny B.
21 Ιανουαρίου 2016 18:11

Μας κυβερνα οτι μας αξιζει!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  χρήστος
21 Ιανουαρίου 2016 18:21

Δεν μας κυβερνάει κανένας, αυτό είναι το πρόβλημα…

Δημήτριος
Δημήτριος
Απάντηση σε  Johnny B.
21 Ιανουαρίου 2016 19:23

Κυκλοφορεί στο διαδίκτυο ένα βίντεο του Πρωθυπουργού όπου μιλά σε αγρότες (18-2-2013) σε ένα από τα οδοφράγματα. Σας συνιστώ να το δείτε…Ναί, είναι αλήθεια, ξεπεσμός…

Στάθης
Στάθης
20 Ιανουαρίου 2016 18:35

Δηλαδή να δώσουμε και συγχαρητήρια στον κ Υπουργό που εκανε Εγγραφο να υλοποιηθεί η Απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου?
Αρχηγούς δεν εχουν ο Στρατός -Ναυτικό-Πολεμική Αεροπορία?
Να προχωρήσει και αλλο ο κ Υπουργός και να κόψει ΟΛΑ τα ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΚΙΝΔΥΝΟΥ προνομιακά φορολογημένα με 5% στο 80% των υπηρετούντων που ειναι αποσπασμένοι σε γραφεία-γραφειοκράτες και στο Εξωτερικό.
Επιδόματα κινδύνου πληρώνονται σε Ελληνες Αξιωματικούς στις Ευρωπαικές πρωτεύουσες και στην Αμερική?
ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ?