Επικαιρότητα

Σελίδα υπ' αριθ. 16 επί ειδήσεων της τρέχουσας επικαιρότητας που δεν αποτελούν (ακόμη) νομοθεσία, παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις κλπ.

Subscribe
Notify of
guest

3.6K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Johnny B.
Johnny B.
24 Φεβρουαρίου 2016 11:23

Σας αρέσουν τα σενάρια? Διαβάστε και αυτά! Αν όλα γίνουν “ΟΜΟΙΑ” όπως το δημόσιο….τότε “την πατήσαμε” όσοι περιμένουμε το εφάπαξ μας…γιατί???

Τίτλος: “Εφάπαξ: Ξεχάστε ό,τι ξέρατε – Κούρεμα ως και 35%”

http://www.newsit.gr/oikonomia/Efapaks-KSexaste-o-ti-kserate-Koyrema-os-kai-35/587468

Λέει… “Το τρίτο και πιο σκληρό σενάριο από όλα προβλέπει” (μου θυμίζει τη θεωρία περί τρίτου και μακρύτερου!)

Λοιπόν, τα διαβάζουμε όλα αυτά και περιμένουμε να δούμε…άλλωστε δεν ωφελεί να “τρελαθούμε” πριν καλά-καλά πέσουν οι υπογραφές του νέου ασφαλιστικού! Υπάρχει δρόμος ακόμα μέχρι να κλείσει το ασφαλιστικό για φέτος και σίγουρα θα ακουστούν και χειρότερα σενάρια από αυτά….οπότε…..υπομονή!!!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
24 Φεβρουαρίου 2016 11:43

Βάλε και αυτά τα σενάρια για τις “κύριες συντάξεις” για όλους…και είμαστε “κομπλέ”!!!!

Τίτλος: “Μειώσεις στις κύριες συντάξεις – Ποιες σώζονται, ποιες κόβονται”

http://www.newsit.gr/oikonomia/Meioseis-stis-kyries-syntakseis-Poies-sozontai-poies-kovontai/587529

Λέει…”με το νέο Ασφαλιστικό πάμε σε μειώσεις στο άθροισμα κύριων συντάξεων πάνω από 1.300 ευρώ, αλλά και σε μείωση του ανώτατου πλαφόν της κύριας σύνταξης στα 2.200 ευρώ” (ρωτάω? τα “μεικτά” είναι αυτά?)

και

“Οι μειώσεις στις επικουρικές θα κυμανθούν από 2% ως 8%, ενώ το εφάπαξ μπορεί να μειωθεί από 15% ως και 35%.
Αναλογικές θα είναι οι μειώσεις στα μερίσματα του Δημοσίου με τις περικοπές να ξεπερνούν σε κάποιες περιπτώσεις το 40%”
(ρωτάω? θα μείνει τίποτα να πάρουμε στο τέλος?)

Οπότε, ας περιμένουμε να ακούσουμε και χειρότερα σενάρια, δεν θα εκπλαγώ!!!….όσο περνάει ο καιρός και δεν γίνεται τίποτα, τόσο χειρότερα θα ακούγονται!!!….μέχρι που στο τέλος θα “πάθει” τίποτα η υγεία μας και δεν θα πάρουμε τίποτα απολύτως….(λοιπόν, χαλαρά και πάλι χαλαρά!!!)

Marios
Marios
Απάντηση σε  Johnny B.
24 Φεβρουαρίου 2016 14:03

Γιατί δεν περιμένεις να πέσουν οι υπογραφές ? Χρειάζεται να μεταφέρεις την κάθε αρβύλα στο site ?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Marios
24 Φεβρουαρίου 2016 14:26

Μάριε,

επειδή υπάρχουν συνάδελφοι που αγωνιούν με το παραπάνω (και καλά κάνουν! και εγώ αγωνιώ…) αλλά το “χάρισμα” της υπομονής δεν υπάρχει σε όλους μας ώστε να περιμένουμε 1-2 μήνες (?) μέχρι να πέσουν οι όποιες υπογραφές και έτσι συνειδητά φέρνω στην επιφάνεια τα ισχύοντα σενάρια μήπως και βοηθάει κάπως αυτό (άλλος δεν θέλει να ακούει τίποτα, σεβαστό! άλλος όμως θέλει να τα ξέρει όλα ανά πάσα στιγμή, οπότε…).

Marios
Marios
Απάντηση σε  Johnny B.
24 Φεβρουαρίου 2016 15:16

Όποιος θέλει να τα ξέρει όλα ανά πάσα στιγμή , ας ενημερώνεται μόνος του από τα διάσπαρτα sites…..Οι υπόλοιποι πιστεύω ότι τους ενδιαφέρει μια άλλου είδους ενημέρωση….

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Marios
24 Φεβρουαρίου 2016 16:18

Είμαστε στον τομέα “Επικαιρότητα” Μάριε, σαν πια άλλη ενημέρωση επικαιρότητας θα σε ενδιέφερε εδώ?

Johnny B.
Johnny B.
19 Φεβρουαρίου 2016 18:32

Αυτό είναι το νεότερο και “επιθετικότερο” έγγραφο που εκδίδει υπέρ μας ο κ. ΥΕΘΑ….βέβαια, πολλοί από εμάς θα αναρωτηθούν αν ο κ. ΥΕΘΑ αναλίσκεται σ’ έναν “πόλεμο υπηρεσιακών σημειωμάτων” με την επίσημη κυβέρνηση (που και ο ίδιος στηρίζει!) ή είναι “προάγγελος” εκλογών!!!

Τίτλος: “Καμμένος: ……και νέα Αποκατάσταση Στρατιωτικών Συνταξιούχων ( Νέο έγγραφο 19/2 )”

http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2016/02/192.html

“…άμεση αποκατάσταση αποδοχών….” καλά, καλά, θα δούμε σε λίγο πόσα “απίδια” έχει ο “σάκος”…

χρήστος
χρήστος
Απάντηση σε  Johnny B.
23 Φεβρουαρίου 2016 23:56

Δηλαδη φιλε Johnny Β εγω με διεγραφη 15/1/2015, θα επαναυπολογιστει η συνταξη μου?????? καταλαβαινω σωστα????

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  χρήστος
24 Φεβρουαρίου 2016 10:15

Τις συντάξεις τις υπολογίζει το Υπ. Οικονομικών
και όχι το ΥΠΕΘΑ !

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
24 Φεβρουαρίου 2016 11:27

…εννοείς οι Θεσμοί (κυρίως το ΔΝΤ) επειδή το Υπ.ΟΙΚ. απλά “εκτελεί” …τις μνημονιακές δεσμεύσεις….

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  aero
24 Φεβρουαρίου 2016 15:03

Ναι αλλά η ηγεσία του ΥΠΕΘΑ στηρίζη με την ψήφο του τις αποφάσεις του Υπ. Οικονομικών.

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  χρήστος
24 Φεβρουαρίου 2016 10:41
aero
aero
16 Φεβρουαρίου 2016 08:46

Από χθές (15/2/2016) ενεργοποιήθηκε από το ΓΛΚ, εφαρμογή Προσωποποιημένης Πληροφόρησης Μισθοδοτούμενων Δημοσίου, ΝΠΔΔ, ΟΤΑ αναφορικά με τη μισθοδοσία τους.

Έτσι θα μπορείτε να βλέπετε, από την άνεση του καναπέ σας, τον φάκελο μισθοδοσίας του/της συζύγου σας, εφόσον εργάζεται στο στενό ή τον ευρύτερο Δημόσιο Τομέα.

http://www.gsis.gr/gsis/info/gsis_site/index.html

Χρήσιμο !

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
16 Φεβρουαρίου 2016 09:46
Χρηστος
Χρηστος
14 Φεβρουαρίου 2016 21:46

Καλησπερα. Δεν εχω καταλαβει τι ειναι η “προσωπικη διαφορα”Μποπρει καποιος να το εξηγησει??? Ευχαριστω!!!!!

Dani
Dani
Απάντηση σε  Χρηστος
14 Φεβρουαρίου 2016 22:20

Σε περίπτωση του επαναυπολογισμού όλων των συντάξεων (εάν και όποτε γίνει) και προκύψει διαφορά προς τα κάτω της καταβαλλόμενης ήδη σύνταξης, το υπολοιπόμενο ποσό θα χορηγείται σαν προσωπική διαφορά για να μην μειωθούν οι ήδη καταβαλλόμενες συντάξεις. Όλα όμως αυτά δεν είναι καν νομοσχέδιο. Είναι προτάσεις…

Χρηστος
Χρηστος
Απάντηση σε  Dani
14 Φεβρουαρίου 2016 23:03

Δηλαδη αν καταλαβαινω καλα: καποιος παιρνει τωρα 1000 ΕΥΡΩ συνταξη, και με τον επαναυπολογισμο παει στα 850, θα παιρνει συν 150 {προσωπικη διαφορα} ετσι ουτοσωστε να μην του μειωθουν τα 1000 ΕΥΡΩ???

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Χρηστος
14 Φεβρουαρίου 2016 23:33

Χρήστο,

δες όμως πως τα λέει και το ΔΝΤ….η “προσωπική διαφορά” πρέπει να απαλειφθεί για όλους τους συνταξιούχους από τώρα (όχι τώρα στους καινούργιους και στους παλιούς από το 2019 που θέλει η κυβέρνηση) και οι μειώσεις να φθάσουν το 20-25% για να γίνει “προσωρινά” το σύστημα βιώσιμο…αργότερα θα κόψουν κι άλλα…και η “βαλκανοποίηση” των συντάξεων που επιθυμεί το ΔΝΤ είναι και ο λόγος που το έχουν στο “παιχνίδι” οι Γερμανοί…αλλιώς (πέρα από τα δανεικά του Γιωργάκη) δεν έχουν προσφέρει τίποτα…μόνο λάθος εκτιμήσεις και “σκληρές” κουβέντες στις αξιολογήσεις…(βρε ουστ!)

Johnny B.
Johnny B.
14 Φεβρουαρίου 2016 12:53

Σημερινό άρθρο στην CAPITAL:

http://www.capital.gr/oikonomia/3103724/-xanagrafetai-pros-to-xeirotero-to-neo-asfalistiko

με τίτλο: “”Ξαναγράφεται” προς το χειρότερο το νέο Ασφαλιστικό”

…στα διάφορα που αναφέρονται…

1. …έχει πέσει η πρόταση για σταδιακή κατάργηση της “προσωπικής διαφοράς” το 2017-19 και για τις ήδη καταβαλλόμενες κύριες συντάξεις και όχι μόνο για όσες καταβληθούν από 1/1/2016 (ή από τη δημοσίευση του νόμου).

2. …σενάριο για σταδιακό “τσεκούρι” έως 15% στις κύριες συντάξεις άνω των 1.200-1.400 ευρώ μεταξύ 2017-19

3. …μάλλον δεδομένη πρέπει να θεωρείται η μείωση 30-40% των μερισμάτων των συνταξιούχων του Δημοσίου αλλά και των εφάπαξ κατά 10-20%.

Τι ωραία περνάμε εις τας εξοχάς….

Χρηστος
Χρηστος
Απάντηση σε  Johnny B.
14 Φεβρουαρίου 2016 23:10

Φιλε johnny Β. Αμα δε σε θελει η τυχη αστα…………..που να το φανταζομαστε.Εδω κολαει το “κανε με μαγο να σε κανω πλουσιο”την Καληνυχτα μου!!!!!!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Χρηστος
14 Φεβρουαρίου 2016 23:40

Χρήστο,

αυτά τα ημερολογιακά συστήματα τύπου μετά και πριν την 31/7/14 για το εφάπαξ δεν “στέκουν” σε ένα Κράτος που θέλει να θεωρείται “ευρωπαϊκό”…σκέψου ότι μεταξύ δύο συμμαθητών που ο ένας εργάστηκε (υπέρ Πατρίδος) περισσότερα χρόνια και ο άλλος έφυγε άρον-άρον το σύστημα ευνοεί τον “φευγάτο” έτσι που το πάνε…πράγμα που πουθενά δεν έχει λογική και νομική υπόσταση!

Ας βρουν “μάγους” να μας “σώσουν” το εφάπαξ αλλιώς υπάρχουν τα ένδικα μέσα και όπου πάει…. τι άλλος να κάνεις? να τους δείρεις? (θα πας φυλακή και δεν αξίζει τον κόπο. φίλε!).

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
14 Φεβρουαρίου 2016 23:45

…καταλαβαίνω ότι “στεγνώνεις” και “ζορίζεσαι”, όλοι μας το περνάμε αυτό…αλλά αν υπάρχει λιγάκι υπομονή, κρατήσου….σύντομα (σε λίγες εβδομάδες) θα μάθουμε τα μελλούμενα διά στόματος Πρωθυπουργού (νέο ασφαλιστικό? εκλογές? …ποιος ξέρει πλέον τι μας ξημερώνει…)

Δημήτριος
Δημήτριος
13 Φεβρουαρίου 2016 19:10

Η κυβέρνηση για άλλη μια φορά επιλέγει να κάνει διαρροές, αντί να ασκήσει πολιτική. Νέο σήριαλ σε εξέλιξη με φόντο το ύψος που θα μπεί πλαφόν στις “υψηλές” συντάξεις. Θα είναι αυτό (πλαφόν) από τα 1.000 ευρώ; Από τα 1.500; Από τις 2.000; Από που τέλος πάντων. Κατά συνέπεια άλλες 15 ημέρες μπροστά μας με υποθέσεις, συνομοσιολογία, ίντριγκα και έριδες ποιά κυβέρνηση ήταν ή είναι ή υπήρξε καλή για τον λαό…
Υ.Γ.: ΄Οπως λένε και στο χωριό μου, όταν βλέπεις τον λύκο, μην ψάχνεις να βρείς τον ντορό του…(΄Ιχνη).

alex4935
alex4935
Απάντηση σε  Δημήτριος
14 Φεβρουαρίου 2016 08:01

Από το 1987, όταν πλέων ήταν ξεκάθαρο ότι ο κακός ο λύκος θα εξαφανιστεί από τον χάρτη, ξεκίνησε η διαδικασία της παγκόσμιας οικονομίας, καταργήθηκε οποιοσδήποτε προστατευτισμός υπήρχε στην ΕΕ (δασμοί, έλεγχος μετακίνησης κεφαλαίων κτλ).
Σε αυτήν την παγκόσμια οικονομία λοιπόν θα πρέπει να προετοιμαζόμαστε σιγά σιγά ότι θα έχουμε πάνω κάτω τις συντάξεις που έχουν και οι γείτονες μας.

Χ
Χ
Απάντηση σε  alex4935
14 Φεβρουαρίου 2016 09:24

alex4935

έγραψες . “θα πρέπει να προετοιμαζόμαστε σιγά σιγά ότι θα έχουμε πάνω κάτω τις συντάξεις που έχουν και οι γείτονες μας. ”

αυτό που γράφεις ούτε ο τόμσεν αδελφέ . ούτε αυτός !

alex4935
alex4935
Απάντηση σε  Χ
14 Φεβρουαρίου 2016 17:09

Μακάρι Χ να έχεις δίκιο. Σε 5 το πολύ 8 χρόνια γεροί να είμαστε να τα ξαναπούμε.

PANOS EVOSMOS
PANOS EVOSMOS
11 Φεβρουαρίου 2016 01:21

Ετσι όπως το εννοεί για τα 58 χρόνια για θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος τους πιάνει όλους δηλ. και τους παλιούς που υπηρετούν ακόμη ή μόνο αυτούς που θεμελίωναν από 1-1-2015?

PANOS EVOSMOS
PANOS EVOSMOS
11 Φεβρουαρίου 2016 01:14

Συνάδελφοι διαβάστε στο ON ALERT την εισήγηση της Λυδίας Βεντήρη δικηγόρου ΣΕΕΝΣΑ και πείτε εάν καταλαβαίνετε τι εννοεί. Γράφει ότι και αυτοί που εφυγαν από 1-1-2015 και μετά θα έχουν αναδρομικό τρόπο σύνταξης δηλ μείωση 200 ευρώ μηνιαίως σε σχέση με αυτούς που έφυγαν έως τον δεκεμβριο του 2014. Αυτό μέχρι τώρα δεν ισχύει γιατι έχω δει προσωπικα απο δύο φίλους μου οι οποίοι διαγράφηκαν από την αστυνομία ο μεν πρώτος την 3-7-2015 και ο δεύτερος την 5-9-2015 και οι δύο με 25 χρόνια πραγματικά συν 2 χρόνια στρατό και 2 παιδιά ανήλικα ομοίως και λαμβάνουν κύρια σύνταξη 1020 ευρώ. Τους βγήκε γρήγορα η σύνταξη λόγω μικρής συγκέντρωσης αιτήσεων αποστρατείας εκείνη την εποχή. Μήπως η κυρία κάνει κάποιο λάθος σε αυτό το κομμάτι όπως και εκεί που αναφέρει τα 58 χρόνια ως προυπόθεση για τη θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος? Αυτό πάλι τι είναι?

Χρήστος
Χρήστος
10 Φεβρουαρίου 2016 19:59

Αχιλλέα, στην ενότητα ”ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ”, στις 8-2-16 το βράδυ, έκανα 2 σχόλια με το όνομα Χρήστος. Εμφανίστηκαν για λίγες ώρες και την άλλη μέρα εξαφανίστηκαν. Δεν υπάρχουν πια. Αναρωτιέμαι τι έγιναν. Θέλω μια απάντηση γι’αυτό.
Ευχαριστώ πολύ.

Χρήστος
Χρήστος
12 Φεβρουαρίου 2016 21:16

κ. Καρασαββίδη. Αν αυτές οι λέξεις και ιδικά η πρώτη, οι οποία χρησιμοποιείται κατά κόρον στην καθ’ομιλουμένη αποτελούν ύβρεις, μπορούσες να σβήσεις μόνον αυτές τις λέξεις και όχι όλο το σχόλιο. Αυτό ξέρεις φαντάζομαι πως λέγεται. Λέγεται φύμωση και λιγοκρισία. Δεν μπορείς να απαγορεύσεις σε κάποιον να εκφράζει τις απόψεις του είτε συμφωνείς είτε διαφωνείς. Όσο για την πολιτική προπαγάνδα που λες ότι έκανα. σε πληροφορώ μακρυά από μένα αυτό. Απλά, προσπάθησα να απαντήσω σε κάποιο πολιτικό σχόλιο συναδέλφου, ο οποίος είχε εσφαλμένη εντύπωση για κάτι. Αλλά εν πάση περιπτώση αφού δεν σας αρέσουν οι απόψεις μου, θα σας κάνω την χάρη να αποχωρίσω από το site και να μην ξαναεμφανισθώ ποτέ ξανά, και να σας αφήσω να λέει ο καθένας σας τα δικά σας και να είστε όλοι μία καλή παιδική χαρά. Υ.Γ. Τους μόνους που συμπονώ και συμερίζομαι, είναι οι συνάδελφοι οι οποίοι δεν έχουν πάρει ακόμη το εφάπαξ τους και είναι στην αναμονή εδώ και μία διετία. Εκφράζουν στα κείμενά τους την ανησυχία τους και τους καταλαβαίνω… Διαβάστε τη συνέχεια »

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Χρήστος
13 Φεβρουαρίου 2016 10:30

Από όλα τα παιχνίδια της ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΧΑΡΑΣ εσύ επέλεξες μόνο το παιχνίδι του ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ. Δεν έλαβες υπόψη σου όμως ότι εκτός από το να παραπατάς σε κάνει και να ΠΑΡΑΜΙΛΑΣ.

Τασος
Τασος
Απάντηση σε  Χρήστος
13 Φεβρουαρίου 2016 14:22

Δεν θα μας λείψεις μην ανγχώνεσαι….αλλα μαλλον θα μπαινεις κρυφα στην “παιδικη μας χαρα” να μαθαινεις νεα , κι ας θεωρεις οτι δεν λεμε τιποτα το αξιολογο

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Τασος
14 Φεβρουαρίου 2016 23:42

Τάσο, αυτή είναι η πιο καλή ατάκα….

Johnny B.
Johnny B.
8 Φεβρουαρίου 2016 19:39

Αν έχουμε και τέτοιες εξελίξεις….τότε τι να πω?

Τίτλος: “Στα πρόθυρα χρεοκοπίας η Εκκλησία της Ελλάδος”

http://www.dogma.gr/ellada/sta-prothyra-chreokopias-i-ekklisia-tis-ellados/19689/

Ζητούν υπαγωγή στο καθεστώς 100 δόσεων….έλεος!!!

alex4935
alex4935
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Φεβρουαρίου 2016 08:34

‘Κλαίνε οι χήρες κλαίνε και οι παντρεμένες’.
Θυμήθηκα τον Πάγκαλο που έλεγε ότι έχει 20 ακίνητα και δεν έχει να πληρώσει τον ΕΝΦΙΑ και είχε περιέλθει σε άσχημη οικονομική κατάσταση.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  alex4935
10 Φεβρουαρίου 2016 17:40

Ναι τον καημένο, να τον ελεήσουμε…

ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
7 Φεβρουαρίου 2016 20:28

Θα κανω μια απλη ερωτηση με κινδυνο να με παρεξηγησουν!Υπαρχει καποια κατηγορια επαγγελματιων που να μην εχει προβλημα με το νεο συνταξιοδοτικο-ασφαλιστικο και την νεα φορολογια?Νομιζω απο τα 11 μυρια κατοικους της χωρας τα 10,5 μυρια εχουν προβλημα.Δεν ακουω απο κανενα[με πραξεις και αποδειξεις, οχι λογια στον αερα]πολιτικο η εκπροπωπο καποιας επαγγελματικης ταξης πως θα αυξηθει το ΑΕΠ της χωρας που ειναι το ΄΄πιατο΄΄που τρωμε ολοι.Ολες λοιπον οι συντεχνιες και οι κατοικοι αυτης της χωρας στο συνολο τους ως αλλα κεφαλια λερναιας υδρας προσπαθουν να ΄΄φανε΄΄ απο το ιδιο πιατο[ΑΕΠ] και μπλεκουν τους ΄΄λαιμους΄΄ τους!Το θεμα ειναι ποιος βαζει΄΄φαι΄΄στο πιατο γιατι μεχρι τωρα ειναι τα δανεικα της ΕΕ,ενω αυτο που βαζει η χωρα επαρκει για καποιες περιοχες[τουρισμος]η εταιριες-παραγωγοι-εξαγωγοι.Δηλαδη με δικο της φαι στο πιατο μπορουν να ζησουν 2 περιπου μυρια!Οι υπολοιποι?Οποτε οταν φωναζουμε στην οποια κυβερνηση στην ουσια παρακαλαμε της κυβερνησεις[και εμμεσως τους λαους]της ΕΕ να μας δινουν δανεικα με καλυτερους ορους και να τα χρησιμοποιουμε οπως εμεις θελουμε..Οι φωνες”μα εχουμε δημοκρατια και ανθρωπινα δικαιωματα” σημαινει οτι οποιος εχει δημοκρατια… Διαβάστε τη συνέχεια »

alex4935
alex4935
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
7 Φεβρουαρίου 2016 22:29

-Το θεμα ειναι ποιος βαζει΄΄φαι΄΄στο πιατο γιατι μεχρι τωρα ειναι τα δανεικα της ΕΕ-

Τα δανεικά που δίνει η ΕΕ πάνε για την εξυπηρέτηση του χρέους και την στήριξη των Τραπαζών. Σε οποιαδήποτε χώρα αν πάνε οι πολίτες όλοι μαζί να πάρουν τα χρήματα τους από τις τράπεζες οι τράπεζες αδυνατούν να τα δώσουν, γιατί τα έχουν δανείσει. Ένα παραπάνω αν είναι και πτωχευμένες και μεγάλο μέρος των δανείων να είναι κόκκινα.
Συνεπώς η Ελλάδα παίρνει καινούργια δάνεια για την εξυπηρέτηση του χρέους και την στήριξη των τραπεζών, και όχι για τον προϋπολογισμό, εκεί δεν πάει ούτε δεκάρα τσακιστή.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  alex4935
7 Φεβρουαρίου 2016 23:17

Alex,

έχεις να προτείνεις κάτι καλύτερο? πες το…

alex4935
alex4935
Απάντηση σε  Johnny B.
8 Φεβρουαρίου 2016 18:01

Johnny B,
δεν απέρριψα κάτι για να πρέπει να αντιπροτείνω. Απλώς έγραψα ότι σύμφωνα με τις εκάστοτε κυβερνήσεις και την Τρόικα από το 2014 και μετά δεν μπαίνουν δανεικά, και έχουμε υποχρέωση να παρουσιάζουμε πρωτογενή πλεονάσματα στον προϋπολογισμό.
Συνεχίζουμε ως έχει περιμένοντας την ανάπτυξη. Το 2011 μας είπε ο Π”νδρέου, το13 ο Σαμαράς, το δεύτερο εξάμηνο του 16 μας λέει ο Τσίπρας και – θα μου επιτρέψεις να κάνω και μια προφητεία – το πρώτο εξάμηνο του 19 θα μας πει ο Κυριάκος.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  alex4935
8 Φεβρουαρίου 2016 19:34

…και η δική μου πιο τολμηρή πρόβλεψη?

Αν φτάσουμε μέχρι τότε να μιλάμε για περικοπές και μνημόνια (με το σκεπτικό του Κυριάκου και του Αλέξη) τότε μάλλον η -πούλου και ο -ζάνης θα χορεύουν τσιφτεντέλια στα έδρανα της Βουλής και θα λένε “σας τα λέγαμε”…

Επειδή ο Έλλην πιστεύει ότι “μας κοροϊδεύουν διαρκώς με τα δάνεια και δεν θα πληρώσουμε δραχμή τσακιστή και ας λένε οι δανειστές ότι θέλουν”….οπότε το μέλλον είναι προδιαγεγραμμένο! Ποιός θα μπορούσε να πιστέψει το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος?…ας μην τα ξεχνάμε αυτά….

Χ
Χ
Απάντηση σε  alex4935
14 Φεβρουαρίου 2016 09:13

μας έχουν 6 χρόνια αποκλεισμένους από τις αγορές οι Ευρωπαίοι και μιλάμε ακόμα για ανάπτυξη ?

οι δυτικοί της γερμανίας στον 8ο χρόνο ( το 1953 ) της αφαίρεσαν τα χρέη αφού πρώτα η γερμανία αιματοκύλησε και ισοπέδωσε όλη την ευρώπη και εμάς μετά από 6 χρόνια ζητάνε και άλλα μέτρα πιο σκληρά ,χωρίς ουσιαστικά να έχουμε προκαλέσει κανένα πρόβλημα παρά μόνο ότι χρωστάμε σε δυο κράτη μελή της ευρωζώνης ( την γερμανία και την γαλλία ) .

Τελικά αυτό που θα καταφέρουν είναι να μην μείνει ούτε ένας φίλο-δυτικος στην κοινωνία !

Johnny B.
Johnny B.
7 Φεβρουαρίου 2016 16:19

Τίτλος: “Εκλογές σε ολόκληρη την Ε.Ε. για τον επόμενο πρόεδρο της Κομισιόν προτείνει ο Ρέντσι”

http://www.naftemporiki.gr/story/1063425/ekloges-se-olokliri-tin-ee-gia-ton-epomeno-proedro-tis-komision-proteinei-o-rentsi

Προσωπικά, εγκρίνω και επαυξάνω διότι έτσι θα πρέπει να επιλεχθεί ο πιο κατάλληλος από το σύνολο των πολιτών και όχι ο “ημέτερος” golden boy που κάνει τα “χατιράκια” των μεγάλων συμφερόντων…μπράβο Ρέντσι!!!

alex4935
alex4935
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Φεβρουαρίου 2016 18:28

Θα γίνει ότι και στα κράτη, θα σου προσφέρουν 3-4 υποψηφιότητες τα μέσα ενημέρωσης και θα διαλέξει ο κόσμος, σε δουλειά να βρισκόμαστε δηλαδή.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  alex4935
7 Φεβρουαρίου 2016 23:22

Είναι πιο δημοκρατικό να εκλέγεται από το λαό της Ευρώπης, έστω και έτσι!!!

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
9 Φεβρουαρίου 2016 12:19

Τέτοιου είδους δημοκρατία μας έφτασε στα σημερινά αδιέξοδα,αλλά τι λέω η δημοκρατία δεν έχει αδιέξοδα….ή μήπως τελικά αποδείχθηκε ότι έχει;

Skygeo
Skygeo
5 Φεβρουαρίου 2016 22:09

Καλησπέρα σε όλους τους συναδέλφους. Πριν λίγο γύρισα από την συγκέντρωση στην πλατεία Κολοκοτρώνη και την πορεία στην Βουλή παγωμένος από το κρύο. Ειλικρινά ντρέπομαι γιατί ενώ οι αστυνομικοί, οι πυροσβέστες και οι λιμενικοί έδωσαν δυναμικό παρόν, έλαμψαν δια της απουσίας τους οι συνάδελφοι μου του στρατού, του ναυτικού και της αεροπορίας. Λυπάμαι διπλά γιατί προέρχομαι από τις Ε.Δ. και δεν περίμενα τέτοια απαξίωση. Βέβαια ίσως πει κάποιος ότι δεν βγήκε κάποια ανακοίνωση-κάλεσμα ούτε μας ενημέρωσε κάποιος. Σωστό και αυτό αλλά μην περιμένετε να σας ενημερώσει κανένας διότι οι αυτόκλητοι “Πρόεδροι” τα έστριψαν, διαφοροποιήθηκαν και όπως φαίνεται μας πούλησαν . Αν δείτε τις ανακοινώσεις που βγάζουν “ορισμένοι Πρόεδροι” είναι σαν να ακούς τον Κατρούγκαλο να μιλάει και να υπερασπίζετε το έργο του. Ένιωσα πολύ μεγάλη ντροπή όταν μου τέθηκε το ερώτημα από γνωστούς και φίλους αστυνομικούς, πυροσβέστες “Καλά οι δικοί σου που είναι εσάς δεν σας θίγουν τα μέτρα”. Το μόνο που έχω να πω είναι ένα μεγάλο συγνώμη σ΄όλους αυτούς τους συναδέλφους που ήταν τόσες ώρες μέσα στο κρύο… Διαβάστε τη συνέχεια »

Dani
Dani
Απάντηση σε  Skygeo
6 Φεβρουαρίου 2016 20:15

Ζω στην Αθήνα και υπήρχε όλες τις προηγούμενες ημέρες περιρρέουσα ατμόσφαιρα για την συγκέντρωση της 5/2 και το ποιοι θα κάνουν κουμάντο. Τελικά δεν αποδείχτηκαν απλά φήμες και είναι ένας σημαντικός λόγος που απαξιώθηκε η χθεσινή συγκέντρωση από μεγάλη μερίδα των συναδέλφων των Ενόπλων Δυνάμεων : http://tvxs.gr/news/ellada/me-ti-synodeia-kasidiari-i-poreia-ton-enstolon

Skygeo
Skygeo
Απάντηση σε  Dani
6 Φεβρουαρίου 2016 21:09

Φίλε Dani καλησπέρα. Και εγώ ζω στην Αθήνα και να ξεκαθαρίσω ότι ούτε έχω ούτε θέλω να έχω καμιά σχέση με αυτούς τους κυρίους που αναφέρει το δημοσίευμα. Επίσης επειδή πήγα στην πορεία μπορώ να πω τι είδα με απόλυτη ειλικρίνεια. Δεν νομίζω να έκαναν κουμάντο γιατί το μόνο που έκαναν ήταν ένα πέρασμα από την πλατεία Κολοκοτρώνη όπως και πολλοί άλλοι βουλευτές άλλων κομμάτων. Δυστυχώς κάποιοι κύριοι τους υποδέχτηκαν με φιλιά και αγκαλιές. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν οι κύριοι αυτοί είναι όντως συνάδελφοι οι απλά φόρεσαν μια στολή και ήρθαν εκεί για δημιουργία εντυπώσεων ούτε μπορώ να πω ότι όσοι συμμετείχαν στην πορεία είναι οπαδοί του κόμματος τους . Παρόντες επίσης ήταν και το ΔΣ της ΠΟΕΣ (υπάρχει και φώτο στην σελίδα της ΠΟΕΣ) αλλά ανακοίνωση να καλέσει τους συναδέλφους στην συγκέντρωση δεν έβγαλαν. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι κατά την διάρκεια της πορείας δεν είδα τους κυρίους που αναφέρει το δημοσίευμα παρόλο που περπάτησα πάνω-κάτω 2-3 φορές όλη την πορεία ψάχνοντας να βρω… Διαβάστε τη συνέχεια »

Dani
Dani
Απάντηση σε  Skygeo
6 Φεβρουαρίου 2016 21:34

Ήταν στην πορεία. Πάντως η τελευταία τοποθέτηση και το σκεπτικό σου πάνω σε αυτή με βρίσκει απολύτως σύμφωνο.

Skygeo
Skygeo
2 Φεβρουαρίου 2016 01:06

Διαβάζοντας τα διάφορα σχόλια το τελευταίο διάστημα έχω να πω ότι το “σύστημα” όταν στριμώχνεται αρχίζει όπως πάντα να καλλιεργεί τον διχασμό και να στρέφει την μια κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης. Γνωστό το κόλπο “Διαίρει και βασίλευε”. Παλιότερα μόλις ερχότανε τα ζόρια, οι κυβερνώντες σε συνεργασία με τα ΜΜΕ ανακάλυπταν ξαφνικά ότι οι ένστολοι ετοιμάζουν πραξικόπημα για να τρομάζουν τον κόσμο. Τώρα που έλιωσε και ξέφτισε αυτή η καραμέλα γίναμε οι προνομιούχοι, οι ευνοημένοι , οι αυτιστικοί, οι αντιπαραγωγικοί. ‘Οπου όμως αποτύχει ο κρατικός μηχανισμός με τους καλοπληρωμένους συμβούλους των χιλιάδων ευρώ και τις στρατιές των μετακλητών που παίρνουν μεγαλύτερο μισθό και από τον Α/ΓΕΕΘΑ, φωνάζουν το στρατό να βγάλει το φίδι από την τρύπα. Βλέπε προσφυγικό. Στην συνέχεια μας χτυπάνε φιλικά στην πλάτη και μας λένε τι καλοί επαγγελματίες που είμαστε, πως κατανοούν τα προβλήματα μας αλλά δυστυχώς το ταμείον είναι μείον και πως φταίει ο Δεκανέας που παίρνει 800 ευρώ, για την κατάσταση που έχει περιέλθει η πατρίδα μας. Μετά από 27 χρόνια υπηρεσίας αυτό που έχω… Διαβάστε τη συνέχεια »

giorgos
giorgos
Απάντηση σε  Skygeo
2 Φεβρουαρίου 2016 18:00

skygeo έχεις απόλυτο δίκιο.

Οι στρατιωτικοί είναι μια ειδική κατηγορία γιατί απλά κάνουν ο,τι δε μπορούν να κάνουν οι άλλοι χωρίς να αντιδρούν, να ζητούν υλικά αγαθά και με χαμηλότερο οικονομικό κόστος. Όμως αυτό που με πειράζει είναι ό,τι η εκάστοτε πολιτική ηγεσία του υπουργείου αλλά και συνολικά απαρτίζεται από ανθρώπους της ήσσονος προσπάθειας οι οποίοι είναι από ΑΝΩΤΕΡΗ κοινωνική τάξη.

giorgos
giorgos
Απάντηση σε  giorgos
2 Φεβρουαρίου 2016 21:12

Συγνωμη ξεχασα τα ” ” στο ΑΝΩΤΕΡΗ δλδ “ΑΝΩΤΕΡΗ”

Γιάννης
Γιάννης
30 Ιανουαρίου 2016 20:19

Εγώ αυτό που γνωρίζω για την Ολλανδία κύριε Στάθη είναι ότι είναι τίγκα στον ΜΠΑΦΟ και στην ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ.
http://www.lifo.gr/now/world/25330

Όσο για τα υπόλοιπα εφόσον έχεις στοιχεία θα σου πρότεινα να στείλεις μια επιστολή προς τον ΥΕΘΑ, ώστε να ενημερωθεί και να διορθώσει τα κακώς κείμενα.

ΥΣ. Στο προηγούμενο ερώτημα μου σχετικά με τις παροχές που δύνονται στην Ολλανδία δεν μου έδωσες αλλά επανέλαβες πάλι το ίδιο σχετικά με την φορολόγηση των ζευγαριών (τελικά ξέρεις ή κάπου άκουσες κάτι που σε βολεύει και μας το τσαμπουνάς).