Σελίδα υπ' αριθ. 19 επί ειδήσεων της τρέχουσας επικαιρότητας που δεν αποτελούν (ακόμη) νομοθεσία, παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις κλπ.
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 19 επί ειδήσεων της τρέχουσας επικαιρότητας που δεν αποτελούν (ακόμη) νομοθεσία, παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις κλπ.
Γνωρίζει κανείς κάτι για τον κατεχόμενο βαθμό αν θα ισχύσει.
Διαβάζοντας τα σχόλια εδώ αλλά και στην ενότητα “Διακλαδικά” κύριε Καρασαββίδη, εκτιμώ ότι ο διαχωρισμός των 2 ενοτήτων δε βοήθησε. ϊσως θα έπρεπε να ενοποιηθούν πάλι, ίσως να (ξανα)γίνει μία προσπάθεια ενημέρωσης των συναδέλφων.
Πάντως έτσι είναι διασπαρμένα ομοειδή μηνύματα και στις 2 ενότητες
Ηλία,
συμφωνώ ότι ανοίγονται συζητήσεις επικαιρότητας στα διακλαδικά…δεν είναι σωστό και ίσως θα έπρεπε να είχαν ήδη μεταφερθεί όλες εδώ…
Ηλία έχεις δίκιο, μάλλον θα πρέπει να ενωθούν οι 2 σελίδες (εάν βρω πως να το κάνω!).
Τα σχόλια “Επικαιρότητα” δημιουργήθηκαν διότι γινόταν ελεύθερη συζήτηση επί των διαρροών / εκτιμήσεων / ανεπίσημων ειδήσεων που κατέκλυζαν το διαδίκτυο και τις περισσότερες φορές αντί να ενημερώνουν προκαλούσαν σύγχυση στον αναγνώστη.
Τώρα που υπάρχει επίσημα νομοσχέδιο προς διαβούλευση, δεν έχει πλέον νόημα ο διαχωρισμός διαρροών – ειδήσεων.
http://www.opengov.gr/minlab/?p=3077
Ενιαίο Σύστημα Κοινωνικής Ασφάλειας – Μεταρρύθμιση ασφαλιστικού – συνταξιοδοτικού συστήματος – Ρυθμίσεις φορολογίας εισοδήματος και τυχερών παιγνίων
Ο Υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Γιώργος Κατρούγκαλος, θέτει από σήμερα και ώρα 14:00 σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση το σχέδιο νόμου, «Ενιαίο Σύστημα Κοινωνικής Ασφάλειας – Μεταρρύθμιση ασφαλιστικού -συνταξιοδοτικού συστήματος – Ρυθμίσεις φορολογίας εισοδήματος και τυχερών παιγνίων» και καλεί κάθε κοινωνικό εταίρο και κάθε ενδιαφερόμενο να συμμετάσχει καταθέτοντας τις προτάσεις του, προκειμένου να βελτιωθούν οι διατάξεις του νομοσχεδίου. Η διαβούλευση θα διαρκέσει μέχρι την Πέμπτη 21 Απριλίου 2016 και ώρα 09:00
Στη διαβούλευση του σχεδίου νόμου, θεωρώ ότι όλοι πρέπει να εισηγηθούμε ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ το εδάφιο του άρθρου 4, παραγρ.3
με το οποίο εξαιρούνται οι βουλευτές και οι αιρετοί των ΟΤΑ (Δήμαρχοι κτλ).
Αποτελεί ξεδιαντροπιά να εξαιρούν τους εαυτούς τους, αυτοί που είναι κατά κύριο λόγο υπεύθυνοι για την κατάντια της χώρας.
σωστός!
… κι όμως !
Μόνο δύο (2) Έλληνες πολίτες σχολίασαν αρνητικά το συγκεκριμένο εδάφιο.
Γιατί να το αλλάξουν οι συντάκτες του νομοσχεδίου ;
Φαντάζεσαι να υπήρχαν μερικές χιλιάδες αρνητικά σχόλια ;
Μάλλον δεν υπάρχει ελπίδα γι’ αυτόν τον τόπο!
Τελικά θα το διαγράψουν, λόγω της κατακραυγής από τα ΜΜΕ.
Νομιζω οτι η αναλυση του Αχιλλεα σχετικα με το νεο νομοσχεδιο ειναι σωστη και τεκμηριωμενη εκτος απο δυο σημεια. 1ον Δεν ειναι σαφες τι θα ισχυσει με την καταβολη της προσωπικης διαφορας απο το 2018 και μετα.Νομιζω οτι αυτο που σκοπευουν να κανουν ειναι να αυξανουν(αισιοδοξη προβλεψη)τις νεες συνταξεις(μετα τη ψηφιση του ν/σ) και ταυτοχρονα να μειωνουν τις παλιες(μεσω της μειωσης της προσωπικης διαφορας).Αυτο το τρικ το ονομαζουν συμψηφισμο. 2ον και χειροτερο κατα τη γνωμη μου ειναι η μεταφορα ολων των συνταξιουχων(νυν και μελλοντικων ),πλην ελαχιστων εξαιρεσεων, στον Ενιαια Φορεα Κοινωνικης Ασφαλισης.Μεχρι τωρα οι συνταξεις (νυν συνταξιουχων) των πολιτικων και στρατιωτικων δημοσιων υπαλληλων χρηματοδοτουνταν απευθειας απο τον κρατικο προυπολογισμο, ενω με το νεο ν/σ αυτες οι συνταξεις θα καταβαλονται απο τον Ενιαιο Φορεα, χωρις ομως να ειχει καταβληθει ουτε ενα ευρω για τις συνταξεις αυτες(ολες οι κρατησεις απο τους μισθους επεστρεφαν στο κρατικο πρυπολογισμο).Αποτελεσμα θα ειναι η αδυναμια, μελλοντικα, καταβολης συνταξεων και η περαιτερω περικοπη αυτων(επιπλεον της περικοπης της προσωπικης διαφορας).Επισης αν σκεφτουμε οτι η επιβολη της ρητρας μηδενικου ελλειματος και στις κυριες συνταξεις, δεν εχει φυγει απο το τραπεζι,… Διαβάστε τη συνέχεια »
Harry
εγώ δεν έχω καταλάβει ακόμα αν θεωρούμαι “τυχερός” που ανήκω στους “παλιούς” συνταξιούχους (κατά την ανάλυση του Αχιλλέα) ή όχι! …μιας και το αβαντάζ της “προσωπικής διαφοράς” που θα έχω (μέχρι τα τέλη του 2017 αρχές 2018 βαριά-βαριά, νομίζω…) μου φαίνεται κάτι το προσωρινό και ευάλωτο κατά τη γνώμη μου… με πραγματική “ισχύ” όσο και οι πολιτικές υποσχέσεις για την πλήρη αποκατάσταση των μισθών+συντάξεων των ένστολων …
Φιλε Johnny B.
ειμαστε ατυχοι και οι δυο διοτι ειμαστε πλεον εν αποστρατεια. Δεν ξερω για εσενα αλλα εγω ηδη ψαχνω, ανεπιτυχως μεχρι στιγμης, για εργασια και ηδη εχω ζητησει απο τον Ιαν την επιστροφη μου στην Υπηρεσια.
Παντως πραγματικα εγω φοβαμαι περισσοτερο απο την προσωπικη διαφορα την λειτουργια αυτου του νεου Ενιαιου Φορεα Κοινωνικης Ασφαλισης, για τον οποιο μεχρις στιγμης δεν εχουμε ακουσει κουβεντα(καταστατικο κλπ.)
Είναι ανησυχητικό να μεταβαίνεις σε έναν ασφαλιστικό φορέα (τύπου ΙΚΑ?) που θα στηρίζει την κύρια σύνταξή σου και δεν θα υπάγεται στην άμεση χρηματοδοτική “ομπρέλα” του Κράτος.
Θα πρέπει να διασαφηνιστεί ο ρόλος του ΕΦΚΑ…επακριβώς….
ΥΓ: Πώς ζήτησες να επιστρέψεις στην Υπηρεσία? σαν ΕΟΘ? όπως το ξέραμε ή είναι κάποια νέα fast track διαδικασία του Πάνου? Πόσα χρόνια ήσουν ε.α.?
Την αναφορα την εκανα τον περασμενο Δεκ Επικοινωνησα με ΓΕΣ/ΔΙΜΣΠΡΟ και μου εδωσαν οδηγιες.Δεν νομιζω οτι θα γινει τιποτα απο αυτο τον τομεα διοτι πλεον θελουν να διωξουν κοσμο, οχι να επαναπροσλαβουν.
Οι μονοι περιορισμοι ηταν να μην εισαι εν αποστρατεια για πανω απο 10 χρονια και να μην εχεις αποστρατευτεις λογω σωμ. ανικανοτητας.
Χάρη,
σ’ ευχαριστώ, πιθανώς να έρθω και εγώ σε επαφή μαζί τους (το αντίστοιχο γραφείο της ΠΑ) για να μάθω και τα σχετικά νέα επειδή έτσι όπως εξελίσσεται το ασφαλιστικό η 35ετία δεν με “εξασφαλίζει” σε τίποτα μετά από λίγα χρόνια…
Ας το έχουμε υπόψη, η “προσωπική διαφορά” είναι ένα “διαπραγματευτικό φρένο” για να υπάρχει και κάτι να “κόψουν” στις επόμενες περικοπές των κυρίων συντάξεων….
ΦΙΛΕ ΜΟΥ , ΑΣΠΑΖΟΜΑΙ ΤΙΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ , ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΘΑ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΝ ΝΑ ΚΑΡΠΩΘΕΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ?( ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΟΝΑΔΑΣ ΑΠΟ ΚΑΤΟΙΚΙΑ , ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΙΚΡΟΕΞΟΔΑ , ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ , ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ). ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΕΙ ΕΚ ΝΕΟΥ ΠΩΣ ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΙ Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥ? ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΤΡΟΠΟ?
Νίκο,
πρόσεξε ότι δικαίωμα επιστροφής έχουν αυτοί που αποστρατεύτηκαν την τελευταία δεκαετία. Ακόμα και 5ετία να υπήρχε δεν θα είχα πρόβλημα, “φρέσκος” είμαι…
Συνεπώς στα τέλη του 2017 αρχές του 2018 αν περικοπεί η “προσωπική διαφορά” λόγω λήψης νέων μέτρων για να μην “πέσω” ακόμα χαμηλότερα και από εκείνους που θα φύγουν με το νέο ασφαλιστικό…θα μπει στο πλάνο και ένα τέτοιο σενάριο….
Βλέποντας και κάνοντας, δεν αποκλείεται τίποτα πλέον!!! Εσύ είσαι έτοιμος για κάτι τέτοιο?
Προφανώς αν γίνει αποδεκτή η επιστροφή ε.α. θα τεθεί ως ΕΟΘ και θα δοθεί επιβοηθητικός ρόλος λόγω εμπειρίας κυρίως. Λογικά, Υπηρεσίες, μεταθέσεις κλπ δεν το βλέπω να “παίζουν” στα high τους…
Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει: Στον επανυπολογιςμό της ήδη καταβαλλόμενης σύνταξης για κάποιον που έφυγε με 25 χρόνια και 32 εξάμηνα (δηλ. 41 συντάξιμα χρονια) οι συντελεστές αναπλήρωσης θα ειναι για τα 25 χρόνια ή για τα 41; Ευχαρισώ
Αγαπητοί συνάδελφοι, έρχεται ΟΡΙΣΤΙΚΗ λύση για το ασφαλιστικό-συνταξιοδοτικό μας…τέλος του μήνα ο πλανήτης Νο9 θα πέσει πάνω στη γη!!!
Speros,
σε ευχαριστούμε για την ενδελεχή ανάλυσή σου πάνω στο σοβαρότατο θέμα του ασφαλιστικού – συνταξιοδοτικού.
Μας διαφώτισες πλήρως!
Σχόλια σαν το δικό σου ανεβάζουν το επίπεδο των συνομιλητών και αποτελούν κόσμημα για το site.
http://www.pronews.gr/portal/20160417/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%B1/%CF%81%CE%B9%CE%B6%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CE%AD%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%AC%CE%BE%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%AF%CF%89%CE%BD-%CF%85%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%AE%CE%BB%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B9%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%B8%CE%B1
Καλησπερα .
Εχει καποια βαση αυτο :
http://forapartida-forapartida.blogspot.gr/2016/04/9000.html
Μήπως σχετίζεται με αυτό ?
http://enstoloi.net/naftiko/comment-page-7/#comment-6961
ή αυτό ?
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-30/#comment-7400
Είναι ακριβώς αυτή η περίπτωση (διαγραφή μετά την 1-8-12): http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-2/#comment-293
την οποία σχολίασα εδώ: http://enstoloi.net/stratos/comment-page-42/#comment-11013
αν και τότε υπέθετα ότι δεν θα τους ζητήσουν τα λεφτά πίσω!
Βέβαια ακριβώς για τον ίδιο λόγο το 2015 κράτησαν αναδρομικά από τη σύνταξη για εκείνη την περίοδο (β’ εξάμηνο του 2012), σύμφωνα με την παρ. Β εδώ: http://enstoloi.net/parakratisi-achreostitos-katavlithentos-posou/
Δηλαδη ενω θα επρεπε να επιστραφουν τα 18000 μετα την εφαρμογη του 4093/12 αφου ειχαν παρει περισσοτερα. Και το συπληρωματικο το πηραν 2 χρονια νωριτερα, και τα υπολοιπα 9000 θα επιστραφουν σιγα σιγα εως το τελος του 2023. Δηδαδη μετα απο 11 χρονια απο τοτε που του τα εδωσαν. Και εμεις περιμενουμε τον Κατρουγκαλο ποτε θα βγαλει τον νεο τυπο, για να παρουμε το εφαπαξ μετα απο 2 χρονια και βαλε ετσι οπως πανε τα πραγματα.
Για πάντα ενδιαφερόμενο: Αναρτήθηκαν από το Γ.Λ.Κ. οι συντάξεις μηνός Μαίου 2016 καθώς και η ημερομηνία που αυτές θα καταβληθούν. (22-4-2016). Καλό απόγευμα σε όλους τους Συναδέλφους!!
Εκτίμηση : Η μεγάλη διαφορά του νέου ασφαλιστικού σε σχέση με τα προηγούμενα θα είναι η κατάργηση – στην πράξη – του όρου παλαιός και νέος ασφαλισμένος /συνταξιούχος. Δηλαδή, θα τροποποιηθεί η έννοια της κατοχύρωσης και απλά θα λαμβάνεις τη σύνταξή σου με τα ισχύοντα κατά την ημερομηνία διαγραφής.
Θες εκτίμηση?
Έρχεται και το Μνημόνιο με το ΔΝΤ που θα “ευθυγραμμίζει” τις σημερινές “τεχνικές” συμβουλές του Ταμείου με τις απαιτήσεις του για “αίμα” σε μισθούς και συντάξεις…επομένως, μην αγχώνεσαι…έρχεται και αυτό!
Δεν τελειώσαμε με τα όσα θα μάθουμε σε λίγες εβδομάδες για το “νέο” ασφαλιστικό του 2016….θα υπάρξει και “νέο” το 2017, 2018, 2019….το έχουμε δει το “έργο” πολλές φορές!!!
Θα προκύψουν “νέοι” Αλέξηδες που θα μας “βγάλουν” από τα “αδιέξοδα” και θα έρχονται “νέα” Μνημόνια για να μας “καθηλώνουν” όλο και πιο πολύ…
Την καλημέρα μου!
ΓΙΑΝΝΗ άκου τον johnny B. και κάτσε όπως είσαι να πιασεις τους μέγιστους συντελεστές να τα οικονομίσεις. Εξάλλου η Κυβέρνηση με τη ψήφιση του νέου ασφαλιστικού εμάς θα μας εξαιρέσει από όλους τους άλλους και θα συνεχίζουμε να βγαίνουμε στη σύνταξη στα 47,48,50 κλπ. γιατί μας αγαπάει και για να έχουμε ποιότητα ζωής. Να μην ξεχάσω για το εφάπαξ. Κάτσε και θα πάρεις μεγαλύτερο εφάπαξ απο τον johnny B αλλά χωρίς ένα 0 στο τέλος. Σε αφήνω τώρα γιατι τελειώνει η εύκολη νυχτερινή μου βάρδια και άσε τους δικούς μας αποστράτους να κοιμούνται στο σπιτάκι τους γιατί την ποιότητα ζωής την διαλέγεις με άλλα κριτήρια. Με συγχωρείς για τα ανωτέρω αλλά η καμπάνα δεν χτυπάει για σένα αλλά για τον προφέσορα johnny B. που μη έχοντας να ασχοληθεί με κάτι άλλό πιο σοβαρό κάθεται μπροστά σε έναν υπολογιστή και δίνει και λάθος συμβουλές.(ξαναδιάβασε το άρθρο megabox που εσύ ο ίδιος κατέβασες).
Κυριάκο είσαι πιο “ασφαλής” οικονομικά όταν εργάζεσαι παρά όταν είσαι ένας “συνταξιούχος” που δεν παράγει τίποτα κατά τους Θεσμούς αλλά μόνο αναλώνει δημόσιο χρήμα… Αν ήμουν στη θέση του Γιάννη τώρα, θα καθόμουν μέχρι τέλους παρόλο ότι έφυγα τότε “σίγουρος” στα 35 μεικτά. Όταν έφυγα υπήρχε διαφορετική κυβέρνηση και τότε τα πράγματα “έδειχναν” ότι “κάπως” σταθεροποιούνταν…αλλά ποιος πίστευε ότι θα είχαμε αυτούς εδώ από το 2015 και μετά!!! Το να είσαι ένστολος συνεπάγεται όλα αυτά που λες, το ήξερες άρα μην κάνεις το “κουρασμένο παλικάρι”…αν θες φύγε, αλλά μην πεις μετά ότι σε “παρέσυρε” κάποιος από το enstoloi. Το εφάπαξ και όλα αυτά που λες είναι στο ίδιο μηνμονιακό κύκλο περικοπών που θα βρεις μπροστά σου όταν φύγεις. Αν πιστεύεις ότι θα περικοπεί πλήρως σε λίγα χρονάκια ενώ τώρα θα περισώσεις κάτι, φύγε και έλα μπες μαζί μου στην ουρά αναμονής που πλέον φτάνει τα 400 περίπου άτομα!!!! Γενικώς, κάνε όπως νομίζεις, αλλά βάλε κάτω το μυαλό σου και μίλησε με τη γυναίκα σου επειδή η απόφασή σου να φύγεις θα επηρεάσει συνολικά τον τρόπο ζωής της οικογένειάς σου κυρίως… Διαβάστε τη συνέχεια »
αλλά ποιος πίστευε ότι θα είχαμε αυτούς εδώ από το 2015 και μετά!!!
Όποιους και να είχαμε Johnny B τα οικονομικά σου τα αποφασίζουν άλλοι, μην χαραμίζεσαι με κάτι τέτοια.
Καλό! Ισχύει!
Γύρνα όμως πίσω στο 2013-2014 και θα δεις ότι αλλιώς “ένιωθες” τότε και αλλιώς μετά τις εκλογές του 2015 (ειδικά εκείνο το “καυτό” καλοκαίρι!).
Επαναλαμβάνω ότι θα “ένιωθα” περισσότερο “ανασφαλής” αν είχα να κάνω την επιλογή της αποστρατείας μου μέσα στο 2015 ή το 2016 από ότι σε οποιοδήποτε άλλο προηγούμενο έτος…
Προσωπική μου εκτίμηση.
ΣΥΝΑΔΕΦΕ,ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ ΗΤΑΝ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Μία υπενθύμιση για όσους δεν γνωρίζουν για την επικείμενη συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη την Παρασκευή 15-4-2016 (11:00):
Ανακοίνωση για συγκέντρωση διαμαρτυρίας στη Θεσσαλονίκη
http://www.megabox.gr/megas/%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CE%BA%CE%B7/item/10847-%CE%9F%CE%B9-15-%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CF%81%CE%B5%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%C2%AB%CE%BA%CE%B1%CE%AF%CE%BD%CE%B5%C2%BB-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%A0%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%86%CE%AD%CF%81%CE%B5%CE%B9-%CE%B7-%CE%B1%CE%AF%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%84%CF%8E%CF%81%CE%B1-%CE%A1%CE%AF%CF%83%CE%BA%CE%B1,-%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%8C%CF%86%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CF%82
Μήπως πρέπει οι θεμελιωμένοι να αποχωρούμε τουλάχιστον έως το τέλος του 2016;
Γιάννη εγώ έφυγα με 35 μεικτά συντάξιμα και πιστεύω ότι και ακόμα να διατηρηθεί η “προσωπική διαφορά” (που δεν νομίζω…) μέχρι τα τέλη του 2018, μετά τι?
Δες τους νέους συντελεστές αναπλήρωσης που θα πιάσουν όλους μας τους συνταξιούχους, αν όχι από τώρα σίγουρα σε 2-3 χρονάκια….και θα καταλάβεις ότι δεν σώζεσαι με το να βιαστείς να φύγεις άρον-άρον τώρα.
Κυνήγησε τους μέγιστους συντελεστές αν θέλεις να έχεις “καλά γεράματα” ή έστω καλύτερα από κάποιον που βιάζεται να φύγει 5-10 χρόνια νωρίτερα σε σχέση με τους “πλήρης”…μην τσιμπάς στο σλόγκαν ότι “χάνεις τα καλύτερα σου χρόνια” δουλεύοντας άλλωστε την ποιότητα ζωής την επιλέγεις με άλλα κριτήρια και όχι αν είσαι συνταξιούχος στο σπιτάκι σου αραχτός ή ε.ε. και τρέχεις σε υπηρεσίες και μεταθέσεις !!!
Ναι, το να είσαι ένστολος είναι δύσκολο επάγγελμα αλλά είναι και τιμή για εσένα να μπορείς να προσφέρεις (έστω και το ελάχιστο δυνατό) προς την πατρίδα σου.
Μην αποφασίζεις βιαστικά αλλά με σκέψη και σύνεση και να βλέπεις ότι η οποιαδήποτε απόφαση θα επηρεάσει όχι μόνο εσένα αλλά και την οικογένειά σου, ειδικά τα παιδιά σου.
Απλά βγάζουμε το καπέλο και δεχόμαστε τις σωστές και λογικές απόψεις που γράφετε. Συμφωνούμε
Σωστό το σκεπτικό σου Johnny B και θα συμφωνήσω.
Έχω και εγώ 35 μεικτά από τον 12 του 2015 (μαζί με ΙΚΑ).Με όλα αυτά που γράφονται και που τελικά δεν ξέρουμε τι θα ισχύσει κάνω την σκέψη μήπως η αποστρατεία μετά από κάποια χρόνια είναι δυσμενέστερη απ¨ ότι τώρα.
Επειδή ότι ψηφιστεί θα σε “πιάσει” είτε φύγεις σήμερα είτε σε 5 χρόνια…
Θα έλεγα ότι “αφού έφαγες τον γάιδαρο στην ουρά θα κολλήσεις?” κάτσε και εξασφάλισε συντελεστή αναπλήρωση 2,00 για να έχεις το “κεφάλι σου ήσυχο”! Με τα 35 μεικτά που έφυγα θα έχω συντελεστή αναπλήρωσης 1,59% (με αυτά που ακούγονται, μπορεί και χειρότερο…) άρα και την “προσωπική διαφορά” να έχω 2-3 χρονάκια ακόμα (που δεν νομίζω!) μετά θα “πέσω” σε αυτά που θα “πάρεις” και εσύ…μιλάμε για “βουτιά” (σε μένα) στα 300+ ευρώ περίπου!!! Χωρίς να ξέρω τι θα γίνει με τα μερίσματα και το εφάπαξ μου!!! Άσε, από όπου και να το δεις την έχουμε “πάθει” γενναία όλοι μας!!!
Αν ήμουν στη θέση σου τώρα θα “καθόμουν” μέχρι τέλους, αυτό θα έκανα! (με κίνδυνο να έπαιρνα μια μετάθεση ενδιάμεσα…εκεί θα έπρεπε να πάρει μια πιο “ευέλικτη” θέση το ΥΠΕΘΑ αν θέλει να κρατήσει έμπειρα στελέχη στη θέση τους)
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ
Για να μην “σοκάρω” κάποιους…η διαφορά που υπολογίζω είναι στο “ακαθάριστο” εισόδημα κύριας σύνταξης (χωρίς “μερίσματα” ή “αναδρομικά”) και τα “καθαρά” θα είναι γύρω στα 150-200 ευρώ περίπου… ίσως…
(με αυτά που ακούγονται μέχρι σήμερα, αλλά αν τελικά πάνε οι διαπραγματεύσεις χειρότερα, τότε βάλε και άλλα ευρώ μείον…)
Καλά αυτά δεν γίνονται!
Ούτε και να το ήθελε δεν θα το πετύχαινε αυτό, απίστευτος οδηγός! (ολισθηρότητα δρόμου?…χμ…)
http://kranosgr.blogspot.gr/2016/04/blog-post_856.html
“Τροχαίο ατύχημα με στρατιωτικό όχημα στη Ρόδο”
Γειας σας. Θα ηθελα να γνωριζω εαν στρατιωτικος συνταξιουχος κατω των 47 ετων μπορει να εργαστει σε χωρα της εε χωρις περικοπη της συνταξης του. Υπαρχει καποιο τηλ εποικινωνιας με ΓΛΚ? Σας ευχαριστω εκ των προτερων για το χρονο σας.
Δες τις παρακάτω αναρτήσεις με πληροφορίες.
http://enstoloi.net/voithimata/apascholisi/
https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Portlet-%CE%A3%CF%85%CF%87%CE%BD%CE%AD%CF%82%CE%95%CF%81%CF%89%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%A3%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%AC%CE%BE%CE%B5%CE%B9%CF%82/faq_syntax.pdf
Τηλέφωνο 210-3329900, καθημερινά (εργάσιμες ημέρες), από τις 7.30 έως 15.30