Επικαιρότητα

Σελίδα υπ' αριθ. 44 επί ειδήσεων της τρέχουσας επικαιρότητας που δεν αποτελούν (ακόμη) νομοθεσία, παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις κλπ.

Subscribe
Notify of
guest

3.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
26 Οκτωβρίου 2018 14:39

Αν οι παλαιοί συνταξιούχοι μεταβαίνοντες στο προ της 1-8-2012 μισθολόγιο ταυτόγχρονα γλυτώσουν και τις περικοπές στις συντάξεις τους , τότε θα θεωρηθεί ότι έχουν πάρει αύξηση, κάτι που θα ξεσηκώσει τις αγορές με τους εγχώριους ανταποκριτές τους και την κατσίκα του γείτονα. Η αιτιολογική έκθεση επιμελώς αποφεύγει να αναφερθεί στους συνταξιούχους , το δε σχέδιο μιλάει σαν να μην υπάρχουν παλαιοί συνταξιούχοι .που ακόμα πληρώνονται με το μισθολόγιο του ν 4307/14 το οποίο καταργείται από τότε που ίσχυσε , αλλιώς θα έπρεπε να αποτυπώνεται η πρόθεση του νομοθέτη να αποζημιώσει ειδικά τους παλαιούς συνταξιούχους από 1-8-2012 μέχρι σήμερα κι’ όχι να αναγράφεται ξεκάθαρα ότι στους συνταξιούχους καταβάλλεται η διαφορά σύνταξης που προκύπτει , με τον τρόπο όμως που προβλέπεται ότι θα καταβληθεί και στους εν ενεργεία, άρα μέχρι την 31-12-2016 λέω εγώ Ελπίζω να μην προαλείφεται μέσω του σχεδίου κάποια ερμηνευτική κατασκευή για να μη μεταβούν οι παλαιοί συνταξιούχοι στο καθεστώς του προ της 1-8-2012 μισθολογίου ή για να τους επιβληθεί στο τέλος κάποια περικοπή. Τα παραπάνω σαν συνέχεια των… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σώτος Κ.
Σώτος Κ.
25 Οκτωβρίου 2018 12:22

κ.Καρασαβίδη, μια ερώτηση σχετικά με το εφάπαξ που μου δημιουργήθηκε αφού διάβασα το νέο άρθρο σας.
Με διαγραφή τον 6/17 δικαιούμε συμπληρωματικό εφάπαξ;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σώτος Κ.
Σώτος Κ.
25 Οκτωβρίου 2018 18:38

Ευχαριστώ πολύ και πάλι για την άμεση απάντησή σας!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σώτος Κ.
Σώτος Κ.
Απάντηση σε  Σώτος Κ.
25 Οκτωβρίου 2018 19:04

Το έκανα και η διαφορά είναι στα συν 110 ευρώ.
Ακριβέστατος όπως πάντα!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
volos
volos
24 Οκτωβρίου 2018 21:06

Στο ΥΠΕΘΑ το νομοσχέδιο για τα αναδρομικά των στρατιωτικών
https://www.parapolitika.gr/article/sto-ipetha-to-nomoschedio-gia-ta-anadromika-ton-stratiotikon

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
24 Οκτωβρίου 2018 12:28

Johnny B
Η απόφαση 1277/2018 ΕΣ που γράφεις πιο κάτω , είναι απόφαση σταθμός για μας κι΄αυτή που τόσο καιρό έλειπε
Στη σκέψη 20 βγάζει αντισυνταγματική την διάταξη της υποπαραγράφου Β3 της παραγράφου Β του άρθρου πρώτου του ν 4093/12. αυτές που αποτελούν τη ναυαρχίδα των κρατήσεων στις συντάξεις μας. Δεν αποφάσισε όμως για τα δώρα της υποπαραγράφου Β4 [συνταξιούχοι δημοσίου] , όπως είχε αποφασίσει μεταξύ των άλλων η 2287/1015 ΣΤΕ για τους κοινούς ασφαλισμένους Αυτή η απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου είναι η απόφαση που πρέπει να αναγραφεί στις αιτήσεις ΕΦΚΑ.
Το μόνο που έχουμε να περιμένουμε τώρα είναι μια απόφαση ΣΤΕ ή ΕΣ για τα δώρα Δημοσίου. Μην ξεχνάμε βεβαίως ότι υπάρχει και η 244/2017 του Ελεγκτικού Συνεδρίου για την εισφορά αλληλεγγύης συνταξιούχων. Προς το παρόν περιμένουμε αναδρομικά απο την αντισυνταγματικότητα του μισθολογίου του ν 4307/14. Για τα άλλα μπορεί και να περάσουν χρόνια πολλά..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
G.G.
G.G.
Contributor
24 Οκτωβρίου 2018 12:40
Johnny B.
Johnny B.
24 Οκτωβρίου 2018 17:23

Ευχαριστώ πολύ Παναγιώτη για την εκτεταμένη ανάλυση αναφορικά με όσα έχουν αναγραφεί πρόσφατα στον τύπο αλλά και τα λίγο παλιότερα (244/2017) για τα επιδιωκόμενα αναδρομικά. Ήσουν σαφέστατος! Θα έλεγα πραγματικός Χωροφύλαξ των Νόμων!!! Φυσικά ευχαριστώ και εσένα G.G.(όπως πάντα) για το υποστηρικτικό σου υλικό.

ΥΓ: Αναρωτιέμαι Παναγιώτη και G.G., θα κάνετε ή κάνατε ηλεκτρονική αίτηση στον ΕΦΚΑ για το ν.4093/12. Αν ναι, τι ακριβώς γράψατε στο εδάφιο Β? Επίσης, αίτηση στο ΝΣΚ για μη παραγραφή των δώρων/επιδομάτων εορτών 2016-2018 σύμφωνα όχι με 2192-2196/2014 ΣΤΕ αλλά με τις 2287-2290 /2015 ΣΤΕ,κάνατε ή όχι ακόμα σκεπτόμενοι ότι ενδεχομένως δεν σας αφορά? (κάτω των 60 ετών με αίτηση αποστρατείας από το 2013 μέχρι σήμερα)

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
24 Οκτωβρίου 2018 19:22

Iohnny B, πουθενά στον τύπο δεν θα βρεις ότι ακόμα δεν υπάρχει καμία απόφαση ανωτάτου δικαστηρίου σχετική με τα δώρα των συνταξιούχων του Δημοσίου τομέα. Είναι γνώμη δική, μου , που την τεκμηριώνω όμως στηριζόμενος σε αποφάσεις και νόμους . Αν έκανα αίτηση στον ΕΦΚΑ θα έγραφα στις παρατηρήσεις ότι η απόφαση που αφορά τις μειώσεις του ν 4093/12 για τις συντάξεις του Δημοσίου τομέα είναι η 1277/2018 του Ελεγκτικού Συνεδρίου που είχε την τιμή να πρωτοπαρουσιαστεί από σένα. Αν έκανα αίτηση στο ΝΣΚ για τα δώρα θα έγραφα αόριστα ότι πολλές μέχρι σήμερα αποφάσεις ανωτάτων δικαστηρίων έκριναν αντισυνταγματική την κατάργηση των δώρων των συνταξιούχων, όπως η 2287/15 ΣΤΕ ,ελπίζοντας ότι μέχρι να κοιτάξει κάποιος την αίτηση θα βγεί κι’ αυτή που αφορά εμάς. Πάντως στην αίτηση δεν θα έβαζα ποσά που αφορούν δώρα των εν ενεργεία δημοσίων υπαλλήλων Προσωπικά δεν έχω κάνει ακόμα καμία αίτηση .Αποστρατεύτηκα με όριο ηλικίας..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Johnny B.
Johnny B.
25 Οκτωβρίου 2018 15:24

Είναι λογικά και πρακτικά τα όσα μου προτείνεις. Θα προτιμούσα και εγώ να κατασταλάξει για λίγο η κατάσταση με τα δώρα πριν κάνω κάτι (ΝΣΚ, δικαστικά). Όσον αφορά τα περί ν.4093/12, σίγουρα κάποια στιγμή θα κάνω και εγώ την ηλεκτρονική αίτηση μνημονεύοντας και την απόφαση του ΕΣ και ζητώντας την αναδρομική καταβολή τους… με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος…Προς το παρόν λοιπόν, περιμένω και εγώ όπως και πολλοί άλλοι άλλωστε να ξεκαθαρίσει το τοπίο πριν πράξω γενικά…αφού λεφτά υπάρχουν, ας σπεύσουμε λοιπόν να εισπράξουμε…!!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
24 Οκτωβρίου 2018 11:16

Υπάρχει ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο στη Ναυτεμπορική: https://www.naftemporiki.gr/finance/story/1405636/sta-mesa-noembriou-kleidonei-to-uperpleonasma-tou-2018 Στα μέσα Νοεμβρίου «κλειδώνει» το υπερπλεόνασμα του 2018 Στις αρχές Δεκεμβρίου «κληρώνει» για τις συντάξεις Στα μέσα Νοεμβρίου αναμένει το οικονομικό επιτελείο ότι θα «κλειδώσει» η τελική εκτίμηση για το πρωτογενές πλεόνασμα του 2018 ώστε να συμφωνηθεί το ποσό του υπερπλεονάσματος που προκύπτει για τη φετινή χρονιά και να σταλούν στη Βουλή προς νομοθέτηση τα πρώτα μέτρα… Μετά την ψήφιση των διατάξεων για την επιστροφή των αναδρομικών στους ένστολους και στους καθηγητές αλλά και την καταβολή του έκτακτου μερίσματος -μέτρα που πρέπει να υλοποιηθούν μέσα στο 2018 γι’ αυτό και οι τεχνικές προετοιμασίες θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί το ταχύτερο δυνατό- σειρά θα πάρει η νομοθέτηση της μη περικοπής των συντάξεων αλλά και της ενεργοποίησης των εξαγγελιών του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ. Η κρίσιμη νομοθετική ρύθμιση είναι βέβαια αυτή που αφορά την κατάργηση της περικοπής της προσωπικής διαφοράς στις συντάξεις, αλλά και των αντίμετρων που έχουν ήδη νομοθετηθεί για το 2019. Αυτή αναμένεται να ψηφιστεί μετά το Eurogroup της 3ης Δεκεμβρίου. τα σενάρια… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος
Σταύρος
Απάντηση σε  Johnny B.
24 Οκτωβρίου 2018 11:52

Εάν αναβληθεί η εφαρμογή του μέτρου για ένα έτος τότε του χρόνου τι θα γίνει ; αφού από 01/01/2020 θα είναι να εφαρμοστούν 2 μέτρα, μείωση αφορολόγητου και κατάργηση προσωπικών διαφορών παλαιών συντάξεων, τι θα γίνει ; κορώνα ή γράμματα θα το παίξουν.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Σταύρος
24 Οκτωβρίου 2018 15:15

Μια από τα ίδια με φέτος…έλεγχος υπερπλεονάσματος, διαπραγματεύσεις με τυχόν ισοδύναμα, πορεία της οικονομίας, δείκτες, ρευστότητα και φυσικά, όλα αυτά θα γίνουν υπό μια νέα κυβέρνηση που δεν θα θέλουν να την ρίξουν με το καλημέρα…

Έχει αποδειχθεί ότι το σιγά-σιγά και με το μαλακό είναι πιο αποτελεσματικό στην εφαρμογή από το απότομα και όλα μαζί….
ξέρουν αυτοί… τα παιδιά και τα εγγόνια μας να σκέφτεσαι σε τι χώρα μεγαλώνουν! Θα εύχονται να είμαστε οι παλιότεροι καλά
μπας και τα χαρτζιλικώνουμε για να ζουν…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος
Σταύρος
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Οκτωβρίου 2018 07:42

Σενάριο μερικής περικοπής των συντάξεων «βλέπουν» οι Βρυξέλλες
https://www.protothema.gr

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
24 Οκτωβρίου 2018 16:49

Εσείς δεν βάζετε μυαλό. Στου κουφού τη πόρτα όσο θέλεις βρόντα. Τα γνωρίζετε όλα και βλεπετε το μέλλον. Αλλά ξέρω τι σας χρειάζεται. Άμεση μείωση των συντάξεων τώρα και του χρόνου το αφορολόγητο πακέτο για να βάλετε μυαλό.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αρης
Αρης
Απάντηση σε  ΤΑΣΟΣ
24 Οκτωβρίου 2018 19:23

Σωστός φίλε.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΤΑΣΟΣ
26 Οκτωβρίου 2018 08:34

ΤΑΣΟ
Σοβαρά “ξέρεις τί μας χρειάζεται για να βάλουμε μυαλό” ?

Λες ότι μας χρειάζεται “άμεση μείωση των συντάξεων”,
ενώ πριν λίγες ώρες μας έλεγες ότι “θέλεις να ακυρωθούν οι μειώσεις”
https://enstoloi.net/sxolia/epikerotita/comment-page-44/#comment-67607

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
24 Οκτωβρίου 2018 10:44

Στα νέα της επικαιρότητας δεν θα μπορούσε να λείπει και αυτό το άρθρο του enikos:

http://www.enikos.gr/economy/602965/telesidika-anadromika-gia-600000-syntaxiouchous-i-apofasi-tou-ele

Τελεσίδικα αναδρομικά για 600.000 συνταξιούχους του Δημοσίου (πολιτικούς, απόστρατους, δικαστικούς, πανεπιστημιακούς και γιατρούς του ΕΣΥ) φέρνει νέα απόφαση – βόμβα του Ελεγκτικού Συνεδρίου που «κλειδώνει» οριστικά και αμετάκλητα τις επιστροφές από τις περικοπές 5% ως 20% σε κύριες συντάξεις που έχουν άθροισμα άνω των 1.000 ευρώ μαζί με επικουρικές και μερίσματα.

Η απόφαση θεωρείται σταθμός διότι θεωρεί «λυσιτελή» την ίδια αντιμετώπιση (δηλαδή την κατάργηση της περικοπής του νόμου 4093 και την επιστροφή αναδρομικών) για όλους τους συνταξιούχους του Δημοσίου.

ΣΧΟΛΙΟ: Θεωρώ ότι όποιος επιθυμεί να διεκδικήσει αναδρομικά (κάθε τύπου) ας περιμένει λιγάκι να τελειώσει πρώτα αυτή η καταιγίδα που έχει ξεσπάσει τελευταία και μας έχει αποσυντονίσει τελείως (με ηλεκτρονικές αιτήσεις στον ΕΦΚΑ, με αιτήσεις στο ΝΣΚ κλπ) και αφού κατασταλάξει να απευθυνθεί σε αρμόδια δικαστικά γραφεία για να πληροφορηθεί (δίχως χρέωση) το τι και το πως ανά περίπτωση. Χρόνος υπάρχει, λεφτά υπάρχουν???

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
24 Οκτωβρίου 2018 10:31

Στο ΝΣΚ υπάρχουν άνθρωποι νομομαθείς, που δύσκολα μπορείς να τους ξεγελάσεις. Η αίτηση του ΕΑΑΣ για τα δώρα, χρησιμοποιεί σαν επιχείρημα ότι οι συντάξιμες αποδοχές του αιτούντος συνταξιούχου υπολογίζονται επί τη βάσει του ειδικού μισθολογίου των εν ενεργεία ομοιοβάθμων του Έτσι στηρίζεται στο άρθρο 16 του ν 4024/11 και την υποπαράγραφο Γ1 της παραγράφου Γ του άρθρου πρώτου του ν 4093/12 που ρυθμίζουν για τους εν ενεργεία υπαλλήλους. Όμως ειδικώτεροι νόμοι έχουν ρυθμίσει για τους συνταξιούχους και συγκεκριμένα ο ν 3847/10 που ορίζει τα δώρα σε 400, 200 και 200 με τις προυποθέσεις της παραγράφου 2 του άρθρου μόνου , Ο νόμος αυτός καταργήθηκε με την Β4 υποπαράγραφο …… του ν 4093/12. Το αρχικό επιχείρημα για την αντιστοιχία σύνταξης και ισχύοντος μισθολογίου καταρρίπτεται αμέσως διότι δεν αναφέρει τον νόμο από τον οποίο προκύπτει τέτοια υποχρέωση , ενώ ο νόμος 3847/10 και ο αντίστοιχος του 3845/10 . που θέσπιζαν διαφορετικά δώρα για συνταξιούχους και εν ενεργεία, οσάκις κρίθηκαν απο το ΣΤΕ βγήκαν συνταγματικότατοι και πολύ ευρωπαικοί για όσο καιρό ίσχυσαν ,… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σταύρος
Σταύρος
23 Οκτωβρίου 2018 16:28

Ο Ρέγκλινγκ δήλωσε για την αναστολή του μέτρου μείωσης των συντάξεων.
«Τα καλά νέα είναι ότι η ελληνική οικονομία έχει επιτύχει υψηλότερο πλεόνασμα από το απαιτούμενο 3,5%. Και αυτό είναι θετικό. Το πλεόνασμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για άλλους σκοπούς. Το ποσό δεν είναι αρκετό για να δικαιολογεί αυτόματα την κατάργηση του μέτρου της περικοπής των συντάξεων. Γι’ αυτό το κοιτάζουμε, το συζητάμε, το εξετάζουμε» και διευκρίνισε ότι ακόμα δεν έχει ληφθεί σχετική απόφαση. Ωστόσο, επεσήμανε ότι το πλεόνασμα μπορεί να δοθεί στις συντάξεις ή σε μέτρα ανάπτυξης, όπως η μείωση της φορολογίας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Σταύρος
23 Οκτωβρίου 2018 17:09

Αυτό το είχε βολιδοσκοπήσει ο Αλέξης εξ’ αρχής (στάση κάθε είδους πληρωμών σε ιδιώτες κλπ για να επιτευχθεί υψηλό πλεόνασμα) και φρόντισε να μας το πλασάρει ως επιτυχία της κυβέρνησή του (θυμάσαι τα έκτροπα σε επίπεδο θεσμών με τις θριαμβικές ανακοινώσεις της κυβέρνησης) ώστε να υπάρξει προεκλογικό αντίκτυπο μαζί με την ομοβροντία των υποσχέσεων της ΔΕΘ (λες και π.χ. τα αναδρομικά ήταν επιτυχία αγώνων του Πάνου!).

Όμως τα έχουμε εξηγήσει όλα διεξοδικά (υπέρ-κατά) σε προηγούμενα σχόλια. Ο καθένας οφείλει να διατηρήσει τις επιφυλάξεις του για το μέλλον των συντάξεων… προς το παρόν, ας βολευτούμε στην όποια καθυστέρηση εφαρμογής των μέτρων επιτευχθεί και έπειτα έχει ο Θεός (μετά τις εκλογές)…

…του λόγου το αληθές …δες εδώ:

http://newpost.gr/politiki/700655/koyroymplhs-oi-ekloges-tha-einai-ntermpi-kai-tha-tis-kerdisei-o-syriza

. …η κυβέρνηση αυτή θα αρχίσει μετά το θέμα των συντάξεων την αντίστροφη μέτρηση και θα φτάσουμε να είναι οι εκλογές ντέρμπι…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
24 Οκτωβρίου 2018 00:57

Θέλω να ακυρωθούν οι μειώσεις στις συντάξεις σας με κυβέρνηση Τσίπρα και αν γίνεται με νόμο, κατόπιν να γίνουν εκλογές και να βγει ο Κυριάκος, και λίγο αργότερα να σας κόψει ο ίδιος τη προσωπική διαφορά. Μετά να σας δω τι κλάμα θα ρίξετε και να δω τι θα γράφετε.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σταύρος
Σταύρος
Απάντηση σε  Σταύρος
23 Οκτωβρίου 2018 17:17

Πάμε σε συμβιβασμό, εφαρμογή με μικρότερες μειώσεις από αυτές που προβλέπει ο σχετικός νόμος, το ποιο πιθανό σενάριο, μέχρι στιγμής. Έτσι οι Ευρωπαίοι εξασφαλίζουν έμμεσα και το σενάριο κατάργησης του νόμου Κατρούγκαλου μετά τις εκλογές, όπως υποστηρίζουν ορισμένα κόμματα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Σταύρος
23 Οκτωβρίου 2018 18:37

…και αυτό που λες ήττα θα του ήταν…
το γκρόσο προεκλογικό κόλπο στα μάτια του κακόμοιρου συνταξιούχου είναι ένα… το πάω όλο το “πακέτο” πίσω (τόσο όσο να φτάσω στις εκλογές αλάβωτος από αυτό το ζήτημα) δείχνοντας ότι αγωνίστηκα με επιτυχία για το συμφέρον του λαού και φορτώνω το πολιτικό κόστος των όποιων περικοπών (σαν αυτές που λες) στον επόμενο που έρχεται φορτσάτος…συνηθισμένη τακτική των πολιτικών κομμάτων που δεν θέλουν να συντριβούν…ο νόμος Κατρούγκαλου δημιούργησε τεχνητά (μέσω της προσωπικής διαφοράς) δύο γενιές συνταξιούχων που συνδέονται με “σκαλοπάτια”, εντελώς απαράδεκτο και φτιάχτηκε τότε μόνο και μόνο για να ξεφορτωθούν τις προσωπικές διαφορές …το ξέρει και ο ίδιος ο Αλέξης αλλά βασίζεται ότι ο επόμενος θα τον αντικαταστήσει για να ησυχάσει ο τόπος…οι Ευρωπαίοι θέλουν να βλέπουν ότι υπάρχει χρήμα στον Π/Υ γι’ αυτό λέει και ο Ρέγκλινγκ ότι το υπερπλεόνασμα (εφόσον επιβεβαιωθεί) μπορεί να δοθεί στις συντάξεις ή σε μέτρα ανάπτυξης, όπως η μείωση της φορολογίας. Άσε Σταύρο, από το κακό στο χειρότερο πηγαίνουμε και ανάπτυξη-επενδύσεις.. γιοκ!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Johnny B.
23 Οκτωβρίου 2018 19:33

Γιάννη,δεν θα είναι το 2019,θα είναι το 2020 ή το 2021. Για να μην επαναλαμβάνομαι , τα ταμεία ανεξάρτητα από αυτά που επικαλούνται, λόγω ανεργίας και χαμηλών αμοιβών θα είναι ελλειμματικά.Με την ρήτρα μηδενικού ελλείμματος δεν επιδοτούνται από το κράτος,με αποτέλεσμα να μοιράζουν ότι έχουν.Αυτό το έχουν αποδεχθεί όλοι,κυβερνώντες και υποψήφιοι. Εξάλλου,πολλές φωνές εγχώριες και μη, βάλλουν κατά των συντάξεων συνεχώς,διότι απλά το παγκόσμιο σύστημα θέλει δούλους μέχρι θανάτου. Άλλωστε ήδη προβάλλουν νέα αύξηση ορίων ηλικίας τα 70 έτη,ισχυριζόμενοι ότι το προσδόκιμο ζωής έχει αυξηθεί και ο “άνθρωπος” είναι ακόμη παραγωγικός σε αυτή την ηλικία.Προφανώς φροντίζουν να μην πέσουμε σε κατάθλιψη λόγω ανίας……….

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος
Σταύρος
Απάντηση σε  nikos 60
23 Οκτωβρίου 2018 21:11

σωστά τα λέτε, αλλά οι Ευρωπαίοι δεν τους ενδιαφέρει ποιος κυβερνά, ούτε εάν του χρόνου θα γίνουν εκλογές, αυτό διαπιστώθηκε και το 2014 επί Σαμαρά, το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων και η δημοσιονομική πειθαρχεία, άρα μου φαίνεται παράξενο να αναβάλουν την εφαρμογή ενός μέτρου για π.χ. 6 μήνες ή 1 χρόνο, ή θα το ακυρώσουν ή θα το εφαρμόσουν με κάποιες αλλαγές ως προς το δημοσιονομικό όφελος λόγω αλλαγής δεδομένων, εγώ αυτό πιστεύω, μακάρι να παίσω έξω (προβλέπεται και στα μνημόνια σε περίπτωση βελτίωσης των δημοσιονομικών μεγεθών να επανεξετάζονται τα μέτρα)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Σταύρος
24 Οκτωβρίου 2018 00:01

…μακάρι να βγεις λάθος για το καλό της τσέπης μας…
Αλλά δεν νομίζω να τον βάλουν να νομοθετήσει αλλαγές στο νόμο των περικοπών των συντάξεων (δεν μπορεί να γίνει προφορικά) εν όψει εκλογών… θα πέσει αμέσως…
Νομίζω ότι θα του δώσουν τον πολιτικό αέρα να φτάσει στις εκλογές με το “κεφάλι ψηλά” μιας και τους έχει κάνει σχεδόν όλα τα χατίρια από το Μνημόνιο και μετά…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος
Σταύρος
Απάντηση σε  Johnny B.
24 Οκτωβρίου 2018 02:02

Στο Eurogroup θα ξεκαθαρίσει το θέμα των συντάξεων, εκεί είχαν καθοριστεί τα μέτρα του 3 μνημονίου, μόνο αυτοί μπορούν να ακυρώσουν ένα μέτρο, οι Γερμανοί μέχρι τώρα δεν έχουν πάρει καμία θέση, άρα αρχές Δεκεμβρίου θα λάμψει η αλήθεια.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
23 Οκτωβρίου 2018 06:04

Ο νόμος 4093/12 χωρίζεται σε παραγράφους και περιορίζει συντάξεις τόσο του ιδιωτικού τομέα όσο και του Δημοσίου . Οι διατάξεις που περιγράφονται στην συζητημένη αίτηση του ΕΦΚΑ , αφορούν τον ιδιωτικό τομέα . Το κόψιμο στους συνταξιούχους του Δημοσίου γίνεται στο άρθρο 1 του ν 4051/12 και στις υποπαραγράφους Β3 και Β4 της παραγράφου Β του άρθρου πρώτου του ν 4093/12 . Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η αίτηση δεν λέει αόριστα μειώσεις των νόμων 4051 και 4093 , ώστε να συμπεριληφθουν όλοι οι συνταξιούχοι , αλλά εξειδικεύει μόνο στο μέρος με το οποίο μειώθηκαν οι συντάξεις του ιδιωτικού τομέα. Πιθανότατα γιατί η απόφαση 2287/15 ΣΤΕ δικαίωσε συνταξιούχο του ΙΚΑ. Δεν έχουμε όμως να χάσουμε και τίποτα αν υποβάλλουμε και εμείς την αίτηση..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
23 Οκτωβρίου 2018 06:49

Κυκλοφορεί σε ιστοσελίδα ότι το ΑΕΔ [Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο], με τις 164/2015 και 1/2018 ΑΕΔ αποφάσεις του έκρινε αντισυνταγματικές τις μειώσεις, για τους συνταξιούχους του Δημοσίου τομέα , της υποπαραγράφου Β3 της παραγράφου Β του άρθρου πρώτου του νόμου 4093/12 .επομένως άνοιξε ο δρόμος για προσφυγές. Όμως ,το ΑΕΔ αυτό είναι μισθοδικείο και εκδίκασε συνταξιοδοτικά θέματα δικαστικών λειτουργών. Στις σκέψεις 17 των ανωτέρω αποφάσεων επικρίνεται ο νομοθέτης γιατί προέβη γενικώς σε μειώσεις χωρίς να διακρίνει μεταξύ των διαφόρων κατηγοριών συνταξιούχων του Δημοσίου , και μετά κρίνει αντισυνταγματική την επίμαχη παράγραφο του ν 4093/12 μόνο κατά το μέρος που αφορά τους συνταξιούχους δικαστικούς λειτουργούς..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
G.G.
G.G.
Contributor
23 Οκτωβρίου 2018 11:53

https://www.ddikastes.gr/node/2747

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
major65
major65
22 Οκτωβρίου 2018 17:53
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  major65
22 Οκτωβρίου 2018 23:15
mitsos
mitsos
21 Οκτωβρίου 2018 23:13

Είδα τη Γεροβασίλη σε συνέντευξη σε κρατικό κανάλι. Από τη μία το υπουργείο αφήνει ελεύθερη την ΕΛΑΣ να κάνει τη δουλειά της (οπως ισχυρίστηκε) και από την άλλη παρακολουθεί στενά την υπόθεση του ΖΑΚ γιά υπέρμετρη βία των Αστυνομικών. Χάρηκα την τεράστια ψυχραιμία του σκοπού της Ιρανής πρεσβείας. Αυτοί που τον μετέθεσαν δεν μας είπανε πως έπρεπε να αντιδράσει.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  mitsos
22 Οκτωβρίου 2018 22:24

Δεν κατάλαβα ποιός είναι ο σκοπός του σχολίου σου.
Αφορά “Σύνταξη, εφάπαξ & μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας”
όπως είναι το αντικείμενο του site?

btw οι σκοποί των Πρεσβειών έχουν κανόνες εμπλοκής?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
21 Οκτωβρίου 2018 12:57

Δεν κατάλαβα ποιές συντάξεις δεν περικόπτονται,των παλιών ή των νέων.Αν είναι των νέων,μετά τον 5/2016, πως θα γίνει η περικοπή αφού το ΓΛΚ μέχρι σήμερα δεν μπορεί να υπολογίσει τις νέες συντάξεις.Το 2010 έκανα αίτηση αποστρατείας και με διαταγή του υπουργείου, μπορούσαν όσοι ήθελαν να ανακαλέσουν την αίτησή τους χωρίς να θίγονται τα συνταξιοδοτικά και μισθολογικά τους δικαιώματα.Ανακάλεσα και αποστρατεύτηκα 31/12/2017 με αποτέλεσμα 31 χρόνια πραγματική υπηρεσία και 2 στρατό να πάρω μικρότερη σύνταξη με έναν που είχε 25 χρόνια

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σταύρος
Σταύρος
21 Οκτωβρίου 2018 10:07

Τη νομοθετική δέσμευση που θα προβλέπει ότι εάν η χώρα δεν τηρήσει τις δεσμεύσεις της για πρωτογενές πλεόνασμα 3,5 % του ΑΕΠ τα επόμενα χρόνια (2020-2022), θα περικοπούν οι συντάξεις ζητούν οι δανειστές, στο πλαίσιο της διαπραγμάτευσης που διεξάγεται με το οικονομικό επιτελείο με στόχο τη μη εφαρμογή του μέτρου από την 1η Ιανουαρίου 2019, όπως γράφει σήμερα η Realmoney.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Σταύρος
21 Οκτωβρίου 2018 11:48

Με λίγα λόγια εκ των προτέρων. για το κάθε τι που θα επιδράσει για να μην επιτευχθεί το πλεόνασμα θα φταίνε οι συνταξιούχοι. Σε κάθε περίπτωση , δέσμευση ήταν και ο νόμος Κατρούγκαλου το 2016 για περικοπή των συντάξεων το 2019 , αλλά η δέσμευση δεν ήταν δέσμια..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Johnny B.
Johnny B.
21 Οκτωβρίου 2018 12:44

Παναγιώτη,
οι συντάξεις είναι ένας σίγουρος “κουμπαράς” που στοχεύουν οι διαπραγματευτές (εντός και εκτός) όταν “στραβώνουν” οι οικονομικοί δείκτες. Ο συνταξιούχος δεν αποτελεί παραγωγική ομάδα και εύκολα κάμπτεται η όποια αντίσταση της κάθε κυβέρνησης (με παραδείγματα σύγκρισης με άλλες βαλκανικές χώρες)… άλλοι “κουμπαράδες” είναι τα αποθεματικά των Ταμείων (βλέπε PSI), η φορολογία εισοδημάτων, το ΕΝΦΙΑ και τα τέλη κυκλοφορίας. Αφού έκαναν μια “γύρα” από όλα, ξανά γύρισαν στις συντάξεις… τι το περίεργο σου φαίνεται όταν δεν υπάρχει ανάπτυξη ούτε διορθώνονται οι οικονομικοί δείκτες με “φρέσκο” χρήμα (αποκρατικοποιήσεις, επενδύσεις κλπ).

ΥΓ: Λυπάμαι τα παιδιά και τα εγγόνια μας που βγαίνουν ή θα βγουν σε μια “ανύπαρκτη” αγορά εργασίας με όνειρα που θα καταποντιστούν αμέσως αν παραμείνουν για πολύ εντός… θα έτερο-τρέφονται από τις συντάξεις γονέων-παππούδων για να τα βγάζουν πέρα, γι’ αυτό λοιπόν όλοι γνωρίζουμε την “αξία” των συντάξεων μας… που ανεβάζει και κυβερνήσεις!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΚΗΣ
ΑΚΗΣ
20 Οκτωβρίου 2018 19:59

Δεν θα καταργηθεί ο νόμος Κατρούγκαλου, μην τα μπερδεύετε. Απλώς θα ψηφιστεί νόμος μόνο για τους παλιους συνταξιούχους με τη κατάργηση των περικοπών στις συντάξεις.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΑΚΗΣ
20 Οκτωβρίου 2018 20:47

Έχεις δίκιο που λες ότι δεν θα καταργηθεί ο Ν4387/2016. Όμως η συζήτηση δεν αφορά μόνο τις παλιές συντάξεις. Στο σχέδιο προϋπολογισμού που υποβλήθηκε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή (
http://www.capital.gr/Content/RelatedFiles/50/5092765834aa4c53b365617ab77d6472.pdf ) στο σενάριο που προβλέπει την μη περικοπή των συντάξεων αναφέρεται στις προβλέψεις του Ν4472/2017 (βλ. σελίδα 12).
Αυτές αφορούν
α. Την περικοπή της προσωπικής διαφοράς μέχρι 18% της καταβαλλόμενης σύνταξης για τις συντάξεις μέχρι 15/5/2016 (Ν4472/2017 Α1 Π2).
β. Την κατάργηση του ΕΟΒ στην ίδια κατηγορία συντάξεων (Ν4472/2017 Α1 Π1).
γ. Την πλήρη περικοπή του ποσοστού της προσωπικής διαφοράς για τις συντάξεις που έχουν εκδοθεί από 12/5/2016 έως 31/12/2018 (Ν4472/2017 Α2 Π3).
Μέχρι να τελειώσει οριστικά το θέμα της περικοπής ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ξέρει τι ακριβώς θα γίνει με τα παραπάνω και ποιους θα αφορούν οι τελικές ρυθμίσεις.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
20 Οκτωβρίου 2018 22:02

Πέραν ότι συμφωνώ με αυτά που γράφεις, ανατρέχοντας στην σελίδα 12 του συνημμένου που δίνεις…το μόνο που βλέπω να “βγάζει μάτι” είναι το: “For 2019, the general government debt is forecast at €323,500 million or 170.2% of GDP”, που δείχνει την τραγική κατάσταση που ζει η οικονομία μας και θα ζει επί δεκαετίες… ας μην γελιόμαστε, κανένας μα κανένας (αριστερός ή δεξιός) δεν μπορεί να εγγυηθεί “καθαρή έξοδο” από μνημόνια και επιτηρήσεις με ευοίωνη πορεία μιας χώρας που δεν μπορεί να βρει λύσεις στην ανάκαμψη και το μόνο που έχει να προσφέρει είναι περαιτέρω νέοι φόροι και περικοπές… δεν συμμαζεύεται αυτό το πρόβλημα, τι να λέμε τώρα…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
21 Οκτωβρίου 2018 18:31

Διάβασε εδώ:

https://www.euro2day.gr/news/world/article/1643564/fitch-se-ependytikh-kathgoria-h-kypros.html

Η αναβάθμιση προέκυψε λόγω της πορείας των δημοσιονομικών μεγεθών. Είναι ο δεύτερος οίκος μετά τους S&P που βγάζει την Κύπρο από τα «σκουπίδια».

Η ισχυρή οικονομική ανάπτυξη θα ενισχύσει τα φορολογικά έσοδα… …μεγάλα πρωτογενή πλεονάσματα, η ισχυρή ανάπτυξη και τα ονομαστικά πραγματικά επιτόκια θα μειώσουν το χρέος στο 70% του ΑΕΠ μέχρι το 2027.

(αυτά συμβαίνουν όπου υπάρχει σοβαρότητα, επαγγελματισμός, σχεδιασμός, υπευθυνότητα και σεβασμός του πολίτη…. )

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Airwolf
Airwolf
20 Οκτωβρίου 2018 17:00

Είναι επίσημο: Δεν περικόπτονται οι συντάξεις – «Πέρασε» ο προϋπολογισμός

https://www.aixmi.gr/index.php/einai-episimo-den-perikoptontai-oi-syntaxeis/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
XK
XK
Απάντηση σε  Airwolf
20 Οκτωβρίου 2018 17:18

Καλή η πληροφορία αλλά απλώς πληροφορία και πόσο μάλλον από τα χείλη του Πρωθυπουργού.Ένας νόμος καταργείται με άλλον νόμο.Έως τότε βλέπουμε…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
george
george
Απάντηση σε  Airwolf
20 Οκτωβρίου 2018 18:52

ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΟΜΩΣ ΠΟΥ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΥ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΛΕΓΧΘΕΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ ΟΙ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΟ 2019 ΓΙΑ ΤΟ 2020 ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ…..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Airwolf
20 Οκτωβρίου 2018 20:46

Η είδηση λέει ότι η Ελλάδα δεν βρίσκεται ανάμεσα στις χώρες που έλαβαν επιστολή από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή με την οποία ζητούνται διευκρινίσεις σχετικά με το προσχέδιο του προϋπολογισμού και όχι ότι εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός. Ακόμα και αν μπορούσε να θεωρηθεί ότι η μη λήψη τέτοιας επιστολής σημαίνει έγκριση του προϋπολογισμού που κατατέθηκε θα έπρεπε να διευκρινίζεται ποια από τις δύο εκδοχές έγινε αποδεκτή. Το βασικό σενάριο που προβλέπει τις περικοπές ή το αναθεωρημένο σενάριο σύμφωνα με το οποίο δεν θα περικοπούν οι συντάξεις αλλά για το οποίο απαιτείται σύμφωνη γνώμη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής; Όπως σχολιάζει και φιλική προς την κυβέρνηση εφημερίδα/portal εδώ https://www.efsyn.gr/arthro/katarhas-dektos-apo-tin-komision-o-ellinikos-proypologismos «Πρόκειται για ένα θετικό βήμα στην κατεύθυνση αποδοχής από τους Ευρωπαίους, του ελληνικού προϋπολογισμού, ο οποίος προβλέπει δύο σενάρια για τις συντάξεις.» δεν είναι η τελική αποδοχή των Ευρωπαίων στην μη περικοπή των συντάξεων. Όταν και αν έχουμε την έγκριση τους θα πρέπει αυτή να νομοθετηθεί από την κυβέρνηση και τότε θα μάθουμε τι ακριβώς πρόκειται να γίνει και ποιες από τις παρεμβάσεις του Ν4472/2017 που… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
20 Οκτωβρίου 2018 21:43

Γιώργο, ας παρατηρήσουμε ότι στο αγγλικό κείμενο που κατέθεσε το Υπ.ΟΙΚ. δεν γίνεται αναφορά πουθενά για (μόνιμη) “κατάργηση” αλλά για “παρεμβάσεις στον Π/Υ του 2019” μια από τις οποίες είναι και η “μη εφαρμογή” του μέτρου. Άσχετα το πως θέλουν να παρουσιάσουν εγχώρια το ζήτημα, η “κατάργηση” τέτοιου μέτρου χωρίς να έχουν προβληθεί ισοδύναμα μέτρα και ούτε καν να έχει τεθεί επίσημα προς την ΕΕ, σημαίνει ότι δεν αποσκοπούν στην κυβέρνηση να κάνουν μονομερής ενέργεια… Τέλος, ας μη γελιόμαστε, η διατήρηση του νόμου (περί περικοπών) έστω και με την μορφή της “μερική ή ολικής εφαρμογής όταν επιβεβαιωθεί ότι προκύπτει η ανάγκη” (ενδεχομένως και με αναδρομική ισχύ!) αποτελεί “μοχλό πίεσης” προς τους συνταξιούχους ψηφοφόρους εν όψει εκλογών του τύπου “κρατήστε με για να σας παρέχω” αλλά και από την άλλη πλευρά ως “λύση ανάγκης” αν στραβώσουν περαιτέρω οι οικονομικοί δείκτες… Ας μην εφησυχάζουμε λοιπόν ότι μέχρι τον Δεκέμβριο θα έχει “κλείσει” οριστικά το θέμα των περικοπών (ή μη) των συντάξεων, όσο δελεαστικά και αν ακούγονται τα λόγια της κυβέρνησης… Το μόνο… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
20 Οκτωβρίου 2018 22:26

Γιάννη συμφωνώ σε ότι λες. Αφού δεν υπάρχει σαφής αναφορά στις παρεμβάσεις που θέλουν να κάνουν, όλα τα ενδεχόμενα (αναβολή, μείωση ή κατάργηση των περικοπών) είναι ανοικτά. Κατά την γνώμη μου το χειρότερο σενάριο είναι να μην έχει κλείσει το θέμα μέχρι τον Δεκέμβριο, να συνεχίσει η καταβολή των συντάξεων χωρίς να εφαρμοστούν οι διατάξεις του Ν4472/2017 και να βρεθούμε κάποια στιγμή να οφείλουμε αχρεωστήτως καταβληθείσες αποδοχές τις οποίες θα ξεχρεώνουμε παράλληλα με τίς όποιες μειώσεις. Όσο αφορά την κατάργηση του νόμου Κατρούγκαλου, που δηλώνει η αντιπολίτευση ότι θα κάνει, δεν είπαν πουθενά ότι θα επαναφέρουν το ασφαλιστικό καθεστώς πριν την 12/5/2016 αλλά ότι θα φέρουν ένα ασφαλιστικό που θα είναι πιο δίκαιο. Πολύ φοβάμαι ότι σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο μερικοί από εμάς θα νοσταλγήσουν τον Κατρούγκαλο. Όπως λες και εσύ επειδή απαιτούνται ισοδύναμα μέτρα, έτσι ώστε να πιάνονται οι μνημονιακοί στόχοι τα επόμενα χρόνια, κάθε αλλαγή στο ασφαλιστικό απλά θα μεταφέρει χρήματα από μια κατηγορία συνταξιούχων σε άλλη. Υ.Γ 1 Μεγάλο καλάθι δεν κράταγα ποτέ αλλά τώρα πια έχω… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
21 Οκτωβρίου 2018 12:22

Το ξέρω, το ξέρω Γιώργο! Όπως είπα, η εκτίμησή μου είναι ότι φυσικά θα αποφασιστεί το “τι και το πως” μέχρι τον Δεκέμβριο (αναγκαστικά λόγω κανονισμών της ΕΕ), όμως δεν φαίνεται πουθενά να έχει προταθεί η “κατάργηση” του νόμου γι’ αυτό λογικά θα το πάνε χρόνο-με-χρόνο (ενδεχομένως αξιολόγηση-με-αξιολόγηση) και θα το εφαρμόσουν όταν και εφόσον απαιτηθεί (αυτό θα κριθεί από τους δανειστές και μόνο)… Δες και εδώ: https://enstoloi.net/sxolia/epikerotita/comment-page-44/#comment-67481 Επομένως, δεν πείθει μια κυβέρνηση που έβαλε (πάλι) στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων τις συντάξεις με νόμο, όσο και αν “πιέστηκε”, επειδή δεν είχε να αντιπροτείνει τότε κάποιο αντίστοιχο ισοδύναμο, τώρα με την “καθαρή (δήθεν) έξοδο” να έχει την οικονομική άνεση για την κατάργησή του. Απλώς “παλεύει” προεκλογικά να κλείσει την “ψαλίδα” που ήδη άνοιξε, μπας και με προσωρινά (εντός 2019) ημίμετρα και καθυστερήσεις αποφύγει να υποστεί το πολιτικό κόστος των περικοπών που η ίδια πρότεινε, αλλά να το μεταθέσει στον “επόμενο-ερχόμενο”…. Το αφορολόγητο δεν έχει προταθεί να μην εφαρμοστεί μιας και αφορά τον Π/Υ του 2020… το ΕΟΒ θα παιχτεί στους υπολογισμούς… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος
Σταύρος
Απάντηση σε  Airwolf
20 Οκτωβρίου 2018 23:24

Πιστεύω ότι στο Eurogroup θα ξεκαθαρίσει το θέμα, τι θα ισχύσει για τις συντάξεις και με την συγκεκριμένη μεταρρύθμιση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός