Σελίδα υπ' αριθ. 5 επί ειδήσεων της τρέχουσας επικαιρότητας που δεν αποτελούν (ακόμη) νομοθεσία, παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις κλπ.
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 5 επί ειδήσεων της τρέχουσας επικαιρότητας που δεν αποτελούν (ακόμη) νομοθεσία, παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις κλπ.
nick ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.Η ΣΤΥΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΑ.
Η στρατιωτική εκπαίδευση στη ΣΤΥΑ δεν είναι το κύριο αντικείμενό της ώστε να συνθέτει διμοιρία επιδείξεων τέτοιου είδους.
Οι μαθητές της ΣΤΥΑ θα μπορούσαν να εντυπωσιάσουν το κοινό με τις γνώσεις και τις ικανότητές τους στον τομέα της αεροπορικής τεχνολογίας και αυτό θα περίμενα από μια τέτοια επαγγελματικά προσανατολισμένη στρατιωτική σχολή.
Εγώ νόμιζα ότι η ΣΤΥΑ βγάζει βαρβάτους τεχνικούς για τα αεροπλάνα και δεν ασχολείται με ακροβατικές επιδείξεις και άλλα μπατζίδικα κόλπα!
http://veteranos.gr/banta-tis-pa-ke-dimiria-epidixeon-tis-stia-entiposiasan-ke-tous-thessalonikis/
Εγώ θα προτιμούσα να εντυπωσίαζαν τα πλήθη με τις τεχνικές τους ικανότητες και όχι με μπατζίδικες ακροβασίες! Ας τους δώσουν λοιπόν ανάλογο πτυχίο….
Και η διμοιρία απονομής τιμών χθες στην Θεσ/νίκη ήταν μελλοντικοί γιατροί και λοιποί επιστήμονες της ΣΣΑΣ. Το ότι συμμετέχουν σε αγήματα (λόγω της στρατιωτικής τους ιδιότητας) δεν αναιρεί την άριστη επιστημοσύνη τους και τις επαγγελματικές τους ικανότητες στο αντικείμενο τους !
Όχι, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι οι πιο κατάλληλοι για κάτι τέτοιο, αλλά έγιναν κατάλληλοι λόγω έλλειψης άλλων καταλληλότερων…(που είναι ο ΣΞ (πεζικάριοι)? Φέτος είχαν σειρά η ΣΣΑΣίτες? κάνουν εναλλαγές?)
Εκτός από την ειδικότητα του καθενός, υπάρχει κάτι κοινό σε όλους τους κλάδους και σε όλα τα σώματα και όπλα : Η ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ. Γι’ αυτό άλλωστε είναι ίδιος ο όρκος για όλους. Αυτή λοιπόν η ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ έχει πολλές κοινές αναφορές στο ίδιο επίπεδο για όλους όπως : παρελάσεις, επιδείξεις, ορκωμοσίες κλπ. Αυτός είναι ένας από τους λόγους ύπαρξης των στρατιωτικών σχολών. Με την λογική σου έπρεπε να καταργήσουμε τις στρατιωτικές σχολές και να παίρνουμε απευθείας μηχανικούς από το πολυτεχνείο που δεν θα κάνανε ούτε θα εφαρμόζανε τίποτα ”στρατιωτικό”, παρά μόνο θα ήταν άριστοι μηχανικοί !!
Δεν εναντιώνομαι στα πιστεύω σου αλλά αυτός είναι ο τρόπος σκέψης ακριβώς “εκείνων” που θέλουν να κλείσουν τις τεχνικές στρατιωτικές σχολές με το πρόσχημα ότι πρώτα πρέπει να έχουν “στρατιωτικό πνεύμα”!
Γι’ αυτό έχουν γεμίσει οι Μονάδες με ΣΤΥΑτζήδες που κάνουν τους μπατζήδες, συσσιτιάρχες, περιπολάρχες, λεσχιάρχες, προσωπάρχες κλπ ΟΛΟΙ “εκείνοι” βλέπουν στα μάτια του ΣΤΥΑτζή έναν “κατώτερο στρατιωτικό” που παρόλο ότι μπήκε στη σχολή συνήθως με περισσότερα μόρια (!!!) από αγάπη για την αεροπορική ιδέα, ΠΡΕΠΕΙ να κάνει όσα “εκείνοι” δεν θέλουν ή τα θεωρούν “κατώτερα” ταξικά/βαθμολογικά… αυτά τα ξέρουμε όλοι και δεν χρειάζεται να “χρυσώνουμε το χάπι” τέτοιες μέρες….
Οι “σκέψεις” τους είναι να σταματήσουν ΣΤΥΑ, (ίσως και) ΣΜΑ και να βάζουν “εκπαιδευμένους στρατιώτες” από πανεπιστημιακή σχολή σαν έφεδρους σξιωματικούς και ΕΠΟΠ που σαν “στρατιώτες” θα τα κάνουν όλα…
Σου γράφω : ” Με την λογική σου έπρεπε να καταργήσουμε τις στρατιωτικές σχολές και να παίρνουμε απευθείας μηχανικούς από το πολυτεχνείο που δεν θα κάνανε ούτε θα εφαρμόζανε τίποτα ”στρατιωτικό”, παρά μόνο θα ήταν άριστοι μηχανικοί !! ”
Και μου απαντάς : ” Δεν εναντιώνομαι στα πιστεύω σου αλλά αυτός είναι ο τρόπος σκέψης ακριβώς “εκείνων” που θέλουν να κλείσουν τις τεχνικές στρατιωτικές σχολές με το πρόσχημα ότι πρώτα πρέπει να έχουν “στρατιωτικό πνεύμα”! ”
Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι δεν διάβασες προσεκτικά ότι έγραψα ή ότι βιάστηκες να απαντήσεις. Δεν βγάζω νόημα.
Επαναλαμβάνω:
Ο τρόπος σκέψης σου συμβαδίζει με “εκείνους” που βλέπουν στα μάτια του ΣΤΥΑτζή έναν “κατώτερο στρατιωτικό” που παρόλο ότι μπήκε στη σχολή συνήθως με περισσότερα μόρια (!!!) από αγάπη για την αεροπορική ιδέα, ΠΡΕΠΕΙ να κάνει όσα “εκείνοι” δεν θέλουν ή τα θεωρούν “κατώτερα” ταξικά/βαθμολογικά…
Γι’ αυτό έχουν γεμίσει οι Μονάδες με ΣΤΥΑτζήδες που κάνουν τους μπατζήδες, συσσιτιάρχες, περιπολάρχες, λεσχιάρχες, προσωπάρχες κλπ
Αυτά που λες και πιστεύεις, μας οδήγησαν σε τέτοιες καταστάσεις…
Γράφεις : ” Αυτά που λες και πιστεύεις, μας οδήγησαν σε τέτοιες καταστάσεις..”. ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ??. Ποιες καταστάσεις ?? Τόσο άσχημο θέαμα ήταν στα ματιά σου νέα μορφωμένα και άξια παιδιά της ΣΤΥΑ να κάνουν στρατιωτικές επιδείξεις. Βγάζεις πολύ γρήγορα συμπεράσματα, είσαι απόλυτος και κρίνεις πολύ εύκολα. Δεν επιθυμώ να συνεχίσω μία αδιέξοδη συζήτηση μαζί σου από την στιγμή ”που δεν μπήκες στον κόπο” να αντιληφθείς τι σου γράφω, αλλά υποστηρίζεις επίμονα μια απάντηση σου λάθος και ακατανόητη.
Γι’ αυτό έχουν γεμίσει οι Μονάδες με ΣΤΥΑτζήδες που κάνουν τους μπατζήδες, συσσιτιάρχες, περιπολάρχες, λεσχιάρχες, προσωπάρχες κλπ
Αυτές τις καταστάσεις, εννοώ!
Ούτε και εγώ επιθυμώ να συνεχίσω τη συζήτηση άλλωστε είμαστε και οι δύο απόστρατοι και πέρα από την ανταλλαγή απόψεων, δεν μπορούμε ουσιαστικά να αλλάξουμε τα μυαλά κανενός στρατηγού που παίρνει αποφάσεις….
Προς Nick F.:
Από που συμπεραίνεις ότι ένας καλός μηχανικός (ή γιατρός ή πιλότος κλπ) δεν μπορεί να είναι ταυτόχρονα καλός στις στρατιωτικές επιδείξεις, στη μουσική, στα αθλήματα κλπ.
Ο άνθρωπος είναι πολυπράγμον ον και μπορεί να μάθει και να κάνει πολλά πράγματα ταυτόχρονα, δεν είναι ρομποτάκι που προγραμματίζεται να κάνει μόνο μία δουλειά.
Πέραν αυτού, ο στρατός σε ένα κράτος επιτελεί πολλαπλό ρόλο, δεν υπάρχει μόνο για να πολεμάει.
Σε καιρό ειρήνης κυρίως ασκεί στρατιωτική διπλωματία και (πρέπει να) εμπνέει εμπιστοσύνη και αίσθημα ασφάλειας στο λαό.
Εάν αυτό επιτυγχάνεται (και) με παρελάσεις και στρατιωτικές επιδείξεις είναι εντελώς άλλη συζήτηση, πάντως σχεδόν όλες οι στρατιωτικές σχολές του κόσμου διαθέτουν τμήμα επιδείξεων.
Ξεκινάω από το τελευταίο… όλες οι στρατιωτικές σχολές έχουν τμήματα επιδείξεων τέτοιου τύπου? Αμφιβάλλω… ειδικά για μια σχολή όπως η ΣΤΥΑ με επιστημονικό-τεχνικό προσανατολισμό εντός του στρατεύματος.
Όταν είσαι μηχανικός στα αεροπλάνα πρέπει να είσαι καλός μηχανικός στα αεροπλάνα. Όταν σε εκπαιδεύουν σε διμοιρία επιδείξεων σημαίνει ότι η στρατιωτική εκπαίδευση με τα όπλα είναι το “ατού” σου….Ο στρατός είναι καθαρά επαγγελματικός και εξειδικευμένος. Έτσι έχω μάθει και το πιστεύω.
Υπάρχουν άριστοι χειριστές φορητών όπλων εντός των ΕΔ που μπορούν να κάνουν τέτοιου είδους επιδείξεις και για το μέγεθος της χώρας μας, φτάνουν και αρκούν….
Είναι προφανές ότι δεν προέρχεσαι από στρατιωτική σχολή και οι απόψεις σου για το τι είναι ένας αξιωματικός / υπαξιωματικός είναι στην καλύτερη περίπτωση εξαιρετικά απλοϊκές.
Η βασική επιδίωξη στις στρατιωτικές σχολές είναι η διαμόρφωση μίας ολοκληρωμένης και πολύπλευρης προσωπικότητας που θα κληθεί να διοικήσει κόσμο και όχι απλά να μάθουν οι σπουδαστές μία τέχνη!
Με το δικό σου σκεπτικό δεν θα έπρεπε να υπάρχει η ΣΤΥΑ, αφού θα μπορούσε η Αεροπορία να έπαιρνε αποφοίτους από ΙΕΚ (όπως αυτό): http://aviation-academy.com/spoudes/michanikos-aeroskafon/
“Ο στρατός είναι καθαρά επαγγελματικός και εξειδικευμένος. Έτσι έχω μάθει και το πιστεύω.” –> Μερικά παραδείγματα από έναν επαγγελματικό και εξειδικευμένο στρατό, πιστεύω ο συγκεκριμένος να καλύπτει τις προδιαγραφές σου!
Ομάδα επιδείξεων US Military Academy: http://www.usma.edu/drill/SitePages/Home.aspx
Ομάδα επιδείξεων US Naval Academy: http://www.usna.edu/DrillTeam/
Ομάδα επιδείξεων US Air Force: http://www.honorguard.af.mil/drillteam/
Αχιλλέα, Όλες αυτές οι μεγάλες ακαδημίες ΗΠΑ που λες είναι σχολές αξιωματικών καριέρας και δομημένες με άλλα σκεπτικά και τρόπους επιλογής!!! Σε μας υπάρχει ομάδα επιδείξεων με φορητό οπλισμό προέλευσης Σχολής Ικάρων, Ιπτάμενοι? Γιατί επιλέγει η ΣΤΥΑ για να φτιάξει διμοιρία επίδειξης φορητού οπλισμού και όχι η Σχολή Ευελπίδων ή ΣΜΥ? (σε τι αποσκοπεί αυτό για την ΠΑ?) Προέρχομαι από τη ΣΤΥΑ όπως και εσύ από τη ΣΙ και δεν έχω απλοϊκές απόψεις ούτε μου αρέσει να υπάρχουν ταξικές διακρίσεις στην εκτέλεση του καθήκοντος αλλά η χρήση μου σαν συσσιτιάρχη 2-3 φορές μετά το OJT μου, η απασχόλησή μου σε υπηρεσίες βοηθού ΑΚΕΦ και βοηθού ΕΑΠ, Αξκός Ωνίων κλπ δεν μου πρόσφεραν καμμία απολύτως εμπειρία στην καριέρα μου πέρα από το να καλύψω τα κενά σε ειδικότητες και προσωπικό μη τεχνικής προέλευσης της Μονάδας. Πιστεύω ότι ο στρατός πρέπει να είναι εξειδικευμένος και να έχει στρατιωτικό προσανατολισμό και επίγνωση καθήκοντος αλλά να μην μπλέκει τα “αχλάδια” με τα “πορτοκάλια” έτσι απλά με μια διαταγή για να λέμε ότι όλοι πρέπει να είμαστε “φαντάροι”…. Πες μου όταν ήσουν σε υπηρεσίες και… Διαβάστε τη συνέχεια »
Ξανά λέω….
Η στρατιωτική εκπαίδευση στη ΣΤΥΑ δεν είναι το κύριο αντικείμενό της ώστε να συνθέτει διμοιρία επιδείξεων τέτοιου είδους.
Οι μαθητές της ΣΤΥΑ θα μπορούσαν να εντυπωσιάσουν το κοινό με τις γνώσεις και τις ικανότητές τους στον τομέα της αεροπορικής τεχνολογίας και αυτό θα περίμενα από μια τέτοια επαγγελματικά προσανατολισμένη στρατιωτική σχολή.
Συνάδελφοι διαβάζω ανελλειπώς όλα τα σχόλια σας. Διαβάζω και τον τύπο που επικαλείστε. Αυτό που μου αφήνει μια πικρή γεύση είναι ότι οι δανειστές του βορρά (Γερμανοί κλπ) δεν άλλαξαν τρόπο σκέψης και δράσης από τις ημέρες του Β’ ΠΠ. (του ΑΞΟΝΑ). Αν υπάρχει κάτι που μπορεί να μας ενθαρρύνει αυτές τις μέρες, είναι η ηρωική αντίδραση ανθρώπων σαν του λοχία Ίτσιου: http://www.koutipandoras.gr/article/137975/poios-einai-o-ellinas-iroas-poy-skotose-232-germanoys-stratiotes Ήταν επικεφαλής της αντίστασης στο πολυβολείο, Π8 (ΡΟΥΠΕΛ) στην Ομορφοπλαγιά του Μπέλες πάνω από το χωριό Άνω Πορρόια Σερρών. Ο Ίτσιος άντεξε, παραμένοντας στη θέση του, μέχρι να τελειώσουν τα πυρομαχικά. Περίπου 33.000 σφαίρες στοίχισαν τη ζωή σε 232 Γερμανούς, μεταξύ των οποίων και ενός συνταγματάρχη που τέθηκε επικεφαλής της επίθεσης. Ο Έμπελινγκ και οι στρατιώτες του έπεσαν νεκροί σοκάροντας τους υπόλοιπους Γερμανούς. Μετά από αυτό ο Σόρνερ έδωσε εντολή παρουσίασης όπλων σε μια διμοιρία Γερμανών στρατιωτών προς τιμήν του Ίτσιου, και αμέσως μετά έδωσε διαταγή να εκτελεστεί ο Ίτσιος, κατά παράβαση της συνθήκης της Γενεύης. Άφησε ελεύθερους ωστόσο τους δύο στρατιώτες που ήταν μαζί του. Νομίζω ότι τέτοια παραδείγματα χρειάζεται η χώρα μας απέναντι σε κάθε… Διαβάστε τη συνέχεια »
ΘΕΜΑ: Ότι νεότερο από το μέτωπο των επερχόμενων περικοπών των συντάξεων.
Δείτε εξελίξεις…
http://www.newsit.gr/oikonomia/Syntakseis-Poy-tha-pesei-to-tsekoyri-ton-perikopon-Poies-kindyneyoyn-poies-mporei-na-sothoyn/440852
Συντάξεις: Που θα πέσει το τσεκούρι των περικοπών – Ποιες κινδυνεύουν, ποιες μπορεί να σωθούν
ΣΧΟΛΙΟ
“Ξένοι “σοφοί” κόβουν και ράβουν τις περικοπές για τις συντάξεις πάνω από τα 1.000 ευρώ το μήνα”
Αυτό τα λέει όλα!
Συνεχίζοντας:
“…οι αρμόδιες υπηρεσίες επεξεργάζονται νέα σενάρια για να βρουν ποιες συντάξεις θα περικοπούν, καθώς και τα ποσοστά των περικοπών τα οποία θα είναι κλιμακωτά βαίνοντας αυξανόμενα όσο υψηλότερη είναι η σύνταξη.”
“…η κεντρική ιδέα παραμένει ο επανυπολογισμός όλων των συντάξεων με μείωση των ποσοστών αναπλήρωσης.”
“…στη συνέχεια θα αποτελέσουν αντικείμενο διαπραγμάτευσης με το κουαρτέτο, ούτως ώστε να ληφθούν οι τελικές αποφάσεις….”
Με λίγα λόγια…
“Όμως, όπως γνωρίζουμε πλέον πολύ καλά τον τελευταίο λόγο θα έχει το κουαρτέτο.”
Νίκο,
πλέον στο “εκτελεστικό απόσπασμα” (των Γερμανών?) έχουν σταλεί άπαντες…..δες και αυτό….
http://kranosgr.blogspot.gr/2015/10/300.html
“Βρείτε 300 εκ. για περικοπές”! Έγγραφο ΓΔΟΣΥ στα Γενικά Επιτελεία προκαλεί συναγερμό
Πρόσεξε την τελευταία πρόταση:
“Η επόμενη λύση θα ήταν να υπάρξουν περικοπές μισθών. Κάτι που δεν μπορεί κάποιος ούτε γι΄ αστείο να το σκεφτεί. ”
Αυτά που σου λέω δηλαδή….άπαντες!
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ (όχι εφάπαξ…)
Να τη και η απάντηση του ΓΔΟΣΥ προς το ΥΠ.ΟΙΚ.
http://staratalogia.blogspot.gr/2015/10/blog-post_27.html
Κατεπείγον Έγγραφο ΓΔΟΣΥ προς ΥΠΟΙΚ για αποφυγή περαιτέρω μειώσεων στους αποστράτους
ΣΧΟΛΙΟ
Εμείς (στο ΓΔΟΣΥ) μπορεί να τα “λέμε καλά” αλλά το θέμα είναι που καταλήγουν τέτοια επείγοντα εξαιρετικά σοβαρά για το οικονομικό μας μέλλον έγγραφα….(στον κάλαθο των αχρήστων μήπως?). Φυσικά, αν θέλαμε να υπήρχε μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, θα έπρεπε να στέλναμε συνημμένα την επιστολή και στα αγγλικά μιας και το “κουμάντο” το κάνει το “κουαρτέτο εγχόρδων”….μπας και το διαβάσουν και πειστούν…..
Συγγνώμη κύριοι αλλά είμαστε για γέλια!!!
Βόμβα μεγατόνων από τον Κατρούγκαλο – Άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για έκτακτη εισφορά υπέρ του ασφαλιστικού
http://www.newsit.gr/politikh/Vomva-megatonon-apo-ton-Katroygkalo-Afise-anoixto-to-endexomeno-gia-ektakti-eisfora-yper-toy-asfalistikoy/440726
“Συγκεκριμένα, ο υπουργός Εργασίας δήλωσε πως εξετάζεται το ενδεχόμενο η μεταρρύθμιση του ασφαλιστικού να μην επιτευχθεί από μείωση των συντάξεων, αλλά ενδεχομένως με άλλους πόρους στο σύστημα”, κάτι που σημαίνει πως ίσως και να εξετάσουν νέο φόρο υπέρ του ασφαλιστικού”
ΣΧΟΛΙΟ
Κοίτα εδώ…”άλλα λόγια να αγαπιόμαστε”!!!!
«Εμείς από την πλευρά μας θα καταθέσουμε το νομοσχέδιο για τις συντάξεις μέσα στο Νοέμβριο. Αυτό είναι κάτι πολύ δύσκολο γιατί θα πρέπει να κάνουμε μέσα σε 40 μέρες, αυτό που δεν έγινε σε 40 χρόνια», σημείωσε ο κ. Κατρούγκαλος. «Μιλάμε κυρίως για διαρθρωτική μεταρρύθμιση του συνταξιοδοτικού συστήματος και όχι για περικοπές. Το σύστημα πρέπει να είναι δίκαιο, να προστατεύει τους πολίτες αλλά και να είναι πιο αναλογικό με τις εισφορές τους», τόνισε ο κ. Ντομπρόβσκις.
(Να δείτε ότι θα βγει αύριο να τα διαψεύσει όλα αυτά!!! Το γνωστό σενάριο….)
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥΣ, ΙΔΙΑΤΕΡΑ ΑΥΤΟΥΣ ΜΕ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ. ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΤΕ ΤΟ. ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΘΑ ΙΣΟΠΕΔΩΘΟΥΝ……
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ …….ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ……ΜΗΝ ΤΟ ΚΟΥΝΗΣΤΕ!
ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ
Κάποιοι βιάζονται άρον-άρον να φύγουν μπας και προλάβουν ένα καλό εφάπαξ και σύνταξη “από τα παλιά” (πιθανώς δεν άκουσαν τους “χρησμούς” του μέγα “Κατρού”…)
Όμως, δείτε τι γίνεται στην πορείσ!
http://staratalogia.blogspot.gr/2015/10/blog-post_21.html
Απόστρατοι Αξιωματικοί ζητούν να επιστρέψουν στο Στράτευμα λόγω πενιχρών συντάξεων
ΣΧΟΛΙΟ
Είμαι σίγουρος ότι θα βρεθούν πολλοί που το έχουν ήδη μετανιώσει για να φορέσουν πάλι τη στολή στον αποστρατευτικό βαθμό χωρίς δυνατότητα προαγωγής-καριέρας (ειδικά οι μεγαλό-βαθμοι στην παράλληλη)…αυτά τα έχουμε ακούσει και στο παρελθόν, τώρα όμως τα οικονομικά φτάνουν “εκτός ορίων”!
(Λοιπόν, αν θέλετε να κάνετε πλακίτσα για το θέμα, θα έλεγα ότι δεν τη “σηκώνει” επειδή το θέμα με τις επερχόμενες “γενναίες” περικοπές συντάξεων βάζει πολλούς σε σκέψη!)
Δείτε στο παρακάτω, το video της εκπομπής, το μέρος Γ’ (στο 4:47 και μετά) όπου απευθύνει τις ερωτήσεις του στον υπουργό, ο πρώην συνάδελφος Νίκος Καραβαγγέλης (κάποιοι εδώ τον ξέρουν). http://www.enikos.gr/ekpompes/347177,O-Giwrgos-Katroygkalos-ston-eniko-me-ton-Niko-Xatzhnikolaoy.html Χαίρομαι που βγαίνουν τέτοιοι συνάδελφοι στα media και τα “χώνουν ξερά” στους “εμπόρους ελπίδας” (πολιτικούς) που εμπορεύονται τις ζωές μας και τις ζωές των παιδιών μας, εύγε του! Άσχετα αυτό το γεγονός, ακούστε τι είπε ο υπουργός στο 7:22 και πείτε μου ότι καταλάβατε καλά το νόημά του. Μιλάει για “πρόωρες” συνταξιοδοτήσεις με αφορμή τον συνάδελφο με 28 χρόνια υπηρεσίας (παλιός ασφαλισμένος). Ειδικά, για τους στρατιωτικούς, λέει, ότι τους όρισαν το 58 έτος ηλικίας με 40 έτη συντάξιμα (!!!) ως “ανεκτό” εξορθολογισμό για να μην υπάρχουν 45άρηδες και 50άρηδες συνταξιούχοι!!!!! Μάλλον μπερδεύει ο κος υπουργός τους ισχύοντες νόμους μεταξύ των κατηγοριών ασφαλισμένων ή μήπως πρόκειται να τα “ισοπεδώσει” όλα στα πλαίσια του νέου ασφαλιστικού που ετοιμάζει??? Από το 7:48 μέχρι το 8:11 έχουμε το ρεσιτάλ του Νίκου!!! Αν εσείς περιμένετε κάτι ευχάριστο τους επόμενους μήνες με τάσεις “ανεκτού εξορθολογισμού” που δεν θα είναι επώδυνο μετά από αυτά, ας μου… Διαβάστε τη συνέχεια »
johnny Β.ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ. ΔΗΛ. ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ? ΑΦΟΥ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΟΠΩΣ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΕ 58 ΜΕ 40? ΜΗΠΩΣ ΒΡΩΜΑΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ? ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΜΕ ΞΑΦΝΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟ 58 ΝΟΜΙΜΑ ?
Το παρακάτω, αφορά όσους αποστρατεύτηκαν κατόπιν αιτήσεως τους και είναι κάτω των 55 ετών:
Άρθρο 1 παρ. 10α του ν. 4024/11(ΦΕΚ Α΄226 )
http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2015/10/55.html
Συνταξιοδοτική Προστασία σε Απόστρατους μέχρι την Συμπλήρωση του 55 Έτους Ηλικίας
Στέλνεται από τον κ. ΥΕΘΑ προς ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ/
ΓΛΚ.
ΥΓ: Για να δούμε “πόσα απίδια πιάνει ο σάκος”…
Συμπλήρωμα
Δεν μιλάμε για πενταροδεκάρες!
Εμένα με ηλικία κάτω των 55 και κλεισμένα 35 μεικτά συντάξιμα και με αίτηση αποστρατείας, μηνιαίως χάνω ακαθάριστα 125,50 ευρώ (το 20% για πάνω από τα 1200 ευρώ)
Σκεφτείτε αυτούς που είναι ασυμπλήρωτοι (δεν έχουν μεικτά 35ετία) και χάνουν το 40% για τα πάνω από τα 1000 ευρώ, ακαθάριστα, πόσα χρήματα στερούνται μηνιαίως!!!!!!
Δυστυχώς ο Ν.4093 (-5,10 % κλπ) “κατασπαράζει” την όποια μεικτή αύξηση. Π.χ σε μένα ,αν ισχύσει η τροπ . ,που πιστεύω θα ισχύσει προς το παρόν γιατί το κόστος είναι πλέον μικρό, σε 140 μεικτά από το 40% στο 20% , είναι καθαρά 30……
@ aero
Συγγνώμη, αλλά λόγω απουσίας μου εκτός έδρας ( 🙂 ), δεν είχα πρόσβαση και χρόνο να σου απαντήσω σε αυτό:
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-104/#comment-21426
…θα το κάνω σύντομα μπας και κατανοήσεις ορισμένα πράγματα για τα οποία είσαι μακρυά… νυχτωμένος.
Υ.Γ
Αααααα…..πιστώθηκαν οι λογαριασμοί με τα “εφάπαξ” Οκτωβρίου , τα χρήματα των οποίων είναι ήδη και ταμειακά διαθέσιμα (τουλάχιστον στην ΕΘΝΙΚΗ Τράπεζα.)
@ Johhny B.
Φρονώ ότι ήγγικεν η ώρα να ψάλλεις τα Χριστουγεννιάτικα κάλαντα στον φίλο σου. Νωρίτερα από το κανονικό βέβαια, αλλά τώρα το κουτάκι, το κατακλειδωμένο είναι φούσκα στα τάλλαρα τα οποία δεν μπορεί ούτως ή άλλως να διαχειρισθεί (κατά δήλωσή του…) 🙂
Καλή υπομονή στους λοιπούς ΗΡΩΕΣ (για την απέραντη υπομονή τους) συναδέλφους…
Καλοφάγωτο Dp, επιτέλους!
Αν δεν πέσει “κούρεμα” (δεν φαίνεται κάτι προς το παρόν), θα την βγάλεις καθαρή από ότι φαίνεται με το πρώτο κύμα του νέου ασφαλιστικού το 2016, μάλλον και για τα 2017-2018 (κάθε χρόνο μας εκπλήττουν με κάτι!) ….για μας τους άνευ εφάπαξ, “χτυπάει η καμπάνα” από φέτος!
και…
“Την άρση των περιορισμών στην κίνηση κεφαλαίων στα τέλη του πρώτου εξαμήνου της επόμενης χρονιάς προανήγγειλε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Γιώργος Χουλιαράκης.”
http://www.newsit.gr/oikonomia/Capital-controls-telos-ton-Ioynio-toy-2016/439486
για αν θέλεις να τα στείλεις “έξω”….
ΥΓ: Άκουσε, θα γίνει η “κίνηση” σύντομα… όσο έχει “ζεστό χρήμα”, ακόμα και σε εβδομαδιαία βάση!
Καλησπερα στους συναφελφους, και πσνω απ’ολα………. Υπομονη….. χαχαχαχα!!!
Φίλε G.G., Αχιλλέα, aero, Στέργιο Nick F., Kostas, τον τελευταίο καιρό γίνονται πολλές συζητήσεις για το ασφαλιστικό και το μέλλον των συντάξεων μας (και των εφάπαξ?). Οι περισσότεροι επιμένουμε να περιμένουμε το “δια ταύτα” πιστεύοντας από μέσα μας ότι για τους απόστρατους που μας χρωστάνε χρήματα από το 2012, θα γίνει κάτι πιο (πολύ) ήπιο, ίσως με κάποιο αντιστάθμισμα… Είδαμε και ακούσαμε τον αρμόδιο υπουργό. Ο ίδιος ο υπουργός ξέρουμε και από τις δηλώσεις του ότι υποστηρίζει και εισηγείται τα ακόλουθα (για κύρια και επικουρική με νέα ποσοστά αναπλήρωσης) που γράφει το δημοσίευμα: http://www.newsit.gr/ellada/Syntakseis-Tsekoyri-se-Dimosio-DEKO-kai-Trapezes-Poioi-kindyneyoyn-na-xasoyn-sxedon-ti-misi-syntaksi/439439 -Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Έλληνας υπουργός θα προτείνει να αυξηθούν οι εργοδοτικές εισφορές που είχαν μειωθεί τον Ιούλιο του 2014 ώστε να μην περικοπούν οι συντάξεις για να εξευρεθούν τα 700 εκατομμύρια ευρώ. (ΤΟ ΧΑΔΙ) -Όμως, η εκτίμηση που υπάρχει είναι πως το κουαρτέτο δεν πρόκειται να αποδεχτεί την πρόταση. «Θα πάρει πόρτα», είπε χαρακτηριστικά στο newsit.gr αρμόδια πηγή, εννοώντας πως το κουαρτέτο δεν θα αποδειχθεί την πρόταση και το συλλογισμό του κ. Κατρούγκαλου. (Η ΚΑΤΣΑΔΑ) -Οπότε η συζήτηση θα περάσει μοιραία στις περικοπές. Αυτές… Διαβάστε τη συνέχεια »
Μπορείς να βγάλεις άκρη αν προσφύγεις νομικά για το υπόλοιπο 50% των αναδρομικών περικοπών?
Τι λέτε?
(Σίγουρα θα βγάλει ο δικηγόρος λεφτά αλλά τα αναδρομικά που για μένα είναι σχεδόν ολόκληρη η περίοδο περικοπής 2012-2014 γιατί ήμουν ε.ε. και είναι αρκετά χρήματα για να τα αγνοήσεις! Συν την όποια αύξηση της σύνταξης)
Nick F.
Στο θέμα που θίγεις εκφράζω τις παρακάτω ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ απόψεις:
1. Αν μελλοντικά δωθεί το υπόλοιπο 50%, θα δωθεί σε όλους. Δεν αποκλείω να δωθεί ως αντιστάθμισμα στις επερχόμενες περικοπές συντάξεων.
2. Αν έχεις προσφύγει, και το θέμα επιλυθεί νομοθετικά, ο δικηγόρος θα “κονομήσει” το ποσοστό του.
3. Ρώτησε (δικηγόρο): αν έχεις προσφύγει και το θέμα εντωμεταξύ λυθεί νομοθετικά, θα εισπράξεις το 50% (μαζί με τους υπόλοιπους) ή θα πρέπει να περιμένεις να εκδικασθεί η προσφυγή σου και θα πληρωθείς μεταγενέστερα ;
4. Έχεις αιτηθεί διακοπή παραγραφής στο ΝΣΚ ; (δεν χρειάζεται δικηγόρος, δεν στοιχίζει τίποτα).
Δες και:
http://enstoloi.net/comments/comment-page-45/#comment-14175
Επαναλαμβάνω ότι οι παραπάνω αποτελούν προσωπικές απόψεις.
Αν το ψάξεις παραπάνω και έχεις περισσότερη πληροφόρηση, παρακαλώ ενημέρωσέ μας.
Διάβασα αυτά που γράφεις και θα τους ρωτήσω τους δικηγόρους, ειδικά για το 3!
Θα ρωτήσω για όλα βασικά αλλά το 4 δεν το κατάλαβα. Τι είναι αυτό? Γιατί πρέπει να το κάνεις? Όχι δεν έχω κάνει κάτι τέτοιο, κάποιος να μου πει το λόγο.
Σκέφτομαι,
ίσως να περιμένω μέχρι τη ψήφιση του νέου ασφαλιστικού στα τέλη Νοεμβρίου γιατί αν θα γίνει το αλαλούμ με τις συντάξεις του δημοσίου (ποιό αντιστάθμισμα περιμένεις?) κάτω από ένα ενιαίο φορέα με διαφορετικά ποσοστά αναπλήρωσης, αναλογική για όλα τα χρόνια και ενσωμάτωση των επικουρικών (?) όπως μας τα είπε ο υπουργός τη Δευτέρα το βράδυ χωρίς να αποκλείει και τα μερίσματα… τότε όχι 1000 ευρώ σύνταξη άθροισμα δεν θα έχουμε αλλά θα πρέπει να περιμένουμε και μέχρι τα 58!
Ακούστηκαν τα όσα διάφορα μπορείς να φανταστείς από το στόμα του! Αυτά δεν γίνονται μονομιάς (συνταξιοδοτικά προγράμματα πρώην ανατολικών χωρών, πτώχευσης!) γιατί θα γονατίσει ο κοσμάκης ξαφνικά για να καλύψει το κράτος τις “μαύρες τρύπες” μ’ ένα δεύτερο “εσωτερικού τύπου” PSI…..!!!!!………αλλά η τρέλα δεν πάει στα βουνά….
Για το 4. δες εδώ:
http://eaaslarisas.blogspot.gr/2014/07/blog-post_13.html
Ευχαριστώ, αυτό είναι επιτακτικό, νομίζω. Πρέπει να γίνει!
Υπάρχουν και αυτές εδώ οι εξελίξεις:
http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2015/10/blog-post_21.html
(επιστολή για την απόφαση ΣΤΕ)
Σχόλιο: Στου κουφού την πόρτα…εγώ δεν πείθομαι ότι ενδιαφέρεται για τους ένστολους. Γιατί δεν βγαίνει με δηλώσεις να μας “καλύψει”? Μήπως το νέο ασφαλιστικό είναι κόλαφος για τις συντάξεις μας και τα εφάπαξ? Ας πάρει θέση επίσημα, πριν έρθουν τα “Κροκοδείλια δάκρυα” για το θεαθήναι!
Αχιλλέα, διαβάζω αυτό το άρθρο: http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=746366 Δεν θέλω να μου πεις αν είναι αληθινά τα δημοσιεύματα αυτά ή όχι. Εγώ ψάχνω λιγάκι πιο τεχνικά το θέμα. Θέλω να μου πεις κάποιες παραμέτρους στον υπολογισμό της σύνταξής μας από το ΓΛΚ για να δω τυχόν επιπτώσεις. Τι θέλω να πω? Υπάρχει μια παράγραφος που λέει: “Μέχρις ότου ωριμάσει το νέο σύστημα και να μπορεί να αποδώσει την εξοικονόμηση που απαιτείται, θα υπάρξει μεταβατική περίοδος 5-10 χρόνων κατά την οποία θα εφαρμοστεί για τους παλαιότερους ασφαλισμένους ο τρόπος υπολογισμού που προέβλεπε ο νόμος Σιούφα του 1992, με χαμηλότερους όμως συντελεστές. Δηλαδή από 70% που είναι το ποσοστό αναπλήρωσης στην 35ετία να συρρικνωθεί στο 55%” Αυτό είναι ότι πιο “φρέσκο” παίζει για εμάς τους παλιούς (ασφαλισμένους πριν το 1992) συνταξιούχους του δημοσίου και από ότι λένε θέλουν να το εφαρμόσουν μαζί με τις άλλες περικοπές που ακούγονται ή στην καλύτερη (?) ….μόνο του….θα δούμε…. ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ Σε εμάς τι ισχύει? α. Υπάρχει ποσοστό αναπλήρωσης 70% με μεικτή 35ετία ή μόνο το χρονοεπίδομα του 60%? (τα ‘χω μπερδέψει λίγο, ξεκαθάρισέ τα μου λιγάκι) β. Σε… Διαβάστε τη συνέχεια »
Καλησπέρα Johnny B. Αν ελέγξεις την συνταξιοδοτική πράξη που σου απέστειλε το ΓΛΚ,πρέπει να αναγράφει στο ΙΙ. ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ( ΑΠΟ 01/01/2008) : ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΙΙ (Ποσοστό Αναπλήρωσης 73% ). Αυτό είναι το ποσοστό αναπλήρωσης για όσους αποστρατεύτηκαν το 2014 και αφορά το 2ο τμήμα της σύνταξης, διότι το 1ο τμήμα (μέχρι 31/12/2007) έχει 80% . Το 2ο επίμαχο ποσοστό μετά το έτος 2008 έπεφτε κατά μία μονάδα κάθε έτος. Πχ. το 2013 ήταν 74%.
Υ.Γ. Τα ποσοστά αναπλήρωσης που αναφέρεις μάλλον αφορούν πολιτικούς συνταξιούχους.
Κωστή,
σωστό!
Μέχρι τέλη του 2007 στο πρώτο τμήμα παίζω 80% και στο δεύτερο τμήμα μέχρι και το 2014 (διαγραφή 11/14) έχω 73%.
Οπότε αυτό που γράφεται: “Δηλαδή από 70% που είναι το ποσοστό αναπλήρωσης στην 35ετία να συρρικνωθεί στο 55%” δεν ισχύει για μας?
Για μας αν γίνει κάτι τέτοιο “θα εφαρμοστεί για τους παλαιότερους ασφαλισμένους ο τρόπος υπολογισμού που προέβλεπε ο νόμος Σιούφα του 1992, με χαμηλότερους όμως συντελεστές”, πώς δηλαδή θα μπορούσε να να εφαρμοστεί?
Τέλος, αλλάζουν και τα χιλιοστά στην όλη φάση?
Για πείτε μου, κάποιος, πώς θα μπορούσα να πειραματιστώ με τις εφαρμογές του Αχιλλέα για να κάνω υπολογισμούς?
(Επαναλαμβάνω, πειραματίζομαι έτσι απλά και δεν ξέρω κάτι επίσημο!!!! Άλλωστε, πολλά ακούγονται…για εμάς δεν ξέρει κανείς τίποτα να μας πει? ή εμείς θα λάβουμε πίσω το 50% ενώ στους άλλους όλους θα υπάρχουν περικοπές?…..κουφό!!! όνειρα….)
Φίλε Johnny.
Για το τι ισχύει σε εμάς σήμερα δες από τα Έγγραφα (στα δεξιά) το οικονομικά θέματα ΓΕΑ στην σελίδα 30, και θα καταλάβεις τι είναι το αναπλήρωση 80%, και πως αυτό μειώνεται κατά 1% κάθε χρόνο μετά το 2007.
Όσο για αυτά που αναγράφονται στο άρθρο, προσωπικά τα θεωρώ παραπλανητικά και με πολλές αντιφάσεις και καθόλου συγκεκριμένα, που κατά την γνώμη μου προσπαθούν να τρομοκρατήσουν και να αποπροσανατολίσουν τον κόσμο από αυτό που πραγματικά θα ισχύσει.
Άλλωστε και μέχρι πριν λίγες μέρες όλα τα δημοσιεύματα έφερναν την καταστροφή σε ότι αφορούσε τις ΕΔ, και η πραγματικότητα τελικά είναι άλλη.
Με τα έως τώρα δεδομένα που γνωρίζουμε για το τι θα συμβεί και σε ποιο εύρος θα είναι οι μειώσεις στις συντάξεις, πιστεύω ότι η όποια εκτίμηση και άποψη επί του θέματος θα είναι πρόχειρη και ανεύθυνη.
Ευχαριστώ πολύ G.G.
Δεν είχα ποτέ κάτσει να ψάξω τέτοιες λεπτομέρειες (τα ήξερα πριν αποστρατευτώ αλλά όχι σε μεγάλο βάθος) που αν και εφόσον αλλάξουν παραμέτρους υπολογισμού κύριας σύνταξης ένστολων προηγούμενων ετών/δεκαετιών π.χ. ποσοστό αναπλήρωσης, θα επιφέρουν μπαράζ παρενεργειών!!!!! (δεν αξίζει το κόπο να σκοτιζόμαστε τώρα, συμφωνώ)
Όπως λες και εσύ, όλο την “καταστροφή” φέρνουν και ίσως να γίνεται συνειδητά για να συνηθίσουμε στα πολύ άσχημα μαντάτα και να δεχτούμε με ανακούφιση τα “λιγότερα”….(συνταγή Χότζα)
Νομίζω ότι όποιος πειραματισμός δεν θα μου δείξει τίποτα απολύτως προς το παρόν….να ‘σαι καλά, φίλε!
ΚΟΙΝΕΣ ΠΕΡΙΠΟΛΙΕΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ?ΧΜ.ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ?ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ.ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Ναι, ακούσαμε ότι υπήρξε κατηγορηματική άρνηση πριν από 3 ημέρες. Οι δικές σου πηγές λένε κάτι διαφορετικό;
http://news247.gr/eidiseis/politiki/kai-o-ypoyrgos-prostasias-toy-polith-apekleise-to-endexomeno-koinwn-peripoliwn-me-toys-tourkoys-sto-aigaio.3721005.html
“Αρνείται η Αθήνα κοινές περιπολίες με την Τουρκία στο Αιγαίο”
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500032336
“ΥΠΕΞ: Ούτε συζήτηση για κοινές περιπολίες με την Τουρκία στο Αιγαίο”
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500032435
“Απαράδεκτες οι κοινές περιπολίες στο Αιγαίο με την Τουρκία”
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=64270454
Γιώργο,
σχεδόν όλοι μας παρρακολουθούμε και άλλα ενημερωτικά sites καθώς και εξειδικευμένα σε αμυντικά θέματα (onalert, kranos, defence-point κτλ) .
Σ’ αυτό εδώ το site μπαίνουμε για να ενημερωθούμε για θέματα “Σύνταξης, εφάπαξ & μισθολογίου στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας”, όπως λέει και στο τίτλο του.
Ας περιοριστούμε, λοιπόν, στο αντικείμενο του site.
Αυτό τι σημαίνει Αχιλλέα?
Η άλλη μεγάλη ανατροπή αφορά στον τρόπο είσπραξης των εισφορών, οι οποίες με τη σταδιακή κατάργηση του σημερινού καθεστώτος θα περάσει στην εφορία που θα κάνει τις σχετικές κρατήσεις και στη συνέχεια θα αποδίδει τα ποσά στα Ασφαλιστικά Ταμεία. Από τις εισφορές αυτές θα προκύπτει το ενοποιημένο ποσό (κύριας και επικουρικής) που θα λαμβάνει κάθε συνταξιούχος.
http://www.iefimerida.gr/news/231151/riziki-anatropi-apo-tin-arhi-ypologizontai-oi-syntaxeis-meioseis-se-880000-asfalismenoys
Δηλαδή οι εισφορές που μαζεύονται υπέρ ΕΛΟΑΑ και μερίσματα (και ΒΟΕΑ?) θα πηγαίνουν απευθείας στην εφορία και από εκεί θα μεταφέρονται στο ενιαίο ταμείο όπου θα κανονίζονται πότε και πόσα θα δίνονται στους δικαιούχους?
Αν ισχύει αυτό που λέω και υπογραφεί κάτι τέτοιο, τέλος τα εφάπαξ που ξέρουμε και άγνωστος παράγοντας τα μερίσματα!
Δεν συζητώ τα υπόλοιπα που αναπτύσσονται στο άρθρο και λίγο πολύ τα ξέρουμε (μειώσεις συντάξεων, νέο ασφαλιστικό κλπ)
Ας εξετάσουμε ένα ένα τα θέματα!
“…θα περάσει στην εφορία” –> Με έμφαση στο “θα”, δηλαδή υποθετικό σενάριο (έχουμε ακούσει δεκάδες).
“… οι εισφορές που μαζεύονται υπέρ ΕΛΟΑΑ … (και ΒΟΕΑ?)” –> Εδώ μπλέκεις τελείως διαφορετικές έννοιες, άλλες είναι οι κρατήσεις για εφάπαξ (και ΒΟΕΑ) και άλλες οι εισφορές για μερίσματα.
“… τέλος τα εφάπαξ που ξέρουμε” –> Το άρθρο που παρέθεσες δεν αναφέρεται καθόλου στα εφάπαξ, πως επεκτείνεις ένα υποθετικό σενάριο σε άσχετες κρατήσεις;
Ξεκινάς από ένα υποθετικό σενάριο, συνεχίζεις με ένα λανθασμένο σκεπτικό, μπλέκεις αυθαίρετα έννοιες τελείως διαφορετικές μεταξύ τους (μερίσματα και εφάπαξ) και θέλεις να σχολιάσω το συμπέρασμά σου;
Ακολούθησε τη συμβουλή των πιο ψύχραιμων!
http://enstoloi.net/comments/comment-page-60/#comment-21388
http://enstoloi.net/comments/comment-page-60/#comment-21380
1. Διαβάζω ένα άρθρο από τα πολλά όμοια (ο καπνός πριν τη φωτιά?) και αναρωτιέμαι. 2. Σέβομαι τη γνώμη σου και όλων εδώ μέσα. 3. Διαβάζω την λέξη εισφορές σε ένα ενιαίο ταμείο μέσω εφορίας που θα κάνει πρώτα τις κρατήσεις. 4. Διαβάζω για κατάργηση και ενοποίηση και των επικουρικών ταμείων (μετοχικά?). 5. Διαβάζω το πόρισμα της επιτροπής σοφών και ακούω τις δηλώσεις των υπουργών. Επομένως, 1. δεν πρόκειται για ΘΑ με ελπίδα αποφυγής. Εσύ ο ίδιος υποστηρίζεις ότι έρχονται περικοπές συντάξεων. Δυστυχώς, με στεναχωρεί που έχουμε δικαιωθεί από το ΣτΕ και θα δεχτούμε νέες μειώσεις (παράλογο?) με ποιό σκεπτικό? (“Ληστεία! Όλοι βγάλτε τα χρήματά σας τώρα!”) 2. Οι κρατήσεις υπέρ ΕΛΟΑΑ και ΒΟΕΑ είναι αφορολόγητες? Αν ναί, εντάξει εν μέρει. Αν όχι, θα ακολουθήσουν τον δρόμο των άλλων εισφορών αναγκαστικά σε περίπτωση ενιαίου ταμείου κύριας και επικουρικής σύνταξης ή όχι? 3. Δέχομαι ΟΛΕΣ τις αμφιβολίες σου λόγω της έλλειψης σοβαρότητας αυτής της κυβέρνησης. Συμφωνώ! 4. Αναρωτιέμαι για το μέλλον των μετοχικών ταμείων αν ενταχθούν στα θεωρούμενα επικουρικά (με κάποια τροπολογία στο πόδι) οπότε στο ενιαίο ταμείο. Κανείς δεν μιλάει,… Διαβάστε τη συνέχεια »
Δεν κατάλαβες την προηγούμενη απάντησή μου και θα σου την εξηγήσω πιο αναλυτικά. Αυτό που αναφέρει το άρθρο που παρέθεσες είναι ότι το κράτος θέλει να σιγουρέψει την εισφοροαποφυγή (για σύνταξη και επικουρικές) των ασφαλισμένων σε ΙΚΑ και ΟΑΕΕ, οπότε εξετάζει τη λύση της είσπραξης μέσω εφορίας. Η διαδικασία αυτή είναι αυτονόητο ότι δεν αφορά τους δημοσίους υπαλλήλους γενικότερα, διότι τις εισφορές εργοδότη τις δίνει το ίδιο το κράτος! Το ΓΕΑ δεν λαμβάνει το ποσό των ασφαλιστικών εισφορών σου για να το επιστρέψει πάλι πίσω στο κράτος, πολύ απλά διότι οι ασφαλιστικές εισφορές των δημοσίων υπαλλήλων είναι απλά λογιστικές εγγραφές! Η είδηση που μας ανέφερες, ακόμη και εάν ισχύσει, είναι εντελώς άχρηστη για εμάς (αφορά το ΙΚΑ, τον ΟΑΕΕ, το ΝΑΤ κλπ), οπότε είναι άχρηστος και ο σχολιασμός της, πολύ δε περισσότερο να αγχωνόμαστε για το πως θα πληρώνουν εισφορές οι ελεύθεροι επαγγελματίες! Πήρες μία συγκεκριμένη απάντηση που σου έδωσα για ένα συγκεκριμένο θέμα και τη γενίκευσες αυθαίρετα σε ανάλυση του συνταξιοδοτικού συστήματος της χώρας για τις επόμενες δεκαετίες. Η συζήτηση όπως τη συνεχίζεις είναι ατέρμονη και δεν οδηγεί πουθενά,… Διαβάστε τη συνέχεια »
ΟΚ Σε κατάλαβα. Νομίζεις ότι με ενδιαφέρει εμένα τι θα γίνει τις επόμενες δεκαετίες? Δεν είμαι γνώστης των νόμων και με αφορούν εκείνοι που θα μου κόψουν φέτος περισσότερη σύνταξη, ίσως εφάπαξ και μάλλον μέρισμα. Λοιπόν, ότι πιο επίσημο μαθαίνεις σε παρακαλώ ανέβαζέ το, δεν ζητώ κάτι άλλο! Λες: “Επίσης δεν έχει νόημα να σχολιάσω προσωπικές φοβίες και ανασφάλειες για το μέλλον του συνταξιοδοτικού συστήματος της χώρας τις επόμενες δεκαετίες”. Εδώ γίνεσαι υπερβολικός! Δεν ενδιαφέρομαι για τις επόμενες δεκαετίες, εντάξει τώρα! Οι όποιες φοβίες και ανασφάλειες συσχετίζονται με το μέλλον της οικογένειάς μου και των παιδιών μου. Αλίμονο να ήμουν και ήρεμος!!!! Δεν θα επανέλθω σε αυτά που θεωρείς, “εκτός ύλης”. ΟΚ Σχόλιο: Πάντως χωρίς να σε προκαλώ να με παρεξηγήσεις, δεν μου αρέσει το στυλ που γράφεις… Καλύτερα μην μου απαντάς, αν γράφεις με αυτό το απαξιωτικό στυλ! Δείχνεις βαρύς και απρόσιτος, κουρασμένος και βαριεστημένος από τις ανούσιες, ίσως ενοχλητικές ερωτήσεις μου σε θέματα που μάλλον θεωρείς ότι όλοι γνωρίζουμε και είναι εύκολα κατανοητά. Μπορεί για σένα να είναι όλα ξεκάθαρα στο επίπεδο που τα κατέχεις, αλλά μάθε λοιπόν… Διαβάστε τη συνέχεια »
Δεν νομίζω ότι κατάλαβες τη φιλοσοφία μου, εμείς οι δύο αντιμετωπίζουμε την επικαιρότητα με τελείως διαφορετικό τρόπο. Για το θέμα της μείωσης των συντάξεων έχεις αναρτήσει δεκάδες παραπομπές σε ειδησεογραφικά site και πιθανώς να θεωρείς λογικό να σχολιάσουμε κάθε ένα από αυτά. Προσωπικά διαφωνώ ότι με αυτό τον τρόπο ενημερώνεις σωστά τους συναδέλφους, αλλά επειδή προφανώς δεν μπορώ να σου αλλάξω γνώμη, παραθέτω το ένα και μοναδικό δικό μου σχόλιο για την τρέχουσα επικαιρότητα (για να καταλάβεις τι εννοώ εγώ “είδηση”): ———————————————————————— Ερώτηση: Πόσο θα μειωθούν οι συντάξεις; Απάντηση: Έχουν ακουστεί ποσοστά από 3 έως 11% ανάλογα με τη σύνταξη. Ερώτηση: Για τη μείωση θα ληφθεί υπόψη η μικτή ή η καθαρή σύνταξη (μετά τις μειώσεις); Απάντηση: Κανένας δεν ξέρει – δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμη. Ερώτηση: Για τη μείωση θα ληφθούν υπόψη και τα μερίσματα, μικτά ή καθαρά; Απάντηση: Κανένας δεν ξέρει – δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμη. Ερώτηση: Τι θα γίνει με τα εφάπαξ μετά τον Ιούλιο 2014; Απάντηση: Κανένας δεν ξέρει – δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμη. ———————————————————————– Εάν το παραπάνω ΕΝΑ σχόλιο, σε σχέση με τα δεκάδες δικά σου,… Διαβάστε τη συνέχεια »
Τελευταία σχόλια-απαντήσεις: Εμείς οι δύο αντιμετωπίζουμε την επικαιρότητα με τελείως διαφορετικό τρόπο. (Μάλλον, νομίζω ότι προερχόμαστε από διαφορετικές προελεύσεις…) Για το θέμα της μείωσης των συντάξεων έχεις αναρτήσει δεκάδες παραπομπές σε ειδησεογραφικά site και πιθανώς να θεωρείς λογικό να σχολιάσουμε κάθε ένα από αυτά. (Φυσικά και όχι. Θα το κόψω, έχεις δίκιο. Στα βασικά-σοβαρά μου αρκεί μια ολιγόλογη απάντηση ή παραπομπή. ) Προσωπικά διαφωνώ ότι με αυτό τον τρόπο ενημερώνεις σωστά τους συναδέλφους, αλλά επειδή προφανώς δεν μπορώ να σου αλλάξω γνώμη, παραθέτω το ένα και μοναδικό δικό μου σχόλιο για την τρέχουσα επικαιρότητα (για να καταλάβεις τι εννοώ εγώ “είδηση”): (Θα ήθελα αυτό αν δεν βαριέσαι να γίνεται λιγάκι πιο συχνά. Δεν μου λύνεις βέβαια τις απορίες γιατί δεν μπορείς, αλλά έτσι διασταυρώνω τα όσα ακούγονται. Θεωρώ τη δική σου γνώμη, για τα επίκαιρα, σοβαρή για αυτό την περιμένω. Ας είναι ολιγόλογη. Θα μου αρκεί. ) Εάν το παραπάνω ΕΝΑ σχόλιο, σε σχέση με τα δεκάδες δικά σου, σημαίνει ότι είμαι απρόσιτος και κουρασμένος, τότε αποδέχομαι την κατηγορία! (όχι! δεν κατηγορώ εσένα, την μνημονιακή κυβέρνηση, ναί! Αν θες να… Διαβάστε τη συνέχεια »