Φορολογία

Σελίδα υπ' αριθ. 4 για φορολογικά θέματα. Επισημαίνεται ότι οι πληροφορίες δίνονται από συναδέλφους, κατά συνέπεια αποτελούν προσωπικές εκτιμήσεις και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν έναν επαγγελματία λογιστή.

Subscribe
Notify of
guest

4K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
GIANNHS
GIANNHS
26 Απριλίου 2016 13:53

ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ 50 %
1. Από το μήνα ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ 2015 ,άρχισε η υλοποίηση της εφαρμογής κατά 50% της απόφασης του ΣτΕ.
2. Το ποσό των αναδρομικών που καταβλήθηκε με τη μισθοδοσία ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015 αντιστοιχεί ΑΚΡΙΒΩΣ από ΑΥΓΟΥΣΤΟ-ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ 2014 (1/8/2014-31/12/2014).
3. Το ποσό των αναδρομικών που καταβλήθηκε με τη μισθοδοσία ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ-ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015,ήτοι έντεκα (11) μήνες, αφορά τα 11/36 των υπόλοιπων 36 οφειλομένων αναδρομικών για το από 1/8/2012-31/7/2014 χρονικό διάστημα. ‘Αρα το ποσό αυτό ΑΦΟΡΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΕΤΟΥΣ 2012 ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ ΕΤΟΥΣ 2013.
4. Το ΓΛΚ ,εσφαλμένα , κατά την άποψή μας,τα καταχωρίζει στη βεβαίωση αποδοχών Έτους 2015, ως αναδρομικά έτους 2014.

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  GIANNHS
26 Απριλίου 2016 14:54

Το ΓΛΚ καταβάλει αποδοχές σύνταξης. Μισθοδοσία καταβάλεται απο το σωμα που υπηρετούμε. Απο ποτε εισουν συνταξιούχος?

GIANNHS
GIANNHS
Απάντηση σε  Kostas
26 Απριλίου 2016 15:33

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ, ΕΑΝ ΤΥΧΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ .

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Kostas
26 Απριλίου 2016 17:21

Ρωταω γιατι πεζει ρολο μεχρι ποτε εισουν ε.ε. και απο ποτε συνταξιουχος. Δεν ηταν ειρωνικο το σχόλιο μου

Δημητριος
Δημητριος
Απάντηση σε  GIANNHS
26 Απριλίου 2016 15:17

Συναδελεφε Γιαννη στο φετινο ε1 δεν υπαρχει εκτυπωση των αναδρομικων μας.Μονο της συνταξης.

Στο site και πριν υποβαλλεις την δηλωση σου κατω αριστερα υπαρχει ενα κουτακι που λεει βεβαιωσεις αποδοχων.Μπες εκει να δεις τι δηλωσε το ΓΛΚ και τι η Αεροπορια.

Εαν θελεις να τα δηλωσεις αυτα που πηρες φετος ,γιατι δεν επηρεαζουν το εισοδημα σου η το οριο για ληψη επιδομα τεκνων,τοτε υπαρχει κωδικος κατω απο τα προδηλουμενα του ΓΛΚ που λεει (αποδοχες,συνταξεις πουδεν δηλωνονται στο συστημα.Εκει θα σου βγαλει καποια στιγμη στοιχεια εργοδοτη κλπ.Αυτα θα τα παρεις απο το link που εγραψα παραπανω).

Εν κατακλειδι .Δεν χρειαζονται συμπληρωματικες δηλωσεις.Οι φοροι παρακαρατηθηκαν και αποδοθηκαν αρμοδιως.Εκτως εαν εχουμε θεμα τεκμηριων . Οιδιαφορες που προκυπτουν με τις συμπληρωματικες σε ποσοστο 80% ειναι +/- 30-50 ευρω.

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Δημητριος
26 Απριλίου 2016 17:26

Αυτα που περιγραφεις δεν προβλεπονται απο πουθενα. Ειναι λαθος πληροφοριες και δεν βασιζονται πουθενα. Ειχε αναρτησει ο συναδελφος G.G. τεκμιριωμενη απάντηση την οποια δεν μπορω να βρω τωρα να την επισυναψω

Ηλίας
Ηλίας
20 Απριλίου 2016 18:06

ευχαριστώ!
με την τρίτη τράπεζα τι θα κάνεις; περνιούνται οι τόκοι από εσένα ή πρέπει να περιμένεις;

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Ηλίας
20 Απριλίου 2016 18:25

Θα περιμένω έως τέλη Μαίου και ακολούθως θα τα δηλώσω ώς έχουν. Έτσι κι αλλιώς οι τόκοι είναι 2-3 €. Σιγά το εισόδημα!!!!

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  aero
22 Απριλίου 2016 19:18

Στην περίπτωση που δεν εμφανίζονται οι τόκοι από κάποιο λογαριασμό μας στο Ε1, είναι γιατί στην τράπεζα δεν έχουν συμπληρώσει τον ΑΦΜ στα προσωπικά μας στοιχεία (απαιτείται επικαιροποίηση των στοιχείων μας στην τράπεζα).
Μπορούμε να αναζητήσουμε την σχετική βεβαίωση από την τράπεζα (έχουν εκδοθεί) και να τα συμπεριλάβουμε- αναγράψουμε στο Ε1 από μόνοι μας, η αναγραφή τους είναι υποχρεωτική.

Και ένα σενάριο αναγραφής ή όχι κάποιων τόκων, έστω και μικρών ποσών.
Οι τόκοι προσμετρούνται στην διαμόρφωση του συνολικού δηλωθέντος εισοδήματος για τον υπολογισμό της εισφοράς.
Συνολικό εισόδημα 19.999€ Χ 0,7% = 139,99€
Συνολικό εισόδημα 19.999€ + 2€ από τόκους = 20.001€ Χ 1,4% = 280,01€
Σε ορισμένες περιπτώσεις αυτό που για μας είναι μικροποσό, στην εφαρμογή του γίνεται μεγάλο.
Για να αποφύγουμε την υπέρβαση κάποιας κλίμακας αν είμαστε οριακά, μπορούμε να επιμερίσουμε τους τόκους σε άλλους συνδικαιούχους του λογαριασμού, και υποβάλουν δήλωση Ε1.
Έχουμε το δικαίωμα να κάνουμε όποια κατανομή θέλουμε μεταξύ μας, αρκεί το συνολικό ποσό των τόκων να είναι αυτό που πραγματικά πιστώθηκε στον κοινό λογαριασμό μας.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  G.G.
23 Απριλίου 2016 14:37

G.G. ευχαριστώ.
Όντως η “3η Τράπεζα” ήταν ένας παλιός λογαριασμός στον οποίο δεν είχαν επικαιροποιηθεί τα στοιχεία μου.
Ευχαριστώ και για τις συμβουλές σου περί κατανομής σε συνδικαιούχους.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
23 Απριλίου 2016 15:04

Σωστός!

Το “μικρό” σε κάποιον είναι “μεγάλο” σε έναν άλλο…

Το ίδιο ισχύει με τις συμπληρωματικές δηλώσεις αποδοχών από μισθούς (επειδή οι επιστροφές σε μισθούς ήταν μεγαλύτερες από ότι στις συντάξεις).

Αν είσαι “τυχερός” και δεν “πηδάς χιλιάδα” τότε γλιτώνεις (έστω) τον φόρο από την μείωση του αφορολόγητου ποσού (των 2100 ευρώ) για εκείνα τα έτη…τα όρια για αλλαγή φορολογικής κλίμακας ήταν μεγάλα οπότε ελάχιστοι “πηδούν κλίμακα” με τα αναδρομικά…

(προς αποφυγήν παρεξηγήσεως, την ορολογία “πηδάς” μου την έδωσε τόσο φοροτεχνικός όσο και εφοριακός, φαίνεται ότι σε αυτόν τον κλάδο τους αρέσει τέτοια “αργκό”… (φαλλοκράτες όπως θα έλεγε κάποια φεμινίστρια!!!)

Ηλίας
Ηλίας
20 Απριλίου 2016 13:29

καλησπέρα,
είναι εύκολο να μου πει κάποιος αν οι τόκοι καταθέσεων είναι προ-συμπληρωμένοι όπως πέρυσι?
Ρωτάω γιατί δεν έχω πρόσβαση στο taxis προς το παρόν

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Ηλίας
20 Απριλίου 2016 14:25

Ναι είναι.
Από όσες τράπεζες έχουν δώσει αυτά τα στοιχεία στο taxis.

Υ.Γ. Λέω “από όσες τράπεζες” διότι παρατήρησα ότι ενώ έχω λογαριασμό (και τόκους) σε 3 τράπεζες, έχουν προ-συμπληρωθεί τόκοι μόνο από τις 2. Πιθανόν η 3η να μην τα έχει “ανεβάσει” ακόμη … ή και καθόλου!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
23 Απριλίου 2016 19:33

Έχουν προ-συμπληρωθεί?

Εμένα μου τα παρουσίαζε σε πινακάκι και εγώ διάλεγα το ποσό που θα βάλω στα δικά μου τετραγωνάκια (τόκοι-φόροι τόκων) και το ποσό που θα βάλουν οι άλλοι δικαιούχοι ώστε το άθροισμα να βγαίνει συνολικά το ίδιο ανά λογαριασμό.

Εγώ π.χ. έχω 5 λογαριασμούς αλλά τοκοφόροι ήταν οι δύο, οι άλλοι τρεις είναι αδρανείς…γιατί να μου τους παρουσιάζει?

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
23 Απριλίου 2016 19:40

Sorry,
λάθος διατύπωση.
Όχι προσυμπληρωμένοι αλλά πινακάκι.
Έχεις δίκιο

γιάννης
γιάννης
18 Απριλίου 2016 22:21

Καλησπέρα….παρακαλώ μήπως γνωρίζει κάποιος που δηλώνονται στην φετινή φορολογική δήλωση τα κάτωθι: (καθόσον απολυθείς από την Ελληνική Αστυνομία την 27-5-2014 μου ΕΚΟΨΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΣΤΟΥΜΙ…….)
– χρόνος εξαγοράς στρατιωτικής θητείας(1578) ευρώ στο Γ.Λ.Κ -εισφορές για συμπλήρωση 302 ημερών, στον τελευταίο βαθμό Α.Δ. (692) στο ΤΕΑΠΑΣΑ και στο ΜΤΣ
– καταβολή γάμου (1523 ευρώ)
-κρατ.βαθμού αποστρ.νόμων(690)
– αναγν. προυπηρεσίας Ν.2913/01 (363)
-κρατ .ΒΕΑ βαθμού αποστρ νόμων 276 ευρώ ΑΥΤΑ …τα μεγάλα…με τις υγείες μου…..και μια συμβουλή παιδιά…..ΕΑΝ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ ΜΗΝ ΦΕΥΓΕΤΑΙ πριν τα 31 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ
Ευχαριστώ…… και συγχαρητήρια Αχιλλέα……

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
πανος
πανος
18 Απριλίου 2016 06:11

Θα μπορούσε κάποιος να μου πει το επίδομα αλλοδαπής σε ποιον κωδικο το βάζουμε στη φορολογική δήλωση

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  πανος
18 Απριλίου 2016 09:15

781.
Πατάς πάνω στο 781 και διαβάζεις: ” …. επίδομα αλλοδαπής…”

Paschalis
Paschalis
18 Απριλίου 2016 03:01

Προς G.G. ή οποιοωδήποτε συνάδελφο γνωρίζει,
1. Αν έχουμε λάβει στο παρελθόν προκαταβολή εφάπαξ, τότε στον κωδικό 781 ποιο ποσό θα βάλουμε;
2. Ποιες από τις παρακάτω κρατήσεις μπαίνουν στο Ε1;
Η βεβαίωση από τον ΕΛΟΑΣ έχει την παρακάτω μορφή:
ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΟ ΠΟΣΟ: ΧΧ.ΧΧΧΧ,00
ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΝΑΝΤΙ ΕΦΑΠΑΞ: ΨΨ.ΨΨΨΨ,00
ΤΟΚΟΙ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΧΑΡΤΟΣΗΜΟ ΤΟΚΩΝ: Ζ.ΖΖΖ,00
ΚΡΑΤ. Ν.2838/00&3016/02: ΚΚΚ,00
ΚΡΑΤ. ΔΙΑΦ. ΕΠ. ΕΞΟΜΑΛΥΝΣΗΣ: ΜΜΜ,00
ΣΥΝΟΛΟ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ: (ΨΨ.ΨΨΨ,00+Ζ.ΖΖΖ,00+ΚΚΚ,00+ΜΜΜ,00)
ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ: (ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΟ – ΣΥΝΟΛΟ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Ι.ΤΣΑΚΙΡΗΣ
Ι.ΤΣΑΚΙΡΗΣ
17 Απριλίου 2016 12:35

ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ 781-782 ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ: “Χρηματικά ποσά που προέρχονται από διάθεση περιουσιακών στοιχείων, εισαγωγή χρηματικών κεφαλαίων αλλοδαπής, δάνεια, δωρεές κτλ.” ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΤΟ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΕΚΕΙ,

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Ι.ΤΣΑΚΙΡΗΣ
17 Απριλίου 2016 14:21

Το εφάπαξ θα δηλωθεί όπως και πέρυσι στον κωδικούς 781 – 782 (πίνακας 6, α/α 15) το οποίο δεν υπόκειται σε φορολόγηση καθόσον δεν αποτελεί εισόδημα καθώς επίσης δεν υπάγεται σε εισφορά αλληλεγγύης. Κατεβάστε το βιβλιαράκι με τις οδηγίες για το 2016 και διάβασε για τους κωδικούς αναλυτικά.

http://my-mosxato.blogspot.gr/2013/01/2013-kai.html

Ι.ΤΣΑΚΙΡΗΣ
Ι.ΤΣΑΚΙΡΗΣ
17 Απριλίου 2016 16:23

ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ 6 Α/Α 15 ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΔΗΛΩΣ ΓΡΑΦΕΙ «Χρηματικά ποσά που προέρχονται από διάθεση περιουσιακών στοιχείων, εισαγωγή χρηματικών κεφαλαίων αλλοδαπής, δάνεια, δωρεές κτλ.»

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Ι.ΤΣΑΚΙΡΗΣ
17 Απριλίου 2016 17:33

ΠΡΟΣ: Ι.ΤΣΑΚΙΡΗΣ
Σε όλους οι δηλώσεις είναι κοινές… αυτό που αναφέρει κτλ. Και δεν αναγράφονται στο ηλεκτρονικό έντυπο του Ε1 ,είναι μέσα στο βιβλιαράκι για τη συμπλήρωση της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος 2015 και στη σελίδα 39 και αναφέρει το εφάπαξ πρώτο πρώτο .
είναι κάτι που δεν καταλαβαίνεις… 😀

Ι.ΤΣΑΚΙΡΗΣ
Ι.ΤΣΑΚΙΡΗΣ
17 Απριλίου 2016 17:49

ΟΚ ΚΑΤΑΛΑΒΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

aero
aero
Contributor
18 Απριλίου 2016 08:16

Βάλε το “ποντίκι” πάνω στο 781 και δες τί γράφει.

Ι.ΤΣΑΚΙΡΗΣ
Ι.ΤΣΑΚΙΡΗΣ
16 Απριλίου 2016 11:50

ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΗ ΦΟΡ. ΔΗΛΩΣΗ ΜΟΝΟΣ. ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕ ΠΟΙΟ ΚΩΔΙΚΟ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ?

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  Ι.ΤΣΑΚΙΡΗΣ
16 Απριλίου 2016 13:04

Στον 781 -782

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Δήμος
16 Απριλίου 2016 17:20

Πάντως μη βιαστείς να την καταθέσεις.
Ίσως υπάρχει κάποια εξέλιξη επ’ αυτού
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-165/#comment-26693

Ι.ΤΣΑΚΙΡΗΣ
Ι.ΤΣΑΚΙΡΗΣ
Απάντηση σε  Δήμος
17 Απριλίου 2016 12:35

ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ 781-782 ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ: “Χρηματικά ποσά που προέρχονται από διάθεση περιουσιακών στοιχείων, εισαγωγή χρηματικών κεφαλαίων αλλοδαπής, δάνεια, δωρεές κτλ.” ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΤΟ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΕΚΕΙ,

ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
16 Απριλίου 2016 11:43

Προς ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ…..Καλημέρα φίλε μου.Ευχαριστούμε για τις πολύ καλές πληροφορίες σχετικά με τη δήλωση αναδρομικών.Μια ερώτηση αν γνωρίζεις….Τα στοιχεία της συζύγου ( όνομα κλπ) τα συμπληρώνουμε στην τροποποιητική δήλωση που θα κάνουμε;;; Την υπογράφει;;;Εννοείται ότι δεν έχει αναδρομικά…..

ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
Απάντηση σε  ΣΤΕΦΑΝΟΣ
16 Απριλίου 2016 13:14

ΣΤΕΦΑΝΕ Προσωπικά συμπλήρωσα μόνο τα ατομικά μου στοιχεία και τσέκαρα και το (ΕΓΓΑΜΟΣ), γιατί μόνο εγώ είχα αναδρομικά και στην υπάλληλο της Εφορίας την ενημέρωσα ότι κάνω τροποποιητική λόγω αναδρομικών ποσών.

ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Απάντηση σε  ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
16 Απριλίου 2016 13:45

Ευχαριστώ!!!!Καλό Πάσχα!!!!

Theo
Theo
Απάντηση σε  ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
17 Απριλίου 2016 21:13

Γειά σου ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ. Είμαι ο Theo. Πέρσι είχαμε μια συνομιλία για τις κρατήσεις από το ΕΦΑΠΑΞ εάν θυμάσαι. Έχεις κάποιο νέο για το συυμπληρωματικό ΕΦΑΠΑΞ; Πριν δυο μήνες ρώτησα με e-mail το ΤΕΑΠΑΣΑ και απάντησαν ότι ισχύουν τα παλιά – όπως τα ξέρεις.

major65
major65
Απάντηση σε  Theo
17 Απριλίου 2016 21:52

Τι ισχύει για τις κρατήσεις στο εφάπαξ, μπαίνουν στο Ε1 ή όχι?

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  major65
18 Απριλίου 2016 08:18

Αναμένουμε ενημέρωση από το ΜΤΑ.

ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
Απάντηση σε  Theo
18 Απριλίου 2016 13:18

Φίλε Theo. Θα με μπευρδεύεις με κάποιον άλλο γιατί : α) δεν θυμάμαι την συνομιλία που αναφέρεις και β) δεν γνωρίζω κάτι με συμπληρωματικό ΕΦΑΠΑΞ καθότι δεν έχω ασχοληθεί γιατί δεν διακιούμαι.

Theo
Theo
Απάντηση σε  ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
19 Απριλίου 2016 12:14

Έχεις δίκιο. Συγνώμη για το μπέρδεμα.

Βασίλης
Βασίλης
16 Απριλίου 2016 11:06

Πρός Στέργιο Πολυχρόνη: Ολες τις βεβαιωσεις τις εχω βρει, εκτός απ αυτές με τα περιφημα αναδρομικα αποδοχων εκτός συνταξεων. Ουτε στο τεαπασα υπάρχουν,ούτε κάπου στο gsis, ουτε σε αλλη πηγη. Τελικα μου φαινεται οτι δεν θα κανω καθολου τροποποιητικη. Χα, χα. Πάντως ευχαριστω για την βοηθεια.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Βασίλης
16 Απριλίου 2016 11:49

Αν ήσουν εν/εν από 8/2012 έως 12/2014, η βεβαίωση των αναδρομικών (για αυτό το χρονικό διάστημα) θα πρέπει να εκδοθεί από την υπηρεσία σου και όχι από το ΓΛΚ ή τα ταμεία.

ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
15 Απριλίου 2016 23:31

Δεν γνωριζω αν βεβαιωμενος φορος εως 30ε δεν πληρωνεται,αλλα εγω περυσι πληρωσα ΕΝΦΙΑ 1,12 ε χα,χα,χα γιατι ειχε και κωδικο πληρωμης,ενω προηγουμενες χρονιες για το ιδιο ποσο δεν μου βαζανε κωδικο πληρωμης και δεν πληρωνα….

Βασίλης
Βασίλης
15 Απριλίου 2016 15:18

Καλησπέρα. Γνωρίζει κάποιος για τα περιβόητα αναδρομικά εκτός συντάξεων κλπ ,των ετών 2012 και 13 που μπορώ να βρω κάποια
βεβαίωση ή κάτι σχετικό για να κάνω τις τροποποιητικές (αφορά
αστυνομία). Ευχαριστώ.

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Βασίλης
16 Απριλίου 2016 09:36

Βασίλης:
Προσπάθησε εδώ
https://www.teapasa.gr/vevaioseis/

Dani
Dani
13 Απριλίου 2016 22:38

Προσοχή…υπάρχει διαφορετικός τρόπος εγγραφής των αναδρομικών ανά κλάδο!!…http://staratalogia.blogspot.gr/2016/04/2016_13.html

Βασίλης
Βασίλης
13 Απριλίου 2016 18:51

Για τα φαρμακα κλικαρουμε το κουτακι και γραφουμε συνολικο ποσο των αποδειξεων χωρις το ΑΦΜ η καθε ΑΦΜ και ποσο απόδειξης? ?

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Βασίλης
13 Απριλίου 2016 20:58

Ειναι ανα ΑΦΜ. Οτανεχουμε περισοτερες στο ιδιο ΑΦΜ προσθέτουμε τις αποδείξεις και γράφουμε το συνολο . Ολα τα παραπάνω εχουν αξια οταν το συνολο ξεπερνα το 5% του συνολοκου εισιδηματος και της συζυγου αν κανουμε κοινη δηλωση. Σε εισοδημα π.χ. 15000 εμεις + 15000 η συζυγος συνολο 30000 Χ 5% = 1500 τουλαχιστον οι αποδειξεις για να εχουμε την μειωση. Αν δεν εχεις το 5%και να της βαλεις δεν θα τις υπολογισουν, τζαμπα κοπος

ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗΣ Ελευθέριος
ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗΣ Ελευθέριος
Απάντηση σε  Kostas
13 Απριλίου 2016 23:27

Ανά Α.Φ.Μ. γράφεις τα έξοδα των γιατρών. Για κάθε Α.Φ.Μ. ένα ποσό ανεξάρτητα το σύνολο των αποδείξεων. Για τα φάρμακα βάζουμε μόνο το ποσό. Προσοχή, σε κοινή δήλωση οι ιατρικές στο όνομα αυτού που είναι, ενώ των φαρμάκων τις μοιράζουμε αναλογικά.-

G.G.
G.G.
13 Απριλίου 2016 15:28

Για όσους επιθυμούν να υπολογίσουν τον φόρο που τους αναλογεί για τα έτη 2012, 2013, 2014 και 2015, μπορούν να το κάνουν από την παρακάτω εφαρμογή. http://www.taxnews.info/demo/ Για το 2015 είναι η εφαρμογή που εμφανίζεται ρολάροντας προς τα κάτω, (είναι ίδια με πέρυσι, εισόδημα 2014), αλλά θα πρέπει να βάλουν και στον κωδικό 049 ένα χρηματικό ποσό πέραν του 10% του εισοδήματος τους, για να ενεργοποιηθεί η μείωση του αφορολόγητου των 2.100 €. Για το 2014 θα χρησιμοποιήσουν την ίδια εφαρμογή αλλά θα πρέπει να αντιγράψουν όλα τα δεδομένα που είχαν δηλώσει στην εφορία πέρυσι προσθέτοντας στους αντιστοίχους κωδικούς τα ποσά των αναδρομικών. Από τον φόρο της εφαρμογής αν αφαιρέσουμε αυτόν που είχαμε πέρυσι θα είναι αυτό που θα πληρώσουμε. Για το 2012 και 2013 θα επιλέξουμε στα αριστερά μας την ένδειξη Ε1 ΤΑΧ 2012, 2013, 2014 και θα χρησιμοποιήσουμε τις εφαρμογές οικονομικού έτους 2014 (εισόδημα 2013) και οικονομικού έτους 2013 (εισόδημα 2012), ακολουθώντας αυτό που κάναμε για το 2014. Δεν βεβαιώνεται το ποσό φόρου εφόσον δεν υπερβαίνει τα 30€… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
13 Απριλίου 2016 16:09

Σε ευχαριστούμε για άλλη μια φορά για την πληρότητα της ενημέρωσή σου. Να είσαι καλά! Κάποιες ερωτήσεις-διευκρινίσεις: 1. Ισχύει πράγματι, από όσα γνωρίζεις, ότι στις συμπληρωματικές δηλώσεις παρελθόντων ετών δεν επανυπολογίζονται επιδόματα π.χ. του Α21 τέκνων του ΟΓΑ? 2. Εφόσον βεβαιωθεί φόρος, αυτός αναρτάται στην “προσωπική πληροφόρηση” και βλέπουμε την οφειλή μας. Εντάξει μέχρι εδώ. Αν όμως δεν βεβαιωθεί φόρος (ή επιστροφή) τότε πώς μαθαίνουμε ότι ολοκληρώθηκε η εκκαθάριση και δεν χρωστάμε τίποτα? Μας αποστέλλεται μήνυμα? Πηγαίνω και ελέγχω τακτικά τα εκκαθαριστικά εκείνων των ετών μπας και τυχαία δω ότι αναρτήθηκε το τροποποιημένο σε νεότερη ημερομηνία? και πως θα το καταλάβω? θα ελέγξω αν άλλαξε η στήλη του εισοδήματος σε σχέση με το παλιότερο εκκαθαριστικό? 3. Υπάρχει λόγος να περιμένουμε “κάτι” (κάποια αλλαγή της διαδικασίας κλπ) και να μην υποβάλλουμε ακόμα συμπληρωματικές αναδρομικών εισοδημάτων? 4. Τα επόμενα 2 έτη που θα λαμβάνουμε αναδρομικά το υπόλοιπο 50% του ΣτΕ σε 36 δόσεις όπως καθορίστηκε, θα πρέπει να κάνουμε πάλι νέες συμπληρωματικές. Εντάξει. Όμως για κάποια έτη π.χ. το 2013 ή το… Διαβάστε τη συνέχεια »

major65
major65
Απάντηση σε  G.G.
13 Απριλίου 2016 19:06

Οι συντελεστές που υπολογίζεται η εισφορά αλληλεγγύης είναι διαφορετικοί μεταξύ 2014 κ 2015, η συγκεκριμένη εφαρμογή έχει τους παλιούς αυξημένους.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  major65
13 Απριλίου 2016 19:54

Major,

σε μένα για το έτος 2012, η εφαρμογή έβγαλε ακριβώς την original εκκαθάριση που πλήρωσα.

Για το 2013 είχα προβληματάκια, στην original εκκαθάριση μου έβγαλε 25+ ευρώ λιγότερα από ότι πλήρωσα…

Για το 2014 κάπως κοντά έπεσε με την original εκκαθάριση στα 5-10 ευρώ παραπάνω από όσα πλήρωσα…

(cross check, cross check)

major65
major65
Απάντηση σε  Johnny B.
13 Απριλίου 2016 23:24

Johny B. “επί παντός επιστητού” μιλάω για τον υπολογισμό του φόρου για τα εισοδήματα 2015.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  major65
18 Απριλίου 2016 08:20

«επί παντός επιστητού» ???? !!!!