Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 112 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

21K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
spyros
spyros
22 Ιουνίου 2015 12:52

Μήπως πρέπει να περάσουμε καμιά βόλτα από το ΜΤΑ για εξηγήσεις?????????????????????????????????????????????????

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  spyros
22 Ιουνίου 2015 13:04

Συμφωνώ αλλά θα πάμε στο ΜΤΑ για αιτήσεις “έκτακτης” προκαταβολής εφάπαξ των 5000 ευρώ ώστε να πληρώσουμε για τις σπουδές των παιδιών μας σε άλλες πόλεις, για τα καταναλωτικά δάνεια, για τις πιστωτικές κάρτες που φούσκωσαν, τις φορολογικές μας υποχρεώσεις κλπ…να δούμε, θα μας πάρουν στις κλοτσιές εμάς που δεν έχουμε μέσο? Αν αυτή η απόφαση για το γάμο της κόρη της κυρίας εμπλέκει και την νέα πολιτική ηγεσία (ρουσφέτι), ας το ξεκαθαρίσουμε πρώτα (εγώ το θεωρώ σίγουρο!) και έπειτα με την ψήφο μας ξέρετε…μόλις μας ζητηθεί… ουστ….

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Nick F.
22 Ιουνίου 2015 13:24

Και για να ξέρουμε ποιοι κύριοι ελαβαν και υπέγραψα την απόφαση.

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΕΚ ΤΟΥ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 16 / 27 – 05 – 2015 ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ
Το Δ.Σ./Μ.Τ.Α. συνέρχεται σε συνεδρίαση με :
1. Παρόντα Μέλη με δικαίωμα ψήφου :
α. Απτχος (Ι) ε.α. Μιχαήλ Παπαδόπουλος Πρόεδρος
β. Υπτχος (Ο) ε.α. Ιωάννης Βογιατζής Μέλος
γ. Σμχος (Δ) Κωνσταντίνος Πανάγου
δ. Εκπρόσωπος Τρ.Ελλάδος Ιωάννης Σκούταρης
ε. Ασμχος (Ο) Παρθένιος Δόντσιος Γενικός Δντής
2. Απόντα Μέλη με δικαίωμα ψήφου:
α. Ταξχος (Ι) Μαρίνος Λούκος Μέλος
β. Σμχος (ΥΟΚ) ε.α. Δημήτριος Κοντοβάς
Επίσης :
1. Συμμετείχε ο Ταξχος (Ο) Συμεών Γραμματόπουλος, Κυβερνητικός Επίτροπος.
2. Συμμετείχε ο κ. Γεώργιος Λουκάς, Νομικός Σύμβουλος ΜΤΑ.

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  Γιάννης
22 Ιουνίου 2015 13:33

Ευχαριστώ, Γιάννη.

Όταν πάω να ζητήσω για τις δικές μου έκτακτες οικογενειακές ανάγκες 5000 ευρώ προκαταβολή, θα απευθυνθώ ονομαστικά σε αυτούς και θα επιμείνω!

Αναρωτιέμαι, όλοι ομόφωνα βροντοφώναξαν: “Να το πάρει το κορίτσι, να το πάρει”….???

Βέβαια, να πάρει τα χρήματά της η κυρία για να παντρέψει την κόρη της, ντροπής πράμα να περιμένει…συμφωνούμε και εμείς!!!

(Ολόκληροι Πτέραρχοι συμφώνησαν, εμείς να διαφωνήσουμε, γιατί?)

Spuros
Spuros
Απάντηση σε  Nick F.
22 Ιουνίου 2015 13:50

Σύμφωνα με την παράγραφο 14

14. Το Δ.Σ. αφού έλαβε υπόψη του τη σχετική εισήγηση του Γενικού Δντή και
μετά από διαλογική συζήτηση μεταξύ των μελών του ομόφωνα.
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ε Ι
α. Την έγκριση προκαταβολής εφάπαξ βοηθήματος στην πρώην Μόνιμη
Υπάλληλο του Ταμείου κλπ…..

Μου αρέσει που έκαναν και ΔΙΑΛΟΓΙΚΗ συζήτηση επί του θέματος…τρομάρα τους.

Takis
Takis
22 Ιουνίου 2015 11:03

ΑΔΑ: ΩΚΑΗ46ΨΧΗ5-ΡΑΗ (ημερομηνία ανάρτησης 9-6-2015) ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΕΚ ΤΟΥ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 16 / 27 – 05 – 2015 ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΘΕΜΑ: Καταβολή εφάπαξ βοηθήματος λόγω συνταξιοδότησης στην πρώην Υπάλληλο του Tαμείου μας……..κλπ. 9. Έχοντας υπόψη τα ανωτέρω και με δεδομένο ότι, για να χορηγήσουμε το εφάπαξ βοήθημα της πρώην υπαλλήλου μας …………. σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.103/75, θα πρέπει να εκδοθεί ο συντελεστής βιωσιμότητας του Ταμείου έτους 2015, (έτος κατά το οποίο εκδόθηκε η συνταξιοδοτική της πράξη, άρα ο συντελεστής βιωσιμότητας του Ταμείου έτους 2015 θα εκδοθεί ως το τέλος του πρώτου διμήνου του επόμενου ημερολογιακού έτους), δεν μπορούμε να χορηγήσουμε άμεσα το εφάπαξ βοήθημα της ανωτέρω. 10. Η κα. …………… αφού ενημερώθηκε προφορικά για την ημερομηνία έκδοσης του εφάπαξ βοηθήματός της, με νέα αίτηση υπ’ αρίθμ. 4792/21-5-2015/ΜΤΑ, ζητά τη χορήγηση προκαταβολικά μέρους του αναλογούντος εφάπαξ προκειμένου να αντιμετωπίσει έκτακτες οικογενειακές ανάγκες ( γάμος της κόρης της). ΕΙΣΗΓΗΣΗ 13. Κατόπιν των ανωτέρω, και με δεδομένο ότι, σύμφωνα με την πάγια νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας, το εφ’ άπαξ βοήθημα του Ν. 103/75 έχει χαρακτήρα αμιγώς ανταποδοτικό, ο Γενικός… Διαβάστε τη συνέχεια »

S Stefanos
S Stefanos
Απάντηση σε  Takis
22 Ιουνίου 2015 11:42

Ότι θέλουν κάνουν στο ΜΤΑ, δεν πάνε καλά…

Spuros
Spuros
Απάντηση σε  S Stefanos
22 Ιουνίου 2015 11:50

Ενω αμα εισαι ο Χ….αγνωστος απόστρατος…..με την αράδα σου θα πάς.

S Stefanos
S Stefanos
Απάντηση σε  Spuros
22 Ιουνίου 2015 11:57

Ναι καλά,
για δες τι θα γίνει τώρα με τα μέλη του ΜΤΑ που υπογράφουν την απόφαση, ερχεται…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Takis
22 Ιουνίου 2015 12:04

Takis, το θέμα της προκαταβολής ποσού 1/3 του εφάπαξ εντός του πρώτου έτους από το ΦΕΚ, σε όσους επιθυμούν, είναι ένα θέμα που το επαναλαμβάνω συνεχώς και το θεωρώ δίκαιο. Άλλωστε συμφέρει όλους! Μας έχουν προσωρινά “χορτασμένους” και μας δίνουν το υπόλοιπο είτε σε δόσεις είτε ολόκληρο σε βάθος 3-4 ετών… Αν μάλιστα γίνει υποχρεωτική η παραμονή των ε.ε. έως τα 58 (!!!) όπως γράφτηκε σήμερα από το στόμα του Υπουργού: http://www.onalert.gr/stories/kammenos-epivevaionei-kaneis-den-tha-feygei-apo-tis-ed-prin-apo-ta-58/43243 σε συνδυασμό με την προσωρινή άρση της ρήτρας μηδενικού ελλείματος, θα ανοίξει το δρόμο για ένα είδος “χαλάρωσης” των εξόδων του Ταμείου, ώστε να “κλείσουν” μέσα στο 2016 τις υποχρεώσεις τους για χορήγηση εφάπαξ στα 700 περίπου άτομα που έχουν μαζευτεί, αποπληρώνοντας ακόμα και από τα αποθεματικά!!! ΥΓ1: Είπαν ότι δεν θα θίξουν τα θεμελιωμένα δικαιώματα και θα αυξήσουν τα όρια ηλικίας σταδιακά, αν γίνει αυτό, τελικά, δεν θα υπάρξει πρόβλημα με νέα μαζική φυγή σαν αυτή του 2013 και θα γλιτώσουν νέες γιγάντιες ουρές… ΥΓ2: Το θέμα με την “κυρία” που της χορηγήθηκε προκαταβολή εφάπαξ 5000 ευρώ για έκτακτες οικογενειακές ανάγκες, αφήνει πολλές απορίες! Είπαν ότι όταν… Διαβάστε τη συνέχεια »

S Stefanos
S Stefanos
Απάντηση σε  Johnny B.
22 Ιουνίου 2015 12:16

“10. Η κα. ………. με νέα αίτηση υπ’ αρίθμ. 4792/21-5-2015/ΜΤΑ, ζητά τη χορήγηση προκαταβολικά μέρους του αναλογούντος εφάπαξ προκειμένου να αντιμετωπίσει έκτακτες οικογενειακές ανάγκες ( γάμος της κόρης της).”

S Stefanos
S Stefanos
Απάντηση σε  S Stefanos
22 Ιουνίου 2015 12:19

“Α ΠΟΣΠΑΣΜΑ ΕΚ ΤΟΥ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 16 / 27 – 05 – 2015 ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ”
Τάχιστα το MTA να εξυπηρετήσει στην κυρία…, για δες …

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  S Stefanos
22 Ιουνίου 2015 12:25

Αν θέλεις να παντρέψεις τις κόρες σου, τότε δεν θα έπρεπε να σου δώσουν προκαταβολή 5000 ευρώ έναντι του εφάπαξ αλλά έναντι του ΒΟΕΑ, το οποίο μάλιστα θα πάρει σύντομα η κόρη της…η αιτιολογία ήταν “άστοχη” αλλά έπεισε την υπηρεσία, συγχαρητήρια!!!!

Ποιά θέση είχε η “κυρία” πριν συνταξιοδοτηθεί, ξέρει κανείς? Με το γενικότερο σκεπτικό, θα πρέπει πλέον να δώσει 5000 ευρώ και σε όλους όσους έχουν “πιό” έκτακτες οικογενειακές ανάγκες από την “κυρία”, σωστά?…

S Stefanos
S Stefanos
Απάντηση σε  Johnny B.
22 Ιουνίου 2015 12:36

Κάτι τέτοια «άτομα» έχουν γεμίσει την ΠΑ,
απομυζούν τον ιδρώτα των άλλων και νομίζουν ότι έχουν και το δικαίωμα.
Από την άλλη, τα «συνεργάσιμα υποκείμενα» του ΜΤΑ, δοσίλογοι τέτοιων καταστάσεων.

Takis
Takis
Απάντηση σε  Johnny B.
22 Ιουνίου 2015 12:40

Μπορεί να είναι ο δεύτερος ΓΑΜΟΣ της κόρης της (γι αυτό και ζήτησε τα 5.000), και να πήρε το ΒΟΕΑ στον πρώτο της γάμο. Ερε βρεγμένη ….σανίδα που χρειάζεται…!!!
Όπως κατάλαβα ΕΑΑΑ και ΜΤΑ, πάνε…ΧΕΡΙ – ΧΕΡΙ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
22 Ιουνίου 2015 12:53

Takis, είμαστε τελείως τραγελαφικοί!!!!

Αυτά βλέπουν οι ξένοι και μιλάνε για έλλειψη εμπιστοσύνης και συνομιλίες με ενήλικες! (“ανώριμες” καταστάσεις και στο ταμείο μας!!!)

Ποιός τώρα μπορεί να πιστέψει στα μάτια του αυτό που αποφάσισε το ΜΤΑ, όταν υπάρχουν άπειρες περιπτώσεις συναδέλφων που τα βγάζουν οριακά με στερήσεις περιμένοντας το πολυπόθητο εφάπαξ κάποτε…όλοι αυτοί δεν θα ήθελαν μια μπροστάντζα των 5000 ευρώ για να τα φέρουν λιγάκι καλύτερα βόλτα?

Γιατί δίνουν τέτοια λαβή για σχόλια στο ΜΤΑ? Έχουν παρασυρθεί και αυτοί από τη γενικότερη τρέλα των ημερών “‘όποιος προλάβει να πάρει και από όπου πάρει” χρήματα σήμερα επειδή αύριο δεν ξέρουμε αν υπάρχουν διαθέσιμα! (κάτι τέτοιο υποψιάζομαι να έγινε “εκτάκτως” με τις πλάτες κάποιου πολιτικού, αλλιώς δεν θα προχωρούσε το θέμα από ένστολους…η λογική λέει ότι έπρεπε να βρει άκρη στις ανάγκες της μέσω του ΒΟΕΑ, αλλά υπάρχει πλέον η λογική???)

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  Takis
22 Ιουνίου 2015 12:16

@ Takis
”Φωτογραφική” ερμηνεία της νομοθεσίας για επιλεκτική εξυπηρέτηση. Μπράβο που το ανακάλυψες ! Ασχέτως αν υπάρχουν στην διαύγεια… πρώτα πρέπει να γίνονται γνωστά των υπογραφόντων τέτοιες αποφάσεις !
Υ.Γ. Το όνομα της κυρίας, μικρή σημασία έχει….δεν ευθύνεται αυτή.

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  Takis
22 Ιουνίου 2015 12:41

Θα μας τρελάνουν τελείως! Ας έκανε πολιτικό γάμο τώρα για να φτιάξει τα χαρτιά της ώστε να πάρει το ΒΟΕΑ σύντομα και ύστερα ας έκανε θρησκευτικό γάμο και τελετές στην Μητρόπολη των Αθηνών!!!!! Γιατί χρειαζόταν η προκαταβολή των 5000 ευρώ με τις “πλάτες” του ΜΤΑ, για γάμο??? Γιατί εκτέθηκε έτσι το ΜΤΑ??? Ποιά είναι αυτή η κυρία και χαίρει ιδιαίτερης μεταχείρησης??? Ας κόψουν τα παραμύθια επειδή ο κόσμος βράζει με τέτοιες ιδιαίτερες μεταχειρήσεις!!! Ας μας πουν καλύτερα καμμιά ανακοίνωση για την καταβολή του εφάπαξ του Ιουνίου και ας αφήσουν τους γάμους και τα βαφτίσια…

Spuros
Spuros
Απάντηση σε  Nick F.
22 Ιουνίου 2015 12:48

Περιμένετε σε λίγο καιρό…μπορεί να πάρει και το υπόλοιπο…για να ΘΑΨΕΙ κανένα παππού της, ή για ανάγκες της ΓΕΝΝΑΣ της ΚΟΡΗΣ της… μπορεί να είναι και ετοιμόγεννη.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
21 Ιουνίου 2015 12:43

ΟΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ.ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΖΑΝΙ ΒΡΑΖΟΥΜΕ.ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΘΑ ΠΙΑΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΕΙΧΕ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΕΙΤΕ ΟΧΙ.

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
21 Ιουνίου 2015 17:21

Έχει μεγάλη σημασία Γιώργο! Άλλο χωρίς εφάπαξ και βλέπουμε…άλλο με εφάπαξ και όπου πάμε…

Αν ήσουν προνοητικός, το επένδυσες “σωστά” ή το “διαφύλαξες” από ενδεχόμενα “ατυχήματα”…αν όμως δεν το έχεις, τότε όλα είναι “φλου” και ξέρεις ότι δεν μιλάμε για πενταροδεκάρες, έτσι?

Όταν εμείς έχουμε μπροστά μας 2-3 χρόνια και δεν ξέρουμε τί θα πάρουμε και πότε, το “καζάνι” δεν είναι το ίδιο…αμ πώς!

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Nick F.
21 Ιουνίου 2015 18:08

Συμφωνώ με τον Nick F. Αλλιώς είναι με την τσέπη γεμάτη (εφάπαξ), και αλλιώς άδεια.

Γιώργος Ζ.
Γιώργος Ζ.
20 Ιουνίου 2015 19:35

Μήπως τελικά είναι άλλοι οι λόγοι που παραιτήθηκαν !!!

http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2015/06/2013.html

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιώργος Ζ.
22 Ιουνίου 2015 12:30

Γιώργο, σιγά μην παραιτήθηκαν…στα λόγια είναι όλα….παιχνίδια παίζονται για εντυπωσιασμό!

Antony
Antony
20 Ιουνίου 2015 19:15

TAKIS για αυτό και η ερώτηση (ΧΑΜΟΣ)

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Antony
20 Ιουνίου 2015 19:35

Πάρε την Δευτέρα στο ΜΤΑ (Τηλ. 2103675056) και ρώτα τους. Αν είναι να σου εκδώσουν νέα βεβαίωση αν είναι έτσι τα ποσά όπως λες.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
20 Ιουνίου 2015 12:57

ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΚΑΘΑΡΗ?ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ.

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
20 Ιουνίου 2015 20:35

Γιώργο,

Τα ‘χουμε ξανά πει, απλά τώρα φτάνει η ώρα να τα ζήσουμε!

Εσύ πήρες το εφάπαξ σου και ηρέμησες (το ‘χεις βάλει σε “ασφαλή λιμάνια”, έτσι?)

Αφού οι διαπραγματευτές μας άδειασαν τα αποθεματικά με repos και ομόλογα, τώρα κρατούν και τις εισφορές για να τα βγάλουν πέρα για λιγάκι ακόμα…και έπειτα τί? …το μόνο που θα τους μείνει θα είναι να μας προσφέρουν ομόλογα! (με την κρατική αιγίδα….ποιά?)

Καλά και φτηνά ομόλογα, ελάτε, ελάτε…ποιός θα πάρει? ελάτε απόστρατοι!!! …και σε εφάπαξ… άντε καλοφάγωτα….

(ας με πείσει κάποιος ότι δεν οδεύουμε προς τα κει…και εγώ θα σταματήσω την ειρωνεία!)

Nick F.
Nick F.
20 Ιουνίου 2015 10:51

Σ’ αυτές τις κρίσιμες μέρες, το ερώτημα παραμένει το ίδιο…με ή χωρίς συμβιβασμό, “εμείς θα την βγάλουμε καθαρή”? Σημειώνω από το παρακάτω άρθρο τα εξής: “Η περαιτέρω απαξίωση της Εθνικής μας Άμυνας και νέες περικοπές των αποδοχών των εν ενεργεία (ε.ε) και αποστρατεία (ε.α) στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων φαίνεται ότι είναι από αυτά που ρίχνονται στις μυλόπετρες του υποτιθέμενου μεγάλου «συμβιβασμού», είτε γιατί τα ζητάνε οι θεσμοί είτε γιατί προτείνονται από την Κυβέρνηση.” http://www.onalert.gr/stories/i-periodos-xaritos-ton-stratiotikon-stin-kyvernisi-teleiose/43207 Βέβαια, υπάρχει και αυτό το άρθρο με την αποκατάσταση των περικοπών στις συντάξεις των δημοσίων υπαλλήλων που κρίθηκαν αντισυνταγματικές με την πρόσφατη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ)…. http://www.newsit.gr/ellada/epistrofes-perikopwn-apokatastash-syntaksewn/411378 Το σκεπτικό που νομίζω ότι παίζει για όλους εμάς που δικαιωνόμαστε από το ΣτΕ για τις περικοπές είναι ότι τόσο για τα αναδρομικά των περικοπών όσο και ….για τα εφάπαξ, μάλλον θα ισχύσει αυτό που γράφεται στο παρακάτω απόσπασμα του άρθρου… έχει συζητηθεί και στο παρελθόν, γιατί να μην το επαναφέρουν προκειμένου να “γλιτώσουν μπελάδες” με την επερχόμενη (?) συμφωνία????…κι όλοι θα μείνουν ικανοποιημένοι!!! “Για τους 30 συνταξιούχους που δικαιούνται και αναδρομικά από το 2012 την επιστροφή… Διαβάστε τη συνέχεια »

Nick F.
Nick F.
20 Ιουνίου 2015 10:35

Τα σχόλια δικά σας…

http://www.onalert.gr/stories/aeroporoi-kata-kammenou-paraitiseis-stin-enosi-apostraton-axiomatikon-aeroporias/43201

” Ο αντιπρόεδρος της ΕΑΑΑ, υπέβαλε την παραίτησή του και οι πληροφορίες λένε ότι και ο πρόεδρός της Κώστας Ιατρίδης το σκέφτεται.”

Spuros
Spuros
Απάντηση σε  Nick F.
20 Ιουνίου 2015 10:43

Να πάνε στο καλό……..και να μας γράφουν, όσο για τις παραιτήσεις προσπαθούν να παίξουν το τελευταίο τους χαρτί μήπως και σώσουν την παρτίδα.
Θα τα καταφέρουμε και χωρίς αυτούς.

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  Spuros
20 Ιουνίου 2015 10:54

χα!χα!

…να σώσουν την παρτίδα? ….ή το τομάρι τους?….επειδή πιστεύω ότι θα εκδιωθούν και δικαστικώς για τις αποφάσεις τους….

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Nick F.
20 Ιουνίου 2015 13:36

Έτσι ακριβώς είναι Nick F. ολοκλήρωσε το έργο του ο ΔΕΛΗΣ μετά τον παραθερισμό του στο ΚΕΔΑ Σαντορίνης (διακαής του πόθος χρόνια) και αποκλείοντας μαζί με τον Μελαχρινό Ιατρίδη και την υπόλοιπη παρεούλα συναδέλφους των ετών 2013-14-15 που ήταν δικαιούχοι!!! Αν γνωρίζει κάποιος συνάδελφος κάτι για τα ασφαλιστικά μέτρα που τους έχει επιβληθεί ας απαντήσει!

Γιώργος Ζ.
Γιώργος Ζ.
Απάντηση σε  Nick F.
20 Ιουνίου 2015 19:39

Μήπως τελικά για άλλους λόγους παραιτήθηκαν !!!!

http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2015/06/2013.html

arthur
arthur
19 Ιουνίου 2015 22:52

Έχει κανείς νέα για το εφάπαξ ; Αν και πότε θα συνεδριάσουν

Antony
Antony
19 Ιουνίου 2015 16:44

KYΡΙΟΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ) ΣΑΦΕΙΣ ΣΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ . Π,Χ Για την καταβολή ασφαλιστικών εισφορών στο ΜΤΑ (Αναγνώριση βαθμού, γάμου κ.λ.π) ,έγινε καταβολή 835 € το έτος 2014( Έτος αποστρατείας). Εκδόθηκε βεβαίωση για 648€. Θα πληρώσει και κρατήσεις ?

Takis
Takis
Απάντηση σε  Antony
19 Ιουνίου 2015 20:09

Αφού κατέβαλες 835 €, πως στην βεβαίωση από το ΜΤΑ σου γράφει 648 € ?

antonisaer
antonisaer
19 Ιουνίου 2015 15:45

Καλησπερα και απο μενα…σημερα διαβαζοντας την Ηχω των Αιθερων γραφει για ”επιβολη συμπληρωματικων κρατησεων σε Μερισματουχους λογω αυξησης των Βασικων Μισθων των Στρατιωτικων απο 1-8-12” αρχης γεωομενης απο μερισματος του Ιουλιου 2015 με δοσεις των 50ε….αυτο ισχυει για ολους τους μερισματουχους που φυγανε μετα τις 1-8-12 ή μονο για αυτους που δεν ειχαω πληρωσει τοτε την ασφαλιστικη εισφορα? εγω διγραφηκα τον Ιουνιο του 13 και ειχα πληρωσει ασφαλιστικη εισφορα 452ε….θα πληρωσουμε και εμεις δοσεις ή ειναι μονο για αυτους που δεν πληρωσανε την εισφορα?

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  antonisaer
19 Ιουνίου 2015 16:03

Διάβασε εδώ αναλυτικά και θα καταλάβεις
http://www.haf.gr/newsmedia/2015/05/2015-05-25_anakoinwsh_mta.pdf

arthur
arthur
19 Ιουνίου 2015 15:44

Έχει κανείς νέα για το εφάπαξ ; Αν και πότε θα συνεδριάσουν ;

filippos
filippos
18 Ιουνίου 2015 21:45

εχω 96 ημερες ενσημα ικα,ποτε και που τα προσκομιζω για να καταμετρηθουν στον χρονο θεμελιωσης για την αποστρατεια.Μηπως ξερει να μου πει καποιος την διαδικασια

BASILIS
BASILIS
Απάντηση σε  filippos
18 Ιουνίου 2015 22:44

Στείλε μου στο Mail [email protected] το τηλέφωνό σου αν θέλεις να σου εξηγήσω ακριβώς την διαδικασία.

Takis
Takis
Απάντηση σε  filippos
18 Ιουνίου 2015 23:01

Πήγαινε στο ΙΚΑ της περιοχής σου (τμήμα μητρώου – ανακεφαλαίωσης) με τα ένσημα που έχεις και ζήτα να σου εκδώσουν μια βεβαίωση με τον αριθμό ενσήμων που έχεις, και την οποία θα καταθέσεις κατά την αποστρατεία σου στον ΟΛΚΑ μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά για να την αποστείλουν στο ΓΛΚ.
Βγάλτα μια φωτοτυπία (ας έχεις ένα αντίγραφο τους) γιατί θα σου ζητήσουν να τα καταθέσεις για να τα μετρήσουν

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
18 Ιουνίου 2015 17:57

Εκτυπώστε τις βεβαιώσεις Αποδοχών Σύνταξης Μηνός Ιουλίου.
https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Content/Syntaxeis

Johnny B.
Johnny B.
18 Ιουνίου 2015 18:11

Στέργιο…

Λες? Μπά, δεν νομίζω…και αν όμως!

(Από δω και πέρα….κάπως έτσι έχουν τα πράγματα!)

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Johnny B.
18 Ιουνίου 2015 18:53

Τι να σου πω φίλε Johnny B.. Εάν δεν!! θα είναι για όλους. Μπορούμε να κάνουμε κάτι γι αυτό?? . Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι είμαστε Έλληνες ,και όλα τα κάνουμε τελευταία στιγμή, εκεί ελπίζω πια!!!. Όποτε μπορείς πάρε με τηλέφωνο να τα πούμε. Την καλησπέρα μου.

Johnny B.
Johnny B.
18 Ιουνίου 2015 23:54

Θα σε πάρω Στέργιο, εντάξει!

Ναί, όλα τα κάνουμε την τελευταία στιγμή και πάντα ζούμε με δανεικά των ξένων σαν επαίτες…κσι πάντα μόλις χαλαρώνουν τα πράγματα, αρχίζει το πάρτυ!!!…μυαλό δεν βάλαμε ακόμα, καλά να πάθουμε….

(και το σημαντικότερο …πάντα μας φταίνε οι “άλλοι”…)

Δημος
Δημος
18 Ιουνίου 2015 13:25

Αχιλλεα καλλημέρα. Παρέλα απο το ΜΤΑ την βεβαίωση οτι στο ταμείο το πόσο 516 θα το βάλω στο Ε1; θα έχω επιστροφή η θα πληρώσω.Ευχαριστώ.

PANOS
PANOS
Απάντηση σε  Δημος
18 Ιουνίου 2015 19:12

Το ποσό θα το δηλώσεις στον κωδικό και για το φορολογικό έτος που αναφέρει στην βεβαίωση που έλαβες.
Κάνε τον υπολογισμό από την εφαρμογή που θα βρεις στο παρακάτω, (αν αφορά το φετινό Ε1) και θα δεις το τελικό αποτέλεσμα (χρεωστικό ή πιστωτικό).
http://enstoloi.net/diadiktiaka-voithimata-gia-forologiki-dilosi/

PANOS
PANOS
Απάντηση σε  PANOS
18 Ιουνίου 2015 19:28

Αν το ποσό αφορά το 2013 τότε θα εχεις επιστροφή περίπου 118 ευρω.