Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 148 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Μακης Τ.
Μακης Τ.
13 Ιανουαρίου 2016 03:16

Με ημερομηνια καταθεσης δικαιολογητικων για εφαπαξ 8/5/14 πηρα τηλ. και μου ειπαν οτι ειμαι Νο 11. Ελπιζω να βοηθησα

G.G.
G.G.
12 Ιανουαρίου 2016 01:54

Μήπως οι πληροφορίες του δημοσιογράφου σχετικά με το εφάπαξ, αναφέρεται στην εφαρμογή των ψηφισμένων νόμων όπως αναφέρονται στην παρακάτω εγκύκλιο, παράγραφος 1, σε συνάρτηση με τις υπόλοιπες.

Εγκύκλιος του Υπουργείου Εργασίας, για την επεξήγηση των ρυθμίσεων της παρ. 3 του άρθρου 220 του ν. 4281/2014 (Α΄160).
https://diavgeia.gov.gr/luminapi/api/decisions/ΩΟΗ8Λ-ΑΔΜ/document?inline=true

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
12 Ιανουαρίου 2016 10:27

Φίλε G.G., το onalert κακώς κατά τη γνώμη μου “πήρε φόρα” και γράφει τέτοια αμφιταλαντευόμενα άρθρα χωρίς πρώτα να σκεφτεί που βασίζονται και τι αποσκοπεί αυτή η πλάγια πληροφόρηση για το εφάπαξ…αφού πρώτα δεν έχουν δοθεί βασικότερες εξηγήσεις για το μέλλον των ταμείων μας!!! Με το συνημμένο σου, πράγματι ακόμα περιμένουμε να γίνουμε “επαγγελματικό ταμείο” (τύπου ΝΠΙΔ) αλλά που είναι η αναλογιστική μελέτη που περίμεναν στην ΕΑΑ? Γιατί δεν “προχώρησε” το θέμα? Επίσης, ποιος είναι ο νέος τύπος υπολογισμού του εφάπαξ των στρατιωτικών που πρότεινε το ΥΠΕΘΑ προς το ΥΠ.ΕΡΓ. με την επιστολή τους προηγούμενους μήνες? (πέρα από την αναθέρμανση της συζήτησης για την εξαίρεση των ταμείων από τις αποφάσεις για τα επικουρικά…) Γιατί στο ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ συνεχίζεται να ζητείται η κατάθεση της ΣΠ (3-4 μήνες μετά τη διαγραφή ΦΕΚ) για να μπει κάποιος στη σειρά αναμονής του εφάπαξ? Ισχύει το ίδιο στο Ναυτικό και στο Στρατό Ξηράς? Αν όχι, γιατί?… Η ημερ. διαγραφής του ΦΕΚ δεν είναι επίσημα η ημερ. λήξης της μετοχικής σχέσης άρα και η ημερ. έναρξης στον… Διαβάστε τη συνέχεια »

Nick
Nick
11 Ιανουαρίου 2016 19:15
Johnny B.
Johnny B.
11 Ιανουαρίου 2016 22:19

Αχιλλέα δεν υπάρχει νέος τρόπος μετά την διευκρίνιση παρά μια μπούρδα….συγχώρεσέ με αλλά έτσι νομίζω επειδή: Γράφτηκε: “…όσοι πρόλαβαν να καταθέσουν τα απαραίτητα χαρτιά για εφάπαξ μέχρι τις 31/12/2014 θα αρχίσουν να εισπράττουν το εφάπαξ, το οποίο θα υπολογιστεί με τον παλαιό τρόπο.” Τι ακριβώς εννοεί? Έχω κάνει τα χαρτιά μου μέσα στο 2014 αλλά περίμενα να εκδοθεί ΣΠ κάποιους μήνες που δεν είναι δική μου ευθύνη αυτό. Όμως μου ζητήθηκε από το ΜΤΑ να περιμένω να εκδοθεί πρώτα η ΣΠ και μετά να την καταθέσω για να πάρω σειρά για εφάπαξ…αυτό όμως με βάζει στο “νέο” πλαίσιο επειδή κατέθεσα ΣΠ μέσα στο 2015…ποια διευκρίνιση υπάρχει για την περίπτωσή μου??? Εμένα π.χ. που κατέθεσα ΣΠ αρχές του 2015 ενώ διαγράφηκα μέσα στο 2014 επειδή έτσι το έχει θεσπίσει το ΜΤΑ, τί μου λέει? ότι θα πάρω εφάπαξ με τον παλιό ή τον νέο τρόπο? Αν είναι με τον παλιό τότε γιατί βάζει κριτήριο το πότε κατέθεσε κάποιος τα χαρτιά και όχι το πότε διαγράφηκε??? Αν είναι με τον νέο τρόπο… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
12 Ιανουαρίου 2016 01:23

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ Αχιλλέα κάτι ακόμα. Δηλαδή, μόλις εγκριθεί ο υποτιθέμενος νέος τρόπος υπολογισμού εφάπαξ των στρατιωτικών στα πλαίσια των διαρροών του onalert, ο μόνος λόγος που βλέπω εγώ να κρατούν “υποχρεωτικά” εισφορές μετά την έγκρισή του είναι καθαρά “ένας”…ποιος? Να πάρουμε σε λίγους μήνες εμείς που περιμένουμε στην ουρά “ολόκληρο” το εφάπαξ με τα ισχύοντα μέχρι σήμερα αλλά και ύστερα για κάποια χρόνια ακόμα αυτοί που θα δικαιούνται εφάπαξ με τον “παλιό” τρόπο να πάρουν το ποσοστό που δικαιούνται μέχρι και το 2014…ναι αλλά…οι νέοι ε.ε. στρατιωτικοί μετά την 1/1/15 που πληρώνουν εισφορές κάθε μήνα στο ίδιο ποσό με τους παλιούς και θα είναι “υποχρεωτικές” για να πάρουν όλοι οι “παλιοί” το εφάπαξ τους, αυτοί γιατί να δεχτούν να το πληρώνουν? Τι ελκυστικό θα βρίσκουν? Το μέγιστο 3% που θα ακούγεται καλό στα αυτιά τους ή για να ρισκάρουν μετά από κάποια χρόνια ένα νέο “κούρεμα” και να ακολουθήσει το εφάπαξ και αυτό τα χνάρια του ΒΟΕΑ? (δηλαδή για τους περισσότερους, να έχουν καταβάλλει πολλά περισσότερα από αυτά που θα εισπράξουν… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
12 Ιανουαρίου 2016 13:09

Αντιληπτό. Συμφωνώ!

Nick
Nick
11 Ιανουαρίου 2016 23:09

Πολύ σωστά Αχιλλέα!!! Μετά την διευκρίνηση ομαλοποιείται η κατάσταση, με τη προϋπόθεση ότι η πηγή είναι έγκυρη. Ας κρατήσουμε όλοι τη ψυχραιμία μας γιατί είναι απερίγραπτες οι καταστάσεις που ζούμε με τη διαρκή και συνεχώς μεταβαλλόμενη ενημέρωση.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Nick
12 Ιανουαρίου 2016 01:00

Nick, από που συμπεραίνεις ότι ομαλοποιείται η κατάσταση? Γιατί τρέφεις αυτή την αισιοδοξία? ξέρεις κάτι περισσότερο για το ασφαλιστικό των στρατιωτικών?

Ακόμα δεν έχει ξεκινήσει η διαπραγμάτευση για το ασφαλιστικό με τους Θεσμούς ούτε καν έχει συναντήσει ο Τσακαλώτος τους βασικούς “παίχτες” της Ε.Ε. για να δει αν υπάρχουν κάποιες θετικές “τάσεις”…

Όλα στον αέρα και λόγια του αέρα, όποιος και να λέει κάτι σήμερα μπορεί σε 1-2 εβδομάδες να μην ισχύει απολύτως τίποτα!

Ούτε κάποιος μας έχει εξασφαλίσει (υποσχέσεις του “Πάνου”? πολλές, ε και?) το εφάπαξ ούτε την ίδια τη σύνταξη….διατηρώ ένα “σαρκαστικό” ύφος καθώς όλοι τους (στο ΥΠΕΘΑ, στο ΥΠ.ΕΡΓ. κλπ) λένε και λένε αλλά δεν ξέρουν τι θα τους ξημερώσει με την άφιξη των Θεσμών σε μια εβδομάδα!

Κρατούσα και κρατάω μικρό καλάθι για όλα!!!

ΥΓ: Πάντως με αυτά που διαβάζουμε στο onalert, για τον εργασιακό βίο μετά την 1/1/15 δεν πρόκειται να υπάρξει εφάπαξ (ας το πουν κάπως αλλιώς).

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Nick
11 Ιανουαρίου 2016 21:49

Εδώ Nick χοντραίνει το παιχνίδι!!! Ας μου εξηγήσει κάποιος τι σημαίνουν αυτά? 1. Όσοι είχαν καταθέσει τα χαρτιά τους μέχρι τις 31/12/2014 θα αρχίσουν σταδιακά να εισπράττουν το εφάπαξ τους με τον παλαιό τρόπο υπολογισμού. Ερώτηση: Τι εννοεί “είχαν καταθέσει τα χαρτιά τους”? Τα χαρτιά της ΣΠ στον ΕΛΟΑΑ για να μπουν στη σειρά για το εφάπαξ? Αν εννοεί αυτό, τότε στην αεροπορία υπάρχει μια ιδιαιτερότητα που θα οδηγήσει πολλούς π.χ. εμένα στη δικαιοσύνη!!! Κάναμε τα χαρτιά μας με την διαγραφή μας αλλά υποβάλαμε ΣΠ αργότερα για να μπούμε στη σειρά του εφάπαξ. Τι ισχύει π.χ. για μένα που έχω διαγραφεί το 2014 και κατέθεσα ΣΠ στις αρχές του 2015? Κάποια ερμηνεία ο “ποιητής” του ΥΠΕΘΑ που διέρρευσε αυτά??? 2. Όσοι κατέθεσαν από 1η Ιανουαρίου 2015 και μετά θα εισπράξουν ως εφάπαξ ακριβώς το ποσό των εισφορών που είχαν καταβάλλει μ΄ένα επιπλέον “τόκο” που δεν θα ξεπερνά σε καμία περίπτωση το 3%! Και αυτό θα ισχύει από δω και μπρος. Ερώτηση: Ας μου εξηγήσει κάποιος που ξέρει λεπτομέρειες για τα… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
11 Ιανουαρίου 2016 22:23

Δεν πρόλαβα να διαβάσω το δικό σου σχόλιο γιατί τότε έγραφα το δικό μου…αλλά και πάλι σχολίασα εκ των υστέρων και θεωρώ ότι πρόκειται για μια μπούρδα με περικεφαλαία!!!

Δεν μπλέκω εσένα πουθενά αλλά αυτούς που διαρρέουν αυτά που διαρρέουν…και τα γράφουν με σοβαρό τρόπο…

Πράγματι θα γεράσω γρήγορα όσο συνεχίζω και παίρνω στα σοβαρά αυτούς τους ανώριμους τύπους!!! …και υποκριτές!!!

Μ
Μ
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Ιανουαρίου 2016 23:18

Ουσιαστικά σου λέει ότι, όπως υπολογίστηκε μέχρι 31/12/14 μένει ως έχει. Από 1/1/15, εάν ισχύει το 3% δεν είναι κακό, χάνεις βέβαια ένα μικρό ποσό που υπολόγιζες ότι θα έπαιρνες παραπάνω στο 2015 όπως λέει ο Αχιλλέας. Αυτό ισχύει για όσους έχουν το δικαίωμα να φύγουν. Από εδώ και στο εξής είναι καθαρά δικό τους θέμα εάν θα μείνουν, εφόσον ο παράγοντας εφάπαξ για παραμονή, είναι πλέον παρελθόν. Η διαφορά και αδικία είναι ουσιαστικά σε αυτούς που πλέον δεν μπορούν να αποχωρήσουν με τα νέα δεδομένα ορίων ηλικίας και το χαμένο όπως δείχνει ποσοστό αναπλήρωσης. Προσωπικά πιστεύω ότι το μέτρο δεν θα ισχύσει στο ακέραιο αλλά θα βρεθεί κάποιος τρόπος αναπλήρωσης, με την προυπόθεση ότι εν τω μεταξύ δεν θα διαλύσουν εσκεμμένα τα Ταμεία μας.

thanasis
thanasis
11 Ιανουαρίου 2016 14:05

Επίσης μου είπαν ότι προς το τέλος του μήνα θα γίνει συμβούλιο για να αποφασίσουν πόσα εφάπαξ θα δώσουν ανάλογα με τα χρήματα που θα έχουν…

thanasis
thanasis
Απάντηση σε  thanasis
11 Ιανουαρίου 2016 14:07

Ελπίζω να βοήθησα J.P….

J.P.
J.P.
Απάντηση σε  thanasis
11 Ιανουαρίου 2016 14:50

Ευχαριστω θαναση, αλλα εγω με 13-5-14 γιατι νωμιζω οτι εχω 29 σειρα συμφωνα με αυτα που μου ειπαν το προηγουμενο μηνα ( 86-57 που εδωσε τον Δεκεμβριο).

ΝΙΚΟΛΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΣ
Απάντηση σε  J.P.
12 Ιανουαρίου 2016 12:18

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΕΛΟΑΑ ΕΧΩ ΣΕΙΡΑ 87 ( 10-7-14).

J.P.
J.P.
11 Ιανουαρίου 2016 13:24

Μηπως εχουμε καποια ενημερωση για τα ΕΦΑΠΑΞ αυτου του μηνα? Περνω τηλεφωνο αλλα μιλαει συνεχεια

thanasis
thanasis
Απάντηση σε  J.P.
11 Ιανουαρίου 2016 14:00

Τηλεφωνική επικοινωνία με ΜΤΑ σήμερα στις 10:00 και με ημερομηνία κατάθεσης ΣΠ στις 14-05-2014 με ενημέρωσαν ότι έχω 27 σειρά για το κανονικό και 753 για το συμπληρωματικο…

Spyros
Spyros
9 Ιανουαρίου 2016 19:13

Καλησπέρα,
Η σειρά εφάπαξ δεν λειτουργεί?

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Spyros
9 Ιανουαρίου 2016 21:13

Βεβαίως και λειτουργεί . Αριστερό κλικ επάνω ( ΣΕΙΡΑ ΕΦΑΠΑΞ ) και κατεβαίνει.

G.G.
G.G.
Contributor
9 Ιανουαρίου 2016 21:28

Επίσης δες και το παρακάτω.
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-148/#comment-23849

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Spyros
9 Ιανουαρίου 2016 21:33

…λειτουργεί και μάλιστα πέφτει από πάνω σαν λαιμητόμος!

Σπυρος
Σπυρος
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Ιανουαρίου 2016 23:13

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, κάτι τρέχει με τον explorer που ακόμα δεν λειτουργεί, αλλά με τον mozilla όλα ΟΚ.

aero
aero
8 Ιανουαρίου 2016 20:56

Εκτέλεση προϋπολογισμού ΜΤΑ για το 11μηνο Ιαν_Νοε 2015
https://www.haf.gr/2016/01/ektelesi-etisiou-proipologismou-esodwn-exodwn/

Το ΜΤΑ μας ενημερώνει κάθε μήνα για την πορεία των οικονομικών του, αλλά δυστυχώς δεν κάνει το ίδιο για τον ΕΛΟΑΑ.

Μήπως κάποιος γνωρίζει ΕΓΚΥΡΑ γιατί συμβαίνει αυτό?

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  aero
9 Ιανουαρίου 2016 21:26

Προφανώς η Δ.Ε. του ΕΛΟΑΑ δεν θεωρεί και σπουδαίο να ενημερώνει τους μετόχους και μερισματούχους, σε αντίθεση με την πρακτική του ΜΤΑ που ενημερώνει. Ελπίζω με την έλευση του νέου Γενικού Δντη κάτι να αλλάξει.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
9 Ιανουαρίου 2016 21:45

Φίλε G.G.,

δεν Ξέρω αν πήρες ή όχι ακόμα το εφάπαξ σου αλλά πλέον λίγο με ενδιαφέρει αν έχουν βρει τα “ίσα τους” ή θέλουν να τα βρουν…ειδικά αν έγραψαν στα παλιά τους τα παπούτσια το θέμα με τη μελέτη βιωσιμότητας…(αν το έθαψαν στα συρτάρια τους, θα έχουν σφάλει οικτρά σε βάρος μας)

Αυτό πλέον που με ενδιαφέρει, είναι αν θα συνεχίσουν να δίνουν μέσα στα επόμενα δύο έτη (2016-2017) τα ίδια εφάπαξ ανά μήνα με εκείνα του 2015 (εννοώ ίδιο ποσό ανά δικαιούχο και ίδιο αριθμό το μήνα).

Από εκεί και πέρα, “μεγάλα παιδιά” είναι, ας δικαιολογήσουν “τεχνικά” στους ανωτέρους τους το όποιο μέλλον των ταμείων μας.

Από την πλευρά μου, περιμένω τις όποιες θετικές ή αρνητικές εξελίξεις και αφού κοινοποιηθούν και δημοσίως με νόμο ή με εγκύκλιο ή με όποια (έγγραφη?) απόφαση του ΔΣ του ΕΛΟΑΑ, τότε θα πράξω ανάλογα, κατά το νόμιμο συμφέρον μου…

Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο!!!

Μ
Μ
8 Ιανουαρίου 2016 09:17

Καλημέρα με άσχημα νέα ή ραδιοαρβύλα?
http://www.e-typos.com/gr/ellada/article/162617/psalidi-se-sudaxeis-kai-efapax-fernei-to-asfalistiko-gia-tous-enstolous/

Διαχωρισμός ασφαλιστικού βίου από εργασιακό βίο.
Εκτελείτε 24ωρες 32ωρες και Ασκήσεις-Αξιολογήσεις στο γάμο του Καραγκιόζη… Τα αιώνια κορόιδα.
Μ’ αρέσει αυτό που λέει ο αρθρογράφος για το ένα οκτάωρο παραπάνω. Ή ζουν όλοι τους σε άλλο πλανήτη ή είναι στρουθοκάμηλοι.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Μ
8 Ιανουαρίου 2016 16:18

Χαλάρωσε και έχε υπομονή!

Επειδή μπορεί να υπάρξουν διάφορες απρόβλεπτες εξελίξεις….

Ποιος σου είπε ότι αυτά που μάθαμε στις 170 σελίδες της πρότασης θα είναι και τα τελικά μέτρα που θα εγκρίνουν οι δανειστές και θα ισχύσουν και σε μας?

Υπάρχει δρόμος ακόμα, οπότε χαλάρωσε και απόλαυσέ το…

Teenager
Teenager
7 Ιανουαρίου 2016 10:06

Καλημέρα σε όλους, καλή χρονιά και με υγεία. Αχιλλέα τι έγινε και δεν εμφανίζεται η σειρά στο εφάπαξ μετά τις 27/7/14, ενώ μέχρι πρότινος εμφανιζόταν έως και τις 15/8/14.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Teenager
7 Ιανουαρίου 2016 12:17

Μια χαρά εμφανίζεται.
Για δοκίμασε ctrl μείον (δηλ. πάτησε ταυτόχρονα το πλήκτρο ctrl και το πλήκτρο με το σύμβολο της αφαίρεσης.

Κώστας
Κώστας
6 Ιανουαρίου 2016 21:13

Καλή χρονιά κύριοι, μια ερώτηση έχω να κάνω η οποία αφορά τον παλιό και νέο υπολογισμό σύνταξης από πότε ξεκινάει? Η απόφαση αποστρατείας μου βγήκε τον Σεπτέμβριο 2015 και στο τέλος του μήνα θα λάβω για πρώτη φορά σύνταξη καλός εχόντων των πραγμάτων.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Κώστας
6 Ιανουαρίου 2016 21:22

Γενικώς, συνταξιούχος θεωρείσαι από την ημερομηνία διαγραφής και όχι από την ημερομηνία έκδοσης συνταξιοδοτικής πράξης. Δηλαδή, συνταξιούχος είσαι από την ημέρα του ΦΕΚ αποστρατείας και μετά!

Οπότε ανάλογα από το νέο ασφαλιστικό με ξεχωριστό νόμο για τους στρατιωτικούς που ΘΑ βγει, ΑΝ και ΟΤΑΝ βγει…ΘΑ δεις αν θεωρηθείς νέος ή παλιός και τι ΘΑ ισχύει για τον καθένα μας… προς το παρόν δεν έχει αλλάξει απολύτως τίποτα!!!

Σε πρώτη φάση, πες μας ημερ. κατάθεσης ΣΠ στο ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ και σειρά αναμονής εφάπαξ που σου έδωσαν για να δούμε πόσοι “τυχεροί” είμαστε ακόμα στην ουρά…και περιμένουμε με αγωνία την τύχη των εφάπαξ μας….

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
6 Ιανουαρίου 2016 21:29

(αν είσαι της αεροπορίας…αλλά μου φαίνεται ότι δεν είσαι…οπότε άκυρη η τελευταία παράγραφος…)

Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  Johnny B.
6 Ιανουαρίου 2016 21:44

Σωστά δεν είμαι , απλά στο ΠΝ που ανήκω δεν υπάρχει μεγάλη συμμετοχή στη σελίδα και για αυτό σας επισκέφθηκα.

Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  Johnny B.
6 Ιανουαρίου 2016 21:35

Είμαι εκτός και δεν τα έχω μαζί μου, η συνταξιοδοτική πράξη μου ήρθε. Απλά δεν ξέρω τι έγινε με το θέμα που δημιουργήθηκε τον Αύγουστο και αφορούσε ότι θα υπάρξει αλλαγή από 1-9-2015 και μετά, θα ισχύσει τελικά αυτό ή από 1-1-2016, γιατί στην πρώτη περίπτωση είχα την ατυχία να βγει το ΦΕΚ 25 αυγ 2015 και η απόφαση βγήκε αρχές Σεπτεμβρίου που μάλλον αυτή μετράει και οχι το ΦΕΚ και αυτή είναι η δύσκολη θέση που μάλλον βρίσκομαι.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Κώστας
6 Ιανουαρίου 2016 21:49

Η ημερομηνία του ΦΕΚ διαγραφής είναι η μόνη ημερομηνία που παίζει, το πότε βγήκε η ΣΠ δεν μετράει σε τίποτα…το μόνο που μας νοιάζει εμάς στην αεροπορία είναι να βγει από ΓΛΚ στα γρήγορα για να την καταθέσουμε το γρηγορότερο στο ΜΤΑ και να πάρουμε σειρά για εφάπαξ…ε, ναι και να αρχίσουμε επιτέλους να πληρωνόμαστε σύνταξη!!!

Κάνε έλεγχο της ΣΠ σου (όταν γυρίσεις σπίτι) με το υπολογιστικό φύλλο του Αχιλλέα εδώ στο site βάζοντας όλα τα στοιχεία σου και τα σωστά χιλιοστά και δες αν συμφωνούν τα ποσά. Αν συμφωνούν τότε επιβεβαιώνεις ότι δεν σου κόπηκε (ακόμα) τίποτα και αναμένεις το νέο ασφαλιστικό των στρατιωτικών για τα υπόλοιπα, όπως όλοι μας…

Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  Johnny B.
6 Ιανουαρίου 2016 21:57

Δεν αναφέρομαι στην ΣΠ αλλά στην απόφαση αποστρατείας που εκδίδει το επιτελείο μετά το ΦΕΚ, που συνήθως παίρνει 15 ημέρες όπως και πήρε. Δηλαδή τον Αύγουστο ανακοίνωσαν σε νομοσχέδιο για αλλαγές μετά την 1-9-2015 και για αυτό αναφέρομαι γιατί με πιάνει για μία εβδομάδα λόγω καθυστέρησης της απόφασης.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Ιανουαρίου 2016 00:35

Κώστα, δεν βρίσκεσαι σε καμιά δύσκολη θέση! (ακόμα όχι για μετά δεν ξέρει κανείς!!!) “…γιατί στην πρώτη περίπτωση είχα την ατυχία να βγει το ΦΕΚ 25 αυγ 2015 και η απόφαση βγήκε αρχές Σεπτεμβρίου που μάλλον αυτή μετράει και όχι το ΦΕΚ και αυτή είναι η δύσκολη θέση που μάλλον βρίσκομαι.” Σημασία έχει πότε εκδόθηκε το ΦΕΚ αποστρατείας για να ισχυριστείς οτιδήποτε, τα άλλα είναι χαρτιά που αφορούν τη διαδικασία συνταξιοδότησης προς το ΓΛΚ. Πάλι καλά που σου πήρε 15 μέρες στο Επιτελείο, εμένα πήρε γύρω στο μήνα!!! Βέβαια, υπήρχε λόγος…επειδή ήμουν μαζί με κάποιους ακόμα στο μεταίχμιο παλιού-νέου μισθολογίου (με το πρώτο 50% μέσα) συνειδητά ξέραμε ότι θα καθυστερούσε η διαταγή διαγραφής ώστε να μπούμε στο ΓΛΚ με τα νέα δεδομένα και να αποφύγουμε διαδικασίες επαναπροσδιορισμού σύνταξης με συνέπεια επιπλέον καθυστερήσεις κλπ. Αυτό βέβαια θα μου δώσει την ευκαιρία να πάρω το εφάπαξ σε μια δόση (χωρίς αναδρομικότητες – υποθέτω) αλλά μέχρι να φτάσει η στιγμή, θα μας έχει βγει η ψυχή που λένε…. Εσύ τσέκαρε τα δεδομένα της… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
6 Ιανουαρίου 2016 20:12

ΘΕΜΑ: ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΑΜΕΙΩΝ – ΟΜΟΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΕΦΑΠΑΞ Υπενθυμίζω το άρθρο: http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2015/11/9.html με τίτλο: ΜΤΑ: Αναλογιστική Μελέτη Βιωσιμότητας & Έσοδα-Έξοδα 9μήνου” Επισημάνσεις: 1. Με βάση τις διατάξεις του Ν.4254/14 τα Μετοχικά Ταμεία Στρατού, Αεροπορίας και Ναυτικού, αρμοδιότητας Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, υποβάλλουν υποχρεωτικά κάθε έτος στην Εθνική Αναλογιστική Αρχή (ΕΑΑ) αναλογιστική μελέτη και οικονομικές καταστάσεις για έλεγχο βιωσιμότητας. Οι αυξομειώσεις των παροχών διενεργούνται με απόφαση του οικείου ΔΣ, μετά από σύμφωνη γνώμη της ΕΑΑ. 2. Η εκπόνηση της μελέτης βιωσιμότητας του ταμείου αποφασίστηκε να γίνεται πλέον από εξειδικευμένη αναλογιστική εταιρεία προκειμένου τα υποβαλλόμενα στοιχεία να καλύπτουν πλήρως τις τεχνικές προδιαγραφές της Εθνικής Αναλογιστικής Αρχής. ΣΧΟΛΙΟ Τα αποτελέσματα της μελέτης βιωσιμότητας για τον ΕΛΟΑΑ (αν τελικά προχώρησε και δεν έμεινα στα “χαρτιά”) και σε συνδυασμό με την παραμονή των ταμείων μας ως “αυτεξούσια” ΝΠΔΔ (και δεν ενσωματωθούν σε κανέναν ενιαίο φορέα), θα ξεκαθαρίσουν το τοπίο για το μέλλον των παροχών σε εφάπαξ!!!! Ο όποιος ΟΜΟΙΟΣ τρόπος πρόκειται να “ρυθμιστεί” με ξεχωριστό νόμο για μας και θα εξαρτηθεί από πολλούς παράγοντες αλλά το… Διαβάστε τη συνέχεια »

nikos68
nikos68
5 Ιανουαρίου 2016 21:42

ΣΗΜΕΡΑ 05/01/16 ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ ΤΟ ΜΕΡΙΣΜΑ.

Μ
Μ
5 Ιανουαρίου 2016 21:26

Για τον υπολογισμο του εφάπαξ ισχύουν όπως ακριβώς τα λες και δεν το αμφισβήτησα αλλά ούτε χρειάζεται ανάλυση. Μάλλον στο μπέρδεψα ή το μπερδέψαμε. Εάν δεν κάνω λάθος όμως η “διαφορά” μας έγκειται στην ύπαρξη μιας διαφοράς του 30% κατά τον υπολογισμό του ΕΦΑΠΑΞ και τίποτα άλλο(μισθοί συντάξεις κλπ). Το σκεπτικό μου αφορά τον λόγο και μόνο για τον οποίο θα μπορούσε αυτό να έχει συμβεί όπως και τον “συναισθηματικό” ή τον υπάρχων ρεαλιστικό λόγο για τον οποίο δεν πρέπει να αλλάξει. Στην ζωή μας δεν υπάρχουν μονάχα αριθμοί και ποσοστά. Και σου επαναλαμβάνω: Δεν διαφωνώ μαζί σου.
Καλή Χρονιά με υγεία και μονάχα χαρές για όλους μας

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Μ
6 Ιανουαρίου 2016 19:46

Μ, για να δούμε τι θα κάνουν και οι συνδικαλιστές μας εδώ:

http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2016/01/blog-post_6.html#more

“Έκτακτη Συνεδρίαση για το νέο ασφαλιστικό”

…θα συνεδριάσει η Επιτροπή Αγώνα των Ομοσπονδιών μας…θα ληφθούν οι ενδεικνυόμενες αποφάσεις για την προστασία των ασφαλιστικών μας συμφερόντων….

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
5 Ιανουαρίου 2016 20:36

ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ 4 ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΘΑ ΡΥΘΜΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΝΟΜΟ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
6 Ιανουαρίου 2016 19:38
ΝΚC A_
ΝΚC A_
5 Ιανουαρίου 2016 20:30

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΝ.ΕΝ. ΚΑΙ ΕΝ. ΑΠ. ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ. !!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΕ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗ !!! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΑΣΧΕΤΕ.!!!