Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 174 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΜΙΧΟΣ
ΜΙΧΟΣ
18 Μαΐου 2016 02:14

αχιλλέα, αυτό που ήταν ασαφές για όλους που διαγράφηκαν από 1-9-2015 εωσ 31-12-2015 τώρα ξεκαθάρισαν τα πράγματα? Συνεχίζουμε με το παλιό σύστημα ?

Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  ΜΙΧΟΣ
18 Μαΐου 2016 13:13

Νομίζω δεν ήταν ποτέ ασαφές.
Καθαρά το νεό νομοσχέδιο αναφέρει ότι έχει ισχύ από 1/7/2016

Takis
Takis
Απάντηση σε  ΜΙΧΟΣ
18 Μαΐου 2016 20:44

Από 1-7-2016 θα έχει έναρξη ισχύος για αυτούς που θα καταστούν συνταξιούχοι από τότε και μετά.
Για τους νυν καθώς και σε αυτούς που θα καταστούν έως τις 30-6-2016 συνταξιούχοι έχουν ισχύ οι προηγούμενες νομοθετικές διατάξεις.

PANOS EV
PANOS EV
18 Μαΐου 2016 02:08

Αχιλλέα από 1-1-2015 έως 31-12-2015 θα ίσχυε κανονικά ο νόμος Λοβέρδου-Κουτρουμάνη όσο αφορούσε τις συντάξεις. Φαίνεται όμως ότι αυτός ο νόμος πάει στα τάρταρα διότι το νέο ασφαλιστικό αναφέρει μόνο ότι όσοι έκαναν αίτηση συνταξιοδότησης πριν τις 13-5-2016 πάνε με το παλιό σύστημα και μετά από τις 13-5-2016 πάνε με το νέο. Γνωρίζεις εάν αυτός ο νόμος (Λοβέρδου-Κουτρουμάνη) καταργήθηκε ή πρόκειται να καταργηθεί?

Εν ενεργεία, νέος συνταξιούχος.
Εν ενεργεία, νέος συνταξιούχος.
17 Μαΐου 2016 21:14

Καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω εάν τα ποσά προσωπικής διαφοράς ισχύουν εσαεί για νέους συνταξιούχους. Αν βγω το 2017 θα παίρνω περισσότερα από ότι αν βγω το 2019 που μηδενίζεται το ποσοστό αναπλήρωσης, ή και να βγω το 2017 κάθε χρόνο θα μειώνεται το ποσό εως ότου το 2019 γίνει μηδενικό? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Δήμος
Δήμος
17 Μαΐου 2016 21:23
Εν ενεργεία, νέος συνταξιούχος.
Εν ενεργεία, νέος συνταξιούχος.
Απάντηση σε  Δήμος
17 Μαΐου 2016 22:10

Καταρχάς ευχαριστώ. Έχω διαβάσει την σελίδα, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να απαντήσω στην ερώτηση αν κάποιος που διαγραφεί το 2017 με 33% προσωπική διαφορά θα συνεχίσει να την λαμβάνει και τα υπόλοιπα χρόνια ή αν το 2018 γίνει 25% και το 2019 και έπειτα μηδενιστεί.

Εν ενεργεία, νέος συνταξιούχος.
Εν ενεργεία, νέος συνταξιούχος.
18 Μαΐου 2016 20:46

Κε Αχιλλέα ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Αυτό που μου γράφεται ισχύει για τους παλιούς συνταξιούχους. Χρησιμοποιώντας το νέο πρόγραμμα υπολογισμού της σύνταξης αν κάποιος διαγραφεί το 2017 έχει 33% προσωπική διαφορά, το 2018 έχει 25% και το 2019 μηδενική. Εάν φύγω το 2017 το ποσό της σύνταξης είναι μεγαλύτερο από ότι εάν φύγω το 2018 και ακόμα μεγαλύτερο από ότι εάν φύγω το 2019. Αυτό που ρωτάω λοιπόν είναι αν κάποιος που διαγραφεί το 2017 με 33% προσωπική διαφορά θα συνεχίσει να την λαμβάνει και τα υπόλοιπα χρόνια ή αν το 2018 γίνει 25% και το 2019 και έπειτα μηδενιστεί. Συγνώμη εάν σας κούρασα.

alex4935
alex4935
18 Μαΐου 2016 18:55

εάν τα ποσά προσωπικής διαφοράς ισχύουν εσαεί για νέους συνταξιούχους.

Προσωπικές γνώμες θα ακούσεις γιατί κανένας δεν ξέρει σίγουρα.
Προσωπική δική μου γνώμη είναι ότι οι προσωπικές διαφορές θα εξαφανιστούνε το πολύ σε δύο τρία χρόνια. Οπότε γνώμη μου δες το υπόλοιπο χωρίς την προσωπική διαφορά και αποφάσισε.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  alex4935
18 Μαΐου 2016 19:24

Άλεξ,

αυτό που λέει ο Αχιλλέας είναι αυτό που προβλέπει ο νόμος. Σίγουρα, όπως λες, πολλά μπορεί να προκύψουν πριν την 1-1-19 με τον “κόφτη” αλλά και μετά την 1-1-19 σίγουρα θα “βάλουν πλώρη” για την “ευθυγράμμιση” όλων των συνταξιούχων.

Για μένα το ερώτημα είναι άλλο. Θα αφήσουν τους “αποσυνδεδεμένους” ένστολους συνταξιούχους με διαφορετικό μισθολογικό βαθμό μεταξύ νέων-παλιών απόστρατων ή θα βγει κάποια επόμενη τροπολογία που θα “εξισώνει” τους μισθολογικούς βαθμούς/διοικητικούς βαθμούς αποστρατείας (το ζητούμενο στο νέο μισθολόγιο) πριν γίνει η μετάπτωση των παλιών απόστρατων στο νέο συνταξιοδοτικό???

(το πάω μακριά, εδώ δεν έχουν ξεκαθαρίσει απλούστερα πράγματα….αλλά έτσι για να το συζητάμε και αυτό!)

Εν ενεργεία, νέος συνταξιούχος.
Εν ενεργεία, νέος συνταξιούχος.
Απάντηση σε  alex4935
18 Μαΐου 2016 20:49

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας

nikos 60
nikos 60
17 Μαΐου 2016 17:57

Ενδιαφέρον άρθρο στο site staratalogia ,όπου αναφέρεται ο επανυπολογισμός και των μερισμάτων των μετοχικών ταμείων μας με αποτέλεσμα την μείωση του συνολικού ποσού των καταβαλλομένων συντάξεων μεσοσταθμικά κατά 6-7%. Αυτό δεν γνωρίζω αν θα εφαρμοστεί διότι τα ταμεία μας όπως όλοι γνωρίζουμε δεν είναι επικουρικά .Βέβαια και στις προηγούμενες περικοπές ,εκτός των δικών μας (λόγω μείωσης εσόδων των ταμείων) , δεχθήκαμε επιπλέον και τις μειώσεις των υπόλοιπων επικουρικών ,με αποτέλεσμα οι υπόλοιποι μειώσεις 15-20% και εμείς πάνω από 50%. Πάντα υπήρχε δικαιοσύνη για τους στρατιωτικούς ………..τους ευχαριστούμε που δεν μας ξεχνούν …….
Έτσι δεν είναι “Πάνο” …………

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  nikos 60
17 Μαΐου 2016 18:14

Ο “Πάνος” ετοιμάζεται να μας “δικαιώσει” με το υπόλοιπο 50% του ΣτΕ, Νίκο!!!

Πρώτα στους μισθούς μέσω του νέου μισθολογίου αλλά σίγουρα με συμψηφισμό έτσι με έναν μαγικό τρόπο…μιας και λεφτά υπάρχουν!

Ακολουθούν και οι συντάξεις που μαζί με τα αναδρομικά θα “σκιστούν” οι τσέπες μας από τα φράγκα… ετοιμάσου για ένδικα μέσα… τίποτα δεν θα γίνει τελικά!!!! (φυσικά…)

Τα Ταμεία μας δεν έχουν πρόβλημα…γιατί να ανησυχούμε άλλωστε? Τόσα ακίνητα στην κατοχή τους θα αποφέρουν πακτωλό εσόδων!!! Αλήθεια, εκείνο το Υπέρ-Ταμείο των ΕΔ, τι γίνεται? Δεν είδα να κατεβαίνει το πολυνομοσχέδιο των ΕΔ… Τι έπαθε? “πάγωσε” από το ΔΝΤ …???

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Johnny B.
17 Μαΐου 2016 18:58

Φυσικά και δεν περιμένω τίποτα ………….Αυτοί καταστρέφουν το σύμπαν θα αφήσουν εμάς τους “προνομιούχους” χωρίς το άγγιγμα του Μήδα !!!!!!!! Απλά επειδή σε προηγούμενο σχόλιο ο Αχιλλέας , ανέφερε την διαφοροποίηση επικουρικών – μετοχικών ταμείων , θέλω να δω που θα “κάτσει η μπίλια” . Βέβαια οι αγωγές-προσφυγές θα πάνε σύννεφο ,όχι πως θα γίνει κάτι , αλλά όσο “κυβερνούν” ,να αισθάνονται έστω ότι παραβιάζουν συνεχώς θεμελιωμένα συνταγματικά δικαιώματα ,όλοι αυτοί οι κατ΄ευφημισμό “Δημοκράτες”-“Προοδευτικοί” και όποιο άλλο παπατζιλίκι μπορούν να επικαλεστούν. Η ιστορία όμως γράφεται και στον τελικό απολογισμό είναι αμείλικτη και χωρίς επιστροφή ………….

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  nikos 60
17 Μαΐου 2016 20:12

[ Βέβαια και στις προηγούμενες περικοπές ,εκτός των δικών μας (λόγω μείωσης εσόδων των ταμείων) , δεχθήκαμε επιπλέον και τις μειώσεις των υπόλοιπων επικουρικών ,με αποτέλεσμα οι υπόλοιποι μειώσεις 15-20% και εμείς πάνω από 50% ]

Σε τι ακριβώς αναφέρεσαι, μπορείς να εισαι ποιο συγκεκριμένος

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Kostas
17 Μαΐου 2016 20:28

Το άρθρο στο οποίο αναφέρεται το site staratalogia είναι σκόπιμα παραπλανητικό. Ανακατεύει άσχετα μεταξύ τους πράγματα. 1. Το όριο των 1300€ αφορά το Ε.Τ.Ε.Α (αρθρ.96) και πουθενά δεν αναφέρονται τα Μετοχικά Ταμεία (ΜΤΑ, ΜΤΝ, ΜΤΣ). Έχουμε εδώ και καιρό ξεκαθαρίσει ότι τα ταμεία μας δεν είναι επικουρικά. 2. Καθορισμός των μερισμάτων με διάφορα κριτήρια γίνεται για το Μ.Τ.Π.Υ. στο άρθρο 48 και πουθενά πάλι δεν αναφέροντα τα ΜΤΑ, ΜΤΝ, ΜΤΣ. 3. Τα ΜΤΑ, ΜΤΝ, ΜΤΣ αναφέρονται μόνο στο άρθρο 47 με το οποίο αποκλείεται η κρατική χρηματοδότηση σε αυτά, όπως είχε επισημάνει Johnny B. σε προηγούμενο σχόλιο, και στο άρθρο 35 που καθορίζει τα θέματα του εφάπαξ. Δεν μπορώ να ξέρω τι θα γίνει με τα ταμεία μας στο μέλλον (ακόμα και από αύριο) αλλά αυτό που ισχύει τώρα είναι ότι προς το παρόν τα ταμεία συνεχίζουν ως έχουν. Άρθρα σαν το προαναφερόμενο έχουν σαν σκοπό την δημιουργία σύγχυσης προκειμένου να αυξήσουν την επισκεψιμότητα στην σελίδα που δημοσιεύονται. Υ.Γ Δεν αναφέρομαι στο blog staratalogia αλλά στην πηγή του δημοσιεύματος (Ε.Τ.… Διαβάστε τη συνέχεια »

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
17 Μαΐου 2016 20:42

Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη σου, με μια ένσταση.
Θα μπορούσε η συγκεκριμένη ιστοσελίδα από την στιγμή που αναφέρεται σε στελέχη των ΕΔ και ΣΑ να μην αναδημοσιεύει έτσι άκριτα όλα τα δημοσίευμα που νομίζει ότι πρέπει να ενημερωθούμε. Ας ελέγχει τουλάχιστον αν αυτά που γράφονται είναι ορθά γιατί το μόνο που γίνεται είναι η παραπληροφόρηση με την αναδημοσίευση που κάνει. Το ίδιο έγινε και με την παρακάτω δημοσίευση που σχολιάστηκε εδώ.
http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-101/#comment-29025

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιάννης
17 Μαΐου 2016 21:55

Γιάννη,

η παραπληροφόρηση που νομίζεις ότι γίνεται από τα διάφορα άρθρα και εγώ είμαι ο “κομιστής” (έτσι?) οφείλεται στο “χύμα” ασφαλιστικό που αφήνει πολλές ασάφειες για ερμηνείες που σηκώνουν συζήτηση!

Αν έχεις στο χέρι κάποια ερμηνευτική εγκύκλιο ή άλλο επίσημο ερμηνευτικό κείμενο, δώσε το και σε μας τους αδαείς να μαθαίνουμε…

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
17 Μαΐου 2016 22:42

Αναφερθηκα στην ιστοσελιδα σταρατα λογια οχι σε σενα. Χυμα ειναι αυτα που εγραφε το αρθρο, αφου δεν αναφεροταν στα πραγματικα δεδομενα. Οπως θα καταλαβες απο την αναρτηση του Γιωργου με την οποια και συμφωνω σου εξηγησε πιος ενημερωνει χυμα γιατι ετσι νομιζει και καποιοι παραπλανονται λογω αγνειας μονο και μονο επειδη τα εγραψε ενας δημοσιογραφος

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιάννης
17 Μαΐου 2016 22:49

Γιάννη,

το κατάλαβα αλλά νομίζω ότι αδικείς το site αυτό.

Παίρνει κάποιος θέση για κάτι αν είναι απόλυτα σίγουρος. Βέβαια δεν το βλέπω και εγώ να ξεκαθαρίζει ο αρθρογράφος τι εννοεί όμως δεν θα πρέπει να κατηγορούμε έναν αρθρογράφο επειδή δεν μας υποκινεί να κάνουμε ή να μην κάνουμε κάτι .. άρα η πληροφόρησή του είναι αποδεκτή ως “υλικό ενημέρωσης” και μόνο.

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  GEORGIOSP
17 Μαΐου 2016 20:46

………Οι περικοπές αυτές θα προέλθουν από τον επανυπολογισμό των επικουρικών συντάξεων για όσους λαμβάνουν, μαζί με την κύρια, συνολικό ποσό πάνω από 1.300 ευρώ καθώς και για όσους λαμβάνουν μέρισμα από τα Μετοχικά Ταμεία των Πολιτικών Υπαλλήλων, του Στρατού του Ναυτικού και της Αεροπορίας………
Γιώργο ,η παράγραφος είναι αυτούσια όπως έχει γραφεί από τον Κ. ΚΑΤΙΚΟ ,δεν γνωρίζω τις πηγές του ,γιαυτό προηγουμένως είχα επιφυλάξεις για το τι θα γίνει τελικά . Απλά δεν έχω καμία απολύτως εμπιστοσύνη στους “κυβερνώντες’ και στις απίθανες ιδέες τους.

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Kostas
17 Μαΐου 2016 20:37

Κώστα ,οι μειώσεις που έγιναν π.χ στις επικουρικές του ΙΚΑ ,ήταν περίπου στο 15% ,το γνωρίζω από την σύνταξη του πεθερού μου.
Στους στρατιωτικούς λόγω μη τροφοδότησης των ταμείων του από το κράτος ,λόγω του περιβόητου psi και γενικότερα λόγω μείωσης των εσόδων τους ,δεν είχαν δυνατότητα να δίνουν τα μερίσματα όπως είχαν προσδιορισθεί με την πράξη συνταξιοδότησης και αναγκάστηκαν να κάνουν περικοπές επιπλέον των άλλων .Έτσι φθάσαμε σε απώλειες τάξεως 50-55%.

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  nikos 60
17 Μαΐου 2016 20:53

[ δεν είχαν δυνατότητα να δίνουν τα μερίσματα όπως είχαν προσδιορισθεί με την πράξη συνταξιοδότησης ]

Το ύψος της παροχής (δηλαδή τα χρήματα που θα λαμβάνεις) δεν προσδιορίζονται από την πράξη συνταξιοδότησης.
Άλλο ο αριθμός των μεριδίων που δικαιούσαι (αυτό είναι σταθερό), και άλλο το χρηματικό ύψος του κάθε μεριδίου, το οποίο αναπροσαρμόζεται ανάλογα με τα έσοδα του ταμείου, που περικόπτονται ή αυξάνονται με απόφαση του ΔΣ του ταμείου.
Γι αυτό είναι ΜΕΤΟΧΙΚΑ και όχι ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΑ, δηλαδή είμαστε ΑΥΤΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΙ.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Kostas
17 Μαΐου 2016 21:31

Κώστα στα μερίσματα μας είχαμε μειώσεις λόγω μείωσης εσόδων (και psi) των ταμείων όπως σωστά αναφέρεις. Η μείωση του 4093/12 έγινε σέ όλες τις συντάξεις , επικουρικά και μερίσματα. Δεν αδικηθήκαμε σε αυτό το κομμάτι των μειώσεων. Η αδικία που έγινε στους στρατιωτικούς έχει να κάνει με όλες τις μνημονιακές μειώσεις που έγιναν στις συντάξεις. Ενώ θεωρητικά έπρεπε να ακολουθούμε τους ε.ε μας έκαναν όλες τις μειώσεις από το 2010 έως το 2012 και όταν ήλθε η ώρα να μειωθούν οι μισθοί των ε.ε μας μείωσαν ακόμα μια φορά τις συντάξεις. Το έχει επισημάνει πολλές φορές ο Αχιλλέας. Στο σχόλιο σου 20:53 έχεις απόλυτο δίκιο. Γιάννη το blog αναδημοσιεύει ότι άρθρα βρίσκει και έχουν σχέση με τους στρατιωτικούς. Δεν γνωρίζω τον διαχειριστή του αλλά το πιθανότερο να είναι ένας άνθρωπος που με καλή διάθεση αφιερώνει τον χρόνο του για να μας ενημερώνει. Ο λεπτομερής έλεγχος όλων των αναδημοσιεύσεων είναι αδύνατος. Πάντα όμως αναφέρει την πηγή του και έτσι μπορούμε μόνοι μας να ψάξουμε λίγο παραπάνω ότι μας ενδιαφέρει και να… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Kostas
17 Μαΐου 2016 22:00

Γιώργο,

αυτό που γράφεις στα τελευταία σου λόγια είναι που προσπαθώ να κάνω. Διαβάζουμε και αποδεχόμαστε τα πάντα ως πληροφόρηση και αναλόγως με τα όσα νομίζουμε ότι γνωρίζουμε, δεχόμαστε αυτά που νομίζουμε ότι είναι ορθά και τα άλλα τα αφήνουμε στην άκρη.

Καλό είναι κάποιοι σχολιαστές σαν τον Γιάννη να μας πουν τι νομίζουν ότι είναι “ορθό” σε αυτό το ασφαλιστικό επειδή εγώ μέχρι τώρα δεν βρήκα τίποτα το “ορθό” που να μην σηκώνει διπλή ερμηνεία (δηλαδή όλα είναι μπερδεμένα και αλληλοσυγκρουόμενα!).

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Kostas
17 Μαΐου 2016 22:36

Κώστα ,ακριβώς έτσι είναι .Εγώ επιμένω στο θέμα των επιπλέον άδικων μειώσεων σε αντίθεση με τον Γιώργο ,διότι εφόσον τα ταμεία μας είναι αυτοχρηματοδοτούμενα και ήδη για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω , έκαναν μειώσεις πολύ μεγαλύτερες από ότι υπέστησαν οι υπόλοιποι συνταξιούχοι , θα έπρεπε μα μην υποστούμε και το “επιπλέον”. Σκεφτείτε σε αντίθετη περίπτωση , αύξησης (υποθετικά μιλάμε) ,τότε απλά θα έλεγαν ,τα ταμεία σας είναι δικό σας πρόβλημα ,αν μπορείτε να δώσετε αύξηση ,δώστε !!!!

ΓΙΑΝΝΗΣ Ε.
ΓΙΑΝΝΗΣ Ε.
16 Μαΐου 2016 22:39

κ. Αχιλλέα καλησπέρα Είμαι εν ενεργεία ΕΜΘ Ανθστής στην ΠΑ ΜΕ 26 χρόνια υπηρεσίας και 12 μήνες θητείας στρατευσίμου αναγνωρισμένα σε ΓΛΚ και ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ. Παρακαλώ ενημερώστε με αν μπορώ να υποβάλλω αίτημα παραίτησης για συνταξιοδότηδη και αν εντάσσομαι σε διατάξεις του προηγούμενου Νόμου ή του 4387/16. Σας ευχαριστώ και περιμένω την άποψη σας.

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ Ε.
16 Μαΐου 2016 23:14

Αφού πρώτα κάνεις το τεστ της θεμελίωσης
http://enstoloi.net/ergalia/dikaioma-sintaxis/
Νομίζω ότι από την ανάρτηση του συνονόματου σου θα λυθούν οι απορίες σου με ποια δεδομένα θα φύγεις αν το αποφασίσεις.
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-174/#comment-29018

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
16 Μαΐου 2016 20:22

Αναρτηθηκε το το ενημ.Συνταξης ΙΟΥΝΙΟΥ απο το ΓΛΚ

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
16 Μαΐου 2016 23:44

…και βέβαια με τις παλιές κρατήσεις….

Άρα οι νέες αυξημένες κρατήσεις από τη μισθοδοσία του Ιουλίου?

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
16 Μαΐου 2016 17:01

ΠΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Μιχάλης
Μιχάλης
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
16 Μαΐου 2016 17:07

Σε μένα πήγαινε το σχόλιο κ.συνάδελφε;

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Μιχάλης
17 Μαΐου 2016 00:02

ΟΧΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΥΡΙΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ.

Μιχάλης
Μιχάλης
16 Μαΐου 2016 15:47

κ.Αχιλλέα θα επανέλθω λίγο με το θέμα της μάχιμης 5ετίας αν και ισως έχει εξαντληθεί, την στιγμή που υπέβαλλα αίτηση πρίν την έκδοση του ΦΕΚ που εκδώθηκε στις 12 Μαϊου και πήρα αρ.Πρωτ. Άρα θεωρητικά έχω προλάβει με τον παλιό νόμο τις εισφορές των 6,67% και οχι των 20%;
Και μια άλλη ερώτηση στα σωματα ασφαλείας η παρακράτηση για την 5 ετία γινοταν με αιτηση τους στο απο την αρμοδια οικονομικης τους υπηρεσία απλά με άλλο συντελεστή αλλα μια διαφορά η άιτηση γινόταν δεκτή και πριν την συμπλήρωση των 25 ετών πραγματικής υπηρεσίας απλά η προσμέτρηση γινόταν μολις συμπλήρωνε το στέλεχος την προαπαιτούμενη υπηρεσία . Διαπυστώνω όμως στην αντίστοιχη υπηρεσία την δικιά μας ΟΛΚΑ ΓΕΑ ΔΟΙ κάνουν ή δεν δεκτή την αίτηση με λίγοτερα χρόνια απο 25 όπως στα σωματα ασφαλείας θέλω την τοποθετησή σου αν μπορείς για τα δυο ερωτήματα .ευχαριστώ

Με εκτίμηση

G.G.
G.G.
16 Μαΐου 2016 14:36

Υπενθύμιση αποστολής υπεύθυνης δήλωσης έως 31-5-2016, για την Απογραφή Μερισματούχων του ΜΤΑ
https://www.haf.gr/2016/02/apografi-merismatouhwn-tou-metohikou-tamiou/

Άκης
Άκης
16 Μαΐου 2016 12:24

Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους, και χρόνια πολλά για την ονομαστική σου εορτή!!
Να ρωτήσω ξανά και εγω το ίδιο αν και έχει απαντηθεί χθες αλλά για διευκρίνηση….εχω μπει τον 11/88 ρώτησα Δικηγόρο και επιμένει ότι αν ρίξω την αποστρατεία τώρα με πιάνει με το παλιό ασφαλιστικό, είναι όντως ετσι γιατι απο ότι διάβασα στο ΦΕΚ και εδω απο ότι έχετε γράψει δεν ισχύει. κάνω λάθος??

χρηστος
χρηστος
Απάντηση σε  Άκης
16 Μαΐου 2016 12:41

ΑΚΗ καλημερα.Μηπως ειναι ευκολο να ρωτησεις τον δικηγορο σου το σκεπτικο του οτι αν καταθεσουμε τωρα αιτησεις αποστρατειας θα βγουμε με το παλαιο ασφαλιστικο?Ευχαριστω εκ των προτερων!

Άκης
Άκης
Απάντηση σε  χρηστος
16 Μαΐου 2016 13:52

τον εχω ρωτήση αυτο που μου λές και μου είπε ότι αυτός αυτο καταλαβαίνει απο το ΦΕΚ….τι να σου πω θα τον ρωτήσω ξανα αλλά και για αυτο ρωτησα εδω μήπως και ξερει κανείς σίγουρα.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Άκης
16 Μαΐου 2016 14:48

Είναι ο δικηγόρος σου εξοικειωμένος με θέματα στρατιωτικών; Υποθέτω πως όχι, γιατί αν γνώριζε τι ακριβώς ισχύει για το θέμα της αποστρατείας των στρατιωτικών θα ήταν τουλάχιστον επιφυλακτικός στην απάντηση του.

χρηστος
χρηστος
Απάντηση σε  Άκης
16 Μαΐου 2016 17:37

AKH πιστευω οτι η 1/7/2016 ειναι ενδεικτικη ημερομηνια.Η τροπολογια το γραφει ρητα μεχρι να ψηφισθει το νεο μισθολογιο.Ειναι σιγουρο οτι θα ψηφισθει μεχρι την ανωτερω ημερομηνια?

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  χρηστος
16 Μαΐου 2016 17:56

Χρήστο, δεν υπάρχει τροπολογία, υπάρχει ο ψηφισμένος νόμος 4387/12-5-2016

Άρθρο 6, Ειδικές − Μεταβατικές συνταξιοδοτικές διατάξεις του Δημοσίου (παρ. 4)
4. Ειδικά, για τα Στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, των Σωμάτων Ασφαλείας και του Πυροσβεστικού Σώματος, οι διατάξεις των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 4, τίθενται σε ισχύ από 1.7.2016.

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Άκης
16 Μαΐου 2016 14:01

http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-100/#comment-28790
Δηλαδή: Να υποβάλεις αίτηση αποστρατείας, αποδοχή αυτής, έκδοση ΦΕΚ με καταλυτική ημερομηνία διαγραφής όπως αναλυτικά αναφέρεται στις FAQ (συχνές ερωτήσεις) παραγ. 2.2
http://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/
Αν νομίζεις ότι όλα αυτά μπορείς να τα προλάβεις μέχρι 30-6-2016, παίρνεις και το ρίσκο – απόφαση.

Άκης
Άκης
Απάντηση σε  Γιάννης
16 Μαΐου 2016 18:45

οπότε δεν προλαβαίνουμε εμείς και περιμένουμε μήπως δώσει παραταση για τους παλαιούς ασφαλισμένους μεχρι τελος του χρόνου….με λίγα λόγια την πατήσαμε….σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!

χρυσα
χρυσα
Απάντηση σε  Άκης
17 Μαΐου 2016 00:58

δυστυχως τα αρμοδια γραφεια στην υπηρεσια δεν φροντιζουν να ενημερωσουν το τι ισχυει τον κοσμο .

το αντιμετώπισα απο τον ΔΝΤΗ του οικονομικου (δεν θα πω ποιον) που σε συζητηση που ειχαμε στο παρελθον, μου λεει γιατι θελεις να τα αναγνωρισεις τα πεντε χρονια ? λες και δεν ειχε καμια αξια ….

τελος παντων κακως ζαλιζουμε και το site με τα προβληματα μας . εδω ολη η χωρα πηγε κατα διαολου . λογικο ειναι να συνεχιζεται το μπαχαλο , αυτο που μας καταντησε ερμαια του καθενος

Κώστας Π.
Κώστας Π.
16 Μαΐου 2016 12:08

Καλημέρα σε όλους!
Αχιλλέα χρόνια πολλά! Ότι επιθυμείς!
Μετά από σημερινή επικοινωνία με ΕΛΟΑΑ έχω σειρά λήψης κανονικού εφάπαξ 24 , ημερομηνία προτωκόλου ΣΠ 7-8-2014.

Μάριος
Μάριος
Απάντηση σε  Κώστας Π.
16 Μαΐου 2016 13:11

Μετά απο Τ/Φ επικοινωνία με ΕΛΟΑΑ εχω σειρά λήψης εφάπαξ 33, με ημ/νία κατάθεσης 11/8/14.

Μάριος
Μάριος
Απάντηση σε  Μάριος
16 Μαΐου 2016 20:07

Στον πίνακα των εφάπαξ είχα πριν 34 νούμερο …Σήμερα 33…

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
16 Μαΐου 2016 11:57

ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΣΕ ΤΗΛ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΜΤΑ ΓΙΑ ΣΕΙΡΑ ΕΦΑΠΑΞ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ 27-11-14 ΕΧΩ ΤΟ 174. ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΣΥΖΗΓΟΥ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ 17-10-13 ΑΡΙΘΜΟΣ 68.

PANOS EV
PANOS EV
16 Μαΐου 2016 10:17

Αχιλλέα καλημέρα. Γνωρίζεις εάν τα 5 χρόνια μάχιμα, ο στρατός και τα χρόνια του ικα μετράνε στα νέα ποσοστά αναπλήρωσης? Είμαι στο σώμα από 29-12-1990, εχω 25,5 υπηρεσία καθαρά στολή. Για να κάνω 35 χρόνια πρέπει να κάνω άλλα 10 καθαρά ή όπως είμαι τώρα 25,5 σύν 5αετία, συν 2 στρατό συν 2 ίκα συν 1 ακόμη υπηρεσία ήτοι 35 χρόνια?

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
16 Μαΐου 2016 19:03

Σε σχετική ερώτηση στο ΓΛΚ την 13-05-2016 μου είπαν ότι μετρούν όλα τα συντάξιμα και αυξάνεται το ποσοστό αναπλήρωσης

nikos
nikos
15 Μαΐου 2016 23:58

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΧΙΛΛΕΑ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΥΓΕΙΑ , ΤΥΧΗ , ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΑΝΕ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑΣ.

G.G.
G.G.
15 Μαΐου 2016 22:56

Αχιλλέα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με υγεία, και εύχομαι να πραγματοποιηθούν όλες σου οι επιθυμίες.