Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 190 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
G.G.
G.G.
21 Σεπτεμβρίου 2016 13:45

Έγκριση 2ης Τροποποίησης Π/Υ Ε.ΛΟ.Α.Α. Οικονομικού Έτους 2016.
https://diavgeia.gov.gr/doc/Ω2806-Γ0Ι?inline=true

Φίλε Johnny, με αυτή την τροποποίηση κάτι λίγο προστέθηκε στα 26.510.000,00 € (+1.200.000,00 €) για χορήγηση εφάπαξ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
21 Σεπτεμβρίου 2016 14:37

Ευχαριστώ πολύ G.G. άρα δεν είναι “μαύρα” τα νέα… άλλωστε πάντα τα σχόλια σου είναι αποδεδειγμένως “αισιόδοξα”!!! Ωραίος!!!

Για να δούμε πότε λοιπόν θα δοθούν όλα αυτά τα χρήματα επειδή φτάσαμε τέλη Σεπτέμβρη και με εξαίρεση αυτόν τον μήνα, οι χορηγήσεις ήταν αρκετά έως πολύ σφιχτές…

star
star
Απάντηση σε  G.G.
21 Σεπτεμβρίου 2016 17:09

Λαθος αναλυση….καμια σχεση με χορηγηση εφαπαξ…..μην παραπλανάται τον κόσμο please

kostas
kostas
20 Σεπτεμβρίου 2016 23:28

Συνάδελφοι μήπως γνωρίζει κάποιος εάν έχει πρόβλημα η σελίδα του ΓΛΚ γιατί μπαίνω μέσα να δω τη σύνταξή μου, με βάζει κανονικά αλλά δεν μου βγάζει τον μήνα με αποτέλεσμα να μη μπορώ να δω.

Steve
Steve
Απάντηση σε  kostas
20 Σεπτεμβρίου 2016 23:52

Όλα είναι θέμα ΕΠΙΛΟΓΗΣ !!!

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  kostas
20 Σεπτεμβρίου 2016 23:56

Όταν κάνεις login, πριν επιλέξεις έτος και μήνα πάτησε το πλήκτρο ΕΠΙΛΟΓΗ στο πεδίο 1.Επιλογή Σύνταξης

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  kostas
21 Σεπτεμβρίου 2016 13:14

Κώστα και στο παρελθόν, μερικές φορές το σύστημα είναι υπερφορτωμένο (?) και δεν σου βγάζει επιλογές παρόλο ότι είσαι μέσα, υπομονή, δοκίμασε άλλη μέρα, άλλη στιγμή…

κωστας
κωστας
20 Σεπτεμβρίου 2016 17:50

με καταθεση 30/10/14 για εφαπαξ εχω σειρα 17

G.G.
G.G.
20 Σεπτεμβρίου 2016 12:59

Επίσης αναρτήθηκε από το ΓΛΚ η σύνταξη Οκτωβρίου με τις εξής διάφορες στην σύνταξη μου:
Ο φόρος έγινε 122,82 € από 118,30 € που ήταν τον Σεπτέμβριο
Η περίθαλψη έγινε 76,27 € από 99,46 € που ήταν το Σεπτέμβριο
Το πληρωτέο αυξήθηκε κατά 17,28 € από τον Σεπτέμβριο

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
20 Σεπτεμβρίου 2016 13:43

Αχιλλέα αν και δεν φαίνεται αναλυτικά στο ενημερωτικό σημείωμα, εφάρμοσαν (αναδρομικά από 1/7) την ΕΙΣΦΟΡΑ ΥΠΕΡ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ που αναφέρθηκε από τον JIM εδώ http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-112/#comment-37409 .

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
20 Σεπτεμβρίου 2016 13:58

Δεν έκαναν όμως το ίδιο και για την εισφορά υγειονομικής περίθαλψης που θα έπρεπε και αυτή να έχει μειωθεί από 1/7.

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  GEORGIOSP
20 Σεπτεμβρίου 2016 14:39

Σε χθεσινή τηλεφωνική επικοινωνία με το ΓΛΚ ενημέρωσαν ότι η κράτηση αυτή θα εφαρμοστή από τον άλλο μήνα.
Ακόμα δεν είναι εφικτό μηχανογραφικά να γίνει η συγκεκριμένη κράτηση μέσω κάποιας άλλης κράτησης όταν μάλιστα υπάρχουν και αναδρομικά. Πρέπει να φτιαχτεί άλλο πεδίο εφαρμογής της, όπου και θα πρέπει να αποτυπώνεται στο μηναίο εκκαθαριστικό.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Απάντηση σε  GEORGIOSP
20 Σεπτεμβρίου 2016 15:22

Δήμο αν αναφέρεσαι στην ΕΙΣΦΟΡΑ ΥΠΕΡ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ίσως να εννοούσαν ότι θα αποτυπωθεί τον άλλο μήνα. Αν προσθέσεις τα ποσά της στήλης ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ το σύνολο θα είναι κατά 0,8€ μικρότερο από το σύνολο κρατήσεων που φαίνεται στο ενημερωτικό. Δεν νομίζω ότι είναι σύμπτωση ότι το ποσό αυτό αντιστοιχεί στην κράτηση τεσσάρων μηνών για την εισφορά. Την διαφορά των 0,8€ την επιβεβαίωσα σε τρία ενημερωτικά σημειώματα.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
20 Σεπτεμβρίου 2016 15:47

Γιώργο, εσύ βρες τα με το Δήμο και εξηγήστε μας τελικά αν τα έβαλαν.

Εγώ από την άλλη προσπαθώ να βγάλω άκρη στο +8 ευρώ περίπου μεγαλύτερος φόρος που μου βγάζει το ΓΛΚ και που δεν συμφωνεί πλήρως αν με έχουν μόνο καταχωρημένο ως Διαζευγμένο με 2 τέκνα, αντί έγγαμο που είμαι. Ακόμα και αυτό να έγινε, μου αφήνει μια συν διαφορά γύρω στο 1,5 ευρώ που δεν δικαιολογείται από τη σύγκριση των κρατήσεων.

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
20 Σεπτεμβρίου 2016 17:26

GEORGIOSP Φίλε άμα βλέπεις αναδρομικότητα μάλλον στο βαρέλι δίχως πάτο θα πάνε αυτά τα χρήματα..
καμιά αλχημια θα είναι.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΑΝΤΩΝΗΣ
20 Σεπτεμβρίου 2016 21:20

Φίλε Αντώνη δεν βλέπω αναδρομικότητα. Υπάρχει αναδρομικότητα από 1/7/2016 σύμφωνα με την εγκύκλιο https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%94%CE%A0%CE%96465%CE%981%CE%A9-%CE%99%CE%982?inline=true για την κράτηση περίθαλψης. Αν θα τα πάρουμε ή όχι είναι άλλο θέμα. Απλώς μου αρέσει που έγινε αναδρομική κράτηση των 0.80€ για την ΕΙΣΦΟΡΑ ΥΠΕΡ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ αλλά όχι επιστροφή των >30€ για την κράτηση της ΠΕΡΘΑΛΨΗΣ.

Steve
Steve
Απάντηση σε  GEORGIOSP
21 Σεπτεμβρίου 2016 00:07

Αν ισχύει αυτό με την αρνητική δήλωση, προτιμώ να δώσω στα ΕΛΤΑ 10€ για το συστημένο με την αίτηση, παρά 20 λεπτά για να γίνω με το ζόρι αλληλέγγυος.

Johnny B.
Johnny B.
20 Σεπτεμβρίου 2016 13:48

Δεν ξέρω τι άλλαξε στο ΓΛΚ αλλά από τη σελίδα του Αχιλλέα μετά τις αλλαγές που έκανε σήμερα βγαίνουν όλα σωστά στις κρατήσεις κλπ πλην του φόρου που από το ΓΛΚ που είναι αυξημένος κατά +8 ευρώ (περίπου), σε σχέση με αυτό που υπολογίζει η σελίδα…διατί?

G.G. με τις αλλαγές που έγιναν, βρίσκομαι με πληρωτέο αύξηση κατά +15,06 ευρώ σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα. Παρόλα αυτά θα έπρεπε να είχα ακόμα περισσότερα 8 ευρώ βάσει της σελίδας του Αχιλλέα.

Όμως, αν βάλω ότι είμαι αντί Έγγαμος, Διαζευγμένος με δύο εξαρτημένα ανήλικα τέκνα, η πληρωτέα βασική σύνταξη θα έπρεπε πάλι να μου ήταν περισσότερη κατά +1,5 ευρώ από το ΓΛΚ σε σχέση με αυτά που βγάζει η σελίδα του Αχιλλέα, άρα η διαφορά +8 ευρώ στο φόρο μπερδεύει την κατάσταση υπολογισμού της σύνταξής μου…τι έγινε όμως?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
20 Σεπτεμβρίου 2016 13:52

Μήπως με έχουν Διαζευγμένο (μείωση φόρου 2000 ευρώ αντί τα 1900) αλλά και το 1,5 ευρώ που λείπει σε σχέση με τη σελίδα του Αχιλλέα, είναι η αναδρομική κράτηση για τα Συνδικάτα? (Πάντως για τα Συνδικάτα θα κάνω και εγώ αίτηση διακοπής συντόμως…)

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
20 Σεπτεμβρίου 2016 14:29

Επίσης, στη σελίδα του Αχιλλέα, δεν μου παρουσιάζει την κράτηση του Ν.4002 (>1.700€) 6% αλλά υποθέτω ότι το συνυπολογίζει στο σύνολο επειδή το πληρωτέο θα ήταν αρκετά μεγαλύτερο αν δεν την είχε υπολογίσει…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
20 Σεπτεμβρίου 2016 14:58

Αχιλλέα σου έστειλα print screens με email για να τα δεις και μόνος σου όσα σου γράφω.

Αν υπάρχουν και άλλοι συνάδελφοι με διαφορές μεταξύ του πληρωτέου Οκτ.16 από το ΓΛΚ και της σελίδας του Αχιλλέα, ας επικοινωνήσουν μαζί του για διευκρινίσεις.

(Πράγματι, στο ενημερωτικό του ΓΛΚ δεν φαίνεται πεδίο για την κράτηση υπέρ “Συνδικάτων”….με αναδρομικότητα….)

G.G.
G.G.
20 Σεπτεμβρίου 2016 12:47

Έγκριση 1ης Τροποποίησης Π/Υ, ΜΤΑ Οικονομικού Έτους 2016
https://diavgeia.gov.gr/doc/73496-Μ41?inline=true

Έγκριση 1ης Τροποποίησης Π/Υ, Ε.ΛΟ.Α.Α. Οικονομικού Έτους 2016
https://diavgeia.gov.gr/doc/63ΞΠ6-ΖΒΖ?inline=true

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
20 Σεπτεμβρίου 2016 15:10

Δηλαδή G.G. πόσα κανονικά εφάπαξ εκτιμάς ότι βγαίνουν από την νέα τροποποίηση για καταβολή στο 2016? (θεώρησε ένα ποσοστό ότι θα πάνε για συμπληρωματικά)

star
star
Απάντηση σε  Johnny B.
20 Σεπτεμβρίου 2016 18:16

Πως φαινεται οτι δεν εισαι οικονομικος….κανενα εφαπαξ δεν βγαινει απο την τροποποιηση του Π/Υ, ουτε αρχικο ουτε συμπληρωματικο…αντιθετα μειωνεται η πιστωση για χορηγηση εφαπαξ προκειμενου ν αυξηθει ο ΚΑΕ καταβολης φορου του ΝΠΔΔ….ισοσκελισμος

μαυριλα

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
20 Σεπτεμβρίου 2016 21:10

Με απλά λόγια το ποσό που είχε προϋπολογιστεί για χορήγηση εφάπαξ που ήταν 26.520.000,00 €, μειώθηκε κατά 10.000,00 €, και έγινε 26.510.000,00€.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
20 Σεπτεμβρίου 2016 21:56

Σας ευχαριστώ παίδες! …και εμείς στην ουρά περιμένουμε μπας και μαζεύτηκαν κάποια φράγκα παραπάνω και δώσουν μερικά εφάπαξ πιο γρήγορα…μαυρίλα, πράγματι!

Γιώργος
Γιώργος
20 Σεπτεμβρίου 2016 11:42

καλημέρα και εγώ με κατάθεση 28/11/14 έχω σειρά 48 για εφάπαξ μετά από επίσκεψη στο ΜΤΑ στις 6/9/16 ???????.

ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
21 Σεπτεμβρίου 2016 07:29

Αχιλλέα έχοντας αλληλογραφία με τον ΕΛΟΑΑ για καποιο ζητημα ειχα εγγραφη ενημέρωση για τη σειρα, με εγγραφο επίσημο του ΕΛΟΑΑ με αρ. πρωτοκολλου κλπ. Δεν εγραψα κατι αφ εαυτου. Εαν θελεις μπορω να σου το στειλω με καποιο τρόπο προς αποφυγη σχολίων και αρνητικών σκέψεων. Παρ ολα αυτα θα ξαναεπικοινωνησω με ΕΛΟΑΑ προς επιβεβαιωση.

Johnny B.
Johnny B.
21 Σεπτεμβρίου 2016 19:05

Αχιλλέα,

μήπως είναι καμιά ειδική περίπτωση ο Χρήστος και παίζει εκτός τυπικής σειράς? Ο λόγος που είχε αλληλογραφία με τον ΕΛΟΑΑ και έλαβε εγγράφως αυτή τη σειρά μήπως οφείλεται σε κατ’ εξαίρεση προτεραιότητα?

Χρήστο, πότε αποστρατεύτηκες (ΦΕΚ διαγραφής)? και αποστρατεύτηκες με αίτησή σου ή κάτω από ειδικές συνθήκες?

ΜΙΜΗΣ
ΜΙΜΗΣ
20 Σεπτεμβρίου 2016 11:03

καλημέρα !!!! Στα Συμπληρωματικά εφάπαξ ξέρουμε τι καθεστώς υπάρχει ?..

ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
18 Σεπτεμβρίου 2016 20:47

Ενημερωστε παρακαλω τη σειρα εφαπαξ αιτηση 4/12/14 σειρα 41

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ
18 Σεπτεμβρίου 2016 21:38

Πώς γίνεται αυτό πάλι?

Ο 28/11/14 να έχει σειρά 49 και εσύ 4/12/14 να είσαι ο Νο.41? Δόθηκαν κάποια εφάπαξ αυτές τις μέρες που δεν έχουν προσμετρηθεί στην κατάσταση? Ας μας πει ο πρώην Νο.49 -αν μας ακούει- τι σειρά έχει αυτές τις μέρες?

silva
silva
Απάντηση σε  Johnny B.
18 Σεπτεμβρίου 2016 22:25

Δε νομιζω το δικο μου (49) να ειναι λαθος, γιατι ειναι προσφατη η ενημερωση. Θα τηλεφωνησω αυριο και θα δουμε..

ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
Απάντηση σε  silva
19 Σεπτεμβρίου 2016 07:23

Ενημερωση 2/9/16

silva
silva
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ
19 Σεπτεμβρίου 2016 09:07

Έχω σειρά 47 και όχι 49 (ημερομηνία κατάθεσης 28-11-14).
Οπότε μάλλον έχουν δοθεί 2 επιπλέον κανονικά εφάπαξ τα οποία δεν αφαιρέσαμε από τη λίστα.
Δυστυχώς -όπως μου είπαν- ο ρυθμός που αναμένεται να δοθούν τα κανονικά εφάπαξ είναι 15-20 μηνιαίως.
Να είμαστε καλά να περιμένουμε!!!

silva
silva
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ
19 Σεπτεμβρίου 2016 09:39

Τον Ιούλιο η σειρά μου συνέπιπτε με αυτή του Αχιλλέα.

Καλό θα ήταν να τηλεφωνούσε και κάποιος άλλος που ήδη υπάρχει στη λίστα, ώστε να επιβεβαιώσουμε τις 2 θέσεις διαφορά και να γίνουν οι αλλαγές για όλους.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ
19 Σεπτεμβρίου 2016 12:33

Δύο πάνω- δύο κάτω δεν αποτελεί σημαντική διαφορά (το είχα παρατηρήσει από πέρσι ότι 2-3 θέσεις διαφορά υπάρχει σε ορισμένους)…εδώ το πρόβλημα είναι πώς μπορεί να έχει κάποιος μετά από εσένα σειρά μικρότερη από τη δική σου, αυτό να αναρωτιέσαι!

silva
silva
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ
19 Σεπτεμβρίου 2016 13:48

Χρήστο, μήπως είχες λανθασμένη πληροφόρηση για τη σειρά σου? Αν θέλεις κάνε ένα τηλέφωνο για επιβεβαίωση…

johnny B. δε θέλω να φανταστώ άλλη εκδοχή!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ
19 Σεπτεμβρίου 2016 14:10

Αν υπήρχε άλλη εκδοχή δεν θα έβγαινε στο site για να μας το πει κιόλας…

silva
silva
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ
19 Σεπτεμβρίου 2016 17:19

Σωστά!

ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
19 Σεπτεμβρίου 2016 23:19

Johnny B. Μπορώ σε κάποιο email να σου στείλω κάτι …

ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΑΝΘΑΚΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΑΝΘΑΚΗΣ
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ
19 Σεπτεμβρίου 2016 13:20

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με ΜΤΑ και αιτηση εφαπαξ 19-12-14 Νο 84

Johnny B.
Johnny B.
19 Σεπτεμβρίου 2016 14:15

Αυτό συμπίπτει (-1) με τη σειρά του Αχιλλέα, οπότε θα πρέπει ο Χρήστος να δει γιατί υπάρχει αυτή η διαφορά σε σχέση με τους άλλους…

ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
19 Σεπτεμβρίου 2016 23:10

Johnny B. Μπορώ σε κάποιο email να σου στείλω κάτι …

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ
20 Σεπτεμβρίου 2016 11:58

Βεβαίως, συνεννοήσου με το Αχιλλέα και περιμένω…

Επαμεινώνδας
Επαμεινώνδας
18 Σεπτεμβρίου 2016 10:44

Παρακαλώ να έχω την άποψη σου διότι με μπερδεύει το παρακάτω!Οι συντάξεις επί των οποίων γίνεται η παρακράτηση, διακρίνονται στις εξής κατηγορίες:

– Καταβαλλόμενες συντάξεις κατά την 12/5/2016, και για όσες εφαρμόζονται διατάξεις ως προς τον τρόπο υπολογισμού της σύνταξης προγενέστερες του νόμου Κατρούγκαλου (ν. 4387/2016): Η εισφορά 6% επιβάλλεται στο ακαθάριστο ποσό σύνταξης μετά των πάσης φύσεως προσαυξήσεων (επίδομα τέκνων, συζύγου), επιδόματος απόλυτης αναπηρίας ή εξωιδρυματικού επιδόματος, μετά την αφαίρεση όλων των κρατήσεων και πριν από τον υπολογισμό του Φόρου Μισθωτών Υπηρεσιών (ΦΜΥ).

– Συντάξεις που θα υπολογισθούν με βάση τον νέο τρόπο υπολογισμού: Το 6% επιβάλλεται στο συνολικό ποσό που προκύπτει από το άθροισμα των επιμέρους ποσών (εθνικής και ανταποδοτικής σύνταξης). Από το συνολικό αυτό ακαθάριστο ποσό αφαιρούνται τα ποσά της εισφοράς αλληλεγγύης συνταξιούχων.
Τελικά ή πρώτη παράγραφος πως ερμηνεύεται;

Επαμεινώνδας
Επαμεινώνδας
19 Σεπτεμβρίου 2016 19:37

Ευχαριστώ.Αυτη την ερμηνεία έδινα κι εγώ αλλά.,…..για να δούμε!!!!

Γιώργος
Γιώργος
17 Σεπτεμβρίου 2016 22:22

Είμαι εν ενεργεία στέλεχος της Π.Α, και έχω κατοχυρωμένο συνταξιοδοτικό δικαίωμα απο το ετος 2013 και επέλεξα την παραμονή μου στην υπηρεσία εν αντίθεση του πλειοψηφικό ρεύματος αποστρατειών των αξιότιμων συναδέλφων μου κατά τα έτη 2012-2014. Το σκεπτικό της απόφασης μου, ήταν να αποφύγω το 40% της περικοπής από τα 1000 ευρώ και πάνω των συντάξιμων αποδοχών μου, με την παραμονή μου τουλάχιστον έως τα 31 έτη υπηρεσίας, εμπιστευόμενος το κράτος και τον νόμο που προέβλεπε ότι, όσοι έχουν έως 31-12-14 κατοχυρωμένα ασφαλιστικά δικαιώματα δεν θα επηρεαστούν από τις οποιαδήποτε μελλοντικές αλλαγές του ασφαλιστικού. Αιφνιδιαστικά όμως φέτος ψηφίστηκε νέος ασφαλιστικός νόμος ο οποίος προβλέπει τεράστια μείωση αποδοχών στους νέους συνταξιούχους συμπεραλαμβανομένων και εκείνων που είχαν κατοχυρωμένο δικαίωμα συνταξιοδότησης και δεν έκαναν ενώ μπορούσαν!!,,χρήση του δικαιώματος αυτού, εμπιστευόμενοι το κράτος και τον προηγούμενο νόμο που προέβλεπε ότι δεν θα επηρεαζόταν!! Μπαίνοντας όμως στους πίνακες σας αισθάνθηκα “σοꨔ, καθώς διαπίστωσα ότι με τα έως τώρα ισχύοντα έαν αποστρατευτώ ευδοκίμως τερματίσας (δηλαδή με διώξει η ύπηρασία) με 35 έτη υπηρεσίας οι συντάξιμες αποδοχές… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΑΡΓΥΡΗΣ
ΑΡΓΥΡΗΣ
Απάντηση σε  Γιώργος
18 Σεπτεμβρίου 2016 09:06

Φίλε Γιώργο…..αλήθεια πιστεύεις ότι ο Κος Καρασαββίδης ή κάποιος άλλος, μπόρει να απαντήσει το ερώτημά σου ??? Γράφεις μεταξύ άλλων ” εμπιστευόμενος το κράτος….”, ίσως αυτό είναι το μοναδικό λάθος που κάναμε ή εξακολουθούμε να κάνουμε όλοι. Νομίζουμε ότι έχουμε κράτος !!!
Εύχομαι και ελπίζω η απαξίωση και ο εξευτελισμός Στρατιωτικών και Σωμάτων Ασφαλείας, να μη φτάσει στην ισοπέδωση…

ΝΓ
ΝΓ
Απάντηση σε  Γιώργος
18 Σεπτεμβρίου 2016 11:02

Όποιος θέλει τα πολλά χάνει και τα λίγα λέει ο σοφός λαός…

Alex4935
Alex4935
Απάντηση σε  Γιώργος
19 Σεπτεμβρίου 2016 09:25

Γιώργο μην σκας για πράγματα προσωρινά, η προσωπική διαφορά είτε νέος είτε παλιός θα μπει στον κόφτη. Μακάρι να κάνω λάθος αλλά δεν την βλέπω να έχει μέλλον πέραν του 19. Απλώς εφαρμόζεται η μέθοδος του διαμερισμού.

billy
billy
19 Σεπτεμβρίου 2016 21:29

Kε Kαρασαββίδη, συγνώμη που επεμβαίνω αλλά θα ήθελα να πω τα εξής: Όλα καλά και σωστά αυτά που λέτε προς τον Γιώργο, όμως το θέμα πιστεύω είναι ηθικό, δηλαδή, δεν μπορεί κάποιος με 25 πραγματικά χρόνια υπηρεσίας να βγάζει ίση ή μεγαλύτερη σύνταξη από κάποιον με 35 πραγματικά χρόνια που θα βγει στην σύνταξη, επειδή άλλαξε ένας ασφαλιστικός νόμος. Μιλάμε ότι, είμαστε ευρωπαϊκό κράτος. Ένα παράδειγμα θα σας δώσω: Ο πεθερός μου, παίρνει σύνταξη από την Γερμανία, (ήταν εργάτης σε εργοστάσιο) με 30 χρόνια εργασίας 740 ευρώ, ενώ ο θείος μου (ίδια δουλειά) με 40 χρόνια εργασίας, παίρνει 880 ευρώ. Η οικονομική διαφορά στις συντάξεις τους,(ανάλογα με τα χρόνια εργασίας) έχει μία λογική. Στην χώρα μας, γιατί δεν συμβαίνει αυτό; Δεν είναι αδικία;

ΑΡΓΥΡΗΣ
ΑΡΓΥΡΗΣ
Απάντηση σε  billy
19 Σεπτεμβρίου 2016 21:51

Κε Καρασαββίδη καλά τα νούμερα που παραθέτεις στο Γιώργο…. αλλά πέραν του ηθικού θέματος όπως λέει o billy, μην ξεχνάς ότι ο ένας θα δουλεύει 10 χρόνια παραπάνω με ότι αυτό συνεπάγεται (υπηρεσίες, τυχόν μεταθέσεις κ.ά.), ενώ ο άλλος αν μη τι άλλο ρυθμίζει τη ζωή του και την οκογένειά του όπως θέλει….

billy
billy
Απάντηση σε  ΑΡΓΥΡΗΣ
20 Σεπτεμβρίου 2016 15:33

Κε Καρασαββίδη, ευχαριστώ για την απάντησή σας στον σχολιασμό μου. Ήδη, έχετε εκφράσει την άποψή σας σε παλαιότερο άρθρο σας, όπως λέτε, που απλά συμπίπτει με την δική μου γνώμη, και πάλι ευχαριστώ.

billy
billy
Απάντηση σε  Γιώργος
20 Σεπτεμβρίου 2016 22:39

Συνάδελφε Γιώργο, συμφωνώ με όσα λες και καταλαβαίνω πως αισθάνεσαι, όμως, έχω να σου πω τα εξής: κατά αρχήν να σου πω ότι είμαι εν ενεργεία με θεμελίωση δικαιώματος σύνταξης το 2013, όμως έχω επιλέξει για καθαρά οικονομικούς λόγους να παραμείνω στην υπηρεσία (διαφορά μισθού-σύνταξης) όπως και πάρα πολλοί άλλοι συνάδελφοι. Ο νέος ασφαλιστικός νόμος ” ΈΚΤΡΩΜΑ ” που ψηφίστηκε, ήταν εντολή των Γερμανών, εταίρων μας στην Ε.Ε, για να επιφέρει ακριβώς άμεσα αποτελέσματα περικοπών σε συντάξεις από την επομένη της ισχύς του (όπως οι Πάγιες Διαταγές στην υπηρεσία μας) χωρίς να υπολογίσει (με κάποια κλιμάκωση) όσους συναδέλφους έχουν θεμελιώσει δικαίωμα σύνταξης, γιατί αυτός είναι ο σκοπός του (μείωση των συντάξεων, άμεσα, έως 25%). Όσο για το λάθος σου που λες, πιστεύω ότι είμαστε η γενιά των μνημονίων και πληρώνουμε τις συνέπειες και δύσκολα θα ξεμπλέξουμε από δαύτους. Eύχομαι όταν θα αποστρατευτούμε, να ζούμε τουλάχιστον με αξιοπρέπεια τίποτε άλλο…!!

Μιχάλης
Μιχάλης
17 Σεπτεμβρίου 2016 19:36

Καλησπέρα κ.Καρασαββίδη,
Θα ήθελα εάν γνωρίζετε τα παρακάτω:Προ του εισαχθώ στην Πολεμική αεροπορία είχα εργασθεί στο Υπουργείο Εσωτερικών 18μήνες ως εποχιακός δημόσιος υπάλληλος ορισμένου χρόνου. Τότε υπέβαλα αναφορά όπου ζητούσα την αναγνώριση για την αύξηση του ΕΧΥ όπου και αυξήθηκε και πήρα κάποια χρήματα αφού αναγνωρίσθηκε ως προυπηρεσία ΙΚΑ δημοσίου. Όμως θέλω να ρωτήσω για αναγνώριση σαν συντάξιμα αυτός ο χρόνος ισχύουν τα περί διαδοχικής ασφάλισης ΙΚΑ ιδιωτικού τομέα; και ναι γιατί; αφού έχω πληρώσει εισφορές να μην γίνει μετατροπή στο δημόσιο αφού το έχουν αναγνωρίσει σαν ΕΧΥ; ( Καταλαβαίνετε την διαφορά η διαδοχική είναι πρόσθετη σύνταξη ικα όταν όμως είναι ικα δημοσίου και τα ;έχεις αναγνωρίσει σαν ΕΧΥ γιατί να μην μπορώ να ενταχθούν στην υπηρεσία του δημοσίου; Ευχαριστώ
Με εκτίμηση
Μιχάλης

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  Μιχάλης
17 Σεπτεμβρίου 2016 21:19

Γιατί ακριβώς δεν έκανες την ίδια δουλειά.
Αυτή είναι μια νομοθετημένη πρακτική που ισχύει εδώ και πολλά χρόνια. Δεν νομίζω ότι αν έστεκε νομικά τόσα χρόνια να μην το είχαν αλλάξει, ειδικά τότε που οι διάφοροι συνδικαλιστές πέρναγαν ότι ήθελαν.

Μιχάλης
Μιχάλης
19 Σεπτεμβρίου 2016 22:56

Άρα κ.Αχιλλέα στην ουσία καταργήθηκε η διαδοχική ασφάλιση με τον νεο νόμο 01/01/2017 για συντάξεις που θα εκδίδει το ΕΦΚΑ;

Με εκτίμηση

Μιχάλης
Μιχάλης
20 Σεπτεμβρίου 2016 12:13

Σωστά τα λέτε εγώ έκανα λάθος επειδή θυμόμουν ότι στην σύνταξη δημοσίου προστίθενται και η δεύτερη σύνταξη ΙΚΑ 300 ένσημα / 20 ευρώ στα 60 έτη. Άλλα κατάλαβα τι εννοείτε ευχαριστώ πολλή.

Με εκτίμηση

Mικης
Mικης
17 Σεπτεμβρίου 2016 14:47

Κατάταξη στην ΠΑ, Ιούνιος 1992.Έχω λίγα ένσημα ΙΚΑ, απο το 1989.α)Πότε μπορώ να βγω στην σύνταξη?β)Συμφέρει να αναγνωρισω την πλασματική 5ετια?γ)Με την τριετία Κονδύλη ,τι ισχύει?Ευχαριστώ

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 51η
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 51η
15 Σεπτεμβρίου 2016 13:51

Καλημέρα,
Από το ΟΛΚΑ μου κοινοποίησαν έγγραφο προς το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους,της 17-6-16, που διαβιβάζει τα απαραίτητα για την σύνταξη μου.
Μήπως γνωρίζει κάποιος πότε θα βγεί η σύνταξη, ή πως θα ενημερωθώ για το ¨πότε¨ ;

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 51η
15 Σεπτεμβρίου 2016 14:57

Διάβασε το παρακάτω σχόλιο.
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-133/#comment-37676

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 51η
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 51η
Απάντηση σε  Γιάννης
15 Σεπτεμβρίου 2016 15:56

Αν μπορούσατε να μου απαντήσετε στο προηγούμενο ερώτημα μου ………
Το site που με παραπέμψατε, απαιτεί αριθμό πρωτοκόλλου του ΓΛΚ που δεν έχω. Ακόμη, από την εμπειρία σας, σε πόσους μήνες βγαίνει η σύνταξη . Ευχαριστώ κα για προηγούμενες ερωτήσεις μου.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 51η
15 Σεπτεμβρίου 2016 16:15

Απόστολε,

να τρελαθούμε θέλεις?

Από 17/6 προώθησε τα χαρτιά σου το ΟΛΚΑ στο ΓΛΚ και τώρα έλαβες την ενημερωτική επιστολή? τρεις μήνες μετά? Λογικά, θα πρέπει να σου είχε κανονιστεί και η σύνταξη στο ενδιάμεσο και να σου είχε βγει και ΣΠ!!!

Δεν γνωρίζω αν υπήρχαν επιπλοκές και καθυστερήσεις λόγω έλλειψης διευκρινιστικών εγκυκλίων νέου νομοσχεδίου αλλά τόσο μεγάλο διάστημα…με εκπλήττει! Μήπως θα έπρεπε να περάσεις από εκεί μια Παρασκευή ή να στείλεις κάποιον γνωστό σου να ρωτήσει από κοντά? Συνήθως δεν απαντούν στα τηλέφωνα…

Εκείνο το site που λες, είναι για να παρακολουθείς την εξέλιξη έκδοσης της ΣΠ σου από το ΓΛΚ, πολύτιμο εργαλείο…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
15 Σεπτεμβρίου 2016 22:28

Από 1-1,5, μήνα μετά τον ΟΛΚΑ μέχρι 2,5-3 μήνες βαριά-βαριά…αυτά ίσχυαν πριν μπερδευτεί η υπόθεση με τις “ασάφειες” του νέου ασφαλιστικού…ψυχραιμία και σου προτείνω να περάσεις εσύ ή κάποιος γνωστός σου μια Παρασκευή από τον ΓΛΚ για να μάθεις από κοντά τι τρέχει…

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 51η
15 Σεπτεμβρίου 2016 20:10

Με το που θα κανείς εισαγωγή βάλε μόνο τις ημερομηνίες:
Στο ΑΠΟ (της διαγραφής) και στο ΕΩΣ (την τρέχουσα), την ημερομηνία θα την βάλεις με μπάρες (πχ. 06/06/2016, και όχι 6-6-2016).
και πάτα αναζήτηση, και στην επόμενη σελίδα που θα σε βγάλει το λεπτομέρειες.
Από εκεί θα δεις τον αριθμό πρωτοκόλλου καθώς και την πορεία έκδοσης της σύνταξης σου.

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 51η
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 51η
Απάντηση σε  G.G.
15 Σεπτεμβρίου 2016 22:12

Ευχαριστώ G.G. Το έκανα και βγήκε το εξής :
Η υπόθεση σας δεν έχει χρεωθεί μέχρι σήμερα σε εισηγητή για επεξεργασία.
Κύριοι, μπορεί να μου απαντήσει κάποιος, πόσο χρόνο έκανε να βγεί η σύνταξη του ; (γιατί από την απάντηση του ΟΛΚ φαίνεται ότι δεν υπάρχει φως ..)
Υ.Γ. Αγωνιώ για την σύνταξη μου, όπως οι περισσότεροι αγωνιάτε για το εφάπαξ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
15 Σεπτεμβρίου 2016 22:29

…σου απάντησα λίγο παραπάνω…

Δήμος
Δήμος
15 Σεπτεμβρίου 2016 10:06

Κάνα νέο για χορήγηση εφάπαξ για τον Σεπτέμβριο ?

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Δήμος
15 Σεπτεμβρίου 2016 12:07

Ρωτάς στο 210-3675067 και ενημερώνεις εδώ.
Υ.Γ. Μην παίρνω εγώ κάθε μήνα! ΄Εχουν βαρεθεί να με ακούνε! (αστειεύομαι).

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
15 Σεπτεμβρίου 2016 12:57

Για να πούμε και την αλήθεια, αν δεν είχες άμεσο ενδιαφέρον (συμπληρωματικό εφάπαξ) δεν θα έπαιρνες τηλέφωνο (ευτυχώς για μας που έτσι έχουμε επίκαιρη ενημέρωση)…αλλά γενικώς, συμφωνώ με το σκεπτικό της όχλησης… αλλά διακριτικά, σίγουρα δεν πρέπει να γινόμαστε ενοχλητικοί στον ΕΛΟΑΑ!!! (ειδικά στην ευγενική κυρία που εδώ και έναν χρόνο περίπου απαντά σε όλα τα τηλέφωνα και δίνει την καλύτερη δυνατή απάντηση, μπράβο της!)

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
15 Σεπτεμβρίου 2016 14:40

Johnny B,
κάνεις λάθος όταν λες: “αν δεν είχες άμεσο ενδιαφέρον (συμπληρωματικό εφάπαξ) δεν θα έπαιρνες τηλέφωνο”.

Ξέρω την σειρά μου στο συμπληρωματικό και ξέρω ότι αργεί πολλυυυυυ ακόμα για να μου δωθεί.
Απλά προς το τέλος του μηνός τηλεφωνώ για να ενημερώσω το site. Από αυτό τον μήνα, ας αναλάβει άλλος!

Δεν κάνεις κι εσύ κανένα τηλεφωνάκι στο Δντή να μάθεις τί έγινε με την αποδέσμευση αποθεματικού και αν έχουν αποφασίσει πώς θα χειριστούν το θέμα της πληρωμής συμπληρωματικών και (ολόκληρων) κανονικών?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
15 Σεπτεμβρίου 2016 15:52

Ξέρεις μήπως ποιος είναι τώρα? Αν μου πεις και τον ξέρω σίγουρα θα τον πλησιάσω για πληροφορίες. Δυστυχώς με λίγους οικονομικούς είχα πέρα-δώσε κατά εποχές, αντιθέτως με τους εγκαταστάσεων που είχαν αρκετά πέρα-δώσε μαζί τους…(σε όλα τα επίπεδα διοίκησης)

Να ξέρεις ότι εκτιμώ το ενδιαφέρον σου και δεν ειρωνεύτηκα τίποτα, απλώς λέω ότι αυτήν την περίοδο είμαστε οι υπόλοιποι τυχεροί μιας και είσαι ακόμα “ζεστός” με το ζήτημα εφάπαξ!

ΥΓ: Μας καλοέμαθες aero και περιμένουμε κάθε μήνα τα νέα σου επί του θέματος!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Δήμος
15 Σεπτεμβρίου 2016 13:01

Φίλε Δήμο,

και εγώ βιάζομαι αλλά από 25/8 με 57 κανονικά εφάπαξ δεν νομίζω να βγάλουν ανακοίνωση στις 15/9 για νέα εφάπαξ…υπομονή, αν δώσουν θα δώσουν από αρχές Οκτώβρη με ανακοίνωση στα τέλη Σεπτέμβρη.

Dp
Dp
Απάντηση σε  Johnny B.
15 Σεπτεμβρίου 2016 14:56

” Ραγιάδες έχεις , μάνα γη, σκυφτούς για το χαράτσι, των Ευρωπαίων περίγελα και των αρχαίων παλιάτσοι ….. ”

Είμαι πάλι “εκτός έδρας ” Γιαννάκη, πολλά θέλω να γράψω για την κατάντια που βλέπω, αλλά είναι δύσκολο λόγω iPad … Σε λίγες μέρες….

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Dp
15 Σεπτεμβρίου 2016 16:06

Παρουσιάζει ενδιαφέρον Dp όταν χάνεσαι για μήνες/εβδομάδες, επειδή μόλις επιστρέφεις γίνεσαι σκέτο “τσουνάμι” για full θεματολόγιο που ανάμεσα στους ηθικό-συναισθηματικούς σου προβληματισμούς (αποδεκτοί οι περισσότεροι, νομίζω) μας δίνεις “τροφή για σκέψη” σε πολλά ζητήματα που θεωρούμε ως “δεδομένα”… και δεν τα “αγγίζουμε”…

Κοίταξε μόνο να ανοίγεις θέματα στα σωστά πεδία για να μην εκνευρίζονται δικαίως ορισμένοι συνάδελφοι…

ΥΓ: Με το πάσο σου και σε περιμένουμε…πιο cool…

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
16 Σεπτεμβρίου 2016 10:44

Johnny B.
δεν είναι ανάγκη να γνωρίζεις προσωπικά τον κ. Δντή για να τον ρωτήσεις.
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-190/#comment-37706

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
16 Σεπτεμβρίου 2016 11:19

…σε άλλη χώρα, ίσως…εδώ που είμαστε και έτσι όπως είμαστε γιατί να μου απαντήσει?

(όπως είπες τις προάλλες “έφαγα τον γάιδαρο” περιμένω τώρα την “ουρά” στην ουρά αναμονής με ή χωρίς συμπληρωματικό μαζί…από λίγους έως πολλούς μήνες ακόμα, όλα τα άλλα είναι “εικασίες” για να τα συζητάμε εδώ)

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Dp
16 Σεπτεμβρίου 2016 11:01

Dp,
σε ευχαριστώ που έγινες η αιτία να μελετήσω το ποίημα “Γύριζε” του Κωστή Παλαμά.
Τόσο επίκαιρο … 100 χρόνια μετά ….

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
16 Σεπτεμβρίου 2016 11:47

Johnny B,
σου αντιστρέφω το ερώτημα. Γιατί να μη σου απαντήσει?
Αν δεν τολμήσεις, δεν θα μάθεις ποτέ!

Υ.Γ. προσωπική εμπειρία: πέρσι τηλεφώνησα στον τότε Δντή και χωρίς να τον γνωρίζω προσωπικά, συνομιλήσαμε για μισή ώρα! και μου επίλυσε πολλές απορίες μου. Έμαθα όχι απλά πράγματα που δεν ήξερα αλλά και άλλα που ούτε καν φανταζόμουνα!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
16 Σεπτεμβρίου 2016 12:00

Ο περσινός συγκεκριμένα ήταν άνθρωπος και επαγγελματίας από τους λίγους στο είδος, έτυχε και είχα συνεργαστεί μαζί του στο παρελθόν (από άλλες θέσεις) και έδειχνε ότι είχε προσόντα να κάνει σοβαρές αλλαγές όπου και αν πήγαινε, όμως διαπίστωσα με απορία ότι αντικαταστάθηκε σε λιγότερο από διετία….!!! …τότε γιατί τον έστειλαν εκεί? για να τον αλλάξουν συντόμως?….

Όχι φίλε aero, αν δεν τον “ξέρω” τον Δντή δεν πρόκειται να τον “ψάξω” και επειδή ζω στην Ελλάδα “ξέρω” ότι και ο “κάθε” Δντής δεν “επιθυμεί” να απαντάει στον “κάθε πικραμένο” τηλεφωνικώς αλλά σε παρακάμπτει στο “Γραφείο Κοινού” (στην κοπελιά που σου λέει τη σειρά)…

Το βλέπω και κάπως αλλιώς…γιατί πρέπει να “ψάξω” τον “κάθε” Δντή για να “μάθω” πράγματα που “όφειλε” να μου τα κοινοποιεί ή έστω να με ενημερώνει με κάποιον τρόπο…???!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
16 Σεπτεμβρίου 2016 12:02

Dp έμπαινε…. ήρθε η σειρά σου να πάρεις τη σκυτάλη!

ΠΑΝΟΣ
ΠΑΝΟΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
16 Σεπτεμβρίου 2016 17:37

νεα εφαπαξ τελος σεπτεμβριου

jchris
jchris
Απάντηση σε  ΠΑΝΟΣ
16 Σεπτεμβρίου 2016 21:35

Είπανε πόσα θα δώσουν?

Ντινος
Ντινος
Απάντηση σε  jchris
17 Σεπτεμβρίου 2016 08:45

Δεν ξερω ποιος ειναι Δντης ομως μια φορα που κατα τυχη σηκωσε το τηλεφωνο και του μιλησα μου εκανε εντυπωση η επαρκεια γνωσεων που εχει και η διαθεση να εξηγησει οποιαδοιποτε απορια μου.Επισης παρατηρω οτι καθε μηνα γινονται συμβουλια και φαινεται οτι εχει βαλει ταξη εκει μεσα αυτοσ.Περιμενω αρχικο εφαπαξ καιευχομαι να το παρω το συντομοτερο δυνατο ….κανοντας απλα υπομονη

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  jchris
17 Σεπτεμβρίου 2016 12:10

Δεν ξέρω αν και αυτός είναι “αστέρι”, όπως λες, αλλά αν ξανά τύχει να μιλήσεις μαζί του, πες του γιατί δεν βγάζουν κάθε μήνα μια ανακοίνωση τύπου με τον αριθμό των εφάπαξ (κανονικών+συμπληρωματικών) που εγκρίνουν και τα αντίστοιχα πρωτ. που αφορούν? Τόσο δύσκολο είναι να το κάνουν? (για να δούμε τι θα σου πει)

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  jchris
17 Σεπτεμβρίου 2016 13:26

Johnny B,
Λες: “αν ξανά τύχει να μιλήσεις μαζί του, πες του..”
Ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το κάνεις μόνος σου, αλλά βάζεις άλλους.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  jchris
17 Σεπτεμβρίου 2016 15:18

Ας μην το κουράζουμε το θέμα, η κατάσταση είναι λίγο-πολύ γνωστή σε όλους μας…

1ον Μάλλον ο Ντίνος είναι “καινούργιος” στην ουρά αναμονής και έχει ακόμα “αντοχές”, δεν έχει ακόμα φρίξει περιμένοντας πάνω από 1,5 χρόνο χωρίς να έχει από πουθενά επίσημη πληροφόρηση πλην της μικρής “όασης” του Αχιλλέα που ευτυχώς βασίζεται σε καλοθελητές συναδέλφους!

2ον Διατηρώ τις αντιλήψεις μου για το πώς έχουν γενικά τα πράγματα και ειδικά όταν περιμένω να σηκώσει το ακουστικό ο Δντής και να έχω την ελπίδα να μου αναλύσει αυτά που ζούμε στο χάος των μνημονίων (περιορίζομαι από το 2015 και μετά)…ας μην κοροϊδευόμαστε με θεωρητικές κουβέντες… οι αντιλήψεις μου είναι εδώ: http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-190/#comment-37753 (ειδικά στο τέλος που πιστεύω ότι υπάρχει εκ μέρους του ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ μια χρόνια ευθύνη-αδιαφορία)

3ον Μας καλοέμαθες (χωρίς παρεξηγήσεις) και περιμένουμε από εσένα τα μηνιαία μαντάτα για τη σειρά του εφάπαξ… (όπου μπορούμε βοηθούμε και οι υπόλοιποι!)

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  jchris
17 Σεπτεμβρίου 2016 15:30

Επίσης,

αν θυμάσαι στην αρχή έπαιρνα “ζεστά” το θέμα με αρκετά τηλέφωνα σε διάφορους στο ΜΤΑ και ΓΕΑ και έγραφα σχεδόν εβδομαδιαία σχόλια για τα μαντάτα (ειδικά όταν έπαιρνα επιστροφές) …οι περισσότερες ελπίδες για βελτιώσεις περιορίστηκαν στη σφαίρα της φαντασίας και του σεναρίου, δυστυχώς… (δεν φταίει μόνο ότι αποστρατεύτηκαν αρκετοί κάπου μεταξύ 2013-2014, υπάρχει και ευθύνη για το πώς αντιμετωπίζει ένα ταμείο μια τέτοια κατάσταση με προληπτικά και όχι μόνον μέτρα)

Από το 2016 και ύστερα, είπα να βάλω τέρμα στην κοροϊδία του εαυτού μου και δείχνοντας σεβασμό στους ενήμερους (ηρωικούς!) απόστρατους, απλά τους ρωτάω αν κάτι που γράφουν δεν μου γίνεται σαφές…

ΥΓ: Ο χρόνος είναι ο καλύτερος θεραπευτής, σε σκοτώνει ή σε σώζει, δεν έχει σημασία πια…αρκεί να το καταλάβουμε ότι βρισκόμαστε σε ένα πτωχευμένο εξαρτημένο κράτος και εκτελούμε εντολές των ξένων πουλώντας εντός τειχών ελπίδα στον κακομοίρη λαό…

Κωστας
Κωστας
13 Σεπτεμβρίου 2016 19:02

Καλή σας εσπερα είμαι παντρεμένος έχω δυο παιδιά πάνω από εικοσιπέντε ετών και είναι εργαζόμενα ερώτηση για εσάς τι γράφω στο πεδίο για τον υπολογισμό του εφαπαξ έγγαμος με παιδιά ή χωρίς παιδιά

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  Κωστας
13 Σεπτεμβρίου 2016 19:07

Εγγαμος με παιδιά

Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  Δήμος
13 Σεπτεμβρίου 2016 22:07

Ευχαριστώ για την απάντηση σου