Σελίδα υπ' αριθ. 197 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 197 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Καλημέρα. Με αριθμό πρωτοκόλου την 6/12/13, με πήραν τηλ. σήμερα για κατάθεση δικαιολογητικών για το συμπληρωματικό.
Να ‘τος και ο Dp έτοιμος επιτέλους να εισπράξει και το συμπληρωματικό! Καλοφάγωτο και σε καλή μεριά! (πρόλαβες…)
Μήπως ρώτησες πόσα έχουν εγκριθεί κανονικά/συμπληρωματικά?
Πρόκειται για άλλον συνάδελφο.
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-64/#comment-13384
Δυστυχώς οδηγούσα αυτήν στιγμή και δεν μπορούσα να ρωτήσω. Αύριο που θα πάω τα χαρτιά, θα ρωτήσω.
καλημερα σας…εγω πηρα σημερα τηλ στις 13:10 το μεσημερι και αντι να μου πουνε κατι για καλυτερη σειρα με πεταξανε δυο θεσεις πισω…43 για κυριως εφαπαξ με ημερομηνια καταθεσης 15-12-2014….τον προηγουμενο μηνα ειχα 41…προηγουνται οι θανατοι μου ειπανε…ποσοι τελως παντων μας εχουν αφησει και αποδημισαν εις κυριον..παντως μου ειπανε πως σημερα θα γινει συνεδριαση και θα δωθουν 15 με 20 κυριως εφαπαξ…
Πήραν το “πράσινο φως” να ικανοποιήσουν με προτεραιότητα τα εφάπαξ ειδικών κατηγοριών επειδή τρέχουν παράλληλα και τα συμπληρωματικά που θέλουν να κλείσουν πριν αρχίσουν να δίνουν ολόκληρα τα κανονικά.
Είναι αυτό που αποκαλώ “εκρηκτικό μείγμα” μιας και όλοι έχουν να λαμβάνουν αλλά κανένας δεν είναι ευχαριστημένος με τον ρυθμό… με λίγα λόγια αναμονή στην αναμονή!
ΥΓ: Η σειρά αλλάζει μερικές θέσεις σε περίπτωση που μπουν μπροστά κάποιες ειδικές κατηγορίες. Να σου πω κάτι, ας τους τα δώσουν πρώτους και ας πάμε όλοι πίσω 2-3 θέσεις, το θέμα είναι να ξεκολλήσουν με το πρόβλημα πόρων προς κάλυψη των συμπληρωματικών (λέω εγώ από τα αποθεματικά) διότι ακολουθεί το τσουνάμι των αποστρατειών του 2016 που αναμένουν μαζικές ΣΠ από το ΓΛΚ και η ουρά θα φτάσει μέχρι το καλοκαίρι περί τους 800-1000 κανονικούς…και θα το δικαιολογήσουν ότι δεν έχουν πολλά έσοδα οπότε…”κάτι θα πρέπει να γίνει” πάλι….
Κύριε Καρασαββίδη, δώστε μου τα ΄΄φώτα΄΄ σας σχετικά με μια απορία μου που αφορά αναγνώριση χρόνου υπηρεσίας:
Η σύζυγός μου είναι ΕΜΘ , το 2017 συμπληρώνει 26 έτη υπηρεσίας και θα είναι 46 ετών. Απ΄ότι γνωρίζω το όριο ηλικίας είναι τα 58 έτη (ή κάνω λάθος?). Άρα αναγκαστικά αποστρατεύται μετά από 12 έτη. Αν αναγνωρίσει τα 5 ”Μάχιμα έτη” θα έχει τη δυνατότητα να αιτηθεί την αποστρατεία της το 2026. Με βάση τα ισχύοντα δεδομένα και με καθαρά ”λογιστική” λογική αξίζει να αναγνωρίσει τα 5”Μάχιμα” καταβάλλοντας τις αντίστοιχες εισφορές (περίπου 7000 ε) ή είναι δώρο-άδωρο!
Στα δεξιά χρησιμοποίησε την εφαρμογή δικαίωμα σύνταξης για να δεις πότε θεμελιώνει συνταξιοδοτικό δικαίωμα είτε αναγνωρίζοντας είτε όχι τα 5 χρόνια, καθώς επίσης μπορείς να δεις και πόση σύνταξη θα δικαιούται τότε.
Φυσικά όλα αυτά με τα σημερινά δεδομένα χωρίς να ξέρουμε πως μπορεί να διαμορφωθεί το νέο μισθολόγιο που έχει σχέση με το συνταξιοδοτικό και με την προϋπόθεση να παραμείνει ίδιο το υπάρχων συνταξιοδοτικό.
Και επειδή τα χρόνια είναι αρκετά έως τότε, δεν νομίζω ότι κάποιος μπορεί να προβλέψει αν αξίζει τον κόπο να τα αναγνωρίσει ή όχι.
ΔΗΜΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ? ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ 2017 ΛΟΓΩ ΕΦΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ(ΠΙΘΑΝΟ ΤΑ 55 ή58) ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΜΕ(ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΘΕΜΕΛΙΩΜΕΝΟΙ ΜΟΝΟ).
Απ΄ότι γνωρίζω το όριο ηλικίας είναι τα 58 έτη (ή κάνω λάθος?) –> Κάνεις λάθος.
Δεν υπάρχει ελάχιστο όριο ηλικίας στο στρατό για να πάρεις σύνταξη, κάποιος με αρκετά διπλά εξάμηνα μπορεί να φύγει (με σύνταξη) σε ηλικία 36 ετών.
Υπάρχει μέγιστο όριο ηλικίας, όπου σε διώχνουν υποχρεωτικά χωρίς να το ζητήσεις (εννοείται με σύνταξη).
Κατ’ αρχήν θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις τη σελίδα “Δικαίωμα Σύνταξης” όπως σου πρότεινε ο Δήμος. Εάν η γυναίκα σου εμπίπτει στην 40ετία, δικαιούται να αναγνωρίσει (πληρώνοντας εισφορές) συνολικά 8 χρόνια (5ετία + 3ετία).
Καθαρά λογιστικά δεν συμφέρει να παραιτηθείς ποτέ ούτε να αναγνωρίσεις τίποτε, συμφέρει να παραμείνεις μέχρι να σε αποστρατεύσει η υπηρεσία: http://enstoloi.net/paramoni-i-apostratia-ikonomiki-sygkrisi/
Αν κατάλαβα καλά δεν αναφέρεται σε ελάχιστο όριο ηλικίας, αλλά μέγιστο και θα είχε δίκιο εάν είχε εισέλθει στις Ε.Δ. πριν την 1-1-1988. Αφού λοιπόν εισήλθε μετά την 1-1-1988, τότε δεν υπάρχει μέγιστο όριο ηλικίας διότι πάει με τον 3883.
johnny έτσι όπως τα λες είναι όσο αφορά τους αξιωματικούς. Η συνάδελφος είναι ΕΜΘ και σύμφωνα με τα μέχρι τώρα ισχύοντα έχει καταληκτικό βαθμό ανθστού. Για υπαξιωματικούς & ανθυπασπιστές το μέγιστο όριο ηλικίας ορίζεται στο άρθρο 39 παρ. 2 του ΝΔ445/1974 και είναι το 50ο για υπαξιωματικούς και το 54ο για ανθστές.
Έχει χαθεί η μπάλα με την πολυνομία. Είμαι καταταγείς το 1987 στη ΣΝΔ και δεν γνωρίζω έως πότε μπορώ να παραμείνω στα σίγουρα εν ενεργεία ώστε να πάρω τις όποιες αποφάσεις (αν θα παραμείνω ή όχι). Αν ήξερα ότι έως τα 58 φεύγω μόνο αν το θελήσω εγώ, δεν θα έφευγα. Αν όμως ανά πάσα στιγμή είσαι υποψήφιος για αποστρατεία, τότε ίσως πρέπει να δω τι άλλο θα κάνω, το συντομότερο δυνατό.
Με κατάταξη το 1987 υπάγεσαι στις διατάξεις του Ν2439/1996 γιατί την 31/12/2012 είχες συμπληρώσει 25 χρόνια πραγματικής συντάξιμης στρατιωτικής υπηρεσίας (Ν3883/2010 άρθρο 91 παρ. 2). Φυσιολογικά κανένα μέγιστο όριο ηλικίας δεν μπορεί να σε πιάσει όποιο βαθμό και αν έχεις. Βέβαια από την στιγμή που θα συμπληρώσεις ένα χρόνο στον βαθμό του Συνταγματάρχη και μετά θα κρίνεσαι κάθε χρόνο. Αν εξαιρέσουμε όμως την περίπτωση της κρίσης σαν αποστρατευτέος, που νομίζω ότι είναι σπάνια στους βαθμούς αυτούς, στις άλλες περιπτώσεις μπορείς να παραμείνεις σαν διατηρητέος ή ΕΟΘ (άρθρο 18 παρ. 8α & 8β) μέχρι την συμπλήρωση 35 χρόνων πραγματικής συντάξιμης στρατιωτικής υπηρεσίας. Είναι σχεδόν σίγουρο λοιπόν ότι μπορείς να παραμείνεις ακόμα 6 χρόνια στην υπηρεσία.
Για το θέμα της εθελοντικής παραμονής στην υπηρεσία μέχρι την συμπλήρωση ηλικίας 58 ετών έχουν γίνει κάποιες προσπάθειες από το ΥΠΕΘΑ να εφαρμοστεί αλλά δεν προχώρησαν.
Καλησπέρα και καλές γιορτές να έχουμε.Σε όλους υγεία και ευτυχία για τις άγιες μέρες που έρχονται μια που οι μέρες φτάνουν.
Θα ήθελα να ρωτήσω γιατί δεν υπάρχει στον πινάκα των αναδρομικών το πόσο? Έγινε κάτι?
Όταν συμπληρώνεις τη σελίδα όλα τα στοιχεία που εισάγεις (και το ποσό των αναδρομικών) υπάρχουν μόνο στο δικό σου Η/Υ.
Εάν σβηστεί η μνήμη cache στον Η/Υ σου ή ενημερωθεί η σελίδα με νέα έκδοση πιθανώς να πρέπει να επανεισάγεις τα στοιχεία.
ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΕΚΝΟΥ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΩ 20 ΕΥΡΩ ΜΙΚΤΑ ΑΠΟ ΤΟ Γ.Λ.Κ.ΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΤΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ?ΣΟΣ.ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ.
Χρονοδιάγραμμα πληρωμών ΜΤΑ 2017.
https://www.haf.gr/wp-content/uploads/2016/11/mta2016-11-22.pdf
Πολύ καλό! Ευχαριστούμε!
ΣΕ ΠΟΙΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ Γ.Λ.Κ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΤΕΙΛΛΩ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΓΙΝΕΙ ΕΠΑΝΑΧΟΡΗΧΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ ΤΕΚΝΩΝ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΙ ? ΕΘΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.
Στείλε την αίτηση σου ( https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Content/Syntaxeis/7Ypovoliaitisewn/7.3Ypodeigmataaitisewn/ENTIP_6_AITHSH.pdf ) με συνημμένη την βεβαίωση σπουδών στο τμήμα που φαίνεται επάνω αριστερά στο μηνιαίο ενημερωτικό σύνταξης.
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ
ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΠΤΙΚΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ
TMHMA Γ
Στείλε ένα e-mail … και καθάρισες!
http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-119/#comment-42066
Sorry… ακύρο το προηγούμενο μήνυμα.
Αφορά το εικοσάλεπτο υπερ των συνδικαλιστών.
Ακολούθησε τις οδηγίες του GEORGIOSP.
aero αφού υπάρχει email στο οποίο προωθήθηκε αίτηση για το εικοσάλεπτο και έγινε αποδεκτή, λογικά θα ισχύει και για τις υπόλοιπες αιτήσεις αφού το αρμόδιο τμήμα είναι το ίδιο. Αν ισχύει κάτι τέτοιο θα είναι μια μεγάλη ευκολία στην επικοινωνία μας με το ΓΛΚ. Τουλάχιστον μέχρι να ενταχθούμε στον ΕΦΚΑ.
Σωστός ο Γιώργος! Η Τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη καμιά 20αριά χρόνια βέβαια μετά τις υπόλοιπες “ευρωπαϊκές” χώρες…
Μέχρι να μπει στο παιχνίδι ο ΕΦΚΑ (μεταμόρφωση του ΙΚΑ) και να γυρίσουμε ξανά στην “λίθινη” εποχή που γνωρίσαμε κάποτε (δεκαετίες 70/80s)…
GEORGIOSP,
Πιστεύω ότι ένα απλό e-mail δεν διασφαλίζει τον υπάλληλο του ΓΛΚ (αλλά και κάθε Δημόσιας Υπηρεσίας) στο να προβεί σε ενέργειες που αιτήται κάποιος Πολίτης.
Θα πρέπει να υπάρχει ταυτοποίηση του αιτούντα (π.χ. μέσω κωδικών taxis).
Πιθανόν ο 1964
http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-119/#comment-42066
να απευθύνθηκε μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας του link “Επικοινωνία – Πληροφορίες”,
δεξιά με πορτοκαλί στο:
https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Content/Syntaxeis
όπου, όντως, υπάρχει ταυτοποίηση μέσω κωδικών taxis.
Εύχομαι σύντομα να υπάρξει δυνατότητα ηλεκτρονικής επικοινωνίας Πολίτη-Κράτους, σε όλους τους τομείς.
Υπάρχουν πολλές μεταρυθμίσεις που πρέπει να γίνουν στη χώρα μας!
Aero έχεις δίκιο. Και εμένα το μυαλό μου πήγε στην φόρμα του ΓΛΚ που αναφέρεις. Σε αυτή μπορούν να συνδεθούν μόνο πιστοποιημένοι χρήστες και έτσι λύνεται το πρόβλημα της ταυτοποίησης. Η σελίδα όμως κατηγοριοποιεί τα θέματα επικοινωνίας σαν ερωτήματα και όχι σαν αιτήσεις, για αυτό ζήτησα από τον 1964 να μας πει ποιο email χρησιμοποίησε. Αν το email που χρησιμοποίησε ο 1964 είναι άλλο από την φόρμα αυτή, ίσως μπορούμε να επικοινωνήσουμε με το ΓΛΚ μέσω αυτού και να ρωτήσουμε αν μπορούμε να το χρησιμοποιούμε αντί του fax.
Άκυρη όλη η συζήτηση για το email http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-119/#comment-42084
Κύριοι,
χάρηκα και εγώ!
λες και νόμιζα ότι επιτέλους έφτασε η εποχή (στο ΓΛΚ) της κατάργησης των έντυπων αιτήσεων…
Όπως σ’ όλα τα θέματα στις νότιο-ανατολικές παρυφές της ηπείρου αυτής (με ελληνικό όνομα)…τα πάντα θέλουν το χρόνο τους και τη γραφειοκρατία τους!
Τζίφρες σε ένα πάκο χαρτιά, πήγαινε-έλα στα διάφορα γραφεία, ουρές αναμονής και αριθμοί πρωτοκόλλου για όλα, μέσα σε σκονισμένα γραφεία αποπνικτικά γεμάτα από φακέλους κάθε λογής … τι μπορούμε να διεκδικήσουμε από την πρόοδο και την εξέλιξη?
Γιώργο, …και για να δεις πόσο σοβαρό και επίκαιρο είναι το θέμα της επέκτασης της ψηφιοποίησης σε όλους τους τομείς, όχι μόνο για τη μείωση της χαρτούρας και της γραφειοκρατίας αλλά και της εξοικονόμησης δις ευρώ… διάβασε αυτό το σημερινό άρθρο: http://www.newsit.gr/ellada/PSifiaki-ypografi-Pos-to-dimosio-exei-petaksei-18-dis-eyro-sta-skoypidia/679285 Τίτλος: “Ψηφιακή υπογραφή – Πως το δημόσιο έχει πετάξει 18 δις ευρώ στα σκουπίδια!” ΣΧΟΛΙΟ 1. …η κυβέρνηση κατέθεσε στη Βουλή νομοσχέδιο που μεταξύ άλλων καθιστά υποχρεωτική την ψηφιακή υπογραφή και απαγορεύει τη χρήση χαρτιού για τη διακίνηση των διοικητικών εγγράφων. 2. Αν τα γλιτώναμε, τώρα μπορεί το χρέος να ήταν βιώσιμο και να είχαμε απαλλαγεί από πολλά από τα επώδυνα μέτρα! 3. κλπ κλπ κλπ Όσο “προχω” να φαίνεται για το ελληνικό δημόσιο, τα νούμερα είναι θλιβερά!!!! Παντού κοιτάμε το τρένο να περνάει δίπλα μας και ποτέ δεν είμαστε πάνω σε βαγόνι, μας έχει μείνει ο φόβος του Νταχάου? πώς αλλιώς περιμένουμε να έρθει η τεχνολογική ανάπτυξη στη χώρα μας? Να μας τραβήξει από το χέρι… ε,… Διαβάστε τη συνέχεια »
7/10/2016 ΕΚΛΕΙΣΑ ΤΑ 55 ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΛΚ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΚΟΠΗ Η ΚΡΑΤΗΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ4024/11
Οχι θα κανουν απο μονοι τους την νεα αλλαγη απο τον επομενο μηνα που εκλεισες τα 55.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΕΙΔΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑΓΗ
Δεν χρειάζεται να κάνεις καμία ενέργεια. Η κράτηση του Ν4024/11 δεν διακόπτεται. Με την συμπλήρωση του 55ου έτους της ηλικίας από 40% για το ποσό της μηνιαίας κύριας σύνταξης που υπερβαίνει τα 1.000 ευρώ γίνεται αυτόματα 20% για το ποσό της μηνιαίας κύριας σύνταξής που υπερβαίνει τα 1.200 ευρώ. Κανονικά αφού έκλεισες τα 55 μέσα στον Οκτώβριο θα έπρεπε να είχε φανεί μείωση του ποσού κράτησης από το ενημερωτικό σημείωμα του Νοεμβρίου. Αφού δεν είχες αλλαγή υπάρχουν τρείς περιπτώσεις:
Α. Είχες συμπληρώσει 35 συντάξιμα χρόνια. Ποτέ δεν είχες την μείωση 40% για το ποσό που υπερβαίνει τα 1.000 ευρώ και η ηλικία σου ποτέ δεν επηρέασε την ΜΕΙΩΣΗ (Ν4024/11).
Β. Δεν έφυγες με αίτηση αποστρατείας αλλά αυτεπάγγελτα (π.χ λόγοι υγείας) οπότε ισχύουν τα ίδια με το Α.
Γ. Έχει γίνει λάθος και πρέπει να επικοινωνήσεις με το ΓΛΚ
ευχαριστω georgio
Ευάγγελε,
πες και μας που είμαστε μικρότεροι από τα 55 να μαθαίνουμε γιατί σου συνέβη αυτό. Ήσουν η περίπτωση “α” του Γιώργου?
Καλημέρα.Γνωρίζει κάποιος αν τα 3 χρόνια του Κονδύλη ισχύουν.
ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ FAQ 2.4 EKEI ΘΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΕΙΣ
Ευχαριστώ Δημήτρη
Θέμα: Κρατήσεις Υγειονομικής Περίθαλψης
Ημ/νία : 17/11/2016
Σας ενημερώνουμε ότι :
Σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 44 του ν. 4387/2016 και την εγκύκλιο αριθμ. Φ.10070/οικ.23637/977/8-8-2016 της Γενικής Δ/νσης Κοινωνικής Ασφάλισης του Υπουργείου Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης & Κοινωνικής Αλληλεγγύης, ήδη από τη σύνταξη μηνός Οκτωβρίου 2016, η κράτηση για υγειονομική περίθαλψη (σε ποσοστό 6%) , υπολογίζεται στο καταβαλλόμενο ποσό κύριας σύνταξης αφού αφαιρεθούν τα ποσά που αντιστοιχούν στην Εισφορά Αλληλεγγύης Συνταξιούχων (ΕΑΣ) και στις μειώσεις που έγιναν με βάση τις διατάξεις του ν. 4024/2011, ν. 4051/2012 και ν.4093/2012 και πριν από τον υπολογισμό του φόρου.
Επιπρόσθετα σας πληροφορούμε ότι τους αμέσως επόμενους μήνες, θα επιστραφούν αναδρομικά τα τυχόν επιπλέον παρακρατηθέντα από 1-7-2016 ημερομηνία ισχύος του άρθρου 44 του ν. 4387/2016.
Ο Γενικός Διευθυντής
Σπυρ. Ντάνος
Παιδιά ξέρει κανείς τι έντυπο χρειάζεται για την αιτηση για τα 0,20 λεπτά και σε ποια διεύθυνση το στέλνουμε?
http://enstoloi.net/allages-stis-kratiseis-tis-syntaxis/
Στείλε ένα e-mail … και καθάρισες!
http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-119/#comment-42066
Ήμαρτον με το 20λεπτο.
Όχι φίλε μου, δεν είναι για το εικοσάλεπτο, είναι θέμα ηθικής τάξεως. Πρώτον δεν ερωτηθήκαμε για την κράτηση, και δεύτερον δεν έχω κανένα λόγο να ενισχύω οικονομικά τους συνδικαλιστές και τους εργατοπατέρες όπως δεν ασχολήθηκαν αυτοί με μας όλα αυτά τα χρόνια.
EXOYME ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙ ΤΟ Μ.Τ.Α ΓΙΑ ΕΦΑΠΑΞ;
manos,
εκτιμώ ότι εντός εβδομάδας (αν όχι αύριο) θα μάθουμε νέα με ανακοίνωση του ΕΛΟΑΑ. Πάντως αν δεν έχεις υπομονή (πως άλλωστε μπορεί να έχεις τόσους μήνες αναμονής) μ’ ένα τηλεφώνημα αύριο-μεθαύριο θα το μάθεις πρώτο χέρι…
ΥΓ: Αν περιμένεις κανονικό εφάπαξ και έχεις κάνει τα χαρτιά σου το 2015 τότε οπλίσου υποχρεωτικά με υπομονή, καθώς υπάρχει τέτοια αναλογία “μείγματος” στις αποφάσεις του ΕΛΟΑΑ που θα φτάσεις καλοκαίρι (αν είσαι από τους πρώτους του 2015) για να δεις φράγκο στην τσέπη σου!
΄Εχει αναρτηθεί το ενημερωτικό της σύνταξης του ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ. Επίσης μετά από αίτηση μου 4/11/16 μέσω φαξ στην αρμόδια διεύθυνση του ΓΛΚ έχει διακοπεί η κράτηση υπέρ ΟΜΟΣΠ.ΣΩΜΑΤΕΙΑ & ΣΥΝΟΜ/ΔΙΕΣ 0,20 για το μήνα ΔΕΚ.ίσως τα αναδρομικά από 1/7/16 δοθούν αργότερα.
ΣΕ ΠΟΙΟ ΦΑΞ ΦΙΛΕ;
210-3329290
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
ΕΓΩ ΕΣΤΕΙΛΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ 14/9/2016 ΜΕ ΑΠΛΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΙ Η ΚΡΑΤΗΣΗ.
Κώστα και για εμένα το ίδιο ακριβώς ισχύει…
http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-119/#comment-41980
Προς ενημέρωση Συναδέλφων:
Και σε εμένα έγινε διακοπεί κράτησης υπέρ ΟΜΟΣΠ.ΣΩΜΑΤΕΙΑ & ΣΥΝΟΜ/ΔΙΕΣ 0,20 για το μήνα Δεκέμβριο,μετά από αίτηση μου 27/09/2016.
Κύριε Καρασσαβίδη γνωρίζετε αν υπάρχει κάποια εξέλιξη σχετικά με το υπόλοιπο 50% του συμπληρωματικού εφάπαξ, προσωπικά έχω προσφύγει δικαστικά τόσο γι’ αυτό όσο και για τίς υπόλοιπες περικοπές που έχουν κριθεί αντισυνταγματικές από το ΣτΕ.
Εκδικάζεται 2-12-2016
http://apostolospapaparisis.blogspot.gr/2016/11/2-12-2016-43072014-50.html
Ευχαριστούμε aero, αλλά δεν κατάλαβα κάτι, η συγκεκριμένη εκδίκαση αφορά την προσφυγή της ΠΟΕΥΠΣ μόνον ή αφορά όλους γενικά? δηλαδή ακόμα και εκείνους που έκαναν προσφυγή μεμονωμένα?
Απ’ ότι λέει η ανακοίνωση των Πυροσβεστών:
“Πρόκειται επί της ουσίας για το ίδιο ζήτημα που κρίθηκε με τις πρόσφατες αποφάσεις της Ολομέλειας του ΣτΕ για τους υπαλλήλους της Ε.Λ.Α.Σ., του Λ.Σ. κ.α. κατηγοριών ενστόλων”.
Δεν γνωρίζω κάτι παραπάνω.
Ο Κωστής, που έχει προσφύγει δικαστικά, θα μπορούσε να ρωτήσει τον δικηγόρο του και να μας ενημερώσει.
Καλημέρα σας, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με ΕΛΟΑΑ η σειρά που έχω για το συμπληρωματικό εφάπαξ είναι 32 με ημερομηνία κατάθεσης συνταξιοδοτικής πράξης 2-12-2013.
Ένα χρόνο πριν είχες ενημερώσει για τη σειρά σου (365 τότε): http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-142/#comment-22899
και η διαφορά μετά από δώδεκα ενημερώσεις ήταν μόνο 2 θέσεις (ο πίνακας έχει σειρά 34 αντί για 32).
Λογικά στην επόμενη συνεδρίαση θα πρέπει να το λάβεις και εσύ.
Όπως τα λες είναι κ.Καρασαββίδη και αναμένω να είμαι στην επόμενη συνεδρίαση.
Καλησπέρα σας ήθελα να ρωτήσω στις 14/10/2016 σε τηλ επικοινωνία με το μετοχικό η σειρά που μου έδωσαν για εφάπαξ ήταν 173 αποστρατεύτηκα 23/7/2015 πότε υπολογίζετε να το πάρω;Ευχαριστώ πολύ.
Αν συνεχίζουν να αποδίδονται με τους ίδιους ρυθμούς (25~30 ανά μήνα), θα χρειαστούν άλλοι 8~10 μήνες. Πρίν από εσένα προηγούνται 173 κανονικά και πάνω από 800 συμπληρωματικά.
Σοφία,
εγώ νομίζω ότι θα σου πάρει περισσότερο χρόνο αλλά ας κρατήσουμε προς το παρόν την αισιόδοξη στάση του φίλου aero.
Έτσι για να δεις τι παίζεται τελευταία με την αλλαγή “μείγματος” από τον ΕΛΟΑΑ στα ποσοστά κανονικού/συμπληρωματικού εφάπαξ διάβασε εδώ:
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-194/#comment-39905
ΥΓ1: Σε αντίθεση με όλους όσους έχουν πάρει το κανονικό εφάπαξ μέχρι τώρα και περιμένουν με αγωνία τα 5-10 χιλιάρικα του συμπληρωματικού, εμείς που καταθέσαμε τα χαρτιά από αρχές του 2015 και μετά φτάσαμε λοιπόν στο σημείο να είμαστε δίπλα στην πηγή και νερό μην μπορούμε να πιούμε ακόμα για έξτρα μήνες…μην έχοντας εισπράξει ούτε ένα ευρώ…και ο συνωστισμός θα επιδεινωθεί με τα τσουνάμια των νέων συνταξιούχων…. έχοντας σχεδόν όλοι μας έναν σκασμό υποχρεώσεις… θα πρέπει σε επίπεδο ΕΛΟΑΑ και σε πιο υψηλό σίγουρα να “σκαρφιστούν” κάτι (αποθεματικά) αλλιώς δεν προχωράει το πράμα με τίποτα!!!
ΥΓ2: Λογικά στα μέσα αυτής της εβδομάδας θα γίνει το συμβούλιου του Νοεμβρίου για τις καταβολές του Δεκεμβρίου…και έχει ο Θεός…
Διαμόρφωση Μισθώματος ΚΕΔΑ/Ζ, ΚΕΔΑ/Σ και Ακινήτου επί της Οδού Σούτσου 40, Ιδιοκτησίας ΜΤΑ, Έτους 2016.
https://diavgeia.gov.gr/doc/ΩΚΑΓ6-0Γ6?inline=true
Αυτό το ένα εκατομμύριο ευρώ, πάει στο ΜΤΑ ή στον ΕΛΟΑΑ ?
Κάπου στο τέλος αναφέρεται στην ομόφωνη απόφαση του ΔΣ/ΜΤΑ και όπως μου έχεις πει και εσύ στο παρελθόν, να μην μπερδεύομε τον ΕΛΟΑΑ και το ΜΤΑ δεν είναι το ίδιο πράγμα!