Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 287 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.8K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
GeoP
GeoP
4 Φεβρουαρίου 2020 08:59

Στα σχόλια του ΣΞ διάβασα το ακόλουθο:

“G.A.

Στους υπολογισμούς της ιστοσελίδας, έκανα ένα υπολογισμό για τη σύνταξη του προσφάτως αποστρατευτέντα Α/ΓΕΣ. Διαπίστωσα ότι θα πάρει σύνταξη 1.342,43€, 143,93€ από ΜΤΣ και 175,97€ από ΕΚΟΕΜΣ, δηλαδή συνολικά 1.662,33€.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Τα δύσκολα έρχονται.”

Έκανα πρόχειρους υπολογισμούς και φαίνεται ΔΥΣΤΥΧΩΣ να ισχύει.

ΚΡΙΜΑ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
Απάντηση σε  GeoP
4 Φεβρουαρίου 2020 09:21

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ,ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΠΟΣΑ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΟΒΑΘΜΟΣ.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΒΕΒΑΙΑ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  GeoP
4 Φεβρουαρίου 2020 13:53

ειναι σε πολυ καλυτερη μοιρα απο εναν χαμηλοβαθμο συνταξιουχο που παιρνει συνταξη ,μαζι με μερισματα 1100 ευρω.Μια χαρα ειναι τα 1600 για αυτον.Τα δυσκολα ερχονται για τοςυ χαμηλοβαθμους,οι ανωτατοι δεν εχουν αναγκη.Παντα αμοιβονταν μαι χαρα,παντα τσεπωναν συνταξεις πλουσιοπαροχες

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GIANNIS
GIANNIS
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
4 Φεβρουαρίου 2020 14:21

Έχεις δίκαιο.Πάντα οι χαμηλόβαθμοι δεν αμοίβοντο καλά, καίτι είχαν τα ίδια (ίσως και περισσότερα) προσόντα και τις ίδιες ευθύνες με τους ανωτάτους.Σίγουρα θα έχουν και τα ίδια χρόνια υπηρεσίας.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Vare
Vare
Απάντηση σε  GIANNIS
4 Φεβρουαρίου 2020 15:52

Και ποιός σας εμπόδισε να γίνεται και εσείς ανώτατοι; Τα ίδια παίρνει ο διευθυντής της ΔΕΗ ή μιας επιχείρησης στον ιδιωτικό τομέα με ενα απλό υπάλληλο ή ενα μεσαίο στέλεχος;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Airwolf
Airwolf
Απάντηση σε  Vare
4 Φεβρουαρίου 2020 18:08

Αρχίσαμε πάλι το ποιος την έχει μεγαλύτερη, πάτα το Kim !!!! ε Αχιλλέα ήθελα να πω 😂

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  Airwolf
4 Φεβρουαρίου 2020 22:04

Προσυπογράφω.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  Vare
5 Φεβρουαρίου 2020 09:36

Vare ξεκολα φιλε μου.Σαν αποστρατος εισαι πλεον απλα ενας ακομα συνταξιουχος ΕΦΚΑ!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Vare
Vare
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
5 Φεβρουαρίου 2020 18:07

Δημήτρη συμφωνώ. με τη διαφορά ως συνταξιούχος διεκδικώ τη σύνταξη, που δικαιούμαι με βάση τα χρόνια υπηρεσίας και τις εισφορές που κατέβαλα. Πρέπει να κατανοήσεις και εσύ και οι όμοιοί σου. οτι σε κανένα ασφαλιστικό σύστημα σύγχρονης χώρας δεν γίνεται. ο ενας να βάζει 500 και ο άλλος 100 και στο τέλος να παίρνουν και οι δύο από 300, γιατί αυτό ζητάς εσύ και οι όμοιοί σου. Αυτό δεν γινόταν και δεν γίνεται ούτε στα κομμουνιστικά κράτη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  Vare
5 Φεβρουαρίου 2020 19:07

Vare δεν αντιλεγω.Ο καθενας θα πρεπει να απολαμβανει,οτι συνταξη εχει πληρωσει.Αναλογικα ομως αναλογα με τις εισφορες και οχι αναλογα με το βαθμο.Τι θελω να πω.Σου βαζω παραδειγμα με τα μετοχικα .Αν ενας κατωτερος παιρνει π.χ μερισμα 100 ευρω και ο ανωτατος παιρνει 200 ευρω τη στιγμη που ο κατωτερος εχει πληρωσει εισφορες σε ολο τον εργασιακο βιο π.χ 10.000 ευρω και ο ανωτατος σε ολο τον εραγιακο βιο εχει πληρωσει 20.000 ευρω ,δηλαδη τα διπλασια ειμαστε οκ!!!Και πολυ καλα κανει το ταμειο και του δινει το διπλασιο μερισμα.Αν ομως ο ανωτατος εχει πληρωσει 15.000 ευρω τοτε δεν θα πρεπει να παιρνει το διπαλσιο μερισμα αλλα Χ1,5!!!Αλλιως αυτο λεγεται ΚΛΟΠΗ και ΑΛΗΤΕΙΑ!!!Το ιδιο παραδειγμα αν θες το αναγαγεις και στις συνταξεις!!!Να ειναι ΑΝΑΛΟΓΙΚΕΣ με οτι εχει πληρωσει ο καθενας σε ολο τον εργασιακο βιο και να μη βγαινουν αναλογως τελικου οικονομικου βαθμου!!!Αυτο να κατανοησεις “εσυ και οι ομοιοι σου”!!!!Γιατι αυτες οι αδικιες και οι στρεβλωσεις δεν γινονται και στα πιο φιλελευθερα κρατη!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Vare
Vare
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
5 Φεβρουαρίου 2020 19:35

Συμφωνώ απόλυτα με τη μόνη διαφορά ότι τη μισθολογική προαγωγή την παίρνουν όλοι ανεξάρτητα προέλευσης και βαθμού. Άρα το παράδειγμά σου περί οικονομικού βαθμού είναι άστοχο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  Vare
5 Φεβρουαρίου 2020 19:12

Αφου δεν σου αρεσουν τα “κουμουνιστικα κρατη” πηγαινε στο πιο φιλελευθερο κρατος,στις ΗΠΑ!!!Βαλε τι εχεις εισφερει σαν ΑΝΩΤΑΤΟΣ και τι εχει εισφερει ενας ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ σε ολο τον εργασιακο βιο.Μετα κανε την αναλογια και υπολογισε τι συνταξη θα πρεπει να παρεις!!Σιγουρα πολυ μικροτερη απο αυτη που παιρνεις η απο αυτη που θα ηθελες να παιρνεις σε σχεση με τον ΚΑΤΩΤΑΤΟ!!! Βασικα το προβλημα σας ειναι οχι οτι εχουν μειωθει οι συνταξεις,το μεγαλο σας προβλημα ειναι οτι εχει μικρυνει η ψαλιδα!! Αυτο δεν μπορειτε να το χωνεψετε με τιποτα!!!Αλλα με ενα Κατρουγκαλο και ενα Βουτση θα το χωνεψετε καλυτερα και απο Κοκα κολα!!Ειτε το θετε ειτε δεν το θετε….Και θα αναπολειτε τα περασμενα μεγαλεια πινοντας τσαγακι σε καποια λεσχη αποστρατων με 40 λεπτα!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Vare
Vare
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
5 Φεβρουαρίου 2020 19:44

Δημήτρη εξ αρχής ειπα, ότι η σύνταξη του καθενός πρέπει να ειναι ανάλογη των εισφορων και των χρόνων υπηρεσίας του. Άρα κομιζεις γλαυκας εις Αθήνας και κρουεις ανοικτές θύρες, αλλά που να καταλάβεις εσύ απο αυτά. Εγώ παντως δεν πρόκειται νσ πιο τσαγάκι σε καμία λέσχη των 40 λεπτών. εσύ μπορείς, διότι τα εισοδηματα μου από άλλες πηγές ειναι μεγαλύτερα της σύνταξης μου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  Vare
5 Φεβρουαρίου 2020 20:04

Vare τοτε τι μιξοκλαις τοτε στο ιντερνετ αφου δεν εχεις αναγκη τη συνταξη ;Και πως να την εχεις αναγκη αν εισαι ανωτατος,με τοσες παροχες που ειχες μια ζωη,2 φορες αν ειχες υπηρετησει στο εξωτερικο ,εχεις παρει συνταξεις και εφαπσξ για 3 ζωες.Το εξοργιστικο ειναι οτι μια ζωη κλαιγονται αυτοι που δεν πρεπει.Ελπιζω τα εξτρα εισοδηματα να τα δηλωνεις,και να μην ειναι μαυρα…Το τσαγακι ηταν σχημα λογου,αν καταλαβες.Παντως αυτα πιυ ηξερες να τα ξεχασεις.ΕΦΚΑ φιλε μου!!Και να παρακαλας να μεινουν ετσι τα πραγματα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Vare
Vare
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
5 Φεβρουαρίου 2020 21:35

Φιλε μου Δημήτρη σου είπα ειμαι υπέρ του η σύνταξη να είναι ανάλογη των εισφορών και των χρόνων υπηρεσίας και τίποτα περισσότερο. Αν και συ συμφωνείς σ αυτό τότε δεν υπάρχει λόγος για να διαφωνουμε. Τώρα για το εξωτερικό που ανέφερες ναι πήγα δύο φορές, μια στην Κύπρο με μόρια και μια στις Βρυξέλες πάλι με μόρια και κατοπιν εξετάσεων και με άριστα και πρώτος αποφοιτησας απο ΣΕΘΑ. Το μόνο που έχω, τελευταίο να σου πω, οταν ήμουν εε, ημουν κάθετα αντίθετος με τις μισθολογικές προαγωγές και είχα δώσει και αγώνα για την κατάργησή του. Η θέση μου ήταν και είναι ο μισθός πρέπει να είναι απόλυτα συνδεδεμένος με το μισθό, το ίδιο και η συνταξη και να μην υπάρχουν μισθολογικές προαγωγές. Μπορεί να συμφωνείς μπορεί και όχι. Τώρα ως προς το μέρισμα που ανέφερες, αν είναι όπως το λες θα συμφωνήσω μαζί σου. Αλλά δεν είναι έτσι, τα μερίσματα υπολογίζονται με τα χρόνια και της εισφορες. Αν λοιπον προσέξεις το πίνακα με τα μερίσματα από βαθμό σε βαθμό η… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  GeoP
4 Φεβρουαρίου 2020 21:55

Αληθεύει πως όταν λαμβάνουν τον βαθμό του ” Επίτιμου ” λαμβάνουν και τις αντίστοιχες αποδοχές του αντί της υπολογιζομενης σύνταξης; Απορία…..

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  Γιάννης
5 Φεβρουαρίου 2020 13:36

Και οχι μονο Γιαννη!!!Και μετα αναρωτιομαστε γιατι τα Μετοχικα Ταμεια (ειδικα του Στρατου) εχουν αυτα τα χαλια!!!Αφου πηξαμε στους Ανωτατους και στους Επιτημους και στους διοικητικα αποκατασθεντες!!!Μια ζωη σαν ε.ε τρωγαν ,τρωγανε ,τρωγανε,και δεν χορτασανε..

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Vare
Vare
Απάντηση σε  Γιάννης
5 Φεβρουαρίου 2020 18:10

Νομίζω εχεις μπλέξει το ναύτη με τον καντηλαναυτη και το φαντη με το ρετσινόλαδο. Κοινώς βρίσκεσαι σε τρικυμία εν κρανιω.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  Vare
5 Φεβρουαρίου 2020 20:09

Vare νομιζεις.Αυτα που ηξερες να τα ξεχασεις.Δεν θα πληρωνει ο φορολογουμενος που εργαζεται για μισθους πεινας,για να καβατζωνεις εσυ τις συνταξαρες.Το παρτυ τελος.Οσα εφαγες εφαγες,ασε και τιποτα για κανενα νεο παιδι.Αχορταγος εισαι ρε φιλε..

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Vare
Vare
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
6 Φεβρουαρίου 2020 15:02

Δημήτρη κανένας εργαζόμενος δεν πληρώνει για τη σύνταξη αλλου, ο κάθε εργαζόμενος πλήρωνε και πληρώνει για τη σύνταξη του. Και καμία διαφορά δεν έχω με τους νέους, διότι όπως σου είπα και εγώ έχω παιδια, αλλά το αντίθετο εύχομαι. αλλά και αγωνίζομαι να εχουν καλύτερες μέρες, διότι για την κατάσταση που βρίσκονται φταίμε εμείς οι παλιότεροι, διότι ψηφίζαμε τους αρεστούς και δημαγωγους και όχι τους χρήσιμους και ειλικρινείς.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
6 Φεβρουαρίου 2020 15:07

Είναι πραγματικά λυπηρό κύριοι να βλέπουμε συναδέλφους, ιδιαίτερα απόστρατους, σε αυτήν την ηλικία, με πείρα τόσο στην υπηρεσία αλλά και στην ζωή, να τρώγονται σαν τα κοκόρια. Αξιότιμε κε Vare, κανείς, ιδιαίτερα από εμάς τους χαμηλόβαθμους, δεν διεκδίκησε κάτι παραπάνω πέρα από αυτά που δικαιούται από το νόμο και τις διατάξεις. Δυστυχώς όμως, και το γνωρίζετε κι εσείς πολύ καλά, κι αυτά που δικαιούμασταν με διάφορες τρίπλες, για να είσαστε νομότυποι και καλά, ως επί το πλείστον δεν τα είχαμε. Θα σας δώσω ένα παράδειγμα προσωπικό. Για να μετακινηθώ από το σπίτι μου στην υπηρεσία μου ξόδευα το μήνα, περίπου, 250-300 ευρώ σε καύσιμα και διόδια καθώς το υπηρεσιακό όχημα προβλέποταν μόνο στα χαρτιά και στην ουσία μία πέρναγε και τρεις δεν πέρναγε δήθεν λόγω έλλειψης προσωπκού. Έβλεπα όμως αναρίθμητα minibus ανωτέρων (σχεδόν άδεια) και τζιπάκια ανωτάτων (που αρκετές φορές μετέφεραν παράνομα και χωρίς να το δικαιούνται ανώτερους) σε κίνηση κανονικά χωρίς εκεί να υπάρχει ποτέ έλλειψη οδηγών.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
6 Φεβρουαρίου 2020 15:37

Συνεχίζοντας, συνταξιοδοτικά, μου παρακρατήθηκε, ως ΕΜΘ, το ποσό των 2800 ευρώ από το εφάπαξ, παράνομα, για κρατήσεις που είχα ήδη καταβάλλει και που προφανώς κάποιοι σκέφτηκαν να μας επιβάλουν προς όφελος ποιων άραγε? Επειδή κατατάχτηκα μετά την 1/10/1990 αναγκάστηκα και πλήρωσα εισφορές τόσο για την πενταετία εκστρατείας αλλά και την στρατιωτική μου θητεία και το συνολικό ποσό ξεπέρασε τις 13000 ευρώ. Πέστε μου λοιπόν ειλικρινά κε Vare, καταβάλατε κι εσείς ανάλογα χρήματα για να εκτελέσετε το καθήκον σας? Σας παρακράτησαν και σε εσάς καταχρηστικά ποσά από το εφάπαξ που λάβατε? Αν συγκρίνουμε τις μισθολογικές μας καταστάσεις από κάτατάξεως για τις εισφορές που έχουμε καταβάλλει αναλογικά και οι δύο, δικαίως πήρατε υπερδιπλάσιο εφάπαξ και μερίσματα από εμένα? Σίγουρα έτσι είναι τα πράγματα και καλά κάνατε. Προτού όμως μας κατηγορήσετε, σκεφτείτε το λίγο καλύτερα και πιο ταπεινά.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Vare
Vare
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
6 Φεβρουαρίου 2020 17:47

Βεβαίως αγαπητε μου, για να αναγνωρίσω τα χρόνια της Σχολής πλήρωσα και για σύνταξη και για μέρισμα και επειδή τις κρατήσεις για τη σχολή δεν τις θυμαμαι, θυμαμαι όμως για το μέρισμα διότι τα πλήρωσα οταν αποστρατευθηκα και για μερίσματος δυο ετων πλήρωσα 5.000. Τώρα ω ς προς τις κρατήσεις που αναφέρεις οχι μόνο διπλάσιες, αλλά και τριπλασιες είναι αν σκεφτείς, ότι πέραν των προβλεπόμενων από το μισθό μου, οι οποίες ηταν διπλάσιες από τις δικές σίγουρα σε κάθε προαγωγή μου παρακρατουσαν ένα βασικό μισθό. Όλοι οι νόμοι και οι προηγούμενοι και αυτός που έχει κατατεθεί καθόριζαν και καθοριζουν, ότι η σύνταξη υπολογίζεται με βάση τις συντάξιμες αποδοχές, διότι οι συντάξιμες αποδοχές με τα χρόνια υπηρεσίας είναι αυτές που καθορίζουν και το ύψος των εισφορων. Ο ιδιος τρόπος χρησιμοποιείται για τον υαπολογισμό της σύνταξης και της δικης μου και της δικης σου. Μισθολογική προαγωγή ισχύει και για τους δυο μας.
Τώρα αν εσύ έχεις κάποιο δικαιότερο μοντέλο, γιατί δεν το πρότεινες στη διαβούλευση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Harry68
Harry68
3 Φεβρουαρίου 2020 17:18

΄Ισως έχει απαντηθεί αλλά θα ήθελα να ρωτήσω: Το ΜΤΑ μέχρι πότε θα μας κάνει κρατήσεις στο μέρισμα για το Ν.4093?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Airwolf
Airwolf
Απάντηση σε  Harry68
3 Φεβρουαρίου 2020 17:21

Πάντως αυτόν τον μήνα υπάρχει αύξηση στο τελικό ποσό ( Μέρισμα + ΕΚΟΕΜΑ ) πιθανών λόγο τις φορολογίας ?
Και φυσικά συμφωνεί με τον υπολογισμό του site εδώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Airwolf
3 Φεβρουαρίου 2020 19:25

Είναι λόγω της φορολογίας, δές το μηνιαίο ενημερωτικό σου

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Harry68
Harry68
Απάντηση σε  Airwolf
3 Φεβρουαρίου 2020 23:34

Σε μένα ούτε λεπτό.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Airwolf
Airwolf
Απάντηση σε  Harry68
3 Φεβρουαρίου 2020 23:43

1.50 € 😀

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  Harry68
3 Φεβρουαρίου 2020 19:53

Για ΠΑΝΤΑ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Harry68
4 Φεβρουαρίου 2020 08:12

@Harry68
Δες τη συζήτηση https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-187/#comment-69496
@Ηλίας
Έχεις κάποια πληροφόρηση ή απλά υποθέτεις?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Νικόλαος
Νικόλαος
3 Φεβρουαρίου 2020 11:40

Καλημέρα κ.Αχιλλέα .
Η ερώτηση μου ειναι η εξής : στο εκκαθαριστικο της συνταξης 1/2020, δεν έχουν συμπεριλαμβάνει κ την προϋπηρεσία που ειχα(16 μήνες ) κ ας εχω κανει αναγνωριση κ εχω πληρώσει τις αντίστοιχες εισφορές .τι πρέπει να κάνω ? Ευχαριστω πολύ .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Νικόλαος
3 Φεβρουαρίου 2020 14:23

Να πάς στον ΕΦΚΑ/ΓΛΚ που σου έβγαλαν την σύνταξη. Κάνε και μια αντιπαραβολή με τη σύνταξη ΓΕΑ για επιβεβαίωση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βασίλης
Βασίλης
2 Φεβρουαρίου 2020 16:06

Χαίρετε. Κύριε Καρασαββιδη, με τον επανυπολογισμο της σύνταξης (Ν4387/2016), έχω 130€ προσωπική διαφορά ( παίρνω 70€ ΕΟΒ). Συμμαθητής μου με ακριβώς τα ίδια χρόνια χωρίς να παίρνει ΕΟΒ (άγαμος) έχει προσωπική διαφορά 60€ ( η διαφορά μας είναι το ΕΟΒ) είναι σωστό αυτό? Αν όχι, με το νέο τρόπο υπολογισμού της σύνταξης διορθώνεται?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Βασίλης
2 Φεβρουαρίου 2020 16:59

Σαφώς η σύνταξη σου δεν μπορεί να είναι η ίδια με τον συμμαθητή σου, καθώς τα τέκνα λαμβάνονται υπόψη για το ύψος της προσωπικής διαφοράς.
Στην σύνταξη ΓΕΑ έχουν περάσει τα νέα ποσοστά αναπλήρωσης οπότε μπορείτε να δείτε τις διαφορές σας, και να κάνετε άπειρες δοκιμές. https://enstoloi.net/calculation/sintaxi-gea/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
31 Ιανουαρίου 2020 15:48

ΤΟ ΕΟΒ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΑΝ ΤΟ ΤΕΚΝΟ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3000 Ε ΚΑΙ ΠΛΗΡΕΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΗΠΟΘΕΣΕΙΣ(ΗΛΗΚΙΑ,ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ 24 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΦΟΙΤΙΤΗΣ)

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
31 Ιανουαρίου 2020 10:08

ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΤΗ ΦΟΡ. ΔΗΛΩΣΗ ΤΕΚΝΟ ΜΟΥ ΣΑΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΟ ΑΝ ΕΧΕΙ ΕΙΣΟΔΗΜΑ (325 Ε /ΜΗΝΑ)ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
31 Ιανουαρίου 2020 10:39

Σύμφωνα με τα περσινά όχι (325Χ12=3900) πρέπει να έχει έως 3000 ή αν έχει 67% αναπηρία 6000 (σελ. 12)
https://www.aade.gr/sites/default/files/2019-03/%CE%A6%CE%95%CE%A6%CE%A0%202019_v3.pdf
Ας περιμένουμε τις νέες οδηγίες για φέτος όταν θα βγουν.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
31 Ιανουαρίου 2020 09:24

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
30 Ιανουαρίου 2020 22:23

Χαίρετε. Οπότε έχετε χρόνο Κύριε Καρασαββίδη η όποιος άλλος καλός συνάδελφος έχει γνώση για το παρακάτω δημοσίευμα ας μου απαντήσει:
Αν κερδίζει όποιος φύγει όντως μέχρι και το 2024; Επίσης στον πίνακα για τις συντάξεις που έχετε δημιουργήσει στον υπολογισμό των συντάξιμων αποδοχών είναι διακριτή αυτή η διάφορα στο ύψος της σύνταξης την όποια αναφέρει το υπόψη δημοσίευμα; Συμπληρώνω 35έτη πραγματικής υπηρεσίας το 2025. Ευχαριστώ πολύ, δεν γνωρίζω αν έχει υπάρξει απάντηση σε ανάλογο ερώτημα πάλι .
https://www.newsbomb.gr/oikonomia/story/1050254/syntaxeis-kryfo-mponoys-eos-177-eyro-ton-mina-poioi-tha-to-paroyn-pinakes

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
30 Ιανουαρίου 2020 23:32

Διάβασε σχετικό άρθρο του Αχιλλέα (οπου 2021, βλέπε 2025 με την νέα διάταξη)
https://enstoloi.net/ti-den-allazei-to-2021-stis-sintakseis/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
30 Ιανουαρίου 2020 19:49

Υπάρχει κάποια ενημέρωση σχετικά με την εκδίκαση της υπόθεσης του νέου μισθολογίου μας ενώπιον της Ολομελείας του ΣτΕ της 10.1.2020??? Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GeoP
GeoP
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
30 Ιανουαρίου 2020 21:10
Δημήτρης
Δημήτρης
30 Ιανουαρίου 2020 09:27

Κάποιος πιο κάτω γράφει για “πτητικούλη” και “ΦΠ” . Προφανώς ο άνθρωπος έχει εμπάθεια με τους ιπταμένους και ασφαλώς δεν αναγνωρίζει την προσφορά τους αλλά ούτε και των υπολοίπων. Τετοιες τοποθετήσεις προκαλούν αλγεινή εντύπωση και σίγουρα δίνουν τροφή στη σκέψη κάποιων σχετικά με τη θέση, την προέλευση και τα δικαιώματα που έχουν ή θα έπρεπε να έχουν κάποιοι στην ΠΑ και όχι μόνο. Ειναι ανήκουστο ο φθόνος οποιουδήποτε-προφανώς μη ιπταμένου- να τον οδηγεί στην αποψη οτι οι ιπταμενοι πρέπει να παιρνουν μικροτερη συνταξη! Προφανως όχι για το καλό της χωρας το κινητρο που τον οδηγει σε τετοια θέση αλλά η ικανοποίηση που θα “απολαυσει” με το να “προσγειωσει” τον ιπταμενο σε συνταξη χαμηλη-παρολο που του εχουν γινει κρατησεις για αυτη- επειδη τοσα χρόνια δεν αντεχε να τον βλέπει να πετάει ψηλα. Είναι η κακία που τον εχει ποτισει που χαιρεται οταν ο άλλος χάνει.Απορω για καποιους τετοιους συναδελφους μη ιπταμενους, μη αλεξιπτωτιστες, μη ουκαδες, μη υποβριχιαδες..

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
AG
AG
Απάντηση σε  Δημήτρης
30 Ιανουαρίου 2020 12:50

Πέραν του γεγονότος ότι η παρούσα ιστοσελίδα δεν αποτελεί ιστοχώρο αντιπαράθεσης και ειδικά λόγω σεβασμού στο πρόσωπο του κ. Καρασαββίδη, καλό θα ήταν ο καθένας μας να κοιτάξει την καμπούρα του. Αναφέρεσθε σε θέση, προέλευση και διαφορετικά δικαιώματα το οποίο είναι άκρως ρατσιστικό και απ’ ότι φαίνεται συνεχίζει να σας ακολουθεί ακόμα και σήμερα μετά το πέρας του εργασιακού σας βίου. Κανένας δεν αμφισβητεί το δικαίωμα στα κεκτημένα των ιπταμένων και λοιπών αλλά θα έπρεπε και εσείς να μην αμφισβητείτε αλλά και να αφαιρείτε δικαιώματα προς ίδιον όφελος από όλους τους υπόλοιπους, πράγμα το οποίο δυστυχώς κάνατε ως εν/εν αλλά και απ’ ότι φαίνεται συνεχίζετε να υποστηρίζετε. Γνωρίζετε καλά ότι χιλιάδες από τους υπολοίπους έχασαν κεκτημένα θεσμικά, οργανικά αλλά ακόμα και οικονομικά εξ αιτίας της απληστίας και υπεροψίας ορισμένων οι οποίοι εκ των πραγμάτων είχαν το πάνω χέρι. Μην νουθετείτε λοιπόν όλους εμάς επειδή είδατε το σχόλιο ενός. Κανένας δεν χαίρεται με τις μειώσεις κανενός.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  AG
30 Ιανουαρίου 2020 14:49

Κύριε, ουδείς αμφισβητεί τη σημαντικότητα και τη συμβολή του οποιουδήποτε από εμάς στη διάρκεια του εργασιακού μας βίου. Και δεν ασκώ κριτική σε αυτό, ούτε νουθετώ, ούτε αφαιρώ δικαιώματα όπως λέτε.. Αυτονόητα, ο χώρος φιλοξενίας εδώ δεν προσφερεται για αντιπαράθεση ούτε ήταν επιδιωξη μου.Ολοι μας όμως θα πρέπει να τα γνωρίζουμε και να μην προκαλούμε, του κυρίου – που αναφέρθηκε απαξιωτικά στον Ιπτάμενο -συμπεριλαμβανομένου. Αναφέρθηκε μάλιστα και στις οικογένειες των φονευθέντων ότι “..εξασφαλίσθηκαν”!!! Τετοιος ευτελισμος και προσβολή δεν θα έμενε αναπάντητη. Ο καθένας από τότε που αποφάσισε για τη σταδιοδρομία γνώριζε την εξέλιξη, τις απολαβές, τους κινδύνους και ότι αυτοί που λαμβάνουν “πτητικούλια”, θα έχουν ποσοστιαία ανάλογη προσαυξηση στη συνταξη. Ας επέλεγε λοιπόν αντίστοιχη ειδικότητα ωστε να έχει τα ανάλογα ευεργετήματα. Δεν το έπραξε όμως και αντί να αγωνίζεται για την άυξηση της δική του συνταξης, επιχαίρει με τις μειώσεις στη συνταξη των υπολοίπων.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  Δημήτρης
30 Ιανουαρίου 2020 15:28

Πολύ σωστά και πιστευω ότι ΔΕΝ επιχαίρει μόνο αλλά κανει Ο,τι μπορεί να το πετύχει

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΜΑΡΚΟΣ
ΜΑΡΚΟΣ
29 Ιανουαρίου 2020 16:38

Συνέχεια θέματος «Παρακράτηση Σύνταξης»
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ την παρακράτηση από τον συνταξιούχο ………………αρχής γενομένης από την σύνταξη του Φεβρουαρίου 2020 και έως την ολοσχερή εξόφληση…
Υ.Γ. Έψαξα λίγο τους νόμους και κατέληξα ότι μάλλον πρόκειται για τα αναδρομικά (ψίχουλα) που μας έδωσαν τα προηγούμενα χρονιά. Εκτός το ότι το «λατρευτό μας κράτος» δεν εφάρμοσε ποτέ την ολοκληρωτική απόφαση του Σ.Τ.Ε., έρχεται τώρα και μου (μας) ζητά πίσω τα (ψίχουλα), χωρίς να ξέρω ξεκάθαρα τον λόγο; (που ίσως να ήταν ένα βιαστικό λογιστικό λάθος εκ μέρος του Γ.Λ.Κ;) Δυστυχώς, σε μια εποχή που προσπαθούμε να ζήσουμε με όση αξιοπρέπεια μας έχει απομείνει, έρχονται όλα αυτά τα «ουρανοκατέβατα», που μας «εκτροχιάζουν» από τον μηνιαίο οικογενειακό προϋπολογισμό μας…. «Το να εισπράττεις περισσότερους φόρους απ’ όσο είναι απολύτως απαραίτητο, είναι έννομη ληστεία.» (Κάλβιν Κούλιτζ, 1872-1933, Αμερικανός πρόεδρος)
Ευχαριστω.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  ΜΑΡΚΟΣ
29 Ιανουαρίου 2020 17:14
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  G.G.
29 Ιανουαρίου 2020 17:24

Επιπρόσθετα μπορείς να κάνεις μια επαλήθευση ώστε να έχεις μια εικόνα για το τι δικαιούσαι πραγματικά σε σχέση με αυτά που εισέπραξες, ώστε να κινηθείς ανάλογα σε περίπτωση λάθους.
Διαβάζεις το σχετικό άρθρο https://enstoloi.net/dikaioma-anadromikon-odigos/
Και υπολογίζεις ακολουθώντας τις οδηγίες της παρ. Ε. 2 και ΣΤ. 2

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Απάντηση σε  G.G.
29 Ιανουαρίου 2020 20:32

Φίλε G.G. είναι σε αρκετούς γνωστό, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, ότι ανάμεσα στα διάφορα λάθη που έγιναν, υπήρξαν δύο αρκετά ξεχωριστά και συγκεκριμένα το πρώτο ότι αρκετοί συνάδελφοι πήραν αναδρομικά τον Δεκέμβριο του 2018, πολύ μα πολύ παραπάνω από αυτά που δικαιούνταν, σε ορισμένες περιπτώσεις μιλάμε για αρκετά μεγάλα ποσά, ενώ παράλληλα άλλοι άτυχοι συνάδελφοι από το ίδιο λάθος δεν πήραν τίποτα και ακόμα περιμένουν και το δεύτερο και επίσης χαρακτηριστικό ότι σε αρκετούς συναδέλφους για μεγάλο διάστημα δεν γινόταν η κράτηση του Ν.4093/12. Αυτά είναι χρήματα που δεν έπρεπε να δοθούν και οι περισσότεροι γνώριζαν και γνωρίζουν ότι κάποια στιγμή θα τα επέστρεφαν πίσω. Νομίζω ότι όλοι είμαστε σε θέση να καταλάβουμε πότε μπορεί να έχει γίνει λάθος, διότι επαναλαμβάνω πρόκειται για μεγάλες διαφορές.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΜΑΡΚΟΣ
ΜΑΡΚΟΣ
29 Ιανουαρίου 2020 16:37

Αγαπητοί συνάδελφοι καλή χρονιά με υγεία και κουράγιο..
Αχιλλέα αν βρεις λίγο χρόνο, θα ήθελα να μου απαντήσεις εάν γνωρίζεις κάτι, για κάποιες επιστολές που στάλθηκαν από τον ΕΦΚΑ, σε συναδέλφους αρχές του Δεκεμβρίου του 2019. Εν συντομία λοιπόν, ένα πρωινό έλαβα την επιστολή με θέμα «Παρακράτηση Σύνταξης» «Έχοντας υπόψη, την διάταξη του άρθρου 20 της παρ.8 του Ν.2084/92(ΦΕΚ165τ.Α’) όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 53 παρ.8 του 4410/2016 (ΦΕΚ 141 τ.Α’) που ορίζει ότι οι αχρεωστήτως καταβαλλόμενες συντάξεις, βοηθήματα καθώς και επιδόματα που χορηγούνται μαζί με την σύνταξη μέχρι ποσού 15.000 ευρώ, παρακρατούνται με απόφαση του προϊσταμένου της αρμόδιας Διεύθυνσης Συντάξεων του Γ.Λ.Κ από τα ποσά των συντάξεων που θα καταβληθούν κατά του επόμενους μήνες σε ισόποσες δόσεις μέχρι την ολοσχερή εξόφληση τους.………………………………………………………………………………..
Το γεγονός ότι ο συνταξιούχος……………..εισέπραξε κατ’εφαρμογη του άρθρου 15 του Ν.4575/208 ποσά αναδρομικών 450.39 ευρώ μεγαλύτερα των διακαιόμενων.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GeoP
GeoP
29 Ιανουαρίου 2020 11:19

Έγινε καμία τροποποίηση στους υπολογισμούς των συντάξεων;

Ενσωματώθηκαν οι προβλέψεις του σχεδίου νόμου;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  GeoP
29 Ιανουαρίου 2020 11:31

Έχουν περάσει και με την νέα φορολογία, και τα νέα ποσοστά αναπλήρωσης. Αν κάνεις μια δοκιμή θα δεις την διαφορά με το εκκαθαριστικο του ΕΦΚΑ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
27 Ιανουαρίου 2020 13:42

Καλημέρα. Εάν υπάρχουν ένσημα από τον ιδιωτικό τομέα, νόμιμη εργασία με εισφορές μετά την αποστρατεία, μπορούν να συνυπολογιστούν στην σύνταξη, όταν σταματήσω να εργάζομαι (στον ιδιωτικό τομέα)?
Γνωρίζω ότι προ ΕΦΚΑ δεν συνυπολογίζονταν. τώρα μήπως έχει αλλάξει κάτι?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γεώργιος
Γεώργιος
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
27 Ιανουαρίου 2020 14:09

Και πριν υπολογιζονταν…..προσωπικα ο χρονος ασφαλισης στο ΙΚΑ μου συνυπολογιστηκε προκειμενω να θεμελιωσω δικαιωμα συνταξης(24,5 χρονια) και καποια στιγμη για αυτον τον χρονο μου αποδοθηκε και δευτερη συνταξη. Βεβαια ηταν ψιχουλα γιατι ηταν λιγος ο χρονος(16 μηνες) αλλα και η ηλικια μου σχετικα μικρη(48 ετων). Φυσικα και τωρα υπολογιζεται και σου αυξανει την ανταποδοτικη……..

ΣΩΜΑ:
Στρατός
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
27 Ιανουαρίου 2020 19:51

Κωνσταντίνε, με δεδομένο ότι θα υπάρξει αλλαγή του άρθρου 20 του ν.4387/16 περί απασχόλησης συνταξιούχων με τον νέο ασφαλιστικό νόμο, ας περιμένουμε να δούμε την τελική του μορφή ως προς την αξιοποίηση του χρόνου εργασίας των συνταξιούχων.
http://www.opengov.gr/minlab/?p=4501
.
Γεώργιε αυτό που αναφέρεις αφορά χρόνο ασφάλισης πριν την κατάταξη μας, ενώ η ερώτηση αφορά για χρόνο ασφάλισης μετά την συνταξιοδότηση.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
Απάντηση σε  G.G.
29 Ιανουαρίου 2020 15:18

Ευχαριστώ G.G.. Θα περιμένω.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
παναγιώτης
παναγιώτης
27 Ιανουαρίου 2020 08:17

Καλημέρα σας, μπορειτε να μου πείτε αν στην τελική σύνταξη ΕΦΚΑ συμπεριλαμβάνονται τα μερίσματα; Σας ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  παναγιώτης
27 Ιανουαρίου 2020 10:00

Από την εφαρμογή σύνταξη ΓΕΑ όπου είναι και τα μερίσματα – ΕΚΟΕΜΑ (επιλογή ΝΑΙ)

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
παναγιώτης
παναγιώτης
Απάντηση σε  G.G.
27 Ιανουαρίου 2020 13:07

Δηλαδή στη σύνταξη ΕΦΚΑ προσθέτω τα μερίσματα από τη σύνταξη ΓΕΑ;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  παναγιώτης
27 Ιανουαρίου 2020 13:44

Συμπλήρωσε την “Σύνταξη ΓΕΑ” μεθοδος [1. Αυτόματος υπολογισμός], οχι ΕΦΚΑ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία