Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 330 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

21K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
29 Σεπτεμβρίου 2021 20:13

ΜΕ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΟΛΙΣ 5 ΕΥΡΩ ΚΑΙ 41,5 ΣΥΝΤΑΞΙΜΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΜΗΔΕΝ.
ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ,ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΣΗΜΑΝΤΗ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΥΠΕΡΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΒΡΟΥΤΣΗ! ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
29 Σεπτεμβρίου 2021 21:44

Έκανες έλεγχο από την σελίδα-εφαρμογή υπολογισμού σύνταξη ΓΕΑ να δεις τι σου βγάζει.
https://enstoloi.net/stratos/comment-page-306/#comment-102492

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Απάντηση σε  Γιάννης.
29 Σεπτεμβρίου 2021 23:54

Γιάννη, έκανα έλεγχο στη σελίδα -ΕΦΑΡΜΟΓΉ-Υπολογισμός σύνταξης ΓΕΑ και βλέπω μια αύξηση 123,06 και με το 40% αυτής που αναλογεί στα 2 έτη αναδρομικών προκύπτει ένα μηνιαίο ποσό 49,22. ΑΥΤΟ όμως πολλαπλασιαζόμενο Χ 23 Μήνες,ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ως έμβασμα στη Τράπεζα..ΤΙ ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ ΑΡΑΓΕ!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
30 Σεπτεμβρίου 2021 09:17

Παρακαλώ μελετήστε το δελτίο τύπου eΕΦΚΑ
https://www.efka.gov.gr/el/deltia-typoy/deltio-typoy-98
Πιθανόν να είστε κάποιος από “215.000 συνταξιούχους προ του Μάιου 2016 όπου ο επανυπολογισμός των συντάξεων τους δεν έχει ολοκληρωθεί….”.
Ούτως ή άλλως :
“Από την Δευτέρα 4 Οκτωβρίου οι συνταξιούχοι θα μπορούν να έχουν άμεση και προσωποποιημένη ενημέρωση μέσα από την ειδική πλατφόρμα που θα τεθεί σε λειτουργία στην ιστοσελίδα του e-ΕΦΚΑ https://www.efka.gov.gr :
Α) σχετικά με την εκκαθάριση των αναδρομικών τους,
Β) σε ποιους η καταβολή των αναδρομικών βρίσκεται ακόμη υπο επεξεργασία,
Γ) αν έχει ολοκληρωθεί ο επανυπολογισμός χωρίς να προκύπτουν αναδρομικά για τους ίδιους κλπ
Οι συνταξιούχοι θα πιστοποιούνται στη πλατφόρμα με τους προσωπικούς κωδικούς TaxisNet. “

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
30 Σεπτεμβρίου 2021 13:55

Αχιλλέα, ΣΕ ευχαριστώ πολύ..
Όντως έκανα λάθος υπολογισμό. Η ΔΙΑΦΟΡΆ ΠΛΗΡΩΤΈΩΝ ΣΥΝΤΆΞΕΩΝ είναι 51 ευρώ ΚΑΙ ΌΧΙ 123,06.
Η παλιά σύνταξη ήταν 1350 ευρώ και ΕΦΚΑ/16 1410 ευρώ. }
Άρα λογικά ανήκω στη κατηγορία της ανακοίνωσης ΕΦΚΑ,.(Β)…. υπό επεξεργασία…..Ίδωμεν……

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
28 Σεπτεμβρίου 2021 20:56

Καλησπέρα σας.
Το επίδομα τέκνου δίνεται μέχρι αυτά να φτάσουν στην ηλικία των 24 ετών;
Ερωτώ γιατί στη σύνταξη, ενώ το τέκνο μου είναι 22 ετών, σταμάτησε να χορηγείται το επίδομα.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ιγνάτιος
Ιγνάτιος
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
28 Σεπτεμβρίου 2021 21:17

Δίνεται οσα χρονια είναι η κανονική φοίτηση ανάλογα με την σχολή που είχε περάσει.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
28 Σεπτεμβρίου 2021 21:29
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
Απάντηση σε  aero
29 Σεπτεμβρίου 2021 18:31

Ευχαριστώ πολύ!!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ben
Ben
27 Σεπτεμβρίου 2021 17:58

Καλησπέρα σας !!
Μήπως μπορεί να με πληροφορήσει κάποιος συναδελφος πόσο περίπου Θα είναι η αύξηση σε €υρω στην σύνταξη τώρα που κλείνω τα 55 έτη τις ηλικίας μου κακι αυτόματα θα κοπεί η κράτηση αυτή ,τον κάτω τον 55 ετών??
Έφυγα Σγος με και η ΣΠ λέει 32,9 ετη ασφαλείσης με τα 5 πολεμικα και 2μιση ΙΚΑ!!
Ευχαριστώ εκ το προτέρων !!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Β.Τ
Β.Τ
27 Σεπτεμβρίου 2021 13:05

Συμφωνα με τα ενημερωτικά του ΕΦΚΑ (νέοι υπολογισμοί) τον Αυγουστο του 2021 η προσωπική μου διαφορά έγινε αρνητική -5,74 Ε και είχα αντίστοιχη αυξηση. Και σύμφωνα με τον υπολογισμό της ιστοσελίδας σας με τα νεα ποσοστά αναπλήρωσης θα έχω αύξηση τη αρνητικής προσωπικής μου διαφοράς στα -102,13 Ε. Στο ενημερωτικό ΕΦΚΑ όμως του Σεπτεμβρίου 2021, λόγω του ότι συμπλήρωσα τα 60 έτη αφαιρέθηκε η κράτηση της επιλέον εισφοράς (4002/11) και έγινε επαναυπολογισμός της σύνταξης με νέα ποσοστά κρατήσεων, με αποτέλεσμα να εμφανίζεται πλέον θετική προσωπική διαφορά 61,82 Ε και βέβαια αντίστοιχη αύξηση στην σύνταξη. Η ερώτησή μου και η απορία μου είναι, εάν γνωρίζεται βέβαια, είναι πως θα υπολογιστούν τα αναδρομικά που θα πληρωθώ (;) λόγω των νέων ποσοστών αναπλήρωσης. Η λογική μου λέει ότι μέχρι τον Αυγ 21 θα ληφθεί υπόψη η “παλαιά” σύνταξη (πριν συμπληρώσω τα 60 έτη με αρνητική προσωπική διαφορά -5,74) και από τον Σεπ 21 και μετά η νέα (μετά την συμπλήρωση των 60 ετών με θετική πλέον προσωπική διαφορά 61,82 Ε). Ποιά είναι η άποψή σας;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Β.Τ
Β.Τ
28 Σεπτεμβρίου 2021 11:51

Κε Καρασαββίδη σας ευχαριστώ για την απάντηση. Έχετε δίκιο τα ενημερωτικά του ΕΦΚΑ είναι ακριβώς τα ίδια με τα αποτελέσματα της εφαρμογής σας και στις τρεις περιπτώσεις. Παρτήρησα όμως, πρώτη φορά σήμερα, ότι μέχρι και τον 4ο του 21 τα ενημερωτικά του ΕΦΚΑ ήταν διαφορετικά. Πιο συγκεκριμένα, ενώ τα βασικά νούμερα (μεικτές αποδοχες) ήταν τα ίδια, υπήρχαν διαφορές στις κρατήσεις ιδιαίτερα σε αυτή του νόμου 4093/12. Η κράτηση ήταν μικρότερη με αποτέλεσμα και η σύνταξη να είναι μεγαλύτερη και να έχω θετική προσωπική διαφορά ΄~45 Ε. Από τον Μαίο (του 21 πάντα) και μετά οι κρατήσεις άλλαξαν (αυξήθηκαν κυρίως Ν.4093/12) με αποτέλεσμα να μειωθεί η σύνταξη και να παρουσιάζεται πλέον αρνητικη προσωπική διαφορά ~6 Ε. Τα ενημερωτικά του ΕΦΚΑ από τον 5ο του 21 και μετά είναι ακριβώς τα ίδια με τα αποτελέσματα της εφαρμογής σας. Γνωρίζεται γιατί; Και επιπλέον σύμφωνα με την εφαρμογής σας με τα νέα ποσοστά αναπλήρωσης θα υπάρξει αύξηση στην σύνταξη, με τα αναδρομικά (;) όμως τι θα ισχύσει, λόγω των διαφορών που υπάρχουν για την περίοδο 10/20 μέχρι 5/21 και μετά; Σας ευχαριστώ εκ των… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Β.Τ
Β.Τ
28 Σεπτεμβρίου 2021 19:19

ευχαριστώ πολύ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Harry69
Harry69
26 Σεπτεμβρίου 2021 12:05

Το ξανανεβάζω γιατί δεν πιστεύω ότι σ΄ένα site του κύρους αυτού δεν υπάρχει απάντηση :<>.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Harry69
Harry69
Απάντηση σε  Harry69
26 Σεπτεμβρίου 2021 12:06

΄΄Σε μελλοντική κατάργηση της κράτησης του Ν.4093 από το ΜΤΑ θα έχουμε μείωση της σύνταξης λόγω αύξησης του μερίσματος?΄΄

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Harry69
26 Σεπτεμβρίου 2021 15:58

Έχει ήδη απαντηθεί!
https://enstoloi.net/simantiki-afksisi-merisma-mta-ekoema/
Παραγρ. Β

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Harry69
Harry69
Απάντηση σε  aero
27 Σεπτεμβρίου 2021 09:48

Η απάντηση αναφέρεται σε αύξηση του μερίσματος. Εδώ πρόκειται για παύση παράνομης κράτησης.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Harry69
27 Σεπτεμβρίου 2021 14:22

Μα η ερώτησή σου έλεγε “λόγω αύξησης του μερίσματος “

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Harry69
Harry69
Απάντηση σε  aero
27 Σεπτεμβρίου 2021 17:46

Αφού αυξάνετε το πληρωτέο του μερίσματος. Πως έπρεπε να το διατυπώσω?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Harry69
27 Σεπτεμβρίου 2021 18:24

Όταν αυξάνονται οι αποδοχές, είναι λογικό ότι θα αυξηθεί κι ο φόρος (χοντρικά ο φόρος θα είναι 20% της αύξησης).
Όμως, γιατί καθόμαστε και “πονοκεφαλιάζουμε” για κάτι που δεν είναι ακόμη σίγουρο.
Να είσαι σίγουρος ότι ο Αχιλλέας θα μας ενημερώσει άμεσα κι έγκυρα “αν και όταν” καταργηθεί η μείωση αυτή.
Μέχρι τότε … μένουμε συντονισμένοι στο enstoloi.net για την ενημέρωσή μας.
Καλό απόγευμα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
spyros
spyros
Απάντηση σε  Harry69
26 Σεπτεμβρίου 2021 18:07

Δεν υπάρχει πιο γελοίο από το να μου αυξηθεί το μέρισμα επειδή παύει η κράτηση Ν.4093, και από την άλλη να μειωθεί η σύνταξη γιατί θα αυξηθεί η κράτηση του Ν.4093.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  spyros
27 Σεπτεμβρίου 2021 09:14

Καλημέρα.
Για τον υπολογισμό του ποσοστού της μείωσης του Ν4093/2012 λαμβάνεται υπόψιν το ονομαστικό ποσό του αθροίσματος μέρισμα + ΕΚΟΕΜΑ. Επομένως, αν και όταν καταργηθεί η μείωση του Ν4093/2012 στο μέρισμα, δεν θα μεταβληθεί το ποσό με βάση το οποίο υπολογίζεται το ποσοστό μείωσης και δεν θα μειωθεί η σύνταξη.
Η μόνη μείωση που θα υπάρξει στην σύνταξη είναι αυτή της παρ. Β1 στο άρθρο που αναφέρει πιο πάνω ο aero λόγω αύξησης του φορολογητέου ποσού.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Airwolf
Airwolf
22 Σεπτεμβρίου 2021 16:50

Καλησπέρα, θυμίστε μου λίγο πότε ( ημερομηνία) πληρώνονται οι Εν/Εν , έχουν περάσει χρόνια και το ξέχασα 🙂

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Petros
Petros
Απάντηση σε  Airwolf
22 Σεπτεμβρίου 2021 17:00
Airwolf
Airwolf
Απάντηση σε  Petros
22 Σεπτεμβρίου 2021 17:17

Σωστός, δεν το είχα σκεφτεί ότι τα ανεβάζουν στο army

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
22 Σεπτεμβρίου 2021 13:06

Καλησπέρα. Θα ήθελα να μου απαντήσει όποιος γνωρίζει, αν αναγνωρίσω την στρατιωτική θητεία (21 μήνες) πληρώνοντας εισφορές στο ΜΤΑ για το εφάπαξ, αυτό έχει ως αποτέλεσμα
α) την αύξηση του εφάπαξ
β) την αύξηση του ΒΟΕΑ των παιδιών μου και
γ) αν υπολογίζεται η θητεία στα 35 χρόνια της μετοχικής σχέσης οπότε και θα έχω το δικαίωμα να το πάρω 21 μήνες νωρίτερα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
20 Σεπτεμβρίου 2021 21:55

Καλησπέρα σας,

με κατάταξη στη ΣΙ το 1992 τι ισχύει για την αναγνώριση των πτητικών εξαμήνων? Επίσης για τα ΑΕΙ /ΤΕΙ εάν κάποιος αναγνωρίσει μήνες πριν το 1991 δύναται να θεωρηθεί παλαιός ασφαλισμένος με τα δικαιώματα και υποχρεώσεις των παλαιών πριν το 1991?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
21 Σεπτεμβρίου 2021 09:04

α. Ότι αφορά την αναγνώριση των πτητικών εξαμήνων αναφέρεται στις σελίδες 27-28 εδώ https://www.haf.gr/wp-content/uploads/2015/01/finance2006.pdf
Σημείωση: Από 5/12/2006 οι νέοι ασφαλισμένοι (κατάταξη από 1/1/1993) είχαν το δικαίωμα να αιτηθούν/δηλώσουν ότι επιθυμούν την παύση των υποχρεωτικών κρατήσεων για αναγνώριση των πτητικών.
β. Κάποιος με κατάταξη το 1992 είναι ήδη παλαιός ασφαλισμένος. Βλ. στην ενότητα 2.2 ¨Ποια είναι διαφορά παλαιών και νέων ασφαλισμένων¨ την Σημείωση Νο1 εδώ https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
Απάντηση σε  GEORGIOSP
23 Σεπτεμβρίου 2021 00:18

Ευχαριστώ για την απάντηση. Με καταταξη στη ΣΙ 9/1992 Παλαιός ασφαλισμένος αλλα πρεπει να πληρωσω εισφορες για την αναγνώριση των πτητικων εξαμηνων. Στην ουσια μονο οσοι εισήλθαν στη Σχολή πριν τον 10/1990 εχουν αναγνωρισμενα τα εξαμηνα χωρις επιπλέον εισφορές. Γνωρίζετε πότε συντάχθηκε το πρωτο συν αρχείο? Επειδη αναφέρει οτι το ΥΠΕΘΑ εχει κανει κινησεις για την νομοθετικη ρυθμιση.
Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
23 Σεπτεμβρίου 2021 01:57

Σωστά. Η υποχρέωση καταβολής εισφορών για σύνταξη και για την αναγνώριση ως συντάξιμου των διπλάσιων χρόνων (χρόνοι εκστρατείας, πτητικά κτλ) καθιερώθηκε με τον Ν1902/1990 με ημερομηνία έναρξης την 1/10/1990. Δεν έχει σχέση με τον διαχωρισμό των ασφαλισμένων σε ¨παλαιούς¨ και ¨νέους¨ από 1/1/1993 με τον Ν2084/1992.
Η έκδοση του ενημερωτικού για οικονομικά θέματα έγινε τον Ιούλιο του 2006. Οι ενέργειες του ΥΠΕΘΑ για νομοθετική ρύθμιση, που φαίνεται στην σελίδα 27 δεν αφορούν την κατάργηση της υποχρέωσης καταβολής εισφορών. Όπως φαίνεται στον πίνακα της σελίδας 27, για τους νέους ασφαλισμένους η αναγνώριση των εξαμήνων ήταν υποχρεωτική. Το ΓΕΑ και το ΥΠΕΘΑ ζήτησαν να δοθεί η δυνατότητα επιλογής από τον ασφαλισμένο αν επιθυμεί την αναγνώριση ή όχι. Το αίτημα έγινε αποδεκτό και δόθηκε η δυνατότητα στους ασφαλισμένους να ζητούν με αίτηση τους την παύση καταβολής εισφορών και την μη αναγνώριση των πτητικών εξαμήνων στο διπλάσιο. Αυτό έγινε με την παρ. 13 του άρθρου 3 του Ν3513/2006 από 5/12/2006.
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/154154

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
20 Σεπτεμβρίου 2021 02:51

Kαλησπέρα,
Ήθελα να ρωτήσω με παραίτηση μετά τα 25 χρόνια τι δικαιούμαστε.Δύναται να αγοράσουμε την πλασματική πενταετία ώστε να προσμετρηθεί όταν θα λάβουμε την σύνταξη στα 67

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
20 Σεπτεμβρίου 2021 14:07
Θανασης
Θανασης
19 Σεπτεμβρίου 2021 08:30

Καλημέρα.Συμφωνα με τις τελευταίες ανακοινώσεις η εισφορά αλληλεγγύης παεί προς κατάργηση η” αναστολή από το 2022.Το ερώτημα μου είναι θα καταργηθεί και η εισφορά αλληλεγγύης που μας κρατάνε και για τα Μετοχικα Ταμεία.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  Θανασης
19 Σεπτεμβρίου 2021 13:13
Θανασης
Θανασης
Απάντηση σε  Γιάννης.
20 Σεπτεμβρίου 2021 05:12

Γιάννη αυτό αναφέρεται στους συνταξιούχους.Στους ΕΝ/ΕΝ ονομάζεται στις κρατήσεις ως ΜΤΑ ΕΙΣΦΟΡΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΎΗΣ και σε εμένα είναι περίπου 20 ευρώ.Αν προσθεσεις την Εισφορά αλληλεγγύης και την Ειδική εισφορά αλληλεγγύης βγαίνει το ποσό τον 60 ευρώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ioannis
Ioannis
18 Σεπτεμβρίου 2021 19:05

Θα ήθελα να ρωτήσω αν τα χρόνια του στρατού προσμετρά για θεμελίωση 35 χρόνων πραγματικής ασφάλισης δηλαδή 33+2=35 η μετρούν στα πλασματικά έτη τών 40 ετών για αποστρατεία?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Θανασης
Θανασης
Απάντηση σε  Ioannis
19 Σεπτεμβρίου 2021 08:22

Καλημέρα.Αν τα έχεις πλήρωση μετράνε πραγματικά.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ioannis
Ioannis
Απάντηση σε  Θανασης
19 Σεπτεμβρίου 2021 10:29

Τα έχω πληρώσει εδώ και 16 χρόνια ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Θανασης
Θανασης
Απάντηση σε  Ioannis
20 Σεπτεμβρίου 2021 04:57

Ναι ,μετράνε κανονικά σαν πραγματικά χρόνια.Αν μπορείς οικονομικά να τα αναγνωρίσεις και για το Εφάπαξ γιατί αξίζει ,έχει καλή απόδοση.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Harry69
Harry69
18 Σεπτεμβρίου 2021 16:43

Σε μελλοντική κατάργηση της κράτησης του Ν.4093 από το ΜΤΑ θα έχουμε μείωση της σύνταξης λόγω αύξησης του μερίσματος?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
16 Σεπτεμβρίου 2021 19:47

Καλησπέρα Στον υπολογισμό ΒΟΕΑ Επγος(εα) με 31 έτη υπηρεσίας +5 Πολεμικά (Αποστρ. 2010) βγάζει 31 μερ. ενώ θα έπρεπε 31,33 (ΜΕ ΑΝΑΓΝΏΡΙΣΗ 5 ΕΤΗ ).Χρειάζεται κάποια διόρθωση.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
17 Σεπτεμβρίου 2021 17:00

ΟΚ.Εγινε διόρθωση.Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Bean
Bean
16 Σεπτεμβρίου 2021 00:59

Καλησπέρα , ξέρουμε ποτε πληρώνονται τα ΒΟΕΑ Ιούνιου;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Bean
16 Σεπτεμβρίου 2021 10:48

ΜΤΑ / Γραφείο Παροχών (απονομή μερίσματος, Β.Ο.Ε.Α., κ.ά.)
210 367 5277
210 367 5278
210 367 5279
.
και αν θέλεις ενημερώνεις κι εδώ
καθώς θα είναι πολλοί με το ίδιο ερώτημα 🙂

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Peter
Peter
15 Σεπτεμβρίου 2021 15:43

Η ΕΑΑΝ ενημερωσε τα μελη της για την εξελιξη της νομοθετικης ρυθμισης σε οτι αφορα την παυση της κρατησης του ν.4093/12 στα μερισματα…Η ΕΑΑΑ θα προβει σε επισημη ανακοινωση ενημερωσης των μελων της;;;;;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  Peter
15 Σεπτεμβρίου 2021 18:57

χαχαχαχαχαχαχαεχουν αδεια COVID

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Peter
Peter
Απάντηση σε  Ηλιας
15 Σεπτεμβρίου 2021 19:35

Χαχαχα.. Καλοοοοο!!!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία