Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 398 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

36.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Καραγεώργης .
Καραγεώργης .
17 Αυγούστου 2020 19:17

Καλησπέρα. Θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση και θα ήθελα εάν είναι δυνατόν να μου απάντηση κάποιος που να ξέρει σίγουρα. Ήμουν 5 ετης την περίοδο 1990-95 (5 χρόνια)
Και μπήκα στο λιμενικό σώμα το 1999 μέχρι και σήμερα. 21 χρόνια.
Σύνολο δηλαδή 26 χρόνια στρατιωτικής υπηρεσίας. (πραγματικής-δημόσιου)
Το ερώτημα μου προκύπτει από το δημοσίευμα του Ελευθέρου τύπου στις 11-08-2020 που η διατύπωση αφήνει ανοιχτό το δικαίωμα κάποιου σαν εμένα (με τα ανωτέρω ένσημα) με χρήση της μάχιμης πενταετίας (την έχω αναγνώριση) που συμπληρώνει μέσα στο 2020 (31 χρόνια συντάξιμου χρόνου να φύγει.)
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Καραγεώργης .
Καραγεώργης .
18 Αυγούστου 2020 17:22

ΑΧΙΛΛΕΑ εάν δεν σε εμπιστευομουνα δεν θα σε ρωτούσα…. απλώς εάν διαβάσεις και εσύ το συγκεκριμένο ένθετο στο ελεύθερο τύπο..θα σε έβαζε σε σκέψεις.. Τώρα το πόσο σαφείς είναι ο νόμος είναι μια άλλη συζήτηση. Ευχαριστώ για το χρόνο σου και την απάντηση σου.

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Καραγεώργης .
Καραγεώργης .
18 Αυγούστου 2020 20:56

Εντάξη Αχιλλέα κατανοητό. Ευχαριστώ και παλι..

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Lef
Lef
17 Αυγούστου 2020 15:13

Καλησπέρα. Μπορεί κάποιος συνάδελφος, που αποχώρησε από υπηρεσία εντός τρέχοντος έτους, να με πληροφορησει σε πόσο χρονικό διάστημα έλαβε την σύνταξη (οριστική?). Ευχαριστώ πολύ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Μιχαλης
Μιχαλης
Απάντηση σε  Lef
19 Αυγούστου 2020 18:11

Διαγραφη 31/12/2019. Συνταξη Αυγουστο 2020

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΟΣ
ΠΑΝΟΣ
17 Αυγούστου 2020 12:49

Καλημέρα συνάδερφοι. Γνωρίζω βέβαια ότι όλα είναι φήμες αλλά όλο και ακούγεται έντονα ότι θα επιχειρήσουν να ψαλιδίσουν στο μέλλον όλα τα εφάπαξ ( και τα δικά μας) επειδή δεν θα τολμήσουν να κόψουν πάλι συντάξεις και μισθούς δημοσίων υπαλλήλων οι οποίοι θα είναι υπεύθυνοι για τον κορονοιό.
Έχει ακούσει κάποιος άλλος κάτι?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΠΥΡΟΣ
ΣΠΥΡΟΣ
17 Αυγούστου 2020 00:51

καλησπερα.31/12/1996 ορκωμοσια στο Π.Σ.εχω αναγνωρισει την 5ετια και εχω κανει αιτηση για αναγνωριση θητειας πριν το 2016.εχω τρια ανηλικα παιδια 9/11/16 αντιστοιχα ενω εχω και ΙΚΑ 10 ΜΗΝΕΣ ΤΟ 1992 αναγνωρισμενοι.ποτε εχω δικαιωμα συνταξιοδοτησης?ευχαριστω.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  ΣΠΥΡΟΣ
17 Αυγούστου 2020 09:20

Διαβάζεις το παρακάτω άρθρο https://enstoloi.net/themeliosi-sintaksis-me-paraitisi/ και υπολογίζεις απο την παρακάτω εφαρμογή πότε έχεις δικαίωμα https://enstoloi.net/ergalia/dikaioma-sintaxis/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αλέξανδρος
Αλέξανδρος
15 Αυγούστου 2020 13:38

Καλησπέρα σας. Έχουν αφαιρέσει το νέου τυπου δίπλωμα του ανηψιου μου γιατί δεν φορουσε ζώνη. Πάνω σ αυτό είναι ενσωματωμένη και η άδεια ικανότητας οδήγησης μοτοποδηλάτου . Γνωρίζει κανείς να μου πει αν μπορει να οδηγήσει μοτοποδήλατο; στο τμήμα που το αφαίρεσαν τους πήρα τηλέφωνο και δεν το γνωρίζουν λέει…. Να απευθυνθώ στο αρμόδιο γραφείο συγκοινωνιών; σας ευχαριστω.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  Αλέξανδρος
16 Αυγούστου 2020 22:25

Δεν αφαιρείται μερικώς η άδεια ικανότητας οδήγησης. Απλά δεν έχει δικαίωμα να οδηγεί κανένα από τα οχήματα για τα οποία κατέχει αντίστοιχη άδεια για όσο χρόνο διαρκεί η αφαίρεση.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  Αλέξανδρος
16 Αυγούστου 2020 22:45

αρθ. 94,Ν.2696/1999 ως τροπ/κε με αρθ. 48 Ν.4663/2020

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αλέξανδρος
Αλέξανδρος
Απάντηση σε  Νίκος
17 Αυγούστου 2020 12:08

Σ ευχαριστώ πολυ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιωργης
Γιωργης
14 Αυγούστου 2020 21:35

Καλησπέρα σε όλους τους συναδέλφους,θα ήθελα να ρωτήσω τον κύριο Καρασαββίδη σχετικά με το πόσο της σύνταξης μου το οποίο έχει απόκλιση περίπου στα 250 ευρώ,από το ποσό που βγαίνει στην ιστοσελίδα ΕΦΚΑ 16 και εξηγουμαι.Αντιγραφω από τη συνταξιοδοτική πράξη, ποσό ανταποδοτικης σύνταξης,1132,37€,και ποσό εθνικής 384€ σύνολο 1516,37€ ,αυτή είναι σύμφωνα με τον ΕΦΚΑ η ακαθάριστη σύνταξη μου,η οποία τελικά μαζί μετά ταμεία είναι καθαρά 1510 ευρώ περίπου.Στους υπολογισμούς της ιστοσελίδας σας,ΕΦΚΑ 16,το ποσό που βγαίνει είναι μαζί με τα ταμεία,1759€, τουτέστιν,249€ διαφορά,δεν την λες και λίγη,!!!Επειδή μου δίνεται η δυνατότητα ένστασης, αν για οποιοδήποτε λόγο δεν συμφωνώ με το πόσο της καταβαλλόμενης σύνταξης,παρακαλώ πολύ κύριε Αχιλλέα ,ήθελα τη άποψη σας,αν μπορεί να δικαιολογηθεί τέτοια απόκλιση,πρέπει να κάνω ένσταση,κατά τη γνώμη σας?Συμπληρωματικά αναφέρω ,40 χρόνια 10 μήνες και 6 μέρες,συνταξιμα χρονια,αποστρατευτικα ευδόκιμος Υποστράτηγος, Ευχαριστώ Θερμά

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Γιωργης
15 Αυγούστου 2020 13:34

Καλησπέρα και χρόνια πολλά.
Όταν συμπληρώνεις την σελίδα Σύνταξη θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι όλα τα πεδία είναι συμπληρωμένα με τα στοιχεία σου και όσα από αυτά δεν σε αφορούν να έχουν την κατάλληλη τιμή (συνήθως 0). Για παράδειγμα στην σελίδα Σύνταξη Αστυνομία τ. Χ/Φ έχει προ συμπληρωμένα στα πεδία θητεία και ΙΚΑ 12,04 και 63,80 μήνες αντίστοιχα. Ίσως η διαφορά που αναφέρεις να οφείλεται σε αυτό γιατί βάζοντας στην σελίδα τα στοιχεία που δίνεις στο σχόλιο σου τα ποσά είναι πολύ κοντά σε αυτά της συνταξιοδοτικής πράξης.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιωργης
Γιωργης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
16 Αυγούστου 2020 21:19

Σε ευχαριστώ πολύ,με γλύτωσες από τσάμπα ταλαιπωρία να κάνω ένσταση!!!!!Η απόκλιση είναι μόνο 40€,όλα οκ!!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Γιωργης
16 Αυγούστου 2020 23:27

Ίσως η διαφορά να είναι ακόμα μικρότερη από 40€ αν ακολουθήσεις τις οδηγίες στις οποίες παραπέμπει το σχόλιο https://enstoloi.net/stratos/comment-page-272/#comment-89831 .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μακης
Μακης
14 Αυγούστου 2020 19:40

Antonio το επαναλαμβάνω το άρθρο λέει ότι κάποιος που δεν εχει συμπληρώσει 24,5 το 2014 “χρησιμοποιει” έτη της πλασματικής πενταετίας έτσι ώστε το 2020 να έχει 30,5ετη για να θεμελιώσει δικαίωμα σύμφωνα με τον “ελεύθερο τύπο”

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Μακης
Μακης
14 Αυγούστου 2020 18:45

Συναδελφοι καλησπέρα διάβασα ένα αρθρο στον ελεύθερο τύπο που λέει ότι όσοι έχουν εντός του 2020 30,5 έτη υπηρεσίας υπηρεσία στρατός ΙΚΑ και ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ έχουν δικαίωμα συνταξιοδότησης ισχύει κάτι τέτοιο εγώ γνώριζα ότι οι σειρές του 95 που31/12/14 δεν είχαν 24,5ετη πάνε για τα σαράντα έτη γνωρίζει κάποιος κάτι ;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Μακης
14 Αυγούστου 2020 19:20

Μάκη εάν είχε κάποιος 24.6 και 1 ημ. το 2014 έχει και 30.6 το 2020…οποτε θέλει ο θεμελιωμενος φεύγει.. εννοείται και αργότερα….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Μακης
14 Αυγούστου 2020 19:31
ΜΑΝΟΣ
ΜΑΝΟΣ
14 Αυγούστου 2020 10:50

Το ιδιο και εμενα μας ξεπεταξαν φαινεται πολλους μαζι.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΔΑΝΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΔΑΝΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Απάντηση σε  ΜΑΝΟΣ
14 Αυγούστου 2020 14:03

Καλοφαγωτα Μάνο.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΜΑΝΟΣ
ΜΑΝΟΣ
Απάντηση σε  ΔΑΝΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
14 Αυγούστου 2020 18:07

ευχαριστω Γιωργο

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιάννης Ι.
Γιάννης Ι.
13 Αυγούστου 2020 21:30

Κύριοι
είμαι στην ευχάριστη θέση να σας πληροφορήσω ότι από χθες η κυρία εισηγήτρια διεκπεραίωσε και ενημέρωσε το σάιντ… πληρώνομαι μαι την σύνταξη του Σεπτεμβρίου…Διαγράφηκα 31-12-19

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΔΑΝΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΔΑΝΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Απάντηση σε  Γιάννης Ι.
13 Αυγούστου 2020 23:05

Καλοφαγωτα Γιάννη.Σειρα ίδια ταμείο ίδιο.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιάννης Ι.
Γιάννης Ι.
Απάντηση σε  ΔΑΝΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
14 Αυγούστου 2020 16:33

Την υγειά μας να έχουμε όλοι μας παιδιά…και σίγουρα θάναι καλοφάγωτα

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Νίκος
Νίκος
13 Αυγούστου 2020 16:01

Διαγραφή 06/2017 ακόμη με προσωρινή σύνταξη. Έχουν ξεκινήσει να βγάζουν για το 2017 .

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  Νίκος
13 Αυγούστου 2020 21:29

Νίκο και εγώ το ίδιο… τώρα βγάζουν οριστικές για αυτούς που έφυγαν μετά την 1/1/2020…με τον παλιό νόμο Κατρουγκαλου….. ενώ έφυγαν με το νόμο Βρούτση…. εμάς που φύγαμε με το νόμο Κατρουγκαλου θα μας κάνουν εκκαθάριση με τον νόμο Βρούτση…. μετά 40 μήνες αναμονής…. παράνοια….!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σωτηρης
Σωτηρης
Απάντηση σε  Χάρης
13 Αυγούστου 2020 22:09

Ας φεύγατε το 2014 με λίγοτερα χρόνια 25ετια..με καλύτερες συνθήκες κ νόμους..τώρα μην κλαιγεσται όλοι εδω…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  Σωτηρης
13 Αυγούστου 2020 22:28

Ναι έχεις δίκιο Σωτήρη…
Καί η γιαγιά μου αν είχε…. θά ήταν παππούς μου… ποιος είπε ότι κλαίγονται… για ισονομία και λογική μιλάμε…!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ανδρέας 68
Ανδρέας 68
Απάντηση σε  Σωτηρης
14 Αυγούστου 2020 08:58

Τουλάχιστον…άκομψο το σχόλιό σου, Σωτήρη! Το πότε θα φύγει ο καθένας είναι υποκειμενικό!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
δημητρησ αστυνομος ε α
δημητρησ αστυνομος ε α
Απάντηση σε  Νίκος
13 Αυγούστου 2020 22:33

πληρωθηκαν οσοι εφυγαν με τις κρισεις 4και 5 του 2017 εισαι ο επομενος.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Nestor
Nestor
13 Αυγούστου 2020 10:00

Κατάταξη 17-7-1991 έξοδο 17-1-1992 είμαι 54 ετών και σκέφτομαι να καταθέσω αίτηση συνταξιοδοτησης μέχρι τέλος του έτους. Ξέρει κάποιος να μου πει τι σύνταξη και πόσο εφάπαξ θα βγάλω? ειμαι τεως ΑΠ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Τακης
Τακης
Απάντηση σε  Nestor
13 Αυγούστου 2020 11:19

Κάτσε μέχρι τα 55 αξίζει τον κόπο

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Nestor
Nestor
14 Αυγούστου 2020 08:16

Πρέπει να κάνω υπομονή ένα χρόνο ακόμη, κάτι παραπάνω βγάζω. Ευχαριστώ…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Ioannis
Ioannis
12 Αυγούστου 2020 12:52

Για να γνωρίζουν όσοι συνταξιοδοτηθούν γιατί εγώ δεν ήξερα μετά από 33 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας συν τα πλασματικά συνολικά 37. Χρόνια 9. μήνες κ 15 μέρες η οριστική σύνταξη 1134 ευρώ μείον 208 ευρώ κρατήσεις πληρωτεο μηνιαίο 926 ευρώ!!!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Απάντηση σε  Ioannis
12 Αυγούστου 2020 13:47

Γειά σου Γιάννη Μήπως μπορείς να γίνεις λίγο πιο σαφής Πότε κατάταξη και πότε διαγραφή ??? Γιατί και εγώ περιμένω ακόμη την οριστική από το 2017 Ευχαριστώ Και όσο έξω πέφτει το σάιτ υπολογισμού ???

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ioannis
Ioannis
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟ
12 Αυγούστου 2020 13:53

Κατάταξη 16-3-1987 κ διαγραφή 31-12 -2019

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Ioannis
12 Αυγούστου 2020 14:42

Αστρατευτος??

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ioannis
Ioannis
Απάντηση σε  Antonio
13 Αυγούστου 2020 11:38

28 μήνες στρατό αλλά δεν τον έχω πληρώσει

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  Ioannis
13 Αυγούστου 2020 15:21

Ioanni δεν τον έχεις αναγνωρίσει.. σωστά…?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Ioannis
13 Αυγούστου 2020 18:11

Δεν έχεις κάνει ούτε αίτηση????Εγώ θα έλεγα (δε γνωρίζω εάν γίνεται τωρα ) να κάνεις την αίτηση …. μόνο τότε θα δεις διαφορά!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
δημητρησ αστυνομος ε α
δημητρησ αστυνομος ε α
Απάντηση σε  Ioannis
12 Αυγούστου 2020 17:01

Γιαννη αυτα ειναι με το νομο κατρουκαλου σε 2 μηνες με το νομο βρουτση θα παρεις παραπανω και αναδρομικα εαν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
12 Αυγούστου 2020 20:13

Δεν κάνεις λάθος Δημήτρης https://enstoloi.net/naftiko/comment-page-48/#comment-89924

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚωσταΣ
ΚωσταΣ
11 Αυγούστου 2020 22:54

Κύριε Αχιλλέα , για την ενημέρωση μου εκ μέρους σας , καθώς και για τον χρόνο που διαθέσατε σας ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Kostas
Kostas
11 Αυγούστου 2020 00:03

Όσοι έχουν συνταξιοδοτηθεί με τον νόμο Κατρουγκαλου, ήτοι μετά τον Ιούνιο του 16,δικαιούνται ταυτοχρονα με την σύνταξη τους οικογενειακό επίδομα, εάν και εφόσον τα παιδια τους είναι ανηλικα ή σπουδάζουν και μέχρι την ηλικία των 24ετών;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Kostas
11 Αυγούστου 2020 00:29

Παράγραφος Δ. https://enstoloi.net/peri-prosopikis-diaforas-to-anagnosma/

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ