Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 484 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

36.4K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΑΡΓΥΡΗΣ
ΑΡΓΥΡΗΣ
12 Σεπτεμβρίου 2021 09:46

Καλημέρα σε όλους. Εισαγωγή στη σχολή 17-05-1989,πλήρωμενος στρατός 21 μήνες και η 5ετία (ατελώς),31-12-2021 αυτεπάγγελτη αποστρατεία(55ετών),αν παραμείνει κάποιος ακόμη ένα χρόνο, εκτός το κέρδος στο εφάπαξ θα έχει κάποια σημαντική διαφορά στη σύνταξη;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Παναγιωτης
Παναγιωτης
11 Σεπτεμβρίου 2021 21:21

Άκουσε κάποιος συνάδελφος για κατάργηση εισφοράς αλληλεγγύης για το δημόσιο γιατί δεν ειπωθείκε κάτι για εμάς!!!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  Παναγιωτης
11 Σεπτεμβρίου 2021 23:13

Και ούτε πρόκειται να ειπωθεί ,γιατί απλά δεν έγινε τιποτα για εμάς ….Του χρόνου και βλέπουμε….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Απάντηση σε  Παναγιωτης
12 Σεπτεμβρίου 2021 00:05

Ούτε μια αναφορά στους εργαζόμενους στα σώματα ασφαλείας;Τέτοια απαξίωση…..Αυτό είναι βαρύ ας πούμε!

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  Παναγιωτης
12 Σεπτεμβρίου 2021 08:47

Καλημέρα μόνο για τους ιδιώτες συνάδερφε εμείς ουδέν

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΚΣΚ
ΚΣΚ
11 Σεπτεμβρίου 2021 19:58

Αφορά τους συναδέλφους ε.ε. κ ε.α. Γιατί ΜΑΧΙΜΗ. ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ και όχι μάχιμη 6η8η9η10η11 ή ότι έχει ή είχε ο καθένας μας .Η παροχή εργασίας το Σ.Κ. και επίσημη Αργία του Κράτους είναι πέραν του κανονικού μας ωραρίου συνεπώς θα έπρεπε να αθροίζεται μεμονωμένα για τον καθένα μας.Συναδελφος με 33 έτη στην Αστυνομία συνταξιοδοτήθηκε παίρνοντας 5μαχιμα έτη ενώ απασχολήθηκε 2640 Σάββατο, Κυριακές,Αργίες δ ι α. 240 εργάσιμες ημέρες καθ’έτος ίσως έπρεπε να λάβει ΜΑΧΙΜΗ 11 ΕΤΙΑ ή κάτι προς το 11…. επίσης η Μάχιμη πενταετία έστω αναλογικά θα έπρεπε να προσμετρατε στα συνταξιμα έτη και για την θεμελίωση συν/κου δικαιώματος έως το έτος 2014

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  ΚΣΚ
11 Σεπτεμβρίου 2021 23:07

Γι αυτό και σε ένα ημερολογιακό έτος ανεξάρτητα από τις ήμερες εργασίας μας υπολογίζουν ένα ολόκληρο έτος σαν χρόνο ασφάλισης (365 ημέρες) και όχι αυτές που πραγματικά εργαστήκαμε.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  Σπύρος
11 Σεπτεμβρίου 2021 23:11

300 ημέρες υπολογίζονται άρα 300 ένσημα τον χρόνο……

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΚΣΚ
ΚΣΚ
Απάντηση σε  Γιωργος
12 Σεπτεμβρίου 2021 14:37

Καλησπερα, απλα 2640 / 300 = 8,8 ( 8 ετη και δεκα μηνες), μεγαλη η αδικια …….με οτι αυτη συνεπαγεται .

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιαννης
Γιαννης
11 Σεπτεμβρίου 2021 13:08

Καλησπερα σε ολους, συναδελφος ε.α απεβιωσε και τωρα η συζυγος του αναζητα καποιον, δικηγορο που να ασχολειται με συνταξεις και ειδικοτερα με συνταξεις χηρειας και ολα τα διαδικαστικα που απαιτουνται.
Ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΑΝΗΣ
ΓΙΑΝΗΣ
Απάντηση σε  Γιαννης
11 Σεπτεμβρίου 2021 15:34

Δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητος ο δικηγόρος, εκτός και αν πρόκειται για πολύ ειδική περίπτωση.
Ο λογιστής της συζύγου μπορεί να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες, ακόμη και κάποιος οικείος αν έχει ευχέρεια με τον κόσμο του διαδικτύου.

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Λεωνίδας
Λεωνίδας
13 Σεπτεμβρίου 2021 19:23

Βέβαια έχει σημασία γιατί αν απευθυνόταν σε ΚΕΠ μεγάλης πρωτεύουσας νομού π.χ ΑΘΗΝΑ-ΠΕΙΡΑΙΑ το πιο πιθανό ήταν να καλούσαν το ΕΚΑΒ για να τον πάνε για εγκλεισμό.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
11 Σεπτεμβρίου 2021 02:53

Έχω κλείσει τα 30 χρόνια σειρά 91 επειδή δεν έχω κλείσει τα 55 χρόνια έχω πληρώσει τα 5 πλασματικά μπορώ να φύγω στη σύνταξη κανονικά η πρέπει να πληρώσω και το στρατό υποχρεωτικά

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Δ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Δ
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
11 Σεπτεμβρίου 2021 10:10

Συνάδελφε καλημέρα .Λοιπόν εάν στις 31/12/14 εχεις συμπληρώσες 24χρονια 6μηνες και μια μέρα φεύγεις οποτε θες.Ειδαλως στα 40 χρόνια σύνολο η στα 55 έτη οποίο ερθει πρώτο.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Δ
11 Σεπτεμβρίου 2021 10:46

Το ερώτημα του Κώστα, θεωρώ ότι είναι, εάν προσμετράται η θητεία στη θεμελίωση, άνευ εξαγοράς της και η απάντηση είναι βέβαια ότι, θα πρέπει να τη πληρώσεις Κώστα, αφού η απλή φιλοσοφία του ασφαλιστικού μας συστήματος είναι ότι, για να έχει κάποιος μια παροχή θα πρέπει να έχει πληρώσει τις ανάλογες εισφορές. Έχει καταστεί ασύμφορη πλέον η εξαγορά της θητείας και θα έλεγα να αναμένεις την αυτεπάγγελτη αποστρατεία Κώστα (55 ετών).

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΚΣΚ
ΚΣΚ
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
11 Σεπτεμβρίου 2021 16:18

Συναδελφε καλησπερα. Αναγνωριζεις τον στρατο και την τριετια με εξαγορα και , βγαινεις αμεσα αν θελεις στην συνταξη, με 40 συνταξιμα.Η αποσβεση για την εξαγορα ειναι 7 εως 8 ετη. ΓΙΑΤΙ λαμβανεις μεγαλυτερο εφαπαξ, κερδιζεις εφορια-ε.ε.α.-2/100 μειωση απ την εκπτωση φορου και ισως 150 ευρω παραπανω συνταξη σε σχεση με το να ησουν σημερα 55 ετων και εκανες χρηση της αυτεπαγγελτης αποστρατιας χωρις αναγνωριση στρατου και τριετιας.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΚΣΚ
ΚΣΚ
Απάντηση σε  ΚΣΚ
11 Σεπτεμβρίου 2021 17:44

Παραδειγμα αναγνωρισης ΣΤΡΑΤΟΥ. Ονομαστικο κοστος 440 ευρο,,,μειον 110 ευρο εφορια/εεα/εκπτ.φορου …==330 ΕΥΡΟ/ΜΗΝΑ. Εαν αναγνωρισεις πχ ενα ετος το κοστος θα ειναι 12*330= 3960 ευρο θα λαβεις 1000 ευρο παραπανω ΕΦΑΠΑΨ τοτε το ετησιο κοστος ανερχεται στα …3000 ευρο περιπου [250/μηνα]. Για το επιπλεον ετος του στρατου θα λαμβανεις περιπου 40ευρο/μηνα δηλ 500ευρο/ετος επιπλεον ΣΥΝΤΑΞΗ. ΑΡΑ 3000/500 = = = 6 ΕΤΗ. …… οχι ασυμφορη αλλα επιβεβλημενη αναγνωριση εφοσον το προσδοκιμο …….ΖΩΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ…. μετα τα 6 ετη εισαι συν 40 ευρο τον μηνα, επιπλεον υπαρχουν ευνοικοι παραμετροι
για πολλους συναδελφους λογω μειωμενου εισοδηματος οπως +επιδομα θερμανσης +ΔΕΗ κοιν.τιμολ. +διαπραγματευση -ρυθμιση στεγαστικου δανειου κτλ. ΕΠΙΣΗΣ εκπτωση για εφαπαξ καταβολη αναγνωρισης η απο την αναγνωριση μηνα μηνα [25% συνταξης] να ειναι μειωμενο και πιο μακρυχρονιο το ετησιο φορολογητεο ισοδημα,κτλ.κτλ….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΚΣΚ
ΚΣΚ
Απάντηση σε  ΚΣΚ
11 Σεπτεμβρίου 2021 17:58

Σ υ ν α δ ε λ φ ο ι η αναγνωριση στρατου, σπουδων, δεν ειναι απαραιτητα ασυμφορη τουλαχιστον για εμας που εχουμαι 33 εως 39 ετη [συνταξιμα ετη] και αυτο γιατι ως συνταξιουχοι το ετησιο φορολογητεο εισοδημα μας οπως και η αυξηση στη συνταξη μα επιτρεπει να το αποσβεσουμε σε 5 η 6 η 7 ετη.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
nik
nik
10 Σεπτεμβρίου 2021 09:42

Καλημέρα σε όλους.
Το 2022 τον ιουνιο κλείνω τα 55(συνταξιούχος από 2014)θα δω κάποια αύξηση ή θα πάει στη προσωπική διάφορα;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Δημητρης.βεροια
Δημητρης.βεροια
Απάντηση σε  nik
11 Σεπτεμβρίου 2021 01:51

Συναδελφε κι εγω σειρα ιουλιος 1991 απο 2014 συνταξιουχος!γυρω στα 60-70 ευρω πανω πηρα(φεβρ.εκλεισα τα 55)το θεμα ειναι οτι συνεχιζει η κρατηση…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΣΑΚΗ
ΣΑΚΗ
Απάντηση σε  Δημητρης.βεροια
11 Σεπτεμβρίου 2021 15:39

Υπάρχει ακόμα η «ποινή» για τις αποστρατείες κάτω από 55 ετών;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
nik
nik
Απάντηση σε  Δημητρης.βεροια
11 Σεπτεμβρίου 2021 22:18

Δημήτρη τι ενοεις συνεχίζουν να κρατάνε το ποσό που κρατούσαν μεχρι τα 55;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Δημητρης.βεροια
Δημητρης.βεροια
Απάντηση σε  nik
12 Σεπτεμβρίου 2021 01:38

Οχι ολο το ποσο!περιπου το μισο.γι αυτο λεω οτι θα παρεις κανα 60αρι παραπανω!δηλ.πριν τα 55 μου κρατουσαν καπου 120!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
nik
nik
Απάντηση σε  Δημητρης.βεροια
12 Σεπτεμβρίου 2021 09:28

Σ ευχαριστω Δημήτρη!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Δημητρης.βεροια
Δημητρης.βεροια
Απάντηση σε  nik
12 Σεπτεμβρίου 2021 01:42

Τωρα που το ειδα νικ μου κρατουσαν 58 ευρω και οταν εκλεισα τα 55 μου το επεστρεψαν!γραψε λαθος…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Αναστασιος Μασ.
Αναστασιος Μασ.
8 Σεπτεμβρίου 2021 16:50

Καλησπερα θα ηθελα να ερωτησω τον κο Καρασαββιδη τον προσεχη Οκτωβριο θα κανω αιτηση λογω οριου ηλικιας.Εκλεισα τα 55 ετη στις 1\9\2021 αλλα εχω πληρωσει και την σχολη (6 μηνες) θα παρω το εφαπαξ πιο γρηγορα η οχι?.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Αναστασιος Μασ.
9 Σεπτεμβρίου 2021 09:42

Όσοι αποστρατευονται αυτεπαγγελτα Τάσο, (όριο ηλικίας, κρίσεις, κτλ) λαμβάνουν το εφάπαξ χωρίς την υποχρέωση της 30ετιας.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αναστασιος Μασ.
Αναστασιος Μασ.
Απάντηση σε  kostastam
9 Σεπτεμβρίου 2021 10:09

Ευχαριστω πολυ kostastam αυτο το γνωριζω .Παντα με την ληψη της οριστικης συνταξης,σωστα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Αναστασιος Μασ.
9 Σεπτεμβρίου 2021 14:31

Πλέον ναι, αφού δεν υπάρχει προσωρινή.
Το 6μηνο σχολής, βοηθούσε στη νωρίτερη συμπλήρωση των 30, γιαυτό και θεώρησα ότι συγχέεις την 30ετια, αλλά αφού το γνώριζες, όλα οκ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
Απάντηση σε  Αναστασιος Μασ.
9 Σεπτεμβρίου 2021 14:51

Τον Οκτώβριο τί αίτηση θα κάνεις ? Αν είναι παραίτησης δεν χρειάζεται!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αναστασιος Μασ.
Αναστασιος Μασ.
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
9 Σεπτεμβρίου 2021 16:33

Κε συναδελφε με οριο ηλικιας,31 πραγματικα,28 μηνες στρατο,2 χρονια Ι.Κ.Α,5 πλασματικα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
Απάντηση σε  Αναστασιος Μασ.
9 Σεπτεμβρίου 2021 17:35

Με όριο ηλικίας δεν χρειάζεται αίτηση, αποστρατεύεσαι τέλος του έτους 31-12.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Βαγγέλης
Βαγγέλης
8 Σεπτεμβρίου 2021 09:24

Καλημέρα σε όλους και στους διαχειριστές τής σελιδας θά ήθελα νά ρωτήσω εαν γνωρίζετε σχετικά με τήν πρόταση τών συνδικαλιστών τής ΕΛ.ΑΣ. για αναγνώριση του επαγγέλματος μας σαν επικίνδυνο και για νά μας δώσουν τρία χρόνια ακόμα σάν πλασματικά στην σύνταξη χωρίς κρατήσεις κατά το ποσό μας συμφέρει αυτό ;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΑΚΗΣ
ΣΑΚΗΣ
Απάντηση σε  Βαγγέλης
8 Σεπτεμβρίου 2021 19:41

Η πρόταση της ΠΟΑΞΙΑ μιλά για 3 χρόνια συντάξιμα, χωρίς καταβολή χρημάτων. Και βέβαια είναι θετικό αν γίνει, είναι σαν η μάχιμη 5ετία να γίνει πλέον 8ετία μόνο που τα επιπλέον έτη (3) δεν θα χρειάζεται αναγνώριση με πληρωμή εισφορών. Στην ουσία όλοι εμείς οι παλιοί που θέλουμε να πιάσουμε τα 40 συντάξιμα θα τα έχουμε 3 χρόνια νωρίτερα από ότι ισχύει σήμερα άρα και αυτοί που μπήκαν στην Αστυνομία σε μεγάλη ηλικία θα έχουν όφελος χωρίς να χρειάζεται η παραμονή τους πάνω από τα 55 έτη.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γεώργιος
Γεώργιος
Απάντηση σε  ΣΑΚΗΣ
8 Σεπτεμβρίου 2021 20:04

Μακάρι…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
Απάντηση σε  ΣΑΚΗΣ
8 Σεπτεμβρίου 2021 23:37

Όταν όλα τα όρια ηλικίας πάνε προς τα πάνω, τα δικά μας προς τα κάτω? Μου φαίνεται λίγο δύσκολο. Οι των πανελληνίων θα πάνε κοντά στα 50.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΑΚΗ
ΣΑΚΗ
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
9 Σεπτεμβρίου 2021 01:27

Έχεις δίκιο. Δεν είπαμε ότι θα γίνει, απάντηση έδωσα στην ερώτηση του συναδέλφου, αλλά η αναγνώριση του επι κινδύνου εργασίας ή θα έχει επιδοματικό όφελος ή bonus συντάξιμα χρόνια. Η άποψη μου είναι ότι δεν θα γίνει τίποτα από τα δυο.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
9 Σεπτεμβρίου 2021 08:53

Συνάδελφε ίσως τό δώσουν σαν μπόνους σε αυτούς πού έχουν ήδη κάποια χρόνια όπως πχ μέχρι την τελευταία σειρά πρίν τίς πανελλαδικές μην ξεχνάς και τώρα έχουμε τό δικαίωμα αυτό αλλά πρέπει να τήν πληρώσουμε τήν τριετία αυτή , είναι σαν τήν τριετία του Κονδύλη για τους παλιότερους που τήν είχαν χωρίς καταβολή εισφορών

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
βασιλης
βασιλης
Απάντηση σε  Βαγγέλης
9 Σεπτεμβρίου 2021 17:29

που πρεπει να ρωτησουμε για το δικαίωμα τις τριετιας και ποσο ειναι η καταβολή εισφορών.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  βασιλης
10 Σεπτεμβρίου 2021 08:58

Καλημέρα συνάδερφε νομίζω στην Ήρας στο συνταξιοδοτικό

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
βασιλης
βασιλης
Απάντηση σε  Βαγγέλης
10 Σεπτεμβρίου 2021 18:36

ευχαριστω…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  ΣΑΚΗΣ
9 Σεπτεμβρίου 2021 08:53

Καλημέρα συνάδελφε αν είναι έτσι εύχομαι νά γίνει πραγματικότητα με όλη μου τήν καρδιά τώρα να μου λέγανε έχω το δικαίωμα πρίν τά 55 θα έφευγα ούτε λεπτό παραπάνω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γεώργιος
Γεώργιος
Απάντηση σε  Βαγγέλης
9 Σεπτεμβρίου 2021 20:31

Μια από τα,ίδια

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΚΣΚ
ΚΣΚ
Απάντηση σε  ΣΑΚΗΣ
12 Σεπτεμβρίου 2021 14:41

Αφορά τους συναδέλφους ε.ε. κ ε.α. Γιατί ΜΑΧΙΜΗ. ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ και όχι μάχιμη 6η8η9η10η11 ή ότι έχει ή είχε ο καθένας μας .Η παροχή εργασίας το Σ.Κ. και επίσημη Αργία του Κράτους είναι πέραν του κανονικού μας ωραρίου συνεπώς θα έπρεπε να αθροίζεται μεμονωμένα για τον καθένα μας.Συναδελφος με 33 έτη στην Αστυνομία συνταξιοδοτήθηκε παίρνοντας 5μαχιμα έτη ενώ απασχολήθηκε 2640 Σάββατο, Κυριακές,Αργίες δ ι α. 240 εργάσιμες ημέρες καθ’έτος ίσως έπρεπε να λάβει ΜΑΧΙΜΗ 11 ΕΤΙΑ ή κάτι προς το 11…. επίσης η Μάχιμη πενταετία έστω αναλογικά θα έπρεπε να προσμετρατε στα συνταξιμα έτη και για την θεμελίωση συν/κου δικαιώματος έως το έτος 2014

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
BAGGELHS
BAGGELHS
7 Σεπτεμβρίου 2021 22:36

Καλησπέρα, Υ/Α από ανθυπαστυνόμος σειρά Σεπτέμβριος του 1987, τ.ΧΦ., 58 χρονών.
θα ήθελα να ρωτήσω εφόσον δηλώσω παραμονή στο σώμα για ένα έτος ακόμη, δηλαδή για το 2022, αλλά στην πορεία ας πούμε κατά τον Απρίλιο του 2022 αποφασίσω να παραιτηθώ θα έχει επιπτώσεις στην σύνταξη μου ή το εφάπαξ;
θα λογίζεται σαν αποστρατεία ή παραίτηση η ενέργειά μου αυτή;
Τι είναι ποιο συμφέρων να πράξω;
ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  BAGGELHS
8 Σεπτεμβρίου 2021 15:29

Δεν εχεις κανενα προβλημα BAGGELHS αυτεπαγγελτη θεωρειται…..καμια επιπτωση πουθενα!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Απάντηση σε  Antonio
12 Σεπτεμβρίου 2021 10:58

Αntonio Καλημέρα. Τι Γίνεται με το βαθμολόγιο; Έχεις νέα;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΝΤΩΝΗΣ Κ.
ΑΝΤΩΝΗΣ Κ.
7 Σεπτεμβρίου 2021 12:09

Καλημέρα στις 17-03-2022 κλεινω 35 χρονια .συμφέρει να υποβάλω αιτηση για το εφαπαξ να το πάρω εν ενεργεία ή ειναι καλύτερα με την αποστρατεία τέλος του 2022 ; βαθμός Υ/Α΄ εξ ανθυπαστυνόμων και ταμείο Α.Π.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Σωκράτης
Σωκράτης
Απάντηση σε  ΑΝΤΩΝΗΣ Κ.
30 Νοεμβρίου -0001 00:00

Καλησπέρα Αντώνη.
Αποψή μου ΔΕΝ συμφέρει καθόλου,τό έλαβα εγώ και συνέχισα τη μετοχική σχέση και στη εκκαθάριση μου ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟΚΟΥΣ ΓΙΑ 2 ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 4.500 € συν 2.300€ 12μήνου εξόδου και έλαβα από 9.000 € το ποσό των 2.200.
ΕΣΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ.
καλό απογευμα!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  Σωκράτης
8 Σεπτεμβρίου 2021 19:03

Σε ποιά έτη αναφέρεσαι ότι σου κράτησαν τόκους 4500 ευρώ.Γιατί τώρα για να πάρεις σε δύο έτη τόκους πρέπει να έχεις κατάθεση κανένα εκατομύριο ευρώ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σωκράτης
Σωκράτης
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
8 Σεπτεμβρίου 2021 22:19

Σε 80.000 €

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σωκράτης
Σωκράτης
Απάντηση σε  Σωκράτης
8 Σεπτεμβρίου 2021 22:21

Σε ποσό 80.000 € για 24 μήνες δηλαδή 2 έτη επιπλέον

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  Σωκράτης
9 Σεπτεμβρίου 2021 08:38

Για ποιά έτη ρωτάω (π.χ 2010)

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σωκράτης
Σωκράτης
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
9 Σεπτεμβρίου 2021 14:18

Ελαβα το εφ άπαξ τον 12/2018 και συνέχισα τη μετοχική σχέση έως 12/2020.
Για δύο έτη 2019 και 2020 μου κράτησαν τόκους 4.500.
Πιστεύω να βοήθησα!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  Σωκράτης
9 Σεπτεμβρίου 2021 15:06

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σωκράτης
Σωκράτης
9 Σεπτεμβρίου 2021 14:14

Ευχαριστώ κ.Καρασαββίδη,όλα είναι όπως τα λέτε και σίγουρα τα γνωρίζετε άριστα.
Στη περίπτωσή μου ένα ΔΕΝ έχω καταλάβει ενώ διαγράφηκα 31-12-2020 μου κράτησαν τόκους περίπου 800 € για το 2021 ,δηλαδή μέχρι την εκκαθάριση Αύγουστο 2021.
Εάν γνωρίζεται αυτό είναι σύννομο ή όχι;
Ευχαριστώ για εκ των προτέρων!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σωκράτης
Σωκράτης
9 Σεπτεμβρίου 2021 22:32

Ευχαριστώ πολύ κ.Καρασαββίδη για την άμεση απάντησή σας και σκέφτομαι να αποστείλω έγγραφο και όταν θα έχω την απάντηση θα την κάνω γνωστή.
Καλό σας βράδυ!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΑΚΗΣ
ΣΑΚΗΣ
6 Σεπτεμβρίου 2021 16:30

Βάζοντας κάτω τα δεδομένα και υπολογίζοντας τα συν και πλην του χρόνου συνταξιοδότησης έχω διαπιστώσει ότι αν φύγει κάποιος με πχ 33 χρόνια υπηρεσίας (31 + 2 στρατό) με αίτηση αποστρατείας με κάποιον άλλον που θα φύγει με ακριβώς τα ίδια χρόνια υπηρεσία αλλά λόγω ηλικίας 55 χρονών με αυτεπάγγελτη αποστρατεία, η διαφορά τους είναι ότι: α) στο Επικουρικό ο πρώτος θα πληρώσει τους υπόλοιπους μήνες που χρειάζεται για την θεμελίωση ενώ ο δεύτερος όχι, β) ένα λίγο μεγαλύτερο ποσό στον δεύτερο στο εφάπαξ και γ) σχεδόν ίδια σύνταξη.
Δηλαδή αν εξαιρέσουμε το Επικουρικό στα υπόλοιπα οι διαφορές είναι ασήμαντες.
Έχω καταλάβει κάτι λάθος?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΑΚΗ
ΣΑΚΗ
6 Σεπτεμβρίου 2021 22:56

Κύριε Καρασαββίδη έχετε δίκιο για τον στρατό, απλά επειδή τον έχω αναγνωρίσει εδώ και χρόνια δεν τον υπολόγισα στα συν και πλην.
Σας ευχαριστώ !

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΑΚΗ
ΣΑΚΗ
8 Σεπτεμβρίου 2021 11:49

Κύριε Αχιλλέα αυτός είναι ο στόχος, τα 40 συντάξιμα έτη. Πρώτα ο Θεός προς τα εκεί πάμε. Ευχαριστώ!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟ
6 Σεπτεμβρίου 2021 10:59

Καλημέρα σε όλους Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει άλλος συνάδελφος συνταξιούχος στον οποίο δεν έχει γίνει ακόμη επανυπολογισμός της σύνταξής του. ή είμαι ο μόνος. Διαγραφή 11/2017 Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟΣ
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟ
6 Σεπτεμβρίου 2021 13:31

Καλημέρα, και σε μένα Βασίλη τίποτα ακόμα, διαγραφή 24_10-2018

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Major.ter.84
Major.ter.84
5 Σεπτεμβρίου 2021 11:19

Σε περίπτωση συνταξιοδότησης έπειτα από αίτηση αποστρατείας (εφόσον το παιδί έχει κλείσει τα 18) μπορείς να αιτηθείς την καταβολή του βοηθήματος ή περιμένεις μέχρι να κλείσει τα 25;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Major.ter.84
Major.ter.84
6 Σεπτεμβρίου 2021 08:26

Ευχαριστώ πάρα πολύ για τη διευκρίνιση

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
4 Σεπτεμβρίου 2021 14:20

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΒΑΘΜΟΣ Υ/Α΄ (Ν.3686/2008).ΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑ ΚΑΙ ΕΛΑΒΑ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ 35 ΕΤΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΕΤΟΧΙΚΗ ΜΟΥ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟ (ΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ 198 ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΥΡΩ). ΟΤΑΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΘΩ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΛΟΓΩ ΟΡΙΟΥ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΤΟΤΕ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΘΑ ΞΑΝΑΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΜΟΥ (ΠΙΘΑΝΟΝ Α/Β΄)ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΠΟΣΟ.ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
4 Σεπτεμβρίου 2021 22:29

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
paris
paris
1 Σεπτεμβρίου 2021 23:52

τελικα με το βοεα τι γινεται με προκαταβολη απο 2018

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  paris
3 Σεπτεμβρίου 2021 20:57

ΟΜΟΙΟΠΑΘΟΥΝΤΕΣ…………….. Απο το 2018 με προκαταβολή και το δικό μου παιδί.
4 χρόνια “προσπαθούν” ακόμη νυχθημερόν……….να εντοπίσουν τον τύπο που θα υπολογίσουν το υπόλοιπο του ποσού!!!!!!!!!!!!
Ο άτιμος (ο τύπος) κρύβεται καλά και ειναι δύσκολο να εντοπιστεί!!!!!!!
ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ από όλους τους ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ που έχουν την ευθύνη για το συγκεκριμένο ζήτημα…..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Τασος
Τασος
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
4 Σεπτεμβρίου 2021 11:14

Θα δειτε οτι,τελικα με καποιο τροπο,δεν θα δοθει το υπολοιπο του ΒΟΕΑ..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Andr
Andr
Απάντηση σε  Τασος
4 Σεπτεμβρίου 2021 15:34

Καλησπέρα. Εάν όμως αντί να δώσουν το υπόλοιπο βοεα έπρεπε να μας γίνει κάποια κράτηση σε πόσα δευτερόλεπτα θα βρήσκανε τον κατάλληλο τύπο υπολογισμού?

ΣΩΜΑ:
Στρατός