Σύνταξη, εφάπαξ & μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας
Στρατός Ξ.
Σελίδα υπ' αριθ. 195 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Subscribe
21.4K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Ιωάννης
25 Μαρτίου 2018 10:45
Καλημέρα και χρόνια πολλά.
Ξέρει κάποιος από τον Στρατό Ξηράς με πρωτοκόλληση στις 29/8/2016 στον ΕΛΟΑΣ ποια σειρά δίνετε το ΕΦΑΠΑΞ;
Εγώ έχω 164 σειρά.
Και πότε θα δοθεί η Σύνταξη.
Καλημέρα, έχεις δίκιο Απόστολε.
Απλώς από κεκτημένη ταχύτητα λόγω του ότι Αποστρατεύτηκα 29/12/16 και μετά από παλινωδίες, τρέξιμο και ταλαιπωρία μεταξύ ΓΕΣ, ΔΟΙ, ΜΤΣ, ΓΛΚ, ΌΠΛΟΥ μου, (Αθάνατο!!!) και πρώην Μονάδων μου, επειδή “Χάσανε” τον φάκελό μου, η εγγραφή στον ΕΛΟΑΣ έγινε στις 29/08/17.
Καλή Ανάσταση του Ελληνισμού.
Ε ναι σίγουρα είναι λάθος το 16,, αν υπολογυζω σωστα σύμφωνα με αυτα που λενε απο τον ελοας οι χειριστές που ειναι ευγενεστατοι!! (Να τα λεμε αυτα), τελος Μαϊου θα παρεις το εφαπαξ σου κ εισαι κοντα στο 80 σειρα
Αν είναι τον Μάϊο θα “σωθώ” Απόστολε.
Και συμφωνώ μαζί σου ως προς την ευγένεια των αγαπητών συναδέλφων του ΕΛΟΑΣ, είναι ίσως οι μοναδικοί που μιλήσανε σωστά και κατατοπιστικά όταν τους επισκέφθηκα στο Μέγαρο για να θέσω το θέμα μου, το μόνο είναι που δεν απαντάνε στο τηλέφωνο άμεσα, αντίθετα με τις υπόλοιπες Υπηρεσίες μας, όπως γράφω παραπάνω, πού το μόνο που έκαναν ήταν η αποφυγή των ευθυνών και πετούσαν το μπαλάκι στον “Αδειούχο” ή όποιον είχε Απαλλαγή, ακόμη και αυτούς που πήραν Μετάθεση μόνο και μόνο γιατί δεν είχαν την Ηθική Υπόσταση και τα… Γόνατα να μου πουν πώς έκαναν λάθος.
Τέλος, έδωσα τόπο στην χείριστη αντιμετώπιση κι όπως λες κι εσύ τον Μάϊο θα καταβληθεί το ΕΦΑΠΑΞ και θα Λυτρωθώ και θα ανασάνω κάπως, διότι τα έξοδά μου από υποχρεώσεις φτάνουν στις 5000€ τον μήνα.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αλέκος
23 Μαρτίου 2018 21:34
Κύριε Αχιλλέα το στον υπολογιστή σύνταξη ΕΦΚΑ με κατηγορία ΕΜΘ με κατάταξη 1993 στα έτη 23 και 24 βγάζει την ένδειξη NaN και το αποτέλεσμα είναι πάντα η βασική σύνταξη 384,00 Μήπως κάνω κάτι λάθος; Ευχαριστώ.
Δεν κάνεις κάτι λάθος, στη διετία αυτή υπήρχε λάθος στην εφαρμογή (σε ΕΜΘ και ΕΠΟΠ) το οποίο και διορθώθηκε.
Επίσης δεν υπολογίζεται πλέον η θητεία στους ΕΜΘ για τη λήψη διοικητικού βαθμού, όπως επισήμανε ο συνάδελφος andr στο αμέσως προηγούμενο σχόλιο.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
andr
22 Μαρτίου 2018 22:23
Καλησπέρα.Κυριε Καρασαββιδη νομίζω ότι στη σελίδα υπολογισμού εφάπαξ ΕΛΟΑΣ υπάρχει ένα λάθος που πιθανόν να δείχνει αυξημένο εφάπαξ σε ορισμένους συναδέλφους. ΕΜΘ με κατάταξη 1/12/95 και αποστρατεια 31/12/19 και 18 μήνες θητεία η εφαρμογή δίνει διοικητικό βαθμό Ανθστης.(ενώ η προαγωγή σε Ανθστη γίνεται στις 1/12/20).Πιστεύω αυτό προκύπτει γιατί στα 25 χρόνια υπηρεσίας που χρειάζεται για να προαχθει ο ΕΜΘ σε Ανθστη η εφαρμογη συνυπολογιζει και την στρατιωτική θητεια, ενώ ο χρόνος θητείας δεν υπολογίζεται για την λήψη διοικητικού βαθμού.
Όντως όλες οι εφαρμογές (μισθολόγιο, σύνταξη και εφάπαξ) υπολογίζουν στους ΕΜΘ και τη θητεία για το διοικητικό βαθμό, ενώ αυτή δεν υπολογίζεται για προαγωγή μόνο στους ΕΠΟΠ.
Επειδή θα χρειαστούν πολλές αλλαγές, είναι σίγουρο ότι δεν μετράει η θητεία στην βαθμολογική εξέλιξή σας;
Κύριε Καρασαββιδη ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σας. Σίγουρα η θητεία δεν υπολογίζεται για την βαθμολογικη εξέλιξη.Ενω έιχα στρατιωτική θητεία πριν την ένταξη μου στο θεσμό των ΕΠΥ η βαθμολογικη μου εξέλιξη γίνεται μαζί με τους υπόλοιπους συναδέλφους χωρίς στρατιωτική θητεία.
Οπότε θα διορθωθούν ανάλογα οι σελίδες για όλα τα σώματα στις επόμενες ημέρες.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
22 Μαρτίου 2018 08:42
Καλημέρα είμαι ΕΜΘ και έχω καταταγεί το 2000 έχω κριθεί ελαφράς υπηρεσιας για λόγους υγείας.εχω υπηρετήσει 20 μήνες και η πρώτη ασφάλιση που είχα είναι το 1990 ΙΚΑ περίπου 600 ένσημα μέχρι το 2000.αν αποστρατεύτω για λόγους υγείας γνωρίζετε να μου πείτε τι δικαιούμαι να πάρω για σύνταξη και αν παίζει ρόλο το ποσοστό των παθήσεων.ευχαριστω
Διαβάζεις πρώτα αυτό για να υπολογίσεις ότι θέλεις μόνος σου: https://enstoloi.net/tropos-chrisis-aksiopoiisis-site/
και θα βρεις απαντήσεις εάν ακολουθήσεις την προτροπή στην κορυφή αυτής της σελίδας με κόκκινα γράμματα (ειδικά τις ερωτήσεις 2.3 και 2.5).
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Στάθης
20 Μαρτίου 2018 21:18
μόλις αναρτήθηκε το φύλλο μισθοδοσίας του Απριλίου για το Στρατό στο army.έχω 50 ευρώ μείωση. Τχης στο στρατό.Κρίμα.Είχα ψηφίσει Τσίπρα για να πάρω τις επιστροφές από το ΣΤΕ. οχι λεφτα δεν πηρα μου εκοψαν το μισθό για 5 ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ 2012. Οι εκλογές είναι κοντά.
Κατα τα αλλα μας διαβεβαιωναν οτι κανενας στρατιωτικος δεν θα χασει ουτε ενα ευρω και οι οποιες μειωσεις θα καλυφθουν με την προσωπικη διαφορα!Μονο που δεν μας ειπαν οτι η προσωπικη διαφορα αφορα τα μεικτα.Ετσι τα μεικτα μπορει να ειναι το ιδιο ποσο,ομως επειδη οι κρατησεις αυξηθηκαν ο καθαρος μισθος μας μειωθηκε!Να ρωτησω τον Αχιλλεα εαν τα ταμεια μας επρεπε να καθορισουν ξανα τις κρατησεις ή αν αυτο εγινε.
Προσωπικά θεωρώ ότι ένα από τα στοιχεία που αποδεικνύει ότι ο λαός δεν είναι “σοφός”, είναι ότι εδώ και δεκαετίες ψηφίζει όπως ο Στάθης αποκλειστικά με βάση τις μεγαλύτερες προεκλογικές υποσχέσεις.
Επί της ουσίας του ερωτήματος η μόνη σημαντική αύξηση κρατήσεων έγινε στην εισφορά σύνταξης των παλιών συνταξιούχων, η οποία θα μείωνε ισόποσα το πληρωτέο και με το παλιό μισθολόγιο.
Οι υπόλοιπες κρατήσεις παρέμειναν σχεδόν ίδιες όπως φαίνεται αυτό στην σελίδα “Μισθολόγιο 2017”.
Όμως με κάθε αλλαγή κλιμακίου (δηλαδή σχεδόν κάθε χρόνο) θα υπάρχουν οι έκτακτες κρατήσεις της παρ. Δ.2 εδώ: https://enstoloi.net/epeksigisi-neou-eidikou-misthologiou-meros-2o/
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
20 Μαρτίου 2018 08:24
Καλημερα, εχω 742 ενσημα στο ΙΚΑ απο 11/1987 μεχρι το 1995, 18 μηνες στρατιωτικη θητεια απο 1989 εως 1991, απο 01-12-1995 εως σημερα ειμαι στο στρατο σαν ΕΜΘ, εχω παιδι 22 ετων με 67% αναπηρια ανικανο για εργασια, ισχυει οτι μπορω να βγω στη συνταξη αν κλεινω 25 ετη εργασιας στην ηλικια των 50 ετων? (Αναλυτικα εδω: https://inegsee.gr/wp-content/uploads/2015/02/suntaksiodotish-goneon-anapirwn-teknon.pdf)
Ευχαριστω!
Αποστόλη καλημέρα.
Εδώ https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-210/#comment-61363 είχε γίνει μια συζήτηση σε ερώτημα του Ηλία που τον απασχολεί παρόμοιο πρόβλημα με εσένα. Πιστεύω ότι δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα όσο αφορά τους στρατιωτικούς. Αν ο Ηλίας παρακολουθεί το site και έχει απευθυνθεί σε επαγγελματία ίσως μπορεί να βοηθήσει με νεότερες πληροφορίες.
Συμφωνώ απόλυτα με τον GEORGIOSP, οι διατάξεις θεμελίωσης συνταξιοδοτικού δικαιώματος Δημοσίου για τα στελέχη των ΕΔ και ΣΑ δεν προβλέπουν όπως η περίπτωση σου λόγω ανίκανου τέκνου για εργασία με αναπηρία 67%.
Επίσης στον ν. 4387/16, άρθρο 4, παρ. 1β προβλέπεται
β. Για τις προϋποθέσεις θεμελίωσης σύνταξης εξ ιδίου δικαιώματος, καθώς και για τα όρια ηλικίας καταβολής της σύνταξης των ανωτέρω προσώπων, εξακολουθούν να έχουν εφαρμογή οι οικείες διατάξεις της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου, όπως αυτές ισχύουν κατά την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού.
Αυτές οι διατάξεις όπως εκδόθηκαν ίσχυαν μόνο για τους φορείς κοινωνικής ασφάλισης αρμοδιότητας του Υπουργείου Εργασίας, στους οποίους δεν συμπεριλαμβάνεται το δημόσιο.
Οι φορείς κύριας ασφάλισης Υπουργείου Εργασίας είναι αυτοί: http://www.ggka.gr/syndeseis_main.htm
Η παράμετρος αυτή αναφέρεται και στο αρχείο που παρέθεσες (έτους 2015): “… ασφαλισμένο σε φορείς κύριας και επικουρικής ασφάλισης αρμοδιότητας του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης (δηλαδή ΙΚΑ κλπ)”.
Όμως με το νέο ασφαλιστικό από 1-1-2017 υπάρχει πλέον μόνο ένας φορέας (ΕΦΚΑ), στον οποίο έχουν υπαχθεί όλοι οι παλαιοί φορείς κοινωνικής ασφάλισης αλλά και το δημόσιο, οπότε μάλλον χρειάζεται περαιτέρω έρευνα εάν αυτές οι διατάξεις εξακολουθούν να ισχύουν αποκλειστικά για τους παλαιούς φορείς κοινωνικής ασφάλισης.
Προς το παρόν για τις προϋποθέσεις θεμελίωσης σύνταξης εξ ιδίου δικαιώματος εξακολουθούν να έχουν εφαρμογή οι οικείες διατάξεις της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας των ενταχθέντων στον ΕΦΚΑ φορέων. Για το δημόσιο βλ. παρ. 1β του άρθρου 4 του Ν4387/2016.
Αχιλλεα σ ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια και αν μπορεις να μου δωσεις το email του ΗΛΙΑ στον οποιο αναφερεται ο GEORGIOSP για να τον ρωτησω αν εμαθε κατι σχετικο με το θεμα…
ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΑΝΝΗΣ
19 Μαρτίου 2018 20:58
Καλησπέρα,
Ξέρετε τι ισχύει για όσους πήραν σύνταξη από το 2017 (αποστρατεία 2016) με τις κρατήσεις για ΕΑΣ (Ν3865/10), ΕΚΤ. ΕΙΣΦΟΡΑ (Ν4002/11) και ΕΚΤ. ΕΙΣΦΟΡΑ (Ν3986/11); Είναι οι προβλεπόμενες ή κρίθηκαν κι αυτές παράνομες όπως των παλαιοτέρων αποστράτων και πρέπει να κάνουμε κάποια ενέργεια; Ξέρετε που απευθυνόμαστε;
Ευχαριστώ.
Για αυτές τις διεκδικήσεις είτε περιμένεις ενέργειες από το κράτος είτε απευθύνεσαι σε δικηγόρο.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Χρηστος+Κ
19 Μαρτίου 2018 13:31
μολις αναρτηθηκε η συνταξη απριλιου
ΣΩΜΑ:
Στρατός
PAVLOS
19 Μαρτίου 2018 12:11
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΣΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΜΟΥ ΜΗΝΟΣ ΜΑΡΤΙΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: “ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΟ ΠΟΣΟ . . . , . . €”. ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟΥ 2017 ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΙΚΤΟ ΜΙΣΘΟ… ΕΠΙΣΗΣ ΑΠ’ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΔΩ, ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΑΡΕΣ ΜΟΥ ΜΗΝΙΑΙΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ. ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΟΣ ΕΜΕΝΑ, Η’ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ? ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Για να υπολογιστεί ο μισθός στη σελίδα “Μισθολόγιο 2017” χρησιμοποιούνται όλα τα υπηρεσιακά δεδομένα που αναφέρονται στη σελίδα. Καθώς δεν αναφέρεις καμία πληροφορία (βαθμός, έτη κλπ) και κανένα ποσό, δεν είναι δυνατόν να εξαχθεί κανένα συμπέρασμα.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ιωάννης
18 Μαρτίου 2018 12:20
Καλημέρα Αχιλλέα,
1) Γνωρίζεις αν στο ΕΦΑΠΑΞ δίνετε και επιπλέον ποσό για όσους Υπηρέτησαν σε Ειρηνευτικές Αποστολές;
Κάποιοι συνάδελφοι που Αποστρατεύτηκαν αυτό μου είπαν.
Ότι, δίνετε ένα ποσό επί όσους μήνες είχες.
2) Πόσο είναι το ποσό του ΜΤΣ & του ΕΚΟΕΜΣ για Ανθστή με 27 έτη Υπηρεσίας;
3) Έχω 164 σειρά ΕΦΑΠΑΞ στις 29 Αυγούστου 2017.
4) Με τα αναδρομικά από το 2012 τι ισχύει γιατί ήμουν εν ενεργεία για 4 έτη και απόστρατος τα υπόλοιπα 2 (σχεδόν) και, πότε θα μας δωθούν;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη για τις ερωτήσεις.
Το (1) δεν το γνωρίζω.
Το (2) μαζί με το εφάπαξ, τη σύνταξη και το ΒΟΕΑ θα μπορούσες να τα γνωρίζεις προτού καν αποστρατευθείς, όπως τα γνωρίζουν όλοι όσοι επισκέπτονται το site: Τρόπος χρήσης και αξιοποίησης του site
Το (3) δεν ταιριάζει με τις ημ/νίες άλλων συναδέλφων με βάση την ημ/νία αίτησης στον ΕΛΟΑΣ.
Για το (4) περιμένουμε σχετική ενημέρωση από το διαδίκτυο όπως και εσύ (ερώτηση 1.1 στις FAQ).
Για το (2) ήδη σου απάντησα και θα έπρεπε να είχες ήδη υπολογίσει τα αντίστοιχα νούμερα για την περίπτωσή σου, τουλάχιστον με το παλιό μισθολόγιο –> https://i.imgur.com/XFLoPnI.png
Ακόμη δεν έχει καθοριστεί τρόπος υπολογισμού μερισμάτων μετά την 1-1-2017.
Για το (3) υπάρχει κουμπάκι στην κορυφή αυτής της σελίδας με άτυπη ενημέρωση από συναδέλφους σου εδώ στα σχόλια. Εάν αναφέρεις και τη δική σου ημ/νία πρωτοκόλλησης της αίτησης εφάπαξ στον ΕΛΟΑΣ θα προστεθεί και αυτή η πληροφορία στον πίνακα.
Είμαι απόστρατος από 14-10-2013 και μου προτάθηκε εργασία στον ιδιωτικό τομέα στην Κύπρο . Μήπως γνωρίζει κάποιος αν σε περίπτωση εργασίας συνταξιούχου στο εξωτερικό , περικόπτεται η σύνταξη ή μέροσ αυτής ?
Υπάρχουν δύο ενδεχόμενα για να συμβαίνει αυτό:
α. ‘Εχεις αναδρομικά προηγούμενου έτους.
β. Πληρώνεις εισφορές αναγνώρισης ή έχεις κρατήσεις διαφοράς προαγωγής (σε μέρισμα και εφάπαξ) και πρέπει να εισάγεις αυτά τα ποσά στο πεδίο “Αναγνώριση & Διαφ. Προαγωγής”, όπως περιγράφεται στην παρ. Δ.2 στο άρθρο “Επεξήγηση νέου ειδικού μισθολογίου – μέρος 2ο”.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΓΙΑΝΝΗΣ
16 Μαρτίου 2018 15:00
Καλησπέρα,
Ξέρετε τι ισχύει, για κάποια αναδρομικά που ακούγεται ότι δικαιούμαστε λόγω παράνομων κρατήσεων στη σύνταξη, οι απόστρατοι; Ισχύει για μας που φύγαμε Δεκ 16 και πήραμε σύνταξη το 17; Που απευθυνόμαστε;
Ευχαριστώ.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
kostastam
16 Μαρτίου 2018 10:43
Αχιλλέα έχουμε καμιά εξέλιξη στο Μ.Τ.Σ. αναφορικά με τη ρύθμιση που πρέπει να γίνει σχετικά με τον αποστρατευτικό (μισθολογικό) βαθμό, αφού πλέον δεν υπάρχουν οι αποστρατευτικοί (μισθολογικοί) βαθμοί που υπήρχαν.
Προ του νέου μισθολογίου ακόμα και ο Αρχ. Μ.Π.Σ. αποστρατευόταν μισθολογικά ως Αστυν. Διευθυντής και λάμβανε μέρισμα Ταξιάρχου ή και υποστρατήγου (ανάλογα τα έτη), ενώ τώρα αποστρατεύεται (μισθολογικά πάντα) Υπαστυνόμος Β΄ (τεράστια η διαφορά).
Παράλληλα επηρεάζεται και το ΒΟΕΑ τέκνων αφού είναι συνδεδεμένο και αυτό με το μισθολογικό βαθμό και κατ΄ επέκταση με τα μερίδια που δικαιούται ο υπάλληλος.
Από τον Ιούνιο του 2017 έχουν δημοσιευτεί δύο αποφάσεις συγκρότησης επιτροπής ( ΑΔΑ: 65Θ06-ΩΑΥ και ΑΔΑ: 6Θ126-3ΚΩ) που έχουν σκοπό να επεξεργαστούν και να προτείνουν τις απαραίτητες νομοθετικές ρυθμίσεις που απαιτείται να γίνουν ώστε να προσαρμοστούν οι κρατήσεις – παροχές των ΜΤ στα νέα δεδομένα του Ν4472/2017. Μέχρι σήμερα δεν έχει δημοσιευτεί τίποτα που να αφορά στα αποτελέσματα του έργου των παραπάνω επιτροπών ούτε έχει προωθηθεί για διαβούλευση ή για ψήφιση στη βουλή σχετική νομοθετική ρύθμιση. Η αλήθεια είναι ότι για να ολοκληρωθεί σωστά το παραπάνω έργο απαιτείται η τροποποίηση ή η κατάργηση μεγάλου αριθμού νόμων και υπουργικών αποφάσεων. Ακόμα θα πρέπει να βρεθεί η «χρυσή τομή» με την οποία θα ενταχθούν δίκαια οι παλαιοί μερισματούχοι στο νέο πλαίσιο λειτουργίας των ΜΤ. Για να γίνουν όλα αυτά πιστεύω ότι θα χρειαστεί αρκετός χρόνος. Μέχρι τότε ίσως χρειαστεί να υπάρξει μεταβατικό στάδιο του τύπου παροχή ενός ποσού σήμερα και εκκαθάριση αργότερα. Όσο αφορά τις κρατήσεις που γίνονται στους μισθούς των ε.ε (τουλάχιστον για την Π.Α) φαίνεται ότι εφαρμόζουν μια «άτυπη» προσωρινή κλίμακα κρατήσεων με τρόπο που τα ποσά να παραμένουν κοντά… Διαβάστε τη συνέχεια »
@G.G. Συμφωνούμε ότι μέχρι σήμερα δεν έχουν εκδοθεί οι απαιτούμενες αποφάσεις και ότι θα χρειαστεί αρκετός χρόνος μέχρι να γίνει αυτό. Η ψήφιση του άρθρου 17 του Ν4505/2017 έδωσε την δυνατότητα να εφαρμοστεί το νέο μισθολόγιο από 1/1/2018 (μνημονιακή υποχρέωση) χωρίς να έχουν ακόμα καθοριστεί οι κρατήσεις που πρέπει να γίνονται στις αποδοχές των στελεχών επιτρέποντας να καθοριστούν αυτές αργότερα με αναδρομική ισχύ από 1/1/2017. Συμφωνώ επίσης με εσένα ότι τα ταμεία έως την έκδοση των ΚΥΑ, είναι υποχρεωμένα να εφαρμόζουν το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο. Αυτό όμως ήδη δεν γίνεται όσο αφορά τις κρατήσεις υπέρ ΜΤΑ /ΕΛΟΑΑ που παρακρατούνται από τις αποδοχές των ε.ε στελεχών της Π.Α. Για λόγους συντομίας θα σου αναφέρω μόνο την κράτηση ΕΛΧΑΟΣ. Ν354/1976 άρθρο 2 «Πόροι του Λογαριασμού είναι οι κάτωθι: α. Μηνιαία κράτησις εκ ποσοστού 3‰ επί του μηνιαίου βασικού μισθού των εν ενεργεία μονίμων, μονίμων εξ εφεδρείας και εφέδρων αξιωματικών και ανθυπασπιστών δοκίμων και επικούρων εφέδρων αξιωματικών και μονίμων, εθελοντών και ανακατατεταγμένων υπαξιωματικών και οπλιτών. ….» Αν κάνεις δοκιμές στην σελίδα Μισθολόγιο 2017 θα δεις ότι σήμερα η κράτηση γίνεται σε ποσοστό 1‰… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αν εννοείς: ποιό είναι το επιτόκιο αν λάβεις προκαταβολή έναντι εφάπαξ, η απάντηση είναι 3,2%.
Αν εννοείς: τί επιτόκιο μπορώ να πετύχω αν καταθέσω το εφάπαξ (που έλαβα) σε Τράπεζα, η απάντηση είναι περίπου 1,5%.
Καλημέρα και χρόνια πολλά.
Ξέρει κάποιος από τον Στρατό Ξηράς με πρωτοκόλληση στις 29/8/2016 στον ΕΛΟΑΣ ποια σειρά δίνετε το ΕΦΑΠΑΞ;
Εγώ έχω 164 σειρά.
Και πότε θα δοθεί η Σύνταξη.
Χρόνια πολλά !
2016 ???
Δες εδώ https://enstoloi.net/stratos/comment-page-194/#comment-63000
Μάλλον κανεις λαθος στο 16
Καλημέρα, έχεις δίκιο Απόστολε.
Απλώς από κεκτημένη ταχύτητα λόγω του ότι Αποστρατεύτηκα 29/12/16 και μετά από παλινωδίες, τρέξιμο και ταλαιπωρία μεταξύ ΓΕΣ, ΔΟΙ, ΜΤΣ, ΓΛΚ, ΌΠΛΟΥ μου, (Αθάνατο!!!) και πρώην Μονάδων μου, επειδή “Χάσανε” τον φάκελό μου, η εγγραφή στον ΕΛΟΑΣ έγινε στις 29/08/17.
Καλή Ανάσταση του Ελληνισμού.
Ε ναι σίγουρα είναι λάθος το 16,, αν υπολογυζω σωστα σύμφωνα με αυτα που λενε απο τον ελοας οι χειριστές που ειναι ευγενεστατοι!! (Να τα λεμε αυτα), τελος Μαϊου θα παρεις το εφαπαξ σου κ εισαι κοντα στο 80 σειρα
Αν είναι τον Μάϊο θα “σωθώ” Απόστολε.
Και συμφωνώ μαζί σου ως προς την ευγένεια των αγαπητών συναδέλφων του ΕΛΟΑΣ, είναι ίσως οι μοναδικοί που μιλήσανε σωστά και κατατοπιστικά όταν τους επισκέφθηκα στο Μέγαρο για να θέσω το θέμα μου, το μόνο είναι που δεν απαντάνε στο τηλέφωνο άμεσα, αντίθετα με τις υπόλοιπες Υπηρεσίες μας, όπως γράφω παραπάνω, πού το μόνο που έκαναν ήταν η αποφυγή των ευθυνών και πετούσαν το μπαλάκι στον “Αδειούχο” ή όποιον είχε Απαλλαγή, ακόμη και αυτούς που πήραν Μετάθεση μόνο και μόνο γιατί δεν είχαν την Ηθική Υπόσταση και τα… Γόνατα να μου πουν πώς έκαναν λάθος.
Τέλος, έδωσα τόπο στην χείριστη αντιμετώπιση κι όπως λες κι εσύ τον Μάϊο θα καταβληθεί το ΕΦΑΠΑΞ και θα Λυτρωθώ και θα ανασάνω κάπως, διότι τα έξοδά μου από υποχρεώσεις φτάνουν στις 5000€ τον μήνα.
Κύριε Αχιλλέα το στον υπολογιστή σύνταξη ΕΦΚΑ με κατηγορία ΕΜΘ με κατάταξη 1993 στα έτη 23 και 24 βγάζει την ένδειξη NaN και το αποτέλεσμα είναι πάντα η βασική σύνταξη 384,00 Μήπως κάνω κάτι λάθος; Ευχαριστώ.
Δεν κάνεις κάτι λάθος, στη διετία αυτή υπήρχε λάθος στην εφαρμογή (σε ΕΜΘ και ΕΠΟΠ) το οποίο και διορθώθηκε.
Επίσης δεν υπολογίζεται πλέον η θητεία στους ΕΜΘ για τη λήψη διοικητικού βαθμού, όπως επισήμανε ο συνάδελφος andr στο αμέσως προηγούμενο σχόλιο.
Καλησπέρα.Κυριε Καρασαββιδη νομίζω ότι στη σελίδα υπολογισμού εφάπαξ ΕΛΟΑΣ υπάρχει ένα λάθος που πιθανόν να δείχνει αυξημένο εφάπαξ σε ορισμένους συναδέλφους. ΕΜΘ με κατάταξη 1/12/95 και αποστρατεια 31/12/19 και 18 μήνες θητεία η εφαρμογή δίνει διοικητικό βαθμό Ανθστης.(ενώ η προαγωγή σε Ανθστη γίνεται στις 1/12/20).Πιστεύω αυτό προκύπτει γιατί στα 25 χρόνια υπηρεσίας που χρειάζεται για να προαχθει ο ΕΜΘ σε Ανθστη η εφαρμογη συνυπολογιζει και την στρατιωτική θητεια, ενώ ο χρόνος θητείας δεν υπολογίζεται για την λήψη διοικητικού βαθμού.
Όντως όλες οι εφαρμογές (μισθολόγιο, σύνταξη και εφάπαξ) υπολογίζουν στους ΕΜΘ και τη θητεία για το διοικητικό βαθμό, ενώ αυτή δεν υπολογίζεται για προαγωγή μόνο στους ΕΠΟΠ.
Επειδή θα χρειαστούν πολλές αλλαγές, είναι σίγουρο ότι δεν μετράει η θητεία στην βαθμολογική εξέλιξή σας;
Κύριε Καρασαββιδη ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σας. Σίγουρα η θητεία δεν υπολογίζεται για την βαθμολογικη εξέλιξη.Ενω έιχα στρατιωτική θητεία πριν την ένταξη μου στο θεσμό των ΕΠΥ η βαθμολογικη μου εξέλιξη γίνεται μαζί με τους υπόλοιπους συναδέλφους χωρίς στρατιωτική θητεία.
Οπότε θα διορθωθούν ανάλογα οι σελίδες για όλα τα σώματα στις επόμενες ημέρες.
Καλημέρα είμαι ΕΜΘ και έχω καταταγεί το 2000 έχω κριθεί ελαφράς υπηρεσιας για λόγους υγείας.εχω υπηρετήσει 20 μήνες και η πρώτη ασφάλιση που είχα είναι το 1990 ΙΚΑ περίπου 600 ένσημα μέχρι το 2000.αν αποστρατεύτω για λόγους υγείας γνωρίζετε να μου πείτε τι δικαιούμαι να πάρω για σύνταξη και αν παίζει ρόλο το ποσοστό των παθήσεων.ευχαριστω
Διαβάζεις πρώτα αυτό για να υπολογίσεις ότι θέλεις μόνος σου: https://enstoloi.net/tropos-chrisis-aksiopoiisis-site/
και θα βρεις απαντήσεις εάν ακολουθήσεις την προτροπή στην κορυφή αυτής της σελίδας με κόκκινα γράμματα (ειδικά τις ερωτήσεις 2.3 και 2.5).
μόλις αναρτήθηκε το φύλλο μισθοδοσίας του Απριλίου για το Στρατό στο army.έχω 50 ευρώ μείωση. Τχης στο στρατό.Κρίμα.Είχα ψηφίσει Τσίπρα για να πάρω τις επιστροφές από το ΣΤΕ. οχι λεφτα δεν πηρα μου εκοψαν το μισθό για 5 ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ 2012. Οι εκλογές είναι κοντά.
Κατα τα αλλα μας διαβεβαιωναν οτι κανενας στρατιωτικος δεν θα χασει ουτε ενα ευρω και οι οποιες μειωσεις θα καλυφθουν με την προσωπικη διαφορα!Μονο που δεν μας ειπαν οτι η προσωπικη διαφορα αφορα τα μεικτα.Ετσι τα μεικτα μπορει να ειναι το ιδιο ποσο,ομως επειδη οι κρατησεις αυξηθηκαν ο καθαρος μισθος μας μειωθηκε!Να ρωτησω τον Αχιλλεα εαν τα ταμεια μας επρεπε να καθορισουν ξανα τις κρατησεις ή αν αυτο εγινε.
Προσωπικά θεωρώ ότι ένα από τα στοιχεία που αποδεικνύει ότι ο λαός δεν είναι “σοφός”, είναι ότι εδώ και δεκαετίες ψηφίζει όπως ο Στάθης αποκλειστικά με βάση τις μεγαλύτερες προεκλογικές υποσχέσεις.
Επί της ουσίας του ερωτήματος η μόνη σημαντική αύξηση κρατήσεων έγινε στην εισφορά σύνταξης των παλιών συνταξιούχων, η οποία θα μείωνε ισόποσα το πληρωτέο και με το παλιό μισθολόγιο.
Οι υπόλοιπες κρατήσεις παρέμειναν σχεδόν ίδιες όπως φαίνεται αυτό στην σελίδα “Μισθολόγιο 2017”.
Όμως με κάθε αλλαγή κλιμακίου (δηλαδή σχεδόν κάθε χρόνο) θα υπάρχουν οι έκτακτες κρατήσεις της παρ. Δ.2 εδώ: https://enstoloi.net/epeksigisi-neou-eidikou-misthologiou-meros-2o/
Καλημερα, εχω 742 ενσημα στο ΙΚΑ απο 11/1987 μεχρι το 1995, 18 μηνες στρατιωτικη θητεια απο 1989 εως 1991, απο 01-12-1995 εως σημερα ειμαι στο στρατο σαν ΕΜΘ, εχω παιδι 22 ετων με 67% αναπηρια ανικανο για εργασια, ισχυει οτι μπορω να βγω στη συνταξη αν κλεινω 25 ετη εργασιας στην ηλικια των 50 ετων? (Αναλυτικα εδω: https://inegsee.gr/wp-content/uploads/2015/02/suntaksiodotish-goneon-anapirwn-teknon.pdf)
Ευχαριστω!
Αποστόλη καλημέρα.
Εδώ https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-210/#comment-61363 είχε γίνει μια συζήτηση σε ερώτημα του Ηλία που τον απασχολεί παρόμοιο πρόβλημα με εσένα. Πιστεύω ότι δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα όσο αφορά τους στρατιωτικούς. Αν ο Ηλίας παρακολουθεί το site και έχει απευθυνθεί σε επαγγελματία ίσως μπορεί να βοηθήσει με νεότερες πληροφορίες.
Συμφωνώ απόλυτα με τον GEORGIOSP, οι διατάξεις θεμελίωσης συνταξιοδοτικού δικαιώματος Δημοσίου για τα στελέχη των ΕΔ και ΣΑ δεν προβλέπουν όπως η περίπτωση σου λόγω ανίκανου τέκνου για εργασία με αναπηρία 67%.
Επίσης στον ν. 4387/16, άρθρο 4, παρ. 1β προβλέπεται
β. Για τις προϋποθέσεις θεμελίωσης σύνταξης εξ ιδίου δικαιώματος, καθώς και για τα όρια ηλικίας καταβολής της σύνταξης των ανωτέρω προσώπων, εξακολουθούν να έχουν εφαρμογή οι οικείες διατάξεις της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου, όπως αυτές ισχύουν κατά την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού.
G.G. σ ευχαριστω, να σαι καλα!
Αυτές οι διατάξεις όπως εκδόθηκαν ίσχυαν μόνο για τους φορείς κοινωνικής ασφάλισης αρμοδιότητας του Υπουργείου Εργασίας, στους οποίους δεν συμπεριλαμβάνεται το δημόσιο.
Οι φορείς κύριας ασφάλισης Υπουργείου Εργασίας είναι αυτοί: http://www.ggka.gr/syndeseis_main.htm
Η παράμετρος αυτή αναφέρεται και στο αρχείο που παρέθεσες (έτους 2015): “… ασφαλισμένο σε φορείς κύριας και επικουρικής ασφάλισης αρμοδιότητας του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης (δηλαδή ΙΚΑ κλπ)”.
Όμως με το νέο ασφαλιστικό από 1-1-2017 υπάρχει πλέον μόνο ένας φορέας (ΕΦΚΑ), στον οποίο έχουν υπαχθεί όλοι οι παλαιοί φορείς κοινωνικής ασφάλισης αλλά και το δημόσιο, οπότε μάλλον χρειάζεται περαιτέρω έρευνα εάν αυτές οι διατάξεις εξακολουθούν να ισχύουν αποκλειστικά για τους παλαιούς φορείς κοινωνικής ασφάλισης.
Προς το παρόν για τις προϋποθέσεις θεμελίωσης σύνταξης εξ ιδίου δικαιώματος εξακολουθούν να έχουν εφαρμογή οι οικείες διατάξεις της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας των ενταχθέντων στον ΕΦΚΑ φορέων. Για το δημόσιο βλ. παρ. 1β του άρθρου 4 του Ν4387/2016.
GEORGIOSP σ ευχαριστω για τη βοηθεια, θα το ψαξω περαιτερω!
Αχιλλεα σ ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια και αν μπορεις να μου δωσεις το email του ΗΛΙΑ στον οποιο αναφερεται ο GEORGIOSP για να τον ρωτησω αν εμαθε κατι σχετικο με το θεμα…
Καλησπέρα,
Ξέρετε τι ισχύει για όσους πήραν σύνταξη από το 2017 (αποστρατεία 2016) με τις κρατήσεις για ΕΑΣ (Ν3865/10), ΕΚΤ. ΕΙΣΦΟΡΑ (Ν4002/11) και ΕΚΤ. ΕΙΣΦΟΡΑ (Ν3986/11); Είναι οι προβλεπόμενες ή κρίθηκαν κι αυτές παράνομες όπως των παλαιοτέρων αποστράτων και πρέπει να κάνουμε κάποια ενέργεια; Ξέρετε που απευθυνόμαστε;
Ευχαριστώ.
Για αυτές τις διεκδικήσεις είτε περιμένεις ενέργειες από το κράτος είτε απευθύνεσαι σε δικηγόρο.
μολις αναρτηθηκε η συνταξη απριλιου
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΣΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΜΟΥ ΜΗΝΟΣ ΜΑΡΤΙΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: “ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΟ ΠΟΣΟ . . . , . . €”. ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟΥ 2017 ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΙΚΤΟ ΜΙΣΘΟ… ΕΠΙΣΗΣ ΑΠ’ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΔΩ, ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΑΡΕΣ ΜΟΥ ΜΗΝΙΑΙΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ. ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΟΣ ΕΜΕΝΑ, Η’ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ? ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Για να υπολογιστεί ο μισθός στη σελίδα “Μισθολόγιο 2017” χρησιμοποιούνται όλα τα υπηρεσιακά δεδομένα που αναφέρονται στη σελίδα. Καθώς δεν αναφέρεις καμία πληροφορία (βαθμός, έτη κλπ) και κανένα ποσό, δεν είναι δυνατόν να εξαχθεί κανένα συμπέρασμα.
Καλημέρα Αχιλλέα,
1) Γνωρίζεις αν στο ΕΦΑΠΑΞ δίνετε και επιπλέον ποσό για όσους Υπηρέτησαν σε Ειρηνευτικές Αποστολές;
Κάποιοι συνάδελφοι που Αποστρατεύτηκαν αυτό μου είπαν.
Ότι, δίνετε ένα ποσό επί όσους μήνες είχες.
2) Πόσο είναι το ποσό του ΜΤΣ & του ΕΚΟΕΜΣ για Ανθστή με 27 έτη Υπηρεσίας;
3) Έχω 164 σειρά ΕΦΑΠΑΞ στις 29 Αυγούστου 2017.
4) Με τα αναδρομικά από το 2012 τι ισχύει γιατί ήμουν εν ενεργεία για 4 έτη και απόστρατος τα υπόλοιπα 2 (σχεδόν) και, πότε θα μας δωθούν;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη για τις ερωτήσεις.
Καλημέρα από τον Όλυμπο.
Προφανώς δεν θα λάβω απάντηση.
Όταν κατέβω και πάω στην Αθήνα θα μάθω κατ’ ιδίαν από την Υπηρεσία.
Το (1) δεν το γνωρίζω.
Το (2) μαζί με το εφάπαξ, τη σύνταξη και το ΒΟΕΑ θα μπορούσες να τα γνωρίζεις προτού καν αποστρατευθείς, όπως τα γνωρίζουν όλοι όσοι επισκέπτονται το site: Τρόπος χρήσης και αξιοποίησης του site
Το (3) δεν ταιριάζει με τις ημ/νίες άλλων συναδέλφων με βάση την ημ/νία αίτησης στον ΕΛΟΑΣ.
Για το (4) περιμένουμε σχετική ενημέρωση από το διαδίκτυο όπως και εσύ (ερώτηση 1.1 στις FAQ).
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις Αχιλλέα.
Για το 2, θέλω να μάθω πόσα είναι τα μερίσματα.
Για το 3, σήμερα ποια σειρά αν γνωρίζεις πληρώνεται.
Ευχαριστώ.
Για το (2) ήδη σου απάντησα και θα έπρεπε να είχες ήδη υπολογίσει τα αντίστοιχα νούμερα για την περίπτωσή σου, τουλάχιστον με το παλιό μισθολόγιο –> https://i.imgur.com/XFLoPnI.png
Ακόμη δεν έχει καθοριστεί τρόπος υπολογισμού μερισμάτων μετά την 1-1-2017.
Για το (3) υπάρχει κουμπάκι στην κορυφή αυτής της σελίδας με άτυπη ενημέρωση από συναδέλφους σου εδώ στα σχόλια. Εάν αναφέρεις και τη δική σου ημ/νία πρωτοκόλλησης της αίτησης εφάπαξ στον ΕΛΟΑΣ θα προστεθεί και αυτή η πληροφορία στον πίνακα.
Καλημέρα και σε ευχαριστώ Αχιλλέα.
Είμαι απόστρατος από 14-10-2013 και μου προτάθηκε εργασία στον ιδιωτικό τομέα στην Κύπρο . Μήπως γνωρίζει κάποιος αν σε περίπτωση εργασίας συνταξιούχου στο εξωτερικό , περικόπτεται η σύνταξη ή μέροσ αυτής ?
https://enstoloi.net/ergasia-sto-exoteriko-kai-perikopi-sintaxis/
Επικουρικά πέραν των ανωτέρω, διάβασε και τα παρακάτω άρθρα σχετικά με την φορολογία.
https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/27769
https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/27969
είμαι Τχης στο Στρατό και μου έχουν 1550 βασικό μισθό και όχι 1625 ευρω. Γιατί?
A24 με το νεο μισθολογιο
Κουτάκι στα δεξιά “Μισθολόγιο 2017”.
Πρώτα διάβασε τα 2 link “Επεξήγηση μισθολογίου – μέρος 1ο & 2ο” στο επάνω μέρος και μετά συμπλήρωσε τη σελίδα.
Το πρόγραμμα που έχετε μου βγάζει πολύ λιγότερο φόρο 80 ευρώ από αυτό που έχω στην μισθοδοσία μου.Γιατί τόσο μεγάλη διαφορά?ευχαριστώ
Υπάρχουν δύο ενδεχόμενα για να συμβαίνει αυτό:
α. ‘Εχεις αναδρομικά προηγούμενου έτους.
β. Πληρώνεις εισφορές αναγνώρισης ή έχεις κρατήσεις διαφοράς προαγωγής (σε μέρισμα και εφάπαξ) και πρέπει να εισάγεις αυτά τα ποσά στο πεδίο “Αναγνώριση & Διαφ. Προαγωγής”, όπως περιγράφεται στην παρ. Δ.2 στο άρθρο “Επεξήγηση νέου ειδικού μισθολογίου – μέρος 2ο”.
Καλησπέρα,
Ξέρετε τι ισχύει, για κάποια αναδρομικά που ακούγεται ότι δικαιούμαστε λόγω παράνομων κρατήσεων στη σύνταξη, οι απόστρατοι; Ισχύει για μας που φύγαμε Δεκ 16 και πήραμε σύνταξη το 17; Που απευθυνόμαστε;
Ευχαριστώ.
Αχιλλέα έχουμε καμιά εξέλιξη στο Μ.Τ.Σ. αναφορικά με τη ρύθμιση που πρέπει να γίνει σχετικά με τον αποστρατευτικό (μισθολογικό) βαθμό, αφού πλέον δεν υπάρχουν οι αποστρατευτικοί (μισθολογικοί) βαθμοί που υπήρχαν.
Προ του νέου μισθολογίου ακόμα και ο Αρχ. Μ.Π.Σ. αποστρατευόταν μισθολογικά ως Αστυν. Διευθυντής και λάμβανε μέρισμα Ταξιάρχου ή και υποστρατήγου (ανάλογα τα έτη), ενώ τώρα αποστρατεύεται (μισθολογικά πάντα) Υπαστυνόμος Β΄ (τεράστια η διαφορά).
Παράλληλα επηρεάζεται και το ΒΟΕΑ τέκνων αφού είναι συνδεδεμένο και αυτό με το μισθολογικό βαθμό και κατ΄ επέκταση με τα μερίδια που δικαιούται ο υπάλληλος.
Από τον Ιούνιο του 2017 έχουν δημοσιευτεί δύο αποφάσεις συγκρότησης επιτροπής ( ΑΔΑ: 65Θ06-ΩΑΥ και ΑΔΑ: 6Θ126-3ΚΩ) που έχουν σκοπό να επεξεργαστούν και να προτείνουν τις απαραίτητες νομοθετικές ρυθμίσεις που απαιτείται να γίνουν ώστε να προσαρμοστούν οι κρατήσεις – παροχές των ΜΤ στα νέα δεδομένα του Ν4472/2017. Μέχρι σήμερα δεν έχει δημοσιευτεί τίποτα που να αφορά στα αποτελέσματα του έργου των παραπάνω επιτροπών ούτε έχει προωθηθεί για διαβούλευση ή για ψήφιση στη βουλή σχετική νομοθετική ρύθμιση. Η αλήθεια είναι ότι για να ολοκληρωθεί σωστά το παραπάνω έργο απαιτείται η τροποποίηση ή η κατάργηση μεγάλου αριθμού νόμων και υπουργικών αποφάσεων. Ακόμα θα πρέπει να βρεθεί η «χρυσή τομή» με την οποία θα ενταχθούν δίκαια οι παλαιοί μερισματούχοι στο νέο πλαίσιο λειτουργίας των ΜΤ. Για να γίνουν όλα αυτά πιστεύω ότι θα χρειαστεί αρκετός χρόνος. Μέχρι τότε ίσως χρειαστεί να υπάρξει μεταβατικό στάδιο του τύπου παροχή ενός ποσού σήμερα και εκκαθάριση αργότερα. Όσο αφορά τις κρατήσεις που γίνονται στους μισθούς των ε.ε (τουλάχιστον για την Π.Α) φαίνεται ότι εφαρμόζουν μια «άτυπη» προσωρινή κλίμακα κρατήσεων με τρόπο που τα ποσά να παραμένουν κοντά… Διαβάστε τη συνέχεια »
Νόμος 4505/8-12-2017, άρθρο 17.
https://www.e-nomothesia.gr/kat-ekpaideuse/nomos-4505-2017-fek-189a-8-12-2017.html
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A86%CE%9A%CE%9B6-%CE%A3%CE%932?inline=true
Συνεπώς τα ταμεία έως την έκδοση των ΚΥΑ, (έχει αρκετό βάθος χρόνου εφαρμογής) είναι υποχρεωμένα να εφαρμόζουν το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο.
@G.G. Συμφωνούμε ότι μέχρι σήμερα δεν έχουν εκδοθεί οι απαιτούμενες αποφάσεις και ότι θα χρειαστεί αρκετός χρόνος μέχρι να γίνει αυτό. Η ψήφιση του άρθρου 17 του Ν4505/2017 έδωσε την δυνατότητα να εφαρμοστεί το νέο μισθολόγιο από 1/1/2018 (μνημονιακή υποχρέωση) χωρίς να έχουν ακόμα καθοριστεί οι κρατήσεις που πρέπει να γίνονται στις αποδοχές των στελεχών επιτρέποντας να καθοριστούν αυτές αργότερα με αναδρομική ισχύ από 1/1/2017. Συμφωνώ επίσης με εσένα ότι τα ταμεία έως την έκδοση των ΚΥΑ, είναι υποχρεωμένα να εφαρμόζουν το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο. Αυτό όμως ήδη δεν γίνεται όσο αφορά τις κρατήσεις υπέρ ΜΤΑ /ΕΛΟΑΑ που παρακρατούνται από τις αποδοχές των ε.ε στελεχών της Π.Α. Για λόγους συντομίας θα σου αναφέρω μόνο την κράτηση ΕΛΧΑΟΣ. Ν354/1976 άρθρο 2 «Πόροι του Λογαριασμού είναι οι κάτωθι: α. Μηνιαία κράτησις εκ ποσοστού 3‰ επί του μηνιαίου βασικού μισθού των εν ενεργεία μονίμων, μονίμων εξ εφεδρείας και εφέδρων αξιωματικών και ανθυπασπιστών δοκίμων και επικούρων εφέδρων αξιωματικών και μονίμων, εθελοντών και ανακατατεταγμένων υπαξιωματικών και οπλιτών. ….» Αν κάνεις δοκιμές στην σελίδα Μισθολόγιο 2017 θα δεις ότι σήμερα η κράτηση γίνεται σε ποσοστό 1‰… Διαβάστε τη συνέχεια »
ποσο τοκιζεται το εφαπαξ απο ελοας το χρονο
Αν εννοείς: ποιό είναι το επιτόκιο αν λάβεις προκαταβολή έναντι εφάπαξ, η απάντηση είναι 3,2%.
Αν εννοείς: τί επιτόκιο μπορώ να πετύχω αν καταθέσω το εφάπαξ (που έλαβα) σε Τράπεζα, η απάντηση είναι περίπου 1,5%.
1,5 σε ποια τράπεζα αν επιτρέπεται
Στο site του ΓΕΕΘΑ,
http://www.geetha.mil.gr/el/
δες κάτω-δεξιά: “Συνεργασία με μοναδικά προνόμια για τα Στελέχη των ΕΔ”
Επίσης, δες και παλιότερα σχόλια:
https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-220/#comment-53831
…. και https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-221/#comment-54049
Πειραιως 1.8 για τα ε.ε και ε.α στελέχοι του ΥΕΘΑ και με διαπραγματευση στις άλλες μπορεις να πετύχειςτο ίδιο