Σύνταξη, εφάπαξ & μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας
Στρατός Ξ.
Σελίδα υπ' αριθ. 312 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Subscribe
21.7K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Μουταφίδης Γεώργιος
29 Δεκεμβρίου 2021 20:06
Καλησπέρα και Χρόνια πολλά κ Καρασαββίδης στον υπολογισμό του εφάπαξ των ΕΜΘ έχει το επίδομα ειδικών Συνθηκών 275€, ενώ αποστρατευόμαστε με το βαθμό του Υπιλάρχου και το ποσό 305
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σπύρος Ευαγγέλου
29 Δεκεμβρίου 2021 17:10
Αγαπητέ κύριε Καρασσαβιδη! Θα ήθελα να σας ευχηθώ καλή χρονιά με υγεία και δύναμη . Με ειλικρινή εκτίμηση.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κριστινα
27 Δεκεμβρίου 2021 18:00
Καλησπέρα. Είμαι στο στρατό από το 2009. Λόγω θέματος υγείας με έβγαλαν ελαφράς υπηρεσίας. Η γιατρός μου προτείνει να αποστρατευτω για να μην κουράζομαι. Έχω κ 18 εξάμηνα από αλεξίπτωτα. Αν αποστρατευτω τωρα, τι σύνταξη δικαιούμαι; Γνωρίζει;
Εντός του Ιανουαρίου θα γίνει επέκταση του υπολογισμού σύνταξης για κατάταξη μέχρι και το 2015 και τότε θα μπορείς να υπολογίσεις με ακρίβεια τι δικαιούσαι (στη σελίδα “Σύνταξη ΓΕΣ”). Οικονομικά δεν σε συμφέρει να φύγεις, διότι η σύνταξη θα είναι αρκετά μικρή λόγω των λίγων συντάξιμων ετών και σίγουρα δεν θα μπορείς να ζεις μόνο από αυτήν.
Εάν σχεδιάζεις να εργαστείς ως συνταξιούχος τότε αλλάζει το θέμα.
Συνάδελφος και φίλος , κατώτερος αξιωματικός με έναρξη εργασίας το 1993 συν την πενταετία μαζί και το ελάχιστο αναπηρικό επίδομα, αποστρατεύτηκε για λόγους υγείας τέλος του 2019 με 900 και κάτι ευρώ μαζί με τα μερίσματα. Οπότε αναλογικά μην περιμένετε κάποιο ικανοποιητικό πόσο σύνταξης.
Σωστά, στην περίπτωση της Κριστίνας πέρα από το μικρό ποσοστό αναπλήρωσης θα είναι πολύ μικρότερος και ο μέσος όρος αποδοχών 2009 ~ 2021 (σε σχέση με τον ανωτέρω συνάδελφο), διότι μιλάμε για διαφορά 16 ετών στην κατάταξη με αντίστοιχη διαφορά στο μισθό.
Καλησπέρα, εγώ αποστρατεύτηκα για λόγους υγείας καθώς δεν επιθυμούσα να ενταχθώ στους Ε.Υ .ΕΜΘ Αλχίας σειρά 2000 με 20.4 χρόνια υπηρεσίας και την πλασματική πενταετία παίρνω 700 ευρώ σύνταξη και 83 ευρώ μερισμα και εκοεμς συνολικα. Ελπίζω να σε βοήθησα . Διαγράφηκα 4 Δεκ 2020 .
Επισής να αναφέρω με το ελάχιστο αναπηρικό επίδομα που νομίζω ειναι 12 ευρώ
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Nikos
23 Δεκεμβρίου 2021 21:18
Έχω δύο απορίες. Η πρώτη είναι ότι από τον Νοέμβριο 2021 μέχρι σήμερα δεν μπορώ να βγάλω από το σύστημα του ΕΦΚΑ το ενημερωτικό σημείωμα της σύνταξης. Μόνο σε μένα συμβαίνει αυτό; και πού οφείλεται; Η δεύτερη είναι ενώ μέχρι σήμερα λάμβανα 1282 ευρώ το μήνα περίπου, αυτό το μήνα είδα μια μείωση της τάξεως των 30 ευρώ. Γνωρίζει κανείς αυτό που οφείλεται; Ευχαριστώ.
Γεια σας .Νέος ασφαλισμένος 1999 , μπορώ να αναγνωρίσω 1 χρόνο πλασματικό για κάθε τέκνο ? Ισχυει στους ασφαλισμένους του ΕΦΚΑ. Αν ναι με συμφέρει (Εμθ) ?
Η διαδικασία γίνεται υπηρεσιακά με αναφορά μου στη υπηρεσία ?
Ισχύει για τους δημοσίους υπαλλήλους (όλοι οι Έλληνες πλέον είναι ασφαλισμένοι στον ΕΦΚΑ), εσύ ως στρατιωτικός δικαιούσαι μόνο τις αναγνωρίσεις που αναφέρονται εδώ: Θεμελίωση σύνταξης με παραίτηση
.
Διάβασε σχετικά και την ερώτηση 2.7 στην ενότητα FAQ, αλλά ως νέος ασφαλισμένος δικαιούσαι την αναγνώριση χρόνου ανατροφής τέκνου μόνο εάν έλαβες άδεια άνευ αποδοχών.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Π.Μ
20 Δεκεμβρίου 2021 14:00
Θα ήθελα σας παρακαλώ να μου απαντήσει κάποιος ε.α συνάδελφος αν γνωρίζει:Είχα μια κράτηση 109 ευρώ για αναγνώριση 5χρ.Αυτον τον μήνα θα πληρωθώ κανονικά.Ποσο παραπάνω θα είναι η σύνταξή μου περίπου.Επερνα σύνταξή 768 ευρώ.Ευχαριστω.Καλες Γιορτες
Γειά σας είμαι συνταξιούχος και εργαζόμουν και έχω 450 ενσημα βαρεα θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος την διαδικασία για να περαστούν και να ανέβει η ανταποδοτική μου σύνταξη, και εάν επηρεάζει σε κάτι ή προσωπική διαφορά; Καλα Χριστούγεννα με υγεια
Αν τα ένσημα είναι πριν τον 4387/16 δεν μετράνε, εάν ήταν μετά θα πρέπει να τα υποβάλεις στον ΕΦΚΑ να μετρήσουν (βασική προϋπόθεση να του είχες ενημερώσει ότι εργαζόσουν).
Για αυτό το καινούργιο σχετικά με το εφάπαξ.Τι πρέπει να κάνω για να εξοφλήσω την πρώτη πενταετία το 2% κρατήσεις?
είμαι εμθ πχ θα κανω αναφορά? με τι σχετικό? Προς τα ποια υπηρεσία?
Ευχαριστώ
Αν μπήκες στο στρατό ως ΕΜΘ έως 31/12/1992 θα σου κρατηθεί το 2% αυτόματα από το εφάπαξ.
Αν είσαι μετά 1/1/1993 έχουν γίνει κρατήσεις οπότε στην εφαρμογή βάζεις ΝΑΙ.
Το θέμα περιγράφεται στην παρ. Δ του τελευταίου άρθρου στο site (σχετικό link επάνω δεξιά).
Μετά την απάντηση του ΝΙΚ τροποποιήθηκε σήμερα η εφαρμογή του εφάπαξ και πλέον για κατάταξη ΕΜΘ μετά το 1993 δεν υπολογίζονται πρόσθετες εισφορές 2% (θεωρείται ότι έγιναν ήδη οι σχετικές κρατήσεις).
Και αυτό Ισχύει Αν έχεις καταταχθεί 19-5-1993 και έχεις ένσημα πχ από το 1988 και λέγεσαι παλιός ασφαλισμένος τι γίνετε σε αυτή την περίπτωση??Σχετικά με την κράτηση2% Πληρώνουμε η την γλυτώνουμε??
Σας ευχαριστώ
Ο ΕΛΟΑΣ για τους μετά 93 έκανε κρατήσεις . Ο ΕΛΟΑΝ που ανήκεις εσύ μάλλον όχι. Πάντως εδώ υπάρχει μια αδικία για τους προ 92 στο στρατό ξηράς γιατί τους απάντησαν ότι οι κρατήσεις που τους έγιναν ήταν υπέρ πόρων ταμείου και οι συνάδελφοι πήγαν στα δικαστήρια που και εκεί δεν δικαιώθηκαν.
Δυστυχώς φίλε μου ΝΙΚ στο “κράτος δικαίου” που ζούμε οι αποφάσεις των δικαστηρίων τα τελευταία χρόνια, με τα διάφορα προσχήματα όπως οικονομικές δυσχέρειες κτλ, είναι σχεδόν πάντα υπέρ του κράτους. Πάντως στα φύλλα μισθοδοσίας μου από τότε κράτηση υπέρ ΤΑΝ (ΕΛΟΑΝ) υπάρχει.
Καλησπέρα, το ”είμαι παλιός ασφαλισμένος δεν παίζει ρόλο στο εφάπαξ”. Επειδή κάνεις λάθος δες ξανά το φύλλο μισθοδοσίας πριν το ΕΛΧΑΟΣ έχει το Π.Δ. που είναι ΄΄πάγια δικαιώματα” για το εφάπαξ. Οι δύο αυτές κρατήσεις έχουν από πάνω επικεφαλίδα Τ.Α.Σ. που μετά έγινε ΕΛΟΑΣ και εγώ 19-5-93 εισήλθα στο Σ.Ξ.
Ναι φίλε μου το είδα.Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες χρόνια πολλά
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Στελιος
17 Δεκεμβρίου 2021 12:47
Καλημερα και καλες γιορτες σ ολους. Εχω αποστρατευθει για λογους υγειας με 26 χρονια υπηρεσιας απο τον Μαρτιο 2020. Θέλω να αναγνωρισω τα 5 πλασματικα χρόνια που δικαιουμε μιας και υπηρετησα παραμεθοριο 96-99 και 2002-2005. Μπορει καποιος να μου πει αν μπορώ να το κανω ετεροχρονισμενα τωρα και στο περιπου πιο ειναι το ποσο που θα πρεπει να πληρωσω.Ευχαριστω.
Και επειδη βλεπω στην εφαρμογη για την συνταξη στην 5ετια οτι υπαρχει ενδειξη για ΕΦΚΑ (2800 ) και ΕΦΚΑ-ΜΤΣ (8300) με τεραστια διαφορα στα ποσα , καταλαβαινω πως δεν συμφερει για το ΜΤΣ καθως η διαφορα + στην συνταξη ειναι 13 ευρω..
Το ΜΤΣ δεν συμφέρει σε καμία περίπτωση και η αντίστοιχη επιλογή υπάρχει μόνο για όσους έχουν αναγνωρίσει την 5ετία στο ΜΤΣ σε πολύ παλαιότερες εποχές όταν ήταν πολύ φθηνότερο.
Ήταν εγκληματικό λάθος που δεν αναγνώρισες την 5ετία πριν αποστρατευθείς (μάλλον δεν διάβαζες τότε το site) και πιθανότατα δεν δικαιούσαι να το κάνεις τώρα: https://enstoloi.net/sxolia/comments/#comment-104585
Όμως δεν χάνεις τίποτε να κάνεις σχετική αίτηση στον ΕΦΚΑ, αφού το χειρότερο που μπορεί να συμβεί είναι να λάβεις αρνητική απάντηση.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο κάνει λόγο για πλασματικούς χρόνους. Εκτιμώ ότι η 5ετια δεν εντάσσεται στους πλασματικούς χρόνους αναγνώρισης.
Πάντως το ασφαλέστερο όπως είπατε είναι η απάντηση του ΕΦΚΑ.
καλημέρα και χρόνια πολλά επειδή είμαι ίδια περίπτωση τι ποσό έβγαλες μαζί με τα μερίσματα? καλές γιορτές με υγεία!!!!
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ευάγγελος Μ.
16 Δεκεμβρίου 2021 13:07
Καλημέρα σε όλους. έχω αναγνωρίσει στο διπλάσιο το χρόνο υπηρεσίας σε Μονάδες Εκστρατείας πλην όμως και δεδομένου ότι τα έτη υπηρεσίας μου σε παραμεθόριες περιοχές διανύθηκαν τα τελευταία έτη της υπηρεσίας μου και σε ανώτερους βαθμούς το ποσό αναγνώρισης είναι περίπου στα 9000 ευρώ . Θα ήθελα να ρωτήσω εάν αυτό επηρεάζει θετικά την όποια ανταπόδοση ως προς το ποσό της σύνταξης σε αντιδιαστολή με τα στελέχη που αναγνώρισαν με χαμηλά ποσά περίπου 2500 ευρώ, λόγω της υπηρεσίας τους σε περιοχές παραμεθορίου κατά τα πρώτα έτη της ενεργούς υπηρεσίας τους όπως προκύπτει και από το προσδιοριζόμενο ποσό στη εφαρμογή υπολογισμού σύνταξης. Σας ευχαριστώ.
Λογικά ναι, διότι εάν αποστρατευθείς πχ. στο τέλος 2024 με 23 έτη πραγματικής υπηρεσίας μετά το 2002, τότε θα μετρήσουν 28 έτη (με την 5ετία) και οι συνολικές αποδοχές (πραγματικές + τεκμαρτές λόγω αναγνώρισης) θα διαιρεθούν διά 28 έτη, αυξάνοντας το μέσο όρο αποδοχών αφού τα 5 έτη της πενταετίας αφορούν υψηλότερες αποδοχές.
Όμως ο αναγνωριζόμενος χρόνος δεν λαμβάνεται υπόψη στις εφαρμογές υπολογισμού σύνταξης και θεωρείται πάντα ότι η 5ετία, η θητεία και το ΑΕΙ αφορούν χρόνο πριν το 2002 και δεν επηρεάζουν το μέσο όρο αποδοχών.
Καλημέρα σε όλους σας
Θέλω να κάνω μια ερώτηση για το ΒΟΕΑ που δίνεται από το ΜΤΣ.
Οι λόγοι που δίνεται τους αναφέρει το ΜΤΣ και στο τέλος λέει ότι επίσης δίνεται λόγω αποστρατείας 2412/Φ.951/360/431347 (άρθρο 3, παρ. 3). Τι ακριβώς εννοεί με αυτό; Μάλιστα αναφέρει ανήλικα τέκνα.
Είμαι απόστρατος το 2013 έπρεπε να κάνω κάποιες ενέργειες στο ΜΤΣ εκείνη τη χρονική περίοδο σε περίπτωση που ήθελα να δοθεί τότε;
Αυτό εννοεί;
Το δικαίωμα συμπλήρωσης του 25ου έτους της ηλικίας του δεν το χάνει σωστά;
Καλημέρα Γιάννη.
Η περίπτωση χορήγησης του ΒΟΕΑ στην οποία αναφέρεσαι αφορά αποστρατεία του γονέα χωρίς δικαίωμα σύνταξης (π.χ παραίτηση).
Βλ. https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-484/#comment-102007 και στην σελίδα https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/ την ενότητα 2. Ασφαλιστικό / 3. Τρόποι αποχώρησης / Γ. Αποχώρηση χωρίς σύνταξη / Γ.1.γ .
Δεν υπάρχει καμία ενέργεια την οποία έπρεπε να κάνεις κατά την αποστρατεία σου και το παιδί θα λάβει το βοήθημα κανονικά με την συμπλήρωση του 25ου έτους της ηλικίας του.
Ενημέρωση εφαρμογών υπολογισμού εφάπαξ ΕΛΟΑΣ – ΕΛΟΑΝ – ΕΛΟΑΑ με τις αυξήσεις 2025 στο κλιμάκιο και στο επίδομα συνθηκών: Εφάπαξ στρατωτικών με αυξήσεις μισθού 2025
.
Η νέα ημερομηνία έκδοσης της εφαρμογής είναι 2-6-2025. Εάν εμφανίζεται παλαιότερη ημερομηνία πατήστε ταυτόχρονα τα πλήκτρα Control + F5 για ανανέωση της σελίδας.
Καλησπέρα και Χρόνια πολλά κ Καρασαββίδης στον υπολογισμό του εφάπαξ των ΕΜΘ έχει το επίδομα ειδικών Συνθηκών 275€, ενώ αποστρατευόμαστε με το βαθμό του Υπιλάρχου και το ποσό 305
Αγαπητέ κύριε Καρασσαβιδη! Θα ήθελα να σας ευχηθώ καλή χρονιά με υγεία και δύναμη . Με ειλικρινή εκτίμηση.
Καλησπέρα. Είμαι στο στρατό από το 2009. Λόγω θέματος υγείας με έβγαλαν ελαφράς υπηρεσίας. Η γιατρός μου προτείνει να αποστρατευτω για να μην κουράζομαι. Έχω κ 18 εξάμηνα από αλεξίπτωτα. Αν αποστρατευτω τωρα, τι σύνταξη δικαιούμαι; Γνωρίζει;
Εντός του Ιανουαρίου θα γίνει επέκταση του υπολογισμού σύνταξης για κατάταξη μέχρι και το 2015 και τότε θα μπορείς να υπολογίσεις με ακρίβεια τι δικαιούσαι (στη σελίδα “Σύνταξη ΓΕΣ”). Οικονομικά δεν σε συμφέρει να φύγεις, διότι η σύνταξη θα είναι αρκετά μικρή λόγω των λίγων συντάξιμων ετών και σίγουρα δεν θα μπορείς να ζεις μόνο από αυτήν.
Εάν σχεδιάζεις να εργαστείς ως συνταξιούχος τότε αλλάζει το θέμα.
Συνάδελφος και φίλος , κατώτερος αξιωματικός με έναρξη εργασίας το 1993 συν την πενταετία μαζί και το ελάχιστο αναπηρικό επίδομα, αποστρατεύτηκε για λόγους υγείας τέλος του 2019 με 900 και κάτι ευρώ μαζί με τα μερίσματα. Οπότε αναλογικά μην περιμένετε κάποιο ικανοποιητικό πόσο σύνταξης.
Σωστά, στην περίπτωση της Κριστίνας πέρα από το μικρό ποσοστό αναπλήρωσης θα είναι πολύ μικρότερος και ο μέσος όρος αποδοχών 2009 ~ 2021 (σε σχέση με τον ανωτέρω συνάδελφο), διότι μιλάμε για διαφορά 16 ετών στην κατάταξη με αντίστοιχη διαφορά στο μισθό.
Καλησπέρα, εγώ αποστρατεύτηκα για λόγους υγείας καθώς δεν επιθυμούσα να ενταχθώ στους Ε.Υ .ΕΜΘ Αλχίας σειρά 2000 με 20.4 χρόνια υπηρεσίας και την πλασματική πενταετία παίρνω 700 ευρώ σύνταξη και 83 ευρώ μερισμα και εκοεμς συνολικα. Ελπίζω να σε βοήθησα . Διαγράφηκα 4 Δεκ 2020 .
Επισής να αναφέρω με το ελάχιστο αναπηρικό επίδομα που νομίζω ειναι 12 ευρώ
Έχω δύο απορίες. Η πρώτη είναι ότι από τον Νοέμβριο 2021 μέχρι σήμερα δεν μπορώ να βγάλω από το σύστημα του ΕΦΚΑ το ενημερωτικό σημείωμα της σύνταξης. Μόνο σε μένα συμβαίνει αυτό; και πού οφείλεται; Η δεύτερη είναι ενώ μέχρι σήμερα λάμβανα 1282 ευρώ το μήνα περίπου, αυτό το μήνα είδα μια μείωση της τάξεως των 30 ευρώ. Γνωρίζει κανείς αυτό που οφείλεται; Ευχαριστώ.
Αν πατήσεις τον Νοέμβριο σου βγάζει ενημέρωση για το λόγο που δεν έχουν αναρτηθεί ακόμα.
Μάλλον σταμάτησαν το ΕΟΒ από κάποιο παιδί. https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-351/#comment-104816
Γνωρίζει κανείς να ενημερώσει πότε θα κατατεθούν τα μερίσματα του ΜΤΣ και ΕΚΟΕΜΣ του Ιανουαρίου? Στις 3 ή στις 4 του μήνα;
απογευμα Δευτερας…..λογικα
ευχαριστώ
4 ΙΑΝ 2022.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
ευχαριστώ
Γεια σας .Νέος ασφαλισμένος 1999 , μπορώ να αναγνωρίσω 1 χρόνο πλασματικό για κάθε τέκνο ? Ισχυει στους ασφαλισμένους του ΕΦΚΑ. Αν ναι με συμφέρει (Εμθ) ?
Η διαδικασία γίνεται υπηρεσιακά με αναφορά μου στη υπηρεσία ?
Ισχύει για τους δημοσίους υπαλλήλους (όλοι οι Έλληνες πλέον είναι ασφαλισμένοι στον ΕΦΚΑ), εσύ ως στρατιωτικός δικαιούσαι μόνο τις αναγνωρίσεις που αναφέρονται εδώ: Θεμελίωση σύνταξης με παραίτηση
.
Διάβασε σχετικά και την ερώτηση 2.7 στην ενότητα FAQ, αλλά ως νέος ασφαλισμένος δικαιούσαι την αναγνώριση χρόνου ανατροφής τέκνου μόνο εάν έλαβες άδεια άνευ αποδοχών.
Θα ήθελα σας παρακαλώ να μου απαντήσει κάποιος ε.α συνάδελφος αν γνωρίζει:Είχα μια κράτηση 109 ευρώ για αναγνώριση 5χρ.Αυτον τον μήνα θα πληρωθώ κανονικά.Ποσο παραπάνω θα είναι η σύνταξή μου περίπου.Επερνα σύνταξή 768 ευρώ.Ευχαριστω.Καλες Γιορτες
Διαβάζεις το άρθο https://enstoloi.net/diorthosi-selidon-sintaxis-ekdosi-sp/
Και υπολογίζεις τι θα παίρνεις https://enstoloi.net/calculation/sintaxi-ges/
Γειά σας είμαι συνταξιούχος και εργαζόμουν και έχω 450 ενσημα βαρεα θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος την διαδικασία για να περαστούν και να ανέβει η ανταποδοτική μου σύνταξη, και εάν επηρεάζει σε κάτι ή προσωπική διαφορά; Καλα Χριστούγεννα με υγεια
Αν τα ένσημα είναι πριν τον 4387/16 δεν μετράνε, εάν ήταν μετά θα πρέπει να τα υποβάλεις στον ΕΦΚΑ να μετρήσουν (βασική προϋπόθεση να του είχες ενημερώσει ότι εργαζόσουν).
Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη καλές γιορτες
Για αυτό το καινούργιο σχετικά με το εφάπαξ.Τι πρέπει να κάνω για να εξοφλήσω την πρώτη πενταετία το 2% κρατήσεις?
είμαι εμθ πχ θα κανω αναφορά? με τι σχετικό? Προς τα ποια υπηρεσία?
Ευχαριστώ
Αν μπήκες στο στρατό ως ΕΜΘ έως 31/12/1992 θα σου κρατηθεί το 2% αυτόματα από το εφάπαξ.
Αν είσαι μετά 1/1/1993 έχουν γίνει κρατήσεις οπότε στην εφαρμογή βάζεις ΝΑΙ.
Το θέμα περιγράφεται στην παρ. Δ του τελευταίου άρθρου στο site (σχετικό link επάνω δεξιά).
Μετά την απάντηση του ΝΙΚ τροποποιήθηκε σήμερα η εφαρμογή του εφάπαξ και πλέον για κατάταξη ΕΜΘ μετά το 1993 δεν υπολογίζονται πρόσθετες εισφορές 2% (θεωρείται ότι έγιναν ήδη οι σχετικές κρατήσεις).
19-05-1993 κακατάχθηκα ως επυ. Πληρώνο έξτρα κρατήσεις??? Αν ναι με ποιόν τρόπο?
Και αυτό Ισχύει Αν έχεις καταταχθεί 19-5-1993 και έχεις ένσημα πχ από το 1988 και λέγεσαι παλιός ασφαλισμένος τι γίνετε σε αυτή την περίπτωση??Σχετικά με την κράτηση2% Πληρώνουμε η την γλυτώνουμε??
Σας ευχαριστώ
Εγώ κατατάχτηκα μετά την 01-01-1993, αποστρατεύτηκα το 2016 και μου έγινε κράτηση 2% από το εφάπαξ κανονικά.
Ο ΕΛΟΑΣ για τους μετά 93 έκανε κρατήσεις . Ο ΕΛΟΑΝ που ανήκεις εσύ μάλλον όχι. Πάντως εδώ υπάρχει μια αδικία για τους προ 92 στο στρατό ξηράς γιατί τους απάντησαν ότι οι κρατήσεις που τους έγιναν ήταν υπέρ πόρων ταμείου και οι συνάδελφοι πήγαν στα δικαστήρια που και εκεί δεν δικαιώθηκαν.
Δυστυχώς φίλε μου ΝΙΚ στο “κράτος δικαίου” που ζούμε οι αποφάσεις των δικαστηρίων τα τελευταία χρόνια, με τα διάφορα προσχήματα όπως οικονομικές δυσχέρειες κτλ, είναι σχεδόν πάντα υπέρ του κράτους. Πάντως στα φύλλα μισθοδοσίας μου από τότε κράτηση υπέρ ΤΑΝ (ΕΛΟΑΝ) υπάρχει.
Είμαι παλιός ασφαλισμένος.Εχω καταταχθεί 5-1993 και πλήρωνα για την πενταετία στο Ελχαος. Στα χαρτιά μου δεν φενεται κάτι άλλο.
Καλησπέρα, το ”είμαι παλιός ασφαλισμένος δεν παίζει ρόλο στο εφάπαξ”. Επειδή κάνεις λάθος δες ξανά το φύλλο μισθοδοσίας πριν το ΕΛΧΑΟΣ έχει το Π.Δ. που είναι ΄΄πάγια δικαιώματα” για το εφάπαξ. Οι δύο αυτές κρατήσεις έχουν από πάνω επικεφαλίδα Τ.Α.Σ. που μετά έγινε ΕΛΟΑΣ και εγώ 19-5-93 εισήλθα στο Σ.Ξ.
Ναι φίλε μου το είδα.Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες χρόνια πολλά
Καλημερα και καλες γιορτες σ ολους. Εχω αποστρατευθει για λογους υγειας με 26 χρονια υπηρεσιας απο τον Μαρτιο 2020. Θέλω να αναγνωρισω τα 5 πλασματικα χρόνια που δικαιουμε μιας και υπηρετησα παραμεθοριο 96-99 και 2002-2005. Μπορει καποιος να μου πει αν μπορώ να το κανω ετεροχρονισμενα τωρα και στο περιπου πιο ειναι το ποσο που θα πρεπει να πληρωσω.Ευχαριστω.
Και επειδη βλεπω στην εφαρμογη για την συνταξη στην 5ετια οτι υπαρχει ενδειξη για ΕΦΚΑ (2800 ) και ΕΦΚΑ-ΜΤΣ (8300) με τεραστια διαφορα στα ποσα , καταλαβαινω πως δεν συμφερει για το ΜΤΣ καθως η διαφορα + στην συνταξη ειναι 13 ευρω..
Το ΜΤΣ δεν συμφέρει σε καμία περίπτωση και η αντίστοιχη επιλογή υπάρχει μόνο για όσους έχουν αναγνωρίσει την 5ετία στο ΜΤΣ σε πολύ παλαιότερες εποχές όταν ήταν πολύ φθηνότερο.
Ήταν εγκληματικό λάθος που δεν αναγνώρισες την 5ετία πριν αποστρατευθείς (μάλλον δεν διάβαζες τότε το site) και πιθανότατα δεν δικαιούσαι να το κάνεις τώρα: https://enstoloi.net/sxolia/comments/#comment-104585
Όμως δεν χάνεις τίποτε να κάνεις σχετική αίτηση στον ΕΦΚΑ, αφού το χειρότερο που μπορεί να συμβεί είναι να λάβεις αρνητική απάντηση.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο κάνει λόγο για πλασματικούς χρόνους. Εκτιμώ ότι η 5ετια δεν εντάσσεται στους πλασματικούς χρόνους αναγνώρισης.
Πάντως το ασφαλέστερο όπως είπατε είναι η απάντηση του ΕΦΚΑ.
Σωστα. Τα χρονια υπηρεσιας σε μοναδες εκστρατειας (”μαχιμη” 5ετια) ειναι ενα μερος (για οσους τα δικαιουνται) της Συνολικης Συνταξιμης Στρατιωτικης Υπηρεσιας και οχι πλασματικα χρονια, οπως καποιες φορες αναφερονται απο λαθος. Πλασματικα χρονια ειναι: α. Στρατιωτική θητεία ασφαλισμένου
β. Γονική άδεια
γ. Εκπαιδευτική άδεια
δ. Στρατιωτική θητεία υποψήφιου συνταξιούχου
ε.Χρόνος σπουδών και άλλα.
καλημέρα και χρόνια πολλά επειδή είμαι ίδια περίπτωση τι ποσό έβγαλες μαζί με τα μερίσματα? καλές γιορτές με υγεία!!!!
Καλημέρα σε όλους. έχω αναγνωρίσει στο διπλάσιο το χρόνο υπηρεσίας σε Μονάδες Εκστρατείας πλην όμως και δεδομένου ότι τα έτη υπηρεσίας μου σε παραμεθόριες περιοχές διανύθηκαν τα τελευταία έτη της υπηρεσίας μου και σε ανώτερους βαθμούς το ποσό αναγνώρισης είναι περίπου στα 9000 ευρώ . Θα ήθελα να ρωτήσω εάν αυτό επηρεάζει θετικά την όποια ανταπόδοση ως προς το ποσό της σύνταξης σε αντιδιαστολή με τα στελέχη που αναγνώρισαν με χαμηλά ποσά περίπου 2500 ευρώ, λόγω της υπηρεσίας τους σε περιοχές παραμεθορίου κατά τα πρώτα έτη της ενεργούς υπηρεσίας τους όπως προκύπτει και από το προσδιοριζόμενο ποσό στη εφαρμογή υπολογισμού σύνταξης. Σας ευχαριστώ.
Λογικά ναι, διότι εάν αποστρατευθείς πχ. στο τέλος 2024 με 23 έτη πραγματικής υπηρεσίας μετά το 2002, τότε θα μετρήσουν 28 έτη (με την 5ετία) και οι συνολικές αποδοχές (πραγματικές + τεκμαρτές λόγω αναγνώρισης) θα διαιρεθούν διά 28 έτη, αυξάνοντας το μέσο όρο αποδοχών αφού τα 5 έτη της πενταετίας αφορούν υψηλότερες αποδοχές.
Όμως ο αναγνωριζόμενος χρόνος δεν λαμβάνεται υπόψη στις εφαρμογές υπολογισμού σύνταξης και θεωρείται πάντα ότι η 5ετία, η θητεία και το ΑΕΙ αφορούν χρόνο πριν το 2002 και δεν επηρεάζουν το μέσο όρο αποδοχών.
Ευχαριστώ πολύ , εύχομαι καλές γιορτές σε όλους.
Καλημέρα σε όλους σας
Θέλω να κάνω μια ερώτηση για το ΒΟΕΑ που δίνεται από το ΜΤΣ.
Οι λόγοι που δίνεται τους αναφέρει το ΜΤΣ και στο τέλος λέει ότι επίσης δίνεται λόγω αποστρατείας 2412/Φ.951/360/431347 (άρθρο 3, παρ. 3). Τι ακριβώς εννοεί με αυτό; Μάλιστα αναφέρει ανήλικα τέκνα.
Είμαι απόστρατος το 2013 έπρεπε να κάνω κάποιες ενέργειες στο ΜΤΣ εκείνη τη χρονική περίοδο σε περίπτωση που ήθελα να δοθεί τότε;
Αυτό εννοεί;
Το δικαίωμα συμπλήρωσης του 25ου έτους της ηλικίας του δεν το χάνει σωστά;
https://enstoloi.net/stratos/comment-page-183/#comment-58394
Σε ευχαριστώ Γιάννη
Καλημέρα Γιάννη.
Η περίπτωση χορήγησης του ΒΟΕΑ στην οποία αναφέρεσαι αφορά αποστρατεία του γονέα χωρίς δικαίωμα σύνταξης (π.χ παραίτηση).
Βλ. https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-484/#comment-102007 και στην σελίδα https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/ την ενότητα 2. Ασφαλιστικό / 3. Τρόποι αποχώρησης / Γ. Αποχώρηση χωρίς σύνταξη / Γ.1.γ .
Δεν υπάρχει καμία ενέργεια την οποία έπρεπε να κάνεις κατά την αποστρατεία σου και το παιδί θα λάβει το βοήθημα κανονικά με την συμπλήρωση του 25ου έτους της ηλικίας του.
Σε ευχαριστώ Γιώργο
Γνωρίζει κάποιος επιπτώσεις από αυτό
https://www.kranosgr.com/%cf%83%ce%b7%ce%bc%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%cf%84%ce%b9-%ce%b9%cf%83%cf%87%cf%8d%ce%b5%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%b3%ce%bd%cf%8e%cf%81%ce%b9%cf%83/
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-350/#comment-104585
Παρακαλώ όποιον μπορεί να με βοηθήσει να βρώ την προσφορά της τράπεζας Πειραιώς στο προσωπικό των Ε.Δ.
https://www.piraeusbank.gr/el/idiwtes/ypetha
Air wolf, σε ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά.
Κατατέθηκε η επιβράβευση από το ΤΠ&Δ
Ευχαριστούμε,σε ποια τράπεζα Φώτη;
Πια επιβράβευση εννοείς? Στεγαστικού δανείου που δίνεται κάθε εξάμηνο? Εμένα δεν έχει κατατεθεί τίποτα ακόμα που το κοίταξα.
Τα καταθέτουν τμηματικά μάλλον. Εμένα τα έβαλαν χθες στον λογαριασμό μου στην τράπεζα Πειραιώς