Σύνταξη, εφάπαξ & μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας
Στρατός Ξ.
Σελίδα υπ' αριθ. 313 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Subscribe
21.7K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Στυλιανός
10 Ιανουαρίου 2022 00:42
Καλησπέρα σας είμαι απόφοιτος ΣΜΥ Ταξη 1988, με διαγραφή λόγω 35ετιας στις 2/1/2022 και δεν έχω αναγνωρίσει τα χρόνια της Σχολής όσων αφορά το ΜΤΣ. Θα ήθελα να ρωτήσω αν αξίζει το κόπο να το κάνω, πότε μπορώ να το κάνω και ποια θα είναι η διαφορά εφόσον το κάνω. Ευχαριστω
Το κόστος ανά μήνα αναγνώρισης είναι όσο η κράτηση που είχες στον τελευταίο μισθό σου υπέρ ΜΤΣ (επί 23 μήνες).
Το προσδοκώμενο κέρδος το υπολογίζεις ως εξής:
α. Συμπληρώνεις τη σελίδα “Σύνταξη ΓΕΣ” εισάγοντας πρώτα τους μήνες σχολής (πχ. 23) και βλέπεις το συνολικό εισόδημά σου (σύνταξη + ΜΤΣ + ΕΚΟΕΜΣ) χωρίς την αναγνώριση σχολής –> https://i.imgur.com/npitd6z.png
β. Αλλάξεις τη σχολή από 23 σε 0 μήνες και βλέπεις το συνολικό εισόδημα μετά την αναγνώριση.
Η διαφορά του συνολικού εισοδήματος μεταξύ (α) και (β) είναι το πραγματικό πληρωτέο κέρδος, το οποίο είναι μικρότερο από 10 € / μήνα, άρα μιλάμε για απόσβεση σε πάνω από 20 χρόνια.
Σίγουρα δεν αξίζει, εκτός εάν ελπίζεις σε σημαντική αύξηση του μερίσματος μελλοντικά (λίγο απίθανη περίπτωση).
Καλη χρονια. Αν εισαι εγγγραμμενη σε Ενωση αποστρατων πιθανον να γνωριζουν. Προσωπικα δεν ειμαι γιατι αποστρατευτηκα ε.ε.Αλχιας και σε mail που εστειλα στη ΔΕΝΔΗΣ δεν μπηκαν στο κοπο να μου απαντησουν.
Καλησπέρα. Ειμαι εν ενέργεια. Πριν την πρωτοχρονιά, ρώτησα και μου είπε ο χειριστής στο ΚΤΣ ότι δεν ειχε κάποιο νέο από ΓΕΣ. Λογικά, θέλω να πιστεύω ότι από αύριο που θα τελειώσουν οι εορταστικές άδειες θα το δώσουν. Η Αεροπορία το έδωσε, οι δικοί μας ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω γιατί το καθυστέρησαν τοσο.
Καλή χρονιά με υγεία . Θα ήθελα να υποβάλλω ένα ερώτημα. Έχω ασφάλεια ΙΚΑ από τον Ιούλιο του 1992 έως Μάρτιο του 1993. Την 29/03/1993 κατατάχθηκα στις ΕΔ για εκπλήρωση θητείας και χωρίς να απολυθω την 02/10/1994 κατατάχθηκα ως μαθητής της ΣΣΑΣ Στρτολογικου όπου υπηρετώ μέχρι σήμερα με το βαθμό του Σχη. Έχω εξαγοράσει την θητεία ως συνταξιμη υπηρεσία ητοι από την 29/93/1993 έως 1/10/1994 και έχω εξογορασει χρόνια φοίτησης μου σε ΑΕΙ 3 έτη και 10 μήνες καθώς και χρόνια παραμεθορίου 3 έτη και 10 μήνες. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου τον Νοέμβριο του 2021 συμπλήρωσα 37 έτη συνταξιμης υπηρεσίας. Το ερώτημα είναι εάν υπάγονται στους παλαιούς ασφαλισμένους και εάν μπορώ να εξαγοράσω τα 3 έτη υπηρεσίας για να συμπληρώσω τα 40 έτη υπηρεσίας . Συγνώμη εάν σας κούρασα . Ευχαριστώ.
Καλησπέρα.Κυριε Συν/χα κατ αρχάς εφ όσον καταταχτηκατε στις Ε.Δ το 1994 μπορείτε να αναγνωρίσετε την 3ετια την οποία αναγνωρίζουν όσοι έχουν προσληφθει μέχρι και 31-12-95.Επισης στην παρ. εργαλεία – δικαίωμα συνταξης (εάν δεν το έχετε κάνει) μπορείτε να συμπληρώσετε τα ζητούμενα και να δείτε ποτέ θεμελιωνετε δικαίωμα συνταξης.Με τα δεδομένα που έχετε πιστεύω ότι θεμελιωσατε από το 2014,και δεν ξέρω κατά πόσο συμφέρει να αναγνωρίσετε την(πανάκριβη) τριετία.
Επίσης για να κάνω μια διευκρίνηση στο ερωτήματα σας για την 3ετια.Η 3ετια δίνεται για να μπορέσει το στέλεχος να θεμελιωσει δικαίωμα συνταξης(40 έτη). Εσείς από την στιγμή που θεμελιωσατε ήδη το 2014 δεν την αναγνωρίζετε.
Καλημέρα και καλή χρονιά σε όλους με υγεία. Εύχομαι αυτή την χρονιά να τελειώσει ,με τη βοήθεια του Θεού και της επιστήμης και όλων μας, αυτό το συνεχιζόμενο κακό,εδώ και 2+ χρόνια.Πιστώθηκε πριν από λίγο στην Πειραιώς το μέρισμα του ΜΤΣ.
Κανονικά θα έπρεπε να τα βλέπαμε το πρωί που ξυπνούσαμε τα λεφτά όπως κάνανε καποιες φορες,κάτι δεν πάει καλά μου φαίνεται κάνα τηλέφωνο υπάρχει εκεί μέσα να βρούμε κάποιον υπεύθυνο να συνεννοηθούμε
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Στελιος
4 Ιανουαρίου 2022 01:33
Καλησπέρα σας και καλη χρονιά!μπηκα στον στρατό με τους ΕΠΥ 97, εχω ξεκινησει την αναγνώριση 5ετιας,και απο φέτος εγινα ελαφρας. Επειδή εχω ακουσει οτι πλεον στα 5 χρονια θα κρινομαστε παλι (αληθεια αν ξερει καποιος που του λεει αυτό) προσπαθησα να δω με την εφαρμογή αν σε 5 περίπου χρονια από σήμερα, δλδ το 2027 που θα ξανακριθω αν ισχυει, θα με συνεφερε να μην κανω αναφορά και βγει αυτεπαγγελτη. Μου εβγαλε διαφορά 200€ περιπου και δεν ξέρω βέβαια κατα ποσο αληθεύει. Περαν τουτο πιστεύευτε οτι οντως καπου εκει θα ειναι η διαφορά αν φυγω με 29 πραγματικά +5ετια =34 ή δεν θα αξιζει;
Βεβαια σαν ελαφρας γιατί να φυγω θα πει καποιος, απλα σκεψεις κανω…
Μόνο ως αξιωματικός περνάς ξανά επανακριση από την ανώτατη υγειονομική επιτροπήετα από 5 έτη τουλάχιστον. Μέχρι και ανθυπασπιστής δεν περνάς εκτός εάν επιδεινωθεί το νόσημα σου ή έχεις κάτι καινούργιο ή πάρεις επιπλέον αναρρωτικες όπως καθορίζει η νομοθεσία.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωνσταντίνος
3 Ιανουαρίου 2022 20:32
Καλησπέρα . Χρόνια πολλά καλή και δημιουργική χρονιά .Θα ήθελα να ρωτήσω εάν η αναρρωτική ή μακρά αναρρωτική άδεια μετράει ως συνταξιμος χρόνος υπηρεσίας .
Επίσης καλή χρονιά και χρόνια πολλά! Κάθε χρόνος για τον οποίο πληρώνονται εισφορές σύνταξης είναι συντάξιμος, άρα εφόσον λάμβανες μισθό όταν είχες αναρρωτική (και κρατούνταν εισφορές σύνταξης) φυσικά και μετράει.
Ομοίως μετρούν οι 30 ημέρες άδειας κάθε χρόνο παρά το γεγονός ότι δεν εργάζεσαι (όπως και στην αναρρωτική άδεια), διότι λαμβάνεις μισθό και πληρώνεις εισφορές για αυτό το διάστημα.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Νίκος
3 Ιανουαρίου 2022 20:06
Καλησπέρα και καλή χρονιά. Γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει με τα ενημερωτικά των συντάξεων; Από το Νοέμβριο μέχρι σήμερα δεν μπόρεσα να εκτυπώσω κανένα ενημερωτικό. Ή συμβαίνει μόνο σε μένα;
Καλη χρονια! Aπο τον Νοε. και μετα δεν εχουν αναρτηθει ενημερωτικα διοτι θελουν να κανουν τις ενημερωσεις του Νομου 4670/2020 (νομος Βρουτση). Επισημη ανακοινωση ποτε θα αναρτηθουν δεν υπαρχει. Απο δημοσιευματα φαινεται οτι θα αναρτηθουν ? μεχρι το τελος Ιαν. 2022.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βασιλης
3 Ιανουαρίου 2022 16:32
Καλησπέρα Καλή χρονιά και χρόνια πολλά σε όλους με υγεία γνωρίζει κάποιος τι γίνεται με τα μερίσματα
Αυτό πίστευα κ εγώ αλλά μάλλον λόγω ότι δεν ισχύει σαν τις συντάξεις (δύο ημέρες τελευταίες εργάσιμες κ μια ημέρα πριν καταβολή) θα μπουν την ίδια μέρα της καταβολής.
Καλησπέρα και καλή χρονιά.Πέριση παντως που η ημερομηνία καταβολής ήταν η 5 Ιαν 2021 στις 4 Ιαν ηταν στους λογαριασμούς..τώρα τι γίνεται και δεν τα έβαλαν ακόμη δεν ξέρω.Και δεν βγαλαν μια ανακοίνωση να πουν οτι αλλαξε η ημερομηνία καταβολής προς τους μερισματούχους λες και ειναι τσιφλίκη τους το ΜΤΣ.Αλλα εχουν ακαταδίωκτο κι αυτοι τα ΔΣ του ΜΤΣ.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νίκος
3 Ιανουαρίου 2022 13:39
Κ. Καρασαββίδη, συγγνώμη που επανερχομαι με νέο σχόλιο, μου βγάζει ότι η προηγούμενη συζήτηση τερματίστηκε. Μια τελευταία ερώτηση για να δω αν κατάλαβα καλά, δηλαδή από τη στιγμή που δεν έχω υποβάλλει αίτηση περί μη διπλου υπολογισμού υπηρεσίας του χρόνου μετά το 2018, (του ενός χρονου που απομενει για αναγνώριση, επειδή η τετραετία αναγνωρίζεται ήδη από 2014 ως 2018) αυτός έχει ήδη αναγνωριστεί αυτόματα?
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νίκος
3 Ιανουαρίου 2022 11:56
Καλημέρα και χρόνια πολλά. Συγχαρητήρια για το υπέροχο και κατατοπιστικότατο site σας. Είμαι αξκός, καταταγείς στον ΕΣ από 15/9/1997 με 21 αναγνωρισμένα εξάμηνα αλεξστού. Πληρώνω αυτή τη στιγμη 4 χρόνια από τη μάχιμη 5ετία (1/1/14 εως 31/12/17) και μου μένει ένα εξάμηνο να αναγνωρίσω για να μπορέσω να συνταξιοδοτηθώ στα 25 πραγματικά έτη. Μήπως γνωρίζει κάποιος τη διαδικασία αναγνώρισης χρόνου υπηρεσίας σε μονάδα εκστρατείας μετά την 1/1/18 που άλλαξε?
Ευχαριστώ πολύ αλλά δεν το διευκρινίζει εκεί. Η διαδικασία αναγνώρισης για χρόνο μετά το 18 είναι διαφορετική πλέον,(και τριπλάσιες οι κρατήσεις) αυτή ψαχνω
Δεν δικαιούσαι σύνταξη στα 25 πραγματικά έτη, αλλά στα 40 συντάξιμα έτη (40ετία). Απλά στα 25 πραγματικά έτη προσμετράει και η 5ετία και τα διπλά εξάμηνα και μπορείς να συμπληρώσεις 40 συντάξιμα έτη (ειδικά εσύ). Το επισημαίνω για να μην υπάρχει παρανόηση από άλλους συναδέλφους που διαβάζουν το σχόλιο και δεν διαθέτουν διπλά εξάμηνα.
.
ΥΓ. Οι εισφορές για την 5ετία δεν είναι τριπλάσιες, όπως επίσης δεν είναι τριπλάσιες οι εισφορές για τα εξάμηνα.
Εάν διαβάσεις το άρθρο που ανέφερε ο Γιάννης θα δεις ποιες είναι οι κρατήσεις που τριπλασιάστηκαν (παρ. Β.2, Β.4, Β.6).
Για την αναγνώριση 5ετίας και εξαμήνων υπάρχει ειδικό άρθρο: Νέες εισφορές αναγνώρισης πενταετίας και εξαμήνων
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση κ. Καρασαββίδη, γνωρίζω για τα 40 συνταξιμα έτη και το πως μπορούν να “δομηθούν”, αυτό που έψαχνα είναι το link που αναφέρετε στο τέλος. Να είστε καλά και καλή χρονιά
ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ
1 Ιανουαρίου 2022 22:59
Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Θα θελα να μία διευκρίνηση σχετικά με την εφαρμογή ΣΎΝΤΑΞΗ ΓΕΣ. μπείκα να δω κάποιες οικονομικες διαφορές στην εφαρμογή, πολύ καλή και αναλυτική δεν έχω καταλάβει όμως τι ισχύει. Μου βγάζει ότι ΜΕ ΑΊΤΗΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΙΑΣ (όχι με το ΗΛΙΚΊΑ 35ΕΤΙΑ) ότι δικαιούμαι σύνταξη 26/12/ 2028 με αναγνώριση 5ετιας και 3ετιας και ενώ μπείκα στο στρατό το 26/12/96 έχει αλλάξει κατι με την 3ετια? Και πέραν από τους καταταγεντες 1995?
Το γνωρίζω Γιαννη και την εφαρμογή ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΣΎΝΤΑΞΗΣ και πότε ακριβώς έχω δικαίωμα σύνταξης. Η ερώτηση μου είναι οτι στην αλλη εφαρμογή ΣΎΝΤΑΞΗ ΓΕΣ βαζω ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΙΑΣ (όχι ηλικία 35ετια) και ολα τα αντιστοιχα πεδια 5ετιας και της 3ετιας οικογενειακη κατασταση ημερομηνιες καταταξης κτλ.και μου βγάζει ημερομηνία συνταξης το 2028 που οντος με 5+3 ετη αναγνωρισμενα συμπληρωνω 40ετια. Η αναγνώριση όμως 3ετιας ισχύει για τους καταταγέντες έως και το 1995 εγώ μπέικα το 1996 πως την δέχεται ?
Καλημέρα. Γιώργο βάζοντας τα στοιχεία πού παραθέτεις (ημερ πρόσληψης συν 5ετια) η εφαρμογή βγάζει ότι 40 χρόνια τα συμπληρώνεις τον Δεκ 2031.Μετά δοκίμασα να βάλω και την 3ετια με αποστρατεία τον Δεκ 2028 και η εφαρμογή βγάζει ότι την συγκεκριμένη ημερ δεν δικαιούσαι σύνταξη διότι δεν συμπληρώνεις τα απαιτούμενα έτη. (το επισημαίνει με κόκκινα γραμματα στην τελευταία στήλη). Η 3ετια συνεχίζει να ισχύει για προσληφθεντες έως 31/12/95.
Γιώργο έχεις απόλυτο δίκιο και ανακάλυψες ένα bug στην εφαρμογή. Διορθώθηκε το λάθος σήμερα και η τριετία δεν εμφανίζεται πλέον (και δεν μετράει) όταν δεν τη δικαιούσαι –> https://i.imgur.com/mxvTVRb.png
Καλημερα,Χρόνια Πολλα και Καλη Χρονιά σε όλους. Πολυ ωραίο και συγχαρητηρια για το site σας.
Στους υπολογισμους ειναι πολυ κοντα σε αυτα που καταβάλλονται στο τελος στους συνταξιουχους.
Μπορείτε να μου πείτε ποιες ειναι οι Μονάδες Εκστρατειας του Στρατου Ξηρας,σε ποιες περιοχες και σε ποιο Νομο υπάρχουν? Ο χρονος υπηρετησεως στην Κυπρο ετος 2001-2002 πιάνεται και αυτος ως χρονος εκστρατειας? (για την αναγνωριση 5ετιας).Ευχαριστω!!!
Καλημερα σας κ ευχαριστω για την παραπομπή σας. Οσον αφορά τον χρονο Υπηρετησεως που εχω κανει στην ΕΛΔΥΚ. Χρειαζομαι καποιο πλασματικο χρονο παραπανω γιατι εχω και καποια εξαμηνα τα οποια δεν πρεπει να συμπιπτουν με τα Εκστρατειας μου. Συμφωνα με τον Νομο 4609/2019 αρθρο 11, προσμετραται αυξημενος στο διπλασιο ο χρονος υπηρεσιας σε Μοναδες και Υπηρεσιες ανεξαρτητου Γεωγραφικου προσδιορισμού ασκωντας τα καθηκοντα της ειδικοτητας τους. Η ΕΛΔΥΚ εχει Μοναδες με ελληνες στρατιωτικους που ασκουν τα καθηκοντα τους εκει. Οταν λεει ο νομοθέτης ανεξαρτητου γεωγραφικου προσδιορισμου εννοεί παντα για την Ελληνικη Επικρατεια??? Ευχαριστω κ πάλι!!!
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νικόλαος
30 Δεκεμβρίου 2021 08:18
Καλημέρα στους συναδέλφους θέλω την βοήθεια σας αν γνωρίζει κάποιος συνάδελφος. Πλήρωσα πρόσφατα 18 μήνες θητεία στο ΕΦΚΑ για να αναγνωριστεί πραγματικός χρόνος υπηρεσίας.Τη ενέργειες πρέπει να κάνω στο ΜΤΣ για να μετρήσουν αυτή η μήνες για μέρισμα. Και αν υπάρχει υπόδειγμα αναφοράς τη πρέπει να γράψω. Ευχαριστώ καλές γιορτές με υγεία.
Νικο καλησπερα. Βαλε τα στοιχεια σου στα Εργαλεια-Συνταξη ΓΕΣ με αναγνωρισμενη ή οχι την θητεια. Εχω την εντυπωση οτι δεν συμφερει. Τετραψηφιο το νουμερο εξαγορας και μονοψηφιο το ανταποδοτικο νουμερο.
Νομιζω οτι αξιζει να αναγνωριστει η θητεια μονο για το κομματι του εφαπαξ (ΕΛΟΑΣ).
Για την απόσβεση της αναγνώρισης χρόνου στο ΜΤΣ χρειάζονται πάνω από 20 χρόνια, οπότε ούτε να το σκέφτεσαι!
Αντίθετα συμφέρει η αναγνώριση στο εφάπαξ όπως προτείνει ο Γιώργος, η οποία από σήμερα μπορεί να υπολογιστεί στη σελίδα “Εφάπαξ ΓΕΣ” επιλέγοντας δίπλα στη θητεία [Αναγνώριση ΕΛΟΑΣ –> ΝΑΙ].
Το κόστος ανά μήνα αναγνώρισης είναι ίσο με τη μηνιαία κράτηση υπέρ ΕΛΟΑΣ στον τελευταίο μισθό σου.
Κ. Καρασαββίδη καλησπέρα σας. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένο το Νέο Έτος. Είμαι Ανθστής ΕΜΘ με κατάταξη 01-06-1992. Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: είμαι στη διαδικασία αναγνώρισης μάχιμης πενταετίας από το 2019 (05/19), αναγνωρίζω τα έτη από 13-1-1993 – 12-1-1998 ως προς τον ΕΦΚΑ. Στην περίπτωση επιλογής αναγνώρισης τους και στο ΜΤΣ/ΕΛΟΑΣ πως μπορώ να υπολογίσω το κόστος; Αναγνωρίζοντας τα πως μπορώ να υπολογίσω τι θα μου αποδώσουν; Το κόστος αναγνώρισης θα υπολογιστεί με τις εισφορές των αναγνωριζόμενων ετών ή τις σημερινές;
Συμπληρωματικά, εφόσον επιλέξω την εξαγορά της παραπάνω περιόδου, σε πιο μέρος υπολογισμού του εφάπαξ θα προσμετρηθεί (πριν την 31-12-2014 ή μετά την 01-01-2015). Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις όποιες απαντήσεις.
Όλες οι αναγνωρίσεις μετράνε πάντα στο έτος που έλαβε χώρα η αναγνωριζόμενη υπηρεσία, πχ. η θητεία μετράει το έτος που την υπηρέτησες, το ΑΕΙ τα έτη που σπούδαζες, η 5ετία τα έτη που ήσουν σε μάχιμες μονάδες κλπ.
Φυσικά η εφαρμογή θεωρεί ότι η θητεία έλαβε χώρα πριν το 2014 (αλλιώς δεν έχει νόημα η αναγνώριση), αφού εάν η θητεία έλαβε χώρα μετά το 2015 μιλάμε για κατάταξη μετά το 2016 και σύνταξη κατά το 2050 περίπου!
Δεν χρειάζεται τύπος, το κόστος αναγνώρισης το γνωρίζεις από το μισθό σου (μήνες θητείας επί μηνιαίες εισφορές ΕΛΟΑΣ) και το κέρδος το βλέπεις άμεσα στην εφαρμογή υπολογισμού εφάπαξ (με αναγνώριση –> ΝΑΙ).
Εάν πχ. η αναγνώριση κοστίζει Α = 2.000 € και το εφάπαξ αυξάνεται κατά Β = 3.000 € δεν έχει κανένα νόημα να υπολογίσεις την απόδοση, κερδίζεις εφόσον το ποσό Β είναι έστω και 1 ευρώ μεγαλύτερο από το ποσό Α !
Κ. Αχιλλέα ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις. Επικαλούμενος την γνώση και την εμπειρία σας θα ήθελα μια διευκρίνηση. Έστω ότι αναγνωρίζω την μάχιμη πενταετία (όχι θητεία) 1993-1998, σε πιο μέρος του εφάπαξ θα προσμετρηθεί (Ά ή ¨Β μέρος); μπορώ να υπολογίσω το ύψος του εφάπαξ βάζοντας 60 στους μήνες θητείας ή θα πρέπει να μεταφέρω την ημνια κατάταξης 60 μήνες πίσω;
Ενημέρωση εφαρμογών υπολογισμού εφάπαξ ΕΛΟΑΣ – ΕΛΟΑΝ – ΕΛΟΑΑ με τις αυξήσεις 2025 στο κλιμάκιο και στο επίδομα συνθηκών: Εφάπαξ στρατωτικών με αυξήσεις μισθού 2025
.
Η νέα ημερομηνία έκδοσης της εφαρμογής είναι 2-6-2025. Εάν εμφανίζεται παλαιότερη ημερομηνία πατήστε ταυτόχρονα τα πλήκτρα Control + F5 για ανανέωση της σελίδας.
Καλησπέρα σας είμαι απόφοιτος ΣΜΥ Ταξη 1988, με διαγραφή λόγω 35ετιας στις 2/1/2022 και δεν έχω αναγνωρίσει τα χρόνια της Σχολής όσων αφορά το ΜΤΣ. Θα ήθελα να ρωτήσω αν αξίζει το κόπο να το κάνω, πότε μπορώ να το κάνω και ποια θα είναι η διαφορά εφόσον το κάνω. Ευχαριστω
Το κόστος ανά μήνα αναγνώρισης είναι όσο η κράτηση που είχες στον τελευταίο μισθό σου υπέρ ΜΤΣ (επί 23 μήνες).
Το προσδοκώμενο κέρδος το υπολογίζεις ως εξής:
α. Συμπληρώνεις τη σελίδα “Σύνταξη ΓΕΣ” εισάγοντας πρώτα τους μήνες σχολής (πχ. 23) και βλέπεις το συνολικό εισόδημά σου (σύνταξη + ΜΤΣ + ΕΚΟΕΜΣ) χωρίς την αναγνώριση σχολής –> https://i.imgur.com/npitd6z.png
β. Αλλάξεις τη σχολή από 23 σε 0 μήνες και βλέπεις το συνολικό εισόδημα μετά την αναγνώριση.
Η διαφορά του συνολικού εισοδήματος μεταξύ (α) και (β) είναι το πραγματικό πληρωτέο κέρδος, το οποίο είναι μικρότερο από 10 € / μήνα, άρα μιλάμε για απόσβεση σε πάνω από 20 χρόνια.
Σίγουρα δεν αξίζει, εκτός εάν ελπίζεις σε σημαντική αύξηση του μερίσματος μελλοντικά (λίγο απίθανη περίπτωση).
Σας ευχαριστω πολυ Κε Καρασαββιδη!
Καλή χρονιά. Χρόνια πολλά. Να ρωτήσω εάν ξέρει κάποιος το επίδομα αριστούχων μαθητών πότε θα δοθεί Έχετε πληροφορίες;
Καλη χρονια. Αν εισαι εγγγραμμενη σε Ενωση αποστρατων πιθανον να γνωριζουν. Προσωπικα δεν ειμαι γιατι αποστρατευτηκα ε.ε.Αλχιας και σε mail που εστειλα στη ΔΕΝΔΗΣ δεν μπηκαν στο κοπο να μου απαντησουν.
Ευχαριστώ πολύ
Καλησπέρα. Ειμαι εν ενέργεια. Πριν την πρωτοχρονιά, ρώτησα και μου είπε ο χειριστής στο ΚΤΣ ότι δεν ειχε κάποιο νέο από ΓΕΣ. Λογικά, θέλω να πιστεύω ότι από αύριο που θα τελειώσουν οι εορταστικές άδειες θα το δώσουν. Η Αεροπορία το έδωσε, οι δικοί μας ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω γιατί το καθυστέρησαν τοσο.
Δες Κανονικά η χορήγηση χρηματικών αριστείων από το Στρατό Ξηράς
Ευχαριστώ πολυ
Καλή χρονιά με υγεία . Θα ήθελα να υποβάλλω ένα ερώτημα. Έχω ασφάλεια ΙΚΑ από τον Ιούλιο του 1992 έως Μάρτιο του 1993. Την 29/03/1993 κατατάχθηκα στις ΕΔ για εκπλήρωση θητείας και χωρίς να απολυθω την 02/10/1994 κατατάχθηκα ως μαθητής της ΣΣΑΣ Στρτολογικου όπου υπηρετώ μέχρι σήμερα με το βαθμό του Σχη. Έχω εξαγοράσει την θητεία ως συνταξιμη υπηρεσία ητοι από την 29/93/1993 έως 1/10/1994 και έχω εξογορασει χρόνια φοίτησης μου σε ΑΕΙ 3 έτη και 10 μήνες καθώς και χρόνια παραμεθορίου 3 έτη και 10 μήνες. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου τον Νοέμβριο του 2021 συμπλήρωσα 37 έτη συνταξιμης υπηρεσίας. Το ερώτημα είναι εάν υπάγονται στους παλαιούς ασφαλισμένους και εάν μπορώ να εξαγοράσω τα 3 έτη υπηρεσίας για να συμπληρώσω τα 40 έτη υπηρεσίας . Συγνώμη εάν σας κούρασα . Ευχαριστώ.
Καλησπέρα.Κυριε Συν/χα κατ αρχάς εφ όσον καταταχτηκατε στις Ε.Δ το 1994 μπορείτε να αναγνωρίσετε την 3ετια την οποία αναγνωρίζουν όσοι έχουν προσληφθει μέχρι και 31-12-95.Επισης στην παρ. εργαλεία – δικαίωμα συνταξης (εάν δεν το έχετε κάνει) μπορείτε να συμπληρώσετε τα ζητούμενα και να δείτε ποτέ θεμελιωνετε δικαίωμα συνταξης.Με τα δεδομένα που έχετε πιστεύω ότι θεμελιωσατε από το 2014,και δεν ξέρω κατά πόσο συμφέρει να αναγνωρίσετε την(πανάκριβη) τριετία.
Σας ευχαριστώ σας εύχομαι καλή χρονιά με υγεία και ότι καλυτερο , σας ευχαριστώ.
Επίσης για να κάνω μια διευκρίνηση στο ερωτήματα σας για την 3ετια.Η 3ετια δίνεται για να μπορέσει το στέλεχος να θεμελιωσει δικαίωμα συνταξης(40 έτη). Εσείς από την στιγμή που θεμελιωσατε ήδη το 2014 δεν την αναγνωρίζετε.
Σε ευχαριστώ και πάλι σου εύχομαι ότι καλυτερο
Καλημέρα και καλή χρονιά σε όλους με υγεία. Εύχομαι αυτή την χρονιά να τελειώσει ,με τη βοήθεια του Θεού και της επιστήμης και όλων μας, αυτό το συνεχιζόμενο κακό,εδώ και 2+ χρόνια.Πιστώθηκε πριν από λίγο στην Πειραιώς το μέρισμα του ΜΤΣ.
Και στις 17:00 πιστώθηκε και το ΕΚΟΕΜΣ.
Καλημερα και καλη χρονια,,,,,στην ενοτητα συνταξη γες οταν βαζω στο κουτακι οτι εχω θητεια 18 Μηνες αναιβενει αμεσα 20 ε η συνταξη χωρις να παταω αναγνωριση..το κουτακι ειναι στο οχι διπλα ακριβως. Ειναι φυσιολογικο αυτο?? η κατι δεν καταλαβαινω? ευχαριστω προκαταβολικα.
Είναι απόλυτα λογικό και αναμενόμενο σύμφωνα με την παρ. Β.2 εδώ: Θεμελίωση σύνταξης με παραίτηση
4/1/22 ΣΗΜΕΡΑ . ΤΙ ΩΡΑ ΚΑΤΑΤΙΘΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΡΙΣΜΑ ΜΤΣ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΕΚΟΕΜΣ;;
Κανονικά θα έπρεπε να τα βλέπαμε το πρωί που ξυπνούσαμε τα λεφτά όπως κάνανε καποιες φορες,κάτι δεν πάει καλά μου φαίνεται κάνα τηλέφωνο υπάρχει εκεί μέσα να βρούμε κάποιον υπεύθυνο να συνεννοηθούμε
Καλησπέρα σας και καλη χρονιά!μπηκα στον στρατό με τους ΕΠΥ 97, εχω ξεκινησει την αναγνώριση 5ετιας,και απο φέτος εγινα ελαφρας. Επειδή εχω ακουσει οτι πλεον στα 5 χρονια θα κρινομαστε παλι (αληθεια αν ξερει καποιος που του λεει αυτό) προσπαθησα να δω με την εφαρμογή αν σε 5 περίπου χρονια από σήμερα, δλδ το 2027 που θα ξανακριθω αν ισχυει, θα με συνεφερε να μην κανω αναφορά και βγει αυτεπαγγελτη. Μου εβγαλε διαφορά 200€ περιπου και δεν ξέρω βέβαια κατα ποσο αληθεύει. Περαν τουτο πιστεύευτε οτι οντως καπου εκει θα ειναι η διαφορά αν φυγω με 29 πραγματικά +5ετια =34 ή δεν θα αξιζει;
Βεβαια σαν ελαφρας γιατί να φυγω θα πει καποιος, απλα σκεψεις κανω…
Μόνο ως αξιωματικός περνάς ξανά επανακριση από την ανώτατη υγειονομική επιτροπήετα από 5 έτη τουλάχιστον. Μέχρι και ανθυπασπιστής δεν περνάς εκτός εάν επιδεινωθεί το νόσημα σου ή έχεις κάτι καινούργιο ή πάρεις επιπλέον αναρρωτικες όπως καθορίζει η νομοθεσία.
Καλησπέρα . Χρόνια πολλά καλή και δημιουργική χρονιά .Θα ήθελα να ρωτήσω εάν η αναρρωτική ή μακρά αναρρωτική άδεια μετράει ως συνταξιμος χρόνος υπηρεσίας .
Επίσης καλή χρονιά και χρόνια πολλά! Κάθε χρόνος για τον οποίο πληρώνονται εισφορές σύνταξης είναι συντάξιμος, άρα εφόσον λάμβανες μισθό όταν είχες αναρρωτική (και κρατούνταν εισφορές σύνταξης) φυσικά και μετράει.
Ομοίως μετρούν οι 30 ημέρες άδειας κάθε χρόνο παρά το γεγονός ότι δεν εργάζεσαι (όπως και στην αναρρωτική άδεια), διότι λαμβάνεις μισθό και πληρώνεις εισφορές για αυτό το διάστημα.
Καλησπέρα και καλή χρονιά. Γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει με τα ενημερωτικά των συντάξεων; Από το Νοέμβριο μέχρι σήμερα δεν μπόρεσα να εκτυπώσω κανένα ενημερωτικό. Ή συμβαίνει μόνο σε μένα;
πανελλαδικο το προβλημα…
Καλη χρονια! Aπο τον Νοε. και μετα δεν εχουν αναρτηθει ενημερωτικα διοτι θελουν να κανουν τις ενημερωσεις του Νομου 4670/2020 (νομος Βρουτση). Επισημη ανακοινωση ποτε θα αναρτηθουν δεν υπαρχει. Απο δημοσιευματα φαινεται οτι θα αναρτηθουν ? μεχρι το τελος Ιαν. 2022.
Καλησπέρα Καλή χρονιά και χρόνια πολλά σε όλους με υγεία γνωρίζει κάποιος τι γίνεται με τα μερίσματα
https://mts.army.gr/el/news/imerominies-katavolis-merismatos-mts-kai-oikonomikis-enishysis-ekoems-etoys-2022
Καλησπέρα χρόνια πολλά κ καλή χρονιά. Δηλαδή αύριο το απόγευμα παντελή σωστά?
Φίλε μου 4 ο μήνας έχει αύριο έπρεπε να είχανε μπει από σήμερα το απόγευμα
Αυτό πίστευα κ εγώ αλλά μάλλον λόγω ότι δεν ισχύει σαν τις συντάξεις (δύο ημέρες τελευταίες εργάσιμες κ μια ημέρα πριν καταβολή) θα μπουν την ίδια μέρα της καταβολής.
Κ θα πουν πάλι σε επικοινωνία ότι λόγω ενός προβλήματος θα μουν σήμερα (4 του μηνός) η γνωστή δικαιολογία
Καλησπέρα και καλή χρονιά.Πέριση παντως που η ημερομηνία καταβολής ήταν η 5 Ιαν 2021 στις 4 Ιαν ηταν στους λογαριασμούς..τώρα τι γίνεται και δεν τα έβαλαν ακόμη δεν ξέρω.Και δεν βγαλαν μια ανακοίνωση να πουν οτι αλλαξε η ημερομηνία καταβολής προς τους μερισματούχους λες και ειναι τσιφλίκη τους το ΜΤΣ.Αλλα εχουν ακαταδίωκτο κι αυτοι τα ΔΣ του ΜΤΣ.
Κ. Καρασαββίδη, συγγνώμη που επανερχομαι με νέο σχόλιο, μου βγάζει ότι η προηγούμενη συζήτηση τερματίστηκε. Μια τελευταία ερώτηση για να δω αν κατάλαβα καλά, δηλαδή από τη στιγμή που δεν έχω υποβάλλει αίτηση περί μη διπλου υπολογισμού υπηρεσίας του χρόνου μετά το 2018, (του ενός χρονου που απομενει για αναγνώριση, επειδή η τετραετία αναγνωρίζεται ήδη από 2014 ως 2018) αυτός έχει ήδη αναγνωριστεί αυτόματα?
Καλημέρα και χρόνια πολλά. Συγχαρητήρια για το υπέροχο και κατατοπιστικότατο site σας. Είμαι αξκός, καταταγείς στον ΕΣ από 15/9/1997 με 21 αναγνωρισμένα εξάμηνα αλεξστού. Πληρώνω αυτή τη στιγμη 4 χρόνια από τη μάχιμη 5ετία (1/1/14 εως 31/12/17) και μου μένει ένα εξάμηνο να αναγνωρίσω για να μπορέσω να συνταξιοδοτηθώ
στα 25 πραγματικά έτη. Μήπως γνωρίζει κάποιος τη διαδικασία αναγνώρισης χρόνου υπηρεσίας σε μονάδα εκστρατείας μετά την 1/1/18 που άλλαξε?Παράγραφος Β.5.β https://enstoloi.net/themeliosi-sintaksis-me-paraitisi/
Ευχαριστώ πολύ αλλά δεν το διευκρινίζει εκεί. Η διαδικασία αναγνώρισης για χρόνο μετά το 18 είναι διαφορετική πλέον,(και τριπλάσιες οι κρατήσεις) αυτή ψαχνω
Δεν δικαιούσαι σύνταξη στα 25 πραγματικά έτη, αλλά στα 40 συντάξιμα έτη (40ετία). Απλά στα 25 πραγματικά έτη προσμετράει και η 5ετία και τα διπλά εξάμηνα και μπορείς να συμπληρώσεις 40 συντάξιμα έτη (ειδικά εσύ). Το επισημαίνω για να μην υπάρχει παρανόηση από άλλους συναδέλφους που διαβάζουν το σχόλιο και δεν διαθέτουν διπλά εξάμηνα.
.
ΥΓ. Οι εισφορές για την 5ετία δεν είναι τριπλάσιες, όπως επίσης δεν είναι τριπλάσιες οι εισφορές για τα εξάμηνα.
Εάν διαβάσεις το άρθρο που ανέφερε ο Γιάννης θα δεις ποιες είναι οι κρατήσεις που τριπλασιάστηκαν (παρ. Β.2, Β.4, Β.6).
Για την αναγνώριση 5ετίας και εξαμήνων υπάρχει ειδικό άρθρο: Νέες εισφορές αναγνώρισης πενταετίας και εξαμήνων
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση κ. Καρασαββίδη, γνωρίζω για τα 40 συνταξιμα έτη και το πως μπορούν να “δομηθούν”, αυτό που έψαχνα είναι το link που αναφέρετε στο τέλος. Να είστε καλά και καλή χρονιά
Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Θα θελα να μία διευκρίνηση σχετικά με την εφαρμογή ΣΎΝΤΑΞΗ ΓΕΣ. μπείκα να δω κάποιες οικονομικες διαφορές στην εφαρμογή, πολύ καλή και αναλυτική δεν έχω καταλάβει όμως τι ισχύει. Μου βγάζει ότι ΜΕ ΑΊΤΗΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΙΑΣ (όχι με το ΗΛΙΚΊΑ 35ΕΤΙΑ) ότι δικαιούμαι σύνταξη 26/12/ 2028 με αναγνώριση 5ετιας και 3ετιας και ενώ μπείκα στο στρατό το 26/12/96 έχει αλλάξει κατι με την 3ετια? Και πέραν από τους καταταγεντες 1995?
Γιώργο για να δεις πότε θεμελιώνεις δικαίωμα συνταξης μπες στην παράγραφο ΕΡΓΑΛΕΊΑ-ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ και απλώς συμπλήρωσε τα ζητούμενα.
Ισχύει το παρακάτω για το τι μπορούμε για αναγνώριση χρόνων https://enstoloi.net/themeliosi-sintaksis-me-paraitisi/
Το γνωρίζω Γιαννη και την εφαρμογή ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΣΎΝΤΑΞΗΣ και πότε ακριβώς έχω δικαίωμα σύνταξης. Η ερώτηση μου είναι οτι στην αλλη εφαρμογή ΣΎΝΤΑΞΗ ΓΕΣ βαζω ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΙΑΣ (όχι ηλικία 35ετια) και ολα τα αντιστοιχα πεδια 5ετιας και της 3ετιας οικογενειακη κατασταση ημερομηνιες καταταξης κτλ.και μου βγάζει ημερομηνία συνταξης το 2028 που οντος με 5+3 ετη αναγνωρισμενα συμπληρωνω 40ετια. Η αναγνώριση όμως 3ετιας ισχύει για τους καταταγέντες έως και το 1995 εγώ μπέικα το 1996 πως την δέχεται ?
Καλημέρα. Γιώργο βάζοντας τα στοιχεία πού παραθέτεις (ημερ πρόσληψης συν 5ετια) η εφαρμογή βγάζει ότι 40 χρόνια τα συμπληρώνεις τον Δεκ 2031.Μετά δοκίμασα να βάλω και την 3ετια με αποστρατεία τον Δεκ 2028 και η εφαρμογή βγάζει ότι την συγκεκριμένη ημερ δεν δικαιούσαι σύνταξη διότι δεν συμπληρώνεις τα απαιτούμενα έτη. (το επισημαίνει με κόκκινα γραμματα στην τελευταία στήλη). Η 3ετια συνεχίζει να ισχύει για προσληφθεντες έως 31/12/95.
Γιώργο έχεις απόλυτο δίκιο και ανακάλυψες ένα bug στην εφαρμογή. Διορθώθηκε το λάθος σήμερα και η τριετία δεν εμφανίζεται πλέον (και δεν μετράει) όταν δεν τη δικαιούσαι –> https://i.imgur.com/mxvTVRb.png
Στην τριετια να βαλεις οχι
Καλημερα,Χρόνια Πολλα και Καλη Χρονιά σε όλους. Πολυ ωραίο και συγχαρητηρια για το site σας.
Στους υπολογισμους ειναι πολυ κοντα σε αυτα που καταβάλλονται στο τελος στους συνταξιουχους.
Μπορείτε να μου πείτε ποιες ειναι οι Μονάδες Εκστρατειας του Στρατου Ξηρας,σε ποιες περιοχες και σε ποιο Νομο υπάρχουν? Ο χρονος υπηρετησεως στην Κυπρο ετος 2001-2002 πιάνεται και αυτος ως χρονος εκστρατειας? (για την αναγνωριση 5ετιας).Ευχαριστω!!!
Καλημέρα και καλή χρονιά.
Βλ. https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/620735/2020-03-19
Στην σελίδα 2 ¨Για την εφαρμογή της περίπτωσης α` ως μονάδες εκστρατείας του Στρατού Ξηράς νοούνται…..¨
Καλημερα σας κ ευχαριστω για την παραπομπή σας. Οσον αφορά τον χρονο Υπηρετησεως που εχω κανει στην ΕΛΔΥΚ. Χρειαζομαι καποιο πλασματικο χρονο παραπανω γιατι εχω και καποια εξαμηνα τα οποια δεν πρεπει να συμπιπτουν με τα Εκστρατειας μου. Συμφωνα με τον Νομο 4609/2019 αρθρο 11, προσμετραται αυξημενος στο διπλασιο ο χρονος υπηρεσιας σε Μοναδες και Υπηρεσιες ανεξαρτητου Γεωγραφικου προσδιορισμού ασκωντας τα καθηκοντα της ειδικοτητας τους. Η ΕΛΔΥΚ εχει Μοναδες με ελληνες στρατιωτικους που ασκουν τα καθηκοντα τους εκει. Οταν λεει ο νομοθέτης ανεξαρτητου γεωγραφικου προσδιορισμου εννοεί παντα για την Ελληνικη Επικρατεια??? Ευχαριστω κ πάλι!!!
Καλημέρα στους συναδέλφους θέλω την βοήθεια σας αν γνωρίζει κάποιος συνάδελφος. Πλήρωσα πρόσφατα 18 μήνες θητεία στο ΕΦΚΑ για να αναγνωριστεί πραγματικός χρόνος υπηρεσίας.Τη ενέργειες πρέπει να κάνω στο ΜΤΣ για να μετρήσουν αυτή η μήνες για μέρισμα. Και αν υπάρχει υπόδειγμα αναφοράς τη πρέπει να γράψω. Ευχαριστώ καλές γιορτές με υγεία.
Νικο καλησπερα. Βαλε τα στοιχεια σου στα Εργαλεια-Συνταξη ΓΕΣ με αναγνωρισμενη ή οχι την θητεια. Εχω την εντυπωση οτι δεν συμφερει. Τετραψηφιο το νουμερο εξαγορας και μονοψηφιο το ανταποδοτικο νουμερο.
Νομιζω οτι αξιζει να αναγνωριστει η θητεια μονο για το κομματι του εφαπαξ (ΕΛΟΑΣ).
Για την απόσβεση της αναγνώρισης χρόνου στο ΜΤΣ χρειάζονται πάνω από 20 χρόνια, οπότε ούτε να το σκέφτεσαι!
Αντίθετα συμφέρει η αναγνώριση στο εφάπαξ όπως προτείνει ο Γιώργος, η οποία από σήμερα μπορεί να υπολογιστεί στη σελίδα “Εφάπαξ ΓΕΣ” επιλέγοντας δίπλα στη θητεία [Αναγνώριση ΕΛΟΑΣ –> ΝΑΙ].
Το κόστος ανά μήνα αναγνώρισης είναι ίσο με τη μηνιαία κράτηση υπέρ ΕΛΟΑΣ στον τελευταίο μισθό σου.
Κ. Καρασαββίδη καλησπέρα σας. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένο το Νέο Έτος. Είμαι Ανθστής ΕΜΘ με κατάταξη 01-06-1992. Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: είμαι στη διαδικασία αναγνώρισης μάχιμης πενταετίας από το 2019 (05/19), αναγνωρίζω τα έτη από 13-1-1993 – 12-1-1998 ως προς τον ΕΦΚΑ. Στην περίπτωση επιλογής αναγνώρισης τους και στο ΜΤΣ/ΕΛΟΑΣ πως μπορώ να υπολογίσω το κόστος; Αναγνωρίζοντας τα πως μπορώ να υπολογίσω τι θα μου αποδώσουν; Το κόστος αναγνώρισης θα υπολογιστεί με τις εισφορές των αναγνωριζόμενων ετών ή τις σημερινές;
Συμπληρωματικά, εφόσον επιλέξω την εξαγορά της παραπάνω περιόδου, σε πιο μέρος υπολογισμού του εφάπαξ θα προσμετρηθεί (πριν την 31-12-2014 ή μετά την 01-01-2015). Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις όποιες απαντήσεις.
Όλες οι αναγνωρίσεις μετράνε πάντα στο έτος που έλαβε χώρα η αναγνωριζόμενη υπηρεσία, πχ. η θητεία μετράει το έτος που την υπηρέτησες, το ΑΕΙ τα έτη που σπούδαζες, η 5ετία τα έτη που ήσουν σε μάχιμες μονάδες κλπ.
Φυσικά η εφαρμογή θεωρεί ότι η θητεία έλαβε χώρα πριν το 2014 (αλλιώς δεν έχει νόημα η αναγνώριση), αφού εάν η θητεία έλαβε χώρα μετά το 2015 μιλάμε για κατάταξη μετά το 2016 και σύνταξη κατά το 2050 περίπου!
Καλημέρα σας. Ευχαριστώ για την απάντηση σας. Θα μπορούσατε να μου γνωρίσετε τον τύπο υπολογισμού κόστους – απόδοσης;
Δεν χρειάζεται τύπος, το κόστος αναγνώρισης το γνωρίζεις από το μισθό σου (μήνες θητείας επί μηνιαίες εισφορές ΕΛΟΑΣ) και το κέρδος το βλέπεις άμεσα στην εφαρμογή υπολογισμού εφάπαξ (με αναγνώριση –> ΝΑΙ).
Εάν πχ. η αναγνώριση κοστίζει Α = 2.000 € και το εφάπαξ αυξάνεται κατά Β = 3.000 € δεν έχει κανένα νόημα να υπολογίσεις την απόδοση, κερδίζεις εφόσον το ποσό Β είναι έστω και 1 ευρώ μεγαλύτερο από το ποσό Α !
Κ. Αχιλλέα ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις. Επικαλούμενος την γνώση και την εμπειρία σας θα ήθελα μια διευκρίνηση. Έστω ότι αναγνωρίζω την μάχιμη πενταετία (όχι θητεία) 1993-1998, σε πιο μέρος του εφάπαξ θα προσμετρηθεί (Ά ή ¨Β μέρος); μπορώ να υπολογίσω το ύψος του εφάπαξ βάζοντας 60 στους μήνες θητείας ή θα πρέπει να μεταφέρω την ημνια κατάταξης 60 μήνες πίσω;