Στρατός Ξ.

Σελίδα υπ' αριθ. 333 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΣΟΦΙΑ
ΣΟΦΙΑ
13 Οκτωβρίου 2022 09:25

Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος συνάδελφος έχει την αίτηση που κάνουμε στο Γενικό λογιστήριο για να στείλω ώστε να μου καταβληθούν αναδρομικά τα χρήματα που μου είχαν κόψει για τη κόρη μου όταν έκλεισε τα 18. Ήταν φοιτήτρια και δεν έχω πάρει εδώ και 4 χρόνια τι επίδομα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  ΣΟΦΙΑ
13 Οκτωβρίου 2022 11:01
ΣΟΦΙΑ
ΣΟΦΙΑ
Απάντηση σε  Γιάννης.
14 Οκτωβρίου 2022 11:17

Σε ευχαριστώ πολύ θα ήθελα αν υπάρχει το έντυπο για να δω τι θα γράψω. Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΣΟΦΙΑ
14 Οκτωβρίου 2022 11:39

Δες https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-348/#comment-104123
και τα σχόλια που ακολουθούν.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης 87
Γιάννης 87
12 Οκτωβρίου 2022 14:01

Κύριε Καρασαββιδη είμαι εποπ με 14 χρόνια υπηρεσίας. Έχω αποκτήσει πτυχίο ΤΕΙ και ήθελα να ρωτήσω σε περίπτωση που το καταθέσω στην υπηρεσία αν κερδίζω κάποια μορια από αυτό. Ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Γιάννης 87
12 Οκτωβρίου 2022 14:35

Κάποια μόρια παραπάνω στις μεταθέσεις. Νομίζω συνολικά 21 μόρια συνολικά

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σπύρος Ευαγγέλου
Σπύρος Ευαγγέλου
Απάντηση σε  Γιάννης 87
12 Οκτωβρίου 2022 15:00

Καλησπέρα συνάδελφε, συγχαρητήρια για την προσπάθεια σου. Τα ΤΕΙ θεωρούνται ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Μήπως να ψάξεις εάν μπορείς να μεταταχθείς στην επετηρίδα των μονίμων Υπαξιωματικών με την ανάλογη εξέλιξη. Το σχόλιο με επιφύλαξη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
11 Οκτωβρίου 2022 18:52

Καλησπέρα. Μήπως γνωρίζει κάποιος τι ισχύει σε περίπτωση θανάτου αν η γυναίκα δικαιούται σύνταξη χηρείας σε περίπτωση που δεν υπάρχουν τέκνα;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
11 Οκτωβρίου 2022 20:20

Δικαιούται .

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
11 Οκτωβρίου 2022 20:45
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Δ.
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Δ.
10 Οκτωβρίου 2022 16:14

ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ 4 ΑΥΓ 22 ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝΔΙΑΓΡΑΦΗ ΜΟΥ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΑΝ ΕΡΓΑΣΤΩ ΣΕ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΣΕ ΠΟΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ 30% Ή ΛΟΓΩ ΦΟΡΕΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟ 100% ?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Agathangelos
Agathangelos
Απάντηση σε  ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Δ.
10 Οκτωβρίου 2022 17:30

100%

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Δ.
10 Οκτωβρίου 2022 19:36
Μαρια
Μαρια
10 Οκτωβρίου 2022 13:05

Έχω κάνει την αίτηση αποστρατείας την 8-8-22 κ η έγκριση από την διεύθυνση όπλου βγήκε ένα μήνα μετά. Αν ξέρει κάποιος περίπου πόσο χρόνο κάνει να βγει η διαγραφή από το ΓΕΣ;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Α.Π.
Α.Π.
10 Οκτωβρίου 2022 13:03

Κυριε Καρασαββιδη μπορειτε να μου πειτε εαν γνωριζετε,,,η,,, καποιος αλλος συναδελφος,,,,τι συμβαινει στην περιπτωση μας ,,,,,,σε 2 μηνες το αργοτερο θα αποστρατευτουμε / διαγραφτουμε αρκετα στελέχη (με 35 εως 39 ετη υπηρεσιας), οταν η συνταξη θα εκκαθαριστει μετα απο 2,,,3,,,μηνες θα εχει ερθει ο Φεβρουαριος,,,η,,,,ο Μαρτιος του 2023. Η συνταξη θα υπολογιστεί με την αναμενομενη αυξηση???,,,η,,, θα βγει η συνταξιοδοτικη πραξη με ποσα του 2022 γιατί δεν θα υπάρχει βάση υπολογισμού της αύξησης,,,, και μετα θα αιτησουμε νεο υπολογισμο??? Ευχαριστω.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Α.Π.
10 Οκτωβρίου 2022 13:50

Η σύνταξη πάντα υπολογίζεται με οτι ισχύει κατα την ημερομηνία διαγραφής μας, και επαναυπολογίζεται συμφωνα με τις οποιες νομοθετικές αλλαγές υπάρχουν και μας καταλαμβάνουν (εχουν αναδρομικότητα).

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Α.Π.
Α.Π.
Απάντηση σε  Γιάννης.
10 Οκτωβρίου 2022 16:43

Ευχαριστω Γιαννη.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Α.Π.
Α.Π.
11 Οκτωβρίου 2022 07:57

Ευχαριστώ Κυριε Καρασαββιδη.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Πάνος
Πάνος
8 Οκτωβρίου 2022 15:58

Καλησπέρα Ισχύει ότι βγήκε απόφαση του ΣτΕ για 50% εφάπαξ σε αυτούς που αποστρατευτηκαν 2012 έως και 2016

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
Απάντηση σε  Πάνος
8 Οκτωβρίου 2022 18:44

Πάνο !μήπως αναφέρεσε στην απάντηση του Υ.ΕΘ.Α σε σχετική επερώτηση στη Βουλή ?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Πάνος
Πάνος
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ
8 Οκτωβρίου 2022 21:44

Έπεσε το μάτι μου σε ένα έγγραφο που έγραφα ότι όσοι αποστρατεύτηκαν 2012 με 2016 δικαιούνται το 50% του εφάπαξ που κόψανε

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
Απάντηση σε  Πάνος
8 Οκτωβρίου 2022 22:34

Πολύ ωραία Πάνο να υπάρχει αλληλοενημέρωση μεταξύ συναδέλφων για το θέμα

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  Πάνος
9 Οκτωβρίου 2022 12:41

Ποιο ειναι αυτο το εγγραφο?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Πάνος
Πάνος
Απάντηση σε  Μανώλης
10 Οκτωβρίου 2022 16:00

Το ψάχνω εδώ και δύο μέρες στο Google και δεν το βρίσκω Και η φάση είναι ότι το χω διαβάσει με τα μάτια μου δεν μου το πανε

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Πάνος
10 Οκτωβρίου 2022 13:46

Πάνο,
πρώτα μας λες “ισχύει ότι βγήκε απόφαση ΣτΕ … ” χωρίς να βάζεις ερωτηματικό.
Δηλαδή μας το θέτεις ως αληθές και όχι ως ερώτημα.
Μετά μας λες ότι είδες “σε ένα έγγραφο που έγραφες …” (εσύ το έγραφες?).
Μας αναφέρεις, λοιπόν, κάποια πράγματα αόριστα και ζητάς να τοποθετηθούμε χωρίς να έχουμε γνώση για τα πραγματικά γεγονότα.
Έτσι όμως μπορούμε να κάνουμε μόνο “συζήτηση καφενείου” και δεν είναι αυτός ο σκοπός του site.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Πάνος
Πάνος
Απάντηση σε  aero
10 Οκτωβρίου 2022 16:01

Επειδή βλέπω attack και δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο αναφέρω ότι διάβασα ένα έγγραφο και ρωτάω μήπως και το έχει δει κάποιος συνάδελφος και γνωρίζει τι γίνεται τώρα Αν σε ενόχλησε τώρα Ερωτηματικό συγνώμη

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτρης
Δημήτρης
7 Οκτωβρίου 2022 19:12

Καλησπέρα σας.
Με συμπλήρωση 25 ετη πραγματικής υπηρεσίας και υποβολή παραίτησης, στη συνέχεια πότε θα λάβω τη σύνταξη και το εφάπαξ? Με τη συμπλήρωση 35 έτη ημερολογιακά ή στα 62 ή 67 έτη ηλικίας που είναι για ασφαλισμένους ΕΦΚΑ?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Δημήτρης
7 Οκτωβρίου 2022 22:05

Ερώτηση 2.3 παρ.Γ https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Nick
Nick
Απάντηση σε  Δημήτρης
7 Οκτωβρίου 2022 22:23

Σύνταξη στα 60 με 25+5 αναγνώριση αν δεν ασφαλιστεις σε άλλο φορέα διότι αλλιως θα μετράει ως διαδοχική και πασ 62 με 40 ή 67.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Nick
8 Οκτωβρίου 2022 14:33

Μήπως οι προϋποθέσεις της παρ. 1του άρθρου 19 του 4387/16, αφήνουν περιθώριο πριν από τα 62 έτη ακόμα και αν έχεις διαδοχική.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης.
9 Οκτωβρίου 2022 09:07

Υπάρχει και αυτή η περίπτωση Γιάννη.
Σε περίπτωση διαδοχικής ασφάλισης για να κριθεί το αίτημα για σύνταξη γήρατος όχι από τον τελευταίο φορέα αλλά από αυτόν στον οποίο υπάρχουν οι περισσότερες ημέρες ασφάλισης πρέπει ο ασφαλισμένος να έχει συμπληρώσει ένα από τα όρια ηλικίας που προβλέπει η νομοθεσία του τελευταίου ενταχθέντα φορέα.
Βλ. την περίπτωση 2 στην σελίδα 8 της εγκυκλίου https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%91%CE%A6%CE%9246%CE%9C%CE%91%CE%A0%CE%A3-2%CE%9C%CE%95?inline=true .
Αν ο τελευταίος φορέας είναι ο ΟΑΕΕ μπορεί να υποβληθεί αίτηση στην ηλικία των 60 ετών.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΧΑΡΗΣ
ΧΑΡΗΣ
7 Οκτωβρίου 2022 14:40

Κ. Καρασαββίδη με αφορμή το άρθρο σας περί καταβολής συντάξεων απο την πρώτη του επόμενου μηνός,ανεξαρτήτου ημερομηνίας διαγραφής σύμφωνα με το άρθρο 1 ν.4554/2018,συνάδελφος κ φίλος που αποστρατεύτηκε τον Αύγουστο του 22,τρεις μήνες μετα απο εμένα,με ποσοστό αναπηρίας όμως μετα απο ΑΣΥΕ,του κατεβλήθη την επόμενη της διαγραφής του ήτοι 7 Αυγούστου κ όχι την πρώτη του επόμενου μήνα,ως αναφέρει ο νόμος.Υπάρχει να φανταστώ κάποιος νόμος ή παράγραφος που εξαιρεί άτομα με ποσοστά αναπηρίας απο τον ποιο πάνω νόμο,ευχαριστώ για το χρόνο σας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΝΙΚ
ΝΙΚ
Απάντηση σε  ΧΑΡΗΣ
7 Οκτωβρίου 2022 17:03

Καλησπέρα Χάρη, καταβολή σύνταξης από πρώτη επόμενου μήνα ισχύει για αιτήσεις αποστρατείας μόνο (ανήκουν στις συντάξεις γήρατος). Για ΑΣΥΕ-35 ετία-ηλικία δεν ισχύει. Αν πας σε παλαιότερα σχόλια έχει αναφερθεί ότι θα πρέπει οι ενώσεις να εισηγηθούν στο ΥΕΘΑ τα ΦΕΚ να βγαίνουν προς το τέλος του μήνα και όχι στην αρχή όπως κάνουν τώρα, γιατί χάνεται μια σύνταξη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΧΑΡΗΣ
ΧΑΡΗΣ
Απάντηση σε  ΝΙΚ
7 Οκτωβρίου 2022 18:41

Ευχαριστώ Νικ για την απάντηση,μακάρι να ίσχυε αυτό που λες διότι έφυγα ευδοκίμως τερματίσας αλλά με μια σύνταξη μείον,γι αυτό απευθύνθηκα στον κ Καρασσαβίδη μήπως έχει κάποια ενημέρωση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΝΙΚ
ΝΙΚ
Απάντηση σε  ΧΑΡΗΣ
7 Οκτωβρίου 2022 22:05

Έχεις δίκιο. Για σένα είναι δύο φορές άδικο από εμάς που φύγαμε με αίτηση αποστρατειας και περίεργα όλα τα ΦΕΚ να βγαίνουν 5 και 6 του μήνα, χωρίς να έχουμε το δικαίωμα να πούμε διώξε μας 29 ή 30 του μηνός.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
7 Οκτωβρίου 2022 10:52

Καλημερα.GEORGIOS P ευχαριστώ για την προηγούμενη όπως πάντα αναλυτική απάντηση σου. Εάν δεν κάνω λάθος το μόνο που μπορεί να υπάρχει σε εκκρεμότητα είναι εάν τα στελέχη των Ε.Δ θα μπορούν να επιλέξουν χρονολογικα την 5ετια που επιθυμούν να αναγνωρίσουν όπως γινόταν με την μαχιμη 5ετια ή θα είναι με τα οικονομικά δεδομένα της εκάστοτε χρονικής περιόδου που θα κατατίθεται η αίτηση αναγνώρισης.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ilias
Ilias
7 Οκτωβρίου 2022 12:55

Κ Αχιλλέα στο πιο κάτω σχόλιο σας αναφέρετε κατάργηση 4093/12 από 1-1-2022 ενώ οι πληροφορίες ήταν ότι καταργείται από 1-1-2021. Υπάρχει νέα πληροφόρηση ή είναι τυπογραφικό λάθος.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
7 Οκτωβρίου 2022 12:57

Ευχαριστώ κύριε Καρασαββιδη, το κατάλαβα. Ας ελπίσουμε να υπάρξει μέριμνα για επαναπολογισμο και σε αυτούς που ήδη πληρώνουν, γιατί με τα νέα δεδομένα θα υπάρχουν στελέχη μεταξύ αυτών κι εγώ που θα έβαζα προγενέστερα ημερομηνία αναγνώρισης από αυτή που έχω επιλέξει.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
IΤ
Απάντηση σε  andr
7 Οκτωβρίου 2022 23:36

Είμαι και εγώ στην ίδια κατηγορία με εσένα και ελπίζω σε επανυπολογισμό. Έκανα σχετικό σχόλιο στη διαβούλευση που άρχισε. Θα με βρεις με το όνομα “I”. Κάνε και εσύ ανάλογο σχόλιο να ενισχύσουμε τη θέση μας. Κάποιος υπεύθυνος θα τα διαβάσει και αν είναι πολλά μπορεί να ληφθούν υπόψη. Πες και σε άλλον αν ξέρεις γιατί θα είναι κατάφωρη αδικία.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  andr
8 Οκτωβρίου 2022 12:29

Καλημέρα andr και ΙΤ.
Η μεγάλη αλλαγή στο κόστος αναγνώρισης έγινε με εγκύκλιο που εκδόθηκε 8/6/2018 και η οποία αναλύθηκε από τον κο Καρασαββίδη στο άρθρο https://enstoloi.net/nees-eisfores-anagnorisis-pentaetias-eksaminon/ .
Αργότερα εκδόθηκε νεότερη διευκρινιστική εγκύκλιος που έδινε την δυνατότητα αναφοράς για επανυπολογισμό των εισφορών στους εν ενεργεία (κατά την 8/6/2018) που ήδη πλήρωναν την αναγνώριση με βάση τις παλαιότερες διατάξεις. https://enstoloi.net/anagnorisi-diplasiou-xronou-upiresias/
Έχω την εντύπωση ότι εκτός της ρύθμισης επανυπολογισμού έμειναν όσοι ήταν συνταξιούχοι την 8/6/2018 και πλήρωναν δόσεις για την αναγνώριση ως συνταξιούχοι.
Η προτεινόμενη τροποποίηση δεν επιφέρει καμία αλλαγή στα παραπάνω και δεν προβλέπεται νέος επανυπολογισμός.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
IΤ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
8 Οκτωβρίου 2022 18:31

Εγώ είμαι εν ενεργεία και ξεκίνησα πριν ένα μήνα να την πληρώνω δυστυχώς χωρίς να ξέρω φυσικά για τον νέο νόμο.
Επιφέρει αλλαγές γιατί προφανώς θα υπολογίζει μαζεμένα τα πρώτα 5 χρόνια που είναι φτηνότερα λόγω μικρότερου μισθού. Σε μένα εξαίρεσε την πρώτη χρονιά που ήμουν στην Αθήνα. Άρα ο επανυπολογισμός έχει νόημα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε 
8 Οκτωβρίου 2022 19:09

Έχεις δίκιο. Σε περιπτώσεις όπως η δική σου έχει νόημα το αίτημα για επανυπολογισμό.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μανώλης
Μανώλης
9 Οκτωβρίου 2022 17:23

Καλησπέρα. Σε ότι αφορά αυτούς που κατατάχθηκαν το 1988 θα μπορούν να αναγνωρίσουν, με το καινούργιο νομοσχέδιο που κατατέθηκε για διαβούλευση, την πλέον “πενταετία” με η χωρίς εξαγορά, καθώς με το υφιστάμενο νομικό καθεστώς δεν δικαιούμαι την μάχιμη πενταετία αφού υπηρέτησα σε υπηρεσίες της Αθήνας επί το πλείστον.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
6 Οκτωβρίου 2022 22:44

Μια από τα ίδια, όπως αναμενόταν http://www.opengov.gr/minlab/?p=5774

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
6 Οκτωβρίου 2022 23:08

Καλησπέρα. Φώτη έχεις καταλάβει μήπως τον τρόπο υπολογισμού για το πως θα γίνει η παρακράτηση της ωφειλης στα στελέχη των Ε.Δ?Γιατι εγώ όπως το διαβάζω μόνο για τα στελέχη των Σ.Α αναφέρει ποιος είναι ο τρόπος υπολογισμου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  andr
7 Οκτωβρίου 2022 00:04

Καλησπέρα Andr
Η τροποποίηση δίνει την δυνατότητα να αναγνωρίσουν την πενταετία όλοι και όχι μόνο όσοι είχαν υπηρετήσει σε συγκεκριμένες μονάδες ή γεωγραφικούς χώρους.
Δεν έχει σχέση και δεν αλλάζει τίποτα στον τρόπο υπολογισμού των ασφαλιστικών εισφορών ούτε για τους στρατιωτικούς ούτε για τα στελέχη των σωμάτων ασφαλείας.
Ο τρόπος υπολογισμού για τα σώματα ασφαλείας παραμένει ο ίδιος και μπορείς να τον δεις όπως ισχύει σήμερα, πριν ψηφιστεί η μεταβολή του, στην παράγραφο 3 του άρθρου 22 του Ν3865/2010.
https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/56990
Αυτό που αλλάζει στην συγκεκριμένη παράγραφο είναι το εξής: Αν κάποιο στέλεχος δεν υπηρετεί σε υπηρεσία στην οποία παρέχει και πληρώνεται για εργασία πέραν του πενθημέρου θα πληρώνει εισφορές που αντιστοιχούν στο ποσό της αποζημίωσης που θα ελάμβανε, αν παρείχε εργασία πέραν του πενθημέρου.
Γενικά για όλους, στρατιωτικούς και σώματα ασφαλείας, συνεχίζουν να ισχύουν οι οδηγίες της εγκυκλίου https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%91%CE%9B2465%CE%981%CE%A9-%CE%9146?inline=true .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
7 Οκτωβρίου 2022 11:29

Καλημέρα με το άρθρο 12 διατηρείται η κράτηση 1%;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
Απάντηση σε  Δημήτρης
7 Οκτωβρίου 2022 12:18

Συνάδελφε ότι είναι να πάρεις από την κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης, στο παίρνουν με νέα ειδική εισφορά 1% επί των τακτικών αποδοχών κλπ υπέρ Μετοχικών Ταμείων.Οι άνθρωποι δεν παίζονται
Επισήμανση από admin λανθασμένης πληροφορίας στο σχόλιο

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
STATHIS
STATHIS
5 Οκτωβρίου 2022 21:24

καλησπερα στην ομαδα,εχω μια ερωτηση,ειμαι απο ΣΜΥ Τ99,εχω 2πλα εξαμηνα αλεξιπτωτιστού,εχω καταθεση αναφορα αποστρατείας και απ οτι ξερω το χρονικο διαστημα για να εγκριθει ειναι περιπου 3 μηνες.Σε αυτο το διαστημα κανω κανονικα υπηρεσιες,υπαρχει καποιος νομος που να καθοριζει κατι,η συνεχιζω κανονικα μεχρι την εγκριση.Περι εισαγωγης σε νοσοκομειο για αναρρωτικη κτλ δεν το συζηταω,τα θεωρω κοροιδια.Σας ευχαριστω για τον χρονο σας και συνεχιστε την πολυ καλη δουλεια που κανετε.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  STATHIS
6 Οκτωβρίου 2022 08:13

μεχρι την τελευταια μερα θεωρησε ενεργος για να προσφερεις τις υπηρεσιες σου……τα περι κοροιδιας ειναι μια παρα πολυ μεγαλη κουβεντα. Προσωπικα , επειδη η Υπηρεσια με δουλεψε ”ψιλο γαζι” αρκετες φορες στα 25 χρονια, απο την ημερα καταθεσης της αιτησης αποστρατειας μου μεχρι την ημερα διαγραφης μου δεν με ξαναειδαν μεσα στο στρατοπεδο(σε νησι και οχι Αττικοβοιωτια). Επισης στη Μοναδα που υπηρετει ο αδερφος μου(Πολεμικη αεροπορια) με την υποβολη της αιτησης ,μονο για τις υπηρεσιες μπαινουν(2-3 μερες το μηνα)……

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ιωάννης
Ιωάννης
4 Οκτωβρίου 2022 23:11

Καλησπέρα σας. Παρακαλώ θα ήθελα τη βοήθειά σας όσον αφορά το συνταξιοδοτικό. Είμαι εν ενεργεία Αξκός, απόφοιτος της ΣΜΥ. Εισήχθη στη ΣΜΥ τον Οκτώβριο του 1992, είμαι τρίτεκνος, με χρονολογία γεννήσεως των παιδιών μου 2001,2003 και 2011 και πληρώνω την 5ετία. Έχω κατοχυρώσει δικαίωμα σύνταξης; Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  Ιωάννης
5 Οκτωβρίου 2022 00:11

ΑΠΟ 10/2015 έχεις θεμελιώσει.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Ιωάννης
5 Οκτωβρίου 2022 07:43
Ioannis
Ioannis
Απάντηση σε  Γιάννης.
5 Οκτωβρίου 2022 13:49

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γεώργιος
Γεώργιος
3 Οκτωβρίου 2022 20:50

Καλησπέρα.Μια ερώτηση όσο αφορά τα πέντε μάχιμα.Ειχα καταταγεί ως ΔΕΑ την 28-6-90 και έχω αναγνώριση την θητεία στο ΓΛΚ.Υπηρετω ως ΕΜΘ στην ΠΑ.Πληρωνω για την αναγνώριση των ετών εκστρατείας.Ευχαριστω.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΝΙΚ
ΝΙΚ
Απάντηση σε  Γεώργιος
4 Οκτωβρίου 2022 16:24

Καλησπέρα Γιώργο, πληρώνεις κανονικά την μάχιμη πενταετία γιατί η θητεία που αναγνώρισες δεν είναι ασφαλιστική σχέση εργοδότη και εργαζομένου. Βέβαια μπορείς να πάρεις και τηλ. στον ΕΦΚΑ. Φυσικά θα αναγνωρίσεις τα πρώτα διαθέσιμα χρόνια που είναι πιο φθηνά. Περίμενε μέχρι να ψηφιστεί η νέα επέκταση αν τα πρώτα χρόνια ήταν Αθήνα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γεώργιος
Γεώργιος
Απάντηση σε  ΝΙΚ
4 Οκτωβρίου 2022 19:04

Ευχαριστώ πολύ

ΣΩΜΑ:
Στρατός