Στρατός Ξ.

Σελίδα υπ' αριθ. 389 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

19.8K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Ιάσονας
Ιάσονας
27 Φεβρουαρίου 2024 09:25

Αίτηση αποστρατειας μετά από 25 έτη πραγματικής υπηρεσίας (μαζί με τα 4 έτη ΣΝΔ) παρέχει και κάποια καταβολή σύνταξης? Αυτή θα ληφθεί στα 63 ή με την αποστρατεία?

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Nikos
Nikos
27 Φεβρουαρίου 2024 07:21

Θα ήθελα να ρωτήσω εάν καταθέσω αίτηση αποστρατείας στα 32 χρόνια, με 5ετια και 3ετια, και δύο χρόνια στον βαθμό του Πλωτάρχη παίρνω αποστρατευτικο βαθμο? (Κατάταξη 1993 οπότε εμπιίπτω στον 2439/96) ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
arvageo
arvageo
Απάντηση σε  Nikos
27 Φεβρουαρίου 2024 10:20

Όχι. Με αίτηση συνταξιοδότησης, αποστρατεύσαι με το βαθμό που φέρεις. Δηλαδή Πλωτάρχης. Ο αποστρατευτικός βαθμός του Πλοιάρχου αποδίδεται μόνο ως ¨Ευδοκίμως τερματίσας την υπηρεσία¨.

Στην εφαρμογή υπολογισμού της σύνταξης, ως αιτία συνταξιοδότησης δεν θα βάλεις “Ηλικία – 35ετία – Κρίσεις” αλλά “Άίτηση αποστρατείας” κι από κάτω στην ηλικία (έτη) θα βάλεις “Μέχρι 54”. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα μία επιπλέον κράτηση τη “Μείωση Ν.4002/11” μέχρι την ηλικία των 60 ετών.

Προσωπική μου άποψη, δεν συμφέρει να φύγεις στα 32 χρόνια αλλά να περιμένεις άλλα 3 χρονιά να σε αποστρατεύσουν λόγω κρίσεων. Εκτός κι αν υπάρχουν πολλοί σοβαροί λόγοι.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Nikos
27 Φεβρουαρίου 2024 12:38

Καλημέρα.
Σε ότι αφορά τον αποστρατευτικό βαθμό.
Δεν γνωρίζω αν άλλαξε κάτι και ισχύουν τώρα αυτά που αναφέρει ο arvageo.
Μέχρι πριν ένα χρόνο στο ΠΝ, για αξιωματικούς που υπάγονται στον Ν2439/1996 γινόταν απονομή αποστρατευτικού βαθμού Αντιπλοιάρχου.
¨ Προάγονται στον βαθμό του Αντιπλοιάρχου σε αποστρατεία, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 22 του ν. 2439/1996 και το άρθρο 91 του ν. 3883/2010, οι παρακάτω Πλωτάρχες Ειδικοτήτων (ΑΣΣΥ),….¨
¨ Τίθενται σε αποστρατεία, σύμφωνα με το άρθρο 34 του ν.δ. 1400/1973, την παρ. 9 του άρθρου 21 του ν. 2439/1996 και το άρθρο 91 του ν. 3883/2010, οι παρακάτω Αντιπλοίαρχοι Ειδικοτήτων (ΑΣΣΥ) σε αποστρατεία, μετά την αποδοχή από τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας των αιτήσεων αποστρατείας (1)* παραίτησής (2)* τους: ….¨
Βλ. ΦΕΚ Γ00982/2023 (1)* ΦΕΚ Γ01013/2023 (2)*

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Nikos
Nikos
Απάντηση σε  GEORGIOSP
28 Φεβρουαρίου 2024 07:06

Ευχαριστώ, θα δείξει όταν φύγω, εξάλλου δεν είναι αυτός αποτρεπτικός παράγοντας στο να καταθέσω αίτηση αποστρατείας στα 32. Απλά ήμουν περίεργος.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
28 Φεβρουαρίου 2024 08:33

Και πιο πρόσφατη (01/2024) απονομή αποστρατευτικού βαθμού στο ΠΝ ΦΕΚ Γ00030/2024

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΙΤ
ΙΤ
25 Φεβρουαρίου 2024 10:34

Αχιλλέα καλημέρα. Οι κρατήσεις στη σύνταξη που αναφέρονται στις παραγράφους Δ-Ζ του link: ΓΛΚ-Νομοθεσία Μνημονιακών Κρατήσεων έχουν καταργηθεί? Και με δεδομένο ότι δε τις βλέπω στην εφαρμογή.
Δηλαδή έχουν απομείνει 1) η ΕΑΣ, 2) ν.4002/11 για όσους εμπίπτουν και 3) εισφορές υπέρ υγείας?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΙΤ
ΙΤ
25 Φεβρουαρίου 2024 10:50

Ναι το είδα. Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημητρης
Δημητρης
23 Φεβρουαρίου 2024 20:57

Ευχαριστω για τις απαντησεις σας αλλα δεν καταλαβα τι ισχυει τελικα…
προσμετρατε ή οχι η τριτια
ισχυει το αρθρο τις 15/2? γιατι η συνταξη ουσιαστικα δεν αλλαζει εκτος (και ειναι καλο αυτο) η εισφορα αναλογα με το ετος καταθεσης αιτησης…
συγνωμη εαν κατι δεν εγινε κατανοητο απο πλευρας μου

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημητρης
Δημητρης
24 Φεβρουαρίου 2024 14:21

Το ερωτημα μου ηταν , οτι ακριβώς μετα το αρθρο εβγαζα συνταξη συν 70 ευρω περιπου με ημερ εκδοσης 15/2 , ενω τωρα επανηλθε στα ποσα που μας υπολογιζατε πριν το αρθρο σας.

ΣΜΥ 1995 Ετος καταταξης 11/1993
Πριν το αρθρο, με συνταξη να παρω περιπου τον 3 /26, γυρω στα 1565 με μερισματα.

Για μια βδομαδα μετα το αρθρο σας πηγε στα 1630
Και τωρα ξανα με εκδοση σας 22/2 βγαζει 1570

Ετος πρωτοκολλου τριετιας 2022
Αυτο ρωτησα οπως κ καποιοι αλλοι το ιδιο

Το αλλαξατε εσεις κ ειναι το σωστο ή η εφαρμογη εχει καποιο θεμα γιατι αν προσμετρατε δεν εχει σχεδον καμια αυξηση οπ ως προειπα…
Ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Στέλλα
Στέλλα
23 Φεβρουαρίου 2024 12:31

Καλημέρα κύριε Καρασαββίδη.Σήμερα μπηκα στο συστημα να υπολογισω την συνταξη μου και με τα ιδια ακριβως στοιχεια μου βγαζει 80 ευρω μειον όσο εβγαζε δηλαδη πριν 2 εβδομαδες.Τι γινεται καθε μερα αλλαζει το πινακακι?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημητρης
Δημητρης
23 Φεβρουαρίου 2024 07:42

Καλημερα
Συνταξη ΓΕΣ με ημερ εκδοσης 22.2.24δεν βγαζει τιποτα ολα μηδενικα
Ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημητρης
Δημητρης
23 Φεβρουαρίου 2024 14:41

Γνωριζω κ ειχα κανει οτι οδηγιες δινετε κατα καιρους
Εβγαζε την λεξη dynamic στον βαθμο και μηδεν σε ολα τα πεδια
Φτιαχθηκε τωρα πιυ ξαναμπηκα
Ομως εχει αλλαξει παλι η συνταξη μετην τριετια και επανηλθα περιπου σταιδια ποσα πριν γινει ολο αυτο

Την περασμενη βδομαδα ειχα μια αυξηση 70 ευρω περιπου
Τωρα γυρω στα 8 σε σχεση με αυτα που επαιρνα πριν ττο αρθρο σας για τριετια
Ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κώστας
Κώστας
22 Φεβρουαρίου 2024 16:02

σας έχω στέιλει σε 2 email την ΣΠ περιμένω ελπίζω να είναι όλα καλά και να μην χρειαστεί να κάνω έφεση στον εφκα ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βασίλειος
Βασίλειος
22 Φεβρουαρίου 2024 09:19

Είμαι Ταγματάρχης ΑΣΣΥ και διαγράφομαι 29/2/2024. Έχω 32,4 πραγματικά, την μάχιμη πενταετία και 2,6 από την τριετία. Παρατήρησα την αλλαγή στο enstoloi.net του τρόπου προσμέτρησης του χρόνου της τριετίας στο μέσο όρο αποδοχών. Η ερώτησή μου είναι αν ο ΕΦΚΑ έχει κάνει ανάλογη προσαρμογή του λογισμικού του ή βγάζει ακόμη με το παλιό σύστημα του ΓΛΚ που δεν προσμετρώνται οι αποδοχές της τριετίας ;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημτρης
Δημτρης
22 Φεβρουαρίου 2024 10:28

Καλημερα δεν έχει γίνει καμια αναπροσαρμογή ως προς την τριετία δηλαδή εγώ διαγράφηκαν Ιουλιο 23 πληρωθηκα οκτ 23 και περνω ως σήμερα ότι γράφατε παλιοτερα και όχι μόνο εγώ αλλά και άλλοι δυο συνάδελφοι που αποστρατευτηκαμε κοντα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτριος
Δημήτριος
21 Φεβρουαρίου 2024 18:53

Καλησπέρα! Παραιτήθηκα πριν 1 έτος στα 20 χρόνια υπηρεσίας ΕΠΟΠ Επιλοχιας. Χρειάζομαι την βεβαίωση προυπηρεσίας από τον e-ΕΦΚΑ και όταν την εκδίδω βλέπω ότι πριν το 2020 δεν υπάρχω πουθενά, ουσιαστικά φαίνεται ότι άρχισα να υπηρετώ το 2020… Είναι γνωστό αυτό το πρόβλημα; το έχει αντιμετωπίσει και άλλος συνάδελφος;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κώστας
Κώστας
21 Φεβρουαρίου 2024 18:07

καλησπέρα σας αποστρατεύτηκα 30 νοεμβριου 2023 είμαι σειρά οπυ από 24 ιουλίου 1991 έχω παραλάβει τώρα την συνταξιοδοτικη μου πράξη η οποία υπολογίστηκε η σύνταξη που θα πάρω με εφκα 2020 έχω ζητήσει να γίνει εφάπαξ πληρωμής της τριετίας στην απόφαση το έκαναν με δοσεις τεσπα αυτό θα ήθελα να ρωτήσω τώρα έαν έπρεπε να υπολογιστεί η σύνταξη μου με εφκα 2024 γιατί διάβασα σε ένα σημείο που αναφέρετε ότι μέχρι 31 νοεμβρίου 2023 θα έχουμε αύξηση 3%στην εθνική σύνταξη +3% στην ανταποδοτική σύνταξη γιατί με τον καινούριο πίνακα που κάνατε μου βγάζει συνταξιμες αποδοχές παραπάνω και σκεφτομαι μήπως πρεπει να κάνω κάποια έφεση της απόφασης αυτής που έχει προθεσμία για 2 μήνες και δεν γνωρίζω εάν αυτό είναι λάθος και θα διορθωθεί από τον εφκα αργότερα ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
sakis
sakis
20 Φεβρουαρίου 2024 15:01

Κατατάχτηκα στις 23-03-92 ως ΟΠΥ και διαγράφομαι τέλος του 2024, με 40 χρόνια.( 32 πραγματικά, αναγνώριση 5νταετιας, και εξαγορά 3ετίας) και θέλω να ρωτήσω. Ποια σύνταξη παίρνω απ αυτές που βλέπω στον πίνακα αυτή που γράφει ¨Πληρωτέα Σύνταξη¨ ή στο κάτω μέρος του πινάκα που γράφει ¨Μηνιαίο εισόδημα¨; Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  sakis
20 Φεβρουαρίου 2024 18:52

Καλησπέρα.sakis ισχύουν και τα δύο που γράφεις.Η πληρωταια σύνταξη είναι το ποσό της συνταξης που θα πιστώνεται κάθε μήνα στο λογαριασμό σου και το μηνιαίο εισόδημα είναι το συνολικό εισόδημα που θα έχεις κάθε μήνα αφού εκτός από την συνταξη θα πιστώνεται στον λογαριασμό σου και τα ποσά από τα μερίσματα (ΜΤΣ-ΕΚΟΕΜΣ)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  sakis
20 Φεβρουαρίου 2024 19:18

¨Μηνιαίο εισόδημα¨

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
19 Φεβρουαρίου 2024 14:25

με τα νεα δεδομενα περι 3ετιας η συνταξη ανεβενει περι τα 75-80 ευρω πραγματικα ομως δεν συμβαινει κατι τετοιο ..τι πρεπει να κανω για να βρω το σωστο ποσο που μου αναλογει;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
20 Φεβρουαρίου 2024 12:39

Καλημέρα. Όσα λιγότερα χρόνια της 3ετιας χρησιμοποιείς για συμπλήρωση των 40 χρόνων υπηρεσίας μειώνεται ανάλογα και το τελικό ποσό της σύνταξης.π.χ εάν χρησιμοποιήσεις και τα 3 χρόνια το ποσό της αύξησης θα είναι περίπου αυτό που αναφερεις ενώ εάν χρησιμοποιήσεις τα 2 χρόνια το ποσό θα μειωθεί αναλογα κ.ο.κ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
19 Φεβρουαρίου 2024 08:23

Καλημέρα επειδή το ξαναρωτάω και απάντηση δεν έλαβα, αν γνωρίζει κάποιος, στην περίπτωση ανάληψης εργασίας συνταξιούχου πλην του ΕΦΚΑ, οφείλουμε να ενημερώσουμε και το ΜΤΣ; Το αναφέρεται στο site σας στην ενότητα απασχόληση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
19 Φεβρουαρίου 2024 13:18

Το καλύτερο είναι να πάρεις τηλέφωνο το ΜΤΣ να ενημερωθείς από πρώτο χερι

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  Γιώργος
19 Φεβρουαρίου 2024 16:12

Νομίζεις ότι δεν έχω πάρει; Μια δεν το σηκώνουν και απο την άλλη μου δίνουν κάτι τηλέφωνα που δεν απαντάνε και σήμερα μου λένε “μάλλον όχι”. Άντε βγάλε άκρη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΙΤ
ΙΤ
18 Φεβρουαρίου 2024 18:55

Αχιλλέα, μία ακόμη διευκρίνηση θα ήθελα.
Η μείωση του Ν.4002/11 στην εφαρμογή για τη σύνταξη ΓΕΣ είναι ενεργή? Και στο ρωτάω γιατί όταν βάζω την επιλογή “Ηλικία-35ετία-Κρίσεις” και “Αίτηση αποστρατείας” βγαίνει το ίδιο ποσό, άσχετα από το ποια από τις 3 ηλικιακές επιλογές που δίνεις κι αν επιλέξω στη 2η περίπτωση της “Αίτησης αποστρατείας”.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γεώργιος
Γεώργιος
18 Φεβρουαρίου 2024 15:26

Καλήσπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω, εφόσον η ΑΣΥΕ σε κρίνει ως Ελαφράς Υπηρεσίας, ποιο μπορεί να είναι το κριτήριο για να σε αποστρατεύσει το ΑΣΣ; (π.χ. χαμηλές βαθμολογίες, ειδικότητα, κ.λπ.). Ισχύει κάτι;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟΣ
Απάντηση σε  Γεώργιος
18 Φεβρουαρίου 2024 19:18

Έχω δει σε δημοσιευμένες αυτεπαγγέλτως αποστρατειες για λόγους υγείας το ” λόγω μη ύπαρξης υπηρεσιακών αναγκών ”.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γεώργιος
Γεώργιος
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΣ
18 Φεβρουαρίου 2024 19:44

Συμφωνώ. Αλλά δεν τους αποστρατεύουν όλους! Πως καθορίζονται οι υπηρεσιακές ανάγκες, ώστε κάποιους να τους κρατάνε και κάποιους όχι! Τι ισχύει; (Συγγνώμη που ρωτάω επίμονα).

ΣΩΜΑ:
Στρατός
μακης
μακης
Απάντηση σε  Γεώργιος
18 Φεβρουαρίου 2024 20:54

το νομοσχεδιο υπεθα 2023 αλλαξε την δυνατοτητα που σου δινοταν εσυ να επιλεξεις αν μετα αφου κριθεις ελαφρας υπηρεσιας να παραμεινεις η οχι,τωρα ειναι στην αποφαση της ΑΣΥΕ και του ΑΣΣ,αλλα εαν διαβασεις τα φεκ φυσικα και ελαφρας να βγεις σε αποστρατευουν απο το ΑΣΣ,εννοω τα τελευταια φεκ αυτεπαγγελτων αποστρατειων μετα το νομοσχεδιο,εαν οχι ολους οσους κρινονται ΕΥ ενα μεγαλο ποσοστο,κατα την δικια μου γνωμη δεν υπαρχει κριτηριο αλλα κατευθυνση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός