Σελίδα υπ' αριθ. 116 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 116 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.
ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΔΙΑΖΥΓΙΟ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ 2 ΤΕΚΝΩΝ ΣΕ ΕΜΕΝΑ. ΣΕ ΠΟΙΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΓΛΚ ΘΑ ΤΟ ΔΗΛΩΣΩ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΩ ΣΕ ΕΓΓΡΑΦΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΤΑ ΚΑΙ ΕΟΠΥ ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΧΝΑΩ ΚΑΤΙ ΑΝ ΞΕΡΕΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ….ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Κάθε μεταβολή στην οικογενειακή κατάσταση πρέπει να δηλώνεται στο ΓΛΚ και στο ΜΤΑ. Για το ΜΤΑ πρέπει να υποβάλεις την ΑΙΤΗΣΗ ∆ΙΑΓΡΑΦΗΣ ΓΑΜΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥ (https://www.haf.gr/structure/gea/mta/forms/ το έγγραφο με αα18). Δεν υπάρχει καμία αλλαγή στο ποσό του μερίσματος που λαμβάνεις. Για το ΓΛΚ πρέπει να υποβάλεις μια αίτηση (https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Content/Syntaxeis/7Ypovoliaitisewn/7.3Ypodeigmataaitisewn/ENTIP_6_AITHSH.pdf ) με συνημμένο το διαζευκτήριο. Αν συνταξιοδοτήθηκες μετά την 30/10/2011 δεν θα έχεις καμία μεταβολή στη σύνταξη σου και θα συνεχίσεις να παίρνεις το ΕΟΒ ΠΑΙΔΙΩΝ που είναι 70€. Αν η διαγραφή σου έγινε πριν από την 30/10/2011 θα διακοπή η παροχή ΕΟΒ ΣΥΖΥΖΟΥ 35€ αναδρομικά από την ημερομηνία του διαζυγίου και θα συνεχίσεις να παίρνεις το ΕΟΒ ΠΑΙΔΙΩΝ 36€. Και στις δύο περιπτώσεις μπορείς να στείλεις την αίτηση με συστημένη επιστολή. Για τον ΕΟΠΥΥ δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα αν τα παιδιά τα είχες ασφαλισμένα εσύ. Αν τα παιδιά είναι ασφαλισμένα για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη από την μητέρα τους θα πρέπει να τα ασφαλίσεις εσύ (https://www.ika.gr/gr/infopages/opad/files/entypa_opad_tydky/dikaiol_ekd_kato18.pdf ). Μια ακόμα αλλαγή που πρέπει να κάνεις είναι ο διαχωρισμός Α.Φ.Μ. Με ένα αντίγραφο του διαζευκτηρίου και με τη ταυτότητα σου, πηγαίνεις στο τμήμα Μητρώου… Διαβάστε τη συνέχεια »
ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
Συνάδελφοι καλημέρα
Ολα οδηγούν στο συμπέρασμα οτι ακόμη και αυτο το εγγραφο του ΥΠΕΘΑ συντάχθηκε απλώς και μόνο για να χρυσώσει το χάπι.
Προσέξτε την τελευταία παράγραφο:
¨4. Ύστερα από τα παραπάνω παρακαλούμε για τις ενέργειές σας προκειμένου να επιλυθεί το ανωτέρω πρόβλημα με την προώθηση σχετικής νομοθετικής ρύθμισης, διότι η έκδοση εγκυκλίου, από πληροφορίες μας, δεν θα είναι εκτελεστή από τα υπηρεσιακά όργανα του ΓΛΚ/Δνση Συντάξεων.΄΄
ΑΠΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΑΣ???????
ΕΛΕΟΣ!!!!
Δυστυχώς πρεπει να κινηθούμε μονοι μας
Καλησπέρα,συναδελφοι όποιος μένει Αθηνα να περάσει από το Γ.Λ.Κ. και βρεί τον κύριο Γεωργακακο Κών/νο είναι μοναδικός που μπορεί να απαντήσει .
Ούτε συνήγορος του πολίτη χρειάζεται, ούτε φυσικά «να σταματήσουμε να ασχολούμαστε με τους υπαλλήλους του ΓΛΚ διότι δεν μπορούν να πάρουν καμία πρωτοβουλία από μόνοι τους», όπως υποστηρίζει κάποιος άλλος συνάδελφος. Ένας καλός δικηγόρος χρειάζεται, μια μήνυση κατά παντός υπευθύνου (υπαλλήλου του ΓΛΚ) για παράβαση καθήκοντος και μια αυστηρή ποινή (ας απολυθούν επιτέλους και 5-10 από αυτούς τους «ανευθυνο-υπεύθυνους», που συστηματικά ταλαιπωρούν, «τρεις την ώρα» ,εδώ και χρόνια, χιλιάδες συνταξιούχους, απλώς και μόνο λόγω της δικής τους «υπηρεσιακής ανεπάρκειας» ή έστω λόγω της ευθυνοφοβίας τους, σε συνδυασμό με τη δουλοπρέπειας τους προς την εκάστοτε κυβέρνηση), μήπως και σταματήσει επιτέλους κάποτε αυτή η απαράδεκτη τακτική της συγκεκριμένης υπηρεσίας. Και εξηγούμαι: Όπως αρκετοί από εμάς γνωρίζουμε, και όπως άλλωστε αναφέρεται ρητά στην ιστοσελίδα της Βουλής των Ελλήνων (http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Nomothetiki-Diadikasia): «Τα νομοσχέδια και οι προτάσεις νόμων συνοδεύονται υποχρεωτικά από αιτιολογική έκθεση (η οποία αναλύει τους σκοπούς των προτεινόμενων ρυθμίσεων)… Επίσης, το νομοσχέδιο ή η πρόταση νόμου που συνεπάγεται επιβάρυνση του προϋπολογισμού, συνοδεύεται από έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους η οποία καθορίζει το ύψος της δαπάνης…. »(η υπογράμιση είναι δική μου). Και ερωτώ: Από… Διαβάστε τη συνέχεια »
Πολυ σωστα τα λες Στελιο!!!
Αγαπητέ συνάδελφε Στέλιο,είναι προφανές γιατί δεν έκαναν ότι έπρεπε να κάνουν ,διότι πρώτον απλά δεν τους αφορά,άλλοι έχουν το πρόβλημα και δεύτερο μόνο με το άκουσμα “στρατιωτικοί” η αλλεργία τους φουντώνει και δεν μπορούν να λειτουργήσουν όπως θα έπρεπε.Φυσικά σε περιπτώσεις περικοπών-μειώσεων κλπ , λειτουργούν άμεσα και μάλιστα πολλές φορές εφαρμόζοντας λανθασμένα (ίσως εσκεμμένα) με υπερβάλλοντα ζήλο για το καλό της “Ελληνικής οικονομίας”,τις επιταγές της εκάστοτε Κυβέρνησης-δανειστών-τοκογλύφων….
Αγαπητέ συνάδελφε Στέλιο, σωστά μιλάς, αλλά άκου σε παρακαλώ και την ταπεινή γνώμη ενός εν ενεργεία Αξιωματικού της Π.Α σχετικά με το θέμα. Εδώ και τώρα λοιπόν φίλε Στέλιο, χρειάζονται ενέργειες (“actions” όπως λέμε) και όχι απλά ενημερώσεις και τηλεφωνικές επικοινωνίες από τους κυρίους υπαλλήλους του ΓΛΚ και για να γίνω πιο συγκεκριμένος. Αύριο το πρωί (εάν είναι δυνατόν) μαζευτείτε στην είσοδο του ΓΛΚ όσοι περισσότεροι συνάδελφοι δικαιούχοι σύνταξης μπορείτε, φωνάξτε και ένα κανάλι να σας βγάλει στον αέρα, και κάντε έντονη διαμαρτυρία και παρεμπόδιση των υπαλλήλων να πάνε στην δουλειά τους… και τότε θα δούμε ποιά λύση θα δώσουν οι αρμόδιοι!!
εχεις δικιο billy κατι πρεπει να κανουμε αυτο ειναι το σωστο και να μην μενουμε στις κουβεντες ….
συναδελφοι να μιλησουμε τηλ. και να δουμε τη πρεπει να κανουμε δεν παει αλλο αυτη η κατασταση …..
Καλημέρα,Λαμπρο μένεις Αθηνα? αν θέλεις στείλε μου το μέιλ.
Καλημέρα Ηλία το μέιλ είναι [email protected]
Καλησπέρα,λαμπρο το ελαβες το mail???
φιλε με τις μηνυσεις δεν βγαινει αμεσα κατι δικια μου αποψη και γνωμη ειναι να μαζευτουμε οσο το δυνατο περισσοτεροι εξω απο το ΓΛΚ και να διαμαρτυρηθουμε αποκλειοντας την εισοδο στους υπαλληλους και συγχρονως να καλεσουμε καποια καναλια μονο ετσι πιστευω οτι θα ταρακουνηθουν και ισως μας βγαλουν τις συνταξεις
Συνάδελφοι καλησπέρα μην ασχολείστε με υπαλλήλους του Γ.Λ.Κ δεν μπορούν να παρουν καμοία προτοβουλία απο μόνοι τους ρίχνω μια ιδέα: Επικοινωνία με τον Συνήγορο του Πολίτη
Ωράριο λειτουργίας για το κοινό
Δευτέρα – Παρασκευή 08.30πμ-2μμ
κάθε Τετάρτη έως 4.30μμ
Χαλκοκονδύλη 17
Τ.Κ. 104 32 Αθήνα
E-mail:
rg.soroginys@sserp
Τηλ:
(+30) 213 1306 600
Φαξ:
(+30) 213 1306 800
(+30) 210 7292 129
Σίγουρα είναι μια καλή κίνηση, διότι πρέπει να κτυπηθεί αυτή η αδιαφορία από πανταχόθεν.
Από την μια η υπερώτηση στη βουλή της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.
Από την άλλη το έγγραφο του ΥΠΕΘΑ.
Έχουμε επιπλέον οχλήσεις στο Εργασίας και ΓΛΚ. Μένει νομίζω η αποστολή εξωδίκων και η καταγγελία στο Συνήγορο του Πολίτη. Ληφθεί υπόψη ότι η διαδικασία αυτή θα πάρει πάνω από τρίμηνο. Αλλά είναι απαραίτητη (και οικονομική) στην παρούσα φάση.
Καλησπέρα,max πριν μία εβδομάδα επικοινωνισα μαζί τους, και τους επισήμανα το πρόβλημα για τους ένστολους,που έχουν διαγραφεί από 12/5/16 ότι το Γ.Λ.Κ. δεν εκδίδει συνταξιοδοτικες πράξεις λόγω ασάφειας του νόμου 4387/16 και μού είπαν να κάνω αίτηση ηλεκτρονικά ή να αποστειλω ταχυδρομικά την αίτηση προς συνήγορο του πολίτη .Την αίτηση την βρίσκουμε στα Κ.Ε.Π.προσωπικα την έχω στείλει την περασμένη πεμτη συστημένη,στα Ε.Λ.Τ.Α πήγε στις 7/11/16 πήρε αριθμό πρωτοκόλλου στίς 9/11/16 και σήμερα χρεώθηκε σε υπάλληλο.
Δυστυχώς δεν βλέπω να γίνεται τίποτα αγαπητέ συνάδελφε.!!
Διότι δες και πιο κάτω, ένας άλλος συνάδελφος που κατέφυγε στο Συνήγορο του Πολίτη (ΣτΠ) για το θέμα της διαφορετικής οικονομικής αντιμετώπισης που υπάρχει όσον αφορά τη μάχιμη πενταετία σε Μονάδες εκστρατείας στις ΕΔ & τα ΣΑ, του απήντησαν ότι είναι ΑΝΑΡΜΌΔΙΟΙ. !!!
1. Ερώτησή συναδέλφου στο ΣτΠ : http://apostolospapaparisis.blogspot.gr/2016/11/5.html
2. Απάντηση από το ΣτΠ : http://apostolospapaparisis.blogspot.gr/2016/11/5_10.html
ΕΛΕΟΣ !!! 🙁 🙁
Εγγραφο ΥΠΕΘΑ για τις συνταξεις Αποστρατων !!
http://www.militaire.gr/%CE%AD%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%BF-%CF%85%CF%80%CE%B5%CE%B8%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82/
O κος Μαρές έχει βάλει την ίδια κασέτα από τον Ιούλιο. Όπως του το είπα κιόλας, δεν δικαιολογείται να μην κάνουν ένα meeting τα συναρμόδια υπουργεία ώστε να συνεννοηθούν και να βρουν μια λύση. Πρέπει να πάμε σε δικηγόρο. Γιατί όταν ένας νόμος είναι λάθος είναι άκυρος. Που είναι το Σ.Τ.Επικρατείας εδώ? Πρέπει να γίνει κινητοποίηση με ομαδική αγωγή ειδάλλως δεν καταλαβαίνουν.
Καλημέρα δημητρη θέλεις να ανταλλάξουμε τηλέφωνα μήπως βγάλουμε κάποια άκρη??
ΗΛΙΑ Σteile to [email protected] to teleytaio einai μηδεν
ο κ μαρες ειναι υπαλληλος δεν ειναι αυτος το θεμα ……..ειπαμε ειναι καθαρα πολιτικο
Καλησπέρα,δημητρη έχω στείλει τό μέιλ το ελαβες??
καλησπερα παιδια..και μενα τα ιδια με εσας μου ειπαν στο γλκ..μηπως μπορουμε να κανουμε κατι ολοι μαζι?
Καλημέρα,δημητρη και νικοςΜ καί εγώ πού πήρα σήμερα τηλέφωνο τα ίδια ο κύριος μαρρες!!! Όσο για δικηγόρο ζητούν μεγάλα ποσά για νά αναλάβουν την υπόθεσή.
Έρχεται μείωση επιτοκίων στα στεγαστικά δάνεια του ΤΠ&Δ
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=551656&catID=2
θα πρέπει να γινουν αιτήσεις από τους δανειολήπτες ,η αυτό θα γινει αυτεπάγγελτα με βάση τα εισοδηματικά κριτήρια που θα ελέγξει το ίδιο ταμείο παρακαταθηκών και δανειων ?
Θα βγεί ανακοίνωση από το ΤΠ&Δ τις επόμενες ημέρες.
Σε ευχαριστω πολύ
Διάβασα το παρακάτω στην ιστοσελίδα του ΤΠ&Δ και με έχει μπερδέψει λίγο με τις αιτήσεις που αναφέρει ότι έχουν υποβληθεί…
7. Ο χρόνος που έχει μεσολαβήσει από την 7η Ιουλίου είναι ο αναγκαίος για τη διαμόρφωση των απαραίτητων υποδομών και αυτοματισμών για την αποτελεσματικότερη και ταχύτερη διαδικασία υλοποίησης των νέων ρυθμίσεων. Άλλωστε, η νέα πολιτική θα έχει έναρξη ισχύος από 1ης Ιουλίου 2016 για όλες τις αιτήσεις που έχουν ή θα έχουν υποβληθεί μέχρι 31/12/2016, με συνέπεια να μην απολεσθούν δικαιώματα και οφέλη της νέας πολιτικής.
Στις 7-7-2016, το Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής αποφάσισε μια νέα πολιτική ρυθμίσεων στεγαστικών δανείων. Πιθανόν κάποιοι δανειολήπτες να κατέθεσαν αιτήσεις για να ενταχθούν σε νέα ρύθμιση.
Από τον Ιούλιο έως σήμερα το ΤΠ&Δ μελετούσε το τεχνικό κομμάτι υλοποίησης του θέματος. Τώρα έχουν καταλήξει στις νέες ρυθμίσεις (μείωση επιτοκίων, επιμήκυνση δανείου, πάγωμα κεφαλαίου κτλ)γι’ αυτό έβγαλαν και το δελτίο Τύπου.
http://www.tpd.gr/wp-content/uploads/2016/deltio_rythmiseis.pdf
Απομένει η τυπική έγκριση από το ΔΣ που θα γίνει μέχρι τις 24-11-2016.
Για να έχετε “μια ιδέα” για το νέο ύψος της δόσης σας, μπορείτε να “πειραματισθήτε” με ένα πρόγραμμα υπολογισμού δόσεων, όπως π.χ. αυτό:
http://www.alphabank.com.cy/computer2a.shtm
Σε ευχαριστούμε πολύ για την είδηση aero!
http://apostolospapaparisis.blogspot.gr/2016/11/37.html#more
Υπαρχει ασαφεια στην ερμηνεια του νομου για το 20% αν δηλαδη αφορα το συνολο της διαφορας η το ποσο που υπερβαινει το ανωτερω ποσοστο?Γιατι ζητειται διευκρινηση στην ερωτηση Νο2 των βουλευτων?Μηπως οπου υπαρχει καπνος υπαρχει και φωτια?
Για την αίτηση αποστολής στο ΓΛΚ, που αναφέρεται στη σελίδα 4 της Εθνικής Ηχώ του μηνός Οκτωβρίου 2016 και αφορά το άρθρο 44 του νόμου 4387/2016, την παρακράτηση 6 % υπέρ υγειονομικής περίθαλψης, θα πρέπει να την στείλουμε ; υπάρχει περίπτωση να δεχθεί το ΓΛΚ να επιστρέψει αναδρομικές κρατήσεις από το 2012 ; http://www.eaas.gr
Διάβασε εδώ:
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-195/#comment-41032
έστειλα την αίτηση
Καλημέρα σας κ. Καρασαββίδη. Έχω προέλευση ΕΠΥ (ΟΠΥ)-ΕΜΘ με ημερομηνία κατάταξης 26/3/1991 στην ΠΑ.
Πριν την κατάταξη ΩΣ ΕΠΥ :
8/8/1988 εργασία στον ΟΤΕ 9 ΜΉΝΕΣ (255 ένσημα)
1/3/1990 έως 25/3/1991 καταξη ως ΣΜΗΝΙΤΗΣ. Τον χρόνο θητείας των έχω αναγνωρίσει στο ΓΛΚ και στο πρώην ΤΑΣΑ όπου έκτοτε λαμβάνω μισθόλογικές προαγωγες με βάση τον χρόνο θητείας.
Το ερώτημα σας παρακαλώ είναι αν πρέπει να πληρώσω τις εισφορές για τα πέντε πλασματικα έτη??
Ευχαριστώ εκ τον προτέρων
Πέτρο εκτιμώ ότι το ερώτημα σου είναι αν υποχρεούσαι να πληρώσεις για να αναγνωρίσεις την πενταετία, ή εφόσον είσαι παλαιός ασφαλισμένος αναγνωρίζεταιχωρίς εισφορές? Από ποιά ημερομηνία και μετά απαιτούνταιεισφορές για την πενταετία? Δεν γνωρίζω αν ο αναγνωρισμένος χρόνος θητείας απλώς προσμετράται ως συντάξιμος, αλλά ως έναρξη ασφάλισής σου ισχύει η ημερομηνία κατάταξής σου ως ΕΠΥ δηλ.26/3/1991. Ίσως ο κος Καρασαββίδης η άλλος συνάδελφος γνωρίζει…
Ευχαριστώ Αργύρη για την επισήμανση.
Αν εργοδότης ήταν ο οτε βεβαίωση από τον εργοδότη και τα προσκομίσει στην υπηρεσία ως χρόνος δημόσιας υπηρεσίας και σαν χρόνος υπηρεσίας και δεν τα πληρωνεις ή υπηρεσία ξέρει, ανεφερετω .
Ευχαριστώ για την απάντηση
Ερώτηση 4.2.α.1 στις FAQ.
Μέχρι 30-9-1990 οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο δεν πλήρωναν κρατήσεις για σύνταξη, όπως πλήρωναν όλοι οι υπόλοιποι (ΙΚΑ, TEBE κλπ). Γι’ αυτό το κριτήριο της δωρεάν παροχής συντάξιμου χρόνου αφορά μόνο την πρόσληψη στο Δημόσιο μέχρι 30-9-1990.
Καλημέρα σας κ. Καρασαββίδη. Έχω προέλευση ΕΠΥ (ΟΠΥ)-ΕΜΘ με ημερομηνία κατάταξης 20/6/1990 στην ΠΑ. Βλέποντας το πεδίο υπολογισμού “ΣΥΝΤΑΞΗ 2016”, οι βασικοί μισθοί(άρα και οι συνταξιμες αποδοχές) είναι διαφορετικές από τις πραγματικές, εως και το 2014. Αποτελεσμα αυτού, η διαφορετική τιμή ακαθάριστης σύνταξης.Υπάρχει λόγoς γι’ αυτό; Μπορεί να αλλάξει για να υπολογιστεί με μεγαλυτερη ακριβεια η ακαθαριστη συνταξη; Επίσης υπάρχει κατι νεότερο σχετικά με τις νέες (μετά την 12/5/16) συνταξεις; Σς ευχαριστώ!
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-179/#comment-31106
Κ. Καρασαββίδη σας ευχαριστώ για το χρόνο σας και την απάντηση στο ερώτημα μου!
Αχιλλέα
στην κεντρική σελίδα στην ανάρτησή σου μέ θέμα” Αύξηση οικονομικού βοηθήματος ΕΚΟΕΜΣ” γράφεις “Yπάρχει όμως ένα ενδεχόμενο το ΜΤΣ να ζητήσει την πληρωμή αναδρομικών εισφορών ΕΚΟΕΜΣ λόγω απονομής μεριδίων μεγαλύτερου βαθμού, όπως γίνεται ήδη στο ΜΤΣ όπου οι σχετικές εισφορές παρακρατούνται από τα πρώτα μερίσματα.” Πιστεύω πως κάτι τέτοιο ΔΕΝ ισχύει διότι το ΕΚΟΕΜΣ δεν έχει εισφορές ασφαλισμένου,μιάς και οι πόροι του είναι συγκεκρημμένοι!!!Κανονικά τα μερίσματα που δίνει το ΕΚΟΜΕΣ θα έπρεπε να είναι τα ιδια για ολους,ανεξαρτήτως βαθμού,με μοναδικό συντελεστή τα έτη(τριακοστά πέμπτα) στην ενεργό υπηρεσία ,απο την δημιουργία του ΕΚΟΕΜΣ(1995 νομίζω)και μετά!!!!Oσα ετη υπηρεσίας απο το 1995 και μετα ,επί τοσα /35α να πολαπλασιάζεται το σταθερό μερίδιο και να βγαίνει το μέρισμα;Γιατι δεν γίνεται;Απλα γιατι καποιοι “εφαγαν” και “τρωνε” καλά τοσα χρόνια εκμεταλευομενοι ΜΟΝΟ τον βαθμό τους εις βαρος των υπολοίπων και περισσότερο,των μελλοντικών συνταξιούχων συναδέλφων μας.
Δηλαδή εσύ δεν είχες στο μισθό σου κάθε μήνα την κράτηση “ΕΚΟΕΜΣ πάγια”;
Μπορεί να υπάρχουν πρόσθετες πηγές εσόδων, αλλά δεν υπάρχει καμία συνταξιοδοτική παροχή χωρίς εισφορές ασφαλισμένου.
Πέραν των άμεσων μηνιαίων εισφορών, τα σημαντικότερα έσοδα του ΕΚΟΕΜΣ είναι από την κράτηση στα οδοιπορικά έξοδα, στα έξοδα μετάθεσης και στις αποζημιώσεις εξωτερικού, αποδοχές οι οποίες επηρεάζονται από το μισθολογικό βαθμό (δεν είναι ίδιες για όλους). Βέβαια για τον υπολογισμό του χρόνου μετά το 1995 θεωρώ ότι έχεις δίκιο (προσωπική άποψη).
ΤΟ 93% ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΩΝ ΚΕΡΔΩΝ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ
ΚΑΤΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΥΠΕΡ ΕΚΟΕΜΣ
http://www.eaas.gr/
ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΠΡΑΤΗΡΙΑ
Στηρίξτε το EKOEMΣ ψωνίζοντας από τα EKEMΣ. Το 93% των κερδών κατατίθεται υπέρ EKOEMΣ.
Οι κρατησεις απο τα εκτος Εδρας ΔΕΝ ειναι ασφαλιστικες εισφορες!!Και φυσικα ΔΕΝ δικαιολογουνται οι τοσο μεγαλες διαφορες στο καταβαλλόμενο μερισμα μεταξυ των βαθμων!!!Με τετοιο σκεπτικο το ΕΚΟΕΜΣ σε λιγα χρονια δεν θα υπάρχει!!!
Οσον αφορα την κρατηση υπερ ΕΚΟΕΜΣ απο τη μισθοδοσια,για πες μου,ο αποστρατος πριν το 1995 που λαμβανει μερισμα,ποια ακριβως κρατηση ειχε;Και αν θες γραψε μου ποση κρατηση ειχες εσυ το μηνα και για ποσα ετη και τι μερισμα παιρνεις,και μετα θα σου βαλλω και εγω τη δικια μου και να δουμε τις διαφορες,ετσι για να καταλαβουμε τι υπεραποδοση γινεται,και αν ειναι λογικη!!!Mην τρελαθουμε κιολας!!Αν δινει ενας 15 ευρω το μηνα και λαμβανει 150,και ο αλλος δινει 4 ευρω το μηνα λιγοτερα και λαμβανει 80 ,αυτο δεν λεγετε κρατηση,αυτο λεγεται ΚΛΟΠΗ !!!!
σωστός
Οι βασικοί πόροι των ΕΚΟΕΜ είναι οι κρατήσεις που γίνονται στους μετόχους και τους μερισματούχους των ταμείων. Στην σελίδα του ΜΤΣ δεν φαίνεται καθαρά αυτό αλλά αναφέρεται σαφέστατα στον Ν2448/1996 άρθρο 8. Για τα ΜΤΝ και ΜΤΑ μπορείς να δεις εδώ http://www.mtn.gr/εκοεμν/πόροι-εκοεμν.html και http://www.mtn.gr/εκοεμν/πόροι-εκοεμν.html. Αφού λοιπόν οι κρατήσεις γίνονται με βάση τον μισθολογικό βαθμό για τους εε και το δικαιούμενο μέρισμα για τους εα, είναι λογικό και οι απολαβές να είναι μοιρασμένες αναλογικά και όχι ίδιες για όλους. Το ίδιο γίνεται και με τα χορηγούμενα μερίσματα από ΜΤΣ, ΜΤΝ και ΜΤΑ.
Η πληροφορία ότι το ΕΚΟΕΜΣ είναι ένα ταμείο δίχως εισφορές ασφαλισμένου μάλλον οφείλεται σε εσφαλμένη ή ελλιπή ενημέρωση.
Γιωργο τα πραγματα ειναι απλα!!!1% ΒΜ+ΕΧΥ πληρωναμε ολοι!!!Αλλα π.χ ενας που λαμβανει μερισμα Τχη 1040/1000 λαμβανει 98 ευρω και ενας που λαμβανει μερισμα ΑΓΕΣ με 1040/1000 λαμβανει 165 ευρω το μηνα.Οι συνολικες του εισφορες ολα τα χροναι δεν δικαιολογουν την τοσο μεγαλη διαφορα!!!Για να μη σχολιασουμε οτι καποιοι ΔΕΝ πληρωσαν τιποτα πρις το 1995 που δεν υπηρχε το ΕΚΟΕΜΣ αλλα λαμβανουν μερισματα !!!!Tο ιδιο απαραδεκτο γινεται και στο ΜΤΣ!!!Οι διαφορες στο μερισμα ειναι δυσαναλογες των εισφορων!!!!Ας μην μιλησουμε για θεμα υπεραποδοσης!!!Ας μας πουν ποια επενδυση δινει αποδοση 300 και 400 %
Κώστα δεν θα ήθελα για κανένα λόγο να νομίσεις ότι θέλω να έλθω σε αντιπαράθεση μαζί σου. Ας βάλουμε όμως τα πράγματα σε μια σειρά. Στο πρώτο σχόλιο σου αναφέρεις ότι το ΕΚΟΕΜΣ δεν έχει εισφορές ασφαλισμένου και τώρα παραδέχεσαι ότι όλοι πληρώνουν 1% ΒΜ+ΕΧΥ. Επομένως συμφωνούμε ότι υπάρχουν εισφορές ασφαλισμένου για το ΕΚΟΕΜΣ. Αν υπολογίσουμε τις εισφορές ενός λοχία (ΕΜΘ) και ενός ανθλγού (ΣΣΕ) θα δούμε ότι οι εισφορές του λοχία είναι περίπου 7,8€ και του ανθλγού 9,58€. Μετά από 31 χρόνια υπηρεσίας οι εισφορές είναι 18,5€ και 30€. Δεν είμαι ειδικός και δεν μπορώ να κάνω ακριβή αναλογιστική μελέτη, αλλά υπάρχει διαφορά στις κρατήσεις σε όλη την διάρκεια των χρόνων που πληρώνουν εισφορές και αυτή αντικατοπτρίζεται στις απολαβές που έχουν από το ταμείο. Αν κάποιος πιστεύει ότι η διαφορά αυτή είναι αδικαιολόγητα μεγάλη θα πρέπει να μπορεί να το αποδείξει πριν αρχίσει να διαμαρτύρεται. Κάθε συζήτηση για υπεραποδόσεις 300% και 400% χωρίς τεκμηρίωση για αυτά τα ποσοστά, μόνο κακό μπορεί να κάνει και βλάπτει ΟΛΟΥΣ τους μετόχους και τους μερισματούχους των ταμείων. Για το θέμα που θίγεις και… Διαβάστε τη συνέχεια »
ΕΚΟΕΜΣ και ΜΤΣ μέρισμα.Τι αλλάζει;Μειώνονται και πόσο;Οδηγίες προς τους Συνταξιούχους Στρατιωτικούς και παρατηρήσεις για το μέρισμα ΜΤΣ και ΕΚΟΕΜΣ
http://limenika-nea.blogspot.gr/2016/11/blog-post_4.html#.WBxUydKLRdg
Υπαρχει σχετικο αρθρο στην αρχικη σελιδα καθως και στο δεξιο μερος (τελευταια αρθρα).
Τα παρακάτω συμπεράσματα του ανωτέρω άρθρου είναι λανθασμένα:
“4.Σε σύγκριση του νέου με τον παλαιό πίνακα μειώνεται ο αριθμός μεριδίων σε όλους τους βαθμούς με αποτέλεσμα να μειώνεται και το μεικτό βοήθημα ΕΚΟΕΜΣ σε όλους τους βαθμούς.
10.Τα μερίδια του ΕΚΟΕΜΣ μειώνονται σε όλους τους βαθμούς.
11.Η μηναία μικτή οικονομική ενίσχυση του ΕΚΟΕΜΣ μειώνεται σε κάποιο μικρό ποσό,αναλόγως του βαθμού και των χιλιοστών.”
Για σωστή ενημέρωση στα δεξιά της σελίδας “Τελευταία άρθρα” –> “Αύξηση οικονομικού βοηθήματος ΕΚΟΕΜΣ” .
Καλημέρα,με σημερινή επικοινωνία με υπουργείο εργασίας ή εγκύκλιος για τους ένστολους έφυγε χθες για υπουργείο οικονομικών για ,Γ.Λ.Κ. που ρώτησα δεν μου είπαν κάτι ούτε στο ,Γ.Λ.Κ που πήρα τηλέφωνο ήξεραν για την εγκύκλιο.
Καλημέρα στο ΓΛΚ είχαν πει θέλουν νόμο και όχι εγκύκλιο ξέρεις τι λένε για αυτούς που έχουν διαγραφεί πριν από 30/6 αν είναι με το παλιό η να πάμε νομικά
Ο ΝΟΜΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΟΦΟΒΟΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ,ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ!
Κανένα αντίγραφο αυτού που θα το βρούμε υπάρχει κανένας να βοηθήσει
ΓΕΙΑ ΣΑΣ .ΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΦΥΓΕ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΣΤΟ ΓΚΛ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΥΓΕΙΑ
ΆΝΤΕ ΝΑ ΔΟΎΜΕ ΠΟΣΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ
Σήμερα πήρα τηλ. στο ΓΛΚ και δεν έχουν λάβει τίποτα.Επίσης, αυτοί θέλουν νόμο όχι εγκύκλιο. Πρέπει να γίνει κινητοποίηση με αγωγές (ομαδική) ειδάλλως δεν ιδρώνει το αυτάκι τους.
Καλησπέρα,νικο τα ίδια μου είπαν και εμένα που πήρα σήμερα τηλέφωνο ή μόνη λύση καταγγελία στο συνήγορο του πολίτη έγγραφο ή ηλεκτρονικά.Αν ξέρεις ψάξε στη διαύγεια εγκύκλιο για τους ένστολους που έφυγε την 3/11/16 από υπουργείο εργασίας γιατί πήρα καί στο υπουργείο εργασίας τηλέφωνο.
Κε Αχιλλέα
Θα ήθελα να σας ρωτήσω για την εισφορά αλληλεγγύης των συνταξιούχων. Γνωρίζετε εάν το Ελεγκτικό Συνέδριο έκρινε οριστικά αντισυνταγματική την εισφορά αλληλεγγύης των συνταξιούχων του δημοσίου τομέα, γιατί έχω μείνει ακόμα με την εντύπωση, ότι δεν έχει βγει οριστική απόφαση. Εάν όντως κρίθηκε οριστικά αντισυνταγματική, αυτό σημαίνει ότι, το ΓΛΚ θα υπολογίσει εκ νέου τη σύνταξη, ή για να γίνει θα πρέπει να κάνουμε αγωγή; Επίσης το ΓΛΚ υποχρεούται να μας δώσει πίσω όσα μας κράτησε αναδρομικά ή όχι;
Σας ευχαριστώ πολύ.