Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 257 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

22.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
5 Δεκεμβρίου 2019 07:31

Εισήχθη για συζήτηση στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα αεροπλάνα, χωρίς το άρθρο 8 ρυθμίσεις θεμάτων Μ.Τ.Σ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
5 Δεκεμβρίου 2019 07:50

Στην ιστοσελίδα της βουλής στα υπο κατάθεση δεν υπάρχει πάντως.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Γιάννης
5 Δεκεμβρίου 2019 09:46

Γιάννη καλημέρα. Γκουγκλάρεις Στη βουλή το νομοσχέδιο για την αναβάθμιση των F16 και μετά επιλέγεις το άρθρο της capital gr. Έχει την καινούργια αιτιολογική έκθεση.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αλέκος Κ
Αλέκος Κ
5 Δεκεμβρίου 2019 08:31

Καλημέρα πολύ καλά νέα το άδικο για άλλη μια φορά απέτυχε.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Αλέκος Κ
5 Δεκεμβρίου 2019 09:34

Αλέκο καλημέρα. Από τα 24 σχόλια για το άρθρο 8 στη Δημόσια διαβούλευση τα 20 ήταν υπέρ μας με στέρεα πειστικά επιχειρήματα.
Είναι προς τιμή του Υπουργού που δεν δέχτηκε τις εισηγήσεις του Μ.Τ.Σ. Ίσως ξαναπροσπαθήσουν. Γνώμη μου είναι πως αν πέρναγε, ο Συνταγματάρχης θα έπαιρνε μέρισμα Ταξιάρχου αντί του Υποστρατήγου που παίρνει τώρα και ο Ταξίαρχος Υποστρατήγου αντί Αντιστρατήγου.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αλέκος Κ.
Αλέκος Κ.
5 Δεκεμβρίου 2019 13:54

Έχεις δίκιο Παναγιώτη συμφωνώ απόλυτα.Το στενάχωρο είναι ότι όλα αυτά τα πρότειναν ΄΄συνάδελφοι΄΄ προσπαθώντας να παρασύρουν τον Υπουργό για ιδίων όφελος.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Αλέκος Κ.
5 Δεκεμβρίου 2019 18:59

Αλέκο καλησπέρα για ιδίων όφελος και εξ οικείων τα βέλη για να καταφέρουν τι. Στο τέλος θα τους καταλάβει ο υπουργός ότι τον εκθέτουν.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
5 Δεκεμβρίου 2019 17:38

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΑΠΕΣΥΡΘΗ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 8 ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΔΕΚΑΤΕΣΣΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΞΑΝΑΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ. Ο ΦΙΛΟΣ G.G. ΩΣ ΣΩΣΤΟΣ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΣ ΜΑΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΣΧΟΛΙΑΣΕΣ ΚΑΙ ΣΥ.ΕΓΩ ΣΧΟΛΙΑΣΑ (ΩΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Ρ.) 2 ΦΟΡΕΣ. . ΟΝΤΩΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ, ΠΛΗΝ ΔΥΟ, ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΘΕΤΙΚΑ ΣΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΣ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ο κ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΕΣΥΡΕ. ΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΤΣ ΑΛΛΑ ΠΙΘΑΝΟΝ ΚΙ ΑΛΛΩΝ….. ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΑΑΣ ΣΤΟ ΟΛΟ ΖΗΤΗΜΑ!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ15
5 Δεκεμβρίου 2019 18:34

Γιώργο καλησπέρα, οι απόντες ήσαν πολλοί. Εξαιρετικά εύστοχα και αληθινά τα σχόλια σου στη διαβούλευση Οι εν ενεργεία θα πρέπει να καταλάβουν ότι αν δεν περάσουν για μας τα 24,5 μερίδια τότε δεν θα περάσουν και γι΄αυτούς στην συνταξιοδοτική τους κατάσταση. Ανακατεμένοι όλοι στον ΕΦΚΑ, τα πρώην ευγενή ταμεία θα ξαναπάρουν τις επικουρικές των 500 ευρώ και σε μας πάνε με επίκληση νομοθετικού κενού και ισονομίας, το μέρισμα των 120 ευρώ να το κάνουνε 100.
Και την επόμενη φορά ο G.G. εσύ , ο Αλέκος, ο Κων/νος εγώ και οι υπόλοιποι συνάδελφοι θα είμαστε έτοιμοι,

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
6 Δεκεμβρίου 2019 00:33

Θα ήθελα Παναγιώτη να επικοινωνούμε και μέσω email (αν το επιθυμείς και συ βέβαια) αλλά δεν γνωρίζω την διαδικασία μέσω της ιστοσελίδας του Αχιλλέα, αν μπορώ να το γράψω εδώ ή ισχύει κάτι άλλο. Πρέπει , σωστά το είπες, να είμαστε έτοιμοι…!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτρης
Δημήτρης
4 Δεκεμβρίου 2019 23:26

Υπάρχει κάνα νέο για τα αναδρομικά όσων δεν πήραμε

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
PANOS
PANOS
Απάντηση σε  Δημήτρης
5 Δεκεμβρίου 2019 13:17

ΑΝΑΜΟΝΗ…ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ…ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΛΕΧΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΗΚΕ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΙΚΡΟ ΑΡΙΘΜΟ…ΤΟ ΠΟΤΕ ΑΓΝΩΣΤΟ…
Ενημερώσεις από συνεργασία με ΕΦΚΑ.
http://www.hellasmil.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=929:2019-11-20-17-29-48&catid=29:omospondia&Itemid=61

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
4 Δεκεμβρίου 2019 14:33

Καλημέρα. Αναρτήθηκαν τα ενημερωτικά σημειώματα σύνταξης Σεπ.-Οκτ 2019, στην ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σπύρος
Σπύρος
4 Δεκεμβρίου 2019 14:22

– Για το θέμα της χορήγησης έκτακτου μερίσματος, η ενημέρωση μας κάνει λόγο για θετική απόκριση από ΜΤΝ & ΜΤΑ, αρνητική από ΜΤΣ (δεν προβλέπεται) και αναμένεται η τελική απόφαση από τον Υπουργό.
https://staratalogia.blogspot.com/2019/12/3_4.html

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Παντελης
Παντελης
Απάντηση σε  Σπύρος
4 Δεκεμβρίου 2019 14:56

Ειναι απλα ενα συμπερασμα, χωρις καμια τεκμηριωση που δημιουργει μονο εντυπωσεις θετικες για τους μεν αρνητικες για τους δε!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Παντελης
5 Δεκεμβρίου 2019 01:35

Και που μάλλον είναι η πραγματικότητα, δεν τα κατέβασε απο το κεφάλι του, αλλα είναι οτι είπαν στην σύσκεψη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παντελης
Παντελης
Απάντηση σε  Γιάννης
5 Δεκεμβρίου 2019 10:03

Το μαλλον με το σιγουρο απεχει ετη φωτος!!Καλο ειναι να σκεφτομαστε πολυ καλα,τι γραφουμε εδω και οχι για να,δημιουρουμε εντυπωσεις ανευ ουσιας!!Κυριακη κοντη γιορτη αγαπητε

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Παντελης
5 Δεκεμβρίου 2019 12:54
Παντελης
Παντελης
Απάντηση σε  Γιάννης
5 Δεκεμβρίου 2019 13:20

Δημοιογραφηματα ποτισμενα με τα αναλογα συμφεροντα! Αλλα αφου δεν παιρνουν θεση οι νομιμως αρμοδιοι ….καλα να παθουμε

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
2 Δεκεμβρίου 2019 11:00

Όσοι εξήλθαν έως την 31-12-2016 δεν αλλάζει τίποτα ως προς τον υπολογισμό των μερισμάτων και θα συνεχίσουν να παίρνουν αυτά που είχαν υπολογιστεί, παρά μόνο όσων λαμβάνουν σύνταξη βαθμού Αρχιλοχία ή Ταξιάρχου, ή οι χηρεύουσες οικογένειές τους, δικαιούνται μέρισμα που αντιστοιχεί σε οκτώ (8) και είκοσι τεσσεράμισι (24,5) μερίδια, αντίστοιχα. Τα μερίσματα των ανωτέρω θα αναπροσαρμοστούν από την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού, δηλαδή από εδώ και πέρα και όχι από την ημέρα που άρχισαν να τα λαμβάνουν.
.
Για όσους εμπίπτουν στις διατάξεις του νέου μισθολογίου θα λαμβάνουν τα μερίσματα με τον νέο υπολογισμό όπως φαίνονται στην παράγραφο 2.
…. Μετά το άρθρο 23 του π.δ. της 10 Μαΐου/20 Ιουλίου 1926, προστίθεται άρθρο 23Α, ως εξής:…
.
στην αιτιολογική έκθεση το ξεκαθαρίζει τι θα ισχύει για την κάθε περίοδο, πριν και μετά το νέο μισθολόγιο.
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-257/#comment-80993

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Χαρης
Χαρης
Απάντηση σε  Γιάννης
2 Δεκεμβρίου 2019 11:08

Σε ευχαριστώ Γιάννη να είσαι καλά

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Γιάννης
2 Δεκεμβρίου 2019 12:41

Ο βαθμός του Ταξιάρχου καθιερώθηκε το 1945.
Κατά τη γνώμη μου ενώ μέχρι τώρα ο αποστρατευόμενος με τον βαθμό του Συνταγματάρχου ελάμβανε, βάσει του π,δ, της 10 Μαίου/20 Ιουλίου του 1926 μέρισμα του αμέσως επόμενου βαθμού ο οποίος ελλείψει του Ταξιάρχου ήταν αυτός του Υποστρατήγου που αντιστοιχεί σε 26 μερίδια,, τώρα πλέον με την αναδρομική προσθήκη στο π.δ. του βαθμού του Ταξιάρχου θα λαμβάνει μέρισμα που αντιστοιχεί σε 24,5 μερίδια αναπροσαρμοζόμενο από την ημερομηνία που θα ισχύσει ο νέος νόμος. Με λίγα λόγια θα έχει μείωση στο όνομα της χρηστής διοίκησης και της ασφάλειας του δικαίου, φράσεις που χρησιμοποιούνται στην αιτιολογική έκθεση.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χαρης
Χαρης
2 Δεκεμβρίου 2019 10:36

Τι θέλει να πει ο ποιητης? Για όσους βγήκαμε πχ το 2012 με διοικητικό βαθμό Τχη και μισθολογικό Σχη και πήραμε μέρισμα Υπτγου αφού μας κράτησαν εισφορές για επόμενο βαθμό θα μας επαναυπολογισουν με βαθμό Ταξχου και λιγότερο μέρισμα σε ΜΤΣ και ΕΚΟΕΜΣ?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
2 Δεκεμβρίου 2019 08:05

Καλημέρα
Κύριε Καρασσαβίδη θα σας παρακαλούσα να διαβάσετε προσεκτικά μέχρι το τέλος και εσείς το άρθρο 8 του υπό διαβούλευση νόμου για την καθιέρωση μερίσματος Αλχία και Ταξχου γιατί μπορεί να κάνω και λάθος και άδικα θα ξεσηκώσουμε τους συναδέλφους. Μέχρι απαντήσεως και αν κάνω λάθος συγνώμη. Ε νοείτε ότι και όποιος άλλος συνάδελφος γνωρίζει κάτι περισσότερο περιμένουμε να μάθουμε

ΣΩΜΑ:
Στρατός
nikos68
nikos68
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
2 Δεκεμβρίου 2019 09:47

Με την παράγραφο 1 καθορίζεται αριθμός μεριδίων για τους μετόχους που εξήλθαν από την υπηρεσία μέχρι τις 31.12.2016 με το βαθμό του Αρχιλοχία και του Ταξιάρχου, βάσει της διοικητικής ιεραρχίας και των καταβληθεισών εισφορών ανά βαθμό. Η ρύθμιση αυτή κρίνεται αναγκαία δεδομένου ότι στην καταστατική νομοθεσία του Μετοχικού Ταμείου Στρατού δεν προβλεπόταν ρητά μέχρι σήμερα αντιστοιχία μεριδίων για τους ως άνω βαθμούς, καθώς αυτοί (δηλαδή ο βαθμός του Αρχιλοχία και του Ταξιάρχου) δεν υφίσταντο όταν ιδρύθηκε το Ταμείο, ενώ το κενό αυτό καλυπτόταν με απονομή μερίσματος βάσει του αριθμού μεριδίων που αντιστοιχεί στους αμέσως επόμενους βαθμούς (Ανθυπασπιστή και Υποστρατήγου). Προβλέπεται, επίσης, ρύθμιση σύμφωνα με την οποία τα μερίσματα που καταβάλλονται στους ανωτέρω δικαιούχους αναπροσαρμόζονται από την ημερομηνία έναρξης ισχύος του παρόντος νόμου, σύμφωνα με τις νέες προβλέψεις, ανεξαρτήτως της ημερομηνίας αρχικού υπολογισμού τους και όχι αναδρομικά, γι

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωνσταντινος
Κωνσταντινος
Απάντηση σε  nikos68
2 Δεκεμβρίου 2019 10:20

Διάβασε σε παρακαλώ και την τελευταία 6 παράγραφο που μπορεί να μην έχει τελικά εφαρμογή η 1η γι΄αυτό η παραπάνω επιφύλαξη

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  nikos68
2 Δεκεμβρίου 2019 15:41

Και για ποιο λόγο κρίνεται αναγκαία η ρύθμιση το 2019 τη στιγμή που ο βαθμός του ταξιάρχου υπάρχει από το 1945.
Απάντηση, τώρα τα ώτα είναι ευήκοα γιατί στα προηγούμενα 74 χρόνια οι κυβερνήσεις αντιστεκόντουσαν σε τέτοιες προτάσεις.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
2 Δεκεμβρίου 2019 17:02

Ξαφνικά Παναγιώτη θυμούνται να αποδώσουν δικαιοσύνη (μετά όπως σωστά λες 74 χρόνια) γιατί αυτοί δεν θα βάλουν το χέρι στην τσέπη, εμείς θα υποστούμε την μείωση.Αν το γνώριζα μπορεί να έμενα άλλους 5 μήνες ώστε να παίρνω Υπτγου μέρισμα, γιατί κόψε-κόψε και με προσωπική διαφορά στη σύνταξη, πάνω από 320 ευρώ δεν θα μείνει τίποτε.Βέβαια στα αναδρομικά εφάπαξ (έτη 12 έως 16) που είναι και με αποφάσεις του ΣΤΕ τα ώτα δεν είναι καθόλου ευήκοα, εκεί κάνουν τους χαζούς, όπως φυσικά στους εν.εν που εκεί δεν υπάρχουν χρήματα, για τις νυκτερινές ώρες φυσικά μόνο και πάντα του Στρατού.Τι να πεις………….!!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ15
2 Δεκεμβρίου 2019 21:06

Γιώργο αν κάποιος θα θελήσει να περιγράψει το τι σημαίνει ανασφάλεια δικαίου αυτό το παράδειγμα θα δώσει, Εκείνο που από το 1945 εθεωρείτο σωστό τώρα το 2019 ανατρέπεται και θεωρείται λάθος
Χωρίς να υπάρχει κατεπείγων οικονομικός λόγος αιφνίδια νομοθετική ρύθμιση επιφέρει δυσμενέστερο οικονομικό αποτέλεσμα χωρίς δική μας υπαιτιότητα. Καταρρίπτεται η Αρχή της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του πολίτη προς τη διοίκηση διότι στα καλά καθούμενα παύει να διασφαλίζεται η προστασία του διοικούμενου από επιζήμιο για τα δικαιώματα του αιφνιδιασμό. Αυτά και άλλα πολλά διαμαρτυρόμενος θα τα γράψω αλλά είναι αυτά τα ώτα τα μη ευήκοα….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
2 Δεκεμβρίου 2019 21:41

Όπως τα λες είναι Παναγιώτη. Τι εμπιστοσύνη να δείξεις σε ένα κράτος που το μόνο που σκέφτεται είναι πως θα στα πάρει. Και ενώ δεν υπάρχει κάποιος επείγον λόγος έρχεται να το εφαρμόσει σε όσους ήδη έχουν αποστρατευτει εδώ και χρόνια. Για λόγους χρηστης διοίκησης και ασφάλειας δημοσίου δικαίου θα έχουμε μείωση. Πως το σκέφτηκαν κι αυτό!? Ας το έκανε έχοντας ενημερώσει τους μετόχους (όταν είναι ε. ε.) για το τι σκέφτεται να πράξει ώστε ο καθένας μας να ξέρει που θα βρεθεί περίπου οικονομικά στην αποστρατεία του. Κι να ήταν μόνο αυτή η περικοπή θα έλεγα οκ. Εδώ έχω χάσει τα οικογενειακά επιδόματα από το 2018 για 400 ευρώ επειδή δουλεύει η γυναίκα μου. Και δεν είναι μόνο αυτά….θα δω Παναγιώτη τι έχω πληρώσει εισφορά τελευταίου βαθμού και θα σου πω.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
2 Δεκεμβρίου 2019 22:12

Επί πλέον το ΥΠΕΘΑ αν και είχε από το 1945 δικαίωμα να κανονίσει μέρισμα για το βαθμό του Ταξιάρχου εν τούτοις αδράνησε να το κάνει και τα 74 χρόνια που πέρασαν έφθειραν αυτό το δικαίωμα. Στην κρίση του μέσου συνετού αποστράτου δημιουργήθηκε η πεποίθηση [ εύλογη εμπιστοσύνη ], ότι το δικαίωμα δεν πρόκειται να ασκηθεί και πορεύθηκε ανάλογα. Η ενέργεια του ΥΠΕΘΑ υπερβαίνει τα όρια που θέτουν τα χρηστά ήθη και η καλή πίστη και προσκρούει στο άρθρο 281 του Α.Κ. που μιλάει για κατάχρηση δικαιώματος..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
andr
andr
1 Δεκεμβρίου 2019 23:45

Γεια σας…Ερώτηση προς τον κύριο Καρασαββιδη ή και προς όποιον συνάδελφο γνωρίζει: τι συμφέρει περισσότερο:να αναγνωριστεί η μάχιμη 5ετια σε χρονολογίες προ του 2002 ή μετά το 2002 και δεν ενοω για το κοστος των εισφορών αλλά για τον υπολογισμο των συντάξιμων αποδοχών.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  andr
2 Δεκεμβρίου 2019 00:54

Καλημέρα andr.
Σε κάθε περίπτωση συμφέρει η αναγνώριση της παλαιότερης πενταετίας πριν το 2002. Διάβασε το άρθρο Αναγνώριση πενταετίας πριν ή μετά το 2002 και ιδιαίτερα την ενότητα Σύγκριση εναλλακτικών λύσεων https://enstoloi.net/anagnorisi-pentaetias-prin-meta-2002/ .
Μόνο αν αναγνωρίσεις την τελευταία πενταετία πριν την αποστρατεία θα έχεις μελλοντικά όφελος αλλά θα πληρώσεις πολλαπλάσια εισφορά και θα κάνεις απόσβεση σε μεγάλο βάθος χρόνου. Βλ. περίπτωση 4 στην παραπάνω ενότητα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
andr
andr
Απάντηση σε  GEORGIOSP
2 Δεκεμβρίου 2019 10:37

GEORGIOSP ευχαριστώ για την όπως πάντα άμεση απάντηση σου. Δηλαδή εάν κάποιος συνάδελφος αναγνωρίσει την 5ετια 2005 -10 (επειδη δεν μπορει να αναγνωρισει προηγουμενα ετη) και την χρησιμοποιήσει για να φύγει με, 33 χρόνια υπηρεσίας + 2 χρόνια θητείας + 5ετια=40 με αποστρατεία το 2028 ή συνταξη του κατα την γνωμη σου θα είναι ιση-μικροτερη ή μεγαλύτερη με το αν δεν την πληρώσει και την υπηρετήσει κανονικά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  andr
2 Δεκεμβρίου 2019 11:28

Mπορείς να κάνεις όποιους υπολογισμούς επιθυμείς, διαβάζοντας το παρακάτω.
https://enstoloi.net/tropos-chrisis-aksiopoiisis-site/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  Γιάννης
2 Δεκεμβρίου 2019 12:55

Γιάννη ευχαριστώ για την απάντηση σου.Αν και είμαι χρόνια αναγνώστης της παρούσας σελίδας πάντα θα υπάρχουν απορίες και πάντα θα ζητάμε την άποψη συναδέλφων που γνωρίζουν κάτι περισοτερο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  andr
2 Δεκεμβρίου 2019 13:20

Καλησπέρα andr.
Κατά αρχή δεν ισχύει η έκφραση αναγνωρίζω την πενταετία ή την υπηρετώ κανονικά. Όσα χρόνια υπηρεσίας και αν έχει κάποιος , 30 – 33 – 35 ή 40, όταν αναγνωρίσει την πενταετία θα έχει πέντε επιπλέον συντάξιμα έτη δηλαδή 35 – 38 – 40 ή 45 αντίστοιχα.
Στο παράδειγμα του συναδέλφου που αποχωρεί το 2028 με αναγνώριση της πενταετίας το μεγάλο όφελος είναι η αύξηση του ποσοστού της ανταποδοτικής που από 33,81% που είναι για τα 35 χρόνια υπηρεσίας θα γίνει 42,8%. Αυτή η αύξηση στο ποσοστό της ανταποδοτικής σύνταξης σε συνδυασμό με το μικρό κόστος (συγκριτικά με άλλες αναγνωρίσεις) είναι ικανός λόγος για προχωρήσει κάποιος στην αναγνώριση της πενταετίας. Επομένως δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα αναγνώρισης ή μη της πενταετίας.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  andr
2 Δεκεμβρίου 2019 13:20

Όταν όμως μιλάμε για δυνατότητα αναγνώρισης από το 2005 και μετά θα πρέπει ο ενδιαφερόμενος μόνος του να επιλέξει ποια περίοδο θα αναγνωρίσει. Αναγνώριση πρώιμης πενταετίας (2005-2009) έχει μικρότερο κόστος και μικρότερη ανταποδοτική σύνταξη ενώ αναγνώριση της τελευταίας πενταετίας (2024-2028) έχει σημαντικά μεγαλύτερο κόστος και μεγαλύτερη ανταποδοτική σύνταξη. Μακρόχρονα ο συνάδελφος θα είναι ωφελημένος αλλά θα περάσει ένα μεγάλο χρονικό διάστημα για να γίνει απόσβεση της διαφοράς του κόστους.
ΥΓ 1. Όταν παραπάνω λέω μικρότερη ανταποδοτική σύνταξη συγκρίνω την αναγνώριση των δύο διαφορετικών περιόδων. Και στις δύο περιπτώσεις η σύνταξη είναι σημαντικά καλύτερη από αυτή που θα είχε χωρίς την αναγνώριση.
ΥΓ 2. Με τις προωθούμενες αλλαγές τα ποσοστά αναπλήρωσης για τα συντάξιμα έτη πάνω από τα 30-35 θα βελτιωθούν επομένως το όφελος από την αναγνώριση θα είναι ακόμα μεγαλύτερο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
andr
andr
Απάντηση σε  GEORGIOSP
2 Δεκεμβρίου 2019 13:43

GEORGIOSP Ευχαριστώ για την απάντηση. Πολύ κατανοητά τα παραδειγματά σου και ωφέλιμη η επισήμανση ΥΓ 1 και ΥΓ 2

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΝίκοςΜ
ΝίκοςΜ
1 Δεκεμβρίου 2019 23:26

Κύριοι καλησπέρα,

Με το παρών καθεστώς, ας υποθέσουμε ότι ένας απόστρατος βρει εργασία, στην οποία θα τον δηλώσουν με το βασικό μισθό.Εάν σταματήσει να εργάζεται μετά από 4-5 έτη εργασίας, η σύνταξη η οποία θα δικαιούται θα είναι η προηγούμενη + μια νέα μικρή σύνταξη η οποία θα αναλογεί στα 4-5 έτη εργασίας, ή θα επανυπολογιστεί εκ νέου με μέσο όρο αποδοχών όπου θα περιλαμβάνονται οι χαμηλές αποδοχές των τελευταίων 4-5 ετών?

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΝίκοςΜ
1 Δεκεμβρίου 2019 23:39

Σύμφωνα με το αρθρο 30 του 4387/16
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/198471

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΝίκοςΜ
ΝίκοςΜ
Απάντηση σε  Γιάννης
3 Δεκεμβρίου 2019 00:08

Γιάννη σε ευχαριστώ για την απάντηση

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Κωνσταντινος
Κωνσταντινος
1 Δεκεμβρίου 2019 21:30

Καλησπέρα
Με το νομοσχέδιο που τέθηκε σε διαβούλευση και ειδικότερα με το άρθρο 8 που αφορά τα μερίσματα του ΜΤΣ το ΥΕΘΑ επαναφέρει αυτό που δεν ψηφίστηκε το Μάη του 2018 με τα νέα μερίσματα καθιερώνοντας μέρισμα Αλχία και Ταξχου με 8 και 24,5 μερίδια. ΣΟΣ για τους εξερχόμενους της ΣΜΥ και αντίστοιχους των Σωμάτων Ασφαλείας, που αποχώρησαν με 27 έως 35 έτη, αν ψηφιστεί ως έχει έρχεται μεγάλη μείωση στα μερίσματα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
Απάντηση σε  Κωνσταντινος
2 Δεκεμβρίου 2019 00:16

Κωνσταντίνε αν γνωρίζεις (ή κάποιος άλλος) ας μας πείτε τις λεπτομέρειες, δηλαδή τι μειώσεις είναι αυτές σε τι ποσά περίπου θα κυμανθούν?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ15
2 Δεκεμβρίου 2019 07:44

Στα 30 € ΜΤΣ και άλλα τόσα ΕΚΟΕΜΣ για όσους παίρνουν Αντιστρατήγου και θα πέσουν στου Ταξιάρχου και αναλογικά λιγότερα στους παρακάτω

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
Απάντηση σε  Κωνσταντίνος
2 Δεκεμβρίου 2019 13:47

Ευχαριστώ Κωνσταντίνε!! Σχη άρα παίρνω Υποστρατήγου μέρισμα. Το σφάξιμο του 2012 εύκολα ξεχάστηκε τελικά.Πάλι μειώσεις θα έχουμε…Αλλού τα δίνουν απλόχερα και αλλού τα παίρνουν πίσω.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
G.G.
G.G.
1 Δεκεμβρίου 2019 17:52

Τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση έως τις 4-12-19 νομοσχέδιο του ΥΠΕΘΑ

Κυριότερα το Άρθρο 5, (Ρυθμίσεις σταδιοδρομικής φύσης), και το Άρθρο 8, (Ρυθμίσεις θεμάτων Μ.Τ.Σ.).
http://www.opengov.gr/mindefence/?p=6734

.
Αιτιολογική έκθεση
http://www.opengov.gr/mindefence/wp-content/uploads/downloads/2019/11/%CE%91%CE%99%CE%A4%CE%99%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%99%CE%9A%CE%97-%CE%95%CE%9A%CE%98%CE%95%CE%A3%CE%97-1-1.pdf

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωστας
Κωστας
30 Νοεμβρίου 2019 22:10

Καλησπέρα στους φίλους φίλες
Θα ήθελα να ρωτήσω ως απόστρατος του 2013 οι νόμοι 4051 και 4093 που κρίθηκαν αντισυνταγματικόι σε περίπτωση που δοθούν αναδρομικά θα αφορούν και τους αποστρατους?Γιατί πολλά έχω ακούσει και έχω μπερδευτεί. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Κωστας
30 Νοεμβρίου 2019 22:50

Αφορά και τους αποστράτους, το τι θα αποφασίσουν θα το δούμε όταν θα εκδώσουν την απόφαση, γιατί μέχρι τώρα πολλά πράγματα αλλάζουν από την μια στιγμή στην άλλη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  Γιάννης
1 Δεκεμβρίου 2019 09:40

Σας ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
PANOS
PANOS
30 Νοεμβρίου 2019 18:54

ΠΕΡΙΣΙ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ50% ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΜΟΥ ΕΒΓΑΖΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΗΔΕΝ ΟΠΩΣ ΚΙ ΕΓΙΝΕ.ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΔΕΚ 18 ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΟΥΝ19 ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΠΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΑΘΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ.ΥΠΟΒΛΥΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΕΦΚΑ ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗΣ ΜΕΤΑ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΛΕΧΘΗΣΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙ Η ΕΠiΣΤΡΟΦΗ ΣΕ ΜΙΚΡΟ ΑΡΙΘΜΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΑ ΣΕ ΟΣΟΥΝ ΔΕΝ ΕΛΑΒΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΘΑ ΖΗΤΗΘΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΠΙΣΩ.ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΦΕΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΒΓΑΙΝΕ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΠΟΣΟ ΤΩΡΑ ΒΓΑΙΝΕΙ 1000+ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ;; ΥΠΟΨΙΝ ΟΤΙ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΔΙΟΙΚΟΙΤΗΚΟ -ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΕΛΑΒΑΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  PANOS
30 Νοεμβρίου 2019 22:19

Και εγώ δεν πήρα αναδρομικά,,, Πάνο ξέρεις πότε θά τά δώσουν

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
PANOS
PANOS
Απάντηση σε  Δημήτρης
1 Δεκεμβρίου 2019 11:19

Καλωσήρθατε στην ομοσπονδία μας
http://www.hellasmil.gr/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημητρης
Δημητρης
29 Νοεμβρίου 2019 23:13

Το οικογενειακό επίδομα στην σύνταξη είναι ξεχωριστά γιατί δεν τό αναφέρει καθόλου το ΕΟΒ

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Δημητρης
30 Νοεμβρίου 2019 10:52

Η οικογενειακή παροχή δεν προβλέπεται στον υπολογισμό της σύνταξης με τον Ν4387/2016. Σε όσους ήταν δικαιούχοι ΕΟΒ την 31/12/2018 αναγράφεται το επίδομα στην αριστερή στήλη των νέων μηνιαίων ενημερωτικών. Το ποσό του επιδόματος επηρεάζει το ΠΑΛΑΙΟ ΠΟΣΟ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΠΡΟ ΦΟΡΟΥ με βάση το οποίο υπολογίζεται η προσωπική διαφορά και το τελικό πληρωτέο ποσό. Επομένως το επίδομα είναι ενσωματωμένο στην προσωπική διαφορά και δεν αναγράφεται ξεχωριστά στην στήλη ΠΟΣΟ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΑΡΘ. 14 & 33 (ΝΕΟ ΠΟΣΟ).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Georgios 68
Georgios 68
Απάντηση σε  GEORGIOSP
30 Νοεμβρίου 2019 16:45

Και κατι ασχετο η λιγοτερο σχετικο με το θεμα.Το ε.ο.β. δυο παιδιων μου , το πρωτο απο οκτωμβριο του2018 μεταπτυχιακο και το δευτερο ιανουαριο 2019 προπτυχιακο, υπολογιστηκε με την συνταξη Δεκεμβριου 2019, ενσωματωθηκε στο συνολικο ποσο, μπηκε στην κλινη του Προκρουστη με περικοπη 40 % για ποσο πανω απο 1000€ και κατεληξε να μου αποδοθει το 45% του συνολικου ποσου. Ενώ κανονικά έπρεπε να μου αποδοθεί μηνιαίως και αναλογικά και κάθε μήνα το ποσό που δικαιούμαι για τα δυο παιδιά και όχι συνολικά, ώστε να υποστεί τη μείωση 40%, διότι υπερέβη το ποσό των 1000 ευρώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Georgios 68
30 Νοεμβρίου 2019 19:27

Καλησπέρα.
Γιώργο η μείωση 40% για τα ποσά πάνω από τα 1000€ έχει να κάνει με την ηλικία σου (κάτω των 55) και τα χρόνια υπηρεσίας σου (<35) σύμφωνα με τον Ν4024/2011. Για να υπολογιστεί αυτή η κράτηση λαμβάνεται υπόψιν μόνο η βασική σύνταξη που είχες μέχρι τον Δεκέμβριο του 2018 και δεν επηρεάζει το ποσό που σου αποδίδεται λόγω του ΕΟΒ ακόμη και σήμερα μέσω της προσωπικής διαφοράς.
Κανονικά θα πρέπει το πληρωτέο ποσό του ΔΕΚ 2019 να είναι το ίδιο με αυτό των μηνών από τον ΙΑΝ 2019 και μετά. Αν από τον Ιανουάριο πληρώνεσαι μικρότερο ποσό θα πρέπει να δεις αν κάποιο από τα δύο παιδιά συμπλήρωσε τα προβλεπόμενα όρια (συμπλήρωση του χρόνου σπουδών αρχικής εγγραφής ή ηλικία μεγαλύτερη των 24 ετών για τον μεταπτυχιακό, συμπλήρωση του 18ου έτους για τον προπτυχιακό ) και να στείλεις στον ΕΦΚΑ/ΓΛΚ την απαιτούμενη βεβαίωση για επαναχορήγηση της οικογενειακής παροχής.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Georgios 68
Georgios 68
Απάντηση σε  GEORGIOSP
30 Νοεμβρίου 2019 21:48

Καλησπέρα Γιώργο.Καταρχάς ευχαριστώ για τον χρόνο που διέθεσες για να μου απαντήσεις.Συμφωνώ με όλα όσα γράφεις παραπάνω, τα γνωρίζω και είναι όπως τα λες.Οένας μου υιόςείναι 23 και ο άλλος 19 οπότε πληρούνται .όλες οι προϋποθέσεις.Αυτό που παραθέτω είναι οτι μου δώσαν όλο το ποσό αναδρομικά ,συνολικά για το χρονικό διάστημα και των δύο και πιστεύω οτι το περικόψαν με τον νόμο του 40% που και αυτού του νόμου πληρώ τις προϋποθέσεις. Δλδ τα πρόσθεσαν και βάλαν όλο το ποσό στην περικοπή.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Georgios 68
30 Νοεμβρίου 2019 22:32

Εσύ γνωρίζεις το χρονικό διάστημα και τα ποσά που περίμενες οπότε δεν μπορώ να απορρίψω ή να επιβεβαιώσω την εκτίμηση που κάνεις για τον τρόπο που υπολογίστηκαν τα αναδρομικά που πήρες. Αν ισχύει αυτό που λες είναι κάτι πρωτοφανές και δεν έχει αναφερθεί από κανένα συνάδελφο μέχρι σήμερα. Μόνη εναλλακτική που μπορώ να σκεφτώ είναι να σου έδωσαν τα αναδρομικά μόνο για το ένα παιδί και να εκκρεμεί η χορήγηση για το άλλο. Η ανάρτηση των ενημερωτικών έχει φτάσει, για όσους έχουν εκδοθεί , μέχρι τον Οκτώβριο. Μόλις αναρτηθούν και τα τελευταία θα μπορείς να δεις αν στην στήλη του ενημερωτικού ΠΟΣΟ ΣΥΝΤΑΞΗΣ (ΠΑΛΑΙΟ ΠΟΣΟ) φαίνεται ποσό οικογενειακών επιδομάτων για ένα ή δύο παιδιά. Αν τότε επιβεβαιώσεις το λάθος θα πρέπει να απευθυνθείς στον ΕΦΚΑ/ΓΛΚ για να γίνει η διόρθωση.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Georgios 68
Georgios 68
Απάντηση σε  GEORGIOSP
30 Νοεμβρίου 2019 23:48

Συμφωνώ και αναμένω την ανάρτηση των ενημερωτικών και να επιβεβαιωθώ ή να δω εάν έχουν βάλει μόνο το ένα τέκνο,εάν και στην εφαρμογή του Αχιλλέα το ποσό που μου καταθέσαν για ένα τέκνο βγαίνει κατά 1€ μεγαλύτερο στην κατάθεση οπότε δεν κάθεται από πουθενά.Σημειωτέων ότι την αίτηση την έστειλα μαζί με τα 2 συνημμένα που αφορούσαν τις βεβαιώσεις σπουδών των παιδιών.Δλδ μαζί .Πάντωςσε κάθε περίπτωση σε ευχαριστώ για το χρόνο που διέθεσες, άν και τείνω να πιστέψω ότι την προκρούστεια κλίνη δεν την γλυτώνουμε.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΙΟΝΥΣΗΣ
ΔΙΟΝΥΣΗΣ
29 Νοεμβρίου 2019 22:51

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΝ ΠΡΙΝ ΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΥ; ΙΣΧΥΕΙ Η ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ Ή ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ; ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΕΝΟ, ΠΑΡΑΜΕΝΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΚΑΘΕΣΤΟΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΔΙΟΝΥΣΗΣ
30 Νοεμβρίου 2019 10:31

Μέχρι σήμερα δεν έχει αλλάξει κάτι. Για την περικοπή της σύνταξης σε περίπτωση εργαζόμενου συνταξιούχου και τις πιθανές εξαιρέσεις ισχύει η εγκύκλιος που έχει αναλυθεί από τον Αχιλλέα στο άρθρο Εξαιρέσεις περικοπής για εργασία συνταξιούχων https://enstoloi.net/eksaireseis-perikopis-gia-ergasia-sintaxiouxon/ .
Για εργαζόμενο συνταξιούχο πριν την 13/5/2016 διάβασε την ενότητα Έναρξη εργασίας πριν την 13/5/2016 στο τέλος του άρθρου και τις δύο πρώτες παραγράφους της τρίτης σελίδας της εγκυκλίου.
Υπάρχουν δημοσιογραφικές πληροφορίες για αλλαγές στα ποσοστά και τους όρους περικοπής. Είναι πιθανό να γίνουν, μέσα στα πλαίσια των αναμενόμενων αλλαγών στις διατάξεις του Ν4387/2016, αλλά προς το παρόν ισχύουν οι διατάξεις του Ν4387/2016 και οι εγκύκλιοι που έχουν μέχρι σήμερα εκδοθεί για ερμηνεία των διατάξεων αυτών.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  ΔΙΟΝΥΣΗΣ
30 Νοεμβρίου 2019 12:09

Συγκρότηση ομάδας εργασίας.
.
Η ομάδα, στο πλαίσιο των εργασιών της, θα εξετάσει επίσης και τις συνέπειες του υφιστάμενου πλαισίου, αλλά και του προτεινόμενου, στα θέματα απασχόλησης συνταξιούχων, και θα πρέπει να παραδώσει το πόρισμα της μέχρι τις 31-01-2020.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%9B%CE%910465%CE%981%CE%A9-%CE%912%CE%A3?inline=true

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΔΙΟΝΥΣΗΣ
ΔΙΟΝΥΣΗΣ
Απάντηση σε  G.G.
6 Δεκεμβρίου 2019 00:35

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !!

ΣΩΜΑ:
Στρατός