Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 344 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

22.1K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Γεώργιος
Γεώργιος
26 Σεπτεμβρίου 2021 21:30

Καλησπέρα Αχιλλέα ερώτηση σε σχέση με το τελευταίο άρθρο που δημοσιεύτηκε στη Σελίδα.
Από τη στιγμή που κάποιος διαθέτει ΣΠ πια η χρησιμότητα να πιστοποίησει τα αναγραφόμενα σε αυτή μέσο της σελίδας?

Η χρησιμότητα της σελίδας , που αποδεδειγμένα δουλεύει πολύ καλα, είναι σαν συμβουλευτικό εργαλείο πρόβλεψης για κάποιον που σχεδίαζει να αποστρατευτεί.

Σαυτή τη περίπτωση κατά την άποψη μου η ακρίβεια δεκαδικού δεν είναι ιδιαίτερος κρίσιμη

Ευχαριστώ!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  Γεώργιος
27 Σεπτεμβρίου 2021 12:45

Κατά καιρούς και σύμφωνα με τις επερχόμενες αλλαγές κάποιος συνταξιούχος θα ξέρει τι ακριβώς θα λαμβάνει π.χ. με τα νέα ποσοστά αναπλήρωσης.
Για να μην αναφέρουμε ότι μπορείς να γνωρίζεις από τώρα πως θα διαμορφωθεί η σύνταξη σου εάν π.χ. σταματήσει το τέκνο τις σπουδές του ή πάρει το ΒΟΕΑ ή αν κάποιος κλείσει τα 55 έτη ή τι σύνταξη χηρείας μπορεί να πάρει ή τι περικοπή θα έχει εάν εργάζεται, … κλπ.
Συνεπώς είναι εξαιρετικά χρήσιμη για κάποιον ε.α.

https://enstoloi.net/pliroteo-sintaxis-neoi-sintelestes-anaplirosis/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
bagioschri@gmail.com
26 Σεπτεμβρίου 2021 18:42

Αγιος16. Καλησπέρα κυριοι. Να σας πάω λίγο πίσω, Δεκ.2018, όταν επέστρεψαν, κατ΄εφαρμογή δικαστικής απόφασης, κάποα αναδρομικά (αν δεν κανω λάθος 20-21 Δεκ.18), χωρίς ενημερωτικό. Επειδή οι γενικά επιβληθείσες κρατήσεις επι του καταλογιστέου ήταν-ειναι, απίστευτα δυσανάλογες(στα 6.620 κρατήσεις 3.209,06) κ μετά απο προσφατο σφιχταγκάλιασμα της ΔΟΥ μου, θάθελα να το ψαξω, μπορει κάποιος να μου θυμήσει που κ αν μπορεί να αναζητηθεί ενημερωτικό?Καθόσον ο ΕΦΚΑ διαθέτει αρχείο απο 1-1-2019.Συμπληρωματικά το υπόλοιπο φορολογητέο 3400,15 φορολογήθηκε εφάπαξ με 20% (682,08). δηλ.απο 6620,31€ καταβλήθησαν 2728,37€.Θα αξιοποιηθεί κάθε άποψη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  [email protected]
27 Σεπτεμβρίου 2021 22:02

Αν πας στους μήνες Οκτ. 2018 εως Ιαν. 2019, θα βρεις σχετικά άρθρα επί των τότε αναδρομικών – εφάπαξ χρηματικού ποσού
https://enstoloi.net/voithimata/arxeio-arthra/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  [email protected]
28 Σεπτεμβρίου 2021 00:45

Δεύτερη στήλη στο https://enstoloi.net/voithimata/sindesmi/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
bagioschri@gmail.com
Απάντηση σε  aero
28 Σεπτεμβρίου 2021 10:40

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Δυστυχώς όμως δεν απαντήθηκαν οι απορίες μου.Ίσως δεν ήμουν σαφής.Αναζητώ ενημερωτικό σημείωμα του εφκα για την εμβόλιμη πληρωμή των αναδρομικών στις 21-12-2018.Ευρέθησαν τα τακτικά ενημερωτικά όλων των μηνών του 18, όχι ομως της εμβόλιμης πληρωμης των αναδρομικών που να φαίνονται οι γενόμενες κρατήσεις.Έχει κανείς κάποια πρόταση?Σε καθε περίπτωση ευχαριστώ για την διάθεση βοήθειας κ ιδιαίτερα τον κ.Καρασσαβίδη για το πολύ χρησιμο “”εργαλείο”” του enstoloi.net.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
24 Σεπτεμβρίου 2021 11:21

Καλημερα σας, ο αδερφος μου που υπηρετει στην ΠΑ με τη μισθοδοσια Οκτωβριου ελαβε ειδοποιηση για μηνιαια κρατηση 30,02 ευρω για αναγνωριση των ετων εκστρατειας(μαχιμη 5ετια). Το συνολικο ποσο ειναι 2300 περιπου(υπαρχει ενημερωτικη στηλη στη μισθοδοσια για το υπολοιπο)……ΑΛΛΑ…….Ειχε ηδη καταβαλλει 2700 ευρω(περιπου) απο 7/2017 εως 7/2019 με δοσεις τοτε 109,20 ευρω/μηνα. Ειχε ζητησει τοτε την διακοπη των κρατησεων και τον επανυπολογισμο αυτων με τις ευνοϊκοτερς διαταξεις και για το διαστημα 1/1/2002 εως 31/12/2006(5 ετη). Τουτεστιν το ”κοστουμι” φτανει στα 5000 ευρω περιπου. Για την περαιτερω ενημερωση σας καταταχθηκε 28//11/1994 ως ΕΠΥ. Επικοινωνησε τηλεφωνικα με ΟΛΚΑ και ευγενεστατα του εξηγησαν οτι τα περι 2500 ευρω η αναγνωριση της 5ετιας ειναι ονειρα θερινης νυκτος.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  Γιώργος
24 Σεπτεμβρίου 2021 14:46

Καλησπέρα, και εγώ πλήρωνα 112 ευρώ το μήνα, αλλά έγινε ο επανυπολογισμος και τώρα πληρώνω 9 ευρω το μήνα.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
24 Σεπτεμβρίου 2021 16:44

Κωστα για ποσο διαστημα πληρωνες τα 112 ευρω/μηνα. Τι διαστημα αναγνωριζεις; Επισης ενα ερωτημα που με βασανιζει και ειπα στον αδερφο μου να το διευκρινισει με τον χειριστη του θεματος(χωρις επιτυχια σημερα…..απο Δευτερα τωρα). Στο ποσο που του βγαζουν να πληρωσει ειναι εκεινο που αφορα την αναγνωριση για συνταξη απο το Δημοσιο; ή μηπως του κρατανε και για αναγνωριση στο ΜΤΑ; Με βαση το site θα επρεπε να πληρωσει εαν εφευγε σημερα περιξ τα 2600 για ΓΛΚ και 7600 για ΓΛΚ+ΜΤΑ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
24 Σεπτεμβρίου 2021 17:43

Καλησπερα Αχιλλεα οντως ο αδερφος μου δεν εχει κανει αιτηση προς ΜΤΑ(σκεψεις ”πονηρες” δικες μου ειναι)……..επισης ειναι παλιος ασφαλισμενος(ως ασφαλισμενος στο ΙΚΑ και ενημερη η Υπηρεσια). Για δυο λογους Αχιλλεα δεν συμμετεχει ο αδερφος μου στο μιτο….α) σημερα ξεκινησε ο Παρμενιωνας και β) δεν το εχει με το ιντερνετ και την ενημερωση μεσω αυτου.Βαζει εμενα μπροστα που εχω αναπτυξει σχεση με το site απο 8ετιας(ως ε.ε. και ε.α. Στρατου).

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Γιώργος
24 Σεπτεμβρίου 2021 18:13

Καλησπέρα Γιώργο.
Στο ποσό που κρατάνε από τον αδελφό σου σίγουρα δεν περιλαμβάνεται αναγνώριση της πενταετίας για το ΜΤΑ γιατί ακόμα και αν ήθελε δεν θα μπορούσε να αιτηθεί την αναγνώριση.
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/59475
Σε ότι αφορά το ποσό που κρατάνε για την αναγνώριση, πρόσθετα στο σχόλιο του Καρασαββίδη, διάβασε το άρθρο https://enstoloi.net/anagnorisi-pentaetias-prin-meta-2002/ και ιδιαίτερα τα τμήματα Β2 και Γ2. Κατά την γνώμη μου η επιλογή της περιόδου αναγνώρισης 1/1/2002 έως 31/12/2006 ήταν λάθος.
Ελπίζω να μην σε θεωρήσει υπεύθυνο ο αδελφός σου μιας και σου έχει αναθέσει την ¨διαδικτυακή αποδελτίωση¨ 🙂.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  GEORGIOSP
24 Σεπτεμβρίου 2021 20:51

GEORGIOSP εχεις δικιο και πιστευω οτι ηταν μεγα λαθος η επιλογη της 5ετιας 2002-2006(το κριμα στο λαιμο μου)……μια ερωτηση ακομη αν γνωριζει καποιος ν’ απαντησει: το ποσο μπορει κατοπιν αιτησης του να εξοφληθει εφαπαξ σε γκισε τραπεζης και αποστολη του δικαιολογητικου καταθεσης στο ΟΛΚΑ; Ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
26 Σεπτεμβρίου 2021 08:01

Καλημέρα,πλήρωνα για 18 μήνες, έκανα αναφορά επανυπολογισμου και συνέχισα να πληρώνω με το νέο ποσό. Αναγνωρισα πενταετία 1993-1997.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
26 Σεπτεμβρίου 2021 09:12

Κωστα καλημερα, το ποσο που πληρωσες και αυτο που συνεχιζεις να πληρωνεις συνολικα πόσο ειναι αν επιτρεπεις; Ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αντωνης
Αντωνης
23 Σεπτεμβρίου 2021 18:57

¨Λεφτά υπάρχουν¨ για την επιστροφή κρατήσεων ν.4093/12 στα Μερίσματα -ΕΚΟΕΜΑ (Αποδεδειγμένα και με έγγραφα) …..καθυστερεί (ανεξήγητα) ΜΟΝΟΝ η πολιτική απόφαση!!! Τεταρτη 22 Σεπτεμβρίου 2021
http://aeroporiapostratos.blogspot.com/2021/09/409312_22.html#more
Οι συγκεκριμένες κρατήσεις ( ως έκτακτα έσοδα για το Ταμείο) γίνονται στους παλαιούς Αποστράτους είναι της τάξεως των 3.600.000,00 στο μέρισμα ευρώ :
Συνεχίζονται και για το 2021 οι κρατήσεις Ν.4093/12. (Απόφαση Δ.Σ. & έγκριση Προϋπολογισμού Μ.Τ.Α. από ΥΕΘΑ)
http://aeroporiapostratos.blogspot.com/2020/12/2021-409312.html
Η δημιουργία μερισματούχων δυο ταχυτήτων είναι πέραν πάσης λογικής και νομίζω ότι δεν τιμά το χώρο των Ε.Δ και εχουν γινει εντος του 2021 τέσσερεις φορες Ερωτήσεις στη Βουλή από τους βουλευτές της αντιπολιτευσης πλην της Αξιωματικης αντιπολιτευσης.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
gerasimos L
gerasimos L
20 Σεπτεμβρίου 2021 19:32

Καλησπέρα σε όλους τους συναδέλφους.
θα ήθελα να υποβάλω ένα ερώτημα περιμένοντας από όποιον γνωρίζει επί του θέματος μια απάντηση.
Εχω περάσει το κάτωθι της ΣΣΕ το Σεπ 1991. Το 2011 ως τρίτεκνος θεμελίωσα συνταξιοδοτικό δικαίωμα (20 χρόνια). Τα παιδιά μου φέτος είναι 18, 16 και 13 χρονών. Με το νέο νόμο που ακούω ότι θα έχει ισχύει από αρχές του 2022 θα απολέσω η όχι το συνταξιοδοτικό μου δικαίωμα.???? Σκόπευα να υποβάλω παραίτηση το καλοκαίρι του 2023.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  gerasimos L
21 Σεπτεμβρίου 2021 09:35

Μέχρι σήμερα δεν υπάρχει νέος νόμος ούτε και γίνεται συζήτηση για νέο νόμο. Για το 2022 προβλέπονται αλλαγές στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης για τον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα από παλαιότερους νόμους αλλά αυτές δεν αφορούν τα στελέχη των ΕΔ και των Σωμάτων Ασφαλείας.
https://enstoloi.net/astynomia/#comment-100152

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
andreas
andreas
18 Σεπτεμβρίου 2021 07:23

εχει γινει καμια δικη που να αφορα τα συμπληρωματικα εφαπαξ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  andreas
18 Σεπτεμβρίου 2021 12:49

Διάβασε το σχόλιο του Αντώνη 6 ημέρες πριν.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Παντελης
Παντελης
19 Σεπτεμβρίου 2021 15:26

Ωραια απαντηση! Απαξιωτικη τουλαχιστον για τη δικη μου παιδεια!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Παντελης
20 Σεπτεμβρίου 2021 09:09

Καθόλου απαξιωτική για όλες τις παιδείες. Η απάντηση για τις 6 πρωτόδικες αποφάσεις υπάρχει σε σύνδεσμο στο σχόλιο του Αντώνη 8 ημέρες πριν πλέον.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αντωνης
Αντωνης
19 Σεπτεμβρίου 2021 20:25

Αποφάσεις «βόμβα» για συμπληρωματικό εφάπαξ αποστράτων-αναδρομικά δώρων-επικουρικών συνταξιούχων-αύξηση μισθών Πανεπιστημιακών Κυρ, Σεπτ 19, 2021
https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/asfalish/356050/apofaseis-vomva-gia-anadromika-doron-epikourikes-efapaks-se-apostratoys-kai-ayksisi-misthon-se-panepistimiakoys
Αυτά απάντησε ο ΥΕΘΑ για το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία των Ενώσεων Αποστράτων.Κυρ, Σεπτ 19, 2021
https://www.mod.mil.gr/wp-content/uploads/2021/09/3202-%CE%95%CE%A1.pdf
https://www.staratalogia.gr/2021/09/blog-post_86.html
https://www.mod.mil.gr/wp-content/uploads/2021/09/3202-%CE%95%CE%A1.pdf

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Αντωνης
20 Σεπτεμβρίου 2021 19:18

Πολλές οι βόμβες, αλλά κάποιοι βρίσκονται σε ασφαλή καταφύγια για να τις αποφύγουν.
Οι αποφάσεις των διοικητικών πρωτοδικείων παράγουν αποτέλεσμα όταν γίνονται οριστικές και αμετάκλητες, και κάτι τέτοιο συμβαίνει όταν ο χαμένος δεν ασκήσει έφεση. Μετά την έφεση ο ηττημένος μπορεί να κάνει αίτηση αναίρεσης για να πάει η υπόθεση στο ΣΤΕ. Τότε είναι που , στην καλή περίπτωση η απόφαση γίνεται βόμβα που τρυπά το καταφύγιο.
Πάντως οι παλαιοί συνταξιούχοι το γνωρίζουν ότι στα ζητήματα του συμπληρωματικού εφάπαξ, της κράτησης του ν. 4093/12 στα μερίσματα και της προσωπικής διαφοράς, το σύστημα τους μετέτρεψε σε Ιφιγένεια που θυσιάζεται για να αποσείσουν οι πολιτικοί που ενέδωσαν το βάρος από πάνω τους.
Κάποιοι να το ξέρουν ότι το σύριγμα της βόμβας που πλησιάζει θα είναι ο προάγγελος της ήττας τους που επέρχεται.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΓ
ΠΓ
Απάντηση σε  andreas
18 Σεπτεμβρίου 2021 18:38

Σε σημερινό δημοσίευμα εφημερίδας το 30ο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών με την απόφαση 7338/2021 στρατιωτικός που προσέφυγε στη δικαιοσύνη διότι απομακρύνθηκε πρόωρα από την υπηρεσία, έκρινε παράνομη την πρόωρη αποστρατεία του και στη συνέχεια δικαιώθηκε με συμπληρωματικό ποσό πάνω από το εφάπαξ που έλαβε και το «το Ελληνικό Δημόσιο πρέπει να καταβάλει στον ενάγοντα, ως αποκατάσταση της ζημίας του, το ποσό που αντιστοιχεί στη διαφορά μεταξύ του εφάπαξ βοηθήματος που έλαβε και αυτού του θα ελάμβανε εάν αποστρατευόταν κανονικά.
Σε αυτή την περίπτωση ανήκω και εγώ μετά από δικαίωση από τη δικαιοσύνη και τη πρόσφατη διοικητική αποκατάστασή μου. Σε επικοινωνία που είχα με το ταμείο μου, μου ανέφεραν ότι δεν δικαιούμαι τον ένα χρόνο για συμπληρωματικό εφάπαξ μέχρι την τριακονταπενταετία και θα πρέπει να προσφύγω στη δικαιοσύνη.
Δεν ξέρω αν βοήθησα στο ερώτημα σου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Aντωνης
Aντωνης
16 Σεπτεμβρίου 2021 21:30

Η…νεα ΔΙΚΗ στο Ε.Σ τον …ΝΟΕΜΒΡΙΟ είναι …ΠΙΛΟΤΙΚΗ όχι δεσμευτικη(ΝΟΜΙΚΑ ΤΕΡΤΙΠΙΑ).
Ελεγκτικό Συνέδριο: Εντός Νοεμβρίου ετυμηγορία για περικοπές ν.4093/12 και κατάργηση δώρων
https://www.staratalogia.gr/2021/09/409312_16.html
Παναγιωτόπουλος: Τι είπε για Κρατήσεις Μερισμάτων ΜΤΣ-ΕΚΟΕΜΣ σύμφωνα με ν.4093/2012, Τετ Απρ 28, 2021
https://www.staratalogia.gr/2021/04/40932012_28.html
Το 2021 εχουν γινει 4 φορες ερωτησεις ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥστην ΒΟΥΛΗ για τονΝ4093/2012 προς τον ΥΕΘΑ,όταν εχει ηδη κριθει αντισυνταγματικος,γιατι ξανα-παμε στο Ε.Σ ;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Aντωνης
17 Σεπτεμβρίου 2021 14:59

Γιατί αυτοί που έχουν την εξουσία (γενικά) είναι καθίκια.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΤΈΦΑΝΟΣ
ΣΤΈΦΑΝΟΣ
15 Σεπτεμβρίου 2021 13:09

Προς κατάργηση η κράτηση του ν.4093 στα μερίσματα. https://eaan.gr/?p=3529

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Αντωνης
Αντωνης
15 Σεπτεμβρίου 2021 12:27

Στη Βουλή εκ νέου οι κρατήσεις ν.4093/12-Καμία νομοθετική πρωτοβουλία δεν έχει αναληφθεί -Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 15, 2021
https://www.staratalogia.gr/2021/09/409312_15.html

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΠΥΡΟΣ
ΣΠΥΡΟΣ
14 Σεπτεμβρίου 2021 19:21

Από τα παράξενα της Ελλάδος.
1) Μέχρι το 2017 όσοι προσλαμβανόταν στις Ε.Δ. με διαγωνισμό Αξιωματικοί , αν το πτυχίο ΑΕΙ θεωρείτο τυπικό προσόν για συμμετοχή στον διαγωνισμό, τα ελάχιστα χρόνια φοίτησης λογιζότανε σαν προϋπηρεσία.
Το 2017 με τον 4472 ( Κατρούγκαλου) αυτό καταργήθηκε.Δηλαδή είτε το πτυχίο θεωρείται τυπικό προσόν η όχι.
2) Όσοι προσλαμβάνονται Αξιωματικοί με διαγωνισμό ονομάζονται Ανθυπολοχαγοί.
Η πυροσβεστική υπηρεσία έχει προκηρύξει διαγωνισμό για πρόσληψη με πτυχίο ΑΕΙ ιδιωτών,ως Αξιωματικούς . ΠΔ 38/2021. Προκήρυξη ΙΟΥΛΙΟΣ 2021.
Όσοι θα προσληφθούν θα ονομαστούν Υποπυραγοί Δηλαδή Υπολοχαγοί.
Βέβαια άλλο σώμα το ένα άλλο το άλλο.
Οι προσλήψεις γίνονται με τον ίδιο τρόπο δηλ. με διαγωνισμό.
Επίσης μισθολογικά διέπονται από τον ίδιο νόμο καθώς επίσης υπάρχει και αντιστοιχία βαθμών με Νόμο.
Ότι θέλει ο καθένας κάνει.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Τασος
Τασος
Απάντηση σε  ΣΠΥΡΟΣ
16 Σεπτεμβρίου 2021 21:58

Εαν γνωριζες θα ηξερες οτι αυτοι ειναι του πολυτεχνειου αποφοιτοι οπως και οι αντιστοιχοι του Λ.Σ που προσλαμβανονται τωρα ως ανθυποπλοιαρχοι και παλαιοτερα ως υποπλοιαρχοι τεχνικοι .

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
ΣΠΥΡΟΣ
ΣΠΥΡΟΣ
Απάντηση σε  Τασος
19 Σεπτεμβρίου 2021 08:24

Μάλλον δεν διάβασες την προκήρυξη της πυροσβεστικής.
Διάβασε την προκήρυξη και θα δεις τις ειδικότητες.
Μιλώ για διοικητικούς, οικονομικούς τους οποίους τους κάνει υποπυραγούς η πυροσβεστική ενώ οι ένοπλες δυνάμεις τους κάνει Ανθυπολοχαγούς.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αντωνης
Αντωνης
11 Σεπτεμβρίου 2021 23:04

Ο αντισυνταγματικός (απόφαση Σ.τ.Ε 1287/15) Ν. 4093/2012 του 2ου Μνημονίου υπήρξε η ταφόπλακα των αποστράτων διότι ΜΟΝΟ σε αυτούς έγινε διπλή μείωση των συντάξεών τους.Ο Ν.4387/2016 επανυπολογισμού των συντάξεων (σε συμμόρφωση με τις αποφάσεις της δικαιοσύνης)κατάργησε όλους τους αντισυνταγματικούς μνημονιακούς νόμους. Ο νέος τρόπος υπολογισμού, εθνική και ανταποδοτική, μείωσε τις συντάξεις από τις αντίστοιχες του 2012 ,όπου βάσει των αποφάσεων της δικαιοσύνης (Σ.τ.Ε και Ε.Σ) έπρεπε να επανέλθουν , γι αυτό και κηρύχθηκε με νέες αποφάσεις της δικαιοσύνης αντισυνταγματικός.Τα ανώτατα δικαστήρια Σ.τ.Ε και Ε.Σ , ειδικά για τις μειώσεις των συντάξεων των αποστράτων (διπλή μείωση Ν.4093/12) αποφάσισαν και αποφασίζουν (μερικές αποφάσεις)244/17, 2287/15, 2290/15, 1891/19, 1439/20 ……….) για την αντισυνταγματικότητα των νόμων των μνημονίων.
http://aeroporiapostratos.blogspot.com/2020/09/10-2010-2020-150000.html
Η δημιουργία μερισματούχων δυο ταχυτήτων είναι πέραν πάσης λογικής και νομίζω ότι δεν τιμά το χώρο των Ε.Δ.
Παναγιωτόπουλος Μάρτιος ΄21 στη Βουλή: Οι κρατήσεις Ν.4093/12 στα Μερίσματα θα σταματήσουν………Ιούλιος ΄21 οι κρατήσεις συνεχίζουν να υφίστανται!!! (Το ιδιο και Σεπτ 21).
http://aeroporiapostratos.blogspot.com/2021/07/21-409312-21.html
Εχει δικιο ο Αντιπτέραρχος (ε.α ) Μέλος ΔΣ /ΕΑΑΑ.
http://aeroporiapostratos.blogspot.com/2021/09/409312.html#more

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Αντωνης
13 Σεπτεμβρίου 2021 09:31

Προκειμένου να διεκδικούμε θα πρέπει να είμαστε ενήμεροι και γνώστες της πραγματικότητας, και κυρίως να μην επικαλούμαστε παρανομία όταν αυτή δεν υπάρχει ακόμα.
Οι αποφάσεις 2287-2290/15 της Ολομέλειας του ΣΤΕ αφορούν αποκλειστικά τους συνταξιούχους του ιδιωτικού τομέα. Η 1891/19 ΣΤΕ σε ολομέλεια και πάλι τον ιδιωτικό τομέα αφορά και είναι η απόφαση όπου αναιρεί τον εαυτό της και διατυπώνει το κορυφαίο που λέει ότι ο νομοθέτης στα πλαίσια ενός νέου ασφαλιστικού συστήματος δικαιούται να επαναθεσπίσει τις παλαιότερα κριθείσες σαν αντισυνταγματικές περικοπές
Η 244/17 της Ολομέλειας του ΕΣ μας αφορά και κρίνει αντισυνταγματική την ΕΑΣ . Η 1277/18 είναι αυτή που βγάζει αντισυνταγματική την περικοπή του ν 4093/12 αλλά μέχρι την έκδοση του 4387/16 και πιθανότατα στην συνεδρίαση της 15-9-2021 θα αποφασίσει την τύχη της και για το εφεξής διάστημα
Όσο αφορά την 1439/20 ΣΤΕ καλύτερα να την βγάλουμε από την φαρέτρα όπου βρίσκονται τα επιχειρήματα μας, πλην όμως ευτυχώς και αυτή τον ιδιωτικό τομέα αφορά.
https://enypekk.gr/2020/07/29/to-symvoulio-epikrateias-1439-2020-gia-ta-anad/

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Παναγιώτης Μ
Παναγιώτης Μ
Απάντηση σε  Αντωνης
13 Σεπτεμβρίου 2021 18:14

Αυτές οι καταστάσεις στην Ελλάδα όπου ένα δικαστήριο κρίνει μια ενέργεια (την ίδια) της εξουσίας παράνομη για τους μισούς πολίτες, αλλά πρέπει για τους άλλους μισούς να αποφασίσει ένα άλλο δικαστήριο γιατί έτσι είναι οι αρμοδιότητες χωρισμένες, δεν δείχνουν κράτος σοβαρό αλλά τριτοκοσμικό. Επι πλέον παραβιάζεται κατάφωρα το Σύνταγμα. Για θέματα αντισυνταγματικότητας θα έπρεπε να υπάρχει ΕΝΑ ανώτατο δικαστήριο (Συνταγματικό) για το οποίο φωνάζουν χρόνια τώρα έγκριτοι νομικοί και συνταγματολόγοι και το οποίο μάλιστα θα αποφασίζει (με λόγο) για μεγάλα και γενικευμένα θέματα πριν την εφαρμογή των σχετικών νόμων (όπως γίνεται σε αρκετά κράτη). Ετσι θα υπάρχει και ένας περιορισμός της ασυδοσίας των κυβερνήσεων και δυστυχώς και του Κοινοβουλίου. Ανεξάρτητα από αυτό, μια κυβέρνηση που θέλει να σέβεται τους πολίτες και τον εαυτό της, τις εξαγγελίες και τις υποσχέσεις της δηλαδή (η κάθε κυβέρνηση χρόνια τώρα) οφείλει να μην κρύβεται πίσω από δικολαβίστικες τακτικές και να αντιμετωπίζει όλους το ίδιο, εφόσον η παρανομία έγινε σε όλους με τον ίδιο τρόπο και στον ίδιο χρόνο. Στην ουσία και στη συνείδηση του αδικημένου πολίτη, η κάθε παρανομία είναι ηθικά και νομικά “τελειωμένη”… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Παναγιώτης Μ
13 Σεπτεμβρίου 2021 21:32

Όποιος θέλει να είναι επικεφαλής της αγανάκτησης, για να την οδηγήσει σε ένα αίσιο τέλος, προς όφελος του αγώνα θα ήταν να γνωρίζει και να έχει μελετήσει σχολαστικά τις αποφάσεις που μας αφορούν, βεβαίως χρειάζεται για κάτι τέτοιο αρκετός χρόνος, για να δίνουμε την εντύπωση νομικά προετοιμασμένων ανθρώπων που γνωρίζουν πως να διεκδικούν μέσα στο πολύπλοκο Ελληνικό σύστημα δικαίου .Σε αντίθετη περίπτωση ας μην γράφαμε καθόλου κάθε φορά τους αριθμούς των αποφάσεων ΣΤΕ και ΕΣ, παρά αόριστα να λέγαμε ότι στη συνείδηση μου η κράτηση 4093 είναι παράνομη , γιατί θυμάμαι μια φορά που ένα ανώτατο δικαστήριο την είχε βγάλει πριν έξι χρόνια παράνομη για κάποιους, άρα είναι νομικά τελειωμένη επομένως θέλω να καταργηθεί και για μας, γιατί μέσα μου έχει εξεγερθεί το κοινό περί δικαίου αίσθημα.
Γνώμη μου είναι να προσαρμοζόμαστε στα ισχύοντα και όχι σε αυτά που θα έπρεπε να ισχύουν και όσα περισσότερα ξέρεις για τον αντίπαλο τόσο καλύτερα τον αντιμετωπίζεις. Εννοείται πως είμαι συμπαίκτης σας και πολέμιος του διαίρει και βασίλευε.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Παναγιώτης Μ
Παναγιώτης Μ
14 Σεπτεμβρίου 2021 16:12

Το δαιδαλώδες δικαστικό και νομικό σύστημα, οι εκατοντάδες αριθμητικές αποφάσεις διαφόρων δικαστηρίων (για το ίδιο θέμα), οι χρονοβόρες διαδικασίες εκδίκασης, το χαώδες της νομοθεσίας, τα έξοδα δικαστικών αγώνων που για πολλούς είναι απαγορευτικά, η απουσία ελέγχου της νομοθετικής εξουσίας, αυτοί είναι οι αντίπαλοι του Έλληνα πολίτη. Αυτό το σύστημα πρέπει σταδιακά να αλλάξει. Η εδραίωση στους πολίτες της εμπιστοσύνης και πίστης στην εκτελεστική, νομοθετική και δικαστική εξουσία είναι κρίσιμο στοιχείο της δημοκρατίας. Το κοινό περί δικαίου αίσθημα είναι η ουσία της δικαιοσύνης. Όταν το σύστημα δεν το προσφέρει αυτό είναι ζημιογόνο και θέλει αλλαγή. Εγώ αυτό εννοώ με το σχόλιο μου. Καλή είναι η γνώση αποφάσεων και νόμων, καλοί και οι δικαστικοί αγώνες, όμως όλα αυτά είναι αποσπασματικά και συντεχνιακά και τα ίδια προβλήματα θα τα ξαναβρίσκουμε μπροστά μας και δώστου από την αρχή. Ναι, να κάνουμε προσφυγή για τον σωστό λόγο και εναντίον συγκεκριμένου νόμου, Μάλιστα. Άντε και το κερδίσαμε. Σήμερα εμείς αύριο οι άλλοι. Η αιτία του προβλήματος όμως δεν θίγεται έτσι. Δεν θα επιμείνω άλλο στο θέμα, όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε, η άποψη όλων είναι χρήσιμη… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ηλιας
Ηλιας
11 Σεπτεμβρίου 2021 14:36

Τέλειος

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
11 Σεπτεμβρίου 2021 11:24

Φαίνεται λίγο παράξενο, ωστόσο η περικοπή της υποπαραγράφου Β3 του ν. 4093/12 είναι ακόμα συνταγματική για τους παλαιούς συνταξιούχους του Δημοσίου τομέα, και η τύχη της θα κριθεί προσεχώς από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Το ΣΤΕ έχει κρίνει για τον ιδιωτικό τομέα. Τα ποσά που δόθηκαν με το άρθρο 33 το ν. 4734/20 αντιστοιχούν σε μειώσεις που έγιναν στις κύριες συντάξεις μόνο από 11-6-2015 μέχρι της δημοσιεύσεως του ν 4387/16, ο οποίος καθόλου δεν κατάργησε την επίμαχη περικοπή όπως δεν την έχει καταργήσει και κανένας άλλος μεταγενέστερος.
Ως εκ τούτων η παρακράτηση που γίνεται από τα ΜΤ δεν είναι προς το παρόν παράνομη. Είναι όμως ηθικά απαράδεκτη.
https://www.elsyn.gr/el/node/1129
https://www.ethnos.gr/oikonomia/172116_elegktiko-synedrio-stis-15-septembrioy-krinontai-nea-anadromika-gia-300000

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
11 Σεπτεμβρίου 2021 13:22

Ο υπουργός κ. Παναγιωτόπουλος, αφουγκραζόμενος την αγανάκτηση των παλαιών συνταξιούχων διατύπωσε ότι το ΥΠΕΘΑ επεξεργάζεται σχέδιο νομοθετικής ρύθμισης για την κατάργηση των μειώσεων που επιβλήθηκαν σύμφωνα με την υποπαράγραφο Β3 της παραγράφου Β του άρθρου πρώτου του ν 4093/12 [Α222] στα μερίσματα. Αργότερα άρχισε να αφουγκράζεται και φωνές για την βιωσιμότητα των Ταμείων.
Καλό θα είναι πάντως οι όποιες αφουγκράσεις να λαμβάνουν υπόψη τους , ότι στα πλαίσια της διαγενεακής αλληλεγγύης τα βάρη δεν είναι σωστό συνεχώς να επιρρίπτονται μονομερώς στις πλάτες των παλαιών.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ilias
Ilias
12 Σεπτεμβρίου 2021 10:58

Η λύση είναι απλή καταργείς τον 4093/12 και οποίο ταμείο δεν αντέχει αναπροσαρμόζει την τιμή μεριδίου σε όλους τους συνταξιούχους του.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
CHPOL
CHPOL
10 Σεπτεμβρίου 2021 15:14

Συμφωνώ απολύτως με τους προλαλήσαντες συναδέλφους.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
9 Σεπτεμβρίου 2021 21:32

Που Βάλτωσε η Παύση της Παρακράτησης του Μερίσματος ν4093/12
Γράφει ο Παναγιώτης Δημητριάδης Αντιπτέραρχος (ε.α ) Μέλος ΔΣ /ΕΑΑΑ
http://aeroporiapostratos.blogspot.com/2021/09/409312.html#more

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  Δημήτρης
10 Σεπτεμβρίου 2021 08:08

Είναι απατεώνες ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Παναγιώτης Μ
Παναγιώτης Μ
Απάντηση σε  Δημήτρης
10 Σεπτεμβρίου 2021 10:27

Συμφωνώ με τον αγαπητό συνάδελφο και συμμαθητή Παναγιώτη Δημητριάδη ότι οι παραιτήσεις των προέδρων και διοικητικών συμβουλίων του ΜΤΑ και της ΕΑΑΑ (έστω κι αν στην τελευταία θα γίνει σύντομα λόγω εκλογών) είναι μια κίνηση ανάδειξης της εξοργιστικής παρανομίας και κωλυσιεργίας και έμπρακτης απόδειξης ότι όλοι αυτοί εξυπηρετούν πραγματικά τα συμφέροντα των μετόχων και των αποστράτων. Πέρα από αυτό μονόδρομος πλέον είναι η νέα προσφυγή στη δικαιοσύνη κατά των Υπουργείων Άμυνας και Εργασίας, όχι για την παράνομη κράτηση αυτή καθαυτή, αλλά για μη συμμόρφωση σε απόφαση ανώτατου δικαστηρίου. Όλα τα υπόλοιπα προσχήματα που χρησιμοποιούνται, αναλογιστικές μελέτες, επιβίωση ταμείων, κλπ δεν έχουν και τόσο σχέση με την πραγματικότητα, τουλάχιστον σε ότι αφορά στο ΜΤΑ και σε καμμία περίπτωση βέβαια δεν δικαιολογούν παραβίαση του Συντάγματος, της νομοθεσίας και των αποφάσεων των δικαστηρίων.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία