Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 414 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21.8K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Θεόδωρος
Θεόδωρος
29 Αυγούστου 2023 15:51

Καλησπέρα σας ,να θέσω ένα ερώτημα σχετικά με την εφαρμογη υπολογισμού σύνταξης ΣΞ.
Στην εφαρμογή σας εμφανιζεται μηδενική καταβολή του Ν.4002/11 σε ακαθάριστες αποδοχές 1853e ενώ στο ενημερωτικό σημείωμα ΕΦΚΑ πραγματοποιείται παρακράτηση 42,17e μηνιαίως, τους τρείς μήνες που μου έγινε έναρξη καταβολής ως νέος συνταξιούχος .Μήπως γνωρίζετε γιατί συμβαίνει αυτό?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Θεόδωρος
29 Αυγούστου 2023 21:00

Καλησπέρα.
Η κράτηση του Ν4002/2011 δεν εφαρμόζεται σε συνταξιούχους που έφυγαν με αυτεπάγγελτη αποστρατεία ή η ηλικία τους είναι >60 ετών.
Αν έφυγες με αίτηση αποστρατείας και είσαι μικρότερος από 60 ετών επίλεξε στον πίνακα Β της σελίδας σύνταξη ΓΕΣ ως αιτία συνταξιοδότησης ¨Αίτηση αποστρατείας¨ και την ηλικία.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Θεόδωρος
Θεόδωρος
30 Αυγούστου 2023 15:22

Σας ευχαριστώ πολύ για την άμεση ενημέρωση ,συγχαρητήρια για την εφαρμογή και τη πολύχρονη βοήθεια που μας παρέχετε!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νικος
Νικος
26 Αυγούστου 2023 11:43

Καλησπέρα σε όλους.
Σύμφωνα με τον εφκα η πλασματική πενταετία προσμετράται για μισθολογική και βαθμολογική προαγωγή.
Αυτό θα γίνει αυτόματα από την υπηρεσία η θα χρειαστεί αναφορά από όσους έχουν εξοφλήσει την πενταετία;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βαγγέλης Τ.
Βαγγέλης Τ.
26 Αυγούστου 2023 12:01

Υπάρχει αλλαγή ως προς το κόστος αναγνώρισης;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
25 Αυγούστου 2023 14:09

Σε διαβούλευση το νέο εργασιακό νομοσχέδιο: http://www.opengov.gr/minlab/?p=6046

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μιχάλης
Μιχάλης
26 Αυγούστου 2023 23:17

Σε ποιό άρθρο αναφέρεσαι Αχιλλέα γιατί δεν μπόρεσα να βρώ κάτι σχετικό…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΟΥΛΗΣ
ΣΟΥΛΗΣ
25 Αυγούστου 2023 08:27

Καλημέρα σας. Προς ενημέρωσή σας, όσοι έχουν κάνει αίτηση για αναγνώριση της 5-ετιας, σύμφωνα με τον πρόσφατο νόμο, έχει ξεκινήσει η διαδικασία του επαναυπολογισμου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
Απάντηση σε  ΣΟΥΛΗΣ
25 Αυγούστου 2023 12:10

Κατόπιν της 5ης στη σειρά νέας διαδικασίας αναγνώρισης της 5ετίας και μετά τον επανυπολογισμό αυτής, ολοκληρώθηκε η αποπληρωμή μου. Η αρνητική διαφορά που υπολόγισα ανέρχεται στο ποσό των 950 ευρώ και σύμφωνα με το σχετικό έγγραφο και την εγκύκλιο Αρ.Πρωτ. Φ.10042/40444/1053/21 Μαι 19/ΥΠΕΚΑ δεν επιστρέφεται !!! Σημειώνεται ότι η αρνητική διαφορά δεν αναγράφεται στο υπόλοιπο του Αναλυτικού Φύλλου Εισφορών Αναγνώρισης Χρόνου Υπηρεσίας ώστε να ταιριάζει η συνολική εισφορά εργαζομένου με την παρακρατηθείσα εισφορά….
Υπάρχει τρόπος να αναιρεθεί η παραπάνω απόφαση ? Υπάρχει κάποιος δικηγόρος μέσω των ενώσεων στρατιωτικών που μπορεί να αναλάβει συγκεντρωτικά (δεν είμαι ο μόνος) ανάλογες υποθέσεις?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΙΟΣ
ΦΩΤΙΟΣ
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ
25 Αυγούστου 2023 20:46

Δοκιμάστε κατ’ αρχήν χωρίς έξοδα να κάνετε μια αναφορά στον συνήγορο του Πολίτη. Το λέω γιατί για 90 ευρώ ούτε εξώδικο δεν συμφέρει να κάνετε. Περισσότερα κοστίζει.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΙΟΣ
ΦΩΤΙΟΣ
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ
25 Αυγούστου 2023 20:47

Α τώρα πρόσεξα 950 ευρώ. Σορυ. Λάθος είχα δει

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παναγιωτης
Παναγιωτης
23 Αυγούστου 2023 09:19

Μετά την αποστρατεία μου το 2006 εργάστηκα για 17 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα, από πέρσι τον Νοέμβριο σταμάτησα την εργασία και δήλωσα την διακοπή σαν μεταβολή στο ΓΛΚ και έλαβα μικρή επαύξηση σύνταξης και νέο ενημερωτικό σημείωμα σύνταξης.

Έχω υποβάλει αίτημα στο ΓΛΚ/ΕΦΚΑ από τον Μάρτιο να επαναυπολογιστεί η σύνταξή μου με την προσμέτρηση των 17 ετών αλλά μέχρι τώρα δεν έχω πάρει επίσημη απάντηση, ανεπίσημα μου αναφέρουν ότι δεν δικαιούμαι ή ότι το σύστημά τους δεν μπορεί να υπολογίσει την σύνταξη για το διάστημα 2016 και μετα (Νόμο Βουρτση)

Επίσης άκουσα ότι κάποιοι έχουν κάνει προσφυγή στο Ελεγκτικό Συνέδριο

Υπάρχουν συνάδελφοι που έχουν εργαστεί στον ιδιωτικό τομέα και διεκδικούν την επαύξηση της σύνταξής τους ? μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μου?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μιχάλης
Μιχάλης
Απάντηση σε  Παναγιωτης
23 Αυγούστου 2023 15:52

Σου παραθέτω την επίσημη απάντηση (09/2022) του ΕΦΚΑ στην δική μου αίτηση προσμέτρησης ενσήμων. Την υπόθεσή μου την έχει αναλάβει ο συνήγορος του πολίτη πλέον αλλά μόνο αδιαφορία έχει επιδείξει μέχρι τώρα ο ΕΦΚΑ. “Σε απάντηση του ηλεκτρονικού σας μηνύματος σας γνωρίζουμε τα εξής: Προκειμένου να αναγνωριστεί συντάξιμος χρόνος στον Ιδιωτικό Τομέα θα πρέπει ο χρόνος αυτός να είναι προγενέστερος του χρόνου εργασίας στο Δημόσιο σύμφωνα με το άρθρο 37 παρ. 8 του Π.Δ.169/2007. Επειδή, ο χρόνος που ήσασταν ασφαλισμένος στον ΕΦΚΑ είναι από τον 2/2019 έως τον 12 /2019,δηλαδή μεταγενέστερος του χρόνου εργασίας σας στο Δημόσιο, δεν μπορεί να αναγνωριστεί ως συντάξιμος από το Δημόσιο , σύμφωνα με την προαναφερόμενη διάταξη. Περαιτέρω σας πληροφορούμε ότι, οι διατάξεις του Ν.4387/2016 σύμφωνα με τις οποίες χρόνος ασφάλισης που είναι μεταγενέστερος της συνταξιοδότησης δύναται να αξιοποιηθεί και να προσαυξήσει την κύρια σύνταξη, έχουν εφαρμογή σε όσους συνταξιοδοτήθηκαν από την ημερομηνία ισχύος του νόμου και οι συντάξεις τους κανονίστηκαν βάσει των διατάξεων αυτού και ως εκ τούτου δεν τυγχάνουν εφαρμογής στην περίπτωσή σας.”… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Μιχάλης
23 Αυγούστου 2023 19:54

Καλησπέρα Μιχάλη.
Σίγουρα δεν ισχύει η απάντηση που σου έδωσε ο ΕΦΚΑ και μάλιστα αυτή έρχεται σε αντίθεση με εγκυκλίους του ίδιου του ΕΦΚΑ.
Αναφέρονται εδώ https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-397/#comment-116979
Μέχρι σήμερα δεν έχει εφαρμοστεί η διάταξη που δίνει την δυνατότητα αξιοποίησης του χρόνου ασφάλισης για εργασία μετά την συνταξιοδότηση.
Σύμφωνα με άρθρα που έχουν δημοσιευτεί (όπως αυτό https://www.eea.gr/arthra-eea/pote-tha-paroyn-ayxisi-syntaxioychoi-poy-ergazontai/ ) η εφαρμογή θα αρχίσει τον Σεπτέμβριο. Αλλού είδα τέλος φθινοπώρου.
Προσωπικά πιστεύω ότι μπορεί να καθυστερήσει περισσότερο. Αυτή την περίοδο είναι σε εξέλιξη και οι αναμενόμενες αλλαγές στον τρόπο περικοπής της σύνταξης ή του εισοδήματος από την εργασία των συνταξιούχων και πιστεύω ότι μπορεί να πάει πίσω το θέμα της αξιοποίησης του χρόνου ασφάλισης.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μιχάλης
Μιχάλης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
24 Αυγούστου 2023 08:41

Καλημέρα GEORGIOSP, Ισχύει δεν ισχύει αυτή είναι η επίσημη θέση του ΕΦΚΑ εως σήμερα τουλάχιστον και το παλεύω 4 χρόνια τώρα. Όχι για τα ένσημα αλλά για τον εμπαιγμό του συστήματος. Για όποιον δεν βαριέται να διαβάσει παραθέτω την απο 23/01/2023 επιστολή του συνήγορου τ πολίτη στον ΕΦΚΑ για την υπόθεσή μου. Φυσικά ο ΕΦΚΑ παρόλο ότι έχει γίνει και παράσταση απο τον δικηγόρο μου ΔΕΝ έχει απαντήσει ακόμα.. . “Όπως αναφέρει ο κ. ———- με σχετική αίτησή του ζήτησε την προσαύξηση της σύνταξής του με τον συνυπολογισμό του χρόνου ασφάλισής του για το ως άνω χρονικό διάστημα 18.2.2019-16.11.2019 μετά τη συνταξιοδότηση. Όπως υποστηρίζει και όπως προκύπτει από σχετική απάντησή σας με το από 9.11.2022 ηλεκτρονικό μήνυμά σας η προσμέτρηση του χρόνου αυτού δεν είναι δυνατή. Όπως υποστηρίζεται επίσης για την απασχόλησή αυτή υπήρχε υποχρέωση ασφάλισης στον e-ΕΦΚΑ και έχουν καταβληθεί η αναλογούσες ασφαλιστικές εισφορές. Συνεπώς, και εφόσον ευσταθούν οι ισχυρισμοί του αναφερόμενου ανέλαβε παράλληλη με την σύνταξή του απασχόληση μετά την έναρξη ισχύος των διατάξεων Ν.4387/2016 και προ της… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Μιχάλης
25 Αυγούστου 2023 00:03

Έχεις δίκιο Μιχάλη.
Άσχετα με το τι λέμε εσύ, εγώ και >30000 εργαζόμενοι συνταξιούχοι που ζητάνε να αξιοποιήσουν χρόνο ασφάλισης μετά την συνταξιοδότηση τους υπερισχύει η άποψη του ΕΦΚΑ.
Η οποία όμως έρχεται σε αντίθεση , όπως φαίνεται και στο έγγραφο του συνηγόρου του πολίτη, και με τον νόμο αλλά και με τις εγκυκλίους του ίδιου του ΕΦΚΑ.
Πιστεύω ότι η επίλυση του θέματος έχει δρομολογηθεί (με βάση σχετικά δημοσιεύματα). Δεν ξέρω πόσο χρόνο θα πάρει αλλά στο τέλος θα εφαρμόσουν ότι προβλέπεται.
Χρειάζεται υπομονή και προπάντων επιμονή από τους ενδιαφερόμενους.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Παναγιωτης
Παναγιωτης
Απάντηση σε  Μιχάλης
24 Αυγούστου 2023 09:47

Όταν είχα επισκεφτεί το ΕΦΚΑ στη φιλελλήνων για να δηλώσω τη διακοπή της εργασίας μου, μου είπαν ότι υπήρχαν και άλλοι συνάδελφοι στην ιδια κατηγορια που είχαν κάνει προσφυγή στο Ελεγκτικό Συνέδριο για να αποφανθεί και είχαν ξεκινήσει δικαστικό αγώνα, γνωρίζει κανένας κάποιον από οποιοδήποτε σώμα για για να συντονιστούμε?
Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιώργος
Γιώργος
22 Αυγούστου 2023 09:46

Γνωρίζει κανείς ποιος είναι ο τύπος που που υπολογίζεται η παρακράτηση φόρου στον μισθό;

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Βίκυ
Βίκυ
20 Αυγούστου 2023 16:29

Καλησπέρα σας,
Η οικογενειακή παροχή λόγω τέκνου διακόπηκε τον Δεκέμβριο του προηγούμενου έτους. Διάβασα στην ιστοσελίδα σας ότι συνεχίζεται στην περίπτωση που το παιδί κάνει σπουδές σε ΑΕΙ κλπ. Που πρέπει να απευθυνθώ για να το διευθετήσω;

Ευχαριστώ πολύ!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  Βίκυ
20 Αυγούστου 2023 19:51

Εαν εισαι ε.ε. στην Μονάδα σου, εαν εισαι ε.α. με διαγραφή εως 31-12-2018 θα πρεπει να στειλεις την βεβαίωση εγγραφης της σχολής στον ΕΦΚΑ/ΓΛΚ.
Για ε.α. με διαγραφή απο 1-1-2019 καταργήθηκε και μονο με αίτηση απο το Α21, εφοσον πληρείτε τα κριτήρια.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Π.Μ
Π.Μ
Απάντηση σε  Γιάννης.
21 Αυγούστου 2023 13:01

Καλημέρα,μήπως κανείς κάποιο λάθος;Νομίζω ότι με Διαγραφή μετά την 01/06/2016 καταργήθηκε η οικογενειακή παροχή,διότι αποστρατεύτηκα Δεκέμβριο του 2016 και δεν παίρνω οικογενειακή παροχή,κάνω κάποιο λάθος;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  Π.Μ
21 Αυγούστου 2023 20:57

Επειδή δεν με αφήνει η ιστοσελίδα να κάνω επικόλληση την παραπομπή …
Διάβασε απο την Αρχική στο αρχείο άρθρων, τον Ιούλιο του 2018 το – Ανάλυση Προσωπικής Διαφοράς (παρ. Δ).

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Π.Μ
21 Αυγούστου 2023 21:13

Από 1/1/2019 έχει καταργηθεί η οικογενειακή παροχή για όλους τους ε.α.
Βλ. https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-406/#comment-119579
Για διαγραφές από 1/7/2016 μέχρι 31/12/2018 η οικογενειακή παροχή επηρέαζε μόνο όσους είχαν προσωπική διαφορά.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Βίκυ
21 Αυγούστου 2023 09:15

Βικυ μολις κανει την εγγραφη το παιδι στο ΑΕΙ,θα αιτηθει βεβαιωση εγγραφης η πιστ.φοιτ.ιδιοτητας(αναλογως πως το ονομαζει το καθε ΑΕΙ)και μαζι με μια αιτηση σου θα το στειλεις στον ΕΦΚΑ/ΓΛΚ,στη Δνση Μεταβολων.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
17 Αυγούστου 2023 17:33

Καλησπέρα σας κ. Καρασαββίδη…μια ερώτηση αν είναι εύκολο να απαντηθεί κ έχει υπάρξει κάποια νέα πληροφόρηση από συνάδελφο που έχει κινήσει ήδη τις διαδικασίες για συνέχιση της προαιρετικής ασφάλισης με ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ. Το ερώτημα είναι εάν λειπουν για παράδειγμα 3 έτη ακομη μέχρι τη θεμελίωση δλδ έχοντας συνολικά 37 πραγματικά μαζί με την 5ετια εκστρατειας, εντασσομενοι στο καθεστώς της συνεχισης της προαιρετικής ασφάλισης που ισχύει από 1_1_23 αμέσως μετά την παραίτηση μετά από 3 έτη, δλδ 53 ετών αν έχουμε μπει στη σχολή 18 ετων, θα μας απονεμηθεί σύνταξη κ για πόσα έτη για 35 ή για 40;;;και τότε θα πάρουμε και το εφάπαξ που μας αναλογεί για 37 έτη προφανώς;;; αν είναι δυνατόν να απαντηθεί διότι θα απασχολήσει ίσως αρκετά στελέχη το συγκεκριμένο θέμα στο μέλλον. Σας ευχαριστώ πολύ κ ιδιαίτερα για την πολύτιμη συνεισφορά σας σε όλα τα στελέχη των ΕΔ με το παρον site.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
20 Αυγούστου 2023 20:20

Σας ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και την άμεση ανταπόκριση κ απάντηση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
chris
chris
21 Αυγούστου 2023 12:39

Καλημερα Αχιλλεα πανω σε αυτο το θεμα ,οταν εχεις οποιαδηποτε πληροφορηση απο συναδελφο η φορεα για το τι τελικα ισχυει ενημερωσε μας, γιατι το θεμα απασχολει αρκετους συναδελφους,που σκεπτονται να κανουν χρηση της ανωτερου διαδικασιας. Να σε εχει ο θεος καλα για τον αγωνα σου.

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
chris
chris
21 Αυγούστου 2023 12:41

*για το θεμα της αυτασφαλισης(ξεχασα να το διευκρινισω)

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Thomas
Thomas
16 Αυγούστου 2023 22:49

Καλησπέρα.
Εδώ γράφει ότι η εισφορά αναγνώρισης της 5ετιας αυξάνεται από 6,67% στο διπλάσιο ή δεν καταλαβαίνω κάτι;

Ευχαριστώ

https://www.taxheaven.gr/circulars/44422/egkyklios-e-efka-43-2023

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Thomas
18 Αυγούστου 2023 16:42
Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  Γιώργος
18 Αυγούστου 2023 18:05

Καλησπέρα Γιώργο αν μπορείς νά με βοηθήσεις να τό καταλάβω αυτό τό άρθρο εγώ έχω πληρώσει τήν πλασματική και τήν έχω εξοφλήσει,έχω ήδη 29 πραγματική υπηρεσία τί διάφορα εχει τώρα και τί συμβαίνει πιάνεται διπλάσια ως προς τα χρόνια γίνεται 10;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
andr
andr
16 Αυγούστου 2023 21:08

Γειά σας.Μπορει κάποιος συνάδελφος να με ενημερώσει εάν μπορώ να βρω καπου την αίτηση αναγνώρισης της 3ετιας, το τηλέφωνο από όπου θα ενημερωθώ για τον αριθμό πρωτοκόλλου και εάν χρειάζεται να επισυνάψω και φωτοτυπία ταυτότητας?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Jiannis
Jiannis
Απάντηση σε  andr
16 Αυγούστου 2023 23:02

Μερικοί βάζουν φ/α ταυτότητας. Εγώ δεν εβαλα παρά μόνο πρόσθεσα τον Α.Μ. Κατόπιν παραίνεσης του κ. Καρασαββίδη δε δημοσιεύουμε αριθμούς τηλεφώνου. Μπορείς να ζητήσεις από τον κ. Καρασαββίδη το email μου να σου αποστείλω ότι χρειάζεσαι.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  Jiannis
16 Αυγούστου 2023 23:13

Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νίκος
Νίκος
15 Αυγούστου 2023 15:47

Διαβάζω στην παρ.3.1 (FAQ/Ν.3865/10), ότι μετά 2015 χρειάζονται 40 συντάξιμα έτη για θεμελίωση δικαιώματος σύνταξης. Έχω τις εξής απορίες:
1. Υπάρχει διαφορά (ως προς τη θεμελίωση και όχι τις προαγωγές) μεταξύ ΑΣΣΥ με είσοδο σε σχολή το 1993 (Ν.2439/96) και άλλου το 1994 (Ν.3865/10);
2. Αν κάποιος δεν αγοράσει την 5ετία, η υπηρεσία θα τον κρατήσει 40 έτη ή μέχρι τα όρια ηλικίας του Ν.4915/22;
Ευχαριστώ! Χρόνια Πολλά σε όλους μας!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Jiannid
Jiannid
Απάντηση σε  Νίκος
15 Αυγούστου 2023 18:56

Καλησπέρα Νίκος.
1. Οχι. Και οι δύο μπορείτε να εξαγοράσετε την τριετία. Μιλάμε για θεμελίωση.( Οι δυο νόμοι που γράφεις είναι για σταδιοδρομία. Και για τους δύο υπάρχει κοινός συνταξιοδοτικός νόμος) Η διαφορά στους δύο νόμους είναι στα πόσα χρόνια υπηρεσίας θα σε κρίνει ευδοκίμως τερματίσαντας το ΓΕΣ.
2. Όχι. Στα 35 χρόνια υπηρεσίας θα κριθείς ευδοκίμως τερματίσαντας τη σταδιοδρομία και θα συνταξιοδοτηθείς με 35 συντάξιμα χρόνια.
3. Όσοι κατατάχθηκαν μετα το 1995 δεν έχουν δικαίωμα εξαγοράς τριετίας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
George
George
Απάντηση σε  Jiannid
15 Αυγούστου 2023 20:24

Καλησπέρα Jiannid,
σύμφωνα με αυτά που έγραψες παραπάνω θα ήθελα να σε ρωτήσω στα ποσα χρόνια θα κριθεί κάποιος ευδοκίμος τερματισαντας την υπηρεσία, ΑΣΣΥ μετά το 1994?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Jiannis
Jiannis
Απάντηση σε  George
16 Αυγούστου 2023 08:26

Καλημέρα George.
ΑΣΣΥ κατάταξη 1994 (και μετά) θα κριθείς σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 3883/10, ευδοκίμως τερματίσαντας τη σταδιοδρομία στα 36 χρόνια.
(Στα 35 χρόνια θα κριθούν ευδοκίμως τερματισαντας τη σταδιοδρομία όσοι προέλευσης ΑΣΣΥ κατατάχθηκαν μέχρι το 1993, λόγω αλλαγής υπαγωγής νόμου, από τον ν.3883/10 στον ν. 2439/96)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημητρης
Δημητρης
15 Αυγούστου 2023 11:33

Χρινια πολλα σε ολους
Νεα εγκυκλιος απο εφκα για την πενταετια
Αναμενουμε επικαιρο σχολιο απο κ.Αχιλλεα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  Δημητρης
15 Αυγούστου 2023 12:22

Καλημέρα και ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ σε όλους. Μαζί με το σχόλιο του Δημήτρη θα ήθελα να συμπληρώσω εάν είναι δυνατόν ο κύριος Καρασαββιδης να ερμηνεύσει και το άρθρο 2 της παρ.1.Β. “ο χρόνος υπηρεσιας των 5 ετών που υπολογίζεται αυξημένος στο διπλάσιο μπορεί να αναγνωρισθει είτε ως συνταξιμος ή εναλλακτικά, ως χρόνος πραγματικής ασφάλισης δηλαδή ως χρόνος βαθμολογικής και μισθολογικη προαγωγής” Προσωπικά πρώτη φορά βλέπω τέτοια διατύπωση σε ότι αφορά την αναγνώριση της 5ετιας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Steve
Steve
Απάντηση σε  andr
17 Αυγούστου 2023 08:13

Πολύ καλή η ερώτηση σου.Δηλάδή για παράδειγμα ένας που είναι Σμηναγός τώρα με 30 χρόνια από ΣΤΥΑ και έχει εξοφλήσει την 5ετία εφάπαξ όπως εγώ και άλλοι συνάδελφοι, θα γίνουμε και Επγοί άμεσα αφού ουσιαστικά με βάση τον ΕΦΚΑ έχουμε 35 πραγματικά?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  andr
18 Αυγούστου 2023 14:54

Καλησπέρα andr και Steve.
Έχεις δίκιο andr η διατύπωση αυτή είναι κάτι νέο.
Δεν αφορά όμως τις ένοπλες δυνάμεις. Αφορά μόνο τα σώματα ασφαλείας.
Δες την εγκύκλιο στην διαύγεια https://diavgeia.gov.gr/doc/9%CE%99%CE%92%CE%A046%CE%9C%CE%91%CE%A0%CE%A3-%CE%9F%CE%9D%CE%99?inline=true .
Στην παράγραφο 1β (σελ. 3) γίνεται σαφής αναφορά σε τροποποίηση της παρ.3 του άρθρου 22 του Ν.3865/2010 που αφορά μόνο τα σώματα ασφαλείας.
Στην παράγραφο 1.Β. (σελ. 5) πάλι αναφέρεται στα σώματα ασφαλείας.
Στην παράγραφο 2.3. / ΑΝΩΤΑΤΟ ΟΡΙΟ – ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ/ (σελ. 9) λέει
¨Ειδικά για τον χρόνο υπηρεσίας που αναγνωρίζεται ως αυξημένος στο διπλάσιο, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 22 παρ.3 του Ν.3865/2010, δηλαδή όλων των εν ενεργεία μόνιμων, επί θητεία ή επί συμβάσει στελεχών της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού Σώματος και του Λιμενικού Σώματος Ελληνικής Ακτοφυλακής, μπορεί να αναγνωρισθεί είτε ως συντάξιμος ή, εναλλακτικά, ως χρόνος πραγματικής ασφάλισης. δηλαδή ως χρόνος βαθμολογικής και μισθολογικής προαγωγής.¨

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
andr
andr
Απάντηση σε  GEORGIOSP
18 Αυγούστου 2023 21:11

Γιώργο ευχαριστώ πολύ για την διευκρίνηση. Να είσαι καλα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
βασιλης
βασιλης
14 Αυγούστου 2023 19:21

Καλησπέρα.αν μπορει καποιος συνάδελφος που αντιμετώπισε πρόβλημα με μή αναγνωρισμένα ένσημα ΙΚΑ των ΕΠΥ και τελικά κατάφερε να τα αναγνωρίσει,να με καθοδηγήσει, γιατι λόγω υγείας αποστρατεύομαι άμμεσα και δε γνωρίζω αν θα έχει επιπτώσεις και που(σύνταξη,εφάπαξ,μερισματα).

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  βασιλης
15 Αυγούστου 2023 16:46

Αν μπορεί ο κύριος Καρασαββίδης να σου δώσει το mail μου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Τασος
Τασος
11 Αυγούστου 2023 00:20

Γεια σας.
Είμαι συνταξιούχος Στρατού Ξηράς. Μου προέκυψε μια καλή πρόταση για εργασία και θέλω να ρωτήσω το εξής, για όσο διάστημα ισχύει ακόμα η περικοπή 30%:

Πριν από περίπου ένα χρόνο συμβουλεύτηκα το παρόν πρόγραμμα υπολογισμού των συντάξεων και μου έβγαζε διαφορά στα 185€. Τώρα βάζω ξανά τα στοιχεία μου και μου βγάζει διαφορά κάτι λιγότερο από 103€.
Τα στοιχεία που εισάγω είναι σίγουρα σωστά, άλλωστε και τα ποσά μου συμφωνούν.
Έχω ξανακάνει κάποιες συζητήσεις παλαιότερα εδώ στα σχόλια επί του θέματος, αλλά τώρα με παραξενεύει η διαφορά που βλέπω.
Δεν έχω γνώση από κάποιο γνωστό πρόσφατα για το πως/πόσο υπολογίζεται αυτή η περικοπή.
Μπορείτε να μου πείτε αν ισχύει στην πράξη αυτός ο υπολογισμός η μήπως ο ΕΦΚΑ λειτουργεί με διαφορετικό τρόπο και βγάζει άλλα ποσά;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  Τασος
11 Αυγούστου 2023 20:53

Ισχύει οτι βλέπεις τώρα https://enstoloi.net/ypologismos-perikopis-syntaxis-logo-ergasias/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Τασος
Τασος
Απάντηση σε  Γιάννης.
18 Αυγούστου 2023 17:49

Γιαννη ευχαριστω για την απαντηση.

Ομως η απορια μου ηταν η εξης:
Οταν δημοσιευτηκε αυτο που αναφερεις, επισκεφτηκα την παρουσα φορμα και μου εβγαζε αλλο ποσο απ οτι τωρα
Οκ. δεν εχει σημασια.
Υπαρχουν πολυ σοβαροτερα θεματα συναδερφων που πρεπει να απαντηθουν.

Καλοπροαιρετα παντα. Καμια υπονοια απο μερους μου.
Καλη συνεχεια

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νικος
Νικος
Απάντηση σε  Τασος
17 Αυγούστου 2023 12:24

Θα υπάρξει τροποποίηση απ’ ότι διάβασα στο internet, τον Σεπτέμβριο, απ’ την Κυβέρνηση. Θα καταργηθεί η “ποινή” του 30% στη σύνταξη. Θα υπάρχει εισφορά 15% στην καινούργια εργασία και μόνο, εφ όσον πρόκειται για μισθωτή εργασία.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Τασος
Τασος
Απάντηση σε  Νικος
18 Αυγούστου 2023 17:38

Νικο μου, το εχω υπ οψη αυτο.
Η απορια μου ηταν για το τρεχον διαστημα, εως να ψηφιστει/υλοποιηθει αυτο που αναφερεις.
Ευχαριστω για το ενδιαφερον

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ανδρέας
Ανδρέας
Απάντηση σε  Τασος
19 Αυγούστου 2023 00:05

Τάσο, όσο κι αν προσπάθησα να βγάλω άκρη για το θέμα δεν τα κατάφερα. Πάντως από προσωπική φετινή εμπειρία, μετά από δήλωση έναρξης εργασίας στον ΕΦΚΑ, η σύνταξή μου από 1.151,19€ (καθαρά) πήγε 884,28€ (καθαρά). Συνολική μείωση 266,91€ (-23,18%). Δεν ξέρω αν σε βοηθάει αυτό, αλλά αν συνυπολογίσεις και τον πρόσθετο φόρο στο τέλος του έτους, μάλλον δεν συμφέρει να εργάζεσαι με την υπάρχουσα νομοθεσία. Εγώ πάντως σταμάτησα αμέσως γιατί είναι σκέτη κοροϊδία.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  Ανδρέας
21 Αυγούστου 2023 09:16

καλημερα, βάζοντας τα στοιχεία σου στην εδω εφαρμογή τι διαφορες υπαρχουν στον υπολογισμο με την πραγματικη εικονα. Θα βοηθησεις αρκετους να αποφασίσουν αν υπαρχουν διαφορες

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ανδρέας
Ανδρέας
Απάντηση σε  Γιωργος
21 Αυγούστου 2023 15:13

Είμαι συνταξιούχους από το 2011. Η εφαρμογή μου υπολογίζει πληρωτέο 1.060€. Ο υπάλληλος του ΕΦΚΑ, με τον οποίο είχα μιλήσει τον Ιανουάριο 2023, για να μου εξηγήσει πως υπολόγισε αυτή την περικοπή στη σύνταξη, μου είπε τα εξής:
α. Η οδηγία που έχουν είναι να εφαρμόζουν το -30% στο σύνολο (ΕΘΝΙΚΗ + ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗ + ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ) και όχι πρώτα στην παλιά σύνταξη και μετά να υπολογίζουν τη νέα. β. Να εφαρμόζουν την περικοπή αναλογικά με τις ημέρες εργασίας ανά μήνα. Εγώ πρώτη φορά άκουσα αυτό το σενάριο και άρχισα να του λέω τα δικά μου. Δώσε μου χρόνο να το ψάξω και πάρε με αύριο. Ακόμα μου απαντάει. Βασικά κουράστηκα να το ψάχνω και τα παράτησα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Nick
Nick
9 Αυγούστου 2023 12:36

Καλησπέρα. Θα ήθελα να μάθω τη διαδικασία προκειμένου να επαληθευσω μέσω του αρμόδιου γραφείου ΕΦΚΑ την ακριβή ημερομηνία κατά την οποία θεμελιώνω δικαίωμα πλήρους σύνταξης. Σύμφωνα με την εφαρμογή θεμελιώνω την 5-9-2024 αλλά θα ήθελα και μια επίσημη επαλήθευση μέσω ΕΦΚΑ. Σε ποιο γραφείο πρέπει να απευθυνθώ και μέσω ποιας διαδικασίας; Ευχαριστώ εκ των προτέρω.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό