Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 413 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21.3K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Μπαμπης
Μπαμπης
9 Αυγούστου 2023 10:20

Καλημέρα κ. Αχιλλέα, έχω καταχτει στη ΣΜΥ τον Νοε 1993. Έχω αναγνωρίσει ένσημα δεκατριών (13) μηνών του 1992, για τα οποία μου επιστράφηκε ένα ποσό περί των χιλίων ευρώ το έτος 2011. Θέλω να ρωτήσω τα παρακάτω:
1. Στη φόρμα υπολογισμού της σύνταξης αν χρησιμοποιώ τον όρο νέος ή παλαιός ασφαλισμένος?.
2. Εάν στο πεδίο Μήνες ΙΚΑ αναγράφω τους αναγνωρισμένους μήνες ασφάλισης (13) ?.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
6 Αυγούστου 2023 12:26

Αχιλλέα για να αναγνωριστεί ως συντάξιμος ο χρόνος υπηρεσίας στην ΣΜΥ θα πρέπει να έχεις συμπληρώσει πενταετή πραγματική υπηρεσία στο στρατό;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
6 Αυγούστου 2023 20:12

Σου ‘έκανα αυτή την ερώτηση Αχιλλέα διότι σε ένα φίλο μου που θέλει να συνταξιοδοτηθεί από το δημόσιο σε έγγραφο που έστειλε στον ΕΦΚΑ για να του αναγνωριστεί ο χρόνος υπηρεσίας του ως μόνιμος υπαξιωματικός (ΣΜΥ) ως συντάξιμος ο οποίος απολύθηκε για λόγους υγείας του απάντησε ο ΕΦΚΑ ότι χρόνος φοίτησης στη ΣΜΥ(από 23/10/1985-11-6-1987) δεν λογίζεται ως συντάξιμος διότι δεν είχε συμπληρώσει πλήρη πενταετή πραγματική υπηρεσία στο Ναυτικό σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 37 και 38 του ΠΔ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
7 Αυγούστου 2023 11:26

Αχιλλέα στην παραπάνω περίπτωση πού σου ανέφερα ο φίλος μου δεν μπορεί να υπαχθεί στην παραγραφο 2του αρθρου 38 ΠΔ επειδή απολύθηκε για λόγους υγείας ή μήπως αναφέρεται σε νόσημα εξαιτίας της υπηρεσίας;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
7 Αυγούστου 2023 16:25

Αχιλλέα στην περίπτωση του άρθρου 38 παρ 2 πδ169/2007(Για τη συμπλήρωση της πλήρους πενταετούς πραγματικής υπηρεσίας του προηγούμενου εδαφίου λαμβάνεται υπόψη σε περίπτωση απόλυσης λόγω νόσου και ο χρόνος της περίπτ. ατης παραγράφου 1 του άρθρου 37.(Αρθρο 7 παρ. 11 Ν. 2592/98.) πρέπει να αναφέρεται στην περίπτωση που κάποιος απολύεται λόγω νοσήματος όχι εξαιτίας της υπηρεσίας και προσδιορίζεται επακριβώς από πότε ξεκινάει να υπολογίζεται η πενταετή πραγματική του υπηρεσία στις ένοπλες δυνάμεις υπολογίζοντας και τον χρόνο του στην σχολή σύμφωνα με το άρθρο 37 παρ1 α του πδ169/2007.Άλλωστε για αυτόν που απολύθηκε από το στρατό λόγω νοσήματος εξαιτίας της υπηρεσίας δεν μπορεί να αναφέρεται γιατί για αυτόν αναγνωρίζεται απευθείας ο χρόνος στην στρατιωτική σχολή ως συντάξιμος χωρίς να χρειάζεται να συμπληρώσει πενταετή πραγματική υπηρεσία.Γιατι η περίπτωση του φίλου μου είναι ότι απολύθηκε ως μόνιμος υπαξιωματικός για λόγους υγείας και ο ΕΦΚΑ του απάντησε ότι δεν δικαιούται αναγνώριση ο χρόνος στην σχολή του παρότι έφυγε για λόγους υγείας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
7 Αυγούστου 2023 17:09

Καλησπέρα.
Έχεις δίκιο Κώστα.
Το δεύτερο εδάφιο του άρθρου 38 αφορά περιπτώσεις απομάκρυνσης από την υπηρεσία λόγω νόσου που δεν οφείλεται στην υπηρεσία.
https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/393111/p.d.-169-2007
Αυτό αναφέρεται σαφώς στην αιτιολογική έκθεση του Ν2592/1998
https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=7f1186e1-d2b8-4ea1-8f65-8c2933f3160d
Βλ. στην σελίδα 11 της αιτιολογικής έκθεσης
¨Με τη διάταξη της παραγράφου 11 συμπληρώνεται η οικεία διάταξη του πρώτου εδαφίου του άρθρου 38 του Κώδικα Πολιτικών και Στρατιωτικών Συντάξεων, ώστε για τους στρατιωτικούς που απολύονται της υπηρεσίας λόγω νόσου, η οποία δεν οφείλεται στην υπηρεσία, για τη συμπλήρωση της πλήρους πενταετούς πραγματικής υπηρεσίας η οποία απαιτείται για τη θεμελίωση δικαιώματος σύνταξης, να συνυπολογίζεται και ο χρόνος φοίτησης σε στρατιωτικές σχολές, όπως αυτές προσδιορίζονται στις διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 37. Η ρύθμιση αποβλέπει στην ίση αντιμετώπιση των Αξιωματικών της κατηγορίας αυτής με τους Αξιωματικούς που έχουν καταταγεί μετά την 1η Ιανουαρίου 1993 για τους οποίους ήδη ισχύει.¨
Μόνο αν ο συνολικός χρόνος, μαζί με τον χρόνο της σχολής, από 23/10/1985 μέχρι την ημερομηνία διαγραφής δεν είναι πέντε έτη δεν λογίζεται σαν συντάξιμος ο χρόνος της σχολής.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
7 Αυγούστου 2023 17:32

Το θέμα με την περίπτωση του φίλου σου είναι ότι έφυγε από την υπηρεσία πριν την ψήφιση του Ν2592/1998.
Όταν έφυγε δεν μετρούσε σαν συντάξιμος ο χρόνος της σχολής.
Μετά την ψήφιση του Ν2592/1998 μετράει με την προϋπόθεση χρόνος σχολής + υπηρεσίας να είναι πέντε έτη.
Το ερώτημα είναι. Σήμερα που ζητάει να αναγνωριστεί συντάξιμος ο χρόνος της σχολής ποια διάταξη ισχύει; Αυτή που ίσχυε κατά την διαγραφή του ή αυτή που ισχύει από το 1998 μέχρι σήμερα;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αντώνης
Αντώνης
5 Αυγούστου 2023 10:27

Καλημέρα σε όλους τους συναδέλφους.Θελω με τη σειρά μου ρωτήσω κάτι που αν εχει απαντηθεί συγχωρέστε με αλλά δεν το βρήκα.Ειμαι ΕΜΘ 1997 και έχω πληρώσει τη θητεία μου 1,5 χρόνο και την πενταετία.Εχω 3 παιδιά.
1ο. Φεύγω αυτεπάγγελτα το 2030 με συμπληρωμένα 33,5+1,5+5=40 ή μπορώ να μείνω 34,5+1,5+5=41 για να πάρω το και το βαθμό του Υποσμηναγού και να φύγω μετά;
2ο. Αξίζει να μείνω αυτό το χρόνο παραπάνω στην υπηρεσία για να πάρω το βαθμό; Θα έχει μεγάλη διαφορά στη σύνταξη, εφάπαξ και προικοδότηση;
Θα εκτιμούσα πολύ μια απάντηση ή ένα link αν έχει απαντηθεί.
Σας ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
andr
andr
Απάντηση σε  Αντώνης
5 Αυγούστου 2023 14:42

Καλησπέρα.Αντωνη μπορείς να μείνεις στην υπηρεσία μέχρι συμπλήρωσεως 35ετιας ανεξάρτητα των αναγνωρισμενων χρονων που ανέφερες. Με την συμπλήρωση της 35ετιας θα αποστρατευτεις αυτεπαγγελτα. Τώρα εάν σε συμφαιρει να παραμείνεις η όχι μισθολογικα και συνταξιοδοτικα μπορείς να μπεις στις εφαρμογές “μισθολόγιο 2024” και “συνταξη ΓΕΑ” και και να κάνεις τις δοκιμές που σε ενδιαφέρουν.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΙΩΑΝΝΗΣ Θ.
ΙΩΑΝΝΗΣ Θ.
5 Αυγούστου 2023 10:17

Κύριε Καρασσαβίδη καλημέρα. Μήπως έχετε εικόνα εάν θα υπάρξει εναρμόνιση του μηνιαίου επιδόματος που λαμβάνουν οι μαθητές των ΑΣΕΙ και ΑΣΣΥ με τα αντίστοιχα της ΕΛ.ΑΣ?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΙΩΑΝΝΗΣ Θ.
ΙΩΑΝΝΗΣ Θ.
5 Αυγούστου 2023 18:04

Σας ευχαριστώ θερμά !

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
4 Αυγούστου 2023 15:57

Καλησπέρα.Με αφορμή το νομοσχεδιο του υπουργείου εργασίας που επίκειται να έρθει μήπως είναι ευκαιρία οι ενώσεις στρ/κων να επαναφέρουν το ζήτημα της μείωσης του κόστους αναγνώρισης της 3ετιας?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  andr
6 Αυγούστου 2023 01:00

Εκτός από την μείωση του κόστους θα μπορούσαν να την επεκτείνουν και για αυτους που είναι μετά το 1995 πχ 1995-2000, για ομαλότερη μετάβαση στο νέο συνταξιοδοτικό της 40 ετιας. Αλλά δυστυχώς δεν βλέπω να θέλουν να το υλοποιήσουν. . . Οι υπόλοιποι στον ΕΦΚΑ αναγνωρίζουν έως 7 έτη συμπεριλαμβανομένου πχ την ύπαρξη παιδίων. Δείτε εδώ https://www.ot.gr/2023/01/29/forologia/ergasiaka-asfalistika/syntakseis-pos-na-anagnorisete-ta-plasmatika-xronia-asfalisis-pinakas/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Jiannis
Jiannis
4 Αυγούστου 2023 12:51

Σε συνέχεια του παρακάτω σχόλιου :
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-413/#comment-121880
Copied to clipboard!

Στην αίτηση προς τον ΕΦΚΑ για εξαγορά της τριετίας οι συνάδελφοι του Σ.Ξ(για έναρξη αποπληρωμής με την συνταξιοδότηση):
1. ΔΕ ζητούν Έκδοση Πράξης Αναγνώρισης (η πράξη αναγνώρισης χρειάζεται σε περίπτωση που θέλουμε άμεση έναρξη πληρωμής.Το χρειάζονται οι συνάδελφοι της αεροπορίας για να γίνει δεκτή η αίτηση αποστρατείας. Άρθρο του κ. Καρασαββίδη).
2.ΔΕ ζητούν Εκδοση Συνταξιοδοτικής Πράξης.(Αυτή δίνεται οταν αρχίζει η καταβολή σύνταξης).

Πληροφορίες δόθηκαν απο τον συνάδελφο που βρίσκεται στον ΕΦΚΑ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  Jiannis
4 Αυγούστου 2023 17:24

Καλησπέρα. Jiannis αφού σε ευχαριστήσω για μια ακόμη φορά για την συνεχη ενημέρωση που μας προσφέρεις για το ζήτημα της 3ετιας θα ήθελα να σε ρωτήσω εάν γνωριζεις το εξης: εάν το στέλεχος δεν φύγει στα 37 χρόνια υπηρεσία αλλά π.χ στα 38 οι κρατήσεις που θα γίνουν θα είναι για τα εναπομεινοντα 2 χρόνια προς συμπλήρωση της 40ετιας ή θα είναι πάλι κρατήσεις τριών ετών?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Jiannis
Jiannis
Απάντηση σε  andr
4 Αυγούστου 2023 18:26

Καλησπέρα andr. Μάλλον δεν έχεις λάβει σωστή πληροφόρηση.
Στα 37 χρόνια θα είσαι απόστρατος 2 χρόνια ( στα 35 χρόνια υπηρεσίας θα κριθείς ευδοκίμως τερματισαντας τη σταδιοδρομία και δε χρειάζεσαι την τριετία.) Αν έχεις εξοφλήσει ή πληρώνεις την πενταετία θα πάρεις σύνταξη για 40 χρόνια. Αν δε θέλεις να εξαγοράσεις την πενταετία θα πάρεις σύνταξη για 35 χρόνια. Συμπέρασμα:: στα 35 χρόνια υπηρεσίας πληρώσεις δεν πληρώσεις η υπηρεσία σε αποστρατεύει. Η τριετία και η πενταετία χρειάζονται σε περίπτωση που υποβάλλεις αίτηση αποστρατείας για να μπορείς να συμπληρώσεις 40 ασφαλιστικά χρόνια.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  Jiannis
4 Αυγούστου 2023 22:58

Jiannis αυτό το γνωρίζω. Δικό μου είναι το λάθος γιατί δεν παρέθεσα όλα τα δεδομένα. Έχω αναγνωρίσει και 5ετια αλλά και 18μηνη στρατιωτική θητεία. Άρα 30,5 υπηρεσ + 18 μην θητεία + 5ετια +3ετια=40 Η ερώτηση μου ήταν με τα πιο πάνω δεδομένα εάν έχω 31,5 υπηρεσία ο εφκα θα μου κάνει κρατήσεις για 2 χρόνια (για την συμπλήρωση της 40ετιας) ή θα εξακολουθεί να κάνει κράτηση για ολόκληρη την 3ετια?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Jiannis
Jiannis
Απάντηση σε  andr
5 Αυγούστου 2023 00:35

Ο ΕΦΚΑ θα σου κρατήσει τους μήνες που υπολείπονται για τη συμπλήρωση των 40 ετών.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  Jiannis
5 Αυγούστου 2023 13:21

Ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Χρήστος
Χρήστος
3 Αυγούστου 2023 20:11

Έκανα αίτηση για αναγνώριση της τριετίας τον Αύγουστο του 2017.
Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος τον τρόπο υπολογισμού του ποσού που θα πρέπει να πληρώσω για εφάπαξ καταβολή.
Στο φύλλο μισθοδοσίας μου τον Αύγουστο του 2017 είχα 127,02€ κράτηση για την κύρια σύνταξη.
Γνωρίζω ότι το ποσοστό για την αναγνώριση ανέρχεται σε 10%.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Γιώργος
Γιώργος
1 Αυγούστου 2023 20:03

Είμαι νέος συνταξιούχος και η κόρη μου από φέτος θα φοιτήσει στην ανώτατη σχολή (ΑΕΙ). Δικαιούμαι το επίδομα σπουδών (χορήγηση οικογενειακής παροχής ) και εάν ναι πόσο είναι το ποσό ??

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Γιώργος
1 Αυγούστου 2023 21:55

Για όσους συνταξιοδοτήθηκαν από 1-1-2019 καταργήθηκε, μόνο εάν δικαιούσαι από το Α21.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Γιάννης.
1 Αυγούστου 2023 21:57

Γιάννη σε ευχαριστώ πολύ!

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Γιώργος
2 Αυγούστου 2023 09:01

Γιωργο μονο μεσω ΟΠΕΚΑ (Α21) δικαιουσαι.Μολις ανοιξει η πλατφορμα ,μετα την ληξη των φορ.δηλωσεων ,και αφου το παιδι κανει εγγραφει και παρει φοιτητικο πασο,να κανεις νεα αιτηση και να το βαλεις

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
2 Αυγούστου 2023 13:23

Δημήτρη σε ευχαριστώ πολύ!

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Vp
Vp
1 Αυγούστου 2023 13:27

Στα πόσα χρόνια οι άξκοι προέλευσης ΕΜΘ γίνονται υπλγοι;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Jo
Jo
Απάντηση σε  Vp
2 Αυγούστου 2023 17:00

34 νομίζω

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Vp
Vp
Απάντηση σε  Jo
2 Αυγούστου 2023 20:45

Ευχαριστώ πολύ,υπάρχει κάποια δγη που το καθορίζει αυτό? Με τους χρόνους δκσεως τι ισχύει;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Vp
2 Αυγούστου 2023 23:24

Για όλους τους ανθυπολοχαγούς ο χρόνος παραμονής στον βαθμό είναι τέσσερα έτη.
Βλ. το άρθρο 27 του Ν3883/2010 https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/57615/nomos-3883-2010
Στην παρ. 5 του άρθρου 11 του Ν4609/2019 ορίζεται ότι ¨Εξαιρούνται από την υποχρέωση συμπλήρωσης χρόνου διοίκησης ή ειδικής υπηρεσίας οι μονιμοποιηθέντες εθελοντές μακράς θητείας που κατατάχθηκαν τα έτη 1985 έως και 1990, καθώς και οι αξιωματικοί που προέρχονται από εθελοντές μακράς θητείας.¨
https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/513763/nomos-4609-2019

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
JR63
JR63
31 Ιουλίου 2023 13:41

Νομίζω η ιστοσελίδα ασχολείται μόνο με οικονομικά θέματα, συνεπώς ….. Παρόλα αυτά όμως, ένας σχολιασμός. Πάντα κατά προσωπική εκτίμηση και με γνώμονα τα 30 χρόνια υπηρεσίας μου, την αποφοίτησή μου από Στρατιωτική Σχολη και την επιλογή μου να συνεχίσω συνειδητά την οικογενειακή παράδοση σαν τρίτη γενιά στον Στρατό. * Αλλαγή τρόπου εισόδου προσωπικού. * Επιλογή για το ιδιαίτερο αυτό επαγγελματικό χώρο, μοναδική και αποκλειστική. * Πέραν των τυπικών κριτηρίων, να προστεθούν νέα ουσιαστικά: επίπεδο βαθμού απολυτηρίου Λυκείου, επίπεδο Αγγλικών ή άλλης γλώσσας, επίπεδο Η/Υ. Ανάλογως επιλογής είσοδου στο Στρατό και το επίπεδο. * Άπαντες απόφοιτοι Στρατιωτικής Σχολης και ταυτόχρονα ΕΠ.ΟΠ – ΕΜΘ Δημόσιου ΙΕΚ αναλόγως κατεύθυνσης: Διοικητικοί – Τεχνικοί. Οι Μ. Υπαξκοι στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων. Οι Άξκοι στο Καποδιστριακό σαν μεταπτυχιακό της Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. * Σχολή ΕΠ.ΟΠ -ΕΜΘ, δύο ετη με έδρα τα Τρίκαλα. Αριθμός Μαθητών, όσοι προβλέπονται τώρα για την ΣΜΥ. * Η ΣΜΥ να γίνει τέσσερα έτη με έδρα την Αθήνα και εντός των εγκαταστάσεων της ΣΣΕ. Αριθμός Σπουδαστών ο… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Jiannis
Jiannis
Απάντηση σε  JR63
31 Ιουλίου 2023 19:01

ΣΣΕ ΟΠΛΑ 70 θέσεις κενές.
ΣΜΥ ΟΠΛΑ 105 θέσεις κενές.
Ούτε αυτό θα προβληματίσει την ιεραρχία του ΓΕΣ? Την περσινή χρονιά κενές θέσεις γιατί ειχαν ψηλά την ΕΒΕ και φέτος την έριξαν. Αποτέλεσμα? Πάλι κενές θέσεις και με σημαντική πτώση των βασεων.
Βγήκε και το ΦΕΚ για ΕΠΟΠ. Να δούμε πόσους μήνες θα δώσει παράταση το ΓΕΣ για κατάθεση δικαιολογητικών , μήπως καταφέρει και δεν έχει κενές θέσεις.
Δεν τραβάει η ομάδα. Αλλού είναι το πρόβλημα. Δυστυχώς ή ευτυχώς, εδώ μιλάνε οι αριθμοί. Αν διαβάσεις το σχόλιο μου παρακάτω, θ’ αντιληφθείς ότι έχουμε εντελώς διαφορετική οπτική γωνία των πραγμάτων.
Να με συγχωρείς, αλλά δε θα επανέλθω με νεότερο σχόλιο γιατί δεν έχω να προσθέσω κάτι περισσότερο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
JR63
JR63
Απάντηση σε  Jiannis
31 Ιουλίου 2023 23:55

Αγαπητέ συνάδελφε, εάν έχετε χρόνο και διάθεση επειδή έχουμε κοινή αγωνία για τον χώρο μας, μπορώ να σας στείλω ηλεκτρονικά ολόκληρη μελέτη που έχω συντάξει σχετικά με την είσοδο, παραγωγή και σταδιοδρομία των Στελεχών του Στρατού Ξηράς.
Την υπέβαλα στο Υπουργείο, απάντηση φυσικά στην ουσία της δεν πήρα ποτέ.
Πολεμήθηκε σφόδρα από διάφορες συντεχνίες του χώρου μας, για λόγους αστείους έως και γελοίους.
Τέλος πάντων, για την τιμή των όπλων και που ξέρετε μπορεί και κάποια στιγμή να δουν το φως το αληθινό αξίζει να προβληματιζομαστε και να προσπαθούμε.
Εάν ενδιαφέρεστε, στείλτε μου μέσω του Διαχειριστή της ιστοσελίδας το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο να σας την στείλω.
Καλό βράδυ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ιων
Ιων
Απάντηση σε  Jiannis
1 Αυγούστου 2023 22:05

Και πού να καταργηθεί η εβε όπως παρακαλούν πολλοί, στο 9 θα φτάσει η είσοδος στη ΣΣΕ. Πλέον υπάρχει το διαδίκτυο και η πληροφορία τρέχει, όχι όπως στα δικά μας χρόνια.
Μετακόμιση ανά 2-4 χρόνια χωρίς κανένα επιπλέον βοήθημα έχει καταντήσει το προσωπικό του ΣΞ να είναι ο φτωχός συγγενής των ΕΔ κ ΣΑ.
Καθρέπτης όλου αυτού οι βάσεις εισαγωγής των τελευταίων χρόνων όλων των παραπάνω.
Για να μην πούμε και το παράδοξο, η ΣΜΥ στα σώματα έχει πολύ υψηλότερη βάση από τα όπλα της ΣΣΕ, με ο,τι αυτό συνεπάγεται στο πνεύμα Μονάδος τα επόμενα χρόνια…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGE
GEORGE
30 Ιουλίου 2023 15:23

Αχιλλέα το επίδομα αλεξιπτωτιστή βατραχανθρώπου συνυπολογίζεται μετά το 2017 στην σούμα κάθε έτους για να βγει το μεσο όρο κάθε έτους για την σύνταξη η μένει απέξω;
Γιατί με τα νέα δεδομένα έχω μπερδευτεί
Ευχαριστώ πολύ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGE
GEORGE
31 Ιουλίου 2023 16:38

https://enstoloi.net/themeliosi-sintaksis-me-paraitisi/
.
Τα αναγνωρισμένα εξάμηνα προ του 2016 δεν επηρεάζουν το μέσο όρο αποδοχών (αυξάνουν μόνο την αναπλήρωση)ενώ τα εξάμηνα μετά το 2017 λαμβάνονται υπόψην και στο μέσο όρο , διοτι πληρωνονται πρόσθετες εισφορές επι του μισθού.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτρης
Δημήτρης
30 Ιουλίου 2023 08:37

Καλημέρα! Άρχισαν τά όργανα καί σέ λίγα χρόνια θά τό δουν όλοι! Εάν δεν ανεβάσουν τους μισθούς καί δεν αλλάξει η νοοτροπία….. ούτε οι μισοί δεν θά μπαίνουν στις στρατιωτικές καί σε μη παραγωγικές σχολές και από αυτούς που μπαίνουν ,οι μισοί θά παραιτούνται! Ήθελα νά ήξερα… ασχολείται κανείς με αυτά τά θέματα ,ο οποίος έχει γνώση τής κατάστασης?

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Jiannis
Jiannis
Απάντηση σε  Δημήτρης
30 Ιουλίου 2023 15:30

ΒΑΣΕΙΣ 2023: -ΣΣΕ ΟΠΛΑ 12200 ΜΟΡΙΑ -ΣΜΥ ΟΠΛΑ 10890. Η κοινωνία μας φτύνει και η ηγεσία μας, λέει ότι βρέχει. Τα παιδιά που δίνουν πανελλήνιες, είναι τα παιδιά, της δικής μας οικογένειας. Γιατί να θέλω το κακό του παιδιού μου. Στον Στρατό Ξηράς δεν υπάρχει ωράριο (ολόκληρο το 24ωρο πρέπει να είναι στη διάθεση της υπηρεσίας), δεν υπάρχουν αργίες (όλες η ημέρες είναι εργάσιμες) Η καθε ιεραρχια δεν σέβενται ούτε την οικογένεια μου,ούτε τα χρόνια υπηρεσίας, ουτε την προσωπικότητα μου. Εργασιακό περιβάλλον πολύ δύσκολο με μεταθέσεις(πολλές φορές άδικες. Καμία προσφυγή δεν δικαιώνεται. Η υπηρεσία δε σέβεται κανεναν νομο , ειναι πάνω απ’ αυτούς) και συνεχείς απαιτήσεις με εκβιασμούς. Χρήματα; 24ωρες υπηρεσίες σχεδόν άυπνοι 10€(αστυνομία, 8ωρο νυχτερινό 40€.) Και άλλα πάρα ,πάρα πολλά. Υπάρχει λόγος να παροτρύνεω τα παιδιά μου να επιλέξουν στρατιωτικες σχολές? Οχι βεβαια. Και βλέποντας ως ε.ε, ότι τα επόμενα χρόνια θα είναι ακόμη δυσκολότερα (εργασιακά και μισθολογικα), φυσικά αποθάρρυνα τα παιδιά μου να ακολουθήσουν αυτον τον δρόμο. Του χρόνου βλέπω τη ΣΣΕ ΟΠΛΑ 10000 μόρια και τη… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  Jiannis
30 Ιουλίου 2023 22:51

Αστυνομια τό νυχτερινό 2,60 περίπου μικτά ευρώ την ώρα κάποιο λάθος κάνεις φίλε μου και κανείς δε κάνει πάνω από 6 νυχτερινά τό μήνα, επίσης ύστερα 24 ωρη υπηρεσία δε κάθεστε καμία μέρα;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Jiannis
Jiannis
Απάντηση σε  Βαγγέλης
30 Ιουλίου 2023 23:20

Αν είναι έτσι τα νυχτερινά στην αστυνομία κάνω λάθος. Μήπως παίρνεται κανένα έξτρα επίδομα?
Στον Στρατό Ξηράς οι υπηρεσίες είναι 24ωρες. (οι Υπξκοι μέχρι 5 και 6 24ωρες αν υπάρχει ανάγκη, οι Κατ. Αξιωματικοί 3 εως 4 24ωρες το μήνα)Άρχισαν να μας πληρώνουν τις νυχτερινές ώρες με το ίδιο ποσό μ’εσας. ΑΛΛΑ στον στρατό ξηράς πληρώνουν τις ΠΕΝΤΕ ΩΡΕΣ και όχι τις οχτώ. Αν κάνεις υπηρεσία που δεν είναι 24ωρη αλλά μονο 8ωρη νυχτερινή (καμερες) ΔΕΝ ΠΑΊΡΝΕΙΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ.
Μας δίνουν μια ημέρα ρεπό. (Οι περισσότεροι έχουμε να περνούμε τουλάχιστον 5 ρεπο). Εσείς στα νυχτερινά έχετε αδιάθετο και ρεπό νομίζω..
Πόσα παίρνουν οι αστυνομικοί που πάνε απόσπαση για ενα μήνα στον Έβρο και που κοιμούνται?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  Jiannis
31 Ιουλίου 2023 17:59

Κοίτα όπως είπα και πριν δε είναι δεδομένο ότι θά πάρεις ρεπό μετά από νύχτα και η μεγαλύτερη διαφορά είναι εσείς ξέρετε το πρόγραμμα σάς εμείς κάθε μέρα περνάμε τηλ να μάθουμε για την επόμενη και τό κυριότερο έχουμε νά κάνουμε με πολίτες και νά λύνουμε καταστάσεις που δε φαντάζεσαι κυρίως κοινωνικές με χίλια προβλήματα έχεις δει ποτέ τοξικομανη να σου φέρω πχ να χτυπιέται Στα κάγκελα με στερητικά και να έχεις μεταδοτικές αρρώστιες και να προσπαθείς να του δώσεις βοήθεια χωρίς εσύ να πας κατηγορούμενος μήν πάθει κάτι, κάθε δουλειά έχει τά πλην και τα συν δε είναι τό ίδιο όλες οι υπηρεσίες, όσο για τους συναδέλφους στα σύνορα είναι κυρίως από επαρχία με δαπάνες δημοσίου γιατί δυστυχώς στην Αθήνα δε μας αφήνουν νά πάμε και εμείς λόγω φόρτου εργασίας και η δουλειά είναι κυρίως στα μεγάλα αστικά κέντρα και όχι στην επαρχία αυτά φίλε Μου

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Jiannis
Jiannis
Απάντηση σε  Βαγγέλης
31 Ιουλίου 2023 21:53

Καλησπέρα Βαγγέλη. Για την “ταμπακιέρα”(απλήρωτα νυχτερινά , ώρες που δε λογίζονται εργασίας ενώ είσαι σε κίνηση με υπηρεσιακό μέσο) δεν έκανες κανένα σχόλιο.
Εσύ κάποια στιγμή θα πάρεις το ρεπό (απο 8ωρη νυχτερινή υπηρεσία). Εμείς δεν έχουμε αδιάθετο (μετά από 24ωρη υπηρεσία). Το δικό σου αδιάθετο είναι το δικό μας ρεπό. Στο “ταμείο” ο Στρατός Ξηράς, λυπάμαι, αλλά είναι πολύ πολύ μείον.
Υ.Γ.: Το “φαινομενικό” πρόγραμμα που ξέρουμε ας μη το ακουμπήσω καλύτερα. Η καρδούλα μας το ξέρει. Όσο για τις συνθήκες εργασίας έχω άποψη από ξάδερφο μου που έφυγε από ΕΠΟΠ, στη Λήμνο οπυ υπηρετούσε και πήγε αστυνομία (Αθηνα). “Σώθηκα” είναι η απαντησή του.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Jiannis
Jiannis
Απάντηση σε  Βαγγέλης
30 Ιουλίου 2023 23:29

Οι συνάδελφοι που βγαίνουν νυχτερινά περίπολα δασοπροστασίας που είναι έξτρα από τις 34ωρες υπηρεσίες ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΝΥΧΤΕΡΙΝΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ. Δουλεύουν 12 ώρες γιατί μπορεί να κάνουν 80 χιλιόμετρα να φτάσουν στον προορισμό που πρέπει να κάνουν περίπολο δασοπροστασίας 8 ωρων. Ο χρόνος του πήγαινε και έλα από το περίπολο δασοπροστασίας δεν λογίζεται σαν ώρες εργασίας.. Αυτά τα λίγα από τα πολλά

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  Βαγγέλης
30 Ιουλίου 2023 23:49

Πενθήμερο αστυνομίας = τρεις εργάσιμες. (απόγευμα – πρωί – βράδυ – αδιάθετο -ρεπο)
Έξι πενθήμερα ο μήνας επί τρεις εργάσιμες, συνολικά 18 (άντε 19) οχταωρα.

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  Νίκος
31 Ιουλίου 2023 07:57

Καλημέρα και εδώ θα σε διωρθωσω αν νομίζεις ότι έχουμε κυλιόμενο είσαι λάθος είναι ελάχιστες υπηρεσίες που τό τηρούν και βέβαια δε συνεπάγεται ποτέ ότι θα πάρεις ρεπό μετά τό αδιαθέτο, επίσης ξέρεις πότε βγαίνουν οι υπηρεσίες για τήν επόμενη μέρα το μεσημέρι δε ξέρουμε τί δουλεύουμε κάθε εβδομάδα εσείς πιθανόν νά βγάζετε πρόγραμμα εβδομαδιαίο ίσως και μηνιαίο στα λέω μετά από 29 χρόνια σε ΑΤ τής Αθήνας αυτά.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ιων
Ιων
Απάντηση σε  Βαγγέλης
1 Αυγούστου 2023 22:20

Φίλε μου δεν χρειάζεται να το κουράζουμε τόσο.
Οι βάσεις εισαγωγής όλων των σχολών των ΕΔ κ ΣΑ πιστοποιούν την αλήθεια με βάση τις συνθήκες ζωής κάθε κλάδου, γιατί είναι γνωστό πόσο αλάνθαστο είναι το κριτήριο επιλογής των νέων και των οικογενειών τους σε αυτές τις περιπτώσεις

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νικος
Νικος
Απάντηση σε  Jiannis
31 Ιουλίου 2023 00:49

Όσο περνούν τα χρόνια η κατάσταση δυστυχώς θα γίνεται χειρότερη καθώς αποστρατεύονται πλέον σιγά σιγά οι πρώτες σειρές εμθ και σε 3 χρόνια και οι πρώτοι ΕΠΟΠ.Μετά το 2012 οι παραγωγικές σχολές βγάζουν πλέον το 1/3 των στελεχών που έβγαζαν πριν λόγω της οικονομικής κρίσης
Αυτό δεν μαζεύεται με τίποτα αν υπολογίσουμε και τις παραιτήσεις η κατάσταση δυσκολεύει πολύ.
Τα καθήκοντα πλέον είναι τριπλά και τετραπλά και οι απαιτήσεις αυξάνονται τα δικαιώματα του προσωπικού λόγω των αυξημένων υποχρεώσεων έρχονται σε δεύτερη μοίρα .
Όλα αυτά έχουν γίνει πλέον γνωστά και για το επάγγελμα του στρατιωτικού ενδιαφέρον δείχνουν μόνο κάποιοι πορωμενοι …που και αυτοί στο τέλος απογοητεύσει νιώθουν.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Jiannis
31 Ιουλίου 2023 15:05

Εχουν επανελθει στα φυσιολογικα .Τα χρονια της κρισεις δυστυχως ειχαν πολυ λιγοτερες θεσεις,μεγαλυτερη ζητηση λογω εργασιακης ανασφαλειας και λογικο ηταν να εχουν ανεβασμενες βασεις.Δεν ειναι φυσιολογικο σχολες χωρις κανενα ακαδημαικο υποβαθρο,να εχουν τοσο ψηλες βασεις εισαγωγης.Τα παιδια πλεον δεν θελουν να ταλαιπωρουνται επιλεγοντας Οπλα,μια ζωη ,με τις συνθηκες που ολοι γνωριζουμε.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αχι
Αχι
Απάντηση σε  Jiannis
1 Αυγούστου 2023 22:26

Πολύ σωστά, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.Μετα από 30χρονια υπηρεσίας βλέπω ότι τα πράγματα γίνονται χειρότερα…. και εγώ τα παιδιά μου μακριά από τον Στρατό..

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Δημήτρης
30 Ιουλίου 2023 23:59

Καλησπέρα. Γιατί στεναχωριέσαι γιατί δεν δηλώνουν στρατιωτικές σχολές οι νέοι? Υπάρχουν επαγγέλματα (πχ. Πληροφορική) που σε ψάχνουν και στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό ακόμα πριν τελειώσεις την σχολή. Ψάξιμο θέλει.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  Δημήτρης
31 Ιουλίου 2023 13:55

Όλοι θα γίνουν πολιτικοί, σίγουρο επάγγελμα, οι μόνοι που δεν θα φύγουν, ετοιμοπόλεμοι και αγωνιστές.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
26 Ιουλίου 2023 20:32

Καλησπέρα.Υπαρχει κάποιος συνάδελφος από Σ.Ξ που να έχει αιτηθεί ή έστω να έχει ρωτήσει στον ΕΦΚΑ τι ισχύει με την διαδικασία αναγνώρισης της 3ετιας? Γιατί μετά από το άρθρο του κυρίου Καρασαββιδη για την “αίτηση αποστρατειας στην αεροπορία” προσωπικά σε εμένα έχει ανατραπεί η διαδικασία που πίστευα ότι ισχύει. π.χ διαβάζουμε ότι η αίτηση αναγνώρισης πρέπει να υποβληθεί πριν την αίτηση αποστρατειας αλλά και η πράξη αναγνώρισης πρέπει να έχει εκδοθεί πριν την αίτηση αποστρατειας, με αυτόν τον τρόπο όμως το κόστος ανεβαίνει πάρα πολύ διότι το στέλεχος θα αιτηθεί σίγουρα 36 μήνες αλλά το φεκ αποστρατειας μπορεί να κάνει μήνες να εκδοθεί δηλ το στέλεχος θα πληρώσει κάποιους επιπλέον αχρείαστους μήνες. Όπως και με την εξαγορά της 5ετιας προσωπικά πίστευα ότι μπορεί να εξοφληθεί και κατά την συνταξιοδοτηση, ενώ διαβάζουμε ότι αυτό που ισχύει στην αεροπορία είναι ότι πρέπει να έχει εξοφληθεί εξ ολοκλήρου πριν την αίτηση αποστρατειας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  andr
27 Ιουλίου 2023 08:06

Καλημερα, για την 3ετια δεν ξερω να σου απαντησω γιατι ειμαι παλιος αποστρατος(13/1/2016). Για την 5ετια σου απαντω υπευθυνα οτι πληρωνεται και κατα την αποστρατεια. Προσωπικα δεν ειχα πληρωσει ουτε μια δοση ως ε.ε. και ολο το ποσο το εξοφλησα ως ε.α(6891 ευρω τοτε).Εφυγα με αιτηση ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ . Εναρξη πληρωμης 5/2016, τερματισμος δοσεων 12/2022. Αυτα ως ε.α του ΣΞ. Ο αδερφος μου ως ”φρεσκος” αποστρατος της ΠΑ(30/4/2023) ξεκινησε να εξοφλει το υπολοιπο της 5ετιας του με την συνταξη(8 δοσεις, υπολοιπο 668 ευρω περιπου απο 8/2023….χθες ξεκινησε να πληρωνεται συνταξη). Εφυγε με αιτηση ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ. Στην αεροπορια οταν κανεις αιτηση αποστρατειας εξεταζουν τα εγγραφα σου εαν εισαι ενταξει ως προς τους χρονους και αποδεχονται ή οχι την αιτηση σου. Εαν υποβαλλεις αιτηση παραιτησης δεν εξεταζετε τιποτα , διαγραφεσαι και τα εγγραφα σου φευγουν κατευθειαν προς ΕΦΚΑ και εκει βρισκουν οτι εχεις τους χρονους ωστε να σου καταβληθει συνταξη. Ο αδερφος μου δεν χρειαστηκε την επιπλεον 3ετια γιατι, αν και καταταγεις την 28/11/1994 ,ειχε ενσημα ΙΚΑ ως ιδιωτης και στρατιωτικη θητεια που του… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  Γιωργος
27 Ιουλίου 2023 10:26

Καλημέρα Γιώργο. Ευχαριστώ για την απάντηση σου. Άρα στην περίπτωση του αδελφού σου που ανήκει και στην Π.Α τουλάχιστον για την αναγνώριση της 5ετιας είναι αυτό που γνωρίζαμε δηλ ότι αναγνωρίζεται και κατά την συνταξιοδοτηση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Jiannis
Jiannis
Απάντηση σε  andr
28 Ιουλίου 2023 19:52

Καλησπέρα andr. Μίλησα με τον υπεύθυνο συνάδελφο του Στρατού Ξηράς στον ΕΦΚΑ για την εξαγορά τριετίας και μου έδωσε τις παρακάτω απαντήσεις : 1. Όπως γράφει ο κ. Καρασαββίδης, το άρθρο του αναφέρεται για αίτηση αποστρατείας με 40ετία που ισχύουν για το ΓΕΑ. Άλλο ΓΕΑ και άλλο ΓΕΣ. 2. Για τους συναδέλφους του Στρατού Ξηράς αποστέλλονται τα έγγραφα στον ΕΦΚΑ (αίτηση, Αντίγραφο Φύλλο Μητρώου, τελευταία φύλλο μισθοδοσίας, υπεύθυνη δήλωση). 3. Με την παρέλευση μιας εβδομάδας από την αποστολή των εγγράφων παίρνεις τηλέφωνο στον ΕΦΚΑ και σου δίνουν Αριθμό πρωτοκόλλου. 4. Με την αίτηση αποστρατείας θα προσκομίσεις και μία υπεύθυνη δήλωση όπου θα αναφέρεις ότι με τον τάδε αριθμό πρωτοκόλλου έχεις αιτηθεί από τον ΕΦΚΑ εξαγορά τριετίας σε ισοποσες δόσεις με τη συνταξιοδότηση ή εφάπαξ καταβολή.(δική σου επιλογή) Κι επίσης θα πρέπει να γράφεις και για την 5ετία.(Δεν ρώτησα για την 5ετία, τι γίνεται σε περίπτωση που δεν έχεις αιτηθεί εως εκείνη τη στιγμή εξαγορά . Εγώ την πληρώνω ως ε.ε με δόσεις.) 5. Το ΓΕΣ πριν κάνει δεκτή την αίτηση… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Jiannis
Jiannis
29 Ιουλίου 2023 10:23

Κε Καρασαββίδη μη δημοσιευθεί το σχόλιο μου πιυ γράφω για την έκδοση συνταξιοτικης πράξης. Το είδα γραμμένο σε αιτήσεις συναδελφων και το ανέφερα στον ΕΦΚΑ. Και μου είπε ότι δεν αναγράφεται στην αίτηση γιατί η έκδοση συνταξιοδοτικής πράξης βγαινει με την σύνταξη.Αλλά θα πάρω να ρωτήσω αν χρειάζεται αν είναι σωστό να ζητούν πράξη αναγνώρισης οι συνάδελφοι του Σ.Ξ..
Βέβαια ο συνάδελφος στον ΕΦΚΑ μου είπε ότι την πράξη αναγνώρισης την χρειάζονται οι συνάδελφοι της Π.Α. για να γίνει αποδεκτή η αίτηση αποστρατειας. Θα ερθω σε επαφή την Δευτέρα ( αν δεν απουσιάζει) με τον συνάδελφό στον ΕΦΚΑ για να του θέσω το ερώτημα της πράξης αναγνώρισης και θα σας ενημερώσω με email

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GP
GP
30 Ιουλίου 2023 09:38

Είναι ακριβώς όπως τα λέει ο Jiannis για τον ΣΞ. Εγώ με έναν συνάδελφο πήγα στις 28/5 ο ίδιος στον ΕΦΚΑ και καταθέσαμε τις αιτήσεις αναγνώρισης 3ετιας. Ο συνάδελφος οικονομικός στον ΕΦΚΑ μας είπε τα παραπάνω και στην συνέχεια κατεβάσαμε τα έγγραφα στο πρωτόκολλο και πήραμε επιτόπου αριθμό.
Καλές διακοπές να έχετε και καλά μπάνια.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  Jiannis
28 Ιουλίου 2023 22:03

Καλησπέρα. Jiannis σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Όπως επισημαίνει και ο κύριος Καρασαββιδης η απάντηση σου ήταν πολύ αναλυτική και βοήθησε πάρα πολύ στην ενημέρωση μας για το συγκεκριμένο θέμα. Όσο για το θέμα της 5ετιας κι εγώ προσωπικά την έχω εξοφλήσει. ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ σε εσένα και σε όλους τους συναδελφους.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Kώστας
Kώστας
Απάντηση σε  andr
29 Ιουλίου 2023 10:51

καλημέρα και καλό σαββατοκύριακο andr.Για τον στρατό ξηράς υπάρχει και η δεύτερη επιλογή που ακολουθώ εγώ προσωπικά. κάνεις την αίτηση για την εξαγορά της τριετίας μαζί με την κατάθεση των αιτήσεων για την σύνταξη το μέρισμα και το εφάπαξ κατευθείαν στην ΓΕΣ/ΔΟΥ και η ΓΕΣ/ΔΟΥ τα στέλνει όλα μαζί στον ΕΦΚΑ. Προσωπικά περιμένω το ΦΕΚ της διαγραφής.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  Kώστας
29 Ιουλίου 2023 12:10

Κώστα ευχαριστώ για την διευκρίνηση. Καλό καλοκαιρι

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Jiannis
Jiannis
Απάντηση σε  Jiannis
29 Ιουλίου 2023 09:57

Υ.Γ. : Ρώτησα στον συνάδελφο στον ΕΦΚΑ εάν στην αίτηση ζητούμε και έκδοση συνταξιοδοτικής πράξης.( Μου κίνησε την περιέργεια, γιατί το είδα να αναφέρεται σε αιτήσεις συναδέλφων, που ζητούν την εξαγορά σε ισόποσες δόσεις με την συνταξιοδότηση και ταυτόχρονα έκδοση συνταξιοδοτικής πράξης, πράγμα που δε συμβαδίζει).
Η απάντηση του :Την αίτηση συνταξιοδοτικής πράξης την ζητούν οι συνάδελφοι που θέλουν αρχίσει άμεσα η παρακράτηση του ποσού και αυτό συμβαίνει στους συναδέλφους της αεροπορίας. Για τους συναδέλφους του Στρατού Ξηράς, δεν χρειάζετα, έκδοση συνταξιοδοτικής πράξης οταν ζητάνε την πληρωμή της 3ετίας με την συνταξιοδότηση, γιατί το ένα αναιρεί το άλλο. Ο ίδιος παραβλέπει την έκδοση συνταξιοδοτικής πράξης λόγω άγνοιας των συναδέλφων.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  Jiannis
30 Ιουλίου 2023 20:12

Υπάρχει και υπεύθυνος στον ΕΦΚΑ για Πολεμικό Ναυτικό; Να μας πει την διαδικασία και για εμάς του Π.Ν? Ξέρετε κάποιο τηλέφωνο να απευθυνθούμε;

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Παντελης
Παντελης
26 Ιουλίου 2023 15:54

Καλησπερα !Μπηκε σε κανεναν λιγοτερη συνταξη(100 ευρω -) Δεν ξερω το λογο

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παντελης
Παντελης
Απάντηση σε  Παντελης
26 Ιουλίου 2023 18:50

Αφου δεν εχει καποιος το ιδιο προβλημα το πιο πιθανον ειναι να με εχουν βαλει για εργασια στον ΕΦΚΑ απο τον Μαρτιο (ειχα υπογραψει συμβαση αλλα την ανυρωσα και δεν εργαστηκα ποτε γιατι δεν μου αρεσε η εργασια).Εαν επιβεβαιωθει αυτο το σεναριο μπορει καποιος να μου πει τι κανω?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Παντελης
26 Ιουλίου 2023 22:33

Περίμενε να δεις το Μηνιαίο Ενημερωτικό και θα λυθεί η απορία σου.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΛΕΚΟΣ
ΑΛΕΚΟΣ
Απάντηση σε  Παντελης
26 Ιουλίου 2023 23:01

Και σε μενα και δε δουλευω.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Πέτρος
Πέτρος
26 Ιουλίου 2023 13:52

Καλησπέρα .Τι μας συμφέρει ?
Η ανταποδοτική σύνταξη για τους συνταξιούχους που θα αποχωρήσουν μέχρι 31/12/2024 θα υπολογιστεί με βάση τον μέσο όρο των μηνιαίων αποδοχών που έχουν από το 2002 ως τον τελευταίο μήνα πριν την αίτηση για συνταξιοδότηση, αυξημένες κατά το ποσοστό μεταβολής του πληθωρισμού για τα έτη 2002-2023.
Η ανταποδοτική σύνταξη για τους συνταξιούχους που θα αποχωρήσουν από 1ης/1/2025 και εφεξής θα υπολογίζεται με βάση τον μέσο όρο των μηνιαίων αποδοχών από το 2002 και μετά, αυξημένων κατά το ποσοστό αύξησης του πληθωρισμού ως και το 2023 και κατά το ποσοστό αύξησης των μισθών από το 2024 και μετά.
Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Πέτρος
Πέτρος
7 Αυγούστου 2023 12:49

Σας ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Πέτρος
26 Ιουλίου 2023 18:31

Συμπληρωματικά στην απάντηση του Αχιλλέα δεν αλλάζει κάτι στον υπολογισμό της σύνταξης σου λόγω αλλαγής από την μεταβολή του μέσου ετήσιου γενικού δείκτη τιμών καταναλωτή της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής στον δείκτη μεταβολής μισθών είτε φύγεις το 2024 είτε το 2025.
Διάβασε τα σχόλια
https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-287/#comment-72965
https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-293/#comment-74062
https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-299/#comment-75349
Όπου στα σχόλια αναφέρεται ημερομηνία 1/1/2021 υπολόγισε 1/1/2025.
Υ.Γ Η ημερομηνία 1/1/2025 θα ισχύσει αν δεν δοθεί νέα παράταση στην έναρξη χρήσης του δείκτη μεταβολής μισθών.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Πέτρος
Πέτρος
Απάντηση σε  GEORGIOSP
7 Αυγούστου 2023 12:50

Σας ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική