Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 98 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21.6K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΣΓΟΣ ΕΑ.....
ΣΓΟΣ ΕΑ.....
9 Μαΐου 2016 21:02

http://www.zougla.gr/greece/article/anadromiki-anaprosarmogi-ton-sintakseon-stratiotikon
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ???

ΣΓΟΣ ΕΑ.....
ΣΓΟΣ ΕΑ.....
9 Μαΐου 2016 23:20

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΧΙΛΛΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ…

Johnny B.
Johnny B.
9 Μαΐου 2016 18:03

Μπορεί κάποιος να ερμηνεύσει τι έγινε ακριβώς τότε και μιλούν για “λάθος” στον υπολογισμό του εφάπαξ κάποιων συναδέλφων?

http://staratalogia.blogspot.gr/2016/05/blog-post_9.html

“…το Ελληνικό Δημόσιο ζητά να δώσουν πίσω ποσά που κατά μέσο όρο φτάνουν τα 10.000 ευρώ.”

Δηλαδή είχε αλλάξει αναδρομικά ο υπολογισμός του εφάπαξ από 1/8/12 και κάποιοι με διαγραφή μετά την 1/8/12 συνέχιζαν να το λαμβάνουν με τα παλιά δεδομένα? Αυτό συνέβη? ή κάτι άλλο? …

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
9 Μαΐου 2016 18:06

Αν συνέβη αυτό…

όταν πήραν πίσω το πρώτο 50% του ΣΤΕ με το συμπληρωματικό εφάπαξ, το Μετοχικό τους Ταμείο δεν είναι το “λάθος” ώστε να το διορθώσει επί τόπου με κάποιο συμψηφισμό?

Μήπως έγινε κάτι άλλο που δεν κατάλαβα?…

dimos
dimos
Απάντηση σε  Johnny B.
9 Μαΐου 2016 18:49

Βρε johnny μου μόνος σου τα ρωτάς και μετά τα απαντάς πάλι μόνος σου? Εάν ο Αχιλλέας είχε και άλλες σελίδες θα τις είχες κατακτήσει και αυτές. Πάρε ένα ρεπό μία μέρα και πάρε μια ανάσα.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  dimos
9 Μαΐου 2016 18:55

Δήμο μου, το πρόβλημα είναι ότι σε αυτήν τη χώρα δεν υπάρχει ούτε μία μέρα που να σε αφήνουν στην ησυχία σου! Μακάρι, να μην ασχολούνται με εμάς τους απόστρατους για να μην μπαίνουμε και εμείς στην ανάγκη της επικοινωνίας μέσω αυτής της ιστοσελίδας (και άλλων) για να ανταλλάξουμε απόψεις, σκέψεις, γνώσεις, ανησυχίες.

Δήμο, το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης είναι παγκοσμίως νομοθετημένο και αποδεκτό όπως επίσης και το προσωπικό σου δικαίωμα να επιλέγεις αυτά που θέλεις να διαβάζεις… (για να μην “σου ζαλίζουμε τον έρωτα”…όπως έλεγε κάποτε κάποιος κωμικός!)

Takis
Takis
Απάντηση σε  Johnny B.
9 Μαΐου 2016 19:10

Θα πρεπει ο Αχιλλεας να φτοιαξη μια σελιδα που να την ονομαση Johnny B. και να ειναι ολη δικη του ?(Johnny για αστειο το εγραψα να ελαφρυνουμε λιγο το κλιμα, δεν ειναι ειρωνικο)

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
9 Μαΐου 2016 19:19

Βλέπεις όμως ότι όλες αυτές τις δραστήριες μέρες δεν άφησα ούτε τρίχα να πέσει απαρατήρητη!

Πιστεύω ότι για το σκοπό που φτιάχτηκε το site αυτό, ήμουν συνεχώς “εντελώς ύλης” και “επίκαιρος” με τα δρώμενα! Ανάλογα με τον επιμέρους τομέα!

Μετά από τα ενθαρρυντικά σχόλια σας, σκέφτομαι να ζητήσω εργασία (φυσικά αδήλωτη!) σε κανένα από αυτά τα στρατιωτικά site για δημοσιογραφική κάλυψη των δρώμενων. Αλλιώς τζάμπα γράφω, τζάμπα καίει η λάμπα της οθόνης…

(με όλη την εκτίμησή μου προς όλους τους ένστολους σχολιαστές)

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  Johnny B.
9 Μαΐου 2016 18:35

Ειναι η περιπτωση που σχολιαστηκε στο παρακατω
http://enstoloi.net/sxolia/epikerotita/comment-page-19/#comment-26844

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Δήμος
9 Μαΐου 2016 19:06

Ευχαριστώ πολύ Δήμο.

Απλώς αναρωτήθηκα, όταν πήραν πίσω το πρώτο 50% του ΣΤΕ με το συμπληρωματικό εφάπαξ, τότε το Μετοχικό τους Ταμείο δεν είδε το “λάθος” που έκανε ώστε να το διορθώσει επί τόπου με κάποιο συμψηφισμό?

Takis
Takis
Απάντηση σε  Johnny B.
9 Μαΐου 2016 19:15

Δεν ελαβαν καθολου το 50% ειχαν παρει απο 18000 εως 20000 παραπανω και τωρα τους κρατανε τα υπολοιπα 50% σε δοσεις.μεχρι το 2024. Και ετσι οφελος εχουν λιγα λιγα που τα περνουν πισω.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Takis
9 Μαΐου 2016 19:23

Ευχαριστώ Τάκη.

Πες τους όμως να μην ανησυχούν γιατί σύντομα ο Πάνος θα τους δώσει και το υπόλοιπο 50% του συμπληρωματικού τους εφάπαξ και έτσι θα αποσβέσουν τις όποιες οφειλές…

(ζούμε σε τραγικές ημέρες και αναρωτιέμαι τι άλλο μας περιμένει να δούμε!)

Νίκος Χανιάςc
Νίκος Χανιάςc
9 Μαΐου 2016 15:42

Αυτό πού επισημαίνει ο ορίτζιναλ 21 (και αδελφός συν αεκτζής) είναι το πιθανότερο.(μόνο για πιθανότητες μπορούμε να μιλάμε προς το παρόν) Δεν αφήνει το περιθώριο για υποβολή νέων αιτήσεων συνταξιοδότησης μετά την χθεσινή ημερομηνία ψήφισης του ασφαλιστικού, απλά όσοι έχουν ήδη υποβάλει αίτηση και αναμένουν το σχετικό ΦΕΚ, έχουν περιθώριο μέχρι 30/6. Τώρα για τα υπόλοιπα, σε ότι αφορά τους ήδη συνταξιούχους,πέραν των άλλων…φόροι ..φόροι παντού,θα έχουμε αύξηση της παρακράτησης φόρου,αύξηση της εισφοράς αλληλεγγύης και μείωση των μερισμάτων ψηφίσθηκε ήδη η μη εισροή κοινωνικών πόρων που ήταν ένα σημαντικό έσοδό τους.Όσοι εργάζονται θα πληρώνουν μεγαλύτερες εισφορές θα μειωθούν οι μισθοί με το νέο μισθολόγιο που έρχεται σύντομα ,θα πάρουν σε μεγαλύτερη ηλικία αρκετά μικρότερες συντάξει ( κάποια στιγμή θα εξομοιωθούν παλαιοί και νέοι και από τη στιγμή που τα ειδικά μισθολόγια και οι απόστρατοι είναι μόνιμος στόχος πιθανότατα θα ….κατέβουμε να τους συναντήσουμε) και φυσικά λιγότερο εφάπαξ Αν βέβαια όλο αυτό δεν θίγει την συντριπτική πλειοψηφία που λένε οι συριζανελ τότε έχουν τρελαθεί όλοι οι πολίτες που διαμαρτύρονται.

σ
σ
9 Μαΐου 2016 14:25

Η πρώτη μείωση επί των συντάξεων και των μισθών ήρθε με την ψήφιση του φορολογικού ν/σ, έτσι επιπλέον φόρο εισοδήματος θα πληρώσουν οι φορολογούμενοι με χαμηλά και μικρομεσαία εισοδήματα που έχουν προστατευόμενα έως και 2 παιδιά και ετήσια εισοδήματα από 8.700 ευρώ έως 28.000 ευρώ. Ενδεικτικά έγγαμος χωρίς προστατευόμενα τέκνα, ετήσιο εισόδημα 8.700 ευρώ (επιπλέον ετήσιος φόρος 14 ευρώ), 9.000 ευρώ (80 ευρώ), 9.500 ευρώ (190 ευρώ), 10.000 ευρώ (200 ευρώ), 14.000 ευρώ (146 ευρώ), 16.000 ευρώ (176 ευρώ), 18.000 ευρώ (206 ευρώ), 20.000 ευρώ (236 ευρώ). Έγγαμος με προστατευόμενο τέκνο, 9.000 € (30 €), 9.500 € (140 €), 10.000 € (150 €), 13.000 € (81 €), 15.000 € (111 €), 16.000 € (126 €), 20.000 € (171 €), κτλ.
ΕΡΩΤΗΣΗ : Με την ψήφιση του νέου ασφαλιστικού ισχύει το σχετικό άρθρο όπου οι συντάξεις των απόστρατων δεν συνδέονται με τους βασικούς μισθούς των εν ενεργεία ; ή αναβλήθηκε η εφαρμογή του μέχρι 01 Ιουλίου 2016 ;

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  σ
9 Μαΐου 2016 14:35

Αυτό που ρωτάς εμπίπτει στο θέμα 1ο που ζητάω και εγώ απαντήσεις, αλλά ουδείς είναι σε θέση να απαντήσει μιας και ουδείς έχει διαβάσει κάποια επίσημη τροπολογία πέρα από αυτά που διαβάζαμε αριστερά-δεξιά στις διάφορες ιστοσελίδες…

(Πάντως διάβασε τι απάντησε ο φίλος G.G. και να ξέρεις ότι πάντα είναι “εύστοχος” στις απαντήσεις του!)

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
9 Μαΐου 2016 14:36
aero
aero
9 Μαΐου 2016 09:37

ΘΕΜΑ: Έρχεται μείωση μερισμάτων και εφάπαξ?

Όταν σχολιάζαμε το υπό διαβούλευση ασφαλιστικό-συνταξιοδοτικό νομοσχέδιο
http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-93/#comment-26983
είχα εκφράσει το φόβο ότι υποκρύπτεται μείωση των εσόδων των Μετ. Ταμείων μέσω κατάργησης των κρατήσεων (4% και 2%) επί των δημοσίων δαπανών.
Σήμερα βλέπω ότι αρχίζει να “δημιουργείται κλίμα” για επικείμενη κατάργηση.
http://www.onalert.gr/stories/prosfygiko-posa-xrimata-vgazoun-oi-ed-apo-tis-anatheseis-gia-sitisi/49560
Δυστυχώς!

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  aero
9 Μαΐου 2016 09:49

Δεν αναφέρεται σε κατάργηση, αλλά ότι από την αντίστοιχη δαπάνη για κάποια προμήθεια το ΜΤΣ δεν λαμβάνει την ίδια κράτηση επί του ποσού όπως τα άλλα ταμεία. Άλλωστε αυτή η κράτηση – έσοδο δεν είναι δαπάνη που βαρύνει τον κρατικό Π/Υ ούτε του ΥΕΘΑ αλλά τον προμηθευτή.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
9 Μαΐου 2016 09:51

Φυσικά, δεν πιστεύω ότι το άρθρο του onalert, γράφτηκε για να κινητοποιήσει τον ΣΞ ώστε να προβεί κι αυτός σε κράτηση 2% για το εφάπαξ των δικών του.
Μάλλον για να “στηλιτεύσει” το “κακό” ΕΛΟΑΑ και ΕΛΟΑΝ που “κερδοσκοπούν στη πλάτη των δύσμοιρων προσφύγων”.

(θέτoντας λέξεις και φράσεις σε εισαγωγικά, θεωρώ ότι κατανοείτε το ύφος μου).

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  aero
9 Μαΐου 2016 10:22

Εννοείται ότι δεν έκρινα ούτε στηλίτευσα τα λεγόμενα σου. Απλώς ανέφερα αυτό που γίνεται χρόνια τώρα σε ότι αφορά τα έσοδα των ταμείων (για συγκεκριμένες προμήθειες) από τους λεγόμενους κοινωνικούς πόρους.
Εγώ αυτό που βλέπω είναι, ότι τα ενημερωτικά σαιτ (που ασχολήθηκαν με την ερμηνεία της περίφημης τροπολογίας) το ένα μπιζάρει τον ΥΕΘΑ και το άλλο την αντιπολίτευση.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
9 Μαΐου 2016 11:04

Γιάννη συμφωνούμε.
Το προηγούμενο σχόλιό μου (στις 09:51) ήταν γενικό. Δεν απευθυνόταν σε εσένα – απλώς συνέπεσε χρονικά.
Όντως το 4% και το 2% το πληρώνει (θεωρητικά) ο προμηθευτής.

Γιώργος
Γιώργος
8 Μαΐου 2016 21:18

Mε αφορμή τα τραγελαφικά που συνέβησαν με την πρόσκληση φορέων στη Βουλή κατά την συζήτηση του ν/σ για το ασφαλιστικό αλλά και κατ’ επέκταση την σημερινή ψηφοφορία για το ίδιο ν/σ θα ήθελα να μεταφέρω ορισμένες σκέψεις μου. Καταρχήν να αναφερθώ στις Ενώσεις Αποστράτων (ΕΑΑΣ, ΕΑΑΝ, ΕΑΑΑ) οι οποίες είναι σαν να μην υπάρχουν. Ψηφίζεται σήμερα στη Βουλή ένα από τα ποιο σημαντικά νομοσχέδια των τελευταίων ετών που αφορά τόσο τους αποστράτους όσο και τις επόμενες γενιές και είναι άφαντοι. Θα έπρεπε να είχαν παραιτηθεί από αξιοπρέπεια και μόνο όλα τα μέλη των Δ.Σ. των Ενώσεων. Από την στιγμή που δεν μπορούν να εκπροσωπήσουν και να διεκδικήσουν τα συμφέροντα των συναδέλφων καλύτερα να διαλυθούν να μην τους πληρώνουμε κιόλας γιατί μια χαρά κρατήσεις μας κάνουν για την λειτουργία τους. Ο ρόλος τους έχει περιοριστεί στο να δίνουν πλακέτες ο ένας στον άλλον για να μην ξεχνούν την αίγλη του Στρατηγού και να διοργανώνουν καμιά τελετή και να εκφωνούν πομπώδεις λόγους. Δηλαδή η ΠΟΣ πως κατάφερε και προσκλήθηκε ??? Αλλά για… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΙΝFO
ΙΝFO
Απάντηση σε  Γιώργος
8 Μαΐου 2016 23:53

Πως είναι δυνατόν να πάρουν στα σοβαρά ενώσεις επιπέδου ΠΟΕΣ κλπ οταν γράφουν ψέματα σε ανακοινώσεις τους. Παράδειγμα τρανταχτό έγραψαν ότι οι Στρατιωτικοί είχαν μειώσεις στο μισθό τους 38 τοις εκατό ενω ζητούσαν και….πληρωμή για…. υπερωριακή απασχόληση σαν Στρατιωτικοί. Οταν ο Παπανδρέου αποκάλεσε ένστολους Δημοσίους υπαλλήλους έπεσαν να τον φάνε όλοι και δεν προχωρώ άλλο. Οσο για ….φερόμενες μειώσεις ας κοιτάξουν όλοι τα εκαθαριστικά εφορίας μειώσεις μιλούν απο μόνα τους . Γραψτε στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ και θα δειτε.ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ οτι οι ενστολοι Στρατιωτικοι κλπ ειχαν …μειωσεις …38-40 τοις εκατο ας σταματησουν. Οχι μονο μειώσεις δεν ειχαν αλλα πήραν και σοβαρές αυξήσεις κάθε δυο χρόνια λόγω μισθολογικών προαγωγών και κάθε δύο χρόνια απο χρονοεπίδομα και φυσικά λόγω βαθμολογικών προαγωγών.Εχουμε το παράλογο φαινόμενο ενώ κάποιος κατέχει τον βαθμό του Ανθυπασπιστή να πληρώνεται μισθό Υπολοχαγού κλπ.Αρχιλοχιας να λαμβανει μισθο Ανθυπασπιστή, Ανθυπολοχαγού κλπ ειδικα οι ανακαταταγέντες ενω εισερχοντε ΕΚΤΟΣ ΑΣΕΠ και ΕΠΙΣΗΜΩΝ ΕΞΑΤΑΣΕΩΝ είς βάρος των παιδιών των Ελλήνων πολιτών ειχαν βασ μισθο το 2003 180 ευρω… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
8 Μαΐου 2016 19:46

Συνάδελφοι, http://www.onalert.gr/stories/asfalistiko-apo-1h-iouliou-synta3iodotikes-ry8miseis-enoples-dynameis-swmata-asfaleias/49590 Τίτλος: “Ασφαλιστικό: Από 1η Ιουλίου οι συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις για Ένοπλες Δυνάμεις και Σώματα Ασφαλείας” δεν ξέρω αν με το “πάγωμα” του νέου ασφαλιστικού των ένστολων θα αποφευχθούν οι “διπλές περικοπές” που ισχυρίζονται στο ΥΠΕΘΑ, προσωπική μου άποψη είναι ότι με αυτόν τον τρόπο απονέμουν “δικαιοσύνη” στους θεμελιωμένους που έμειναν ε.ε. ώστε με την εφαρμογή του νέου μισθολογίου στις συντάξεις των παλιών να μην “ανοίξει” και άλλο η “ψαλίδα” μεταξύ παλιών-νέων απόστρατων… Για μένα, “μαγκιά” του ΥΠΕΘΑ θα ήταν να πείσει τον Μέγα “Κατρού” να καταργήσει τις προηγούμενες μνημονιακές περικοπές στους ένστολους με την εφαρμογή του νέου ασφαλιστικού, αλλά δεν νομίζω να διαθέτουν τα “κότσια” να προτείνουν κάτι τέτοιο…άλλωστε το ΔΝΤ περιμένει και άλλο “αίμα” για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις του…θύμα? οι γνωστοί άγνωστοι…οι ένστολοι πάντα!!! Τα άλλα περί χήρες και ορφανά, συμφωνώ απολύτως αλλά δεν ήταν λόγος για να “παγώσει” ολόκληρο το ασφαλιστικό των ένστολων…ας έκαναν τροπολογία μόνο για αυτό! Οι προτάσεις για αλλαγές στους συντελεστές αναπλήρωσης φαντάζουν ως υπερβολικές (δίκαιες όμως), όταν μέσω ΕΦΚΑ αιτείται “κοινή γραμμή”… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
8 Μαΐου 2016 21:05

ΕΝΘΕΤΟ Έτσι που μας τα λένε σήμερα στο Militaire.gr θα πρέπει να πανηγυρίζουμε για την μεγάλη επιτυχία του κ. ΥΕΘΑ, αφού πάλεψε σκληρά τόσες μέρες και ώρες face-to-face με τον πρωθυπουργό, κατάφερε να στηρίξει τα δίκαια των ένστολων!!! Τι διαβάζουμε και τρίβουμε τα μάτια μας??? http://www.militaire.gr/η-μάχη-της-τροπολογίας-για-το-ασφαλιστ/ Τίτλος: “Η “μάχη” της τροπολογίας για το ασφαλιστικό των ΕΔ! 4 ώρες συνάντηση Τσίπρα-Καμμένου” …και το άρθρο κλείνει…. “Η μάχη ολοκληρώθηκε αλλά ο πόλεμος δεν τελείωσε. Το νέο ειδικό μισθολόγιο είναι το επόμενο “πεδίο μάχης”.” Έτσι που μας τα λέει θα πιστέψω ότι με το νέο μισθολόγιο “παίζεται” να πάρουμε και αυξήσεις!!! …υπονοώντας και την επιστροφή του υπόλοιπου 50% του ΣτΕ…τώρα ησύχασα!!! (παρόλα αυτά όσα ακούσαμε τους προηγούμενους μήνες για τα ειδικά μισθολόγια ήταν τελείως απογοητευτικά…κατάργηση επιδομάτων, “πάγωμα” μισθολογικών προαγωγών προσαρμόζοντας ανάλογα τους βασικούς μισθούς κλπ) ΥΓ: Άραγε αναρωτιέμαι πόσο θα στοιχίσει στους παλιούς απόστρατους το “πάγωμα” του νέου ασφαλιστικού των ένστολων μέχρι την ψήφιση του νέου μισθολογίου? Επειδή το ΔΝΤ σαφέστατα ζήτησε περικοπές κάποιων δις στους υφιστάμενους μισθούς του δημοσίου και όχι παροχές… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
8 Μαΐου 2016 21:15

Από το ONALERT τα λένε “αλλιώς”:

“Σύμφωνα με πληροφορίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, αναμένεται μεσοσταθμική μείωση των ειδικών μισθολογίων περίπου 12%, το οποίο συνεπάγεται μειώσεις μισθών και συντάξεων.”

http://www.onalert.gr/stories/asfalistiko-poious-eynoei-h-tropologia-katrougkalou/49591

ΘΕΜΑ: “Έρχονται μειώσεις στα ειδικά μισθολόγια”

ΥΓ: Μιλάνε για “ευνοούμενους” όσους μπορούν και προλάβουν να φύγουν μέχρι το καλοκαίρι…έτσι όπως πάνε τα πράγματα, θα ζήσουμε πάλι εποχές 2013 με 1000άδες αποστρατείες μέσα σε λίγους μήνες…αντί να αναγκάζονταν να κάνουν στο δημόσιο άμεσες απολύσεις…έτσι θα φύγουν πολλοί άρον-άρον από μόνοι τους!!!…κόλπο γκρόσο? …

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Johnny B.
8 Μαΐου 2016 21:20

Επειδή έχω μπερδευτεί αν έκανα αίτηση αποστρατείας την παρασκευή τι γίνεται;

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιάννης
8 Μαΐου 2016 21:31

Θα σε είχαν “απολύσει” με τη θέλησή σου και με το φόβο σου μήπως χάσεις την “προσωπική διαφορά” των παλιών…όταν και οι παλιοί θα υποστούν μειώσεις στις συντάξεις τους με το νέο μισθολόγιο και η “προσωπική διαφορά” τους θα “καεί” με το πρώτο “στραβοπάτημα” του ασφαλιστικού …και σχεδόν σίγουρα από 1-1-2019 και ύστερα μιας και όλες οι επίσημες αναλογιστικές μελέτες (τόσο της ΝΔ όσο και του ΣΥΡΙΖΑ) δείχνουν ότι το Ασφαλιστικό Σύστημα (δυστυχώς) και με το νέο ασφαλιστικό παραμένει ελλειματικό!!!!

Η απόφαση δική σου, δεν ξέρω τι θα ισχύσει τελικά με την ημερομηνία συνταξιοδότησης (από το ΦΕΚ, απότην αποδοχή του Γενικού Επιτελείου, από την αίτηση???) …πάντως ακόμα -μετά τόσα χρόνια κρίσης- δεν έχω βρει κάποιον “τυχερό” ή “ευνοημένο” συνταξιούχο!!!

major65
major65
Απάντηση σε  Johnny B.
8 Μαΐου 2016 21:34

Το εφάπαξ δεν μπορεί να αλλάξει, εκτός αν ισχύσουν νέοι βασικοί μισθοί και επιδόματα αναδρομικά απο το 2014 , πράγμα που είναι αδύνατο έως απίθανο.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  major65
8 Μαΐου 2016 21:49

Μακάρι major65 να καταλήξει το θέμα με τα εφάπαξ μας “αισίως”!!!

Επειδή είναι το μόνο που πλέον περιμένω (και θα περιμένω 2+ χρόνια) να το πάρω “ολόκληρο και σε ευρώ”…αν το “πετσοκόψουν” και αυτό με “κόλπα και τερτίπια” …τότε τι να τους πω!

Αίσχος με το ασφαλιστικό, αίσχος με όλα!!! Δεν υπάρχει δυστυχώς οικονομικό μέλλον για κανέναν Έλληνα…το χειρότερο? …τα παιδιά μας θα επωμιστούν όλες αυτές τις συνεχόμενες περικοπές…

Takis
Takis
8 Μαΐου 2016 14:58

Τελικά η κυβέρνηση κατάφερε με αυτό το τρικ, να υπάρξει η μεγαλύτερη εθελούσια έξοδος στελεχών από τις Ε.Δ. και τα Σ.Α. μειώνοντας το μισθολογικό κόστος, και εμείς να νομίζουμε ότι τελικά κάτι πετύχαμε, και να τους έχουμε και υποχρέωση και οι κυβερνώντες θα λένε ότι μας πρόσεξαν.

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Takis
8 Μαΐου 2016 15:01

Taki, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
Η εξήγηση βρίσκεται πίσω από την ανάρτηση του Γιάννη
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-170/#comment-28096
προσπαθούν να περισώσουν την ηγεσία – εαυτούς τους που είναι τερματισμένοι μισθολογικά για να προλάβουν να φύγουν και φυσικά να αναγνωρίσουν με τα παλιά μισθολογικά δεδομένα. Να δείτε πόσοι από αυτούς θα τρέξουν προς την έξοδο.
Μπορεί το νέο μισθολόγιο να έχει μειώσεις, αλλά αυτούς δεν θα τους επηρεάσει αφού θα βγάζουν σύνταξη και μέρισμα μαζί πάνω από τον κόφτη των 1300€ και έτσι θα την πληρώσουν όλοι οι υπόλοιποι που θα δουν τις συντάξεις να μειώνονται περαιτέρω.

nickolas
nickolas
Απάντηση σε  GEORGIOSP
8 Μαΐου 2016 13:26

Απο που προκυπτει οτι γλυτωνουμε τις διπλες μειωσεις?Με νεα μισθολογικα δεδομενα(προς τα κατω φυσικα) δεν επηρεαζονται οι συνταξεις?Πρωτη φορα βλεπω να βαζει μια ομαδα αυτογκολ και να πανηγυριζει.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  nickolas
8 Μαΐου 2016 14:03

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Για τους ήδη συνταξιούχους προβλέπεται ότι για τον προσδιορισμό των συντάξιμων αποδοχών λαμβάνεται υπόψη ο συντάξιμος μισθός επί του οποίου κανονίστηκε η ήδη χορηγηθείσα σύνταξη, ενώ για τους νέους ο μέσος όρος των αποδοχών από το 2002. Πουθενά δεν φαίνεται ο κίνδυνος διπλών μειώσεων. Ας ελπίσουμε ότι οι εκπρόσωποι των ενώσεων που ασχολήθηκαν με το θέμα να μας διαφωτίσουν σχετικά.

nickolas
nickolas
Απάντηση σε  GEORGIOSP
8 Μαΐου 2016 14:09

Και “δια του λόγου το αληθές”.http://staratalogia.blogspot.gr/2016/05/blog-post_8.html.Οποτε φιλε Γιωργο δε νομιζω οτι θα μεινει κανεις στο απυροβλητο.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  nickolas
8 Μαΐου 2016 14:37

Οι μόνοι που φαίνεται ότι μπορεί να ωφεληθούν από αυτή την αναβολή είναι αυτοί που θα υποβάλουν αίτηση συνταξιοδότησης μέχρι τις 30/7.
Στο άρθρο 4 παρ2β γράφει: ‘’ Οι συντάξεις όσων από τα πρόσωπα της παραγράφου 1α υποβάλλουν αίτηση συνταξιοδότησης από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου έως 31.12.2016 κανονίζονται από το Δημόσιο σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος νόμου.’’ Αν η ισχύς αυτού του εδαφίου μεταφερθεί στις 30/7 οι συντάξεις όσων φύγουν μέχρι τότε θα υπολογιστεί με τον παλαιό τρόπο και με τον επανυπολογισμό σύμφωνα με το άρθρο 14 θα κατοχυρώσουν ολόκληρη την προσωπική διαφορά και όχι ποσοστό αυτής.
Αν είναι να γίνει έτσι άξιζε τον κόπο η αναβολή.

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  nickolas
8 Μαΐου 2016 14:47

αρα τους ευτους τους θελουν να περισοσουν, οχι τους υπαρχοντες συνταξιουχους. τι οφελος θα εχει ο ειδη συνταξιουχος ?

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  nickolas
8 Μαΐου 2016 15:10

Δεν είμαι σίγουρος αν όσα έγραψα παραπάνω ισχύουν. Μια εκτίμηση έκανα. Αν όμως ισχύουν, οι ήδη συνταξιούχοι δεν έχουν κανένα όφελος (ούτε και επιβάρυνση). Θα προλάβουν όμως κάποιοι συνάδελφοι που περιμένουν την αποστρατεία τους να φύγουν με ευνοϊκότερους όρους. Η νέα ημερομηνία μάλλον είναι η 1/7 και όχι η 30/7 που έγραψα παραπάνω

nickolas
nickolas
Απάντηση σε  nickolas
8 Μαΐου 2016 17:55

Παντος εαν δεν περασει η προταση της ΓΔΟΣΥ για να ισχυσει η πρωτοκολληση της αιτησης αποστρατειας τοτε ειναι δυσκολα τα πραγματα , αφου δικαιωμα υποβολλης αιτησης συνταξιοδοτησης εχουν μονο τα ατομα των οποιων εχουν δημοσιευθει τα ΦΕΚ αποστρατειας.Μακαρι να περασει για να γλυτωσουν οσο το δυνατο περισσοτεροι.

σ
σ
8 Μαΐου 2016 12:12

με τα νέα δδομένα, αυτό που περιλαμβάνεται στο ασφαλιστικό και αφορά την αποδύνδεση των αποστράτων από τους μισθούς των εν ενεργεία, αναστέλλεται η εφαρμογή του μέχρι 30 Ιουλίου 2016 ;

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  σ
8 Μαΐου 2016 12:44

Μέχρι στιγμής από την επίσημη ιστοσελίδα της Βουλής δεν φαίνεται να έχει κατατεθεί κάποια τροπολογία….ίδωμεν.
http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Syzitiseis-kai-Psifisi?law_id=1423bab0-533b-4860-93fc-a5f001430f6c

tan
tan
8 Μαΐου 2016 11:48

Αν κάνω αιτηση για αναγνώριση θητείας με πρωτόκολο παρασκευής και μου έρθει κατόπιν με τον καινούργιο υπολογισμό μπορώ να αρνηθώ να πληρώσω και να δηλώσω οτι θα πληρώσω με το εφάπαξ επειδή πλέον δεν με συμφέρει?

θανασης
θανασης
Απάντηση σε  tan
8 Μαΐου 2016 18:32

τι δουλεια εχει το εφαπαξ;Την αναγνωρηση την κανεις στο ΓΛΚ και το εφαπαξ το παιρνεις απο το ΕΛΟΑΣ.Καμια σχεση το ενα με το αλλο

max
max
7 Μαΐου 2016 11:13

καλημέρα προστέθηκε μια διευκρίνηση στο νομοσχέδιο που αφορά το άρθρο 20 ( απασχόληση συνταξιούχων)

6. Οι διατάξεις του παρόντος άρθρου έχουν εφαρµογή για όσους θα αναλάβουν εργασία ή θα αυτοαπασχοληθούν, γενικά, από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόµου και εντεύθεν, καθώς και για τα πρόσωπα της παραγράφου 3 του άρθρου 4.
Ειδικά για τα πρόσωπα που ανέλαβαν εργασία ή αυτοαπασχόληση πριν τη δηµοσίευση του παρόντος νόµου διατηρούνται σε ισχύ και εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 36 του ν. 2676/99, όπως αντικαταστάθηκε µε το ν. 3863/2010, και ισχύει µέχρι την ηµεροµηνία έναρξης του παρόντος.
7. Οι ισχύουσες κατά την έναρξη ισχύος του νόµου αυτού διατάξεις της συνταξιοδοτικής νοµοθεσίας του Δηµοσίου, που αφορούν την απασχόληση των συνταξιούχων, γενικά, δεν έχουν εφαρµογή για τα πρόσωπα της προηγούµενης παραγράφου

GEORGIOSP
GEORGIOSP
7 Μαΐου 2016 08:47

Αχιλλέα προετοιμάσου για αλλαγές στις σελίδες υπολογισμού της σύνταξης.
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bbb19498-1ec8-431f-82e6-023bb91713a9/9575246.pdf

Γιαννης
Γιαννης
7 Μαΐου 2016 00:00

Τελικά συνεχίζει να ισχύει η 35 ετια η θα μπορείς να παραμείνεις αλλά 3 χρόνια (1+1+1) ;
Ευχαριστώ

kwstas k
kwstas k
6 Μαΐου 2016 20:58

νεότερα….:Καμία απολύτως παρέμβαση και αλλαγή στο ασφαλιστικό των στρατιωτικών αλλά και του προσωπικού των Σωμάτων Ασφαλείας μέχρι να ψηφιστεί το ειδικό τους μισθολόγιο. Κάτι που πρέπει να γίνει μέχρι τις 30 Ιουλίου.

Η πρόταση ανήκει στο ΥΠΕΘΑ και στον “τσάρο” των οικονομικών Υποστράτηγο Ζαχαρία Πρασσάκη ,ο οποίος έχοντας το πράσινο φως της πολιτικής ηγεσίας προώθησε τη πρόταση στα υπουργεία Προστασίας του Πολίτη , Ναυτιλίας και φυσικά στο Εργασίας . Η πρόταση έγινε δεκτή κι αυτό είναι σημαντικό αφού πρώτα απ΄ όλα θα υπάρξει κάποιος επιπλέον χρόνος για διορθώσεις,παρεμβάσεις και …πιέσεις. Το μόνο βέβαιο είναι ότι οι περικοπές δύσκολα θα αποφευχθούν αλλά είναι εξίσου βέβαιο ότι αποφεύχθηκαν οι “διπλές περικοπές” που υπήρχε κίνδυνος να τις ξαναζήσουν οι στρατιωτικοί.

σ
σ
Απάντηση σε  kwstas k
6 Μαΐου 2016 23:17

μακάρι με το νέο ειδικό μισθολόγιο να καταργηθούν τουλάχιστον 3 επιδόματα και τα υπόλοιπα να μειωθούν κατά 50 % ώστε να αυξηθούν οι βασικοί μισθοί

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  σ
7 Μαΐου 2016 11:17

Μήπως τα κόψουν και τα τρία επιδόματα και παράλληλα μειώσουν το βασικό μισθό μέσω “παγώματος” των μισθολογικών προαγωγών? Οι “εντολές” του ΔΝΤ μιλούν ξεκάθαρα για περικοπές στα ειδικά μισθολόγια… όχι αυξήσεις!!!

σ
σ
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Μαΐου 2016 23:15

ετήσιες περικοπές στα ειδικά μισθολόγια γίνονται κάθε χρόνο λόγο μείωσης του αριθμού των ατόμων, (μειώθηκαν στις σχολές, δεν γίνονται εδώ και χρόνια προσλήψεις, κτλ) άρα το ετήσιο ποσό μειώνεται σταδιακά

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  σ
8 Μαΐου 2016 21:35

Μακάρι οι δανειστές να σκέφτονταν έτσι… από το ΔΝΤ “διψούν” για “αίμα” δις ευρώ συντάξεων και μισθών….