Επικαιρότητα

Σελίδα υπ' αριθ. 2 επί ειδήσεων της τρέχουσας επικαιρότητας που δεν αποτελούν (ακόμη) νομοθεσία, παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις κλπ.

Subscribe
Notify of
guest

3.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Μarios
Μarios
25 Ιουλίου 2015 16:41

Johnny δεν πας για κανενα μπανάκι τώρα που κάνει και ζέστη ???

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Μarios
25 Ιουλίου 2015 23:18

Πήγα βεβαίως….μάλιστα είπα στο δρόμο της επιστροφής να ανάψω και για σένα ένα κεράκι στην Αγ. Παρασκευή (με ευχή να πάρεις γρήγορα και ολόκληρο το εφάπαξ σου σε ευρώ)…

Δες τώρα στο παρακάτω link “την Ελλάδα του σήμερα” για να καταλάβεις γιατί δεν θα πάει ο τόπος αυτός ποτέ μπροστά….ούτε με αριστερές ούτε με κεντρώες, ούτε με δεξιές κυβερνήσεις αν δεν αλλάξουν πρώτα πολλά άλλα πράγματα!!! (όσα δις και αν μας δώσουν, ακόμα αν μας τα χαρίσουν…..)

http://www.newmoney.gr/insider/item/243637-i-draxmi,-ta-gidia-kai-o-sindikalistis-ton-17-misthon

Johnny B.
Johnny B.
25 Ιουλίου 2015 15:37

Τελικά μου φαίνεται ότι τα δυσάρεστα που ακούμε να έρχονται με το τρίτο μνημόνιο αφορούν μόνο ….αισιόδοξες προβλέψεις!!!!…τί? ναί! Γιατί? Δες και κρίνε….

http://www.newsit.gr/politikh/Anomali-prosgeiosi-gia-to-tameio-ton-idiotikopoiiseon-THa-xreiastoyn-100-xronia-gia-na-mazepsete-50-dis-To-sxedio-einai-katadikasmeno-na-apotyxei-/419999

με τίτλο:

Ανώμαλη προσγείωση για το ταμείο των ιδιωτικοποιήσεων! “Θα χρειαστούν 100 χρόνια για να μαζέψετε 50 δισ! Το σχέδιο είναι καταδικασμένο να αποτύχει”

…και έπειτα περιμένουμε με το 3ο μνημόνιο να δούμε κάπου το 2018 (!!!???)… “φως στην άκρη του τούνελ”, όπως ισχυρίζεται ο πρωθυπουργός…

Το tragic της υπόθεσης είναι η επισήμανση ότι:

“Ο Πίτερ Ντόιλ, πρώην οικονομολόγος του ΔΝΤ πιστεύει ότι το πρόγραμμα διάσωσης της Ελλάδας υποχρηματοδοτείται. “Οι Ευρωπαίοι απλώς δεν έχουν αρκετά μετρητά …”

δηλαδή δεν πουλάμε μόνο εμείς “αέρα κοπανιστό”…το έχουν πάρει “πρέφα” και οι “άλλοι”….τα θύματα της υποθέσεως όμως είναι τα ίδια όπως πάντα οι απλοί πολίτες αυτής της χρεοκοπημένης χώρας!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
25 Ιουλίου 2015 15:50

Σημείωση:

Όταν άκουσα τον πρωθυπουργό να λέει το πρωί εκείνη της Δευτέρας (που αποδέχτηκε το τρίτο μνημόνιο μετά την ολονύχτια διαπραγμάτευση) ότι θα συνεχίσει το αγώνα εναντίον των ολιγαρχών….τότε δεν το κατάλαβα “καθαρά”…αλλά με βοήθησε να πάρω λίγο “μυρωδιά” η υποσημείωση στο παραπάνω άρθρο ότι:

“Ο Π. Ντόιλ φοβάται ότι η Ελλάδα θα μπορούσε να πάρει τον δρόμο που είχε ακολουθήσει η Ρωσία τη δεκαετία του 1990, όταν πολύτιμα κρατικά περιουσιακά στοιχεία πωλήθηκαν σε πολύ χαμηλές τιμές, ώστε να αυξηθούν επειγόντως τα μετρητά, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί στο μεταξύ μια νέα τάξη ολιγαρχών.”

Johnny B.
Johnny B.
24 Ιουλίου 2015 22:32

Έτσι για να μην λέμε ότι δεν το ξέραμε….

εδώ:

http://www.onalert.gr/stories/apofasi-elgtikou-synedriou-thavei-tin-epistrofi-tou-ypoloipou-50-stous-misthous-stratiotikon/43892

(Αναρωτιέμαι, τελικά ο Υπουργός βρήκε τα χρήματα για την πλήρη και δίκαιη αποκατάσταση των μισθών και συντάξεων ή ψάχνει ακόμα να βρει το 3% για να δει πώς θα μπει ξανά στη Βουλή στις επερχόμενες εκλογές? …)

arthur
arthur
Απάντηση σε  Johnny B.
24 Ιουλίου 2015 23:54

Βρε εσύ ….γιατί μιζεριάζεις?

δες εδώ ο κόσμος πώς έχει λύσει τα προβλήματά του και προχωρά ακάθεκτος μπροστά….

http://www.newsbeast.gr/lifestyle/arthro/1891068/spaliaras-echo-pai-me-4-chiliades-ginekes

πάρε βήμα …και ξεκόλλησε!!!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  arthur
25 Ιουλίου 2015 01:20

Δεν τρολλαρουμε σε αυτό το site

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  arthur
25 Ιουλίου 2015 14:38

εύγε Αρθούρε…καλό!

hristos
hristos
8 Ιουνίου 2015 04:02

Φίλοι takis,spuros καθώς και όλοι οι υπόλοιποι που καταφέρεστε κατά της ΕΑΑΑ ή των παραρτημάτων της, έχετε ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ και συμφωνώ απόλυτα μαζίσας. Το θέμα όμως δέν είναι οτι ΠΕΤΑΝΕ ΑΕΤΟ ΜΌΝΟ οι του προεδρείου της ΕΑΑΑ (προεξέχοντως του προέδρου, της (΄΄ Κος .ΑΤΣΑΛΑΚΩΤΟΣ΄΄, όπως μ’ αρέσει να τον λέω ) αλλά και κάποιοι ε.ε συνάδελφοι που υπηρετούν εκεί. Γιατί ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΩ, για ε.ε συνάδελφο που υπηρετεί εκεί και απο τον Δεκέμβριο του 2014 μέχρι τον Απρίλιο του 2015, επικοινώνησε πέντε φορές μαζί μου για διασταύρωση των στοιχείων της διεύθυνσής μου, να τα περάσει στον υπολογιστή, για την αποστολή την εφημερίδας ΄΄ΗΧΩ ΤΩΝ ΑΙΘΕΡΩΝ΄( το ΕΚΤΡΩΜΑ της ΕΑΑΑ ), διεύθυνση στην οποία την έπαιρνα κανονικά, μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2014.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
7 Ιουνίου 2015 13:32

ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ.ΑΥΤΟΣ Ο ΠΑΝΟΣ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΧΑΧΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΕΙ?

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
7 Ιουνίου 2015 13:43

Πρόσεξε…ο PANOS είναι “πρώτο παιδί” αλλά ο ΠΑΝΟΣ (ο μέγας) είναι στην κοσμάρα του….να τα διευκρινίζουμε αυτά…

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  Nick F.
7 Ιουνίου 2015 15:33

Για να αντιληφθείς τί σημαίνει Ελληνικό Κράτος (γενικά…), ποιά η στάση του απέναντι στην Ιστορία και πόσο τα ΜΜΕ ρυθμίζουν (κατευθύνουν) τη ζωή μας, διάβασε εδώ: http://www.newsit.gr/ellada/amfipolh-den-vrhkan-mega-aleksandro-rhmazei/408189 Ο δήμαρχος Αμφίπολης, Κώστας Μελίτος μιλώντας στο «Εθνος» επεσήμανε ότι «Το μνημείο είναι αφημένο στην τύχη του και μπορεί ανά πάσα στιγμή να υπάρξει ατύχημα με απρόβλεπτες συνέπειες, αν δεν γίνει άμεσα επέκταση των αποστραγγιστικών και ολοκλήρωση των μέτρων αναστήλωσης και υποστύλωσης» “Αξίζει να σημειωθεί ότι σε επίπεδα προ της ανασκαφής έχει υποχωρήσει και η επισκεψιμότητα στο Μουσείο της Αμφίπολης, που γνώρισε μέρες δόξας τον περασμένο Νοέμβριο σε σημείο που δεχόταν ως και 1.500 άτομα κάθε Σαββατοκύριακο! Μέχρι σήμερα οι επισκέπτες είναι κυρίως μαθητές σχολείων της ευρύτερης περιοχής, ενώ οι μεμονωμένοι είναι ελάχιστοι.” Στο θέμα μας τώρα, τρέφεις ακόμα κάποια ελπίδα για “κατανόηση” των περικοπών που έχεις υποστείς ώστε να υπάρχει ειλικρίνεια για ουσιαστική ρύθμιση των χρόνιων οικονομικών προβλημάτων σου και γενικά των στρατιωτικών που “κρατούν την πατρίδα μας ελεύθερη και ανεξάρτητη” και όχι μόνον? Είτε με ψευτιές, είτε με υποκρισίες είτε με… Διαβάστε τη συνέχεια »

filippos
filippos
6 Ιουνίου 2015 20:06

υπαρχει περιπτωση τα νεα μετρα του ασφαλιστικου να επηρεασουν οσους συμπληρωνουν 24,5 τον Δεκεμβριο του2015 η εξαιρουνται

PANOS
PANOS
Απάντηση σε  filippos
6 Ιουνίου 2015 22:32

Αυτό δεν μπορεί να σου το απαντήσει κανένας τώρα, από την στιγμή που όλα είναι ρευστά. Οποιαδήποτε πρόβλεψη μπορεί να έχει βάση, μπορεί και όχι. Ελπίζω να μην έχεις πρόβλημα τόσο εσύ, όσο και χιλιάδες άλλοι εργαζόμενοι.

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  PANOS
6 Ιουνίου 2015 23:55

Εδώ παίζει και η αύξηση του πέναλτυ για τις πρόωρες συνταξιοδοτήσεις κατά 10%!!!!…μόνο δεν μας λένε τί εννοούν πρόωες! λόγω ηλικίας (κάτω των 60) ή λόγω χρόνων εργασίας (κάωτ από 35ετία μεικτά)?…

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  Nick F.
7 Ιουνίου 2015 10:46

Εδώ είναι η απάντηση στο ερώτημα:

http://www.newsit.gr/ellada/tsekouri-sth-syntaksh-pws-misthos-1500-euro/408144

Το ζητούμενο παραμένει πώς ένας στρατιωτικός μπορεί να μένει μέχρι τα 62 χωρίς να παίρνει το πέναλτι?

Φυσικά, προκύπτει και το ερώτημα για όσους έχουν φύγει με “παραίτηση ή αποστρατεία” άσχετα με τα χρόνια υπηρεσίας που είχαν, τί θα γίνει με τις συντάξεις τους? Παίζονται πολλά!!!!!…..

PANOS
PANOS
Απάντηση σε  Nick F.
7 Ιουνίου 2015 13:11

Δεν έχει ιδέα ο δημοσιογράφος της νομοθεσίας, και τι σημαίνει πρόωρη συνταξιοδότηση και ποιες είναι οι κατηγορίες που ωφελούνται από αυτή, κοινώς έχει μπερδέψει τα μπούτια του, και μαζί και όλους αυτούς που το διαβάζουν και οι οποίοι δικαιολογημένα τρομοκρατούνται.
Ας διάβαση τι ισχύει σήμερα και μετά ας γράφει τα παραδείγματα.
Ελπίζω ότι όλο αυτό είναι από άγνοια του, και όχι περί πληροφόρησης των παπαγάλων.

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  PANOS
7 Ιουνίου 2015 13:40

Η αλήθεια φίλε PANOS βρίσκεται κάπου στην μέση! Σίγουρα υπάρχει πολύ “δημιουργική ασάφεια” στην ατμόσφαιρα…αλλά δυστυχώς όλα αυτά θα μας επηρεάσουν προς το χειρότερο, από ότι φαίνεται!

Τώρα το θέμα του fillippos είναι αν είναι “σοφό” που κάποιος φεύγει με αίτηση αποστρατείας και δεν περιμένει να συμπληρώσει πλήρη 35ετία εργασίας (όχι μεικτά) ή δεν “καταφέρνει” να τον αποστρατεύσει η Υπηρεσία…αυτό είναι το ζητούμενο για αυτόν αλλά και για μας που έχουμε ήδη φύγει με αίτηση αποστρατείας με μεικτά ίσα ή και λίγοτερα από 35ετία (εγώ τα ξεπερνάω άλλοι όμως όχι)…..εδώ θα παιχτεί τι θα γίνει με τις περικοπές μέσω του νέου συντελεστή που ετοιμάζουν για τις δήθεν “πρόωρες” λόγω ηλικίας!!!!

filippos
filippos
Απάντηση σε  filippos
7 Ιουνίου 2015 21:04

εγινε λαθος στην ημερομηνια το σωστο ειναι αν τα νεα μετρα του ασφαλιστικου επηρεαζουν οσους συμπληρωνουν 24,5 τον ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ του 2014

Takis
Takis
6 Ιουνίου 2015 11:37

Μετά την ΕΑΑΝ, και η ΕΑΑΣ έβγαλαν προγράμματα για κατασκηνώσεις παιδιών των ε.α. αυτή η ακατονόμαστη ΕΑΑΑ που στην ευχή είναι, με τι ασχολούνται όλη μέρα, αν κουράστηκαν να σηκωθούν να τα μαζέψουν να μας αδειάσουν την γωνία, που πάνε τα λεφτά από τις κρατήσεις μας, γιατί δεν αναρτούν τους ισολογισμούς – προϋπολογισμούς και τις δαπάνες στην διαύγεια ως οφείλουν ? που είναι οι άλλες ενώσεις αποστράτων της ΠΑ, να ξεσηκώσουν τον κόσμο, σιγή ασυρμάτου από όλους δυστυχώς, ΑΠΟΜΕΙΝΑΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ.
http://www.eaan.gr/images/vacation/2015/campeaan15t2.pdf

http://eaas.gr/?q=press-release/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C-%CF%84%CE%AD%CE%BA%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%84%CF%81%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%87%CF%8E%CE%BD

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Takis
6 Ιουνίου 2015 13:02

Φίλε Takis,

βλέπουμε πάλι τους Ναύτες να δίνουν το “παράδειγμα”! Μα τί λές τώρα? Οι “κύριοι” αφού έβγαλαν τα ονόματά (τους) για τα ΚΕΔΑ, έφυγαν άρον-άρον για τα μπάνια τους…έπιασαν και οι ζέστες βλέπεις! Αίσχος!!!

Spuros
Spuros
Απάντηση σε  Johnny B.
6 Ιουνίου 2015 14:17

Έχουν σπουδαιότερα πράγματα να ασχοληθούν. Προετοιμάζουν το έδαφος μαζί με τον δημοκράτη Καμμένο (που θα τα άλλαζε όλα προς το συμφέρων των στελεχών) να μείνουν ακούνητοι στην θέση τους, παρά τις αντιδράσεις.
http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2015/06/blog-post_55.html

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  Spuros
6 Ιουνίου 2015 15:06

Υπάρχει και η Νέμεσις φίλε μου και για τους δύο!

Άφησέ τους πρώτα να τα κάνουν τελείως σκ### (δεν θα αργήσει…) και ύστερα θα τους την “πέσουν” όλοι και θα “πάρουν πόδι” ο καθένας για το σπίτι του…μέχρι τότε ας τα λέμε και ας τα δείχνουμε (με παραδείγματα) σε όλους, μπας και ξυπνήσει ο κοσμάκης γρηγορότερα!

Η Ελλάδα έχει ταλαιπωρηθεί από μπόλικους ψεύτες και υποκριτές…ας μπει κάποτε ένα τέλος!!!

Spuros
Spuros
5 Ιουνίου 2015 15:19

Στην ΕΑΑΑ κάποιος ας βάλει επιτέλους ενα ξυπνητήρι, ξημέρωσε!!!! και αυτοί ακόμα ροχαλίζουν.
http://kranosgr.blogspot.gr/2015/06/blog-post_84.html

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  Spuros
5 Ιουνίου 2015 17:36

Γιατί να ξυπνήσουν? Τη συνταξούλα τους την τρώνε, το “καλό” εφάπαξ το “έζησαν”, το “γεμάτο” ΒΟΕΑ το “καρπώθηκαν” τα τέκνα τους, στα ΚΕΔΑ τα κατάφεραν πέρσυ, στα ΚΕΔΑ βρίσκονται τον Αύγουστο φέτος και για του χρόνου θα το φροντίσουν…γιατί να αναστατώνονται οι άνθρωποι? πάς καλά?….

Takis
Takis
Απάντηση σε  Nick F.
5 Ιουνίου 2015 18:41

Και μην ξεχνάς το σπουδαιότερο.
Πρέπει να βάψει και το μαλλί με το νέο χρώμα ΜΑΥΡΟ ΚΟΡΑΚΙ, καλοκαίρι έρχεται έτσι άβαφτος θα βγει στην παραλία να φαίνονται οι ρίζες.

Johnny B.
Johnny B.
31 Μαΐου 2015 14:40

Πολλές φορές μιά εικόνα χίλιες λέξεις!

Εδώ είναι η Ε.Α.Α.Α. / Πρέβεζας σε πρόσφατη εκδήλωση. Όλοι και όλοι αυτοί οι 3-4 έχουν απομείνει εν ζωή ή υπάρχει γενικώς αδιαφορία?…ή είναι όλοι οι υπόλοιποι απασχολημένοι σε υποχρεώσεις πρώτης προτεραιότητας (ξεκούραση από ξενύχτια, ψώνια στα σουπερμάρκετ, πρωινό καφενείο, δελτία σε προποτζίδικα κλπ)? …

http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2015/05/blog-post_67.html#more

(Συμφωνώ για την ανησυχία μας για το εφάπαξ κύριοι αλλά και η παρουσία μας θα έπρεπε να γίνεται πιό αισθητή για να τιμάμε έστω και λιγάκι το όπλο που μας άνδρωσε, μας σπούδασε και μας έδωσε ψωμί να φάμε, έτσι νομίζω…)

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Johnny B.
31 Μαΐου 2015 15:20

Johnny B
Συμφωνώ μαζί σου φίλε μου, σε όλα.

PANOS
PANOS
Απάντηση σε  Johnny B.
31 Μαΐου 2015 15:32

Φίλε Johnny στην ΠΑ ειναι τα 1410 ατομα, και οχι στο ΠΝ, μακάρι να ήταν γύρω στα 700 που λές, δες την παρακατω ανακοίνωση.
http://www.haf.gr/el/structure/units/mta/news.asp?id=10255&archive=0&page=1

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  PANOS
31 Μαΐου 2015 15:53

Λοιπόν λέμε ξανά. Τα 1410 άτομα δεν είναι μέσα σ’ ένα χρόνο περίπου αλλά από την 1/8/12 μέχρι τέλη του 14 σωστά? Μιλάμε για 2+ χρόνια…

PANOS
PANOS
Απάντηση σε  Johnny B.
31 Μαΐου 2015 19:03

Αν υποθέσουμε ότι η καταβολή των εφάπαξ για αυτούς που αποστρατεύτηκαν τον Αυγ. του 2012 άρχισε τον Ιαν. του 2013, υπολόγισε με μέσο όρο 40 έως 50 εφάπαξ το μήνα (στην καλύτερη περίπτωση), σε πόσο βάθος χρόνου θα μπορούσαν να ικανοποιηθούν σε σύνολο 1400 ατόμων, και έτσι θα καταλάβεις γιατί η αναμονή έχει αυξηθεί.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  PANOS
31 Μαΐου 2015 22:38

PANOS, μάλλον λέμε το ίδιο πράγμα με άλλον τρόπο…

κοίταξε τί γράφει εδώ

http://enstoloi.net/enimerosi-gia-efapax-eloaa/

(Δίνονται αυτές τις ημέρες 150 συμπληρωματικά εφάπαξ (και άλλα 50 το Μάιο) και απομένουν ακόμη 1.200 περίπου)

Δηλαδή τα 1400 άτομα (περίπου) ισχύει από 1/8/12 μέχρι τέλη του 14 που πήραν ΣΠ συνάδελφοι με το παλιό τρόπο υπολογισμού λαμβάνουν συμπληρωματικό εφάπαξ.

Ξέρουμε ότι συνήθως ΣΠ και σειρά εφάπαξ τα παίρνουμε μέσα στον ίδιο μήνα (εκτός εξαιρέσεων). Οπότε μιλάμε για 1400 άτομα μέσα σε 2+ χρόνια στην ουρά αναμονής του εφάπαξ με ετήσιο Μ.Ο. λιγότερα από 700 άτομα. Αυτό λέω και εγώ!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
31 Μαΐου 2015 15:45

Στις εκδηλώσεις πηγαίνουν αντιπροσωπείες.
Για την απαξίωση της ΕΑΑΑ, συμφωνώ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
31 Μαΐου 2015 16:23

Αυτά που λέω φίλε aero δεν αφορούν μόνο τη συγκεκριμένη Ένωση, τα ίδια ισχύουν παντού! Κάποια γερόντια το έχουν “πείσμα” και όσο κρατούν τα πόδια τους εμφανίζονται και μας εκπροσωπούν, προς τιμήν τους!
Μην νομίζεις ότι είμαι εγώ αυτός που τα εφαρμόζω και βρέθηκα να κατηγορώ τους άλλους…τα ίδια κάνω και εγώ με τους περισσότερους (δυστυχώς!).
Όμως τελευταία γίνεται μεγάλη συζήτηση για το ρόλο των μελών των ΕΑΑΑ και συνήθως υπάρχουν μόνο αρνητικά σχόλια βγάζοντας από την “εικόνα” της συλλογικής ευθύνης τους εαυτούς μας που αναλαμβάνουμε το ρόλο του “τηλεθεατή”….
Ας αναρωτηθούμε κάποτε και ας βάλουμε τους εαυτούς μας στη θέση που μας αρμόζει πριν η γλώσσα μας προτρέξει και βγάλει “φωτιές” για τις “ασχήμιες” που κάνουν κάποιοι “κακοί-συμφεροντολόγοι” εις βάρους μας και φυσικά περιοριζόμαστε στην ανώνυμη καταγγελία ενός φιλόξενου site (εδώ) και ύστερα τί? μόνο “σιωπή”…

(…αφήστε λοιπόν τις παντόφλες και το pc σας στην άκρη και κινητοποιηθείτε, όσοι δηλαδή θέλετε να δείτε μιά ΕΑΑΑ να βελτιώνεται γιατί τα πράγματα από μόνα τους και χωρίς κόπο δεν θα αλλάξουν!!!)

Harry
Harry
Απάντηση σε  Johnny B.
31 Μαΐου 2015 19:53

Αγαπητέ μου δεν θα διαφωνίσω σε τίποτε από αυτά που έγραψες.Αν πρόσεξες ,σε κάποια φύλλα της εφημερίδας της ΕΑΑΑ το μόνο που διάβαζα ήταν η αντιπαράθεση μεταξύ Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου και τίποτε παραπάνω.Δ.Σ και δεν μπορούν να τα βρούν.΄Οσον αφορά δε εμένα, έστειλα αρκετά e-mail για διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε εμείς της επαρχείας και κανείς δεν μπήκε στον κόπο να απαντήσει.Θα αναφέρω μόνον δύο ονόματα γιατί αξίζει και κάποιος έπαινος σε αυτούς τους ανθρώπους (Ρώτας και Πάνος).Διάβασε τα πεπραγμένα των διαφόρων Ενώσεων και το μόνο που θα διαπιστώσεις είναι :Αντιπροσωπείες-εκδρομές και τίποτε άλλο.Αυτά λέει το καταστατικό τους μόνο?Κανείς από τα μέλη του Δ.Σ δεν μπαίνει στα διάφορα sites για να δει το <> και ιδιαίτερα από νέους αποστράτους?Και καιρός να σχολιάσουμε και την αδιαφορία του ΜΤΑ προς τα μέλη του και να κάνουμε μία σύγκριση επισκεπτόμενοι τα αντίστοιχα του ΜΤΣ και ΜΤΝ όσον αφορά την ενημέρωση.Αυτά είναι δικές μου απόψεις και τις εκφράζω από αγανάκτηση.Και για να προλάβω κάποια σχόλια.Ναι είμαι ένας από αυτούς που δεν έκανα κάτι για… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
25 Μαΐου 2015 12:00

Παίδες εδώ υπάρχουν και κάποια καλά μαντάτα…

Την αλλαγή του τρόπου φορολόγησης των αυτοκινήτων έχει αποφασίσει να δρομολογήσει η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών…

http://www.capital.gr/capitaltax/3016735/allazoun-ola-sti-forologia-ton-ix

(Δεν λέει από πότε θα ισχύσουν τα μέτρα αυτά όταν τελικά ψηφιστούν. Προφανώς, δεν θα έχουν αναδρομική ισχύ για το 2014, επομένως θα αφορούν τα τέλη του 2016 και την φορολογική δήλωση του 2016 για το 2015…έτσι?)

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
25 Απριλίου 2015 15:55

ΠΡΟΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΠΙΟ ΑΠΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ.ΚΑΛΩΣ Η ΚΑΚΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΝΟΗΤΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
25 Απριλίου 2015 17:50

Γιωργάρα, για να ήσουν στην ΠΑ, το νοητικό σου επίπεδο ήταν λογικά πολύ υψηλότερο του μέσου όρου. Μην σε ανησυχεί αυτό! Τα οικονομικά θέματα του ΜΤΑ νομίζω ότι είναι “άλυτοι γόρδιοι δεσμοί” που ψάχνουν απεγνωσμένα τον “Αλέξανδρό” τους για να λυθούν…αλλά που να είναι αυτός άραγε? (Καλό σου απόγευμα).

Μarios
Μarios
23 Απριλίου 2015 18:47

Συμφωνώ με τον Spuros . Για πολιτικές συζητήσεις υπάρχουν άλλα sites . Koυραστήκαμε , αρκετά πιά !!!! Κάθε μέρα απο το πρωί τα ΜΜΕ μας βομβαρδίζουν με τρομοκρατία….Δεν χρειάζεται να τα διαβάζουμε κιόλας….- Χωρίς αυτό το φαινόμενο να είναι σύνηθες, παρουσιάζεται ενίοτε σαν ………ΥΨΗΛΗ ΡΑΠΤΙΚΗ….

Spuros
Spuros
23 Απριλίου 2015 18:03

(άρχισα και ξεφυλλίζω παλιότερα σχόλια για να μάθω τί καπνό φουμάρει ο καθένας εδώ)

Θα ήταν προτιμότερο από το να φακελώσεις τον καθένα μας εδώ μέσα…..να ασχοληθείς καλύτερα με την αφεντιά σου, για το τι γνώμη έχουν σχηματίσει όλοι οι υπόλοιποι για εσένα με αυτά που μας έχεις ζαλίσει (πολιτικά) και που ξεφεύγουν από τον σκοπό και το λόγο που υπάρχει αυτή η ιστοσελίδα.

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  Spuros
23 Απριλίου 2015 18:06

και εσύ φίλε Spuros, το ίδιο κάνεις. Μην με κατακρίνεις σε παρακαλώ!

Nick F.
Nick F.
23 Απριλίου 2015 18:02

Αυτό προσωπικά με στεναχωρεί! Περίεργο? ε! Άκου, πριν 3 χρόνια βλέποντας πάλι Grexit και χρεοκοπία αλλά λόγω PSI και Μνημονίου μείναμε τελικά στο ευρώ, αποφάσισα να πουλήσω ένα παλιό ακίνητο για να έχω ρευστότητα και να ξεπληρώσω το δάνειό μου στην Τράπεζα Πειραιώς. Όλοι πάνω-κάτω είχαμε κάποια δάνεια σε εκκρεμμότητα. Ένοιωσα ότι έκανα το ορθό! Διαβάζω τώρα για διαγραφές “κόκκινων” δανείων και άλλα τέτοια. Ξέρουμε όλοι ότι η ανεργία αυξήθηκε. Ξέρουμε επίσης ότι ανάμεσα στους αρκετούς άνεργους προέκυψαν και οι fake (μαϊμού) άνεργοι που ενώ έχουν αρκετά αδήλωτα εισοδήματα από παρεμπόριο, μαύρη εργασία, φοροδιαφυγή κλπ ανήκουν και αυτοί στις ευπαθείς ομάδες με αποτέλεσμα πέρα από το επίδομα ανεργίας, φοροαπαλλαγές, δωρεάν ρεύμα, επίδομα ενοικίου…να λάβουν τώρα και διαγραφή των δανείων τους! Οι κατ’ επάγγελμα μπαταξήδες είναι πάμπολλοι πλέον και από όλες τις κοινωνικές ομάδες. Δεν μπορούν να καταμετρηθούν ώστε να συγκρίνουμε τα αληθινά μεγέθη της ανεργίας. Πάντως, εγώ που είμαι νομοταγής και πληρώνω τοις μετρητοίς και ολόκληρες τις υποχρεώσεις μου σε φόρους, χαράτσια, κάρτες και δάνεια, χωρίς να απολαμβάνω καμμιάς απαλλαγής… Διαβάστε τη συνέχεια »

Nick F.
Nick F.
23 Απριλίου 2015 16:21

Το τελευταίο το λέω για τον κ. “Burned Man”! βεβαίως, βεβαίως…