Σελίδα υπ' αριθ. 20 επί ειδήσεων της τρέχουσας επικαιρότητας που δεν αποτελούν (ακόμη) νομοθεσία, παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις κλπ.
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 20 επί ειδήσεων της τρέχουσας επικαιρότητας που δεν αποτελούν (ακόμη) νομοθεσία, παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις κλπ.
Η επικαιρότητα τρέχει και εμείς γινόμαστε ολοένα και πιο “σοφοί” μέσα στο “χείμαρο των δημοσιευμάτων”… μαύρο φίδι που μας έζωσε!
Το νεότερο και πιο τρανταχτό? ορίστε…
Τίτλος: “Παράταση για τα ταμεία ΕΔ-ΣΑ από το ΥΠΕΚΑ”
http://staratalogia.blogspot.gr/2016/05/blog-post_62.html
Αναγράφεται ότι: “ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ δύο μηνών, έως την 1η Ιουλίου, έδωσε το υπουργείο Εργασίας για να ενταχθούν στον νέο ασφαλιστικό φορέα τα Ταμεία των εργαζομένων στις Ένοπλες Δυνάμεις και στα Σώματα Ασφαλείας.”
Αυτό το ξέρατε? Αν όχι, ας το μάθετε επειδή όπως είπα …μέχρι να ερμηνευτεί αυτό το νέο ασφαλιστικό με τις “κρυφές” του τροπολογίες εμείς θα έχουμε “κουφαθεί” τελείως….
Αυτό που βρήκα στο ψηφισμένο νομοσχέδιο, αλλά χωρίς κάποια εκ των υστέρων “κρυφή” τροπολογία…είναι το παρακάτω άρθρο. Με το άρθρο αυτό ουσιαστικά αφήνονται στην “τύχη” τους τα ταμεία μας και μάλιστα καταργούνται ότι έχει σχέση μελέτες βιωσιμότητας και ελέγχους για ελλείματα…περίεργο… Πάντως προετοιμασία για ενσωμάτωση στο νέο ασφαλιστικό φορέα δεν βρήκα να γράφεται τίποτα… Άρθρο 47 Μετοχικά Ταμεία 1. Η χορήγηση παροχών από το Μετοχικό Ταμείο Πολιτικών Υπαλλήλων (Μ.Τ.Π.Υ.), αρμοδιότητας του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, καθώς και από τα Μετοχικά Ταμεία Στρατού, Αεροπορίας και Ναυτικού, αρμοδιότητας του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, χρηματοδοτείται αποκλειστικά από τις καταθέσεις των μετόχων και από τα περιουσιακά στοιχεία των ταμείων. Αποκλείεται οποιαδήποτε μεταφορά πόρων από τον Κρατικό Προϋπολογισμό, με εξαίρεση τους πόρους έκτακτης χρηματοδότησης των μερισμάτων των εν δυνάμει μερισματούχων, των οποίων οι αιτήσεις εκκρεμούν κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου. 2. Η υποπερίπτωση Ε ́ της περίπτωσης 3 της υποπαραγράφου ΙΑ.2 της παραγράφου ΙΑ του άρθρου πρώτου του ν. 4254/2014 (Α ́ 85) και η παρ. 2 του άρθρου 220 του ν. 4281/2014 (Α ́ 160) καταργούνται. (στην παρ.2 του υπόψη… Διαβάστε τη συνέχεια »
http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/2232832/allazi-o-ipologismos-anaprosarmogis-ton-sintaxeon-stratiotikon
Στην παρακάτω απόφαση του Ελκτικού Συνεδρίου στην παράγραφο 18 αναγράφει
18. Κατόπιν τούτων, το Δικαστήριο κρίνει ότι, μετά την επίλυση των ζητημάτων που του τέθηκαν με το ως άνω προδικαστικό ερώτημα, σύμφωνα με τα προαναφερθέντα, η υπόθεση πρέπει να παραπεμφθεί προς περαιτέρω εκδίκαση στο ΙΙΙ Τμήμα του Ελεγκτικού Συνεδρίου (άρθρο 108Α παρ. 2 του π.δ. 1225/1981).
Δια ταύτα
Επιλύει τα τεθέντα με το προδικαστικό ερώτημα ζητήματα, σύμφωνα με το σκεπτικό.
Παραπέμπει την υπόθεση στο ΙΙΙ Τμήμα του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
Κρίθηκε και αποφασίστηκε στην Αθήνα, στις 10 Ιουνίου 2015.
Τελικά δόθηκε λύση ή παραπέμφθηκε ?
http://www.elsyn.gr/elsyn/files/nomologia/apf_olm887_2016.pdf
Τάκη ,είτε δόθηκε λύση ή παραπέμφθηκε ,οι όποιες αποφάσεις Ελληνικών Δικαστηρίων ακόμη και του ΣτΕ ,όπως και εσύ γνωρίζεις, παράδειγμα η επιστροφή του 50% ,δεν έχουν καμία αξία διότι απλά είμαστε κράτος υπό κατοχή .Μάλιστα πολύ χειρότερη από του 1940, διότι ο εχθρός βρίσκεται κυρίως εντός των πυλών .
Το άρθρο αναφέρει ότι αφορά συγκεκριμένα μόνο όσους είχαν διαγραφεί πριν το 2002 και προσέφυγαν στα δικαστήρια.
Αυτοί γνωρίζουν τι ακριβώς σημαίνει η απόφαση (από τους δικηγόρους τους).
Άλλος ένας πομπώδης και άσχετος τίτλος σε site (αλλάζει ο υπολογισμός … κλπ) για να αυξηθούν τα “κλικ” στη σελίδα.
Το ότι παραπληροφορούνται δεκάδες χιλιάδες στρατιωτικοί που δεν τους αφορά το θέμα προφανώς δεν έχει και μεγάλη σημασία!
Όπως τα λέει ο Αχιλλέας είναι .Μέχρι το 2000 οι στρατιωτικοί είχαν βασικό μισθό που αντιστοιχούσε στον βαθμό που έφεραν και έπαιρναν σύνταξη με αυτόν. Με τον Ν2838/2000 καθιερώθηκε το σύστημα των μισθολογικών προαγωγών. Τότε οι ήδη απόστρατοι ζήτησαν να αναπροσαρμοστούν οι συντάξεις τους με βάση το νέο μισθολόγιο. Τελικά τα πήραν το 2004.
Αγαπητέ Αχιλλέα ,συμφωνώ απόλυτα μαζί σου , αλλά μήπως επανέρχεται το καθεστώς πριν το 2002. Απ΄ότι καταλαβαίνω με αυτά που δρομολογούνται , δηλαδή πάγωμα μισθολογικών προαγωγών , επανυπολογισμός συντάξεων ,σύμφωνα με τι ??????
Πιστεύω ότι πάλι θα βρούνε τρόπους να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα και να θεωρήσουν σωστές και δίκαιες τις όποιες περικοπές.
Και στα dikailogitika.gr αναφέρεται παρομοίως
http://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/asfalish/105792/syntaksioyxoi-stratiotikoi-dikaionontai-apo-to-elegktiko-gia-anadromiki-apokatastasi-syntakseon
Η συγκεκριμένη απόφαση κατά αρχήν αφορά τους συγκεκριμένους συνταξιούχους που προσέφυγαν.
Αποτελεί όμως απόφαση – δεδικασμένο και για άλλους συνταξιούχους οι οποίοι δικαιούνται αναδρομική αναπροσαρμογή της σύνταξης τους για οποιαδήποτε αιτία, συνεπώς έμμεσα αφορά τους ενδιαφερόμενους ως προς την εφαρμογή του άρθρου 60 του ΚΠΣΣ.
Παρόμοια περίπτωση στην παρακάτω παραπομπή.
http://www.synigoros.gr/?i=health-and-social-welfare.el.suntaxeis.250518
JohnnyB δεν νομιζω οτι το ερμηνευεις ορθα Το συγκεκριμενο αρθρο το γραφει ρητα(μεχρι31/12/2014 τα εφαπαξ θα αποδοθουν με τον παλαιο τροπο υπολογισμου και διαταξεις)Το καινουργιο μισθολογιο θα πιασει απο 1/1/2015 και μετα χωρις και αυτο αν ειναι σιγουρο.Μπορει να πιασει απο την ημερομηνια που θα ψηφισθει.Οσο για νοημα του αρθρου οταν αναφερει διαταξεις τι εννοει?Διαταξη δεν ειναι η καθιερωση και πληρωμη καθε βασικου μισθου?Για ολα θα ιδωμεν οσονουπω!
Χρήστο, με το νέο ασφαλιστικό πρόκειται να αποσυνδεθούν οι συντάξεις από τους μισθούς και τότε καμιά αλλαγή καλή ή κακή δεν θα αλλάξει τις “παγωμένες” κύριες συντάξεις των παλιών ένστολων και μέχρι την 1-1-19 για όλους τους παλιούς συνταξιούχους θα υπάρχει η “προσωπική διαφορά” σε σχέση με τους νέους συνταξιούχους. Μέχρι εδώ καλώς? Υποθετικό Σενάριο! Αν για κάποιο λόγο δεν γίνει η αποσύνδεση των συντάξεων από τους μισθούς τότε μετά την ψήφιση του νέου “μειωμένου” μισθολογίου π.χ. την 1-7-16 θα γίνει επανυπολογισμός των παλιών και νέων συντάξεων ώστε να προσαρμοστούν στο νέο μισθολόγιο. Άρα έμμεσες περικοπές και των παλιών συντάξεων… Άκου τώρα, ο τύπος του εφάπαξ για το ποσό πριν την 31-12-14 λένε ότι θα μείνει ο υφιστάμενος, ωραία? Λοιπόν αν όμως στον τύπο βάλεις “μικρότερα δεδομένα” (π.χ. χαμηλότερο βασικό μισθό ή διακοπή κάποιων κρίσιμων επιδομάτων) τότε χωρίς να έχει αλλάξει ο τύπος, το ποσό που θα πάρεις θα είναι σαφέστατα μικρότερο από το εφάπαξ που με τον ίδιο τύπο υπολογιζόταν πριν την ψήφιση του νέου μισθολογίου… Μας έφτασαν δυστυχώς στο σημείο να θέλουμε κάτι για το οποίο αγωνίστηκαν ενάντια… Διαβάστε τη συνέχεια »
Με λίγα λόγια,
δεν σου εγγυάται κανείς για το ποσό του εφάπαξ που θα πάρεις. Δεν υπάρχουν “φιξ” εφάπαξ ανά έτος, όλα τα εφάπαξ προσαρμόζονται στους τρέχοντες μισθούς και όχι σε εκείνους που ίσχυαν όταν αποστρατεύτηκες!!!
Το μόνο που σου λέει το νέο ασφαλιστικό είναι ο τρόπος υπολογισμού του εφάπαξ όχι το ποσό που θα λάβεις!!!
Κανεις λαθος. Το εφαπαξ υπολογιζεται με τα μισθολογικα δεδομενα που εχεις οταν τελειωνη η μετοχικη σου σχεση με το ταμειο. Οταν εφαρμοστηκε ο 4093 μειωμενο πειραν αυτοι που εφυγαν μετα την εναρξη ισχυος του δηλαδη 1/8/12. Για να γινει αυτο που λες θα πρεπει το μισθολογιο να εχει εφαρμογη αναδρομικη.
Κώστα,
μόλις άλλαξε το μισθολόγιο όσοι “εγκλωβίστηκαν” από εκείνους που είχαν φύγει πριν την 1/8/12 και πήραν σύνταξη και εφάπαξ μετά την 1/8/12, τους υπολογίστηκαν με τα δεδομένα του νέου μισθολογίου!
Ας μας το επιβεβαιώσει ο Αχιλλέας που ήταν και “παθών” αν δεν απατώμαι…
Αν η διαγραφη ηταν πριν τις 1.8.12 το πηραν με τα παλια δεδομενα . Κανε μια δοκιμη με ημερομηνιες απο την εφαρμογη του εφαπαξ και θα το διαπιστωσεις.
Δήμο,
τότε βέβαια ήμουν ε.ε. και δεν το θυμάμαι αλλά νομίζω ότι υπήρχε μικρή ουρά αναμονής (όχι χρόνια όπως τώρα!), όμως όποιοι είχαν καταθέσει ΣΠ πριν την 1/8/12 π.χ. Ιούνιο 2012 και αφού περίμεναν να το λάβουν, προέκυψε το νέο μισθολόγιο και το έλαβαν π.χ. αρχές του 2013 (ίσως και νωρίτερα), το πήραν με το προηγούμενο καθεστώς ή με το νέο “μειωμένο” μισθολόγιο? (δηλαδή νέος βασικός, μειωμένα επιδόματα στον υπολογισμό του)…θυμάσαι?
ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΤΙΣ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΤΙΣ ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΟΥΝ.
Πολύ εξυπνάδα έχουν αυτοί οι κυβερνώντες!!! πω πω…με εκπλήττει η ισοπέδωση που προσπαθούν να φέρουν ώστε να μην υπάρχει κανένας παραπονούμενος, σε όλους περικοπές λοιπόν!!!…και βάζουν “δικούς” μας να υπογράφουν τις εντολές τους? …
Τελικά, αν αλλάξουν τα μισθολόγια το καλοκαίρι και επηρεαστούν οι συντάξεις των παλιών, τα εφάπαξ που περιμένουν οι παλιοί (το ποσοστό πριν 31-12-14) θα τα αλλάξουν και αυτά ή όχι…???
Καλημερα και χρονια πολλα σε ολους και συγχαρητηρια κ.Καρασαββιδη για το εργο σας χωρις να θελω να προκαλεσω και να σας κουρασω με λιγα λογια θα ηθελα να σας διηγηθω κατι απο ενα περιστατικο το οποιο συναντησα τυχαια και μου ειχε κανει εντυπωσει περι το 2000 και εβρισκομενος σε διετεταγμενη υπηρεσια μεταφορες κλπ εκλοβιστικα στον πειρεα για ενα αρκετο χρονικο διαστημα και για να μειωσω τα εξοδα μου φιλοξενηθηκα σε συγγενικο μου προσωπο και καθημερινα μετακινομουν με το μετρο αθηνα πειρεα ,στο μετρο λοιπων και στην σταση κιφισια και μονος σε καποιο βαγονι επιβιβαστηκαν καποιοι κουστουμαρισμενοι τυπαδες με τα των συζυγων τους χλιδη να δεις έεεεε και παριστανοντας τον ψοφιο κοριο και χωρις να θελω ακουγα τις συζητησεις τους οι κυριοι ησαν απ οτι καταλαβα αποστρατοι αξ/κων και υπξ/κων το διευκρινιζω γιατι υποθεικε με τα βαλιτσακια τους επεστρεφαν απο καποια συγκεντρωση συνεστειαση και το θεμα το τελικο που απ οτι καταλαβα δεν τα βρισκαν μεταξυ τους ηταν τα οικονομικα αυτοι λοιπων ηταν το κεντρο αποφασεων και με λιγα λογια ηθελαν να βγαλουν αποφαση ολοι μα ολοι οι αξιωματικοι να εκπεδευτουν… Διαβάστε τη συνέχεια »
2 φορες το διαβασα… Δεν καταλαβα κ πολλα…
Μια προσπαθεια στο συντακτικο, θα βοηθουσε να γινει κατανοητο το κειμενο…
Συγνωμη κιολας
Καλησπερα και χρονια πολλα. Σημερινη αναρτηση που αξιζει συζητησης!!! Καλο ή κακο??? Θα δειξει…. http://www.militaire.gr/%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF-%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B9%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AF%CE%B1-%CE%B1%CE%BB%CE%BB/
Δες εδώ: http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-170/#comment-28122
Ένα αξιόλογο άρθρο είναι αυτό που αναρτήθηκε σήμερα στο ONALERT με συγκριτικούς πίνακες των εφάπαξ στην πάροδο του χρόνου…(ας τα βλέπουν οι στρατηγοί μας και ας σιωπούν….)
ΕΦΑΠΑΞ: Η ληστεία στους ένστολους από το 2009 μέχρι το 2035 – Συγκριτικοί ΠΙΝΑΚΕΣ
http://www.onalert.gr/stories/efapax-h-lhsteia-stous-enstolous-apo-to-2009-mexri-to-2035/49525
Όλα αυτά βασίζονται σε προϋποθέσεις που λαμβάνουν υπόψη τους το “καλό σενάριο” στους υπολογισμούς…χωρίς έμμεσες μειώσεις ή άλλου τύπου ερμηνείες… βέβαια, με την εφαρμογή του νέου ασφαλιστικού όπου τα μετοχικά ταμεία καλούνται να “επιχορηγούν” ποσοστιαία τον ΕΦΚΑ αλλά να μην δέχονται κρατικές “επιχορηγήσεις”…καταλαβαίνετε ότι οι υπολογισμοί του άρθρου είναι επιεικώς “αισιόδοξοι”…
Υπάρχει ένα διφορούμενο ζήτημα! Σύμφωνα με Έκθεση της Κομισιόν υπάρχουν δυσάρεστες εκπλήξεις για τους Δημοσίους Υπαλλήλους, αφού το ζητούμενο της εξοικονόμησης 1,35 δις € μεταξύ άλλων πηγών, θα αναζητηθεί και από το Δημόσιο. Βασικά μιλούν για άμεση επιβολή μειώσεων στις αποδοχές 400.000 και πλέον εν ενέργεια και συνταξιούχων λειτουργών του Δημοσίου που υπάγονται στα λεγόμενα «ειδικά μισθολόγια». ΣΧΟΛΙΟ Δηλαδή αναφέρονται και στους συνταξιούχους που συνδέονται με τα ειδικά μισθολόγια! Πώς γίνεται αυτό? Υπάρχει άρθρο στο νέο ασφαλιστικό για αποσύνδεση! Εκτός και αν κάνουν τις περικοπές χρονικά πριν την έναρξη εφαρμογής του νέου ασφαλιστικού…(κόλπο γκρόσο?) Παντού στον τύπο αναφέρονται στο “πάγωμα” των μισθολογικών προαγωγών των ειδικών μισθολογίων… Δηλαδή τι? Θα επανέλθει στο προσκήνιο μέσα από το κλείσιμο της διαπραγμάτευσης η έννοια του “φέροντος βαθμού”? Τι εννοεί η λέξη “πάγωμα”? Όσοι πήραν μισθολογική προαγωγή “εντάξει” αλλά κανένας άλλος από δω και πέρα???…. Παράδειγμα δημοσιεύματος (υπάρχουν και άλλα): Τίτλος: “Περικοπές στους μισθούς του Δημοσίου -Ποιοι θα δουν μειώσεις από τον Ιούλιο” http://www.iefimerida.gr/news/265180/perikopes-stoys-misthoys-toy-dimosioy-poioi-tha-doyn-meioseis-apo-ton-ioylio Επισημάνσεις: 1. …αναπροσαρμογές στον τρόπο υπολογισμού των βασικών μισθών αλλά και των μισθολογικών προαγωγών των στρατιωτικών, των αστυνομικών, των λιμενικών, των… Διαβάστε τη συνέχεια »
Γιάννη Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη .
Διαπιστώνουμε για ακόμη μια φορά , δυστυχώς ότι , μόνο για ανάληψη ευθυνών οι υπηρετούντες στις ΕΔ και ΣΑ είναι ικανοί και πρέπει πάντοτε να υπερβάλλουν εαυτό για το καλό της Πατρίδας.
Οι διακρίσεις-βαθμοί-παράσημα- τιμητικοί τίτλοι ,απλά είναι καθρεφτάκια και χάντρες για ιθαγενείς .Οι υπόλοιπες επαγγελματικές ομάδες ,με τον έναν ή τον άλλο τρόπο (βλέπε βαρέα- ανθυγιεινά-υπερωριακή απασχόληση-εκτός έδρας -έξτρα επιδόματα) , έχουν καταφέρει να θεωρούνται άξιοι για αυτά που παίρνουν σε αντίθεση με εμάς που είμαστε “προνομιούχοι” και αμειβόμαστε με πολλά περισσότερα από αυτά που δικαιούμαστε.
Η συνέπεια των παραπάνω είναι να είμαστε πάντα τα πρώτα θύματα των περικοπών ,όπως άλλωστε εφαρμόστηκαν από την αρχή των μνημονίων. Αυτό δεν πρέπει να μας φαίνεται παράξενο διότι μέχρι σήμερα δεν υπήρξε κάποια σοβαρή αντίδραση της φυσικής ηγεσίας ,ώστε να κλονιστεί η εκάστοτε πολιτική ηγεσία και να μην προβεί σε συνεχείς περικοπές μισθών-συντάξεων στις ΕΔ και στα ΣΑ. Γιαυτό λοιπόν ας ετοιμαστούμε ψυχολογικά τουλάχιστον για την εξαΰλωση των ποσών που έχουν απομείνει.
Το “χάραγμα” που φέρουν οι ένστολοι ως “χουντικά γονίδια” από την πρώτη εποχή της μεταπολίτευσης έως σήμερα περνάει μέσα από την πολιτική όλων των κυβερνήσεων και διαιωνίζει την ίδια “άδικη” τακτική…καρότο και μαστίγιο, μόνο που τελευταίως μόνο μαστίγιο πέφτει…
Προκαλώντας έτσι τον ένστολο να σκεφτεί ή να πιστεύει ότι ίσως θα έπρεπε να είναι αυτό που δεν ήταν τόσο καιρό…
Συμφωνω και επαυξανω!Αν και εμεις κοιτουσαμε μονο τοσυμφερον μας οπως κανουν οι αλλες εργατικες ταξεις τοτε δεν επρεπε κανενας ενστολος να κοιταξει αλλου!
Johnny Β εισαι ενας συγχρονος ΑΡΜΑΓΕΔΩΝΑΣ.Θελεις να εισαι παντα μπροστα απο τα γεγονοτα.Περιμενε το νομοσχεδιο περι μισθολογιων να ψηφησθει και να εφαρμοσθει στην τελικη του μορφη και μετα θα κρινουμε!Θυμασαι τι εγινε με τα εφαπαξ.Ειχαμε ανατροπη εκ θεμελιων με αυτα που εγραφαν οι δημοσιογραφισκοι του ΠΑΠΑ FM.Σε ολους κοπηκανε τα εφαπαξ εκτος της τιμημενης ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΗΣ και των αλλων Σωματων ασφαλειας και φυσικα του ΕΘΝΙΚΟΥ μας στρατου!
…έτσι όπως μας τα λες….μάλλον και με τον χωροφύλακα και με τον αστυφύλακα είσαι….σωστά?
Συμπαθητικε μου φιλε εμμεσα θελω να σε δειξω οτι πλεον δεν κουβαλαω καμμια ταμπελα κανενος!Το moto μου ειναι το συμφερον αυτην την στιγμη των ενστολων απ οπου και να ειναι καλοδεχουμενο να ερθει!Στην τραγικη κατασταση που βρισκεται η χωρα μας το ελαχιστο δυνατον καλυτερο απο τον οποιοδηποτε και αν προερχεται.Η οδος ΟΝΕΙΡΩΝ για την ΕΛΛΑΔΑ εκλεισε για αρκετα χρονια ακομα!
Χρήστο έλα να δεις τι μας ετοιμάζουν οι “θηρευτές” …
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-170/#comment-28131
(αλλαγές σε ειδικά μισθολόγια και ενσωμάτωση περικοπών στους ήδη συνταξιούχους…το ζήσαμε και δικαιωθήκαμε από το ΣτΕ αλλά το χρήμα δεν γύρισε ολόκληρο…σκέψου ότι τώρα “σκαλίζουν” πάλι τα ειδικά μισθολόγια και δεν θέλουν να αποσυνδεθούν οι μισθοί-συντάξεις μέχρι τη ψήφιση του νέου “μειωμένου” μισθολογίου οπότε “παίζεται” η τύχη τόσο της σύνταξης όσο και του υπολογισμού του ποσού του εφάπαξ που θα πάρουμε…. π.χ. αν μειωθεί ο βασικός μισθός ή παγώσει ο μισθολογικός βαθμός στον “βαθμό φέροντος” ή αν κοπούν κάποια βασικά επιδόματα…όλα αυτά θα σου δώσουν τελικό εφάπαξ που δεν θα είναι “εξασφαλισμένο” στα δεδομένα της 31-12-14….όπως εμείς νομίζαμε…!!!)
Αν έχεις κάποιο σχόλιο, καλοδεχούμενο! Αλλιώς υπομονή….
Αχιλλέα Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη. Κάνω μία πρόταση.
Η ενότητα ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ η ΔΙΑΚΛΑΔΙΚΑ να μετατραπεί σε απασχόληση (απορίες επί των κρατήσεων )- Αγγελίες για προσφορά εργασίας από συναδέλφους που δραστηριοποιούνται στον ιδιωτικό τομέα.
Πιστεύω ότι είναι κάτι που αφορά πολλούς συναδέλφους,και θα βοηθήσει.
Το θέμα αφορά πολύ μικρό ποσοστό αποστράτων (μόνο όσους δουλεύουν αυτή τη στιγμή), για όλους τους υπόλοιπους η νόμιμη απασχόληση έγινε πλέον απαγορευτική.
Τίτλος: “Πίσω από τις κλειστές πόρτες του Washington Group: Έτσι αποφάσισαν τα έκτακτα μέτρα για την Ελλάδα χωρίς την… Ελλάδα – Ο ρόλος κλειδί του Σόιμπλε”
http://www.newsit.gr/politikh/Piso-apo-tis-kleistes-portes-toy-Washington-Group-Etsi-apofasisan-ta-ektakta-metra-gia-tin-Ellada-xoris-tin-Ellada-O-rolos-kleidi-toy-Soimple/603234
Μένω στην εκτίμηση αυτή του ΔΝΤ…
“Για την επικεφαλής του ΔΝΤ τα έξτρα μέτρα μπορούν να βρεθούν μόνο από φορολογία, καθώς οι περικοπές των δαπανών έχουν φτάσει στα όριά τους και ανέφερε ότι μάλλον περαιτέρω μειώσεις στις συντάξεις θα χρειαστούν.”
ΥΓ: Το μέλλον των συντάξεων παραμένει πάντα αβέβαιο…και μέχρι το 2018 μας ετοιμάζουν πολλές ακόμα “εκπλήξεις”…
Από την πλευρά μας άρχισε ξανά το “σκούπισμα”…μια από τα ίδια και φέτος??? ωχ!!!
http://www.protothema.gr/economy/article/573001/vazoun-heri-kai-sta-tameiaka-diathesima-tou-eopuu/
Τίτλος: “«Σκουπίζουν» όλα τα ταμειακά διαθέσιμα όπως πέρσι”
….η ρευστότητα στην Ελλάδα «γίνεται για άλλη μια φορά οριακή»……
Προς jonnyB. Aγαπητε φιλε θυμασαι τι σε εγραψα πριν ενα μηνα? Να μην ανακοινωνεις site του καθε μπαλαφουμα ,τυχαρπαστου και τραγικου δημοσιογραφισκου? και εσυ με ελεγες Γραφω απο σοβαρα sites και σοβαρους δημοσιογραφους. Λοιπον οπερ εγενετο. Που ειναι οι μειωσεις του εφαπαξ κατα 60,40,30 τοις εκατο που ευαγγελιζοντο οι ΣΟΒΑΡΟΙ δημοσιογραφοι? Το αποτελεσμα 0% μειωση στο εφαπαξ μεχρι την 31/12/2014 και μειωση 10-15% για τα μετεπειτα χρονια, οσο για τις συνταξεις θα δουμε που θα καθισει η μπιλια. Για αυτο φιλε μου μην ακουμε και πιστευουμε τοσο πολυ τον ΠΑΠΑ FM του διαδικτυου. Απο αυτα που γραφει το 70% ειναι αναληθειες και οποτε θελει ενα θεμα το ισοπεδωνει και οποτε θελει το περιπτερακι της γειτονιας το κανει JUBO market. Αναλογα με τις μικροπολιτικες που του επιβαλλουν. Μακαρι τωρα να ξεμπλοκαρει η πληρωμη και σε καλη μερια για ολους μας! Την πληροφορια οτι θα πληρωθει το εφαπαξ με αυτον τον τροπο την ηξερα απο τα χριστουγεννα αλλα δεν την εγραψα μεχρι να επιβεβαιωθει για αυτο τοτε πηρα το θαρρος και σε εγραψα τοτε ωστε να κατευνασω και λιγο την αγωνια ολων… Διαβάστε τη συνέχεια »
Δεν θα διαφωνήσω …σε γενικές γραμμές έτσι είναι….
όμως το “προληπτικό” μνημόνιο των 3,6 δις του ΔΝΤ δεν το είδα για να σου πω τι θα προβλέπει μέχρι το 2018…και η ιστορία της κρίσης μας έδειξε ότι δεν πετύχαμε ουδέποτε τους στόχους για πλεόνασμα…οπότε… (κρατάω για όλα τα “καλά νέα”…μικρό καλάθι!)
Όσο για το εφάπαξ…όταν το πάρω…θα σου πω! Είμαι κάπου 250+ σειρά στην ΠΑ αλλά δεν τρέχει γρήγορα…φέτος δίνουν 20άδες το μήνα…πάω βουρ για 2017…και βλέπουμε τι θα πάρω….
ΥΓ: Άλλωστε δεν έκοψαν τη σύνταξη κατά 200 ευρώ μεσοσταθμικά που ζητούσε το ΔΝΤ αλλά με τις αυξήσεις στο φορολογικό κλπ θα μας τα πάρουν αλλιώς… και η “προσωπική διαφορά” των παλιών συνταξιούχων ακόμα είναι αβέβαιη αν ισχύσει και για πόσο καιρό!
Σκέψου ότι στην ΠΑ δεν έχουν πάρει όλοι ακόμα μέχρι την 1/8/14….δίνουν σιγά-σιγά με το σταγονόμετρο…20άδες φέτος! Κάπου τέλη Μαίου θα έχουν φτάσει την 1/8/14…και άμα….
Καποιος φιλος στρατιωτικος με ειπε οτι το τα ταμεια σας θα εκδιδουν τα εφαπαξ σε ενα χρονο απο την στιγμη της αποστρατειας,αλλα δεν ειμαι σιγουρος γι αυτο.Στο ταμειο μου το ΤΕΑΠΑΣΑ υπαρχει δεσμευση 6 μηνων απο την στιγμη που θα εκδοθει η πραξη συνταξιοδοτησης.Επισης απο οτι με ειπαν στο ΤΕΑΠΑΣΑ εκκρεμει μικρος αριθμος καταβολης εφαπαξ ενεκα της ρητρας που υιοθετησε το ταμειο πριν 3ετιας για πληρωμη του απο την συμπληρωση 30 ετιας συμμετοχικης σχεσης σε αυτο χωρις να προσμετραται ο χρονος της σχολης.Να φανταστεις οι αποστρατειες στην αστυνομια για το 2015 ηταν μονο 17 και με τις αιτησεις απολυσεως δεν φθανουν ουτε τις 40 καθ ολο τον χρονο.
Χρήστο –φωνή βοώντος εν τη ερήμω—- Κάποιος πρέπει να διαιωνίζει την κατάσταση….
Μάριε, σέβομαι τις απόψεις σου όπως και όποιων άλλων πιστεύουν ότι πιστεύουν, όμως δεν με πείθει κάποιος ότι τα πράγματα βαίνουν “καλώς”…σιγά μην πω και “ευχαριστώ” στον Τσίπρα για την κατάσταση που μας έφερε…
Αν έχω να πω κάτι είναι ότι το “μισό-γεμάτο ποτήρι” που θέλω να “βλέπω”, δεν υφίσταται! Πίσω από μια “βιτρίνα” (π.χ. δεν θα κόψουν τις κύριες συντάξεις!) κρύβονται πάμπολλες άλλες περικοπές που θα με φέρουν σε δυσχερέστερη θέση αθροιστικά…
Ας είμαστε ρεαλιστές και ας καταλάβουμε ότι η κατάσταση με τα οικονομικά της χώρας είναι πολύ άσχημη (το GREXIT ενδεχομένως να το ζήσουμε κάποτε…) και δεν υπάρχουν “Σωτήρες” ούτε “μαγικά ραβδάκια”…κάθε χρόνο θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι και για κάτι χειρότερο από πέρσι…πες μου ότι σε απογοητεύω, πες μου ότι σε “χαλάω”…αλλά μην μου πεις ότι αυτά που λέω δεν ισχύουν ή είναι ανακρίβειες…έλεος!
φιλε ΧΡΗΣΤΟ
συμφωνω και επαυξανω
Αχιλλέα,
Χρόνια Πολλά για την γιορτή σου, με υγεία και πάντα να μας μεταφέρεις καλές ειδήσεις!
Χρόνια Πολλά και σε όλους που γιορτάζουν (και σε όλες τις Ελισσάβετ)!
Kαλησπερα σε ολους και καλο μας κουραγιο με το νεο (πολλες φορες πια) ασφαλιστικο.Να ρωτησω, πως εννοουν οριο ασφαλειας τα 1300 ευρω, πληρωτεο ή μεικτο.Κι αν καποιος παιρνει 1350 ευρω τι γινεται?
Δεν μιλούν για περικοπές κύριας σύνταξης αλλά μεικτών καθαρών στο σύνολο της κύριας και επικουρικής. Για τους ένστολους δεν έχει διευκρινιστεί αν τα μερίσματα θεωρούνται επικουρικά ή όχι….θα δούμε…
Επίσης, τα 1300 ευρώ δεν είναι αυτά που βλέπει ο δημόσιος υπάλληλος στην τράπεζα ως άθροισμα, αλλά πριν τις κρατήσεις αλληλεγγύης και περί υγείας, υπολογίζουν στο δημόσιο ότι πρόκειται για 1170 ευρώ καθαρά μεικτά πληρωτέα!
Αλλά επαναλαμβάνω ότι προς το παρόν, δεν έχει ακουστεί τίποτα για περικοπή στα μερίσματα…
Eυχαριστω φιλε Johnny B. Oπως σωστα ειπες θα δουμε τι θα μας προκυψει στο τελος (αν υπαρχει σε ολο αυτο).
http://www.protothema.gr/economy/article/572194/elegtiko-sunedrio-adisudagmatiko-to-asfalistiko-katrougalou/
Δεν περνάει με τίποτα , αντισυνταγματικό μέχρι το φεγγάρι μάλλον παρακαταθήκη για καραμέλα σε επικείμενες εκλογές.
Κάποιοι φροντίζουν για το μέλλον τους όταν θα πάψουν να είναι βουλευτές και θα συνεχίσουν την ενασχόληση τους με την δικηγορία, κάνοντας δικές για την αντισυνταγματικότητα δικών τους νομών που έφεραν στην βουλή. Εδώ είμαστε και θα το δούμε και αυτό.
Σόρυ παράληψη στο προιγούμενο σχόλιο μου ,ανφέρομαι στην κράτηση 60% επι των ακαθάριστων αποδοχών σε περίπτωση εργασίας συνταξιούχου Άρθρο 20 στο νέο νομοσχέδειο
Αυτο θα εχει ισχυ για αυτους που αναλαμβανουν εργασια απο την ψηφιση του νομου και μετα. Δεν πιανει αυτους που εργαζονται. Επισης στο νομο προβλεπει οτι για τους μετα την ψηφιση του νομου τα ενσημα θα προσμετρουνται για την συνταξη
“Στους συνταξιούχους λόγω γήρατος του Δημοσίου καθώς και όλων των φορέων, ταμείων, κλάδων ή λογαριασμών που εντάσσονται στον ΕΦΚΑ, οι οποίοι αναλαμβάνουν εργασία ή αποκτούν ιδιότητα ή δραστηριότητα υποχρεωτικώς υπακτέα στην ασφάλιση του ΕΦΚΑ, οι ακαθάριστες συντάξεις κύριες και επικουρικές καταβάλλονται μειωμένες σε ποσοστό 60% για όσο χρόνο απασχολούνται ή διατηρούν την ιδιότητα ή την δραστηριότητα.”
Μειωμένες ΣΕ ποσοστό 60% σημαίνει μειωμένες ΚΑΤΑ 40%. Κάνω λάθος?
Αποδοχές π.χ 1000 ευρώ, μειωμένες σε ποσοστό 60%, αναλογούν σε 400 ευρώ…..
… μήπως όμως ισχύει: απόδοχές 1000€, μειωμένες σε 600€ ?
και όχι μειωμένες κατά 600€ ?
μάλλον έτσι είναι τα πράγματα, aero!
Αλλά και έτσι να είναι, αν “καθαρίζει” 1-1,5 χιλιάρικο από αυτήν την εργασία τότε να πάει να τη δηλώσει και ας χάσει τα 400 ευρώ από τη σύνταξή του των 1000 ευρώ, αν όμως “καθαρίζει” π.χ. 600-800 ευρώ…θα το σκεφτεί διπλά να δηλώσει το έξτρα εισόδημά του….θα προτιμήσει να τα “βρει” με τον εργοδότη του!
μίλησα με Γ.Λ.Κ. και ειναι δυστυχώς μειον 60%. Και δεν προβλέπεται καποια ελαφρυνση για καποιον που εχει ανηλικα παιδια οπως γινοταν με τον προηγούνενο νόμο!!! Με λίγα λόγια δεν θέλουν να εργάζεται και να παράγει κανείσ σ αυτή τη χώρα!!!!!
Συνταξιοδοτήθηκα γνωρίζοντας ότι θα έχω μια περικοπή στην σύνταξη αναλαμβάνοντας εργασία η κάνοντας μια δική μου δουλειά. Είχα αποφασίσει ως απόστρατος να επενδύσω τα χρήματα από το εφάπαξ σε μια μικρή επιχείρηση ενοικιαζόμενων δωματίων ( από τις λίγες ασφαλείς επενδύσεις στην Ελλάδα αυτή την στιγμή)και να δώσω δουλειά σέ 1-2 ανθρώπους ακόμα.
Με το προτεινόμενο μέτρο ( τιμωρία ) για παραγωγικούς ανθρώπους, το ελληνικό κράτος βάζει ακόμη μια ταφόπλακα στην οικονομία μας.
Είμαι εξοργισμένος!!!!!
Πρέπει να παραμείνει το προηγούμενο καθεστώς,εάν όχι προσωπικά θα επενδύσω τα χρήματά μου σε γειτονική χώρα.
Το τελευταίο Mαx το γράφεις μήπως και τρομάξει κάποιος από τους μ@………..που αποφασίζουν για την μοίρα αυτού του πολύπαθου λαού …..??????
Φίλε Μάριε είμαι σίγουρος οτι κανείς δεν πρόκειται να τρομάξει το γράφω απλά γιατί είναι η πρώτη σκέψη που μου ήρθε διαβάζοντας το Άρθρο 20 στο νέο ασφαλιστικό.
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό και την συνεισφορά αυτού του μέτρου στην οικονομία.
Θα οδηγήσει σχεδόν όλους όσους εργάζονται σε αναζήτηση μαύρης εργασίας ( απώλεια ασφαλιστικών εισφορών ) και καταδικάζει συναδέλφους που αποστρατεύονται σέ παραγωγική ηλικία σε φτωχοποίηση.
Πέρα από όλα αυτά ας προβληματιστούν κάποιοι από τους μ@……που αναφέρεις και εσύ γιατί 7000 Ελληνικές επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται αυτή τη στιγμή σε γειτονικές χώρες
και εγω στα ιδια ειμαι .η λογιστρια ενω μου ειχε δωσει το πρασινο φως ,τωρα με σταματησε γιατι μου λεει οτι ισως βρει ακρη για καλυετερους ορους στο εξωτερικο .
αυτο παντως με το εξωτερικο δεν μου καλοφαινεται οχι για τον λογο των οφεληματων αλλα επειδη αρχιζεις με διπλα εξοδα , δηλαδη διπλους λογιστες , διπλους δικηγορους κλπ
αν ειναι ετσι να παω μονιμα εξωτερικο να γλυτωσω και τα διπλα , αλλα και και να δω πως ζουν εξω
ΠΑΜΕ ΑΛΒΑΝΙΑ ΣΕΡΒΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΟΥΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ!!!!!! ΑΣ ΜΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ Ή ΑΣ ΛΑΒΟΥΝ ΥΠΟΨΙΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΗΛΙΚΑ ΤΕΚΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΚΕΡΔΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ Η ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ!!!! ΦΟΡΟΥΣ, ΑΣΦΑΛΙΣΗ, ΦΠΑ, ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΝΕΡΓΩΝ Κ.Τ.Λ. ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ!!! ΑΣ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΟΥΝ ΠΡΙΝ ΑΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΟΥΜΕ ΣΕ ΤΡΙΤΕΣ ΧΩΡΕΣ!!!!