Επικαιρότητα

Σελίδα υπ' αριθ. 22 επί ειδήσεων της τρέχουσας επικαιρότητας που δεν αποτελούν (ακόμη) νομοθεσία, παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις κλπ.

Subscribe
Notify of
guest

3.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
nikos 60
nikos 60
23 Μαΐου 2016 13:43

Σημερινό σχόλιο στο site staratalogia …………Αναδρομικές μειώσεις 50% στα μερίσματα δημοσίου και αποστράτων…………
Δεν γνωρίζω αν ισχύει ,μια και τα μερίσματά μας δεν είναι επικουρικά και τι σκοπό έχουν τέτοια δημοσιεύματα ,απλά το αναφέρω σαν “πληροφορία” . Αν έχετε κάποια πιο σωστή πληροφορία ,παρακαλώ να την δημοσιεύσετε .

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  nikos 60
23 Μαΐου 2016 14:04

Το συγκεκριμένο σαιτ έχει επιδοθεί τώρα τελευταία σε άκριτες αναδημοσιεύσεις άρθρων ενός συγκεκριμένου δημοσιογράφου και το μόνο που κάνει είναι να παραπληροφορεί τους επισκέπτες της ιστοσελίδας (κυρίως στρατιωτικούς) πετυχαίνοντας έτσι περισσότερα κλικ στην ιστοσελίδα του, και αυτό να καλύπτεται πίσω από το ΥΣ που πάντα παραθέτει (το παλιό γνωστό κόλπο).
Δες και κάποια σχόλια σε προηγούμενη ανάρτηση του.
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-174/#comment-29130
Αφορα το ΜΤΠΥ

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Δήμος
23 Μαΐου 2016 14:43

Δήμο ευχαριστώ για την απάντηση . Το ίδιο συνέβη και την προηγούμενη φορά ,αλλά επειδή οι “κυβερνώντες” είναι τελείως απρόβλεπτοι και κορυφαίοι αλχημιστές ,η κάθε “πληροφορία” πιθανόν να κρύβει κάτι .Πλέον με όσα γίνονται και το πυροτέχνημα
φαντάζει βόμβα .

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  nikos 60
23 Μαΐου 2016 16:39

Νίκο,

δες το “παλικάρι” πως μάχεται για τα συμφέροντά μας!

http://www.onalert.gr/stories/kammenos-exoun-e3asfalistei-xrhmata-mh-pagwma-wrimansewn-mis8ologio/49866

Τίτλος: “Καμμένος: Έχουν εξασφαλιστεί τα χρήματα για το μη πάγωμα των ωριμάνσεων στο ειδικό μισθολόγιο”

ΣΧΟΛΙΟ

Μόνο που από τα ίδια χρήματα έλεγε ότι θα πληρώσει τα υπόλοιπα αναδρομικά μισθών του 50% του ΣΤΕ και θα καλύψει τις απαιτήσεις για όλους τους ένστολους πλην του λιμενικούς για τους οποίους δεν είχε βρει μέχρι πρότινος τα αντίστοιχα χρήματα…τώρα αν αφαιρέσει αυτά πόσα ακόμα θα χρειαστεί? ή έχει βρει και άλλες καβάτζες από τα εξοπλιστικά? άπαιχτος???….μόνο που τόσα που έχει πει, αρχίζει να μην τα πιστεύει και ο ίδιος!!!!

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Johnny B.
23 Μαΐου 2016 17:51

Γιάννη θέλει και τα λέει ή του ξεφεύγουν ???????????? Όπως λέει και γνωστό τραγούδι “” πες μας τι πίνεις εσύ και δεν μας δίνεις”” μεγάλε Πάνο . Κατάλαβε τι έχει υπογράψει μέχρι τώρα ή τον πείραξαν οι αστακομακαρονάδες στα νησιά του Αιγαίου που προστατεύουν κάποιοι “ένστολοι” ,παίζοντας την ζωή τους κορώνα γράμματα ,ώστε αυτός και η “παρέα” του να καλοπερνάνε ?????? Μήπως έχει καταλάβει ότι , ειδικά προς το παρόν οι νέες συντάξεις των στρατιωτικών και των ΣΑ (έπονται και οι ήδη υπάρχουσες) θα είναι ίσες με του ανειδίκευτου εργάτη , “εξυπηρετώντας ” δήθεν το περί δικαίου αίσθημα ?????? Επίσης την παράδοση του πλούτου της Χώρας στους δανειστές για 100 χρόνια ?????????? Ο Πάνος δεν τα υπέγραψε ????? Αυτός δεν “έσκιζε” τα ιμάτιά του και χαρακτήριζε τους προηγούμενους “”γερμανοτσολιάδες”” και στην συνέχεια όχι μόνο στα τέσσερα αλλά στα δεκατέσσερα ,υπέγραψε πολύ χειρότερα για την “Ελλάδα ρε γαμώτο” . Το σανό τελείωσε και τα ζώα ξύπνησαν Πάνο ,πούλα ότι έχεις να πουλήσεις πουθενά αλλού !!!!!!!!! Ζητώ συγγνώμη από τους συναδέλφους ,για… Διαβάστε τη συνέχεια »

Νικος
Νικος
23 Μαΐου 2016 13:24

Γνωρίζει κανείς αν πρέπει να γίνει προσφυγή για το ν 4024/11 για να μην υπάρξει παραγραφή ?

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
22 Μαΐου 2016 23:56

Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΓΩΜΑ ΤΩΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΩΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ.ΗΜΟΥ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΑΣ ΘΑ ΤΟ ΑΠΕΤΡΕΠΕ.

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
23 Μαΐου 2016 00:11

Αυτή η σιγουριά σου σπάει κόκαλα. Γιατί εγώ δεν έχω την ίδια σιγουριά με σένα? Μου λες?

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
23 Μαΐου 2016 11:39

Διάβασε παρακάτω το άρθρο 236 από τον ψηφισμένο νόμο, (υπάρχει η υποσημείωση για κατάργηση του αν και εφόσον υπάρξουν ισοδύναμα).
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/18a4e643-1429-4e6b-a317-d7c6a29adabf/9592325.pdf

chris21
chris21
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
23 Μαΐου 2016 13:34

Έλα πες την αλήθεια…….!!!!
Είσαι ο Πάνος ο Καμένος!! έτσι δεν είναι;……..!!!!

George15
George15
22 Μαΐου 2016 16:37

Πριν απο λιγο 16:25 ο υφυπουργός οικονομικων κ.Χουλιαρακης ανακοινωσε απο τη Βουλη οτι δινεται παράταση να βρεθουν τα ισοδυναμα μεχρι 31-12-2016, ωστε να μην ισχυσει το παγωμα των μισθολογικών προαγωγων για τη διετία 17-18.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  George15
22 Μαΐου 2016 19:46

ΓΛΥΚΕΣ ΑΛΧΗΜΕΙΕΣ (δανείζομαι τον τίτλο γνωστής εκπομπής) Το θέμα πάει να κλείσει κάπως έτσι: http://www.onalert.gr/stories/eidika-misthologia–psifizoun-tin-tropologia-me-alxhmeies/49848 Μου άρεσαν τα λόγια: “Εκεί που μας χρώσταγαν μας πήραν και το βόδι. Ταιριάζει γάντι η παροιμία στην τροπολογία που κατατέθηκε για το πάγωμα του χρονοεπιδόματος και των μισθολογικών προαγωγών στους λειτουργούς που αμείβονται με τα ειδικά μισθολόγια.” Ποια είναι η “αλχημεία”? Νομοτεχνική Διόρθωση!!! (ποιητικό!!!) Ξεκαθαρίζεται: “Είναι ξεκάθαρο από την τροπολογία ότι δίνεται παράταση στην κυβέρνηση μέχρι 31-12-2016 να βρει ισοδύναμα μέτρα για να αποφευχθεί το πάγωμα. Ούτως η άλλως μέχρι 31-12-2016 δεν θα εφαρμόζονταν η τροπολογία. Όπως είπα έχει ισχύ από 1-1-2017. Είναι κάτι σαν το ασφαλιστικό που ψηφίστηκε μια μικρή παράταση 2 μηνών για να προλάβουν ορισμένα στελέχη τον παλιό ασφαλιστικό Νόμο. Δεν αποφεύχθηκε όμως το νέο ασφαλιστικό στην πράξη από 1-7-2016.” Μου άρεσε και η ρητορική ερώτηση: “αν σήμερα δεν μπορούν να βρεθούν 118 εκατομμύρια πως θα βρεθούν και τα άλλα περίπου 500 εκατομμύρια που εκτιμάται ότι είναι το ποσό που απαιτείται για την πλήρη υλοποίηση της απόφασης του ΣΤΕ; ” Τα… Διαβάστε τη συνέχεια »

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Johnny B.
22 Μαΐου 2016 21:17

Γιάννη , θα βρεθούν και πολύ περισσότερα μάλιστα . Ξεχνάς μήπως την ” επανεξέταση” δηλαδή “κόψιμο” των ειδικών μισθολογίων ????Θα κόψουν από μισθούς -συντάξεις-μερίσματα, ήδη από τον άλλο μήνα αυξάνεται ο φόρος ,άρα μικρότερη σύνταξη .Σκέψου λοιπόν τι έχουν να μαζέψουν μόνο από αυτά. Επιπλέον αύξηση ΕΝΦΙΑ , αύξηση ΦΠΑ σε διάφορα προϊόντα και καύσιμα και ούτω καθεξής. Φυσικά δεν πρόκειται αυτά να καλύψουν αποφάσεις ΣτΕ και πάγωμα μισθολογικών προαγωγών ,απλά θα δοθούν στα “κοράκια” τα οποία συνεχώς ζητούν και άλλο αίμα, εφόσον βρίσκουν “πρόθυμους” ντόπιους καλοθελητές. Όταν λοιπόν φθάσει η ώρα για το πάγωμα και αφού έχουμε χάσει ένα σημαντικό ποσοστό (δεν ξέρω πόσο), τότε θα δώσουν κάποια ψίχουλα σαν αντίδοτο απόφασης ΣτΕ
(όχι αναδρομικά φυσικά) και θα διατυμπανίζουν ότι έδωσαν
αυξήσεις στους προνομιούχους στρατιωτικούς………..Όπως έχω
γράψει σε προηγούμενο σχόλιο ………οι κορυφαίοι αλχημιστές μακράν !!!!!!!!!!!!!!!
Υ.Γ. Προσωπική άποψη δεκτές αντιρρήσεις σας

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  nikos 60
22 Μαΐου 2016 23:07

Νίκο,

η απόφαση που πάρθηκε ήταν η ακόλουθη:

“…τα ισοδύναμα μέτρα που αναζητούνται για να αποτραπεί το πάγωμα των αυξήσεων των ειδικών μισθολογίων, τουλάχιστον για το υπουργείο Εθνικής ‘Άμυνας, θα εξευρεθούν από κωδικούς των εξοπλιστικών προγραμμάτων και συγκεκριμένα από τον κωδικό 69000”.”

http://www.militaire.gr/μισθολογικές-προαγωγές-γκολ-στις-καθ/

ΣΧΟΛΙΟ

Από τον ίδιο κωδικό υποσχέθηκε ότι θα επιστρέψει στους ένστολους το υπόλοιπο 50% του ΣΤΕ αλλά τίποτε ακόμα…τώρα θα δώσει από τον ίδιο κωδικό το ποσοστό του ΥΠΕΘΑ για να μην πληγούν οι ε.ε.!!!! ήτοι….”κράτα και μικρό καλάθι”….

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Johnny B.
22 Μαΐου 2016 23:42

Γιάννη ότι και να πει, είναι συνεχής απαίτηση των δανειστών και επειδή πλέον τους μάθαμε ,δεν πρόκειται να τους χαλάσουν το χατήρι .Πιστεύω ότι το θέμα με τις ΕΔ και τα ΣΑ δεν είναι οικονομικό . Εξωτερικοί παράγοντες για δικούς τους συγκεκριμένους λόγους θέλουν υποβάθμιση των ΕΔ και των ΣΑ τόσο σε οικονομικό όσο και σε ηθικό επίπεδο .Αυτό πιστεύω προσωπικά ,χωρίς να εμβαθύνω σε θεωρίες συνωμοσίας. Ενδεχομένως η γεωστρατηγική θέση της Ελλάδας να είναι πολύ καλή για να είναι αρεστή στους “εταίρους” και οι ισχυρές ΕΔ τους χαλάνε την σούπα .Έτσι εφαρμόζοντας τόσο σκληρή οικονομική πολιτική , εξασθενούν όχι μόνο οικονομικά αλλά και ηθικά τα στελέχη ,με ότι αυτό συνεπάγεται .

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Johnny B.
23 Μαΐου 2016 00:20

Συμφωνώ απόλυτα με τον nikos 60 παρακάτω χρόνια τώρα πασχίζουν να χτυπήσουν και να υποβαθμίσουν την Πατρίδα μας κάθε λογής “κοράκια”. Τώρα που η Ελλαδίτσα μας πνέει τα λύσθια βρήκαν την ευκαιρία να μοιράσουν τα ιμάτια της. Όλοι έχουν παραδοθεί και έχουν δώσει γη και ύδωρ. Οι μόνοι που συνεχίζουν να αντιστέκονται λόγω κουλτούρας είναι οι πάσης φύσεως “ένστολοι” οπότε αν μας εξαθλιώσουν οικονομικά και ψυχικά θα είμαστε εύκολος αντίπαλος. Ψυχραιμία παιδιά και μην περιμένετε πολλά από τους τσάμπα μάγκες τους πολιτικούς. Πολύ κακό για το τίποτα και όπως λέει και ο λαός “Λάδι λάδι στο τηγάνι τηγανίτα τίποτα”.

α
α
Απάντηση σε  George15
23 Μαΐου 2016 00:24

το πάγωμα είναι σίγουρο για όλους με τα ειδικά μισθολόγια, μην ακούται τι λέει ο Πάνος, οι γιατροί, οι λιμενικοί, κτλ δεν μπορούν να τους εξαιρέσουν και για αυτούς να ισχύει το πάγωμα, οι για όλους θα ακυρωθεί ή θα ισχύσει για όλους…

Μιχάλης
Μιχάλης
22 Μαΐου 2016 16:34

Τελικά δεν έγεινε τίποτα με τα ειδικά μισθολόγια θα ψιφηστούν κανονικά και απλά πρέπει να βερθούν ισοδύναμα έως 31/12/2016.
Αλλιώς θα εφαρμοστούν κανονικά.

Απλά λυπάμαι .
no comments

Μιχάλης
Μιχάλης
Απάντηση σε  Μιχάλης
22 Μαΐου 2016 17:00

Δεν βρέθηκαν ισοδύναμα για τα ειδικά μισθολόγια H κυβέρνηση κατέθεσε νομοτεχνική βελτίωση που της δίνει το δικαίωμα μέχρι 31/12 να καταθέσει ισοδύναμα μέτρα για να μην ισχύσει το πάγωμα τη διετία 2017-2018. Δεν υπάρχει καλός φόρος, παραδέχτηκε ο Γ. Χουλιαράκης, αλλά μίλησε για δίκαιη κατανομή των βαρών. Δεν βρέθηκαν ισοδύναμα για τα ειδικά μισθολόγια Αγονη αποδείχτηκε η προσπάθεια της κυβέρνησης να βρει άμεσα ισοδύναμα μέτρα για να αποτρέψει το πάγωμα των ειδικών μισθολογίων. Όπως προέκυψε από τα όσα είπε ο Γ. Χουλιαράκης από τη Βουλή η κυβέρνηση κατέθεσε νομοτεχνική βελτίωση που της δίνει το δικαίωμα μέχρι 31 Δεκεμβρίου να καταθέσει ισοδύναμα μέτρα για να μην ισχύσει. Υπενθυμίζεται ότι στην τροπολογία που κατατέθηκε το βράδυ της Παρασκευής στη Βουλή προβλέπονταν η αναστολή κάθε μισθολογικής ωρίμανσης και προαγωγής των λειτουργών και υπαλλήλων που αμείβονται με ειδικά μισθολόγια (δικαστικοί λειτουργοί, στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας, διπλωμάτες, ιατροί ΕΣΥ, μέλη ΔΕΠ ΑΕΙ κ.λπ.). Ο «πάγος» θα κάλυπτε το διάστημα από 1-1-2017 μέχρι 31-12-2018 και όπως αναφέρονταν στην αιτιολογική έκθεση «οι διατάξεις κρίνονται… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
22 Μαΐου 2016 14:22

Φιλε Γιωργο,ελπιζω να μην παρεξηγησεις αυτο που θα γραψω[δεν ειμαι στελεχος ουτε οπαδος ουτε προπαγανδιστης κανενος].Ποιος να πρωτοβγει στους δρομους?Οι ”ενστολοι”,οι συνταξιουχοι,οι ανεργοι.οι ξενοι μεταναστες,οι νεολαια.οι εργαζομενοι κλπ.Αν βγουμε ολοι στους δρομους[σχεδον 10 μυρια]γιατι καθε μια επαγγελματικη ομαδα εχει τα δικα της δικαια τι θα γινει?Θα πουν οι Ευρωπαιοι καλα παρτε δανεικα χωρις μνημονια?θα δωσουν δανεικα με λιγοτερα μνημονια?θα πουν καλα φυγετε απο το ευρω?Τωρα υπαρχει μια συνεχη οικονομικη διολισθηση ισως μεχρι να γινουμε Βαλκανια[γιατι την Ελλαδα ετσι την βλεπουν απο Ευρωπαιοι μεχρι οι λαθρομεταναστες].Αν θα φυγουμε απο το ευρω ποιος θα διαχειριστει την κατασταση?Ποιο κομμα/τα?Αν δεν πετανε πλεον ελλην F16,αν το παιδι σου /μου δεν μπορει να νοσηλευτει γιατι θα καταρρευσει το ΕΣΥ[εστω για μερικους μηνες]αν δεν πληρωνονται αστυνομια,λιμενικο,συνοριοφυλακες κλπ….Απο παντου οι παντες ως τσακαλια η γυπες περιμενουν να αρπαξουν κατι απο την λαβωμενη χωρα.πχ η Βουλγαρια εφυγε απο το ”ανατολ μπλοκ”πριν 25 χρονια και ακομα δεν μπορει να σηκωσει 4 μαχητικα αεροπλανα μαζι,βασιλευει η μαυρη αγορα,το παρακρατος[πορνεια,ναρκωτικα,μαφια,εμποριο παιδιων κλπ].Που ειναι η λυση?400 χρονια οι ελληνες εκαναν επαναστασεις κατα… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΚΟΡ
ΚΟΡ
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
22 Μαΐου 2016 16:56

Μόνο που με την χημειοθεραπία μαζί με τα καρκινικά κύταρα σκοτώνονται και τα υγιεί.Οι Έλληνες χρειαζόμαστε οξυγόνο και όχι άλλη ασφυξία φίλε Βασίλη.Τα καρκινικά κύτταρα δεν μπορούν να ευδοκιμήσουν σε οξυγονωμένα περιβάλλοντα. Η καθημερινή άσκηση και οι βαθιές αναπνοές βοηθούν στη διοχέτευση περισσότερου οξυγόνου στα κύτταρα. Η οξυγονοθεραπεία είναι μία ακόμα μέθοδος που χρησιμοποιείται για την καταστροφή των καρκινικών κυττάρων.

alex4935
alex4935
Απάντηση σε  ΚΟΡ
22 Μαΐου 2016 18:56

Βασίλη ξεκίνησες το θέμα σου ότι δεν είσαι προπαγανδιστής, αλλά αυτά που γράφεις παρακάτω σήμερα δεν τολμάει να τα πει ούτε ο Πρεπεντέρης.

alex4935
alex4935
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
22 Μαΐου 2016 18:53

Αν δεν πετανε πλεον ελλην F16,αν το παιδι σου /μου δεν μπορει να νοσηλευτει γιατι θα καταρρευσει το ΕΣΥ[εστω για μερικους μηνες]αν δεν πληρωνονται αστυνομια,λιμενικο,συνοριοφυλακες κλπ….

Σου είναι εύκολο να απαντήσεις ποιος τα πληρώνει όλα αυτά σήμερα;

Aντωνης
Aντωνης
Απάντηση σε  alex4935
23 Μαΐου 2016 08:13

Ανεξάρτητα με το αν συμπαθούμε ή όχι τον Ανδρέα Παπανδρέου, δεν μπορούμε να μην (του) αναγνωρίσεις ότι με την ατάκα του στην κρίση με τους Τούρκους το 1976 είχε στείλει ξεκάθαρο μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση. Από το «Βυθίσατε τη Χόρα», με ενδιάμεσο σταθμό το «τη σημαία την πήρε ο άνεμος», φτάσαμε στο… «βυθίσατε τη χώρα» Η κατάσταση στη χώρα είναι αυτό που λέμε «μην σου τύχει». Και με δαύτους στην εξουσία οι Τούρκοι όχι στο Σούνιο θα φτάσουν αλλά στην… Κέρκυρα! Κι ας διαθέτουμε Στρατιωτικούς που όχι μόνο είναι πατριώτες αλλά και ικανοί να αντιμετωπίσουν κάθε απειλή με αποτελεσματικότητα. Ναι αυτούς που όταν πέφτουν για την Πατρίδα τους… ξεχνάμε ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗ ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ ΣΤΟ ΑΙΜΑ

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
22 Μαΐου 2016 20:58

Φίλε Βασίλη δεν παρεξηγώ τίποτα και κανένα όλες οι απόψεις σεβαστές. Να δεχθώ ότι όλες οι κοινωνικές ομάδες έχουν πρόβλημα αλλά έχουν και συνδικαλιστικά όργανα που υπερασπίζονται τα κεκτημένα και βήμα για να μιλήσουν και να πουν τα προβλήματα τους σε αντίθεση μ΄εμάς που δεν έχουμε τίποτα ούτε καν το δικαίωμα να πούμε την άποψη μας δημόσια. Σε ότι αφορά το αν θα πετάνε τα F16 είμαι βέβαιος ότι θα πετάνε και όχι γιατί χειρίζεται καλά τα οικονομικά η κυβέρνηση αλλά γιατί έχουν ψυχή και φιλότιμο αυτοί που τα συντηρούν και αυτοί που τα πετάνε σε αντίθεση με το ΕΣΥ το οποίο είναι ήδη διαλυμένο. Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ αν δεν πληρώσω ιδιώτη γιατρό δεν έχω περίθαλψη ούτε για μένα ούτε για το παιδί μου.

Γιώργος
Γιώργος
22 Μαΐου 2016 10:32

Συνάδελφοι καλημέρα. Διαβάζω κάθε μέρα τα σχόλια και αναρωτιέμαι εκτός από να καταγράφουμε τα παράπονα μας και τις αγωνίες μας τι άλλο κάνουμε??? Γιατί δεν είμαστε όλοι στους δρόμους ??? Αν όχι τώρα πότε ??? Περνάνε τα νομοσχέδια και όλοι σφυρίζουν αδιάφορα. Οι ενώσεις περιορίζονται σε ανακοινώσεις τύπου και κάθε φορά υπόσχονται δυναμικές κινητοποιήσεις. Η ΠΟΕΣ μας καθησυχάζει βασιζόμενη σε προφορικές διαβεβαιώσεις του ΥΕΘΑ. Ο συγκεκριμένος δεν άφησε κόκκινη για κόκκινη γραμμή να μην την ξεπεράσει. Μόνο παχιά λόγια και τσάμπα μαγκιές. Τώρα τάχα τάχα μου έχει τις διαβεβαιώσεις του πρωθυπουργού ότι θα εκτελεστούν οι αποφάσεις του ΣτΕ. Οι ενώσεις αποστράτων άφαντες σαν να μην υπάρχουν. Οι Αρχηγοί των Επιτελείων ούτε κουβέντα κάθονται ανέχονται τα πάντα προκειμένου να μην χάσουν τις θεσούλες τους . Σε 1-2 χρόνια όταν θα είναι απόστρατοι τότε θα τους δείτε να διαμαρτύρονται και να λένε τι κάναν οι άλλοι. Τι γίνεται ρε παιδιά γιατί τέτοια αδράνεια. Στο τέλος θα πιστέψω ότι μας ψεκάζουν για να καθόμαστε ήσυχα. Συνάδελφοι ξυπνήστε μας δουλεύουν όλοι ψιλό γαζί. Σήμερα… Διαβάστε τη συνέχεια »

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Γιώργος
22 Μαΐου 2016 12:28

Συνάδελφε Γιώργο ,συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ,αλλά έχω κάποια ένσταση όσον αφορά το θέμα “διαμαρτυρίας”. Πιστεύω ότι οι συγκεντρώσεις τέτοιου τύπου γίνονται απλά για εκτόνωση , οι “κυβερνώντες” παρακολουθούν από τα παράθυρα της Βουλής , περνάνε τα μέτρα που τους επιβάλλουν ή που και οι ίδιοι σκέφτονται και διατηρούν την ακριβή θεσούλα τους γιατί “είναι πολλά τα λεφτά Άρη” ,όπως καταγράφεται σε γνωστή ταινία . Φυσικά μην περιμένεις αντίδραση από Αρχηγούς ,διότι και αυτές οι θέσεις δεν χάνονται “εύκολα” . Δυστυχώς δεν υπάρχει κάποιος ,ώστε να μπορέσει να συσπειρώσει όλον τον κόσμο και όχι μεμονωμένα επαγγελματικές ή κοινωνικές ομάδες , Αν αυτό το κατάφερνε κάποιος θα είχε σαν αποτέλεσμα την συνολική αντίδραση την οποία δεν θα μπορούσαν να την ελέγξουν και τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Ίσως το “δόγμα του σοκ” δούλεψε πολύ καλά στη περίπτωση της Ελλάδας και κατάφερε να αδρανοποιήσει όλους τους Έλληνες ,ώστε να δέχονται παθητικά τα πάντα . Εκτός αν έχει παραμείνει μέσα μας το γονίδιο του “ραγιαδισμού” σαν κατάλοιπο των 400 χρόνων σκλαβιάς από τους… Διαβάστε τη συνέχεια »

georgios
georgios
21 Μαΐου 2016 21:53

Συγνώμη, ξέχασα να γράψω ότι με τόσα μυαλά στην κυβέρνηση είμαι σίγουρος ότι θα γίνει το καλύτερο δυνατό…

georgios
georgios
21 Μαΐου 2016 21:51

Καλησπέρα!

Εκτίμηση για την τροπολογία: θα γίνει ψιλοχαμός, θα διορθωθεί την τελευταία στιγμή (δλδ θα εφαρμοστεί η απόφαση του ΣτΕ) , τέλος θα δώσουν το υπόλοιπο 50% και θα παγώσουν τα πάντα για 2 χρόνια.

Καλό ξημέρωμα.

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  georgios
22 Μαΐου 2016 16:57

Η μη σοβαρότητα ανεδειξε οτι οι μισθολογικές προαγωγες απλώς πήραν αναβολή για 6-8 μηνες και οτι ηταν πολιτκο τρικ κ Καμένου να μην δωσει τις επιστροφες αποφασης ΣΤΕ. Το υπουργείο Οικονομικών προκαλεί σενάρια “διαπραγμάτευσης” τα οποία θέλουν τον Τσίπρα να δίνει “πράσινο φως” για υλοποίηση της απόφασης του ΣτΕ που θα επαναφέρει τις αποδοχές των στρατιωτικών στα επίπεδα του καλοκαιριού του 2012,σε αντάλλαγμα για την ψήφιση της τροπολογίας!
Μ΄ αυτό το τρόπο θα εμφανιζοταν ως ο ΥΕΘΑ που “πέρασε” την υλοποίηση της απόφασης του ΣτΕ που αναμένουν οι στρατιωτικοί.ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΣΤΕ ΚΑΙ μενουμε ικανοποιημενοι απο την προσωρινη αναβολη μισθολογικων προαγωγών.ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ…ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΟΥ.ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΗΤΑΝ ΑΜΕΣΟ ΕΝΩ ΤΟ > ΜΣΙΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ ΤΕΛΟΣ< ΗΤΑΝ ΜΕΛΛΟΝΤΚΟ ΣΤΑΔΙΑΚΟ ΧΡΗΜΑ.

ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
21 Μαΐου 2016 19:25

Δυστυχως ο μεσος ελληνας βλεπει μονο μια πλευρα του φεγγαριου και δεν μπορει να το δει ολοκληρο.π.χ στα ειδικα μισθολογια του δημοσιου η μεγαλυτερη ομαδα ειναι ”οι ενστολοι”οπως μαθανε στις μαζες[που τον αποκαλουν ”λαο”]να μας αποκαλουν οι ”διαμορφωτες”της ”κοινης γνωμης”.Καπου 150.000 ατομα ενω οι δικαστικοι 5.000 ατομα.Το ιδιο και στο ενιαιο μισθολογιο οι εκπαιδευτικοι[νομιζω ανω των 100.000 ατομα]ειναι η μεγαλυτερη ομαδα.Οτι και να κοψουν απο τους δικαστικους η αλλες μικρες ομαδες ταμειο δεν κανουν αν δεν κοψουν απο τις μεγαλες.Αυτο φαινεται και απο τους εμμεσους φορους γιαυτο ”βαρανε”καυσιμα,ΦΠΑ,ΙΧ,ιντερνετ,ποτα ,τσιγαρα ,καυσιμα κλπ.Εξαλλου ποτε τα μισθολογια στην Ελλαδα δεν αντιπροσωπευαν την πραγματικη οικονομικη κατασταση της χωρας .Αν η ελλαδα δεν ειχε μπει στο ευρω τωρα τα ευρω θα παιζανε το ρολο της αγγλικης λιρας το 50-60,καποιοι θα θησαυριζανε και οι υπολοιποι δεν θα αποκαλουνταν ”καταναλωτες’.Εξαλλου κνενα κομμα δεν υποσχεθηκε οτι θα γινουμε Καναδας η Αυστραλια![κατι για Αργεντινες,Βενεζουελες,Βουλγαριες και Βορειες Κορεες εχω ακουσει….]

Johnny B.
Johnny B.
21 Μαΐου 2016 16:06

ΘΑ ΠΩΛΗΘΕΙ ΑΕΡΑΣ ΚΟΠΑΝΙΣΤΟΣ? Το λέω αυτό γιατί σε συνέντευξη του κ. ΥΕΘΑ, ειπώθηκε: “Ο Πάνος Καμμένος τονίζει ότι δεν δέχεται άλλες μειώσεις στα μισθολόγια των στρατιωτικών και λέει ότι θα ψηφίσει την τροπολογία για «πάγωμα» ειδικών μισθολογίων αύριο μόνο εάν καταστεί σαφές ότι η κυβέρνηση δεσμεύεται να εφαρμόσει την πρόσφατη απόφαση της ολομέλειας του ΣΤΕ για αποκατάσταση των αποδοχών των ένστολων στα επίπεδα του Ιουλίου του 2012 με ταυτόχρονη καταβολή των αντίστοιχων αναδρομικών.” http://www.enikos.gr/politics/389897,Emplokh-sto-polynomosxedio-Apeilh-Kammenoy-ston-Tsipra.html ΣΧΟΛΙΟ Τι θα πει δηλαδή “αν καταστεί σαφές” και “δεσμεύεται να εφαρμόσει”? Να μας “πουλήσουν” ξανά “αέρα κοπανιστό” με νέες μεγαλεπίδοξες υποσχέσεις? Ποιος εγγυάται τι? Συμφωνίες “κυρίων” κάτω από τα έδρανα της Βουλής θέλει να πετύχει ο κ. ΥΕΘΑ? Υπάρχει ή δεν υπάρχει απόφαση του ΣΤΕ που η κυβέρνηση θα πρέπει να συμμορφωθεί? Σε τι προβληματίζεται ο κ. ΥΕΘΑ? Στη “γλυκιά” συγκυβέρνηση με κάθε τρόπο? Θέλουν να καλύψουν τις ασταμάτητες “μαύρες τρύπες” με χρήματα των ένστολων? Ας πάρει τις αποφάσεις του γρήγορα… επειδή δύο καρπούζια κάτω από την ίδια μασχάλη δεν γίνεται κ. ΥΕΘΑ μας…… Διαβάστε τη συνέχεια »

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Johnny B.
21 Μαΐου 2016 17:36

Φυσικά και θα ψηφίσει ,αφού βέβαια πάρει υποσχετική από τον “συγκυβερνήτη του ” ότι θα εφαρμοστεί η απόφαση του ΣτΕ (εδώ γελάμε) και επιπλέον ότι στις επόμενες εκλογές ,πιθανόν σύντομα ,
θα βρίσκεται στο επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ ,γιατί απλά ΑΝΕΛ δεν θα υπάρχουν…………..Όλα είναι καλά μελετημένα από την αρχή .

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
21 Μαΐου 2016 17:53

Τα νεότερα λένε:

“…γίνονται ενδοκυβερνητικές διαπραγματεύσεις ώστε να αναδιατυπωθεί η τροπολογία με τρόπο τέτοιο που να μην θίγει τους μισθούς των στρατιωτικών. Αυτό που διευκρινίστηκε είναι ότι φαίνεται πως δεν συζητούν απόσυρση, αλλά αναδιατύπωση.”

Βλέπουμε…

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Johnny B.
21 Μαΐου 2016 19:37

Γιάννη , σίγουρα γίνονται ενδοκυβερνητικές διαπραγματεύσεις ώστε να αναδιατυπωθεί η τροπολογία με τρόπο τέτοιο που να μην θίγει τους μισθούς των στρατιωτικών,αλλά νομίζω είναι το τυράκι , την “φάκα” δεν βλέπουμε. Επίσης όπως είπε το αστέρι Κατρούγκαλος ,άλλο μισθοί και άλλο συντάξεις …………Μην σου φανεί παράξενο αν ακούσεις ότι για να μην παγώσουν οι μισθολογικές προαγωγές στους ΕΝ/ΕΝ ,δεν θα εφαρμοστεί η απόφαση του ΣτΕ για αποστράτους . Προσωπική εκτίμηση . Απλά προσπαθώ να σκεφθώ ,όπως τα διεστραμμένα μυαλά τους.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
21 Μαΐου 2016 22:19

Τα νεότερα λένε:

“Ισοδύναμα αντί του «παγώματος» των ωριμάνσεων και των προαγωγών στα ειδικά μισθολόγια αναζητεί η κυβέρνηση”

…στο τέλος μάλλον αυτό που λες θα κάνουν…θα “σκουπίσουν” τα υπόλοιπα 50% και θα είμαστε πάλι ευτυχείς!!!!

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Johnny B.
21 Μαΐου 2016 22:51

Γιάννη ,τόσο καιρό το λιβανίζουν ,ψάχνοντας να βρούνε τρόπο ώστε να μην εφαρμόσουν την απόφαση του ΣτΕ . Έτσι ως δια μαγείας προέκυψε μέσα σε μια νύχτα το πάγωμα μισθολογικών ωριμάνσεων και επειδή όλοι αυτοί ,ενδιαφέρονται για το “καλό μας” βρίσκουν την “Σολομώντεια λύση”…….Ποια είναι ??? Απλά η μη εφαρμογή της περιβόητης απόφασης του ΣτΕ “προσωρινά” ,μέχρι να βελτιωθεί το οικονομικό κλίμα της Χώρας ………Το έχω ξαναπεί , δεν παίζονται είναι οι κορυφαίοι αλχημιστές μακράν !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δημήτριος
Δημήτριος
21 Μαΐου 2016 14:11

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις. Αιτία, το αναξιόπιστο πολιτικό σύστημα και οι εκπρόσωποί του που λειτουργούν ως λωποδύτες. Με αφορμή λοιπόν την κατάθεση της περίφημης τροπολογίας που “παγώνει” για δύο χρόνια τις μισθολογικές διαβαθμίσεις και ωριμάνσεις όλων αυτών των ανθρώπων που υπηρετούν υπό το καθεστώς των “ειδικών μισθολογίων” γεννήθηκαν σκέψεις τις οποίες θεώρησα σκόπιμο να μοιραστώ μαζί σας με τον δημόσιο λόγο μου. Τα ειδικά μισθολόγια λοιπόν παράγουν και ειδικά καθήκοντα τα οποία εν ολίγοις είναι: Εργάζεσαι, υπηρετείς, προσφέρεις στο Κοινωνικό σύνολο τις υπηρεσίες σου χωρίς αντιρρήσεις, αφού κατά κανόνα όσοι υπάγονται σε αυτά λειτουργούν με την Εντολή της Προσταγής. Ποιοί όμως είναι αυτοί που υπηρετούν το Κοινωνικό σύνολο; Δικαστές, Αστυνομικοί, Λιμενικοί, Ιατροί, Στρατιωτικοί, Πυροσβέστες. Αυτοί και μόνον αυτοί.(Η σειρά αναφοράς είναι τυχαία). Δεν θα κουραστώ να το λέω, χωρίς να θέλω να μειώσω τα άλλα Λειτουργήματα, διότι εδώ δεν μιλάμε για επάγγελμα, αλλά για Λειτούργημα: Παιδεία με την Αστυνομία, Αθλητισμό με την Αστυνομία, Χωματερές με την Αστυνομία, Υγεία με την Αστυνομία, Μετανάστες με την Αστυνομία, Πρόσφυγες… Διαβάστε τη συνέχεια »

Μιχάλης
Μιχάλης
21 Μαΐου 2016 00:02

Θέλω να κάνω ένα σχόλιο που ίσως δεχθώ σχόλια αλλα πιστέψετε με ειναι έξω απο πολιτικές προσεγγίσεις και μακριά απο όποια πολιτική τοποθέτηση. Αλλά πιστεύω οτι ο κ.ΥΕΘΑ μου δίνει το αίσθημα οτι προσπαθεί μέσα απο μια καταιγίδα που τελειωμώ δεν έχει ..αυτη την εντύπωση εχω μεσα απο πολλά χρόνια υπηρεσίας. Μια με τα εκτός έδρας που βέβαια πάλι έχουν σταματήσει.. ή ακόπη και με όποια αιτήματα για την εξίσωση του ποσοστού με τα σωματα ασφαλέιας για την αναγνώριση της μάχιμης 5ετίας (δεν έγεινε κάτι βέβαια) και απο την παρέμβαση ότι δεν θα δεχθεί το πάγωμα των μισθολογικών ωριμάνσεων κάτι μου λέει ότι με το τέλος της θητείας του κάποια στιγμή θα τελειώσουμε και εμείς..
Προσωπική εκτίμηση

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Μιχάλης
21 Μαΐου 2016 00:16

Το νομοσχέδιο εισάγεται στην Ολομέλεια αύριο το πρωί και αναμένεται να ολοκληρωθεί η ψήφισή του την Κυριακή.

Αμαχητί Μιχάλη…”πακέτο” από τους Θεσμούς προς τους ένστολους με την αγάπη των ΣΑΝΕΛ….”ασάλιωτο”!!!!

Μιχαλης
Μιχαλης
Απάντηση σε  Johnny B.
21 Μαΐου 2016 00:23

Μονο το χιομουρ μας εχει μεινει με εκανες κ γελασα να εισαι συναδελφε. Ασαλιωτο..χαχα

George
George
Απάντηση σε  Μιχάλης
21 Μαΐου 2016 00:50

Δηλαδή Μιχάλη με καθε σεβασμο πιστεύεις οτι ο κ.ΥΕΘΑ ο θεοσ να τον κάνει μετα τα ψέμματα που μας φλόμωσε και προεκλογικά αλλά και μετά τις εκλογές δίνει έστω και μια δραχμή για τι τι θα συμβει στους Ενστόλους?
Την πάρτη του και την ΚΑΡΕΚΛΑ Μιχαλη ΤΙΠΟΤΑ άλλο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μιχαλης
Μιχαλης
Απάντηση σε  George
21 Μαΐου 2016 01:02

Οτι και να πεις εσυ και εγω ολοι εχουμε δικαιο, πλεον οπως εχουμε γινει, προβλεπω κακο τελος γιατι ακομη δεν εχει ερθει το τελος.Τωρα αν δεινει εστω κ μια δραχμη για μας τι να σου πω.. δεν τον ξερω προσωπικα κ ουτε φυσικα ειμαι απο τους βολεμενους πιστευω ομως οτι 1 δραχμη την δινει αλλοι στον παρελθον δεν εδειναν ουτε δεκαρα της δραχμης.τωρα η ιστορια θα δειξει για ολους. Ευχομαι να διαψευτω και να γινει ενα θαυμα γιαυτον το περιφανο λαο.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
20 Μαΐου 2016 23:25

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΡΕ ΣΥ johnnyB.ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΗΡΘΑΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΡΙΤΟ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
20 Μαΐου 2016 23:26

Εύγε! Άξιος!!!

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
21 Μαΐου 2016 09:45

Αυτό σημαίνει Γιώργο πως ακόμα μπορείς να ρίχνεις…μπιστολιές.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Δήμος
21 Μαΐου 2016 08:58

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

nikos
nikos
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
21 Μαΐου 2016 13:36

ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ 4ο ΩΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ. ΤΟ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑ ΤΟ LEVEL?

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
20 Μαΐου 2016 22:46

ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΦΛΟΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ.ΑΜΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ.ΑΜΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΣΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΙΣΩ.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ?

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
20 Μαΐου 2016 23:34

Το περίεργο είναι γιατί οι εφοριακοί εξαιρούνται του “κόφτη” ,γιατί οι “βουλευτάδες” οι “υπουργάρες” και όλα τα απολειφάδια που κουβαλάνε πίσω τους ακόμη τα παίρνουν (και με τι προσόντα) και γιατί δεν υπολογίζουν την δικαιοσύνη .Μήπως χρειάζονται άλλα συστήματα για να καταλάβουν την έννοια του ΚΡΑΤΟΥΣ ?????
Συνάδελφε πιστεύω ότι το σχόλιό σου ήταν ειρωνικό !!!!!!!!!!

George
George
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
21 Μαΐου 2016 00:41

Το περιεργο είναι κύριε συνάδελφε ότι δυστυχώς το κράτος νοιάζετε μονο για τις τσεπούλες τον βολεμένων και την πάρτη του, αν τώρα νιώθεις ότι ανήκεις σε αυτή την κατηγορία καλα κανεις και γραφεις αυτά που γράφεις, αν όμωσ οχι ξανασκέψου τι λες!!

Παντως για να λες αυτά πρέπει να έχεις μεγαλη γνωση του κρατους και των λειτουργειων του ! Μπραβο!!!!!