Επικαιρότητα

Σελίδα υπ' αριθ. 24 επί ειδήσεων της τρέχουσας επικαιρότητας που δεν αποτελούν (ακόμη) νομοθεσία, παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις κλπ.

Subscribe
Notify of
guest

3.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Δήμος
Δήμος
5 Οκτωβρίου 2016 15:02

Δήμος: 3 Οκτωβρίου 2016 στο 09:30 Από τον προηγούμενο μήνα έχω μια μικρή μείωση στο πληρωτέο κατά -0,34 λεπτά που αφορά στην αύξηση του φόρου. Είναι ακριβώς από αυτό τον μήνα όπως το υπολογίζει και η εφαρμογή του Αχιλλέα (σαν διαζευγμένος και όχι έγγαμος, όπως έχει επισημανθεί και παλαιοτέρα). Γιώργος: 3 Οκτωβρίου 2016 στο 14:38 Σε εμένα έχει συνολική μείωση 0,22 ευρώ. Αυτή προέρχεται από αύξηση φόρου 0,15 Ευρώ στο Μέρισμα και 0,07 Ευρώ στο ΕΚΟΕΜΑ. Δημος: 3 Οκτωβρίου 2016 στο 20:51 Γνωρίζει κάποιος γιατί το μέρισμα δεν έχει μπει ακόμα. Ευχαριστώ. Str: 3 Οκτωβρίου 2016 στο 20:53 Φίλοι συνάδερφοι καλησπερα.3 Οκτωβρίου και ώρα 9 το βράδυ και το μέρισμα μου δεν μπήκε ακόμα. Γνωρίζει κάποιος τι συμβαίνει? Σας ευχαριστώ. Το πρώτο σχόλιο είναι το δικό μου ενώ το τρίτο είναι από συνονόματο συνάδελφο. Από πού καταλάβατε aero και Steve, ότι οι παραπάνω αναρτήσεις έγιναν για να κλαψουρίσουμε ? Δεν σκεφτήκατε καθόλου ότι οι αναρτήσεις μπορεί να έγιναν για ενημέρωση για το πως διαμορφώθηκε το μέρισμα ή κάποιοι να μην… Διαβάστε τη συνέχεια »

Steve
Steve
Απάντηση σε  Δήμος
5 Οκτωβρίου 2016 17:04

Αναφέρθηκα νομίζω πολύ κόσμια και δεν έβγαλα κανένα συμπέρασμα. Ότι είπα ήταν με την μορφή ερωτήματος. Ξεκίνησα λέγοντας “νοιώθω πολύ περίεργα όταν διαβάζω…”, χωρίς να κατηγορήσω κανένα.
Μία σκέψη, ένας προβληματισμός, τίποτα περισσότερο, δεν χρειάζεται θυμός.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Steve
5 Οκτωβρίου 2016 19:26

Steve,

κλείνοντας το θέμα, λύσε μου σε παρακαλώ μια βασική απορία. Ξέρω ότι aero έλαβε το εφάπαξ του και αντιμετωπίζει τα πράγματα πλέον πιο cool από πριν (μέχρι να σωθεί το πουγκί του), εσύ έχεις ήδη λάβει (ή σύντομα λαμβάνεις) ή όχι ακόμα, το κύριο εφάπαξ?

(Για να δω σε ποιό μήκος κύματος επικοινωνούμε!)

Dp
Dp
Απάντηση σε  Steve
5 Οκτωβρίου 2016 20:48

@ Steve says: «Δηλαδή αγαπητέ συνάδελφε, στα 35 χρόνια με μέσο όρο αποδοχών 1300€, χωρίς να βάλω τα δώρα, άρα σύνολο πάνω από 500.000 ευρώ, δεν έκανες ένα υποτυπώδες κουμάντο;» Ρε συ Steve, για μεγάλο «μπακαλόγατο» σε κόβω… 🙂 Από αυτούς που λένε στην γυναίκα τους: «ρε γυναίκα, στα 30 χρόνια που είμαστε παντρεμένοι, έχεις φάει 18.000 € στα κομμωτήρια και 80.000€ στα..τσιγάρα (με μέσο όρο…200 δρχ το πακέτο…πςςς…)» Και το παράδειγμα με τον συνάδελφο που αμείβονταν με 170.000 δρχ και κατέθετε τις 150.000 δρχ στην Τράπεζα, και αυτό για βαθειά λύπηση είναι και απλά προσδιορίζει την συνομοταξία των… σπονδυλωτών που χρήζει βαρέας ψυχανάλυσης και στερεί βασικά αγαθά από τον εαυτό του και το οικογενειακό περιβάλλον ένεκα της … καταθετικής υπερμανίας. Εξάλλου εσύ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙΣ ότι του έφταναν για… μία εβδομάδα, αλλά παρόλα αυτά ..επικροτείς την «εξέχουσα πράξη» 🙂 Άλλα και άλλα…. Πρόσεξε τώρα…. Αδυνατώ να κατανοήσω για πιο λόγο πρέπει να παρεξηγηθεί κάποιος που απλά αναρωτιέται για την τύχη του μερίσματος ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ η ημερολογιακή διαδικασία χορήγησης άλλαξε πολύ πρόσφατα… Διαβάστε τη συνέχεια »

Steve
Steve
Απάντηση σε  Dp
6 Οκτωβρίου 2016 09:28

Δεν χρειάζεται να είσαι μπακαλόγατος: Έναρξη/Εκτέλεση/Calc 12*1300*35=546.000, τόσο απλά.
Συγνώμη που τάραξα τα ήσυχα νερά σας.

Αχιλλέα, (bug report;) στον υπολογισμό της σύνταξης: Στο Ν.4002 αν και υπάρχουν οι τρεις συνθήκες, το επιπλέον ποσό είναι απενεργοποιημένο και φυσικά δεν αφαιρείται από την Πληρωτέα.

Dp
Dp
Απάντηση σε  Steve
6 Οκτωβρίου 2016 10:33

Κομμωτήριο: Έναρξη/Εκτέλεση/Calc 52*12*30 = 18.000

Ποτί πονηρόν ου άχρηστον όπλον ά πονηρία.

Σε τι αντιστοιχούν τα νούμερα καθώς και τα τσιγάρα βρες τα μόνος σου, οι λοιποί κοντεύουμε να πνιγούμε στην θαλασσοταραχή των υδάτων που τάραξες…

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Steve
6 Οκτωβρίου 2016 11:52

Dp Ο υπολογισμός σου δεν είναι σωστός. Ξέχασες βαφή, περμανάντ και νύχια (ανω και κάτω ακρων) ??

Νίκος68
Νίκος68
Απάντηση σε  Steve
6 Οκτωβρίου 2016 14:08

Έχεις πλάκα. Τα ήσυχα νερά μας, εσένα περιμέναμε να μας τα ταράξεις.
Αν ήσουν μπακαλόγατος θα ήξερες ότι δεν πληρωνόμασταν πριν 35 χρόνια τέτοια ποσά που να βγαίνει 1300 ευρώ μέσο όρο. Εγώ προσωπικά 1998 (Σμηνίας από ΣΤΥΑ) 205 ευρώ, 2000 Ανθστής περίπου 650 ευρώ, 2012 Υπσγός 1600 ευρώ.
Με τα μαθηματικά τα δικά σου :Αν δε καπνίζεις εσύ και η σύζυγο σου πρέπει εκτός από τα χρήματα που έχεις στη άκρη να έχεις και μία FERRARI γιατί 10 ευρώ επί 365 ίσον 3650 επί 35 ίσον 127750. Καλορίζικη.

Steve
Steve
Απάντηση σε  Steve
6 Οκτωβρίου 2016 14:52

Deja vu. Μου ήρθαν οι εικόνες των γνωστών και μή εξαιρετέων που τους βλέπαμε πάντα πρώτους στο ταμείο, που πάντα μάθαιναν πρώτοι πότε πληρώνει μισθό και Φ.Π. και τώρα φαντάζομαι μετάφεραν τη δραστηριότητα τους εδώ.
Συνεχίστε λοιπόν το κυνήγι του χαμένου δεκάλεπτου.

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Dp
6 Οκτωβρίου 2016 15:06

Παιδιά (!!!) ηρεμίστε
χαλαρώστε!!!!!!!!!!!!
COOLάρετε!!!!!!!!!!!!
Χαλαρουίτα!!!!!!!!!!!

Νίκος68
Νίκος68
Απάντηση σε  Γιώργος
6 Οκτωβρίου 2016 21:12

Προς Steve,
Έχεις πρόβλημα….Από αυτά που σου έγραψα κατάλαβες ότι είμαι καρμίρης….να κυνηγάω το δεκάλεπτο(σου είπα ότι έφυγα στα 26).
Από αυτά που γράφεις, μάλλον εγκλωβισμένος εε είσαι και δε μπορείς να το χωνέψεις. Και όπως λέει και ο λαός κάλιο 5 και στο χέρι παρά δέκα και …….υπομονή.
Όσο για τις ουρές στο οικονομικό πήγαιναν αυτοί που δεν υπολόγιζαν το 10λεπτο. Οι οικονόμοι μάζευαν τα 500.000 ευρώ στα 35 χρόνια υπηρεσίας, και πήγαιναν την επόμενη εβδομάδα να πληρωθούν για να μην τα έχουν μαζί τους και τους φύγει το 10λεπτο.

nikos 60
nikos 60
23 Σεπτεμβρίου 2016 17:41

Τελευταία νέα από την “περιβόητη” Βελκουλέσκου του ΔΝΤ…
“Οι δαπάνες παραμένουν υπέρμετρα εστιασμένες σε δυσβάσταχτα υψηλές συντάξεις που παρέχονται στους υπάρχοντες συνταξιούχους, γεγονός που αποκλείει τις απαραίτητες κοινωνικές δαπάνες για την προστασία των ευάλωτων ομάδων, συμπεριλαμβανομένων και των ανέργων”.
Όπως αντιλαμβάνεστε επειδή συγκινήθηκε για τους ανέργους και τις ευάλωτες ομάδες οι υπάρχουσες συντάξεις θα γίνουν προνοιακά επιδόματα για να μην υπάρχουν “αδικίες” μεταξύ των Ελλήνων. Δεν συζητάμε πλέον για αποφάσεις του ΣτΕ. Άλλωστε Ελληνικό Σύνταγμα δεν υφίσταται μια και η Χώρα βρίσκεται υπό κατοχή. Άντε να δούμε πότε θα ξυπνήσουμε και θα αποβάλλουμε τον ραγιαδισμό από πάνω μας ……..

billy
billy
Απάντηση σε  nikos 60
23 Σεπτεμβρίου 2016 19:50

Συνάδελφε nikos 60, συμφωνώ με το σχόλιό σου, (είμαστε υπό κατοχή) και όπως τα βλέπω τα πράγματα, (μνημόνια,ΔΝΤ και τρόϊκες), θα τα έχουμε χαλαρά καμιά επταετία ακόμα στο κεφάλι μας (προσωπική γνώμη), οπότε καλό μας κουράγιο… που είχε πει και ο Όλι Ρεν.

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  billy
23 Σεπτεμβρίου 2016 20:29

billy ,δεν γνωρίζω αν είναι 7 ,10 , 15 χρόνια ,αλλά σίγουρα αυτά που θα αφήσουν θα είναι ερείπια παρόμοια μεταπολεμικής περιόδου.Δυστυχώς εμείς σίγουρα δεν θα προλάβουμε βελτίωση συνθηκών επιβίωσης ,αλλά το χειρότερο είναι ότι δεν υπάρχει ελπίδα για τα παιδιά μας και το μέλλον τους προβλέπεται δυσοίωνο. Αυτό όμως που με πληγώνει πάρα πολύ είναι η απάθεια και ο συμβιβασμός της νεολαίας λες και έχουν υποστεί όλοι λοβοτομή .Ίσως φαίνονται υπερβολικά απαισιόδοξα αυτά που πιστεύω ,αλλά δεν βλέπω “φως στο τούνελ” ,μακάρι να κάνω λάθος και να διαψευσθώ,αυτό θα ήταν η καλύτερη ευχή που θα ήθελα να πραγματοποιηθεί.

billy
billy
Απάντηση σε  nikos 60
23 Σεπτεμβρίου 2016 20:55

nikos 60, και εγώ την ίδια αίσθηση των πραγμάτων και της κοινωνίας μας έχω, [θα έλεγα (δυστυχώς) ότι δεν σε βρίσκω υπερβολικά απαισιόδοξο], αλλά πιστεύω ότι αρκετά μακροπρόθεσμα, αυτό το οικοδόμημα που λέγεται Ευρώπη, θα αλλάξει στάση και όχι πολιτική προς τους ασθενέστερους εταίρους της, κάπως προς το καλύτερο για αυτούς. Όσο για την νεολαία μας, τι να πω.. βλέπω αδιέξοδο.!!

pit
pit
22 Σεπτεμβρίου 2016 14:40

Καλησπέρα φίλοι και συναδελφοι .Το 2012 έλεγαν μην φύγει κάνεις δεν συμφέρει αλλά αυτό που εφυγαν ήταν οι κερδισμένοι. Έτσι και τώρα λένε μην φύγεις θα πεινάσεις. Το 2012 κέρδισε όποιος έφυγε τώρα μένει να δούμε ποιος θα κερδίσει . Ο ΧΡΌΝΟ είναι ο μεγαλύτερος κριτής. Ειδωμεν.

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  pit
22 Σεπτεμβρίου 2016 15:36

ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΦΕΥΓΕΙ.ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙ;ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΤΟΥ ΥΓΕΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ,ΣΤΡΑΤΟ Κ.Λ.Π.

ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ
22 Σεπτεμβρίου 2016 12:05

Αχιλλεα μαλλον πρεπει να ανοιξειs αλλη μια σελιδα στα σχολια . Καφενειο να λεγετε για να γραφει οτι ακουει ο καθεναs(φημεs-πληροφοριεs) η οτι σκεφτεται!

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ
22 Σεπτεμβρίου 2016 13:07

Κ.ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗ Ο ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ ΔΕΝ ΕΝΝΟΕΙ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ.ΦΙΛΕ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ,ΟΥΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑΚΕΣ.ΕΞΑΛΛΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΣΙΣΤΕΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΚΡΙΤΙΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.ΑΝ ΘΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΠΝΟΣ ΧΩΡΙΣ ΦΩΤΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΩ ΤΗΝ 14-08-2015 ΠΟΥ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΑ 58 ΚΑΙ ΜΕ 40 ΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ,ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΠΟΑΣΥ.ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ,ΣΕΒΑΣΟΥ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΤΙΣ ΑΣΠΑΖΕΣΑΙ.

ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ
Απάντηση σε  ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ
22 Σεπτεμβρίου 2016 13:46

Φιλε Τασο ξερειs μερικοι επηρεαζονται απο αυτα που διαβαζουν εδω μεσα και οδηγουνται σε βιαστικεs και πολλεs φορεs λανθασμενεs αποφασειs ! Ετσι εγινε και τον ιουνιο που φυγανε πολλοι με αποτελεμα τωρα να μην ξερουν ποτε θα παρουν συνταξη και ποσο θα παρουν ! Γι αυτο λεω να υπαρχει μια σελιδα που να γραφει ο καθεναs οτι θελει η οτι εχει ακουσει αλλα εδω μεσα να γραφονται μονο πραγματικα γεγονοτα !

Αναστάσιος
Αναστάσιος
Απάντηση σε  ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ
22 Σεπτεμβρίου 2016 17:12

Φιλε πυροσβεστη κανεις λαθος ξεραμε γιατι φυγαμε ξεραμε ποσα θα παρουμε υπαρχει νομος αλλα οταν σου λενε οτι ο νομος εχει ασαφεια τι μπορεις να κανεις μαλον κοροιδευουν μαντικες ικανοτητες δεν εχουμε για να προβλεψουμε τι θα κανουν οι κυβερνοντες ολοι τους θα κριθουν και αυτη την φορα πολυ αυστηρα

δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  Αναστάσιος
22 Σεπτεμβρίου 2016 18:38

ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΕΦΗΥΡΕΘΗΣΑΝ ΑΣΑΦΕΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΙ ΜΑΣ ΕΜΠΛΕΞΑΝ Τ ΩΡΑ ΝΕ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ ΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΕΜΑΣ Η ΜΠΑΛΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΕΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΑΚΕΤΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!!!!

ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ
Απάντηση σε  Αναστάσιος
22 Σεπτεμβρίου 2016 18:51

Ανασταση, οποιοs εφυγε μεχρι τιs 15 Μαιου δεν εχει προβλημα. Απο εκει και περα οποιοs εφυγε εωs και τιs 30 ιουνιου βιαστικα επαιξε ρουλετα και τωρα ειναι στο χερι του ψαλιδοχερη !

Αναστάσιος
Αναστάσιος
Απάντηση σε  ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ
22 Σεπτεμβρίου 2016 21:38

Στο ξαναλεω βιαστηκα δεν φυγαμε φιλε πρωτα μας ειπαν μεχρι 1-7-16 οποιος φυγει εχει καλος και η διαγραφη ηρθε γρηγορα προς τιμη του Αρχηγειου μας 3-6-16 παντα βαση τουν νομου γιατι τωρα στο χερι του ψαλιδοχερη

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ
23 Σεπτεμβρίου 2016 10:03

ΦΙΛΕ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗ ΝΟΜΙΖΩ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΠΕΙ.ΟΠΟΙΟΣ ΣΚΕΦΤΟΤΑΝ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΔΕΝ ΔΙΣΤΑΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΡΑΞΕ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 30-06.ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΑΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟ,ΞΕΡΑΜΕ ΟΤΙ ΑΝ Η ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ 30-06 ΙΣΩΣ ΠΑΜΕ ΣΤΟ 50% ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ,ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΔΕΝ ΧΑΣΑΜΕ ΚΑΤΙ ΑΦΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 1-1-17 Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΚΙ ΑΛΛΟ.ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΤΟ ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΜΑΣ ΕΤΡΕΞΕ ΤΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΓΡΑΦΗΚΑΜΕ ΕΝΤΟΣ ΧΡΟΝΙΚΩΝ ΟΡΙΩΝ.ΕΓΩ ΜΕ 12-05 ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ,ΔΙΑΓΡΑΦΗΚΑ 06-06.ΤΩΡΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΩΝ ΕΓΚΥΚΛΙΩΝ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟ.ΑΝ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΤΑΞΟΥΝ ΣΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ 2014 ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΡΑΞΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΣΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΨΙΘΥΡΙΖΟΝΤΑΙ….ΕΝΙΑΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ,ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ Κ.Λ.Π ΟΥΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΙΣΧΥΣΟΥΝ…..ΕΦΚΑ,ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΣΥΝΤΑΞΗ,ΜΕΙΩΣΗ 1.3 ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ Κ.Λ.Π.ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟΚΤΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΜΑΣ ΥΓΕΙΑ. ΑΥΤΑ ΠΙΣΥΕΥΩ ΔΕΝ ΕΞΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ.ΕΤΣΙ ΤΑ ΝΙΩΘΩ-ΕΤΣΙ ΣΟΥ ΤΑ ΛΕΩ.Ο ΧΡΟΝΟΣ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ…..

ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ
Απάντηση σε  ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ
23 Σεπτεμβρίου 2016 15:51

Τασο ποιοs δεν θελει να ειναι ελευθεροs ; Αλλα απο την αλλη δεν θελω να φτασω στο σημειο να φωναζω γιατι μου κοψανε 0.20 λεπτα ! Aυτο δεν ειναι ψυχικη υγεια ! Στα λεω εγω που εχω 32 χρονια και μπορουσα να φυγω (λαθοs μου) απο το 2011 !

kakos
kakos
Απάντηση σε  ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ
23 Σεπτεμβρίου 2016 16:31

Προς Πυροσβέστη, τα 32 χρόνια που έχεις είναι λίγα. Κάτσε άλλα 8 χρόνια για να τα κονομοίσεις. Μόλις πατήσεις τα 60 σου ζήσε την υπόλοιπη ζωή σου γιατί η ζωή είναι μεγάλη και όχι μικρή.

ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ
Απάντηση σε  ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ
23 Σεπτεμβρίου 2016 16:47

Προs Κακο. Καφενειο ειπα να λεγετε η σελιδα που εισαι εσυ τωρα για κατι τυπουs σαν και εσενα που το παιζουν εξυπνοι και οχι ολο το σαιτ ! Μαθε να διαβαζειs ! Οσο γιατι δεν φευγω. Οταν εχεισ 4 παιδια και παιρνεισ 1650 ευρω δεν φευγεισ για να παρειs 1000 ευρω !

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ
23 Σεπτεμβρίου 2016 21:53

ΦΙΛΕ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗ ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ ΤΟ ΒΑΡΕΛΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΟΧΙ ΓΙΑ 0,20 ΛΕΠΤΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΥΡΩ ,ΕΙΤΕ ΜΕΙΝΕΙΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ ΚΙ ΕΓΩ.ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΣΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ.ΤΕΛΟΣ ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΠΑΝΕ ΑΠΟ 58 ΕΩΣ 67 ΕΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΨΙΧΟΥΛΑ ΑΣ ΦΥΓΟΥΜΕ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΑΠΟ 46-50 ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΛΙΓΑΚΙ ΞΕΓΝΟΙΑΣΤΑ,ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΟΛΟΙ ΨΙΧΟΥΛΑΚΙΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ.ΑΥΤΗ Η ΞΕΓΝΟΙΑΣΙΑ ΠΟΥ ΝΙΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΦΥΓΕΣ ΓΕΡΟΝΤΑΚΙ ΛΕΓΕΤΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
23 Σεπτεμβρίου 2016 17:50

Προς ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗ συνάδελφε θα συμφωνήσω μαζί σου. Εχω στο σύνολο 36 χρόνια και δεν φεύγω γιατί δεν βγαίνει τώρα ο μήνας θα βγή με τα 1000;
Ας μεγαλώσουμε τα παιδιά μας και ας κουραστούμε παραπάνω.

παππούς
παππούς
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
24 Σεπτεμβρίου 2016 02:21

Συμφωνώ με τον Γιάννη και τον πυροσβέστη. Έχω 37 χρόνια υπηρεσίας και θέλω άλλα 3. Παρήγγειλα καινούργια μασέλα, μία περούκα με μαύρα μαλλιά και ένα σαμάρι με καπίστρι για τη καμπούρα μου. Όταν βγω στα 60 μου θα τα δώσω όλα για τη πάρτη μου.

Nikos
Nikos
21 Σεπτεμβρίου 2016 02:39

Παιδιά όσοι προλαβαίνετε και είστε παλιοί αποστρατευτείτε γιατί από το 2017 με τη λειτουργία του ΕΦΚΑ θα αλλάξουν πολλά πράγματα προς το χειρότερο. Εκτός από την απονομή σύνταξης η οποία δεν θα είναι ολόκληρη και γρήγορη όπως είναι σήμερα(θα αργεί) θα μπει τελικά και όριο ηλικίας σε όλους το ίδιο και όχι όπως είναι σήμερα άλλο οι παλιοί και άλλο οι νέοι. Σημερινές έγκυρες πληροφορίες από την Βουλή, πιέζουν οι δανειστές όπως επίσης και για όλους τους εν ενεργεία θα έχουν σίγουρα μειώσεις(μην πιστεύετε τα δημοσιεύματα με τον Καμμένο που λέει δεν θα γίνουν, θα γίνουν και μάλιστα μεγάλες. Ξέρω ότι μερικοί θα πουν τα δικά τους με τα γραφόμενά μου αλλά οι πληροφορίες δεν είναι από καφενείο.

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Nikos
21 Σεπτεμβρίου 2016 09:09

Ήτανε πέρυσι τέτοια εποχή (Σεπτέμβριος – Οκτώβριος)που τα έγραφα στο παρόν site (όχι μόνο αυτά αλλά και άλλα που έγιναν(μειώσεις, όρια ηλικίας, 40ετία)και με χαρακτήρισαν ανυπόστατο (δεν υπάρχουν σε κανένα δημοσίευμα αυτά, μου λέγανε τότε), λες και τα δημοσιεύματα είναι αληθινά, ο “ορισμός της αρβύλας” μου είπαν ότι είμαι. Οι αστυνομικοί, λόγω της φύσης της δουλειάς τους, είναι κοντά σε πρόσωπα που γνωρίζουν κάτι παραπάνω.
Πάντα ελπίζουμε στο να μη περάσουν όλα αυτά βέβαια, ή να ισχύουν σε ηπιότερη μορφή.

δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  kostastam
21 Σεπτεμβρίου 2016 10:20

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.Ο ΝΙΚΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ,ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΝΙΚΟ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΚΑΝΑΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΕΧΟΥΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟΥ ΣΤΟ ΓΛΚ 7-7-16 ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙΠΟΤΑ ,ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ,ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΜΕ ΕΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ,ΑΦΟΥ ΥΠΟΒΑΛΛΑΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΠΡΙΝ ΤΙΣ 12-5 ΚΑΙ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΙΟΥΝΙΟ ΤΙ ΜΑΣ ΠΑΙΔΕΥΟΥΝ ?ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΕΝΤΑΞΟΥΝ ΜΕ ΠΑΛΙΟ Η ΝΕΟ ,Ε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΙ?

ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  δημητρης
21 Σεπτεμβρίου 2016 13:36

Καλημέρα.Αντιμετώπισα κάποιο σοβαρό οικογενειακό πρόβλημα και έκανα την αίτηση αποστρατείας την 30/06/2016 .Δυστυχώς ακόμα περιμένω.

Αναστάσιος
Αναστάσιος
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
21 Σεπτεμβρίου 2016 14:00

καλησπερα συναδελφοι και εγω εχω πρωτοκολο απο 3-6-16 και λενε και σε μενα τα ιδια δεν πιστευω ομως πως θα μας πανε με τον καινουργιο νομο. Ανα ομως γινει αυτο θα ειναι μεγαλη αδικια γιατι οι περισσοτεροι φυγαμε για να προλαβε το παλιο καθεστως!!!

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
22 Σεπτεμβρίου 2016 09:38

ΒΑΣΙΛΗ ΔΕΝ ΔΙΑΓΡΑΦΗΚΕΣ ΑΚΟΜΑ;

kostas
kostas
Απάντηση σε  δημητρης
21 Σεπτεμβρίου 2016 15:27

Τώρα κουτσά-στραβά θα βγουν. Από το 2017 όμως (λόγω ΕΦΚΑ) θα υπάρχει μεγάλη αναμονή και θα τη πατήσουν όλοι οι παλιοί που πλησιάζουν ή έχουν ήδη 29-30 χρόνια υπηρεσίας και αυτό γιατί για να πάρουν το εφάπαξ τους θα πρέπει να περιμένουν πρώτα να βγεί η κανονική πράξη συνταξιοδότησης η οποία από το 2017 θα αργεί πλέον. Δηλαδή εάν βγει ένας παλιός στη σύνταξη το 2017 ο οποίος έχει σήμερα 30 χρόνια υπηρεσίας θα πρέπει να περιμένει αρκετά, ίσως και 1,5-2 χρόνια ακόμα όχι για να πάρει το εφάπαξ αλλά για να του έρθει η κανονικη πράξη συνταξιοδότησης και μετά να ξαναπεριμένει τη σειρά του για την απονομή του εφάπαξ. Ήταν και θα είναι όλα σχεδιασμένα από την κυβέρνηση και δεν τελείωσαν ακόμη με εμάς. Το 58 ετών με 40 χρόνια υπηρεσίας σε όλους που πήραν πίσω την 14-8-2015 δεν ήταν τυχαίο. Δεν είναι δυνατόν για τους ευρωπαίους όταν σε όλη την ευρώπη οι ένστολοι(παλιοί και νέοι) να έχουν όρια ηλικίας πάνω από 55 ετών και εμείς εδώ μέχρι και… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  kostastam
21 Σεπτεμβρίου 2016 19:41

ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑΝ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ‘ΤΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΔΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΦΥΓΕΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΕΙΝΑΣΕΙ.Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΕΝΩ ‘Η ΦΕΥΓΩ ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ.ΤΟ ΑΣΧΗΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΠΑΡΕΜΕΙΝΑΝ ΜΕΤΑ ΤΟ 2010 ΚΑΙ ΕΧΑΣΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΕΦ ΑΠΑΞ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΘΑ ΤΟ ΥΠΟΣΤΟΥΝ.ΑΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΣ ΜΕΣΑ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΣΧΗΜΟ ΚΛΙΜΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΙΩΠΗΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΣΤΙΣ ΣΕΙΡΕΣ 93-94-95 ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ.ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΔΥΣΜΕΝΕΣΤΕΡΗ ΘΕΣΗ.ΟΙ ΠΙΟ ΠΑΛΙΟΙ ΑΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ.

Χ
Χ
Απάντηση σε  Nikos
21 Σεπτεμβρίου 2016 16:58

Με αυτούς πρέπει να έχεις στομάχι που χωνεύει πέτρες, διαφορετικά θα πάθεις έλκος ή πας στον άλλον κόσμο. Το ψέμα το έχουν κάνει σημαία. ΄Εχω αποστρατευθεί από τον Μάρτιο του 15 και ακόμη τίποτα από εφάπαξ και επικουρικά. Ήθελα να ήξερα ,αν γνωρίζει κάποιος συνάδελφος, δεν υπάρχει χρονικό όριο για την υποχρέωση χορήγησης των εφάπαξ και των επικουρικών όπως βάζουν αυτοί για τον ΕΝΦΙΑ ,την εφορία, κλπ;

χρηστος
χρηστος
Απάντηση σε  Χ
21 Σεπτεμβρίου 2016 20:19

Φιλε χ καλησπερα.Ο κανονισμος του ΤΕΑΠΑΣΑ το γρα φει ρητα.Η απονομη του εφαπαξ γινεται το αργοτερο σε 6 μηνες μετα την πραξη συνταξιοδοτησης.Θα το βρεις στο site του ταμειου.Τωρα γιατι αργουν δεν ξερω.Αν τους ενοχλησεις τηλεφωνικα η αν εισαι Αθηνα και πας απο κοντα μπορει να σε πουνε για την καθυστερηση

FORIS
FORIS
Απάντηση σε  Χ
21 Σεπτεμβρίου 2016 21:57

ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ ΤΕΑΥΑΠ ΣΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΕΤΕΑ ΠΛΕΟΝ,ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΑΠΟ 1-1-15 ΕΧΟΥΝ ΠΑΓΩΣΕΙ

billy
billy
27 Αυγούστου 2016 10:35

Με ιδιαίτερη χαρά διάβασα την ίδρυση της Ε.Σ.Π.Ε.Λ (ΕΝΩΣΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ) από εν ενεργεία συναδέλφους της Πολεμικής Αεροπορίας.Εύχομαι στον πρόεδρο της ένωσης (παλιό συμπολεμιστή και φίλο) Υπσγό (ΤΤΗ) Ντιντιό Θωμά, καλή δύναμη, υγεία και καλή αρχή.

JohnDim
JohnDim
2 Αυγούστου 2016 14:54

Σε μία εποχή που η Ελλάδα πένεται και οι τριγύρω μας προσπαθούν να μας πείσουν ότι είμαστε μία πολυπολιτισμική χώρα, εμείς το μόνο που έχουμε να τους αντιπαρατάξουμε είναι η πάλε ποτέ ένδοξη ιστορία μας. Ένα από τα τελευταία κορυφαία όπλα-αναχώματα είναι και η ελληνική μας γλώσσα. Αυτήν έχουμε ιερή υποχρέωση εμείς οι Έλληνες να την στηρίξουμε. Δεν είναι κακό να κάνεις υπόδειξη, να ελέγχουμε με τον ορθογραφικό έλεγχο του word. Άλλωστε κάτι παρόμοιο είχες κάνει ορθώς και με τα greeklish. Δεν είναι κακό να έχουνε δίπλα μας ένα λεξικό. Δεν είναι άσχημο να googlάρουμε μια λέξη που έχουμε αμφιβολία πριν τη γράψουμε. Δεν πρέπει να μάθουμε κάποτε να ξεχωρίζουμε το φύλο από τον φίλο ή από το φύλλο; Δεν πρέπει ξέρουμε ότι η λέξη γράφεται συγγνώμη, αλλά διαβάζεται και προφέρεται συγνώμη; Και σε τελική ανάλυση Αχιλλέα είμαστε 50 χρονών άτομα και θα έπρεπε να μιλάμε αλλά και γράφουμε υποτυπωδώς σωστά ελληνικά. Αν κάποιοι θέλουν να τιμήσουν το site σου να ξέρουν ότι έχουν τον τρόπο. Θα συνεχίσω να πιστεύω… Διαβάστε τη συνέχεια »

kostastam
kostastam
Contributor
4 Αυγούστου 2016 12:00

Φίλε Αχιλλέα συντάσσομαι απόλυτα με τις απόψεις του “JohnDim”. Έχω παλαιότερα επισημάνει και εγώ το θέμα της ορθογραφία αλλά ένεκα κάποιων ειρωνικών σχολίων που δέχτηκα είπα να μην ασχοληθώ περαιτέρω. Δεν λέω να γίνουμε όλοι πανεπιστημιακοί αλλά όταν έχεις δώσει έναν όρκο (όπως όλοι μας), παίρνεις έναν μισθό (όπως όλοι μας), τρέφεις την οικογένειά σου από το μισθό του δημοσίου, απαιτείται να γνωρίζεις τα βασικά της ορθογραφίας και της σύνταξης, της χώρας που σε πληρώνει. Απορώ μερικές φορές. Μία αναφορά, μία σημείωση , μία υπόδειξη να γράψουν αυτοί οι συνάδελφοι, γράφουν με τέτοια σύνταξη και ορθογραφία? Θα γελάνε οι πολίτες μαζί μας. Άσε που αν εισέλθουν στο site θα ξεφτιλιστούμε. Κάποια μέρα προβλέπω δημοσίευμα να γράφει : “Δείτε ποιούς πληρώνουμε και θέλουν μισθούς και εφάπαξ”. Αναφορικά με το Υ.Γ. σου Αχιλλέα, δεν ζητάει κάτι από εσένα ο συνάδελφος. Από τους συμμετέχοντες – συνομιλητές ζητάει να «googlάρουν» τις λέξεις που έχουν απορία για το πώς γράφονται. Να γράψω και εγώ ένα Υ.Γ. : Πείτε μου πως ποτέ δεν γελάσατε ή δεν… Διαβάστε τη συνέχεια »

JohnDim
JohnDim
31 Ιουλίου 2016 08:42

Απ΄ότι βλέπω μόνο τα greeeklish σε ενοχλούν. Να ενεργοποιηθεί τώρα η αστυνομία της ορθογραφίας. Αν θέλουμε να είμαστε σωστοί, να είμαστε σε όλα. Έτση φύλε Αχχιλαία;

JohnDim
JohnDim
1 Αυγούστου 2016 08:42

Σνφμύωα με μια έυρενα στο Πιοηναπιμετο του Κμτρπιαίζ, δεν πεαίζι ρλόο με τι σριεά ενίαι τοθοπεμετενα τα γταμάμρα σε μια λξέη, αεκρί το πώτρο και το ταελείτυο γάμρμα να ενίαι στη στωσή θσέη. Τα υλοπιόπα μροπούν να ενίαι σε τχίυεας θίέεσς και μροπετίε να δαβαιάεστε τις λιεξές χρωίς πλβημόρα. Ατυό γνίταει γαιτί ο απρώνθονις εκέγλφοας δεν δαεβζιάι γάμρμα γάμρμα κθάε λξέη αλλά τη λξέη σαν σνύλοο.
Για την ορθογραφία κουβέντα. Προφανώς δεν σε πειράζει.
Υποστήριξα εγώ στα γραφόμενα μου τα greeklish;
Η ανορθογραφία με ενοχλεί. Τι δεν καταλαβαίνεις;

nikosmakk
nikosmakk
2 Αυγούστου 2016 13:22

Αχιλλεα η απαντηση σου ειταν σωστη. Εγω κανω λαθη και ειχα πει παλιοτερα σε σχολιο συναδελφου ότι μονο αν μου πεις να μην ξαναγραψω τοτε θα το κανω. Αλλωστε στην δουλεια μου ειμουν αριστος και αυτό τι δειχνει ο φάκελος μου. Συγνωμη θα πω μονο στην ορθογραφεια και μετα σε οσους ενωχλουνται. Δικαιωμα στην ενημερωση και στην αποψη εχουμε ολοι. Ειμαστε ολοι παιδια της Ελλαδας.

max
max
22 Ιουλίου 2016 11:10

Αχιλλέα μία διευκρίνιση σε παρακαλώ.
Εχει ψηφισθεί για τους εργαζόμενους στρατιωτικούς συνταξιούχους
στόν ιδιωτικό τομέα που είχαν δηλώσει την εργασία τους πριν την ψήφιση του νέου ασφαλιστικού η μεταβολή του ποσού στο ημερομίσθιο του ανειδίκευτου εργάτη απο 33€ σέ 26,18€ ?
Ρωτάω γιατί είμαι σε αυτή την κατηγορία και η κράτηση που εχω εδώ και 2 μήνες είναι σύμφωνα μέ τα παλιά δεδομένα. ( 33€ ).
Σε σημερινή δε επικοινωνία μου (22/7/2016) με το Γ.Λ.Κ και σε ερώτησή μου εαν εχει αλλάξει κατι επ αυτού μου απάντησαν οτι δεν εχει αλλάξει τίποτα.
Τί γίνεται? Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι : α) η υπάλληλος που χειρίστηκε την υπόθεσή μου εβγαλε την περικοπή σύμφωνα με τα παλιά δεδομένα και οταν ερθει κάποια διευκρινιστική εγγύκλιος θα γίνει αναδρομική περικοπή.
β) Προτάθηκε η μεταβολή του ποσού (ημερομίσθιο ανειδίκευτου εργάτη) αλλά τελικά δεν ψηφίσθηκε.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  max
22 Ιουλίου 2016 14:06

Ψηφίστηκε στον Ν4393 άρθρο 2 παρ 3. Μάλλον ισχύει η πρώτη υπόθεση που κάνεις.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
20 Ιουλίου 2016 15:03

Δια τους ανησυχούντες, αναρτήθηκαν στη σελίδα του Γ.Λ.Κ. τα ενημερωτικά σημειώματα συντάξεων για τον μήνα Αύγουστο.

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
21 Ιουλίου 2016 14:40

Σε ευχαριστούμε Δημήτρη. Καλό καλοκαίρι σε όλους .

Thomas
Thomas
14 Ιουλίου 2016 10:30

Να δοθεί η δυνατότητα σε παλιούς ασφαλισμένους (πριν το 1990) να παραμείνουν 40 χρόνια

billy
billy
Απάντηση σε  Thomas
14 Ιουλίου 2016 11:02

Συνάδελφε Thomas,σύμφωνα με παλαιότερο σχόλιο που διάβασα, δεν το θέλουν οι αρχηγοί των Επιτελείων (και ειδικότερα ο Α/ΓΕΑ), με την αιτιολόγηση ως” Μη Αξιοποιήσιμοι”!

ΑΝΘΣΤΗΣ ΕΜΘ
ΑΝΘΣΤΗΣ ΕΜΘ '90-'92
13 Ιουλίου 2016 18:49

κυριε Διαχειριστα, προς τι η διαγραφη του σχολίου μου περι του (ψευδος αναφερομενου) Συνδικαλισμου στις Ε.Δ. ?
ουτε υβριστικο ηταν, ουτε υποτιμητικο.

μηπως τελικα, η σελιδα αφορα μόνο τη χορηγηση εφαπαξ, οπως ανεφερε καποις αλλος νωριτερα ?

παρακαλω μια απαντηση.

ευχαριστω.

ΑΝΘΣΤΗΣ ΕΜΘ
ΑΝΘΣΤΗΣ ΕΜΘ '90-'92
Απάντηση σε  ΑΝΘΣΤΗΣ ΕΜΘ '90-'92
13 Ιουλίου 2016 18:50

διορθωση: το ”ψευδος”, φυσικα και ειναι ”ψευδως”, καθοτι επιρρημα.

ΑΝΘΣΤΗΣ ΕΜΘ
ΑΝΘΣΤΗΣ ΕΜΘ '90-'92
Απάντηση σε  ΑΝΘΣΤΗΣ ΕΜΘ '90-'92
14 Ιουλίου 2016 00:21

απο αυτα που εγραψα, με θεωρεις αγραμματο ?
λογαριασμο θα σου δωσω Γιωργακη ?
ετσι μου αρεσει και δε σε αφορα, ασε που εισαι και εκτος θεματος.

ΑΝΘΣΤΗΣ ΕΜΘ
ΑΝΘΣΤΗΣ ΕΜΘ '90-'92
14 Ιουλίου 2016 00:25

κυριε Αχιλλεα, ευχαριστω για την απαντηση σας.
ομως, δεν ειναι προσωπικη μου αποψη, οτι η δημιουργια των Ενωσεων, ΔΕΝ ειναι Συνδικαλιστικη κινηση, αλλα οργανωτικη.

καλως και κανατε τη μεταφορα, αν αυτη ειναι η λειτουργια της σελιδας, ειναι απολυτως θεμιτο.

Ευχαριστω.

ΜΑΚΗΣ
ΜΑΚΗΣ
13 Ιουλίου 2016 12:09

———ΠΡΟΤΑΣΗ——
Η ψήφος πρέπει να γίνει φανερή με ονοματεπώνυμο και υπογραφή και στο τέλος κάθε τετραετίας η “ζημιά” ή το “κέρδος”της πολιτικής που υποστηρίζεις, να πιστώνεται μέσω ΔΟΥ στον λογαριασμό του καθενός αναλογικά, αυτό θεωρώ είναι το πιο δημοκρατικό και δίκαιο για να σταματήσουν κάποιοι να σπάνε πλάκα στη πλάτη κάποιου άλλου ….

GEORGE.M
GEORGE.M
Απάντηση σε  ΜΑΚΗΣ
13 Ιουλίου 2016 13:43

ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΑΚΗ ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΕΙ ΒΡΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ..ΔΕΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΛΟΓΩ ΑΠΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΘΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ…..

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  GEORGE.M
13 Ιουλίου 2016 13:49

Tο καλύτερο πολίτευμα η Δημοκρατία;Μετράει το ίδιο η ψήφος του νοσηλευόμενου με ”νευρολογική”πάθηση με τη δική σου!!!ΖΗΤΩ Η ΔΗΜ(Ι)ΟΚΡΑΤΙΑ!!!

ΜΑΚΗΣ
ΜΑΚΗΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
13 Ιουλίου 2016 14:00

Φίλε Δημήτρη του άρρωστου, “μπορώ” να την συζητήσω του βλάκα και του πωρωμένου δεν την αντέχω φίλε μου!!!!

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ΜΑΚΗΣ
13 Ιουλίου 2016 14:43

Mε το σκεπτικό σου την αντέχεις,γιατι κι αυτοί άρρωστοι είναι!!!Tέλος πάντων,να μη μακρυγορούμε,έχει και η δημοκρατία αδιέξοδα!!!Τα ζούμε καθημερινά, άσχετα επειδή πρέπει να είμαστε γρανάζι του συστήματος δεν το παραδεχόμαστε!!!

Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
13 Ιουλίου 2016 14:48

΄Εξι ηλίθιοι και τέσσερις διάνοιες ψηψίζουν δημοκρατικά. Πάρτε να καταλάβετε τι κυβέρνηση θα έχετε.

ΑΝΘΣΤΗΣ ΕΜΘ
ΑΝΘΣΤΗΣ ΕΜΘ '90-'92
13 Ιουλίου 2016 01:11

ΔΕΝ … ΔΕΝ … δεν ειναι συνδικαλισμος.
Μην αναπαραγετε ο,τι – σκοπιμα λανθασμενα – διαδιδουν στο ιντερνετ και τα καναλια.

την καλημερα μου !

billy
billy
12 Ιουλίου 2016 18:16

Σήμερα, συζητείται στη Βουλή των Ελλήνων, το νομοσχέδιο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, με την συμμετοχή και Στρατιωτικών Ενώσεων.Εν αναμονή εξελίξεων λοιπόν, για τα εν ενεργεία στελέχη των Ε.Δ.

nikosmakk
nikosmakk
Απάντηση σε  billy
12 Ιουλίου 2016 22:17

Για πιο ακριβως νομοσχεδιο λες φυλε.

billy
billy
Απάντηση σε  nikosmakk
13 Ιουλίου 2016 09:08

Νομοσχέδιο με τίτλο “Ρυθμίσεις Θεμάτων Αρμοδιότητας Υπουργείου Εθνικής Άμυνας” δες σχετικά στο onalert και στο aeroporia apostratos.