Επικαιρότητα

Σελίδα υπ' αριθ. 57 επί ειδήσεων της τρέχουσας επικαιρότητας που δεν αποτελούν (ακόμη) νομοθεσία, παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις κλπ.

Subscribe
Notify of
guest

3.6K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Αντώνης
Αντώνης
9 Νοεμβρίου 2019 20:33

Δικαστική απόφαση «ΒΟΜΒΑ»: Αντισυνταγματικές οι περικοπές του 2012 σε συντάξεις και η κατάργηση δώρων Σαβ 9 Νοε 09. https://staratalogia.blogspot.com/2019/11/2012.html
….η υπ’ αριθ. 15650/2019 απόφαση του Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών,……Η δεκτή για την ενάγουσα απόφαση υποχρεώνει τον ΕΦΚΑ να της καταβάλλει το ποσό των 3.358,80 ευρώ και μάλιστα νομιμοτόκως από την επίδοση της αγωγής.Ιδού η απόφαση 15650/31-10-2019:…
ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΓΡΑΦΩ : Αντι οι ενώσεις εν ενεργεία και αποστράτων να ασχοληθούν σοβαρά εχουμε τον κοινωνικό αυτοματισμό,ειδικά απο εν ενεργεία στελέχη. Οταν καποιος κανει το ιδιο λαθος 2 φορες,…….
https://staratalogia.blogspot.com/2019/11/blog-post_72.html

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Αντώνης
12 Νοεμβρίου 2019 20:05

Πολλές οι βόμβες και πέσαν όλες έξω από του κουφού την πόρτα..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αντώνης
Αντώνης
7 Νοεμβρίου 2019 22:17

Σε συνέχεια για τις προμήθειες στις ΤΡΑΠΕΖΕΣ που μπορει προς το παρόν λογω μεταναστευτικου να ….ΙΤΑΛΙΑ δεν ειχαν capital control ΠΟΤΕ και ηταν ευκολο να πιαστεί το μαυρο χρήμα.
αλλα διαβαστε >
Σκληρό γερμανικό «πρέσινγκ» για τα κόκκινα δάνεια
https://www.sofokleousin.gr/skliro-germaniko-presingk-gia-ta-kokkina-daneia
…. η Γερμανία μπλοκάρει τις συζητήσεις για την εγγύηση καταθέσεων,……..κοκκινων δανείων…….κοινή ευρωπαϊκή εγγύηση στις τραπεζικές καταθέσεις..
Στρατιωτικοί συνταξιούχοι και ο νόμος 4387/2016
Γράφει ο Υποστράτηγος ε.α. Νικόλαος Ζαρκάδας
https://staratalogia.blogspot.com/2019/11/43872016.html
…νόμου 4387/2016 {ΦΕΚ 85 Α΄}……{ΕΦΚΑ} και την ένταξη σ’ αυτόν όλων των φορέων κοινωνικής ασφάλισης, καθώς και των δημοσίων υπαλλήλων…………αποσύνδεση της σύνταξης, που έγινε με τον νόμο 4387/2016 από τις αποδοχές των εν ενεργεία συναδέλφων τους αποτελεί συνταξιοδοτική εκτροπή

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
1 Νοεμβρίου 2019 19:13

Αναρτήθηκαν τα μηνιαία ενημερωτικά σύνταξης για τον Φεβ. 2019.
Όπως αναμενόταν, δεν έχουν διορθωθεί τα λάθη που περιγράφει ο Αχιλλέας
στο άρθρο https://enstoloi.net/lathi-kai-adikies-stis-nees-sintaxeis-efka/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Απάντηση σε  aero
2 Νοεμβρίου 2019 11:42

Όπως έχω ξαναπεί αν δεν βγουν μπροστά οι Ενώσεις – Ομοσπονδίες να μας καλύψουν και να αναδείξουν το πρόβλημα στον ΕΦΚΑ/ΓΛΚ, ” βράσε όρυζα”.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  ΒΑΓΓΕΛΗΣ
2 Νοεμβρίου 2019 12:47

Και η κωμωδία θα είναι να μην απαντήσουν εντός τριμήνου, οπότε θα έχουμε σιωπηρή απόρριψη της αίτησης θεραπείας και αναγκαστικά μετά αγωγές..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αντώνης
Αντώνης
Απάντηση σε  aero
7 Νοεμβρίου 2019 22:07

Aero καταρχας συγχαρητήρια για ΟΛΑ τα σχόλια σου.ΟΜΩΣ παρουσιασε το αυτο σε οποιδήποτε ευρωπαίο πολίτη και γράψε μας την απάνηση.ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ εχουμε μηνα ΝΟΕΜΒΡΙΟ 2019 και ανάρτησαν για Φεβ 2019.ΚΑΤΑΝΤΙΑ είτε κατι δεν λειτουργεί σωστά.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEO
GEO
Απάντηση σε  aero
8 Νοεμβρίου 2019 09:37

Ισως δεν ειναι λαθη. Ισως ειναι βουβο μηνυμα οτι “αυτα ισχυουν κυριοι”, κι αν σας αρεσει.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
aero
aero
22 Οκτωβρίου 2019 10:34

ΘΕΜΑ: Αναγνώριση ετών πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας
που δεν είχαν περιληφθεί στη συνταξιοδοτική πράξη.
ΣΧΕΤ. : http://www.hellasmil.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=921:-5-&catid=29:omospondia&Itemid=61

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αντώνης
Αντώνης
19 Οκτωβρίου 2019 20:28

Προμήθειες-σοκ στις τραπεζικές συναλλαγές: Οι χρεώσεις σε ΑΤΜ, γκισέ και e-banking (ΠΙΝΑΚΕΣ) ΣΆΒΒΑΤΟ, ΟΚΤ 19, 2019
https://staratalogia.blogspot.com/2019/10/e-banking.html
Λόγω δουλειάς στο εξωτερικο Ιταλία να έχου κατα νού ΟΛΟΙ ότι ΙΤΑΛΙΑ φορολογουνται πασης φύσεως αναλήψεις ΜΕΤΡΗΤΩΝ με 2,5% ξέχωρα την νόμιμη προμήθεια των ΤΡΑΠΕΖΩΝ.
Επίσης φορλογούνται πάσης φύσεως ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ (αφορά προσωπικό που θα λάβει εφάπαξ).Δηλαδή ειναι να δοθούν χρήματα απο ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥΣ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ είτε άμεσα είτε έμεσα (παιδιών),ολα αυτα ….
Αν αναφέρει κάποιος ότι ΕΛΛΑΔΑ ειναι…διαφορετικά ΑΠΑΝΤΩ :
things are changing.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Αντώνης
21 Οκτωβρίου 2019 12:39

Μήπως δεν είναι ακριβώς έτσι?
Για ανάληψη 1000€ σε χρέωσαν 25€ + νόμιμη προμήθεια?
.
Διαφορετικά τα λέει εδώ
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/financial-products-and-services/payments-transfers-cheques/index_en.htm

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αντώνης
Αντώνης
Απάντηση σε  aero
22 Οκτωβρίου 2019 22:01

Πάντα αναφερμαι σε ΜΕΤΡΗΤΑ οχι ηλεκτρονικό χρήμα που ειναι αερας κοπανιστός. Πληρώνουμε ΕΛΛΗΝΕΣ εργάτες Χειριστες ειδικών μηχανημάτων ΙΤΑΛΙΑ και αυτα έγιναν πριν μια εβδομάδα και αφορούν και ΙΤΑΛΟΥΣ.
Ελλάδα αρχισαν τα προεόρτια με χρεώσεις Τραπεζών κλπ Ο καθένας οτι κατάλαβε γιατί δεν μπορώ να επεκταθώ σε στρατιωτικο πόρταλ ας πραξει.
Ο κυριος aero γραφει : Για ανάληψη 1000€ σε χρέωσαν 25€ + νόμιμη προμήθεια ?AΠΑΝΤΩ ΝΑΙ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEO
GEO
Απάντηση σε  Αντώνης
21 Οκτωβρίου 2019 20:47

Τουλαχιστον δεν θα κλεισουν οι τραπεζες με τους καινουργιους.
Πριν φτιαχτουν οι δρομοι, φωναζαμε. Τωρα μας πονανε τα διοδια.
Ας πληρωσουμε κατι για να ειμαστε ηρεμοι.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΚωσταΣ
ΚωσταΣ
Απάντηση σε  GEO
24 Οκτωβρίου 2019 23:15

ΕΡΩΤΗΣΗ..ΠΟΣΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ GEO ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ (ΔΕΝ ΤΟ
ΒΛΕΠΩ-ΔΙΑΓΡΑΦΘΗΚΕ ??) Ο GEO EΓΡΑΨΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΈΒΟΜΑΙ..ΕΓΩ ΕΓΡΑΨΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΈΧΟΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ..(Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ).ΠΟΙΟ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΕΓΡΑΦΕΙ ?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
nikos68
nikos68
18 Οκτωβρίου 2019 07:26

Διοικ. Βαθμός : Σγός. Μισθ. Βαθμός : Ασμχος. Διαγραφή 10 Μαρ 2012. Έτη Κονδύλη ΝΑΙ, Μάχιμη πενταετία ΝΑΙ. Οικογενειακό 50 Ευρώ. Συντάξιμος χρόνος 30 έτη – 3 μήνες – 29 ημέρες. Διαφορά στην ανταποδοτική 7,95 ευρώ (σελ. σύνταξη ΓΕΑ 507,85 ΕΦΚΑ 499,95) .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  nikos68
18 Οκτωβρίου 2019 09:49

Το πολύ απλό που μπορεί να κάνει ο ΕΦΚΑ είναι τον επόμενο μήνα να εμφανίσει ενημερωτικά Φεβρουαρίου και λοιπών μηνών , στα οποία θα παρουσιάζονται τα ποσά που σχηματίζουν το συντάξιμο μισθό. Ο μισθός αυτός το αποτέλεσμα μιας πρόσθεσης είναι. Τα προστιθέμενα ποσά θέλουμε. Εμένα μου στείλανε ένα αποτέλεσμα που δεν συμφωνεί ούτε με τις συντάξιμες αποδοχές του 4093/12 ούτε με του 4307/14.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
18 Οκτωβρίου 2019 10:13

Παναγιώτη καλημέρα. Δεν νομίζω ότι στα ενημερωτικά των επομένων μηνών θα υπάρχει ανάλυση των ποσών. Μόνο όταν (και αν) εκδοθούν πράξεις αναπροσαρμογής θα δούμε πλήρη ανάλυση των ποσών.
Έχεις δοκιμάσει να χρησιμοποιήσεις την σελίδα Ανταποδοτική ΕΦΚΑ; Σε όλες τις περιπτώσεις που έχω δοκιμάσει η Ανταποδοτική ΕΦΚΑ της σελίδας έχει απόκλιση λίγων λεπτών από αυτή του ενημερωτικού. Αν ισχύει και για την περίπτωση σου, από τα στοιχεία της σελίδας θα μπορέσεις να πάρεις μια ιδέα για τα ποσά που χρησιμοποίησε ο ΕΦΚΑ. Μετά το μόνο που θα περιμένεις είναι η επιβεβαίωση όταν αναρτηθούν οι αναλύσεις είτε σε ενημερωτικό είτε σε πράξη αναπροσαρμογής.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
18 Οκτωβρίου 2019 10:48

GEORGIOSP καλημέρα αποστρατεύτηκα τον Μάιο του 2013. συνολική συντάξιμη πραγματική 36-06-03, αναπλήρωση 36,32 συντάξιμες αποδοχές του 4093 2.074,60 του 4307 2198.06. συντάξιμος μισθός ενημερωτικού 2057,9 και η μόνη περίπτωση να τον πετύχω είναι αν στη θέση των 176 ευρώ βάλω τα 35,62 της επιτελικής ευθύνης με προστιθέμενα ποσά τα 1221, 732,60, 68,46 δανεισμένα από το τη αναπροσαρμοσμένη πράξη. Το γεγονός της ταύτισης το θεωρώ τυχαίο. Έχω υπαρξιακό πρόβλημα ταυτότητος, δεν ξέρω που ανήκω, ψάχνω να βρω ένα μισθολόγιο να μπω μέσα και δεν με αφήνουν

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
18 Οκτωβρίου 2019 12:00

Παναγιώτη αν βάλουμε τα στοιχεία που δίνεις στην σελίδα Ανταποδοτική ΕΦΚΑ θα έχουμε το αποτέλεσμα αυτό. https://i.imgur.com/nMZkS6e.jpg
Τα πλαίσια 1 και 2 τα συμπλήρωσα με βάση τα στοιχεία που έδωσες έτσι που να βγαίνει σωστό το αποτέλεσμα στο 3. Αν βάλεις στα πεδία 1 και 2 τις ενδείξεις όπως φαίνονται στην αρχική συνταξιοδοτική πράξη του 2013 θα έχεις τα αποτελέσματα ακριβώς για την περίπτωση σου.
Ο συντάξιμος μισθός σου υπολογίστηκε με βάση το μισθολόγιο του 4093/2012 δηλαδή ΒΜ + ΕΧΥ + ΕΙΔ.ΣΥΝΘ. + 176€ = 1146€ + 687,6€ + 65€ + 176€ = 2074,6€.
Όμως αυτές οι συντάξιμες αποδοχές αντιστοιχούν στην περίοδο από την κατάταξη σου μέχρι την 31/12/2007. Για την περίοδο από 1/1/2008 μέχρι την ημερομηνία διαγραφής χρησιμοποιείται ο μέσος όρος των συντάξιμων αποδοχών της τελευταίας πενταετίας που φαίνεται στο ΤΜΗΜΑ ΙΙ της αρχικής συνταξιοδοτικής σου πράξης. Για τον επανυπολογισμό των συντάξεων ο ΕΦΚΑ χρησιμοποίησε τον μέσο όρο των δύο περιόδων.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
18 Οκτωβρίου 2019 12:01

Στην σελίδα Ανταποδοτική ΕΦΚΑ αφού συμπληρωθούν σωστά όλα τα στοιχεία υπολογίζεται αυτόματα ο τελικός συντάξιμος μισθός όπως τον υπολόγισε ο ΕΦΚΑ με ακρίβεια λίγων λεπτών.
Αν θέλεις να χρησιμοποιήσεις κουμπιουτεράκι για να επαληθεύσεις τα αποτελέσματα μπορείς να κάνεις τις πράξεις μόνος σου ακολουθώντας τις οδηγίες εδώ https://i.imgur.com/tzUPH8x.jpg .
Ελπίζω να βοήθησα να λύσεις το υπαρξιακό πρόβλημα και να βρεις το μισθολόγιο που ανήκεις. Δεν μπορώ όμως να βοηθήσω να απαλύνεις το αίσθημα αδικίας που λογικά θα νοιώθεις λόγω της χρήσης του μισθολογίου του Ν4093/2014 από τον ΕΦΚΑ 😊 😊 .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
18 Οκτωβρίου 2019 13:40

GEORGIOSP , νοιώθω εκνευρισμένος διότι δεν έκανα τους υπολογισμούς μόνος μου παρόλο που μου υπέδειξες τον τρόπο, Βγάζω το πολιτικό μου καπέλο για να χαιρετήσω τον Αχιλλέα για την τελειότητα των μαθηματικών του μοντέλων και σένα για τις ικανότητες και την υπομονή σου.
Τελικά βρήκα στέγη στο μισθολόγιο του 4093/12 αλλά μόλις μπήκα μέσα με καταλήστευσε ένας τύπος που έμοιαζε με τον Κατρούγκαλο..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GIANNIS
GIANNIS
18 Οκτωβρίου 2019 13:53

Παναγιώτη ,λόγω αποστρατείας Μάρτιο του 2013,μάλλον( σίγουρα) η ανταποδοτική υπολογίσθηκε με το μισθολόγιο της 1/8/ 2012.Με βάση τη αρχική συνταξιοδοτική πράξη υπολόγισε :Α)τμήμα σύνταξης Ι :συντάξιμος μισθός επί χιλιοστά Β)τμήμα σύνταξης ΙΙ :ομοίως. Πρόσθεσε Α και Β για να βρεις τις συνολικές συντάξιμες αποδοχές , διαίρεσε με το σύνολο των χιλιοστών(Α+Β) για να βρεις το συντάξιμο μισθό και υπολόγισε το ποσοστό αναπλήρωσης.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  GIANNIS
18 Οκτωβρίου 2019 15:17

GIANNIS , παρομοίως ευχαριστώ και σένα. Όσα περισσότερο γνωρίζουμε για τον αντίπαλο τόσο αποτελεσματικότερα τον αντιμετωπίζουμε.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Μιχάλης
Μιχάλης
20 Οκτωβρίου 2019 14:42

Παναγιώτη και εγώ με τα χιλιοστά δεν μπορώ να το βγάλω. Έχεις 438,1 μήνες υπηρεσίας. Αφαίρεσε τους μήνες που γράφει το ΤΜΗΜΑ ΙΙ (υποθέτω περίπου 65) και έχεις τώρα τους μήνες του ΤΜΗΜΑ Ι δηλαδή 373,1. Πολλαπλασίασε τον Συντάξιμο μισθό του ΤΜΗΜΑ Ι με τους μήνες του ΤΜΗΜΑ Ι δηλαδή 2074,6*373,1= 774033,26 το οποίο είναι ο Συνολικός συντάξιμος μισθός για το τμήμα αυτό έως 31/12/2007. Πρόσθεσε τώρα στις 777033,26 τις ασφαλιστέες αποδοχές που βλέπεις στο ΤΜΗΜΑ ΙΙ. Υποθέτω βλέπεις περίπου 127532 για μετά την 1/1/2008. Το αποτέλεσμα δηλαδή 901566 διαίρεσε με τους συνολικούς 438,1 μήνες και βλέπεις τον Συντάξιμο Μισθό του 2019. Το οποίο βέβαια είναι λάθος διότι στο ΤΜΗΜΑ Ι έκαναν χρήση της 1ης Σ. Πράξης σου παρά το γεγονός ότι στην πρώτη σελίδα του ενημερωτικού 2019 γράφουν βασική Σύνταξη του 2014. Έχουν κάνει λάθος

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Απάντηση σε  Μιχάλης
20 Οκτωβρίου 2019 19:06

Για όσους αποχωρούν μετά την 1/1/2008 λαμβάνονται υπόψιν οι ασφαλιστέες αποδοχές της τελευταίας πενταετίας. Για αποχωρήσεις από 1/1/2008 μέχρι 31/12/2012 υπολογίζονται οι μήνες μέχρι την αποχώρηση (λιγότεροι από 60) και για αποχωρήσεις μετά την 1/1/2013 ο αριθμός μηνών ασφάλισης πρέπει να είναι 60. Αν λοιπόν ο χρόνος ασφάλισης μετά την 1/1/2008 είναι μεγαλύτερος από 5 χρόνια θα πρέπει να πολλαπλασιάζεται ο συντάξιμος μισθός του τμήματος ΙΙ με τους συνολικούς μήνες για να βγει το συνολικό ποσό των ασφαλιστέων αποδοχών όπως κάνουμε και για το τμήμα Ι. Η χρήση του ποσού ασφαλιστέων αποδοχών που φαίνεται στο τμήμα ΙΙ γίνεται μόνο για αποχωρήσεις μέχρι 31/12/2012.
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/393363

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μιχάλης
Μιχάλης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
20 Οκτωβρίου 2019 20:55

Γιώργο καλησπέρα. Ευχαριστούμε για την σωστή ενημέρωση. Στην περίπτωσή μου η οριστική διαγραφή είναι 13/1/2013 με 60,43 μήνες, αλλά ο υπολογισμός έγινε με το ποσοστό του πηλίκου της διαίρεσης. Δηλαδή μου δίνει Ασφαλιστέες Αποδοχές/60,43. Δεν μου δίνει Συντάξιμο Μισθό επί 60,43 μήνες. Εκτός και εάν με βάζει στην κατηγορία μηνών μέχρι 60 επειδή δεν ξεπερνούν τους 60,5. Τα ποσά όμως όπως σου είπα και προηγουμένως συμφωνούν απόλυτα με τους πίνακες του Αχιλλέα

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Μιχάλης
20 Οκτωβρίου 2019 22:26

Μιχάλη καλησπέρα.
Δεν έχω δει καμία συνταξιοδοτική πράξη από την 1/1/2013 και μετά. Αυτό που έγραψα παραπάνω βασίζεται στην παρ. 18 του άρθρου 34 του ΠΔ169/2007. Δεν ξέρω γιατί υπολόγισαν στην περίπτωση σου τον συντάξιμο μισθό με 60,43 μήνες. Ίσως να ισχύει αυτό που λες ότι το σύνολο των μηνών μετά την 1/1/2008 δεν περνούσε τους 60,5 μήνες. Κανονικά θα έπρεπε να υπολογίζουν τον συντάξιμο μισθό με τον μέσο όρο των τελευταίων 60 μηνών. Ίσως μας λύσει την απορία κάποιος συνάδελφος με αποχώρηση μερικούς μήνες μετά την 1/1/20213.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
spgian
spgian
Απάντηση σε  GEORGIOSP
20 Οκτωβρίου 2019 23:20

Καλησπερα GEORGIOSP κ ΜΙχαλη, με αποχωρηση τον 5ο του 2013 ισχυει αυτο που λεει ο Μιχαλης(δηλ. στο τμημα ΙΙ ειναι Ασφαλιστικες Αποδοχες/ μηνες ασφαλισης…….για μενα συγκεκριμενα , μηνες ασφαλισης= 60,0333).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  spgian
20 Οκτωβρίου 2019 23:32

Με αποχώρηση τον 5ο του 2013 θα έπρεπε να είναι μήνες ασφάλισης 64,χχ και όχι 60,033. Επομένως μετράνε τους τελευταίους 60 μήνες + τις μέρες από τον τελευταίο μη πλήρη μήνα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
giachas
giachas
18 Οκτωβρίου 2019 02:20

”Όποιος βιάζεται σκοντάφτει λέει και η λαϊκή παροιμία”, συμφωνώ απόλυτα να μην ενεργήσουμε άμεσα εν θερμώ και να εξετάσουμε όλες τις περιπτώσεις των λαθών που απορρέουν από τα ενημερωτικά σημειώματα και ο καθένας θα υποβάλλει αυτά που τον αφορούν ειδικότερα, όπως τα έχει επισημάνει και ο κ. Αχιλλέας. Σήμερα προέκυψαν νεότερα στοιχεία με επιπλέον λάθη στις κρατήσεις για την υγειονομική περίθαλψη και στην ΕΑΣ για όσους ο επανυπολογισμός είχε αύξηση
(Σχετικό link-https://staratalogia.blogspot.com/2019/10/600000.html).
Επίσης κυκλοφορεί ευρέως ότι τα ενημερωτικά είναι άκυρα κλπ…… και ίσως πρέπει να υποβάλλουμε όλοι ενστάσεις. Περιμένουμε και την αντίδραση των Ενώσεων για τη θέση που θα πάρουν και θα πράξουμε ανάλογα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ιωάννης
Ιωάννης
17 Οκτωβρίου 2019 20:12

Συμφωνώ…με τον aero,ας μην βιαστούμε….και μήπως… λέω εγώ…..όποιος συνάδελφος υποβάλει ηλεκτρονική ένσταση(η οποία θα πρέπει να είναι συνοπτική- περιληπτική) στον ΕΦΚΑ , θέλει….. και έχει πιο καλύτερη γνώση,ενημέρωση,αντίληψη για σύνταξη του θέματος…να ανεβάζει το κείμενο ως υπόδειγμα … βέβαια ανάλογα την περίπτωση που περιγράφει ο κ. Αχιλλέας…..και το ΕΡΩΤΗΜΑ …. εγώ ανήκω στην Β.3;;;με διαγραφή την 24-7-14 ,συνταξιοδοτική πράξη που εκδόθηκε και μου απεστάλη τον 12-2014,στο πίσω μέρος της οποίας αναγράφει….
Υπολογισμός με επαναπροσδιορισθέντα χιλιοστά -Αστυνομικός Διευθυντής και κάτω δύο στήλες
ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΑΠΟ 24-7-14 —- ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΑΠΟ 25-10-14
και αναγράφει τα ίδια στην κάθε στήλη , βασικός μισθός 1221-χρονοεπίδομα 732,60 επίδομα Ν.3029και 3075/2002, 176-επίδομαΝ.3408/2005 , 68,46-συντάξιμες αποδοχές 2.198,06 χιλιοστά 776/1000 πληρωτέα σύνταξη 1705,69 ημερομηνία έναρξης πληρωμής 25-10-2014

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Ιωάννης
17 Οκτωβρίου 2019 20:22

Ιωάννη καλησπέρα αν δεν είμαι αδιάκριτος πες μου πόσο συντάξιμο μισθό σου βγάζει το ενημερωτικό. Εμένα μου βγάζει 2057,9, ενώ 2198,06 είναι οι συντάξιμες αποδοχές μου αναπροσαρμοσμένες στον 4307/14, η αναπλήρωση μου 36,32.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GIANNIS
GIANNIS
17 Οκτωβρίου 2019 23:17

Ο Βασικός Μισθός την 31/7/2012 ήταν 1295, την 1/8/2012 έγινε 1146 και στη συνέχεια το 2014 αποκαταστάθηκε κατά 50% και έγινε 1221.Με ΒΜ 1221 οι Συντάξιμες Αποδοχές είναι 2198,06 και σ’αυτές υπολογίζεις το ποσοστό αναπλήρωσης.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  GIANNIS
18 Οκτωβρίου 2019 04:12

Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GIANNIS
GIANNIS
18 Οκτωβρίου 2019 11:52

Παναγιώτη ,λόγω αποστρατείας Μάρτιο του 2013,μάλλον( σίγουρα) η ανταποδοτική υπολογίσθηκε με το μισθολόγιο της 1/8/ 2012.Με βάση τη αρχική συνταξιοδοτική πράξη υπολόγισε :Α)τμήμα σύνταξης Ι :συντάξιμος μισθός επί χιλιοστά Β)τμήμα σύνταξης ΙΙ :ομοίως. Πρόσθεσε Α και Β για να βρεις τις συνολικές συντάξιμες αποδοχές , διαίρεσε με το σύνολο των χιλιοστών(Α+Β) για να βρεις το συντάξιμο μισθό και υπολόγισε το ποσοστό αναπλήρωσης.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ιωάννης
Ιωάννης
18 Οκτωβρίου 2019 10:26

Το ενημερωτικό βγάζει συντάξιμο μισθό 2162,41 με χρόνο ασφάλισης 35 έτη 1 μήνα 28 ημέρες και η αναπλήρωση βάσει του σάιτ του Αχιλλέα 34,071 και με την μέθοδο υπολογισμού του (2198Χ663+1990,13Χ125) / (663+125)=2165,076Χ34,071=737,66 ανταποδοτική σύνταξη,το ενημερωτικό 736,73+259,09 Προσ.διαφορά +384 Εθνική και το σάιτ 748 +247,65+384.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGE15
GEORGE15
Απάντηση σε  Ιωάννης
19 Οκτωβρίου 2019 15:15

Γιάννη καλησπέρα.Το ενημερωτικό μου, βγάζει συντάξιμο μισθό 2169,30 με χρόνο ασφάλισης 35 έτη 7 μήνες 01 ημέρες και η αναπλήρωση βάσει του σάιτ του Αχιλλέα 34,74 με συντάξιμες αποδοχές 2179,77, (η αποδοχές του ΓΛΚ είναι 2198,06) βγάζει ανταποδοτική 757,40. Η προσωπική διαφορά 305,46 του Αχιλλέα, του ΕΦΚΑ 309,03. Και δεν ξέρω τι να κάνω τώρα.Απλά θα περιμένω…..Εκείνο που παρατήρησα είναι, ότι ο νέος τρόπος του ΕΦΚΑ κυριολεκτικά τσεκουρώνει τους έχοντες παιδιά. ‘Όσα περισσότερα έχεις, τόσο μεγαλύτερη είναι η προσωπική διαφορά. Ενσωματώσανε το ΕΟΒ (3 παιδιά έχω) στην προσωπική διαφορά, η οποία για να σβηστεί,, θα χρειαστούν, αν και εφόσον δοθούν αυξήσεις, 15-20 χρόνια στην καλύτερη.Δεν ξέρω τι θα συμβεί όταν τα παιδιά ενηλικιωθούν αλλά μάλλον έτσι θα μείνει.Τελικά έκαναν “τεράστια προσπάθεια” υπέρ των συντάξεων,των πολυμελών οικογενειών και του δημογραφικού. Ο νόμος Κατρούγκαλου ήταν και είναι κατά των συνταξιούχων. Και δυστυχώς δεν βλέπω φως προς κάτι καλύτερο….

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Απάντηση σε  Ιωάννης
17 Οκτωβρίου 2019 20:34

Φίλε μου αυτό που εγώ είπα σε προηγούμενο σχόλιο σαν απάντηση στον aero, είναι ότι στην περίπτωση την δικιά μας,(περίπτωση Β3) πριν από όλα τα άλλα προβλήματα που αφορούν γενικά όλους τους συνταξιούχους, σε εμάς εφόσον έχει γίνει λάθος, σύμφωνα και με το άρθρο του Αχιλλέα, μας κλέβουν χρήματα, σε άλλον λιγότερα και σε άλλον περισσότερα, εμένα για παράδειγμα περίπου 65 ευρώ με τους νέους υπολογισμούς του Αχιλλέα, που ναι μεν δεν το βλέπεις αυτή τη στιγμή στην τσέπη σου, αλλά στο μέλλον, είτε με τον κίνδυνο που πάντα θα διατρέχει η προσωπική διαφορά, είτε με τις μελλοντικές αυξήσεις των συντάξεων που θα μειώνουν την διαφορά συτή, εσύ τότε θα χάνεις χρήματα. Αυτό λοιπόν που εγώ λέω είναι μέσω της ένστασης – αίτησης, να υπογραμμίσουμε το λάθος, μήπως και διορθωθεί, γιατί αφενός μεν αν δεν διορθωθεί στο μέλλον θα κλαίμε με μαύρο δάκρυ, αφετέρου δε, επειδή ξέρω με τι προσωπικό αυτή τη στιγμή δουλεύουν ΓΛΚ και ΕΦΚΑ, είμαι πεπεισμένος για το περί λάθους. Αυτά τα ολίγα….

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
aero
aero
17 Οκτωβρίου 2019 12:09

Προσωπική άποψη:
Αφού έχουμε 2 μήνες χρονικό περιθώριο, ας μην βιαστούμε να υποβάλουμε
ηλεκτρονικές ενστάσεις στον ΕΦΚΑ.
Με τον “ντόρο” που έχει δημιουργηθεί γύρω από το θέμα
είναι πολύ πιθανόν μέσα στο επόμενο δίμηνο να έχουν εκδοθεί
νέα σημειώματα με τα σωστά στοιχεία ή (το εύχομαι) νέες συνταξ, πράξεις.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Απάντηση σε  aero
17 Οκτωβρίου 2019 15:12

Φίλε aero γνώμη μου είναι, επειδή από ότι έχω καταλάβει είμαστε ανάλογες περιπτώσεις δηλαδή περίπτωση Β. 3 του άρθρου του Αχιλλέα και το πρόβλημα είναι αυτό ακριβώς που περιγράφει ο Αχιλλέας και ο GEORGIOSP, να κάνεις αυτή την πραγματικά απλή αίτηση/ ένσταση και να κοινοποιήσεις και εσύ αυτό το λάθος, γιατί μόνο έτσι θα διορθωθεί, αφού για τον λόγο αυτό προφανώς και οι κρατούντες δώσανε αυτή τη δυνατότητα, γιατί προφανώς δεν είχαν εμπιστοσύνη στα σαίνια του διαλυμένου ΓΛΚ που κάνανε τους επανυπολογισμούς και βέβαια από την άλλη θέλανε να τα δημοσιοποιήσουνε για κερδίσουν την κοινή γνώμη. Φίλε aero δεν είμαστε πολλοί ένστολοι συνταξιούχοι στην περίπτωση την δικιά μας. Εμείς ότι κάνουμε.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
aero
aero
17 Οκτωβρίου 2019 12:03

Άκυρα (?) τα εκκαθαριστικά του ΕΦΚΑ.
Άρθρο εργατολόγου:
https://proini.news/akyra-ta-ekkatharistika-toy-efka/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  aero
17 Οκτωβρίου 2019 14:41

Είναι λίγο υπερβολικός ο χαρακτηρισμός ¨άκυρα¨ . Τα μηνιαία ενημερωτικά είναι ακριβώς αυτό που λέει το όνομα τους, απλά ενημερωτικά έγγραφα. Χρήσιμα, εκτός από την ενημέρωση μας για το μηνιαίο πληρωτέο ποσό, για να υποβάλλουμε αίτηση για κάποιο δάνειο ή πιστωτική κάρτα στις τράπεζες. Άντε και αποδεικτικό αποδοχών στα δικαστήρια για περιπτώσεις διαζυγίων , διατροφών, αποζημιώσεων κτλ.
Ο αρθρογράφος, νομικός και εργατολόγος, έχει επί της ουσίας δίκιο. Σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν πράξη κανονισμού ή αναπροσαρμογής σύνταξης τα μηνιαία ενημερωτικά. Η έκδοση πράξεων αναπροσαρμογής σύνταξης είναι υποχρέωση της πολιτείας , προβλέπεται από το άρθρο 66 του Π.Δ 169/2007 https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/393611 και το είχαμε επισημάνει αρκετοί από τους επισκέπτες αυτής της σελίδας χωρίς να είμαστε επαγγελματίες εργατολόγοι από τις αρχές του 2019.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  aero
17 Οκτωβρίου 2019 14:43

Το ερώτημα είναι πού ήταν ο αρθρογράφος όταν ο ΕΦΚΑ μας ανακοίνωσε με τον πιο επίσημο τρόπο πως θεωρεί ότι δεν έχει υποχρέωση έκδοσης αποφάσεων αναπροσαρμογής; https://www.efka.gov.gr/el/egkyklioi-kai-genika-eggrapha/s601470478107-06-2019 Μήπως πρέπει να υποθέσουμε ότι επειδή αγωνιζότανε στο ίδιο πολιτικό μετερίζι με τον τότε διοικητή του ΕΦΚΑ δεν ήθελε να τον κακοκαρδίσει;
Επειδή όμως το κράτος έχει συνέχεια και δεν ενδιαφέρει η εναλλαγή προσώπων και κομμάτων στην κυβέρνηση η υποχρέωση για έκδοση πράξεων αναπροσαρμογής συνεχίζει να υπάρχει. Για αυτό κατά την γνώμη μου όσοι από εμάς υποβάλλουν ένσταση κατά του μηνιαίου ενημερωτικού θα πρέπει να θέσουν ως πρώτο ζητούμενο την απαίτηση έκδοσης πράξης αναπροσαρμογής , να τονίσουν ότι δεν αναγνωρίζουν ως τέτοια το μηνιαίο ενημερωτικό και να επιφυλαχθούν για υποβολή νέας ένστασης όταν ενημερωθούν νομίμως και αναλυτικά για τον τρόπο επανυπολογισμού της σύνταξης.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
17 Οκτωβρίου 2019 21:40

Έτσι είναι, από πού και ως πού ενώ υποτίθεται ότι μας ενημερώνουν φιλικά για το τι επρόκειτο να πάθει η σύνταξη , εν τούτοις μας θέτουν προθεσμία 60 ημερών για την ένσταση. Αν αδρανήσουμε και δεν υποβάλλουμε αίτημα έκδοσης πράξης αναπροσαρμογής με τους όρους που πολύ σοφά περιγράφεις υπάρχει ο κίνδυνος να θεωρηθεί ότι όλα τα βρήκαμε προσήκοντα και τα αποδεχθήκαμε, χωρίς μετά να μπορούμε να διεκδικήσουμε κάτι μελλοντικά,Προς το παρόν ο αντίπαλος λέγεται συντάξιμοε μισθός , χωρίς να ξέρουμε από που σέρνει την καταγωγή του. Βέβαια πιέζοντας τους για μια τέτοια ενέργεια , την πραγματοποιούν , μένουμε ευχαριστημένοι για την συνέπεια τους και για την εγρήγορση που εμείς δείξαμε στην έγκαιρη διαπίστωση του λανθασμένου υπολογισμού και πάει περίπατο η κατάργηση του ν ΚΑΤΡΟΎΓΚΑΛΟΥ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χάρις
Χάρις
12 Οκτωβρίου 2019 11:02

Ο Νίκος Καραδήμας για τον Νόμο Κατρούγκαλου
Ανάρτηση τού Νίκου Καραδήμα: Επειδή ο νόμος Κατρούγκαλου (4387/16) δεν κρίθηκε καθ ολοκληρίαν αντισυνταγματικός,θα σταθώ στην διάταξη εκείνη που η απόφαση του ΣτΕ διατηρεί τον ΕΦΚΑ.
Με το καινούριο ασφαλιστικό που θα κατατεθεί μέσα στον Νοέμβριο πιθανότατα, θα καταθέσω τις εκτιμήσεις μου σε δεκα σημεία:
6) Με δεδομένο για τους παλιούς ασφαλισμένους ότι εχουν επανυπολογιστεί οι συντάξεις και απο όσα είδα η προσωπική διαφορά είναι σε αρκετές περιπτώσεις αυξημένη. Αρα δεν μπορεί να διατηρηθούν αυτές και να αυξηθούν και οι νέες συντάξεις. Πιθανολογώ να μην διατηρηθεί αυτή η προσωπική διαφορά στα ίδια μεγέθη,αλλά να μετριαστεί με αποτέλεσμα να χαθεί μέρος της προσωπικής διαφοράς….
7) Για την μάχιμη 5ετία που είναι χωρίς ασφαλιστικές εισφορές είτε πληρωμένη,είτε απλήρωτη θα λογίζεται πιθανότατα για θεμελίωση και όχι στην αύξηση του ποσοστού αναπλήρωσης. Πάνε οι παλιές συντάξεις δηλαδή? Έρχετε τσεκούρωμα?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  Χάρις
12 Οκτωβρίου 2019 11:23

Ο Καραδήμας από τα πολλά χρόνια υπηρεσίας ξεκούτιασε και λέει ότι του κατέβει. Τον Αχιλλέα θα ακους μόνο. Από αυτόν αντιγράφουν ακόμα και οι εργατολόγοι.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σταύρος
Σταύρος
Απάντηση σε  Χάρις
13 Οκτωβρίου 2019 11:37

Αυτοί που πιθανόν να χάσουν θα είναι ορισμένοι που συνταξιοδοτήθηκαν τη μεταβατική περίοδο (καλοκαίρι του 2016 έως και το 2018), διότι διατηρούσαν το 50% ή 33% ή 25% της «προσωπικής διαφοράς» επειδή είχαν µείωση άνω του 20% σε σύγκριση με τον παλαιό τρόπο υπολογισμού. Οι παλαιοί συνταξιούχοι ανάλογα από ποια έτη συνταξιοδότησης και άνω θα βελτιωθούν οι συντελεστές θα δουν να μειώνεται η αρνητική προσωπική διαφορά που έχουν και από το 2023 και μετέπειτα θα μπορέσουν σε μικρότερο χρονικό διάστημα να μηδενίσουν την αρνητική προσωπική διαφορά για να έχουν αυξήσεις στις συντάξεις τους.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Σταύρος
13 Οκτωβρίου 2019 12:40

Τοιουτοτρόπως έχουμε πολύ καλές πιθανότητες γύρω στο 2028 με 2029 να δούμε και αυξήσεις. Τότε θα υπάρξει και σύγκλιση παλαιών και νέων συντάξεων και όλοι μαζί οι συνταξιούχοι μονοιασμένοι , θα ατενίζουμε με αισιοδοξία προς το 2040 όπου επιτέλους οι συντάξεις θα έχουν επανέλθει στα επίπεδα της 31-7-2012. Πανηγυρικά το 2042 θα συνεδριάσει και η επιτροπή συμμόρφωσης του ΣΤΕ..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
14 Οκτωβρίου 2019 19:28

Οι μισοί και παραπάνω θα βλέπουν τα ραδίκια ανάποδα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σταύρος
Σταύρος
Απάντηση σε  ΜΠΑΜΠΗΣ
14 Οκτωβρίου 2019 20:42

ψυχραιμία ???

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
9 Οκτωβρίου 2019 19:33

Διαίρει και βασίλευε σημαίνει ότι για να κυβερνάς με ασφάλεια φρόντισε να σπείρεις τη διχόνοια ανάμεσα σ΄αυτούς που μπορούν να σε απειλήσουν. Έτσι τώρα δεν επικεντρωνόμαστε στο ότι άλλαξε ο Μανωλιός και φόρεσε τα ρούχα του αλλιώς, αλλά για το ποιός είναι ανταποδοτικότερος μεταξύ των ανταποδοτικοτέρων , μέχρι να βρεθεί κάποιος που είναι ανταποδοτικοτερότατος μεταξύ των προηγούμενων και το θέμα δεν τελειώνει εδώ γιατί κάποια στιγμή θα εμφανιστεί ο πρωτόθρονος όλων που θα δικαιούται το 46,8% , αλλά και αυτός μη νομίζει , γιατί όπου να ναι θα παρουσιαστεί ο προκαθήμενος των πρωτόθρονων που θα απαιτήσει το 49,99% της αναπλήρωσης, που για ποιό λόγο να το πάρει και ο εξ οπλιτών Καραμήτρος……

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
10 Οκτωβρίου 2019 13:49

Προαιώνιο γνώρισμα και ελάττωμα της φυλής μας Παναγιώτη.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
12 Οκτωβρίου 2019 10:54

GEORGIOSP, ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη συμβολή σου στη διάγνωση του σφάλματος του επανυπολογισμού, Όλοι μας σε λίγα χρόνια θα το καταλάβουμε το τι σημαίνει να έχεις λιγότερη προσωπική διαφορά,
Το ενοχλητικό είναι ότι στον ΕΦΚΑ υπαχθήκανε με ίσους όρους μισθωτοί που οι συνθήκες εργασίας τους ήσαν ανόμοιες. Οι ένστολοι είναι φανερό ότι αδικούνται με μία τέτοια εξίσωση.
Το σωστό είναι να μην πάψουμε να διαμαρτυρόμαστε εναντίον αυτής της φιλοσοφίας.
Στο θέμα της ανταπόδοσης δεν μπορεί οι συνθήκες που επικρατούν σήμερα να μεταφερθούν 15 χρόνια πριν, όταν ένας χαμηλόβαθμος μη έχοντας να εξελιχθεί άλλο βαθμολογικά, με ταπεινότητα είδε ότι του φτάνει για να ζήσει η σύνταξη που αναλογεί στα 25 χρόνια και παραιτήθηκε.
Πόσο σωστό είναι αυτού του ανθρώπου να του μειωθεί η αναπλήρωση και να αυξηθεί του άλλου, με τα 42 χρόνια, που όμως συνεχώς είχε την δυνατότητα να εξελίσσεται βαθμολογικά και μισθολογικά, με τον τελευταίο μόνο να θεωρείται αδικημένος και όλα τα άλλα του 4387 καλώς ποιημένα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
13 Οκτωβρίου 2019 13:29

Καλημέρα Παναγιώτη. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Το μόνο που έκανα ήταν να στείλω στον Αχιλλέα στοιχεία από περιπτώσεις φίλων συναδέλφων, που έδειχναν να έχουν αντιμετωπιστεί με διαφορετικό τρόπο από τον αναμενόμενο ανάλογα με την περίοδο που εκδόθηκε η αρχική συνταξιοδοτική πράξη. Τα υπόλοιπα είναι δουλειά του Αχιλλέα.
Σε ότι αφορά τον ΕΦΚΑ είναι πάρα πολλά τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί και πιστεύω ότι θα πάρει χρόνια να υλοποιηθεί ουσιαστικά η ενοποίηση όλων των ταμείων κάτω από μια στέγη.
Στο θέμα της ανταπόδοσης δεν νομίζω ότι υπάρχει χρυσή τομή. Όποιος τρόπος και αν χρησιμοποιηθεί θα ευνοήσει κάποιους και θα αφήσει κάποιους δυσαρεστημένους. Η επιλογή της προηγούμενης κυβέρνησης που έφτιαξε αυτό τον νόμο ήταν να ενισχύσει αυτούς που είχαν λίγα χρόνια σε βάρος αυτών που είχαν πληρώσει περισσότερες εισφορές έχοντας παραμείνει στο ασφαλιστικό σύστημα περισσότερα χρόνια. Η σημερινή λέει ότι θα αποκαταστήσει αυτή την στρέβλωση με δίκαιο τρόπο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
13 Οκτωβρίου 2019 13:30

Εγώ πιστεύω ότι απόλυτα δίκαιος τρόπος δεν υπάρχει. Η ¨πίτα¨ , δηλαδή τα χρήματα για συντάξεις, είναι περιορισμένα και μνημονιακά καθορισμένα. Όταν μεγαλώνει το κομμάτι κάποιου μοιραία θα μικρύνει κάποιου άλλου.
Υ.Γ Στο παράδειγμα που αναφέρεις κάνεις σύγκριση ανάμεσα σε συναδέλφους διαφορετικών κατηγοριών. Είναι όμως σύνηθες, ειδικά τα τελευταία χρόνια, χαμηλόβαθμοι συνάδελφοι να παραμένουν περισσότερα χρόνια και να εξαντλούν όλα τα περιθώρια παραμονής. Άρα υπάρχουν συνάδελφοι της ίδιας ακριβώς κατηγορίας με 25 και 35 πραγματικά χρόνια υπηρεσίας. Αν ρωτήσουμε την γνώμη τους για τον σωστό τρόπο υπολογισμού της ανταποδοτικής να είσαι σίγουρος ότι θα υπάρχουν δύο διαφορετικές απαντήσεις και αυτός που έχει τα 35 θα συμφωνεί με αυτόν που έχει τα 42 χρόνια του παραδείγματος σου.
Είναι σίγουρο ότι όποια αλλαγή και να γίνει θα προκαλέσει συζητήσεις και κάθε πλευρά θα έχει τα επιχειρήματα της. Ας δούμε λοιπόν τις προτάσεις που θα γίνουν και τότε συζητάμε πάλι.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αντώνης
Αντώνης
7 Οκτωβρίου 2019 20:14

Συντάξεις: Η αναπλήρωση και η ιδιαιτερότητα με τους αυτεπαγγέλτως αποστρατευόμενους «στρατιωτικούς»!!!
https://staratalogia.blogspot.com/2019/10/blog-post_27.html
Σχετικα με το ανωτέρω αρθρο του Νικολάου Αθ. Μπλάνη Αντιστράτηγου Αστυνομίας ε.α διευκρινίζεται ότι :
Τα πλασματικα χρονια ειναι αυτα που λαμβανουν οι ενστολοι ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ όπως ΠΙΛΟΤΟΙ κλπ ΔΕΝ εννοει τα μαχιμα που λαμβάνουν αμφότεροι δηλαδή ΚΑΙ των ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ.
ΣΥΜΦΩΝΟΙ τα εχουν πληρωσει αλλα το ζητουμενο ειναι ΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΣΑΙ οχι …τα εχω πληρωσει ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΤΗ ΓΙΑΤΙ ΑΔΙΚΟΥΝΤΑΙ ΑΛΛΟΙ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Panos1629
Panos1629
Απάντηση σε  Αντώνης
8 Οκτωβρίου 2019 20:50

Καλησπέρα. Θα ήθελες να μας εξηγήσεις πως ΕΣΥ αδικείσαι; Να πω και εγώ τότε να πληρώνουν και οι αστυνομικοί την αναγνώριση της 5ετίας με τις ίδιες εισφορές όπως εγώ που είμαι στο ΣΞ. Να πει και κάποιος άλλος για κάτι άλλο. Πιστεύω ότι το θέμα μας δεν είναι να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα άλλα να κάνουμε και εμείς μία.
Με εκτίμηση

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αντώνης
Αντώνης
Απάντηση σε  Panos1629
8 Οκτωβρίου 2019 23:46

Ισως να μην έγινε αντιληπτό τα γραφόμενο.Το ΟΛΟ ΘΕΜΑ ειναι ότι ενω δουλεύεις θα πληρώνεις ΜΙΑ ΕΙΣΦΟΡΑ ενω των ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ πληρώνουν σαν να έχουν ΔΥΟ ΕΙΣΦΟΡΕΣ.Πραγμαικά αδικο αλλά αδικουν αλλους.Οταν πληρώνεις ΔΥΟ ΕΙΣΦΟΡΕΣ δεν ειναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΕΤΗ . πχ Βλέπουμε το παράλογο συντάξεις με 60/35 50/35 κοκ.Ποιά ειναι η λύση ; Ενσωμάτωση ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ στο ΜΙΣΘΟ και ΕΝΙΑΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ.Εως ΤΩΡΑ δεν εγινε με αποτέλεσμα τα λεγομενα μαχιμα ετη να τα λαμβάνουν ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ με διαφορα προσωνύμια και να λαμβάνουν μειωμένες αποδοχές.ΕΝΩ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΣΑΝ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΥΟ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΘΑ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΣΑΙ ΕΝΙΑΙΑ ΤΑ ΠΟΣΑ ΤΩΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ ΣΟΥ ΟΧΙ….ΑΥΤΟΤΕΛΩΣ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αγγελος
Αγγελος
Απάντηση σε  Αντώνης
12 Οκτωβρίου 2019 15:27

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείται λέγοντας άδικο. Όλοι οι δικαιούμενοι πτητικών εξαμήνων εφόσον θέλουν να αναγνωρίσουν συντάξιμο χρόνο πρέπει να πληρώσουν διπλές εισφορές. Δηλαδή πληρώνουν διπλάσιο χρόνο σαν να εργάζονταν, λόγω και της ιδιαιτερότητας της εργασίας . Ο νόμος Κατρούγκαλου προσμετρά και σωστά τα έτη για τα οποία καταβλήθηκαν διπλές εισφορές στα ποσοστά αναπλήρωσης. Επίσης έχει καταργηθεί η προσαύξηση της πτητικής σύνταξης που δίνονταν ως μπόνους σε ιπτάμενους.Επίσης ( καταταγέντες έως 30/9/1990 ) ο διπλάσιος Χρόνος είναι δωρεάν και υπολογίζεται στα ποσοστά αναπλήρωσης ( κατά τη γνώμη μου σωστά ) αφού προβλέπονταν από τους προηγούμενους νόμους η μη καταβολή εισφορών.Η προσέγγιση διατύπωνοντας άποψη θα πρέπει να είναι νηφάλια.Ο υπάρχων νόμος ωφελεί αυτούς που μένουν στην εργασία καταβάλλοντας εισφορές οπότε αυξάνουν τα ποσοστά αναπλήρωσης , ακριβώς το ίδιο είναι και όταν οι ιπτάμενοι πληρώνουν διπλάσιες εισφορές για τον πραγματικό χρόνο αφού θα ήταν αδύνατο να επιλέξουν…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GIANNIS
GIANNIS
Απάντηση σε  Αντώνης
8 Οκτωβρίου 2019 21:53

ΠΡΟΣ Αντώνη : Πραγματικά είναι ,διότι δούλευες χωρίς να πληρώνεσαι υπερωρίες,νυκτερινά,Σ/Κ,αργίες,διπλοβάρδιες,χωρίς ΡΕΠΟ κλπ.ΤΊΠΟΤΑ δεν χάρισαν.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEO
GEO
4 Οκτωβρίου 2019 23:23

ΚΙ ΑΛΛΗ ΚΟΡΟΙΔΙΑ. Ο ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ. ΑΠΛΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΙΚΡΟΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΚΑΝΟΥΝΕ. Η ΒΑΣΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ.
Ο ΝΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΜΕ ΥΠΟΓΕΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ.
ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΦΑΠΑΞ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
4 Οκτωβρίου 2019 21:01

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ Ν. ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΥ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥ???

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΚωσταΣ
ΚωσταΣ
Απάντηση σε  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
4 Οκτωβρίου 2019 22:46

Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  ΚωσταΣ
6 Οκτωβρίου 2019 08:26

8 Okt 2019 στις 12:34

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚωσταΣ
ΚωσταΣ
Απάντηση σε  Ηλιας
7 Οκτωβρίου 2019 08:18

NEO ANEKΔOTO AYTO.?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ