Φορολογία

Σελίδα υπ' αριθ. 12 για φορολογικά θέματα. Επισημαίνεται ότι οι πληροφορίες δίνονται από συναδέλφους, κατά συνέπεια αποτελούν προσωπικές εκτιμήσεις και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν έναν επαγγελματία λογιστή.

Subscribe
Notify of
guest

3.8K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
smanos
smanos
10 Νοεμβρίου 2016 16:19

καλησπέρα,
για να κάνω την αναδρομική δήλωση εκτύπωσα όλα όσα χρειάζονται (Ε1 κενά, βεβαιώσεις συντάξεων, βεβαιώσεις ΕΚΟΕΜΣ) αλλά δεν μπορώ να βρω τη βεβαίωση για τα αναδρομικά του μερίσματος (ΜΤΣ) από τις ασφαλιστικές εισφορές. Γνωρίζει κάποιος εάν υπάρχει δυνατότητα ηλεκτρονικά;;;

smanos
smanos
Απάντηση σε  smanos
10 Νοεμβρίου 2016 16:37

διευκρινίζω ότι θέλω βεβαίωση προηγούμενων ετών και όχι αυτή του 2015 που υπάρχει στην ΗΔΙΚΑ

SOTOS
SOTOS
10 Νοεμβρίου 2016 11:11

Καλημέρα σε όλους.
Θέλω να κάνω τροποποιητική Φ.Δ για τα αναδρομικά του ΄13 & του ΄12. Αν έχω καταλάβει σωστά θα πρέπει να συμπληρώσω κενά Ε1 των οικονομικών ετών ΄14 & ΄13 αντίστοιχα και όχι κενά Ε1 του τρέχοντος οικονομιμού έτους. Σωστά?

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  SOTOS
10 Νοεμβρίου 2016 13:01

Σωστά…
Και στο παρακάτω μπορείς να βρεις τα έντυπα των ετών που θέλεις.
http://enstoloi.net/sxolia/forologia/comment-page-7/#comment-29563

SOTOS
SOTOS
Απάντηση σε  Δήμος
10 Νοεμβρίου 2016 14:06

Δήμο, Ευχαριστώ πολύ!!!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  SOTOS
10 Νοεμβρίου 2016 14:43
Ioannis
Ioannis
8 Νοεμβρίου 2016 18:01

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ Ε ΔΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΠΟΥ ΑΝΗΚΩ ΚΑΙ ΚΑΤΕΘΕΣΑ ΤΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΕΤΩΝ 2012, 2013, 2014, ΕΝΗΜΕΡΩΣΑ ΤΗΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΟΤΙ ΤΑ ΕΤΗ 2012 ΚΑΙ 2013 ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥ ΧΑΝΙΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΟΥΝ ΜΕ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΠΡΙΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑ ΝΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΕΓΩ ΤΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ ΥΠΟΓΡΑΜΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε ΔΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ, ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΑ ΠΑΡΕΛΑΒΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΛΑΒΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΟΤΙ ΤΑ ΔΙΑΒΙΒΑΖΟΥΝ ΣΤΗ ΔΟΥ ΧΑΝΙΩΝ ΛΟΓΩ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ, ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΤΟΥΣ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΨΟΓΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ.!!!!!

billy
billy
Απάντηση σε  Ioannis
8 Νοεμβρίου 2016 21:56

Παράδειγμα προς μίμηση η Ε ΔΟΥ Πειραιά, έκανε τα αυτονόητα ως όφειλε σαν ένα καλορυθμισμένο Κρατικό υποκατάστημα εσόδων, και κινήθηκε με ευελιξία (είσαι τυχερός που ανήκεις σ’ αυτή).

Στάθης
Στάθης
3 Νοεμβρίου 2016 11:48

Στις αρχές Ιουνίου 2016 υπέβαλα, τροποποιητική δήλωση αναδρομικών οικονομικού έτους 2015 (χρήση 2014), για το 50% του ΣΤΕ, η οποία ακόμα δεν έχει εκκαθαριστεί.

Την ίδια ημερομηνία υπέβαλα στην ίδια ΔΟΥ, τροποποιητικές οικ. έτών 2014 (χρήση 2013) και 2013 (χρήση 2012), για αναδρομικά από ΕΟΒ τέκνων, οι οποίες εκκαθαρίστηκαν άμεσα.

Γνωρίζω άλλες 2 περιπτώσεις απόστρατων συναδέλφων που δεν έχει εκκαθαριστεί η τροποποιητική δήλωσής τους οικ. έτους 2015 (χρήση 2014) για το 50% του ΣΤΕ .

Υπάρχει κάποια εξήγηση για το θέμα ή είναι θέμα χρόνου?

Κάπου διάβασα ότι το ΓΛΚ έχει κάνει λάθος στις βεβαιώσεις που εξέδωσε (με βάση τις οποίες κάναμε τις τροποποιητικές), διότι στις βεβαιώσεις αυτές χρέωσε στη χρήση του 2014, αναδρομικά που έπρεπε να έχουν χρεωθεί στις χρήσεις 2012 και 2013.

Υπάρχει απόστρατος συνάδελφος οποιουδήποτε όπλου που υπέβαλε τροποποιητική αναδρομικών οικ. έτους 2015 (χρήση 2014) για το 50% του ΣΤΕ και η δήλωσή του εκκαθαρίστηκε?

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Στάθης
3 Νοεμβρίου 2016 15:43

Κοίτα την συζήτηση εδώ: http://enstoloi.net/sxolia/forologia/comment-page-12/#comment-37818 .
Το δικό μου σχόλιο αφορά τροποποιητική δήλωση αναδρομικών οικ. έτους 2015 (χρήση 2014) για το 50% του ΣΤΕ. Είναι και άλλοι συνάδελφοι που μας ενημέρωσαν ότι έχει γίνει η εκκαθάριση τους.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
3 Νοεμβρίου 2016 15:45

Για τον τρόπο που εκδόθηκαν οι βεβαιώσεις από το ΓΛΚ και τα επιτελεία έχουμε συζητήσει εδώ http://enstoloi.net/sxolia/forologia/comment-page-5/#comment-27440 και εδώ http://enstoloi.net/sxolia/forologia/comment-page-5/#comment-28526.

billy
billy
Απάντηση σε  Στάθης
3 Νοεμβρίου 2016 16:54

Συνάδελφε Στάθη, επειδή συνομίλησα με τον προϊστάμενο (του τμήματος εισοδήματος) της δικής μου ΔΟΥ, στο γραφείο του για το ίδιο θέμα (που με αφορά), μου είπε τα εξής: οι τροποποιητικές δηλώσεις που υποβάλονται στις εφορίες από φυσικά πρόσωπα, θα εκκαθαριστούν κατά το τέλος του έτους 2016, λόγω φόρτω εργασίας στις εφορίες και προτεραιοτήτων στις εργασίες των εφοριών που οι ίδιες έχουν θέσει. Υ.Γ.: Εγώ υπέβαλα τροποποιητική δήλωση αρχές Απριλίου και ακόμα περιμένω την εκκαθάρισή της.

billy
billy
3 Νοεμβρίου 2016 20:30

Συμφωνώ, ότι είναι θέμα ΔΟΥ. Υπέβαλα φέτος αρχές Απρίλη με δύο ημέρες διαφορά (Τρίτη-Πέμπτη) δύο τροποποιητικές σε δύο διαφορετικές ΔΟΥ, (γιατί είχα αλλάξει ΔΟΥ την επόμενη χρονιά.. μιλάω για τα έτη 2012-2013) και από την μία ΔΟΥ μου ήρθε το εκκαθαριστικό αρχές Ιουλίου, ενώ από την άλλη ΔΟΥ ακόμα το περιμένω.

george15
george15
Απάντηση σε  Στάθης
4 Νοεμβρίου 2016 12:23

Καλημέρα φίλε Στάθη.Εγώ εχω υποβάλει του 12, 13 και 14. Εκαθαρίστηκαν όλες από την ΔΟΥ στην οποία πήγα ο ίδιος.Για το 12 πλήρωσα 80 ευρώ περίπου παραπάνω, για το 13 δεν είχα καμία διαφορά ενώ για το 14 πήρα επιστροφή 10 ευρώ.

Johnny B.
Johnny B.
23 Οκτωβρίου 2016 11:30

Μήπως κάποιος έχει πληροφορηθεί για το πώς πρόκειται να γίνει η φορολόγηση των δόσεων του 2016 για το πρώτο 50% των αναδρομικών?

Για το 2015, ο τρόπος φορολόγησης με συμπληρωματικές ανά προηγούμενο έτος επιβάρυνε πολλούς από εμάς με τριψήφιο αριθμό πρόσθετου φόρου…

Όμως αφού τα λάβαμε όμως μέσα στο 2015 δεν θα έπρεπε να φορολογηθούν ως εισόδημα του 2015? το ίδιο για τα έτη 2016, 2017 που θα τρέχουν οι υπόλοιπες δόσεις?

Θα ήθελα να περιμένω κάτι δικαιότερο από το ΥΠ.ΟΙΚ. !!!

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  Johnny B.
23 Οκτωβρίου 2016 12:38

Δεν εχει σημασια ποτε τα εισπρατεις αλλα σε ποιο ετος αναγωνται τα αναδρομικα. Του χρονου θα ακολουθηθη η ιδια διαδικασια των συμπληρωματικων αναλογα σε ποια χρονια αφορουν τα αναδρομικα που λαμβανεις σε δοσεις. Ολα αυτα συμφωνα με την σημερινη νομοθεσια που ισχυει.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
23 Οκτωβρίου 2016 12:59

Αυτά που λες Δήμο ισχύουν αλλά είναι τελείως αλλόκοτο από πλευράς εφορίας επειδή τα χρήματα εισπράχθηκαν μέσα στο π.χ. 2015 και όχι στα έτη π.χ. 2012-2013 … γιατί “πρέπει” να χρεώνονται σε προηγούμενα έτη και να μειώνουν το αφορολόγητο της τότε εποχής προκαλώντας έξτρα εκατοστάρικα φόρο σήμερα???… Δεν στέκει το “σκεπτικό”!

Σκέψου να είχαμε αναδρομικότητα 20ετίας! Ο τρόπος αντιμετώπισης του προβλήματος εκ μέρους της εφορίας είναι λανθασμένος και πρέπει να αναθεωρηθεί…

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  Johnny B.
24 Οκτωβρίου 2016 10:01

Είναι προφανές ότι είναι αλλόκοτο γιατί έτσι σε συμφέρει λαμβάνοντας υπόψη σου ότι με τα αναδρομικά δεν θα είχες υπέρβαση του αφορολογήτου σου με αποτέλεσμα λιγότερο φόρο επειδή λαμβάνεις σύνταξη (μικρές αποδοχές).
Αν όμως ήσουν ε.ε. και σου πρόσθεταν τα αναδρομικά στο έτος που τα έλαβες ο φόρος θα ήταν κατά πολύ αυξημένος, και τότε σίγουρα θα ζητούσες να στα επιμερίσουν.
Επίσης φαντάσου κάποιον που λαμβάνει σύνταξη (ΙΚΑ πχ) η οποία εκδίδεται μετά από 2 με 3 χρόνια και θα πρέπει με το σκεπτικό σου να κληθεί να φορολογηθεί σε ένα έτος τα αναδρομικά + το τρέχων έτος μαζεμένα. Θα ξετιναζόταν στην φορολογία.
Όπως καταλαβαίνεις το νόμισμα έχει δύο όψεις.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Δήμος
24 Οκτωβρίου 2016 17:17

Δεν μιλάω για το “συμφέρον” αλλά για το “ορθό”.

Δεν πρέπει να χρεώνονται ποτέ αναδρομικά έσοδα προηγούμενων ετών σε εκείνα τα έτη αφού δεν τα είχαμε εισπράξει σε εκείνα τα έτη! Έτσι όπως μας το κάνουν, θα έπρεπε και να μας τα είχαν επιστρέψει τοκισμένα, σωστά???

Αυτό που κάνουν “συμφέρει” το ΥΠ.ΟΙΚ. και αυτό κάνουν όλες οι κυβερνήσεις επί χρόνια, άλλο αν είναι “ορθό” ή όχι…

ΛΕΥΤΕΡΗΣ
ΛΕΥΤΕΡΗΣ
30 Σεπτεμβρίου 2016 09:07

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ.ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΠΕΣΤΕΙΛΑ ΩΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΣΤΗΝ ΔΟΥ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟ TAXIS ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΓΙΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΛΗΡΩΜΗ 250 ΕΥΡΩ….ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ;;

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  ΛΕΥΤΕΡΗΣ
30 Σεπτεμβρίου 2016 10:07

ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΣΘΕΤΟΣ ΦΟΡΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΕΛΑΒΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ.
ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΝΕΒΗΚΕΣ ΧΙΛΙΑΔΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΣΟΥ ΜΕΙΩΘΕΙ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΚΑΤΑ 100 € ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ.

ΛΕΥΤΕΡΗΣ
ΛΕΥΤΕΡΗΣ
Απάντηση σε  Kostas
30 Σεπτεμβρίου 2016 22:40

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ…………

ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
28 Σεπτεμβρίου 2016 20:13

Τελικα μου ”βγηκαν”στο ΤΑΞΙΣ και τα 3 εκκαθαριστικα των τροποποιητικων δηλωσεων μετα απο 4 μηνες[του 14].Για 12 και 13 πληρωνω[που ημουν ενεργος]ενω του 14 οχι [που ημουν εν-απ].

NIKOS
NIKOS
18 Σεπτεμβρίου 2016 12:37

Εχω υποβάλει τις τροποποιητικές δηλώσεις στη ΔΟΥ Μυτιλήνης από 3 Ιουνίου και ακόμη δεν έχουν εκκαθαριστεί ακόμα.Υπάρχει παρόμοια περίπτωση σε άλλο συνάδελφο;

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  NIKOS
18 Σεπτεμβρίου 2016 12:52

Το πότε θα γίνει εκκαθάριση των τροποποιητικών δηλώσεων εξαρτάται από την ΔΟΥ. Άλλοι συνάδελφοι έγραψαν ότι η εκκαθάριση έγινε σε λίγες μέρες και άλλοι όπως εσύ περιμένουν ακόμα. Η δική μου, με κατάθεση 26/4/2016 εκκαθαρίστηκε στις 14/9 από την ΔΟΥ Χανίων.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
27 Σεπτεμβρίου 2016 20:11

Χανιά?…Βρε συ Γιώργο…σίγουρα δεν γνωριζόμαστε? ή είμαι μόνο εγώ που το αναρωτιέμαι? …

Σχόλιο: Το ποσό φόρου που καλείσαι να καταβάλεις, βρίσκεται γύρω στα 100 ευρώ ανά έτος? (Πόσο θα ήταν το πρόστιμο ανά έτος αν “ξεχνούσες” να έκανες τη δήλωση?)

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
27 Σεπτεμβρίου 2016 23:59

Τα αναδρομικά που δήλωσα Γιάννη ήταν ≈216€ και ο φόρος που είχε παρακρατηθεί 43,5€ οπότε η διαφορά φόρου λιγότερα από 7€, έτσι δεν πληρώνω τίποτα για τα αναδρομικά.
Είμαι στα Χανιά από το 1992, αν ήσουν και εσύ εδώ το πιθανότερο είναι να γνωριζόμαστε. Στο email που χρησιμοποιώ φαίνεται το όνομα του αποστολέα, αν θέλεις ζήτα το από τον Αχιλλέα.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
28 Σεπτεμβρίου 2016 12:23

Πότε αποστρατεύτηκες Γιώργο? Γιατί βλέπω να μιλάς για μια εκκαθάριση άρα δεν μπήκες στο πλάνο των 36 δόσεων ώστε να χρειάζεται κάθε έτος μέχρι και το 2018 να κάνεις συμπληρωματική δήλωση 2 παλαιότερων ετών (για μένα φέτος απαιτείται στα έτη 2012 & 2013, του χρόνου 2013 & 2014 και του παραχρόνου στο υπόλοιπο του 2014 και κάθε φορά που ανεβαίνεις την χιλιάδα έστω και εξαιτίας αύξησης του εισοδήματος λίγων ευρώ, αυτό αντιστοιχεί σε 100 ευρώ μείωση στο αφορολόγητο για το αντίστοιχο έτος για κάθε φορά που κάνω συμπληρωματική, έλεος!!! Τα αναδρομικά τα λαμβάνω σε δόσεις από το 2015 γιατί να θεωρούνται φορολογητέο εισόδημα στα έτη 2012-2014???)

ΥΓ: Είμαι σίγουρος ότι έχουμε συνεργαστεί αν ήσουν στην 115ΠΜ…

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
28 Σεπτεμβρίου 2016 13:02

Αποστρατεύτηκα το 2009. Έχω αναδρομικά μόνο από το ΓΛΚ και όχι από το ΟΛΚΑ. Είμαι από τις περιπτώσεις που λόγω αλλαγής κλίμακας των μνημονιακών κρατήσεων, το 50% της αναπροσαρμογής των συντάξεων αντιστοιχούσε στο υπέρογκο ποσό των 12,5€/μήνα. Θα έχω αναδρομικά και τα δύο επόμενα χρόνια αλλά μόνο 130€ ανά έτος οπότε δεν με επηρεάζει η κατάθεση των συμπληρωματικών δηλώσεων.
Είχαμε συνεργαστεί στην 115ΠΜ. Στην τελευταία μου θέση πριν φύγω, δούλευα στο γραφείο που ήταν απέναντι από το δικό σου, δίπλα στην καντίνα.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
28 Σεπτεμβρίου 2016 14:33

Τελικά είναι μικρός ο κόσμος των αποστράτων! Σίγουρα υπάρχουν πάμπολλοι εδώ μέσα που γνωριζόμαστε αλλά δεν το ξέρουμε…

ΥΓ: Γιώργο, θα ζητήσω από τον Αχιλλέα το κινητό σου / email σου για να τα πούμε .

billy
billy
Απάντηση σε  NIKOS
18 Σεπτεμβρίου 2016 20:22

Συνάδελφε NIKOS μην ανυσηχείς, έχω υποβάλει δύο τροποποιητικές δηλώσεις, την μεγάλη εβδομάδα του Πάσχα και στην μία μου ήρθε το εκκαθαριστικό, ενώ στην άλλη το περιμένω.Σε ερώτηση που έκανα στην εφορία, μου είπαν πως θα αργήσουν τα εκκαθαριστικά λόγω φόρτω εργασίας.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  billy
28 Σεπτεμβρίου 2016 15:42

Αυτό είπαν και σε μένα τον Ιούνιο ότι δηλαδή θα πάει για μετά τον Οκτώβριο…λόγω φόρτου εργασίας και προτεραιότητας εργασίας…

Άραγε, τα δύο νουμεράκια που μπαίνουν επιπλέον στο εισόδημα δύο προηγούμενων ετών “κάπως” αυτοματοποιημένα και είναι ποσά που τα “βλέπουν” στο σύστημα, απαιτούν ειδικό έλεγχο για ιδιαίτερη απασχόληση υπαλλήλων…???

villas
villas
15 Σεπτεμβρίου 2016 11:27

ΠΡΟΣΟΧΗ – ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ
Όταν κάνουμε τις τροποποιητικές δηλώσεις για τα προηγούμενα έτη ΠΡΕΠΕΙ να καταθέσουμε την κάθε μια στην Δ.Ο.Υ την οποία έγινε ΄αρχική δήλωση του εκάστοτε έτους .
Δέν τις δέχεται η νέα σας Δ.Ο.Υ

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  villas
15 Σεπτεμβρίου 2016 12:17

Δηλ. αν κάποιος υπηρετούσε στο Διδυμότειχο και είχε καταθέσει εκεί την αρχική δήλωση
και τώρα ως απόστρατος κατοικεί στην Κρήτη
θα πρέπει να πάει στο Διδυμότειχο να καταθέσει την τροποποιητική?

Λίγο “κουλό” μου ακούγεται!

Λες: “Δέν τις δέχεται η νέα σας Δ.Ο.Υ” Ισχύει γενικά ή απλώς στο είπε η δική σου ΔΟΥ? Μπορείς να μας παραθέσεις νομοθεσία, εγκύκλιο, ΠΟΛ κτλ ?

villas
villas
Contributor
Απάντηση σε  aero
15 Σεπτεμβρίου 2016 12:28

Λοιπόν το story :
Πήγα σήμερα στην ΔΟΥ χαλκιδας να καταθεσω τις δηλώσεις .
Σε αυτη την ΔΟΥ ανήκω από πέρσι , πριν ειμουν στην ΙΓ Αθηνών 30+ χρονια .
Η υπάλληλος τις τσέκαρε χτύπησε κάτι στον υπολογιστή της και ΔΕΝ δέχτηκε τις τροποποιητικές μου και μου είπε οτι πρέπει να υποβληθούν στην ΔΟΥ που έγινε η αρχική δήλωση και με εδιωξε .

Τωρα για νομοθεσία κλπ δεν ξερω να σου πω

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  villas
15 Σεπτεμβρίου 2016 13:18

Εχεις δηλώσει στην εφορία την νέα σου κατοικία στην Χαλκίδα, ή ακόμα σε βλέπει στην ΙΓ.

villas
villas
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
16 Σεπτεμβρίου 2016 10:53

Ειναι δηλωμενη κανονικα και σε αυτη την εφορια εγινε η υποβολη της τελευταιας δηλωσης = https://i.imgur.com/Q3XyeUu.png

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
15 Σεπτεμβρίου 2016 12:47

Σύμφωνα με το βιβλιαράκι οδηγιών φορ. δήλωσης “οι συμπληρωματικές – τροποποιητικές δηλώσεις παρελθόντων ετών, υποβάλλονται χειρόγραφα στις αρμόδιες Δ.Ο.Υ.”

…και ΑΡΜΟΔΙΑ ΔΟΥ είναι η Δ.Ο.Υ. της περιφέρειας, που βρίσκεται η τελευταία δηλωθείσα κατοικία του φορολογουμένου.

ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
Απάντηση σε  aero
15 Σεπτεμβρίου 2016 16:48

Σωστά τα γράφει ο villas. Αστυνομικός ε.ε, αναδρομικά για το 2012 Α΄ΔΟΥ Καλλιθέας, το 2013 ΔΟΥ Περιστερίου, το 2014 ΔΟΥ Αγ. Αναργύρων, με το αιτιολογικό ότι εκεί είχαν υποβληθεί ηλεκτρονικά οι αρχικές δηλώσεις μέσω του taxis net. Για το εισόδημα του 2015 ηλεκτρονικά κανονικά μέσω taxis net στην ΔΟΥ Αιγάλεω.

billy
billy
Απάντηση σε  aero
16 Σεπτεμβρίου 2016 13:22

aero, συμφωνώ με τον villas, το ίδιο ακριβώς έπαθα και εγώ με τις τροποποιητικές, (δύο δηλώσεις κατέθεσα σε δύο διαφορετικές ΔΟΥ) και μάλιστα σε μία από αυτές μου ήρθε και το εκκαθαριστικό από την αντίστοιχη ΔΟΥ.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  billy
16 Σεπτεμβρίου 2016 13:48

… και αν η προηγούμενη ΔΟΥ ήταν 800 km μακριά, τί θα έκανες?

billy
billy
Απάντηση σε  aero
16 Σεπτεμβρίου 2016 14:52

Το ερώτημά σου, το έθεσα στον υπάλληλο της εφορίας και μου απάντησε, να την στείλω (την τροποποιητική δήλωση) με το ταχυδρομείο ή με courier.Δεν μπήκε στον κόπο καν, να την στείλει αυτός υπηρεσιακά μέσω της δικής του ΔΟΥ.Βέβαια παράλειψή μου ήταν, που δεν πήγα στον προϊστάμενο του τμήματος εισοδήματος μήπως και μου έδινε κάποια λύση.

σ
σ
Απάντηση σε  villas
16 Σεπτεμβρίου 2016 06:57

εγώ κατέθεσα στη ΔΟΥ που είμαι τώρα και αυτοί τις έστειλαν στη ΔΟΥ που αφορούσαν τότε υπηρεσιακά

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  σ
16 Σεπτεμβρίου 2016 10:50

villas,
απ’ ότι βλέπεις δεν είναι γενικό το πρόβλημα που αντιμετώπισες εσύ προσωπικά.
Μπορεί απλώς να οφείλεται σε άγνοια (ή τεμπελιά) της υπαλλήλου της ΔΟΥ Χαλκίδας.

Έχεις κάποια απάντηση στο ερώτημα του Γιάννη?
http://enstoloi.net/sxolia/forologia/comment-page-12/#comment-37692

villas
villas
Contributor
Απάντηση σε  aero
16 Σεπτεμβρίου 2016 10:54

Απαντησα

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  villas
16 Σεπτεμβρίου 2016 11:05

Τότε … θα έπεσες σε “λάθος” υπάλληλο!

ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ
11 Σεπτεμβρίου 2016 11:25

ZAF
ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΑΠΟ ΕΦΟΡΙΑ ME 1/9/2016 ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΤΟΥ 2016 ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΗΜΕΝΟ ΠΟΣΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΙΚΤΟ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΑΡΟ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ Ο ΦΟΡΟΣ .ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ

G.G.
G.G.
Contributor
11 Σεπτεμβρίου 2016 19:13

Θα κάνεις ένα έλεγχο της βεβαίωσης αποδοχών που έλαβες με τα ποσά που είναι στο Ε1 – εκκαθαριστικό του taxis να δεις αν συμφωνούν.
Κάποια σώματα εξέδωσαν εκ νέου βεβαιώσεις αποδοχών, μήπως είχες καταθέσει το Ε1 με τις παλιές, και με τις νέες βεβαιώσεις αναμορφώθηκε η δήλωση σου αυτεπάγγελτα από το taxis.
Βρες ένα πρόγραμμα εκκαθάρισης φόρου από το διαδίκτυο και κάνε μια δοκιμή να δεις αν συμφωνεί η εκκαθάριση με αυτή του taxis.
Αν δεν βγάλεις άκρη με όλα τα παραπάνω θα πρέπει να πας στην εφορία σου.

σ
σ
11 Σεπτεμβρίου 2016 20:24

προφανώς άλλαξε η βεβαίωση των ετήσιων αποδοχών σου από την υπηρεσία και η ΓΓΔΕ διόρθωσε το Ε1 με αποτέλεσμα να εκδοθεί νέο εκκαθαριστικό

billy
billy
11 Σεπτεμβρίου 2016 20:25

Φίλε ZAF, εκτιμώ ότι πρέπει να επισκεφθείς στην εφορία σου, το τμήμα εισοδήματος, και να διευκρινήσεις το θέμα σου με τον προϊστάμενο του τμήματος (πιστεύω είναι ο καθ’ύλην αρμόδιος).

ΣΓΟΣ ΤΤΗ
ΣΓΟΣ ΤΤΗ
8 Σεπτεμβρίου 2016 13:42

Καλησπέρα σε όλους.
Η κόρη μου έγινε 18 στις 2 Σεπτεμβρίου φέτος και πέρασε σε πανεπιστήμιο φέτος ,τι ενέργειες θα πρέπει να κάνω ώστε να παραμείνει προστατευόμενο μέλος;
Ευχαριστώ.

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  ΣΓΟΣ ΤΤΗ
8 Σεπτεμβρίου 2016 14:19

Για το ΓΛΚ
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-77/#comment-20188

Για την ασφαλιστική ικανότητα
http://enstoloi.net/metaptosi-asfalisis-apo-opad-se-ika/

Για την εφορία δεν απαιτείται καμία ενέργεια, απλά την δηλώνεις στο Ε1 σαν προστατευόμενο και αν σου ζητηθεί για κάποιο έλεγχο θα προσκομίσεις την βεβαίωση της σχολής.

ΣΓΟΣ ΤΤΗ
ΣΓΟΣ ΤΤΗ
Απάντηση σε  Γιάννης
8 Σεπτεμβρίου 2016 15:19

Για την ασφαλιστική ικανότητα από ότι κατάλαβα δεν χρειάζεται να κάνω ενέργειες εφόσον ισχύει για τα τέκνα μέχρι 24άρων ετών, αν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε με.
Τώρα για το λογιστήριο, όταν πάρω την βεβαίωση σπουδών μπορώ να την στείλω ταχυδρομικώς ή με κάποιον άλλο τρόπο;(Μακριά και αγαπημένα από Αθήνα)….

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΣΓΟΣ ΤΤΗ
9 Σεπτεμβρίου 2016 13:49

http://enstoloi.net/stratos/comment-page-77/#comment-20247
Με courier στη Κάνιγγος και με την υποχρέωση να παραλάβει και να σου φέρει (ο courier) την απόδειξη (αριθμ.) πρωτοκόλλησης. (Θα σου στοιχίσει 12€ αλλά γλιτώνεις τη “βόλτα¨στην Αθήνα).

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
11 Σεπτεμβρίου 2016 15:14

Δες: Υπηρεσίες Επιστροφής Πρωτοκόλου ή Δικαιολογητικών
εδώ:https://www.acscourier.net/el/additional-services

ή

Επιστροφή αριθμού πρωτοκόλλου στον αποστολέα
εδώ: http://www.speedex.gr/menu2.htm

Αντίστοιχη υπηρεσία παρέχουν και άλλες εταιρίες ταχυμεταφορών.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
30 Σεπτεμβρίου 2016 15:38

Πάντως aero,

1-2 courier που ρώτησα τελευταία (ενδιαφερόταν κάποιο γνωστό μου πρόσωπο), μου είπαν ότι τον τελευταίο καιρό στο ΓΛΚ παραλαμβάνουν μεν φακέλους αλλά δεν παραδίδουν χωρίς εξουσιοδότηση σε courier έγγραφα πρωτοκολλημένα…

Δεν το έχω επιβεβαιώσει πρακτικά αν ισχύει όπως τα λένε αλλά ας το έχει υπόψη του να το συζητήσει με την εταιρεία courier, ο συνάδελφος ΣΓΟΣ ΤΤΗ πριν στείλει το “πακέτο” του.

villas
villas
2 Σεπτεμβρίου 2016 21:25

Καλησπέρα .
Έχω μια απορία/ασχετοσύνη εάν μπορεί κάποιος να βοηθήσει .
Την φορολογική δήλωση μου την κάνω μόνος μου και οχι σε φοροτεχνικό λόγο ότι δεν έχω πολλά και διάφορα παρά μόνο το μισθό .
Όταν κάνω την συμπληρωματική δήλωση , κάνω copy – paste την δήλωση που είχα κάνει και προσθέτω τα νέα ποσά ?
Ή βάζω μόνο τα νέα ποσά χωρίς τα προηγούμενα ?
Ευχαριστώ .

billy
billy
Απάντηση σε  villas
2 Σεπτεμβρίου 2016 22:04

Συνάδελφε villas, βάζεις μόνο τα νέα ποσά (χωρίς τα προηγούμενα).

villas
villas
Contributor
Απάντηση σε  billy
3 Σεπτεμβρίου 2016 09:35

Ευχαριστω πολυ

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  villas
5 Σεπτεμβρίου 2016 11:03
villas
villas
Contributor
Απάντηση σε  aero
5 Σεπτεμβρίου 2016 13:40

Άψογο ! ! !

Γιώργος
Γιώργος
1 Σεπτεμβρίου 2016 15:16

Απλά για ενημέρωση: Σχετικά με τις συμπληρωματικές δηλώσεις για τα αναδρομικά ετών 2012 και 2013 θα καταβάλλω επιπλέον φόρο 100,08 και 45,50 αντίστοιχα για αυτά τα έτη, σύμφωνα με το ”Σημείωμα για Πληρωμή” του TAXISnet.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Γιώργος
2 Σεπτεμβρίου 2016 10:49
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
2 Σεπτεμβρίου 2016 12:35
Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  Γιώργος
2 Σεπτεμβρίου 2016 13:00

Η οφειλή είναι αναρτημένη στην ενότητα του taxis, προσωποποιημένη πληροφόρηση – οφειλές, όπου αναγράφει ακριβώς το ποσό που είναι να πληρώσεις, και πότε με την ταυτότητα οφειλής.

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Δήμος
2 Σεπτεμβρίου 2016 15:20

Τα ΄΄Σημειώματα για πληρωμή΄΄ μου τα εκτύπωσε ο λογιστής μου. Εγώ μπαίνω στην ενότητα του taxis ΄΄προσωποποιημένη πληροφόρηση – οφειλές΄΄ και μου γράφει οτι ΄΄Δεν υπάρχουν οφειλές για το συγκεκριμένο ΑΦΜ΄΄.
Επισημαίνω ότι έχω πληρώσει την 1η δόση του φόρου (ΙΟΥΛ 16) και εκκρεμούν τα υπόλοιπα (α. 2η και 3η δόση φόρου. β. υπόψη συμληρωματικός φόρος 2012 και 2013 και γ. ΕΝΦΙΑ) οποία πρέπει να πληρωθούν από τέλος ΣΕΠ και μετά.
aero και Δήμο, ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Θα ερευνήσω το θέμα πριν πληρώσω και θα ενημερώσω.

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Γιώργος
2 Σεπτεμβρίου 2016 15:45

Στην ενδειξη Οφειλες εκτος ρυθμισης, ειναι οτι ειναι για να πληρωσουμε,

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Γιάννης
2 Σεπτεμβρίου 2016 18:28

Γιάννη-Δήμο έχεται απόλυτο δίκιο. Όντως οι παραπάνω ωφειλές μου είναι αναρτημένες συγκεντρωτικά και αναλυτικά στο πεδίο ”Στοιχεία οφειλών εκτός ρύθμισης”.
Πάντως θα ρωτήσω και για υποδείξεις του aero πιο πάνω, όσο αφορά τον συμπληρωματικό φόρο και τα ξαναλέμε!!!
Σας ευχαριστώ όλους!!!

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
2 Σεπτεμβρίου 2016 20:57

Γιώργο κοίτα εάν είναι να πληρώσεις μόνο τη διαφορά (όπως λέει ο aero) και ενημέρωσε μας αν θες, πόσα αναδρομικά δήλωσες για ΄12 και ΄13 και σου ήρθε 100 και 45 και επίσης ενημέρωσε μας εάν ξεπερνάς τη κλίμακα των 20.000 με αυτά.

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Γιάννης
2 Σεπτεμβρίου 2016 23:12

kostastam, το 2012 είχα καθαρό φορολογητέο 25636,84 € και τα αναδρομικά που δήλωσα εφέτος είναι 737,68 €. Το 2013 είχα καθαρό φορολογητέο 24348,49 € και τα αναδρομικά που δήλωσα εφέτος είναι 370,06 €.
Ο συμπληρωματικός φόρος, όπως γράφω και πιό πάνω, μου ήρθε 100,08 και 45,50 αντίστοιχα για αυτά τα έτη.

ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
30 Αυγούστου 2016 23:03

Αποκτησα ενα ακινητο τον δεκ 2015[συμβολαιο 11 δεκ,δηλωση στο Ε9, 30 δεκ.Μου ”βγηκε”εκκαθαριστικο ΕΝΦΙΑ να πληρωσω ενα ποσο.Αναρωτιεμαι,εαν καποιος γνωριζει ,ο προηγουμενος κατοχος του ακινητου για 11+μηνες του 2015 θα πληρωσει ΕΝΦΙΑ? Υποψιν οτι πρεπει να δηλωθει στο Ε9 η αποκτηση νεου ακινητου μεσα σε 30 ημερες απο την αγορα του.

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
30 Αυγούστου 2016 23:44

Ο προηγουμενος ιδιοκτητης πληρωσε τον ΕΝΦΙΑ του 2015. Εσυ θα πληρωσεις οπως σωστα σου αναρτηθηκε ο ΕΝΦΙΑ για το 2016. Ο ΕΝΦΙΑ υπολογιζεται για τα ακινητα που εχουμε στην κατοχη μας την 1-1 καθε ετους.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
30 Αυγούστου 2016 23:50

Ο ΕΝΦΙΑ του 2016 επιβάλλεται σέ όποιον είχε το ακίνητο στην κατοχή του την 1/1/2016. Αφού η μεταγραφή του ακινήτου έγινε πριν από αυτή την ημερομηνία ο φόρος βαρύνει εσένα. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πλήρωσε τον ΕΝΦΙΑ του 2015 για αυτό το ακίνητο. Δες την παράγραφο 4 του άρθρου1 του Ν4223/2013.
http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEaosRGzKxO6XdtvSoClrL87e_1TwhCA6l5MXD0LzQTLWPU9yLzB8V68knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx3UnKl3nP8NxdnJ5r9cmWyJWelDvWS_18kAEhATUkJb0x1LIdQ163nV9K–td6SIufXco3gxIOTXDyhg5tCjFwozs6lGS9_O_qwK0aShnOEk

Δημητρης
Δημητρης
24 Αυγούστου 2016 10:23

Κυριε Αχιλλεα γνωριζετε κατι επ αυτου; Ευχαριστω
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=530687&catID=182&utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook&utm_campaign=real.gr

Δημητρης
Δημητρης
24 Αυγούστου 2016 12:13

Ναι συγνωμη..,
Εννοω πως υπολογιζονται πλεον οι κρατησεις αυτες και τι προβλεπεται

Δημητρης
Δημητρης
24 Αυγούστου 2016 13:31

ευχαριστω πολύ