Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 181 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
babis
babis
20 Ιουνίου 2016 18:47

Ξέρει κανείς να μου πει.Εάν με πιάσουν να δουλεύω ενώ είμαι συνταξιούχος ,και δεν έχω δηλώσει την εργασία στο γ.λ.κ τη συνέπειες θα έχω και εγώ και ο εργοδότης μου?

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  babis
20 Ιουνίου 2016 19:26

Αν ο εργοδότης σου δεν σε έχει ασφαλίσει και σας πιάσουν θα έχει αυτοτελές πρόστιμο για απασχόληση ανασφάλιστου εργαζόμενου 10.550€ και καταλογισμό εισφορών από την έναρξη απασχόλησης. Αν σε έχει ασφαλίσει, δεν έχει κανένα πρόβλημα.
Για εσένα αν δεν έχεις δηλώσει την έναρξη απασχόλησης στο ΓΛΚ ισχύει η παράγραφος 5 του άρθρου 20 του Ν4387. Δηλαδή καταλογισμός των ποσών που θα έπρεπε να σου έχουν παρακρατηθεί, έντοκα με επιτόκιο 4,56% και συμψηφισμός με μελλοντικές συντάξεις μέχρι το ¼ της σύνταξης μηνιαία.
Εδώ βέβαια προκύπτουν κάποια ερωτήματα στα οποία θα μπορούσε να απαντήσει ένας επαγγελματίας εργατολόγος ή λογιστής.
1ο Πως διαπιστώνουν το πότε έγινε έναρξη της απασχόλησης για να καθορίσουν τα καταλογιστέα ποσά;
2ο Αν θεωρήσουν ότι η έναρξη έγινε πριν την 12/5/2016 θα υπολογίσουν την περικοπή με το όριο των 30 ημερομισθίων (παλαιός νόμος) ή με το 60% του νέου νόμου;

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
20 Ιουνίου 2016 19:38

Γινεται βαση της εκτιμησης που θα γινει απο τους ελεγκτες και το τι θα γραψουν στην εκθεση ελεγχου.

Γιάννης
Γιάννης
19 Ιουνίου 2016 15:38

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μία συζήτηση με έμπειρο στέλεχος του ΓΛΚ στις συντάξεις ενστόλων. Ίσως για κάποιους να είναι χρήσιμο. Μου ανέφερε λοιπόν πως ακόμα και οι στρατιωτικοί δεν έχουν κατανοήσει πως από το 2017 τις συντάξεις τους θα τις υπολογίζει και θα τις εκδίδει ο ΕΦΚΑ. Δεν θα υπάρχει ΓΛΚ. Το τωρινό γεγονός της έκδοσης σύνταξης εντός 3 – 4 μηνών παύει να υπάρχει. Θα ισχύει για όλους προσωρινή σύνταξη γύρω στα 500 ευρό και για όσο χρονικό διάστημα απαιτηθεί για να εκδοθεί η συνταξιοδοτική πράξη. Θυμίζω ότι και σήμερα για πολλούς εργαζόμενους παρατηρούνται χρόνοι έκδοσης σύνταξης άνω των δύο χρόνων. Επίσης το θέμα της προσωποποιημένης ενημέρωσης ως προς τα συνταξιοδοτικά θα δυσκολέψει. Και συμπληρώνω εγώ, αν ένας συνάδελφος κάνει να πάρει δύο χρόνια τη συνταξιοδοτική πράξη στα χέρια του για να καταθέσει αίτηση για εφάπαξ και περιμένει άλλο τόσο (τουλάχιστον) για να πληρωθεί μπορούμε να καταλάβουμε ότι τα πράγματα δυσκολεύουν αρκετά από το 2017 σε σχέση και με το πιο πρόσφατο παρελθόν. Αυτό που μπορώ να… Διαβάστε τη συνέχεια »

Takis
Takis
Απάντηση σε  Γιάννης
19 Ιουνίου 2016 18:22

Δεν γνωρίζει το έμπειρο στέλεχος πως ο μεγάλος χρόνος αναμονής της σύνταξης σε άλλους φορείς οφείλεται στην μη μηχανογράφηση των ένσημων του κάθε ασφαλισμένου για τον εργασιακό του χρόνο και ιδίως αν έχει ένσημα σε διαφορετικούς φορείς, και πως κάτι τέτοιο δε υφίσταται για το δημόσιο.
Αν δεν το ξέρει ας ρωτήσει έναν συνάδελφο του πως με την εισαγωγή του ΑΦΜ στην βάση πληροφοριών που έχουν, αυτομάτως εμφανίζεται όλος ο εργασιακός χρόνος του καθενός μας.
Επίσης όταν μεταφερθούν οι αρμοδιότητες στον ΕΦΚΑ θα μεταφερθούν και όλες οι μηχανογραφήσεις των εργαζόμενων συνεπώς δεν υπάρχει τέτοιος κίνδυνος, και ας διαβάσει το άρθρο 9 παράγραφος 2 σε ότι αφορά την προσωρινή σύνταξη.

Κυριάκος
Κυριάκος
Απάντηση σε  Takis
19 Ιουνίου 2016 23:45

Δυστυχώς παιδιά, έχω συγγενή μου στο ΓΛΚ και θα ισχύσει αυτό που λέει παραπάνω ο Γιάννης. Από το 2017 που θα λειτουργεί ο ΕΦΚΑ όλες οι συντάξεις θα λειτουργούν με ίδιους και εννιαίους κανόνες. Δηλαδή θα βγαίνουν για όλους οι συντάξεις με εννιαίο τρόπο, δηλαδή προσωρινές το 60% και μάλιστα πολύ πάνω από τα 2 χρόνια. Σταματάνε και για εμάς φυσικά οι τρίμηνες αποδοχές και ότι πληρωνόμασταν σε 2 μήνες από τη διαγραφή μας και μετά. Όλα είναι μελετημένα από το κράτος και μάλιστα έχουν και οικονομικό κέρδος από αυτό με το να δίνουν τα 60% των συντάξεων. Μην ακούτε πάλι ότι εμάς θα μας εξαιρέσουν γιατί είμαστε έτσι ή είμαστε καλά παιδια ή κάνουμε δύσκολη δουλειά κλπ. Έτσι μας έλεγαν και για το νέο ασφαλιστικό ότι εμείς θα εξαιρεθούμε και να το αποτέλεσμα. Πιστέψτε με, αυτά μου είπε ο άνθρωπος και σας τα μεταφέρω. Ο καθένας μας μπορεί να διαφωνήσει ή να συμφωνήσει απλώς εγώ μεταφέρω αυτό που μου είπε. Λίγη υπομονή και θα γνωρίζουμε.

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Κυριάκος
20 Ιουνίου 2016 11:25

Μακάρι Τάκη να μην ισχύσει τίποτα και τα όσα μου είπαν στο ΓΛΚ να αποτελούν απλά και μόνο εκδήλωση πικρίας για το ότι θα αλλάξουν τα εργασιακά δεδομένα και για τους ίδιους από το 2017.

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  Κυριάκος
20 Ιουνίου 2016 12:22

Θα μπορούσε κάποιος από εσάς μιας και έχετε πρόσβαση σε υπάλληλους του ΓΛΚ, (και ιδιαίτερα τον Κυριάκο μιας και είναι και συγγενής σου) τους λόγους για τους οποίους κάνουν ένα χρόνο να περάσουν την βεβαίωση εισαγωγής σε πανεπιστήμιο ώστε να συνεχίσει να δίνεται το βοήθημα τέκνων ?
Εκτιμώ ότι ούτος ο χρόνος είναι υπερβολικός για μια εργασία ενημέρωσης της βάσης πληροφοριών που δεν παίρνει πάνω από ένα λεπτό.
Σε ότι αφορά τα παραπάνω καλό θα ήταν να μας εξηγούσαν τους λόγους που το ΓΛΚ κάνει τόσο σύντομα (3 μήνες περίπου να εκδώσει σύνταξη) σε σχέση με το ΙΚΑ, και γιατί με την ένταξη στο νέο φορέα θα εκλείψουν αυτοί οι λόγοι και ο χρόνος των 3 μηνών θα γίνει 2 χρόνια, και όχι τα 2 χρόνια να γίνουν 3 μήνες π.χ.

kostas
kostas
Απάντηση σε  Δήμος
20 Ιουνίου 2016 17:09

Δήμο έχεις ένα μεγάλο δίκιο. Αίτηση αναγνώρισης στρατού από Μάιο 2010 στο ΓΛΚ και ακόμα να εκδοθεί η πράξη ενώ στο ΙΚΑ Κάνουν μέχρι 6 μήνες. Τα παράλογα του συστήματος ή το σύστημα του παραλόγου???

Σταύρος Μαστοράκης
Σταύρος Μαστοράκης
19 Ιουνίου 2016 12:57

Καλημέρα Αχιλλέα μήπως γνωρίζεις σαν συνταξιούχος το γάμο τον δηλώνεις στο ΜΤΑ και στο ΓΛΚ?

Kostas
Kostas
19 Ιουνίου 2016 13:09
Σταύρος Μαστοράκης
Σταύρος Μαστοράκης
Απάντηση σε  Kostas
19 Ιουνίου 2016 13:51

Ευχαριστώ συναδελφε

Νίκος
Νίκος
18 Ιουνίου 2016 09:21

Κύριε Καρασαββίδη, τι θέλει να πει ο ποιητής για τους παλιούς ασφαλισμένους;

http://www.onalert.gr/stories/asfalistiko-erxontai-meiwseis-gia-olous-tous-syntaksiouxous/50401

aero
aero
Contributor
18 Ιουνίου 2016 15:59

….. ο ποιητής επανέλαβε το ποίημα ….
Γειά σου Αχιλλέα!
Με δυο λέξεις τα είπες όλα!

Νίκος68
Νίκος68
15 Ιουνίου 2016 18:06

Καλησπέρα. Η κόρη μου πληρωθηκε σήμερα το ΒΟΕΑ. Είναι 23,5 ετών. Το ποσό που κατατέθηκε είναι αυτό που φαίνεται από την εφαρμογή για 23 ετών. Οι πέντε μήνες που είχα κρατήσεις θα επιστραφούν αναδρομικά από το ΜΤΑ?
Ευχαρίστώ.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Νίκος68
15 Ιουνίου 2016 18:36

Το ΜΤΑ υπολογίζει το ΒΟΕΑ μέχρι την ημερομηνία που επήλθε το γεγονός θεμελίωσης του δικαιώματος λήψης του (συμπλήρωση 25 ετών, γάμος). Ότι κρατήσεις έγιναν από την ημερομηνία αυτή και μετά επιστρέφονται.

Νίκος68
Νίκος68
Απάντηση σε  GEORGIOSP
16 Ιουνίου 2016 07:23

Ευχαριστώ για την απάντηση.
Αρα το ποσό που φαίνεται στην εφαρμογή για ΒΟΕΑ δεν είναι το καθαρό αλλά έχει κρατήσεις.

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Νίκος68
16 Ιουνίου 2016 09:04

Ο Γιώργος εννοεί αυτά τα χρήματα που κατέβαλες από την ημερομηνία λήψης του ΒΟΕΑ και μετά ότι θα σου επιστραφούν (των πέντε μηνών όπως γράφεις). Το ΒΟΕΑ δεν έχει κρατήσεις σαν παροχή.

Γιώργος
Γιώργος
15 Ιουνίου 2016 14:55

Σίγουρα είναι θετικό.
Το θέμα είναι, εάν και εφόσον υλοποιηθεί η ανωτέρω απόφαση, να μην φρενάρει τις αποδόσεις τους επόμενους μήνες προσπαθώντας να αυξήσει και πάλι το αποθεματικό.

Johnny B, είναι όλα αυτά που λες τόσο καιρό. Κάπου αναφέρει κάτι και για την περίπτωσή σου, μαζί με άλλους 89 περίπου (διαγραφή εντός 2014 και αρ. πτωτ. το 2015).

Ας αναμένουμε να δούμε!!!!!!!!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιώργος
15 Ιουνίου 2016 20:32

Εύχομαι ότι καλύτερο για όλους μας που περιμένουμε μήνες και χρόνια για το πολυπόθητο εφάπαξ για να ξεπληρώσουμε συσσωρευμένες υποχρεώσεις.

Θα είναι κρίμα αν πέσει ο “πέλεκυς” έκτακτων περικοπών λόγω έλλειψης χρημάτων στο κεφάλι μας τυχαία…

Αν γίνει κάτι τέτοιο, θα ήταν πιο δίκαιο να ζητηθούν επιστροφές ποσοστού εφάπαξ αναδρομικά από όλους που πήραν εφάπαξ π.χ. από το PSI του 2012 και μετά…και όχι να κόψουν π.χ. 20-30% στους ταλαίπωρους της ουράς αναμονής έτσι τυχαία…

Ελπίζω, να κυλήσουν όλα ομαλά επειδή θα “πλακωθούν” στις αγωγές με το ταμείο μερισματούχοι που δεν φταίνε σε τίποτα αλλά έτυχε να πέσουν θύματα κάποιων κακών επιλογών και αποφάσεων του παρελθόντος…

Ας πρυτανεύσει η σύνεση και η ψυχραιμία!!!

ΥΓ: Ελπίζω να μην υπήρξε δόλος από τα μέλη του Συμβουλίου.

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  Johnny B.
15 Ιουνίου 2016 21:20

Γιατί θα πρέπει αυτοί που πήραν εφάπαξ από το 2012 και μετά να τους ζητηθεί αναδρομικά κάποια επιστροφή. Ούτε τα κλέψανε ούτε τους τα χάρισε κανένας ούτε πήγαν στο ταμείο και άνοιξαν το συρτάρι και τα πήραν από μόνοι τους.
Είναι τελείως άστοχο και αστήριχτο αυτό που λες.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Δήμος
15 Ιουνίου 2016 21:26

Δεν πρόκειται να γίνει τίποτα τέτοιο…προσωπική γκρίνια βγάζω…

Αλλά από την άλλη είναι τελείως άδικο να πουν μια μέρα στα καλά καθούμενα ότι π.χ. από τον αριθμό ΧΧΧ στη σειρά αναμονής και ύστερα θα κοπεί το μισό εφάπαξ!!! Εσύ ποιό θεωρείς πιο δίκαιο μέτρο (σε θεωρητικό επίπεδο) για να καλυφθεί το έλλειμα (όταν γίνει νέα αναλογιστική μελέτη) και να γίνει ξανά βιώσιμο το ταμείο?

Σκέψου και απάντησέ μου…αλλά μην τα βάζεις μαζί μου! Εγώ δεν ευθύνομαι για τα τυχόν ελλείματα ούτε για την μεγάλη ουρά αναμονής, έτσι?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Δήμος
16 Ιουνίου 2016 11:57

Δήμο,

δεν υπάρχουν πολλές λύσεις αν αποφασιστεί γενναία περικοπή των εφάπαξ παρά να την “πληρώσουν” κάποιοι που τυχαία βρέθηκαν στην ακατάλληλη στιγμή ενώ ήδη περιμένουν χρόνια στην ουρά.

Σε ένα τέτοιο δυσμενές σενάριο, που απαιτεί νέα αναλογιστική μελέτη στο τέλος του έτους κλπ… εξέφρασα κάποιες σκέψεις με έναν δικαιότερο ορίζοντας επίλυσης του προβλήματος.

Άλλωστε την “μικρή χασούρα” της περικοπής όσο γίνεται περισσότερων την προτείνω και στον εαυτό μου χωρίς εξαίρεση αρκεί κάποιοι συνάδελφοι να μην βρεθούν στα επόμενα χρόνια-μήνες με εφάπαξ τύπου ΙΚΑ στα καλά καθούμενα….

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  Johnny B.
16 Ιουνίου 2016 09:16

Δεν τα έβαλα εγώ μαζί σου, εσύ τα έβαλες με τους συνάδελφους με τις προτάσεις σου (του τύπου να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα) για να τους περικοπή το εφάπαξ που έλαβαν, μόνο και μόνο για να ικανοποιήσεις τις πικρίες σου.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Δήμος
16 Ιουνίου 2016 11:58
Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  Δήμος
16 Ιουνίου 2016 12:09

Και εγω σε αυτο και για συγκεκριμενο λογο.
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-181/#comment-31991
ΥΣ. Δεν προκειται να ασχοληθω αλλο μαζι σου μονο και μονο για την απαραδεκτη αντισυναδελφη σου ρητορεια, και που προφανως κανεις πως δεν καταλαβενεις.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Δήμος
16 Ιουνίου 2016 12:40

Δήμο,
εγώ αυτά που σου λέω τα πιστεύω! Στο χειρότερο των σεναρίων πρέπει να βάλουμε όλοι πλάτη και όχι να βγάλουμε την ουρίτσα μας απ’έξω…

Ας κοιτάμε το “δάσος” και όχι το “δέντρο” άσχετα αν “σωζόμαστε” μεμονωμένα και προσωρινά, τα πράγματα έρχονται και παρέρχονται για όλους μας!

ΥΓ: Προχθές είδα στο κέντρο της πόλης μου έναν πρώην συνάδελφο που είχα συνεργαστεί μαζί του στα 90s με καλές εντυπώσεις για αυτόν. Αυτός έφυγε “άνετος” με 26ετία και πήρε “γρήγορα” το εφάπαξ του πριν 12-14 χρόνια περίπου, σήμερα είναι επαίτης! Ζητιάνευε για τα παιδάκια του!!! Το πιστεύεις αυτό? Εγώ δεν θέλω να δω ούτε τον εαυτό μου ούτε κανέναν από εσάς στη θέση του. Το εφάπαξ είναι “ιερό σωσίβιο” για πολλούς επειδή “μηδενίζουν” έστω προσωρινά τα πολλά χρέη-υποχρεώσεις τους, αυτό να το σεβόμαστε και αν είμαστε σήμερα από θέση “ισχύος” με τον “παρά στην τσέπη” δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι έπονται τα χειρότερα!!!

GEORGIOSP
GEORGIOSP
15 Ιουνίου 2016 13:46

Για όσους συναδέλφους είναι σε αναμονή λήψης εφάπαξ. Δείτε στο άρθρο http://www.militaire.gr/%ce%b5%cf%86%ce%b1%cf%80%ce%b1%ce%be-%ce%b9%cf%80%cf%84%ce%ac%ce%bc%ce%b5%ce%bd%ce%b7-%ce%b2%cf%8c%ce%bc%ce%b2%ce%b1-%cf%83%cf%84%ce%bf-%ce%bc%ce%b5%cf%84%ce%bf%cf%87%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%cf%84%ce%b1/ το έγγραφο του ΕΛΟΑΑ. Αν εγκριθεί η απόφαση της ΔΕ του ταμείου θα αποσυμφοριθεί κάπως η λίστα αναμονής.
Υ.Γ Δεν συμφωνώ με την ανάλυση και τον σχολιασμό του δημοσιογράφου για το συγκεκριμένο θέμα.

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Ιουνίου 2016 14:37

Παντως για το ποιοι ε.ε. ειναι σε αναμονη ληψης εφαπαξ λογω 35ετιας ειναι κατι που αξιζει να διερευνηθει, και αν θα το λαβουν με αυτη την προταση – λυση. Εως και σημερα παντα οι Ι για τους εαυτους τους φροντιζαν πανω απο ολα και απο ολους.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Kostas
15 Ιουνίου 2016 16:55

Διαπιστώσεις – Σχόλια επί του δημοσιεύματος http://www.militaire.gr/%ce%b5%cf%86%ce%b1%cf%80%ce%b1%ce%be-%ce%b9%cf%80%cf%84%ce%ac%ce%bc%ce%b5%ce%bd%ce%b7-%ce%b2%cf%8c%ce%bc%ce%b2%ce%b1-%cf%83%cf%84%ce%bf-%ce%bc%ce%b5%cf%84%ce%bf%cf%87%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%cf%84%ce%b1/

1. Η χρήση των ταμειακών διαθεσίμων απαιτεί Υπουργ. Απόφαση.
2. Στις 21-4-2016 έγινε στο ΜΤΑ παρουσίαση της αναλογιστικής μελέτης η οποία αποφαίνεται ότι το Ταμείο δεν είναι βιώσιμο ακόμα και με γενναία περικοπή των εφάπαξ (δεν αναφέρεται ποσοστό).
3. Με το ν. 4387/16 (Μεταρρύθμιση ασφαλιστικού − συνταξιοδοτικού συστήματος) εκτιμάται μείωση των εφάπαξ κατά 2,5% κατ’ έτος.
4. Με τα νέα δεδομένα του ν. 4387, χρειάζεται το Ταμείο να προβεί σε νέα αναλογιστική μελέτη.
5. Οι εκκρεμείς αιτήσεις εφάπαξ έως 31/12/2014, είναι 192 και αντιστοιχούν σε περίπου 14 εκατ. € (μέσος όρος εφάπαξ 73 χιλ. €).
6. Τα ταμειακά διαθέσιμα είναι περίπου 20 εκατ. €.
7. Οι μηνιαίες εισφορές από κρατήσεις των ε.ε. είναι 1,5 εκατ.€ (φθάνουν για περίπου 21 εφάπαξ ανά μήνα).
8. Αν εγκριθεί η εισήγηση για διάθεση 6 εκατ. €, θα χορηγηθούν άμεσα περίπου 80 εφάπαξ.

Johnny B.
Johnny B.
15 Ιουνίου 2016 21:11

Αχιλλέα, ο Dp το πήρε το εφάπαξ του και έφυγε από τον ορίζοντα…μας έμειναν τα πικρόχολα σχόλια του και οι αμέτρητοι καβγάδες μαζί σου και με τον aero. Παρόλα αυτά, δεν αποκλείεται αυτά που έγραφε να είχαν στοιχεία αλήθειας απέναντι στο πρόβλημα μη ενημέρωσης των μερισματούχων. Αυτό άλλωστε υπονοείται και από σχετικό άρθρο του http://www.militaire.gr Από την πλευρά μου, εύχομαι σε όλους μας υπομονή και καλή τύχη αφού περιμένουμε στην ουρά μήνες και χρόνια τώρα, είτε ανήκουμε στους 192 πρώτους ή στους 90 δεύτερους ή στους υπόλοιπους που αναγράφονται στο έγγραφο. ΥΓ1: Δεν ξέρω τι θα αποφασίσουν για την περίπτωσή μου, είμαι στους 90 με λήξη μετοχικής σχέσης μέσα στο 2014 αλλά κατάθεση συνταξιοδοτικής πράξης αρχές 2015, αλλά ελπίζω η απόφαση του ΕΛΟΑΑ να μας βάλει και εμάς σε εκείνους που δικαιούνται εφάπαξ με το παλιό σύστημα και να το λάβουμε χωρίς περαιτέρω καθυστερήσεις ή απρόοπτες μειώσεις… ΥΓ2: Αν υπάρξει η οποιαδήποτε προφορική ενημέρωση για τις αποφάσεις του κ. ΥΕΘΑ επί αυτού του εγγράφου από συναδέλφους του ΕΛΟΑΑ προς συναδέλφους… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
15 Ιουνίου 2016 21:21

Δεύτερο και σημαντικότερο!

Δεν υπήρχε άλλη λύση από την ρευστοποίηση αποθεματικού, που ήταν το πάγιο ερώτημά μου σε όλα τα σχόλια μου επί του θέματος. Η “κοινή λογική” που έλεγα πάντοτε…

Επίσης, για την ολοκλήρωση στην λύση του προβλήματος της μεγάλης ουράς αναμονής είναι η εφαρμογή ΚΑΙ της τμηματικής καταβολής του εφάπαξ (π.χ. 2-3 ισόποσες άτοκες και σε διάστημα τριετίας).

Η προτεινόμενη ρευστοποίηση μόνο 6 εκατ. δεν αρκεί για να λύση καθολικά το πρόβλημα (το λένε και οι ίδιοι), όπως λέει και ο aero καλύπτει περίπου 80 εφάπαξ, ε και? χρειάζεται να ρευστοποιηθούν πάνω από 10 εκατ. (το 50% του συνόλου) για να λέμε ότι κάτι γίνεται…αλλά οπωσδήποτε να εξεταστεί και η τμηματική καταβολή που προτείνω κάθε φορά από την αρχή που γράφω σχόλια!!!!

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
15 Ιουνίου 2016 21:49

Επειδή παρακολουθώ τα γραφόμενα από όλους τους συνάδελφους και με αφορμή το σχετικό έγγραφο οφείλω Αχιλλέα να σε συγχαρώ για άλλη μια φορά για τις εύστοχες και έγκυρες τοποθετήσεις σου επί των θεμάτων που μας απασχολούν όπως και από κάποιους συνάδελφους όπως ο aero και ο G.G. Συγχαρητήρια για άλλη μια φορά και σε ευχαριστώ για την μεγάλη και ανιδιοτελή προσπάθεια που κανείς.

Takis
Takis
16 Ιουνίου 2016 00:28

Μεσα σε ολα αυτα ειναι και τα συπληρωματικα που πρεπει να δωθουν και αυτα σε οσους ειναι σε αναμονη.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
16 Ιουνίου 2016 07:50

Η άμεση χορήγηση αυτών των περίπου 80 εφάπαξ, θα έχει ως αποτέλεσμα την μείωση της “ουράς αναμονής” κατά 4 περίπου μήνες.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
16 Ιουνίου 2016 10:52

Η ουρά αναμονής έχει φτάσει σταθερά τα δύο χρόνια, αυτό που κάνουν θα είχε ουσία αν γινόταν σε μεγαλύτερη κλίμακα (π.χ. ρευστοποίηση 10+ εκατ. του αποθεματικού).

Στο έγγραφο μιλούν συνέχεια για τους “192” του 2014 και αφήνουν “παραθυράκι” να ενταχθούν σε επόμενη απόφαση οι υπόλοιποι “90” του 2014 με κατάθεση ΣΠ αρχές του 2015 (όπως εγώ) στο “πακέτο” του παλιού συστήματος…αλλά γιατί τόσο λόγος για “παλιό” και “νέο”? Άλλωστε και με το “νέο” να πας όταν είσαι κοντά στο 2014 οι “απώλειες” θα είναι ελάχιστες, δεν υπάρχει επί του παρόντος οικονομικό “όφελος” για τον ΕΛΟΑΑ, εκτός και αν αυτός ο διαχωρισμός σχετίζεται με τα γραφόμενα περί μη βιωσιμότητας που σε συνδυασμό με μια νέα αναλογιστική μελέτη θα επιφέρουν και νέες, επιπρόσθετες περικοπές στα εφάπαξ…. από κάποιους άτυχους στην ουρά αναμονής και ύστερα…

Πώς το “διαβάζεις” συνολικά το έγγραφο αυτό???

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  aero
16 Ιουνίου 2016 12:03

Ίσος γιατί μπορεί στο μητρώο καταγραφής των ληξιπρόθεσμων οφειλών που πρέπει να τηρεί και να εξοφλεί ο κάθε φορέας (και ενημερώνει το ΓΛΚ με αποστολή στοιχείων των ληξιπρόθεσμων) σύμφωνα με την χρονολογία γένεσης της οφειλής, να έχουν εγγραφή και τα συμπληρωματικά εφάπαξ των δικαιούχων (τέλος του 2014 δηλαδή από τότε που ψηφίστηκε ο νόμος) και μετά να έπονται οι συνάδελφοι με ημερομηνία 2015 (βλέπε παράγραφο 2.γ του εγγράφου), και ίσος τα χρήματα να φτάνουν μέχρι αυτούς.
Πάντως δεν έχει κανένα νόημα αυτός ο διαχωρισμός αφού αποστρατεύτηκαν μέσα στο 2014, ίσος μια άλλη εκδοχή είναι ότι είναι μια πρόφαση να κερδίσουν χρόνο ότι δήθεν σε αυτούς εφαρμόζεται ο νέος νόμος υπολογισμού.
Εμένα μου προξενεί εντύπωση γιατί όλα αυτά δεν συζητήθηκαν όταν έγινε η Διακλαδική σύσκεψη για τα εφάπαξ με τον ΥΕΘΑ, αφού και τότε υπήρχαν αυτές οι υποχρεώσεις που έπρεπε να διευθετηθούν, ώστε να έπαιρναν από τότε θέση επί του ζητήματος ή μήπως δεν συζητήθηκαν επειδή ήταν τότε ο ΥΕΘΑ και δεν θα ήθελε να πάρει θέση.

Κώστας Ν.
Κώστας Ν.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Ιουνίου 2016 23:50

Με ημερομηνία διαγραφής 12/11/2014 αλλά κατάθεση αίτησης για λήψη ΕΦΑΠΑΞ την 5/3/2015, είμαι μέσα στους 90 που γράφει το εν λόγω έγγραφο, αφού έχω και σειρά γύρω στο 225?
Αν δούμε τον πίνακα με τη σειρά προτεραιότητας το 280 (=190+90) φτάνει έως τον Μάϊο του 2015. Όλοι αυτοί διαγράφηκαν εντός του 2014 και πηραν πρωτόκολλο ΕΦΑΠΑΞ το Μάϊο?

Takis
Takis
Απάντηση σε  Κώστας Ν.
16 Ιουνίου 2016 00:26

Ακριβως ετσι ειναι οπως τα υπολογιζεις.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Κώστας Ν.
16 Ιουνίου 2016 00:33

Κώστα,

είμαστε πλάι-πλάι (+3 από εσένα), μας εύχομαι να τους φωτίσει στον ΕΛΟΑΑ και να μας κατατάξουν μαζί με τους άλλους 192 επειδή το εφάπαξ υπολογίζεται στους ένστολους με λήξη μετοχικής σχέσης άσχετα αν καταθέσαμε τα δικαιολογητικά τον Μάρτιο, δεν ήταν υπαιτιότητά μας.

Φυσικά, μέχρι 31/12/14 διαγραφή συναδέλφων σημαίνει ότι φτάνει η κατάθεση της ΣΠ τους τον Μάιο του 2015, λογικό το βλέπω…

Παρακολουθούμε στενά το θέμα και αλληλοενημερωνόμαστε.

ΥΓ: Ελπίζω και οι άλλοι συνάδελφοι στο site αυτό να μας κρατάνε ενήμερους με τις όποιες αποφάσεις του ΕΛΟΑΑ, έστω και από προφορική πληροφόρηση.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
16 Ιουνίου 2016 07:54
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
16 Ιουνίου 2016 11:09
Μάριος
Μάριος
Απάντηση σε  aero
16 Ιουνίου 2016 11:37

Αero μάλλον θα χάσεις , σε αυτό που υπόσχεσαι !!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
16 Ιουνίου 2016 11:47

Μάριε,
ο aero είναι καλός γνώστης των πραγμάτων και όταν λέει κάτι δεν το πετάει έτσι για την πλάκα…

Πλέον το “σενάριο” με το οποίο με εμψυχώνει, θα έχει βάση υπό δύο συνθήκες.

Πρώτο, να δοθούν σύντομα τα 80 εφάπαξ από τα αποθεματικά και στη συνέχεια να ενταχθούμε οι “90” στο “πακέτο” των “παλιών” ώστε να μην υπάρχουν διαδικαστικές καθυστερήσεις ή … άλλες επιπλοκές….έτσι από τον Ιούλιο με 20-22 εφάπαξ τον μήνα θα με φτάσει Χριστούγεννα (είμαι 228 σήμερα) αντί Πάσχα που υπολογίζω.

Μακάρι, όλοι οι συνάδελφοι που περιμένουμε χρόνια-μήνες στην ουρά αναμονής να έχουμε ένα σύντομο και αίσιο τέλος στη λήψη του χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις!!!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
16 Ιουνίου 2016 12:38

Μάριε,
“θα χάσω” ως προς την πρόβλεψη λήψης του εφάπαξ
ή ως προς το αν θα σταματήσει να σχολιάζει ο “λαλίστατος” Johnny B ?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
16 Ιουνίου 2016 13:04

Φίλε aero, (Δήμο, Μάριε, Τάκη κλπ) έχε υπόψη σου ότι σκέφτομαι και γράφω αρκετά γρήγορα (είχα PC από τα 80s από χόμπυ αλλά και για επαγγελματικούς λόγους) άρα το “λαλίστατος” έγκειται στην “όρεξη” του αναγνώστη να διαβάζει τα σχόλια μου…δεν ήμουν “υβριστής εκ πεποιθήσεως” και ούτε “στεναχώρησα” εκ προθέσεως κάποιον από εσάς. Να θυμάσαι ότι πάντα ήμουν και θα είμαι συναδελφικός στις προτάσεις μου και ιδέες μου και θα στηρίζω στα γραφόμενά μου αυτό το άριστο website που μας δίνει το “δικαίωμα” ελεύθερα να εκφράζω τις σκέψεις μου πέρα από την απλή/στοιχειώδη/ρουτινιάρικη ενημέρωση της σειράς εφάπαξ και τις περικοπές/ασφαλιστικά που έρχονται ανά καιρούς. Είμαστε πρώτα από όλα άνθρωποι-συνάνθρωποι και χαίρομαι ιδιαίτερα που μπορώ να επικοινωνώ μαζί σας έστω και έτσι (εννοώ ηλεκτρονικά)… Να ‘σαι σίγουρος ότι η επιθυμία σου να με “ξεφορτωθείς” έστω και με τα υπονοούμενά σου θα γίνει κάποια στιγμή πραγματικότητα, τόσους και τόσους “ξεφορτωθήκατε” ευθέως ή εμμέσως ορισμένοι από τους σχολιαστές, σε μένα θα “κολλήσει” το θέμα? …τα μεγάλα σχόλια σας πείραξαν? … η πληθώρα των σχολίων… Διαβάστε τη συνέχεια »

Steve
Steve
15 Ιουνίου 2016 01:20

Κάτι έγραψε η ένωση για αναπροσαρμογή των κυρίων συντάξεων.
Πήραμε αύξηση :

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
14 Ιουνίου 2016 22:14

Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ?

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
14 Ιουνίου 2016 21:18

Παρτε σε ρευστό και μην το διατυμπανίζετε καταθεσεις.ΜΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΤΕ ΚΑΝΤΕ ΕΡΓΑ-ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΑΠΟΣΥΡΡΕΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΡΕΥΣΤΟ ΑΠΟ 2012 ΥΨΟΥΣ 520.000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΡΧΟΝΤΕ-ΤΑ ΜΑΞΙΜΟΥ ΑΓΟΡΑ 2.000 ΕΥΡΩ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΣΑΣ ΤΟ ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ-ΕΙΝΑΙ ΑΝΞΙΠΙΣΤΟΙ ΠΩΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΕ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΚΟΠΟΥΣ ΣΑΣ ?ΑΤΡΟΜΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΘΕΤΕΣ-ΕΚΕΙ ΠΟΝΑ ΚΑΙ ΤΣΟΥΖΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΡΑΠΑΝΑΚΙΑ

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  ΑΝΤΩΝΗΣ
14 Ιουνίου 2016 22:06

Αντώνη , προσπαθώ και πιστεύω και οι υπόλοιποι συνάδελφοι να καταλάβουν τα γραφόμενά σου . Μήπως μπορείς να το εκφράσεις διαφορετικά για να γίνεις κατανοητός .

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  ΑΝΤΩΝΗΣ
14 Ιουνίου 2016 23:04

Ο Θεός να μας φυλάει! Παει Ξέφυγες Αντώνη Ψαξτο μπας και προλαβείς τα ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!!!

Λες να ...
Λες να ...
Απάντηση σε  Γιώργος
16 Ιουνίου 2016 09:01

Μπα ….. αποκλείεται (?).
Άλλος Αντώνης θα ‘ναι ….
http://ellinikhayghde.blogspot.gr/2015/01/blog-post_33.html

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  ΑΝΤΩΝΗΣ
14 Ιουνίου 2016 23:43

Σαν μετάφραση κειμένου με το SYSTRAN, μοιάζει!!!!!!!!!!!!

Γρηγόρης Κ.
Γρηγόρης Κ.
14 Ιουνίου 2016 16:15

Καλησπέρα , θέλω να ρωτήσω εάν γνωρίζει κάποιος , βεβαίωση για τα αναδρομικά που λάβαμε για τα έτη 2012 και 2013 που βρίσκουμε . Μου τα ζήτησαν από την εφορία για να κάνω την τροποποιητική στην δήλωση . Για τα έτη 2014 και 2015 υπάρχει βεβαιώσει στο taxis , επιπρόσθετα να αναφέρω ότι το 2012 και 2013 ήμουν ΕΝΕΝ . Ευχαριστώ

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Γρηγόρης Κ.
14 Ιουνίου 2016 16:27

Γιά δοκίμασε στην ιστοσελίδα της ΠΑ στο παρακάτω link: https://pay.haf.gr/ ”Μισθοδοσία Προσωπικού”, βάλε τα στοιχεία σου κάνε σύνδεση και πάτα ”Βεβαίωση Εφορίας”

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Γρηγόρης Κ.
14 Ιουνίου 2016 16:27

Θα την παρεις απο την μοναδα που αποστρατευτηκες.

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Kostas
14 Ιουνίου 2016 16:29

Αυτη που ειναι στην ιστοσελιδα της ΠΑ ειναι για ενημερωση. Η εφορια για να την κανει δεκτη θελει υπογραφη και σφραγιδα.

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Kostas
14 Ιουνίου 2016 16:39

Οκ Κώστα. Δεν έχω πάει ακόμα εφορία!!!!

Mike
Mike
Απάντηση σε  Kostas
15 Ιουνίου 2016 11:28

Οι Μονάδες ΔΕΝ τη δίνουν. Τη κατεβάζεις και στέλνεις το pdf στο λογιστή σου.
https://pay.haf.gr/login

Takis
Takis
Απάντηση σε  Mike
15 Ιουνίου 2016 11:37

Κάνεις λάθος, η βεβαίωση θέλει σφραγίδα και υπογραφή, και την δίνουν κανονικά οι Μονάδες.

Mike
Mike
Απάντηση σε  Takis
15 Ιουνίου 2016 12:42

Τάκη τους πήρα τηλέφωνο στο Τμήμα Οικονομικού.
Ίσως τη δίνουν οι βόρειες 🙂

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Takis
15 Ιουνίου 2016 14:41

Εγω την πηρα απο μοναδα Αθηνας μαζι με αλλους δυο συναδελφους

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Mike
15 Ιουνίου 2016 13:40

Mike,
μην γενικεύεις (“Οι Μονάδες ΔΕΝ τη δίνουν”), διότι δημιουργείς λάθος εντυπώσεις.
Το να στείλεις “το pdf στο λογιστή σου” δεν το καθιστά αυτομάτως έγκυρο.

Γρηγόρη Κ.,
τύπωσέ τη όπως σου είπε ο Γιώργος και πήγαινε στη Μονάδα αποστρατείας να στην επικυρώσει.
Αν είσαι μακρυά (όπως εγώ), ζήτησέ τους να στη στείλουν ή (εναλλακτικά) στείλε την ταχυδρομικά να την σφραγίσουν και να στην επιστρέψουν με τον ίδιο τρόπο.

Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  aero
15 Ιουνίου 2016 15:28

Εγώ τα καταθέσα και πήρα και αντίγραφο από την εφορία χωρίς υπογραφές και επικύρωση . Δεν είναι και απρόσωπο χαρτί αφού αναγράφονται τα στοιχεία του φορολογούμενου και είναι αναρτημένα σε επίσημη ιστοσελίδα. Ισως εξαρτάται και από την εφορία

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
15 Ιουνίου 2016 20:24

Νίκο,

εμένα ο εφοριακός δεν το δέχτηκε έτσι, ήθελε στρόγγυλη σφραγίδα και υπογραφές για να το θεωρήσει επίσημο έγγραφο.

billy
billy
Απάντηση σε  Γρηγόρης Κ.
14 Ιουνίου 2016 16:38

Τη βεβαίωση θα την παραλάβης από το Τμήμα Οικονομικού της Μονάδας πού αποστρατεύτηκες(με στρογγυλή σφραγίδα και υπογραφή του Ε.Ο.Υ).Επικοινώνησε τηλεφωνικά μαζί τους, να σου την ετοιμάσουν.

filippos
filippos
14 Ιουνίου 2016 15:04

Με Ημερ.Σ.Π. 18/04/2016 ΣΕΙΡΑ 544

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  filippos
14 Ιουνίου 2016 16:16

Τελικά αρκετές οι αποστρατείες και το προηγούμενο διάστημα. Από 5-8-15 (324) έως 18-4-16 (544) 220 άτομα για 8,5 μήνες περίπου (ΜΟ: 25 άτομα ανά μήνα).

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιώργος
14 Ιουνίου 2016 16:35

Γιώργο,

για τον ΕΛΟΑΑ σκοπός είναι ο μέσος μηνιαίος όρος αποστρατειών να μην υπερβαίνει τα δυνάμενα να εκταμιευθούν μηνιαίως κανονικά εφάπαξ συν ποσοστό των συμπληρωματικών.

Με λίγα λόγια, αν μπορεί να δίνει 22-23 κανονικά εφάπαξ και 20 περίπου συμπληρωματικά τον μήνα ενώ οι μέσες μηνιαίες αποστρατείες να μην είναι περισσότερες από 20 τότε “οριακά” θα τα καταφέρει ώστε σε βάθος διετίας να βρει τα “ίσα” του… Νομίζω ότι οι 20 μέσες αποστρατείες μηνιαίως είναι λογικό δεδομένο μετρώντας από αρχές 2015 και μετά.

Βέβαια, υπάρχει και ένας συσσωρευμένος αριθμός εφάπαξ μεταξύ 2014-2015 που για να τα εξοφλήσει θα έπρεπε να ρευστοποιήσει ένα μικρό ποσό του αποθεματικού τους και ύστερα να αρχίσει να “στοκάρει” ξανά χωρίς να διακινδυνεύσει την “ρήτρα μηδενικού ελλείματος” που τηρεί ακόμα…

Αλλά τα απλά για να κατανοηθούν από ένα “ξεκούραστο” μυαλό απόστρατου, μάλλον είναι πολύ δύσκολο… για τα “κουρασμένα” μυαλά των ΜΤΑδων…φυσικά εξαιτίας των εξαντλητικών υπερωριών!!!

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Johnny B.
14 Ιουνίου 2016 23:35

Johnny συμφωνώ με τα λεγόμενά σου.
Ήλπιζα όμως ότι με το άνοιγμα της ψαλίδας ε.ε. – ε.α. θα μειωνόταν ο ρυθμός αποστρατειών με σκοπό, του σκεπτικού μου, να μειωθεί μελλοντικά ο χρόνος απόδοσης του εφάπαξ και αν είναι δυνατόν να πάει στον ένα μήνα όπως παλιά.
Τώρα, όσο αφορά την τελευταία παράγραφό σου, επειδή δεν είμαι Οικονομικός και ούτε γνωρίζω λεπτομέρειες του έργου των ΜΤΑδων, όπως τους αποκαλείς, δεν μπορώ να κρίνω.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιώργος
15 Ιουνίου 2016 11:11

Όλοι κρινόμαστε εκ του αποτελέσματος και βάσει της κοινής λογικής…

Takis
Takis
Απάντηση σε  Γιώργος
15 Ιουνίου 2016 11:14

Προφανώς δεν έχει κατανοήσει ότι το εφάπαξ χορηγείται από τον ΕΛΟΑΑ από ανεξάρτητο π/υ και ανεξάρτητη ΔΕ με πρόεδρο τον εκάστοτε υπαρχηγό ΓΕΑ ο οποίος είναι υπεύθυνος μαζι με τα άλλα μέλη για τις όποιες αποφάσεις, και δεν έχει καμία σχέση με αποφάσεις ή κωλυσιεργίες του ΜΤΑ και την εκτέλεση του δικού του π/υ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιώργος
15 Ιουνίου 2016 20:22

Τάκη,

τα ξέρω αυτά…

διάβασε εδώ καλύτερα:

http://www.militaire.gr/εφαπαξ-ιπτάμενη-βόμβα-στο-μετοχικό-τα/

Takis
Takis
Απάντηση σε  Γιώργος
16 Ιουνίου 2016 00:24

Αφου τα ξερεις τοτε γιατι εμπλεκεις το ΜΤΑ, σχετικα με το εφαπαξ και τις υπερωριες οπως γραφεις παραπανω.
[ Αλλά τα απλά για να κατανοηθούν από ένα “ξεκούραστο” μυαλό απόστρατου, μάλλον είναι πολύ δύσκολο… για τα “κουρασμένα” μυαλά των ΜΤΑδων…φυσικά εξαιτίας των εξαντλητικών υπερωριών!!! ]
Τα εχεις κανει ενα κουβαρι ολα και στην ουσια τιποτα δεν ξερεις, αφου επανελημενα μπλεκεις ανθρωπους και διαδικασιες που δεν εχουν σχεση μεταξυ τους, ετσι μονο και μονο για να γραψεις κατι και να το παξεις πολυγνωστης των παντων και για τα παντα.
ΥΣ. Το δημοσιευμα καλυτερα διαβασετο εσυ για να καταλαβεις ποιος ειναι υπευθυνος για την χορηγηση του εφαπαξ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιώργος
16 Ιουνίου 2016 00:52

Ο “ειδικός λογαριασμός” του ΕΛΟΑΑ δεν θα είχε υπόσταση αν δεν ήταν ενταγμένος στο έμψυχο δυναμικό του ΜΤΑ. Στο έγγραφο που συζητάμε, είδα 4 συναδέλφους ειδικότητας (Ο), όλοι τους είναι του ΟΛΚΑ-ΓΕΑ? Αν είναι έτσι sorry… αλλά επειδή δεν είμαι “παντογνώστης” (όπως με λες), σε ρωτάω εγώ, ποιοι είναι οι οικονομικοί ένστολοι και οι υπάλληλοι του ΕΛΟΑΑ που επικοινωνείς μαζί τους, κάποιοι άσχετοι από το δυναμικό του ΜΤΑ? Πες μου να μάθω παλικάρι μου αντί να μου τα “χώνεις” προσπάθησε να μου δώσεις απαντήσεις…

Αν δεν σε ενοχλούν οι υπερωρίες πολιτικού προσωπικού γραφείου σε εποχή κρίση με χρήματα μερισματούχων (όχι κρατικά) τότε ας μην το κουράζουμε άλλο…

Τάκη, καλή σου νύχτα και άντε στην ευχή παλικάρι μου… με κουράζεις με τις επιθέσεις σου άνευ σοβαρού λόγου και ουσίας…

Johnny B.
Johnny B.
13 Ιουνίου 2016 21:22

Τα σχόλια δικά σας… εμένα πάντως μου έφερε διάφορες σκέψεις, εσάς???

http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2016/06/blog-post_12.html#more

Τίτλος: “Μ.Τ.Α: Υπερωρίες για το Πολιτικό του Προσωπικό”

Κάπου στη μέση βρίσκεται πάντοτε η αλήθεια σε όλα, όσο και να θέλουμε να τα παρουσιάζουμε προς κάποια κατεύθυνση!!!

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
14 Ιουνίου 2016 09:10

Δεν είναι κάτι νέο, είναι μια πάγια τακτική που αφορά όλους τους φορείς του δημοσίου, και όλους τους ΔΥ εδώ και χρόνια. Άλλωστε όλοι οι υπάλληλοι με οποιαδήποτε σχέση εργασίας σε όλες τις μονάδες της ΠΑ λαμβάνουν αντίστοιχες αποδοχές και δεν είναι μια εξαίρεση που αφορά μόνο το ΜΤΑ. Μια επίσκεψη στην διαύγεια μπορεί κάποιος να ανακαλύψει παρόμοιες πρακτικές.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
14 Ιουνίου 2016 11:43

Εσένα σου εφάρμοσαν καμιά τέτοια πρακτική όταν ήσουν ε.ε.? Πόσες φορές σε διευκόλυνε προσωπικά η υπηρεσία στα οικονομικά σου? Θυμάμαι πάμπολλες φορές να καλύπτω έξοδα από την τσέπη μου σε διατεταγμένη υπηρεσία και να μου επιστρέφεται μόνο ένα μικρό ποσοστό…ούτε συζήτηση για έξοδα από τις πάμπολλες υπερωρίες!!! Εσένα σε ευεργέτησε ποτέ η υπηρεσία όταν εργαζόσουν υπερωριακά? Ας είμαστε ρεαλιστές, οι εποχές είναι δύσκολες και όσοι καταφέρνουν να εργάζονται και να λαμβάνουν έναν μισθό ας μην παραπονιούνται παραπάνω γιατί τα έσοδα του ταμείου δεν επαρκούν για τις βασικές υποχρεώσεις όχι να πηγαίνουν για ευεργετήματα!!!! Όποιος πραγματικά δυσκολεύεται με το ωράριο εργασίας του ΜΤΑ (!!!!) εξαιτίας υψηλού φόρτου εργασίας ας αφήσει την θέση του σε έναν άνεργο πτυχιούχο που μπορεί και θέλει αυτόν τον ταπεινό μισθό…έλεος!!!!

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
14 Ιουνίου 2016 16:39

Απορω γιατι τα εβαλες μαζι μου ! Εγω απλως σε ενημερωσα για το τι γινεται σε παγια πρακτικη για ολους τους υπαλληλους και οχι μονο για αυτους του ΜΤΑ. Θα σου προτεινα να απευθηνθης με μια επιστολη προς τον ΥΕΘΑ με τις προτασεις σου επι του θεματος και ισως παρεις τις απαντησεις που ψαχνεις.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιάννης
14 Ιουνίου 2016 18:59

Δεν τα έχω μαζί σου φυσικά!

Ούτε επιστολή πρόκειται να κάνω σε κανένα αλλά σκέφτομαι μεγαλοφώνως… αν υπάρχει ακόμα σε περίοδο κρίσης αυτή η “ευεργετική” νοοτροπία τότε σίγουρα δεν θα μπορέσουν τα οικονομικά ενός δημόσιου ταμείου να εξυγιανθούν …το αντίθετο μάλιστα, θα επιβαρύνονται συνεχώς και αδικαιολόγητα!!!

Με τα λεφτά άλλων γίνομαι και εγώ ευεργέτης…τόσο απλά…

Κωνσταντίνος
Κωνσταντίνος
13 Ιουνίου 2016 12:57

Με ημερομηνία ΣΠ 9-1-15 σειρά 194.

Νίκος68
Νίκος68
13 Ιουνίου 2016 11:57

ΙΟΥΝΙΟ 2016 ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΕΚΝΟ ΤΟ ΒΟΕΑ ΑΠΟ ΜΤΑ.