Σελίδα υπ' αριθ. 126 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 126 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.
Καλησπέρα σας.
Έχω διαγραφή Ιαν ’17 (με αίτημα αποστρατείας Σεπ.2016.Είμαι Ανθστής ΕΜΘ με ημ.κατάταξης 20-6-1990 στην ΠΑ και ένα χρόνο θητεία στρατευσίμου. Τελευταία ενημέρωση από ΓΕΑ/ΟΛΚΑ αναφέρει ότι δεν είναι σίγουρο εάν θα πληρωθούμε τις 3μηνες αποδοχές.
Μήπως γνωρίζει κάποιος συνάδελφος τι ισχύει τελικά;
Σας ευχαριστώ!
Αρμόδιο για να σου απαντήσει είναι ο ΟΛΚΑ.
Εσύ ρώτησες μήπως θα σου δώσουν προκαταβολή αντί τριμήνων, ή το λόγο που δεν θα πάρεις τρίμηνες.
Ξαναπροσπάθησε να επικοινωνήσεις γιατί αυτό που γράφεις…..(ότι δεν είναι σίγουρο εάν θα πληρωθούμε τις 3μηνες αποδοχές)…..μπορεί και να μην είναι έτσι.
Θα ήθελα να ρωτήσω διαγράφηκα 26 ιουνιου16 πήρα 3μηνες αποδοχές μου ήρθε η απόφαση από μτς αλλά γράφει δικαιώθηκε σύνταξη από 26 σεπ 16 και μετά και σε τηλ μου ενημέρωση μου είπε μια κυρία ότι εφόσον πείρες 3μηνες αποδοχές παίρνεις αναδρομικά από 26 σεπ το ίδιο ισχύει και στην σύνταξη. Στην απόφαση μου έχει καταβολή γάμου τέλεση 15 ιουν το 1996 δεν είχα πληρώσει ένα βασικό και μου είπε ότι θα τα κρατήσουν σε δόσεις 1039 ευρώ κρατ βαθμού 600 κρατ βεα βαθμού αποστράτου όλα αυτά σε δόσεις και τις ζήτησα πόσα κάθε μήνα αλλά θα πάω από εκεί
Η καταβολη της σύνταξης και των μερισμάτων καταβάλονται με τά την λήξη των τρίμηνων ή αν δέν τις λάβουμε απο την ημερομηνία διαγραφής μας.
Σε αυτή την περίπτωση όμως (εάν δηλαδή λάβουμε τρίμηνες αποδοχές), όταν τελικά αρχίσει να καταβάλεται η σύνταξη, λογικά δεν θα αφαιρεθεί από την πρώτη σύνταξη που θα λάβουμε η διαφορά μισθού-σύνταξης Χ3, δεδομένου του ότι η σύνταξη είναι αρκετά μικρότερη σε σχέση με έναν μισθό;
Γι’ αυτό ζητάμε πάντα να πληρωθούμε τρίμηνες, γιατί είναι μεγαλύτερες από τη σύνταξη!
Εάν γινόταν η διαδικασία που υποθέτεις (εκ των υστέρων αντιλογισμός σύνταξης – τρίμηνων) δεν θα είχε κανένα νόημα η ύπαρξη των τρίμηνων αποδοχών, γιατί σε αυτή την περίπτωση θα παίρναμε ένα ποσό απλά για να το επιστρέψουμε μερικούς μήνες μετά.
Μόνο στην προσωρινή σύνταξη των ΔΥ γίνεται αντιλογισμός προσωρινής σύνταξης και κανονικής σύνταξης, γιατί και οι δύο συντάξεις πληρώνονται από το ΓΛΚ.
Όμως τις τρίμηνες τις πληρώνει η υπηρεσία σου (ΓΕΣ – ΓΕΝ – ΓΕΑ – Αστυνομία κλπ) και βαρύνουν τον Π/Υ του εκάστοτε υπουργείου. Πιθανότατα αυτός είναι ο λόγος που τα υπουργεία μας δεν υιοθετούν τη λύση της προσωρινής σύνταξης (Τελευταία άρθρα –> Νέοι ασφαλισμένοι και τρίμηνες αποδοχές).
Ευχαριστώ κ. Καρασασαββίδη για την πληροφορία! Ειλικρινά, παρόλο που κι εγώ έχω ζητήσει τρίμηνες αποδοχές, θεωρούσα δεδομένο οτι κατόπιν θα γίνει αντιλογισμός της διαφοράς του μισθού με την σύνταξη, και απλώς το είδα ως μια “διευκόλυνση” μέχρι να αρχίσει η καταβολή της σύνταξης. Οπότε σε αυτή την περίπτωση εμένα προσωπικά (και τους περισσότερους πιστεύω) με συμφέρει πάρα πολύ, γιατί η διαφορά του μισθού με την σύνταξη+μέρισμα είναι τουλάχιστον 400 ευρώ.
Προς Κο Αχιλλέα Καρασαββίδη. Σχετικά με το θέμα των 3μηνων συντάξεων, δυστυχώς με τον νέο ΕΦΚΑ άλλαξε τρόπος λειτουργίας. Έμαθα ανεπισήμως ότι ο υπολογισμός συντάξεων θα γίνεται πλέον βάση της ημερομηνίας διαγραφής. Αναμένεται να υπογραφεί σχετική εγκύκλιο /οδηγία η οποία θα προβλέπει προσωρινές συντάξεις για τους στρατιωτικούς .Μετά τον επανυπολογισμό , σε κάποιο στάδιο , θα επιστραφούν τα επιπλέον ποσά που δόθηκαν με τις τρίμηνες αποδοχές (διασταυρομένο και με το ΓΛΚ). Εκτιμώ ότι λίαν συντόμως θα καταργηθούν διότι δεν θα έχουν πλέον έννοια να καταβάλλονται. Μακάρι να μην επιβεβαιωθώ.
Διαγραφη 7/12/16 απο Ελας.πληρωθηκα τελος δεκεμβριου και τελος ιανουαριου εγινε εκκαθαριση και πηρα αποδοχες 2 μηνων.Αρα θα δοθουν κσι σε σενα.
Καλημερα.Οποτε μπαινω στη σελιδα ‘ΣΥΝΤΑΞΗ 2017’για να υπολογισω τα χιλιοστα ΓΛΚ ενω συμπληρωνω τα ιδια στοιχεια μου υπολογιζει διαφορετικα χιλιοστα.(καθε φορα και λιγοτερα).Δεν νομιζω να κανω κατι λαθος.Μπορειτε να μου εξηγησετε τι συμβαινει?Ευχαριστω!
Η σελίδα αυτή ενημερώνεται / βελτιώνεται συνεχώς και για το λόγο αυτό αναγράφεται κάτω αριστερά η τελευταία ημερομηνία τροποποίησης (ημ/νία έκδοσης), η οποία για την ώρα είναι η 14-1-2017.
Εάν είχες χρησιμοποιήσει τη σελίδα πριν την 14-1-2017 είναι πιθανόν το αποτέλεσμα τώρα να είναι διαφορετικό.
Εννοείται ότι ακόμη και τώρα η σελίδα δεν είναι τελική, αφού υπάρχει ακόμη ασάφεια ως προς την ύπαρξη ή όχι ανώτατου ορίου στην αναγνώριση πλασματικών ετών. Πάντως το αποτέλεσμα στη σελίδα “Σύνταξη 2017” θα πρέπει να είναι αρκετά κοντά στο αποτέλεσμα της εξειδικευμένης σελίδας υπολογισμού σύνταξης για την υπηρεσία σου στη στήλη 2016 (θα μπορούσες να επιλέξεις το αντίστοιχο εικονίδιο κατά την υποβολή του σχολίου για να γλυτώσουμε επιπλέον ερωτήσεις).
Απο οτι καταλαβαινω οσο μειωνονται τα χιλιοστα ΓΛΚ θα μειωνεται και η συνταξη σωστα?Υπαρχει περιπτωση τα χιλιοστα να αυξηθουν?
Λάθος, τα χιλιοστά υπολογίζονται αφού βγει η σύνταξη!
http://enstoloi.net/naftiko/comment-page-25/#comment-43192
Και τώρα πλέον η ενημερωμένη σελίδα σου βγάζει πάλι διαφορετικό αποτέλεσμα, αλλά προς το καλύτερο αυτή τη φορά! Διάβασε το τελευταίο άρθρο στα δεξιά της σελίδας.
http://www.iefimerida.gr/news/314506/erhontai-ta-pano-kato-sta-eidika-misthologia-meioseis-gia-toys-neoys-enstoloys-kai
ειδικά όσον αφορά στο «πάγωμα» των μισθολογικών προαγωγών, που είχε επιχειρηθεί άλλη μια φορά πριν από περίπου μια 15ετία και είχε «πέσει» δικαστικά. Όπως σημειώνουν, ωστόσο, γνώστες του θέματος, μια τέτοια διαδικασία απαιτεί περίπου μια διετία, οπότε…
Φαντάσου να μην ηταν και γνώστες…τι θα έγγραφαν
Αντώνη η αντιγραφή ολόκληρου άρθρου δεν ενδείκνυται διότι αφενός αυτός που το έγραψε περιμένει να το διαβάσει ο επισκέπτης στη δική του ιστοσελίδα, αφετέρου φορτώνονται τα σχόλια με μεγάλο όγκο πληροφοριών και αυξάνεται υπέρμετρα η βάση δεδομένων που περιέχει όλα τα σχόλια.
Εάν ο καθένας έβαζε ολόκληρα άρθρα στα σχόλια, στο τέλος το site θα “σερνόταν”.
Όταν βρίσκετε ένα άρθρο που θεωρείται ενδιαφέρον απλά αντιγράψτε το σύνδεσμο (όπως έκανα για το κείμενο του Αντώνη).
Όποιος θέλει να επισημάνει κάτι συγκεκριμένο σε ένα άρθρο, μπορεί να αντιγράψει το σύνδεσμο και να παραθέσει από κάτω μερικές σειρές που θεωρεί σημαντικές, όχι όμως ολόκληρο το άρθρο.
Απλά δεν ήθελα να γράψω το λινκ μην θεωρηθεί….
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΦΟΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ ;
ΕΡΩΤΗΣΗ:
Στα δικά σας ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017,
κάτω αριστερά (εκεί που λέει:ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΑΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΑΠΟ Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε.) υπάρχουν ποσά? (όπως υπήρχαν σε προηγούμενους μήνες)
Το παρατήρησαν κι άλλοι, πριν από εμένα!
http://enstoloi.net/astynomia/comment-page-138/#comment-45631
Βλέπω να ξεκινά νέος γύρος “θεωριών συνομοσίας” !!!
Οτι περνεις απο ΕΦΚΑ -ΓΛΚ υπαρχει απο πανω και οτι λαμβανουμε απο τα Ταμεια στην βεβαιωση που εκδιδουν αυτα. Γιατι αναγκαστικα αυτο που ηταν πριν να ειναι το ορθοτερο ?
Δήμο,
αναφέρθηκα σε μια διαφοροποίηση που είδα στο Ενημερωτικό Φεβρουαρίου.
Πουθενά δεν είπα αν είναι ορθό ή λάθος!
Έχεις δίκιο έτσι όπως το διατύπωσα φαινόταν σαν απάντηση σε σένα. Επί της ουσίας ήταν ρητορικό ερώτημα επί της αλλαγής και δεν είχα πρόθεση να σε θίξω.
Δήμο,
να’ σαι καλά, κανένα πρόβλημα.
ΕΧΕΙ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ.
Αίτηση ηλεκτρονικής υποβολής απονομής σύνταξης από τον ΕΦΚΑ.
https://apps.ika.gr/ePensionsEfka/index.xhtml
Μεταξύ των εντασσόμενων φορέων είναι και το ΓΛΚ (Δημόσιο).
Έκανα εισαγωγή στην εφαρμογή, (έχει επιλογή φορέα το ΓΛΚ), κανονικά όλα τα στοιχεία μου, αλλά με αριθμό ταυτότητας αυτή που είχα πριν την κατάταξη μου και όχι αυτή που εκδόθηκε μετά την αποστρατεία μου.
Προφανώς εντός των ημερών θα εκδοθεί και η ΚΥΑ για ένταξη του ΓΛΚ – απονομή σύνταξης από τον ΕΦΚΑ, με τις σχετικές οδηγίες για το πώς θα γίνεται η διαδικασία αίτησης συνταξιοδότησης.
Λές να υποβάλουμε αίτηση και να μας εκδόσουν και άλλη σύνταξη??
Εμένα πάντως που δεν είμαι ακόμα συνταξιούχος (αποστρατεύτηκα πριν λίγες ημέρες), αν και δίνω σωστά το ΑΦΜ και τον ΑΜΚΑ μου (το τσέκαρα πολλές φορές) μου βγάζει σφάλμα (“Δεν υπάρχει ταυτοποίηση βάσει των στοιχείων που έχετε εισάγει. Παρακαλούμε ελέγξτε εάν έχετε πληκτρολογήσει τα σωστά στοιχεία. Σε περίπτωση που τα στοιχεία που εισάγατε είναι σωστά, θα πρέπει να απευθυνθείτε σε τμήμα Μητρώου Υπηρεσίας ΕΦΚΑ για τη διόρθωση της ατομικής σας μερίδας”). Υποθέτω οτι δεν έχει ενημερωθεί ακόμα το μεγαλύτερο μέρος της βάσης δεδομένων της εν λόγω εφαρμογής, αλλά πέρασαν οι μερίδες των ήδη συνταξιούχων από κάποια ταμείο μόνο. Έχουν πολύ δρόμο ακόμα, και ελπίζω να μην βιαστουν να εντάξουν τους ασφαλιστικούς οργανισμούς αν δεν είναι εντελώς έτοιμοι, και “μπλοκάρουν” τα πάντα όσο θα περιμένουμε αν, πως, και πότε θα οργανωθούνε……
Τελικά τι κάνουμε εμείς, που αποστρατευόμαστε αυτή την περίοδο;;; Θα υποβάλουμε τα δικαιολογητικά με την παλαιά διαδικασία (μέσω των οικονομικών υπηρεσιών των Γενικών Επιτελείων που τα στέλνουν στο ΓΛΚ κλπ κλπ) ή να αναμένουμε;
ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
(1) Τον Αντιπτέραρχο (Ι) Γεώργιο Μπλιούμη (ΑΜ: 13076), ως Αρχηγό Τακτικής Αεροπορίας.
(2) Τον Αντιπτέραρχο (Ι) Νικόλαο – Δημήτριο Χριστόπουλο (ΑΜ: 13074), ως Υπαρχηγό ΓΕΕΘΑ.
(3) Τον Υποπτέραρχο (Ι) Θεμιστοκλή Μπουρολιά (ΑΜ: 14033), ως Διοικητή ΔΑΥ.
Διατηρεί στη θέση του τον Αντιπτέραρχο (ΜΑ) Χριστόφορο Σμυρλή (ΑΜ: 13130), ως Γενικό Επιθεωρητή ΓΕΑ.
πηγή: http://www.protothema.gr/greece/article/646275/-kusea-topothetiseis-adistratigon-upostratigon-adinauarhon-adipterarhon-uponauarhou-kai-upopterarhou/
Ενημερωτικα,αναρτήθηκε στο site του ΓΛΚ το ενημερωτικό σημείωμα σύνταξης μηνός Φεβρουαρίου 2017.
Επειδή πραγματικά η συζήτηση κρατάει πολύ θα κάνω μερικές παρατηρήσεις στο άρθρο Νέοι ασφαλισμένοι και τρίμηνες αποδοχές και δεν θα επανέλθω άλλο στο θέμα. Ο Ν2084 είναι ένας ασφαλιστικός νόμος που έχει μια ιδιαίτερη αυτοτέλεια και αφορά όλους τους δημοσίους υπαλλήλους και τους στρατιωτικούς. Στον νόμο αυτό δεν προβλέπονται οι τρίμηνες αποδοχές για κανένα δημόσιο υπάλληλο ή στρατιωτικό. Όπως λες και εσύ μια εικοσαετία μετά τον Ν2084, επειδή σύντομα θα άρχιζε η συνταξιοδότηση υπαλλήλων του δημοσίου (και στρατιωτικών) και δεν προβλεπόταν η χορήγηση των τρίμηνων αποδοχών ψηφίστηκε ο Ν4151 με τον οποίο προστέθηκε νέο άρθρο (57Α) στο ΠΔ169 με το οποίο: α. Καθιερώνεται προσωρινή σύνταξη (50% βασικού μισθού + ΕΧΥ) για όλους τους παλαιούς ασφαλισμένους ΔΥ & στρατιωτικούς – ΣΑ. β. Καταργούνται οι τρίμηνες αποδοχές για όλους τους ασφαλισμένους του δημοσίου ( παλαιούς ΔΥ & στρατιωτικούς – ΣΑ). Δεν υπήρχε ως προϋπόθεση στο νόμο η έκδοση σχετικής ΚΥΑ (Κοινής Υπουργικής Απόφασης) για την ημερομηνία ισχύος ανά υπουργείο. Προβλέπεται μία απόφαση του υπουργού οικονομικών για την έναρξη ισχύος του άρθρου 57Α… Διαβάστε τη συνέχεια »
Για να το εστιάσουμε το θέμα, η διαφωνία μου μαζί σου είναι στην ορθότητα της φράσης: “…οι νέοι ασφαλισμένοι εντάχθηκαν με την παρ. 6 του άρθρου 1 του Ν4151 στο άρθρο 57Α του ΠΔ 169”. Η σωστή φράση είναι: “…οι νέοι ασφαλισμένοι, σύμφωνα με την παρ. 6 του άρθρου 1 του Ν4151, θα ενταχθούν στο άρθρο 57Α του ΠΔ 169 όταν εκδοθεί σχετική υπουργική απόφαση” . Ο Ν.4151 από μόνος του ποτέ δεν ήταν αρκετός για την έκδοση προσωρινών συντάξεων, ούτε για τους ΔΥ, ούτε για τους στρατιωτικούς.Ο ίδιος ο νόμος επέβαλε την επιπλέον προϋπόθεση της έκδοσης σχετικής υπουργικής απόφασης. Εάν δεν είχε βγει καμία υπουργική απόφαση, η προσωρινή σύνταξη δεν θα εφαρμοζόταν ούτε για τους ΔΥ! Αυτό αποδεικνύεται και από τον τρόπο εφαρμογής της προσωρινής σύνταξης στους δημοσίους υπαλλήλους. Ενώ ο Ν.4151 (σύμφωνα με το άρθρο 31) έχει ισχύ από την ημ/νία του ΦΕΚ στις 29-4-2013, δεν εφαρμόστηκε για το Μάιο 2013, διότι δεν είχε εκδοθεί η αναγκαία υπουργική απόφαση (μέχρι και την 30ή Μαΐου 2013 δίνονταν τρίμηνες αποδοχές).… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αχιλλέα θα σου πρότεινα (αν είναι εφικτό και αν φυσικά το θεωρείς χρηστικό) στην ενότητα Έγγραφα, στον ΚΠΣΣ μια επισήμανση, π.χ. ΠΡΙΝ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ (ή ότι άλλο νομίζεις εσύ), ώστε οι συνάδελφοι να ενημερώνονται και για τις διατάξεις των νόμων που υπάρχουν στο παράρτημα.
Μπήκε μία ένδειξη όταν βρίσκεται το ποντίκι επάνω από το link.
Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με την εργασία αποστράτων (συνταξιούχων γενικότερα) στο εξωτερικό και την ασάφεια που παρουσιάζεται στο νέο ασφαλιστικό σχετικά με τυχόν επιπτώσεις στην σύνταξη.
Μέχρι και πέρσι δεν υπήρχε πρόβλημα με την εργασία στο εξωτερικο. Αυτή η εξαίρεση, μάλιστα, περιλαμβάνονταν σε παλιότερο ενημερωτικό του ΓΛΚ. Μετά την ψήφιση του ν.4387/2016 για τον ΕΦΚΑ, διαφοροποιήθηκε το ενημερωτικό του ΓΛΚ και ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΡΗΤΑ ότι δεν υπάρχει περικοπή στις συντάξεις όσων εργάζονται στο εξωτερικό. Δες στο τέλος του: https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Portlet-%CE%A3%CF%85%CF%87%CE%BD%CE%AD%CF%82%CE%95%CF%81%CF%89%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%A3%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%AC%CE%BE%CE%B5%CE%B9%CF%82/faq_syntax_v2.pdf Πρόσφατα έλαβα την πληροφορία (δυστυχώς προφορικά – αν θέλετε θεωρήστε την “ράδιο αρβύλα”) ότι στις υπό συζήτηση τεχνικές λεπτομέρειες με τα κλιμάκια των “θεσμών” εν όψει της αξιολόγησης, συζητιέται κι αυτό το θέμα … με αρνητική προοπτική. Η τάση είναι να “αντιμετωπίζονται” με την ίδια περικοπή (60%) όσοι συνταξιούχοι εργάζονται στη Ευρωπαϊκή Ένωση. Για αυτό το λόγο έχει αρχίσει ενοποίηση των βάσεων δεδομένων των ΑΦΜ ώστε να μην έχει κάποιος άλλο ΑΦΜ στη Ελλάδα (για τη σύνταξη) κι άλλο π.χ. στη Γερμανία (για την εργασία). Υ.Γ.1. σχολιάζω εδώ και χρόνια σ’ αυτό το site και εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν πρέπει να γράφω “φήμες”. Ανάρτησα το παραπάνω σχόλιο επειδή μου το εκμυστηρεύθηκε έμπιστο άτομο και με σκοπό… Διαβάστε τη συνέχεια »
Στον παλαιότερο ασφαλιστικό νόμο, θυμάμαι ότι υπήρχε εξαίρεση στη διαδικασία περικοπής των συνταξίμων αποδοχών των εργαζομένων συνταξιούχων του Δημοσίου, που εργάζονται μέχρι 10 ώρες την εβδομάδα. Γνωρίζει κάποιος εάν αυτό καταργήθηκε ??
Για οποιαδήποτε έναρξη εργασίας μετά την 12/5/2016 ισχύουν οι περιορισμοί που φαίνονται στη σελίδα http://enstoloi.net/voithimata/apascholisi/ .
Για αυτούς που ήδη ήταν εργαζόμενοι κατά την 12/5/2016 ισχύουν οι περιορισμοί που φαίνονται στη σελίδα http://enstoloi.net/voithimata/apascholisi-2015/ . Αν σε ενδιαφέρει ειδικά το δεκάωρο διάβασε τις παραγράφους α και β1 και το έγγραφο Απάντηση ΓΛΚ προς συνάδελφο παρ 1γ και 2β.
Αν πάνε οι συντάξεις όπως φαίνεται προς τα κάτω, δεν θα μπορούμε ούτε να κουνηθούμε. Ήταν το τελευταίο ανάχωμα.
Σε ευχαριστώ για την απάντηση.
Νίκο Μ, δες και το:
https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Portlet-%CE%A3%CF%85%CF%87%CE%BD%CE%AD%CF%82%CE%95%CF%81%CF%89%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%A3%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%AC%CE%BE%CE%B5%CE%B9%CF%82/faq_syntax_v2.pdf
Ωραίο και μαζεμένο,,,αν και δεν μου είναι ευχάριστο το κείμενο.Το αποθήκευσα ήδη.
aero thanx
ΠΡΟΣ GEORGIOSP. ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ (ΑΙΤΗΜΑ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΤΡΙΜΗΝΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ) ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΑΡΜΟΔΙΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΣΑΦΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΩΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΒΑΛΟΥΝ ΣΕ ΚΑΤΑΤΑΓΕΝΤΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 1/1/1993 ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΙΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΣΕ ΑΛΛΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙΣ ΠΑΛΑΙΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ, ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΙΣΧΥΟΝΤΑ. ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΘΗΚΕ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΕΥ ΟΡΙΟΥ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΤΑΓΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 1/1/1993 ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΣΗΜΑ ΙΚΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ 1/1/1993, ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΤΡΙΜΗΝΑ ΛΟΓΩ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΑΝΑΣΚΕΥΑΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΕΙ ΕΓΓΡΑΦΟ Ή ΚΑΠΟΙΑ ΒΑΒΑΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΛΚ ΠΟΥ ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΜΕΛΙΩΣΕ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩΝΤΑΣ ΔΗΛ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ. ΕΧΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΙΜΗΝΕΣ, ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΩΣ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΑΠΟΔΙΔΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ, ΠΟΛΥ ΠΙΕΣΜΕΝΟ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αφού έχεις υποβάλει έγγραφο αίτημα θα πρέπει να σου απαντήσουν εγγράφως. Δεν θυμάμαι τις προθεσμίες που προβλέπει ο κανονισμός αλλά μετά από κάποιο χρονικό διάστημα μπορείς να επανέλθεις και να ζητάς απάντηση στο αίτημα σου. Αν δεν μπορεί να δώσει απάντηση η μονάδα σου είναι υποχρεωμένοι να προωθήσουν την αναφορά σου σε ανώτερο κλιμάκιο. Δεν πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι η χρέωση των τρίμηνων αποδοχών στον προϋπολογισμό του υπουργείου. Μου φαίνεται απίθανο συνάδελφοι σε όλα τα επιτελεία να έχουν «συνεννοηθεί» να περιορίζουν το δικαίωμα στις τρίμηνες αποδοχές παράτυπα. Μια εκδοχή είναι να έχει βγει μια διαταγή που εφαρμόζει μια διάταξη που δεν γνωρίζουμε ή παρερμηνεύοντας τον Ν2084/1992 να κόβει τις τρίμηνες σε όσους έχουν ημερομηνία κατάταξης μετά την 1/1/93. Όπως και να έχει αν μια μονάδα υποχρεωθεί να απαντήσει εγγράφως θα ξεκαθαρίσει το τοπίο και θα γίνει γνωστό το σκεπτικό πάνω στο οποίο βασίζεται η άρνηση της υπηρεσίας για καταβολή των τρίμηνων αποδοχών. Εδώ θα ήθελα να θυμίσω ότι τα τελευταία χρόνια έχουν δημιουργηθεί ενώσεις οι οποίες εκπροσωπούν (ή θέλουν… Διαβάστε τη συνέχεια »
ΦΙΛΕ GEORGIOSP ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑ ΓΡΑΜΜΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΤΕΛΕΙΩΝ. ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΧΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ε.Ε ΑΛΛΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΑΠΟ 10/11/16. ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΟΥ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΟΤΑΝ ΣΤΟ ΦΥΛΛΟ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΜΟΥ ΕΓΡΑΦΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΤΡΙΜΗΝΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ. ΑΦΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑ ΤΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΝΕΤΑΞΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΙΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ, ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΑΛΛΑ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΣΤΙΣ Ε.Δ. ΤΟΤΕ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΜΟΥ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΩ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΘΥΜΩΣΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΩΡΗΣΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗΣΑ ΚΑΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΑ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΗΣ (ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΠΙΜΟΝΗ ΣΤΟ ΛΑΘΟΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ). Ο ΕΡΓΑΤΟΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΙ, ΓΝΩΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ Γ.Γ. ΤΟΥ ΥΠ.ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΑΝ ΤΙΣ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΜΟΥ ΑΡΑΔΙΑΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ, ΟΠΟΥ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ… Διαβάστε τη συνέχεια »
Τάκη συμφωνώ μαζί σου ότι είναι γραμμή των επιτελείων η μη χορήγηση των τρίμηνων αποδοχών. Νομίζω όμως ότι εφαρμόζουν κάποια διαταγή που κατά την γνώμη μου (και από ότι καταλαβαίνω και την δική σου) είναι λανθασμένη. Μέχρι τώρα κανείς συνάδελφος που έχει αναφερθεί στις τρίμηνες αποδοχές δεν έχει πει ότι έχει πάρει έγγραφη απάντηση πάνω στο θέμα αυτό. Πιστεύω ότι όλες οι ενέργειες που έχεις κάνει εσύ είναι σωστές και ότι και εγώ στην θέση σου θα είχα κινηθεί με τον ίδιο τρόπο. Η περίπτωση σου όμως είναι κάπως ιδιαίτερη, λόγω της πρότερης ασφάλισης σου στο ΙΚΑ, και έτσι ακόμα και όταν ικανοποιήσουν το αίτημα σου, αυτό θα γίνει επειδή θα σε θεωρήσουν σαν ασφαλισμένο πριν την 1/1/1993 και έτσι δεν θα σου απαντήσουν επί της ουσίας τον λόγο για τον οποίο δεν χορηγούν τις τρίμηνες αποδοχές σε καταταγέντες μετά την 1/1/1993. Κατά τη γνώμη μου το θέμα των τρίμηνων αποδοχών είναι δύσκολο να λυθεί από ένα άτομο γιατί όταν κάποιος έχει λόγο να αρχίσει να ασχολείται με αυτό είναι… Διαβάστε τη συνέχεια »
Συνάδελφε Τάκη εγώ τα χρόνια πού είχα πριν το 1993 τα είχα στείλει με υπηρεσιακή αναφορά στο οικονομικό επιτελείο με συνημμένα έγγραφο του ΓΛΚ πού είχα κάνει ερώτημα και μετά το οικονομικό επιτελείο ανακοίνωσε διαταγή ότι ανήκω στους παλαιούς ασφαλισμένους μέχρι την 31/12/1992 και να καταχωρηθεί στον ατομικό φάκελλο μου.Επίσης μου επέστρεψαν αναδρομικά για την εισφορά κύριας σύνταξης του κάθε μήνα που μας κρατάνε από την μισθοδοσία κάθε μήνα γιατί για τους νέους ασφαλισμένους μετά το 1993 είναι πιο αυξημένη.Εσύ είχες κάνει τέτοια διαδικασία όταν ήσουν ενεργεία???
ΦΙΛΕ ΓΙΩΡΓΟ ΤΟ 2007 Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΕΝΣΗΜΑ ΙΔΙΩΤΩΝ ΠΡΙΝ ΤΟ 1993. ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΤΟΣ ΜΑΣ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΙΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΙΚΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΣΑΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΩΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ 2001. ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ 1993 ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ ΚΑΤΙ (ΔΗΛ. ΑΝ ΠΛΗΡΩΝΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟ ΠΟΣΟ Ή ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ) ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΨΑΞΩ. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΣ
Σχετικά μη την μη καταβολή των τρίμηνων αποδοχών είναι η εφαρμογή του άρθρου 15 παρ. 5, και άρθρου 18 παρ. 1, (ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ Κοινές διατάξεις), του Ν. 2084/1992. `Άρθρο 15, παρ. 5. (Μειωμένη σύνταξη -Συμπλήρωση ηλικίας – Εξαιρέσεις) 5. Η πληρωμή της σύνταξης αρχίζει από την επομένη της λήξης της καταβολής των αποδοχών ενεργείας του υπαλλήλου ή του στρατιωτικού ή από την επομένη του θανάτου του. Η λήξη καταβολής των αποδοχών ενεργείας συμπίπτει με τη λύση της υπαλληλικής σχέσης ή με την ημέρα αποστρατείας προκειμένου για στρατιωτικούς, ή την ημέρα του θανάτου. Η σύνταξη των οικογενειών είναι πληρωτέα από της επομένης του θανάτου του υπαλλήλου ή συνταξιούχου ή της κηρύξεως σε αφάνεια ή της τελευταίος στιγμής του κινδύνου προκειμένου περί εξαφανίσεως. `Άρθρο 18, παρ. 1. (Έκταση εφαρμογής – Τελικές διατάξεις) 1. Στις διατάξεις των άρθρων 3 έως και 17 του παρόντος υπάγονται τα πρόσωπα που διορίζονται για πρώτη φορά ως μόνιμοι υπάλληλοι ή κατατάσσονται ως στρατιωτικοί από την 1η Ιανουαρίου 1993 και μετά, εφόσον δεν έχουν ασφαλισθεί μέχρι την 31η… Διαβάστε τη συνέχεια »
Υπάρχει νεότερη νομοθεσία.
Ν4151/2013 Άρθρο 1 παρ.1 Καθιέρωση προκαταβολής σύνταξης για ΔΥ και στρατιωτικούς (57Α ΝΔ169/2007).
Ν4151/2013 Άρθρο 1 παρ.2α ….‘’ Η ημερομηνία έναρξης εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου αυτού, προκειμένου για τους στρατιωτικούς, καθώς και για τον επιζώντα σύζυγο και τα τέκνα θανόντος συνταξιούχου θα καθοριστεί με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών. Για τα πρόσωπα αυτά και μέχρι την υπαγωγή τους στις διατάξεις του άρθρου αυτού με την προαναφερόμενη απόφαση, εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 57 του π.δ. 169/2007.’’ Τέτοια απόφαση δεν έχει εκδοθεί μέχρι σήμερα και ισχύουν οι τρίμηνες.
Ν4151/2013 Άρθρο 1 παρ.6 Οι διατάξεις του άρθρου αυτού έχουν εφαρμογή και για όσους έχουν ασφαλισθεί για πρώτη φορά σε ασφαλιστικό οργανισμό κύριας ασφάλισης, συμπεριλαμβανομένου και του Δημοσίου, από 1.1.1993 και μετά.
Είναι γνωστές τόσο οι διατάξεις του ν. 4151/13, όσο και του ν. 4387/16, οι οποίες όμως ΘΑ εφαρμοστούν όταν εκδοθεί η σχετικη ΥΑ.
Μέχρι τότε, ισχύουν στο ακέραιο τόσο οι διατάξεις του ν. 1813/88 (άρθρο 2 παρ.4), του ν. 1902/90 (άρθρο 4, παρ. 1), και του ν. 2084/92 (άρθρο 15 παρ. 5, & άρθρο 18 παρ. 1), οι οποίες προβλέπουν σε ποιους καταβάλλονται οι τρίμηνες αποδοχές, όπως αναλυτικά αποτυπώνονται στον ΚΠΣΣ.
Για τον Ν4387 συμφωνώ ότι θα πρέπει να περιμένουμε να εκδοθούν οι υπουργικές αποφάσεις και οι ερμηνευτικές εγκύκλιοι για να ξεκαθαρίσουν πολλές αβεβαιότητες και ασάφειες. Από τον 4151/2013 όσο αφορά τους στρατιωτικούς αναμένεται υπουργική απόφαση μόνο για το πότε θα εφαρμοστεί η προκαταβολή σύνταξης και για αυτούς. Μέχρι να βγει ισχύουν οι τρίμηνες με βάση το άρθρο 57 του ΝΔ169/2007. Με την παράγραφο 6 του άρθρου 1 του Ν4151/2013 ορίζεται ότι οι διατάξεις του άρθρου 1, δηλαδή μεταξύ άλλων, η προκαταβολή σύνταξης για τους ΔΥ και οι τρίμηνες για τους στρατιωτικούς μέχρι την έκδοση της υπουργικής απόφασης, ισχύουν και για όσους έχουν ασφαλισθεί για πρώτη φορά σε ασφαλιστικό οργανισμό κύριας ασφάλισης, συμπεριλαμβανομένου και του Δημοσίου, από 1.1.1993 και μετά. Η παράγραφος 6 πιστεύω ότι μπήκε ακριβώς για συμπεριλάβει τους δημοσίους υπαλλήλους και τους στρατιωτικούς που έχουν διοριστεί μετά την 1/1/93 στο καθεστώς της προκαταβολής σύνταξης (ή των τρίμηνων ¨προσωρινά¨ για τους στρατιωτικούς) γιατί αλλιώς θα έμεναν όλοι εκτός αφού δεν υπήρχε αντίστοιχη πρόβλεψη στον Ν2084/1992. Αν δεχτούμε ότι οι μετά… Διαβάστε τη συνέχεια »
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕ G.G. ΑΝ ΚΑΙ ΕΨΑΞΑ ΤΗ ΣΥΝΔΙΑΣΜΕΝΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΤΡΙΜΗΝΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΔΥΟ ΠΡΩΤΟΙ ΝΟΜΟΙ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΤΡΙΜΗΝΩΝ, ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΕΙ ΤΟ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ, ΕΝΩ Ο 2084/1992 ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΚΟΙΤΑΞΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΔΗΛ. 3 ΕΩΣ 17 ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΑΓΕΙ ΣΤΙΣ Ε.Δ. ΜΕΤΑ ΤΗΝ 1/1/1993 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΑΙΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΡΙΜΗΝΕΣ, ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΑΣΦΑΛΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ. ΡΩΤΩ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΝΟΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ. ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΠΟΛΥ.
Επειδή τραβάει σε μάκρος η συζήτηση, πήρα θέση για το θέμα και εγώ (συντασσόμενος με τον G.G.):
http://enstoloi.net/neoi-asfalismenoi-kai-trimines-apodoches/
Καλησπέρα σας.
Παρακαλώ ενημερώστε με για το αν καταβάλονται ακόμα οι 3μηνιαίες αποδοχές ή ισχύει κάτι άλλο.
Είμαι Ανθστής ΕΜΘ με διαγραφή εντός Ιαν. 2017.
Σαε ευχαριστώ.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΓΙΑΝΝΗ Ε. ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΝΣΗΜΑ ΩΣ ΙΔΙΩΤΗΣ.
Σε συνέχεια ερώτησης μου, σας γνωρίζω ότι:
Ημερομηνία κατάταξης μου είναι η 20-6-1990,
δεν διαθέτω ένσημα και έχω υπηρετήσει 12 μήνες σαν κληρωτός Σμτης.
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας!
Δικαιούσαι γιατί είσαι παλαιός ασφαλισμένος (πρίν την 1/1/93). Ερώτηση στη ΔΟΙ του φορέα σου ΓΕΣ-ΓΕΝ ή ΓΕΑ
Αν επιτρεπεται κυριοι,και αν γνωριζει καποιος, ΠΟΥ αναγραφεται αυτο το πραγμα,και σε ποιο εγγραφο?? Οτι δηλαδη οι νεοι ασφαλιζομενοι ΔΕΝ δικαιουνται τριμηνες αποδοχες, γιατι προφανως αυτοι δεν εχουν αναγκη τα χρηματα και μπορουν να ζησουν και να περιμενουν μεχρι να βγει η συνταξη τους!!!
ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΙΣ ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ , ΩΣ ΠΑΛΑΙΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ, ΘΑ ΤΙΣ ΛΑΒΕΙΣ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΑΓΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 01/01/1993 ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΝΟΜΟΥΣ Ή ΚΥΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΙΣ ΔΙΝΟΥΝ. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 57 ΤΟΥ Ν.169/2007 ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΤΡΙΜΗΝΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΤΡΙΜΗΝΕΣ. ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ (ΠΧ 4151/14,4387/16) ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΤΡΙΜΗΝΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΣΥΝΤΑΞΗ. ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΚΔΟΘΟΥΝ ΟΜΩΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ (ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΕΚΔΟΘΕΙ) ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΤΡΙΜΗΝΩΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ. ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΛΚ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΡΓΑΤΟΛΟΓΟ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΙΣ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.
Δεν έχει δημοσιευτεί ποτέ υπουργική απόφαση ή ερμηνευτική εγκύκλιος που να λέει ότι δεν ισχύουν οι τρίμηνες αποδοχές για αυτούς που έχουν καταταγεί μετά την 1/1/93. Πολύ περισσότερο δεν έχει ψηφιστεί κανένας νόμος που να κόβει τις τρίμηνες μετά την 1/1/93. Έχω γράψει για το θέμα εδώ http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-110/#comment-35842 και εδώ http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-120/#comment-42862 .
Θα πρότεινα σε όποιον ενδιαφέρεται για τρίμηνες να αιτηθεί την χορήγηση τους με έγγραφη αναφορά, σε χρόνο κοντινό με την αίτηση αποστρατείας. Έτσι θα υπάρχει χρόνος να λάβει έγγραφη απάντηση στο αίτημα του και να γίνει γνωστός ο λόγος και η αιτιολογία με την οποία τα επιτελεία αρνούνται την χορήγηση τους.
Αχιλλεα καλημερα.Στο εφαπας ταμειου χ/κ δεν εχει πλεον κρατησεις διαφορας 18 μηνων,εχει γινει καποιο λαθος η ισχυει;
Υπάρχουν, αλλά εφαρμόζονται μόνο σε περίπτωση παραίτησης (ΝΑΙ στο πεδίο [Υποβολή παραίτησης]), σύμφωνα με αυτό:
http://enstoloi.net/astynomia/comment-page-132/#comment-44084