Επικαιρότητα

Σελίδα υπ' αριθ. 25 επί ειδήσεων της τρέχουσας επικαιρότητας που δεν αποτελούν (ακόμη) νομοθεσία, παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις κλπ.

Subscribe
Notify of
guest

3.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Johnny B.
Johnny B.
27 Νοεμβρίου 2016 11:31

Καλημέρα,

νεότερα μέτρα καθ’ οδόν!

Αν δεν εμπιστεύεστε την δημοσιογραφική πληροφόρηση της CAPITAL, απλά μην διαβάσετε το άρθρο:

http://www.capital.gr/oikonomia/3172735/stinoun-mixanismo-diarkon-perikopon-suntaxeon-kai-epidomaton

Τίτλος: “Στήνουν μηχανισμό διαρκών περικοπών συντάξεων και επιδομάτων”

ΣΧΟΛΙΟ

1. Αναθεώρηση του τρόπου υπολογισμού των εφάπαξ.

2. Μεταρρύθμιση όλου του συστήματος των οικογενειακών επιδομάτων και εφαρμογή πιλοτικών αλλαγών στα αναπηρικά επιδόματα.

3. κλπ κλπ κλπ

ΥΓ: Το βαρέλι δίχως πάτο…

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Johnny B.
27 Νοεμβρίου 2016 13:10

Γιάννη, επιπλέον άμεση κατάργηση της προσωπικής διαφοράς-μείωση αφορολογήτου στα 5000 ευρώ και εκτέλεση όσων είναι κάτω των 60 ετών διότι θεωρητικά τουλάχιστον θα παίρνουν πολλά χρόνια σύνταξη !!!!!
Ο πάτος Γιάννη είναι απλά η διάλυση της Χώρας και όλοι μας κάνουμε πως δεν καταλαβαίνουμε…….

spyros
spyros
Απάντηση σε  nikos 60
27 Νοεμβρίου 2016 13:37

Έχω μια απορία: ΑΝ δεν υπάρχει σκέψη για κόψιμο της προσωπικής διαφοράς , ποιος ο λόγος που θα επαναυπολογισθούν οι συντάξεις ?
Υπάρχει περίπτωση νέος συνταξιούχος σε σχέσει με ένα παλαιό,(ιδίας προέλευσης,ιδίου φερόμενου βαθμού, ιδίου μισθολογικού βαθμού) να παίρνει μικρότερη σύνταξη??
Μήπως νομίζουν ότι μας δουλεύουν??

billy
billy
Απάντηση σε  nikos 60
27 Νοεμβρίου 2016 13:41

nikos 60, (το έργο είπαμε είναι μεθοδευμένο) ο Τσίπρας έκανε ανασχηματισμό: “έσωσε” από το πολιτικό κάψιμο όπως λέμε τον Κατρούγκαλο, αλλάζοντάς τον Υπουργείο, (αφού βεβαίως ο Κατρούγκαλος έκανε πρώτα, καλά την δουλειά του) και τώρα έβαλε την Αχτσιόγλου Υπουργό να συνεχίσει να διαπραγματεύεται με τους δανειστές τις τύχες των εργαζομένων και συνταξιούχων… τι έχουμε να δούμε ακόμα..μιλάμε για κάθετη πτώση α/φους.

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  billy
27 Νοεμβρίου 2016 13:55

Ακριβώς έτσι, είναι προσχεδιασμένα και υπογεγραμμένα εδώ και καιρό,απλά τα “πασάρουν” σταδιακά (μέθοδος σαλαμιού),ώστε μα μην υπάρχουν μεγάλες αντιδράσεις,προβάλλοντας κάθε φορά εκβιασμούς-απειλές και διάφορα προσχήματα,με τελικό αποτέλεσμα την συνεχόμενη μείωση του βιοτικού επιπέδου των ανθρώπων.Απλά δεν γνωρίζω μέχρι πότε…….

billy
billy
Απάντηση σε  nikos 60
27 Νοεμβρίου 2016 14:13

Εκτιμώ ότι, δεν γνωρίζουν (ακριβώς.. και μέχρι πότε) ούτε οι κυβερνώντες μας..

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  nikos 60
27 Νοεμβρίου 2016 18:24

Συμφωνώ μαζί σας και δυστυχώς η κοροϊδία και ο εμπαιγμός είναι ιστορικών διαστάσεων!

Μας έχουν βάλει σε έναν ρυθμό “εκπαίδευσης ψύλλου” ώστε με τον τεμαχισμό και εφαρμογή των επώδυνων οικονομικών μέτρων σε δόσεις και σε βάθος χρόνου γίνεται η προσπάθεια μιας σταδιακής μας προσαρμογής μας σε υποτυπώδεις και ρουτινιάρικες συνήθειες υπανθρώπου ξεφτιλίζοντας την καταγωγή μας, την πνευματική μας υπόσταση και τα ήθη και έθιμα του τόπου ενώ διαλύεται η παιδεία και το μέλλον των απογόνων μας…

Το πήραν χαμπάρι και οι γείτονές μας και άρχισαν να βγάζουν γλώσσα με λόγια προσβλητικά για την ανεξαρτησία της χώρας μας και των επιτευγμάτων των προγόνων μας…

Το πρόβλημα δεν είναι μόνο οικονομικά αλλά ξεκινάει από εκεί και ριζώνει σε όλους τους τομείς της σύγχρονης άτονης κοινωνίας μας. Μιλάμε σίγουρα για προμελετημένο έγκλημα κρίνοντας φυσικά από τα μέχρι τώρα “κατορθώματα” της κατρακύλας μας.

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Johnny B.
27 Νοεμβρίου 2016 18:44

Φυσικά Γιάννη,το πρόβλημα είναι κυρίως αξιών και έλλειψης αξιοπρέπειας.Δεν μπορώ όσο και αν προσπαθώ να καταλάβω, πως οι νέοι άνθρωποι ηλικίας 20-35 ετών έχουν συμβιβαστεί με “μισθούς” 200-300 ευρώ μηνιαία και δεν έχουν ξεσηκωθεί να τους στείλουν εκεί που πρέπει να βρίσκονται.Δεν υπάρχει μέλλον και καμία προοπτική για αυτούς και απλά το ανέχονται.Μην μου πεις “και τι να κάνουν”,διότι θα μπορούσαν να έχουν κάνει πολλά,όπως και στο παρελθόν,αλλά ξέχασα δεν μπορούν να αντισταθούν σε “προοδευτική κυβέρνηση”η οποία “προστατεύει”αδύναμους και φτωχούς….

billy
billy
Απάντηση σε  nikos 60
27 Νοεμβρίου 2016 20:46

nikos 60 και Johnny B, εάν γινόταν, αυτό που συμβαίνει γενικώς στην χώρα μας, σε οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή χώρα, η πρωτεύουσά της (π.χ Παρίσι, Ρώμη, Μαδρίτη κλπ.) θα καιγόταν κάθε μέρα από την νεολαία της, που σημαίνει ότι, η δική μας νεολαία βρίσκεται σε χειμαιρεία νάρκη.

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  nikos 60
27 Νοεμβρίου 2016 21:49

billy,άρα παίρνουμε ότι μας αξίζει……Τελικά η πλύση εγκεφάλων και η προπαγάνδα δεκαετιών, ειδικότερα τώρα τελευταία έκανε πολύ καλά την “δουλειά” της.Θα ξυπνήσουμε όμως κάποια ημέρα,που θα είναι πολύ αργά και εμείς θα κλαίμε για τους κόπους που πήγανε χαμένοι οι δε νέοι θα κλαίνε για το μέλλον που έχασαν και είναι πολύ αργά να το προλάβουν !!!!!!!!!!

billy
billy
Απάντηση σε  nikos 60
27 Νοεμβρίου 2016 22:07

Φίλε nikos 60, δεν βλέπω φως.. σου μιλάω ειλικρινώς, μακάρι να διαψευσθώ.

Alex4935
Alex4935
Απάντηση σε  nikos 60
27 Νοεμβρίου 2016 22:14

Από ένα άρθρο για την ιδιωτική τηλεόραση παραθέτω την παρακάτω παράγραφο, νομίζω ότι κολλάει στο ερώτημα του Νίκου 60, γιατί δεν αντιδράνε.

“Η αδιαφορία για την πολιτική και η απόλυτη αντιπνευματικότητα οδήγησαν στην χρεοκοπία. Πρώτα στην κοινωνική, ηθική και πολιτιστική χρεοκοπία και μετά στην οικονομική.
Ακόμα κι αν διαφωνεί κάποιος πως η αδιαφορία της πλειοψηφίας των πολιτών για την πολιτική και η αποστροφή τους για την γνώση οδήγησαν στην οικονομική χρεοκοπία, δεν θα διαφωνήσει στο ότι οι πολίτες καλούνται σήμερα να αντιμετωπίσουν την χρεοκοπία με τα πνευματικά εφόδια που απέκτησαν όλα αυτά τα χρόνια. Δηλαδή, με τον Σφακιανάκη, τη Μενεγάκη, τα ζώδια, τους μάγειρες, τις συνταγές και ό,τι άλλο πρόβαλε η ιδιωτική τηλεόραση.”

Johnny B.
Johnny B.
22 Νοεμβρίου 2016 22:48

Λέτε να είναι έτσι???

http://www.newsit.gr/kairos/Kairos-O-xeimonas-deixnei-ta-dontia-toy-me-poliko-psyxos-Xionia-kai-stin-Athina/679070

Πάμε να τα ακουμπήσουμε χοντρά και για τη θέρμανση…αυτό μας έλειπε….!!!!

meteo
meteo
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
24 Νοεμβρίου 2016 08:47
billy
billy
21 Νοεμβρίου 2016 13:57

Χρόνια Πολλά, (λόγω της ημέρας) 21η Νοεμβρίου γιορτή των Ενόπλων Δυνάμεων, στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων.

Johnny B.
Johnny B.
16 Νοεμβρίου 2016 17:46

Όταν η κρίση στη χώρα μας δεν έχει τέλος, σε συμμαχική γείτονα χώρα γίνονται προσλήψεις με το τσουβάλι…

Ιδού: http://www.militaire.gr/προσλήψεις-30-000-χιλιάδων-ανδρών-στο-στρα/

Θέμα: Προσλήψεις 30.000 χιλιάδων ανδρών στο στρατό ανακοίνωσε η Τουρκία!

ΣΧΟΛΙΟ

Κατά τη γνώμη μου, θα ακολουθήσουν ακόμα περισσότερες και σε ορισμένες περιπτώσεις για άτομα με εξειδίκευση/προ-υπηρεσία. Βλέπετε κάποιοι συνάδελφοι γείτονες αποφάσισαν και πλεύρισαν τα “λάθος άτομα” την “λάθος στιγμή”…και πάνω στην “ταφόπλακά” τους ετοιμάζονται να χτιστούν οι νέες “καριέρες”….

Γιαννης
Γιαννης
15 Νοεμβρίου 2016 16:35

Καλησπέρα για άλλη μία φορά ακόμη ασχολούνται με τον στρατό και τα σώματα ασφαλειας και βάζουν χέρι στα εργασιακά και στα οικονομικά αλλά δεν φταινε αυτοί μονο ,όταν οι επιτελείς τους δίνουν τα ερεθίσματα για να το πράξουν ,στα 58 θέλανε λες και θα γίνουν όλοι στρατηγοί και το πίστεψαν το ξαφνικό ευδοκιμος γι αυτούς παρέμεινε δυστηχος όμως για τους υπόλοιπους στα 58 ,να δούμε ποιος θα πολεμήσει μ ένα γέρικο και πικραμένο σώμα πολλοί αποστρατευτεντες έφυγαν στην ξενιτιά και συνεχίζουν να φεύγουν μην μπορώντας να επιβιώσουν με την χαμηλή συνταξη και μεγάλη φορολογία που εχουμε κι έρχονται άσχημη καιροί αν δεν το έχουν αντιληφθεί ακόμη πρέπει να το καταλάβουν πριν είναι πολύ αργά ,γιατι ιδη είναι αργά δεν είναι καιρός για ανευθηνες καταστάσεις και για το ποιος φταίει όταν ακούς στρατιωτικοί να πέφτουν απ τα μπαλκόνια οεχθρός είναι προ των πυλών και χερεται καταλαβετετο κάποιοι πρέπει να βγάλουν τα κάστανα απ την φωτιά διαφορετικά θα καούν και θα καούν κι αυτοί μαζί,δεν θα με ξαφνιάζε αν ζητήσουν και ιδιωτικοποίηση… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΠΕΤΡΟΣ
ΠΕΤΡΟΣ
Απάντηση σε  Γιαννης
15 Νοεμβρίου 2016 18:17

Φίλε Γιάννη ωραίο το άρθρο σου αλλά είσαι φοβερός. Σε ένα τέτοιο μεγάλο κείμενο δεν έχεις βάλει ούτε μία τελεία.

Γιαννης
Γιαννης
Απάντηση σε  ΠΕΤΡΟΣ
15 Νοεμβρίου 2016 22:08

Φίλε Πετρο ,δεν συγκινηται κανείς .Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βροντα ,όλοι παρτακιδες αυτοί και ή παρέα τους να είναι καλά και για τους άλλους δεν θα μπορέσουν.Ο εγωισμός καταστρεφει την κοινωνία .

aero
aero
9 Νοεμβρίου 2016 08:38

Έρχεται μείωση επιτοκίων στα στεγαστικά δάνεια του ΤΠ&Δ
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=551656&catID=2

aero
aero
8 Νοεμβρίου 2016 09:33

Ενώ στη χώρα μας “τιμωρείται” η απασχόληση αποστράτων με περικοπή 60% της σύνταξης,
σε “άλλες χώρες κι άλλα μέρη” προσλαμβάνουν αποστράτους (και μέλη των οικογενειών τους) αναγνωρίζοντας τις ιδιαίτερες ικανότητες και αξίες τους (τεχνογνωσία, εμπειρία, πειθαρχία,οργανωτικό πνεύμα,ομαδικότητα,δυνατότητα επίλυσης προβλημάτων,απόδοση σε εργασία υπό πίεση προθεσμιών…).
https://www.linkedin.com/pulse/what-weve-learned-from-hiring-10000-veterans-hilton-chris-nassetta

billy
billy
Απάντηση σε  aero
8 Νοεμβρίου 2016 16:59

Όταν θα συμβαίνει αυτό στην χώρα μας, τότε, θα είμαστε μια προηγμένη χώρα.

Johnny B.
Johnny B.
13 Οκτωβρίου 2016 19:16

Όσοι είστε λάτρες της ρουβλο-δραχμής, διαβάστε το παρακάτω άρθρο!

Μέγιστη ουτοπία και έλλειψη επίγνωσης κατάστασης, ιδεοληψία και αριβισμός… καλά να πάθουμε και πάλι δεν θα μάθουμε…

http://newpost.gr/politiki/565512/olant-o-poytin-moy-ekmysthreythke-oti-o-tsipras-zhthse-na-typwsei-draxmes-sth-rwsia-diapseysh-toy-maksimoy-sto-newpost

Πούτιν προς Ολάντ: «Πρέπει να σου δώσω μια πληροφορία(…) Η Ελλάδα μας υπέβαλε ένα αίτημα να τυπώσει δραχμές στη Ρωσία, καθώς δεν έχουν τη δυνατότητα να το κάνουν»…

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Johnny B.
13 Οκτωβρίου 2016 19:59

Γιάννη, ανεξάρτητα αν είναι κάποιος λάτρης της “ρουβλο-δραχμής” όπως λες ,οι νέες δηλώσεις των μεγίστων εγκεφάλων ,Σταθάκη-Τσακαλώτου σε συνδυασμό με τον νέο εκβιασμό του ΔΝΤ ,όπου για να παραμείνει στο πρόγραμμα “διάσωσης της Ελλάδος”,απαιτεί νέο μνημόνιο (τέταρτο)με πιο σκληρά μέτρα(δεν ξέρω σε ποιους θα τα πάρουν), μάλλον τελικά οδηγούν σε εθνικό νόμισμα.Άλλωστε ήδη ο γερμανικός τύπος (ο οποίος καθοδηγείται σαφέστατα απο τον Σόιμπλε)αναφέρει τις τελευταίες μέρες κάτι ανάλογο.Οι εξελίξεις τρέχουν δυσμενώς όσο και αν προσπαθούν οι “κυβερνώντες” να πείσουν για το αντίθετο.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  nikos 60
13 Οκτωβρίου 2016 22:05

Αν ήθελε ο Τσίπρας τη δραχμή ας το έλεγε στον προεκλογικό του αγώνα του Ιαν.15, αλλά τότε είπε ότι όλα θα γίνουν εντός ευρώ αφού θα κατάφερνε να κερδίσει το παιχνίδι σε πολιτικό επίπεδο με σκληρή διαπραγμάτευση! Με τα γνωστά αποτελέσματα…. περίπου 9 δις νέα τρύπα και στα βράχια κατευθείαν…

Το παράλληλο νόμισμα πραξικοπηματικά (αλά Λαφαζάνη) ή οι πλάγιοι διάλογοι για εκτυπώσεις ρουβλο-δραχμής (σύμφωνα με τα λόγια του Ολάντ) δείχνουν την φαιδρότητα της κατάστασης, αλλά και το πόσο επικίνδυνοι μπορεί να γίνουν οι κυβερνώντες από έλλειψη αξιοπιστίας και ιδεοληψίες!

Αν είχαν τα κότσια, ας τα έλεγαν αυτά ανοικτά ως εναλλακτικά σενάρια πριν τις εκλογές όταν ισχυρίζονταν ότι δεν υπάρχει Plan B…

Αντιθέτως, δες τι έγινε με το δημοψήφισμα στην Αγγλία. Σταράτα πράγματα…αλλά εδώ υπάρχει η βλακεία σε όλο της το μεγαλείο και εξακολουθούν να συνεχίζουν αυτό το σπορ…

pit
pit
Απάντηση σε  Johnny B.
13 Οκτωβρίου 2016 22:12

Στις επόμενες εκλογές θα αλάξω υμένας το σύνθημα τους και αυτή τη φορά θα κλειδώσουμε στο σπίτι τα παιδιά για να μην ψηφίσουν αυτούς τους επικίνδυνους.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  pit
13 Οκτωβρίου 2016 23:42

Οι εκλογές ή το δημοψήφισμα σε έναν αγανακτισμένο λαό γίνεται αντικείμενο χειραγώγησης και λαϊκισμού….ειδικά στο επίπεδο της νεολαίας, όπου εκεί είχε ποντάρει και ο Χίτλερ…

http://enstoloi.net/sxolia/epikerotita/comment-page-25/#comment-39278

Αυτό συμβαίνει πλέον στη χώρα μας…

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Johnny B.
13 Οκτωβρίου 2016 22:48

Είσαι πολύ επιεικής όταν θεωρείς μόνο βλακεία αυτό που συνέβη και συνεχίζει να συμβαίνει στην Χώρα.Δυστυχώς όλα από την αρχή είναι ένα προμελετημένο έγκλημα εναντίον ενός ολόκληρου λαού.Πλέον δεν μιλάμε για “θεωρίες συνωμοσίας”αλλά για οργανωμένη και καλά εκτελεσμένη συνωμοσία εις βάρος μας η οποία εξελίσσεται ακριβώς όπως την έχουν οργανώσει.Προσωπικά αυτό πιστεύω και ας θεωρηθώ γραφικός….

billy
billy
Απάντηση σε  nikos 60
13 Οκτωβρίου 2016 23:18

nikos 60 συμφωνώ με το σχόλιό σου και το σκεπτικό σου, οι Γερμανοί μας τεστάρουν στα μνημόνια, για να δουν πόσο αντέχουμε σαν λαός (βάση σχεδίου πάντα), και οι κυβερνώντες εκτελούν τα τεστ (με νόμους που ψηφίζουν) που παραλαμβάνουν από την Ε.Ε. Το μόνο σίγουρο κατ” εμέ είναι ότι ο Γερμανός δεν πρόκειται να σου χαριστεί και να σου χαρίσει ούτε μία δεκάρα!

billy
billy
Απάντηση σε  Johnny B.
13 Οκτωβρίου 2016 22:57

Ο Σόϊμπλε στην ετήσια διάσκεψη του ΔΝΤ που έγινε πρόσφατα, δήλωσε για την Ελλάδα ότι, η λύση για το πρόβλημα με το χρέος και την βιωσιμότητά του δεν είναι το κούρεμα ή κάποια αναδιάρθρωση, αλλά το ότι πρέπει η χώρα μας να γίνει ανταγωνιστική (που αυτή την στιγμή δεν είναι) χωρίς όμως να προσδιορίζει ακριβώς σε ποιό σημείο μας θεωρεί ανταγωνιστικούς. Αυτό σημαίνει νέα μνημόνια (μισθοί και συντάξεις σε τιμές Βουλγαρίας). Ο Γερμανός είναι πολύ σκληρός στις διαπραγματεύσεις, διαφωνεί κάθετα με το ΔΝΤ και δεν το συζητάει καν για κούρεμα χρέους μέχρι και τέλους του 2018. Μόνη ελπίδα σωτηρίας (για την Χώρα μας) να μην εκλεγεί στις επερχόμενες εκλογές της Γερμανίας, πράγμα που το βλέπω εξαιρετικά δύσκολο! Ο δρόμος είναι δύσκολος και αρκετά μακρύς…

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  billy
13 Οκτωβρίου 2016 23:39

billy,έχουν υπογράψει από το 2012 για προσαρμογή μισθών -συντάξεων με εκείνους της ΝΑ Ευρώπης…Τα κροκοδείλια δάκρυα ας τα αφήσουν όλοι στην άκρη δεν πείθουν πλέον κανένα.Είναι εκτελεστικά όργανα των τοκογλύφων οποιασδήποτε καταγωγής.Ο σκοπός τους ήταν από την αρχή η βαλκανοποίηση της Ελλάδος για πολλούς λόγους(ορυκτός πλούτος-γεωγραφική θέση-γεωπολιτική θέση κλπ…..)Απλά βρήκαν τούς κατάλληλους και εφαρμόζουν τον σκοπό τους.Δεν γνωρίζω αν υπέκυψαν λόγω αδυναμίας-φόβου-προσωπικού συμφέροντος ή οτιδήποτε άλλο μπορούμε να σκεφτούμε,αλλά το αποτέλεσμα το βιώνουμε καθημερινά και μάλλον για πολύ καιρό ακόμη…….

Alex4935
Alex4935
Απάντηση σε  Johnny B.
15 Οκτωβρίου 2016 08:38

Johny από το 87 και μετά που ήταν σίγουρο η κατάρρευση του ανατολικού μπλοκ, προχωράνε στην παγκοσμιοποίηση της οικονομίας, που αποτελείται από τρεις πυλώνες: ελεύθερη διακίνηση των κεφαλαίων, εμπορευμάτων και ανθρώπων. Μπορείς να προσθέσεις και τριγωνικές συναλλαγές, offshore, φορολογικοί παράδεισοι κτλ. Όλα αυτά θα οδηγήσουν σταδιακά στην Ασιατοποίηση της Ευρώπης.
Το παιχνίδι είναι μεγάλο και παγκόσμιο. Και δεν έχει σημασία αν θα είναι ο Σαμαράς ο Τσίπρας η ο γουρλός που θα έρθει στις επόμενες εκλογές. Τον ζαβό τον Παπανδρέου να αφήναμε από το 09 και να μην ξανακάναμε εκλογές πάνω κάτω τα ίδια θα ήτανε, να μην σου πω και καλύτερα.
Χωρίς να με παρεξηγήσεις, αλλά μην ασχολείσαι με το ποια μαριονέτα θα είναι στην κυβέρνηση, παίζει πολύ μικρή σημασία.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Alex4935
15 Οκτωβρίου 2016 11:09

Alex,

γέλασα πολύ με τους τελευταίους σου χαρακτηρισμούς, σαφέστατα και το παιχνίδι είναι χονδρό και δεν αφορά το τοπικό επίπεδο, αλλά όταν θέλουμε κάπου να ξεσπάσουμε, πάντα αναζητούμε τον πλησίον μας και το δικό μας άνθρωπο που έκανε τα στραβά μάτια στα μεγάλα συμφέροντα…αυτόν θέλουμε να καταδείξουμε ως φταίχτη που άνοιξε την κερκόπορτα συνειδητά ή μη… και πλέον με το φανάρι του Διογένη ψάχνουμε να βρούμε ανάμεσα στους τυφλούς τον μονόφθαλμο….

Dp
Dp
12 Οκτωβρίου 2016 20:49

Πολιτισμός. Τι να άλλο να πεις; Χίλια “Εύγε”

http://www.army.gr/default.php?pname=Article&art_id=35476&cat_id=20

Dp
Dp
Απάντηση σε  Dp
13 Οκτωβρίου 2016 23:55

Το link δεν έχει καμία σχέση με αυτό που ανάρτησα…

Και δις ανώτερα 🙂

spyros
spyros
12 Οκτωβρίου 2016 20:01

Για διαβάστε συνάδελφοι:
http://fimotro.gr/2016/10/12/%CF%83%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%BF-%CE%B1%CE%B3%CF%81%CE%B9%CE%B1%CF%83-%CE%BA%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7%CF%83-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%86%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%B1%CF%86%CE%BF/
Που να βρεθούν χρήματα για τις αποσφάσεις του ΣΤΕ..

Τι να πει κανείς ?
Μόνο ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΤΡΟΠΗ

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  spyros
12 Οκτωβρίου 2016 21:03

Συνάδελφε , στις 6/10 ώρα 14.10 ,έχω αναρτήσει σχόλιο με αφορμή άλλο σχόλιο συναδέλφου για το θέμα των δικαστών….Αυτό ας το λάβουν υπόψιν τους οι ηγέτες μας μήπως καταλάβουν που τους έχουν γραμμένους και αυτούς εκτός ημών.Όσο για την ντροπή που αναφέρεις…Ποιος την έχασε να την βρούνε ειδικά αυτοί.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  nikos 60
12 Οκτωβρίου 2016 23:18

Νίκο,

πιστεύω ότι ο άγουρος πολιτικά λαός μας, αναζητεί και κατασκευάζει υποκατάστατα του “Ανδρέα” για να συμπληρώσει τις χαμένες ιδεοληψίες του…

Ακόμα δεν έχουμε αντιληφθεί (μάθει) ότι οι θεωρίες και τα παχιά/εύκολα λόγια των ουτοπιστών των 70s & 80s έχουν ξεπεραστεί και πλέον χρειάζονται γνώσεις, οργάνωση, πράξεις, έργα και προπάντων αποφασιστικότητα παντού, ειδικά σε κυβερνητικό επίπεδο!!!

Η πτώχευση είναι ακόμα εδώ και τα μνημόνια ξεπουλούν την χώρα μας και μας ξεφτιλίζουν ιστορικά!!!

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Johnny B.
13 Οκτωβρίου 2016 00:24

Γιάννη……”κυβερνητικό επίπεδο”?????? <> Τι σχέση έχουν αυτά που αναφέρεις με το “κυβερνητικό επίπεδο”….Σέβομαι την προσπάθεια του Αχιλλέα και δεν θέλω να εκφραστώ διαφορετικά. Πλέον έχουμε καταλάβει όλοι τι ρόλο παίζουν και έπαιξαν οι κυβερνήσεις της Χώρας εδώ και χρόνια. Δυστυχώς και εμείς ζούσαμε σε εικονική πραγματικότητα με αποτέλεσμα σήμερα να μην γνωρίζουμε τι ξημερώνει αύριο.Μάλλον γνωρίζουμε αλλά δεν θέλουμε να το πιστέψουμε.

billy
billy
Απάντηση σε  Johnny B.
13 Οκτωβρίου 2016 01:01

Πιστεύω κύριοι Συνάδελφοι, ότι οι μάχες, εδώ και χρόνια πλέον δίνονται στις Βρυξέλλες, (για τα Κράτη μέλη της Ε.Ε) και εάν εκεί δεν έχεις δυνατή ομάδα (κατάλληλους ευρωβουλευτές, κατάλληλους συμβούλους, κλπ.) “απίκο” που λέμε, να σε εκπροσωπεί ως Κράτος μέλος (που τα Εθνικά συμφέροντα του καθενός είναι μεγάλα) απλά.. δεν θα κερδίσεις καμία μάχη από αυτές, με ότι αυτό συνεπάγεται… για την Χώρα σου…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
13 Οκτωβρίου 2016 14:48

Θα το πω με άλλα λόγια…

“Η Κυβέρνηση Γεωργίου Τσολάκογλου 1941 ήταν η πρώτη διορισμένη κυβέρνηση της Ελληνικής Πολιτείας από τις Γερμανικές δυνάμεις Κατοχής.”

Αντικατέστησε την χρονιά και το όνομα του πρωθυπουργού με όποιον επιθυμείς από τον Γιωργάκη και δώθε… και εδώ είμαστε…

Johnny B.
Johnny B.
11 Οκτωβρίου 2016 13:43

Εδώ υπάρχει το “αξιόμαχο” των ΕΔ!

http://kranosgr.blogspot.gr/2016/10/blog-post_77.html

Αφού έγινε και αυτό….τα πάντα είναι πιθανά πλέον!!!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Οκτωβρίου 2016 21:52

Εκτενές ρεπορτάζ, αλλά … τα σχόλια είναι “όλα τα λεφτά”
http://www.tanea.gr/news/greece/article/4582090/?iid=2

ΝΙΚC_
ΝΙΚC_
11 Οκτωβρίου 2016 13:05

1. Ούτε και οι ίδιοι τελικά δεν ξέρουν τι θέλουν να κάνουν ……!!! (σχόλιο αναγνώστη στο παρόν site ότι το Υπ. Εργ. έχει συστήσει ομάδα εργασίας για το περιβόητο νόμο 4387/16 —> ( http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-113/#comment-39020 )

2. ΔΥΣΤΥΧΩΣ οι συνάδελφοι περιμένουν και αγωνιούν…..!!! Αλλά ποιος τους υπολογίζει ……!!!
—> (αγωνιώδης επιστολή από συνάδελφο της ΠΑ απόστρατο: http://policenet.gr/article/%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CF%8C%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%B9-%CE%AD%CF%87%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82-%CE%BF%CF%8D%CF%84%CE%B5-%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%8D%CE%B3%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BF )

3. Ο Κος υπουργός σημείωσε δε ότι ” όσο είμαστε εμείς στην κυβέρνηση οι συνταξιούχοι να περιμένουν αυξήσεις”. !!!
( http://www.lifo.gr/now/politics/116994 )

ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΑ ΨΈΜΑΤΑ ΤΟΥΣ. !!!!!

Αναστάσιος
Αναστάσιος
Απάντηση σε  ΝΙΚC_
11 Οκτωβρίου 2016 16:54

Ας μας πει καποιος επιτελους τι γινεται εμεις που διαγραφηκαμε 3/6/ 2016 ελεος πια με τους απαραδεκτους

aero
aero
10 Οκτωβρίου 2016 12:09

Συντάξεις χηρείας – Staying alive!
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=834565

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  aero
10 Οκτωβρίου 2016 12:24

Και ο αντίλογος του υπουργείου εργασίας.
http://www.newsit.gr/politikh/Yp-Ergasias-Parapliroforisi-ta-peri-egkyklioy-gia-tis-syntakseis-xireias/663988

Κυριακή κοντή γιορτή …που λένε και στο χωριό μου, ίδωμεν.

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Γιάννης
10 Οκτωβρίου 2016 18:58

Συνάδελφοι,εδώ προσπαθούν να εξαφανίσουν τις συντάξεις των άμεσα δικαιούχων θα αφήσουν τις συντάξεις χηρείας ??? Έχω αναφερθεί σε προηγούμενη ανάρτηση για το θέμα και αναρωτήθηκα για τις αντιδράσεις της ηγεσίας, φυσικής και πολιτικής.Μήπως είδατε κάτι εσείς ???Προσωπική μου γνώμη ,αδιαφορία για την επιβίωση των δικαιούχων ,ισοπέδωση του βιοτικού επιπέδου(προς τα κάτω) όχι μόνο των στελεχών των ΕΔ και ΣΑ ,αλλά και των υπολοίπων επαγγελματικών ομάδων ,ώστε να καταλήξουμε σαν τις χώρες της ΝΑ Ευρώπης και να πραγματοποιηθεί η αρχική απαίτηση των τοκογλύφων μέσω των δικών μας “προθύμων”

billy
billy
Απάντηση σε  nikos 60
10 Οκτωβρίου 2016 20:28

nikos 60, πλέον, γίνεται υλοποίηση του σχεδίου αξιολόγησης της οικονομίας μας, με μορφή ελέγχου βήμα-βήμα (step by step) από τους εταίρους μας, προς το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και μπαίνουν στο στόχαστρο όλες οι δαπάνες – παροχές όλων των κοινωνικών ομάδων, με αντικειμενικό σκοπό να αναθεωρηθούν-μειωθούν οι δαπάνες του Ελληνικού Κράτους, που θέλουν, έχουν οραματιστεί και αποφασίσει, οι εταίροι μας Γερμανοί στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Συνάδελφε Nίκο, όπως έχεις πει και σε παλαιότερο σχόλιό σου, δεν θα αφήσουν τίποτε όρθιο…δυστυχώς..

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  billy
10 Οκτωβρίου 2016 21:22

Εδώ λοιπόν φίλε billy ,τίθεται το ερώτημα ….Οι Έλληνες που είναι ????? Φυσικά δεν εννοώ τους εκάστοτε
“κυβερνώντες”,αυτοί είναι απλώς εντολοδόχοι και ενεργούν βάσει “διαφόρων συμφερόντων”….Εμείς οι υπόλοιποι τι κάνουμε ????? Σίγουρα δεν είμαστε αντάξιοι των προγόνων μας και μάλλον τα 400 χρόνια υποδούλωσης άφησαν έντονα τα κατάλοιπα του ραγιαδισμού και της διχόνοιας και δεν μπορούμε να τα αποβάλλουμε…

billy
billy
Απάντηση σε  nikos 60
10 Οκτωβρίου 2016 22:59

nikos 60, απαντώντας στο ερώτημά σου, θα έλεγα ότι δεν γίνεται κάτι μαζικό ως αντίδραση της κοινωνίας, αλλά σπασμοδικές κινήσεις (πορείες,συλλαλητήρια) μεμονωμένων επαγγελματικών ομάδων που θίγονται κεκτημένα δικαιώματά τους και σε αυτή την υπάρχουσα κατάσταση, πρωτίστως φταίμε εμείς για την απάθειά μας (η γενιά μας), και ύστερα η νεολαία μας (τα παιδιά μας), και μετέπειτα οι ηλικιωμένοι. Με τους προγόνους μας δεν μπορεί να γίνει καμία σύγκριση, γιατί εμείς έχουμε άλλα βιώματα, οι Νεοέλληνες (καλοπερασάκηδες) και βλέπω φίλε Νίκο, ότι υπάρχει πολύ “ατομικισμός” τη σήμερον ημέραν (και μέσα στην υπηρεσία και έξω στην κοινωνία) ο καθένας για την πάρτη του, όπως επίσης, και η διχόνοια που λες, υπάρχει σε έντονο βαθμό. Δεν ξέρω, αλλά, τα αντανακλαστικά μας είναι ανενεργά (δεν δουλεύουν) ως κοινωνία, και αυτό είναι ένα αρνητικό στοιχείο σε μια υγιείς κοινωνία, που σημαίνει ότι.. αντέχουμε ακόμη…να δούμε ως πότε..!

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  billy
11 Οκτωβρίου 2016 01:07

Φίλε billy ,ανέφερες “μαζική αντίδραση κοινωνίας”.Αυτό δεν προσπάθησαν να διαλύσουν πρώτο ??? Έστρεψαν την μια επαγγελματική-κοινωνική τάξη εναντίον της άλλης, προπαγανδίζοντας άθλια, προκαλώντας τον κοινωνικό αυτοματισμό, επιβάλλοντας τελικά τις επιταγές των διεθνών τοκογλύφων σε όλους μας.Απλά πιστεύω ότι δεν έχει βρεθεί ,δυστυχώς ακόμα, αυτή η ηγετική μορφή που θα καταφέρει να ενώσει τους Έλληνες,ώστε να καταφέρουμε να ανακτήσουμε την κυριαρχία της Χώρας μας και να στείλουμε εκεί που πρέπει την δημιουργία “έκτρωμα Ε.Ε” που “αυτοί” θέλουν να επιβάλλουν…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  billy
13 Οκτωβρίου 2016 15:19

Νίκο, σωστός!

Αλλά ήδη έχει αρχίσει το ξεπούλημα της χώρας μας, τώρα δεν φεύγουν με τίποτα τα κοράκια, τα ερπετά και οι τοκογλύφοι…θα φύγουν μόνο στα πλαίσια μια γενικευμένης παγκόσμιας κρίσης ή πολέμου που δεν αφήνουν να εξελιχθεί γιατί τα βαμπίρ “ρουφούν” μεθοδικά από τους “μικρούς” μέχρι να “ξεμείνουν” και οι ίδιοι…και τότε θα “αναμετρηθούν” μεταξύ τους… (προσωπική μου εκτίμηση!)

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
11 Οκτωβρίου 2016 13:46

Θα δώσουν στην χήρα τα μισά του μισού…κάποτε…και βλέπουμε….

Πείτε το στις γυναίκες σας για να σας έχουν στα όπα όπα … σε περίπτωση μη συμμόρφωσης κινδυνεύουν από άμεσο “κόφτη”!!!! Τέρμα τα δίφραγκα…

billy
billy
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Οκτωβρίου 2016 17:03

Ε ναι βρε Johnny B, έτσι είναι όπως λες, πιο πολύ την πληρώνουν οι ευαίσθητες και ανήμπορες κοινωνικές ομάδες (τρίτη ηλικία,ηλικιωμένοι,χήρες κλπ.) και όπως είπε και ένας ανάπηρος που παρέλασε με αμαξίδιο πέρσι στην στρατιωτική παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου στην Θεσσαλονίκη στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας (μετά την λήξη της κατά την διάρκεια χαιρετισμού): “Πρόεδρε, μην μας πετάτε, σαν τις στυμμένες λεμονόκουπες”.

Dp
Dp
6 Οκτωβρίου 2016 19:15

Βάστα ρε Steve… Οι κύριες «επιδόσεις» και η αγαπητή σου ενασχόληση σου στις τάξεις της Π.Α, όπως ΕΣΥ τις καταμαρτυρείς και τις εκθέτεις, έχουν συνοπτικά ως κάτωθι: α) Εμπεριστατωμένη και καθάρια γνώση των απολαβών του συναδέλφου, τι αποταμιεύει στην Τράπεζα, με πόσα περνάει την μία… βδομάδα του μήνα!!! β) Δυσεπίλυτες απορίες για τον αριθμό των ακινήτων που αντιπροσωπεύει ένας ΕΝΦΙΑ συνολικού ποσού 3.500 € !!! γ) Πιπεράτες… γνώσεις με τα ονοματεπώνυμα των συναδέλφων που… στήνονταν στο τμήμα Οικονομικού για να πληρωθούν… πρώτοι (σε όλες τις Μονάδες που υπηρέτησες φαντάζομαι…) καθώς και όσους πρώτοι γνώριζαν για τα Φ.Π !!! δ) Προφανέστατο “Déjà vu” επακόλουθο θα ήτο να έχεις πλήρη γνώση όσων απομακρύνονταν μισή ώρα πριν την λήξη του ωραρίου εργασίας, όσων έπαιρναν μία μέρα προφορική άδεια κλπ. Ένα μικρόκοσμος μιζέριας και παραφροσύνης. Που δεν συνάδει με τα ιδανικά της λεβεντιάς, της ανιδιοτέλειας, της μετριοφροσύνης, της αυτοπεποίθησης που οφείλουμε στο μέτρο του δυνατού να καλλιεργούμε και να αποδίδουμε στην εκτέλεση του καθήκοντος. Και ξανα-βάστα ρε Steve!!!! Μετά την δική σου παραδοχή των… Διαβάστε τη συνέχεια »

Μάριος
Μάριος
Απάντηση σε  Dp
6 Οκτωβρίου 2016 19:20

Πόσο ψηλά έχετε φτάσει αυτό το site !!!!!

Dp
Dp
Απάντηση σε  Μάριος
6 Οκτωβρίου 2016 21:19

Όπως το βλέπει ο καθένας Μάριε ή όσο ενοχλείτε από υγρά που δεν είναι βροχή…

Για τον λόγο αυτό υπάρχει ο admin στον οποίο μπορεί ο καθείς – όπως εσένα που ενδιαφέρεται για την αναβάθμιση – να υποβάλλει απόψεις ώστε το site να προσαρμοσθεί στα… δικά του γούστα.

Μία άποψη θα ήταν να υποβάλλονται επώνυμες απόψεις από όλους (κάτι το οποίο επικροτώ μετ΄ επιτάσεως).

Θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον να απολαύσουμε και τις προγενέστερες αναρτήσεις με… υπογραφές. Φίδια θα βγούνε 🙂

Kostas
Kostas
6 Οκτωβρίου 2016 12:40

Τσίπρας: Προσπαθούμε το καλύτερο για τα ειδικά μισθολόγια των δικαστικών
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500106109

Θα ήθελα να απολογηθώ που καθυστέρησα να ανταποκριθώ στο αίτημά σας για συνάντηση εδώ και μια εβδομάδα, αλλά, όπως βλέπετε, οι εξελίξεις τρέχουν και καθημερινά το πρόγραμμά μας είναι πολύ γεμάτο αυτές τις μέρες…..είπε ο πρωθυπουργός υποδεχόμενος τους προέδρους των ανώτατων δικαστηρίων.

Ο πρωθυπουργός είπε ότι είναι…..μια μεταρρύθμιση στα μισθολόγια που θα δώσει τη δυνατότητα να αποτυπωθεί με δικαιοσύνη η δυνατότητα εξέλιξης και σε κάποιες περιπτώσεις οι αναγκαίες αυξήσεις στους μισθούς εκείνων των λειτουργών που βρίσκονται στην κορυφή της πυραμίδας.

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Kostas
6 Οκτωβρίου 2016 14:10

Σωστό, θα “λαδώσουμε” τους δικαστικούς ώστε να μην βγάλουν αντισυνταγματικές τις περικοπές που ετοιμάζουν στους υπόλοιπους.Το έργο το έχουμε ξαναδεί και το αποτέλεσμα θα το βιώσουμε στο πετσί μας….

billy
billy
Απάντηση σε  nikos 60
6 Οκτωβρίου 2016 21:08

nikos 60, έτσι ακριβώς όπως τα λες… αφού η κυβέρνηση έχει με το μέρος της την Ανώτατη Δικαιοσύνη, θα δούμε πολλά επεισόδια στο έργο που λες…!

billy
billy
Απάντηση σε  billy
7 Οκτωβρίου 2016 21:01

Σήμερα, έχουμε την αντίδραση της Ένωσης Εισαγγελέων Δικαστών και του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, για την συνάντηση των Προέδρων Ανωτάτων Δικαστηρίων με τον Πρωθυπουργό που έγινε στο Μέγαρο Μαξίμου, καθότι τονίζουν ότι, η κυβέρνηση προσπαθεί να χειραγωγήσει την Δικαιοσύνη και τις αποφάσεις της. Άρχισαν οι κόντρες στην Δικαστική Εξουσία… για να δούμε τι θα γίνει στη συνέχεια…

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  billy
7 Οκτωβρίου 2016 22:23

billy, μην ανησυχείς αυτοί θα τα βρούνε ,άλλωστε μέσα στην βουλή η πλειονότητα αποτελείται από νομικούς . Εγώ απορώ με την παθητική στάση των Αρχηγών όλων των επιτελείων με εξαίρεση τον Αρχηγό του Πυροσβεστικού Σώματος ,ο οποίος είχε το σθένος να παραιτηθεί , δηλώνοντας καθαρά την αντίθεσή του με όσα προτίθενται οι “κυβερνώντες” να κάνουν. Επίσης δεν είδα καμία αντίδραση από τους ανωτέρω για το θέμα συντάξεων χηρείας .Πιστεύω ότι γνωρίζουμε πλέον , ότι με τον νόμο που θέλουν να περάσουν ,τις εξαφανίζουν κυριολεκτικά και ουσιαστικά “σκοτώνουν” τους δικαιούχους.

billy
billy
Απάντηση σε  billy
7 Οκτωβρίου 2016 23:03

nikos 60, μην απορείς με τους Αρχηγούς, η στάση τους είναι προβλέψιμη εδώ και χρόνια (είναι γλυκιά η καρέκλα της εξουσίας), και βλέπω για το μέλλον, πολλαπλά δημοσιονομικά μέτρα περικοπών σε όλους (ειδικά μισθολόγια, συντάξεις, φόροι κλπ.), ενώ οι εταίροι μας στην Ε.Ε. συνεχίζουν να ζητούν δεσμεύσεις για να αποδεσμεύσουν τις δόσεις δανείων προς εμάς. Πιστεύω ότι έχουμε πολύ δρόμο ακόμα μπροστά μας και θα δούμε πολλά ακόμη…