Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 172 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.6K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
G.G.
G.G.
13 Μαΐου 2016 08:24

N.4387/12-05-2016 (ΦΕΚ Α/85)
Ενιαίο Σύστημα Κοινωνικής Ασφάλειας − Μεταρρύθμιση ασφαλιστικού − συνταξιοδοτικού συστήματος − Ρυθμίσεις φορολογίας εισοδήματος και τυχερών παιγνίων και άλλες διατάξεις.
http://www.protothema.gr/files/1/2016/05/13/fek-asfalistiko.pdf

Επαμεινωνδας
Επαμεινωνδας
13 Μαΐου 2016 08:20

Συγνώμη που επανέρχομαι αλλά σήμερα κυκλοφόρησε ο νόμος . Aναφορικα με τη προσωπική διαφορά και πώς υπολογίζεται αναφέρεται στο άρθρο 14 παρ 2β και κάνει λογο για διάφορα από 1/1/19 στη καταβαλλομενη σύνταξη και όχι στο ονομαστικό ποσο.Εκτιμώ δηλαδή ότι η προσωπική διαφορά θα είναι άλλη. Καταβαλλομενη σημαίνει το ποσό πριν φόρων και περίθαλψη.Σκοπός της παρέμβασης αν έχω δίκιο είναι μόνο για να συνεισφέρω στη συζήτηση και όχι να αμφισβητησω..

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Επαμεινωνδας
13 Μαΐου 2016 09:24

Όντως ο νόμος αναφέρει καταβαλλόμενο ποσό και όχι βασική σύνταξη. Αν δούμε την ορολογία που χρησιμοποιεί το ΓΛΚ στη σελίδα https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Content/Syntaxeis/10.%20%CE%9A%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82 για τις ήδη καταβαλλόμενες θα ισχύσουν τα εξής. Με την έναρξη ισχύος του νόμου θα γίνει επανυπολογισμός των συντάξεων σύμφωνα με τις νέες διατάξεις. Οι ήδη καταβαλλόμενες συντάξεις θα συνεχίσουν να καταβάλλονται όπως μέχρι την 31/12/2014. Από 1/1/2019 θα πληρωθούμε σύμφωνα με τις νέες συντάξεις και η προσωπική διαφορά θα είναι η διαφορά πληρωτέου ποσού ανάμεσα στο πληρωτέο ποσό των συντάξεων 31/12/2018 και 1/1/2019. Αυτός ο τρόπος υπολογισμού δημιουργεί περισσότερες ασάφειες και αδικίες. Παρακάτω παραθέτω μερικές πρώτες απορίες. 1. Η διαφορά στα καταβαλλόμενα ποσά θα είναι καθαρό πληρωτέο ποσό που θα προστίθεται στο πληρωτέο της νέας σύνταξης; Θα θεωρείται ήδη φορολογημένο; Αν όχι πως θα γίνει ο υπολογισμός του αρχικού ποσού στο οποίο αφού έγιναν οι προβλεπόμενες κρατήσεις και φορολόγηση κατέληξε να είναι το ποσό της προσωπικής διαφοράς; 2. Τι θα γίνει με συναδέλφους που την 31/12/2018 έχουν κρατήσεις λόγω ηλικιακών κριτηρίων τα οποία θα πάψουν να υπάρχουν από… Διαβάστε τη συνέχεια »

Επαμεινωνδας
Επαμεινωνδας
Απάντηση σε  GEORGIOSP
13 Μαΐου 2016 09:52

Έχω τις ίδιες απορίες ειδικά στο 2 που ανηκω.Επανερχομαι στο 1 και διυκρινιζω ότι η διάφορα θα είναι μεταξύ καταβαλλομενης(στο ποσο που κατατίθεται στη τράπεζα προσθέτουμε τους φόρους και το ποσό για ΕΟΠΥΥ) και η διαφορά του ονομαστικού ποσού της νέας συνταξης θα είναι η προσωπική διαφορά. Αυτό μου άφησε να καταλάβω ο Κουτρουμανης σε συζήτηση που είχα μαζί του. Και μάλιστα τον ρωτησα για το ν 4093/12 ; που έχει κηρυχθεί αν/κος και μου είπε ότι θα συνεχίζει να εφαρμόζεται. Ευχαριστώ

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Επαμεινωνδας
13 Μαΐου 2016 10:32

Την έκφραση καταβαλλόμενη σύνταξη την έχω ακούσει και με τους δημόσιους υπάλληλους στο θέμα των 1300 ευρώ για να κόψουν την επικουρική τους. Δόθηκαν ερμηνείες από υπουργούς τις προηγούμενες μέρες.

Λένε λοιπόν ότι αφορά το πληρωτέο ποσό συν την κράτηση περί υγείας και τον φόρο αλληλεγγύης.

Δεν μας είπε όμως κανένας για το αν τα μερίσματα του ταμείου μας “χρεωθούν” και αυτά ως “επικουρικά” και επέλθει η σχετική μείωση…

Ούτε αν τελικά στον επίσημο νόμο υπάρχει κάπου γραμμένο για “πάγωμα” του νέου ασφαλιστικού και στους παλιούς απόστρατους μέχρι το νέο μισθολόγιο των στρατιωτικών.

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  Johnny B.
13 Μαΐου 2016 11:05

Και στο αρθρο 6 γραφει
Άρθρο 6 Ειδικές – Μεταβατικές συνταξιοδοτικές διατάξεις του Δημοσίου
Όσοι από τα ανωτέρω πρόσωπα αποχωρούν από την έναρξη ισχύος του παρόντος και εντός του έτους 2016, σε περίπτωση κατά την οποία το ΑΚΑΘΑΡΙΣΤΟ ποσό της κανονιζόμενης σύνταξης υπολείπεται κατά ποσοστό άνω του 20%, του ποσού της σύνταξης που θα ελάμβαναν με βάση τις διατάξεις της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου, όπως αυτές ίσχυαν κατά την 31.12.2014, το ήμισυ της διαφοράς αυτής καταβάλλεται στον δικαιούχο ως προσωπική διαφορά.
Αντε βγαλε ακρη….

΄fillipoς
΄fillipoς
12 Μαΐου 2016 22:12

Με χρεωση σε εισηγητη τις 22/4/2016 προλαβαινω να πληρωθω τον Μαιο

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΄fillipoς
13 Μαΐου 2016 15:36

Λογικά προλαβαίνεις να πληρωθείς 30 Μαίου.
Σύνταξη Ιουνίου + τα αναδρομικά από την ημερομηνία διαγραφής ή την ημερομηνία λήξης των τρίμηνων αποδοχών (αν πήρες).

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
13 Μαΐου 2016 17:06

Τις τρίμηνες αποδοχές νομίζω ότι τις έκαναν υποχρεωτικές από τα τέλη του 2014 και ύστερα.

Johnny B.
Johnny B.
12 Μαΐου 2016 17:46

Χάρη και Τάκη,

σχολιάζω εδώ:

http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-172/#comment-28582

υπάρχει πράγματι θέμα μεταξύ παλιών και νέων (μετά την 1-7-16) αποστράτων ως προς το βαθμό που δικαιούνται να λαμβάνουν το μισθό τους. Αν είναι ο αποστρατευτικός διοικητικός βαθμός ή ο μισθολογικός.

Με το να φέρουν σε εφαρμογή τον “φέροντα” βαθμό” τότε θα βρεθούν οι παλιοί συνάδελφοι που θα λαμβάνουν μερίσματα από το μετοχικό ταμείο σε μεγαλύτερο μισθολογικό βαθμό από άλλους που έφυγαν με το νέο σύστημα και έχουν μεταξύ τους τον ίδιο αποστρατευτικό διοικητικό βαθμό! Υπάρχει λογικά αδικία και θα ξεκινήσουν τα ένδικα μέσα…

ΕΚΤΙΜΗΣΗ
Ίσως να υπάρξει ρύθμισης εκ των υστέρων για προσαρμογή όλων των αποστρατευτικών βαθμών των αποστράτων πράγμα που οδηγεί αναπόφευκτα στην εφαρμογή του νέου μισθολογίου και στους παλιούς απόστρατους.

Πώς θα γίνει αυτό? Με ενδιάμεση τροπολογία ή πρόβλεψη στο νέο μισθολόγιο που θα αφορά και έμμεση τροποποίηση του νέου ασφαλιστικού των αποστράτων γενικώς…

Υπόθεση κάνω…δεν ξέρω αν γίνει τελικά!!!! Λέω ότι θα υπάρξει πρόβλημα στα μερίσματα τουλάχιστον μεταξύ των συναδέλφων!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
12 Μαΐου 2016 17:50

Το θέμα με τα μερίσματα είναι ο ένας ολοφάνερος λόγος, υποθέτω ότι δικαστικώς ο καθένας νέος απόστρατος θα μπορέσει να βρει άλλους χίλιους λόγους για να θέλει να πάρει αυτά που λαμβάνει ο παλιός απόστρατος με μεγαλύτερο μισθολογικό βαθμό…

Εκτιμώ ότι αυτό το έχουν “τσιμπήσει” στο ΥΠΕΘΑ και προφανώς ψάχνουν να βρουν “φόρμουλα” και για αυτό το ζήτημα….

Takis
Takis
Απάντηση σε  Johnny B.
12 Μαΐου 2016 21:47

Και γιατί να μην ισχύσει το σενάριο να αλλάξουν τον τρόπο υπολογισμού των μερισμάτων που θα δικαιούται κάποιος…..και όλα καλά.
Σενάρια άμα θες…..για να έχουμε να λέμε υπάρχουν πολλά.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Takis
12 Μαΐου 2016 22:09

Τι εννοείς? Το μέρισμα καταβάλλεται με τον μισθολογικό βαθμό, τι θες να αλλάξουν και πώς?

Takis
Takis
Απάντηση σε  Johnny B.
12 Μαΐου 2016 23:42

Ότι μπορούν να αλλάξουν – αυξήσουν τον δικαιούμενο αριθμό των μερισμάτων στον φέροντα (κατά το σενάριο) με το ίδιο αποτέλεσμα με αυτό του μισθολογικού βαθμού.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Takis
13 Μαΐου 2016 17:08

Θα δείξει τι συμφέρει στο ταμείο και ποια νομοθεσία υπάρχει σχετικά. Να ξέρεις ότι υπάρχει γενικό μπέρδεμα μεταξύ των απόστρατων (νέων και παλιών) και ο αποστρατευτικός μισθολογικός βαθμός είναι ένα από αυτά που χρίζει διευθέτησης…

Johnny B.
Johnny B.
12 Μαΐου 2016 16:09

Διαβάστε και αυτό συνάδελφοι της ΠΑ:

http://enstoloi.net/stratos/comment-page-108/#comment-28628

Άντε να σπρώξουν και οι δικοί μας του ΕΛΟΑΑ την κατάσταση επειδή με τις 20άδες που δίνουν κάθε μήνα ούτε του χρόνου δεν θα πάρουν εφάπαξ όσοι έχουν τριψήφιο αριθμό αναμονής…

Πέρσι έδωσαν πάνω από 350 κανονικά και ήταν δύσκολες εποχές με capital controls, δέσμευση πιστώσεων κλπ, φέτος τι έγινε και πάνε λάου-λάου…τα επένδυσαν ή δεν τους φτάνουν???

Μάριος
Μάριος
Απάντηση σε  Johnny B.
12 Μαΐου 2016 17:15

Για τον ΕΛΟΑΣ δεν ισχυει η καταλυτική ημ/νία 30/7/14 για το εφαπαξ και μετα το χάος ??? Όπως μας έχουν ζαλίσει ορισμένοι με τα σχόλια τους για την Π.Α…..

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Μάριος
12 Μαΐου 2016 17:33

Μάριε, μακάρι να σηκώσουν το τηλέφωνο αύριο-μεθαύριο συνάδελφοι της ΠΑ μετά την 1/8/14 και να ακούσουν την ευχάριστη ανακοίνωση ότι θα πάρουν το εφάπαξ τους…στον ΣΞ ξεκίνησαν να “πέφτουν” τα τηλέφωνα, σε μας ακόμα δίνουν στους πριν την 1/8/14 σε 20άδες χωρίς καμιά ανακοίνωση για τους μετέπειτα (εσύ ξέρεις κάτι περισσότερο?)…βγάλε λοιπόν τα συμπεράσματά σου για το πότε θα πάρω εγώ εφάπαξ που είμαι 250+ σειρά!!! Εύχομαι να γίνει αυτό που επιθυμείς και μάλιστα άμεσα…αυτό θέλω και εγώ!!!

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Μάριος
12 Μαΐου 2016 23:36

Προφανώς κατακρίνεις το πραγματικό δεδομένο ότι θέλησαν κάποιοι συνάδελφοι σε μεγαλύτερο αριθμό (υπερδιπλάσιο) από τα άλλα σώματα να αποστρατευτούν….. μεταξύ αυτών και εσύ.

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Γιάννης
12 Μαΐου 2016 23:38

Το σχόλιο αφορά τον ζαλισμένο συνάδελφο Μάριο.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
13 Μαΐου 2016 15:41

Johnny B.
Αν σου υποσχεθώ ότι θα λάβεις το εφάπαξ σου τον Δεκ. 2016, θα σταματήσεις να ασχολείσαι με τα εφάπαξ των άλλων?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιάννης
13 Μαΐου 2016 16:06

ΝΑΙ (διά παντός!)

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιάννης
13 Μαΐου 2016 16:13

…και να υποθέσω ότι εμείς με κατάθεση ΣΠ μετά την 1/1/15 που μας είχε υπολογιστεί η κύρια σύνταξη από το ΓΛΚ με το νέο καθεστώς συντάξεων (+50% του ΣτΕ) θα έχουμε να λάβουμε ένα και μοναδικό κύριο εφάπαξ (χωρίς συμπληρωματικό).

Ελπίζοντας να λάβουμε (δικαστικώς?) και σε σύντομο χρόνο το υπόλοιπο 50% του ΣτΕ επειδή φαίνεται ότι οι δικαστικές διεκδικήσεις άρχισαν να “καρποφορούν”!

http://www.militaire.gr/απόφαση-βόμβα-του-συμβουλίου-της-επικ/

Takis
Takis
12 Μαΐου 2016 14:11

Οπως ενημερωσε συναδελφος στα σχολια ΣΞ ο ΕΛΟΑΣ θα αρχισει να χορηγη ΕΦΑΠΑΞ, για τους μετα τις 30-7-2014

Φιλάρετος
Φιλάρετος
12 Μαΐου 2016 02:00

Μήπως γνωρίζει κάποιος συνάδελφος σε ποιό πεδίο του site βρίσκεται η ο υπολογισμός σύνταξης 2015 για να βάλω τη διαφορά στο πεδίο μείωση της σύνταξης ΓΕΣ?

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Φιλάρετος
12 Μαΐου 2016 08:50

Ακούμπησε το ποντίκι στην ένδειξη των σχολίων Στρατός Ξηράς και επέλεξε την εφαρμογή Σύνταξη ΓΕΣ, ή από την αρχική σελίδα στα δεξιά όπου έχει το αντίστοιχο εικονίδιο.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Kostas
12 Μαΐου 2016 10:33

Ακούμπησε το ποντίκι, εκεί που είναι το τάνκ!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
12 Μαΐου 2016 10:34
Φιλάρετος
Φιλάρετος
Απάντηση σε  Kostas
13 Μαΐου 2016 20:11

Σ’ ευχαριστώ, δεν είχα ανανεώσει για λίγες μέρες το site και δεν έβλεπα τις αλλαγές που έγιναν από τις 10/5.

Γιάννης
Γιάννης
11 Μαΐου 2016 22:26

Με κάθε επιφύλαξη μεταφέρω πληροφορία από αξιόπιστο συνάδελφο. Το νέο μισθολόγιο προγραμματίζεται για κατάθεση εντός Ιουνίου. Περιλαμβάνει μισθό σύμφωνα με το φέροντα βαθμό δηλαδή μισθολογικές μειώσεις (κάτι που θα συμπαρασύρει και τις υφιστάμενες συντάξεις προς τα κάτω;;;). Όποιος διαθέτει κάποιο γνωστό σε κατάλληλη επιτελική θέση παρακαλώ για διασταύρωση. Είμαστε πάρα πολλοί για να έχω μόνο εγώ σχετική επί του θέματος ενημέρωση. Προβληματίστηκα πολύ για το αν έπρεπε να ανεβάσω το σχόλιο. Το θέμα όμως είναι αρκετά σοβαρό και αν είναι αλήθεια ίσως οι ενώσεις ΕΝ/ΕΝ και αποστράτων δραστηριοποιηθούν εγκαίρως για να αποτρέψουν δυσάρεστες “εκπλήξεις”.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιάννης
11 Μαΐου 2016 22:33

Ο συνάδελφος εδώ έχει κάποια βάση στα λεγόμενά του:

http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-99/#comment-28477

(Δεν έχω διαβάσει κάποια συγκεκριμένη τροπολογία αλλά για να επηρεαστούν οι παλιές συντάξεις θα έπρεπε να “πάγωναν” και το σχετικό άρθρο του νέου ασφαλιστικού, κάτι που δεν έγινε από όσα ξέρω!!! Εκτός και αν ο Μέγας “Κατρού” πρόκειται να φέρει νέα τροποποιητική διάταξη στο νέο ασφαλιστικό μέσω του νέου ενιαίου μισθολογίου στο προσεχές μέλλον και να μας αφήσει όλους σύξυλους!)

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Μαΐου 2016 22:50

Εγώ πάντως δεν κατάλαβα για το τι ακριβώς θα γίνει σύμφωνα με την παραπομπή, που μας παρέθεσες, και αν κάτι τέτοιο προβλέπεται στο νέο ασφαλιστικό νόμο.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιάννης
11 Μαΐου 2016 23:31

Δεν προβλέπεται τίποτα αλλά και δεν γνωρίζουμε τίποτα προς το παρόν.

Όλα είναι εκτιμήσεις συναδέλφων…

Η εκτίμηση του υπόψη συναδέλφου είναι ότι μάλλον θα γίνει “κάτι” εντός επόμενου διμήνου ώστε να “εμπλέξει” το νέο ενιαίο μισθολόγιο και τους παλιούς συνταξιούχους με σκοπό να “ευθυγραμμιστούν” όλοι οι μισθολογικοί βαθμοί των συνταξιούχων (παλιών και νέων) με ότι προβλέψει το μισθολόγιο.

Έτσι δεν θα υπάρξουν μισθολογικές διαφορές μεταξύ συμμαθητων με τα ίδια χρόνια υπηρεσίας και στον ίδιο βαθμό αλλά με διαφορετικό συνταξιοδοτικό σύστημα …στο μέλλον. Σ’ αυτό υπάρχει βάση συζήτησης αλλά ποιος ξέρει?…θα δείξει…

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Johnny B.
12 Μαΐου 2016 01:41

Γιάννη , μίλησε στην εκπομπή “πολιτική αρτηρία” στο ART ,ο κύριος Ι. Αντωνιάδης ,(υπάρχει σχετικό βίντεο στο site staratalogia) Αν δεις το βίντεο θα καταλάβεις τι πρόκειται να συμβεί σε συντάξεις και μερίσματα σε ΕΔ και ΣΑ. Τα περί προσωπικής διαφοράς και άλλων τεχνασμάτων που πασάρουν σε όλους μας είναι φύκια για μεταξωτές κορδέλες . Προσωπικά πιστεύω ότι θα εξαντλήσουν όλα τα περιθώρια για τις μέγιστες δυνατές μειώσεις προβάλλοντας επιχειρήματα όπως ,πραγματικά χρόνια υπηρεσίας-υπερβολή μισθολογικών προαγωγών-αιτήσεις αποστρατείας και δεν γνωρίζω τι άλλο μπορούν να σκεφτούν,ώστε να φανεί και σαν εξάλειψη αδικίας έναντι άλλων εργαζομένων. Αν σκεφθείς μάλιστα ότι για τους ΕΝ/ΕΝ συναδέλφους , αυτό το έκτρωμα που ψήφισαν ήδη , τους μειώνει τις νέες συντάξεις κατά 30% και δεν συγκινήθηκε κανείς από τους “Ηγέτες” των ΕΔ και ΣΑ, σκέψου λοιπόν που έχουν γραμμένους τους αποστράτους . Όχι πως δεν το γνωρίζαμε , ειδικά από δηλωμένους αντιμιλιταριστές ,απλά περιμένουμε την επιβεβαίωση. Αυτό που με απογοητεύει όμως είναι ότι κάποιοι δεν τιμούν την στολή τους ,χάνουν την αξιοπρέπειά τους , αδιαφορούν για… Διαβάστε τη συνέχεια »

Takis
Takis
Απάντηση σε  nikos 60
12 Μαΐου 2016 09:38

Δεν είπε και τίποτα καινούργιο. Αυτά τα ξέρουμε…..

ΑΓΓΕΛΟΣ
ΑΓΓΕΛΟΣ
Απάντηση σε  nikos 60
12 Μαΐου 2016 09:43

Παρακολούθησα το βιντεο με προσοχή. Το μόνο που διαπίστωσα ήταν η χαμηλή ποιότητα της ενημέρωσης (χωρίς ευθύνη του φιλοξενουμένου στην εκπομπή). Σε κάποιο σημείο μάλιστα δίνεται η εντύπωση στον ακροατή οτι οι μειώσεις των συντάξεων φθάνουν το 60%. Πέραν ενός αόριστου φόβου που εξέφρασε ο κ.Αντωνιάδης για μελλοντικές ρυθμίσεις τίποτε απο αυτα που αναφέρεις Νίκο δεν συμπέρανα. Απο την άλλη πλευρά η επικείμενη εφαρμογή νέου μισθολογίου σε συνδυασμό με την γνωστή ύποπτη τροπολογία, θα δίνει δικαιολογημένα συνεχώς τροφή για ποικίλες εκτιμήσεις.

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  ΑΓΓΕΛΟΣ
12 Μαΐου 2016 10:28

Δυστυχώς αγαπητοί συνάδελφοι ,κάπως έτσι ξεκίνησε και το 2012 η παραφιλολογία που τελικά είχε σαν αποτέλεσμα τις διπλές μειώσεις στις ΕΔ . Μετά από δικαστικές αποφάσεις -αποφάσεις του ΣτΕ -ενοχλήσεις αρμοδίων-υποσχέσεις “αρμοδίων κλπ…..η κατάληξη είναι να συζητάμε πλέον για το νέο ποσοστό των περικοπών .Με δεδομένο μάλιστα ότι τα μερίσματά μας έχουν απώλειες ήδη πλέον του 50% ,πράγμα που μέχρι σήμερα δεν το έχουν υποστεί οι υπόλοιποι κλάδοι , λαμβάνοντας υπ’όψιν ότι το “τυράκι” που λέγεται “προσωπική διαφορά , πολύ σύντομα θα το φάει ο “κόφτης”, μάλλον ο φόβος δεν είναι τόσο αόριστος . Λυπάμαι αλλά η αισιοδοξία τελείωσε .

Φαίδων
Φαίδων
Απάντηση σε  nikos 60
12 Μαΐου 2016 11:35

Φίλε nikos 60, έχεις δίκιο για τους δηλωμένους αντιμιλιταριστές. αλλά μπες λίγο στο site:

http://apostolospapaparisis.blogspot.gr/2016/04/2010.html

και κοίτα τις περικοπές και την προδοσία που δεχθήκαμε από το 2010 από τους αδήλωτους αντιμιλιταριστές

Γιαννης
Γιαννης
Απάντηση σε  Φαίδων
12 Μαΐου 2016 12:09

Παλιο δημισιευμα που χρηζει διορθωσης σε παραγραφους του α/α 15, καθως δεν ανταποκρινονται στα ισχυοντα

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Φαίδων
12 Μαΐου 2016 12:20

Φίλε Φαίδωνα , το γνωρίζω πολύ καλά γιατί παρακολουθώ το site του Απόστολου και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου .Όπως λες και εσύ “αδήλωτοι” ,διότι σαφέστατα είναι αντιμιλιταριστές. Αν ανατρέξεις μάλιστα δεκαετίες πριν ,θα θυμηθείς μισθολογικό που ξεχάστηκε σε συρτάρια , αποσύνδεση μισθών στρατιωτικών από δικαστικούς , μισθολογικές αδικίες , καμία μέριμνα για εργασιακό καθεστώς και όλα αυτά με συνυπευθυνότητα δική μας . Δεν ξέρω αν αυτό γινόταν επειδή τα πιστεύω των στρατιωτικών εντοπιζόταν σε “ηθικές αξίες” ή κάποιοι εξυπηρετούσαν πολιτικές σκοπιμότητες , το αποτέλεσμα όμως είναι η πλήρης απαξίωσή μας .

Φαίδωνας
Φαίδωνας
Απάντηση σε  nikos 60
12 Μαΐου 2016 13:27

Φίλε nikos 60 δεν ξέρω αν συμφωνείς, αλλά ας μην τρέφουμε αυταπάτες. Γενικότερα το ΣΥΝΟΛΟ του πολιτικού συστήματος της χώρας έχει κόμπλεξ με τις ΕΔ. Θες γιατί δεν υπηρέτησαν οι περισσότεροι, θες γιατί αισθάνονται υποσυνείδητα ότι η πατρίδα στηρίζεται περισσότερο στους ένστολους παρά στους πολιτικούς, τους οποίους απαξιώνει καθημερινά, πάντως τις κακίες τους τις βγάζουν όποτε και όπως μπορέσουν. Αυτά σε συνδυασμό με την ανεπάρκεια τόσο των στρατιωτικών ηγεσιών όσο και των εκπροσώπων των ενώσεων αποστράτων (ΝΠΔΔ παρακαλώ) που θα έπρεπε το κύριο μέλημά τους να είναι η προάσπιση των καλώς εννοούμενων συμφερόντων των αποστράτων, έχουμε οδηγηθεί σ αυτή την εξαθλίωση.

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Φαίδωνας
12 Μαΐου 2016 14:11

Συμφωνώ απόλυτα !!!!!!!!!!!! Δυστυχώς όμως δεν βάζουμε μυαλό.

major65
major65
Απάντηση σε  Γιάννης
11 Μαΐου 2016 22:52

Αυτό με το φέροντα βαθμό μπορεί να γίνει σε συνδυασμό με αλλαγή των βασικών μισθών προς τα πάνω. Σίγουρα θα υπάρχει άμεση μικρή χασούρα αλλά κυρίως μελλοντικά μεγαλύτερη λόγω χαμένων προοπτικών με την κατάργηση των μισθολογικών προαγωγών.

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  major65
11 Μαΐου 2016 23:49

Το σχόλιο το ανέβασα για αφύπνιση συναδέλφων. Παρακαλώ και πάλι όσοι μπορούν να διασταυρώσουν. Προσωπικά εμπιστεύομαι τον συνάδελφο που με ενημέρωσε.

ΧΑΡΗΣ
ΧΑΡΗΣ
Απάντηση σε  Γιάννης
12 Μαΐου 2016 03:33

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ: Ο ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΘΟΡΙΣΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ/ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ/ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ (ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΓΛΚ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΩΣ “ΒΑΘΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ”). ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ “ΦΕΡΟΝΤΑ”, ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ, ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥΣ.

Takis
Takis
Απάντηση σε  ΧΑΡΗΣ
12 Μαΐου 2016 09:37

Έχεις απόλυτο δίκιο με το σχόλιο σου. Άλλωστε γιατί να κάνουμε υποθέσεις αφού έχουμε ένα ψηφισμένο νόμο που προβλέπει αποσύνδεση των μισθολογικών αναπροσαρμογών μεταξύ ε.ε. και ε.α. Αν είχαν σκοπό να τις μειώσουν δεν θα το συμπεριλάμβαναν στο νόμο, αλλά ούτε προκύπτει από πουθενά ότι αυτό μπορεί να αλλάξει. Μην ψάχνουμε θέματα εκεί που δεν υπάρχουν.

Δημητρης--
Δημητρης--
11 Μαΐου 2016 13:24

Καλημερα σε ολους και χρονια πολλα!Ξερουμε σε ποιο αριθμο βρισκομαστε για το εφαπαξ?ευχαριστω!

SofiaT
SofiaT
Απάντηση σε  Δημητρης--
11 Μαΐου 2016 13:47

Εγκριθηκ. 21/4/2016 για 21 αλλά δεν πιστωθηκαν. ακόμη στον λογαριασμό τους οπότε περιμένουμε……

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  SofiaT
11 Μαΐου 2016 14:05

Αχιλλέα, αν η πληροφορία της Σοφίας είναι ορθή τότε θα πρέπει να αφαιρέσεις ένα ακόμα εφάπαξ από την λίστα σου (είχες υπολογίσει με 20).

Σοφία και Δημήτρη, μόλις πάρουν αυτοί οι 21 εφάπαξ (στα μέσα του μήνα περίπου) τότε εσείς που είστε οι επόμενοι (όπως λέτε) υπολογίστε συν έναν μήνας… καλή υπομονή σε μας που έχουμε τριψήφια ακόμα νούμερα μπροστά μας!!!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Μαΐου 2016 16:49

Johnny B.
μήπως το 21ο εφάπαξ που σου λείπει στο μέτρημα
είναι αυτό ?
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-161/#comment-25724

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
11 Μαΐου 2016 17:11

Ευχαριστώ πολύ aero που το θυμήθηκες!!!!

Μου έλειπαν στο μέτρημα 2 ή 3 εφάπαξ. Αυτό που λέει ο ben (το 27 τότε!) πρέπει να είναι το ένα που ψάχνω και εδώ “ξεφύτρωσε” το δεύτερο. Σίγουρα αυτό που μας είπε η Σοφία είναι -1 από τη λίστα του Αχιλλέα.

Αν το αφαιρέσει ο Αχιλλέας τότε τον άλλο μήνα μέχρι το “κλείσιμο” της τελευταίας αίτησης πριν την 1/8/14 δεν θα πρέπει να είναι λιγότερα από 20 και ούτε περισσότερα από 22. (εξαρτάται αν μέτρησε αυτό εδώ το 21ο σε απόστρατο ή σε χήρα εκτάκτως).

Μάριος
Μάριος
Απάντηση σε  aero
11 Μαΐου 2016 17:38

Εξακολουθεί και παραμένει για ορισμένους . ως καταλυτική ημερομηνία χορήγησης του εφάπαξ με τον παλιό τρόπο υπολογισμού η 29/7/14 ??? Έχουν δίκιο ή είναι αδιάβαστοι ?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
11 Μαΐου 2016 18:43

Αυτή τη στιγμή μιλάμε για τα υπόλοιπα της παλιάς νομοθεσίας τα οποία πρέπει να κλείσουν επιτέλους! Για τα άλλα του νέου ασφαλιστικού (μετά την 1/8/14) έχει ο Θεός…όταν δοθεί το “πράσινο φως” για να ξεκινήσουν τότε συζητάμε και για κείνα…

Johnny B.
Johnny B.
11 Μαΐου 2016 12:17

Αχιλλέα,

“μελετώντας” το ψηφισμένο ασφαλιστικό (δεν είδα ακόμα το ΦΕΚ), έχω κάποια σχόλια για το άρθρο 47 αναφορικά με την “τύχη” των Μετοχικών μας Ταμείων.

Σε παρακαλώ, διάβασε το παρακάτω:

http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-99/#comment-28466

…και πες μου την άποψή σου, τόσο για το τι εννοεί ο νομοθέτης στην παρ.1 αλλά ειδικά για το λόγο που προέκυψε η “απαξιωτική” κατά τη γνώμη μου παρ.2.

G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Μαΐου 2016 19:09

Η προσωπική μου άποψη – εκτίμηση επί των ερωτημάτων σου είναι η εξής. Το συγκεκριμένο άρθρο αναφέρεται σε όλα τα Μετοχικά Ταμεία και όχι μόνο για τα δικά μας. Τον 9/2014, είχε δοθεί έκτακτη χρηματοδότηση από τον κρατικό Π/Υ(δεν είναι η μόνη) για την κάλυψη ληξιπρόθεσμων οφειλών ύψους 800 εκ. € (ΦΕΚ Β΄ 2671/08.10.2014), δες και σχετικό δημοσίευμα της εποχής. http://www.capital.gr/story/2128190 Για τα δικά μας Ταμεία η μόνη διάταξη που προβλέπει επιχορήγηση από τον κρατικό Π/Υ είναι η παράγραφος 9 (δ) του Άρθρου 21 (Κρατήσεις – Πόροι), του ΝΔ 398/74. δ. Ετησία επιχορήγησης του Κράτους παρεχόμενη προς τα Ταμεία Αλληλοβοήθειας είς ειδικάς περιπτώσεις και οριζόμενη εκάστοτε εν τω προϋπολογισμό υπό του Υπουργού Οικονομικών. Σε ότι αφορά τους άλλους πόρους των Ταμείων μας (λεγόμενοι κοινωνικοί πόροι), π.χ. κρατήσεις επί των προμηθειών αυτοί δεν επιβαρύνουν τον κρατικό Π/Υ, οι οποίοι με τον ν.4254/2014 έχουν καθοριστεί ποιοι από αυτούς καταργούνται από 1-1-2015. Βέβαια τα τελευταία χρόνια τα Ταμεία μας δεν επιχορηγούνταν καθόλου από τον κρατικό Π/Υ, αλλά με αυτή την διατύπωση εκτιμώ ότι… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Μαΐου 2016 22:23

Φίλε G.G., Με κάλυψες πλήρως ως προς την παρ.1 του άρθρου 47: 1. τα τελευταία χρόνια τα Ταμεία μας δεν επιχορηγούνταν καθόλου από τον κρατικό Π/Υ 2. οι κοινωνικοί πόροι δεν επιβαρύνουν τον κρατικό Π/Υ, οι οποίοι με τον ν.4254/2014 έχουν καθοριστεί ποιοι από αυτούς καταργούνται από 1-1-2015. Ως προς το παρ.2 επίσης μου έδωσες σαφέστατη απάντηση: 1. Τα Ταμεία μας είναι υποχρεωμένα να καταρτίζουν τον Π/Υ τους σύμφωνα με τις εγκυκλίους που εκδίδει το ΓΛΚ, όπως προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.4270/14, δεν έχουν πλέον καμία δυνατότητα παρέκκλισης άρα επί της ουσίας συντελείται ο συντελεστής βιωσιμότητας. ΣΧΟΛΙΟ Στην παρ.2 αναφέρομαι σε “απαξίωση” των μετοχικών μας ταμείων επειδή μέσω της κατάργησης των πρόσφατα ψηφισμένων (2014) διατάξεων, αφήνουν εκτός του επισήμου ετήσιου ελέγχου από την Ε.Α.Α. (αναλογιστικές μελέτες – οικονομικός έλεγχος) τα ταμεία μας και έμμεσα τα αφήνουν μόνα του να επιβιώσουν με βάσει τις υφιστάμενους εγκυκλίους ενώ απομακρύνουν το ενδεχόμενο για μετατροπή τους από “ειδικούς λογαριασμούς” σε ΝΠΙΔ στο μέλλον. Η διαδικασία μετατροπής είναι προκαθορισμένη, απαιτεί την εμπλοκή του ΕΑΑ,… Διαβάστε τη συνέχεια »

major65
major65
11 Μαΐου 2016 11:40

Για το συγκεκριμένο θέμα που αφορά κρατήσεις σε μερίσματα που μπορεί να εκπέσουν απο το φορολογητέο εισόδημα, καλύπτει και την περίπτωση που οι κρατήσεις γίνονται σε μηνιαίες δόσεις?
https://www.haf.gr/2015/06/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%AE%CF%82-%CE%B2%CE%B5%CE%B2%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD-%CE%B3%CE%B9%CE%B1/

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  major65
11 Μαΐου 2016 11:57

Οι μηνιαίες κρατήσεις δεν σου έχουν συμπεριληφθεί στην στήλη μειώσεις στην βεβαίωση που αναρτήθηκε από το ΜΤΑ. Έκανες έλεγχο στο σύνολο των ποσών που αναφέρονται στις κρατήσεις ?

major65
major65
Απάντηση σε  Γιάννης
11 Μαΐου 2016 13:41

Μιλάω για το ΜΤΣ ,όπου στη βεβαίωση φαίνονται συνολικά οι κρατήσεις. έχω ζητήσει βεβαίωση που να φαίνονται αναλυτικά οι επιμέρους κρατήσεις. Η απορία μου είναι, όπως είδα απο την απάντηση του ΜΤΑ, αν μπορούν κάποιες κρατήσεις (αναγν. γάμου, αναγν Χρ. Υπ. κλπ) να μπουν στον κωδικό 351 του Ε1. Στη δικιά μου περίπτωση γίνεται παρακράτηση από το μέρισμα σε μηνιαίες δόσεις.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  major65
11 Μαΐου 2016 13:49

Εγώ Major τα πλήρωσα το 2015 όλα μαζί στο ΜΤΑ και το ΜΤΑ μου έβγαλε τον Φεβ.16 για το φορολογικό έτος 2015 βεβαίωση για φορολογική χρήση (κωδικός 351).

Εσάς στο ΜΤΣ που τα κρατούν σε δόσεις και σας διευκολύνουν καλύτερα, βεβαίωση δεν θα βγάλουν? Εκτός και αν μιλάς για αναγνώριση μέσα στο 2016 οπότε την βεβαίωση θα στην δώσουν του χρόνου για τη δήλωσή σου.

Σε κάθε περίπτωση πάρε τους τηλέφωνο για να συνεννοηθείς.

major65
major65
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Μαΐου 2016 18:23

Μιλάω για το 2015, το ΜΤΣ δεν βγάζει μηνιαία σημειώματα, αλλά μια ετήσια βεβαίωση για φορολογική χρήση όπου οι διάφορες κρατήσεις δεν αναλύονται ξεχωριστά αλλά συγκεντρωτικά. Επικοινώνησα μαζί τους και μου λένε οτι αυτοί εφαρμόζουν οτι λέει ο ΗΔΙΚΑ και δεν γνωρίζουν τίποτα για κρατήσεις που μπορούν να μπουν στο Ε1. Τους ζήτησα κάτι αναλυτικό και μου έστειλαν ένα παλιόχαρτο, αντίγραφο της καρτέλας μερισματούχου. Οι κρατήσεις που αναφέρομαι είναι για αναγνώριση γάμου, επόμενου μισθολογικού βαθμού, χρόνου υπηρεσίας. Δεν ξέρω αν υπάρχει δαφορά στο ότι εσείς τα πληρώνετε αν κατάλαβα σωστά εφάπαξ ή σε διακανονισμό-δόσεις που τα πληρώνω εγώ

G.G.
G.G.
Απάντηση σε  major65
11 Μαΐου 2016 16:53

1. Δεν διευκρινίζεις τι είδους κρατήσεις είναι αυτές (τον λόγο που γίνονται), και μπορεί να μην εμπίπτει στην ίδια περίπτωση της ανακοίνωσης του ΜΤΑ που επικαλείσαι.
2. Ακολούθησε αυτό που σου πρότεινε ο Γιάννης κάνοντας μια πρόσθεση από τα μηνιαία ενημερωτικά σημειώματα (αν υπάρχουν).
3. Το καλοκαίρι του 2015 το ΜΤΑ έκανε συμπληρωματικές κρατήσεις στους μερισματούχους, λόγω αύξησης των βασικών μισθών των στρατιωτικών αναδρομικά από 01-08-2012. Οι εν λόγω κρατήσεις είχαν προστεθεί στο σύνολο των κρατήσεων της βεβαίωσης που εξέδωσε το ΜΤΑ για φορολογική χρήση.
https://www.haf.gr/wp-content/uploads/imported/newsmedia/2015/05/2015-05-25_anakoinwsh_mta.pdf
συνεπώς η κάθε περίπτωση μπορεί να αντιμετωπίζεται διαφορετικά.
4. Εκτιμώ ότι αν επικοινωνήσεις με το ΜΤΣ θα σου λύσουν την απορία.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  major65
11 Μαΐου 2016 12:08

Major,

πέρσι κατέβαλα ποσό για έναρξη μερίσματος κατά το καλοκαιράκι και φέτος μαζί με την ετήσια βεβαίωση του 2015 από το ΜΤΑ σε δεύτερη ηλεκτρονική σελίδα (με σφραγίδες κλπ) υπήρξε η βεβαίωση για το ποσό που κατέβαλα και εκπίπτει, για δική μου φορολογική χρήση.

Φέτος δεν κατάλαβα, το έκαναν πιο νωρίς για το α’ εξάμηνο του 2016? ή αφορά εκείνους που δεν έλαβαν (ηλεκτρονικά) βεβαίωση κατά τα έτη 2014-2015?

Ανάλογο θέμα έχει θέσει παλιότερα και ο φίλος G.G. για τις κρατήσεις που έγιναν πέρσι για το κύριο εφάπαξ που λογικά θα πρέπει να εκπίπτουν από το φορολογούμενο εισόδημα και να υπάρχει ανάλογη βεβαίωση από το ΜΤΑ.

Αν υπάρχει κάποιο νεότερο για το θέμα αυτό, φίλε G.G., ενημέρωσε σε παρακαλώ τους ενδιαφερόμενους για να το έχουν και αυτό υπόψη τους.

NOUGEO
NOUGEO
10 Μαΐου 2016 22:24

Όταν λέει αποχώρηση από την υπηρεσία μέχρι 1/7/2016 εννοεί αρκει να έχει εκδοθεί το ΦΕΚ μέχρι τότε ή να υπάρχει διαγραφή που είναι η 30η ημέρα ?

Takis
Takis
Απάντηση σε  NOUGEO
10 Μαΐου 2016 22:49

Σημαίνει ότι μέχρι τις 30-6-2016 θα πρέπει να είσαι πολίτης.

Harris m
Harris m
Απάντηση σε  Takis
10 Μαΐου 2016 23:10

Θα ηθελα να ρωτησω, αναφερεται στο νομο οτι πρεπει να υπαρχει οριστικη διαγραφη μεχρι 1/7; Υπαρχει διευκρινιση σε αυτο; που μπορω να το δω; γιατι υπεβαλα παραιτηση 5/5.

Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  Harris m
11 Μαΐου 2016 00:50

“β. Οι συντάξεις όσων από τα πρόσωπα της περίπτωσης
α΄ της παραγράφου 1 υποβάλλουν αίτηση συνταξιοδό-
τησης από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόµου έως
31.12.2016 κανονίζονται από το Δηµόσιο, σύµφωνα µε
τις διατάξεις του παρόντος νόµου. ”

Αντε να κατάλαβεις τι ισχύει……….

G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Δημητρης
11 Μαΐου 2016 09:50

Άρθρο 6, Ειδικές – Μεταβατικές συνταξιοδοτικές διατάξεις του Δημοσίου
4. Ειδικά, για τα Στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, των Σωμάτων Ασφαλείας και του Πυροσβεστικού Σώματος, οι διατάξεις των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 4, τίθενται σε ισχύ από 1.7.2016.

Συνεπώς όσοι διαγράφουν έως τις 30-6-2016, η σύνταξη τους θα υπολογιστεί με τα παλιά δεδομένα, και όχι με τις διατάξεις του νέου νόμου.
Η παράγραφος που αναφέρεις διευκρινίζει ποιος θα βγάζει την σύνταξη (το ΓΛΚ) μέχρι αυτή η εργασία να μεταφερθεί στον ΕΦΚΑ (αφού ακόμα δεν έχει συσταθεί) από τις 1-1-2017.

Vayios
Vayios
10 Μαΐου 2016 22:19

σε πιο κωδικό μπαίνει το εφάπαξ?

Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  Vayios
10 Μαΐου 2016 23:39

Πιστεύω ότι μπαίνει στον πίνακα 6 κωδικός 781 διότι στον κωδικό 659 πληρώνεις και ειδική εισφορά αλληλεγγύης.

Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  Κώστας
10 Μαΐου 2016 23:46

Πιστεύω ότι μπαίνει στον πίνακα 6 κωδικός 781 διότι στον κωδικό 659 πληρώνεις και ειδική εισφορά αλληλεγγύης. Ενώ στον κωδικό 657 που απαλλάσσεται και από την ειδική εισφορά αλληλεγγύης δεν αναφέρει κάτι για το εφάπαξ.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Κώστας
11 Μαΐου 2016 09:55

Φυσικά και μπαίνει στον 781 !
Αν κατά την συμπλήρωση του Ε1 πατήσετε πάνω στον κωδικό 781,
το λέει πρώτο-πρώτο: “Εφάπαξ ταμείων πρόνοιας και ασφαλιστικών οργανισμών

Επαμεινωνδας
Επαμεινωνδας
10 Μαΐου 2016 15:48

Σε συνέχεια του παραπάνω διυκρινιζω ότι αυτό μου απάντησε σε σχετικό ερώτημα τι προσωπική διαφορά θα είχε η σύζυγος μου αν έφευγε μετά τη ψηφηση του νομου.Δηλαδή δε λάμβανε υπόψη τα δύο ονομαστικά πόσα άλλα ότι απέμενε μετά τη εφαρμογή των μνημονιακων μειώσεων. Εννοειται ότι η νέα σύνταξη δε θα είχε.

G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Επαμεινωνδας
10 Μαΐου 2016 21:16

Προφανώς θα αναφέρεσαι στο άρθρο 6, παρ. γ, το οποίο αναγράφει:

Άρθρο 6 Ειδικές – Μεταβατικές συνταξιοδοτικές διατάξεις του Δημοσίου
γ. ………. Όσοι από τα ανωτέρω πρόσωπα αποχωρούν από την έναρξη ισχύος του παρόντος και εντός του έτους 2016, σε περίπτωση κατά την οποία το ΑΚΑΘΑΡΙΣΤΟ ποσό της κανονιζόμενης σύνταξης υπολείπεται κατά ποσοστό άνω του 20%, του ποσού της σύνταξης που θα ελάμβαναν με βάση τις διατάξεις της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου, όπως αυτές ίσχυαν κατά την 31.12.2014, το ήμισυ της διαφοράς αυτής καταβάλλεται στον δικαιούχο ως προσωπική διαφορά………κλπ.

Επαμεινωνδας
Επαμεινωνδας
Απάντηση σε  G.G.
11 Μαΐου 2016 09:10

Σωστό

Επαμεινωνδας
Επαμεινωνδας
10 Μαΐου 2016 15:37

.κ Καρασαβιδη .Διάβασα τη σύνταξη 16 και έτσι θα το έκανα κι εγώ. Όμως τη παρασκευή σε ένα εργατολογο που ήμουν μου άφησε να καταλάβω ότι προσωπική διαφορά θα είναι από τη μέση καταβαλλομενη συνταξη .Δηλαδή αφού αφαιρέσεις τις μνημονιακές κρατήσεις. Αλλά το λέω για να το δεις λίγο.πχ εγώ από 2131 θα εχω νέα σύνταξη 1289 και προσωπική διαφορά δε θα είναι 802 .Απλά για προβληματισμό. Δε ξέρω κάτι άλλο

john
john
11 Μαΐου 2016 15:31

Mε τα παραπάνω Αχιλλέα έχει σχέση και η τύχη των μνημονιακών περικοπών λόγω ηλικίας. Τι θα συμβεί δηλαδή σε όσους παληούς συμπληρώνουν τα ηλικιακά όρια μετά την 1/7/2017 και πριν τον επανυπολογισμο της σύνταξης και άρα της προσωπικής διαφοράς,?