Σελίδα υπ' αριθ. 204 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 204 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Καλησπέρα σας κ.Αχιλλέα,
θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: Η στρατιωτική θητεία αναγνωρίζεται ως πραγματική υπηρεσία και γιαυτό αναγνωρίζετε για την λήψη Ε.Χ.Υ χωρίς εισφορές σωστά; Τώρα εάν έχει αναγνωρισθεί σαν συντάξιμη υπηρεσία με τις ανάλογες εισφορές (μετά την αναγνώριση ) αυτή τότε μπορεί να σου αυξήσει της μισθολογικές προαγωγές του βασικού μισθού σαν ε.ε αφού θεωρείτο πραγματική υπηρεσία; (έστω ότι δεν έχουν παγώσει οι μισθολογικές προαγωγές)
ευχαριστώ.
Με εκτίμηση
Στους ΕΜΘ μπορεί να γίνει αυτό, όχι φυσικά αναδρομικά αλλά από τη στιγμή που αναγνωρίζεις τη θητεία.
Στους ΕΠΟΠ όμως δεν μπορεί να γίνει το ίδιο, διότι στο νόμο Ν. 2936/01 που καθιέρωσε το θεσμό των ΕΠΟΠ αναφέρεται:
“Για τον υπολογισμό των παραπάνω μισθολογικών προαγωγών δεν λογίζεται ως πραγματική υπηρεσία η υπηρεσία στις `Ένοπλες Δυνάμεις ως κληρωτού ή εφέδρου.”
Ναι έχω διαβάσει τον Ν.2936/2001 όμως εφενός αυτό δεν αντίκεινται στην αρχή της ισότητας περί εισφορών ο νομοθέτης δεν αναφέρει κατόπιν εισφορών το αφήνει μετέωρο όπως για την λήψη ΕΧΥ ; και αφετέρου οι σπουδές ΑΕΙ μετά την αναγνώριση αφού δεν κάνει μνεία ο νόμος άρα δεν υπάρχει κόλλημα για αύξηση μισθολογικών προαγωγών.
Κάποιος που κατετάγη την 30-9-1990 λαμβάνει δωρεάν την 5ετία, εάν κατετάγη μόλις μία ημέρα μετά και είναι στρατιωτικός πληρώνει εισφορές περίπου 8.000 € και εάν ανήκει στα σώματα ασφαλείας πληρώνει 2.400 €, όλοι για την ίδια ακριβώς παροχή.
Που είναι η ισότητα εισφορών σε αυτή την περίπτωση, η οποία ισχύει τα τελευταία 30 χρόνια;
Εσύ μπορεί να θεωρείς ότι δεν υπάρχει ισότητα στις εισφορές, ένας ΔΥ μπορεί να θεωρεί ότι είναι άδικο οι στρατιωτικοί να πληρώνονται με βαθμό διαφορετικό από αυτόν που φέρουν ή να βγαίνουν στη σύνταξη σε ηλικία 45 ετών ενώ αυτός μπορεί να φύγει στα 65 έτη.
Για να λειτουργήσει ένα κράτος οι νόμοι εφαρμόζονται ακριβώς όπως είναι γραμμένοι, όχι όπως θα ήθελε ο καθένας να ισχύουν. Γι’ αυτό μετά υπάρχει ο θεσμός των δικαστηρίων, για όσους θεωρούν ότι ο νόμος είναι άδικος για αυτούς.
ΥΓ. Γενικά στους νόμους αναφέρονται οι διατάξεις που ισχύουν, οπότε όταν δεν αναφέρεται κάτι στο κείμενο σημαίνει ότι δεν ισχύει, όχι ότι δεν απαγορεύεται.
Πέραν των ανωτέρω, η σχετική νομοθεσία που εγώ γνωρίζω (εκτός και έχει αλλάξει) είναι ο ν.3016/2002, άρθρο 37.
https://www.e-nomothesia.gr/kat-astynomikos-astynomia/misthologika-oikonomika-tekhnika/n-3016-2002.html
Μιχάλη, θα σου πρότεινα να επικοινωνήσεις με τον ΟΛΚΑ στο τηλ. 2106592905 (είναι ένας εξαίρετος συνάδελφος και χειριστής τέτοιων θεμάτων) ο οποίος θα σου απαντήσει για το τι ισχύει.
Καλημέρα σας Κε Καρασαββίδη… Είμαι νέος συνταξιούχος με 35 χρόνια, Σμχος με 2/3 Ταξιάρχου αποδοχές (Σχ. Υπξων). Είσοδος 26/10/1981 έξοδος 24/7/2016. Έναρξη πληρωμής μου από 25/10/2016. Σύμφωνα με το αναρτημένο ενημερωτικό σημείωμα σύνταξης θα πληρωθώ ως εξής:
ΑΚΑΘΑΡΙΣΤΑ ΠΟΣΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ
ΒΑΣΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ 1889,79 ΦΟΡΟΣ 1003,38
ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ 6047,33 ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ 366,90
ΜΕΙΩΣΗ(Ν4024/11) -484,18 ΕΑΣ(Ν3865/10) 476,24
ΜΕΙΩΣΗ(Ν4051/12) -181,99 ΟΜΟΣΠ. ΣΩΜ. 0,20
ΜΕΙΩΣΗ(Ν4093/12) -679,48 ΕΚΤ. ΕΙΣΦ. 8,11
ΣΥΝΟΛΟ 6591,47 ΣΥΝΟΛΟ 1854,83
ΠΛΗΡΩΤΕΟ 4736,64
Θα πληρωθώ για 4,2 μήνες το παραπάνω ποσό.
Στη σελίδα Σύνταξη ΓΕΑ με νομοθεσία 2014 και διορθώνοντας τα χιλιοστά σε 787 (σύμφωνα με τη συνταξιοδοτική πράξη), το ποσό ακαθάριστης σύνταξης είναι απολύτως σωστό, σχεδόν όλες οι μειώσεις και κρατήσεις συμφωνούν με ακρίβεια, αλλά υπάρχει αρκετή διαφορά στο φόρο. Είμαι έγγαμος, χωρίς ανήλικα τέκνα, ένα ΒΟΕΑ. Τι δεν συμπληρώνω σωστά??
Αντί για έγγαμος βαλε διαζευγμένος και ξαναδοκίμασε, να δεις τι θα σου βγάλει.
Είναι ένα γενικό πρόβλημα σε όλους, για το πώς υπολογίζουν τον φόρο.
Έγγαμος χωρίς ανήλικα τέκνα έχει το ίδιο αφορολόγητο με τον άγαμο (και τον διαζευγμένο).
Επειδή λογικά δεν έχεις αρχίσει να λαμβάνεις μέρισμα ΜΤΑ, έχεις βάλει [Πληρωμή: ΟΧΙ] στο αντίστοιχο πεδίο δίπλα στο μέρισμα;
Βάζοντας ΟΧΙ στο πεδίο που μου υποδείξατε, ο φόρος μειώνεται ακόμη περισσότερο !!! Όμως αντί 156,93 που υπολογίζει η σελίδα, φαίνεται να μου κρατούν 238,9 !!!
Τα αναδρομικά δεν φορολογούνται με τον ίδιο τρόπο με τη σύνταξη, τον επόμενο μήνα που θα έχεις μόνο τη σύνταξη χωρίς αναδρομικά θα συμφωνήσουν όλα.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ !!!!
ΦΙΛΕ ΑΡΓΥΡΗ,,,,ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ,,,(ΓΙΑ) ΠΟΣΟΥΣ ΜΗΝΕς ,,,ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙς ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ,,ΚΑΙ ΟΧΙ ,,ΠΟΣΗ,,,,ΣΥΝΤΑΞΗ ΘΑ ΠΑΡΕΙς
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΛΟΦΑΓΩΤΗ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΦΙΛΕ ,,,,και στο εφαπαξ τωρα…
Ανακοίνωση Χορήγησης Εφάπαξ Βοηθημάτων
(ΜΤΑ20/01/2017)
Με την υπ΄ αριθμ. 1/20-1-17 απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής (Δ.Ε) του Ε.ΛΟ.Α.Α εγκρίθηκε η χορήγηση πενήντα έξι (56) Εφάπαξ Βοηθημάτων Εξερχόμενων (Ν.398/74 & Ν.4387/16) με αριθμό πρωτοκόλλου αίτησης του ΜΤΑ από Νο 17976/10-12-14 έως Νο 2300/ 6-03-15.
Με την ίδια απόφαση εγκρίθηκε η χορήγηση ογδόντα (80) Συμπληρωματικών Εφάπαξ Βοηθημάτων Εξερχόμενων (Ν.4307/14), σύμφωνα με τις υπ’ αριθμ 02/25-2-15, 03/4-5-15 αποφάσεις της, καθώς και τον αριθμό πρωτοκόλλου ΜΤΑ 15053/30-12-13 έως 815/21-1-14 των αιτήσεων χορήγησης των αρχικών Εφάπαξ Βοηθημάτων Εξερχόμενων.
Οι δικαιούχοι θα ενημερωθούν τηλεφωνικά από τον Ε.ΛΟ.Α.Α για τη προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών πληρωμής. Πληροφορίες σχετικά με τα απαιτούμενα έντυπα και δικαιολογητικά παρέχονται στην ιστοσελίδα της Π.Α (www.haf.gr), στον σύνδεσμο Μ.Τ.Α/Ε.ΛΟ.Α.Α.
https://www.haf.gr/2017/01/anakinwsi-horigisis-efapax-voithimatwn/
Χωρίς ακόμα να έχω πληροφορηθεί από τον ΕΛΟΑΑ για τα καθέκαστα, όμως διαβάζοντας την ανακοίνωσή του, διαπιστώνω ότι ο αριθμός πρωτ. 2300/6-3-15 περιλαμβάνει και τα 2-3 πρωτόκολλα που δόθηκαν εκείνη την ημέρα συμπεριλαμβανομένου και του δικού μου!
Συνεπώς, όπως είπε και ο Kostas, τηρήθηκε αυστηρά η ημερομηνία διαγραφής 14-11-14 για λήψη τελευταίων συμπληρωματικών που ήμουν και εγώ (τελικά πρέπει να είμαι ή ο 54ος ή ο 55ος στη λίστα του ΕΛΟΑΑ ενώ φαίνομαι 57ος στη λίστα του Αχιλλέα).
Θεωρώντας ότι στα μέσα Φεβρουαρίου θα αρχίσουν να καταβάλλονται τα υπόψη εφάπαξ που εγκρίθηκαν σήμερα, θα είμαι εντός των στατιστικών προβλέψεων του ΕΛΟΑΑ για μέση αναμονή λήψης κύριου εφάπαξ 22-24 μηνών! (….και μη χειρότερα!)
Καλή αναμονή και στους υπολοίπους, εύχομαι να είναι πιο σύντομος ο χρόνος της αναμονής σας.
ΥΓ: Φυσικά, θα είμαι στο πλευρό σας μέσω του φιλόξενου αυτού site με σχόλια και ενημερώσεις επί όλων των εξελίξεων για τις συντάξεις μας που δυστυχώς δεν αναμένονται με αισιοδοξία… αλλά πρώτα τα ευχάριστα! (δηλαδή να κλείσουμε τις “τρύπες” που “αιμορραγούν” για χρόνια ολόκληρα τα οικονομικά μας μέσω της τελευταίας “όασης”, του εφάπαξ!)
Καλησπέρα. Χαρμόσυνα νέα. Με ΦΕΚ 1363/13-11-2014, έχω αριθμό πρωτοκόλλου 2247/5-3-2015 οπότε είμαι μέσα. Έφυγα με τρίμηνες αποδοχές νέου μισθολογίου (με το +50%). Άρα νομίζω ότι το εφάπαξ μου θα είναι ολόκληρο και δεν θα χρειάζεται αίτηση για συμπληρωματικό. Έτσι δεν είναι?
Διορθώνω ΦΕΚ 1363/13-10-2014,
Κώστα,
θα το μάθουμε τη Δευτέρα το πρωί που θα τους πάρουμε στο τηλέφωνο.
Πιο κάτω, ο Kostas έχει βάλει κάποια standards που ενδεχομένως να ισχύσουν ως ημερομηνία έναρξης των ενιαίων εφάπαξ οπότε σύμφωνα με αυτά που γράφει θα πάρουμε συμπληρωματικό και οι δύο (έχω διαγραφεί την 14-11-14). Αλλιώς, αν ισχύσει το φύλλο τελευταίας μισθοδοσίας τότε θα το πάρουμε ολόκληρο…
Το αισιόδοξο νέο είναι ότι το εφάπαξ έρχεται και μάλιστα γρηγορότερα από ότι υποθέσαμε… αν υπάρχει και συμπληρωματικό, δεν πειράζει, άλλωστε έχουν πάρει φόρα να τα εξοφλήσουν σύντομα και αυτά… ώσπου να κάνουμε τα χαρτιά θα το πάρουμε και αυτό… όλα καλά!
Johnny B.
Άντε φίλος καλοφάγωτο. Ηρθε και η σειρά σου, καλή υπομονη στους υπόλοιπους.
Καλημέρα. Σε σημερινή επικοινωνία με το ΜΤΑ/ΕΛΟΑΑ σχετικά με την κατάθεση δικαιολογητικών για λήψη του εφαπαξ, με ενημέρωσαν ότι θα είναι ολόκληρο κι όχι αρχικο – συμπληρωματικό. Όπως έγραψα και πιο πάνω έχω ΦΕΚ 1363/13-11-2014 και αριθμό πρωτοκόλλου 2247/5-3-2015. Άρα δεν ισχύει το “μετά την 15/11/2014”
Κώστα,
πιστεύεις ότι θα πάρεις και το συμπληρωματικό
ενώ δεν το έχουν λάβει ακόμα συνάδελφοι που αποστρατεύθηκαν
ένα χρόνο πριν από εσένα?
Συνάδελφε aero δεν έχει σχέση τι πιστεύω ή τι θα ήθελα ή τι άποψη έχω εγώ ή κάποιος άλλος αλλά, τα ποσά που γράφουν τα έγγραφα που καταθέτεις ως δικαιολογητικά. Τα δικά μου είναι όλα υπολογισμένα με τη μισθοδοσία Δεκ. 2014 στην οποία έχει εισαχθεί η αναπροσαρμογή του +50%. Πως είναι δυνατόν να υπολογισθεί το εφάπαξ μου με το προηγούμενο μισθολόγιο. Όσο για το τι είναι δίκαιο και τι όχι, είναι ανώφελος διάλογος αφού το τι θα γίνει καθορίζεται από Νόμους κι αποφάσεις.
Έχεις απόλυτο δίκιο στα προαναφερόμενα με μια προϋπόθεση.
Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που κατέθεσες για την λήψη του εφάπαξ να είναι αυτά που προβλέπονται από την νομοθεσία (όπως επικαλείσαι), και όχι αυτά που ίσως παρατύπως κατατέθηκαν.
Σε παραπέμπω στο ΝΔ 398-30.4.74, παραγ. 17 να διαβάσεις τι προβλέπεται και αν είναι σύννομα με τα δικαιολογητικά που κατάθεσες εφόσον η διαγραφή σου έγινε πριν από την έναρξη εφαρμογής του Ν. 4307 – 15.11.2014, άρθρο 86 εκτός και αν έχεις υπόψη σου κάποια άλλη νομοθεσία.
Το τι αποφάσισε ο ΕΛΟΑΑ, κάνοντας λίγο τα στραβά μάτια σαν μέση λύση ώστε να μπορέσει να ικανοποίηση τόσο την απονομή των κύριων που είναι σε αναμονή αρκετά χρόνια (και δικαιολογημένα έχουν αγανακτήσει οι συνάδελφοι που περιμένουν) όσο και των συμπληρωματικών είναι άλλη υπόθεση.
Κώστα,
πιθανότατα να ισχύει αυτό που λέει ο Γιάννης.
Εμένα μου είπαν ότι ο φάκελος μισθοδοσίας του Δεκ.14 που κατέθεσα στα δικαιολογητικά της συνταξιοδότησής μου και περιλαμβάνουν τα νέα δεδομένα μισθοδοσίας, παραπέμπουν στο ενιαίο εφάπαξ.
Βέβαια, έχω διαγραφεί την 14-11-14 οπότε όλα παίζονται στο “μαγείρεμα” που έχει κάνει ο ΕΛΟΑΑ για να έχει ικανοποιημένους όλους τους συναδέλφους.
Μάλλον, μας έβαλε και τους δύο στην λίστα του συμπληρωματικού για να ξεκολλήσουμε τη σειρά μιας και έχουν τις διαθέσιμες πιστώσεις κύριων εφάπαξ, είμαστε μέχρι την 14-11-14 διαγραφή και δεν τίθεται θέμα άνισης μεταχείρισης μεταξύ συναδέλφων που αναμένουν το συμπληρωματικό.
Δες το και αλλιώς, αν δίνουν 80άδες συμπληρωματικά κάθε μήνα και ίσως τον άλλο μήνα και περισσότερα συμπληρωματικά, πόσο καιρό θα κάνουμε να το λάβουμε και αυτό? Τα δικαιολογητικά είναι απλούστατα έντυπα. Οπότε, πάρε τώρα το αρχικό σου εφάπαξ (το ίδιο και εγώ) και σε λίγους μήνες θα κλείσουμε την εκκρεμότητα όμορφα και ωραία…προς τι το άγχος?
Είναι καλό να ταυτίζεται το νόμιμο με το δίκαιο!
Στα δικαιολογητικά υπάρχει η απαίτηση:
Υπεύθυνη Δήλωση του Ν.1599/1986,
για την οποία απαιτείται γνήσιο της
Υπογραφής του Δηλούντος
ΣΧΟΛΙΟ:
Το γνήσιο της υπογραφής για δημόσιες υπηρεσίες δεν έχει καταργηθεί? Κάποιος που έκανε τα χαρτιά του πρόσφατα μπορεί να μας το επιβεβαιώσει?
Επίσης, στο επικαλυπτικό απαιτεί και τη συμπλήρωση της ΜΟΝΑΔΑΣ αλλά και τηλεφώνου Μονάδας. Αυτά τα αφήνουμε κενά?
ΥΓ: Κάτι προσωπικό, σκοπεύω να ζητήσω την καταβολή του εφάπαξ μισά-μισά σε δύο τραπεζικούς λογαριασμούς με πρώτο το όνομά μου αλλά σε διαφορετικές τράπεζες, το έχει κάνει κανένας από εσάς? το αποδέχτηκαν?
Δεν μπορεις να ζητησεις την καταβολη σε δυο λογαριασμους μισα μισα γιατι κοβεται ενταλμα ληρωμης πριν την εκδοση επιταγης και αυτο πρεπει να ισουται με το υψος του εφαπαξ σου και μονο,Γιαυτο και να ρωτησεις αυτο θα σου πουνε μην το κανεις καν
Johnny B,
τί σε χαλάει να τα λάβεις σε ένα λογαριασμό κι ακολούθως να μεταφέρεις τα μισά σε άλλο λογαριασμό?
Το γνησιο της υποραφης στις υπευθυνες δηλωσεις το απιτουν οι τραπεζες και οχι ο ΕΛΟΑΑ.Χωρις αυτο δεν αποδεχεται υπευθυνη δηλωση και επιταγες οι τραπεζες
Johnny B. αν δεν σου κάνει κόπο μπορείς να μου πεις που θα βρω τα δικαιολογητικά και ποια ακριβώς χρειάζονται;
Κώστα,
https://www.haf.gr/structure/gea/mta/forms/
Johnny B,
Δεν έχει καταργηθεί το γνήσιο της υπογραφής, εκτός αν η αίτηση κτλ προς μια Δημόσια Υπηρεσία υποβάλλεται αυτοπροσώπως.
Έχει καταργηθεί η θεώρηση του γνήσιου στα φωτοαντίγραφα.
Κώστα,
συγνώμη λάθος η προηγούμενη παραπομπή (αφορά ΜΤΑ).
Για εφάπαξ, εδώ:
https://www.haf.gr/structure/gea/mta/tasa/#entypa
και εδώ
https://www.haf.gr/structure/gea/mta/tasa/#elooadikaiologitika
Να ‘στε καλά Στάθη & aero,
βοηθάει όλους μας να αντιληφθούμε κάποιες βασικές λεπτομέρειες.
π.χ. το γνήσιο της υπογραφής από το ΚΕΠ το κάνουμε ουσιαστικά σαν ένα είδος “εξουσιοδότησης” για την κατάθεση της επιταγής στην τράπεζα και όχι για τις ανάγκες του ΕΛΟΑΑ.
Για τους δύο λογαριασμούς μόνο σκέψη κάνω, δεν πειράζει, θα κάνω εγώ τη μεταφορά ηλεκτρονικά αν και υπάρχει όριο (12.500 ευρώ?) από όσα γνωρίζω, αλλά θα ρωτήσω την τράπεζα που θα το καταβάλλω (δυστυχώς υπάρχουν διπλές “τρύπες” που πρέπει να κλείσω).
Ξέρετε αν κλείνουν πλέον τα δάνεια απευθείας με μεταφορά ποσού από καταθετικό λογαριασμό ή απαιτείται “φρέσκο χρήμα” κοινώς να “εμφανιστώ” με το ποσό στο χέρι σε μετρητά?
Τέλος, υπάρχουν στο επικαλυπτικό προς ΕΛΟΑΑ δύο πεδία. ΜΟΝΑΔΑ και ΤΗΛ. ΜΟΝΑΔΑΣ. Αυτά τα αφήνουμε κενά να υποθέσω?
ΥΓ: Για το συμπληρωματικό κάνεις παράλληλη αίτηση όταν στέλνεις τα χαρτιά του αρχικού εφάπαξ?
(Ευχαριστώ!)
Έτσι ενημερωτικά, το ΜΟΝΑΔΑ και ΤΗΛ. ΜΟΝΑΔΑΣ στην αίτηση δεν είναι αναγκαίο να συμπληρωθεί αλλά αφορά την τελευταία Μονάδα αποστρατείας.
Μία μόνο τράπεζα και ΙΒΑΝ επιτρέπεται στην υπεύθυνη δήλωση.
Για το θέμα του συμπληρωματικού θα κάνω νέα ανάρτηση παραπάνω.
ΥΓ: Την εξόφληση δανείου μέσω τραπεζικού λογαριασμού δεν το γνωρίζω. Θα κοιτάξω να ρωτήσω την Τράπεζα μου.
Μετά από σημερινή επικοινωνία με ΜΤΑ ειδοποιήθηκα για αποστολή δικαιολογητικών χορήγησης αρχικού εφαπαξ. Στον σχετικό πίνακα εμφανίζεται το Νο 19(19-12-14) ενώ ήμουν το 23(για ενημέρωση του πίνακα).Ευχαριστώ τον Αχιλλέα για την συνεχή ενημέρωση καθώς και όλους τους υπόλοιπους για τα χρήσιμα σχόλια. Καλή συνέχεια στους υπόλοιπους που βρίσκονται στην αναμονή.
Μπραβο στον ΕΛΟΑΑ 56 αρχικα εφαπαξ και 80 συμπληρωματικα στο σημερινο συμβουλιο
Johnny B,
είσαι μέσα στους 56 ή είσαι ο 57ος ?
Από πληροφορίες προσανατολίζονται να εξοφληθούν πρώτα όλα τα κύρια που είναι σε εκκρεμότητα και δικαιούνται συμπληρωματικό (διαγραφές 14-11-2014), μετά όλα τα συμπληρωματικά να τελειώσουν και αυτά αφού χρονολογικά προηγούνται γιατί το δικαίωμα απονομής γεννήθηκε στις 15-11-2014 (γι αυτό δέσμευσαν τα 3 εκ) και ύστερα θα αρχίσουν όλα τα ενιαία (κύρια μαζί με το 50%).
Λαθος πληροφοριες.Παραλληλη εξοφληση αρχικων και συμπληρωματικων για να μην μεινει καποιος παραπονουμενος
Τι εννοείς? Αυτό δεν κάνουν τους τελευταίους μήνες? Αρχικά που δικαιούνται συμπληρωματικό και συμπληρωματικά παράλληλα, αλλά ο Kostas μιλάει για τα ενιαία εφάπαξ πότε θα αρχίσουν να δίνονται. Μήπως εννοείς κάτι άλλο star?
Στέφανε, ευχαριστούμε για τα χαρμόσυνα νέα σου! Aero & Kostas, Πρώτα από όλα το 56 του Αχιλλέα δεν είναι σίγουρο ότι είναι ακριβώς και το 56 του ΕΛΟΑΑ. Εγώ φαίνομαι 57ος. Οπότε ένα τηλέφωνο από Δευτέρα και βλέπουμε…(πάντως κανένας δεν μου ζήτησε να στείλω τα “χαρτιά” μου ακόμα) Υπάρχει ένα ζήτημα που το θέτω που και που, λέγεται ημερομηνία έναρξης των κανονικών “ολοκληρωμένων” εφάπαξ. Η ημερομηνία διαγραφής 14-11-2014 “ακούγεται” λογική αλλά ακούστε τι έγινε τότε. Με το ΦΕΚ μου προκύπτει διαγραφή 14-11-2014. Αλλά όταν πήγα να κάνω τα χαρτιά συνταξιοδότησης προς ΟΛΚΑ & ΜΤΑ μου είπαν (το ίδιο έγινε και με τα 6-7 άτομα που είμαστε στο ίδιο ΦΕΚ) από το ΤΜ.ΟΙΚ. να μην βιαστώ να τα προχωρήσω με φάκελο τελευταίας μισθοδοσίας ΝΟΕ.14 αλλά να περιμένω να εκδοθεί ο φάκελος μισθοδοσίας (με τα τρίμηνα και τις αλλαγές του 50%) τον Δεκ.14 ώστε ύστερα (αρχές Δεκ.14) να προχωρήσω το “πακέτο” με τα νέα δεδομένα. Καθυστερώντας λοιπόν 20 περίπου μέρες, έστειλα τα χαρτιά μου όπως μου είπαν και η ΣΠ εκδόθηκε τέλη Φεβ.15 και είχε το ποσό κύρια σύνταξης του νέου τρόπου… Διαβάστε τη συνέχεια »
Η ανακοίνωση λέει: ” … με αριθμό πρωτοκόλλου αίτησης του ΜΤΑ … έως Νο 2300/ 6-03-15. ”
Αν άχεις αρ. πρωτ. <2301, είσαι μέσα!
Δεν βρίσκω το “μαγικό” χαρτάκι μετά από τόσο καιρό…στα συρτάρια, κάπου παράπεσε… αλλά ξέρω ότι ήμουν με 2-3 συναδέλφους την ώρα που έκλεινε ο ΕΛΟΑΑ την 6-3-15 και μας έδωσαν τα τελευταία πρωτόκολλα της ημέρας. Ήμουν 1-2 πρωτόκολλα πριν το τελευταίο και γι’ αυτό έγραψα ότι στην λίστα του ΕΛΟΑΑ πρέπει να είμαι το 54 ή το 55 και όχι το 57 μου φαίνομαι στη λίστα του Αχιλλέα. Μάλιστα, πριν λίγες μέρες, ένας άλλος συνάδελφος έγραψε εδώ ένα σχόλιο ότι το ΕΛΟΑΑ τον παρουσίαζε 2-3 εφάπαξ πιο μπροστά στη σειρά οπότε θα πρέπει να υπάρξει και διόρθωση στη λίστα του Αχιλλέα. Θα το επιβεβαιώσω και εγώ τη Δευτέρα όταν μιλήσω μαζί τους.
ΥΓ: Όσο για το “επιδόρπιο” του συμπληρωματικού, ας έρθει όποτε έρθει, άλλωστε δεν σωζόμαστε από αυτό απλώς είναι “καλοδεχούμενο”!
14 εκατ. € θα δώσει το ΜΤΑ για ΒΟΕΑ
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/65%CE%91%CE%A146%CE%A8%CE%A7%CE%975-3%CE%9A3
Aero,
περιμένετε για ΒΟΕΑ και το “σκάλισες” ή έτσι από ενδιαφέρον? Πάντως, αξιόλογη η πληροφόρησή σου.
Όχι Johnny B,
απλά έχω ένα σελιδιδείκτη:
https://diavgeia.gov.gr/f/mta
και τον κοιτάω πού και πού!
Όπως και τον:
https://diavgeia.gov.gr/search?query=organizationUid:%226%22&fq=unitUid:%2290339%22&sort=recent&page=0
Αχιλλέα,
βάζω τα στοιχεία μου στο:
http://enstoloi.net/aeroporia/sintaxi-gea/
και μου βγάζει ΒΟΕΑ ένα ποσό Χ.
Μεταβάλω κατά ένα +έτος την ημερομηνία διαγραφής και μου δίνει το ίδιο ΒΟΕΑ.
Είναι σωστό?
… παρατηρείται με διαγραφή σε περιττό έτος (2013, 2015 …)
Μάλλον με το +1 έτος δεν συμπληρώνεται ο απαιτούμενος χρόνος για να σου αυξηθεί ο αριθμός των μεριδίων που λαμβάνεις.
Δοκίμασε να προσθέσεις και μερικές μέρες και ίσως αλλάξει.
Εάν δεν αυξηθεί ο αριθμός μεριδίων (οπότε και το μέρισμα) του ΜΤΑ δεν μεταβάλλεται το ΒΟΕΑ, το οποίο ισούται με 60 μερίσματα (του 2013). Εάν είχες πχ. 28,2 έτη και πας στα 29,2 δεν κερδίζεις διετία (και τα 2 μετράνε για 29 έτη).
Μετά τα 30 έτη και 1 ημέρα δικαιούσαι την επόμενη διετία (για να μετρήσουν 31 έτη).
Κατανοητό, ευχαριστώ για την απάντηση!
Ποιος μπορει να με βοηθησει ειδα το φυλλο μοισθοδοσιας και ειχα κρατησεις για το δευτερο παιδι.Το πληροτεο ηταν 1094 πριν τωρα 884.Τι θα παιρνω απο εδω και περα σαν πληροτεο τι να υπολογισω δηλαδη.Αν ξερει καποιος ας βοηθησει
Βάλε τα στοιχεία σου στην εφαρμογή μισθολόγιο να δείς τι θα πέρνεις (δεξιά και κάτω της ιστοσελίδας)
Που ακριβως φιλε Γιαννη στην προηγουμενη
Θα συμπληρώσεις τα στοιχεία σου στη σελίδα “Μισθολόγιο 2016” και θα δεις το πληρωτέο. Επίσης μπορείς να μάθεις από τώρα πόσα θα παίρνεις όταν στο μέλλον αυξηθεί το χρονοεπίδομα, όταν πάρεις μισθολογική προαγωγή ή εάν κάνεις και τρίτο παιδί. Εάν συμπληρώνεις σωστά τη σελίδα, μπορείς να μάθεις τι μισθό θα παίρνεις μέχρι να αποστρατευθείς.
Καλημέρα Κύριε Καρασαββίδη, μήπως γνωρίζεται τι πραγματικά ισχύει για κάποιον που εργάζεται στο εξωτερικό και θέλει να αλλάξει και την ΔΟΥ (κατοίκων εξωτερικού)σε σχέση με την περικοπή ή όχι της σύνταξής του?γιατί όπως έχουν αναφέρει άλλοι συνάδελφοι ο τελευταίος νόμος δεν το διευκρινίζει σε αντίθεση με τον παλιότερο.
Ευχαριστώ και Καλή Χρονιά σε όλο το site
Έχεις δίκιο ότι υπάρχει μία (κάπως ύποπτη) ασάφεια, αλλά δεν έχω βρει καμία πρόσφατη πληροφόρηση επί του θέματος.
Μία εκδοχή θα μπορούσε να είναι και αυτή: http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-126/#comment-45556
kostas ΑΦΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΩΡΑ ΗΣΥΧΑΣΑ.
Aναρτήθηκε η σύνταξη Φεβρουαρίου στη σελίδα του Γ.Λ.Κ
Μάριε,
εμένα συνεχίζουν να μου υπολογίζουν την κύρια σύνταξη με δεδομένα “διαζευγμένου” με τέκνα και υπό αυτές τις συνθήκες συμπίπτουν με τα δεδομένα τις αντίστοιχης σελίδας υπολογισμού σύνταξης του Αχιλλέα (μάλιστα μου “τρώνε” και ένα ολόκληρο λεπτό!)
ΠΡΟΣ ,,,,ΑΡΓΥΡΗ.,…..
Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΟΥ ΒΓΗΚΕ ΦΙΛΕ ;;;;
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ !!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!! ΝΑΙ ΕΚΔΟΘΗΚΕ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΗΝ 5/1/2017 ΚΑΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΩ 30/1/2017. ΤΩΡΑ…. ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΜΕ …..
Επέλεξε το προσωποποιημένη πληροφόρηση να δεις την σύνταξη που θα λάβεις.
https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Content/Syntaxeis
Aργύρη χρόνια πολλά, μπές στο ΓΛΚ πάτα συντάξεις,προσωποποιημένη πληροφόρηση,βάλε τα στοιχεία που ζητάει και δες την μισθοδοσία σου !
ΑΓΟΡΑ ΜΕΡΙΔΙΩΝ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΝΠΔΔ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ
https://diavgeia.gov.gr/doc/ΨΠ9Γ6-ΧΩΦ?inline=true
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΚΥΡΙΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ?
http://www.bankofgreece.gr/Pages/el/Statistics/commoncapitals.aspx
Η απόδοση είναι 3,12%. No bad!
http://www.bankofgreece.gr/BoGDocuments/%CE%91%CF%80%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82_%CE%9A%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%8D_%CE%9A%CE%B5%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%AF%CE%BF%CF%85.pdf
ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ
ΔΛΔ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΖΟΓΟΣ?
Όχι. Σύμφωνα με το ν.2469/97, τα διαθέσιμα των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου και Ασφαλιστικών Φορέων συνιστούν το “Κοινό Κεφάλαιο ΝΠΔΔ & ΑΦ” (Κοινό Κεφάλαιο), του οποίου η διαχείριση έχει ανατεθεί στην Τράπεζα της Ελλάδος.
Νομικά, λοιπόν, επιβάλεται το Ταμείο να τηρεί τα διαθέσιμά του σε ένα λογαριασμό στη ΤτΕ ο οποίος δίνει επιτόκιο 3,12%.
http://www.iefimerida.gr/news/56359/%CF%84%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AC-%CE%B7-%CF%84%CF%81%CE%AC%CF%80%CE%B5%CE%B6%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B5%CE%B4%CE%BF%CE%B5%CE%B1%CF%80-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-100-%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%BC%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E
Kostas,
κατανοώ ότι ανησυχείς ότι μέρος της αξίας των μεριδίων μπορεί να χαθεί σε μελλοντικό PSI.
Παράλληλα, όμως, το Ταμείο δεν μπορεί να μην τηρήσει το Νόμο.
Προσωπικά πιστεύω ότι θα πρέπει να τηρούνται μικρά διαθέσιμα ώστε να μειώνεται ο κίνδυνος.
Έτσι είναι aero,
μικρά διαθέσιμα αλλά πρώτα από όλα να ικανοποιήσει τις αναμονές ετών σε εφάπαξ σεβόμενο τις ανάγκες των απόστρατων.
ΥΓ: Φυσικά σε πολιτικό επίπεδο άρχισαν πάλι να “θρέφουν” (αποθεματικά) τον “αμνό” (Ταμεία) πριν τη “σφαγή” (επόμενο PSI στα πλαίσια νέου μνημονίου)…
Απόφαση ΕΛΟΑΑ για προκαταβολή εφάπαξ 2017
https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%91%CE%9D%CE%926-7%CE%9C%CE%94?inline=true
Εδώ επανέρχεται η συζήτηση στην απόφαση για παύση χορήγησης προκαταβολών από το 2015 και μετά… μα τότε τα 200 χιλιάρικα γιατί τα βάζουν στην άκρη?
Αλλά αν αναλογιστούμε ότι πράγματι προκύπτουν έκτακτες ανάγκες για προκαταβολές (λόγω υγείας) άρα και καλά κάνουν και τα έχουν στην άκρη!
Αποφάσεις ΕΛΟΑΑ για χορήγηση εφάπαξ 2017
https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%A4%CE%A106-%CE%A1%CE%9C%CE%A3?inline=true
https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%A9086-%CE%A4%CE%95%CE%98?inline=true
Δες φάση…
με την πρώτη απόφαση σηκώνουν τα (λιγοστά κατά τη γνώμη μου) 24 εκατ. για τις καταβολές του 2017 και απομένουν 3 εκατ. υπόλοιπο και με τη δεύτερη απόφαση τα σηκώνουν και αυτά… εδώ κολλάει το:
“Ελάτε Κόσμε, το αφεντικό τρελάθηκε και μοιράζει χρήμα!”
ΥΓ: Με την λογιστική προσέγγιση των πραγμάτων…
Με 27 εκατ.€ και με μέσο εφάπαξ 70.000€ μπορούν να δώσουν (το 2017) περίπου 385 εφάπαξ.(περίπου 30 / μήνα)
Βγάλε πρώτα τα οφειλόμενα 700+ συμπληρωματικά (ας πούμε ότι θα αφορούν όλα τα εφάπαξ του 2014) και ξανά υπολόγισέ το ζητούμενο…
Οι Τρακόσιοι του Λεωνίδα! (…καλώς εχόντων των πραγμάτων…)
τα 24 εκ για αρχικα εφαπαξ με τα 3 εκ τα συμπκα….
Πάνο,
υπάρχει λογική στο σκεπτικό αυτό αλλά 3 εκατ. για 700 περίπου συμπληρωματικά, κατεβάζουν τον Μ.Ο. γύρω στα 4-4,5 χιλιάρικα ανά άτομο που μου φαίνεται “μικρό” για το ύψος των συμπληρωματικών (εκτός και αν σφάλλω).
Πάντως, το α’ εξάμηνο του 2017 θα είναι καθοριστικό για όλη την επόμενη διετία αναφορικά με τον όγκο συγκέντρωσης νέων συνταξιούχων για εφάπαξ αλλά και με το πως θα επιτευχθεί η απόσβεση των συμπληρωματικών που έμμεσα επηρεάζει και το ρυθμό καταβολής των κανονικών.
Ισως και να φτάνουν. Εγώ πχ το ποσό που είνα να λάβω είναι 3.700 με 29 χρόνια υπηρεσιας (ΣΤΥΑ).