Σελίδα υπ' αριθ. 219 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 219 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
κ Αχιλλεα θα ηθελα να σας ρωτησω και απο νομικης πλευρας οσοι εχουν παρει προκαταβολικα εφαπαξ πληρωνουν τοκους τωρα που κλεινουμε δυο χρονια για να παρουμε το υπολοιπο δεν θα επρεπε αυτο το ποσο που παρακρατειτε δυο χρονοα να τοκιζεται ευχαριστω.
Νομικά έχεις δίκιο!
Το Νομοθετικό Διάταγμα 398/1974 (περί Ταμείων Αλληλοβοηθείας Σ,Ν,Α), αναφέρει (Άρθρο 16):
“…Αι χρηματικαί παροχαί είνα … καταβλητέαι εντός τριμήνου…”.
Τότε, το 1974, ο νομοθέτης είχε βάλει αυτόν τον περιορισμό για να μην καθυστερούν οι γραφειοκρατικές διαδικασίες.
Δεν μπορούσε να φανταστεί ότι θα έρθει η εποχή που δεν θα υπάρχουν λεφτά για να δώσουν!
Δεν παρακρατείται, λοιπόν, το ποσό του εφάπαξ σου από το Ταμείο.
Απλά δεν υπάρχουν χρήματα για να δωθούν!
Κάθε μήνα ο ΕΛΟΑΑ μαζεύει τις εισφορές των ε.ε. και τις χορηγεί σε εφάπαξ.
Δυστυχώς, “ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος”.
Κατ’ αρχήν το ταμείο δεν εκμεταλλεύεται τα εφάπαξ γιατί δεν υπάρχουν τα λεφτά για να τα τοκίσει, όπως επισήμανε ο aero.
Κατά δεύτερον η καθυστέρηση είναι το τίμημα που πληρώνεις για να μην μειωθεί το ποσό που δικαιούσαι.
Θα μπορούσε πολύ εύκολα να δώσει το ταμείο άμεσα το εφάπαξ εάν γινόταν σημαντική περικοπή του (πχ. στους ΔΥ κόπηκε κατά 40~50%), δεν νομίζω όμως ότι θα προτιμούσες μια τέτοια λύση!
Αχιλλέα συμφωνώ απόλυτα μαζί σου διότι μιλάς την γλώσσα της πραγματικότητας!!
Όταν αποστρατεύθηκα, πριν δύο χρόνια περίπου, αυτό ακριβώς συζητούσαμε με τους συναδέλφους.
Καλύτερα καθυστέρηση απόδοσης του εφάπαξ παρά μείωσή του!!!!!!!!
Κάνουμε βέβαια καρτερική υπομονή!!!!!!!
Αναρτήθηκε το ενημερωτικό σημείωμα σύνταξης Ιουλίου.
Έχω αύξηση 1,54 Ευρώ προερχόμενη από λιγότερη παρακράτηση φόρου (169,59 αντί 171,13 του προηγούμενου μήνα)!!!!!!!!!!!
Άλλαξε κάτι???
Είναι τρεις Ελληνικοί καφέδες στο παραδοσιακό καφενείο του χωριού μου!!!!!!! (και 4 λεπτά φιλοδώρημα!!!!!!)
Εγω αντιθέτως.. έχω μειωση 8€ περίπου (αύξηση φόρου)
Ψάξε βρες τι γίνεται σε αυτό το κράτος.. ουτε που ξερουμε…
Καλημέρα σας.Αίτηση για εφάπαξ:
6059/9-6-2017
με αριθμό 544
Υπάρχει μεταβολή;
Ευχαριστώ!
Όχι, εφόσον η ενημέρωσή σου από τον ΕΛΟΑΑ έγινε μετά την 15-6 (που δόθηκαν κάποια εφάπαξ).
Πάντως προκαλεί εντύπωση ότι με βάση τη σειρά σου (544) υπήρχαν πάνω από 300 αποστρατείες τον τελευταίο χρόνο (στις 6-6-2016 σειρά εφάπαξ 226).
Φαίνεται ότι ο Ν.4387/16 προκάλεσε κύμα φυγής για το κέρδος της προσωπικής διαφοράς.
Βέβαια η προσωπική διαφορά καταργείται το 2019, επιβεβαιώνοντας το σχολιασμό στο περσινό άρθρο για το ασφαλιστικό:
https://enstoloi.net/neo-asfalistiko-nomoschedio/
“Όσο για την προσωπική διαφορά των υφιστάμενων συνταξιούχων, εκτιμώ ότι τελικά θα αποδειχθεί προσωρινό μέτρο, λαμβάνοντας υπόψη ότι και οι υφιστάμενες συντάξεις θα επανυπολογιστούν όλες (άσχετα εάν δεν υπάρξει άμεσα μείωση). Οποτεδήποτε στο μέλλον απαιτηθεί η λήψη νέων μέτρων (πράγμα εξαιρετικά πιθανό), η ευκολότερη λύση θα είναι η μείωση της προσωπικής διαφοράς των παλαιών συνταξιούχων.”
Αχιλλέα,
χαρακτηρίζεις “κύμα φυγής” τις 300 αποστρατείες/έτος?
Τότε πώς να χαρακτηρίσουμε τις 1090 αποστρατείες του 2013
ή τις 1300+ του 2010?
Πάντα υπήρχε συγκεκριμένη αιτία για την αύξηση των αποστρατειών.
Το 2010 υπήρχε το αφήγημα ότι θα τεθεί ελάχιστο όριο ηλικίας και στους στρατιωτικούς, “είδηση” που ώθησε πολλούς στην παραίτηση.
Το 2013 υπήρχε ο φόβος ότι θα μειωθεί το εφάπαξ από 1-1-2014, επειδή υπήρχε αντίστοιχη πρόβλεψη για τους ΔΥ.
Γνωρίζω αρκετούς που έφυγαν λόγω αυτών των δύο λόγων.
Θεωρώ τους 300 (σημαδιακό νούμερο) κύμα φυγής με τα σημερινά δεδομένα, καθώς υποψιάζομαι ότι από τώρα και στο εξής οι αποστρατείες θα είναι σχεδόν αποκλειστικά αυτεπάγγελτες!
ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 100 ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΕΣ.
Υποθέτω ότι η σειρά 544 ίσχυε όταν κατέθεσες την αίτηση (9-6-2017).
Μετά τις 9-6-2017 εγκρίθηκε η χορήγηση 13 εφάπαξ,
οπότε η σειρά σου θα είναι τώρα 531 (544-13=531).
https://www.haf.gr/2017/06/anakoinosi-chorigisis-efapaks-voithimaton-3/
Λαμβάνοντας υπόψη ότι η οικονομική δυνατότητα του ΕΛΟΑΑ είναι να δίνει περίπου 350 εφάπαξ το χρόνο, λογικά θα το λάβεις σε ενάμιση χρόνο (τέλος 2018-αρχές 2019).
Κυριε Αχιλλεα καλησπερα,δωσε μου σε παρακαλω τα φωτα σου!
α)εχω κλειστα 30 χρονια πραγματικα και 5 πλασματικα και ειμαι 49 χρονων με πιανουν οι μειωσεις κατω των 55 ετων?
β)αν δηλωσω αποστρατεια σημερα θα παρω τριμηνες αποδοχες και αμεσως μετα θα βγει η συνταξη οπως παλια η αλλαξε κατι?
ευχαριστω για το χρονο σου
Με το νέο ασφαλιστικό έχει καταργηθεί η μείωση λόγω ηλικίας από 1-7-2016. Επίσης οι τρίμηνες έχουν καταργηθεί από 1-1-2017.
Οπότε και οι 2 ερωτήσεις δεν έχουν καμία σημασία για τη λήψη απόφασης για πιθανή παραίτηση.
Όμως σε τι θα σε βοηθούσε να γνωρίζεις εάν εμπίπτεις σε οποιαδήποτε μείωση ή όχι;
Οι (μόνες) σωστές ερωτήσεις είναι “πόση σύνταξη θα πάρω τώρα” και “πόσο θα μειωθεί η σύνταξη μετά το 2020”.
Πρώτα διαβάζεις αυτό: https://enstoloi.net/tropos-chrisis-aksiopoiisis-site/
και μετά τα ανωτέρω ερωτήματα απαντώνται διαβάζοντας και ακολουθώντας τις οδηγίες στα παρακάτω άρθρα:
https://enstoloi.net/selides-ypologismoy-sintaxis-me-nea-metra/
https://enstoloi.net/epilogi-nomothesias-kai-xrisi-selidon-sintaxis/
https://enstoloi.net/perikopi-prosopikis-diaforas-kai-aforologitou-posou/
Καλημερα γιαννη κ.Για μενα δεν εχει σχεση με την αποστρατεια σου κανενα απο τα δυο ερωτηματα πουωεβαλες στον Αχιλλέα,παρα μονο εαν εχεις παρει προκαταβολη στο εφαπαξ η οχι.Εαν εχεις παρει και εισαι σπιτι σου καθησε οσο παει,εαν οχι φυγε μηπως προλαβεις και το παρεις.Αυτο στο.λεω γιατι καποια στιγμη με αυτους που μπεξαμε θα παρεις κανενα εφαπαξ επιδομα που πολλοί συναδελφοι γελανε αλλα ειναι πολυ πιθανο να γινει καποια στιγμη.Οσο για τα παραπανω χρονια μην εισαι σιγουρος για τιποτα.καλημερα.
Καλησπέρα. Πως έχει καταργηθεί από 1-7-2016 η μείωση Ν.4024 (40%>1.000€) αφού ακόμα και σήμερα μετά από ένα χρόνο υφίσταται?
Γιάννη κ.,
όσο κυνικός να σου φαίνεται ο Αχιλλέας, αυτά που σου λέει αποτελούν την ουσία της όλης υπόθεσης!
Με το προηγούμενο ασφαλιστικό έπιανες “ταβάνι” στα 35 μεικτά και οπότε ότι extra δεν λαμβανόταν υπόψη, φαίνεται λοιπόν ότι “ανοίγει” το όριο ετών προς τα πάνω, άρα όσα περισσότερα συντάξιμα συγκεντρώσεις τόσο το καλύτερο στο τελικό πληρωτέο της νέας σύνταξης… (μιλάμε για κατοστάρικο και βάλε! αν σου λέει τίποτε πλέον…)
Επίσης, δες ότι από το 2019 (με τις περικοπές μέχρι 18% της συνολικής σύνταξης) “ανοίγει” και η “ψαλίδα” μεταξύ μισθού και σύνταξης, άσε που αν φύγεις τώρα (εντός 2017) θα μπλέξεις σε ένα χάος με τον ΕΦΚΑ χωρίς βεβαιότητα για το πότε θα λάβεις τη σύνταξή σου!
Γνώμη μου, αν δεν συντρέχουν σοβαροί λόγοι αποστρατείας (πέραν του γνωστού μπουχτίσματος…) τότε μείνε και όσο πάει… κερδισμένος οικονομικά θα είσαι όσο φοράς τη στολή μετά θεωρείσαι συνταξιούχος τύπου “ΙΚΑ” (ΕΦΚΑ) όλοι δηλαδή στο ίδιο “τρύπιο σακί”….
Ο Γιάννης μόλις συμπλήρωσε συντάξιμη 35ετία και ακριβώς για το λόγο αυτό σκέφτεται αυτή τη στιγμή να παραιτηθεί, επειδή νομίζει ότι τώρα πλέον γλυτώνει την κράτηση λόγω ηλικίας.
Όμως στο νέο ασφαλιστικό δεν υπάρχει αυτή η κράτηση, οπότε η ερώτηση είναι άκυρη.
Η ίδια η ερώτηση αποδεικνύει επίσης ότι ο Γιάννης δεν έχει ενημερωθεί σωστά για το πως υπολογίζεται η σύνταξη.
Η απάντησή μου δεν είναι κυνισμός αλλά προτροπή για (σωστή) ενημέρωση επί του συνταξιοδοτικού, προτού κάποιος λάβει μία τόσο σοβαρή απόφαση για παραίτηση. Είναι “εγκληματικό” λάθος να σκέφτεται κάποιος την παραίτηση με βάση μία διάταξη που έχει καταργηθεί εδώ και ένα χρόνο.
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να παραιτηθεί κάποιος, αλλά η συμπλήρωση 35ετίας δεν είναι ένας από αυτούς.
Σαφέστατα,
επίσης εμμένω στο γεγονός τους “ανοίγματος” της “ψαλίδας” μεταξύ συντάξεως και μισθού με το νέο συνταξιοδοτικό. Μην ξεχνάμε και την αβεβαιότητα αναμένοντας τη σύνταξη άφραγκοι, δηλαδή πόσους μήνες κάνουν να βγάλουν προσωρινή σύνταξη και άλλους πόσους για την ΣΠ.(ίσως από το 2018 να ομαλοποιηθεί η κατάσταση)
ΥΓ: Καλό είναι να κάνουμε κάποια test με τη σελίδα σου πριν πάρουμε την απόφαση για να δούμε πόσο “πέφτουμε” μηνιαίως από μια απόφαση αποστρατείας (όχι παραίτησης φυσικά) ειδικά όταν υπάρχει οικογένεια με μικρά παιδιά και δάνεια να τρέχουν…
(Το κυνισμός κολλάει στο γεγονός ότι για την αποστρατεία πλέον πρέπει να σκεφτόμαστε τα οικονομικά! όμως θα έλεγα στον Γιάννη ότι η ένστολη ζωή δεν περιορίζεται αυστηρά και μόνο στο ποσό της σύνταξης που θα βγάλουμε! Υπάρχουν και άλλα κριτήρια για να επιλέξεις κανείς αν θα μείνει ή φύγει, έτσι?)
Γιάννη έχεις αρκετά χρονάκια στη πλάτη σου βλέπω. Εάν δουλεύει η γυναίκα σου και εάν δεν έχεις δάνειο για σπίτι, ή αν έχεις μικρό δάνειο τότε ξεκουράσου. Πρέπει να καταλάβουμε όλοι μας ότι είτε τώρα βγεις είτε μετά από 5 χρόνια η σύνταξη θα είναι πάνω κάτω στα 100 ευρώ σύν. Πιο παλιά όντως άξιζε γιατί η σύνταξη σε κάποιον με 27-28 χρόνια με κάποιον 32-35 χρόνια ήταν μέχρι και 400-600 ευρώ. Τώρα αυτό που θα έχεις να αντιμετωπίσεις θα είναι η διαφορά μισθού και σύνταξης για όσα χρόνια θα καθόσουν στο σώμα αλλά για πόσο ? Θες 6 χρόνια ακόμη στα 56 σου? Θα έχεις μια παράταση 6 ετών που θα παίρνεις περισσότερα λεφτά. Και λοιπόν? Θα πλουτίσεις νομίζεις? Όταν θα βγεις στα 56 σου θα παίρνεις σύνταξη 100-150 παραπάνω. Ούτε με αυτά θα σωθείς. Το μόνο που μας σώζει όλους μας είναι η υγεία φίλε μου και αυτό μπορείς να το συνδυάσεις με την ωραία ηλικία των 49 ετών που είσαι τώρα. Έχει σκεφτεί κάποιος τον ευατό του 56-57 ετών στο σώμα? Εγώ είμαι ένας από αυτούς που… Διαβάστε τη συνέχεια »
Καλημερα σε όλους! H διαγραφή μου ήρθε 29/11/2016. Πήρα τις τρίμηνες αποδοχές το Δεκέμβη και έκτοτε περιμένω να μου έρθει η συνταξιοδοτική πράξη (6-7 μήνες περίπου) για να προχωρήσω και στο εφάπαξ. Γνωρίζει κανείς να μου πει πόσο κάνει περίπου να έρθει αυτή η συνταξιοδοτική πράξη;
Καλημερα πηρα στο γλκ bill εγω που εχω διαγραφή τρεις μηνες μετα απο σενα μου ειπαν οτι θα περιμενω κανα τετραμηνα για την προσωρινη συνταξη.Τους ειπα ποτε θα βγει η τελικη και μου ειπαν οτι θα αργησουν πολυ.Καλημερα.
Bill, εγώ είχα διαγραφή 15/12/2016. Πήρα τρίμηνες όπως και εσύ και η προσωρινή σύνταξη βγήκε πριν λίγες μέρες (9/6/2017), ένα περίπου μήνα αφότου χρεώθηκε στον δεύτερο εισηγητή. Ελέγχεις συχνά την πορεία της συνταξής σου στο site του ΓΛΚ? Τι γράφει, έχει χρεωθεί σε εισηγητή και πότε? Για την οριστική σύνταξη είπαν και σε εμένα από το ΓΛΚ ότι θα αργήσει. Όπως έγραψα προχτές, με την προσωρινή μπαίνεις στη σειρα για ΕΦΑΠΑΞ, αλλά δεν παίρνεις μέρισμα από το ΜΤΑ, τουλάχιστον με τις οδηγίες που έχουν σήμερα. Προσωπικά πιστεύω ότι θα αλλάξει, αλλά ποτε δεν μπορείς να εισαι σίγουρος. Μαζί με την (προσωρινή) συνταξιοδοτική πράξη, το ΓΛΚ σου δίνει και την απόφαση επιστροφής των τριμήνων που αντιστοιχούν από την 1/1/2017 και μετά (δηλ. για σένα για τους 2 από τους 3 μήνες: Ιαν + Φεβ 2017). Όπως, μπορεις να δεις στη συζήτηση που γίνεται στα ‘Διακλαδικά Σχόλια’ , το ποσό που σου ζητούν να επιστρεψεις δεν είναι το πληρωτέο που έλαβες αλλά σημαντικά μεγαλύτερο. Θα πρέπει να βγει το πρώτο πληρωτέο της πρωτης Προσωρινής για να βγαλουμε συμπεράσματα , π.χ. αν ο… Διαβάστε τη συνέχεια »
Γιάννη παρακολουθώ την πορεία της σύνταξης αλλά αυτό που γράφει είναι ότι δεν έχει οριστεί εισηγητής για να ασχοληθεί με την υπόθεσή μου.
Άγγελε μπορείς σε παρακαλώ να μου δώσεις το τηλέφωνο του ΓΛΚ αν το ξέρεις να τους τηλεφωνήσω γιατί νομίζω 7 μήνες είναι αρκετοί για προσωρινή συνταξη και απ’ ότι βλέπω αυτοί δεν κρατάνε κάποια σειρά, ότι χαρτιά δουν μπροστά τους τα παίρνουν. Ευχαριστώ.
ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΛΕΕΙ ΤΗΣ ΠΟΜΕΝΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ.ΕΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ?
Δυστυχώς δεν έχει.
Δεν βάζουμε μυαλό ΠΌΤΕ.
Είμαστε άξιοι της τύχης μας.
ευχαριστω πολυ Aero
Καλημερα σε όλους!
Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξερει κάποιος συνάδερφος, οτι με την συνταξιοδοτική πράξη κ την αίτηση που πρέπει να καταθέσω στο ΜΤΑ για να πάρω αριθμό πρωτοκόλλου για το Εφάπαξ, ζητάει ο (Ε.ΛΟ.Α.Α.)απο όσους οφείλουν στεγαστικό δάνειο να καταθέσουν κ το σχετικό 《αποδεσμευτικό 》έγγραφο,
Τι ακριβώς είναι αυτό;
http://www.tpd.gr/?p=517
Γιάννη σε ευχαριστώ!
Να είσαι καλά.
δημο μπηκα στο συνδεσμο που που μου δειχνεις και δεν ξερω τι να κανω για την προσωρινη
Στο
https://enstoloi.net/calculation/sintaxi-gea/
Στη μεσαία στήλη (σύνταξη με νομοθεσία), επιλέγεις “προσωρινη”
shogun, ο σύνδεσμος που σου έδειξε ο Δήμος τονίζει ότι εάν θέλεις να καταλάβεις τι “παίζει” με τις συντάξεις, θα πρέπει πρώτα να φροντίσεις να ενημερωθείς κατάλληλα (ενότητα FAQ, άρθρα στην πρώτη σελίδα και μετά οι σελίδες υπολογισμού).
Δεν γίνεται στα σχόλια να αναλυθούν δεκάδες νόμοι, εγκύκλιοι και διατάξεις του συνταξιοδοτικού των στρατιωτικών.
Εάν σε ενδιαφέρει να γνωρίζεις τι σύνταξη δικαιούσαι τα επόμενα χρόνια (μετά την προσωρινή), διαβάζεις και αυτά:
https://enstoloi.net/selides-ypologismoy-sintaxis-me-nea-metra/
https://enstoloi.net/perikopi-prosopikis-diaforas-kai-aforologitou-posou/
https://enstoloi.net/epilogi-nomothesias-kai-xrisi-selidon-sintaxis/
κ αχιλλεα πως μπορω να μπω στην εφαρμογη για την προσωρινη συνταξη
https://enstoloi.net/tropos-chrisis-aksiopoiisis-site/
κ Αχιλεα διαγραφηκα 21/5 πληρωθηκα τελευταια φορα απριλιο μεγαλωνω δυο φοιτητες μονος μου χωρις απολυτος κανενα αλλο πορο λογαριασμοι ερχονται συνεχεια ειμαι ενα βημα απο το πληρες αδιεξοδο μπορει καποιος να μου πει ποτε θα μπει η πρωσορινη γιατι αλλος λεει τελος ιουλιου αλλος τελος αυγουστου τους λογαριασμους που ερχονται που να τους στειλω και κατι ακομα θα μου πεταξουν το μισο που λενε του μηνα η και τα μισα ιουνιου ιουλιου αυγουστου Το μονο που μου εχει απομεινει ειναι η επετεια εξω απο το πενταγωνο με παραθεα και φουλ παρασημα σαν το νικηταρα στο δημοτικο θεατρο πειραια καθε πεμπτη γιατι τις αλλες μερες ειχαν αλλοι σειρα!!!!!(καμια συγκριση δικη μου με τον ηρωα)
Shogun καλημερα εχω διαγραφτει εδω και εξι περιπου μηνες δεν πηρα τριμηνα και προσωρινη μου ειπε το γλκ θα μπει μαλλον σε κανα δυο μηνες.Δεν ξερω τη θα κανεις αλλα τα πραγματα ειναι δυσκολα για σας που μεγαλωνετε παιδια.Με αυτους που εχουμε μπεξει shogun ολα ειναι αμφιροπα.Εγω θα ημουν στην ιδια κατασταση εαν δεν ειχα παει εξωτερικο και εαν μετα αμεσως δεν επερνα ενα μαγαζί σε κεντρικο σημειο να περνω ενα ενοικιο για να ζησω.28 χρονια με 11 χρονια νησια και μονο 6χρονια σπιτι μου αυτο ειναι το ευχαριστω της υπηρεσιας.Καλημερα.
Πήρα σήμερα από το ΓΛΚ την συνταξιοδοτική πράξη (απόφαση απόδοσης) για την προσωρινή. Το ακαθάριστο ποσό είναι ακριβώς όσο υπολογιζει η εφαρμογή του Αχιλλέα για την Προσωρινή.
Σύμφωνα με την υπάλληλο του ΓΛΚ, η οριστική μπορεί να βγει σε ένα χρόνο, αλλά τίποτα δεν ειναι σίγουρο. Η απόφαση γράφει ότι η οριστική θα εκδωθεί όταν καταστεί τεχνικά δυνατό.
Οι τρίμηνες που έλαβα στις αρχές Ιανουαρίου θα επιστραφούν.
Ευτυχώς, ο ΕΛΟΑΑ δέχεται την προσωρινή και δίνει αριθμό πρωτοκόλλου για το ΕΦΑΠΑΞ.
Δυστυχώς όμως, για το μέρισμα το ΜΤΑ λέει ότι προς το παρόν έχουν οδηγίες να ΜΗΝ προχωρούν σε επεξεργασία και απόδοση μερίσματος με την προσωρινή συνταξιοδοτική πράξη, αλλά να αναμένουν την οριστική. Βέβαια, αυτό μπορει να αλλάξει με νέα οδηγία. Γι’αυτό το λόγο παραλαμβάνουν τα χαρτιά της προσωρινής. Ας ελπίσουμε να αλλάξει κάτι και να προχωρήσουν σύντομα σε απόδοση του μερίσματος.
Γιάννη με το καλό να πάρεις και την οριστική καθώς και τα υπόλοιπα (μέρισμα και εφάπαξ).
Καλή υγεία και υπομονή!!!!
Γιαννη καλημερα .Με την εκδοση της προσωρινης θα εκδοθει και συνταξιοδοτικη πραξη προκειμένου να την προσκομισουμε στον ΕΛΟΑΑ και να παρουμε αριθμο πρωτοκόλλου για το ΕΦΑΠΑΞ?
Αχιλλέα συγχαρητήρια
στην εφαρμογή για τον υπολογισμό συμπληρωματικου εφαπαξ ακριβεστατο τα ιδια λεφτα μου είπαν σήμερα από τον ΕΛΟΑΑ!!
Στον πίνακα ΣΕΙΡΑ ΕΦΑΠΑΞ (Αρχικά Εφάπαξ) ο 23-7-2015 σειρά 2 δεν πρέπει να ισχύει διότι σύμφωνα με την σημερινή ανακοίνωση του ΕΛΟΑΑ δόθηκαν έως αρ. πρωτ. 28-7-2015.
Σωστά, δεν πρόσεξα την τελευταία ημερομηνία πρωτοκόλλου (σβήστηκε η σχετική εγγραφή).
Αχιλλέα ευχαριστούμε για άλλη μιά φορά για την ενημέρωση που μας προσφέρεις.
Όταν με έγραψες στον πίνακα είχα σειρά 600 plus και τώρα είμαι στην κορυφή του, με μονοψήφιο αριθμό σειράς!!!!!!!!!!!!
Εύχομαι σε όλους μας που περιμένουμε υπομονή με πίστη και ελπίδα!!!!
ΑΧΙΛΛΕΑ ΕΧΩ ΤΩΡΑ ΑΡΙΘΜΟ ΣΕΙΡΑΣ 3 ΜΕ ΠΡΩΤ 23/7/2015 ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΑΝ ΟΛΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ
Εγώ έγραψα αυτό που αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση του ΕΛΟΑΑ εδώ: https://www.haf.gr/2017/06/anakoinosi-chorigisis-efapaks-voithimaton-3/
ΣΣ, ίσως να έχεις σειρά 3, αλλά μήπως η ημερομηνία αρ. πρωτ. είναι την 28-7-2015 ή μετά και όχι την 23-7-2015?
Προς ΣΣ: Όντως η δική σου σειρά αναφερόταν στην ημ/νία 23-7-2015, αλλά όπως επισήμανε ο Γιώργος η ανακοίνωση αναφέρει ως τελευταίο εφάπαξ τον αρ. πρωτ. 6976/28-7-15.
Εάν ο δικός σου αρ. πρωτ. είναι μεγαλύτερος, τότε η ημ/νία πρωτοκόλλησης θα πρέπει να είναι μετά την 28-7-2015.
Εάν είναι μικρότερος τότε λογικά θα λάβεις σύντομα σχετικό τηλεφώνημα από τον ΕΛΟΑΑ!
Ωραια εγινε επιτελους η συσκεψη του Μαη.Σε 10-15 μερες περιμενουμε τη συσκεψη του Ιουνιου,η τελειωσαμε για τον Ιουνιο?
Σε αυτή την καθυστερημένη (λόγω αναδιορισμού και αντικατάστασης μελών) “μοιράστηκαν” τα έσοδα Μαίου.
Με τη μισθοδοσία ε.ε. που γίνεται 20 Ιουνίου θα υπάρξουν τα επόμενα έσοδα για τον ΕΛΟΑΑ (από τις κρατήσεις των ε.ε.)
οπότε πιστεύω ότι μέχρι τέλος Ιουνίου θα μοιραστούν κι αυτά σε εφ’απαξ.
Αυτό λέει η κοινή λογική και η πραγματικότητα, aero!!!!!!
Ελπίζω, εύχομαι και εκτιμώ οτι έτσι σκέφτονται και πρέπει να πράξουν στον ΕΛΟΑΑ!!
Μαλλον λαθος υπολογισμος εαν παρεις τα συμβουλια απο αρχη του χρονου θα δεις οτι το συμβουλιο που εγινε ειναι με εισφορες του Ιουνιου και οχι Μαιου αρα λογικα θα ξαναγινει ον Ιουλιο
Λοιπόν Νάσο, έχουμε και λέμε:
α. 1/20-1-2017: https://www.haf.gr/2017/01/anakinwsi-horigisis-efapax-voithimatwn/
β. 2/23-2-2017: https://www.haf.gr/2017/02/anakinwsi-horigisis-efapax-voithimatwn-2/
γ. 3/4-4-2017: https://www.haf.gr/2017/04/anakoinosi-chorigisis-efapaks-voithimaton/ (λογικά τα έσοδα Μαρτίου)
δ. 4/24-4-2017: https://www.haf.gr/2017/04/anakoinosi-chorigisis-efapaks-voithimaton-2/ και
ε. 5/14-6-2017: https://www.haf.gr/2017/06/anakoinosi-chorigisis-efapaks-voithimaton-3/ (λογικά τα έσοδα Μαΐου)
Αυτά τα πέντε (5) συμβούλια έχουν γίνει εντός του έτους. Γι’ αυτό υποθέτουμε ότι υπάρχει περιθώριο για άλλο ένα συμβούλιο με τα έσοδα του Ιουνίου. Μακάρι!!!!
Κανεις λαθος ρωτησα και εμαθα.Τα εσοδα του Ιανουαριου δεν ηταν Ιανουαριου αλλα του Δεκεμβριου 2016 που με παρεμβαση του ΕΛΟΑΑ (μπραβο τους) πιστωθηκαν την επομενη χρονια κ δεν μπηκαν στο αποθεματικο.Τα εσοδα φιλε απ οτι καταλαβα ειναι δεδουλευμενα….