Σελίδα υπ' αριθ. 37 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 37 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Καλησπέρα Με αρ. πρτ. 3-10-13 δεν είδα κάποια κίνηση στο λογαριασμό μου Τώρα τι είπαν στο Μανώλη για πληρωμές δεν ξέρω. Συμφωνώ απόλυτα με τον Αντώνη γιατί τα τλφ είναι μόνο για αξεσουάρ γραφείου
Για αυτό το λόγο ζήτησα επιβεβαίωση MHTSO. Είχα στο μυαλό μου εσένα από προηγούμενη ανάρτηση και ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι θα ανταποκριθείς. Βασικά πίστευα ότι θα μας πεις ότι πληρώθηκες. Μετέφερα αυτό που μου είπαν. Βέβαια από την έγκριση μέχρι την κατάθεση ίσως να υπάρχει καθυστέρηση. Δεν ξέρω και γι αυτό δεν θέλω να τους κατηγορήσω γιατί και αυτοί φαντάζομαι κάνουν ότι μπορούν αλλά το θέμα είναι ότι καθόμαστε σε αναμμένα κάρβουνα με την τόση καθυστέρηση. Θέλω να ευχαριστήσω και τη Μαρία για την ενημέρωση. Αν όλοι μας αναρτούμε τις πληροφορίες μας τότε θα έχουμε πιο ολοκληρωμένη ενημέρωση. Αφού δεν μας την παρέχει το Ταμείο από μόνο του ας το κάνουμε εμείς.
Μήτσο είσαι με κατάθεση για ΕΦΑΠΑΞ από 3-10-2013 . Από ότι κατάλαβα ειδοποιήθηκες και έστειλες Φορολογική ενημερότητα και υπεύθυνη δήλωση και ακόμη τίποτα?
Συνάδελφοι έχω καταθέσει τα δικαιολογητικά για εφάπαξ στις 27-11-13.Σε προχθεσινή επιτόπια επίσκεψή μου στο ΜΤΑ, μου γνωστοποίησαν τον αριθμό σειράς μου(161) και σε ερώτησή μου για την εκταμίευση των χρημάτων, μου είπαν Δεκέμβριο ή Ιανουάριο του νέου έτους. Αυτά για ενημέρωση.
Να είσαι καλά Μαρία
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση
Ευχαριστούμε Μαρία, ειδικά εμείς που δεν είμαστε στην Αθήνα τη χρειαζόμαστε την ενημέρωση.
168 σειρά έχω εγώ με πρωτόκολλο 29 Νοεμβρίου.
Σήμερα μίλησα με ΜΤΑ για το ΕΦΑΠΑΞ και όταν ρώτησα αν έχουν ξεκινήσει τις πληρωμές μου είπαν ότι οι του Οκτωβρίου (2013) ήδη έχουν αρχίσει να πληρώνονται. Γι αυτό αν υπάρχει κάποιος που τα έχει πάρει ας μας το επιβεβαιώσει για να παίρνουμε κουράγιο.
Ας κάνουν μια βόλτα από το ΜΤΑ όσοι περιμένουν Εφάπαξ και κατοικούν στην Αθήνα για άμεση πληροφόρηση και μην στρογγυλοκάθεστε μπροστά στον υπολογιστή σας περιμένοντας έτοιμες πληροφορίες από άλλους συναδέλφους της Επαρχίας- που σπάνε καθημερινά τα νεύρα τους προσπαθώντας να επικοινωνήσουν με το Ταμείο!
Πολύ σωστά. Συμφωνώ απόλυτα. Για να έχουμε και οι απομακρυσμένοι πιο συχνή ενημέρωση. Από την προηγούμενη Τετάρτη μόνο σήμερα έβγαλα γραμμή και μάλιστα αργά το μεσημέρι.
Αντώνη έχεις δίκιο.
Ας βοηθήσουν την κατάσταση όσοι κατοικούν στην Αθήνα πηγαίνοντας μέχρι το ΜΤΑ. Είναι δύσκολο για εμάς από επαρχία.
Συμφωνώ απόλυτα με τους συναδέλφους, οι διαμένοντες στην Αθήνα να πιέσουν για ενημέρωση. Δεν είναι και δύσκολο το ΜΤΑ να βγάλει ανακοίνωση ποιοι αριθμοί πρωτοκόλλου θα πληρωθούν αλλά και την προοπτική ικανοποίησης εκάστου επομένου μηνός μέχρι την ικανοποίηση του έτους 2013. Έτσι θα γλυτώσουν και τα τηλεφωνήματα….δεν το έχει σκεφτεί κανείς από αυτούς στο ΜΤΑ !!!!
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΚΕ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΕΟΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΥΣΙΑΣ .
ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΛΥΣ ΛΟΓΟΣ ΓΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ,ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥΣ. ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΚΡΙΒΗ ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΑΒΛΗΘΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣτΕ.
Υ.Γ Η ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΘΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΟΝΤΑΝ ΣΙΓΟΥΡΑ!!!
Έχουν κυκλοφορήσει ήδη κάποιοι υπολογισμοί στο διαδίκτυο: http://enstoloi.net/comments/comment-page-34/#comment-9680
και πιστεύω ότι θα δούμε και άλλους στο άμεσο μέλλον!
Δεν είμαι νομικός, αλλά θεωρώ ότι ταυτόχρονα με την αύξηση των δικαιούμενων ποσών, αυξάνονται αντίστοιχα και οι υποχρεώσεις μας (κρατήσεις, φόρος, εισφορά περίθαλψης κλπ), τα οποία δεν υπολογίζονται στις ανωτέρω φόρμες.
Για να μην αναφέρω ότι για κάποιους θα αλλάξει η έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης ή/και οι κρατήσεις του Ν.4093 από 1-1-2013!
Άσχετα από τα παραπάνω πάντως, πρώτη προτεραιότητα θα έχει η αλλαγή των σελίδων υπολογισμού σύνταξης (και είναι πολλές), διότι πρωταρχικός σκοπός είναι να βοηθηθούν όσοι σκέφτονται να παραιτηθούν, αφού για αυτούς θα αλλάξουν (λίγο έως πολύ) τα οικονομικά δεδομένα.
Τέλος θα περιμένω πρώτα την επίσημη απόφαση και την εν συνεχεία ανάλυσή της από νομικούς (των ενώσεων αποστράτων) σχετικά με τα αναδρομικά μισθών / συντάξεων / εφάπαξ για να διαμορφώσω άποψη.
Εάν υπάρξει γενική συμφωνία απόψεων ως προς τις ενδεδειγμένες ενέργειες ίσως γίνει κάποια εφαρμογή (αν και ελπίζω ότι οι ενώσεις αποστράτων θα φροντίσουν για αυτό)!
Το πρόγραμμα υπολογισμού του εφάπαξ για την ΠΑ λειτουργεί;
Εάν κάποιος βάλει ημερομηνία αποστρατείας μετά το 2015 τα ποσά που βγαίνουν είναι μηδενικά.
καλησπερα. Φίλε μου κανεις δεν ξέρει τι θα ισχύσει ακόμα για μετά την 1-1-2015!
Προς DINO: Η σελίδα λειτουργεί άψογα, διότι προσπαθεί να σε προστατέψει από λάθος συμπεράσματα!
Στη συγκεκριμένη σελίδα, εάν βάλεις ημ/νία διαγραφής μετά τις 31-7-2014, εμφανίζεται στο κάτω μέρος με κόκκινα bold γράμματα η επισήμανση “Ο τρόπος υπολογισμού του εφάπαξ μετά τις 31-7-2014 είναι άγνωστος”.
Έχω προσέξει ότι πολύς κόσμος επικεντρώνεται μόνο στα νούμερα, χωρίς να προσέχει τα κείμενα που εμφανίζονται στις σελίδες υπολογισμού, οπότε ως δικλείδα ασφαλείας επέλεξα να μην γίνονται οι υπολογισμοί για αυτές τις περιπτώσεις (αφού έτσι κι αλλιώς δεν ισχύουν).
Κε Καρασαββίδη καλησπέρα. Χωρίς να θέλω να σας κάνω υπόδειξη πάνω σε αυτό, αν υποθέσουμε ότι από την ημερομηνία διαγραφής μέχρι τη συνταξιοδοτική πράξη απαιτούνται περίπου τρεις (3) μήνες και ακόμα περίπου ένας (1) μήνας μέχρι να πάει η συνταξιοδοτική πράξη στο ΜΤΑ για την αίτηση του ΕΦΑΠΑΞ, έχω την εντύπωση ότι στον υπολογισμό του η επισήμανση αυτή πρέπει να εμφανίζεται από ημερομηνία διαγραφής Απριλίου και μετά. Αυτό το λέω επειδή ο νόμος μιλάει για αιτήσεις ΕΦΑΠΑΞ από 31/7/14 και κάνοντας κάποιες δοκιμές με τις ημερομηνίες διαπίστωσα αυτό το πράγμα. Ευχαριστώ πολύ και ζητώ συγνώμη για την παρέμβαση.
Πολύ σωστή παρατήρηση, αλλά προσπαθώ να ικανοποιούνται όλοι και όχι απλά η πλειοψηφία!
Όσοι εν ενεργεία συμπληρώνουν 35ετία (χωρίς να έχουν φύγει), καθώς και όσοι αποστρατεύονται από την υπηρεσία χωρίς αίτησή τους (πχ. όριο ηλικίας, κρίσεις, λόγοι υγείας κλπ) δικαιούνται το εφάπαξ πριν την έκδοση συνταξιοδοτικής πράξης.
Όλοι οι παραπάνω μπορούν μετά τη διαγραφή τους (ή τη συμπλήρωση των 35 ετών) να υποβάλλουν άμεσα αίτηση στον ΕΛΟΑΑ για λήψη εφάπαξ.
Εάν έβαζα ως όριο διαγραφής τον Απρίλιο 2014 (που όντως αφορά τη συντριπτική πλειοψηφία), οι συνάδελφοι των ανωτέρω κατηγοριών που διαγράφηκαν μέχρι τέλος Ιουλίου δεν θα μπορούσαν να υπολογίσουν το εφάπαξ! Έτσι επέλεξα να χρησιμοποιήσω τη “σίγουρη” ημ/νία, αντί να προσθέσω άλλη μία ερώτηση στη σελίδα (παραίτηση ΝΑΙ ή ΟΧΙ).
Δηλαδη Αχιλλεα και Μανωλη με απλα λογια ο αγνωστος τροπος υπολογισμου ΕΦΑΠΑΞ αφορα και οσους κατεθεσαν το αιτημα τον Απριλιο του 2014 και ακομα οταν εχει εγκριθει συγκεκριμενο ποσο ;
Μην επανερχόμαστε στα ίδια και μπερδεύουμε τους συναδέλφους.
http://enstoloi.net/anastoli-chorigisis-efapax-eloan/
Πράγματι έτσι είναι. Σε ευχαριστώ για την διευκρίνηση.
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΨΙΛΑ.ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΙΓΑ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΙΟ ΛΙΓΑ.ΜΕ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?
Θέλω να ρωτήσω, για όσους ήταν εν ενεργεία το επίμαχο αυτό διάστημα, στις αυξήσεις που θα δοθούν θα υπολογιστεί μήπως και κάποια βαθμολογική προαγωγή που μπορεί να μεσολάβισε μέχρι την αποστρατεία; Δηλαδή όποιο υπολογισμό κάνει το ΓΛΚ θα τον κάνει βασιζόμενο σε πραγματικά στοιχεία για τον κάθε ένα Ή θα υπολογίσει κατά προσέγγιση με το μέσο όρο των αποδοχών του διαστήματος αυτού;
ΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΘΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΘΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙ Ο ΟΛΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΟ ΓΛΚ. ( ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΡΙΜΗΝΕΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ) . ΑΥΤΟ ΕΙΠΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΟΛΚΑ ( ΜΟΥ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ ΤΟ ΕΠΩΝΥΜΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΓΡΑΦΩ)
Καλό είναι να μην αναφέρεις ονόματα ή βαθμούς εν ενεργεία συναδέλφων όταν αναφέρεσαι σε προσωπική συνομιλία μεταξύ σας, γιατί είναι πολύ πιθανό να μην το επιθυμεί ο συνομιλητής σου (άσε που έτσι “καις” και τις πηγές σου)!
καλησπέρα……για αυτο το λόγο και δεν τα αναφέρω!
κ. Καρασαββίδη…
..δυστυχώς με αυτόν τον τρόπο επικροτείς και ενθαρρύνεις τις τοποθετήσεις του καθενός, ο οποίος από διάφορες, ανώνυμες πηγές, έχει γνώμη και γνώση “επί παντός επιστητού” ..
.. ευτυχώς που η συντριπτική πλειοψηφία αυτών που παρακολουθούν το νήμα, δεν πράττουν και γράφουν με την ίδια φιλοσοφία…
Παρεξήγησες τελείως και τη δική μου τοποθέτηση και του Γιώργου. Όντως εάν κάποιος αναφέρει “άκουσα κάπου ότι…” το συμπέρασμα είναι ότι πρόκειται για “αρβύλα”. Αυτό που πρότεινα είναι όταν αναφέρεται κάποια προφορική ενημέρωση από γραφεία του ΓΕΑ, ΟΛΚΑ ή του ΜΤΑ να μην αναφέρεται το όνομα αυτού που την παρείχε. Αρκεί να ειπωθεί ότι “επικοινώνησα με το ΜΤΑ ή με το ΟΛΚΑ και μου είπαν ότι…”. Σε πολλές περιπτώσεις η πληροφόρηση δεν είναι επίσημη και δίνεται λόγω φιλίας, δεν είναι σίγουρο ότι ο εν ενεργεία συνάδελφος συμφωνεί να κοινοποιηθεί δημόσια το όνομά του (μάλλον το αντίθετο ισχύει)! Όπως για τους δικούς σου λόγους και εσύ επέλεξες να δημοσιεύσεις το σχόλιό σου ανώνυμα, θα πρέπει να σεβόμαστε (ακόμα περισσότερο) την ιδιωτικότητα των εν ενεργεία συναδέλφων. Μόνο εάν υπάρχει σαφής εξεφρασμένη συναίνεση και από τα 2 μέρη μπορούν να δημοσιοποιούνται ονόματα, πέρα από το γεγονός ότι αυτός είναι βασικός άγραφος κανόνας της προφορικής επικοινωνίας υπάρχει και νομικός περιορισμός λόγω προσωπικών δεδομένων. “Προσωπικά δεδομένα είναι κάθε πληροφορία που αναφέρεται στο πρόσωπο του κάθε ατόμου, όπως: το όνομα και το επάγγελμά του, η οικογενειακή… Διαβάστε τη συνέχεια »
Από ένα πρόχειρο υπολογισμό,
είδα ότι από την αύξηση λόγω νέου μισθολογίου
http://www.enikos.gr/economy/267663,Aytoi_8a_einai_oi_neoi_mis8oi_gia_toys_e.html
θα πάρουμε “στο χέρι” (πληρωτέο) τα μισά ! (λόγω κρατήσεων κτλ).
Αχιλλέα, έκανες καμιά δοκιμή ; Ισχύει ;
Τα μισά θα πάρουν οι εν ενεργεία. Οι απόστρατοι θα λάβουν πολύ λιγότερα!
Ακολούθησε το link σε αυτό το σχόλιο: http://enstoloi.net/comments/comment-page-33/#comment-9415
καλημέρα ….να κανω μια ερωτηση?και αν ξερει καποιος ας απαντησει ….ειπαν ότι θα γινει χορηγησει αναδρομικών αποδοχών το διαστημα 8/12…..και μετα εάν καποιος ηταν ενεργεια πως θα του δοθουν?και από που?ευχαριστω
Λογικά από το ΓΛΚ (μαζί με τη σύνταξη).
Πάντως αυτό θα γίνει από το 2015 και μάλιστα σε δόσεις.
Οπότε … μη βιάζεσαι !
Η ΕΑΑΑ δίνει 320€ σε όσους έχουν παιδιά που τέλειωσαν με άριστα τη Β’ ή τη Γ’ Λυκείου.
Λεπτομέρειες στην “Ηχώ των Αιθέρων” τεύχος Σεπτ.
http://eaaa.gr/%CE%B7%CF%87%CF%89-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%B9%CE%B8%CE%B5%CF%81%CF%89%CE%BD/
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση aero δεν το ήξερα όπως και άλλοι νομίζω.
Ακολουθεί απόσπασμα από το ως άνω άρθρο και θεωρώ επιεικώς απαράδεκτο να εξαιρούνται οι μαθητές των Τεχνικών Λυκείων. Ποια αιτιολογία μπορεί να ευσταθεί για τον αποκλεισμό αυτό. Μήπως οι μαθητές αυτοί δεν μοχθούν το ίδιο; Μήπως είναι παιδιά άλλου Θεού; Χωρίς να θέλω να υποβαθμίσω την κατά τα άλλα έξοχη αυτή κίνηση θεωρώ ότι πρέπει να ανακαλέσουν τον αποκλεισμό αυτό.
Α) Προϋποθέσεις
1. Τα τέκνα των μελών μας να είναι αριστούχα των Β’ και Γ’ τάξεων Δημοσίου ή Ιδιωτικού Λυκείου ελληνικής επικράτειας (τα Τεχνικά Λύκεια αποκλείονται), με Μ.Ο. βαθμολογίας 18,1 και άνω, σύμφωνα με το Π.Δ. 246/1998 και το Π.Δ. 60/2006 του Υπουργείου Παιδείας.
2. Ο αριθμός των υπό βράβευση τέκνων των Αποστράτων καθορίζεται με απόφαση του κ. Α/ΓΕΑ και χορηγείται στον υπό βράβευση μαθητή χρηματικό ποσό 320,00 €.
Ας μην ξεχνούμε ότι υπάρχουν και παιδιά που φοιτούν σε ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΛΥΚΕΙΑ.
Υπάρχει όμως και ένα σχόλιο σχετικά πιο πρόσφατο
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-27/#comment-9382
που πρέπει να μας ανησυχεί ως προς την ρευστότητα του ΕΛΟΑΑ.
ΤΟ ΕΛΟΑΝ ΕΒΓΑΛΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ, ΤΟ ΕΛΟΑΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ; ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ…. ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ;
http://www.mtn.gr/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/325-%CF%87%CE%BF%CF%81%CE%AE%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CF%86%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BE%CE%B2%CE%BF%CE%B7%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CF%8C-2660.html
Συνάδελφοι πραγματικά το ΕΛΟΑΑ τι κάνει γιατί μας γράφουν κυριολεκτικά?
Θα μας θυμηθούν πάλι όταν θα πρόκειται να μας ανακοινώσουν κάποια νέα μείωση.
Κατά τα άλλα δεν έχουμε μάθει αν ο συνάδελφος MHTSOS πληρώθηκε στο διάστημα αυτό. Θα τον παρακαλούσα να μας ενημερώσει όταν θα συμβεί αυτό το κοσμοϊστορικό γεγονός, όχι τίποτα άλλο αλλά για να ξέρουμε που βαδίζουμε.
Καλησπέρα συνάδελφοι Σήμερα κλείνω ακριβώς ένα χρόνο αναμονής και φυσικά δεν έχω πληρωθεί ακόμα. Σε τλφ επικοινωνία (5065) μου απάντησαν ότι θα πληρωθώ σύντομα αλλά δεν ήξεραν ακριβώς πότε.Στην ερώτηση μου γιατί κατέθεσα 2 φορές χαρτιά η απάντηση ήταν ότι εγώ μια φορά πέρασα συμβούλιο (αυτό του Σεπτεμβρίου) και κακός κατέθεσα χαρτιά τον Ιούλιο.Τα συμπεράσματα δικά σας .Δεν πειράζει κάποτε θα πληρωθώ και εγώ. Έχω όμως ένα μεγάλο παράπονο από το Ταμείο μας Γιατί τόση μεγάλη αδιαφορία για όλους εμάς που περιμένουμε
Για όσους αγωνιούν για το εφάπαξ πιστεύω διαβάσατε τα παρακάτω σχόλια.
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-26/#comment-9174
Συνάδελφος με αίτηση 7/10/13 είναι ακόμη σε αναμονή πληρωμής. Μόλις κατατεθεί το ποσό θα υπάρξει ενημέρωση. Υπομονή.
ΠΑΙΔΙΑ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝ ΙΣΩΣ ΟΤΑΝ ΚΛΠ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Καλημέρα και ευχαριστούμε για την ενημέρωση…..κάποιο νεο για το εφάπαξ;ποιους έχει πληρώσει…..εαν γνωρίζει κάποιος ας μας πει
προς ενημερωση συναδελφων. στην εγκυκλιο του υποργειου εργασιας που γνωστοποιει ρυθμισεις του ν.4281 30/7/2014 στη παραγραφο 3 της εγκυκλιου αναφερεται ξεκαθαρα οτι οποια μειωση προκυψει και η ρητρα αξιομαχου στο εφαπαξ των ενοπλων δυναμεων θα ισχυει για τις αιτησεις καταβολης εφαπαξ απο την καταθεση του νομοσχεδιου δηλ απο 30/7/2014.
http://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/19583
καλο μηνα
Αυτό το έχει ξεκαθαρίσει ήδη το ΜΤΝ με τη νέα ανακοίνωσή του στις 14-9-2014.
http://enstoloi.net/anastoli-chorigisis-efapax-eloan/