Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 518 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

36.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Γιαννης
Γιαννης
3 Μαρτίου 2022 12:41

Συναδελφοι καλημερα
γνωριζει καποιος καρατησεις στο μισθο μας οπως αναγνωριση μαχιμης πενταετιας και αναγνωριση διπλου χρόνου υπηρεσιας στην ΕΚΑΜ με τη συνανταξιοδοτηση περνανε εκει η υποχρεουμαστε στην εφ απαξ καταβολη του υπολοιπου
Ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Γιαννης
3 Μαρτίου 2022 14:13

Ναι Ιωάννη, σε περιπτώσεις αποστρατείας το ποσό καταβάλλεται εφάπαξ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιαννης
Γιαννης
Απάντηση σε  kostastam
3 Μαρτίου 2022 20:10

Οσο αφορα και τις δυο κρατησεις η μονο για τη μαχιμη πενταετια?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Αλέξανδρος
Αλέξανδρος
Απάντηση σε  kostastam
4 Μαρτίου 2022 16:43

Νομίζω ότι σε περίπτωση αποστρατείας, το υπόλοιπο μεταφέρεται και κρατείται με δόσεις από τη σύνταξη, απλά δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση ακόμη για το ύψος της μηνιαίας κράτησης.
Υπάρχει διαφορά στο ποσό, για άτομα τα οποία έχουν ήδη αποστρατευθεί, αφού το συνολικό ποσό αναγνώρισης διαφερει ανάλογα με τα έτη τα οποία έχουν αιτηθεί για αναγνώριση.
Βέβαια αν ειχαμε πληροφόρηση,όσον αφορα τις κρατησεις,για το αν πρόκειται για επί της % κράτηση από το ύψος της σύνταξης, ή δόση απο συνολικό ποσό , θα βοηθούσε.
Αυτο όσον αφορά την αναγνώριση των ΔΙΠΛΩΝ ετών.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κωστας
Κωστας
3 Μαρτίου 2022 10:14

Τέλος του έτους κλείνω τα 55, αν καθίσω έως το καλοκαίρι του 23 και κάνω αίτηση θα τεθω για 1 μήνα εκτός οργανικών με το βαθμό του υπαστυνομου β η όχι πριν συνταξιοδοτηθω, είμαι Αρχ. ΜΠΣ και δήλωσα για ανθυπαστυνομος

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Κωστας
3 Μαρτίου 2022 14:05

Ναι Κώστα. Εφαρμόζονται ακριβώς οι ίδιες διαδικασίες και το ίδιο χρονοδιάγραμμα, που θα εφαρμόζοταν στην (Δεκεμβριανή) αυτεπάγγελτη.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  kostastam
3 Μαρτίου 2022 17:01

Ευχαριστώ πολύ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟΣ
2 Μαρτίου 2022 17:22

Γεια σας κύριε Καρασαββίδη κατάταξη το 1985 και γέννηση το 1967 μέχρι πότε μπορώ να κάτσω στην ενεργό δράση πάει ή 60 χρόνων ή 40 χρόνια υπηρεσία οποίο έρθει πρώτο υπαστυνόμος στο βαθμό ευχαριστώ!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΣ
2 Μαρτίου 2022 23:11

Παρ. 6 https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/410515/p.d.-24-1997#Άρθρο_49|516473

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αστεριος
Αστεριος
2 Μαρτίου 2022 17:06

Το εφάπαξ ποτε το παιρνουμε μετα την πρώτη σύνταξη μπορεί να με ενημέρωση κάποιος συνάδελφος

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΛΕΩΝΙΔΑΣ
Απάντηση σε  Αστεριος
2 Μαρτίου 2022 17:56

Πρώτη σύνταξη 27-1-22 και σήμερα πήρα το εφάπαξ από ΕΦΚΑ. (ΤΠΔΥ). Εκκρεμεί της Α.Π.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Αστεριος
Αστεριος
Απάντηση σε  ΛΕΩΝΙΔΑΣ
2 Μαρτίου 2022 18:46

Ευχαριστώ Λεωνίδα αλλά εγώ είμαι ταμείο χωροφυλακής

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Λεωνίδας
Λεωνίδας
Απάντηση σε  Αστεριος
2 Μαρτίου 2022 19:51

Εγώ πρώτη σύνταξη 27-10-2021 μέχρι τώρα καμιά ειδοποίηση για εφάπαξ. Χωροφυλακή.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
STELIOS
STELIOS
Απάντηση σε  ΛΕΩΝΙΔΑΣ
2 Μαρτίου 2022 20:55

Καλησπερα Λεωνιδα. Ποτε ειχες διαγραφη

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Λεωνίδας
Λεωνίδας
Απάντηση σε  STELIOS
3 Μαρτίου 2022 12:37

Αρχές Ιουλίου 2021.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
2 Μαρτίου 2022 11:48

Καλημέρα. Ο ΕΦΚΑ ανέβασε τα νέα σημειώματα συντάξεων

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σταυρος
Σταυρος
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
2 Μαρτίου 2022 12:35

ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ,πως το βλεπεις -το βρισκεις? καλημερα

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Σταυρος
2 Μαρτίου 2022 15:20

https://enstoloi.net/voithimata/sindesmi/
Ανάλυση αποδοχών
ΕΦΚΑ νέα ενημερωτικά σημειώματα

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Stef
Stef
1 Μαρτίου 2022 18:28

Έγγαμος από το 1995,μπήκα στην ΕΛΑΣ σαν Σ/Φ το 1999,θα πρέπει να πληρώσω εξτρα εισφορες για τον γάμο?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Stef
2 Μαρτίου 2022 10:04

Εάν είσαι στο Μ.Τ.Σ., να βασικό μισθό φίλε μου, που κρατείται (μετά την αποστρατεία), από το μέρισμα (10%). Υπάρχει ένας “χαρτοπόλεμος” μεταξύ ΠΟΕΣ, ΜΤΣ, ΓΕΣ, κ.τλ., για το “σε ποιόν βασικό θα πρέπει να υπολογισθεί”. Της ημερομηνίας του γάμου? της ημερομηνίας κατάργησης του νόμου (2002)? της ημερομηνίας αίτησης (που συνήθως συμπίπτει με την αποστρατεία)?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  kostastam
2 Μαρτίου 2022 11:33

Ο νόμος είναι ξεκάθαρος, αυτο που λαμβάνεις (βασικό μισθό) κατα την ημερομηνία πληρωμής. Και εφόσον είσαι απόστρατος ο τελευταίος σου βασικός.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης.
2 Μαρτίου 2022 11:52

Φαντάζομαι θα έχεις εύκαιρο και το νόμο Ιωάννη, για ενημέρωση των συναδέλφων.
https://poes.gr/index.php/enhmerwsh-1/koinoboyleytikh-drasthriothta/1763-p-o-e-s-e-s-pe-e-p-katavoli-enos-misthoy-gia-anagnorisi-gamou

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  kostastam
2 Μαρτίου 2022 13:07

Τυπικά έχει δίκιο ο Γιάννης και το ΜΤΣ Κώστα.
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/297684
Ο νόμος λέει ένα βασικό μισθό κατά τον χρόνο της καταβολής.
Κατά την γνώμη μου είναι σωστή η εναλλακτική πρόταση της ΠΟΕΣ για καταβολή του βασικού μισθού κατά την ημερομηνία κατάργησης της υποχρέωσης αναγνώρισης του γάμου.
Ας υποθέσουμε ότι δύο συνάδελφοι τέλεσαν γάμο το 1995. Ο ένας υποβάλει αίτηση και αναγνωρίζει αμέσως τον γάμο και ο άλλος το κάνει υποχρεωτικά τώρα κατά την συνταξιοδότηση.
Αν τώρα ισχύσει ο βασικός της ημερομηνίας του γάμου αδικείται αυτός που προχώρησε άμεσα στην αναγνώριση.
Όμως η συνεχής αύξηση του χρέους του δευτέρου μετά τον 7/2002 αδικεί και αυτόν αφού από την ημερομηνία αυτή και μετά δεν υποχρεούται κανείς στην αναγνώριση του γάμου του.
Βέβαια η λύση στο θέμα αυτό μπορεί να έλθει μόνο με νομοθετική ρύθμιση και μέχρι τότε το ΜΤΣ είναι υποχρεωμένο να εφαρμόζει τον νόμο που όπως λέει ο Γιάννης είναι ξεκάθαρος.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
2 Μαρτίου 2022 14:22

Υπάρχει George και η καταβολή εκ του μερίσματος (10%) που σύμφωνα με το νόμο υπολογίζεται στον τελευταίο ε.ε. βασικό και όχι στον βασικό ε.α., που θα ήταν το σωστό, αν συνδυάζαμε τους δύο νόμους, αφού η καταβολή αρχίζει ε.α..
Κενό έχει προκύψει επίσης στο γιατί το Μ.Τ.Σ. δεν άρχει τις κρατήσεις κατά τη γνωστοποίηση του γάμου ή των τέκνων (όπως το ΒΟΕΑ), απ΄ τον ενδιαφερόμενο, ώστε να είναι ηπιότερες (χαμηλότερες). Τέλος πάντων φίλε μου, έχω και αναλυτικότερες και εκτενέστερες αποφάσεις – νομοθετήσεις περί τούτου, αλλά λίγη σημασία έχουν (νομίζω?) ………… Είναι νομίζω κάποια κενά, ( λόγω παλαιότητας του νόμου και έκδοσης νέων που αντίκειται) που πιθανόν τελικά και να μην υπάρχουν, απλά τα εφευρίσκουμε με σκοπό την φθηνότερη οφειλή μας.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  kostastam
2 Μαρτίου 2022 15:43

Υπάρχει διαφορά το τι μπορεί να ζητάει να αλλάξει ή να ερμηνεύει κάποιος, από το τι προβλέπει ο νόμος.
Ελπίζω να ενημερώθηκες από την ανάλυση του GEORGIOSP για το τι ισχύει.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης.
2 Μαρτίου 2022 16:04

Ενημέρωση των συναδελφων φίλε μου. Εγώ έχω τρεις νομολογίες για τον εν λόγω νόμο, αλλά, ……… εν τη ερήμο.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Παναγιωτης
Παναγιωτης
Απάντηση σε  kostastam
2 Μαρτίου 2022 16:10

Δλδ τελικα να πληρώσουμε η όχι ρε παιδιά;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Παναγιωτης
2 Μαρτίου 2022 16:31

Αν (σε) έχω καταλάβει καλά, μάλλον το ΤΑΠΑΣΑ είναι το πρόβλημα σου και όχι το ΜΤΣ Πάνο ε; 🤣 αφού στο ΜΤΣ τα καταβάλεις ήδη. Πάντως μην άκους κανέναν φίλε εκτός των παρόντων link και αυτών που επισυνάπτουν νόμο ή δημοσίευμα. Βλέπεις τι γίνετε.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Παναγιωτης
Παναγιωτης
Απάντηση σε  kostastam
2 Μαρτίου 2022 20:35

Χαχα, μέσα είσαι κ. Προϊστάμενε. Ο Κρητικός με κάρφωσε. Χαιρετισμούς.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Stef
Stef
1 Μαρτίου 2022 18:22

Σκεφτομαι για Αυτεπαγγελτη αποστρατεία στα 55, φέτος τον 12/2022, με 23 χρ. κ 3 μηνες στην ΕΛΑΣ, 23 μηνες στρατο κ 7 χρ.ΙΚΑ, συν πληρωμένη 5ετια Η ερώτησή μου είναι : η 5ετια θα μετρήσει κανονικά ή χρειαζονται 24,5-25 χρ μόνο στην ΕΛΑΣ χωρίς τον στρατό? (Από Σ/Φ ,γεννηθείς 1967,στην ΕΛΑΣ από τον 10/1999)

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αρης
Αρης
Απάντηση σε  Stef
1 Μαρτίου 2022 23:31

Θα μετρησει κανονικα.χρειαζονται 25 ετη μαζι με το στρατο

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Stef
2 Μαρτίου 2022 09:39

3.3β στο https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιαννης
Γιαννης
1 Μαρτίου 2022 14:31

Καλησπέρα σας και καλο μηνα!
Ειναι απαραιτητη η αναγνωριση στρατιωτκης θητειας για να προσμετρηθει για την θεμελιωση συνταξιοδοτικου δικαιωματος μεχρι 31/12/2014 ;

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Γιαννης
1 Μαρτίου 2022 15:13

Η οποιαδήποτε αναγνώριση, οποιουδήποτε χρόνου με καταβολή εισφορών, είναι προαιρετική, σημασία έχει αν σε συμφέρει ή όχι.
https://enstoloi.net/themeliosi-sintaksis-me-paraitisi/
Αξιοποιώντας τις δυνατότητες μπορείς να κάνεις τους σχετικούς υπολογισμούς.
https://enstoloi.net/tropos-chrisis-aksiopoiisis-site/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιαννης
Γιαννης
Απάντηση σε  Σπύρος
1 Μαρτίου 2022 15:44

Σε ευχαριστω ,καλο απογευμα

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Vagos
Vagos
28 Φεβρουαρίου 2022 19:50

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Vagos
Vagos
27 Φεβρουαρίου 2022 17:06

Καλησπέρα σας όταν κάποιος συνταξιοδοτηθεί η υγειονομική ασφάλιση τον ακολουθεί αυτόματα ή χρειάζονται κάποιες ενέργειες και αν ναι ποιες που και τι δικαιολογητικά.Ευχαριστω εκ τον προτέρων

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Vagos
27 Φεβρουαρίου 2022 17:47

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
απο την υπηρεσια μου ειπαν οτι οταν περω στα χερια μου την πρωτη πραξη συνταξιοδοτησης να παω στον ΕΦΚΑ …δεν ξερω αν το εχουν πει και σε αλλους

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Vagos
Vagos
Απάντηση σε  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
27 Φεβρουαρίου 2022 21:33

Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΘΩΜΑΣ
ΘΩΜΑΣ
Απάντηση σε  Vagos
28 Φεβρουαρίου 2022 10:27

καλημερα συναδερφε απο οτι μου ειπαν στη γραμμη ενημερωσης 1555 του εφκα γινεται αυτοματα– για καλο και για κακο παντως γιατι στην ελλαδα ζουμε ας εχουμε το νου μας

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Vagos
28 Φεβρουαρίου 2022 12:14

Θα σου δώσουν χαρτιά από την γραμματεία αλλά δεν θα χρειαστεί να τα πας,η ασφάλιση γίνεται αυτόματα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  Vagos
28 Φεβρουαρίου 2022 13:32
ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΛΕΩΝΙΔΑΣ
Απάντηση σε  Vagos
28 Φεβρουαρίου 2022 15:41

Σήμερα πήγα στον ΕΦΚΑ. Μόνο τη Σ
Π θέλουν.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΛΕΩΝΙΔΑΣ
Απάντηση σε  Vagos
28 Φεβρουαρίου 2022 15:46

Σήμερα πήγα στον ΕΦΚΑ. Σ.Π θέλουν μόνο. Για προστατευόμενα μέλη θέλουν το Ε1 και για παιδί που σπουδάζει, βεβαίωση σπουδών.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
pitis
pitis
Απάντηση σε  Vagos
28 Φεβρουαρίου 2022 17:45

Καλησπέρα Vago. Προσωπική μου άποψη ( τουλαχιστόν αυτό έκανα προσωπικά), να μεταβείς στον e-EΦΚΑ της περιοχής σου, όχι μόνο με την Σ.Π. σου, αλλά και με το νέο δελτίο αστυνομικής ταυτότητας σου, για να κάνεις ενημέρωση και επικαιροποίηση των νέων πλέον στοιχείων σου, καθώς επίσης και επικαιροποίηση των στοιχείων των μελών της οικογένειας, που έχεις ασφαλισμένα πάνω σου. Επίσης να μεταβείς στο Κ.Ε.Π. και στην Δ.Ο.Υ. της κατοικίας σου για να δηλώσεις το νέο δελτίο αστυνομικής σου ταυτότητας και την νέα σου ιδιότητα ως συνταξιούχος γιατί αν περιμένεις να γίνει υπηρεσιακά……..Αστα να πάνε……

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  pitis
28 Φεβρουαρίου 2022 18:26

Η ΔΟΥ ενημερώνεται αυτεπάγγελτα για την αλλαγή ταυτότητας. Στην τραπεζα πρεπει να πάει να ενημερώσει.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΜΑΝΟΣ
ΜΑΝΟΣ
Απάντηση σε  Vagos
1 Μαρτίου 2022 22:26

Προσεχε οταν υπογραφεις υπαρχει ενα χαρτι και σε ρωταει αν θελεις να παραμεινεις στο ταμειο της Α,Π αλλιως πας στο ικα και χανεις τα προνομια για τα φαρμακα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Βαγγέλης
Βαγγέλης
27 Φεβρουαρίου 2022 15:42

Καλησπέρα Στην ομάδα θα ήθελα νά ρωτήσω εάν γνωρίζετε για τήν πρόσθετη τριετία εάν το επιθυμουμε να τήν αναγνώρισουμε γίνεται νά κρατηθεί μέσω σύνταξης ή εφάπαξ , εφόσον δε είναι δυνατόν να υπάρχουν αυτά τά πόσα για αναγνώριση ;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  Βαγγέλης
28 Φεβρουαρίου 2022 13:37

Εάν κατά την αποστρατεία υποβάλεις αίτηση για αναγνώριση, οι δόσεις θα κρατούνται από την σύνταξη, ή μπορείς εάν υπάρχουν τα χρήματα να τα καταβάλεις εφάπαξ. Αν εννοείς να κρατηθούν από το εφάπαξ δεν προβλέπετε κάτι τέτοιο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  Γιάννης.
28 Φεβρουαρίου 2022 18:04

Ευχαριστώ Γιάννη για να συμπληρωθούν τά 40 χρόνια με ενδιαφέρει η τριετία αρα καταθετωντας για σύνταξη θά προσμετρηθεί η τριετία και θά αρχίσουν οι κρατήσεις για αυτήν αν κατάλαβα καλά

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  Βαγγέλης
28 Φεβρουαρίου 2022 19:44

Σωστά….Διάβασε και σχετικό άρθρο https://enstoloi.net/allagi-tropou-eisagogis-prosthetis-trietias/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Vino 1971
Vino 1971
26 Φεβρουαρίου 2022 20:39

καλησπέρα Θέλω να ρωτήσω εάν μπορώ να πληρώσω την αναγνώριση του ΤΕΑΠΑΣΑ με το εφάπαξ η πρέπει εντός τριών μηνών από όταν ερωτηθώ αλλιώς χάνεται το δικαίωμα να πληρωθεί και το παιρνεις στα 67

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Vino 1971
Vino 1971
27 Φεβρουαρίου 2022 11:43

το διάβασα αλλά δεν μπόρεσα να καταλάβω ένα σημείο π.χ. εγώ θα κάνω αίτηση και θα πληρώσω το ΤΕΑΠΑΣΑ μετά από δύο χρόνια περίπου από την συνταξιοδότηση , ,μπορούν να μου στείλουν πιο νωρίς έγγραφο πριν κάνω την αίτηση ότι επιθυμώ εγώ και να χάσω οριστικά το δικαίωμα εξόφλησης του ταμειου ή οποιαδήποτε στιγμή το πληρώσω χάνω το χρόνο που μεσολαβεί από τη σύνταξη έως την εξόφληση του ταμειου και πληρώνομαι από το ταμείο μετά από δύο χρόνια χωρίς αναδρομικότητα

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Vino 1971
Vino 1971
27 Φεβρουαρίου 2022 16:14

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση συνέχισε το καλό έργο που κάνεις

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
παναγιωτης εα
παναγιωτης εα
Απάντηση σε  Vino 1971
27 Φεβρουαρίου 2022 08:04

πρεπει να πληρωθει στο χρονο που δινει το ταμειο αυτους τους μηνες που σου οριζει αλλιως χανετε η αναδρομικοτητα και επισης επειδη εγω τα εχασα ολα και πηγαινα για τα 67 ετη να παρω τα λεφτα αυτα να ξερεις συναδελφε εαν η οφειλει σου ειναι μεχρι 3000ε στα κανουν σε ισοποσες δοσεις και ξεκινας να αποπληρωνεις το χρεος σου και δεν περιμενεις να πας 67ετων . πηγαινε φιλελληνων να σου πουνε

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Vino 1971
27 Φεβρουαρίου 2022 10:33

Να μη κάνεις το κόπο να μεταβείς στη Φιλελλήνων Vino.
Καλή ανάγνωση και προπάντων κατανόηση της τελευταίας παραγράφου (με τίτλο: Επισήμανση), του link που έχει επισυνάψει ο Αχιλλέας, γιατί δεν ισχύει το: “χανετε η αναδρομικοτητα …………………………………. και πηγαινα για τα 67 ετη να παρω τα λεφτα”

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Vino 1971
Vino 1971
Απάντηση σε  kostastam
27 Φεβρουαρίου 2022 23:18

κατάλαβα ότι χάνω τα χρονια μέχρι να εξοφλήσω το ταμείο και όταν εξοφληθεί το παίρνω κανονικά χωρίς να περιμένω να πάω 67 ετων Δηλαδή όταν πληρωθεί καταβάλλεται κανονικά ανεξάρτητος αν σε είχαν ειδοποιήσει δεν χάνεται οριστικά το δικαίωμα

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Vino 1971
28 Φεβρουαρίου 2022 12:43

Ακριβώς. Χάνεται μόνο το διάστημα που καθυστέρησες (δεν επιθυμούσες), να πληρώσεις.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Vino 1971
Vino 1971
Απάντηση σε  kostastam
28 Φεβρουαρίου 2022 22:21

Σε ευχαριστώ kostastam

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Διονυσιος
Διονυσιος
26 Φεβρουαρίου 2022 18:27

Καλησπέρα …δυο ερωτήσεις για απάντηση,όποιος γνωρίζει και έχει την καλοσύνη..α)Την 16-3-22 συμπληρώνω τα χρόνια για να προαχθώ σε αστυν.Β.(Ανθυπαστυνομος 16-11-1996,σειρά 1987)Σε πόσο διάστημα θα μου κοινοποιησουν την προαγωγή περίπου?β)Αν δηλώσω παραίτηση λόγω ορίου ηλικίας μετά από ποιο χρονικό διάστημα έρχεται η διαταγή στην οποία τίθεμαι εκτός οργανικών θέσεων??Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Διονυσιος
26 Φεβρουαρίου 2022 20:45

α) Εντός μηνός η κοινοποίηση της προαγωγής Διονύσιε, σε συνθήκες καθημερινότητας, αφού μάλλον θα έχουμε και τις τακτικές κρίσεις σχεδόν τότε.
β) Η υποβολή δηλώσεων παραμονής πέραν του ορίου ηλικίας, ενεργείται κάθε Σεπτέμβριο και σε περίπτωση μη υποβολής τέτοιας δήλωσης, αποστρατεύεσε αυτεπαγγέλτως.
Αν εννοείς ότι θέλεις να αιτηθείς τη χρήση του ορίου ηλικίας καθώς έχεις ήδη παραμείνει πέραν αυτού, δεν θα υπάρχει 30ημερο εκτός οργανικών.
Επίσης διάβασε τη παρ. 8 στο : https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/143564/nomos-3686-2008#Άρθρο_7|143585

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
αντωνης κ
αντωνης κ
26 Φεβρουαρίου 2022 16:05

διαγραφη 6/2021… εχει πληρωθει ταμεια καποιος συναδελφος ?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Λεωνίδας
Λεωνίδας
Απάντηση σε  αντωνης κ
2 Μαρτίου 2022 20:21

Εγώ διαγραφή 7/21 Μ.Τ.Σ 12/2021 και ΕΤΕΑΕΠ 1/2022

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Βαγγέλης
Βαγγέλης
26 Φεβρουαρίου 2022 14:56

Καλησπέρα θέλω να ρωτήσω αν κάποιος ξέρει έχω κατάταξη το 1995 έχω πληρωμένη 5ετια 15 μήνες στρατό 5 μήνες ΙΚΑ το 1994 αν αποταχθω περνώ κάποια συνταξει η εφαπαξ είμαι αστυνομία πόλεων ταμείο και αν κρατάω τα βιβλιάρια δημοσίου ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Βαγγέλης
Βαγγέλης
26 Φεβρουαρίου 2022 23:12

Ευχαριστώ πολύ για τν ενημέρωση κ καρασαββιδη θ ηθελά να ρωτήσω τ Γ1 δλδ όταν θα συμπληρωθεί το χρονικό διάστημα 35 Χρόνια ισχύει για εμένα Ευχαριστώ πολύ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Βαγγέλης
Βαγγέλης
27 Φεβρουαρίου 2022 16:32

Ευχαριστώ πολύ Κ Καρασαββιδη ο χρόνος στρατό είναι πραγματικός και η 5 ετια πραγματική ο χρόνος
κατάταξης μέχρι τα 35 Χρόνια + 5 μηνες ΙΚΑ που έχω αυτό καταλαβαίνω και πάλι ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Βαγγέλης
Βαγγέλης
27 Φεβρουαρίου 2022 19:54

Ευχαριστώ πολύ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  Βαγγέλης
18 Μαρτίου 2022 12:57

Καλημέρα κ καρασαββιδη αν μπορείτε να με ενημερώσετε το εφαπαξ αν σε περιπτώσει αποταξη ποτε το περνώ είμαι σειρά το 1995 αστυνομία πόλεων ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ