Στρατός Ξ.

Σελίδα υπ' αριθ. 256 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

21.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Χαρης
Χαρης
3 Φεβρουαρίου 2020 13:46

Καλημέρα σας
Έχει ειδοποιηθεί κανείς από ΕΛΟΑΣ για συμπληρωματικό εφάπαξ σε όσους δικαιούνται (αποστρατεία από 1/7/11 έως και 31/7/12)? Τα αντίστοιχα ταμεία σε αεροπορία και ναυτικό τα έχουν χορηγήσει.
Ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΘΑΝΑΣΗΣ
ΘΑΝΑΣΗΣ
2 Φεβρουαρίου 2020 14:47

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΟΤΑΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ 18 ΧΡΟΝΩΝ, ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ ΤΟ ΒΟΗΘΗΜΑ ΤΕΚΝΩΝ ΣΤΑ 18 ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΙΑ Η΄ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 25; ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ Η΄ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΙ ΣΤΑ 18;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΘΑΝΑΣΗΣ
2 Φεβρουαρίου 2020 15:19

Οι κρατήσεις συνεχίζονται από την καταβολή του μερίσματος μέχρι το τέκνο να γίνει δικαιούχος, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που προβλέπονται. https://mts.army.gr/el/voithima-oikog.-epagg.-aytoteleias

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΘΑΝΑΣΗΣ
ΘΑΝΑΣΗΣ
Απάντηση σε  Γιάννης
2 Φεβρουαρίου 2020 20:06

ΓΙΑΝΝΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ. ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΣ ΜΟΥ ΑΝ ΕΓΩ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΘΩ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ 18 ΜΕΧΡΙ 24 ΧΡΟΝΩΝ, ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΤΟ ΒΟΗΘΗΜΑ Η΄ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 25 ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΙΑ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  ΘΑΝΑΣΗΣ
2 Φεβρουαρίου 2020 20:25

Το β

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Θανάσης
Θανάσης
Απάντηση σε  Ηλιας
2 Φεβρουαρίου 2020 21:37

Ευχαριστώ Ηλία

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωστας
Κωστας
2 Φεβρουαρίου 2020 13:38

Δύο ερωτήσεις παρακαλώ οποίος ξέρει, έφυγα το 2016 και πληρώνω για πλασματικά 5 ετια 86ευρω κοθοσον μου δήλωσαν τα τελευταία 5 έτη έχει αλλάξει κάτι; μπορώ να κάνω τπτ; 2.Για μια μεταβολή από δεκ 18 αίτηση για τέκνο που σπουδάζει κι ακόμη δεν έχει χρεωθεί τηλ πρόσφατα με γλκ φέτος μάλλον θα το ελέγξουν, τι μου λέτε; ακούω διάφορα και φρικάρω, όντος παθών, μου έφαγαν πόσα ένσημα γιατί έπρεπε η να πάω δικαστικός η να συνταξιοδοτηθω προτίμησα το δεύτερο φυσικά, ακούω τον υπουργό πως θα βγενουν οι συντάξεις σε έξι μήνες ηλεκτρονικά και γελάω κωμωδία με σεφερλή βλέπω, για καταμέτρηση ενσημων μου είχαν κάνει 3 έτη καθυστέρηση δεν έβρισκαν τις εισφορές, εδώ δουλεύουν τα παιδιά μου και δεν γνωρίζουν τι ένσημα έχουν, δεν γνωρίζουν ούτε πόσα ούτε τι είδους ένσημα ενοοω κατηγορία η εισφορές τους αν είναι πληρωμένες αν ήταν τα δικά τους παιδιά θα τους άρεσε; όταν πάνε και πληρώνονται πως αισθάνονται αυτοί οι καραγκιοζιδες; το σύστημα διάτρητο, διαφθορά, ασυδοσία, έργα υποδομής τπτ ΑΕΡΑΑαααααααααα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Κωστας
2 Φεβρουαρίου 2020 16:20

Για την 5ετία διαβάζεις το παρακάτω και ιδιαίτερα την ενότητα ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ και την παραπομπή στην παρ. 2
https://enstoloi.net/anagnorisi-diplasiou-xronou-upiresias/
.
Για την επαναφορά της οικογενειακής παροχής έχεις δίκιο είναι μεγάλη και αδικαιολόγητη η αναμονή.
.
Για τα ένσημα που σου ΄΄΄έφαγαν ΄΄ είναι δυσνόητο τι ακριβώς θέλεις να πεις.
.
Σαφώς και ο χρόνος που είχες με ένσημα ΙΚΑ ήταν μεγάλος για την προσμέτρηση τους, αλλά τότε δεν υπήρχε ηλεκτρονική καταχώρηση (από το 2002 και μετά καταχωρούνται ηλεκτρονικά πλέον).
.
Τα παιδιά σου μπορούν να δουν πόσα και τι ένσημα έχουν (από το 2002 και μετά) καθώς υπάρχει ηλεκτρονική ενημέρωση – πληροφόρηση.
https://apps.ika.gr/eAccess/login.xhtml
.
Επίσης μπορούν να ανατρέξουν στο πληροφοριακό σύστημα του Υπ. Εργασίας, ΄΄ ΕΡΓΑΝΗ ΄΄ employees.yeka.gr ώστε να αντλήσουν στοιχεία που αφορούν την εργασιακή τους σχέση, αν και θα έπρεπε να γνωρίζουν τι σύμβαση εργασίας έχουν υπογράψει κατά την πρόσληψη τους.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  G.G.
2 Φεβρουαρίου 2020 21:21

Σ ευχαριστώ που μ απάντησες, φαίνεσαι γνώστης νομικών θεμάτων η τουλάχιστον τα παρακολουθείς, με την καταμέτρηση είχα αγανάκτηση, το βιβλίο εισφορών το είχε το υποκατάστημα του ΙΚΑ και δεν μ αφινε να το ελέγξω, με βάση νόμου ενεμπλεξα την υπηρεσία για να αποκαλυφθεί μετέπειτα από 3 έτη ότι η εξαγορά έγινε μεταγενέστερα ούτε συγνώμη δεν ζήτησαν, όσο για τα ένσημα του ΙΚΑ που είχα μου αφερεσαν 300 και ένσημα με δικαίωμα ένστασης ενώ στις καρτέλες υπήρχαν αναγκαστικά να μην κάνω ένσταση και χάσω τον χρόνο μου και καμιά 3 ετια αποσιωπησα, όσο για τα εργασιακά χαμπάρι δεν έχουν συμβάσεις δεν είδαν ούτε δώρο ούτε άδειες τπτ και τα ένσημα αντί 300 ένσημα κολισαν 20 στο ιδιωτικό τομέα ανέκαθεν ότι θέλουν κάνουν γι αυτό όλοι θέλουν το δημόσιο για εργοδότη, πρέπει κάποτε να μπει μια τάξη και να γνωρίζει η νεολαία εργασιακό δίκαιο αν θέλει να επιβίωση ο εργατικός τομέας, σ ευχαριστώ G. G.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
G.A.
G.A.
2 Φεβρουαρίου 2020 07:00

Στους υπολογισμούς της ιστοσελίδας, έκανα ένα υπολογισμό για τη σύνταξη του προσφάτως αποστρατευτέντα Α/ΓΕΣ. Διαπίστωσα ότι θα πάρει σύνταξη 1.342,43€, 143,93€ από ΜΤΣ και 175,97€ από ΕΚΟΕΜΣ, δηλαδή συνολικά 1.662,33€.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Τα δύσκολα έρχονται.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
stratos73
stratos73
Απάντηση σε  G.A.
2 Φεβρουαρίου 2020 11:21

Καλημέρα και καλό μήνα σε όλους. Το ασφαλιστικό που έρχεται βγαίνει έτσι ώστε να είναι βιώσιμο μέχρι το 2070 οπότε αφού τα ταμεία είναι χρεωκοπημένα λογικό είναι οι συντάξεις από εδώ και πέρα να είναι της φτώχειας. Θα δείξει. Πάντως τα πράγματα δεν θα είναι καθόλου καλά έτσι όπως φαίνεται.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
γιωργος
γιωργος
1 Φεβρουαρίου 2020 15:41

Καλό μήνα σε όλους. Έπαιρνα 976€ σύνταξη και τώρα μπήκαν 986. Είδα τα ενημερωτικά είναι τα ίδια (κρατήσεις φόρο κλπ). Έγινε και σε κανέναν άλλον αυτό? Υπάρχει ιδέα τι έγινε? Χαιρετώ και καλό μήνα σε όλους

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  γιωργος
1 Φεβρουαρίου 2020 16:08

Είναι με την νέα φορολογία
https://enstoloi.net/epikairopoiisi-ypologismou-sintaxis/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Τ@kis
Τ@kis
Απάντηση σε  γιωργος
1 Φεβρουαρίου 2020 18:31

Φίλε Γιώργο, μην μπερδεύεσαι, γιατί πληρωθήκαμε τον Μήνα Φεβρουάριο ο οποίος δεν έχει αναρτηθεί, άρα δεν μπορεί να είδες το ενημερωτικό μηνός Φεβρουαρίου! Οπως σου απαντά ο Γιάννης σίγουρα είναι η αλλαγή του αφορολόγητου και είσαι κερδισμένος που πήρες αύξηση 10 ευρώ γιατί οι περισσότεροι πήραμε 1,5 με 2 ευρώ!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  Τ@kis
1 Φεβρουαρίου 2020 21:03

Καί εγώ έχω 13 ευρώ περισσότερα. Δεν είδα εκκαθαριστικό σημείωμα από την κατάθεση της προσωρινής σύνταξης στο λογαριασμό μου. Όχι αύξηση στα ακαθάριστα παρέμεινε το ίδιο 942,40 μάλλον η αλλαγή του αφορολογητου.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  γιωργος
1 Φεβρουαρίου 2020 19:43

Ποια ενημερωτικα ειδες φιλε μου,αφου το ενημερωτικο Φεβρουαριου 2020 δεν εχει ανεβει ακομα στον ΕΦΚΑ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
γιωργος
γιωργος
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
2 Φεβρουαρίου 2020 18:47

Το ενημερωτικό του Ιανουαρίου είδα που είναι ίδιο με τα προηγούμενα. Εχετε δικιο θα φανεί η διαφορά τον Φεβρουάριο. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις να στε καλά

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νίκος
Νίκος
31 Ιανουαρίου 2020 14:38

Καλησπέρα, αποστρατεύτηκα εχθές και από εβδομάδα θα στείλω τα απαραίτητα δικαιολογητικά για σύνταξη, μερίσματα, εφάπαξ στην Υπηρεσία. Μπορούν συνάδερφοι που έχουν πάρει ή υποβάλλει τα χαρτιά τους για σύνταξη πρόσφατα να μου δώσουν ένα μπούσουλα? Πόσο καιρό αργότερα πληρώθηκαν προσωρινή, κύρια σύνταξη, μερίσματα, εφάπαξ ή πόσο καιρό περιμένουν ήδη?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Takis
Takis
Απάντηση σε  Νίκος
31 Ιανουαρίου 2020 18:58

Προσωρινή μετα απο έξι μήνες μαζί με τα
μερίσματα (αναδρομικα). Εφάπαξ
μετα απο 8 μήνες.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νικόλαος
Νικόλαος
Απάντηση σε  Takis
2 Φεβρουαρίου 2020 16:04

Δηλαδή takis για 6 μήνες ούτε ευρώ; Δυστυχώς χρειάζεται να έχεις γερό κομποδεμα για τις πρώτες ανάγκες!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΜΑΡΚ
ΜΑΡΚ
30 Ιανουαρίου 2020 09:58

Αν κατάλαβα στην απάντηση του ΥΠΕΚΑ Βουλή σε ερώτημα του βουλευτή Παπαναστάση αντίο πενταετια του 4609/19…Τι είπε; κακή νομοθέτηση αλλά το ψηφίσαμε, ρε που πάμε….

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΜΑΡΚ
30 Ιανουαρίου 2020 12:14

Η εξήγηση είναι πολύ απλή, και την δίνει σύμφωνα με την νομοθεσία ο συνάδελφος G.G. στο σχόλιο του.
https://enstoloi.net/stratos/comment-page-256/#comment-83121

Άρα σύμφωνα με την νομοθεσία ο ΕΦΚΑ έχει δίκιο στην απάντηση που δίνει. Θα έπρεπε αυτοί που έφεραν την σχετική ρύθμιση (ΥΠΕΘΑ) να ήταν προσεκτικότεροι. Ας φροντίσουν με αφορμή το νέο ασφαλιστικό να φέρουν νέα ρύθμιση όπως προβλέπεται ώστε να τακτοποιηθεί το θέμα, τα πράγματα είναι πολύ απλά, ας πιέσουν και όλες οι ενώσεις των ε.ε. και ε.α. προς αυτή την κατεύθυνση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΜΑΡΚ
ΜΑΡΚ
Απάντηση σε  Γιάννης
30 Ιανουαρίου 2020 12:40

Ναι αλλά όταν το έχεις ψηφίσει και ο ίδιος δεν τα λες αυτά!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΣΩΤΗΡΙΟΣ Κ.
ΣΩΤΗΡΙΟΣ Κ.
Απάντηση σε  Γιάννης
7 Μαρτίου 2020 23:13

Ποιος να πιέσει ρε παιδιά…ούτε 1 στους 100 δεν νοιάζεται που από 25 μας πήγαν στα 40…όλοι για καμμία αύξηση δεκα ευρώ κοπτονται. Το πήραν χαμπάρι ότι κόπηκε κι η 25ια και μας πάνε αίμα σαν νεοσύλλεκτους,αφού δεν παίζει καν η απειλή παραίτησης. Και ακόμα κι οι τριτεκνοι κλπ 40. Από 20! Έλεος! Από σμυν είμαι συνάδελφός του 93 και τριτεκνος. Πρόλαβα να πάρω αριθ.πρωτοκ. από γλκ για την 3ια το 16. Από το γεν μας λένε μη συνεχίσετε να πληρώνετε για την 5ια,περιμένετε να δούμε τι θα γίνει. Αλίμονο στους πιο νέους. Εγώ κάνω κουράγιο 1 χρόνο ακόμα ως τα 28 και την τελευταία κρίση…μετά ως τα 32 προγευομαι σύνταξη… Καλό κουράγιο!

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  ΜΑΡΚ
30 Ιανουαρίου 2020 17:02

Εμένα μου τα είπαν από τον ΕΦΚΑ από προχθές. Βέβαια ούτε ο δικηγόρος μου, ούτε και κάποιον άλλον ιδιαίτερα έμπειρο σε αυτά που ρώτησα συμφωνούν με τον εφκα και τον υπουργό αλλά….

ΣΩΜΑ:
Στρατός
stratos73
stratos73
Απάντηση σε  ΜΑΡΚ
30 Ιανουαρίου 2020 17:47

Καλησπέρα! Ποια πενταετία ψάχνουμε ρε παιδιά? Σήμερα βγήκαν και οι εισφορές τυχόν αναγνώρισης πλασματικων χρόνων και δεν αλλάζει τίποτα αν κατάλαβα καλά! Πάει και η αναγνώριση της τριετίας δηλαδή! Θέλουν να μας θάψουν με την παραλλαγή δε κρύβεται αυτό!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  stratos73
30 Ιανουαρίου 2020 18:39

Και από που βγαίνει το συμπέρασμα ότι πάει και η τριετία; Αφού ο ΕΦΚΑ στην απάντηση του προς την ΠΟΕΣ με ημερομηνία 20-11-2019 επισημαίνει ότι ισχύει κανονικά η “μάχιμη” πενταετία (ΠΔ 169/2007, αρθρο 40) και η έξτρα τριετία (ν.3865/10, άρθρο 22, παράγραφος 4) Αυτοί είναι νόμοι και προεδρικά διατάγματα αποδεκτά από όλους και αυτό είπε και ο Βρούτσης σήμερα στη βουλή. Από που προκύπτει αλλαγή στα μέχρι τώρα κατοχυρωμένα;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
30 Ιανουαρίου 2020 18:56

Καλησπέρα…Βασίλη αν ερμηνεύω σωστά τον συνάδελφο “stratos73” με την φράση “πάει και η τριετια” δεν εννοεί ότι ακυρώθηκε η αναγνωριση της αλλά είναι απαγορευτική για τους περισότερους αν όχι για όλους λόγο του πάρα πολύ υψηλού κόστους αναγνώρισης.Και συμφωνώ μαζι του.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
stratos73
stratos73
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
30 Ιανουαρίου 2020 18:56

Βασίλη δε διάβασες καλά μάλλον τι έγραψα! Ότι δεν αλλάζουν οι εισφορές των πλασματικων χρόνων! Ξέρεις πόσο κοστίζει η τριετία με τα σημερινά δεδομένα? Είναι απαγορευτική αυτό εννοώ! Δε νομίζω ότι θα την πληρώσει κανείς με πάνω από 13000 ευρώ που κοστίζει!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  stratos73
30 Ιανουαρίου 2020 19:05

ΟΚ, δεν το κατάλαβα. Συγγνώμη. Αλλά για να έχουμε και καλό ερώτημα…
Όσοι υπέβαλλαν αίτηση αναγνώρισης της τριετίας μέχρι 31-12-2016, δεν ισχύει ότι θα πληρώσουν λιγότερες εισφορές όπως μας έλεγαν τότε; Δηλαδή το κόστος αναγνώρισης είναι 13.000 ευρώ ανεξαρτήτως του χρόνου υποβολής της αίτησης; Γνωρίζετε σχετικά;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
30 Ιανουαρίου 2020 19:46

Βασίλη Ίσως σε βοηθήσει η εξης αναλυση:https://enstoloi.net/prostheti-trietia-gia-katataksi-eos-1995/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  andr
30 Ιανουαρίου 2020 20:06

Το διάβασα ήδη. Σ’ ευχαριστώ. Απλά έλεγα μήπως κάποιος ξέρει κάτι νεότερο.
Για όποιον τυχόν ενδιαφέρεται, να πω ότι η διαδικασία πλέον είναι απαγορευτική όπως προείπατε. Για εμάς που έχουμε υποβάλλει αίτηση αναγνώρισης από το 2016 υπάρχει ένα μικρό φως στο τούνελ, καθώς ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ότι το ποσό είναι σημαντικά μικρότερο. Υπεύθυνο για τον υπολογισμό του ποσού είναι ΜΟΝΟΝ το ΓΛΚ και η υπηρεσία δεν έχει καμία απολύτως ανάμειξη. όποιος δηλαδή επιθυμεί ακόμα και τώρα να αναγνωρίσει την τριετία, πρέπει να αποστείλει σχετική αίτηση απευθείας στο ΓΛΚ. Η εκκαθάριση-υπολογισμός του ποσού που απαιτείται γίνεται με πολύ αργούς ρυθμούς λόγω υποστελέχωσης του λογιστηρίου. Αυτά ενημερωτικά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
30 Ιανουαρίου 2020 20:31

Συναδελφε Βασιλη γνωμη μου ειναι οτι εκανες σωστα που έκανες αιτηση αναγνώρισης της τριετίας εφοσον ειχες την δυνατοτητα γιατι στο μέλλον κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει.Νόμοι έρχονται και παρέρχονται όπως είδαμε και και σημερα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
stratos73
stratos73
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
30 Ιανουαρίου 2020 20:57

Άσε Βασίλη τα είδαμε κι αυτά! Μας παίζουν όπως θέλουν για να παίρνουν χρήματα! Το 2016 είχα κάνει κι εγώ και πλήρωσα την πενταετία 1970 ευρώ και με τα σημερινά δεδομένα έβγαινε 1040 ευρώ! Μου πήραν πάνω από 900 ευρώ για πλάκα! Μας ξεγελασαν και βάζω πληθυντικό γιατί την πάτησαν πολλοί σαν κι εμένα!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  stratos73
30 Ιανουαρίου 2020 21:30

Αυτά φίλε μου έπρεπε να είναι όλα πλήρως ξεκαθαρισμένα από την αρχή. Δικαιούσαι αυτό, πληρώνεις τόσο, φεύγεις τότε. Απλά πράγματα. Εδώ το μόνο που επικρατεί είναι σκοταδισμός, σύγχυση και κυρίως παραπληροφόρηση. Ξέρω συνάδελφο που πλήρωσε την πενταετία εφάπαξ (6600 ευρώ με την έκπτωση) και τώρα έχει χάσει τη διαφορά, διότι εισφορές δεν επιστρέφονται. Ξέρω έναν άλλον, που δε σταμάτησε να καταβάλλει τις μηνιαίες δόσεις που είχαν αρχικά υπολογιστεί, και επιπροσθέτως, δήλωσε και την “ακριβή” πενταετία (2012-17) διότι ΤΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ότι έτσι θα πάρει πολύ μεγαλύτερη σύνταξη. Ο καθένας το κοντό και το μακρύ του στην κυριολεξία. Αυτά, δε γίνονται ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. Μόνο εδώ. Αν είναι δυνατόν. Τέλος πάντων, να δούμε αν θα ξεμπερδέψουμε κάποια στιγμή.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
stratos73
stratos73
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
31 Ιανουαρίου 2020 08:38

Καλημέρα! Έτσι είναι Βασίλη όπως τα λες! Αυτή είναι η πραγματικότητα εις βάρος μας γενικά!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
stratos73
stratos73
Απάντηση σε  stratos73
30 Ιανουαρίου 2020 21:00

Κι αν δε τα είχανε παγώσει θα έχανα πολύ περισσότερα!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
29 Ιανουαρίου 2020 20:02

Είμαι καταταγείς το 1991 και θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με την δεύτερη πλασματική πενταετία του νόμου 4609/19. Εάν τελικά εφαρμοστεί, τότε για τους καταταγέντες από το 1990 έως το 1995 θα ισχύσει η δυνατότητα εξαγοράς 5+3+5=13 πλασματικών ετών, ή θα πάμε σε 5+5=10 πλασματικά έτη; Το ρωτάω διότι υπάρχει και αυτή η έξτρα τριετία του νόμου 3865/10 για τους πριν το 95 καταταγέντες την οποία από όσο καταλαβαίνω, την έχει αποδεχθεί ο ΕΦΚΑ αν ερμηνεύω σωστά την απάντηση του στο έγγραφο της ΠΟΕΣ. Μήπως γνωρίζει κάποιος τι ακριβώς ισχύει; Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
29 Ιανουαρίου 2020 23:13

Αυτο που ισχυει μέχρι στιγμής είναι οι χρόνοι στην ερώτηση 3.2 στις Συχνές Ερωτήσεις (κουτάκι δεξιά)

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  Σπύρος
30 Ιανουαρίου 2020 08:21

Σας ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά η ερώτηση μου αφορά στο διαδικαστικό του θέματος. Θα προστεθεί δηλαδή αυτή η έξτρα πενταετία στους ήδη θεσμοθετημένους πλασματικους χρόνους (8 έτη) ή μήπως θα συγχωνεύσουν αυτήν την δεύτερη πενταετία με την έξτρα τριετία του νόμου 3865/10; Στην πρώτη περίπτωση ο πλασματικός χρόνος που μπορεί να αναγνωριστεί θα ανέλθει στα 13 έτη συνολικά, ενώ στη δεύτερη περίπτωση στα 10 έτη. (Η λογική φυσικά λέει ότι θα ισχύσει η πρώτη περίπτωση αλλά ο τρόπος σκέψης των νομοθετών εν Ελλάδι αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία για αυτό και ρωτάω σχετικά με κάτι που θα έπρεπε να είναι αυτονόητο) Εάν κάποιος με κάποιο τρόπο έχει επίσημη πληροφόρηση επί του θέματος, θα εκτιμούσα αφάνταστα την παρέμβαση του, διότι υπάρχουν ΑΜΕΣΑ ενδιαφερόμενα στελέχη. Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΜΑΡΚ
ΜΑΡΚ
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
30 Ιανουαρίου 2020 10:15

Κοιτάξτε απάντηση του ΥΠΕΚΑ για την εν λόγω πενταετία στη Βουλή..ΑΝ κατάλαβα καλά είπαν: ΔΕΝ υφίσταται…άσχετα αν το ψηφίσαμε…Ο Υ Γ Κ Α Ν Τ Α

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
Απάντηση σε  ΜΑΡΚ
30 Ιανουαρίου 2020 13:49

Μαρκ αντέγράψε το link που το διάβασες, για να το δούμε.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΜΑΡΚ
ΜΑΡΚ
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ15
30 Ιανουαρίου 2020 14:52
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  ΜΑΡΚ
30 Ιανουαρίου 2020 16:03

Θα συμφωνούσα απόλυτα με τον κύριο υπουργό, εάν το κόμμα του ως αντιπολίτευση καταψήφιζε τη συγκεκριμένη διάταξη. Το θέμα είναι όμως, ότι την ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΕ και τώρα ως κυβέρνηση λέει ότι ήταν αντισυνταγματική και υπόδειγμα κακής νομοθέτησης, οπότε δε γίνεται να συμφωνήσω. Τέλος πάντων, τουλάχιστον ελπίζω αυτή να ήταν και η τελευταία κοροϊδία εις βάρος μας. ΥΓΕΙΑ και ΥΠΟΜΟΝΗ σε όλους τους συναδέλφους. ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
Απάντηση σε  ΜΑΡΚ
30 Ιανουαρίου 2020 16:06

Ευχαριστώ Mark γαι το link.Το άκουσα και από όσο καταλάβα καλά δεν το βλέπω με τίποτε να το περνά στο παρόν σχέδιο νόμου που είναι για διαβούλευση. Θέλει λέει απόψεις από το ΥΕΘΑ για το πως θα εφαρμοσθεί, αναλογιστικές μελέτες του υπουργείου, του ΓΛΚ και άλλα τέτοια ωραία, που πάντα τα θυμούνται όλοι όταν αφορούν τις ΕΔ. Επέρριψε ευθύνες στην προηγούμενη κυβέρνηση, μίλησε για ορισμό κακής νομοθέτησης αλλά ότι το ψήφισε και ο ίδιος, κουβέντα!! Και όπως το νοιώθω, ο Βρούτσης θα εφαρμόσει, στο νόμο που φέρνει μικρές-ελάχιστες αλλαγές (κι αν τις κάνει), γιατί αποτελεί γι αυτόν η διαβούλευση, τυπική υπόθεση, για την ψήφιση του.’Ομως το θέμα δεν βλέπω να κλείνει σύντομα, πρέπει να πιέσουν οι ενώσεις μας και μεις. Δυστυχώς είμαστε αδύναμοι παρασκηνιακά ακόμη…..

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΏΡΓΟΣ 15
ΓΙΏΡΓΟΣ 15
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ15
30 Ιανουαρίου 2020 16:40

Δηλαδή για να καταλαβω αν κάποιος συνάδελφος αιτηθεί την πενταετία του .ν.4609/19 του απαντήσουν αρνητικά και τους πάει δικαστικά,τι μπορεί να συμβεί?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  ΓΙΏΡΓΟΣ 15
30 Ιανουαρίου 2020 16:53

https://enstoloi.net/stratos/comment-page-256/#comment-83121
Το τελευταίο εδάφιο της παρ 2 του άρθρου 73 του Συντάγματος προβλέπει:
Τα νομοσχέδια για συντάξεις πρέπει να είναι ειδικά δεν επιτρέπεται, …….με ποινή την ακυρότητα……. δηλαδή είναι ΑΚΥΡΟ αυτό θα πούνε. Δυστυχώς την πατήσαμε, και το κυριότερο εν βλέπω διάθεση για διόρθωση εκ μέρους του Υπουργού.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  ΓΙΏΡΓΟΣ 15
30 Ιανουαρίου 2020 17:00

Θα σας ενημερώνω για αυτό. Την αιτηθηκα την προηγούμενη εβδομάδα. Όπως έγραψα προχθές πήρα τηλεφωνικά την απάντηση από τον ΕΦΚΑ, περιμένω την γραπτή απάντηση ή να περάσουν 3 μήνες χωρίς απάντηση και καταθέτω αίτηση ακύρωσης στο διοικητικό εφετείο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΏΡΓΟΣ 15
ΓΙΏΡΓΟΣ 15
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
30 Ιανουαρίου 2020 17:17

Οκ Φωτη νσ μαε ενημερώσεις ώστε να δούμε τι θσ κάνουμε. Και γω το σκέφτομαι για διοικητικό εφετείο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  ΓΙΏΡΓΟΣ 15
30 Ιανουαρίου 2020 17:45

Βέβαια ο δικηγόρος μου ζήτησε 1900 ευρώ μαζί με τις επιδόσεις! Αφού όμως το κυνηγάω τόσο καιρό και το πήρα απόφαση, χαλάλι.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
30 Ιανουαρίου 2020 20:23

Εχεις ξεκινήσει Φώτη ενέργειες με δικηγόρο για την πενταετία του 4609/19, αν κατάλαβα καλά ?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
31 Ιανουαρίου 2020 11:35

Καταρχήν Φώτη ο δικηγόρος σου είναι ειδικός για στρατιωτικά θέματα γιατί αυτό απαιτεί εξειδίκευση σε τέτοια θέματα.Επίσης το ποσό που σου είπε είναι μεγάλο διότι φίλος μου δικηγόρος εξειδικευμένος σε θέματα στρατού ίδια υπόθεση την έχει αναλάβει με 1600 ευρώ μαζί με τις επιδόσεις .

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
31 Ιανουαρίου 2020 16:26

Είναι εξειδικευμένος στο ασφαλιστικό και στο συνταξιοδοτικό. Αυτό χρειάζεται σε αυτή την περίπτωση. Στην αίτηση ακύρωσης που έχω και δικάζεται το bio στην Αθήνα κατά του υπουργείου εθνικής άμυνας εκεί ήθελε κάποιον εξειδικευμένο στα δημοσιοϋπαλληλικα – στρατιωτικά θέματα Για αυτό έβαλα και αντίστοιχο δικηγόρο

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
31 Ιανουαρίου 2020 17:51

Τα χρήματα που σου ζητάει είναι αρκετά. Μέχρι 1600 ευρώ το πολύ είναι η αμοιβή για τέτοιες υποθέσεις μαζί με τις επιδόσεις όσο ειδικός και να είναι.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΜΑΡΚ
ΜΑΡΚ
Απάντηση σε  ΓΙΏΡΓΟΣ 15
30 Ιανουαρίου 2020 21:19

Θα σου πούνε ότι έκανε ένα λάθος νομοσχέδιο η Βουλή τι να κάνουμε, άνθρωποι είναι….

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  ΜΑΡΚ
30 Ιανουαρίου 2020 21:25

Θα δείξει. Έχω τον Μάιο και άλλη μια αίτηση ακύρωσης. Θα δούμε. Ποτέ τίποτα δεν είναι σίγουρο. Εάν όμως δεν κάνουμε και τίποτα με την σκέψη ότι μπορεί και να χάσουμε τότε θα γυρίσουμε πολύ πίσω στα δικαιώματα μας

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
30 Ιανουαρίου 2020 21:39

Τα 1900 ευρώ Φώτη που ζήτησε ο δικηγόρος είναι τα έξοδα του.Κι αν δεν κερδιθεί η δίκη πάνε χαμένα?? Σωστά πρέπει να κάνουμε ότι μπορούμε αλλιώς το χάσαμε το ματσάκι.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ15
31 Ιανουαρίου 2020 16:29

Ναι άμα χάσω πάρε τα λεφτά. Είναι ρίσκο και αρκετά σημαντικό μπορώ να πω γιατί υπάρχουν αρκετές πιθανότητες και να μην κερδίσω στο συγκεκριμένο θέμα. θα δεχθεί δηλαδή το δικαστήριο αυτό που λέει και ο εφκα και να πει ότι σωστά το ερμηνευσαν έτσι. Αν κερδίσω όμως είναι πάρα πάρα πολύ σημαντικό για εμένα. Εάν δεν το κάνω εγώ δεν το κάνει κανένας τότε είναι δεδομένο ότι δεν θα γίνει τίποτα και θα μείνουμε για να το συζητάμε Απλά στο μέλλον.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
Απάντηση σε  ΜΑΡΚ
30 Ιανουαρίου 2020 21:37

Ναι έχουν πολύ δουλειά, δεν πληρώνονται και καλά, οπότε σου λένε ότι μπορούμε και ότι προλαβαίνουμε!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
29 Ιανουαρίου 2020 16:24

Πιστώθηκαν πριν από λίγο 16:15 στην τράπεζα Πειραιώς, τα μερίσματα ΕΚΟΕΜΣ-ΜΤΣ Φεβρουαρίου 2020.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΜΑΡΚ
ΜΑΡΚ
28 Ιανουαρίου 2020 17:12

Τι σημαίνει αυτό κ. Φώτη?
….όποια λύση και να προταθεί, με νέα νομοθέτηση ή ακόμα και στο ασφαλιστικό νομοσχέδιο, η διοίκηση του εφκα θα συνεχίζει να είναι κάθετα αντίθετη στην χορήγηση δεύτερης πενταετίας στους στρατιωτικούς…
Ο ΕΦΚΑ τι είναι? Πως τα λέτε αυτά τα πράγματα ? Παρακαλώ μην λέτε πράγματα που είναι επικίνδυνα για τις δημοκρατίες που η ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ εξουσία νομοθετεί η ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ εφαρμόζει και η ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ κρίνει.Ο ΕΦΚΑ σε ποια εξουσία είναι ώστε όποια λύση και να προταθεί να μην την εφαρμόσει? Κρίμα διότι είδα ψήγματα σοβαρότητας στο νεο ΥΠΕΚΑ….

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  ΜΑΡΚ
28 Ιανουαρίου 2020 17:39

Εγώ λέω τι μου είπαν προφορικά. Για δημοσιονομικούς λόγους η διοίκηση του ΕΦΚΑ δεν υποστηρίζει την χορήγηση μιας δεύτερης πενταετίας στους στρατιωτικούς. Φυσικά πολλές φορές έχουν διαφοροποιηθεί οι απόψεις τους, όμως η νομοθετική και εκτελεστική εξουσία τελικά αποφασίζει. Ο εφκα ως ο φορέας που δίνει τις συντάξεις στην Ελλάδα έχει δικαίωμα να εκφράσει την γνώμη του και το κάνει. Επίσης το έγγραφο τους του Νοεμβρίου που αποκάλυψε η ποεσ στηρίζεται σε αιολα επιχειρήματα. Τώρα εάν για κάποιους δικούς σας λόγους δεν σας αρέσει η απάντηση που μου έδωσαν, ζητήσατε και εσείς τις απόψεις τους. Α ξέχασα. Μου είπαν πως ακόμα προσπαθούν να βγάλουν λειτουργικό πρόγραμμα για την οριστικοποίηση των συντάξεων των ένστολων γιατί μέχρι τώρα γίνονται με το χέρι και με πολύ Άργους ρυθμούς. Ελπίζω να μην χαλάει την άποψη σας για τον ΕΦΚΑ και αυτό.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  ΜΑΡΚ
28 Ιανουαρίου 2020 17:47

Μου αρέσει που μου είπαν κιόλας μην περιμένετε σύντομα απάντηση. Το πρώτο αίτημά μου όμως είναι ακόμα από τον Ιούλιο εκεί πέρα Οπότε καταλαβαίνετε. Όλα αυτά που μου είπε η κυρία αυτή επακριβώςτα μετέφερα σε επιστολή μου την οποία πριν από λίγο απέστειλα δια μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον πρωθυπουργό στον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης στον υπουργό εργασίας και σε κάποιους συγκεκριμένους βουλευτές

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
28 Ιανουαρίου 2020 14:47

Μετά από πολλές πιέσεις και αφού έφτασα να αποστείλω επιστολή στο γραφείο του πρωθυπουργού, ενημερώθηκα τηλεφωνικά από την διοίκηση του εφκα πως δεν αναγνωρίζουν την δεύτερη πενταετία του Ν.4609/19. Μου είπαν ότι συνεχίζουν να γίνονται διεργασίες από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου για την εξεύρεση λύσης, όμως, όποια λύση και να προταθεί, με νέα νομοθέτηση ή ακόμα και στο ασφαλιστικό νομοσχέδιο, η διοίκηση του εφκα θα συνεχίζει να είναι κάθετα αντίθετη στην χορήγηση δεύτερης πενταετίας στους στρατιωτικούς.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
28 Ιανουαρίου 2020 14:53

Από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου εργασίας. Ξέχασα παραπάνω να γράψω για ποιο υπουργείο μιλούσαμε

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
28 Ιανουαρίου 2020 15:28

Φώτη ευχαριστούμε για την ενημέρωση.( όπως άλλωστε μας είχες υποσχεθεί ότι θα κάνεις όταν θα είχες νεότερα για το θεμα).Εδώ τουλαχιστον για εμενα ισχύει η παροιμία όσο ζεις μαθαίνεις.Μεχρι τώρα πίστευα ότι νόμοι ή άρθρα νόμων μπορούσαν να ακυρωθούν μόνο από δικαστήρια από το ΣΤΕ ή όταν ακυρωνόνταν από άλλο νόμο. Το οτι ο εφκα θα μπορούσε να ακυρώσει άρθρο από νόμο του εκάστοτε υπουργείου ειλικρινά δεν το είχα σκεφτεί ποτέ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
Απάντηση σε  andr
28 Ιανουαρίου 2020 15:37

Να δώσουν τότε πλασματικά λόγω παιδιών, φοίτησης και στα στελέχη των ΕΔ, όπως δίνουν σε όλους τους άλλους. ‘Η εκεί στον ΕΦΚΑ τους ενοχλεί κι αυτό ή οτι έχει σχέση με το προσωπικό των Ε.Δ. Πάντως Φώτη ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Και φίλε andr, μπορεί εκεί στον ΕΦΚΑ, να είναι κάποιος-οι, εμπαθής με μας!!Ακου εκεί να ακυρώνουν νόμο του κράτους, μπράβο δύναμη!! Και ο κ.Υπουργός????

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ15
28 Ιανουαρίου 2020 15:51

Και να σας πω κάτι Φώτη και Andr. Οπως μας πληρώσουν έτσι θα τους πληρώσουμε και μεις όταν έρθει η ώρα!! Προσωπικά δεν θα χαριστώ γιατί αρκετά μας έχουν στο περιθώριο ( έτσι νοιώθω εγώ τουλάχιστον).Δημοσιοποιήθηκε ένα σχέδιο νόμου περί ασφαλιστικού.Είδαμε κάτι να αλλάζει προς το καλύτερο όσον αφορά τις ΕΔ? Εγώ προσωπικά όχι!! Και από σχόλια που διαβάζω στη διαβούλευση όλοι σχεδόν δυσαρεστημένοι είναι.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
28 Ιανουαρίου 2020 15:59

Με την παρ 2 του άρθρου 22 του ν.3965/10 στο άρθρο 40 του ΚΠΣΣ προστέθηκε παρ 7 ως εξής:
.
7. Ο επανακαθορισμός των μονάδων και υπηρεσιών που αναφέρονται στις παραγράφους 5 και 6 του παρόντος άρθρου, στις οποίες λογίζεται αυξημένος στο διπλάσιο και ως τέτοιος πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας ο χρόνος υπηρεσίας που διανύθηκε σε αυτές, γίνεται με ειδικό νόμο, σύμφωνα με το τελευταίο εδάφιο της παρ 2 του άρθρου 73 του Συντάγματος
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/57115
.
Το τελευταίο εδάφιο της παρ 2 του άρθρου 73 του Συντάγματος προβλέπει:
.
Τα νομοσχέδια για συντάξεις πρέπει να είναι ειδικά δεν επιτρέπεται, με ποινή την ακυρότητα, να αναγράφονται διατάξεις για συντάξεις σε νόμους που αποσκοπούν στη ρύθμιση άλλων θεμάτων
https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/syntagma-tis-ellados/arthro-73-syntagma-tis-ellados-dikaioma-protasis
.
Ας φροντίσουν τα συναρμόδια υπουργεία να πράξουν τα νόμιμα και να φέρουν νέα διάταξη όπως προβλέπει η νομοθεσία ώστε να λυθεί το θέμα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΜΑΡΚ
ΜΑΡΚ
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
28 Ιανουαρίου 2020 15:59

Ο ΕΦΚΑ δεν εφαρμόζει τον νόμο επειδή κρίνει ότι δεν πρέπει … Δεν καταλαβαίνουν ότι πρέπει να βρουν άλλο παραμύθι? Να έχουν το θάρρος να παίρνουν την ευθύνη και να αλλάξουν το νόμο. ΒΑΖΩ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΊΑ =Κ Α Τ Α Ν Τ Ι Α ενός συστήματος…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Χάρης Σουραβλης
Χάρης Σουραβλης
26 Ιανουαρίου 2020 14:10

Καλησπέρα, ήθελα να ρωτήσω εάν έχω δικαίωμα ξανά να ζητήσω προκαταβολή από το εφάπαξ, την πρώτη φορά μου κατέθεσαν 6 χιλιάρικα! Ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
τακης
τακης
Απάντηση σε  Χάρης Σουραβλης
26 Ιανουαρίου 2020 14:43

Ναι

ΣΩΜΑ:
Στρατός
stratos73
stratos73
25 Ιανουαρίου 2020 23:39

https://www.aftodioikisi.gr/ipourgeia/neo-asfalistiko-ti-provlepei-gia-to-dimosio-eggrafo/ Aυτό είναι το ασφαλιστικό που θα ψηφιστεί για τους στρατιωτικούς. Όποιος θέλει να το μελετήσει και μπορέσει να βγάλει συμπέρασμα εκτός από το κ.Καρασαββίδη που το κατέχει καλώς αλλιώς θα περιμένουμε να ψηφιστεί και θα τα δούμε στην πράξη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  stratos73
26 Ιανουαρίου 2020 00:17

Μπορείς να υποβάλεις το σχόλιο σου αν θέλεις στη δημόσια διαβούλευση
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-270/#comment-82925

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βαγγέλης Κ
Βαγγέλης Κ
25 Ιανουαρίου 2020 18:27

Καλησπέρα σας. θα να ήθελα να σας κάνω την εξής ερώτηση. Είμαι ΕΜΘ Αλχιας με 23 χρονιά υπηρεσίας και 19 μήνες ως κληρωτός. Μπορώ να παρω προκαταβολή από το εφαπαξ για να καλύψω κάποιες ανάγκες μου ??

ΣΩΜΑ:
Στρατός
XK
XK
Απάντηση σε  Βαγγέλης Κ
25 Ιανουαρίου 2020 18:41

Σύμφωνα με τον ΕΛΟΑΣ, ναι αλλά για τον σκοπό που αναφέρεται στην παρ. β. https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjP2IrGl5_nAhURJ1AKHeG0CrUQFjAAegQIARAC&url=https%3A%2F%2Fmts.army.gr%2Fel%2Feidikos-logariasmos-allilovoitheias-stratoy-e.lo..s.-proin-t..s.&usg=AOvVaw2RynDAW-iLgCbd_9RWQ6md

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βαγγελης Κ
Βαγγελης Κ
Απάντηση σε  XK
26 Ιανουαρίου 2020 10:32

Σας ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση σας αλλά το link που μου δώσατε δεν λειτουργεί. Κάποιο άλλο υπάρχει ?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Απάντηση σε  Βαγγελης Κ
26 Ιανουαρίου 2020 11:14

ΒΑΓΓΕΛΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΒΕΒΑΙΩΣ.ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΣ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ.ΕΓΩ ΠΗΡΑ 4000.ΜΠΕΣ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΜΤΣ Κ ΚΑΤΟΠΙΝ ΣΤΟΝ ΕΛΟΑΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙ ΕΦΑΠΑΞ ΒΟΗΘΗΜΑΤΟΣ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Βαγγέλης Κ
26 Ιανουαρίου 2020 12:28

Τα ίδια χρόνια έχουμε. Πήρα μια χρονιά 4000 προκαταβολή και την επόμενη άλλα 3. Προσοχή. Πρέπει να υπάρχει κάποιος ειδικός λόγος. Δεν δίνουν πλέον για επισκευή-αγορά κατοικίας κλπ. Δίνουν από 2500 μέχρι 7000 ανάλογα το ποσό που θα ζητήσεις και τους λόγους. Τέλος Φεβρουαρίου με αρχές Μαρτίου γίνεται συνήθως συμβούλιο για να εγκρίνουν προκαταβολές.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αρης
Αρης
24 Ιανουαρίου 2020 21:44

Εχω 30χρ. 5 μηνες και 8 ημερες.μπορει να απαντησει καποιος συναδελφος εγκυρα ποιο ειναι το ποσοστο αναπληρωσης

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Αρης
24 Ιανουαρίου 2020 21:57

Συμπλήρωσε την σχετική σελίδα με τα στοιχεία σου και θα βρεις το ποσοστό.
https://enstoloi.net/calculation/sintaxi-tap/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αρης
Αρης
Απάντηση σε  G.G.
24 Ιανουαρίου 2020 22:05

Μου βγαζει 27.22′ στα 30χρονια ειναι 27.14.για τους 5 μηνες μουδινει μονο 0.08.κατι λαθος γινεται

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  Αρης
25 Ιανουαρίου 2020 00:17

Στα 30 χρόνια το ποσοστό αναπλήρωσης μένει στο 26.37 το ίδιο δεν ανεβαίνει στα 27.14

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αρης
Αρης
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
25 Ιανουαρίου 2020 01:14

Σε ευχαριστω κωστα

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ