Σύνταξη, εφάπαξ & μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας
Στρατός Ξ.
Σελίδα υπ' αριθ. 264 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Subscribe
21K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Χριστοφιλόπουλος Δημητριος
21 Μαΐου 2020 18:03
Κύριε Καρασαββίδης ήθελα να σας ρωτήσω τα μερίσματα του ΜΤΣ χορηγούνται με την προσωρινή σύνταξη όπως και το εφ άπαξ;Άσχετα πότε θα εκδοθεί η οριστική πράξη συνταξιοδωτησης;Η χορηγούνται μαζί με την οριστική πράξη;
Μέχρι στιγμής ( με προσωρινή από 02/09/18) μου χορηγούνται κανονικά ( ξεκίνησαν τον επόμενο μήνα ) από την έναρξη καταβολής της προσωρινής ( και είναι πλήρες τα μερίσματα από όσο ξέρω ). Και το εφάπαξ το δώσανε τον 2ο επόμενο μήνα από την έναρξη καταβολής προσωρινής. Ο Μήνας έναρξης προσωρινής με διαγραφή ( 01/09/18) ήταν 02/2019
Αίτηση Αποστρατείας είχα ..αλλά δεν έχει καμιά διαφορά με την αυτεπάγγελτη ( η μονή σχετικά μικρή διαφορά σε χρόνους ) είναι μόνο αν αποστρατευτείς για λόγους υγείας από ότι έχω δει. Μην φανταστείς μεγάλες διαφορές όμως !!.Και αναφέρω πόσο έκανε να μου δοθεί η προσωρινή μπορείς να το διαβάσεις.
Συγγνώμη από ότι καταλαβαίνω έλαβες προσωρινή έξι μήνες μετά τη διαγραφή σου Φεβ.2019.Διαγραφηκες Σεπ.2018.Ποιο πάνω γράφεις προσωρινή από Σεπ.18.Εννοεις ότι έλαβες αναδρομικά από τότε.
Όταν εκδοθεί η προσωρινή σου καταβάλουν αναδρομικά τα ποσά από τότε που διαγράφηκες. Με την έκδοση της οριστικής λαμβάνεις την διαφορά μεταξύ προσωρινής – οριστικής από την διαγραφή σου.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ιωάννης
16 Μαΐου 2020 10:53
Καλημέρα Αχιλλέα και Χρόνια Πολλά για την Εορτή σου εχθές (Αν γιόρταζες φυσικά).
“Στο μεσαίο πίνακα στα δεξιά της Επικεφαλίδας [Σύνταξη με νομοθεσία] υπάρχουν 3 επιλογές”.
1. “Προσωρινή”.
2. ΕΦΚΑ/16
3. ΕΦΚΑ/20.
Δοκίμασα, αλλά δεν τα βρήκα, πού βρίσκετε να κάνω την Σύγκριση;
Είχα 27 έτη & 4 μήνες Πραγματική, +5ετία + 34 Εξάμηνα.
Ποιος Υπολογισμός αντιστοιχεί σε εμένα σύμφωνα με τα παραδείγματα που ανέφερες;
ΕΦΚΑ 16 = Τι λαμβάνεις σήμερα, ΕΦΚΑ 20 = Τι θα λαμβάνεις με τις νέες διατάξεις όταν εφαρμοστούν.
Αριστερά επάνω την κατάλληλη επιλογή ΜΕΘΟΔΟΣ (διαγραφή έως 2018)
Όλες οι αλλαγές στις σελίδες επεξηγούνται με άρθρα και η συγκεκριμένη πληροφορία αναφέρεται στην παρ. Δ στο προτελευταίο άρθρο επάνω δεξιά “Διόρθωση συντάξιμου μισθού από ΕΦΚΑ”.
Όποια Εφαρμογή και να συμπληρώσω όλες Λάθος δείχνουν.
ΕΦΚΑ/16=Περισσότερα από όσα Λαμβάνω,+ Προσωπική Διαφορά
ΕΦΚΑ/20=Λιγότερα -//- -//- + Χωρίς Προσωπική Διαφορά.
Τι να πω;
Ίδωμεν από τις τελικές Αποφάσεις.
Ευχαριστώ για τις ευχές – όντως γιόρταζα. Πάντως λαμβάνοντας υπόψη ότι οι εφαρμογές υπολογίζουν σωστά ποσά για χιλιάδες συναδέλφους (με ακρίβεια δεκαδικού), κατά 99% κάτι συμπληρώνεις λάθος και κατά 1% ανήκεις σε κάποια ειδική περίπτωση (πχ. με διπλά εξάμηνα πριν και μετά το 2007).
Μόνο εάν στείλεις με mail τη ΣΠ που έλαβες (καλύπτοντας τα προσωπικά δεδομένα σου) μπορώ να ελέγξω τι από τα 2 ισχύει. Αλλά επειδή δεν το αναφέρεις ξεκάθαρα, έχεις λάβει όντως ΣΠ και κανονική σύνταξη ή πληρώνεσαι ακόμη με προσωρινή, γιατί εάν ισχύει το δεύτερο η ερώτηση “ποια επιλογή μεθόδου να κάνω στη σελίδα” απαντιέται μόνη της!
Καλημέρα.
Φυσικά και λαμβάνω Κανονική Σύνταξη.
Για να μπεις στο Πνέυμα σου γράφω τα Κάτωθι.
Πρέπει να σου την έστειλα me mail την Συνταξιοδοτική Πράξη καθώς και τα παραδείγματα από τις “Εφαρμογές” εδώ (Σύνταξη ΓΕΣ & ΓΛΚ/ΕΦΚΑ), πριν δύο χρόνια περίπου γιατί ούτε και τότε δεν αντιστοιχούσαν τα ποσά και το επισήμανες κι εσύ ότι όντως υπάρχει Λάθος στον Υπολογισμό.
Μετά από καιρό διαπίστωσα ότι δεν είχαν Προσθέσει την “Μάχιμη” 5ετία διότι, όντως έχω Διπλά Εξάμηνα πριν και μετά το 2007 και νόμιζαν ότι τα διαστήματα των Εξαμήνων κάλυπταν την 5ετία αλλά όμως δεν ισχύει αυτό.
Και έτσι μετέβηκα στο ΓΛΚ να το Διορθώσει αλλά ακόμα περιμένω 20+ πλέον μήνες να γίνει η Διόρθωση και να Αποκατασταθεί η Αδικία που οφείλεται σε Λάθος Συναδέλφου.
Θα στείλω εκ νέου την ΣΠ καλύπτοντας ή όχι τα στοιχεία μου, (δεν έχω θέμα) για να συγκρίνεις κι εσύ.
Άρα εάν ΔΕΝ βάλεις την πενταετία στην εφαρμογή του σύνταξη ΓΕΣ θα πρέπει να συμφωνούν τα ποσά της σύνταξης που λαμβάνεις με αυτά της εφαρμογής, έως ότου αποκατασταθεί με την προσμέτρηση της 5ετιας σου από το ΓΛΚ.
Όχι, στην Εφαρμογή “Σϋνταξη-ΓΕΣ δείχνει ότι έπρεπε να Λαμβάνω 110€ περισσότερα από ότι παίρνω και στην Εφαρμογή του ΕΦΚΑ 27€ Περισσότερα από ότι Λαμβάνω.
Όντως έστειλες mail αλλά δεν υπήρχαν συνημμένα, διότι τα συνημμένα που έστειλες ήταν απλά links αρχείων στον Η/Υ σου (μόνο εσύ τα βλέπεις), θα πρέπει να στείλεις είτε αρχεία εικόνας jpg είτε pdf.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
George
14 Μαΐου 2020 11:31
Διάβαζα σήμερα το νέο ασφαλιστικό νόμο για τα ποσοστά αναπλήρωσης αλλά δεν βρήκα κάπου την παράγραφο που λέει πως από τα 45 έτη και πάνω για βατραχανθρώπους αλεξιπτωτιστές η αναπλήρωση συνεχίζει στο 2.
Ισχύει τελικά η δεν το πρόσεξα εγώ ..
Από την 1.10.2019 τα ποσοστά αναπλήρωσης για κάθε επιμέρους περίοδο ασφάλισης αποτυπώνονται στον ακόλουθο πίνακα 2, και για όσους έχουν πτητικά, αλεξίπτωτα κλπ προσθέτουν τα ποσοστά σύμφωνα με την διάταξη που έγραψε παραπάνω ο G.G.
Ακόμη από τον ΕΦΚΑ δεν έχουν υπολογιστεί με τα νέα ποσοστά, αυτό θα γίνει κάποια στιγμή με αναδρομικότητα. https://enstoloi.net/neo-asfalistiko-nomosxedio-2020/
Η νέα αναπλήρωση σε περίπτωση ύπαρξης διπλών εξαμήνων υπολογίζεται με την επιλογή ΕΦΚΑ/20 στο site και αναλύεται με παραδείγματα στην παρ. Γ εδώ: Σύγκριση προηγούμενου και νέου ασφαλιστικού
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
12 Μαΐου 2020 21:12
Καλησπέρα.
Τα Αναδρομικά που λάβαμε το 2018 από τις Κρατήσεις του 2012 και μετά, σε ποιον Σύνδεσμο μπορώ να τα δω;
Αγαπητέ Σπύρο, τελικά θυμήθηκα μετά “Κόπων” και το βρήκα.
Στην Σελίδα του ΓΕΣ και αντιστοίχως ΓΕΝ & ΓΕΑ στις “Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες” εμφαίνονται τα Αναδρομικά πού Λάβαμε το 2018.
Από κει και ύστερα κάνεις Σύγκριση όπως είπες εδώ: “Εργαλεία-Αναδρομικά”.
Καλημέρα, Ευοί-Ευάν, Ευδαιμονία.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ιωάννης Μ.
12 Μαΐου 2020 12:49
Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν εξακολουθεί να ισχύει ότι 6 μήνες και 1 ημέρα ισοδυναμούν με 1 έτος ασφάλιση. Δηλαδή μπορούμε να κάνουμε αναφορά αποστρατείας 6 μήνες πριν τη συμπλήρωση του τελευταίου έτους;
Ο συντάξιμος χρόνος δεν υπολογίζεται σε έτη όπως παλιά (με στρογυλοποίηση στον πλησιέστερο ακέραιο), αλλά σε ημέρες, οπότε για κάθε ημέρα παραπάνω που κάθεσαι κερδίζεις κάποια λεπτά του ευρώ στη σύνταξη.
Είναι πιο δίκαιο αυτό, γιατί παλαιότερα χρόνος μικρότερος των 6 μηνών δεν λαμβάνονταν υπόψη.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ιωάννης
12 Μαΐου 2020 10:02
Καλημέρα σας.
Ως Απόστρατος, η Υγειονομική Κάλυψη και Ιατρική Περίθαλψη εμού και των μελών της Οικογένειάς μου πώς πραγματοποιείται όταν δεν υπάρχει Νοσοκομείο ή Συμβεβλημένος Ιατρός στην περιοχή;
Τα Έξοδα πώς Καλύπτονται;
Πληρώνω και συμπληρώνω Έκθεση Γενομένης Δαπάνης; Και πού την Αποστέλλω;
Προσκομίζω τις Αποδείξεις στον ΕΦΚΑ, σε Στρατιωτικό Νοσοκομείο, σε κάποιο ΚΤΣ, στον ΕΟΠΥΥ ή κάπου αλλού;
Ευχαριστώ, Υγειαίνετε και Ευδαιμονείτε.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ιωάννης
12 Μαΐου 2020 08:55
Καλημέρα σας και εύχομαι ήσαστε Υγιείς όλοι.
Είμαι Απόστρατος και δεν γνωρίζω για την Υγειονομική Κάλυψη σχεδόν τίποτα γιατί δεν χρειάστηκε ούτε όταν ήμουν Ενεργός στην Υπηρεσία μήτε και μετά την Αποστρατεία μου.
Επιθυμώ να με ενημερώσετε τι γίνετε με τις Ιατρικές Εξετάσεις και την Υγειονομική Περίθαλψη σε Οδοντίατρο, Δερματολόγο και λοιπές Ιατρικές Ειδικότητες, όπου δεν έχει Στρατιωτικό Νοσοκομείο ή Συμβεβλημένο Ιατρό του ΕΟΠΥΥ.
Πώς μου επιστρέφουν τα Χρήματα που κατέβαλα;
Συμπληρώνω “Αίτηση Γενομένης Δαπάνης”; Και πού την Καταθέτω;
Στον ΕΟΠΥΥ, στον ΕΦΚΑ, σε Στρατιωτικό Νοσοκομείο, στο ΓΛΚ, ΜΤΣ ή σε κάποιο άλλο Ταμείο;
Ευχαριστώ εκ των Προτέρων.
Δεν γινονται αιτησεις γενομενης δαπανης ως ε.α.. Πηγαινοντας σε ιδιωτη οδοντιατρο(σφραγισμα, καθαρισμος δοντιων κλπ) πληρωνεις και δεν παιρνεις τιποτα πισω…..επισκεψη σε παθολογο, δερματολογο κλπ πληρωνεις τις επισκεψεις. Το μονο που ξερω ειναι οτι για γυαλια παιρνεις ενα εφαπαξ ποσο(100 ευρω) απο ΕΟΠΠΥ(προσκομιζοντας τα δικαιολογητικα) και αυτα ανα 4 χρονια.
Σε ιδιώτη γιατρό είτε πας για συνταγογράφηση,είτε για εξέταση πληρώνεις και δεν παίρνεις τίποτα πίσω…η συνταγογράφηση πάει 10 ευρώ και η επίσκεψη για εξέταση ανάλογα τον τιμοκατάλογο του γιατρου
Ιωαννη καλως ηρθες στην πραγματικη ζωη!!!Αυτα που ξεραμε,τα ξεχασαμε απο την πρωτη μερα που πηραμε ξανα πολιτικη ταυτοτητα.Δυστυχως τωρα μονο “ακουμπατσερο”
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παναγιώτης Στεφ.
8 Μαΐου 2020 19:38
Καλησπέρα. Επειδή δεν βρίσκω κατάλληλο εργαλείο εδώ (ελπίζω να μην βγαίνω εκτός θέματος του site εντελώς) θα ήθελα να μου υπολογίσετε τα έξοδα μεταθεσεως από Νέα Πέραμο Αττικής στην Κω. Είμαι Ανθστης από ΣΜΥ παντρεμενος με δύο παιδιά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Αυτό το άρθρο αναφέρεται στους παλιούς μισθολογικούς βαθμούς και ΕΧΥ, το θέμα είναι ο τρόπος υπολογισμού με το νέο μισθολόγιο, όποιος διαθέτει στοιχεία ας τα στείλει με mail.
Να κανεις αναφορα κ να ζητας προκαταβολη απο τα εξοδα μετακινησης κ ετσι ο ταμιας θα σου δωσει 1ον ενα ποσο κ θα ξερεις κ ποσα θα παρεις για να βαλης οροφη για την μτφ σου.
2107496820 ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΛΕΣΕ Σ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΞΟΔΩΝ Κ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ.ΡΩΤΗΣΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΙ,ΘΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ Κ ΑΜΕΣΩΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ Κ ΠΟΣΟ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ.(προσωπικη εκτιμηση απο δικες μου μεταθεσεις οτι θα παρεις γυρω στα 2000Ε κ γυρω στα 1500 προκαταβολη).ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΟΠΩΣ Κ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΕΙ.
Το ύφος του σχολίου σου και με τον τρόπο που διατυπώθηκε (από άγνωστης – προέλευσης ατόμου) είναι άκρως προσβλητικό προς τον συνάδελφο (έχει και όνομα αν δεν το πρόσεξες) αλλά φαίνεται ότι μάλλον είσαι από τους αφ ‘ υψηλού.
Θα παρακαλούσα τον κύριο Αχιλλέα να το διαγράψει.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΜΑΡΚ
8 Μαΐου 2020 14:38
Καλησπέρα σας, Μπορείτε κ. Αχιλλέα να δείτε τι γίνεται με τα εξάμηνα υπηρεσίας σε Αφγανιστάν ή σε περιοχές εμπόλεμες αν λογίζονται διπλά με εξαγορά εισφορών?
Αναγνωρίζεται διπλός χρόνος υπηρεσίας “κατά τη διάρκεια της εμπόλεμης κατάστασης του κράτους” (άρθρο 40 του ΚΠΣΣ), δηλαδή της Ελλάδας. Ελπίζω να μην χρειαστεί ποτέ να αναγνωρίσεις τέτοιο χρόνο υπηρεσίας!
Συγγνώμη που παρεμβαίνω Αχιλλέα. Μέχρι λίγα χρόνια μετά το 2000, ίσχυε η εμπόλεμη κατάσταση της Ελλάδος από το 1974 εώς τότε!. Συγκεκριμένα ” Κατάσταση Γενικής Επιστράτευσης”. Η παραπάνω διάταξη λαμβανόταν υπόψη σε πληθώρα Νόμων!
α. Στρκούς σε ειρηνευτικές αποστολές, διπλάσιος χρόνος με αίτηση τους.
β. Στρκούς που τραυματιζόταν και αποστρατευόντουσαν ένεκα της υπηρεσίας με πόρισμα ΕΔΕ, δικαιούμενοι επιπλέον φορολογικές παροχές.
γ. Στρκούς Ειδικών καταστάσεων που η πάθηση τους διαγνώσθηκε εώς τότε ισχύει φορολογικά και σήμερα ότι το “τραύμα” τους επήλθε εν καιρώ πολέμου.
Το οξύμωρο είναι ότι η παραπάνω “κατάσταση” δεν καταργήθηκε για κανέναν από τους παραπάνω λόγους, Καταργήθηκε διότι, λόγω της Γενικής Επιστράτευσης, όσοι υπέβαλαν αίτηση αποστρατείας στη 25ετία, τυπικά ήταν στην διακριτική ευχέρεια της διοικήσεως, λόγω της “Γενικής Επιστράτευσης” αν θα τους αποστρατεύσει. Ήταν πολύ λίγες οι περιπτώσεις που δεν γινόταν δεκτές, για διάφορους λόγους, όλες όμως στον Στρατό Ξηράς!
Εάν διαβάσεις το άρθρο 40 του ΚΠΣΣ που προανέφερα και αφορά τον υπολογισμό χρόνου στο διπλάσιο, γίνεται σαφής αναφορά στο Β’ παγκόσμιο πόλεμο, στον εμφύλιο, στον πόλεμο της Κορέας και στην Κύπρο, πουθενά όμως δεν αναφέρονται ειρηνευτικές αποστολές.
.
Επίσης άλλο πράγμα είναι η γενική κατάσταση επιστράτευσης και άλλο πράγμα ο πόλεμος!
Άρθρο 21 παρ. 1 Ν.2641/98: “Για τις Ελληνικές Δυνάμεις που ενεπλάκησαν με οποιονδήποτε τρόπο στα γεγονότα, κατά τη χρονική περίοδο από 20 Ιουλίου 1974 έως 20 Αυγούστου 1974 στην Κύπρο, η περίοδος αυτή χαρακτηρίζεται ως πολεμική. Οι ρυθμίσεις της ως άνω διάταξης ισχύουν και για τα γεγονότα που έλαβαν χώρα το 1964 στην Τυληρία και Λευκωσία και το 1967 στην Κοφίνου και Αγ. Θεοδώρους, με όλες τις ευεργετικές συνέπειες κατά τις κείμενες διατάξεις.”
Καλησπέρα σας. Έχω εισαχθεί στη ΣΜΥ στις 29/10/1991(ΣΜΥ 93). Ανήκω στο ΣΥΠ ως Πυροτεχνουργός. Έχω αναγνωρίσει και πληρώσει 7 εξάμηνα ως Πυροτεχνουργός. Έχω καταβάλει για αναγνώριση 5ετιας εφάπαξ 6.859 ευρώ λογιζόμενη επί των αποδοχών Δεκ 2016. Έχω καταθέσει στο ΓΛΚ, απευθείας αναφορά για αναγνώριση 3ετιας τον Νοε 2017. Δεν έχω καμμία απάντηση επι αυτού. Έχω θεμελιώσει συνταξιοδοτικό δικαίωμα? Μπορώ από τούδε και στο εξής να καταθέσω αίτηση αποστρατείας για πλήρη σύνταξη? Πρέπει να υποβάλω κάποια αναφορά για το ποια 5ετια μου έχει αναγνωριστεί?
Σπύρο, το έκανα, αλλά δεν μπόρεσα να κατανοήσω το αποτέλεσμα. Αναφέρει θεμελίωση 31-10-2015 κάτι που δε δέχεται το ΓΛΚ. Επίσης να αναφέρω ότι τα εξάμηνα ως πυροτεχνουργός τα έγραψα από 2014 έως και 2018. Το 2014 δεν είχα 24,5 χρόνια συμπληρωμένα. Αλληλοκαλύπτονται τα δίπλα εξάμηνα με την 5 ετια? Ούτε αυτό το γνωρίζω.
Τα 5 πολεμικά για να μετρήσουν πρέπει να έχεις 25 χρόνια υπηρεσίας και τέλος 2014 δεν τα είχες οπως και 2 εξάμηνα απο τα 7. Αρα θεμελιώνεις μετά το 2015 βαλε στην εφαρμογη 31-12-2014 (ελεγχος συνταξιμων ετων) να δείς πόσα χρόνια σου βγάζει τότε.
Η αιτία της παρανόησης είναι η πρόσθετη βασική πληροφορία που έδωσες με το δεύτερο σχόλιό σου –> “… τα εξάμηνα ως πυροτεχνουργός τα έγραψα από 2014 έως και 2018”.
Η εφαρμογή θεωρεί ότι όλα τα διπλά εξάμηνα που εισάγονται έγιναν πριν το 2014, οπότε κάνοντας έλεγχο για την ημερομηνία 31-12-2014 πρέπει να εισάγεις εξάμηνα = 0, γιατί στις 31-12-2004 δεν είχες εξάμηνα.
Το αποτέλεσμα στη σελίδα είναι αυτό –> https://i.imgur.com/21REKae.png
Με αφορμή την περίπτωσή σου (που είναι η πρώτη που αναφέρθηκε εδώ), θα προσπαθήσω να εισάγω την αναγραφή των εξαμήνων 2 φορές, μία για τα εξάμηνα πριν το 2014 και μία για τα εξάμηνα που γίνονται μετά.
Σας ευχαριστώ πολύ κύριε Καρασαββίδη. Είστε για πάρα πολλούς, η μοναδική πηγή ενημέρωσης και διαλεύκανσης. Προσπαθώ πάνω από 4 χρόνια να μάθω/ενημερωθώ αν θεμελιώνω συνταξιοδοτικό δικαίωμα. Σε περίπτωση που δεν το θεμελίωνα στις 31/12/2014, που συμφωνώ μαζί σας ότι αυτό ισχύει, θεωρώ ότι πλέον θεμελιώνω προσμετρώντας τα 5 μάχιμα έτη (εκστρατείας), τα 7 εξάμηνα ως πυροτεχνουργός και έχοντας υποβάλει αναφορά στο ΓΛΚ για την πληρωμή εισφορών 3ετιας. Δεν είμαι όμως τόσο σίγουρος, θέλοντας στο άμεσο μέλλον να υποβάλλω αναφορά αποστρατείας, αν υπάρχει αλληλοκάλυψη πλασματικών ή κάποιου άλλου κολλήματος. Απλά σας αναφέρω και πάλι ότι η υπολογισθείσα εφάπαξ εισφορά για χρονικό διάστημα 60 μηνών λογίστηκε επι των μηνιαίων συντάξιμων αποδοχών Δεκεμβρίου 2016. Αξίζει να αναφέρω ότι κατέβαλα 6.859,08 ευρώ, πολλά περισσότερα από τα ποσά όπως επανυπολογίστηκαν πρόσφατα.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και την ενημέρωση.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
nik
7 Μαΐου 2020 00:08
Καλησπερα σε ολους,Θα ειθελα να ρωτισω,τον επομενο μηνα κληνω 60 μηνες για την αναγνωρισει κρατισεις της 5ετιας με ποσο 82 ευρω μηνιαιως.Τα χρηματα που εχω καταβαλη αυτους τους μηνες ειναι λιγοτερα απο το συνολικο ποσο που αναγραφει η πραξει αναγνωρισεις.Το παραπανω ποσο που προκυπτει θα συνεχισει να παρακρατειται απο την συνταξει μου εως οτου καληφθει το ποσο.Ας μου πει οποιος γνωριζει σχετικα .
Ποσο που χρωστας : 82 και θα βρείς ποσες δόσεις απομενουν
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ιωάννης Μ.
6 Μαΐου 2020 13:30
Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν η 3ετία bonus του Ν.3865/2010 σε αντίθεση με την πενταετία έχει εισφορά για ασφαλισμένο πριν την 1-10-1990. Αν ναι πως υπολογίζεται; Στη φόρμα υπολογισμού σύνταξης της σελίδας βγαίνει ένα πολύ μεγάλο ποσό περίπου 25000 ευρώ ενώ η πενταετία έχει ένδειξη ¨ΑΤΕΛΩΣ”.
Είμαι ΕΜΘ 1996. Έχω προϋπηρεσία ως Ανθυπολοχαγός Βραχείας Ανακατάταξης. Χρειάζεται αναγνώριση ή προσμετράται ως συντάξιμη υπηρεσία στο Δημόσιο; Δεν θυμάμαι αν πλήρωνα εισφορές και δεν έχω κρατημένο φύλλο μισθοδοσίας.
Και μια 2η ερώτηση. Ποιο είναι το όριο ηλικίας των ΕΜΘ μετά την ψήφιση των προαγωγών του; Αφού κάποιος λάβει το βαθμό του Ανθλγού.
Για τα στελέχη των ΕΔ που μέχρι την 31/12/2012 είχαν συμπληρώσει είκοσι πέντε (25) έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις του Ν2439/1996 που προβλέπει όρια ηλικίας ανά βαθμό για τους Αξιωματικούς των Ε.Δ. https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/209306 . Αφορά ίσως λίγους από τις πρώτες σειρές ΕΜΘ του στρατού ξηράς.
Για τους υπόλοιπους ισχύουν οι διατάξεις του Ν3883/2010 και δεν προβλέπονται όρια ηλικίας.
Ενημερώθηκε η σελίδα υπολογισμού αποδοχών Μισθολόγιο 2025 με την αύξηση του επιδόματος επικινδυνότητας από 1-7-2025: Μισθολόγιο 2025 με νέο επίδομα επικινδυνότητας
.
Η νέα ημερομηνία έκδοσης της εφαρμογής είναι 18-12-2024.
Εάν βλέπετε παλαιότερη ημερομηνία πατήστε ταυτόχρονα τα πλήκτρα Control + F5 για ανανέωση της σελίδας.
Κύριε Καρασαββίδης ήθελα να σας ρωτήσω τα μερίσματα του ΜΤΣ χορηγούνται με την προσωρινή σύνταξη όπως και το εφ άπαξ;Άσχετα πότε θα εκδοθεί η οριστική πράξη συνταξιοδωτησης;Η χορηγούνται μαζί με την οριστική πράξη;
Μέχρι στιγμής ( με προσωρινή από 02/09/18) μου χορηγούνται κανονικά ( ξεκίνησαν τον επόμενο μήνα ) από την έναρξη καταβολής της προσωρινής ( και είναι πλήρες τα μερίσματα από όσο ξέρω ). Και το εφάπαξ το δώσανε τον 2ο επόμενο μήνα από την έναρξη καταβολής προσωρινής. Ο Μήνας έναρξης προσωρινής με διαγραφή ( 01/09/18) ήταν 02/2019
Είχατε αυτεπάγγελτη αποστρατεία η αίτιση αποστρατειας;Η προσωρινή πόσο έκανε να σας δοθεί.Μηπως υπάρχει διαφορά.Ευχαριστω για τις πληροφορίες.
Δεν υπάρχει διαφορά για όλους ισχύει
Αίτηση Αποστρατείας είχα ..αλλά δεν έχει καμιά διαφορά με την αυτεπάγγελτη ( η μονή σχετικά μικρή διαφορά σε χρόνους ) είναι μόνο αν αποστρατευτείς για λόγους υγείας από ότι έχω δει. Μην φανταστείς μεγάλες διαφορές όμως !!.Και αναφέρω πόσο έκανε να μου δοθεί η προσωρινή μπορείς να το διαβάσεις.
Συγγνώμη από ότι καταλαβαίνω έλαβες προσωρινή έξι μήνες μετά τη διαγραφή σου Φεβ.2019.Διαγραφηκες Σεπ.2018.Ποιο πάνω γράφεις προσωρινή από Σεπ.18.Εννοεις ότι έλαβες αναδρομικά από τότε.
Όταν εκδοθεί η προσωρινή σου καταβάλουν αναδρομικά τα ποσά από τότε που διαγράφηκες. Με την έκδοση της οριστικής λαμβάνεις την διαφορά μεταξύ προσωρινής – οριστικής από την διαγραφή σου.
Καλημέρα Αχιλλέα και Χρόνια Πολλά για την Εορτή σου εχθές (Αν γιόρταζες φυσικά).
“Στο μεσαίο πίνακα στα δεξιά της Επικεφαλίδας [Σύνταξη με νομοθεσία] υπάρχουν 3 επιλογές”.
1. “Προσωρινή”.
2. ΕΦΚΑ/16
3. ΕΦΚΑ/20.
Δοκίμασα, αλλά δεν τα βρήκα, πού βρίσκετε να κάνω την Σύγκριση;
Είχα 27 έτη & 4 μήνες Πραγματική, +5ετία + 34 Εξάμηνα.
Ποιος Υπολογισμός αντιστοιχεί σε εμένα σύμφωνα με τα παραδείγματα που ανέφερες;
ΕΦΚΑ 16 = Τι λαμβάνεις σήμερα, ΕΦΚΑ 20 = Τι θα λαμβάνεις με τις νέες διατάξεις όταν εφαρμοστούν.
Αριστερά επάνω την κατάλληλη επιλογή ΜΕΘΟΔΟΣ (διαγραφή έως 2018)
Όλες οι αλλαγές στις σελίδες επεξηγούνται με άρθρα και η συγκεκριμένη πληροφορία αναφέρεται στην παρ. Δ στο προτελευταίο άρθρο επάνω δεξιά “Διόρθωση συντάξιμου μισθού από ΕΦΚΑ”.
Όποια Εφαρμογή και να συμπληρώσω όλες Λάθος δείχνουν.
ΕΦΚΑ/16=Περισσότερα από όσα Λαμβάνω,+ Προσωπική Διαφορά
ΕΦΚΑ/20=Λιγότερα -//- -//- + Χωρίς Προσωπική Διαφορά.
Τι να πω;
Ίδωμεν από τις τελικές Αποφάσεις.
Ευχαριστώ για τις ευχές – όντως γιόρταζα. Πάντως λαμβάνοντας υπόψη ότι οι εφαρμογές υπολογίζουν σωστά ποσά για χιλιάδες συναδέλφους (με ακρίβεια δεκαδικού), κατά 99% κάτι συμπληρώνεις λάθος και κατά 1% ανήκεις σε κάποια ειδική περίπτωση (πχ. με διπλά εξάμηνα πριν και μετά το 2007).
Μόνο εάν στείλεις με mail τη ΣΠ που έλαβες (καλύπτοντας τα προσωπικά δεδομένα σου) μπορώ να ελέγξω τι από τα 2 ισχύει. Αλλά επειδή δεν το αναφέρεις ξεκάθαρα, έχεις λάβει όντως ΣΠ και κανονική σύνταξη ή πληρώνεσαι ακόμη με προσωρινή, γιατί εάν ισχύει το δεύτερο η ερώτηση “ποια επιλογή μεθόδου να κάνω στη σελίδα” απαντιέται μόνη της!
Καλημέρα.
Φυσικά και λαμβάνω Κανονική Σύνταξη.
Για να μπεις στο Πνέυμα σου γράφω τα Κάτωθι.
Πρέπει να σου την έστειλα me mail την Συνταξιοδοτική Πράξη καθώς και τα παραδείγματα από τις “Εφαρμογές” εδώ (Σύνταξη ΓΕΣ & ΓΛΚ/ΕΦΚΑ), πριν δύο χρόνια περίπου γιατί ούτε και τότε δεν αντιστοιχούσαν τα ποσά και το επισήμανες κι εσύ ότι όντως υπάρχει Λάθος στον Υπολογισμό.
Μετά από καιρό διαπίστωσα ότι δεν είχαν Προσθέσει την “Μάχιμη” 5ετία διότι, όντως έχω Διπλά Εξάμηνα πριν και μετά το 2007 και νόμιζαν ότι τα διαστήματα των Εξαμήνων κάλυπταν την 5ετία αλλά όμως δεν ισχύει αυτό.
Και έτσι μετέβηκα στο ΓΛΚ να το Διορθώσει αλλά ακόμα περιμένω 20+ πλέον μήνες να γίνει η Διόρθωση και να Αποκατασταθεί η Αδικία που οφείλεται σε Λάθος Συναδέλφου.
Θα στείλω εκ νέου την ΣΠ καλύπτοντας ή όχι τα στοιχεία μου, (δεν έχω θέμα) για να συγκρίνεις κι εσύ.
Ευχαριστώ.
Ευοί-Ευάν, με Υγεία και Ευδαιμονία.
Άρα εάν ΔΕΝ βάλεις την πενταετία στην εφαρμογή του σύνταξη ΓΕΣ θα πρέπει να συμφωνούν τα ποσά της σύνταξης που λαμβάνεις με αυτά της εφαρμογής, έως ότου αποκατασταθεί με την προσμέτρηση της 5ετιας σου από το ΓΛΚ.
Όχι, στην Εφαρμογή “Σϋνταξη-ΓΕΣ δείχνει ότι έπρεπε να Λαμβάνω 110€ περισσότερα από ότι παίρνω και στην Εφαρμογή του ΕΦΚΑ 27€ Περισσότερα από ότι Λαμβάνω.
Όντως έστειλες mail αλλά δεν υπήρχαν συνημμένα, διότι τα συνημμένα που έστειλες ήταν απλά links αρχείων στον Η/Υ σου (μόνο εσύ τα βλέπεις), θα πρέπει να στείλεις είτε αρχεία εικόνας jpg είτε pdf.
Διάβαζα σήμερα το νέο ασφαλιστικό νόμο για τα ποσοστά αναπλήρωσης αλλά δεν βρήκα κάπου την παράγραφο που λέει πως από τα 45 έτη και πάνω για βατραχανθρώπους αλεξιπτωτιστές η αναπλήρωση συνεχίζει στο 2.
Ισχύει τελικά η δεν το πρόσεξα εγώ ..
Παρ. 5, του άρθρου 36Α, του ν.4387/2016
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/601629
Έχεις δίκιο το κοίταξα αναλυτικά στο άρθρο 32 που γράφει..ισχύει σε ευχαριστώ πολύ G G
Καλημέρα, δηλαδή ποιος Πίνακας αντιπροσωπεύει εμάς; Ο Πρώτος ή ο Δεύτερος;
Από την 1.10.2019 τα ποσοστά αναπλήρωσης για κάθε επιμέρους περίοδο ασφάλισης αποτυπώνονται στον ακόλουθο πίνακα 2, και για όσους έχουν πτητικά, αλεξίπτωτα κλπ προσθέτουν τα ποσοστά σύμφωνα με την διάταξη που έγραψε παραπάνω ο G.G.
Ακόμη από τον ΕΦΚΑ δεν έχουν υπολογιστεί με τα νέα ποσοστά, αυτό θα γίνει κάποια στιγμή με αναδρομικότητα.
https://enstoloi.net/neo-asfalistiko-nomosxedio-2020/
Η νέα αναπλήρωση σε περίπτωση ύπαρξης διπλών εξαμήνων υπολογίζεται με την επιλογή ΕΦΚΑ/20 στο site και αναλύεται με παραδείγματα στην παρ. Γ εδώ: Σύγκριση προηγούμενου και νέου ασφαλιστικού
Καλησπέρα.
Τα Αναδρομικά που λάβαμε το 2018 από τις Κρατήσεις του 2012 και μετά, σε ποιον Σύνδεσμο μπορώ να τα δω;
Αναλυτικός υπολογισμός δεν υπάρχει για να δούμε κάπου. Οτι έβαλαν απο μόνοι τους. Μπορείς να δείς μονο απο εδώ στο εργαλεία – αναδρομικά
Κάπου δεν έχει εκκαθαριστικό σημείωμα με τις αποδοχές εκείνου του διαστήματος;
Αγαπητέ Σπύρο, τελικά θυμήθηκα μετά “Κόπων” και το βρήκα.
Στην Σελίδα του ΓΕΣ και αντιστοίχως ΓΕΝ & ΓΕΑ στις “Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες” εμφαίνονται τα Αναδρομικά πού Λάβαμε το 2018.
Από κει και ύστερα κάνεις Σύγκριση όπως είπες εδώ: “Εργαλεία-Αναδρομικά”.
Καλημέρα, Ευοί-Ευάν, Ευδαιμονία.
Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν εξακολουθεί να ισχύει ότι 6 μήνες και 1 ημέρα ισοδυναμούν με 1 έτος ασφάλιση. Δηλαδή μπορούμε να κάνουμε αναφορά αποστρατείας 6 μήνες πριν τη συμπλήρωση του τελευταίου έτους;
ΟΧΙ….δεν ισχύει
Ο συντάξιμος χρόνος δεν υπολογίζεται σε έτη όπως παλιά (με στρογυλοποίηση στον πλησιέστερο ακέραιο), αλλά σε ημέρες, οπότε για κάθε ημέρα παραπάνω που κάθεσαι κερδίζεις κάποια λεπτά του ευρώ στη σύνταξη.
Είναι πιο δίκαιο αυτό, γιατί παλαιότερα χρόνος μικρότερος των 6 μηνών δεν λαμβάνονταν υπόψη.
Καλημέρα σας.
Ως Απόστρατος, η Υγειονομική Κάλυψη και Ιατρική Περίθαλψη εμού και των μελών της Οικογένειάς μου πώς πραγματοποιείται όταν δεν υπάρχει Νοσοκομείο ή Συμβεβλημένος Ιατρός στην περιοχή;
Τα Έξοδα πώς Καλύπτονται;
Πληρώνω και συμπληρώνω Έκθεση Γενομένης Δαπάνης; Και πού την Αποστέλλω;
Προσκομίζω τις Αποδείξεις στον ΕΦΚΑ, σε Στρατιωτικό Νοσοκομείο, σε κάποιο ΚΤΣ, στον ΕΟΠΥΥ ή κάπου αλλού;
Ευχαριστώ, Υγειαίνετε και Ευδαιμονείτε.
Καλημέρα σας και εύχομαι ήσαστε Υγιείς όλοι.
Είμαι Απόστρατος και δεν γνωρίζω για την Υγειονομική Κάλυψη σχεδόν τίποτα γιατί δεν χρειάστηκε ούτε όταν ήμουν Ενεργός στην Υπηρεσία μήτε και μετά την Αποστρατεία μου.
Επιθυμώ να με ενημερώσετε τι γίνετε με τις Ιατρικές Εξετάσεις και την Υγειονομική Περίθαλψη σε Οδοντίατρο, Δερματολόγο και λοιπές Ιατρικές Ειδικότητες, όπου δεν έχει Στρατιωτικό Νοσοκομείο ή Συμβεβλημένο Ιατρό του ΕΟΠΥΥ.
Πώς μου επιστρέφουν τα Χρήματα που κατέβαλα;
Συμπληρώνω “Αίτηση Γενομένης Δαπάνης”; Και πού την Καταθέτω;
Στον ΕΟΠΥΥ, στον ΕΦΚΑ, σε Στρατιωτικό Νοσοκομείο, στο ΓΛΚ, ΜΤΣ ή σε κάποιο άλλο Ταμείο;
Ευχαριστώ εκ των Προτέρων.
Θα έπρεπε να πάς σε ιατρεία του ΕΣΥ – ΤΟΜΥ ή οποιαδήποτε δομή δημόσιας υγείας. Απο ιδιώτες δεν υπάρχει αποζημίωση.
Να πάω σε ΕΣΥ ή ΤΟΜΥ αλλά δεν έχει.
Το πιο κοντινό είναι στα 120 χιλιόμετρα.
Τι έχει εκεί που είσαι για να μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε…
Μόνο Ιδιώτες ιατρούς έχει.
Αν τα πληρώσω εννοώ πώς μπορώ να πάρω πίσω “Μέρος των Χρημάτων”;
Δεν γινονται αιτησεις γενομενης δαπανης ως ε.α.. Πηγαινοντας σε ιδιωτη οδοντιατρο(σφραγισμα, καθαρισμος δοντιων κλπ) πληρωνεις και δεν παιρνεις τιποτα πισω…..επισκεψη σε παθολογο, δερματολογο κλπ πληρωνεις τις επισκεψεις. Το μονο που ξερω ειναι οτι για γυαλια παιρνεις ενα εφαπαξ ποσο(100 ευρω) απο ΕΟΠΠΥ(προσκομιζοντας τα δικαιολογητικα) και αυτα ανα 4 χρονια.
Δηλαδή αν κάνω Προσθετική Δοντιών πάλι δεν θα πάρω τίποτα;
Σε ιδιώτη γιατρό είτε πας για συνταγογράφηση,είτε για εξέταση πληρώνεις και δεν παίρνεις τίποτα πίσω…η συνταγογράφηση πάει 10 ευρώ και η επίσκεψη για εξέταση ανάλογα τον τιμοκατάλογο του γιατρου
Στην ιστοσελίδα του ΕΟΠΥΥ – ενότητα πολίτες θα βρείς αυτούς που βρίσκονται κοντά σου ανάλογα την ειδικότητα που θέλεις
Οδοντιάτρους δεν έχει σχεδόν πουθενά.
Οφθαλμίατρο έχει κατά περίσταση.
Δερματολόγο ψάχνεις με τα “Κυάλια” σε όλη την Ελλάδα.
Ιωαννη καλως ηρθες στην πραγματικη ζωη!!!Αυτα που ξεραμε,τα ξεχασαμε απο την πρωτη μερα που πηραμε ξανα πολιτικη ταυτοτητα.Δυστυχως τωρα μονο “ακουμπατσερο”
Καλησπέρα. Επειδή δεν βρίσκω κατάλληλο εργαλείο εδώ (ελπίζω να μην βγαίνω εκτός θέματος του site εντελώς) θα ήθελα να μου υπολογίσετε τα έξοδα μεταθεσεως από Νέα Πέραμο Αττικής στην Κω. Είμαι Ανθστης από ΣΜΥ παντρεμενος με δύο παιδιά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Δεν έχει δημιουργηθεί τέτοια εφαρμογή στο site, εάν υπήρχε θα ήταν προσβάσιμη από όλους.
Ok αυτό το κατάλαβα. Εσείς μπορείτε να με βοηθήσετε ή να με παραπεμψετε κάπου; να εχω έναν μπούσουλα για το τι με περιμένει στα έξοδα!
http://www.newsnowgr.com/article/1269275/pos-ypologizontai-ta-exoda-metatheseon-stratiotikon-vevaioseis-xiliometrikis-apostasis.html
Για βεβαίωση χλμ απόστασης
https://kmd.ggde.gr/
Αυτό το άρθρο αναφέρεται στους παλιούς μισθολογικούς βαθμούς και ΕΧΥ, το θέμα είναι ο τρόπος υπολογισμού με το νέο μισθολόγιο, όποιος διαθέτει στοιχεία ας τα στείλει με mail.
Να κανεις αναφορα κ να ζητας προκαταβολη απο τα εξοδα μετακινησης κ ετσι ο ταμιας θα σου δωσει 1ον ενα ποσο κ θα ξερεις κ ποσα θα παρεις για να βαλης οροφη για την μτφ σου.
2107496820 ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΛΕΣΕ Σ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΞΟΔΩΝ Κ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ.ΡΩΤΗΣΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΙ,ΘΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ Κ ΑΜΕΣΩΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ Κ ΠΟΣΟ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ.(προσωπικη εκτιμηση απο δικες μου μεταθεσεις οτι θα παρεις γυρω στα 2000Ε κ γυρω στα 1500 προκαταβολη).ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΟΠΩΣ Κ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΕΙ.
Ευχαριστώ πολύ όλους τους συναδέλφους! Θα σας γράψω τα αποτελέσματα Όταν έχω εικόνα!
Το ύφος του σχολίου σου και με τον τρόπο που διατυπώθηκε (από άγνωστης – προέλευσης ατόμου) είναι άκρως προσβλητικό προς τον συνάδελφο (έχει και όνομα αν δεν το πρόσεξες) αλλά φαίνεται ότι μάλλον είσαι από τους αφ ‘ υψηλού.
Θα παρακαλούσα τον κύριο Αχιλλέα να το διαγράψει.
Καλησπέρα σας, Μπορείτε κ. Αχιλλέα να δείτε τι γίνεται με τα εξάμηνα υπηρεσίας σε Αφγανιστάν ή σε περιοχές εμπόλεμες αν λογίζονται διπλά με εξαγορά εισφορών?
Αναγνωρίζεται διπλός χρόνος υπηρεσίας “κατά τη διάρκεια της εμπόλεμης κατάστασης του κράτους” (άρθρο 40 του ΚΠΣΣ), δηλαδή της Ελλάδας. Ελπίζω να μην χρειαστεί ποτέ να αναγνωρίσεις τέτοιο χρόνο υπηρεσίας!
Συγγνώμη που παρεμβαίνω Αχιλλέα. Μέχρι λίγα χρόνια μετά το 2000, ίσχυε η εμπόλεμη κατάσταση της Ελλάδος από το 1974 εώς τότε!. Συγκεκριμένα ” Κατάσταση Γενικής Επιστράτευσης”. Η παραπάνω διάταξη λαμβανόταν υπόψη σε πληθώρα Νόμων!
α. Στρκούς σε ειρηνευτικές αποστολές, διπλάσιος χρόνος με αίτηση τους.
β. Στρκούς που τραυματιζόταν και αποστρατευόντουσαν ένεκα της υπηρεσίας με πόρισμα ΕΔΕ, δικαιούμενοι επιπλέον φορολογικές παροχές.
γ. Στρκούς Ειδικών καταστάσεων που η πάθηση τους διαγνώσθηκε εώς τότε ισχύει φορολογικά και σήμερα ότι το “τραύμα” τους επήλθε εν καιρώ πολέμου.
Το οξύμωρο είναι ότι η παραπάνω “κατάσταση” δεν καταργήθηκε για κανέναν από τους παραπάνω λόγους, Καταργήθηκε διότι, λόγω της Γενικής Επιστράτευσης, όσοι υπέβαλαν αίτηση αποστρατείας στη 25ετία, τυπικά ήταν στην διακριτική ευχέρεια της διοικήσεως, λόγω της “Γενικής Επιστράτευσης” αν θα τους αποστρατεύσει. Ήταν πολύ λίγες οι περιπτώσεις που δεν γινόταν δεκτές, για διάφορους λόγους, όλες όμως στον Στρατό Ξηράς!
Εάν διαβάσεις το άρθρο 40 του ΚΠΣΣ που προανέφερα και αφορά τον υπολογισμό χρόνου στο διπλάσιο, γίνεται σαφής αναφορά στο Β’ παγκόσμιο πόλεμο, στον εμφύλιο, στον πόλεμο της Κορέας και στην Κύπρο, πουθενά όμως δεν αναφέρονται ειρηνευτικές αποστολές.
.
Επίσης άλλο πράγμα είναι η γενική κατάσταση επιστράτευσης και άλλο πράγμα ο πόλεμος!
Άρθρο 21 παρ. 1 Ν.2641/98: “Για τις Ελληνικές Δυνάμεις που ενεπλάκησαν με οποιονδήποτε τρόπο στα γεγονότα, κατά τη χρονική περίοδο από 20 Ιουλίου 1974 έως 20 Αυγούστου 1974 στην Κύπρο, η περίοδος αυτή χαρακτηρίζεται ως πολεμική. Οι ρυθμίσεις της ως άνω διάταξης ισχύουν και για τα γεγονότα που έλαβαν χώρα το 1964 στην Τυληρία και Λευκωσία και το 1967 στην Κοφίνου και Αγ. Θεοδώρους, με όλες τις ευεργετικές συνέπειες κατά τις κείμενες διατάξεις.”
@Georgios
(σχετικά με παλαιότερο ερώτημα σου)
.
Η εγκύκλιος εισαγωγής ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ 2020-21
https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%940%CE%A16-%CE%93%CE%93%CE%91?inline=true
Καλησπέρα σας. Έχω εισαχθεί στη ΣΜΥ στις 29/10/1991(ΣΜΥ 93). Ανήκω στο ΣΥΠ ως Πυροτεχνουργός. Έχω αναγνωρίσει και πληρώσει 7 εξάμηνα ως Πυροτεχνουργός. Έχω καταβάλει για αναγνώριση 5ετιας εφάπαξ 6.859 ευρώ λογιζόμενη επί των αποδοχών Δεκ 2016. Έχω καταθέσει στο ΓΛΚ, απευθείας αναφορά για αναγνώριση 3ετιας τον Νοε 2017. Δεν έχω καμμία απάντηση επι αυτού. Έχω θεμελιώσει συνταξιοδοτικό δικαίωμα? Μπορώ από τούδε και στο εξής να καταθέσω αίτηση αποστρατείας για πλήρη σύνταξη? Πρέπει να υποβάλω κάποια αναφορά για το ποια 5ετια μου έχει αναγνωριστεί?
Σας ευχαριστώ παρά πολύ εκ των προτέρων.
Με εκτίμηση
Υπλγος (ΥΠ-Π) Χρυσοβαλάντης Ντυμένος
Στα δεξιά απο το κουτάκι δικαίωμα σύνταξης βαζεις τους χρόνους και βλέπεις πότε θεμελιώνεις.
Και διάβασε και το Τρόπος χρήσης και αξιοποίησης του site https://enstoloi.net/tropos-chrisis-aksiopoiisis-site/
Σπύρο, το έκανα, αλλά δεν μπόρεσα να κατανοήσω το αποτέλεσμα. Αναφέρει θεμελίωση 31-10-2015 κάτι που δε δέχεται το ΓΛΚ. Επίσης να αναφέρω ότι τα εξάμηνα ως πυροτεχνουργός τα έγραψα από 2014 έως και 2018. Το 2014 δεν είχα 24,5 χρόνια συμπληρωμένα. Αλληλοκαλύπτονται τα δίπλα εξάμηνα με την 5 ετια? Ούτε αυτό το γνωρίζω.
Τα 5 πολεμικά για να μετρήσουν πρέπει να έχεις 25 χρόνια υπηρεσίας και τέλος 2014 δεν τα είχες οπως και 2 εξάμηνα απο τα 7. Αρα θεμελιώνεις μετά το 2015 βαλε στην εφαρμογη 31-12-2014 (ελεγχος συνταξιμων ετων) να δείς πόσα χρόνια σου βγάζει τότε.
Η αιτία της παρανόησης είναι η πρόσθετη βασική πληροφορία που έδωσες με το δεύτερο σχόλιό σου –> “… τα εξάμηνα ως πυροτεχνουργός τα έγραψα από 2014 έως και 2018”.
Η εφαρμογή θεωρεί ότι όλα τα διπλά εξάμηνα που εισάγονται έγιναν πριν το 2014, οπότε κάνοντας έλεγχο για την ημερομηνία 31-12-2014 πρέπει να εισάγεις εξάμηνα = 0, γιατί στις 31-12-2004 δεν είχες εξάμηνα.
Το αποτέλεσμα στη σελίδα είναι αυτό –> https://i.imgur.com/21REKae.png
Με αφορμή την περίπτωσή σου (που είναι η πρώτη που αναφέρθηκε εδώ), θα προσπαθήσω να εισάγω την αναγραφή των εξαμήνων 2 φορές, μία για τα εξάμηνα πριν το 2014 και μία για τα εξάμηνα που γίνονται μετά.
Σας ευχαριστώ πολύ κύριε Καρασαββίδη. Είστε για πάρα πολλούς, η μοναδική πηγή ενημέρωσης και διαλεύκανσης. Προσπαθώ πάνω από 4 χρόνια να μάθω/ενημερωθώ αν θεμελιώνω συνταξιοδοτικό δικαίωμα. Σε περίπτωση που δεν το θεμελίωνα στις 31/12/2014, που συμφωνώ μαζί σας ότι αυτό ισχύει, θεωρώ ότι πλέον θεμελιώνω προσμετρώντας τα 5 μάχιμα έτη (εκστρατείας), τα 7 εξάμηνα ως πυροτεχνουργός και έχοντας υποβάλει αναφορά στο ΓΛΚ για την πληρωμή εισφορών 3ετιας. Δεν είμαι όμως τόσο σίγουρος, θέλοντας στο άμεσο μέλλον να υποβάλλω αναφορά αποστρατείας, αν υπάρχει αλληλοκάλυψη πλασματικών ή κάποιου άλλου κολλήματος. Απλά σας αναφέρω και πάλι ότι η υπολογισθείσα εφάπαξ εισφορά για χρονικό διάστημα 60 μηνών λογίστηκε επι των μηνιαίων συντάξιμων αποδοχών Δεκεμβρίου 2016. Αξίζει να αναφέρω ότι κατέβαλα 6.859,08 ευρώ, πολλά περισσότερα από τα ποσά όπως επανυπολογίστηκαν πρόσφατα.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και την ενημέρωση.
Καλησπερα σε ολους,Θα ειθελα να ρωτισω,τον επομενο μηνα κληνω 60 μηνες για την αναγνωρισει κρατισεις της 5ετιας με ποσο 82 ευρω μηνιαιως.Τα χρηματα που εχω καταβαλη αυτους τους μηνες ειναι λιγοτερα απο το συνολικο ποσο που αναγραφει η πραξει αναγνωρισεις.Το παραπανω ποσο που προκυπτει θα συνεχισει να παρακρατειται απο την συνταξει μου εως οτου καληφθει το ποσο.Ας μου πει οποιος γνωριζει σχετικα .
Ποσο που χρωστας : 82 και θα βρείς ποσες δόσεις απομενουν
Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν η 3ετία bonus του Ν.3865/2010 σε αντίθεση με την πενταετία έχει εισφορά για ασφαλισμένο πριν την 1-10-1990. Αν ναι πως υπολογίζεται; Στη φόρμα υπολογισμού σύνταξης της σελίδας βγαίνει ένα πολύ μεγάλο ποσό περίπου 25000 ευρώ ενώ η πενταετία έχει ένδειξη ¨ΑΤΕΛΩΣ”.
Μόνο για όσους συμπληρώνουν 25ετια μετα το 2015…
Καλημέρα,έχω αποδοχές 32.880,θα πάρω επίδομα τέκνων;Τρία παιδιά.Ευχαριστω
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-290/#comment-86416
Είμαι ΕΜΘ 1996. Έχω προϋπηρεσία ως Ανθυπολοχαγός Βραχείας Ανακατάταξης. Χρειάζεται αναγνώριση ή προσμετράται ως συντάξιμη υπηρεσία στο Δημόσιο; Δεν θυμάμαι αν πλήρωνα εισφορές και δεν έχω κρατημένο φύλλο μισθοδοσίας.
Και μια 2η ερώτηση. Ποιο είναι το όριο ηλικίας των ΕΜΘ μετά την ψήφιση των προαγωγών του; Αφού κάποιος λάβει το βαθμό του Ανθλγού.
Για τα στελέχη των ΕΔ που μέχρι την 31/12/2012 είχαν συμπληρώσει είκοσι πέντε (25) έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις του Ν2439/1996 που προβλέπει όρια ηλικίας ανά βαθμό για τους Αξιωματικούς των Ε.Δ.
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/209306 . Αφορά ίσως λίγους από τις πρώτες σειρές ΕΜΘ του στρατού ξηράς.
Για τους υπόλοιπους ισχύουν οι διατάξεις του Ν3883/2010 και δεν προβλέπονται όρια ηλικίας.