Στρατός Ξ.

Σελίδα υπ' αριθ. 398 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.4K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΠΑΝΑΓΙΏΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΏΤΗΣ
3 Ιουνίου 2024 21:19

Η πάθηση μου είναι καρδιακή ανεπάρκεια και έχω κάνει και εμφύτευση απινιδοτη ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΏΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΏΤΗΣ
3 Ιουνίου 2024 21:15

Καλησπέρα κύριε Αχιλλέα είμαι εμθ ανθυπασπιστης έχω βγει εδώ και 2 χρόνια ελαφράς υπηρεσίας ποσοστό αναπηρίας ποτέ και πώς μπορώ να βγάλω; ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση σας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωστας
Κωστας
3 Ιουνίου 2024 12:28

Καλημέρα σας κύριε Αχιλλέα.Εντελει αποστρατευομαι 30-6-2025 με 21 χρόνια υπηρεσίας την 5ετια και 44 μήνες ΙΚΑ από πριν και με ποσοστό αναπηρίας 56%.Μετα από ποσό καιρό βγαίνει η σύνταξη και το εφάπαξ περίπου για να ξέρω λίγο τα οικονομικά.Ευχαριστω εκ των προτέρων και για όλη την βοήθεια που μου έχετε δώσει με τις απαντήσεις σας όλο αυτόν τον καιρο

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΏΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΏΤΗΣ
Απάντηση σε  Κωστας
3 Ιουνίου 2024 14:20

Καλημέρα ποσοστό αναπηρίας ποίος το έβγαλε το εφκα; ή από ασυε; γιατί θέλω και εγώ να βγάλω λόγω καρδιακής ανεπάρκειας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση σας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΙΤ
ΙΤ
2 Ιουνίου 2024 18:41

Αχιλλέα καλησπέρα.
Μπορεί κάποιος που έχει καταταγεί 1992-1995 σε παραγωγική σχολή (ΣΣΕ, ΣΣΑΣ) και κρίθηκε ευδοκίμως τερματίσας στις κρίσεις του Μαρτίου με π.χ. 39 συνολικά έτη υπηρεσίας (δικαιούται δηλαδή σύνταξη) να ζητήσει να εξαγοράσει επιπλέον 1 έτος, προκειμένου να συνταξιοδοτηθεί με 40 έτη και αν ναι πότε πρέπει να υποβάλει αίτηση με δεδομένο ότι η διαγραφή βγαίνει περίπου τον Οκτώβριο?
Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
2 Ιουνίου 2024 22:22

Στα 39 έτη, μάλλον έχει ήδη συμπεριλάβει την πενταετία, αφού αναφέρει κατάταξη 1992-1995.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΙΤ
ΙΤ
2 Ιουνίου 2024 22:41

Μιλάω για 34 συν 5 πλασματικά, σύνολο 39 όλα μαζί, αλλά με κάλυψες εφόσον σε αποστρατεύουν με κρίσεις παίρνεις ότι έχεις εκείνη την στιγμή, δηλ. στη προκειμένη τα 39. Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΙΤ
ΙΤ
Απάντηση σε  ΙΤ
3 Ιουνίου 2024 14:13

Εννοούσα συντάξιμη υπηρεσία 39 έτη, όπως ορίζεται και στο site, δηλαδή όλα τα έτη συν τα 5 πλασματικά.
Επίσης για το γ. που αναφέρεις στην απάντησή σου να γνωρίζεις ότι δεν είναι καθόλου σπάνιο για σχολές ΣΣΕ και ΣΣΑΣ, με βαθμό Σχη και μία κρίση στον βαθμό. Έχω πολλά παραδείγματα φέτος συμμαθητών μου και μικρότερων που αποχώρησαν χωρίς συμπλήρωση 40 ετών πραγματικής υπηρεσίας. Σίγουρα βέβαια δεν είναι ο κανόνας και απαιτεί σχετική αναφορά του στελέχους.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  ΙΤ
3 Ιουνίου 2024 16:00

Καποιος που κατεταγει 1992 οπως ειπες ΙΤ πως εχει 2024 34χρονια?2024 -1992=32 αφαιρεση αν κανω σωστα…
Οποτε παλι μπαινει η σαφηνεια σωστη ορολογια παροχη ολοκρηρωμενων στoιχειων οπως ειπε παραπανω Αχιλλεας

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
2 Ιουνίου 2024 15:36

Καλησπέρα σας
Εχω 20 χρόνια υπηρεσίας και ενδιαφέρομαι να παραιτηθώ γνωρίζει κάποιος τι ποσό θα λάβω;
Η που μπορώ να απευθυνθώ για να μάθω;
Σας ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  Γιώργος
2 Ιουνίου 2024 18:40

Ερώτηση 2.3.Γ.1 υποπαρ. ε ~ ζ.1 : FAQ (Frequently Asked Questions – Συχνές ερωτήσεις)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γεώργιος Μ
Γεώργιος Μ
2 Ιουνίου 2024 11:30

Καλημέρα . Με διαγραφή 29 Φεβρουαρίου, η σύνταξη βγήκε 1 Ιουνίου, και από τις 18 Μάϊου , περίπου έστειλα με mail την πράξη συνταξιοδότησης και στον ΕΛΟΑΣ για το ΕΦΑΠΑΞ. Από τις συζητήσεις εδώ μέσα , καταλαβαίνω ότι η βαλίτσα με τη χορήγησή του θα πάει αρκετά μακριά και ίσως μέχρι τις αρχές του 2025. Το θέμα μου είναι ότι σε όσες προσπάθειες έκανα να επικοινωνήσω με τον ΕΛΟΑΣ για να επιβεβαιώσω τη λήψη της πράξης , απέτυχα. Η αίτηση χορήγησης και ο αριθμός πρωτοκόλλου είναι αυτή που μας δόθηκε όταν στείλαμε τα δικαιολογητικά στη ΔΟΙ του ΓΕΣ, ή θα πρέπει να την αναζητήσω από τον ΕΛΟΑΣ, όταν και έστειλα τη πράξη συνταξιοδότησης; (με ποιο τρόπο δε ξέρω βέβαια, καθώς δεν είμαι κοντά στην Αθήνα και όπως είπα , όσες φορές και να επικοινώνησα τηλεφωνικά απέτυχα)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Γεώργιος Μ
2 Ιουνίου 2024 13:19

Ναι είναι λίγο δύσκολοι με τα τηλέφωνα. Πιθανότατα θα την έχουν παρει αλλά θα σου προτεινα να μιλήσεις με τον ίδιο τον Δντή όπως κάνω και εγώ. Αν επιτρέπει ο διαχειριστής μπορώ να αφήσω το υπηρεσιακό του τηλ εδώ η να το στείλω με κάποιον αλλο τρόπο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Δημήτρης
3 Ιουνίου 2024 14:02

@Δημήτρης
Αφού έχεις απ’ ευθείας επικοινωνία με το Δντή, θα ήταν καλό να του προτείνεις να εκδίδει μια μηνιαία ανακοίνωση σαν αυτή
https://mta.haf.gr/2017/01/anakinwsi-horigisis-efapax-voithimatwn/
που εξέδιδε παλιότερα το ΜΤΑ.
Ήταν η εποχή που είχαμε χιλιάδες αποστρατείες και η αναμονή για εφάπαξ είχε φτάσει τα 2 έτη.
Με αυτό τον τρόπο το ΜΤΑ “γλίτωνε” πολύτιμο χρόνο που θα το “σπαταλούσε”
στο να απαντά προσωπικά σε τηλέφωνα “φρέσκων” αποστράτων.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  aero
3 Ιουνίου 2024 21:07

Για να μην υπάρχουν παρερμηνειες θα θελα να πω ότι δεν έχω κάποια προσωπικη σχέση με το συγκεκριμένο άνθρωπο. Ουτε το τηλ του είναι κάποιο κρυφό νουμερο. Το έχουν αρκετοί συνάδελφοι που ήθελαν να ενημερωθουν για το εφάπαξ τους τα προηγουμενα χρόνια και έτσι το έμαθα και εγώ. Και επειδή ξέρω ότι στα γνωστά τηλ σπάνια να το σηκώσει κάποιος και επειδή είναι ο μοναδικός που το σηκώνει και εξυπηρετεί παντα με καλή διάθεση και γνωρίζω ότι όλες αυτές τις μέρες μιλάει με συναδέλφους που τον ρωτάνε τα ίδια πραγματα,θέλησα απλά να προτεινω μια λυση στον συνάδελφο γιατί το ίδιο άγχος κ την ίδια αγωνία είχα και εγώ στην αρχή που έπαιρνα επί μέρες χωρίς να βρίσκω κάποιον να μου πει ότι τα χαρτιά μου είναι εντάξει και να περιμενω την σειρά μου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
τακης
τακης
Απάντηση σε  Δημήτρης
4 Ιουνίου 2024 12:40

Δημήτρη προχθές που μίλησες με ελοας ρώτησες πόσες αιτήσεις είναι μπροστά από εσένα? Αρχές Απριλίου ήταν 400, αρχές 8 Μαΐου 200.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αναστάσης Χ
Αναστάσης Χ
Απάντηση σε  Γεώργιος Μ
3 Ιουνίου 2024 14:32

Και γιατί δεν στέλνεις μαιλ να σου απαντήσουν; [email protected]

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γεώργιος Μ
Γεώργιος Μ
Απάντηση σε  Αναστάσης Χ
3 Ιουνίου 2024 23:33

Το έκανα και περιμένω. Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γεώργιος Μ
Γεώργιος Μ
Απάντηση σε  Γεώργιος Μ
4 Ιουνίου 2024 15:07

Mου απάντησαν για τα δικαιολογητικά, αλλά καμία απάντηση , στην ερώτηση εκτίμησης του χρόνου απονομής, παρά μόνο ότι δεν είναι δυνατή στη παρούσα φάση να γίνει κάποια εκτίμηση

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Θανάσης
Θανάσης
1 Ιουνίου 2024 17:33

Γειά σάς άμα γίνω Ανθυπασπιστής πόσους μήνες πρέπει να καθίσω στο βαθμό γειά να αποστρατευτώ με το βαθμό του Ανθυπολοχαγού.Η πάντα αποστρατευόμασται με ενα βαθμό πάνω στη σύνταξη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιωργος
Γιωργος
1 Ιουνίου 2024 12:04

Οταν διαγραφηκα το 1/2016 μου πιστωθηκε το εφαπαξ τον 5/2017. Θυμαμαι τοτε υπηρχε κουτακι στα σχολια του Στρατου που ενημερωνε τους ”φρεσκους” αποστρατους για το ποιοι παιρνουν εφαπαξ (αναλογα με την ημερομηνια πρωτοκολλησης της αιτησης). Παρακαλειται ο δχστης να ενεργοποιησει τη ψηφιακη ”υπηρεσια” ξανα. Γυρισαμε 10 χρονια πισω…….

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Sk
Sk
30 Μαΐου 2024 17:37

Καλησπέρα στους συναδέλφους.Απο συνάδελφο που απευθύνθηκε ΕΛΟΑΣ τον ενημέρωσαν οτι το εφάπαξ όσων αποστατεύθηκαν πριν 4-6 μήνες πάμε καλά Χριστούγεννα κ βάλε….πιθανόν πρώτο τρίμηνο 2025!!!Έχει κανείς κάποια ενημέρωση????

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γρηγορης
Γρηγορης
Απάντηση σε  Sk
30 Μαΐου 2024 21:14

Αποστρατευτηκα με την 31 Δεκ 23 και πριν από δυο εβδομάδες πήγα στον ΕΛΟΑΣ να ρωτήσω για το εφάπαξ.Μου είπαν να τους ξανά ενοχλήσω τέλος Αυγούστου για να μου πουν πότε να αναμένω την καταβολή του. Από ότι καταλαβαίνω ούτε αυτοί ξερουν και λένε αοριστίες για να μας ξεφορτωθούν.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Sk
Sk
Απάντηση σε  Γρηγορης
31 Μαΐου 2024 20:44

Εγώ με διαγραφή τέλος Φεβ 24 είπαν α τρίμηνο 25!!! Φαντάσου τι γίνεται!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Sk
31 Μαΐου 2024 08:59

Ναι το επιβεβαιώνω και εγώ μετά από επικοινωνία μου.Η κατάσταση είναι πολύ πιο χειρότερη από ότι περίμενα.Με διαγραφή Νοέμβριο 2023 μου είπαν ότι πάω για αρχές 2025.Αλλά τον πραγματικό λόγο δεν τον αναφέρει κανείς ίσως γιατί δεν θέλουν να γίνει γνωστός.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
τακης
τακης
Απάντηση σε  Δημήτρης
31 Μαΐου 2024 13:52

Μίλησες με το ταμείο μετά της 8 Μαΐου? Αν ναι,πότε,και αν ξέρεις πόσες αιτήσεις έχει μπροστά από την δική σου

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  τακης
31 Μαΐου 2024 14:17

Προχθές μίλησα. Πριν από εμένα είπαν ότι είναι άλλοι 400.Αλλα τόσοι ήταν και τον Μάρτιο ενώ τον Απρίλιο πληρωθηκαν αυτοί που διαγράφηκαν τον Σεπ23. Σε άλλον συνάδελφο που διαγραφηκαμε τον ίδιο μήνα είπαν 200.Δεν βγάζεις άκρη. Πάντως ενημερωτικά για το ίδιο θέμα σε άλλο τομέα του δημοσίου είχε ασχοληθεί και ο συνήγορος του πολιτη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
τακης
τακης
Απάντηση σε  Δημήτρης
31 Μαΐου 2024 20:09

Μέτα της 15 Ιουνίου θα πάρω τηλ. Να δούμε εάν εγκριθούν οι αιτήσεις

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Sk
Sk
Απάντηση σε  τακης
31 Μαΐου 2024 20:50

Ενημέρωσε ότι μάθεις συνάδελφε μήπως κ βγάλουμε καμία άκρη…. υποθετικά παντα …..γιατί παίζουν με τον πόνο μας !!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Sk
Sk
Απάντηση σε  Δημήτρης
31 Μαΐου 2024 20:47

Αν ισχύει από Νοέ 23 να πας αρχές 25 ….εγώ που είμαι Φεβ 24 βλέπω καλό καλοκαίρι 25 ….κ ας μου είπαν α τρίμηνο 25!! Ότι να ναι …. εμημερωση μην πω καλύτερα!!!Καλο μας κουράγιο!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Sk
1 Ιουνίου 2024 12:36

Λέω ότι μου είπε ο ίδιος ο Δντης. Και το ίδιο είπε και σε άλλους συναδέλφους που αποστρατευτηκαμε ίδιο μήνα. Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι δεν λένε τον λόγο της καθυστέρησης. Γιατί αν κοιτάξει κάποιος τους ισολογισμούς του ΕΛΟΑΣ θα δει ότι τα χρηματα του ετήσιου προυπολογισμου για παροχες εφάπαξ τελείωσαν με αυτά που χορήγησαν τον Απρίλιο. Επίσης μου ανέφερε ότι τον Μάιο δεν συνεδρίασε η επιτροπη και ότι τον Ιουνιο η Ιουλιο θα πληρωθουν κάποιοι 35αρηδες.Αυτο δεν το κατάλαβα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αναστάσιος
Αναστάσιος
29 Μαΐου 2024 20:52

Καλησπέρα σας Χριστός Ανέστη! Με κάθε σεβασμό και ευχαριστίες για την όλη προσπάθεια και τις ενημερώσεις που πραγματοποιούνται σε αυτή την ιστοσελίδα, παραθέτω το δικό μου ερώτημα, καθόσον με αφορά άμεσα λόγω συμπλήρωσης του ηλικιακού ορίου των 50 ετών τον Φεβ 2025. ΕΠΟΠ ο οποίος συμπληρώνει τα 50 έτη και σύμφωνα με τον Ν.445/1974 άρθρο 39 (ο οποίος ακόμη δεν έχει γίνει κάποια τροποποίηση ως προς τον θεσμό των ΕΠΟΠ, αλλά έχει τροποποιηθεί μόνο για τους προερχόμενους από τον θεσμό των ΕΜΘ, με την προσθήκη του άρθρου 39α το 2019) αποστρατεύεται αυτεπάγγελτα με την συμπλήρωση του γενέθλιου μήνα, συνταξιοδοτείται άμεσα μετά την αποστρατεία του σε εύλογο χρονικό διάστημα 3 – 4 – 5 μηνών; ή λαμβάνει σύνταξη μετά τα 60, 62 65, 67 έτη ηλικίας του, (ακούγονται διάφορα ηλικιακά όρια). Υπάρχει κάποιο επίσημο έγγραφο το οποίο να το καθορίζει; Με διαδοχική ασφάλιση συνολικά, ιδιωτικός τομέας, στρατιωτική θητεία, εξαγορά πενταετίας διπλασιασμού και ενεργό υπηρεσία συμπληρώνονται 34,7 ασφαλιστικά έτη. Δικαιώνομαι άμεσα συνταξιοδότηση καθώς είναι αυτεπάγγελτη η αποστρατεία λόγω ορίου ηλικίας σύμφωνα με… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αναστάσιος
Αναστάσιος
29 Μαΐου 2024 21:32

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση. Καλή συνέχεια.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΤΕΛΗΣ
ΠΑΝΤΕΛΗΣ
29 Μαΐου 2024 19:08

Καλησπέρα έχω παραιτηθεί από ΕΠΟΠ σαν ι3 με ενάμιση χρόνο υπηρεσίας. Μόλις επέστρεψα τους μισθούς που έπρεπε. Θέλω να ρωτήσω από επιστροφές δικαιούμαι τις κρατήσεις ελοας; Έχω στείλει τα δικαιολογητικά αλλά δεν έχω κάποια ενημέρωση για το αν δικαιούμαι και πότε θα καταβληθούν. Γνωρίζετε κάτι παρακαλώ;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γεώργιος Μ
Γεώργιος Μ
29 Μαΐου 2024 11:57

Καλημέρα. Η Διαγραφηκα 29 Φεβρουαρίου και η μισθοδοσία μου ξεκίνησε με τη 1 Μαϊου. Γνωρίζετε πότε εκτιμάται να γίνει ή έναρξη των μερισμάτων;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παύλος
Παύλος
Απάντηση σε  Γεώργιος Μ
29 Μαΐου 2024 18:50

Τον επόμενο μήνα!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γεώργιος Μ
Γεώργιος Μ
Απάντηση σε  Παύλος
30 Μαΐου 2024 15:25

Ναι, αυτό γνώριζα , αλλά τα μερίσματα πληρώθηκαν, και ακόμη δεν έχουν κατατεθεί σε εμένα .

ΣΩΜΑ:
Στρατός
nikolaos
nikolaos
Απάντηση σε  Γεώργιος Μ
30 Μαΐου 2024 21:10

εννοει τον Ιουλιο

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
28 Μαΐου 2024 07:46

Καλημερα αν εισαι αποστρατος και εργαζεσαι εκτος απο το 10 τοις εκατο το εισοδημα απο εργασια προστιθεται στα ηδη εισοδηματα δηλ συνταξη και μισθος συζυγου οποτε αν ειναι πχ μικτα 35000 και προστεθει και η εργασια παμε 40000 οποτε η φορολογιση θα ειναι σε μεγαλυτερη κλιμακα και στο τελος θα βαλω και απο την τσεπη μου ?Με δυο ανηλικα παιδια

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΛΑΟΣ
28 Μαΐου 2024 14:10

ΝΑΙ…θα πληρώσεις και θα είναι αρκετά, μισθός + σύνταξη + μερίσματα = φορολογητέο
https://enstoloi.net/sxolia/forologia/comment-page-78/#comment-126269

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΛΑΟΣ
28 Μαΐου 2024 15:13

Ναι. Όπως λέει ο Γιάννης ο φόρος υπολογίζεται στο άθροισμα μισθός + σύνταξη + μερίσματα.
ΟΧΙ. Η σύζυγος φορολογείται για τα εισοδήματα της ανεξάρτητα από τα δικά σου εισοδήματα.
ΟΧΙ. Δεν θα βάλεις από την τσέπη σου. Τα εισοδήματα από την εργασία σου θα φορολογηθούν όπως φορολογούνται τα εισοδήματα των μισθωτών. Μπορεί να ανέβει το ποσοστό της φορολογικής κλίμακας αλλά τελικά το συνολικό εισόδημα σου θα είναι μεγαλύτερο από το εισόδημα που έχεις χωρίς να εργάζεσαι.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
29 Μαΐου 2024 08:43

Ευχαριστω αν υπερβαινω την προηγουμενη κλιμακα κατα 1000 ευρω θα φορολογηθω με την αμεσως επομενη κλιμακα για ολο το ποσο η μονο για τα 1000 που την υπερβαινω

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΛΑΟΣ
29 Μαΐου 2024 09:34

Καλημέρα.
Μόνο για το ποσό που υπερβαίνει την προηγούμενη κλίμακα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΛΑΟΣ
29 Μαΐου 2024 12:40

Πραγματικό παράδειγμα
Μισθός και σύνταξη 21700, φόρος που κρατήθηκε 1100, φόρος κατά την εκκαθάριση 1700 να πληρώσει.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κώστας Κ.Α.Χ.
Κώστας Κ.Α.Χ.
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΛΑΟΣ
28 Μαΐου 2024 22:06

Καλησπέρα!

Πριν αναλάβω εργασία, πρόσφατα, ρώτησα πριν τον λογιστή μου: μου είπε “να υπολογίζεις χονδρικά 200 Ευρώ το μήνα στην άκρη από το εισόδημα που θα παίρνεις, έτσι ώστε να μην εκπλαγείς του χρόνου στην εκκαθάριση εισοδήματος”. Αυτό κάνω ήδη και είμαι μισθωτός, ορισμένου χρόνου.

Εάν κάνεις αυτό, δεν πρέπει να ανησυχείς. Εάν έφυγες με λιγότερα από 35 χρόνια υπηρεσίας, θα έχεις όφελος στη σύνταξη, κάποια στιγμή!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Απάντηση σε  Κώστας Κ.Α.Χ.
29 Μαΐου 2024 09:15

Τελικα απο κατι προχειρους υπολογισμους που εκανα ειναι 150 ευρω το μηνα για 1000 και κατι μισθο μηνιαια

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σωτήρης
Σωτήρης
27 Μαΐου 2024 14:02

Καλησπέρα . Ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει διαταγή που να λέει ότι αν το παιδί σου πάει από Δευτέρα Λυκείου σε Τρίτη Λυκείου δεν παίρνεις μετάθεση . Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  Σωτήρης
27 Μαΐου 2024 20:54

Λαμβάνεται υπόψη δεν είναι δεσμευτικό για την υπηρεσία https://www.haf.gr/wp-content/uploads/2018/03/FEKxBx46814-02-18.pdf Άρθρο 2 παράγραφος 2η

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γεώργιος Μ
Γεώργιος Μ
Απάντηση σε  Σωτήρης
29 Μαΐου 2024 11:53

Όχι. Παίρνεις απλά κάποια μόρια επιπλέον. Τίποτα άλλο

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Nick
Nick
25 Μαΐου 2024 22:25

Συνάδελφος που απεβίωσε ενώ ήταν ε.ε είχε δώσει εξετάσεις και πήρε το πτυχίο αγγλικών σε ημερομηνία πριν επέλθει το μοιραίο.Μπορούν οι εγγύτεροι συγγενείς να το καταθέσουν μαζί με τις αποδειξεις πληρωμης για να επιστραφούν τα χρήματα όπως προβλεπόταν κανονικά;Γνωρίζετε κάτι κ.Αχιλλέα ίσως;…η καποιος άλλος;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία