Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 120 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21.6K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Johnny B.
Johnny B.
2 Δεκεμβρίου 2016 19:00

Πράγματι πολύ κατατοπιστικό το άρθρο σου με τις διευκρινιστικές οδηγίες του πλαφόν των 2000 ευρώ (για όσους είναι απόστρατοι και λαμβάνουν μια σύνταξη):

http://enstoloi.net/rythmisi-gia-anotato-orio-syntaxis-2-000-euro/

Όμως στις ίδιες οδηγίες υπάρχουν και διευκρινίσεις για τις πολλαπλές συντάξεις, γνωρίζω ότι υπάρχουν άτομα που διαβάζουν τα σχόλια σου οι οποίοι/οποίες λαμβάνουν και δεύτερη σύνταξη (π.χ. λόγω χηρείας κλπ) που θα ήθελαν να πληροφορηθούν για το τι θα ισχύσει για αυτούς.

Εκτιμώ ότι θα έπρεπε να μπει μια παράγραφος και για αυτούς.

al
al
2 Δεκεμβρίου 2016 17:23

σημερα μου ηρθε η πραξη συνταξιοδοτησης στο σπιτι ταχυδρομικως .Διαγραφη 14/6/2016με πρωτοκολο 26/7/2016

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  al
2 Δεκεμβρίου 2016 18:33

ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΜΕ 21-06 ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ 31-08 ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΧΡΕΩΘΗΚΕ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  al
2 Δεκεμβρίου 2016 18:48

Πες μας κιόλας αν συμφωνούν με τα στοιχεία που παρουσιάζει ο Αχιλλέας στο “ΣΥΝΤΑΞΗ 2016” για σένα ώστε να γίνεται και επιβεβαίωση ορθότητας δεδομένων.

al
al
Απάντηση σε  Johnny B.
2 Δεκεμβρίου 2016 22:14

ναι

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  al
3 Δεκεμβρίου 2016 12:19

Καλημέρα,al κοίταξε τήν συνταξιοδοτικη πράξη αν συμφωνεί με την παλιά νομοθεσία δηλαδή 2014 χιλιοστά Γ.Λ.Κ.και ενημέρωσε μας σχετικά.

al
al
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
3 Δεκεμβρίου 2016 16:57

Ναι μεχρι 2007 με το 80% μειον 1% καθε χρ και εβαλα τα χιλιοστα ΓΛΚ 2014 ειχα διαφ 3 μειον και βγηκε ακρ

ΠΈΤΡΟΣ Α
ΠΈΤΡΟΣ Α
2 Δεκεμβρίου 2016 14:03

Κύριε Καρασαββίδη καλημέρα. Είμαι ΕΜΘ με ημερομηνία κατάταξης 26 /3 /91. Πήγα σήμερα στο ΓΛΚ γραφείο 628 όπου με ενημέρωσαν ότι τα πέντε μαχιμα χρόνια εφόσον αναγνωριστουν δεν χάνονταιεαν κάποιος εξαντλησει τα 35 χρόνια υπηρεσίας αλλά προστίθενται και αυξάνουν το ποσό της σύνταξης. Άρα είναι μονόδρομος η αναγνώριση τους.
Γνωρίζεται εσείς κάτι τέτοιο?? Ευχαριστώ

major65
major65
2 Δεκεμβρίου 2016 13:21

Άρθρο 38 του ν.3863/2010,όπως συμπληρώθηκε με την παρ. 10 του άρ. 44 του ν.3986/2011 για εισφορά αλληλεγγύης συνταξιούχων (Υπολογίζεται στο συνολικό ποσό της σύνταξης)
Για συντάξεις από 1400-2000 ποσοστό 6%
Για συντάξεις από 2000,01-2300 ποσοστό 7%
Για συντάξεις από 2300,01-2600 ποσοστό 9% κλπ

Δηλαδή κε Καρασαββίδη με την εγκύκλιο που αφορά το πλαφόν των 2.000 καθορίζεται ότι μετά την αφαίρεση των μειώσεων σε όσους έχουν ποσό πάνω από 2.000 η κράτηση ΕΑΣ δεν θα γίνεται στο αρχικό ακαθάριστο ποσό αλλά στο μερικό στη κλίμακα 1700-2000 δηλαδή 6%. Αντίθετα σε όσους έχουν αρχική σύνταξη πάνω από 2.000 αλλά μετά την αφαίρεση των μειώσεων πέφτουν κάτω από 2.000 και δεν εμπίπτουν στο πλαφόν, θα συνεχίσουν να πληρώνουν ΕΑΣ σύμφωνα με το νόμο στο αρχικό ποσό πχ με 7% για κλίμακα 2000-2300. Μιλάμε για ΕΑΣ 2 ταχυτήτων, και επιχείρημα για νομική προσφυγή.Επίσης το ποσό των 1429 ευρώ ανώτατο πληρωτέο που είχατε αναφέρει προφανώς δεν ισχύει, αλλά είναι παραπάνω.

σ
σ
2 Δεκεμβρίου 2016 19:07

μήπως αυτό σημαίνει ότι η κατάργηση της έκπτωσης 1,5 % του φόρου εισοδήματος θα απορροφηθεί από αυτή την αλλαγή ώστε να λαμβάνονται οι ίδεες ποσοτικά συντάξεις από αρχές του έτους ;

major65
major65
1 Δεκεμβρίου 2016 13:08
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
1 Δεκεμβρίου 2016 12:48

ΚΥΡΙΕ ΑΧΙΛΛΕΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΜΘ , ΠΑΛΙΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ 10/11/2016 ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΟΧΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (ΘΗΤΕΙΑ , ΙΚΑ , ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 2 ΜΗΝΕΣ ΤΗΝ 31/12/2014). ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΤΡΙΜΗΝΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΧΤΗΚΑ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 1/1/1993 ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΡΙΜΗΝΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΑΓΕΙ ΩΣ ΕΝΣΤΟΛΟΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΥΤΗ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΘΩΣ ΣΤΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΞΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΝΑ ΟΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
1 Δεκεμβρίου 2016 16:24

ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΡΘΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΠΕΡΙ ΤΡΙΜΗΝΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΤΑΓΕΝΤΕΣ ΜΕΤΑ 1-1-93, ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ, ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΚΑΘΩΣ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ SITE ΤΟΥ ΠΝ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΕΥΛΟΓΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΚΡΣΗ. ΑΠΟ ΤΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Ή ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ?

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
2 Δεκεμβρίου 2016 07:30

Πιστεύω ότι η μη καταβολή τρίμηνων αποδοχών στους στρατιωτικούς οφείλεται σε παρερμηνεία του Ν2084/1992 (μάλλον του άρθρου 19 παρ. 7) από τα επιτελεία ή από όποιον εξέδωσε την σχετική διαταγή. Ακόμα και αν είναι έτσι, υπάρχει ο Ν4151/2013, με το άρθρο 1 του οποίου καθιερώθηκε η προκαταβολή σύνταξης για τους δημοσίους υπαλλήλους και η συνέχιση χορήγησης των τρίμηνων αποδοχών στους στρατιωτικούς μέχρι την έκδοση σχετικής υπουργικής απόφασης. Στην παράγραφο 6 του άρθρου 1 του Ν4151/2013 αναφέρει ότι «6. Οι διατάξεις του άρθρου αυτού έχουν εφαρμογή και για όσους έχουν ασφαλισθεί για πρώτη φορά σε ασφαλιστικό οργανισμό κύριας ασφάλισης, συμπεριλαμβανομένου και του Δημοσίου, από 1.1.1993 και μετά.» Δηλαδή για τους στρατιωτικούς συνεχίζει να ισχύει το άρθρο 57 του ΠΔ169/2007 (τρίμηνες αποδοχές) συμπεριλαμβανομένων και αυτών που έχουν ασφαλιστεί μετά την 1/1/1993 μέχρι να εφαρμοστούν και για αυτούς οι διατάξεις του άρθρου 57Α του ΠΔ169/2007 (προκαταβολή σύνταξης).
Είχα αναφερθεί στο θέμα και εδώ http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-110/#comment-35842 .

ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
2 Δεκεμβρίου 2016 15:42

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ GEORGIOSP ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΟΥ. ΣΕ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΜΟΥ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΓΛΚ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΡΩΤΗΣΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΙΜΗΝΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ 1-1-1993 ΑΣΧΕΤΩΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΝΟΜΙΜΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ Η ΜΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΑΣΦΑΛΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 1-1-1993 ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ. ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.

G.G.
G.G.
1 Δεκεμβρίου 2016 11:48

Γνωστοποίηση διατάξεων του άρθρου 13 του ν.4387/2016 (ΦΕΚ 85, Α΄) και παροχή οδηγιών σχετικά με το ανώτατο όριο καταβολής της σύνταξης.
https://diavgeia.gov.gr/doc/72ΖΔ465Θ1Ω-ΜΒ2?inline=true

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
1 Δεκεμβρίου 2016 13:37

Ευχαριστούμε G.G. και όπως ήταν αναμενόμενο για την εφαρμογή του Νόμου χρειαζόταν αυτή η διευκρινιστική για την εφαρμογή του.

Πιστεύω ότι τώρα ο Αχιλλέας θα μπορέσει να διορθώσει τη σελίδα του κατάλληλα.

ΥΓ1: Μιλάει για ατομική μηνιαία σύνταξη και βλέπω ότι ο νόμος εφαρμόζεται τόσο στην κύρια σύνταξη όσο και στην επικουρική… (δέχτηκα πυρά τις προηγούμενες μέρες για αυτό!)

ΥΓ2: Έμαθα στη δουλειά μου να μην βγάζω ποτέ συμπεράσματα ερμηνεύοντας κατά το δοκούν από την κυκλοφορία μιας “διαταγής” (π.χ. άρθρο νόμου). Αυτό προφανώς εννοούσε και ο Αχιλλέας στα αρχικά του σχόλια για το συγκεκριμένο θέμα περιμένοντας διευκρινιστικές οδηγίες.

major65
major65
Απάντηση σε  Johnny B.
1 Δεκεμβρίου 2016 13:54

Συγγνώμη που παρεμβαίνω, αλλά κανένας δεν έλεγε ότι δεν εφαρμόζεται στις κύριες και επικουρικές ξεχωριστά αλλά και συνολικά σαν άθροισμα για το ίδιο πρόσωπο. Εκείνο που λέγαμε και έλεγες το αντίθετο είναι ότι στο άθροισμα κύριας και επικουρικής υπάρχει πλαφόν 3.000 ευρώ και όχι 2.000. Άρα για τα ΥΓ1,2 που αναφέρεις μάλλον πρέπει να ξαναδιαβάσεις τα δικά σου σχόλια και των άλλων. Κατά το δοκούν δεν είναι να διαβάζεις τι λέει ο επίσημος νόμος, τον οποίο ερμηνεύει επακριβώς η εγκύκλιος.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  major65
1 Δεκεμβρίου 2016 14:24

Δεν έγραψα πουθενά για 3000 ευρώ πλαφόν. Αντιθέτως δέχτηκα πυρά για το θέμα της επικουρικής και μάλιστα όταν είχα διευκρινίσει ότι το μέρισμα δεν είναι επικουρική.

Τα σχόλια μου υπάρχουν παρακάτω, διάβασέ τα και πες μου που είπα αυτά που ισχυρίζεσαι ότι είπα (όχι αυτά που υποθέτεις ότι είπα).

ΥΓ: Κοίταξε, μ’ εσένα δεν έχω διαφορές να λύσω, να το ξέρεις, αλλά κάπου είχες αναφερθείς εις βάρους μου με κάποια ακραία προσβλητικά λόγια που καλά έκανε ο Αχιλλέας και τα αφαίρεσε. Θεωρώ ότι εδώ δεν είμαστε για να αποδεικνύουμε το ποιος είναι ο “Κύριος Σωστός” αλλά για να περνάμε έγκυρες και ακριβείς πληροφορίες στους υπόλοιπους συναδέλφους χωρίς προσωπικές ερμηνείες. Εγώ είχα ενδοιασμούς για την ερμηνεία του Νόμου πράγμα που εσύ ισχυριζόσουν ότι ήταν “κατανοητός”. Μπορεί σ’ εσένα να ήταν… ας μην το παρατραβήξουμε το πράμα…

major65
major65
Απάντηση σε  Johnny B.
1 Δεκεμβρίου 2016 14:03

Επιπλέον το ποσό στο οποίο εφαρμόζεται το πλαφόν είναι ακριβώς αυτό που αναφέρεται στο νόμο, ούτε κάτω κουτάκια,ούτε κουρτίνα 3, ούτε μερίσματα,ούτε φίδια.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  major65
1 Δεκεμβρίου 2016 14:24

Πάλι άρχισες? …έλεος!

major65
major65
Απάντηση σε  Johnny B.
1 Δεκεμβρίου 2016 14:45

Μάλλον εσύ άρχισες. Όταν αυτοαποθεώνεσαι γιατί τάχα δικαιώθηκες για αυτά που έλεγες, γεγονός που στην πράξη δεν ισχύει, και ακόμη περισσότερο αφήνεις εμμέσως υπονοούμενα για τους άλλους μεταξύ των οποίων και εγώ, οφείλω να απαντήσω σε πρώτο πρόσωπο για αποκατάσταση της πραγματικότητας. Καλό απόγευμα

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
1 Δεκεμβρίου 2016 14:54

…”αυτοαποθεώνεσαι” γιατί τάχα δικαιώθηκες? Έλεος, πάλι τα ίδια? Μα τι σου έκανα βρε συνάδελφε, ούτε εχθρός σου να ήμουν!!!

Την λέξη απαιτούνται διευκρινίσεις για όλα, αυτό έλεγα συνέχεια και να που ήρθαν οι διευκρινίσεις ενώ εσύ επέμενες ότι ο νόμος ήταν “κατανοητός” εξ’αρχής. Διάβασε τα σχόλια σου παρακάτω, υπάρχουν ακόμα!

ΥΓ1: Όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται.

ΥΓ2: Πάντως δεν διαπίστωσα κάποια “αποκατάσταση της πραγματικότητας” εκτός από το ότι επανήλθες με κάποια σχόλια σου για το τι νομίζεις για μένα … πάλι….

major65
major65
Απάντηση σε  Johnny B.
1 Δεκεμβρίου 2016 15:40

Φίλτατε Γιάννη?, δεν είναι προσωπικό το θέμα και μη το λαμβάνεις έτσι, θα μπορούσαμε να αντιδικούμε κόσμια μεταξύ τυριού και αχλαδιού. Απλώς το “ελάττωμά” μου είναι ότι είμαι αλλεργικός στην αναξιοπιστία, στις εξυπνάδες χωρίς ουσία, στις συνομωσιολογίες και στο λαϊκισμό όπως είπα ξανά.
Όσο για την αποκατάσταση της πραγματικότητας περίμενε την ανάλυση από το διαχειριστή και μετά σκέψου νηφάλια τι είχες καταλάβει, τι έγραφες εσύ και τι οι άλλοι.
ΥΓ1: Μην επικαλείσαι συνεχώς τον διαχειριστή, προς επίρρωση των απόψεών σου, τον εκθέτεις.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
1 Δεκεμβρίου 2016 16:03

Με κρίνεις με όσα νομίζεις ότι γνωρίζεις για μένα… δεν έχεις δικαίωμα να κρίνεις σχολιαστές σε site που σε “φιλοξενεί” γιατί έτσι θα αρχίσουμε όλοι να κριτικάρουμε ο ένας τον άλλον και δεν θα προσφέρουμε αυτό που αποσκοπεί το site. Ακόμα δεν κατάλαβες το αντικείμενο τις διαφωνίας μας και επιμένεις να αντικρούεις τα λεγόμενά μου. Εσύ έμπλεξες τον ίδιο τον διαχειριστή σε σχόλιο σου που θεωρούσες ότι είναι με το “μέρος” σου στα συμφραζόμενά σου για να δείξεις ότι είσαι “σωστός” στην κρίση σου βάζοντας ένα κείμενο του νόμου λες και δεν ξέρουμε να το βρίσκουμε μόνοι μας ή να το διαβάζουμε στα ελληνικά. Η ερμηνεία του στην εφαρμογή όμως απείχε… ώστε αναγκάστηκαν να εκδώσουν διευκρινιστικές οδηγίες!!! Νηφάλιος παρέμεινα και είμαι… τη στιγμή που βγήκαν οι διευκρινιστικές οδηγίες μου αναφερόμουν και ξεκαθάρισε το ζήτημα με το πλαφόν των 2000 ευρώ… Διάβασε παρακάτω τα όσα έγραψες και έγραψα. Δεν δείχνω πουθενά τα στοιχεία που προσπαθείς να μου επισυνάψεις… Εκτίθεσαι με το να επιμένεις!!! ΥΓ: Λες για τον εαυτό σου “…είναι ότι… Διαβάστε τη συνέχεια »

major65
major65
Απάντηση σε  Johnny B.
1 Δεκεμβρίου 2016 16:20
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
1 Δεκεμβρίου 2016 16:27

Μου άρεσε το χιούμορ σου και λέω “την τελευταία κουβέντα” μιας και είμαι ο “θιγόμενος” διότι εξ’ αρχής αναφέρθηκες δυσμενώς και επικριτικά στο πρόσωπό μου όταν δεν έκανα το ίδιο για σένα, όχι επειδή δεν μπορώ αλλά επειδή οφείλω να κρατάω τα προσχήματα σε site που με “φιλοξενεί”.

Αν θες να το συνεχίσεις κάν’ το αλλά αν συνεχίσεις να με κρίνεις όπως έκανες σε προηγούμενα σχόλια σου να ξέρεις ότι θα απαντάω όπως αρμόζει.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ
30 Νοεμβρίου 2016 19:19

Aγαπητε συνάδελφε Αχιλλέα,
πολλα συγχαρητήρια για την εξαιρετική σου δουλειά. Προσωπικά ως Απόστρατος Aξιωματικός του Οικονομικού και Οικονομικός Σύμβουλος των Ε.Α.Α., σου βγάζω το “πηλίκιο”….
Μια μικρη επισήμανση μόνο που υπέπεσε στην αντίληψή μου, διαβάζοντας τα κατά τα άλλα εύστοχα σχόλια/θέσεις σου, αναφορικά με τα 3 έτη του Κονδυλη :τα 3 αυτα έτη , σύμφωνα με το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο, δικαιούνται να κάνουν χρήση και οι Νοσηλευτές μας άρα και οι ΑΠόφοιτοι/τες Αξκοί από τη ΣΑΝ (αρκεί αν είναι έγγαμες/οι).
Για αυτό τον λόγο στην εφαρμογή σου ίσως πρέπει να συμπληρώσεις έναν ακόμη πεδίο , για αυτη την κατηγορία των συναδελφων που είναι και Αξκοί.
Και πάλι τα θερμα μου συγχαρητηρια και ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ
Γ.ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ

Chris 21
Chris 21
30 Νοεμβρίου 2016 20:40

Κύριε Καρασαββίδη, για τα 3 χρόνια που αναφέρει ο κύριος Αντωνιάδης, γίνεται μνεία στο ΠΔ 169/2007 (Άρθρο 42, παρ 4).

Ακης
Ακης
30 Νοεμβρίου 2016 15:59

Σημερινη επικοινωνια με λογιστηριο ,και διαγραφη 24/6/16 ,δεν εχει χρεωθει σε εισηγητη,και θα χρεωθει τον Ιανουαριο απο οτι μου ειπαν.

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  Ακης
30 Νοεμβρίου 2016 16:15

Καλησπέρα,Ακη τι σώμα είσαι ? Παίζει ρόλο αν είσαι Άξ/κος ή Υπαξ/κος και εγώ με διαγραφή 24//6/16 δεν χρεώθηκε ακόμη σε εισηγητή.

Ακης
Ακης
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
30 Νοεμβρίου 2016 16:24

Καλησπερα Αεροπορια ειμαι,το τμημα των αξιωματικων εχει περισσοτερη δουλεια απο οτι ακουσα,και θα μας πανε για Ιανουαριο.εχω ημερ.πρωτ.λογιστηριου 12/9.

Θανάσης
Θανάσης
Απάντηση σε  Ακης
30 Νοεμβρίου 2016 17:36

Σήμερα πιθανόν πιάσανε τα πρωτόκολλα Ιουλίου και αυτό που έγραψε ο Ηλίας μου το είπανε και μένα

Θανάσης
Θανάσης
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
30 Νοεμβρίου 2016 19:19

Ηλία μήπως ξέρεις πόσος χρόνος μεσολαβεί για την επόμενη ενέργεια

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  Θανάσης
30 Νοεμβρίου 2016 19:49

Καλησπέρα,Θαναση ή επόμενη ενέργεια διενεργείται συνήθως εντός εβδομάδας καί σέ 20 περίπου ημέρες έρχεται ή συνταξιοδοτικη πράξη στον τόπο διαμονής που δηλωσες , δηλαδή όλη ή διαδικασία ένα μήνα.

Θανάσης
Θανάσης
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
30 Νοεμβρίου 2016 22:17

Δηλαδή η σύνταξη θα μπει τον Ιαν 17

Johnny B.
Johnny B.
29 Νοεμβρίου 2016 20:05

Πάμε δυνατά για τα τέλη κυκλοφορίας?

Άνοιξε “επιτέλους” το taxisnet και ετοιμαστείτε για μια από τα ίδια…

https://www1.gsis.gr/webtax2/telhkykl/year2012/telhkykl/index.jsp

ΥΓ: Αν δεν σας φαίνονται λιγότερα από τα περσινά, παρόλο που τα αυτοκίνητά μας παλιώνουν μην εκπλαγείτε….

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
29 Νοεμβρίου 2016 20:10

…μην το εκλάβετε ως πλάκα…αλλά άνοιξε κανονικά πριν πέντε λεπτά το έτος “2017” και τώρα που μπήκα να τα εκτυπώσω (έκπληξη!) το ξανά κατέβασαν… ας περιμένουμε λιγάκι ακόμα…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
29 Νοεμβρίου 2016 21:01

Από αυτή τη στιγμή λειτουργεί κανονικά το “έτος” 2017… έτοιμο προς εκτύπωση!

Θανάσης
Θανάσης
Απάντηση σε  Johnny B.
30 Νοεμβρίου 2016 08:46

Για όσους έχουν

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
29 Νοεμβρίου 2016 13:04

Καλησπέρα,σε όλους όποιος χρεώνεται ή υπόθεσή του σέ εισηγητή να ενημερώσει καί εμάς τους υπόλοιπους,εγω με διαγραφή 24/6/16 καί ημερομηνία πρωτοκόλλου 25/8/16 δεν έχει χρεωθεί ακόμη σε εισηγητή.

ΣΤΑΘΗΣ
ΣΤΑΘΗΣ
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
29 Νοεμβρίου 2016 14:13

Ηλια συγγνωμη για την παρεμβαση πωσ γνωριζης την ημερομινια πρωτοκολλου.

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΣΤΑΘΗΣ
29 Νοεμβρίου 2016 14:19

Από το παρακάτω στα αριστερά πάτα το Παρακολούθηση αίτησης Συνταξιοδότησης
https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Content/Syntaxeis

αφού πρώτα διαβάσεις τις οδηγίες χρήσης της παραπάνω εφαρμογής
https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/%CE%95%CF%80%CE%B5%CE%BE%CE%B7%CE%B3%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82%20%CE%95%CF%86%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%BF%CE%B3%CF%8E%CE%BD/odigies_parakolouthisis_aitiseon.pdf

al
al
Απάντηση σε  Γιάννης
29 Νοεμβρίου 2016 20:45

Βάζε μόνο την ημερομηνία διαγραφής στο ΑΠΟ και θα σε βγάλει σε Άλο πινακάκι που εκεί έχει και τον αριθμό πρωτοκόλλου και μετα κανε αναζητηση

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  ΣΤΑΘΗΣ
29 Νοεμβρίου 2016 14:37

Καλησπέρα,Σταθη στείλε μου το μέιλ να επικοινωνήσουμε.

ΣΤΑΘΗΣ
ΣΤΑΘΗΣ
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
29 Νοεμβρίου 2016 15:47
Θανάσης
Θανάσης
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
29 Νοεμβρίου 2016 15:49

δεν έχει χρεωθεί μέχρι σήμερα σε εισηγητή για επεξεργασία. πρωτόκολλο 1/7

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  Θανάσης
29 Νοεμβρίου 2016 16:08

Καλησπέρα,Θαναση με ημερομηνία 1/7/16 πρωτοκόλλου ΓΛΚ δεν χρεώθηκε σε εισηγητή? Εμένα ο κύριος μαρρες μού είπε ότι χρεωθηκαν τα πρωτόκολλα Ιουνιου/Ιουλιου.

Θανάσης
Θανάσης
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
29 Νοεμβρίου 2016 16:27

από ότι βλέπω από την on line εφαρμογή μήπως σου είπε πότε θα πληρωθούμε

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  Θανάσης
29 Νοεμβρίου 2016 20:18

Καλησπέρα,Θαναση ημερομηνία πληρωμής σε όσους δεν χρεώθηκε σε εισηγητή μέχρι σήμερα,27/1/17

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
29 Νοεμβρίου 2016 17:42

ΘΑΝΑΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΙΣΗΓΗΤΗ ΜΕ ΑΡ. ΠΡΩΤ.25-8 ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΟΧΙ.’Η ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΣΟΝ ‘Η ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΝΕ ΚΑΛΑ.

Θανάσης
Θανάσης
Απάντηση σε  ΤΑΣΟΣ
29 Νοεμβρίου 2016 17:55

Αύριο λέω να πάρω τηλέφωνο τον Κο Μαρές ή Μαυρες ξέρει κανένας τι ώρα τον πετυχαίνουμε περίπου

Θεοδόσης
Θεοδόσης
Απάντηση σε  ΤΑΣΟΣ
30 Νοεμβρίου 2016 09:23

Τάσο εμένα με ημ.πρ 25-8-2016 χρεώθηκε σε εισηγητή την 25-11-2016.Ειλικρινά ούτε μέσον έβαλα,ούτε και έχω την δυνατότητα να πιέσω με την παρουσία μου στο Γ.Λ.Κ (αν αυτό γίνεται?)καθώς διαμένω 800 χ.λ.μ απόσταση από Αθήνα.Στην περίπτωση του Θανάση όντως θα πρέπει να δοθούν εξηγήσεις.

Θανάσης
Θανάσης
Απάντηση σε  ΤΑΣΟΣ
30 Νοεμβρίου 2016 09:49

Θεοδόση ΥΠΕΘΑ και αξκός

Θανάσης
Θανάσης
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
29 Νοεμβρίου 2016 19:44

Μήπως μπορείς να μου δώσεις το τηλέφωνο και τι ώρα περίπου των πήρες τον κο Μαρρές

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  Θανάσης
29 Νοεμβρίου 2016 20:00

Καλησπέρα,Θαναση τηλέφωνο κυρίου Μαρρε 2103329252 τις περισσότερες φορές τον βρήκα στο τηλέφωνο δηλαδή 09:00-14:00.

Θανάσης
Θανάσης
Απάντηση σε  Θανάσης
29 Νοεμβρίου 2016 20:22

ευχαριστώ πολύ για όλα σε όλους

al
al
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
29 Νοεμβρίου 2016 15:58

ημ. διαγραφη 14/6 αρ.πρ.26/7 χρεωση σε εισηγητη 24/11 διεκπεραιωση 25/11 και αριθμο πραξη και ΑΜ αλλα δεν γραφη μηνα και ετοσ πληρωμησ ξερει καποιοσ

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  al
29 Νοεμβρίου 2016 16:20

Καλησπέρα,al οποίοι έχουν αριθμό πρωτοκόλλου και χρεωθηκαν σε εισηγητή καί διεκπεραιωθηκαν δηλαδή Ιουνιο/Ιουλιο όπως εσύ πληρωμή 22/12/16 πιο σώμα είσαι? Σε όσους δεν χρεωθηκαν ακόμη σε εισηγητή πάνε το καινούριο έτος δηλαδή 27/1/17

al
al
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
29 Νοεμβρίου 2016 17:07

στρατο

Θανάσης
Θανάσης
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
30 Νοεμβρίου 2016 09:10

τηλεφωνική επικοινωνία με ΓΛΚ με τον Κο Μαρρέ με ενημέρωσε ότι υπάρχουν δύο τμήματα Αξκοι και Υπξκοι και το τμήμα των Αξκων έχει πολύ δουλειά και δεν θα καταφέρει καν του Ιουνίου άρα σύνταξη τον Ιανουάριο και θα δούμε μου έδωσε και ένα άλλο τηλέφωνο του Κου Τσιλίκα το οποίο δεν απαντά

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  Θανάσης
30 Νοεμβρίου 2016 13:40

Καλησπέρα,Θαναση μπορείς να γράψεις το τηλέφωνο τού κυρίου Τσιλικα?

Θανάσης
Θανάσης
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
30 Νοεμβρίου 2016 14:41

2103329138

Θανάσης
Θανάσης
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
30 Νοεμβρίου 2016 14:40

Τελικά το τηλέφωνο έπιασε τόπο ΓΛΚ ημερομηνία πρωτοκόλλου 1/7/16 χρεώθηκε σε εισηγητή 30/11

Παναγιώτης
Παναγιώτης
29 Νοεμβρίου 2016 08:35

Καλημέρα,μέχρι στιγμής στο νέο υπολογισμό σύνταξης δεν πληρώνονται τα πτητικά εξάμηνα όπως γινόταν εως τώρα.Γνωρίζει κανείς εάν πρόκειται περί παράληψης που θα διορθωθεί με ερμηνευτική εγκύκλιο ή περί εσκεμένης ενέργειας και θα πάψει πλέον να τα πληρώνει το κράτος στην σύνταξη;

ΣΤΑΘΗΣ
ΣΤΑΘΗΣ
26 Νοεμβρίου 2016 16:27

Καλησπερα σε ολους τους συναδελφους.θα ηθελα να ρωτησω πως μπωρο να μαθω την ημερομηνια πρωτοκολου στο ΓΚΛ. Αν γνωριςη καποιος συναδελφος ας μου απαντηση. Ευχαριστω πολυ.

Ραλ
Ραλ
Απάντηση σε  ΣΤΑΘΗΣ
26 Νοεμβρίου 2016 20:52

Αν εχεις κλειδάριθμους χρο ΤΑΧΙΣ….μπες εκει που λέει ΜΙΣΘΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΥΠ. ΟΙΚΟΝ

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Ραλ
27 Νοεμβρίου 2016 09:53

ΣΤΑΘΗ,
υποθέτω ότι αναζητάς αν έχει εκδοθεί η συνταξιοδοτική σου πράξη από το ΓΛΚ.

Αν αναζητάς αυτό, πας στο:
https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Content/Syntaxeis
πατάς πάνω αριστερά εκεί που λέει:
Παρακολούθηση Αιτήσης Συνταξιοδότησης
Βάζεις κωδικούς taxis
Βάζεις στο “ημερομηνία από” μια τυχαία ημερομηνία (π.χ. την ημερομηνία ΦΕΚ αποστρατείας)
και το ΑΦΜ σου
και πατάς “Αναζήτηση”.
Εκεί θα δεις τον Αρ. Πρωτοκ. ΓΛΚ και στις “Λεπτομέρειες”, θα δεις τον Εισηγητή,Ημερομηνία Διεκπεραίωσης, Αριθμό Πράξης, Α.Μ. Συντάξεως και Μήνα & Έτος Πληρωμής.

Αν δεν έχει παραληφθεί ακόμα η αίτησή σου, δεν θα δεις τίποτα από τα παραπάνω, όμως να μπαίνεις συχνά ώστε να βλέπεις αν υπάρχει εξέλιξη.

Φυσικά, λίγες μέρες μετά την διεκπεραίωση, θα λάβεις αναλυτικό εγγραφο από το ΓΛΚ.

ΣΤΑΘΗΣ
ΣΤΑΘΗΣ
Απάντηση σε  Ραλ
27 Νοεμβρίου 2016 10:03

Γραφω ταχις μετα πανω δεξια συνταξεις μετα ειμαι στην σελιδα του ΓΛΚ μηπωσ εννοεις κατω αριστερα στην προσωπιημεωη πληροφοριση

ΣΤΑΘΗΣ
ΣΤΑΘΗΣ
Απάντηση σε  ΣΤΑΘΗΣ
27 Νοεμβρίου 2016 10:10

Ευχαριστω πολλυ αυτο το γνωριζω θελω να μαθω την ημερομηνια πουτα πηρε το ΓΛΚ.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΣΤΑΘΗΣ
27 Νοεμβρίου 2016 10:28

Όταν πατάς “Αναζήτηση”, τί σου βγάζει?

ΣΤΑΘΗΣ
ΣΤΑΘΗΣ
Απάντηση σε  ΣΤΑΘΗΣ
27 Νοεμβρίου 2016 12:30

Μου βγαζη την σελιδα παρακολουθησεις τησ συνταξεις Συνολο εγγαφων 0 στην ημερομηνια δεν βγαζει κατι Μηπως εμφανιζονται ολα αφου ανατεθει σε εισηγητη

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΣΤΑΘΗΣ
27 Νοεμβρίου 2016 12:39

Θα πρέπει, λοιπόν, να περιμένεις λίγες ημέρες ακόμα έως ότου “περαστεί” στο ηλεκτρονικό σύστημα πληροφόρησης.
Υπομονή!

ΣΤΑΘΗΣ
ΣΤΑΘΗΣ
Απάντηση σε  aero
27 Νοεμβρίου 2016 14:09

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
26 Νοεμβρίου 2016 13:57

κ. ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΧΩ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΟΤΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΒΑΖΩ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΣΤΑ ΠΕΔΙΑ ΤΗΝ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΒΓΑΖΕΙ ΑΛΛΑ, ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΑΛΛΑ, ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ Η ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΘΟΣ

δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
26 Νοεμβρίου 2016 14:53

κωστα και σε μενα τα ιδια στη συνταξη με εχει τη μια 10 με 15 ευρω παραπανω την αλλη μειον ,ποιος ξερει γιατι γινεται αυτο ,μηπως ο κος αχιλλεας το ενημερωνει και μας βγαζει τα καινουργια δεδομενα?

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
26 Νοεμβρίου 2016 20:16

α. και στη συνταξη του 2016 και στον υπολογισμό του κλάδου μου (αστυνομία).
β. εν ενεργεια δοκιμή π.χ. 31/12/2016
γ. 15-20 ημέρες
δ. στο τελικό ποσό της σύνταξης συνιπολογιζόμενου και των μερισμάτων.
ε. απο 150 – 250 ευρώ.
στ. Ελληνική Αστυνομία.

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
27 Νοεμβρίου 2016 19:45

ΑΧΙΛΛΕΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΟΤΙ ΣΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΠΟΥ ΛΕΕΙ…….ΕΡΓΑΣΙΑ…..ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΕΙ ΤΗ ΛΕΞΗ…ΝΑΙ.. ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΙΣΩΣ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ.

XK
XK
25 Νοεμβρίου 2016 11:13

Ενημερωτικά στις 24 Νοε. 2016 ο Πρόεδρος της ΠΟΣ, Ταξχος εα Βασίλειος Νικολόπουλος, επισκέφθηκε το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους (ΓΛΚ) και είχε συνάντηση με τον Γενικό Διευθυντή κ. Ντάνο Σπυρίδωνα και στελέχη του ΓΛΚ, για θέματα που αφορούν στον πρόσφατα ψηφισθέντα νόμο για το ασφαλιστικό (Ν. 4387/2016). Στη συνέχεια ενημερώθηκε για τα παρακάτω θέματα: Οι συντάξεις του Ιανουαρίου 2017 θα καταβληθούν την 22α Δεκεμβρίου με μέριμνα του ΕΦΚΑ, πλέον. Έχει αρχίσει η επεξεργασία των συντάξεων όσων δικαιούνται σύνταξη, σύμφωνα με τη νέα εγκύκλιο του ΓΛΚ (Υπ’ αριθ.110974/0092 της 17 Οκτ. 2016), ήτοι για αιτήσεις αποστρατείας ή αποστρατείες μέχρι 30/6/2016, που θα υπολογισθούν με την παλιά νομοθεσία (πριν το Ν.4387/2016). Λεπτομέρειες της εγκυκλίου εδώ: Εκτιμάται ότι σε 1-2 μήνες θα έχουν εκδοθεί οι αναμενόμενες συνταξιοδοτικές πράξεις των παραπάνω αποστράτων και θα αρχίσει η καταβολή των συντάξεων. Αναμένεται εγκύκλιος που θα καθορίζει τον τρόπο υπολογισμού του πλαφόν που προβλέπεται από το άρθρο 13 του Ν.4387/2016 («Μέχρι 31/12/2018 αναστέλλεται η καταβολή κάθε ατομικής μηνιαίας σύνταξης των προσώπων που είχαν ήδη καταστεί συνταξιούχοι μέχρι… Διαβάστε τη συνέχεια »

XK
XK
Απάντηση σε  XK
25 Νοεμβρίου 2016 11:28
Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  XK
25 Νοεμβρίου 2016 11:39

Αυτά είναι γνωστά ΧΚ, μάλλον δεν διαβάζεις τα άρθρα του Αχιλλέα σε ότι αφορά τις λεπτομέρειες.
http://enstoloi.net/egkyklios-gia-tin-imerominia-ischyos-n-4387/

http://enstoloi.net/egkyklios-gia-tin-imerominia-ischyos-n-4387/

XK
XK
Απάντηση σε  Δήμος
25 Νοεμβρίου 2016 12:19

Δεν θα έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου, αλλά το σχόλιο, σου το επιστρέφω!

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  XK
25 Νοεμβρίου 2016 11:33

Εκτιμάται ότι σε 1-2 μήνες θα έχουν εκδοθεί οι αναμενόμενες συνταξιοδοτικές πράξεις των παραπάνω αποστράτων….

Δηλαδή γι αυτούς που εμπίπτουν στην κατηγορία μετά τις 1-7-16, θα βγούνε σε κάνα χρόνο ??

ΝίκοςΜ
ΝίκοςΜ
Απάντηση σε  Δήμος
25 Νοεμβρίου 2016 11:38

Εδώ αρχίζει μεγαλύτερος Γολγοθάς.Χρειάζεται να ασκηθούν πιέσεις για ταχέα εγκύκλιο ή προσωρινή.

δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  ΝίκοςΜ
25 Νοεμβρίου 2016 14:30

συναδελφοι ο ρωμανιας ειπε οτι μεχρι τελος του μηνα θα εχει βγει εγκυκλιος για τους μετα απο 1-7 -2016

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  XK
25 Νοεμβρίου 2016 23:42

ΧΚ,

να ξέρεις ότι το θέμα του πλαφόν είναι πολύ ευαίσθητο για τους ένστολους επειδή αν έκατσες 35 πραγματικά/μεικτά θα δεις ότι τα μεικτά σου έσοδα είναι σίγουρα πάνω από 2000 ευρώ και τότε τι? Οι μνημονιακές περικοπές κάνουν τα μεικτά να είναι ένα τρομερά “εικονικό” νούμερο και όπως εκτιμάει ο Αχιλλέας δεν θα μας επηρεάσει αφού ισχυρίζεται ότι θα αφορά το “μερικό σύνολο” πριν τις κρατήσεις/φόρους…για να δούμε τον άλλο μήνα τι μας περιμένει….

ΥΓ: Επίσης, αυτό που γίνεται με τις συντάξεις είναι παγκόσμιο φαινόμενο! Μόνο σε εμπόλεμες ζώνες και πτωχευμένες τεταρτοκοσμικές χώρες παρουσιάζονται ανάλογα…μήπως αυτό το βαρέλι δεν έχει πάτο???

major65
major65
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Νοεμβρίου 2016 00:25

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επανέρχεστε συνέχεια στο πλαφόν των 2.000, αφού στο άρθρο 13 καθορίζεται σαφώς πως υπολογίζεται το ύψος του.

major65
major65
26 Νοεμβρίου 2016 12:22

Ίσως δεν καταλαβαίνω κάτι αλλά κατανοώ αυτό:
“Για την εφαρμογή του ανώτατου αυτού ορίου, λαμβάνονται υπόψη το καταβαλλόμενο ποσό συνυπολογιζόμενης της εισφοράς υγειονομικής περίθαλψης υπέρ ΕΟΠΥΥ και της Εισφοράς Αλληλεγγύης Συνταξιούχων του άρθρου 38 του Ν. 3863/2010 (Α΄ 115), όπως ισχύει, και των παραγράφων 11 και 12 του άρθρου 44 του Ν. 3986/2011 (Α΄ 152), όπως ισχύει.” συν το φόρο εισοδήματος προσθέτω εγώ.
Άρα όλα αυτά μαζί δεν μπορεί να είναι πάνω από 2.000.
Λογικά όπως λες αν αφαιρέσεις από τις 2.000 σαν ποσό αναφοράς τα αναλογούντα σύμφωνα με τα παραπάνω ποσά-κρατήσεις θα φτάσεις ανώτερο πληρωτέο 1.429.
Το πρόβλημα αγγίζει ανώτατους με πάνω από 35 πραγματικά χρόνια υπηρεσίας και-ή κάποιους με πολλά πτητικά-Κ/Δ κλπ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  major65
26 Νοεμβρίου 2016 12:10

Το ‘πιασες Major?

Πρακτικά…

στην πρώτη περίπτωση που είναι και η πιο “λογική”, φέρνει τις μικρότερες περικοπές συντάξεων στρατιωτικών… εμένα όπως και τους περισσότερους δεν μας επηρεάζει άρα “όλα καλά”….η δεύτερη περίπτωση μας “καίει”… βέβαια αν θέλουν να κάνουν “γερή μπάζα” ξέρεις που θα χτυπήσουν…

Αμ ισχύει η πληροφόρηση του ΧΚ, τότε στα τέλη του Δεκέμβρη θα το μάθουμε…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Νοεμβρίου 2016 12:14

Θεωρώ ότι το μέρισμα+ΕΚΟΕΜΑ δεν προσμετρούνται στο άθροισμα των “μεικτών εσόδων” αλλιώς αν ισχύσει το κάτω αριστερά πινακάκι του ενημερωτικού σύνταξης τότε οι περικοπές στη σύνταξη από τα τέλη Δεκέμβρη θα είναι αρκετά μεγαλύτερες για όσους επηρεάζονται φυσικά… (σε σχέση με αυτές που υπολογίζει ο Αχιλλέας).

major65
major65
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Νοεμβρίου 2016 12:30

Το τι έπιασα το γράφω παραπάνω, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο νόμο, ούτε εικασίες κάνω, ούτε πάω στο χειρότερο σενάριο το οποίο δεν προκύπτει από κάπου.Να λέμε τα ίδια και τα ίδια, ότι μπαίνει δεν μπαίνει το μέρισμα, είναι το κάτω αριστερά κουτάκι ή το πάνω δεξιά δεν βοηθάει σε κάτι, κινδυνολογία προκαλεί και κυρίως προσβάλει τη νοημοσύνη μας στο τι καταλαβαίνουμε απο αυτά που διαβάζουμε στο νόμο

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Νοεμβρίου 2016 12:41

Major,

δεν αφορά την κύρια σύνταξη κάποιων “ελάχιστων” ή “προνομιούχων”….μπορεί εσένα να μην σε αφορά αλλά αφορά π.χ. εμένα και δεν ήμουν “εκεί” ακριβώς που αναφέρεις…

Αν είναι το μέρισμα ή όχι “μέσα”, αυτό ίσως να είναι κάποια “υπερβολή” μου αλλά από τα λόγια του πρώην Υπουργού είχε ακουστεί ότι θα συνυπολογιστεί και η “επικουρική” (που εντάξει, το μέρισμα δεν είναι επικουρική αλλά ποιος ξέρει τι εννοεί ο ποιητής!)

Αυτά που σου λέει ο Αχιλλέας έχουν νόημα και η ερμηνεία του Νόμου χρειάζεται διευκρινίσεις! Αυτό είναι δεδομένο…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Νοεμβρίου 2016 13:01

Αχιλλέα,

αν κάποιους μη-Ιπτάμενος έφυγε στα 27,28,29 χρόνια και ήταν Αντισμήναρχος είναι σίγουρο ότι δεν θα έχει 2000 ευρώ ακαθάριστη κύρια σύνταξη…

Από εκεί και πάνω μπαίνεις και ξεπερνάς το ποσό αυτό…και φυσικά δεν είσαι προνομιούχος… εκτός και αν θέλουμε να “λαϊκίσουμε”….

Αν η ερμηνεία του Νόμου που λέει ο Major αφορά το “μερικό σύνολο” πριν τις κρατήσεις/φόρους τότε ούτε και εμένα με επηρεάζει αφού δεν θα ξεπερνώ τα 2000 ευρώ στην περίπτωση αυτή αλλά αν αναφέρονται στα ακαθάριστα έσοδα (μόνο κύρια σύνταξη…ή/και επικουρική που έλεγε ο Μέγας “Κατρού”) τότε αυτό θα χρειαστεί διευκρίνιση, όπως το αναλύεις και εσύ στο παραπάνω σχόλιο σου.

Δεν δημιουργώ ζητήματα ούτε αγχώνομαι…αν εμείς εδώ μπορούμε ξεκάθαρα να ερμηνεύουμε από μόνοι μας του Νόμους (όσο και “διαβασμένοι” να είμαστε) ας πάμε να γίνουμε σύμβουλοι στο ΓΛΚ ή στον ΕΦΚΑ… αλλιώς “υπομονή” για το δίκιο των γραφόμενων μας ως τα τέλη του Δεκέμβρη….

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Νοεμβρίου 2016 14:24

Αχιλλέα,

Σχόλιο: “Οι διευκρινήσεις χρειάζονται για το πως θα υλοποιηθεί η περικοπή – όχι ποιους αφορά, αυτό είναι ξεκάθαρο.”

Θεωρώ ότι είναι δεδομένο για όλους τους σχολιαστές ότι δηλαδή ενδιαφερόμαστε για την υλοποίηση ενός Νόμου αφού αυτό επηρεάζει (ή όχι) την “τσέπη” μας. Ο Νόμος ας γράφει ότι θέλει…το θέμα είναι πώς θα υλοποιηθεί. Σωστό, αυτό προσπαθώ να αντιληφθώ!

Φυσικά, μας νοιάζει και το “ποιους αφορά”! Άλλο να αφορά 50-100 απόστρατους “Στρατηγούς” και άλλο να φορά χιλιάδες “Συνταγματάρχες” και άνω με μεικτή 35ετία … όπου εκεί ανήκω και εγώ… χωρίς ούτε ένα πτητικό εξάμηνο…

ΥΓ: Όσο αφορά τον Major, δεν περίμενα τέτοια μικροπρέπεια καθώς η όποια αντιπαράθεση εδώ μέσα δεν πρέπει να είναι προσωπική, αν ενοχλήθηκε με το “το ‘πιασες?” το αποσύρω…ας μου το έλεγε και εκεί θα τελείωνε το “ζήτημα”….

ΧΚ
ΧΚ
Απάντηση σε  Johnny B.
26 Νοεμβρίου 2016 17:42

Johnny B. συμφωνώ απόλυτα μαζίσου όπως και με τον Αχιλλέα.Και όπως το λες…..αυτό το βαρέλι δεν έχει πάτο!!!

major65
major65
Απάντηση σε  ΧΚ
26 Νοεμβρίου 2016 19:19

Κε Καρασαββίδη είναι σαφώς δικαίωμά σας να σβήνετε σχόλια ή να κάνετε μπαν όποιον θέλετε, αλλά στο συγκεκριμένο σχόλιο νομίζω λειτουργήσατε μεροληπτικά. Το ζητούμενο του σαιτ είναι πιστεύω η κατά το δυνατόν αξιόπιστη και χρηστική πληροφόρηση, την οποία εξυπηρετεί σε μεγάλο βαθμό. Άρα το να καυτηριάζει κάποιος σε δηκτικό αλλά κόσμιο πλαίσιο “κάγκελα” και “ράδιο αρβύλα” που διακινούνται μονίμως από χρήστες “επί παντός επιστητού” δεν αποτελεί μικροπρέπεια, αλλά ζητούμενο και προαπαιτούμενο.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  major65
26 Νοεμβρίου 2016 23:52

Η αξιόπιστη και χρηστική πληροφόρηση είναι σεβαστή και πάνω σε αυτή γίνονται διάφορα σχόλια χωρίς να φτάνουμε σε προσωπικές αντιδικίες.

Αν σου φάνηκε αγενές το “το ‘πιασες?” δέχομαι να το αποσύρω αλλά να καταφέρεσαι προσωπικά και απευθείας ενάντιά μου βάζοντας στο “παιχνίδι” και τον ίδιο τον Αχιλλέα αποτελεί θέμα κακής συμπεριφοράς κατά τη γνώμη μου.

Καλά έκανε ο Αχιλλέας και έκοψε όποια σχόλια θεώρησε άσχετα με το θέμα συζήτησης. Δικά σου ή δικά μου δεν έχει σημασία…

ΥΓ: Αν οι κυβερνώντες αποφασίσουν να ερμηνεύσουν τον Νόμο κατά το δοκούν (ώστε να περικόψουν περισσότερα χρήματα) τότε όσα σωστά και να γράφεις δεν έχουν καμιά ιδιαίτερη “χρηστική” σημασία, πίστεψέ με…

major65
major65
Απάντηση σε  major65
27 Νοεμβρίου 2016 11:28

Ένα τελευταίο σχόλιο σ΄αυτή την άχαρη συζήτηση.
Δυστυχώς σε αυτή τη χώρα υπάρχουν πολλοί που είναι θύματα αλλά ταυτόχρονα και θύτες του άκρατου λαϊκισμού.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  major65
27 Νοεμβρίου 2016 12:36

Πράγματι είναι θύματα του λαϊκισμού που ζούμε και ψηφίζουμε, συμφωνώ φίλε major!