Διακλαδικά

Σελίδα [php_everywhere] με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

guest
16.9K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Johnny B.
Johnny B.
4 έτη πριν

Μόλις μπήκε η κύρια σύνταξη και ύστερα από λίγα λεπτά μπήκε και η επιστροφή που περιμέναμε … μπήκε σε ξεχωριστή εγγραφή και όχι μέσα στη σύνταξη, οπότε η υπόθεση κλείνει εδώ και με ευχές για ανάλογη τύχη για το υπόλοιπο 50% του ΣΤΕ το συντομότερο!

ΥΓ: Το μηνιαίο ενημερωτικό δεν έχει ακόμα ενημερωθεί…

Κώστας ΚΑΧ
Κώστας ΚΑΧ
Απάντηση σε  Johnny B.
4 έτη πριν

Στην “Πειραιώς” μπήκαν μόνο τα μερίσματα μέχρι τώρα. Αναμονή για την σύνταξη και το ποσό επιστροφής.

Κώστας ΚΑΧ
Κώστας ΚΑΧ
Απάντηση σε  Κώστας ΚΑΧ
4 έτη πριν

Στις 19:50 μπήκε (επιτέλους) και η σύνταξη. Ποσό αναδρομικών τίποτε ακόμη.

Κώστας ΚΑΧ
Κώστας ΚΑΧ
Απάντηση σε  Κώστας ΚΑΧ
4 έτη πριν

Μόλις πιστώθηκε και το ποσό αναδρομικών. Με 26 χρόνια, κάτω των 55, ημερομ. λήψης σύνταξης η 1/12/2014, ποσό 162 ευρώ περίπου (λίγο λιγότερα από όσο υπολόγιζα) (Τράπεζα Πειραιώς).

GP
GP
Απάντηση σε  Johnny B.
4 έτη πριν

Σύνταξη από 9/12/2013 και συντάξιμες αποδοχέςς 1724 Ευρώ επιστροφή κρατήσεων 300,35 Ευρώ.

Γιάννης
Γιάννης
4 έτη πριν

Κατάθεση στην eurobank επιστροφή 415,54 € απο τον ΕΦΚΑ

G.T.
G.T.
Απάντηση σε  Γιάννης
4 έτη πριν

246€ – 25 έτη – κάτω των 55

Tasos z
Tasos z
Απάντηση σε  Γιάννης
4 έτη πριν

καλησπερα, ποσα χρονια εισαι συνταξιουχος ?

G.T.
G.T.
Απάντηση σε  Tasos z
4 έτη πριν

Τέλος 2011

kostastam
kostastam
4 έτη πριν

Το σχέδιο νόμου προωθείτε όπως το αναμέναμε. Γιατί όμως (Αχιλλέα), δεν ορίζει ρητά την 30ετία παρά αναφέρει στο Άρθρο 1 παρ. α΄ ότι : “το εφάπαξ αποδίδεται σε όσους εξέρχονται με συνταξιοδότηση ή με 35ετία, σύμφωνα με τους όρους και τις προυποθέσεις των οικείων καταστατικών διατάξεων”, όπου και αφήνει μάλλον να εννοηθεί η 30ετία.
https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%A6%CE%A5%CE%A6%CE%9F%CE%A1%CE%A1%CE%9E-%CE%9974?inline=true

kostastam
kostastam
Contributor
4 έτη πριν

Συμφωνώ. Υπόψη ότι αναμένουμε απόφαση του Σ.τ.Ε. για τη 30ετία, την οποία βέβαια και θα αναρτήσω με την έκδοσή της. (Φεβρ. 2018 λένε οι νομικοί).

Antonio
Antonio
Απάντηση σε  kostastam
4 έτη πριν

Kostastam συμφωνα με το άρθρο 6 μπορει καποιος εως 1995 που δεν εχει αναγνωρισει τη σχολη να το κανει άμεσα…??η θα περιμενουν νεα ανακοινωση??

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Antonio
4 έτη πριν

Με την έναρξη ισχύος του Π.Δ. υποβάλεται η αίτηση Αντώνη.

Antonio
Antonio
Απάντηση σε  kostastam
4 έτη πριν

Ευχαριστω πολυ .kostastam.εχεις δικιο μου διεφυγε..

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
4 έτη πριν

Καλημέρα,με σημερινή τηλεφωνική επικοινωνία στο ΓΛΚ/ΕΦΚΑ δέν θά υπάρχει ανάρτηση ενημερωτικού σημειώματος επιστροφής τών παρακρατηθεντων ποσών υγειονομικής περίθαλψης.Το ποσό επιστροφής θά χορηγείται από το υπουργείο εργασίας κοινωνικής ασφάλισης και αλληλεγγύης καί θά καταβληθεί στίς 29/11/17 μαζί με την σύνταξη Δεκεμβρίου.

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
4 έτη πριν

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.ΕΙΜΑΙ Κ ΕΓΩ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΤΗΣ Π.Α.ΑΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΗΛ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΓΛΚ?

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
4 έτη πριν

Καλησπέρα, Κώστα το τηλέφωνο επικοινωνίας τού Γενικού λογιστηρίου του κράτους είναι το 2103329900.

johnny
johnny
4 έτη πριν

Μακάρι να είναι αξιόπιστη η πληροφορία για την μάχιμη πενταετία και τα λοιπά έτη (πτητικά, καταδυτικά, αλεξίπτωτα κλπ) για τον υπολογισμό της σύνταξης http://www.eleftherostypos.gr/oikonomia/144505-apokleistiko-meionontai-8-oi-syntaxeis-se-120000-apostratous/

al
al
4 έτη πριν

Ισχύει για αυτούς που διαγράφηκαν 12/5/ 16 η και για αυτούς που είχαν κάνει αίτηση αποστρατείας μέχρι 30 / 6 /16

G.T.
G.T.
4 έτη πριν

Αυτοί που έχουν 25 έως 30 ?

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
4 έτη πριν

Αυτοί που έχουν 25-30 έτη προφανώς θα έχουν μείωση σύνταξης μέχρι 18% ενώ πάνω από 30 έτη μόνο 8%?

Σώτος Κ.
Σώτος Κ.
Απάντηση σε  johnny
4 έτη πριν

Πριν λίγο καιρό φίλε μου Johnny η ίδια εφημερίδα έγραφε ακριβώς τα αντίθετα.Τότε σε αναρτήσεις μου για το εν λόγω θέμα έλεγα ότι δεν ίσχυαν ότι έγραφε, γιατί η ενημέρωση από τότε ήταν ακριβώς η αντίθετη.Άσε που τότε πέσανε πάνω μας κάποιοι εδώ μέσα να μας φάνε γιατί θα υπολογίζονταν αυτά τα έτη ενώ οι ίδιοι δεν τα είχαν.
Είχα πει τότε ότι θα βγεί εγκύκλιος και θα αναμένουμε.
Η διευκρινιστική εγκύκλιος θα βγεί σύντομα και θα πρέπει να ευχαριστούμε την ΠΟΣ και τον πρόεδρο της που σε συναντήσεις και με υπομνήματα είχανε θέσει το θέμα και τελικά έγινε δεκτό.
Να γνωρίζετε ότι κάποιοι προσπάθησαν να τορπιλίσουν το θέμα με έγγραφα και δημοσιεύσεις αλλά δεν τους πέρασε.
Παλιότερα έγραψα εδώ ότι τέτοιες συμπεριφορές, το να “ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα” μόνο κακό μας κάνει σε όλα τα θέματα.

Βαγγέλης
Βαγγέλης
4 έτη πριν

Καλησπέρα,συμπληρώνοντας την αίτηση για το κοινωνικό μέρισμα διαπίστωσα ότι για την κόρη μου (21 ετων) φοιτήτρια σε άλλη πόλη και προστατευόμενο μέλος, χωρίς υποχρέωση ατομικής φορολογικής δήλωσης απαιτείται συναίνεση.Γνωρίζω ότι για τα φιλοξενούμενα ενήλικα μέλη απαιτείται να συναινέσουν με τους προσωπικούς τους κωδικούς τάξις.Αυτό απαιτείται και για τα προστατευόμενα τέκνα;

aero
aero
Contributor
4 έτη πριν

@ Βαγγέλης
συμπλήρωσες αίτηση για εσένα ή για την κόρη σου?

Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  aero
4 έτη πριν

aerο ,καλημέρα για εμένα συμπλήρωσα αίτηση η κόρη μου είναι φοιτήτρια και προστατευόμενο μέλος δεν έχει δικαίωμα να κάνει αίτηση

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Βαγγέλης
4 έτη πριν

OK, thx

Γιώργος
Γιώργος
4 έτη πριν

ανοιξε η εφαρμογη για το κοινωνικο μερισμα. σχετικα ευκολη η διαιδικασια και αμεση ενημερωση του δικαιουχου

GEORGE15
GEORGE15
Απάντηση σε  Γιώργος
4 έτη πριν

ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΤΙ ΓΙΩΡΓΟ ΣΤΟ ΤΑΧΙS. ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΕΙΔΕΣ?

Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  GEORGE15
4 έτη πριν

http://www.koinonikomerisma.gr
επανω δεξια της σελιδας που θα μπεις γραφει ”εισοδος με διαπιστευτηρια taxisnet” . κλικαρεις πανω του και ……ανοιγει

GEORGE15
GEORGE15
Απάντηση σε  Γιώργος
4 έτη πριν

ΟΚ ΓΙΩΡΓΟ ΤΟ ΒΡΗΚΑ, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ……

Kostasw
Kostasw
Απάντηση σε  GEORGE15
4 έτη πριν

Η προχειρότητα σε όλο το μεγαλείο της. Απο πότε ενήλικα παιδιά ( κάτω των 25 ετών) που σπουδάζουν και δεν υποβάλουν φορολογική δήλωση διότι δεν έχουν περουσιακά στοιχεία ή εισόδημα, θεωρούνται φιλοξενούμενοι και όχι προστατευόμενα μέλη ,στο σπίτι των γονιών τους και θα πρέπει να συναινέσουν για το κοινωνικό μέρισμα;
Τρεχάτε τώρα στη ΔΟΥ να βγάλετε κωδικούς ΤΑΧΙSΝΕΤ για τα υπόψη ενήλικα παιδιά ώστε να συναινέσουν για να μπορέσετε να υποβάλλετε αίτηση για κοινωνικό μέρισμα και να έχετε υπόψη ότι η ημερομηνία υποβολής αίτησης λήγει στις 12-12-2017.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Kostasw
4 έτη πριν

Τελικά, με την πρόβλεψη περί “φιλοξενούμενων”, νομίζω ότι θα μειωθεί δραστικά ο αριθμός των δικαιούχων.
Προβλέπω ότι θα “περισσέψουν χρήματα” από το κονδύλιο που έχει προβλεφθεί για το κοινωνικό μέρισμα (720 εκ. €).
Ίσως από τα περισσευούμενα να μας δώσουν αυτά που μας οφείλουν
λόγω της απόφασης του ΣτΕ (υπόλοιπο 50%).

Θα δούμε !

Γιάννης
Γιάννης
4 έτη πριν

https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/37961
Εγκύκλιος για την επιστροφή των παρανόμος παρακρατηθέντων

Κ. Κωνσταντίνος
Κ. Κωνσταντίνος
Απάντηση σε  Γιάννης
4 έτη πριν

Εγκύκλιος για Κοινωνικό Μέρισμα (καθορισμός των όρων και προϋποθέσεων διανομής του κοινωνικού μερίσματος έτους 2017)
https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/27531
Καλή τύχη,
εύχομαι να το δικαιούσθε.

*Αναλυτικό – όλες οι περιπτώσεις

G.G.
G.G.
4 έτη πριν

Χορήγηση προνοιακού επιδόματος σε συνταξιούχους Δημοσίου που πάσχουν από παραπληγία – τετραπληγία και λαμβάνουν παράλληλα και το Επίδομα Ανικανότητας του ΠΔ 169/2007.
https://diavgeia.gov.gr/doc/640%CE%A4465%CE%981%CE%A9-%CE%9F%CE%A8%CE%A5?inline=true
Οι ενδιαφερόμενοι, θα πρέπει να απευθυνθούν στην Διεύθυνση Πρόνοιας που ανήκει ο Δήμος τους για τα περαιτέρω.

ΥΣ. Αχιλλέα εκτιμώ ότι η παροχή αυτή, θα μπορούσε να προστεθεί στις Συχνές Ερωτήσεις (2.5).

G.G.
G.G.
Contributor
4 έτη πριν

Το ποσό και οι δικαιούχοι σαφώς και είναι δύσκολο να αποτυπωθεί.
Αυτό που εννοούσα είναι να προστεθεί σαν πληροφόρηση για την παροχή του επιδόματος από τις Διευθύνσεις Πρόνοιας, όπου και είναι οι αρμόδιες υπηρεσίες για το αν το δικαιούται κάποιος κατά περίπτωση.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
4 έτη πριν

Ορθή Επανάληψη …οι ασφαλισμένοι του Δημοσίου που πάσχουν από παραπληγία – τετραπληγία θα πρέπει να λαμβάνουν το επίδομα του άρθρου 42 παρ. 1 του ν. 1140/1981 μειωμένο κατά το ήμισυ, όταν λαμβάνουν παράλληλα και οικονομική ενίσχυση – επίδομα ανικανότητας του άρθρου 54 του ΠΔ 169/2007, υπό την προϋπόθεση ότι η ενίσχυση αυτή είναι μικρότερη από το εξωιδρυματικό επίδομα.

Γιώργος
Γιώργος
4 έτη πριν

Αναρτηθηκε το ενημερωτικο σημειωμα Δεκεμβριου. Αναδρομικα δεν βλεπω μεσα λογω παρακρατησης. Αποστρατευτηκα 13-1-2016. Λογικα για κανα 6μηνο θα επρεπε να λαμβανω κατι πισω. Αν καποιος παλιοτερος συνταξιουχος εχει κατι νεοτερο να το ανεβασει προς ενημερωση. Ευχαριστω.

Τάσος
Τάσος
Απάντηση σε  Γιώργος
4 έτη πριν

Ούτε και εγώ είδα ποσό επιστροφής με αποστρατεία Οκτ 2013

Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Τάσος
4 έτη πριν

Μία από τα ίδια και από εμένα με αποστρατεία Μάρτιος 2015.

tanasen
tanasen
Απάντηση σε  Δημήτρης
4 έτη πριν

Ουτε τα αναδρομικα λογω παρακρατησης,ουτε κανενα νεο για τις προσωρινες,ουτε κοινωνικο μερισμα…Υπαρχει κανενα νεοτερο για το ποτε θα αρχισουν να εκδιδονται κανονικες συνταξεις για τους μετα την 1/7 ? Η προσωρινη δεν φτανει ουτε για 10 μερες.. Ωραιες γιορτες θα κανουμε..

ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
Απάντηση σε  tanasen
4 έτη πριν

ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ 2006.ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ 0.

Κ. Κωνσταντίνος
Κ. Κωνσταντίνος
Απάντηση σε  Γιώργος
4 έτη πριν

Κανένα αναδρομικό ποσό και σε εμένα. Αποστρατεία τΑ.Π 5ος/2008.

σ
σ
Απάντηση σε  Κ. Κωνσταντίνος
4 έτη πριν

μήπως δωθούν τα αναδρομικά με την σύνταξη του Ιανουαρίου ; πιθανόν δεν ψηφίστηκε ακόμη ;

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Γιώργος
4 έτη πριν
Nick
Nick
4 έτη πριν

Κυριοι…παρακαλω γνωριζει καποιος σχετικα με το τι γινεται ως προς την εξυπηρετηση των σπουδαστων στρατιωτικων σχολων με τα μεσα μαζικης μεταφορας(Αθηνων) οσο αναφορα εαν πρεπει να πληρωνουν εισιτηριο?

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Nick
4 έτη πριν

Πληρώνουν το μισό. Σίγουρα θα τους έχουν ενημερώσει στην σχολή για την παροχή αυτή με τα ΜΜΜ.

ΖΑΧΟΣ
ΖΑΧΟΣ
Απάντηση σε  Nick
4 έτη πριν

Οι Μαθητές των Στρατιωτικών Σχολών, δεν δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο στα ΜΜΜ, των Αθηνών τουλάχιστον. Η Σχολή Ικάρων δεν έχει ενημερώσει για τέτοιο δικαίωμα. Οι Σχολές θεωρώ, υπάγονται στο ίδιο καθεστώς.

Nick
Nick
Απάντηση σε  G.G.
4 έτη πριν

Σε ευχαριστω πολυ G.G ..μεχρι τοτε ομως(αρχες 2018) τι γινεται?και προς το παρον συνεχιζουν να πληρωνουν κανονικα ολοκληρο εισιτηριο στα ΜΜΜ(ειναι ισως οπως οι εξαγγελιες για παροχη pc στους σπουδαστες παραγωγικων στρατιωτικων σχολων?)

Airwolf
Airwolf
Απάντηση σε  Γιωργος
4 έτη πριν
Johnny B.
Johnny B.
4 έτη πριν

Φίλε aero,

σε συνέχεια του σχολίου σου https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-151/#comment-57779
σου επισυνάπτω το σχετικό
https://enstoloi.net/sxolia/epikerotita/comment-page-35/#comment-58194

…και καλά κρασά!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
4 έτη πριν

Υπάρχει και σχετική επιστολή διαμαρτυρίας προς τον κ. Πρωθυπουργό!

Την επιστολή υπογράφουν οι εκπρόσωποι των ένστολων Αστυνομίας, Πυροσβεστικής και Λιμενικού Σώματος.

http://www.newsit.gr/ellada/sta-kagkela-oi-enstoloi-gia-koinoniko-merisma/2290691/

ΥΓ: Ο Υπουργός Εθνικής Αμύνης και Συγκυβερνήτης της Κυβέρνησης, δεν πήρε καμιά θέση στον τρόπο κατανομής του υπέρ-πλεονάσματος???

GEORGIOSP
GEORGIOSP
4 έτη πριν

Σχετικό με την συζήτηση που έχει γίνει εδώ https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-148/#comment-56616 αλλά και άλλες φορές και αφορά την αυτεπάγγελτη αποστρατεία στελεχών (υπαξιωματικών και ανθυπασπιστών) με όριο ηλικίας 50 και 54 πριν την συμπλήρωση 40 συντάξιμων ετών.
http://psaemth.blogspot.gr/2017/11/blog-post_95.html

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
4 έτη πριν

Αυτο το θέμα μαλλον παει για ρύθμιση http://www.armyvoice.gr/2017/11/emth-epop-erchete-rithmisi-gia-ta-oria-apostratias-engrafo.html

ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
4 έτη πριν

Τελικά μόνο ο ΠΣΑΕΜΘ σκέφτεται το συνάδελφο και κάνει σοβαρές προτάσεις από ότι βλέπω

ΙΤ
ΙΤ
4 έτη πριν

Αχιλλέα καλημέρα
τι είναι όλα αυτά που διαβάζουμε?
Στην εφάρμογη του μισθολογίου που έχεις στο site δεν έχουν υπολογιστεί?
Γιατί μας μιλούν για τέτοιες μειώσεις και μάλιστα αναδρομικά?

dikaiologitika.gr – Νέο μισθολόγιο: Μεγάλες μειώσεις για χιλιάδες ένστολους από το 2018

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
4 έτη πριν

Καλησπερα η ερώτηση δεν αφορά δικιά μου περίπτωση αλλά συναδέλφου .Ο συνάδελφος έχει 17 χρονια υπηρεσίας έχει αναγνωρισμένη με καταβολή εισφορών 18μηνη στρατιωτική θητεία ,15 χρονια πτητικά εξάμηνα και 5 χρονια ΙΚΑ.Σε περίπτωση παραίτησης του ποτέ θα πάρει σύνταξη και πως θα γίνει ο υπολογισμός των πτητικών εξαμήνων;ο συνάδελφος τα έχει πληρώσει τα εξάμηνα του αλλά ο νομος τα διπλασιάζει μετά από 25 χρονια πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας .