Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 154 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21.1K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
11 Δεκεμβρίου 2017 15:01

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΣΑΙΤ.Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΗΤΑΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟΝ ΟΓΑ,ΕΓΙΝΕ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΓΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΒΑΛΩ ΣΤΗΝ ΜΕΡΙΔΑ ΜΟΥ ΣΑΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΑΤΡΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ.ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΑΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΥΠΕΡ ΥΓΕΙΑΣ

σ
σ
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
11 Δεκεμβρίου 2017 16:21

απ΄όσο γνωρίζω η κράτηση υπερ υγείας είναι 6 %, δεν επιρρεάζεται εάν έχεις και την συζυγό σου ασφαλισμένη στον ΕΟΠΥΥ

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
11 Δεκεμβρίου 2017 18:40

Η κράτηση είναι 6% ανεξαρτήτος του αριθμού των μελών.

ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
9 Δεκεμβρίου 2017 16:28

Για τους συνεπείς δανειολήπτες συνέχεια…..http://www.tpd.gr/wp-content/uploads/2017/epivravefsi_201712.pdf

Κώστας ΚΑΧ
Κώστας ΚΑΧ
Απάντηση σε  ΣΤΕΦΑΝΟΣ
10 Δεκεμβρίου 2017 12:32

Σε ευχαριστούμε πολύ για την ευχάριστη αυτή είδηση Στέφανε!

Υπόσχομαι να ενημερώσω άμεσα, όσον αφορά την διαδικασία επιστροφής ημερομηνία λήψης και ποσού του στεγαστικού μου δανείου και όποια άλλη χρήσιμη πληροφορία.

ΚωσταΣ
ΚωσταΣ
Απάντηση σε  Κώστας ΚΑΧ
11 Δεκεμβρίου 2017 21:33

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΣΤΕΦΑΝΕ

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΚωσταΣ
12 Δεκεμβρίου 2017 10:19

Ενημερώνω, από προηγούμενη εμπειρία στο θέμα επιβράβευσης συνεπών δανειοληπτών από το ΤΠ&Δ.
Στις 1 Ιουν. ενημέρωσα για το ΙΒΑΝ όπου θέλω να μου κατατεθεί το ποσό επιβράβευσης και μετά από 18 ημέρες κατατέθηκε έμβασμα για το β’ εξάμηνο 2016.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
Απάντηση σε  aero
12 Δεκεμβρίου 2017 15:24

Με δάνειο 70000 το 2005 η επιστροφή είναι :
Λογ. Υπόλοιπο 247,96
εντολέας
Τ.Π. ΔΑΝΕΙΩΝ-Δ/ΝΣΗ ΣΤΕΓ.ΔΑΝΕΙΩΝ
αιτιολογία
ΔΑΝΕΙΟ 01/103125, ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΠ ΚΑΙ Δ Α ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2017 (01/103125)
ποσό εμβάσματος
240,55€
και η προμήθεια της τράπεζας(Εθνική) είναι 3 ευρώ οπότε 237,55 καθαρά .

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  aero
12 Δεκεμβρίου 2017 16:59

@ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
Το ποσό του εμβάσματος αφορά το α’ εξάμηνο 2017
ή είναι αθροιστικό μαζί με το β’ εξάμηνο 2016?
(δηλ. είχες λάβει κι άλλα τον Ιούνιο 2017?)

ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
Απάντηση σε  aero
12 Δεκεμβρίου 2017 18:39

Αφορά μόνο το Α΄ εξάμηνο 2017 . Το Β΄εξάμηνο 2016 είχα λάβει 246 ευρώ.

ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Απάντηση σε  Κώστας ΚΑΧ
12 Δεκεμβρίου 2017 19:34

Σήμερα κατατέθηκε το ποσό 98 Ε περίπου….είχα κάνει την αίτηση από Ιουν αλλά ήμουν στα “τιτλοποιημένα δάνεια”…οπότε τώρα που γίνεται για όλους , μπήκαν αυτόματα τα χρήματα σε ΙΒΑΝ που είχα δηλώσει.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
8 Δεκεμβρίου 2017 20:31

Δείτε την πρώτη επαναϋπολογιζόμενη στρατιωτική σύνταξη

http://apostolospapaparisis.blogspot.gr/2017/12/deite-thn-proti-epanaipologizomeni-stratiotiki-sintaji-epalithefsi-excel-fillo-.html

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
8 Δεκεμβρίου 2017 22:32

Πάντως τη δική μου δεν την έπιασε…

εκτός και αν είναι αυτός “σωστός” στους υπολογισμούς του και όχι ο Αχιλλέας, αλλά θέλω να ελπίζω ότι ο Αχιλλέας έχει λάβει όλες τις παραμέτρους και η δική του εκτίμηση είναι η ακριβής, όπως πάντα έως τώρα.

Αν λάβω υπόψη την κύρια σύνταξη του υπόψη site που μας υποδεικνύεις, προσωπικά μου βγάζει πληρωτέο περίπου 150+ ευρώ λιγότερα σε σύγκριση με του Αχιλλέα μετά τον επανυπολογισμό….αυτά! Υπομονή… θα έρθουν και τα χειρότερα, προς το παρόν “ζήσε το σήμερα”!

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
9 Δεκεμβρίου 2017 09:14

Για να μην παρεξηγηθώ το link το έβαλα για να δούμε τα ποσά και όχι τον τρόπο και την μέθοδο, αν είναι του Μιχάλη ή του Γιάννη.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
9 Δεκεμβρίου 2017 12:03

Πες μου κάτι, έχει σημασία για σένα το τελικό ποσό της επανυπολογισμένης σου σύνταξης ή δεν έχει?

Σου το λέω άλλη μια φορά, αυτό το site που μας δείχνεις κάνει τους υπολογισμούς των παλαιών συντάξεων με έναν τρόπο τελείως απλουστευμένο και ισχυρίζεται ότι “πέφτει μέσα”! Μπορεί… αλλά…

Σε μένα το αποτέλεσμα των δεδομένων που μου ζητάει, βγάζει 150+ ευρώ λιγότερα από τους αντίστοιχους υπολογισμούς αυτού εδώ του site. (το site του Αχιλλέα, που το θεωρώ ως το πλέον αξιόπιστο για ανάλογα θέματα)

Ποιος είναι ο ακριβέστερος? θα δείξει σ’ έναν χρόνο… ή όταν ανακοινωθούν οι επανυπολογισμένες συντάξεις!

ΥΓ: Αυτό το θέμα κάθισες τουλάχιστον να το ψάξεις για τον εαυτό σου πριν ανεβάσεις ένα link για μια σύνταξης χηρείας? Αν το έκανες, πες μας και σ’ εμάς να μάθουμε τη γνώμη σου.

ΣΣπύρος
ΣΣπύρος
Απάντηση σε  Johnny B.
9 Δεκεμβρίου 2017 14:15

Johnny B επειδή έκανα έναν παραλληλισμό των δύο τρόπων υπολογισμού και το αποτέλεσμα είναι ακριβώς το ίδιο μήπως κάνεις λάθος στην χρήση του Παπαπαρίση;
Τι εννοώ, ότι αντί για συντάξιμες αποδοχές βάζεις την βασική σύνταξη, γιατί τότε βγάζει περίπου 150 ευρώ λιγότερα;

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
9 Δεκεμβρίου 2017 16:51

Σπύρο,

ζητάει τα εξής:

1. Το σύνολο των συντάξιμων χρόνων “Συν.Συντ.Υπηρ.” (αυτό που γράφει η ΣΠ με υπολογισμού δύο δεκαδικών, έτσι?)

2. Τις “Συντάξιμες Αποδοχές”. (αυτό το καταλαβαίνω ως τη συνολική ακαθάριστη κύρια σύνταξη, πριν τις μνημονιακές περικοπές και πριν τις κρατήσεις-φόρους, όπως επίσης φαίνεται στο πάνω αριστερό άκρο του μηνιαίου ενημερωτικού ως “βασική σύνταξη”, σωστά? αν ναι, στο ποσό αυτό προσθέτεις και το ΕΟΒ Τέκνων ή όχι επειδή το θεωρεί ότι κόβεται πλήρως?)

3. Το σύνολο των προστατευόμενων τέκνων, που βοηθά στον υπολογισμό του φόρου.(ΟΚ)

Όταν τα βάζω όλα αυτά στο υπολογιστικό του φύλλο, τότε έχω απόκλιση 150+ ευρώ λιγότερα από εκείνη που μου δίνει το αντίστοιχο φύλλο του Αχιλλέα.

ΥΓ: Εκτιμώ ότι δεν είμαι ο μόνος που το έχω διαπιστώσει και επίσης, το βρίσκω κάπως γενικευμένο στους συνολικούς του υπολογισμούς, έστω 5-10 ευρώ στο περίπου να ήταν, δεν θα το σχολίαζα αλλά εδώ μιλάμε για αρκετά λιγότερα ευρώ…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
9 Δεκεμβρίου 2017 17:25

ΠΡΟΣΘΗΚΗ

Αυτός δεν λαμβάνει υπόψη το ΕΟΒ Τέκνων αλλά ούτε και εγώ (παρόλο που ο Αχιλλέας έχει διαφορετική προσέγγιση στο κατά πόσο περικόπτεται πλήρως ή περιορίζεται με την προσωπική διαφορά)… παρόλα αυτά πάλι με “χάνει” στην αρχική ακαθάριστη κύρια σύνταξη με δεδομένα του έτους 2020 σε σύγκριση με εκείνη του Αχιλλέα. Με “χάνει” για αρκετά κατοστάρικα… από εκεί ξεκινάει η διαφορά που καταλήγει σε πληρωτέα κύρια σύνταξη (του έτους 2020) σε ποσό μικρότερο κατά 150+ ευρώ…

Όπως είπα, ο τρόπος υπολογισμού του είναι κάπως γενικευμένος και “απαισιόδοξος” ως προς το τελικό αποτέλεσμα, για μένα!

δημητρης
δημητρης
8 Δεκεμβρίου 2017 11:40

Μου ήρθε από το ΙΚΑ μετά από 2 χρόνια.η καταμέτρηση ενσήμων 1736 και γραφή εισφορές 5543.55 και αποδοχές 725.20.με την υποβολή της αίτησης Πόσο 486.84.θα ήθελα να ρωτήσω τις ενέργειες που πρεπη να κάνω.υπευθυνη δήλωση και αν τη πάω γλκ.και αν μπορείτε τι γράφω και είμαι συνταξιούχος από 1/4/2016.ευχαριστω.

δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  δημητρης
9 Δεκεμβρίου 2017 14:00

προφανως σου κοινοποιηθηκαν επισημα τα ενσημα σου,κατι αναλογο κοινοποιηθηκε στο ΓΛΚ το οποιο σημαινει οτι περιμενεις 2 χρονια για την διαδοχικη σου απο την ημερομηνια αποστρατεια σου ….δεν κανεις ουτε δηλωση ουτε τιποτα απλα περιμενεις ,χθες που πηγα ΓΛΚ μου ειπε ο εισηγητης της ΣΠ μου οτι τωρα ειναι περιπου στο σεπτεβρη του 2016 το οποιο σημαινει οτι θα ηταν κανα 2 χρονια πριν η υποθεση ,,εσυ να υπολογιζεις την ανοιξη

ΝίκοςΜ
ΝίκοςΜ
7 Δεκεμβρίου 2017 21:04

Για να ξεκινήσουν να βγάζουν νέες συντάξεις (μετά τον 7/ 2016) πρέπει να καταλήξουν τι θα γίνει με την εθνική σύνταξη ( 40 έτη μετά από 15 ετών ) και την μάχιμη πενταετία. Γνώμη μου είναι ότι εάν δεν ακούσετε νέα για τα θέματα αυτά, δεν προχωρά τίποτα.Εσύ που λες ότι έχουν ξεκινήσει τις οριστικές, τι έχεις ακούσει για τα δυο αυτά θέματα??

Army
Army
Απάντηση σε  ΝίκοςΜ
7 Δεκεμβρίου 2017 21:12

Ο εισηγητής για τα σαράντα έτη μου είπε δεν αφορά εμάς για την μάχιμη που λες δεν ξέρω γιατί εγώ έχω πτωτικά εξάμηνα

ΝίκοςΜ
ΝίκοςΜ
Απάντηση σε  Army
7 Δεκεμβρίου 2017 22:24

Μακάρι, να μην μας αφορούν. Μόνο ο Γεωργ*** του ΓΛΚ μπορεί να δώσει τελευταία νέα επι του θέματος , διότι έχει εμπλακεί στο σχετικό working group.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Army
8 Δεκεμβρίου 2017 00:28

Για το θέμα της 40ετούς παραμονής έχει εκδοθεί εγκύκλιος και όσοι συνταξιοδοτούνται σε ηλικία μικρότερη των 55 ετών θεωρείται ότι έχουν συμπληρώσει τα 40 έτη παραμονής στην χώρα. Για αυτό ο εισηγητής λέει ότι δεν μας αφορά ο περιορισμός αυτός.
https://diavgeia.gov.gr/doc/ΨΞΩ5465Θ1Ω-ΘΧΟ?inline=true παράγραφος Α1

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
8 Δεκεμβρίου 2017 10:29

Παράγραφος Α1, τρίτο εδάφιο.

Επισημαίνεται στο σημείο αυτό, ότι η Εθνική Σύνταξη υπολογίζεται ανάλογα με το χρόνο ασφάλισης και, επομένως θα κυμαίνεται από 345,60€ έως 384,00€ χωρίς να εξετάζονται τα έτη μόνιμης διαμονής στην Ελλάδα, τα οποία θεωρείται ότι, στις ακόλουθες περιπτώσεις ασφαλισμένων που συνταξιοδοτούνται λόγω γήρατος…[ ΑΠΟ 13/5/2016 ΚΑΙ ΕΦΕΞΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΦΚΑ ]…, αντιστοιχούν σε 40 έτη διαμονής στη χώρα:

Για τους πριν 13-5-2016 (αιτήσεις πριν την 30-6-2017)…..???

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
8 Δεκεμβρίου 2017 13:31

Σε εγκύκλιο που έχει εκδοθεί από το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ( https://diavgeia.gov.gr/doc/7Τ67465Θ1Ω-ΑΝ9?inline=true ) και απευθύνεται σε φορείς που είναι στην αρμοδιότητα του (κοινοποιείται και στο ΓΛΚ) στην παρ. Β2 Ι. Εθνική Σύνταξη (σελ. 7) αναφέρεται ξεκάθαρα «Για τους συνταξιούχους λόγω γήρατος η Εθνική Σύνταξη δεν μειώνεται με βάση τα έτη διαμονής στην Ελλάδα, συνεπώς θεωρείται ότι σε όλες τις περιπτώσεις αποδεικνύεται διαμονή 40 ετών στην Ελλάδα από το 15ο έτος της ηλικίας έως την ηλικία συνταξιοδότησης.»
Ακόμα και αν θεωρήσουμε ότι η εγκύκλιος αυτή δεν αφορά το δημόσιο βλέπουμε ότι το κριτήριο της 40ετούς παραμονής στη χώρα δεν αποτελεί προαπαιτούμενο για τον υπολογισμό την εθνικής σύνταξης, για συντάξεις που έχουν εκδοθεί πριν την έναρξη ισχύος του Ν4387/2016, για τους φορείς του ΥΠΕΚΑΑ που εντάχθηκαν στον ΕΦΚΑ. Νομίζω ότι είναι αυτονόητο ότι το ίδιο θα ισχύσει για όλες τις συντάξεις που θα επανυπολογιστούν από τον ΕΦΚΑ με βάση τις διατάξεις του Ν4387/2016.

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
8 Δεκεμβρίου 2017 13:43

Υπάρχει και νεότερη του Υπ. Οικ. που μας αφορά σίγουρα. Τελικά τι απο όλα ισχύει.
https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%94%CE%A57%CE%97-8%CE%983?inline=true

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
8 Δεκεμβρίου 2017 16:31

Γιάννη η εγκύκλιος που αναφέρεις αφορά το άρθρο 7 (τρόπος υπολογισμού της εθνικής σύνταξης). Είναι διευκρινήσεις και οδηγίες για την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 7 για την έκδοση νέων συντάξεων σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν4387/2016.
Η εγκύκλιος με ΑΔΑ:7Τ67465Θ1Ω-ΑΝ9 που ανέφερα στο προηγούμενο σχόλιο μου αφορά το άρθρο 14 και αναφέρεται στην αναπροσαρμογή των συντάξεων που είχαν χορηγηθεί σύμφωνα με τις διατάξεις που ίσχυαν πριν την 12/6/2016.
Οι παρακάτω εγκύκλιοι είναι αυτές που έχουν εκδοθεί και αφορούν την εφαρμογή του άρθρου 7 για τον υπολογισμό της εθνικής σύνταξης.
ΑΔΑ: 7ΝΓΤ465Θ1Ω-0ΗΥ (23/12/2016)
ΑΔΑ: 6ΔΥ7Η-8Θ3 (10/2/2017)
ΑΔΑ: ΩΞ9Ν465ΧΠΙ-992 (22/5/2017)
ΑΔΑ: ΨΞΩ5465Θ1Ω-ΘΧΟ (19/9/2017)
Για τον επανυπολογισμό των παλαιών (μέχρι 12/5/2016) συντάξεων έχουν εκδοθεί οι
ΑΔΑ: 7Ν6Ψ465Θ1Ω-Ψ1Ι (7/6/2016)
ΑΔΑ: 7Τ67465Θ1Ω-ΑΝ9 (23/12/2016)
Βέβαια αφού μέχρι σήμερα δεν έχει εκδοθεί καμία σύνταξη σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν4387/2016 και δεν έχει γίνει ο επανυπολογισμός των παλαιών συντάξεων θα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε στην πράξη την εφαρμογή των παραπάνω εγκυκλίων.

Army
Army
7 Δεκεμβρίου 2017 17:25

Όταν γράφετε πήρα τηλ στο ΓΛΚ να λέτε κ τι είστε Α ξκοι υπξκοι κ απο πόσα ταμεία έχετε να λαμβάνετε η ΣΠ κανενός δεν είναι ίδια κ εν αντίθεση με το συνάδελφο που έγραψε ότι δεν υπάρχει χρονοδιαγραμμα εγώ σας λέω ότι έχουν ξεκινήσει τις οριστικές για αυτούς που φύγαν το 2016 βέβαια
προηγούνται οι χηρες αλλά τέλος Ιαν Η Φεβ θα έχουν τελειώσει κ με μας

tanasen
tanasen
Απάντηση σε  Army
7 Δεκεμβρίου 2017 18:10

Κατα αρχην δεν ηξερα οτι υπαρχει συγκεκριμενη “φορμα” αναρτησεων ,η οποια περιλαμβανει υποχρεωτικα πεδια! Αυτο που εγραψα οτι δεν υπαρχει χρονοδιαγραμμα δεν το εβγαλα απο το κεφαλι μου αγαπητε.Αναγραφω οτι μου ανεφερε η συγκεκριμενη κυρια απο το ΓΛΚ.Και απο την στιγμη που εσυ λες (με τετοιο στομφο) οτι εχουν ξεκινησει τις οριστικες τοτε γιατι δεν εκανες τον κοπο να το μοιραστεις μαζι μας,εφοσον καθως φαινεται εχεις καλυτερη ενημερωση? Μαλλον εχεις μεινει ακομα στο Αrmy , παρεξηγωντας το νοημα της υπαρξης της ενοτητας σχολιων! Φυσικα και ευελπιστω να εχεις δικιο εσυ,και να ειναι ετσι οπως τα λες..Οσο για τη μη αναφορα μου στις λεπτομερειες της περιπτωσης μου,δεν νομιζω οτι ηταν αναγκαιο κατα την ταπεινη μου αποψη..Αν ομως επιμενεις θα σου πω οτι ειμαι ε.α Αξκος της ΠΑ χωρις καποια διαδοχικη ασφαλιση,οπως και η κυρια μαζα των συναδελφων εδω μεσα θεωρω..

Army
Army
Απάντηση σε  tanasen
7 Δεκεμβρίου 2017 20:04

Προσωπικά δεν ήθελα να θίξω τα λεγόμενα σου τώρα ποιος εισηγητής έχει δίκιο θα φανεί Γιατί στο ίδιο καζάνι είμαστε κ κανείς εισηγητής δεν μας καταλαβαίνει στον αρμι δόξα το Θεό που ήμουν ΕΔ κ την έκανα νωρίς

tanasen
tanasen
Απάντηση σε  Army
7 Δεκεμβρίου 2017 20:15

Οπως και εσυ λες, στο ιδιο καζανι βραζουμε,μακαρι να δικαιωθει ο δικος σου,αυτο που με πειραξε φιλε Army ηταν οι πολλες προστακτικες (να λετε,να γραφετε,κλπ) που χρησιμοποιησες.Αν μου ζητουσε διευκρινησεις η κυρια για το αν ειμαι Αξκος Υπξκος,ή εαν εχω διαδοχικη ασφαλιση,θα σημαινε οτι για καποιες κατηγοριες θα ισχυε κατι διαφορετικο,δλδ ισως να ειχαν ξεκινησει οι οριστικες συνταξεις για καποιους..Επειδη λοιπον δεν μου ζητηθηκε να διευκρινησω στην κυρια λεπτομερειες της περιπτωσης μου,θεωρησα οτι δεν κινειται φυλλο για κανεναν,για αυτο τον λογο και δεν τις ανεφερα εδω..Με την ευκαιρια θα ηθελα να παρακαλεσω και εσενα αλλα και οποιον αλλο συναδελφο εχει την διαθεση να μοιραζεται εδω μαζι μας την οποια πληροφορια μπορει να εχει. Θα βοηθουσε πολυ να γνωριζουμε το ποτε επιτελους θα λαβει τελος η αγωνια μας. Να βγουμε επιτελους απο το καζανι που λες..

Army
Army
Απάντηση σε  tanasen
7 Δεκεμβρίου 2017 21:08

Χωρίς να παρεξηγηθώ πάλι λέω ότι των αξκων λόγου φόρτου είναι λιγότερες από των υπξκων που είναι μέσα κ πυροσβέστες λιμενικοί αστυνομικοί κ ξαναλέω αυτά που έγραψα αφορούν αξκους για τους υπαξκους δεν γνωρίζω γιατί είναι άλλο γραφείο

tanasen
tanasen
6 Δεκεμβρίου 2017 15:51

Καλησπερα σε ολους. Σε σημερινη τηλεφωνικη επικοινωνια με το ΓΛΚ μιλησα με την εισηγητρια που ειχε αναλαβει την εκδοση της προσωρινης μου συνταξης.(διαγραφη Δεκ 2016-εναρξη προσωρινης Ιουλ 2017). Σε ερωτηση για το εαν υπαρχει νεωτερο για την εκδοση των οριστικων συνταξεων,μου απαντησε οτι δεν υπαρχει καποιο συγκεκριμενο χρονοδιαγραμμα,(ειχα μια ελπιδα οτι λογω και πιεσεων των δανειστων μεχρι τελους του ετους θα εκδιδονταν επιτελους οι οριστικες συνταξιοδοτικες πραξεις) και μαλιστα μου αφησε να εννοηθει οτι θα επρεπε να αισθανομαι τυχερος που λαμβανω την προσωρινη (ειδικα επειδη δεν εχω και παιδια (!!!) ..Δεν εχει ακομη εκδοθει καμια συνταξη με τον νεο τροπο υπολογισμου,μου ειπε.Το βαρος τους τωρα εχει πεσει στην εκδοση των νεων προσωρινων,και στις συνταξεις χηρειας. Μαλιστα μου συνεστησε να κανω υπομονη.. Αυτα προς ενημερωση…Τωρα το πως θα κανουμε γιορτες ή πως θα πληρωθουν τα τελη κυκλοφοριας (280) ειναι ενα ερωτημα που δεν μπορουσε η κυρια να μου απαντησει.. Εαν καποιος συναδελφος εχει οποιοδηποτε νεωτερο για τις αποστρατειες μετα την 1/7/2016 παρακαλω ας ενημερωνει.. Καλες γιορτες σε ολους με ΥΓΕΙΑ.

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  tanasen
6 Δεκεμβρίου 2017 19:01

Συμπεραίνω δλδ καλό καλοκαίρι οι πρώτες οριστικές.

σ
σ
Απάντηση σε  kostastam
6 Δεκεμβρίου 2017 23:59

εάν είναι το καλοκαίρι καλά θα είναι, μην φτάσει ο Δεκέμβριος του χρόνου και ακόμη ψάχνουν να βρουν την μέθοδο υπολογισμού

Μιχαλης
Μιχαλης
Απάντηση σε  σ
7 Δεκεμβρίου 2017 14:46

Δηλαδη πόσο ακομααααααααααα??????περασε ηδη ενας χρονος απο τη διαγραφη μας και ακομα τιποτα…..και χωρις μερισματα για εμας του ΣΞ…..

Army
Army
Απάντηση σε  tanasen
7 Δεκεμβρίου 2017 17:13

Είσαι αξκος η υπξκος;

kom
kom
2 Δεκεμβρίου 2017 23:34

Παρακαλώ όποιος ξέρει έχω υποβάλει για αναγνώριση στρατιωτικής θητείας από 15 δεκ 16 τα απαιτούμενα έγγραφα μέσω ταχυδρομείου και ακόμα δεν έχει γίνει η κράτηση τι γίνεται με το γλκ κανένας δεν σηκώνει το τηλέφωνο ευχαριστώ εκ τον προτέρων για τις απαντήσεις (είμαι εν εν εν ενεργεία)

ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
Απάντηση σε  kom
3 Δεκεμβρίου 2017 08:22

Το 2006 αίτηση και ξεκίνησαν τις κρατήσεις 16-18 μήνες αργότερα με ξεκάθαρη την νομοθεσία . Οπότε μην βιάζεσαι ,αφού έτσι και αλλιώς κλείδωσε η κράτηση στα χρήματα που έπαιρνες τότε .

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
3 Δεκεμβρίου 2017 15:39

Γειά σου Kom. Και εγώ, όπως και ο Δημήτρης, πιστεύω ότι δεν θα έχεις πρόβλημα, απλά παρεμβένω για να πω στους συναδέλφους που θα υποβάλλουν στο μέλλον, αίτηση αναγνώρισης χρόνων υπηρεσίας, την κατάθεση να τη κάνουν αυτοπροσώπος ή με εξουσιοδότηση τρίτου, ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ στο ΓΛΚ στη Πλ. Κάνιγγος, ώστε να παραλαμβάνουν χέρι με χέρι αρ. πρωτοκόλλου και βέβαια να φροντίζουν να κρατάνε αντίγραφα των καταθεντέτων εγγράφων.

major65
major65
30 Νοεμβρίου 2017 20:43
Chris 21
Chris 21
30 Νοεμβρίου 2017 17:18

Για όσους θέλουν να ενημερωθούν για τον αριθμό των λαχνών τους και τα νούμερα με τα οποία θα συμμετάσχουν στην κλήρωση της ΑΑΔΕ…….
http://www.aade.gr/menoy/meniaies-synallages-kai-lachnoi

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Chris 21
30 Νοεμβρίου 2017 20:56

Chris,

αυτοί πρώτα θα ανακαλύψουν το αυτοκίνητο και μετά τον τροχό!

Άσχετα από αυτό, νομίζω ότι σίγουρα κάποια στιγμή θα βγάλουν άκρη και θα τα “κάνουν σωστά”… αλλά για άλλη μια φορά φαίνεται μια προχειρότητα και ερασιτεχνισμός στην προετοιμασία της λοταρίας ή μάλλον “μιλάνε πολύ” και “πράττουν λίγα”…

ΥΓ: Αν ακούγαμε λιγάκι τους προγόνους μας, θα τηρούσαμε την αρχή “Το μη χείρον, βέλτιστον!” και θα είχαμε έστω πιο “συνετούς” κυβερνώντες, αλλά βλέπεις… ζούμε συνεχώς το μαρτύριο του Σισύφου!!!

ΚωσταΣ
ΚωσταΣ
Απάντηση σε  Chris 21
2 Δεκεμβρίου 2017 19:46

Chris 21 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ .ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ.ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΑΡΙΘΜΟ ΛΑΧΝΩΝ ΕΧΩ Π.Χ. ΕΑΝ ΘΕΛΩ ΓΙΑ ΜΗΝΑ ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΕΩΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Κ ΣΗΜΕΡΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ 02/12/2017.?ΣΕ ΠΟΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΘΑ ΠΑΩ.?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΚωσταΣ
3 Δεκεμβρίου 2017 12:42
ΚωσταΣ
ΚωσταΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
3 Δεκεμβρίου 2017 22:07

ΚΑΛΗΣΠΕΡA johnny B.( ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ )ΓΝΩΡΊΖΩ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΚΕΡΔΙΖΩ,ΑΠΛΩΣ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ Π.Χ. ΣΗΜΕΡΑ 3/12/17 ΠΟΣΟΥΣ ΛΑΧΝΟΥΣ ΕΧΩ, ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙΣ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ, ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΜΗΝΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΛΑΧΝΩΝ .ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΎ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΚωσταΣ
4 Δεκεμβρίου 2017 15:18

Κώστα,

σωστό το αίτημά σου αλλά πολύ “προχώ”!

Εδώ μέχρι και “στο και πέντε” δεν είχε ξεκαθαρίσει η διαδικασία της κλήρωσης… και ζητάς ενημέρωση online για τους υφιστάμενους λαχνούς της επόμενης κλήρωσης?

ΥΓ: Κάποια στιγμή θα γίνει και αυτό που ζητάς, προς το παρόν δεν υπάρχει σχετική ανακοίνωση.

ΚωσταΣ
ΚωσταΣ
Απάντηση σε  ΚωσταΣ
4 Δεκεμβρίου 2017 20:36

ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΦΙΛΕ.. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

G.G.
G.G.
30 Νοεμβρίου 2017 11:11

Λοταρία αποδείξεων.
https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/38070

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
30 Νοεμβρίου 2017 12:28

Τα αποτελέσματα της φοροκλήρωσης δεν θα έπρεπε να γνωστοποιηθούν σε όλους μας (κρύβοντας με αστεράκια κάποια προσωπικά δεδομένα ίσως)? Δεν είδα τίποτα σήμερα για την κλήρωση… μόνο αν κέρδιζα θα έπρεπε να ενημερωθώ? πόσο αδιάβλητος είναι αυτός ο τρόπος??? Θα έπρεπε η κλήρωση να γίνεται έστω δημόσια σε κάποιο κρατικό κανάλι, έστω…

Αναρωτιέμαι…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
30 Νοεμβρίου 2017 14:07

Όπως μου είπε “ειρωνικά” ένας γνωστός μου…

“και ποιος μου εγγυάται ότι τα χρήματα της φόρο-λοταρίας δεν πηγαίνουν στις τσέπες κάποιων τύπου “Καρανίκα” ως ανταμοιβή για τις υπηρεσίες τους?”

Πράγματι, η κλήρωση όπως ανακοινώθηκε ότι θα γίνει δεν εγγυάται το αδιάβλητο της διαδικασίας… και στους πιο απλούς διαγωνισμούς υπάρχει μια κατάσταση με τους νικητές και τα νούμερα που κληρώθηκαν αναρτημένα κάπου… επίσης θα έπρεπε να ξέρουμε ποιους λαχνούς έχουμε (όχι πόσους…γιατί αυτό “περίπου” μας το εξήγησαν) ώστε να δούμε ποιοι κληρώθηκαν….και να υπάρχει κάποιο κρατικό κανάλι που θα μεταδίδει την κλήρωση για 5′ με 10′ λεπτά το πολύ… έτσι ξέρω ότι είναι η λοταρία και όχι σου στέλνουν μήνυμα αν κέρδισες μόνο και κατά τα άλλα “μούγκα στη στρούγκα”…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
30 Νοεμβρίου 2017 22:47

Τελικά, θα μπείτε εδώ…
http://www.aade.gr/menoy/meniaies-synallages-kai-lachnoi
θα βάλετε τα στοιχεία για login στο taxisnet
και μετά θα πατήσετε για εκτύπωση…

εκεί θα δείτε πόσους λαχνούς είχατε, τα νούμερα τους και αν κερδίσατε…

ΥΓ: Πολύ βαβούρα για το τίποτε… αυτά θα μπορούσαν να τα είχαν στήσει πρώτα, να τα δοκίμαζαν και ύστερα να αναρτούσαν τη διαδικασία για τους χρήστες… και φυσικά να ακολουθούσε η κλήρωση ζωντανά στην κρατική TV…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
30 Νοεμβρίου 2017 22:49

…ξέχασα να πω ότι στη σελίδα της ΑΑΔΕ που σε οδηγεί το link θα επιλέξεις “ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ”….

ΠΑΝΟΣ
ΠΑΝΟΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
1 Δεκεμβρίου 2017 16:31

ΕΓΩ ΚΕΡΔΙΣΑ 1000 ΕΥΡΩ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΜΗΝΥΜΑ!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΠΑΝΟΣ
1 Δεκεμβρίου 2017 17:30

Ωραίος!

καλοφάγωτα!!! (όταν σου πιστωθούν)

Alex4935
Alex4935
Απάντηση σε  Johnny B.
5 Δεκεμβρίου 2017 13:45

Που σου ήρθε το μηνυμα;

σ
σ
30 Νοεμβρίου 2017 08:12

υπολόγιζα επιστροφή 280 ευρώ και έλαβα 187 ευρώ από την εισφορά υγείας

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  σ
30 Νοεμβρίου 2017 08:56

Πιθανόν να υπολόγιζες σε λάθος κρατήσεις ή/και να μην υπολόγισες το φόρο (-20%).
Για να λύσεις την απορία σου, δοκίμασε κι αυτό:
http://apostolospapaparisis.blogspot.gr/2017/11/excel-epalithefsi.html

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
30 Νοεμβρίου 2017 12:33

Ο “ανταγωνιστής” μπήκε γερά στο παιχνίδι της ενημέρωσης, καλό αυτό! …αλλά πολύ δουλειά ρε φίλε…. πάρε αυτό, κόπιαρε εκείνο, ξανά γράψε το άλλο… κλπ

Κάτι πιο απλό και αυτοματοποιημένο δεν θα μπορούσε να υπάρξει εδώ? λέω τώρα…

ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ
ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ
29 Νοεμβρίου 2017 15:14

Με δύο τροπολογίες σε τελείως άσχετο νομοσχέδιο ρυθμίζονται δύο σοβαρές εκκρεμότητες για τους στρατιωτικούς. Η πρώτη έχει να κάνει με τον υπολογισμό του εφάπαξ,θέμα που είχε “κολλήσει”…χρόνια.

Η δεύτερη έχει να κάνει με τις αναδρομικές κρατήσεις που προβλέπει το νέο μισθολόγιο το οποίο αναμένεται να αρχίσει να εφαρμόζεται από 1/1/2018.

http://www.militaire.gr/wp-content/uploads/2017/11/tropologies.pdf

mixalis
mixalis
Απάντηση σε  ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ
29 Νοεμβρίου 2017 23:48

Δηλ. με το υπολογισμο του εφάπαξ τι αλλαζει?

δημητρης
δημητρης
29 Νοεμβρίου 2017 12:07

συνταξιούχος από 1/4/2016 .αναδρομικά Ούτε λεπτό.δεν έπρεπε τουλάχιστον για τους τρεις μήνες να μη πάρω ουτ ε 5 ευρώ.ευχαριστω.